Dezamăgirea-i reciprocă, Maestre…
De: Victor Ciutacu - Categoria: Caruta cu deontologiIon Cristoiu i-a acordat lui Victor Roncea un interviu. Întrucât nu simt nevoie să alimentez o polemică absurdă și să intru-n jocul viclean al Maestrului, nu am de gând să comentez. Vă las pe voi - dacă aveți chef și chiar vă inspiră subiectul - s-o faceți, cu rugămintea-somație de a folosi cuvinte măsurate și decente.
Precizare: așa cum nu am vreun merit pentru cooptarea lui Ion Cristoiu (al cărui conflict public cu Mircea Badea s-a desfășurat, fără participarea mea, când eram plecat în concediu în străinătate) ca editorialist la JN și pentru colaborarea lungă și reciproc avantajoasă dintre părți, nu mă simt deloc responsabil nici de supărările domniei sale pe patronat, pe conducerea trustului, pe intrarea PC la guvernare și pe lumea rea. Dacă vrea să plece, să nu mă implice în ce nu mă privește!
Cât despre invitarea la Zig-zag (de trei ori, nu de două, Maestre!) și întrebările politicoase pe care mi le-a pus, îi amintesc celui mai important editorialist al ziarului unde am onoarea să fiu redactor-șef că prezența mea în studioul Antenei 3 s-a datorat părerii public exprimate a domniei sale că aș fi ziaristul anului 2008, iar posturile în care am acceptat (cu plăcere) generoasele-i invitații nu erau nici de acuzat că am furat banii din buget, nici de aspirant la vreo dregătorie publică.
86 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!nu sunt fan al politicii..sunt insa un anti Basescu,ca politician,inrait..si ce nu pricep la Maestru’, pe care de altfel il respect, insa nu pot intelege cum isi schimba opiniile in functie de conotatiile presei in legatura cu unul sau altul dintre politicieni!?.Adica e rau, dar daca prea demasca si arata coruptia si abuzurile, devine bun?! Cum vine asta “maestre”?!..Cat despre atacurile din ultima vreme, ale mogulilor, poate sunt pt ca el se pretinde un stindard al moralitatii si apar zilnic noi dovezi pt contrariul?!”daca tacea. filosof ramanea”..este o vb a noastra, a romanilor. Daca nu facea pe lupul moralist, nu cred ca l-ar fi deranjat cu ceva. Toti fac asta:fura, inseala , pacalesc..dar unii mai au un minim de decenta sa se si abtina. Baselu, NU.”Prostu’ daca nu-i fudul, parca nu e prost destul”…
De Stoica Marius pe 12 July 2009 la 12:43 pm (#)Da, si pe mine ma rode cum naiba de s-a sucit in halul asta… Si nu pot sa nu ma gandesc ca poate s-o intampla si cu altii … Ma-ntreb cum de el, Ion Cristoiu, care a citit ceva istorie, nu se gandeste cam cum va fi privit de posteritate…
De dstb pe 12 July 2009 la 12:51 pm (#)In orice conflict, lipsa de intelepciune este vina ambelor parti. Titlul de maestru ar trebui insa sa conoteze mai mult cu intelepciunea. Un maestru nu se deda la mir_cisme. Io zic c-ar fi intelept sa nu-i mai dai replici.
De FuXi pe 12 July 2009 la 1:10 pm (#)Eu nu inteleg cum domnul Ion Cristoiu s-a schimbat atat de mult in ultima perioada !

De romania inedit pe 12 July 2009 la 1:10 pm (#)Trebuia sa-l intrebati ce se intampla cu el intre patru ochi si sa ne spuneti si noua !
Cristiu vrea sa-l dai afara de la Jurnalul National , sa se dea victima !
In ultima vreme, dnul Cristoiu a facut mai multe comentarii ciudate, departe - dupa parerea mea - de realitate. De exemplu: Elena Basescu are o inteligenta vie, Elena Udrea este un politician, Traian Basescu se afla acum in opozitie. Dupa care (se) intreaba daca nu are si el dreptul la o opinie?! Bineinteles ca are dreptul la oricate opinii doreste dar - dupa afirmatii de genul celor de mai sus, din categoria “gaina naste pui vii” - nu mai poate fi luat in serios. Chiar daca se cazneste sa stoarca lacrimi de compasiune inventand/provocand conflicte cu tineri jurnalisti apreciati si mult mai vizibili decat el. Intr-o logica simpla, daca Mircea Badea primeste instructiuni pe cine sa injure (cum sustine asa-zisul maestru), de ce n-am crede ca si Ion Cristoiu o face? Iar chestia cu mirositul de subtiori este…cum sa spun masurat si decent?…de birjar cu ifose de “scriitor, analist, gazetar, filozof”, etc. (sper ca n-am intrecut masura!) Cred ca cea mai mare pedeapsa pe care o merita este sa fie IGNORAT.
De sabina pe 12 July 2009 la 1:13 pm (#)nu il ataca nimeni din cauza relatiilor avute cu badea sau ciutacu. cei doi isi exprimau nemultumirea cu privire la calitatile jurnalistice afisate in emisiunile si editorialele in care mai avea un pic si le legana pe doamnele de la pd-l plus pe domn’soara independenta tot din pd-l. ar fi fost aiurea ca cei doi sa evite sa comenteze patetismul emisiunilor si scriiturilor in care se vede clar ca “maestrul” nu incearca sa scoata informatii si sa “sparga coduri” cu intrebari capcana, asa cum ar fi trebuit sa faca in calitatea lui de jurnalist. pentru ce sa se cenzureze in comentarii badea si ciutacu? se pare ca motivul dat de ion cristoiu este ca s-a purtat mereu frumos cu ei si de asta ar fi trebuit sa discute inainte. dar el a discutat vreo ceva inainte sa scrie in ziar ca badea-si miroase transpiratia (de fapt prin comentariul asta insusi maestrul a transformat totul intr-o cearta la piata..pana atunci nimeni nu folosise expresii de tipul ala)
De andra pe 12 July 2009 la 1:24 pm (#)Ma “incanta” valsul practicat de Ion Cristoiu in ultima vreme si nu stiu cum de poate fi un dansator atat de bun… Dar daca ne uitam in urma si privim de unde si de cand vine, ne putem da seama ca driblingurile nu se uita… In presa e ca si in mersul pe bicicleta, nu poti uita sa fii “susanelic” si chibitz atunci cand trebuie. Nu poti uita sa pupi cand e nevoie si sa arzi cu biciul cand esti relaxat. Cristoiu stie cum se face si o practica…
Sa nu uitam ca ii permite si status-ul financiar pe care il are. Sa nu ne inchipuim ca e un biet razes ce inca mai lupta sa-si castige painea cu reportofonul…
De Paul Gabor pe 12 July 2009 la 1:40 pm (#)eu sunt siderata pentru ca nu inteleg in ruptul capului cum un jurnalist cu experienta lui cristoiu face atata caz si se impiedica de criticile justificate ale colegilor sai!!!!
jurnalistul e un lup singuratic si nu-si face iluzii ca poate avea prea multi prieteni printre colegii de breasla. faptul ca el exprima opinii contrare celor sustinute de voi l-a atras, in mod firesc, in polemica si era constient ca aici va ajunge. prin urmare, e absurd sa someze public patronul sa-i dea explicatii apropo de comprtamentul lui badea sau al tau. de aceea, raman la parerea ca e un spectacol menit sa creeze confuzie in mintea celor care suspecteaza trustul intact ca ii face servicii de imagine lui basescu, cu mentiunea ca, spre deosebire de altii, o face in mod inteligent.
