Doamna de la aprozar şi taximetriştii…
De: Victor Ciutacu - Categoria: personal- Văd că eşti din ce în ce mai celebru.
- Constat şi eu. Nu ştiu dacă e un avantaj chestia asta. Aş prefera ca celebritatea, dacă vine, să vină din ce fac eu. Nu din ce spun alţii despre mine.
- În România, celebritatea a început să fie consecinţa unui scandal. Nu poţi să scrii bine şi să fii celebru.
- Din nefericire. Eu, în polemici, sunt implicat de ani de zile. De când mă ocup de presă. Problema este că, până nu varsă cineva un lighean de lături pe tine, nu te desăvârşeşti în celebritate suficient.
- Nu eşti om până nu plantezi un pom şi construieşti o casă. Nu eşti jurnalist până nu te înjură Băsescu?
- Atunci înseamnă că sunt prea jurnalist. Dacă ăsta ar fi criteriul, acum sunt pe culmile supreme ale desăvârşirii.
- Îi iau pe toţi oamenii de la Antene şi trag o concluzie. Eşti cel mai înjurat dintre ei. De obicei îl înjuri fie pe cel mai slab, fie pe cel mai bun.
- Sunt miza cea mai importantă pentru ei. Pentru că, se pare, spusele mele au cel mai puternic grad de penetrare a electoratului lui Traian Băsescu. Nu numai se pare, există şi un studiu în sensul ăsta. Îl are Cotroceniul. Ştiu de existenţa lui de mai bine de un an. Limbajul meu, uneori mai golănesc, alteori mai de cartier, se pliază bine pe capacitatea de înţelegere a celor care sunt cu Băsescu. Atunci, ştii cum e, hai să omorâm emisarul pentru vestea proastă.
- Văd că ai melodia din Naşul pe telefon.
- O am numai când sună fiul meu. Să sune distinct.
Interviul integral, în revista Confidenţial
UPDATE: Uitaţi-vă şi voi cum scrie “scriitorul” Biju Morar, care a avut o emisiune de cultură la TVR. Aştept primul “miau” ca pisica şi o să mă simt împlinit.


124 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!O… Împărate Băsescu, eşti atît de strălucitor încît… omfg, e radioactiv!!! FUGIIIŢI!!!
De Adriean VICLEANU pe 10 November 2009 la 1:43 pm (#)apropo de ligheanul cu laturi; iti dai seama ce pateai daca Base nu era fumator ?
De Cristian pe 10 November 2009 la 1:43 pm (#)Of, s-a dus si Gheorghe Dinica! Incep sa cred ca tot mai multi OAMENI se hotarasc sa plece vremelnic si fara posibilitate de intoarcere de aici. Poate stiu ei ceva ce noi inca nu stim…
De Danicova pe 10 November 2009 la 1:46 pm (#)Daca esti urat de multa lume,asta dovedeste cat de mult contezi.Ca pupinii sunt mai comuni ca rahatul,ce sa mai vorbim.
De mery pe 10 November 2009 la 1:52 pm (#)HAI DIZIDENTA!
Problema lui Basescu este ca cititorii/telespectatorii lui Ciutacu baga fise in tonomat, metaforic vorbind. Si-i e ciuda si de feed-backul sau.
De violet pe 10 November 2009 la 1:54 pm (#)poza face toti banii;cine punea acele intrebari obsesive despre furat si-l aducea mereu in discutie pe moraru?KENT.8 sau preferatele lui oprescu(dar si ale mele)marlboro rosu lung?
De cenobit pe 10 November 2009 la 2:00 pm (#)@cenobit: interviul a fost facut imediat dupa psihozele live ale mitomanului. davidoff, numai davidoff, din 2001 incoace…
De Victor Ciutacu pe 10 November 2009 la 2:04 pm (#)Multumesc pt. raspuns.Ciutacu no.1!
De cenobit pe 10 November 2009 la 2:11 pm (#)Genial domnule!!! cu toate ca in ultima perioada n-am acces la canalele tv romanesti,raman pe baricade si merg sa-mi dau votul contra Basescu.
De no_sweet pe 10 November 2009 la 2:23 pm (#)Ce materie prima va mai avea presa (aia “tonomata”) dupa 6 decembrie, cu basescu la pensie!? Sunt un individ optimist, nu!?
De george pe 10 November 2009 la 2:33 pm (#)Domnule Ciutacu,
De Theodora pe 10 November 2009 la 2:39 pm (#)Sunteti injurat de el si ai lui dar sunteti iubit si apreciat de noi ceilalti care va urmarim emisiunile si va citim blogul. Si noi suntem mai multi si mai importanti. Pozitia dumneavoastra ne da curaj sa speram si sa actionam.
Pentru tot ce faceti va multumesc!
Cu deosebit respect
Am intrat pe blogul d-lui Cristi Brancu, care nu e nici de la aprozar, nici taximetrist nu e, dar este un coleg de nadejde, care il respecta pe Victor Ciutacu exact pentru ceea ce este: “Ciutacu in stare pura”. Indiferent cat s-ar strofoca unii si altii, indiferent pana la ce adancime ar sapa in cautarea ’senzationalului’ in viata acestui om, dansul va ramane “autentic”,nu va spune una si sa faca alta, va ramane pe veci “in stare pura”. Ei, uite asta il face “celebru”. Feicitari!
De I.I. pe 10 November 2009 la 2:40 pm (#)Victore esti propriul tau dusman,nici cotrocenistii nu-ti pot face mai mult rau decat iti faci tu singur.Fotografia este marturia.
De J o h n s o n pe 10 November 2009 la 2:41 pm (#)”Vreme de trei ani, m-a ţinut în viaţă doar gândul că mă voi întoarce.”
De Raluca pe 10 November 2009 la 2:44 pm (#)Ceea ce ai spus aici e încă o dovadă a faptului că îți faci meseria cu multă pasiune, și numai ticăloșii(deontologii, ”maeștrii” , mitomanii, etc) sau cei care nu știu ce înseamnă ”microbul” ăsta al presei, vor continua să debiteze tâmpenii despre tine.
Buna ziua d-le Ciutacu,
Nu vreau sa vad fotografia care ati postat-o,si stiti de ce!Daca as fi langa Dvs.,nu stiu ce as face;m-as purta ca o mama rea(ca va pot fi aproape mama,ca varsta si experienta),mai ales ca acum sunt coplesita de plecarea MAESTRULUI Dinica dintre noi.
Va admir din tot sufletul,dar aveti grija de sanatatea Dvs.Ganditi-va ca trebuie sa ascultati melodia din nasul pe telefon pana la adanci batraneti.
Cu toata admiratia si respectul,
De IoanaP pe 10 November 2009 la 2:44 pm (#)Ioanap
Ai taiat din poza spritul, lautarii, cafelele de la 3,4,5 dimineata si ciorba acra de la micul dejun :). Daca nu mai poti reface poza, aranjez eu masa cu toate cele si facem amandoi o actualizare.
De un gaozar pe 10 November 2009 la 2:48 pm (#)@everybody: in cazul in care inca n-ati inteles, am aproape 40 de ani si stiu si fara sa-mi amintiti voi ca tutunul dauneaza grav sanatatii.
De Victor Ciutacu pe 10 November 2009 la 2:49 pm (#)Citez din interviu:
“Ai o viaţă ferictă?
Nu e nici atât de fericită pe cât mi-aş dori, dar nici atât de nefericită cum şi-ar dorii alţii. Am o soţie şi un băiat. Astea sunt priorităţile. Dacă cineva crede că mă hrănesc cu gândul de a-l da jos pe Băsescu, se înşeală. Altceva mă mână în luptă. Mă mână siguranţa familiei mele. Dorinţa de a-i oferi băiatului meu un viitor decent.”
