Despre complicata mea viata-n orezarie
De: Victor Ciutacu - Categoria: Antena 2,personalEu ori nu apar deloc, ori dau buzna peste tot pe unde apuc, Acum sunt in cel de-al doilea stadiu. Interviul trebuia sa apara acum un an, revista respectiva s-a inchis, insa Ramona Pop a avut ideea de a-l dezgropa si actualiza. Vedeti si voi ce-a iesit…
VERSO.ro: Va provoaca vreun personaj politic scarba? As fi crezut ca Elena Udrea, daca nu mi-ati fi zis ca va conversati telefonic…
CIUTACU: Da, ni se intimpla sa ne auzim, in anumite vremuri, din cind in cind. Intre timp, ea a ajuns ministru, iar eu sunt acelasi. Elena Udrea e un personaj perfect adecvat momentului pe care il traim. Are tupeu, are obraznicie, are stomac de politician, rezista la tavaleala, e ok. Nu e idealul de om politic in viata, dar nici nu pot spune ca-mi provoaca scarba. Daca societatea asta va continua sa se degradeze, ea e viitorul presedinte al Romaniei.
VERSO.ro: Credeti ca a regretat vreo secunda presedintele ca v-a branduit “tonomatul cu euro”?
CIUTACU: Am mari dubii. Traian Basescu nu e tipul regretelor. E un tip spontan (sau, ma rog, suficient de spontan, ca nu e nici Basescu atit de spontan pe cat lasa sa se intrevada), care da cu goarna si nu regreta. Basescu a jignit, a acuzat in stinga si-n dreapta, a terminat o gramada de oameni politici, incepand cu Petre Roman. Era sa-l termine si pe Adrian Nastase, nu vad de ce s-ar impiedica de mine. Si se munceste intens la asta, da’ inca ma tin pe picioare. Ei sunt ai dracu’, eu sunt capos si ambitios.
Integral, pe verso.ro
UPDATE: Băsescu i-a refuzat lui Cristoiu onoarea să fie coleg cu el. Ceea ce, încă o dată, mă bucură şi, în plus, demonstrează ridicolul în care sunt gata unii să se pună pentru un pumn de grăunţe. Am o satisfacţie diabolică!

135 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Acordam prea multe calitati acestor doua putori, basescu si udrea. deja se acumuleaza o imensa ura la adresa lor, si cu tot sistemul lor represiv, nu le prevad un sfarsit bun. E nevoie de o scanteie la locul si la momentul potrivit. Pentru ca si in cazul lor functioneaza principiul rotii. Si roata a inceput sa coboare…
De WickerMan pe 12 March 2010 la 11:02 (#)uite cum îi aţîţă din nou pe oameni acest microb comunist numit Boc
De irina pe 12 March 2010 la 11:11 (#)Îmi place că-i recunoşti meritele femeii (Elena Udrea), pentru că până la urmă, se pare că reţeta ei e una de succes: obrăznicie, tupeu, aş zice eu şi altceva, dar mă abţin…Asta se cere, asta se vinde, asta ne oferă doamna Udrea! A nu se înţelege gresit, nu sunt fan al ei ( Doamne fereşte!), sunt chiar dezgustată de “succesurile” ei, dar la aşa popor, aşa politicieni. Fără alte pretenţii!
De kritinik pe 12 March 2010 la 11:12 (#)@Daca societatea asta va continua sa se degradeze, ea e viitorul presedinte al Romaniei@.
Ciudata remarca! Si totusi amar de reala! Nimic mai de asteptat decat o asemenea perspectiva… vom ajunge sa votam in functie de…culoarea parului…sau inaltimea picioarelor… Interesanta democratie!!!
De Florentin (ATP) pe 12 March 2010 la 11:12 (#)Mie-mi provoacă!
Oare relaţiile trainice să înceapă aşa? Mai ştiu eu şi pe alţii.
De violet pe 12 March 2010 la 11:13 (#)Buna ziua d-le Ciutacu,
Am citit interviul si cu sinceritate,va spun ca imi place asa cum sunteti si va doresc sa fiti mereu asa.Bucurosi trebuie sa fie cei care va cunosc,care va vor cunoaste,prietenii si mai ales cei din familia dvs.-in primul rand Vladut,sotia.
Va doresc cu mult respect numai bine si un week-end frumos!
De IoanaP pe 12 March 2010 la 11:17 (#)IoanaP
Nu cred ca Basescu va reusi sa te arunce de pe punte in mandatul sau.
Decat sa lucreze la ziaristi si alte bresle,mai bine ar lucra seara cu fiica-sa o compunere,o dictare,cateva minute de citire libera dintr-o carte de colorat ,ca habar nu are micuta limba romana si papa cacao la tribuna de la “Briucsel”.
De markuss pe 12 March 2010 la 11:22 (#)Victore dar ce e linistea asta aici pe blog?
V-au legat pe toti acolo in tara?
….nici taica-miu nu mi-a raspuns azi la telefon..
De markuss pe 12 March 2010 la 11:23 (#)„Trupu-mi vărează iar capu-mi iernează”
Văru Lică dintre garduri când a început să adâncească „problema eternă” avea o „pitagogă” de 60 revoluţii solare, pe faţa căreia, la fiecare “lecţie”, întindea cu respect , batista albă a pubertăţii, astfel că, spunea el : „trupu-mi vărează iar capu-mi iernează !”.
De P.U. Lake pe 12 March 2010 la 11:38 (#)Domnule, cam aşa pricep c-o percep pe destinsa doamnă UE, din punct de vedere… !
sa speram ca vei ramane tot asa de capos si dupa ce o vom avea pe blonda asta presedinte!
De School Proxi pe 12 March 2010 la 11:45 (#)cu sau fara scarba, pomenita de Victor Ciutacu s-ar putea sa-i creezi o oarecare reclama pt.alegerile prezidentiale, doar nu e departe de demagog!
De excelsior pe 12 March 2010 la 11:56 (#)Ohne worte!
De I.I. pe 12 March 2010 la 12:12 (#)Vorbesc serios.Este o nuca greu de spart! Am nevoie de instrumente speciale; din pacate nu le am la indemana; trebuie sa fac rost de ele. Cum sa le cer ca imprumut? Oh, nu, nu-mi sta in caracter! Va trebui totusi sa scotocesc printre neuroni; sunt sigur ca voi gasi instrumentele necesare si voi reusi sa sparg nuca in cele din urma.Sunt convins ca merita efortul.
Se conturează autoportretul unui om care pare să-si fi găsit drumul,lucru remarcabil dată fiind jungla care trebuie străbătută în societate în zilele noastre pentru a performa cu adevărat.Întrebările,dar mai ales răspunsurile echilibrate au darul de a scoate în evidentă mai mult personalitatea celui intervievat decât caracterizarea personajelor si a situatiilor discutate.
De evelics pe 12 March 2010 la 12:30 (#)Multumesc,E.V.L.
Daca vei continua cu interviuri de genul acesta, pana si al nostru capo di tutti capi va considera ca esti baiat bun (pe care-l strica anturajul) si te va onora cu prezenta.
De ramona pe 12 March 2010 la 12:37 (#)normalca rezista la tavaleala, la cata animalu e Cocos
De VAN GHELIE pe 12 March 2010 la 12:43 (#)Ştiu că-s arogant şi genial, dar îmi place să mi-o spună şi alţii.
De Somnorila pe 12 March 2010 la 13:54 (#)partea haioasa e ca oana dobre joaca roul “baiatului rau” la vorbe grele. si o face cu talent, chiar daca, personal, reuseste sa ma irite. de fapt, a recunoscut ca una din “calitati” e ca nu lasa omu’ sa-si termine fraza.
De brazvan pe 12 March 2010 la 14:05 (#)Coane Victor, jos palaria.In viata, fara sa fii vreun geniu, trebuie sa stii ce poti si ce vrei si-apoi sa-ti alegi bine mijloacele si partenerii de drum.Si-apoi sa ai amor propriu, orgoliu si caracter. Tocmai in asta, cred eu, ca sta “secretul succesului” dvs.Acu’,dupa atatea “osanale” si-un mic repros.Sunteti o voce publica ascultata si care conteaza,cu carisma, iar cu aceste calitati n-ar trebui, asa cum de multe ori ati declarat,sa prasiti cu succes doar in orezaria dvs, in timp ce orezaria nationala e doar o mlastina.Acolo, mai mult decat oriunde,e nevoie de sange,caracter si vana.Intr-atea sulfe fara talent cred ca si-ar face partie un “golanas cu carte”.Si mai cred ceva: daca a fost posibila aparitia “basescianismului” a aparut deja pe cale naturala si imunizarea, numita “ciutacism”.Sange aveti, doar branci sa va dea cineva.