De rachelle pe 12 July 2009 la 1:52 pm (#)Totul se trage de la găina cu pui născuţi vi. De 20 de ani mă uit si sunt bujbe cum domnul Cristoiu declama când poate ca ăsta este ştire jurnalistica si ridica indexul in sus.Adică daca vrei sa vinzi in presa este voie sa contrazici legile naturii. Important pentru el este ca ghelbanul sa plătească leul pentru ziar!!!.
De lol pe 12 July 2009 la 1:52 pm (#)Despre schimbarea la fata a domnului Cristoiu sunt vaccinat nu este prima oară când semnalizează la dreapta si o ia la stânga sau invers. Este boala universala. Principiul este simplu: Daca nu am moţ degeaba trăiesc si oricum moţul meu este mai mare ca al tău.
In rest toată consideraţia pentru opera maestrului. Am citit mult si cu plăcere din opera lui!!
Chiar foarte corecte observatiile..oare D-nul Cristoiu citeste pe aci?!..ar avea de raspuns la niste intrebari..pertinente de altfel.Daca ar avea ce..Oare este un titlu de nobletze sa faci opinie separata de a majoritatii, chiar daca dovada este pro majoritatea?!..Oare nu se poate trage concluzia ca esti doar un Gica-Contra si atat?!..vrei sa epatezi doar prin nonconformism, indiferent de adevar sau realitate?!..Asta-i un “Maestru”..!?..Si daca da, in”Ce”?!
De Marius S. pe 12 July 2009 la 1:56 pm (#)Maestru Cristoiu s/a dilit de/a binelea și/sau e chiar gigi-contra (mă rog, acum e gigi-pro). Dumnezeu cu mila!
De gebeleizis pe 12 July 2009 la 2:09 pm (#)din pacate,nu ma mai pot exprima in cuvinte “masurate si decente” la adresa lui cristoiu.pacat,deoarece il apreciam foarte mult pana la un anumit moment dat.
De Leo White-Wolf pe 12 July 2009 la 2:55 pm (#)Eu i-as spune domnului Cristoiu ca Traian Basescu insusi si-a creat curentul asta impotriva sa prin atitudine,prin felul in care s-a folosit de serviciile de informatii.Doamna Costiniu vorbea in legatura cu procurorul de la DIICOT,ca “in clipe de astea ramai de obicei singur.”Cei cu rude in securitate cunosc n povesti de genul asta.Pana si cei care lucreaza acolo,daca nu se supun ordinelor,sunt dati afara ,fara drept de a mai lucra vreodata in institutii ale statului.Aici intervine constiinta.Sa va povestesc cum erau vanati oamenii prin munti pe vremea lui Ceausescu?Sa va povestesc cum in 2005,cei care vociferau impotriva lui Base,erau saltati din autobuz,fara ca lumea sa aiba curaj sa riposteze?Acel indemn al lui Base:sa traiti bine!suna acum de parca ne-ar lua la misto.Nu traim deloc bine.Nu vreau sa ii plang de mila.Nu vreau sa il tratez ca pe un oarecare candidat,vreau sa i se ofere exact ceea ce a oferit.Presedintele jucator se joaca pe banii mei,ia numai decizii idioate,fura ca-n codru si anul asta o sa avem posibilitatea sa vedem ce inseamna cu adevarat mizeria umana.Il astept sa mai pupe cateva “tiganci imputite” si sa-i faca placere.
De Irina pe 12 July 2009 la 2:57 pm (#)Ce nu imi place e ca linkuiesti catre blogul lui Roncea. Chiar vrei sa-i faci si mai mult trafic unui simpatizant fatis al Garzii de Fier?
De vali pe 12 July 2009 la 3:06 pm (#)Am remarcat invitatia de la sfarsitul declaratiei domnului Ciutacu in care se cere folosirea de cuvinte masurate si decente. Eu credeam ca asta ar trebui sa fie o cerinta generala a blogului si nu ceva in functie de subiect asta tinand de educatia celor care scriu si de tinuta blogului, blogul; nefiind un grafitti dintr-n VC eu.
De Costi pe 12 July 2009 la 3:23 pm (#)Domnul Cristoiu apare cu o atitudine schimbata in ultima vreme si acest lucru ai este reprosat ca fiind datorat unui interes. Pai daca este asa atunci il putem suspecta de interes si in cazul contrar.
Eu cred ca domnul Cristoiu gaseste ca te discreditezi avand toata ziua aceleasi subiecte , in tara asta se petrec si alte lucruri decat lucrurile rele legate de Basescu si PDL si a dorit sa arate o schimbare in atitudine. Cum a facut-o este altceva plus atacul la Badea care cred ca a fost provocat de faptul ca Badea i-a cerut socoteala pentru schimbarea de atitudine lucru pe care el l-a gasit inacceptabil.Daca pana la un moment ai scris intr-un fel daca exista libertate in alegerea subiectelor nu trebuie sa vina nimeni sa-ti ceara socoteala pentru o schimbare de atitudine. Asta daca esti liber!Mai vad ca se fac aprecieri injurioase asupra calitatilor de ziarist ale domnului Cristoiu citandu-se lucruri care s-au petrecut demult si care erau arhicunoscute, pana acum domnul Cristoiu avand numai calitati si acum peste noapte a devenit plin de defecte lucru care dupa mine tine de verticalitatea comentatorilor acea verticalitate care este asa de mult pretinsa la altii.
Pai, cum poti sa ataci un trust de presa mai credibil, dacat sa-l “haltuiesti” din interior? Iar I.Cristoiu e unul din pioni.Pacat de experienta domniei sale in jurnalism.
De Ioana S., Bucuresti pe 12 July 2009 la 3:42 pm (#)Pe fond insa, ma intreb de ce I.Cristoiu nu reactioneaza la fel si pentru jurnalistii “haituiti” (ncepe sa-mi placa adjectivul) de Basescu?
Nu si-a pus vreodata intebarea de ce nu o vrem pe EBA sa ne reprezinte politic, social, cultural intr-un Parlament european ?
Nu si-a pus vreodata intrebarea (ca prost nu e) de ce nu-l mai vor cetatenii pe T.Basescu, de ce s-a autoizolat la Cotroceni, facand pe victima? Daca era o valoare sunt convinsa ca azi avea suport de 70% din populatia cu drept de vot.
Nu trusturile sunt de vina, ele reflecta mai mult sau mai putin o realitate care nu-l avantajeaza pe T.Basescu.Un Traian Basescu din ce in ce mai mult in opozitie prin felul in care ne-a tratat ca cetateni,tineri cu potential politic si nu numai, jurnalisti, oameni de afaceri cinstiti, trusturi de presa in cei 5 ani de presedintie.
Buna ziua d-le Ciutacu,
Nu mai alimentati o polemica,chiar absurda!Eu tac,intelept,la atitudinea unora(putini,dar care m-au invidiat toata viata) care cred ca,operata fiind,mi-am pierdut discernamantul-ca daca il aveam,dupa parerea lor,ma duceam din nou la munca,nu eram pensionata medical.
Cristoiu ,fuge ca de obicei de implicarea in campanie electorala,ca sa-i fie bine dupa aceea,sa nu aiba dusmani.
Eu va doresc din tot sufletul sanatate si sa aveti mereu INDEPENDENTA pe care o aveti acum!