FOARTE BUN ARGUMENTUL SI ASEMANATOR CU AL MEU. SI PE MINE, DE FAPT PE TOATA LUMEA AR TREBUI SA INTERESEZE VIITORUL COPIILOR LOR, MA INTERESEAZA CE SE VA INTAMPLA CU URMASII MEI. SA NU MAI VADA CE AM VAZUT EU, SA NU MAI TRAIASCA SI SA AUDA CE AM TRAIT EU, SA SIMTA LIBERTATEA SI DEMOCRATIA PANA-N MADUVA OASELOR.
De Costin Tanasescu pe 10 November 2009 la 2:54 pm (#)DE ACEEA SUNT ANTI-BASESCU, PENTRU CA ACEST OM NE-A DISTRUS ORICE SPERANTA, ORICE VIS, ORICE NADEJDE DE A TRAI LINISTITI, DEMNI SI LIBERI IN TARA NOASTRA. ASTA E, CRED EU, RAUL CEL MAI MARE FACUT DE TIRAN SI TOATA CLICA LUI INFECTA DE PUPINCURISTI-NE-AU UCIS DEMNITATEA SI SPERANTA INTR-UN VIITOR FRUMOS.
PUR SI SIMPLU IL URASC DIN TOATA FIINTA MEA SI DIN TOT SUFLETUL MEU, PENTRU CA TRAIAN BASESCU REPREZINTA RAUL SUPREM!
subscriu la parerea d-nei Ioana, dar poza e bestiala. mi s-a facut o pofta de tutun…
De claudia pe 10 November 2009 la 3:01 pm (#)mana e desavarsita, privirea inteligenta, pana si tigara arata bine…
tu nici macar nu esti frumos, dar exista ceva care atrage atentia: mana sau privirea, mai degraba tigara.
Nu stiu care va este mailul, asa ca ma vad nevoit sa ma desfasor aici. Sanatate.
De Bogdan pe 10 November 2009 la 3:05 pm (#)Eu nu am inteles, inca, daca IoanaP face misto de tine. Oricum daca face, are finete :))
De muc cel mic pe 10 November 2009 la 3:07 pm (#)Si vorba asta ca trebuie sa arunce cu laturi in tine cineva ca sa devii celebru o stim de la toti “celebrii” zilelor noastre.
P.S. “În România, celebritatea a început să fie consecinţa unui scandal”… - in RO aia, in RO cealalta. Va amintesc tuturor ca vreti nu vreti sunteti toti sunteti romani. Deh’ romani care n-au vazut multe si cred ca la ei s-au inventat toate :))
@Victor
Constat că eşti un admirator înfocat al lui Victor Ciutacu. Am o oare care vizibilitate muzicală: nu sunteţi chiar Victor Ciutacu?
De Petrisor pe 10 November 2009 la 3:14 pm (#)MAESTRUL GHEORHE DINICA A MURIT ASTAZI DUPA O LUNGA SUFERINTA. DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA-N PACE!
De Costin Tanasescu pe 10 November 2009 la 3:18 pm (#)NICI DANSUL NU CREDEA IN POLITICIENI!
@muc cel mic
De IoanaP pe 10 November 2009 la 3:23 pm (#)Eu nu fac misto absolut deloc de d-l Ciutacu.Il respect si il admir foarte sincer.Dansul stie ca eu nu sunt de acord cu tutunul,si stiu ca va intelege ceea ce ii spun(de aceea ne-a si raspuns tuturor ca stie ca tutunul dauneaza).
Cu stima,
Ioanap
Cata vreme bermudele, adidasii si sapca raman la locul lor ( si din cate se pare vor ramane pentru mult timp ) probabil ca vei gasi intotdeuna resurse sa te bucuri de reusitele tale si sa’i iei la mishteaux pe cei care “cer” sa fie luati la mishteux.
De [D][S][N] pe 10 November 2009 la 3:29 pm (#)“Ezisti”, deoarece ne esti necesar.
De korbul pe 10 November 2009 la 3:32 pm (#)Nu tu esti mare prin existenta, noi te facem mare. Marea cultura exista prin opusul ei, marea incultura/maculatura.
Daca nu a-i fi existat, te inventam.
Noi te facem mare si prin urmare esti opera noastra, a celor ce te ascultam, citim, laudam, incurajam, aparam, deseori certam.
“greseala ” ne apartine.
Sa fii iubit si sa se bucure de tine cei dragi.
Aşa, aşa, bagaţi mare. Nici o vorbuliţă să nu suflaţi despre SRS şi Chireac. Nu s-a întîmplat nimic.
De iaraşi electorul pe 10 November 2009 la 3:43 pm (#)@iaraşi electorul: v-am postat linkul, obsedatilor! ce vreti mai mult? nu am aflat nimic nou fata de ceea ce stiam. macar va platesc bine astia de la PD-L? iar tu pleci iar; de aceasta data, definitiv…
De Victor Ciutacu pe 10 November 2009 la 3:45 pm (#)Si ce mare scofala, ca eu le-asi fi pus coitzele in menghina si obtineam tot, facute si viitoare.
De korbul pe 10 November 2009 la 4:00 pm (#)Trebuie sa merg la prezumtia de nevinovatie pentru Blaga, Videanu sau Berceanu?????????
Ce gluma buna. Astia si cind dorm pun de o afacere mafiota. Fura precum respira.
Nu stiu ce vrea sa zica ,,iarasi electorul” ( sau ,,alegatorul responsabil”?), dar, indiferent ce ar fi de zis despre SRS, Chirieac, mama lu’ Tutankamon, EU TOT NU-L VOTEZ PE BASESCU! Eu tot voi lupta pentru a inlatura de la putere partidul slugilor si curvelor mediocre, dar cu pretentii!
Mi se pare mie sau astia se agita ca niste sprayuri goale pentru a incerca (???) sa ne formeze NOUA, majoritatii care scriem aici impotriva basescului, OPINII?!
Hei, baieti portocalii, WAKE-UP!
De violet pe 10 November 2009 la 4:03 pm (#)@korbul: nici Coelho n-ar fi spus-o mai bine. de fapt, “nu esti tu mare, te facem noi” ar ramane mai bine spusa de Coelho si pliata pe/catre un Becali. Ciutacu cred ca stie mai bine de ce e cum e (mare sau nu, e extrem de relativ). E un om care are ceva de spus si spune, si care se bazeaza pe un cumul de ani de munca si experienta si pe un continuum de tupeu bine gestionat. “Noi”-ul colectiv nu am creat nimic si nu avem nici un merit, asa ca adulatia noastra este la fel de nefondata ca si impresia domniei sale ca este “cea mai frumoasa din tara” (in fata propriei oglinjoare, tot ce se poate!). Adulatia si megalomania sunt, deci, de evitat, de ambele parti. Admiratia, insa, pentru un jurnalist care are ceva de spus si spune, din partea “noastra” si lipsa de falsa modestie si asumarea propriei valori raportate corect la ce este in jurul sau, din partea domniei sale, sunt perfect la locul lor si pertinente.
altfel, despre electorat numai de bine…uite ce usor se pierde mesajul in fumul unei tigari. Ergo, sugerez campanii mute, pe baza de foto, glossy sau nu. Castiga cine are poze mai multe si mai colorate cu autostrazi occidentale si sarmalute de campanie (in foi de vita, altfel iese portocaliul frunzei de varza in evidenta si lasa iar cu indigestie electorala).
De Roberta pe 10 November 2009 la 4:08 pm (#)Ciutacu, bravo, chiar sunt un admirator de-al tau, imi place agresivitatea ta corecta.
De IO pe 10 November 2009 la 4:19 pm (#)draga “Constantine”, pentru sufletul tau ma voi deranja personal.
De cucu pe 10 November 2009 la 4:20 pm (#)LU(cifer)
As dori sa-mi raspundeti la o intrebare : Ati avut vreodata castig de cauza raspunzand la rau cu bine ?
De roxana pe 10 November 2009 la 4:21 pm (#)Am si eu o intrebare: de ce nu discuta nimeni despre referendum? ma refer la avantajele sau dezavantajele unui parlament restrans.