De bocitor cinic pe 12 March 2010 la 14:10 (#)“Păpuşa gonlabilă” Elena Udrea presedintele României?Oricît s-ar degrada situaţia din ţară,nu accept că putem ajunge atît de jos,înseamnă că nu mai suntem un,stat,ci un fel de gintă,trib,sau o societate de roboţi-indivizi- programaţi psihologic.
De crina pe 12 March 2010 la 14:23 (#)Nu a acceptat. Daca i-ar fi acordat titlul acum 2,3 ani,era aplaudat la scena deschisa.
De raluca pe 12 March 2010 la 14:30 (#)In privinta tovarasei, ai mare dreptate. El a refuzat, pentru ca o pregatesc pe dansa.
”Traian Basescu nu e tipul regretelor. E un tip spontan (sau, ma rog, suficient de spontan, ca nu e nici Basescu atit de spontan pe cat lasa sa se intrevada), care da cu goarna si nu regreta.”
Eu zic este DISCRETIONAR … asta ii confera aparenta spontaneitatii. In timp ce noi si altii avem limite date de bun simt sau repere morale si nici nu ne trece prin cap ca cineva ar putea face ”ceea ce spartie gandul”, Basescu nu are nicio jena. Deci are o libertate mai mare de imaginare a posibilitatilor de actiune din care nu se sfieste sa aleaga discretionar, dupa bunul plac de moment.
In constructie e instabil, cu exceptia urii in care este chiar un arhitect sistematic si tenace.
De FuXi pe 12 March 2010 la 14:41 (#)Refuzul vine dupa comentariile lu’ badea de aseara?
De shogunu' pe 12 March 2010 la 14:46 (#)Banzai!
Cristoiu este penibil,aş vrea să văd dacă poate să ne privească în faţă după un gest atît de josnic.Parcă se zicea că vîrsta te înţelepţeşte,dar se pare că la el e disperare?
De dani pe 12 March 2010 la 14:49 (#)da,si o sa vina iar peste 5 ani o mare academiciana la conducere,normal,cu 5 mil de retardati in tara poti sa te astepti la altceva?????
De kvl pe 12 March 2010 la 15:03 (#)Fan si Fain! Viata imi demonstreaza iarasi ca inteligenta si bunul simt, nu au de-a face cu impertinenta si bunul plac. Raman “ciutac…cist” irecuperabil, asa cum Boc ramane “utc-ist; tot, irecuperabil!… Unii, oricat isi screm desteptaciunea, nu reusesc decat sa-si faca ochii oblici. Celor alesi, le umple Dumnezeu bolul mintzii cu boabe de har-fermecat! Decat sa fii “sclav-negru” pe plantatzia de portocali, mai bine ramai “chinez-alb” in orezaria presei… Asta si face ca un “bacauan rozaliu” sa exclame: “fain”, in loc de “misto”!
De Radu Bogdan Ghelu pe 12 March 2010 la 15:08 (#)Am constatat ca oricine vine in contact cu tiroidul canceros de la cotroceni se discrediteaza, se umple de ridicol sau pur si simpu se minjeste cu rahat. Tipul acesta josnic si detestabil este de un ridicol grotesc. A ajuns chiar libidinos. Daca vrei sa cauti un etalon al raului in Romania te duci la cotroceni.
De Crocodilul pe 12 March 2010 la 15:20 (#)Bai, mizda pa-sii: escala la Academie oricum este obligatorie in ruta spre Targoviste!
De Mdeah pe 12 March 2010 la 15:23 (#)Am pe fundal Antena3. Hoara debiteaza. Sabina Iosub si Andrei Badin sunt depasiti. Ieri au muscat-o copios cu pozele alea.
De FuXi pe 12 March 2010 la 15:30 (#)Cam bleg cuplul asta!
Basescu tocmai a refuzat sa fie academician! Cred ca acest refuz dovedeste fara drept de apel buna lui credinta. Ce om bun, moral, modest! Cat bun simt!!! Astept sa procedeze precum generalul roman Cincinatus, care, dupa ce a fost proclamat dictator de catre senat si si-a salvat patria de invadatori, s-a reintors la statutul de simplu cetatean, retragandu-se la ferma sa si apucand, din nou, coarnele plugului. Astept, deci, ca si Basescu sa procedeze la fel: acum, ca ne-a salvat de moguli si de comunisti, iar basescianismul poate fi lasat mostenire spirituala si politica democrat-liberalilor mai tineri, sa redevina un simplu cetatean. In spiritul refuzului sau de a deveni academician, nu ar fi decat un gest prea firesc. Iar noi il vom iubi, ca sa parafrazez finalul “Apelului catre lichele” al lui Gabriel Licheanu (pardon, Liiceanu).
De Adolf Visarionovici Basescu pe 12 March 2010 la 15:30 (#)Un mic comentariu la up-date, coane Victor.
De bocitor cinic pe 12 March 2010 la 15:35 (#)Da a refuzat titlul,ca era prea de oaie.Da limbile -n cur i-au produs placere.Am zis.
Paragraful despre Udrea nu-mi place absolut deloc.
Şi, repet, mie-mi provoacă scârbă. De fapt, mi se pare efectul cel mai potrivit. Şi spun asta ştiind că sunt în asentimentul unora care l-au vrut pe Băsescu, dar nu şi pe ea.
Şi sper că nu e nicio nucă de spart.
De violet pe 12 March 2010 la 15:35 (#)Nu stiu daca toata lumea si-a dat seama ca de fapt interviul asta era destul de incriminator pentru tine. Esti impotriva “lor” dar nu si a lui Udrea, care e un specimen reprezentativ pentru specia lor ? Eu te stiam mai cu principii. Eu daca cineva imi e prieten si se comporta asa, nu-l apar, ci il scot de pe lista de prieteni. E mult mai corect fata de tine.
De Catalin pe 12 March 2010 la 15:38 (#)@Crocodilul: prima aparitie a cuvantului canceros in textele dvs va coincide si cu ultima prezenta de comentator pe care o aveti acest blog.
De Victor Ciutacu pe 12 March 2010 la 15:38 (#)@Catalin: mai mult, e chiar o autodemascare ca am cazut la pace cu Udrea
Nu mai apucă s-o pună preşedintă… pe pricipiul “vrabia mălai visează” dar “socoteala de acasă nu se potriveşte cu cea din târg” chiar dacă ai o minte diabolică.
De e.nichifor pe 12 March 2010 la 15:40 (#)Pe ce mă bazez ? Pe instinct…învăţ de la dl. preşedinte.
Faptul că Udrea e demnă de toată scârba din lume e dovedită din plin şi de articolul de pe antena3. Tonul pe care îl foloseşte, manipularea jegoasă pe care o practică, referitoare la jurnalişti şi relaţia lor cu angajatorii, nu lasă loc de interpretări.
De violet pe 12 March 2010 la 15:59 (#)Asta-i bună! Am ajuns să comentez de trei ori cu privire la un jeg uman.
pe domnul hoara l-as fi uns membru de onoare al academiei.te rog invita-l la vorbe grele,este genial.
De eoliana pe 12 March 2010 la 16:04 (#)ce mishteaux!
De gogu pe 12 March 2010 la 16:05 (#)deduc ca iti plac blondele, udrea in special, daca tot o prevezi presedinte.
Acu, fără mişto, chiar ai avut dreptate. Şi culmea, ai reuşit chestia asta fără să înjuri.”Daca societatea asta va continua sa se degradeze, ea e viitorul presedinte al Romaniei.”
Bună ziua la Tonomat! Ai spus asta, în interviu, despre dna Elena Udrea: “Daca societatea asta va continua sa se degradeze, ea e viitorul presedinte al Romaniei”. Ai spus-o atunci şi ai spus-o şi acum câteva zile aici pe blog! Chiar crezi asta, sau o spui ca să te amuzi? În sfârşit, dacă Elena Udrea va fi preşedintele României, cu EBA cum rămâne, dom’le?! Că premier o să fie Traian Băsescu, dacă înţeleg eu bine; şi dacă nu i-o veni între timp chemare, cumva…!
De Another pe 12 March 2010 la 16:08 (#)Lasa ca si Boc e capos. Azi au dat cu mocirla in el in piata Victoria, iar individu’ a priceput de aici ca asa ii place lui “sa coboare in mijlocul oamenilor”.
De alex.dumitrascu pe 12 March 2010 la 16:15 (#)Adica cum sa coboare? Poate sa URCE!!!!