De IoanaP pe 12 July 2009 la 3:43 pm (#)Cu acelasi respect,
IoanaP
Bine zici cu dezamagirea.Cristoiu a luat-o pe câmp înspre tabara celorcepupaîncur.L-am sters din toate memoriile.Nu stiu daca l-ai vazut ieri la A3 pe idiotul ala de Hoara de la PD-L (un tip mai scârbos si mai libidinos ca asta cred ca nu exista în Univers).Ala da tonomat nu ca tine!Pâna nu i-a dat Negoita un pumn nu i-a sarit acul de pe placa zgâriata a PD-L-ului!
De AlexT pe 12 July 2009 la 3:53 pm (#)1. maistru’ o cam sugereaza: dupa ani buni de zile de criticat, face pe fecioara care nu se baga. daca era consecvent, macar atunci cand a plecat de la sinteza nu mai facea o “halta” pe la gabi firea.
De brazvan pe 12 July 2009 la 3:58 pm (#)2. gadea n-a stiut sa gestioneze situatia si pe undeva observatiile maistrului sunt corecte: sinteza zilei cred ca ii face mai mult bine decat rau lui basescu atacandu-l intruna.
3. nu cred ca badea a actionat de capul lui in acest conflict si nu cred ca atitudinea lui belicoasa de desteptu’ desteptilor ii va duce beneficii pe termen lung. se vede si mana conducerii postului, cel putin gadea a dat fragmente din emisiunile lui cristoiu fara a-l mai pomeni.
4. corecte afirmatiile lui cristoiu de la sfarsitul interviului: publicitatea negativa chiar il poate ajuta pe basescu, ceea ce nu cred ca-si doreste trustul.
5. si roncea o cam zguduie: de cand (mai) e rosca-stanescu mare voce in presa?
6. si totusi, victore, nu tin minte sa te fi luat de cristoiu. mai degraba te-ai ferit sa comentezi.
Cristoiu a uitat, că sâmbăta trecută la Turceascu, a recunoscut printre rânduri, că a vorbit la telefon cu Băsescu, după emisiunea cu fi-sa.
De Raluca pe 12 July 2009 la 4:12 pm (#)Grețos, cumplit de grețos! Și ipocrit de nu se poate! Încearcă să vă minimalizeze, punând totul vezi Doamne pe seama tinereții voastre, de parcă ați fi niște puști de 17 ani, și nu bărbați de 30 și ceva de ani. Penibil!
Se fandosește mai ceva ca Răduleasca că nu l-au sunat Dan Voiculescu sau Camelia Voiculescu, să-l roage să nu plece, și să-i ceară umil, scuze lui, ”marelui maestru” , în numele întregului trust.
Și zău, am senzația că omul e obsedat că tu ești redactor-șef la JN. Doamne ferește, nasoale fenomene dă andropauza!
P. S. Acum că i-a dat interviu și lui Roncea, unde i-a mai rămas să se victimeze?? Cine știe, poate în Star, în Ciao, sau în revista pedichiuristelor trecute de 50 de ani.
Maestrul ori a intrat in anu’ mortii, ori, pe modelul marinarului, isi face si el publicitate si audienta cum poate si, probabil, in singurul mod care ia mai ramas, dupa ce, deontolog pur, s-a exilat voluntar de la sinteza zilei pt a intra intr-o penumbra jalnica si paguboasa. Faptul ca mai da cu barda-n stanga si-n dreapta face parte din scenariu, in fond cum altfel sa faci valuri, iar conflictul cu mircelu, firav si nesustinut de mare lucru, a fost o gaselnita inspirata, avand in vedere audienta si notorietatea gurii presei! Sper totusi ca sa nu-i fi luat dumnezeu toate mintile maestrului si sa fie constient ca prin atitudinea sa nu-si face nici un bine si ca va parasi antenele fara lauri pe frunte, mai pe usa din dos, si batut si cu banii luati, chestie nu prea sanatoasa acum in plina criza! Si apropo de sanatate, marinaru’ parea cam ofilit azi la aeroport, am o banuiala ca starea sa de sanatate lasa de dorit, ca analizele de zilele trecute, corelate cu refuzul tuiculicii traditionale oferite de romanii care traiesc bine, nu inseamna dacat acutizarea vreuneia dintre vechile sale boli.
De alien pe 12 July 2009 la 4:18 pm (#)Ce este mai avantajos pentru vanatorii de dregatorie publica: sa practice ‘valsul politic’ sau ‘driblingul politic’?. Acestia trebuie primadata sa aleaga TABARA in care vor sa-si exercite rolul. ‘Valsul’ presupune miscari ‘conventionale pe muzica’, ‘driblingul’ insa tinteste la inselarea adversarului direct.
De I. Iuliana pe 12 July 2009 la 4:40 pm (#)Va consult acum, poate cineva ma lamureste: ‘intrebarile incomode’ puse, cu zambetul pe buze, unor colegi de breasla, in care dintre cele 2 categorii pot fi catalogate?
Ma surprinde Ion Cristoiu,tinand cont de unele pozitii pe care le are,insa la fel de mult sunt surprins si de atitudinea fostilor sai camarazi in balacareala generala practicata de catre trustul Intact la adresa generala a PDL si in special a presedintelui Basescu.Intamplator sunt un cetatean care l-am votat pe actualul presedinte,unele pozitii publice avute si de catre dl.Ciutacu mi-au aratat ca am gresit(greseala este omeneasca),iar unele abordari avute de catre cei de la Intact mi se par puerile.Acesta este punctul meu de vedere.
De Vali-Arad pe 12 July 2009 la 5:22 pm (#)Securitatea face jocurile in tara asta din 47 incoace chiar daca in Dec. 89 dupa ce securistii s-au impuscat conducatorul au trecut la demucratie. Asa ca, Cristoiu a fost un jurnalist pus sa faca pe democratul care acum a revenit la linia trasata de Secu=SRI de a-l apara in mass-media romaneasca pe Basescu. Aruncind gaina moarta ca, orice fitilist cu experienta in gradina mogulilor aia rai care sunt acum de vina cum ca, clanul Basescu fura, minte si insela din toate pozitiile.
De gelu pe 12 July 2009 la 5:34 pm (#)Oare un “român rupt in fund” poate ajunge să tânjească la o dregătorie publică?… “Vezi, Doamne!” întru “progresul” unei “societăţi fără moral şi fără prinţip”?…
De Gruia pe 12 July 2009 la 5:36 pm (#)Eu sincer aş fi băgat mâna în foc că nu. Iertați-ma, dar nu mă lasă tastatura mai mult de trecut pentru condiționalul optativ.
Ce mai face, Maestre, gogoșarul operat de Domnul Prim-Ministru? E bine, sănătos?
Este o explicatie puierila cum ca domnului Cristoiu ar avea un sentiment de compasiune pentru cei ,,neajutorati”,adica Basescu si fiica mai mica Elena. Este imoral sa-ti justifici actiunile dupa ce ai criticat actiunile lor foarte mult timp impreuna cu colegii de emisiuni de la Antena 3. Ca un umil reprezentant al tampitilor lui Basescu eu cred ca domnul Cristoiu a fost “prelucrat” dupa ce i s-a gasit ceva incomod din viata lui de catre “serviciile corecte” ale statului “rugate” de Basescu sa-l linisteasca pe Cristoiu. Vom trai si vom vedea. In alta ordine de idei, felicitari domnule Ciutacu pentru emisiunea VORBE GRELE.
