Demontarea ticăloșiei Elenei Udrea
De: Victor Ciutacu - Categoria: Rezervaţia cu imbeciliNu-i nevoie de prea multe cuvinte. S-au analizat – pe inflexiuni, spectru vocal, mai ales pe ş si ţ, care-s cele mai importante – intervenția sub acoperire a așa-zisei Elena Udrea de la Realitatea FM și vocea oficială, asumată, a ministrului Turismului. Să vrei s-o imiți și nu poți. Te pup, Nutzy! Să nu uiți să ne scrii!
![]()
UPDATE: Indiferent cât de antipatică mi-ar fi Elena Udrea (și mi-e!), continui să nu mă împac cu valul de invective postate la adresa ei și să nu pricep la ce-or folosi; dincolo de răcoreală, evident. Parcă mă uit într-o oglindă strâmbă la mitocăniile care ni se adresează nouă pe blogurile portocalii.
UPDATE LA UPDATE: EDIȚIE ULTRASPECIALA SINTEZA ZILEI DE LA 21:30
203 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!@Victor
Daca s-ar fi inscenat asta, si respectiva duduie nu ar fi chiar… Duduia, ci o persoana cautata sa aiba o voce atat de asemanatoare, regizorii nu ar putea sa fie decat serviciile secrete, iar intr-un scenariu ca asta in mod normal se investeste enorm. Deci, oricum, ar fi extrem de rau pentru Presedinte sa nu fie ea.
Iar o coincidenta atat de mare e exclusa.
Dar a propos, ca nu stiu: a negat cumva dupa emisiunea asta ca ar fi ea?
De Lilick pe 8 November 2009 la 01:55 (#)Matracuca!
Miscarea de reizistenta maxima. | Oct 26th 2009
1 Votes
[ Paraliticu' asta senil ,al carui ochi a fost doborat proriu-zis de alcoolul de contrabanda,pe unde apare se autointituleaza sefu statului,de parca oamenii carora li se adreseaza ii sunt angajati si nu invers.Papagalul asta care si-a pus matracuca in fruntea unui minister fara infrastructura,plas(muit) special pentru ea,se asteapta sa fie reales pentru un viitor mandat ,reprosandu-si in stilul caracteristic delegatia anterioara ca fiind una inconstienta si regretabila.Hai sictir,pacaliciule!E limpede pentru toti ca flescaitii astia nu se mai satura si vor sa fie mai bogati decat sunt.Apucaturile dictatoriale ale trepadusilor din fruntea statului le sunt caracteristice indivizilor pupatori de dosuri peceriste,lustruitori de pantofi bolsevici.]
[ Asteaptarea declaratiilor spectaculoase,dezvaluirilor incendiare,nominalizarilor oficiale din partea oamenilor statului e inutila, de fapt toti stim ca bolanzilor astora le lipsesc camasile de forta,medicamentele caracteristice descreieratiilor,pentru ca in 20 de ani guvernantii nu s-au ocupat de ridicarea unei policlinici macar,daramite de costruirea unui spital de nebuni pe care ar fi putut sa il populeze cretinii astia populisti.Obsedatul sexual,pardon de mogulii de presa si-a pierdut fesul si simtul realitatii tot uitandu-se/privindu-se la televizor si isi sfatuieste electoratul sa nu se lase influentat de mass-media,pentru ca traiul in Romania nu e asa rau cum se vede dincolo de sticla.De ce sa nu iti asumi si invectivele,din moment ce esti persoana publica."Cea mai mare framantare a muritorilor de foame cu drept de vot este referendumul cu privire la reducerea numarului de parlamentari".Dimpotriva!]
[ De ce sa nu te alaturi unui grup tortionar de idei-sa nu faci pe plac puterii,sa nu faci propaganda cuviincioasa politrucilor,sa recunosti mizeria si sa nu o lasi sa raspandeasca,sa fi impotriva proslavitilor dictatori-de ce sa faci analize cand nu e cazul?Cum sa nu te enervezi cand un individ, uscat si livid acum cinci ani,se transforma intr-un porc care grohaie in scopuri electorale?Libertatea cuvantului nu este supraevaluata,e un mijloc de infrangere a reprimarii ambalate in sloganuri prezidentiale.Se poate pune in miscare un mecanism propice oamenilor circumspecti,pe care incercarile,sovaielile,greutatile,piedicile i-a transformat in victime ale sistemului?.De ce nu?]