Si daca tot ii place ‘in mijlocul oamenilor”, eu ii sugerez la modul foarte serios, sa faca intr-o zi o plimbare pe jos, singur si fara spp-ist, de la Chirigiu la Spanzuratu’ sa zicem.
Daca supravietuieste mai mult de 100 m inseamna ca e iubit, capabil bun de prim ministru.
Pentru cine nu stie “Spanzuratu” e pe la Electomagnetica, la intersectia de acolo.
E o poveste cu numele asta. In locul ala era locul de executie al raufacatorilor(nici o aluzie la Boc), iar unul din ei a avut noroc, s-a rupt franghia si a scapat cu viata. A fost gratiat, si dupa aceea s-a stabilit chiar acolo, si-a deschis o carciuma careia evident ca i se spunea “La spanzuratu’”
Asa ca sa incerce Boc sa mearga pe jos pana acolo, sa vada cat e de iubit si apreciat.
in caz ca nu va marturisisem pana acum, nu-mi plac blondele
De Victor Ciutacu pe 12 March 2010 la 16:16 (#)Mie imi provoaca alergie!
De raluca pe 12 March 2010 la 16:19 (#)Boc e bruneta.
De alex.dumitrascu pe 12 March 2010 la 16:25 (#)Ne intelegem ca surzii cu chiorii.
Nu te-am pus eu sa-ti faci frectie cu Boc.
De alex.dumitrascu pe 12 March 2010 la 16:27 (#)Si eu sunt alergic la Boc, dar evit contactul direct.
Da, viata Dvs. chiar poate deveni complicata daca v-ati asumat rolul de a veghea, de a ne avertiza de pericolele care se pot abate asupra noastra din cauza iresponsabilitatii lui T.B., a Guvernului, a politicienilor.Si chiar daca va puneti mereu intrebarea daca merita oare,pana la urma, constiinta Dvs. nu va lasa sa abandonati aceasta postura.
De I.I. pe 12 March 2010 la 16:31 (#)Nu-l cred pe domnul Ciutacu atunci cînd spune că nu-i plac blondele.Nu cred că şi-a explorat suficient interiorul pentru a emite cu pretenţie de adevăr absolut acest lucru.Nesfîrşite sunt tainele sufletului…Sper că nu l-am supărat,dacă nu m-am supărat nici eu,care sunt blondă, am simţul umorului şi-mi este foarte simpatic.
De irina pe 12 March 2010 la 17:34 (#)@irina
De shogunu' pe 12 March 2010 la 18:01 (#)Chiar inainte sa citesc ultima propozitie puteam sa jur ca esti blonda ….
Numai blondele se cred irezistibile, imposibil de refuzat si cunoscatoare a adevarului absolut!
Banzai!
Se repetă istoria cu o nouă Elenă din România.Nici un dictator n-a învăţat nimic privind influenţa acesteia asupra destinului său.Domnul Aliodor ce părere are?
De irina pe 12 March 2010 la 18:02 (#)O duduie plingea pe marginea drumului linga un Porche rosu cu capota din fata ridicata.
De shogunu' pe 12 March 2010 la 18:11 (#)- Aaaualeuuu mi-am pierdut motoruuu’
Opreste linga ea o alta duduie in alt Porche rosu.
-Nu mai plinge draga ca am eu un motor de rezerva in portbagaj!
Normal ca cele doua dudui erau blonde.
Banzai!
Scuze…
I s-a marit bila aia violeta la D-l Ciutacu de refuzul lui Basescu dea accepta cel mai inalt titlu stiintific; nu regreta de loc ca academicianul I.Cristoiu nu se mai poate bucura de statutul de coleg al celui mai ‘distins’ barbat din tara. Numai ca acest lucru nu-l scapa in veci de brandul pus de Basescu ‘tonomatu’Ciutacu’. Si in cele din urma asa s-a obisnuit cu acest titlu incat dumnealui va intra in istorie mai de graba ca insusi Basescu sau Cristoiu. Sa ne traiasca tonomatu’.
De I.I. pe 12 March 2010 la 18:13 (#)In spatele Operei vis-a-vis de Casa de Cultura a Studentilor exista o crasma Academia de Mici Bere si Sprit. Propun să-l facă ei membru de onoare înainte de Academia (”mare”) de Asfalt Imobiliare si Deposedari-Imposedari prin Contracte cu Statul din cadrul Golden Blitz.
De FuXi pe 12 March 2010 la 18:45 (#)Vai,ce judecată aspră aplicată tuturar blondelor!E nedrept!…Dar pot înţelege cum a apărut acest ghimpe.Eu nu neg,orice ar fi,că îmi plac bruneţii.Ii cer scuze domnului Ciutacu,dar am considerat necesar un mic drept la replică şi contez pe înţelegerea dumnealui.
De irina pe 12 March 2010 la 18:54 (#)Viata complicata…auzi !… Asa se victimiza si Basescu pe cand era primar si ia uite unde a ajuns !… Aveti grija oameni buni cu Ciutacu… se pregateste sa candideze la presedintie !…
Ceea ce se intampla pe Facebook, vine in sprijinul acestor ipoteze…
)
De [D][S][N] pe 12 March 2010 la 18:59 (#)Am doua probleme:
De alien pe 12 March 2010 la 19:21 (#)1- daca dvs scrieti negru pe alb, clar si raspicat, ca duduia cocos va fi presedinte, cam ce atitudine credeti ca ia neuronul din capsotul ei de fata simpla de la tara, oportunista si rea de musca?! Ne miram ca se joaca-n tara asta cu ce jucarii vrea muschii ei, de la marinar la milioane de euro?!
2- Chiar credeti ca bunul simt l-a facut pe marinar sa refuze titlul? Don ciutacu, suntem oameni seriosi si maturi, nu ne aiureste marinaru’ din vorbe, rumoarea iscata in media i-a facut pe consilieri, pupincuristi si alti oportunisti, sa-i spuna ca e cam devreme, sa aiba rabdare, n-are rost ca dintr-un moft sa piarda si bruma de incredere a prostilor prostiti, e timp pt toate. Si stiti ceva, io cre’ca duduia le-a soptit savantilor, acum 2 sapt, ca n-ar strica un mic gest de recunostinta fata de preaiubitul si atat de votatul! Oricum, vecinii de rama pe perete ai savantului in devenire, sunt de tot rahatul. Ma bucur insa sa stiu ca maestru’ e onorat! Merita!
basescu se pisa (pardon de expresie) pe asa zisii oamani de stiinta! Fireste ca initial si-a dat acceptul sa primeasca acest titlu, pentru ca apoi sa se “scoata”! Astfel mai creaza inca o diversiune si motiv de “analize” pentru ceva vreme, incercand sa ne faca sa uitam de adevaratele realitati ale tarii. Jigodia asta umana este in stare de orice ca sa-i fie lui bine si sa-si creeze o imagine de erou national. Numai imbecilii mai inghit asemenea galusti! dar, din pacate, sint multi din acestia!
De Just pe 12 March 2010 la 19:34 (#)Domnule Ciutacu, aveţi ceea ce marinaru, udrea si restul de slugi nu vor avea vreodată şi anume înţelepciune pe care aveţi şi tăria de caracter să nu o rătăciţi în himerele urii vindicative, de aceea nu vă pot minoraţii aştia distruge…
De Fanu pe 12 March 2010 la 20:09 (#)Adevarat graiti.DA ii detest din adancul sufetului pe toti politicienii si pe cei 5 milioane si ceva de cretini si imbecili care au votat cu gunoiul ala mizerabil de conduce tara.As avea o satisfactie diabolica in mine sa-i vad pe toti tavalindu-se in chinuri de durere,vorba lui BADEA,si are dreptate cand zice asta.DA STIU SUNT SADIC DAR ASTA IMI DORESC. CU RESPECT
De CIPRIAN pe 12 March 2010 la 20:22 (#)Raspuns “a la Boc”: In copilarie ma jucam cu bulgari de zapada…ma rog, n-am pus ghilimele de rgioare ptr. ca n-am retinut exact prostovaniile debitate de papitoi!!! Un fel de: -Sac, nu m-ati nimerit, da’-mi place joaca!!
De nume_necesar pe 12 March 2010 la 20:26 (#)Maica-Domnului in ce jele am ajuns!! Mai oameni buni! Sigur bocitania e prim-ministrul tarii asteia????!! Vorba d-lui Badea: poate-oi fi lipsit io in ultimi doi ani de pe meleagurile natale si din capul meu…:(
lasa, dragilor, ca se vopseste eba blonda si preia sefia statului.
atunci o sa vedeti voi ce-o sa pateasca ciutacu daca nu se inscrie in linia dictata de partid.
zeus e mai tolerant, las’ ca vine man forte…
De EPISTOLEpentruZEUS pe 12 March 2010 la 20:33 (#)Domnu’ Ciutacu! Ce d’-a lume rea p-acilisha! Da’ ce-are dom’le blondele????!!! Ce-are?? Ca e bune toate!