De dan pe 10 November 2009 la 4:22 pm (#)Am constatat ca cei 19 “independenti” racolati de PDL reprezinta acum 4%, ori daca ar fi 300 de parlamentari ar fi 6.33%, deci cum ar fi mai bine?
@Roberta
De korbul pe 10 November 2009 la 4:24 pm (#)sa reformulez.
Ceva exista, avind un suport material.
Biblie: ‘” la inceput a fost cuvintul”
Daca emisiunile, scrierile, zicerile lui Domn Ciutacu nu ar avea receptori/spectatori/cititori el ar dispare sau s-ar mula pe noile cerinte.
Daca pe acest blog ar scrie doar un individ, iar de vizitat l-ar vizita cite un ratacit, ar dispare si nu ar mai fi un reper/necesitate a multora dintre noi.
Nu exista valoare in sine, exista valoare in raport cu acceptarea/necesitatea/utilitatea a acelui ceva de catre un numar mai mic sau mai mare de “clienti”. Valoarea nu numai noi i-am dat-o, fiind in rezonanta cu “trairile ” sale, ci si (sau mai ales) de cei care il contesta/injura/scuipa/etc.
Chiar el a spus ca fara ligheanul de laturi nu ar fi devenit celebru.
Si l-a pus/desertat singur in cap?
ai mare dreptate cand zici ca celebritatea la noi se castiga si masoara in scandaluri, cat de mare ai “piciorul”, sau cati cm au tatzele.
De Law pe 10 November 2009 la 4:27 pm (#)Dom’le nu sunteti “desavarsit”, daca nu aveti si o persoana care va sterge pe pantaloni, la nevoie!
De Ioana S.,Bucuresti pe 10 November 2009 la 4:35 pm (#)Am avut surpriza sa constat zilele astea ca am prin familie niste sustinatori ferventi de-ai marinarului pe motiv ca “bravo lui ca se lupta cu AIA, ca nu tace!”. Realmente m-a socat ca tehnica asta a lui de a fi mereu in conflict cu cineva da roade. Nu pot decat sa sper ca nici dumneavoastra nu veti putea fi redus la tacere… poate reusiti sa-i atrageti pe calea cea buna pe certaretii naivi ai partiei
De Emi pe 10 November 2009 la 4:37 pm (#)Deşi,poate de multe ori sunt pe dinafara subiectelor sau nu mă pricep,mi-ai permis să mă exprim “pe proprietatea”ta şi-ţi mulţumesc pentru asta.Faptul că eşti atât de normal şi neatins de fumurile celebrităţii mă face,cred, să te citesc şi să te privesc,deşi ,poate,uneori îmi scapă multe lucruri sau nu le percep la fel ca tine…
De Dana I. pe 10 November 2009 la 4:45 pm (#)Nu imi place Traian Basescu si nu apreciez toata ritzi pitziala si udreala de pe langa el.
Altfel spus sunt de acord cu ideile tale Victore.
Dar nu sunt deloc de acord cu tonul de mahala pe care il folosesti, cu chestiile de mascarada de pe la Sinteza Zilei(a se vedea jucarica legata de Udrea si Turcescu).
De asemenea, cred ca esti arogant si ca din pacate te crezi mai important decat esti in realitate.
Putina modestie nu ar strica din motive ce tin de bun simt (si urasc faptul ca a devenit asa desuet aceasta expresie).
Mi-ar placea ca discutiile anti Basescu sa se desfasoare pe un ton civilizat si corect din punct de vedere politic.
As vrea sa vad victorii anti Basescu precum ale printului Myshkin si nu victorii precum ale vreunui fictiv prin Meschin.
E pacat pentru ideile pe care le ai intrucat exprimarea face sa isi piarda din valoarea si in consecinta din puterea de penetrare.
Si insist ca sa nu ramana neclaritati. NU il sustin pe Basescu si vreau sa se incheie presedentia asta de doi lei.
Scuze pentru eventuale greseli si pentru deranj.
Stefan
De Stefan Abageru pe 10 November 2009 la 4:49 pm (#)De obicei, cand fumez cu asa o pofta si-mi mijesc ochii (nu de la fum) se cam face liniste in jur
nu-i asa?? 
De Sinzianna pe 10 November 2009 la 5:15 pm (#)a murit un om. valoros. vreau sa moara si altii. mai putin valorosi. de ce nu aud ca a crapat vreo jigodie? nu m-as bucura dar as avea un sentiment de echilibru.
De mojicu pe 10 November 2009 la 5:19 pm (#)@Stefan Abageru
si cine o sa il urmareasca?
De korbul pe 10 November 2009 la 5:20 pm (#)poate ingerii, ca e niprihaniti!
ca sa “penetreze” si la trepanati, trebuie sa le vorbesti pe limba lor.
si e a dreakului de multi, 30%.
aici facem terapie de grup, pentru a ramine cuplati si vigilenti.
@mojicu: eu nu vreau sa moara nimeni. hai sa ne pastram ratiunea…
De Victor Ciutacu pe 10 November 2009 la 5:21 pm (#)Scuzati-ma , intervin la dvs.pe blog, pt. ca nu pot da nici un e-mail la Antena 3 unde este blocat, voiam sa intervin cu urmatoarea problema : in ultimele 10 zile , in Bucuresti, multi cetateni particulari au fost contactati, sub anonimat de organizatia PD-L (?) cu intrebari indiscrete asupra votului de la 22 nov. a.c. si 6 dec. a.c.. Spre exemplu, la mine in familie au fost 2 asemenea cazuri,exclusiv eu.
De ANDREI pe 10 November 2009 la 5:22 pm (#)Cum comentati ?
Este vorba de contactare telefonica pe reteaua Romtelecom.Ei stiu exact cu cine vorbesc, dar nu se recomanda personal.
De ANDREI pe 10 November 2009 la 5:23 pm (#)cu o injuratura
De korbul pe 10 November 2009 la 5:29 pm (#)Ca om simplu ma intreb cum este viata mai palpitanta, daca nu esti bagat in seama, eventual doar de propria ta persoana, sau daca toata lumea vrea sa stie macar cate ceva despre tine; si daca ai ajuns sa fii un VIP, atunci vor sa-ti intre pana si in viata intima?!Oare D-l Ciutacu este incantat ca a ajuns sa fie “miza cea mai mare de la Antene pentru Traian Basescu?”.De unde si pana unde? Simplu! “Spusele” d-lui “au cel mai puternic grad de penetrare a electoratului lui Traian Basescu” intrucat “capacitatea de intelegere a celor care sunt cu Basescu” este in consonanta “cu limbajul golanesc…,de cartier” care ii incanta.As adauga aliura D-lui Ciutacu de intelept, care stie tot si de toate, doar nu degeaba i se adreseaza multa lume cu “Nea Ciutacu”( la 39 ani).Eh! Cum e cum nu e, domnul Ciutacu a devenit celebru. La si mai mare!
De I.I. pe 10 November 2009 la 5:32 pm (#)@Stefan Abageru
altii fac mishteaux
altii spun minciuni…si altii dau in cap… fiecare se exprima cum poate si cum ii da mana ! 
pana si Iliescu a terminat cu fineturile, hai sa nu cautam acul in carul cu fan!
Fiecare isi sustine ideile precum le simte.
Eu, cand vreau sa ma fac foarte bine inteleasa, spun “povesti” si fac paralelisme
Tonul civilizat si corect de care spui tu e cateodata cam plicticos si se prea poate sa ti se piarda pe undeva ideile
“Weakness of attitude becomes weakness of character.” - Albert Einstein
De Sinzianna pe 10 November 2009 la 5:58 pm (#)Ciutacule, esti mare daca ai ajuns sa fii injurat de Don Base’, trebuie sa fii mandru ca nu sunt multi cei care au avut aceasta onoare. Din acest motiv Don Base trebuie sa-si ia clica de corupti in frunte cu Boc, Udrea, Ridzi etc. si sa se duca la puscarie.