De Marius pe 8 November 2009 la 01:56 (#)… dar ce aveti cu ea, daca are dubla personalitate, cand isi da seama ca este ea, cand nu…
De florin pe 8 November 2009 la 01:59 (#)oameni rai ce sunteti
off topic:
De Adriana pe 8 November 2009 la 02:01 (#)Victor, e adevarat ca in spatele campaniei lui Crin Antonescu sta Dinu Patriciu?
Felicitari Victor Ciutacu!
Pentru tot.
Si totusi,chiar daca Nutzy n-o “sa ne scrie”,exista totusi teama ca o sa ne bantuie…
De Monika Elena Radu pe 8 November 2009 la 02:02 (#)Din amintiri!
@Lilick: tace (filosofic) mereu despre acelasi lucru
De Victor Ciutacu pe 8 November 2009 la 02:03 (#)http://politicainromania.blogspot.com/2009/11/elena-udrea-lectia-de-stima.html
))
De Lilick pe 8 November 2009 la 02:26 (#)Dubla personalitate, schizofrenie… săracaaaa…ntz, ntz, ntz…
De Sibilla pe 8 November 2009 la 02:39 (#)Pupila Cotroceniului nu scrie, madame * face informativ * şi călăreşte, atât, no, fiecare cu măsura, limitele sale. Ops, că zuitai să zâc şi că, duduia ştiază şi să se măscărească cu GPS-ul, mea culpa…
respecte, D-le Ciutacu
Sibilla
Uitati-va aici sa vedeti suportul pentru marele conducator
De ITRed pe 8 November 2009 la 03:48 (#)pai normal, nu merita multe cuvinte. un “hai sictir, matracuco!” este de-ajuns.
De Suflet Negru pe 8 November 2009 la 05:46 (#)Basescu duce cu el peste tot pe unde umbla in campania electorala 390 de autocare cu aplaudaci. Aproximativ 4000 perechi de palme. Cum campania a inceput-o in Moldova,(acolo unde S-A SCOLIT, se pare de unul singur) nu e de mirare ca indiferent unde este, Timisoara, Cluj, Brasov,Craiova, sloganul aplaudacilor este acelasi “cand Basescu aparii, soarilii rasarii”…. mai mare dragul, dulsile accent moldovinesc!
Ajuns in comuna Cetate din Dolj, la incercarile lui Dinescu sa-i adreseze urarea de bun venit, Basescu i-o taie scurt: ” domnule Dinescu, te duci la televizor să vorbeşti, nu aici”. Ii dau dreptate lui Basescu! A cam venit timpul ca Dinescu sa-si spuna replica de acum 20 de ani la televizor: “dictatorul a fugit!”
De SimP pe 8 November 2009 la 06:37 (#)Frate Ciutacu ce specialisti nene , e Udrea si ziua si noaptea ce dracului a ajuns si Fufa asta sa ne dea tema de rezolvat , sunt in DISPERARE MAXIMA ,apropo nu ai vazut mitingul organizat , ala cu sus balonasele sus pancardele sus rochitele , adusi din toata tara, frate spui ca eram de 23 august scosi sa cantam slava tie (laba tie cum cantam noi astia de la grivita in vremuri sper de demult apuse , ma obliga sa-mi scot muncitori din sectie , ce dracului?).Au ajuns la punctul seful suprem ,sa nu mai vad nici unul de la PD-L , cine va face alianta cu PD-L dupa alegeri isi merita soarta pieriri, astia cu ttoti nu merita sa mai traiasca , al de BLAGA AL DE BORDURA VIDEANU,AL BERCEANU SI OLTENSI TOTI NU AI COAIE FRATE LE E FRICA, ASTA SPUNE MULTE DESPRE TARIA SI CARACTERUL LOR , PENTRU ACEASTA SI PTR. NUTZI NU MAI MERITA ATENTIA .SPER CA ACEST PARTID SA AJUNGA LA GHENA SOCETATII URGENT DUPA ALEGERI .(APROPO CUM PIERDE SUPREMUL SA VEZI FUGA DRACULUI LA ASTIA DIN PD-L , DISPAR CU TOPTI SI INCHID PRAVALIA.)