De nume_necesar pe 12 March 2010 la 20:37 (#)Aseară a triumfat poanta “democraţiei” lui Ponta şi Iliescu, cu un final fericit – Adrian Năstase preşedintele CN-PSD, care anunţă continuarea “crizei Năstase” până la sucombarea partidului în braţele PDL, eutanasiat de sora Elena a(ţâţată) pulitic !
De P.U. Lake pe 12 March 2010 la 20:58 (#)He he ! Ma asteptam ca betivu’ sa refuze titlul. Ca sa vezi unde s-a ascuns bunul simt romanesc.
De SimP pe 12 March 2010 la 21:46 (#)Vor mai fi inscenari de astea care sa-i imbunatateasca “imaginea publica” a vicleanului national. Ce urmeaza? Sa ii voteze astia cresterea salariului si el , om cinstit nevoie mare, sa refuze?
elena udrea = Ana Pauker senzuala
De SimP pe 12 March 2010 la 21:51 (#)Cica vine la Traian
Mircea Geoana si-un golan.
Geoana cere-o audienta,
Dar golanul-n reverenta
Aplecat spuse usor:
-Zeus sfant, eu te ador!
Zi si noapte pentru tine
Zau, parca sa plang imi vine.
Stiu ce grea iti este viata
Cand intampini dimineata
Din birou de la palat
Cu asta sef la Senat.
Si-l indica c-o manusa
Pe Geoana proptit in usa.
Prostanacul l-a-ntrebat:
De EPISTOLEpentruZEUS pe 12 March 2010 la 22:31 (#)-Sufera ca-s la Senat?
Ce s-ar umple de venin
La Cotroceni daca vin!
O sa treaca si Adrian Paunescu la ‘independenti’….
De alex.dumitrascu pe 13 March 2010 la 00:03 (#)boc minte iar.
Nu era nici un pic de gheata in bulgare.
Marinerul vrea prostituie in legalitate.
Oare dintre sponsorii PDL e careva cu astfel de afaceri?
Cum să nu te gândeşti cu optimsm la viitor!
PS Daca toţi îi dau şanse udrei la preşedinţie, vă daţi seama că boc e distrus?
De anca pe 13 March 2010 la 02:44 (#)udrea va fi curând profesor plin. Iar el, …
După atâţia ani de dăruire….
Ce deziluzie… Ce gust amar…
Ca sa te debarce intai trebuie el sa ramana in picioare la bord…dar din cate stiu abia se mai tine cu tot cu alaiul lui de medici care confirma ce sanatos e.Faptul ca E.U. are succes este dovada clara a idolului poporului roman:blonda,smechera,cu bani,danseaza pe unde apuca,femeie “moderna” desi e maritata si binenteles in gratiile celui puternic.Cand ma uit la toti pupincuristii cum se inghesuie,doar, doar,intra si ei in gratiile lui Base,ma apuca scarba.
De gabi oarga pe 13 March 2010 la 07:27 (#)Si acum sarind de la subiect ce parere ai de aparitia lui Boc intre sindicalisti?Cat tupeu poti sa ai?In orice tara normala era luat la omor si il scuipau….la noi se discuta,vai ce civilizati suntem.Iar obsesia cu pensiile nesimtite-in nr. de 2000 max. in Romania-instigarea de a merge oamenii la Parlament sa ceara desfiintarea lor,mi se pare ireal.Si stam si ne uitam…suntem amortiti de atata nesimtire si de atata incultura.
Astept sa inceapa opozitia…daca nu a uitat ce are de facut de fericire!
De data asta minti!Udrea poate ca mai poate provoca pofte (vreun an , 2 -nu mai mult)dar cind vorbim de madame Udrea si politica -subiectul provoaca o totala scirba.
De adi pe 13 March 2010 la 09:45 (#)Ce stomac ,e parte din golania politica din romania ultimilor 5 ani si ceva.O storfeta ajunsa ca si Pitzi sus.Atit si nimic mai mult.
PS Dar daca zici ca Basinescu te sapa….pote ca intr-o zi te-am putem ierta pentru aceata mare si puturoasa minciuna….si nu uita , cam asa a inceput si Cristoiu , pina cind intr-o zi ” l-a pupat ” Basinoasa aia mica “ELBA” sau cum ii place ei sa-si zica “pa” porecla si a uitat pina ca el este cel care-i critica pe toti presedintii…acum poate ca ii scrie chiar si biografia Basinescului.
Un soricel si un elefant treceau pe un pod. Soricelu’ catre elefant: draga vezi ce tare tropaim noi doi? Lasind gluma la o parte, eu unu cred ca nici un jurnalist nu e suficient de “Nastase” sau “Roman” ca sa-i merite marinarului sa-si puna in miscare artileria grea. In principiu esti la adapost.
Si fiindca n-am mai scris de vreo saptamina, ma maninca tastatura si in legatura cu articolele Experimentul nostru narcisist-editorial si The bitch is back! Povestea continuă…. Cica un tintar vede o caprioara pascind pe marginea santului si se gindeste sa o puna de un f…. Taman atunci trece pe acolo un vinator si zbang ucide caprioara cu un glonte. Tintaul dezamagit zice “Ia te uita vere inca o caprioara de-mi moare in p…”. Nu stiu ce ai vrut sa anunti prin cele doua artic lole dar ai facut ca Itzig cind se intoarce de pe front si tre’sa spuna Rachelei ca bunul lui prieten Strul si sot al Rachelei nu mai e. Si suna la usa, deschide Rachela si intreaba “Vaduva lui Strul?” Asta nebun de durere, ca vai Itzig cum poti sa spui asa ceva, Strul mi-a scris saptamina trecuta! Iar itzig : “Pe cit punem pariu?”
Daca am dat cu bita in balta imi cer scuze a priori.
De purcelix pe 13 March 2010 la 10:15 (#)Cred ca intrebarea intervievatorului:”Cat la suta e obraznicie si cat la suta curiozitate in intrebarile Dvs? era absolut deplasata. Doar nu invitati pe cineva la o emisiune sa fiti obraznici. Sunt de acord insa ca puneti intrebari uneori cam deplasate, jenante, in functie de telul pe care-l vreti sa atingeti.
De I.I. pe 13 March 2010 la 10:19 (#)Eu nu v-am auzit niciodata sa fiti obraznic, cu exceptia atentionarii lui Boc, sa nu mai ia impozite.Criticile aduse la adresa unora sunt facute cu scopul perfectionarii activitatii politicienilor, etc.
Uauuuu , ce-or “luat-o-n bot” pupincuristii de catifea ai marlanului-sef…!!!
Le-a aratat ca stie sa fie mai rasat ca ei (?!) … ; atunci la ce nivel sunt ei….????!!!!
Bleah !
De Nostradamus pe 13 March 2010 la 10:21 (#)@I.I: nu exista intrebari deplasate, ci numai raspunsuri proaste. daca nu esti in stare sa raspunzi oricarei intrebari, nu te mai apuci sa dai interviuri.
De Victor Ciutacu pe 13 March 2010 la 10:26 (#)Corect! Bingo!
De I.I. pe 13 March 2010 la 10:28 (#)Domnule Ciutacu cu permsiunea d.stra incerc sa ii raspund dl.Cristoiu carea astazi la radio romania actualitati a dat lecti de moralitate celor care scriu pe bloguri si se ascund sub nume false.Nu mie frica rusine cu numele meu real,nu am jignit pe nime nu sub o identitate falsa am exprimat nevoile si nepasarea fata de o categorie sociala defavorizata.Domnia sa se poate folsi de o televiziune ca sa se razbune pe o alta.Cu stima Radu Maria
De omul de pe zebra pe 13 March 2010 la 10:44 (#)Sistemul de comandă din mentalul lui Boc este penetrat de microbul comunist,care este indextructibil,îl va duce cu el şi în lumea de dincolo.Musai să-şi facă acest băiat un partid ultracomunist,ca să se fie în elementul său,adepţi are,a pus sămînînţă din belşug, care a rodit,poate fi mulţumit de lucrarea lui
De irina pe 13 March 2010 la 11:12 (#)Mai nou Cristoiu duce războaie cu noi?Să-i fie ruşine,e un laş!Ce autoritate morală are să ne dea lecţii?Neruşinarea şi tupeul nu au limite!