De de Mircea P., Falcau 12 iulie 2009 pe 12 July 2009 la 5:40 pm (#)[...] Ion Cristoiu i-a acordat lui Victor Roncea un interviu. Întrucât nu simt nevoie să alimentez o polemică absurdă și să intru-n jocul viclean al Maestrului, nu am de gând să comentez. Vă las pe voi – dacă aveți chef și chiar vă inspiră subiectul – s-o faceți, cu rugămintea-somație de a folosi cuvinte măsurate și decente. Mai departe [...]
De Ciutacu nu se baga pentru ca a fost in concediu « Diaspora Romaneasca pe 12 July 2009 la 5:47 pm (#)foarte ciudate manevrele domnului cristoiu. o explicatie poate fi ca a dat in basescu pana cand s-a convins ca nu poate fi doborat (desi, dupa parerea mea, dupa care s-a dat cu basescu, astfel incat sa ramana in tabara invingatoare. cred ca isi imagineaza ca in momentul in care isi asigura un nou mandat, o sa desfiinteze trusturile si ziarele care au dat in el. asta, avand in vedere ca e vorba de tiran, se prea poate intampla, cine stie? asa ca maestrul pare ca vrea sa aiba painea asigurata si in viitor. apropo, cristoiu “is famous for establishing the so called “quick journalism” - sappy stories and nude women for the readers”. N-am zis eu, e pe surse asta :))
De Rares pe 12 July 2009 la 6:48 pm (#)De ce sa ne ascundem dupa deget???Pozitiile lui Cristoiu a convenit Antenelor si Jurnalului National.A fost folosita aceasta pozitie pentru a ataca tot ce misca in jurul lui Basescu de pe podiumuri inalte,pe a caror trepte urcau si Ciutacu,Stan sau Gadea.Maestre-n sus,maestre-n jos,crescator de -pui vii-ziaristi,nu de gugustiuci si fatute,noi va recunoasstem ca un antemergator,si dai si lupta,etc.Nu uit cand,ca se legitimizeze ca ziarist serios,Radu Tudor spunea ca a avut privilegiul sa invete ziaristica sub bagheta directa a maestrului.Victor Ciutacu “il maestrea” la fiecare dialog, la fel si Gadea sau Stan.Sa intamplat ceva si toate au fost sterse cu buretele.A fost invitata EBA la taifas,si laudata.Nu a convenit politic postului.Inainte fusese in emisiunea lui Ciutacu care,dupa umila mea parere,incluzand si Sinteza Zilei din ziua urmatolare”a tradus-o si abandonat-o.De fapt dupa ce o criticase cateva luni fara oprire,interviul cu Eba al lui Ciutacu, a fost o incercare de REINREGIMENTARE in cadrul ziaristilor,abandonata de a doua zi.Din momentul Eba-Ion Cristoiu,politica fata de I.C. a trustului Intact a devenit extrem de ostila,prin atacul deschis al lui Victor Ciutacu.Restul a decurs “normal”si dupa 2 luni se anunta o viitore despartire.Maestru nu mai e maestru si opìniile lui nu sunt decat alte limbi late oe dosul mult albit al Capitanului.Cert e ca Ion Cristoiu nu sa schimbat cu nimic,doar ca nu mai convine.E acelasi Gica Contra de aproape douazeci de ani,iar cei din trustul intact trebuiau sa prezica “defectarea”.Nu au facut-o si acum trag ponoasele.In cealalta tabara nu am vazut asa ceva,dovada ca ei au dreptate.
De Onofrei pe 12 July 2009 la 7:30 pm (#)de 3 saptamani nu a-ti reusit sa refaceti situl ala cu biblioteca pentru toti . ce profesionisti sunteti la ziarul ala???? in rest numai de bine dar nu va mai umflati asa in pene
De Cititorul pe 12 July 2009 la 7:34 pm (#)Buna seara!
De batranu' vultur pe 12 July 2009 la 7:39 pm (#)Mie nu mi se pare ca maitre d’hotel, dl Ion Cristoiu, s-a schimbat in vreun fel. El doar se reinventeaza, ca o (pri)Madonna a presei romanesti, Poate simte nevoia, din cind in cind, sa fie cu sau impotriva curentului, dupa ultima placa de patefon ascultata in ziua respectiva. Probabil in ultima vreme asculta mai ales Wagner si Richard Strauss si il reciteste pe Nietzsche pentru a n-spea oara. Parerea mea despre domnia sa n-a fost niciodata prea grozava si la fel ramine si acum, ifosele pe care le afiseaza fara noima n-au fost obturate decit cind aparea alaturi de Octavian Paler, are omul, totusi, o ierarhizare a valorilor. Dar carti au mai citit si scris si altii si, unii - multi fata de unul, chiar au fost cititi. De mult, de cind in vad pe corifeu oe vreun canal TV, inchid direct aparatul, nici nu mai incerc sa schimb pe altceva, mi-a ajuns pe ziua respectiva.
Cu scuze si pentru dl. Mircea Badea, pentru noi, cei din generatia Led Zep, E,L&P & Yes, incercati sa va mai maturizati in reactii, presupun ca despre asta ar putea fi vorba. Nu ca ar fi ajutat la ceva.
Multumesc si o seara placuta!
Chiar dezamagitor.
De Ioana pe 12 July 2009 la 8:11 pm (#)@Vali-Arad: Prefer indivizii puerili hotilor
De Grig pe 12 July 2009 la 8:53 pm (#)Ținând cont de cronologia evenimentelor, Maestrul a fost cel care a inițiat schimbul de „amabilități” cu d-lul Mircea Badea.După emisiunea ZIG-ZAG, unde Maestrul a avut-o ca invitată pe d-na ministru Udrea, d-lul Badea a făcut un comentariu ironic, benign, perfect justificat, cu privire la maniera soft, smooth de abordare a intervievatei,în acea emisiune . În replică, d-lul Cristoiu publică a doua zi un PS, in finalul editorialului, așa…en passant, unde afirmă că MB l-ar fi înjurat.Numai că, Maestrul începe seria acuzațiilor și jignirilor la adresa lui M.Badea,într-un mod disproporționat în raport cu ceea ce comentase acesta în emisiune.Replica d-lui Badea la această reacție a fost foarte cuminte, ceva de genul„ I.Cristoiu încerca să imite un ardei umplut și chiar îi ieșea”. Noi toți știm că ,dacă ar fi vrut, Mircea ar fi putut mult mai mult,dar un soi de condescendență datorată unei personalități din media românești, i-a temperat reacția.Eu am senzația că d-lul Cristoiu a izbucnit în urma unor frustrări pe care le-a acumulat în timp, de pe vremea când era invitat permanent la Sinteza zilei. Era evident faptul că nu se simțea confortabil în calitate de vioara a doua, între tineri ca voi, cu umor, cu verb și care,pe deasupra, îl mai și imitați sau, mai grav, îl contraziceați în unele chestiuni.Acum cred că Maestrul s-a gândit că este sub demnitatea lui să se supere pe niște „pițifelnici” ca voi și că ,la anvergura lui, ar da mai bine dacă s-ar îmbufna pe mogul.Este ca un copil răzgâiat, căruia dacă nu îi dai acadeaua, începe să dea cu pumnii și cu picioarele în tot ce-i iese în cale, chiar dacă se alege cu niște răni zdravene.Însăși tenacitatea cu care susține clanul Băsescu este o frondă la adresa voastră ,a tinerilor . Nu sunt convinsă că și-a schimbat, până la antiteză, percepția față de realitățile socio-politice în derulare.Și mai cred că Maestrului îi plac ieșirile din scenă cât mai controversate, mai discutate, mai disputate…Acum, este alegerea voastră dacă mai rămâneți la spectacol sau ieșiți din sală înainte de căderea cortinei …
De GEORGIANA P. pe 12 July 2009 la 9:12 pm (#)Badea, mai tanar, si-a furat-o. De aici cred ca o sa inceapa declinul lui. Isi pierde din credibilitate pe zi ce trece. Dle Ciutacu, felicitari ca va tineti deoparte. Pana la urma, al cui e razboiul asta?!…
De un cititor pe 12 July 2009 la 9:21 pm (#)Nu sunt de acord cu Cristoiu! Atat!