De vandrei16 pe 10 November 2009 la 6:17 pm (#)fragm.protocol -17. diabolic masonic:”In general, presa noastra contemporana va demasca numai afacerile coruptiei de stat, religiile, incapacitatea flagranta si prostia actualilor conducatori si toate acestea vor fi facute in termeni cei mai injositori, pentru a-i ponegri si calomnia mai ales pe cei buni si destoinici in toate modurile, asa cum numai noi stim sa facem cu genialitatea noastra diabolica.
De ELEAZAR. pe 10 November 2009 la 6:28 pm (#)In timpul guvernarii noastre planetare, fiecare al treilea om va supraveghea aproape permanent pe ceilalti. Atunci nu va mai fi deloc rusinos sa fii spion, cutra si denuntator.
Victore baftă în continuare “Foloseste problemele ca pe sanse de a ne schimba vietile…Ai mai mare grija de caracterul tau decat de reputatia ta deoarece caracterul e ceea ce esti cu adevarat, pe cand reputatia e doar parerea celorlalti despre tine” (Lady Di”
De balauru84 pe 10 November 2009 la 6:54 pm (#)Domnul Morar cred ca a facut limba romana cu femeia de servici de la scoala pe care dansu a absolvit-o…ma gandesc….
De moldo.ro pe 10 November 2009 la 7:09 pm (#)Si Andrei”Ghitza” a aparut acu’ cativa ani,intr-o pozitie asemanatoare pe coperta unei reviste.
De Bashin Traiescu pe 10 November 2009 la 7:11 pm (#)Dar,spre deosebire de el,tu-ti faci meseria cum trebuie,pe cand el doar vorbeste gros.
Totusi…o tigara buna trebuie insotita de ceva bun.Unde-s restul bunatatilor?
Misto poza , imi aduce aminte de Gheorghe care savura niste ” iarba ” , Gheorghe ala de-i ratacit prin PanaMea.
De mishulescu pe 10 November 2009 la 7:14 pm (#)ce curva florin calinescu,asta…ce repede s-a metamorfozat ;oare,radu moraru nu stie ca pariaza pe un cal mort?basescu cu pantalonii murdari si umezi…era beat mort,nenorocitul;iar cazuse pe undeva
De cenobit pe 10 November 2009 la 7:16 pm (#)Intr-un comentariu de-al meu de pe blogul tau,chiar spuneam ceva despre intelectualii,care in loc sa-si foloseasca creierul isi folosesc limba.
De Bashin Traiescu pe 10 November 2009 la 7:24 pm (#)Atunci,nu dadeam exemple si ma refeream la cei care in loc sa lupte pentru o viata mai buna,pentru cat mai multi din aceasta tara,lupta pentru o viata mai buna pentru ei.
Poate asta-i o chestiune de idealist,dar asa vad eu un om care foloseste litera si cuvantul drept arma si unealta pentru a se apara si trai.
Iar,gaselnita lor este sa acopere cu bale pe prea-puternicul zilei.Mare descoperire!
Uneori ma-ntrebam de ce n-am avut o dizidenta anticomunista,asa cum a fost in tarile vecine.
Raspunsul e simplu:
N-am avut si nu avem intelectuali adevarati.
Intelectualii adevarati au plecat,pleaca si vor pleca din tara asta.
Salut Victore, logodnica mea are la facultatea de medicina din Craiova, o colega care a fost diagnosticata cu o boala maligna a ganglionilor limfatici – un tip rar de limfom. Daca ai putea sa faci publica adresa web si conturile bancare ar fii extrordinar.
http://www.claudia-chelan.eu/index.php
Mersi mult, si sa ne auzim numai de bine.
De Zaharia Constantin pe 10 November 2009 la 7:33 pm (#)O poza foarte nefericita ati pus Dle Ciutacu.
De Escorpion pe 10 November 2009 la 7:43 pm (#)In rest jos palaria.
Victor, am o intrebare neobisnuita (si total “nelasubiect”:
Ce mai face stancuta de aici: http://www.old.ciutacu.ro/articol-685.html ?
Ce-ati facut cu ea pana la urma? Ca am si eu o cioara si ma gandesc/ne gandim sa-i dam drumu afara la primavara… da’ na, e cam greu
La voi a venit ea singura sau ati prins-o cumva? Ca pe-a mea a prins-o maica-mea de pe un ciot de copac… era lovita la picior si la aripa (acuma si-a revenit, ma rog… mai schioapata putin)?
As aprecia un raspuns
PS. Un admirator de-ai lui Ciutacu (sa pastram trend-ul politic).
De Raptor pe 10 November 2009 la 7:47 pm (#)@Raptor: a disparut de la noi, a ajuns la o familie care ne mai scrie din cand in cand ce face. am inteles ca-i bine…
De Victor Ciutacu pe 10 November 2009 la 7:51 pm (#)Trăim într-o ţară aflată în plină recesiune economică. Folosiţi orice canal de informare şi o să găsiţi cuvinte mult mai dure. Plecând de la acest truism, speram să găsim şi la noi: politici publice coerente, proiecte care să aibă un început şi o finalitate, folosirea corectă a limbii române când e vorba de cheltuirea banului public, cunoscători ai cuvântului de manager public etc. În fine, speram. Am ajuns să trăim într-un basm în care calitatea de: zmeu, zână, prinţ, gheonoaie, împărat, scorpie… revine unei singure zeităţi. Creditate de legendele olimpice greceşti ca fiind frate cu Poseidon. Dar şi cu Hades…
De Dispecer Blogosferă pe 10 November 2009 la 7:52 pm (#)Dacă ar avea şi oamenii politici măcar a 10-a parte din sinceritatea câtă o aveţi Dvs. în atitudine (deci nu numai în acest interviu!) ar avea şi destulă putere să facă ceva util. Altfel, vă obligă pe Dvs. şi pe noi (sau cel puţin pe mine) să nu credem nimic din ceea ce spun!
De C. Bojan pe 10 November 2009 la 7:58 pm (#)http://www.youtube.com/watch?v=MhglGZzXKzE , da-ti asta pe post,e exact ce face “presedintele nostru iubit” isi bate joc de noi, ne jigneste inteligenta si ne terfeleste in mizerie demnitatea umana. e un filmulet din Caragiale ,exact cu rolul pe care iljoaca acum acest dictator”constitutional”. cu stima ,dan din timisoara
De dan timisoara pe 10 November 2009 la 8:19 pm (#)Bravo voua… tuturor. Pariez ca v-ati distrat foarte tare cat timp a stat la voi.
E atat de usor sa fii asa cum trebuie si totusi atat de greu pentru unii.
Oricum, foarte tare, mersi de raspuns.
De Raptor pe 10 November 2009 la 8:42 pm (#)Miau!M-am “delectat” cu blogul senior editorului Cotidianului, Ioan T. Morar. Dar mai inainte am sorbit din “De ce nu aplaud executia lui Bogdan Chireac?” varsat de D-l Ciutacu din penita lui. Si asa mi s-a mai limpezit mintea vis-a-vis de executia politica a lui Bogdan Chireac in 2007, pentru niste afaceri cinstite cu statul, avand la baza contract, facturi, TVA platit. Probabil ca Ioan T. Morar nu si-a mai adus aminte de acest eveniment; n-avea interes, ca sarcina lui era sa-l mai compromita o data, macar pe blog.Stirea de la Curentul ca s-a facut o inregistrare a unei discutii, care a avut loc in 25 septembrie 2009, intre ziaristii Sorin Rosca Stanescu, Bogdan Chireac si seful ANI, Macovei, i-a aprins luminitele domnului Ioan T.Morar, sa-i compromita pe acesti ziaristi de acuzatia de santaj. Si “scriitura lui” in schimb m-a facut sa detest pe toti PDL-tii care se afla in spatele acestei scenarii, adica ii acuza pe cei doi ziaristi de incercare de a santaja pe Macovei pentru existenta unor dosare compromitatoare la adresa unor PDL-ti “grei”.Primesc laptic D-le Ciutacu?
De I.I. pe 10 November 2009 la 8:50 pm (#)Bun interviul…, mi-a placut!