De irina pe 13 March 2010 la 11:27 (#)Domnule Ciutacu,vă rog să-mi permiteţi să fac nişte clarificări,pe care le consider necesare,ca să nu mai am un sentiment de ruşine de cîte ori aud- Boc-ardelean neaoş,s-ar aştepta atunci lucruri bune de la el.Eu sunt ardeleancă,trăiesc în Ardeal şi să ştiţi că majoritatea ardelenilor îl dezaprobă şi chiar îl detestă.Deci să se ştie că acest om nu este reprezentativ pentru noi,dimpotrivă,este o excepţie de la regulă.Nulţumesc pentru înţelegere.
De irina pe 13 March 2010 la 11:58 (#)off-topic
De shogunu' pe 13 March 2010 la 14:00 (#)Intrebare de om prost (adica io):
Echivalentul a citi kilometri de autostrada bercista a costat circuitul de F1 din Bahrein?
2 su 3 ??? ca nu ma duce capu’!
Multzam!
Banzai!
Sunt convins ca daca D-l Ciutacu ar fi folosit abordari traditionale la dezbaterile politice, cu sistemul, din punctul meu de vedere 100% depasit, de ‘questioning’, nu ar fi avut succesul pe care-l are la emisiunea dumnealui. Tehnica de a lasa invitatul sa vorbeasca fara a i se pune botnita, ii asigura apreciere, succes, chiar daca emisiunea Vorbe Grele este relativ ‘tanara’.Ii dorim la si mai mare!
De I.I. pe 13 March 2010 la 14:43 (#)@irina
De shogunu' pe 13 March 2010 la 14:49 (#)Da’ io ce tot zic de atita amar de vreme?
Pe bocut l-o batut cascada (de la Rachitele) in freza pina i-o luat al de sus mintile!
Banzai!
Fără dubiu
De P.U. Lake pe 13 March 2010 la 15:09 (#)Cristoiu de o viaţă aleargă pe circuitul închis al modului de producţie. Acum abia a ajuns în epoca de piatră…funerară !
Am uitat sa amintesc intr-un comentariu scurt postat cu vreo 40 minute in urma, ca la reusita ascendenta a emisiunii Vorbe Grele contribuie, in mare masura, ca invitatul se simte ‘at large’, nu ca si cum ar sta in fata vreunui procuror, sau eventual unuia care face pe procuor.Postarea este salvata.
De I.I. pe 13 March 2010 la 15:24 (#)Gasii pe goagal raspunsu’ la intrebarea mea de mai devreme:
De shogunu' pe 13 March 2010 la 15:29 (#)“The circuit cost approximately US $150 million to construct”.
Adica mai putin decit “soseaua” Campia Turzii – Gilau pe care musai trebe sa treaca bocu’ cu masina in drum de la “curvern” spre casa parinteasca (daca nu ma credeti consultati harta) daca nu vrea sa moara de nervi pe ruta clasica.
Acuma trebe transformata suma asta in kilometri de autostrada bercista nou contractata.
Tot de pe goagal aflai ca corect se scrie Bahrain.
Banzai!
Elena Udrea ,daca mai prinde cativa ani si se mai urateste mult,nu va fi votata de nimeni,ca ,de, frumusetea e cam pasagera si poporul e cam misogin.Devine plictisitoare cu planul acela al ei de constructie de locuinte la tara, preluat de la Ceausescu.Am observat niste comentarii la adresa blondelor.Ce va faceti mai barbati, cand o blonda va are la degetul mic si face ce vrea din voi?Poate sa joace teatru si poate sa pretinda ca-i prostuta doar ca sa obtina ce vrea.Ex:Elena Udrea.Nu m-as mai aventura sa critic blondele.E de ajuns sa aiba una minte cat pentru toate si v-ati ars voi,barbatii…Sunt subiectiva in asa hal ca mi se pare ca i-am luat apararea ministresei.Nu e vina mea ca m-a facut mama ,asa cum m-a facut.Dar nici nu imi pare rau.
De Irina pe 13 March 2010 la 15:43 (#)@IRINA,
De Chi-x pe 13 March 2010 la 17:01 (#)M-ai pus in mare incurcatura! Banuiesc ca nu esti blonda si nu faci parte din categoria “blonde dar… multe!”. Daca esti adepta “o tempora, o more” atunci chiar ca nu-ti inteleg pozitia oscilanta din preambulul, cuprinsul si incheierea postarii. Baleiajul este total si nepermis pentru o anti-admiratoare a celei care are multa “minte” dar, din pacate, situata in… alta parte anatomica
“irina”,
De irina pe 13 March 2010 la 17:43 (#)Mulţumesc,cred că pînă şi criticile subiective la adresa blondelor pot avea o justificare,conferind astfel circumstanţe atenuante.Irina.
@everybody: n-ati vrea voi sa terminati disputa asta stupida misogino-feminista pe tema blondelor?
De Victor Ciutacu pe 13 March 2010 la 17:55 (#)Din păcate,este un subiect naţional,Elena Udrea fiind blondă,dar în acelaşi timp fiind “femeia cu cea mai mare notorietate în România”,după cum afirma dl.Radu Tudor,care a reuşit astfel să enerveze foarte multă lume.Nu a explicat dl.R.Tudor ce fel de notorietate,dar s-a înţeles că ar fi pozitivă.Serios?Deci o devansează pe Nadia!Bravo!Mulţumim!
De irina pe 13 March 2010 la 18:09 (#)Prietene cauta prin arhiva si tie si lui Badea am scris pe blog acu vreo luna ca Pd-l va pregati o mare surpriza la alegerile prezidentiale si anume o femeie la prezidentiale……..Mersi ca esti pe aceeasi lungime de unda.
De Viorel pe 13 March 2010 la 18:34 (#)D l Ciutacu da cu biciul in cei ce se contrazic,asa cum dl Boc da cu biciul in parlamentari.MI-e frica de atatea amenintari. . . .
De mimi pe 13 March 2010 la 18:37 (#)Exceptional articolul. Descopar cu bucurie omul pe care l-am intuit dincolo de ecran.
De anna scotiana pe 13 March 2010 la 18:49 (#)Daca nu sunt indiscreta, care este micul oras de provincie unde v-ati nascut?
Chiar ma intreb, daca Boc ar onora una din invitatiile Dvs., dar nu din acelea facute in bascalie, ci de chiar, ati rezista sa fiti extrem de politicos, sau ati pufni in ras?
De I.I. pe 13 March 2010 la 19:35 (#)Da, în politică e nevoie de mult tupeu şi nu contează când ai sau nu dreptate. Întotdeauna adeversarul trebuie să fie “Răul pe Pământ”, iar ceea ce înfăptuieşti, trebuie să fie motivat de “interesul public”, indiferent că acesta este servit sau nu în realitate. În politică, nu întotdeauna consecvenţa este cheia succesului, ci intuirea “trendului”.
De C. Bojan pe 13 March 2010 la 19:38 (#)Cât despre faza cu titlul pe care Zăusul l-a refuzat, iar Domnului Cristoiu nu-i mai rămâne “onoarea”, NASOL! Cred, din ce în ce mai puţin, că la Cristoiu s-a pus vreodată problema de onoare…
Se zice de D-l Ciutacu ca LA orice emisiune ar participa, ar putea fi nu numai realizator, jurnalist comentator ci si actor. Aduceti-va aminte de parodia la adresa lui Udrea unde ‘echipa castigatoare’ de la Sinteza din care si dumnealui face parte, ce splendid si-au jucat rolurile; ca niste adevarati actori.
De I.I. pe 13 March 2010 la 22:56 (#)Totusi, D-l Ciutacu admite ca televiziunea este domeniul in care mai are de invatat pana la o performanta de excelenta.
Victor vezi ca a reaparut aviara in Delta.
De un domn pe 14 March 2010 la 00:44 (#)P.S. Sunt taare curios sa vad cum vor proceda porrrtocalii cu aviara din Delta ( Letea )de data asta…
De un domn pe 14 March 2010 la 00:53 (#)Daca si pelticul de Cristoiu a putut sa ajunga atit de “jos” ce mai vrem de la societatea romaneasca? Victore,daca nu erati voi presa(o parte a ei)sa-l asociati pe Basescu cu Elena Ceausescu si sa faceti misto de aceasta numire,facem pariu ca asimetricul tacea milc si accepta?