De daniela pe 12 July 2009 la 9:32 pm (#)Crede Dl Cristoiu ca Basescu are nevoie se sustinerea lui?
După ce s-a vândut, acum Cristoiu se mai şi victimizează.Argumentele lui sunt puerile, penibile. Auzi cum că-i Băsescu “nedreptăţit” şi “hăituit”.
Îmi crapă obrazul de ruşinea lui.
Păcat!
p.s. de mireca Badea nu are dreptul să se lege. A fost mai mult decăt politicos în comentariile făcute cu referire la atitudinea lui Cristoiu.
De Raluca pe 12 July 2009 la 9:45 pm (#)Ion Cristoiu e maestru.El joaca un rol aparte .Tulbura apele la anumite momente precise ( nu stim de cine alese)ca sa dezorienteze pestii.E jocul lui de 20 de ani incoace.In restul timpului mai aflam cum fac gainile pui vii care este un alt tip de tulbarare a apelor .Tulbureala placuta maestre sa zic asa.
De duda pe 12 July 2009 la 9:47 pm (#)Vad c ava riscati in continuare, domnule Ciutacu ! (ascult “Sinteza zilei”) - va luati si de sefutul de dna, atata doar ca la asta nu iese un “derbedeul dracului”, ca nu e filmat.
De daniel pe 12 July 2009 la 10:32 pm (#)Pentru o astfel de atitudine, nu va pot transmite decat RESPECT !
mai devreme sau mai tarziu, toti ne dezamagesc intr/un fel sau altul. Voi sunteti dezamagiti de Cristoiu, el este dezamagit de voi:)).
De anamaria pe 12 July 2009 la 10:38 pm (#)C`est la vie!
Bebelus, a se infrupta, locatie, “domnii mei”, expertiza, “despre ce vorbim aici?’, meserie, audienta, dascal, slujba.
Cam astea ar fi cuvintele masurate si decente pe care le-am agonisit uitandu-ma la televizor. Nu pot sa incropesc nimic din ele asa ca renunt.
De alex.dumitrascu pe 12 July 2009 la 10:46 pm (#)DOMNULE CIUTACU,DESI SUNT POLITIST,CATEGORIE SOCIO-PROFESIONALA NU FOARTE AGREATA DE DOMNIA VOASTRA,CA DE ALTFEL HULITA DE MAREA MAJORITATE A SOCIETATII ROMANESTI,VA SCRIU ACESTE RANDURI PENTRU CA VA SIMPATIZEZ.
De ROMBOCOP pe 12 July 2009 la 11:00 pm (#)CE V-AM DESTAINUIT NU E LA MODUL DECLARATIV DOAR,E UN FAPT REAL,DAR NU AS VREA SA O LUATI TOTUSI DREPT O DECLARATIE DE DRAGOSTE.
CU TOATA ANTIPATIA DE CARE SE POLITIA CA INSTITUTIE SI PERSONALUL CARE O COMPUNE,AS VREA SA ATRAG ATENTIA ASUPRA UNOR ASPECTE CARE IN CONTEXTUL ACTUAL NE FAC NU NUMAI ANTIPATICI CI SI LIPSITI DE MOTIVATIE SI INEFICIENTI.
IN CONDITIILE IN CARE O RIDZI,CHELTUIE DIN BANUL STATULUI SUTE DE MII DE EUROI PE POCNITORI,ARTIFICII SI MANELE,IAR UNUI INSPECTAORAT DE POLITIE CU ,CATEVA SUTE DE ANGAJATI I SE ALOCA PE UN AN INTREG DOAR VREO TREI MILIOANE LEI PENTRU HARTIE,SI ALTE ARTICOLE DE BIROTICA,IMI VINE SA MA LAS DE POLITIE SI SA MA FAC PARLAMENTAR.
LA UN SALAR DE 20 DE MILIOANE DE LEI(E MULT,E PUTIN)EU-POLITISTUL-CAINELE DE PAZA CREDINCIOS AL STATULUI SI CONTRIBUABILULUI ONEST,MA SIMT CA UN CERSETOR LA CURTEA IMPARATILOR.
CU ACESTI BANI IN BUZUNAR,RESPECTIV CU O TREIME DIN EI,DUPA CE IMI ACHIT BANCILE,UTILITATILE SI SCOALA COPIILOR,CAND MA DUC SA ANCHETEZ INTERLOPUL CARE ISI MANANCA OSTENTATIV IN FATA MEA SANDWICH-UL ASEZONAT CU CAVIAR,FRUCTE DE MARE,SI ALTE BUNATATURI,TRAGAND INTRE TIMP DIN HAVANA DE 200 DE DOLARI BUCATA,IMI VINE SA LAS DRACULUI ANCHETA SI SA II CER SI IO O MUSCATURA SI SA TRAG UN FUM….
GOSPODARUL-STATUL ADIKATELEA-DACA NU ISI HRANESTE CAINELE DE PAZA,DACA IL BATE SI-L LASA PRADA PURICILOR,NU NUMAI CA NU POATE AVEA PRETENTII DE A FI APARAT DAR SE POATE TREZI MUSCAT DE DOSUL NADRAGILOR.
POLITISTUL CARE ARE 20 DE MILIOANE SALAR DUCE TALHARUL JUDECATORULUI CARE ARE 120 DE MILIOANE SI CARE FACE MOFTURI CA I S-AU TAIAT DIN SALAR 10-20 MILIOANE.aCELASI JUDECATOR CARE CERCETEAZA IN STARE DE LIBERTATE UN HOT CARE FURA 100 DE MILIOANE(BANII DE INMORMANTARE) DE LA NISTE BIETI BATRANI,IAR PE BABA CARE A STRAMUTAT NISTE TARUSI CE II DELIMITAU PROPRIETATEA DE A VECINULUI,O BAGA LA ZDUP,RAMAI FARA CUVINTE…
NECAZUL DOMNULE CIUTACU ESTE CA MUZEI JUSTITIEI NU NUMAI CA I S-AU LEGAT OCHII,DAR I S-AU SI SCOS DE TOT RAMANAND OARBA PENTRU VECIE.
I SE SCUIPA SEMINTE DE BOSTAN IN TALERELE BALANTEI RUGINITE AFLATA INTR-UN ECHILIBRU PRECAR.IAR CU SABIA DREPTATII DE MULT TOCITA SE UNG SANDWICH-URILE IMBUNATATITE ALE BATATORILOR DE CIOCANELE DE LEMN IN LOPITO-UL DREPTATII.
UN PROFESOR BUN SE FORMEAZA GREU,LA FEL UN MEDIC,UN CERCETATOR,UN SCRIITOR.