De Nostradamus pe 10 November 2009 la 9:05 pm (#)poza e de milioane :))
De Paratraznetul Fanica pe 10 November 2009 la 9:18 pm (#)Victor, daca citesti asta in pauza de reclama a emisiunii, TE ROG roaga-l pe domnul Tariceanu si analizati si celelalte “mesaje” de pe bannerul cu Base… “Linia 41″… LOOOOL
De gicu pe 10 November 2009 la 9:29 pm (#)Ce mai avea? Stiu ca erau 3 linii dar nu le-am retinut. Maine fac o poza.
Cred că Biju era celălalt, Mircea Toma. Sau greşesc eu?
De Hudrea pe 10 November 2009 la 9:58 pm (#)Dragă Zeus,
află despre mine că sunt bine. Momentan, am nişte tsunami prin Asia. Oricum, sunt bine, fratele meu. Ceea ce îţi doresc şi ţie cu utilizarea fulgerelor în campanie. Apropo, când vine următorea maree? Tot aştept. Oricum, sper că ai rămas pe stânca aia înaltă. Trebuie să închid (telegrama costă aprope 10 dolari locali) pentru că mă presează unii cu ochi oblici. În fine, am o foame de ambrozie de mi-a pierit pofta de kalasnikov… Aştept dana stabilită!
Al tău frate, Poseidon
De Dispecer Blogosferă pe 10 November 2009 la 9:58 pm (#)exceptional badea!!!domnu basescu se face ca ploua!excelent si filmuletul cu goebbelsii presedintelui!am ras cum n-am mai ras demult!!!
De fla pe 10 November 2009 la 10:09 pm (#)bravo ciutacu ejti cel mai tare imi place la nebunie emisiune ta a lui badea si a lui gadea sunteti cei trei care ati spart nordu,sudu,estu,vestu si akuma il rupeti pe basescu salutari si numa bn
De marius 44 pe 10 November 2009 la 10:17 pm (#)Fara cuvinte ………:)
http://www.brasovultau.ro/Hitler-sef-de-campanie-pentru-Basescu-parodie-video-25486.html
De duda pe 10 November 2009 la 10:25 pm (#)Victorie, Victore. Vara-mea psihiatra, ferventa sustinatoare a lui basescu de aproape ma luam cu ea de ciuf…nu-l mai voteaza pe chior..inca vorbeste in clisee de-ale marinarului dar cred ca rabdarea si perseverenta cu care i-am trimis linku’ de la acest blog si-au facut datoria. Un fenomen nesemnificativ pentru altii dar pe care eu l-am incadrat in categoria miracol avand in vedere cam ce caposi fac parte din mia famiglia. In rest toate cele bune…bunicul meu a fumat de la 14 ani pana a murit..si a murit pe la 86.
De mutter pe 10 November 2009 la 11:03 pm (#)Daca-ti bati capul cu o cioara o [oti invata sa vorbeasca ca pe un papagal(aproape). E o pasare extrem de inteligenta(si dupa parerea mea frumoasa), si se adapteaza bine la semicaptivitate. Adica daca o lasi sa plece revine zilnic ‘acasa”, ca o pasare domestica. Nu stiu daca se poate asta intr-un cartier de blocuri, mediul e prea ostil pentru ea ca sa ramana prea mult intr-un loc.
De alex.dumitrascu pe 11 November 2009 la 12:20 am (#)Dupa ultimele date publice, incasarile pt publicitate se prezinta in felul urmator:
Mircea Badea (În gura presei) – 1,28 milioane euro (încasări medii pe ediţie: 3.200 euro)
Emisiunea dlui Ciutacu nu este prezenta in niciun clasament. Poate ne lamureste dânsul.
De Alina Sandriu pe 11 November 2009 la 2:22 am (#)@Alina Sandriu: emisiunea lui Ciutacu e una dintre putinele din .ro care-si acopera cheltuielile. in plus, aduce profit postului. nu are cum sa fie in primele 10. Antena 2 nu este un post de top.
De Victor Ciutacu pe 11 November 2009 la 2:39 am (#)aia cu “Bine, bine, ai furat. Atunci scoate banii” a fost fabuloasa. toate respectele pentru doamna.
De Tiberiu Ivanoschi pe 11 November 2009 la 2:56 am (#)Ce bine dai in poza de la articolu’ asta… De ce nu o pui in sus in header?
De Razvan pe 11 November 2009 la 3:16 am (#)PS nu sunt gay…
Domnule Ciutacu, un vechi cititor va deranjeaza la o ora tarzie: comentati, va rog, sau luati oaresce masura maine seara la emisiunea dvs. sau a lui Gadea in legatura cu ticalosia, miselia, marlania sau jigodeala (cum vreti sa-i ziceti) facuta de cretinoidul ala pupinbasesc de Radu Moraru la rahatul ala de emisiune de-i zice “Nasul”, peste care am dat din curiozitate, sa vad cu ce il mai apara pe Tiran. Dom’le, viermele ala, ca nu pot sa-i zic om, si-a permis sa dea un filmulet cu nu stiu ce accident de-al lui Nistorescu de acum ceva timp, cu pretextul, vezi Doamne, de a-l demasca pe acel ziarist in fata lumii. Eu nu sunt vreun fan Nistorescu, si inteleg si faptul ca papagalul ala indeplineste ordinele patronului bancorexicid ca sa-l pupe si mai apasat in rozeta pe Basel, dar la asa mizerie nici de la Dan Diaconescu in vremurile lui bune nu ma asteptam. CNA-ul si CRP-ul ce pizda ma-sii pazesc?
De Vlad-Tiberiu pe 11 November 2009 la 3:19 am (#)Dle Ciutacu, sper sa ma intelegeti, chiar daca intru in pamant de rusine pentru ca indraznesc sa scriu si aici,am s-o fac. Sunt convinsa ca si voi,cei care cititi, ati face orice ca prietenul vostru cel mai bun sa traiasca si ati lasa teama de penibil la o parte. Ma scuz pentru interventia mea nepotrivita si imi asum toate cuvintele grele care mi se vor spune daca vor fi spuse,totul pentru viata ei. Claudia, un om minunat si prea decent, s-a sfiit sa spuna multora despre cosmarul ei pentru ca a vrut sa invinga cancerul singura, n-a vrut sa fie ajutata. S-a nascut pentru a ajuta.E prietena si colega mea,in ultimul an la facultatea de Medicina Craiova,studenta de nota 10..si asta pentru ca nu si-a pierdut niciodata timpul inutil. Viata ei inseamna studiu,nu stie ce inseamna sa pierzi o noapte in club, singurul motiv pentru care vreodata a lipsit de la un curs sau un examen au fost probleme minore de sanatate, nu si-a trait practic viata. S-a pregatit atat de mult, cateva luni o despart de primirea diplomei de medic..un medic asa cum oamenii isi doresc,cu suflet cald si dedicat,care nu cere nimic in schimb; ea nu stie cum sa fie altfel. Doar la insistenta noastra,a colegilor, cazul ei a fost facut public. Povestea ei va aparea vineri,13 noiembrie la ora 21:00, la emisiunea “O data-n viata”, pe tvr1. Si informatii complete despre Claudia se pot gasi pe site-ul http://www.claudia-chelan.eu ,construit tot de noi,din iubire pentru ea. Vrem s-o ajutam sa stranga cei 150 000 de euro pentru chimioterapie si transplant cu celule stem in clinica AKH din Viena,de care ea are nevoie,intr-un timp foarte scurt,de 2 luni.(Aceasta este clinica ce a avut cele mai multe cazuri ca al ei, din Europa,acest numar fiind egal cu 5.) Pe parcursul emisiunii de vineri se pot trimite sms-uri pt ea sau se pot face donatii in direct.Ea ar fi putut scrie acum un mesaj catre voi,dar atat este de discreta si de modesta si de aceea merita sa traiasca si voi meritati sa o aveti in viitor, sa simtiti mandria de-a fi ajutat un om care vrea sa ajute. Va promit ca asa cum o stiu de mai mult de 5 ani, cand totul va fi bine cu ea, va incerca din rasputeri sa gaseasca cat mai multi dintre voi si sa le multumeasca din inima chiar personal.