De santinela pe 14 March 2010 la 08:06 (#)Udrea,hai sa fim seriosi politician…..nu e decat o cadana care cum da din buric sultanul isi sufleca manecile si incalzeste narghileaua…a la turca bre!Rapirea din Serai pe un perete scorojit,scenariu in 2 acte,inceputul si sfarsitul!No woman no cry,jucarelele sunt terminate iar credibilitate zero!Pana si sultanul s-a plictisit de figurile ascunse sub voal!Sa cazi in autoadmiratie!E un nepretuit atribut uman,singura calitate ce-l deosebeste pe om de animale…facandu-l de ras in fata lor!Experienta de calareata si-a dovedit-o,calarind vartos prin dezvoltare si turism cultivand pesti prin copaci!Banii, banii, banii, scoate banii ca i-ai fituit!Concluzia e ca nu scapa pana nu justifica si ultimul euroi!De la mine dixit!
De 14you pe 14 March 2010 la 08:32 (#)@Victor,
De cineva pe 14 March 2010 la 09:26 (#)Sunt off topic (sau poate nu) dar vreau sa-ti spun la multi ani pentru maine, tot ce-ti doresti si multe, multe bucurii alaturi de familia ta!
@anna_scotiana: Sinaia
De Victor Ciutacu pe 14 March 2010 la 10:32 (#)Shogunu,e tare,deci şi-a făcut piticul “Enola Gay”parte de cărare lată şi bătătorită pînă aproape de meleagurile domniei sale.De ce ne mirăm,există ceva ce le trebuiau ăstora şi nu şi-au făcut?_La mai mare!Mai are sens să întrebăm în cîte cincinale muncitoreşti,dragi lui Boc,se va mai face ceva la autostrada Transilvania,ca să pot spera şi eu să ajung mai repede,cînd doresc să merg din” vestul linistit” în frumoasa capitală,evitînd tirurile nesfîrşite de pe Valea Oltului sau ruta Braşov,care este aceeaşi poveste.
De irina pe 14 March 2010 la 10:45 (#)Motan fără paravan
Stam la curte, cu chirie, claie peste grămadă, noi şi o mâţă gri adoptată cam la 6 săptămâni după ce-i dădură ochii, pentru ea locaţia fiind raiul pe pământ. Asta până-ntr-o zi când un curent ascensional de stânga ne regrupă la bloc. Mâţa fu reciclată educaţional : cu tăviţă, nisip ca să-şi ascundă “ieşirile”, până la formarea deprinderilor corecte, potrivit civilizaţiei „cubiste”.Trecu o vreme până ce hormonii felinei începură a face tumbe, deveni sexual agresivă asupra gleznelor înciorăpate ale colocatarilor de care-şi freca statul mai abitir de cum o fac, pe sticlă, persoane aflate în aceiaşi suferinţă. Asta-i treabă serioasă mi-am zis; poate să dea-n zmuceală de-i tărăgănată.
De P.U. Lake pe 14 March 2010 la 11:31 (#)Un zdrahon de motan tigrat din preajma blocului, cu ochi câţi avu Nelson, blând şi recunoscător pentru traiul zilnic îndestulat pe care i-l asiguram, fu înşfăcat şi adus în holul voit întunecos al apartamentului, şi-n clipa următoare primi jertfă pe mâţuca arzoaică. La câteva secunde după ce m-am retras după uşă, urechile mi-au fost agresate de cumplite istericale pisiceşti, semn că săriseră peste preludiu, după care tot aşa de repede se aşternu liniştea. Revenit în hol, am aprins becul, am recuperat motanul pe care l-am readus în spaţiul vital, gratificându-l cu pielea de la un hartan la grătar recuperată de la pachet.
Mâţa s-a liniştit iar după 65 de zile dedea să sugă la 7 arătări fragile şi minuscule, rod al primei ei căsătorii aranjate de un sufletist.
Povestea e mai lungă dar vă las pe domniile voastre să trageţi mâţa de coadă, cu gândul şi la scaiva similitudini politice !
De cate ori o vad la televizor pe Tata Leana iesind pe mosia facuta cadou de Basescu pentru a-si vizita iobagii, nu pierde prilejul ca sa ia in brate si sa alinte vreun copilas ceva mai spalat – casa nu se murdareasca ori sa ia niscai microbi -, miscare pe care o face in mod studiat ca sa probeze natiunii “sufletul bun pe care il are” si mai ales, “dragostea ei pentru copii”. Dar, dumneaei, ARE VREUN COPIL ?? Din atata dragoste pentru copii, a facut si maestra vreunul ?? Vreun Cocosel sau altul, ca noi nu stim precis pe ce potecute a mai umblat ?! Daca nu, sa faca un apel la binevoitori pentru ca, este posibil ca pe toate meleagurile noastre turistice pe care pretinde ca le pastoreste, sa se gaseasca vreun ciobanel dispus ca sa o cadoriseasca cu vreun embrion dacic !!
De Selaru Constantin Stefan pe 14 March 2010 la 11:35 (#)Cristoiu a fost tot timpul jos…jos…jos de tot! Adica, n-a prea fost. Il suportam cand incerca sa respire aer curat. In definitiv, n-a fost decat o candidoza mocnita, propagata de antene! Vadim il numea adreiumplut. Umplut cu pompa. Un slinos, tuns de nevoie…nevoia trendului. Daca n-ar aminti pe-aici de existenta lui, cate cineva ca mine, revoltat si anonim, nici n-ar fi.Eu macar exist. Cristoiu e un balon urat mirositor. Bleah! Iar nu e bine, nu’s eleganta, ca civilizata parca m-as numi.
De nume_necesar pe 14 March 2010 la 12:05 (#)@nume_necesar: dincolo de ce i se poate imputa pe buna dreptate lui Cristoiu, mi se pare degradanta folosirea citatelor din Vadim la adresa lui
De Victor Ciutacu pe 14 March 2010 la 12:07 (#)Mda! si balabusta asta e “lector universitar”!! Unde dracu-am ajuns??? Una ca Udrea e mare, unul ca Boc se joaca d’a guvernarea, in rest, numai bine!
De nume_necesar pe 14 March 2010 la 12:08 (#)In situatia socio-politica actuala a romaniei nu cred ca se muleaza bine tipul politicianului tupeist,obraznic etc,romania are nevoie de politicieni inteligenti,disciplinati si pragmatici.Germania nazista a calcat in picioare o intreaga lume nu datorita lui Hitler un nebun dealtfel ci datorita generalilor sai indivizi inteligenti,disciplinati de multe ori chiar geniali. Tupeul,obraznicia si minciuna tipica politicianului roman o intalnim la toti prostii.
De Doru pe 14 March 2010 la 12:17 (#)in Ungaria nu vezi pe drumuri nici o gropiţă,poate dacă o cauţi cu lupa.Au autostrăzi în toate direcţiile posibile.La ei s-a putut şi se poate,la noi nu.Nu mai are nici un rost să întrebăm de ce,rămîn doar întrebări retorice.In schimb noi avem vile,amplasate în toate regiunile geografice,cîmpii,dealuri,munţi.Oriunde.Au fost defrişate pînă şi crestele munţilor,care arată jalnic,ca nişte amărîţi de pui golaşi şi unde,în locul brazilor tăiaţi au apărut,ca ciupercile după ploaie vile de toate mărimile şi culorile posibile.Un spectacol de-a dreptul bizar…Dar interesează pe cineva?Nu.Deranjează pe cineva?Nu,doar cînd e vorba “să moară capra vecinului”.Atunci e bine.
De irina pe 14 March 2010 la 12:21 (#)degradante…da! dar nemeritate, nu! Domnule Ciutacu, l-am citit pe Vadim ani de zile si-o recunosc. Pana la tembela intalnire cu Rona Hartner in direct. Cand am gandit ca numai un tacnit poate accepta asa ceva. Ii stiu si pamfletele si mizeriile. Ani de zile tranteam Romania Mare pe birou, miercurea, cu satisfactia ca directoarea ma considera o tampita. Pana la incidentul mai sus mentionat. Dar asta nu inseamna ca din tot ce “producea” Vadim eram in “consonanta”! Vadim a balacarit pe toata lumea, dar in nebunia lui de om extraordinar de inteligent a avut si fler. Si multi din cei pe care Vadim i-a stigmatizat au demostrat ca isi meritau crucea.
De nume_necesar pe 14 March 2010 la 12:22 (#)Stiti ceva? Azi nu mai am curaj sa deschid la birou pagina d-voastra!
@irina: va e chiar atat de greu sa pricepeti ca ma irita off-topismele?
De Victor Ciutacu pe 14 March 2010 la 12:40 (#)@nume_necesar: atunci ramaneti cu Vadim
Dar fondul problemei nu vă irită,domnule Ciutacu?Vă doresc o duminică plăcută.