DACA UNII MAGISTRATI NU SUNT MULTUMITI CA DIN SALAROACELE CELE MARI CU TOATE AJUSTARILE RAMAN IN MANA CU 80-90 DE MILIOANE DE LEI,SA LASE PE ALTII,CARE BUCUROSI AR FACE DREPTATE SI PENTRU O TREIME DIN ACEI BANI.SI POATE MAI COERENT SI POATE MAI RAPID.
ALTMINTERI DREPTATEA UNUI STABOR TZIGANESC E MULT MAI OPERATIVA SI MAI CORECTA SI FARA EZITARI.
SI CHELTUIELILE SE REZUMA DOAR LA VREO DOUA CASETE CU MANELE SI O GALEATA DE VIN.
IN REST,MA NECAJESC CA GRIPA ASTA PORCINA NU ATINGE DOAR PORCII,CA HAR DOMNULUI SUNT DESTUI,SI DACA SIMPTOMA BOLII AR FI GUITZATUL PORCULUI,AM ASURZI DE ATATEA GROHAITURI.
DE CE OARE TREBUIE SA SUFERE DOAR UNII DE PE URMA TRANZITIEI,DESI AU ACEIASI MAMA-STATUL?
IN TIMP CE UNII SUG VARTOS DE LA TZATZA MAMEI IUBITOARE,ALTII,CA NOI POLITISTII,RAMANEM LA TZATZA UNUI TATA VITREG,CU CARE NE ADAPA.
ASA CA VA ROG IO MULT,NU NE MAI DATI SI DUMNEAVOASTRA DOMNILOR CONTRIBUABILI PE LA BOUCHON,CA NE-A DAT STATUL DESTUL….
…..sa-l fi vazut pe …….maestrul in zig-zag cu principele duda….
De pTr pe 12 July 2009 la 11:14 pm (#)i se trage oare de la procesul in care la implicat eolianul si ar avea de platit daune in cazul in care ar pierde? Cu justitia noastra independenta nu se stie. Prietenii stiu de ce ? Acestea sunt doar pure speculatii sau …
De Fred pe 13 July 2009 la 2:09 am (#)cum isi asterne asa doarme,expresie general valabila,deci sa stam si sa vedem ce urmeaza…
De achilianu pe 13 July 2009 la 3:37 am (#)sanatate…
e evident ca “maestrul” cum ii zici tu era in cautarea unui pretext pt a sta deoparte in incrincenarea cotrocenista ce va sa vina…
De daniel v. pe 13 July 2009 la 5:00 am (#)pe de alta parte, nici mircismele nu pot fi inghitite la nesfarsit, probabil…
in timp ce altii nu dorm de grija lui base, ia vedeti ce zice…
Shulfa batrana se pune ca indecent ?:) Mai, e exact tipicul batranelului care invarte totul pe scara blocului, care muta presurile de colo colo, care uda florile, dar care niciodata nu stie nimic si daca il intrebi de presuri e naiv ca o virgina amish.
De astea pe 13 July 2009 la 5:23 am (#)Cum sa spui ca n`ai avut o opinie ? Pai la Sinteza Zilei ce a tot zis atatia ani? Doar suntem atatia martori, las`o…in sangre
De ce am impresia ca jurnalistica e o stiinta la fel de improbabila ca prognoza meteo ?!
De Alter Ego Blog pe 13 July 2009 la 7:07 am (#)E cumva surprinzator ca tocmai Cristoiu, care ingrosa audientele in vremea cand facea spume la gura cot la cot cu Stan injurand PDL-ul si clanul Basescu, acum sa ajunga sa receptioneze flegme intre ochi de la colegii de trust si de la sefi.
Nu mai departe de acum 6 luni era un jurnalist foarte bun, un Maestru, un om care, nu numai ca avea dreptul la o opinie, dar opinia lui era considerata de colegii sai drept pertinenta, rezonabila, de luat in seama. Astazi, Cristoiu este un jurnalist care si-a castigat faima cu “gaina a nascut pui vii”, este un “Maestru” si are si el dreptul la o opinie, ca tot omul, dar ce naiba, vorbeste cam aiurea.
N-as vrea sub nicio forma sa sugerez ca, intr-adevar, trustul Intact promoveaza o anumita politica si ii sanctioneaza pe amploaiatii care nu se raliaza si nu injura pe cine trebuie. N-as vrea nici sa sugerez ca Ion Cristoiu este santajat sa treaca de partea lui Basescu. Ma multumesc sa constat ca, in Romania, nu exista presa independenta si libera de politic, pentru ca politicul vinde si cumpara cel mai mult. Vinde ziare si cumpara spatiu publicitar, ce altceva?
De Woland pe 13 July 2009 la 8:36 am (#)Pai toata frasuneala a dat apa la moara deontologilor de la Cotidianul,aceasta in lipsa audientei si proastei vanzari a ziarului.
De mery pe 13 July 2009 la 9:22 am (#)PS:Cata painica papa alti de pe urma voastra,voi sa fiti sanatosi.
va jucati de-a razboiul civil…..asta va trebuia acuma…
De geom pe 13 July 2009 la 9:44 am (#)Buna ziua domnule Ciutacu,
De Haritina pe 13 July 2009 la 10:02 am (#)sper ca imi gazduiti si mie cateva randuri pe blogul dumneavoastra.
Sigur ca domnul Cristoiu are dreptul la opinii, ca noi toti, insa de la domnia sa ma asteptam la opinii care sa nu fie contradictorii si care sa-i puna la indoiala credibilitatea. De la maestru ma astept la opinii obiective.
Aparentele inseala de multa ori, dar aparitiile publice ale Elenei Basescu &Co , in care ne-a vorbit despre “succesuri” si mai ales despre modul cum E. Boc “editeaza perfect cateva fraze”, nu pot fi incluse in “aparente” care nu l-au lasat pe domnul Cristoiu sa-i vada din prima inteligenta vie !
NU inteleg de ce va bateti capu’, cand este evident ca este doar cantecul lebedei!
De Mihai pe 13 July 2009 la 10:14 am (#)Pana acum am asistat de pe margine la laudele aduse de Cristoiu anturajului lui Base…Am pus fapul ca e fascinat de personalitatea Elenei Udrea unei anume farmec pe care poate doamna il excercita asupr barbatilor. Am zis ca daca el considera ca Elena Basescu e super-inteligenta e doar opinia sa si eu nu am cum sa masor inteligenta domnisoarei. Insa ce a scris in articolul de joi din JN cam intrece orice masura. Iata ce scrie maestrul:
De Florin pe 13 July 2009 la 10:41 am (#)“… dupa opinia noastra, cel putin din lucrurile dezvaluite pana acum, Monica Ridzi nu a comis nimic ilegal…”
Maestre, exceptand ipoteza putin probabila in care toate dovezile sunt fabricate si in care d-na a fost fortata fizic sa semneze acel contract, din dezvaluirile de pana acum totul indica ca d-na e vinovata. Daca nu e asa, justitia va judeca. Sa o “gratiezi” pe madame neintelegand de fapt despre ce este vorba cu aceea licitatie denota un oarecare pupincurism. La revedere, maestre, poate vom afla vreodata la ce santaj ati fost supus de ati putut debita asemenea gogomanii.
Erata: Scuze, editorialul respectiv e de miercuri 8 iulie si nu de joi cum am scris mai sus.