De Oana Barbu pe 11 November 2009 la 3:22 am (#)Deci, Mircea Badea, cu un castig de 1,28 milioane euro nu-si acopera cheltuielile? Mai sa fie…oare cat o fi costand emisiunea aia?
Ca emisiunea dvs nu este una de top, stim!
De Alina Sandriu pe 11 November 2009 la 3:27 am (#)Ce * aproape 40 de ani *… corect e : cinăr şi-n puciere iar Inteligenţa dăunează eventual tilijenţilor care sunt… pedelicii nebuni ce chipurile ne-ar conduce
După mintea lor troglodită spre groapă, dar NU, DĂM CU EI DE PĂMÂNT, MUSAI !
De Sibilla pe 11 November 2009 la 3:55 am (#)respecte şi stimă întotdeauna Arogantului Ciutacu, adicătelea, V Ciutacu al nostru, am zis,
Sibilla
Scuze, tizule, nu-l cunosc pe respectivul (nu numai personal, da’ nici ca si “creatii”) - si NICI nu-mi doresc, dar greseala aratata (ca atare, luata DOAR EA) POATE FI (nu neaparat asa si este) o simpla eroare de tastare cum ni se mai intampla tuturor (inclusiv - rar - dumitale): inversarea a doua “semne”. Constatasesi la dansul o constanta, o regularitate in aceasta privinta?
De Victor (altul) pe 11 November 2009 la 6:41 am (#)Am intrat pe blog din curiozitate. Nu sunt nici fan, nici impotriva Dvs. Eram curioasa daca spuneti un cuvant despre penibilii SRS si BC. Nimic, insa!
De ada pe 11 November 2009 la 8:05 am (#)Din laudele pe care vi le aduc cititorii, sunteti un mic Ceausescu….
@ELEAZAR
nu prea cred, asa ca da-mi sursa masonica.
De korbul pe 11 November 2009 la 8:36 am (#)Sau da-mi telefonul lui Chirovici, ca poate ma lamureste.
Din pacate de prea multe ori mi se intampla sa fac greseli din neatentie cand tastez literele.Fie ca inghit o litera, fie ca dublez ceva. Da, stiu! Cand stii ca apare pe un blog, ar trebui sa fii mai atent! Si totusi se intampla!Si nu numai in cazul meu! Cred ca si Ioan T. Morar a facut greseala gramaticala din neatentie. Dar din punctul meu de vedere dumnealui nu este de iertat pentru continut!
De I.I. pe 11 November 2009 la 8:36 am (#)@Alina Sandriu: Mircea are incasari de 1,28 mil. euro, nu castig, da-i grea economia de piata. se acopera si ei, nu va ingrijorati. ma refer la voi, aiai mai multi care nu considerati emisiunea mea drept una de top
De Victor Ciutacu pe 11 November 2009 la 9:27 am (#)@ada: nu particip la executiile publice decat daca le organizez eu, la reglari de conturi nici atat, iar jocul lui Basescu n-o sa-l fac nici cu cutitul la gat
@ Alina Sandriu:
Tu ai vazut ce ai scris? Daca e castig, inseamna ca-si acopera cheltuielile. Castigul(sau pierderea) rezulta ca diferenta intre veniturile incasate si cheltuieli.
De violet pe 11 November 2009 la 9:30 am (#)Cum vrei sa te suporte, Ciutacu,portocaliii, cand tu ai o biata bratara la mana, si nu un ceas de aur,ca ei, pus ostentativ deasupra manecii?
De raluca pe 11 November 2009 la 9:38 am (#)Iti dai seama ca esti reprezentativ pentru toti cei care fumeaza si nu au ceas cu valoare de apartament.Si sunt muuuuulti.
@@cenobit: interviul a fost facut imediat dupa psihozele live ale mitomanului. davidoff, numai davidoff, din 2001 incoace…
Victor Ciutacu
si cind nu l-ai avut la indemina pe Costel Bobic, ce fumai?
De korbul pe 11 November 2009 la 9:39 am (#)Preferatele nu le mai gaseai si deci…
@korbul: nu l-am avut la indemana pe Bobic niciodata. le-am cumparat intotdeauna de pe piata. cand nu se importau oficial, le luam de la tarabele de contrabandisti, ulterior din benzinarie.
De Victor Ciutacu pe 11 November 2009 la 9:44 am (#)@raluca: e o bratara de 5 euro, cumparata de pe faleza-n Mallorca
@ Alina Sandriu:
M-am nascut cu oarece apetit pentru logica, nu cumva sunteti Elena Gabriela Udrea?
De alegatorul pe 11 November 2009 la 9:52 am (#)Eu lucrez cu materialul “clientului”
25 mai 2007
De korbul pe 11 November 2009 la 10:01 am (#)Traiasca leapsa
Preiau, in cel mai pur trend de blogger, leapsa de la Oana Dobre, care vrea Mocca si nu gaseste-n satu’ cu ministri. Eu vreau Davidoff slims black, nu clasic (da’ alta poza n-am gasit), si, de cand au dat astia iama-n duty free-uri, nu mai gasesc. Fumez din 2001 doar Davidoff si, nu credeam s-o spun vreodata, a ajuns sa-mi lipseasca Bobic; Costel Bobic, omul care, dupa stiinta mea, aproviziona mica si meschina piata bucuresteana.
Mă întreb cum de nu a făcut Băsescu un filmuleţ şi cu tine?!
De ionut androne pe 11 November 2009 la 10:13 am (#)@korbul: nu-i nici o fractura logica. se importa oficial, nu mai exista piata neagra, nu mai produce Bobic. in perioada aia era foame-n piata. cum a ramas si azi; de Davidoff negru slims.
De Victor Ciutacu pe 11 November 2009 la 10:19 am (#)Eh a gresit si el o cratima…Daca are o tastatura proasta acum nu-i poti lua gatul
De Lord pe 11 November 2009 la 10:52 am (#)LA MULȚI ANI, D-le Ciutacu!!! De ziua onomastică vă u(d)rez să aveți parte de bucurii și împliniri, alături de frumoasa dvs. familie și de toți cei pe care îi iubiți și vă iubesc.
De GEORGIANA P. pe 11 November 2009 la 11:22 am (#)Ciutacu mobilizeaza oamenii sa iasa la VOT , ai puterea asta, cu Gadea si Badea Mircea , daca iese tot baselul sa vezi ce muie luam , si cu voi va face orgiii baselul .Eu am vazut ce a fost duminica in craiova, a fost portocalie, am filmulete si poze, am trimis la antena 1 si lui Ciutacu , mai ceva ca pe timpul lui Ceausecu , am anceput sa am regrete ca m-am bucurat cand lau impuscat ………
De Radu-CRAIOVA pe 11 November 2009 la 11:32 am (#)Sper ca pe nimeni nu va supara ca citez din prima parte a interviului care nu a fost redat de D-l Ciutacu.Vorbe simple, nu grele, dar pline de semnificatii, din care aflam de unde a pornit D-l Ciutacu:
De I.I. pe 11 November 2009 la 11:34 am (#)“Cu vreo 2 ani in urma l-am cunoscut pe V.Ciutacu , la un interviu. Am tras concluzia ca romanii sunt un popor care nu-si merita masinile. Ciutacu n-avea carnet. Si locuia arogant in cartierul Rahova. Acum e insotit de injuraturi si suspiciuni de furt.
Radu Moraru se ocupa de asta. Publicul decide”.
Exista un singur adevar, si publicul trebuie sa separe “acuzatorii” de “vinovatii”.