De irina pe 14 March 2010 la 13:07 (#)@irina: ma irita ca nu respectati regulile. iar cele de baza sunt ca nu comentati in afara subiectului si nu faceti chat. daca aveti chef sa scrieti despre altceva, va faceti blog sau va duceti acolo unde va sunt acceptate grafomania si priceperea la orice.
De Victor Ciutacu pe 14 March 2010 la 13:10 (#)Revin oarecum la acea intrebare care se refera la “cat la suta e obraznicie…in intrebarile Dvs?”.M-a surprins doar faptul ca nu ati amendat aceasta intrebare.
De I.I. pe 14 March 2010 la 13:27 (#)Ceeace salut este ca in calitatea de realizator, sau comentator sa fiti curios, incisiv, dar nu v-am auzit punand intrebari indecente.Si cred ca pe toata lumea ati dezamagi daca ati face o. Ca sunteti vehement, ca va cam iesiti din papuci cand cineva nu recunoaste ca a gresit, pentru asta doar va putem felicita. Tineti-o tot asa.
„Dacă societatea asta va continua să se degradeze, ea e viitorul președinte…”
Tare mi-e teamă că d-na Udrea va reține ultima parte a aserțiunii dvs. și va ignora propoziția condițională sau cauzală din prima parte a acesteia. La tupeul jegos cu care s-a înzestrat și la proptelele de natură politico-economico- financiară de care dispune, un mic imbold din partea mediei tradițional contestatare ar fi suficient ca să-și ia în serios rolul de virtual candidat la președinție, dar și de posibil președinte al .ro. Glumim , facem haz de necaz, dar s-ar putea ca cineva să ne ia în serios și să considere că ne merităm reciproc.
De GEORGIANA P. pe 14 March 2010 la 14:17 (#)Nene am bagat io de sama ca te-o iritat o bloda!
De shogunu' pe 14 March 2010 la 14:50 (#)O tanti “nume_necasar” intreba cam asa: “Da’ ce-are dom’le blondele????!!! Ce-are?? Ca e bune toate!”.
Unele e bune si te face sa intorci capu’ dupe iele, da sa nu te puie dracu’ sa le mai si bagi in sama ca atunci chiar ai pus-o!
Ie unele care le merge mintea, da’ ie decit citeva!
As vrea sa-ti trimit o poza cu una dintre cele blonde (ierea tinara la ora aia) da’ nu stiu daca mi-as putea permite sa te deranjez pe mailu’ de contact cu asemenea poze.
Banzai!
@shogunu’: n-au blondele nici o legatura cu subiectul de mai sus
De Victor Ciutacu pe 14 March 2010 la 14:52 (#)Sa nu exageram cu udrea, care este o nulitate, un gunoi de centura. Daca moare chioru, moare si ea …De unde atata viitorul presedinte. Al cui? Veceurile au presedinti?
De danym pe 14 March 2010 la 15:13 (#)Stiu!
De shogunu' pe 14 March 2010 la 15:25 (#)Da’ io nu-mi permit sa comentez in nici un fel viata cuiva intr-o oarecare “orezarie”.
Imi place cum gindesti, cum scrii, cum iti faci emisiunile, ca altfel nu m-as uita, nu te-as citi si nici nu mi-as da cu parerea p’acilea!
Am prins din zbor idea cu blondele si daca tot am vast ca se dezvolta mi-am permis si io,ca tot omu’, neste pareri.
Si tot iti trimit poza aia cu tot riscu’!
Banzai!
Ma asteptam la asa o intrebare :”Sunteti intr-o competitie cu Dvs. insiva?” Orice persoana cerebrala isi doreste sa se afirme in domeniul pentru care are chemare, pentru care isi daruieste tot talentul, timpul, uneori chiar sufletul. Raspunsul nu putea fi altul decat un “DA” hotarat. Si dumnealui demonstreaza permanent aceasta hotarare. Mereu isi perfectioneeaza metodele de lucru, adanceste documentarea, sa nu fie surprins de nici o intrebare, de nici un raspuns. Oricum munca realizatorului, sau chiar al comentatorului presupune ‘sapaturi’ serioase, si cel mai placut, imbucurator pentru cititori este cand dezbaterea avand radacinile bine infipte in realitate, bine documentate produce efecte in mintea, constiinta noastra.
De I.I. pe 14 March 2010 la 15:30 (#)Buna ziua gazdei si “postacilor”.
De Iordachel Gudurau pe 14 March 2010 la 16:33 (#)Am revenit din frumoasa tara dupa doua saptamani. De coma! Da-mi place…
In Sibiul natal, am intrebat in cercul meu de cunostinte, de amici, de rude, ca cum de l-au ales pe fostul viitor cacademician,etc. Si-al dracului treaba, nici unu´ n-a facut-o!? Cel putin nici unul n-a recunoscut…
Timpul a fost mizerabil si de aceea am stat mai mult prin casa, in fata televizorului si fara Internet (ca nu aveam chef).Priveam totul siderat, ascultam cu gura cascata si faceam spume la gura. Restul lumii nu ma intelegea, deoarece, cum am mai spus-o, nu ma afecteaza.
Toti se vaita, sindicatele ameninta, ala da cu zapada in spp-ist, boc nu stie ce sa faca, cacademicianul ratat se duce in Japonia, ca sa faca ce?, aia vor sa-l dea jos pe Gioana, Realitatea face concursuri cu cosuri pline, vine la guvern un gigaeuro -pentru ce?- autostrazi existente in mintea bolnava a berceanului. Pe aiurea, se iasa-n strada cu bolovanii de rigoare pregatiti pentru lupte cu fortele de ordine pentru motive mult mai modeste. Poporul vegetal, mioritic si fricos…
In locul PSD-ului si al PNL-ului as trece cu totii la PD. Ca sa fie. Si aranjati din interior…
Am plecat la 6 dimineata si mi-au trebuit 5 ore pana la Nadlac. De acolo mi-au trebuit 10 ore pana langa Frankfurt. Drept este ca asfaltul pe DN 7 este intr-o buna stare.
Cat priveste tema propusa, nu cred ca Ciutacu are dreptate cu Taranca. Romanii is misogini, iar aia fara protectie este o nulitate. Nu ar fi fost pe timpuri angajata nici ca ospatarita la un local mai ca lumea. Iar protectorului ei ce-i doresc eu e motiv de banare. Asa ca ciocu´mic.
O zi buna tuturor!
Sper sa rezistati in continuare, D-le Ciutacu.
De Doru Danciu pe 14 March 2010 la 17:17 (#)Jack Cristoiu s-a dovedit a fi lamentabil. Nici nu e de mirare: s-a acomodat foarte bine la toate situatiile din regimul ceausist, avansand constant si cu naturalete. L-a atacat pe Iliescu pentru ca i-a refuzat serviciile declarandu-i in fata ca il considera “nicusorist” si pentru ca stia ca nu va pati nimic, dar e speriat de Basescu, a carui ranchiuna razbunatoare a sesizat-o. Amenintarile de pe timpul in care era nelipsit de l emisiunile de la Antena-3 au retrezit in el spiritul de lingau al celor puternici. Intamplator, il cunosc de pe vremea “Vietii Studentesti”!
Acum la ‘spartul targului’stau si ma gandesc la titlul articolului si zambesc; pai, de ce este viata d-lui complicata? Noi, cititorii ii facem atat de complicata sau si-o face D-l Ciutacu complicata? Cred ca mai de graba si-o face dansul; si sta si citeste, zile in sir, tot ce debitam noi. Stiti cum vorba: ‘ce-si face omul cu mana lui se numeste lucru manual!Noua ne place ca ne baga in seama!
De I.I. pe 14 March 2010 la 18:07 (#)Ionopod kivano la tata lumea. Avem o noua limba nationala si cum imi place mie sa fiu one step ahead, o invat amu cu motoarele turate la maximum. Nu pe’ am cartosag din care sa invat. E buna si cartea funciara cu paduricea ce mi-o lasat-o bunicu, asta pana imi fac rost de manuale. Da, CFul e pasta 80% in limba lu’ Imre Asztalos deci rengeteg de cuvinte. Amu nu-s io chiar ase pe dinafara ca am tras destul cu urechea la certurile batranilor (se certau numa’ in maghiara in care erau fluenti fiind obligati sa faca scoala in bozgorime). Ziceau ca maghiara e buna numa sa te suduiesti…deci noi copiii nu traba s-o-nvatam. N-ave’ el de unde sa stie ce va sa vina… Ase ca oricat nu o vrut batranu’ sa ne invete si pa noi, un bozmeg tat “am prins”.