De Florin pe 13 July 2009 la 10:43 am (#)Este folositor pentru noi să aflăm tot genul de păreri în ceea ce priveşte mediul politic românesc!
De ionut pe 13 July 2009 la 10:46 am (#)Ne ajută!
Victor, ce s-a intamplat cu Radu Cazan? De ce nu mai prezinta revista presei dimineata?
De Cristi pe 13 July 2009 la 10:50 am (#)E in concediu sau nu i s-a prelungit contractul?
Pentru ca daca nu i s-a prelungit contractul, incep sa regret a nu am eu televiziune.
Radu Cazan era PERFECT in orarul de dimineata.
Te trezeai si pana sa pleci la munca auzeai revista presei. STIRI concentrate nu analize economice (Moise Guran) sau pamflet (Mircea Badea).
Si ce e frustrant este ca oricare dintre cele doua emisiuni puse in locul lu Radu Cazan sunt redundante - mai ales pentru unul care vine la 7 de la munca si-l vede pe Moise, si se uita si la Badea inainte de nani.
Ce fac? Ma mai uit (ascult) la Antene dimineata sau mut pe Realitatea?
Victor, vin putin pe langa subiect si te / va intreb daca remarcati ca doamna ministru Nutzi nu se mai da in stamba de cand cu scandalul Ridzi. Are aparitii mult mai rezervate, nu mai pozeaza in diva incalecand, nu mai paseste senzual, desculta pe nisip, etc. (Eu chiar ma intrebam daca o poate opri cineva din spectacolele penibile pe care ni le oferea in fiecare seara!) Economiseste oare energie pentru ca s-ar putea sa urmeze dezvaluiri si despre activitatea ei ?
De rdt pe 13 July 2009 la 10:51 am (#)Tare partea aia in care maestrul spune ca Traian Basescu e neindreptatit… Dupa un minut zice ca sigur va iesi presedinte…
De Gica pe 13 July 2009 la 11:06 am (#)Penibil.
Oricum, oare Basescu va mai zice ca e un “analist negru in cerul gurii” ? Am sentimentul ca nu
“Lupta” dintre Badea si Cristoiu. Lupul tanar – indignat si mereu morocanos care a reusit sa faca o dintr-o emisiune cu o masa si 20 de ziare un hit de audienta - s-a incontrat cu jurnalistul/analist/comentator care a “mosit” jurnalismul din Romania post-decembrista cu articolul – “Gaina care naste pui vii”.
Si in fond cui ii pasa? De fapt avem de-a face cu un conflict intre generatii. Badea a reusit sa vorbeasca pe limba unei mase mari de tineri din tara asta – de la manelisti la masteranzi – exprimand frustrarile tuturor uneori cu foarte mult curaj. Cristoiu – e suparat ca el nu mai electrizeaza pe nimeni.
De Alpert pe 13 July 2009 la 11:38 am (#)nu prea am inteles, cine sa vrea sa plece(referitor la articol)
De steffy pe 13 July 2009 la 1:11 pm (#)In Twin Peaks era o replica : “se intampla iar…”.
Ca intotdeauna dl. Cristoiu simte adierea vantului… Si e prea harsit in ale gazetariei ca sa mai faca gesturi gratuite…Sunt curios daca-i va iesi si de data aceasta….
Restul e cancan
!
De biciclistul pe 13 July 2009 la 1:21 pm (#)Bătrânul Jack e un mare făcător de presă. Ăsta e un adevăr pe care nu-l putem lua la şuturi. A reuşit întotdeauna să inventeze şi să se reinventeze. Dacă acum simte nevoia să se recreeze pe sine ca Don Quijote luptând cu morile de pârţ în apărarea Dulcineei del Băsescu… cine îl poate împiedica?
De Mordechai pe 13 July 2009 la 1:49 pm (#)@Mordechai: par eu a incerca sa-i pun stavila-n drumul spre victorie?
De Victor Ciutacu pe 13 July 2009 la 1:55 pm (#)Da domnule Cristoiu,aveti dreptate.Nu ati fost in nici o tabara,dar acum sunteti pe “fata”,sunteti integimentat mai ceva ca cei de la legiunea straina.Este pacat,mare pacat.Ce vi s-a oferit sau cu ce va au la mina?
De santinela pe 13 July 2009 la 1:58 pm (#)In chestiune nu este adevarul unuia sau altuia ci orgoliile personale si profesionale. Mircea e un tip direct si aproape visceral care nu se teme de injuratura. E, deci, cel putin tendentioasa interpretarea ironiei sale, destul de retinuta dealtfel, drept injuratura.
De Ardeleanu' turmentat pe 13 July 2009 la 2:27 pm (#)“Maestrul” Cristoiu ingroasa intentionat galceava cu un singur si destul de meschin scop: ratingul personal.
Mi se pare edificatoare declaratia de pe blogul lui Roncea: “am ramas alaturi de trust chiar si in conditiile unei tentatii uriase, reprezentate de trustul lui Sorin Ovidiu Vantu, Realitatea TV”. E deci vorba despre BANI si pozitie.
E suparat ca Voiculescu nu l-a sunat personal sa-si ceara umil scuze si sa-l implore sa ramana in trust. Mi se pare “o tzara” de megalomanie narcisista, zau asa.
Se vede insa treaba ca norocul nu l-a parasit, caci daca ar fi trecut in barcuta concurenta si-ar fi dat acum cu tesla’n c***e cand ar fi primit fluturasul de salariu redus “promotional” cu 50%.
Problema e ca noi, spectatori umili ai derizoriului spectacol public dat de politrucii de ocazie, curvele cu aspiratii de dregatorii inalte si alti penibili cu foarte multi bani, ne afundam pe zi ce trece in aceasta mocirla “fetida” (sic) din care se pare ca nu mai exista scapare.
Mi se pare azi, ca poate singura si disperata solutie de autoconservare este sa ma car cat mai urgent din Romania.
Minte cu nerusinare, tov Cristoiu!
De Costin Tanasescu pe 13 July 2009 la 4:46 pm (#)Cica nu a fost in nicio tabara! Dar are tupeu comunistul!
Talica, nea Cristoiule, nu erai bre ANTI BASESCIAN?! Ce dracu’l, care ne crezi tampiti pe toti?!
http://www.apropo.ro/lol/ridzi-si-a-dat-demisia-foto-4635694
De florin pe 13 July 2009 la 5:11 pm (#)Sa intelegem de aici ca fiecare are pretul lui, dupa pendularea de la Realitatea=> OTV=> Antena 3=> ?