De ce sa fie D-l Ciutacu insotit de “injuraturi?”.De ce considera intervievatorul ca dumnealui este cel mai injurat dintre cei de la Antene?Practic, primim si raspunsul:”De obicei il injuri fie pe cel mai slab, fie pe cel mai bun”.In cazul acesta “cel mai bun” este injurat in “tara lui Basescu”, pentru ca prea il infiereaza pe acesta pentru ca a distrus tara,ca a incalcat de nenumarate ori Constitutia, ca a calcat in demnitatea “poporului suveran” si a reprezentantilor lor (senatori, deputati,ministrii), pentru ca starneste tot timpul numai scandaluri, pentru ca atata opinia publica impotriva mediei si presei, etc.
A doua acuzatie:”suspiciune de furt” este si mai scandaloasa.
“Pe ce ai cheltuit banii?
Ce bani?
Pe care i-am ciordit… Momentan nu este vreo hotarare judecatoreasca sau vreo actiune penala impotriva mea”.
Dupa care se rupe durerea din sufletul lui:”problema e ca trebuie sa demonstram ca suntem nevinovati, inainte sa demonstreze altii ca suntem vinovati”.Trist dar adevarat. Si adevarul supara al naibii.
Si pentru ca se spunea ca publicul decide,iata decizia: NEVINOVAT, deci merita sa fie APRECIAT la justa lui valoare. Uite inca un motiv ca a ajuns CELEBRU.
Fratilor a innebunit lupu….aseara la 10 fara cateva minute cand Sinteza zilei lua o pauza de publicitate, am dat din greseala pe TVR 1. Cine credeti ca era invitat la emisiunea care tocmai se termina la TVR? Presedintel tarii…….si ce credeti ca spunea pe final de emisiune, bineinteles ca sa nu poata nimeni sa-i ceara detalii????? ca in august sau septembrie nici numai tin bine minte ca mi s-a urcat sangele la creier cand l-am auzit…s-au intregistrat nu stiu ce cresteri economice..si zicea: Se pare ca Romania iese din criza…doamne a innebunit. Boc anuntase cu cateva ore inainte ca bugetari intra in concediu fara plata in noiembrie si decembrie, iar Basescu ne spunea la 4, 5 ore de la declaratia lui Boc ca : Se pare ca Romania iese din criza!!!!!!!!!!!!!!Hotarati-va fratilor, ori alba, ori neagra!!!!!
De ancamaria pe 11 November 2009 la 11:36 am (#)victore!
De gigel pe 11 November 2009 la 12:43 pm (#)am inteles ca jigodia de baselu nu vrea confruntari cu ceilalti candidati…
totusi ceilalti nu se pot confrunta intre ei fara a tina cont de matelot….(le convine sa nu se expuna sau vor sa nu intelegem cum isi vor inoda cozile?)
chiama-i la tine in emisiune sau unde se poate si impreuna cu ceilalti oameni de valoare din antene executati-i!
Tare bucuros as fi daca dl Mircea Badea ar prezenta, in fiecare emisiune “in gura presei” monologul cu Traian Basescu, alaturi fiind imaginea tot mai “plouata” a (ex)presedintelui.
De Chis Alexandru pe 11 November 2009 la 1:10 pm (#)Domnule Ciutacu, astăzi sărbătorim!
La mulți ani și multă putere de muncă să aveți!
De Victor (tizu' lu' Ciutacu) pe 11 November 2009 la 1:13 pm (#)Marinelu se duce, pe apa sambetei, c asa vom vrea noi, la alegeri, sa nu se mai afle in treaba, pe aici prin tarisoara romaneasca, il invitam la o celula cu arpi, ala de era un bun cetatean…
Faptul ca te injura un marinel, pai la ce se pricepe el, marinelu decat la table, la injuraturi si la spirtoase… oare el chiar nu a avut nici un dosar de ars undeva, candva???
Domnule Ciutacu, va rog sa il deranjati, mai ales dupa ce pierde alegerile, asa cum ar cam fi cazul si lu ridzi si udrea, femeia cu multiple personalitati fufare…
De Fanu pe 11 November 2009 la 1:49 pm (#)De 5 euro? “Niste sarantoci, niste tarani,cu gura mare, pentru banii astia nici nu iesim din casa…”-replica de portocalii.
De raluca pe 11 November 2009 la 2:05 pm (#)Suuuper filmul de aseara, cu Hitler.
In privinta amenintarilor pensionarilor ca nu-si primesc pensiile, nu e un caz izolat. La fel e si in cazul ajutoarelor pentru lemne, de incalzire,penru familii monoparentale, la sate. Sunt amenintati ca nu si le mai primesc, daca nu pun votul pe Basescu. Un sef de institutie deconcentrata ea zilele trecute stresat peste masura din cauza targetului de 40% voturi pentru Base in nu-s ce comuna. Si foarte senin, isi facea planul: “simplu,daca nu voteaza cu Basescu, nu vor mai primi aia,aia, aia. Le mai dam niste ajutoare,si, sa dea Domnu sa-mi iasa targetul,ca altfel, am pus-o rau, ma taie astia de la conducta.” Simplu, nu? PDL-istii cred ca ar face cariera in MLM sau jocuri piramidale,la ei totul functioneaza pe principiile astea: santaj, amenintari in adancime, castig pe conducte,cei din varf castiga cel mai mult, cei de la capatul “conductei”,restul…
ar trebui basescu sa fie acuzat de subminare a economiei nationale,si pe langa el tot sirul de porci ,au vandut tot din tara asta pe doi lei ,este posibil ca noi atat de prosti stam si platim gazul la nemti ,romtelecomul l-au luat greci ,si nu au investit nimic pe langa sistemul nostru de telecomunicatii ,da era facut de ceausescu si ce ?asta imi aduce aminte cand in 91 se gandeau sa darame casa poporului ,doamne ce prosti .Ala era nebun si rau cu poporul dar ce a facut a facut pentru noi ,a furat si el dar incomparabil fata de ce-au facut porcii astia 20 ani .Acum tind sa cred cu tarie ca tot porcii astia au pus la cale sa il dea pe ceausescu jos ,ca sa poata sa fure ei ,in liniste ,deoarece dupa revolutie lumea era preocupata sa manance pentru ca era intradevar flamanda .Astfel ei in tihna au furat si distrus tot ce era mai bun in tara asta .Iar noi eram ocupati cu mancarea .Acum imi dau seama ca tot noi ca prostii am mers si le-am facut treaba la revolutie ,ei de fapt aveau altceva in minte ,lor le-a fost bine si pe vremea lui ceausescu .
De filip loredana pe 11 November 2009 la 2:05 pm (#)eu zic k ii tare site-ul:)) distrativa!
De zzz pe 11 November 2009 la 2:07 pm (#)…. o parere personala este ca “basescu” daca merge in ritmul asta(disperat) nu cred ca va ajunge in turul 2, in alegeri. ori cum nu-l mai vrea nimeni. si inca ceva, presedintele, deja este ales(?!). stiti politica ruseasca(stalin) lasati oamenii sa voteze, noi numaram voturile! Romania, sa poata intra in circuitul normal a l politicului, European, va trebui sa aiba cel mult 3 partide. unul de dreapta, unul de stanga si unul minoritar(udmr-ul). altfel, Romania, va deveni tot mai saraca(in toate). civilizatie, nici nu se poate vorbi, in Romania?!… uitativa la cei care stau pe la “hramul” unor biserici…
De George pe 11 November 2009 la 2:10 pm (#)@calendar ortodox zice:
11 M Sf. M. Mc. Mina; Sf. Mc. Victor, Vichentie şi Ştefanida; Cuv. Teodor Studitul (Post)
atunci LA MULTZANI si sa te bucuri de cei dragi tie si ei sa se bucure de tine.
De korbul pe 11 November 2009 la 2:17 pm (#)Baga macar o cafea virtuala, asa ca cinste,
ca nu te indemn la o spirtoasa, ca afla betivanul si iti baga acciza si te si trezesti cu lingaul de Bodo chelosul, ala cu ANAFura lui
Traian BASescu este un nimeni intr-o tara chinuita de el si de ceilalti infecti din gasca lui. Astept “epoca” fara BASe, fara acest personaj de o nesimtire crasa.