De SimP pe 14 March 2010 la 20:26 (#)Domnu’ Ciutacu poate ca vrea sa isi dubleze si el titlurile de pa blog, sa fie ase pontos bilingve. Nu-i bosmeg sepen sa avem cum zic secuii, limba maghiara pasta tot alaturi de limba straina (limba romana)? Ii Bosmeg cinos. Poate ca in versiune bozgoreasca, igosagu despre Revolutie nu doare ase rau ( daca intelejem tat al doilea cuvant) si l-om afla cu ocazia asta.
@Iordachel Gudurau
De bocitor cinic pe 14 March 2010 la 21:29 (#)Salutare stimabile.Cu ingaduinta apropitarului acestui blog,Conu Victor,caruia ii cer iertare pt ceea ce fac,iti trimit un salut calduros din tara morilor de vant( chiar la propriu sa stii)si-a legendei cidului devenit deja istorie.Nu a aluia care,zic unii (da-le-ar Cel de Sus dreptate)” se cauta ” prin tara lotusului.Si-a sepukului.Doamne ajuta.Chiar ne-ai lipsit si tocmai acum ca se intamplara o multime de chestii misto si nasoale pe blogul asta.Probabil ca erai in drum spre Frankfurt cand “Fuhrer-ului” i s-a aplecat de atatea limbi catifelate-n cur si-a refuzat sa-si ia brevetu’ de Academician.Dar ai plecat la timp caci riscai sa te prinza rivolutiile de primavara ale infometatilor pe care ii doare-n cur ca Sarea si Posta au ramas ale poporului. Inchei aici, cerand inca o data scuze Conasului Victor,si te asteptam sa combati cu spor.
Ceea ce nu am aflat despre D-l Ciutacu este daca chiar intelege toate comentariile in toate limbile posibile ale lumii? Eu insumi mai folosesc si cuvinte in engleza, germana, franceza.Destul de frecvent apar si cuvinte in maghiara pocite rau de tot.Oare D-l Ciutacu le intelege sau apeleaza la vreun interpret ca sa nu-i manance chiar tot timpul intelegerea unui comentariu de acest gen. Noroc ca totusi avem limba romana, limba nationala comuna a tuturor cetatenilor tarii care se foloseste preponderent in comentarii.
De I.I. pe 14 March 2010 la 22:04 (#)adevarul gol golut
De alex v pe 15 March 2010 la 01:07 (#)La multi ani !
De Vice pe 15 March 2010 la 02:22 (#)@Iordachel Gudurau
De shogunu' pe 15 March 2010 la 09:11 (#)Si n-ai zis nimic ca vii incoace! Chiar ma intrebam ca unde ai disparut!
Bem noi o bere tura viitoare.
Banzai!
Scuze nene Victore!
Cu gândul la ranfluare
Ergonomic vorbind, stânga românească actuală nu serveşte nici măcar să încheie prohapul dar mite un tur igienic de vrană. O confirmă şi secretarul general în retragere-Ion Iliescu Penu care s-a pitit cu Nautilus în pântecele „insulei sale misterioase” (până când ?), aşteptând resemnat finalul exploziv, anticipat , voalat, şi pe la Parisul lui 05.03.2010 !!!
De P.U. Lake pe 15 March 2010 la 09:36 (#)Copiii “dependenţi de In” se vor legitima curând în Uniunea Naţională pentru Progresul României (UNPR) care va pecetlui accesul la putere al UDMR sortit s-o bâlbâie-n româno-maghiară până la revenirea lui Atila din braţele niciodată satisfăcute ale Ildicăi.
Ionii liberi majoritari ai PSD se vor orienta în noul câmp politic, lăsându-l cu c(criza Năstase) pe Ivan cel Obraznic să dea socoteală despre dezastrul României pe care l-a provocat numai pentru scaun, ca orice rrom ce se respectă.
Abia „după” vom spera la ranfluarea navei , desigur cu un căpitan autentic, hahalera actuală pregătindu-se de ultimul voiaj fără întoarcere.
D-le Ciutacu, scuze de off topic.
In urma publicarii pe propriul lui blog de catre Mitrut Stanoiu, a unor fotografii facute operelor lui Brancusi din Targu-Jiu,aflate intr-o stare de degradare avansata, Radio Targu-Jiu a initiat campania “Operele lui Brâncuşi – neglijate de autorităţi”, cu scopul sensibilizarii autoritatilor locale asupra situatiei Complexului Brancusi din Targu-Jiu. Eu m-am raliat acestei campanii, rugand bloggerii romani sa ia atitudine in acest caz, in scopul sensibilizarii celor din Ministerul Culturii si Cultelor din Romania, pentru demararea reconditionarii si conservarii acestor monumente de arta de valoare inetimabila, aflate in patrimoniul national. Va rog, prin mijloacele dv., sa va alaturati acestei campanii, amanunte putand afla de pe blogul meu, aici:
http://www.neacostache.com/2010/03/12/brancusi-in-suferinta/
Va multumesc!
PS S-au raliat aceste campanii, mai multi bloggeri romani din tara si strainatate, printre care, scriitori, oameni de arta, oameni politici.
De Nea Costache pe 15 March 2010 la 09:39 (#)Ma intreb de ce “se regaseste D-l Ciutacu in atitudinea si personalitatea” fotbalistului francez Eric Cantona? Ca-si doreste recunoastere din partea comunitatii? Si ce ar fi nefiresc in treaba aceasta? Cei care fac doar un lucru marunt pentru o comunitate isi vor dori o asemenea recunoastere; de ce n-si-ar dori-o si dumnealui, cand isi consacra focul sacru comunitatii?
De I.I. pe 15 March 2010 la 10:00 (#)Uneori este chiar dur si prin pana lui aplica o ‘lovitura stil “kung fu”‘ cum a facut Eric Cantona cand cineva l-a injurat si i-a zis:”Intoarce-te in Franta, fiu de curva”, lovitura pentru care a fost suspendat 9 luni. Doar ca pe D-l Ciutacu nu-l poate suspenda nimeni pentru Vorbele Grele prin care sanctioneaza pe cei care ne amaresc viata.
Domn Ciutacu,
De Tănase Ciprian pe 20 March 2010 la 16:27 (#)Nu traiti in China,
Ci in Romanik,
Tara lu ”Land of Choice”,
by Nuțy Udrea
P.S. holgos polgos, micinas baby
ghereida, nam sobod.
Creatie proprie din Pajurik
WE LOVE YA!!!!!
KEEP IT IN!
De andrada pe 20 March 2010 la 21:54 (#)@andrada
De shogunu' pe 21 March 2010 la 15:30 (#)Vorbeste fato in numele tau! Io inca n-am trecut pe invers!
Pune I in loc de WE si mai povestim!
Si mie imi e simpatic da’ pina la “LOVE YA” mai va!
Urales si Banzai!
‘neatza d-le Ciutacu! Dacă “îmi provoaca vreun personaj politic scarba?” … Sincer stau să mă gândesc dacă există vreunul care să nu o facă… Ceea ce este destul de grav. Cum am ajuns aici? „Dacă societatea asta va continua să se degradeze, ea e viitorul președinte…” (udrea) Sublim și trist și adevărat. Are toate șansele. Dacă s-ar pune impozit pe prostie, ignoranță, imbecilitate și tupeu, s-ar strânge o sumă colosală pentru buget… Dar ce guvern își pune impozite pe propria activitate? La fel de adevărat este și că stimatul dvs. coleg -Dl. Stan- greșește. Greșește când își închipuie că poate apela la istețimea populară a românului. Prostia mioritică a românului a învins și e cultivată să învingă întotdeauna, etern și istoric, de-a pururi. Trebuie să fi dobitoc să bubui, sau surdo-mut-orb fără mâini și fără picioare (sau chiar mort) să nu-ți dai seama că bășescu cu gașca lui fac praf țara în favoarea buzunarelor lor. Vă admir. Încă mai credeți în etaloane (în cele reale, adevărate, nu d-ăstea fabricate de succesuri), în bunul simț, în Lumină, în Adevăr… Eu nu mai cred. Țara asta a devenit prea mică să le mai încapă. Iar cei care vin după ăștia sunt și mai gravi. Următoarea generație de politicieni. Unși cu alifia eba. Dacă mi-e scîrbă? Este mult prea puțin spus. Cred că ar trebui să revizuim și DEX-ul…
De Geobriegal pe 27 March 2010 la 01:57 (#)Va certati degeaba !
De Filme Comice pe 30 April 2010 la 02:33 (#)Adaugă Comentariu!