De sandman pe 13 July 2009 la 5:39 pm (#)Eu trag concluzia.,dupa spusele lui Ion Cristoiu,ca dumnealui nu e in barca marinarului pentru propriile convingeri politice ci din umanitarism. Cand toate trusturile de presa erau pro Basescu se asezase contra iar acum ca trusturile sunt contra, Cristoiu e pro. Ciudata logica. Nu-i pasa daca are sau nu dreptate Presedintele ci il apara de haituiala presei. Dar se intreaba de ce toate trusturile astea sunt impotriva? Ca doar n-or fi toate ale lui Voiculescu sau Vantu. E din ce in ce mai pierdut in propriile rationamente domnul Cristoiu…
De limpede pe 13 July 2009 la 7:16 pm (#)cristoiu o arde suspect
De Bizzy pe 13 July 2009 la 11:35 pm (#)Cristoiu vrea sa para un “Gica - contra”. De fapt amicul nostru cunoaste (aici risc sa fiu copios injurat prin zona) mentalitatea malefica si lasitatea cetateanului roman si este, mai mult decat convins ca, la urmatoarele alegeri acelasi Basescu va pastori, pentru inca ceva ani buni, Romania! Asa ca, iata, a venit timpul ca si “Maestrul” sa-si asigure batranetile, nu?! Gata, destul cu joaca de ” Gica - contra” !:)
De ... pe 14 July 2009 la 12:51 am (#)Ba asa va place voi sa discutati doar despre scandaluri fiti si voi putin mai capul pe umeri
De catalin pe 14 July 2009 la 1:06 am (#)nu pot sa intzeleg aceasta cotitura de caracter. sa vad supervaloarea in ceva care sa ma urneasca din culcushul meu ca sa o votez pe Ea, EBA, domisoara siliconata plina de succesuri si frustrari ca “sunt unii care nu vorbeste cu mine”, sa justific absurd o cotire de idei, sa incep sa caut justificari abstracte pentru o certa falsitate..:( nu intzeleg. nu intzeleg de ce.nu inteleg pentru cat as face asta. pentru ce pretz. si nu la bani ma gandesc neparat. poate ca si calculatorul asta pe care-l scriu are troieni. am ceva valori de care nu pot sa ma dezik. si tare sunt suparat si trist cand vad in jurul meu oameni ce-si dau “cu arama pe fatza”. si singurul lukru pe care-l accept si-l iubesc in rahatul asta de comunitate facuta de regii nemtzi natziune, accept verticalitatea si consecventa in idei. indiferent ca-i media sau cotidianul intim. in rest.. episodul cristoiu devine tipik pentru o vietzuire tip viermuiala in aceasta comunitate ce vorbim intamplator aceeasi limba frumoasa.
De Mircea Vilciu pe 14 July 2009 la 1:54 am (#)ce se mira lumea ca “S-A SUCIT” maistru’..nu s-a sucit,a revenit de unde a pornit…
De fraierit de base pe 14 July 2009 la 9:06 am (#)Jenant! Credeam ca s-a stins de la sine circul asta!
De Vlad-Tiberiu pe 14 July 2009 la 9:14 am (#)Dupa parerea mea, Cristoiu are dreptate intr-un singur punct: cand vezi ca toata presa se coalizeaza impotriva lui Base, lumea o sa se induioseze si o sa voteze cu el la alegeri. Din pacate, pe acesta il mai ajuta si contracandidatii care parca n-au vlaga, n-au vigoarea unui adevarat competitor.
Si ar mai fi o chestie: asa cum Realitatea TV, EVZ sau Cotidianul au fost acuzati ca sunt vanduti Cotrocenilor, in eventualitatea castigarii alegerilor de catre Antonescu sau Geoana si venirea PNL-ului alaturi de PSD la guvernare in locul PDL-ului (PDL va pleca de la guvernare daca pierde Base, asta-i sigur), ce ma face pe mine, cetatean obisnuit, sa nu cred ca Antenele sau ziarele anti-Base nu vor deveni “aplaudacii” noului regim? Plus ca e vorba de bani de la buget, de posturi, de publicitate aici, deci nu vorbim despre conflicte intre idei sau curente literare. Oare am uitat deja epoca 2000-2004 in care presa, ca si alte institutii, era subjugata in cvasitotalitate Puterii, iar cativa jurnalisti de succes de astazi erau fie purtatori de cuvant al guvernului, ori consilieri ai vreunui ministru din acele vremuri. Badea a avut dreptate cand a zis ca n-are niciun respect pentru profesia de jurnalist si ca pe oricine ai alege, tot rau o sa fie. Pur si simplu schimbi niste incompetenti si corupti cu alti corupti si incompetenti. Ca asa-i in Romania, tara lui “las’ ca merge si-asa!”
Asa sunteti voi, daca unu nu gandeste ca voi sau nu e de acord cu voi, ori e portocaliu, ori e securist, ori e platit sa spuna ceva, ori are IP-u la Cotroceni sau la dujman…Democratilor care sunteti voi democrati
Fiti voi intre voi, iubiti-va voi intre voi si dati-va singuri dreptate.
De NERVU SCIATIC pe 14 July 2009 la 11:14 am (#)Asa o sa faci si tu cand ai sa pleci din trust. Toate frustrarile acumulate dealungul anilor de de scris cu amortizor in anumite directii or sa rabufneasca la fel ca la “Maestrul”. Suneti ambii jurnalisti extraordinari, dar din pacate, aveti acelasi public “target” si d-aia apar si confruntarile astea.
De iiordachescu pe 14 July 2009 la 12:08 pm (#)Totusi mahalaua nu isi are rostul intre niste oameni de nivelul vostru.
Respect!
@iiordachescu: multumesc pentru aprecieri, dar eu nu am dat cu rahat in ventilator cu ocazia nici unei plecari, de niciunde
De Victor Ciutacu pe 14 July 2009 la 12:11 pm (#)nimeni nu este perfect pe lumea asta…
De adidas pe 14 July 2009 la 1:05 pm (#)Dupa Adelin Petrisor pleaca si Carstoiu.Nici-o pierdere pentru trustul Intact. Habar n-au sa injure. Cred ca o emisiune culturala cu mircea Badea si Marian Vanghelie ar fi o reusita.
De cristian pe 14 July 2009 la 10:29 pm (#)Fiecare rupe din felia de cascaval cat il tin puterile.
Ar fi mare culmea ca tocmai acum, cand e recolta bogata in peste, un jurnalist cu experienta, sa renunte la pescuit.
Nimeni nu traieste din deontologie profesionala.
De ElZap pe 15 July 2009 la 6:08 am (#)De Cristoiu se aude si se va auzi,dupa ce va pleca de A3.de tine va mai sti cineva?
De maximusneprigonit pe 16 July 2009 la 1:30 pm (#)de Cristoiu se va mai auzi dupa ce va pleca de la A 3.De tine se va mai auzi?
De petrica pe 16 July 2009 la 1:33 pm (#)Eu cred ca ecuatia e simpla: ne uimeste nu schimbarea de pozitie a dlui Cristoiu, ci faptul ca nu mai vede bine, nu mai percepe realitatea evidenta pentru care , pana acum, avea vazul foarte ascutit si reusea sa fie un fin pamfletar. Eu asta nu inteleg cum s-a intamplat. .. Si-mi pare rau ca nu mai pot sa ma uit la dansul, cand situatia generata de PDL si seful lui ne amaraste viata zi de zi, din ce in ce mai rau, iar dl Cristoiu, pe care abia il astptam sa comenteze, ca sa ma ” racoresc” cu comentariile domniei sale, acum ma face sa schimb canalul… Si ce mult L-am iubit!…In rest, fiecare are dreptul la orgolii personale.Se pare ca a mai ramas Ciutacu, Badea, Teodorescu, Gadea, Stan, Dana Grecu, Tudor si ceilalti care nu cedeaza si pe care ii mai urmaresc.Oare cum va fi la toamna? Ne-om mai chinui inca 5 ani din cauza orbilor si a surzilor care nu vor sa vada, nu vor sa auda ce se intampla in jur? Trimite-ne ,Doamne, si noua Unul pe care sa-l votam! Amin
De aninuş pe 17 July 2009 la 7:56 pm (#)Care cearta? “Cearta” asta profita amandurora!
De Gabriela Pintea pe 18 July 2009 la 6:52 pm (#)Deh, chestie de imagine!
Adaugă Comentariu!