Despre Morar Biju (fara sa-i iau apararea sau ceva de genul): cred ca aceea este o greseala de tastare, intentionand sa scrie cu cratima.
De thedaniel pe 11 November 2009 la 2:18 pm (#)de ce nu il intreaba nimeni pe videanu cum a preluat stafeta de spagi pentru herastrau de la basescu ?Sunt scarbita de mizeria inconjuratoare ce ne circunda ,cum populatia s-a degradat in 20 ani din cauza curentului de permisivitate excesiv ,consumului necontrolat de manele ,de tupeu ,de minciuna ,de infractionalitate ,i-au lasat sa manance dupa revolutie ,20 de ani mai tarziu au ridicat botul din trocul spoit si kiciuit si au zis :vai este criza ?!Vreau sa precizez ca a noastra criza este de alta natura decat cea mondiala ,intre timp sa
De filip loredana pe 11 November 2009 la 2:58 pm (#)-au unit ,cum mai rau nu?Oprescu ,parerea mea este asul din maneca ,,vuitonata ,,diorata,,a psd ,de unde are el bani de campanie?Nu cumva psd sprijina material campania lui ? a fost doctor pentru dumnezeu ,nu a fost rege al asfaltului ,nu a fost prigoana regele mafiot al gunoaielor ,nu este becali ,nu are fabrici ….este doctor !!!!!!chiar ma simt jignita ,un doctor conform grilei de salarizare de 20 de ani incoace nu poate sa stranga sute de mii de euro ,pentru o campanie ….aaaaa!sau este un doctor din aia care am cunoscut si eu personal ,era o femeie insarcinata ,venise la maternitate de urgenta ,normal medicul de garda hotarase modalitatea de nastere :natural ,dar nu era sa fie asa ,femeia a stat in travalui vreo 2-3 ore ,dupa care asistentele au zis ca are nevoie de cezariana ,acum vine surpriza :doctorita i-a zis 5 milioane costa ai ?nu doamna doctor ma doare faceti ceva .E atunci natural vei naste ,bine ca atunci cand te-ai cracanat ti-a fost bine !!!!!Uite asa femeia s-a dus pe lumea cealalta impreuna cu copilul .Se intampla acu 9 ani .E daca a fost asa si dl oprescu poate se justifica bani de campanie ,dar nu stiu daca este chiar minunat sa poata sa candideze pentru functia de presedinte .Intamplarea este adevarata ,nu pot sa jur ca oprescu este la fel dar altfel nu are logica prezenta lui ca doctor la candidatura pt presedinte .Daca traiam in Franta ,Elvetia……puteam sa nu ii gasesc cusur dl doctor .Dar traim in romania !Ce naiba ,doar un prost sa creada ca vreo unul din astia sunt nepatati .Eu ii numesc jeguri .Este o noua specie .Animal planet si discovery ar rupe audienta cu studiul asupra lor .poate ca ei i-ar descifra si totodata ar putea sa desconspire marile mizerii create de ei ,ca noi murim ,ne imbolnavim si tot nu reusim
Eu nu am votat cu Basescu dar dupa ce v-am vazut zilnic la antene ca nu mai aveti alt subiect si sunteti asa de inversunati ora de ora zi de zi inseamna ca va e foarte frica de ceva sau sunteti foarte bine platiti .Ati ajuns deja penibili cu acelasi subiect .LA CAT VA pretindeti cu totii sunt si alte pretentii de la voi.Sincer nu numai eu ma astept la mai mult.Acum m-ati pierdut de telespectator si voi vota cu Basescu…
De ioan pe 11 November 2009 la 3:00 pm (#)@ioan: beton argument. daca-ti spun ca nu ne e frica si suntem prost platiti, votezi cu Crin si te uiti numai la noi?
De Victor Ciutacu pe 11 November 2009 la 3:04 pm (#)Zilele trecute eram la un Hanul Ancutei mergem la Bucuresti m-am oprit sa beau o cafea ,la putin timp a intrat fostul ministru al sanatatii Nicolaiescu sau pinochio ,si mi-am adus aminte ca el este cel care a zis sa se dea bani cu nemiluita pentru compensate ,sau ,,identificam problemele si rezolvam,,.Azi, guess what :nu mai sunt bani pt compensate ,si guess what :cei bolnavi cronic mor din cauza lipsei medicamentelor .Oare de ce ?Pentru ca un jeg a gandit el in desteptaciunea lui sa arate ca, este de unde ,ca este milostiv ……..Daca ar fi dupa mine l-as acuza de genocid ,suna prea grav dar ,nu vad mare diferenta intre el si hitler !Bine o fi avut si asta intelegerile lui cu casa de sanatate .Si stiu multi care ar zice cata impertinenta in limbaj domnisoara !!!Prietenul meu la masa a spus identificam problemele si le rezolvam ,si ii transpirau mainile .Ne simteam aiurea ca nu am zis cu voce tare nimic ,poate ca ne era frica ca ne va lua spp-ul la intrebari .
De filip loredana pe 11 November 2009 la 3:28 pm (#)Cu cine sa votez?Dl geoana nu putea sa-si ia alt consilier decatpe dl Guse un tradator profesionistcare a venit la PSD numai sa-i faca in ciuda d-lui Nastase singurul barbat care ar fi potrivit pe aceasta functie.Alt barbat inafara D-LUI Vanghelie nu este in bucuresti potrivit pt functia de presedinte al acestei organizatii?MIE MI SE PARE CA DOMNUL GEOANA a invatat o poezie si o tot repeta nu e stapin pe el…Dl Antonescu e cu Orban si fostul ministru de finante si nici el cred ca nu e potrivit ,poate peste 40 de ani.Sunt membru psd dar sunt scarbit de actuala conducere chitita numai pe afaceri pt ei .Multumesc ca mi-ati raspuns
De ioan pe 11 November 2009 la 3:29 pm (#)Cel mai tare clip audio electoral.
De Codrin Scutaru pe 11 November 2009 la 3:33 pm (#)Ii bate pe toti, vine direct de la Zamolxes!
eu nu votez cu nimeni ,nu am votat niciodata pt presedinte ,o singura data am votat pt primar la noi in oras dar am facut-o cu un motiv ,am crezut (mare greseala)ca acest primar va schimba o secretara infractoare (are sentinta fals uz de fals si abuz in serviciu )care invarte tot orasul numai ea ,iar cei care au fost primari au fost ca niste catei .Este secretara de pe vremea lui ceausescu .Si ce surpriza :nici asta nu este in stare de nimic ,nu o schimba nici la 1 an de cand e primar .Deci o alta teapa
De filip loredana pe 11 November 2009 la 3:38 pm (#)mi-a placut interviul,recunosc esti genial,
De yasmeen pe 11 November 2009 la 3:59 pm (#)foooarte reusita fotografia …foarte buna… astept cu interes comentariile tale la si succes !
Ma tem pentru dvs. dar si pentru MB, MG, MC, VS si chiar si pentru mine. Oare e sigur ca nu va aresta nimeni de la iesirea din bloc pina la urcarea in masina parcata in fata blocului (Dacie evident, ce dracu, n-am eu bani de Rover!)
De Dora pe 12 November 2009 la 2:29 pm (#)cum sa reusit strangerea in antene a tuturor lichelelor dintre ziaristi ? va prezentati foarte penibili tovaresi activisti ,rusinos chiar gretos .
De pacurar pe 13 November 2009 la 8:58 am (#)Cum se face ca pe net pe orice site unde exista un sondaj legat de alegeri Crin Antonescu e pe primul loc.Peste tot(inafara de evz.ro unde base are 40% ar fi culmea… ca si cum steaua ar pierde 0-10 pe ghencea cu avantul prabusirea) Crin e pe primul loc numai in sondaje are 15%. Chiar e asa mare facatura sau ceea ce se voteaza pe net nu are nicio semnificatie.
De Bogdan pe 13 November 2009 la 9:17 pm (#)Adaugă Comentariu!