De Dan pe 8 November 2009 la 06:57 (#)o sunase base inainte “nutzy ce stai?, nu vezi ce-mi fac astia la radio?!…” si de emotie a uitat duduia sa cupleze aparatul ala de modifica vocea la telefon
De aaa pe 8 November 2009 la 08:14 (#)Ea e! Nutzy, spaima…constitutiei.
De Genus pe 8 November 2009 la 08:28 (#)Ma intreb, oare “statuia ecvestra” a lui E. Udrea din ce aliaj se face? Din ceva care va putea fi desfacuta in componente?Nu de altceva, dar cu toate dezvaluirile facute si dovedite de Dvs.D-le Ciutacu si echipa de la JN, cu toate masurile luate impotriva ei, dansa si acum sta teapana de tot in “sa”, si nu o afecteaza nici psihic, nici moral, nici politic efectele “minciunii sfruntate” ca n-ar fi dat telefon lui Turcescu.Perimetrul “ticalosiei”de care ne sesizati, nu se va reduce; eventual se va extinde.Regret, dar parca nu mai am sperante de mai bine.Aproape acelasi sentiment m-a cuprins si cand am citit articolul despre premierul dupa “ciorba de potroace” aparut in JN. Felicitari!
De I.I. pe 8 November 2009 la 08:36 (#)Poate totusi, vocea Dvs.si a altor jurnalisti verticali vor produce ecouri puternice, care sa conduca la doborarea “castei de ticalosi”.
Victore ar trebui sa dai si faza de la Cetate unde Dinescu nu a fost lasat sa vorbeasca. Asata apropo de democratie ….
De Mircica pe 8 November 2009 la 08:45 (#)Pentru cei care au ascultat cu atentie este evident din reactia ei ca nu se astepta ca turcescu sa o intrebe abrupt daca nu cumva e ea. Isi revine insa repede si aproape zambind se autoadmira. Cred ca turcescu si-a luat mustruluiala necesara de la stapan/tiran/zeus pentru indrazneala de a-i demasca ‘right side’ statatoarea.
De exile pe 8 November 2009 la 09:06 (#)De ce nu pune nimeni de o demonstratie antibasescu in bucuresti, asa directa si personala fara partide si contracanditati, cu cateva jos basescu, jos dictatorul strigate din suflet. Apoi cineva sa stea cu camera la cotroceni sa surprinda privirea stapanului…imaginea ar intra in eternitatea…alte camere sa stea pe Elena, Boc, videanu…panica la zero grade…
De exile pe 8 November 2009 la 09:13 (#)d-le ciutacu poate le sugerati ONG-lor idea…
Pot sa anticipez comentariile pedeleilor , de maine-ncolo ? “Si…? Care e problema ?”
De Bubulea pe 8 November 2009 la 09:21 (#)Aceasta doamna este de fapt un `mim` imita tot ce vede la al` batran de fapt ea se LUPTA cu sistemul ticalosit dar NU O LASA nu stiu cine dracu` nu l-a lasat nici pe al` batran cand era la transporturi,capitala,pres, ca a facut fix un CACAT peste tot asta se intampla cand pui un BETIV la CARMA unei tari …dar DE CE MA PLANG VOI L-ATI VOTAT !!!
De daniel pe 8 November 2009 la 09:23 (#)Domnule Ciutacu, ca sa fiu mai explicita…dumneata ai auzit de extraterestrii?
Eu,da ?! Din fericire, ei sunt printre noi, in carne si oase?! Altfel, cine stie? dupa mintea limitata si conditionata a omului s-ar alege praful de toata lumea?!
PS “Eminescu”( Geniul), isi poate converti limba la dorinta, doar intr-un scop Nobel?!
De Dorina Avramut pe 8 November 2009 la 09:39 (#)Cateua este si nu este vinovata. Isi apara “prietenul” si nevoile si saracia (de caracter). Dar ce s-a intamplat ieri la Cetate,
De Iordachel Gudurau pe 8 November 2009 la 09:40 (#)m-a umplut de scarba.
In primul rand cei doi politruci care faceau cu manifestantii exercitii pentru “domnul Presedinte”. Strigarile, aplauzele, miscarile;
scandarile sunt penibile. Una era pe vremuri si alta BASESCU! Sila si dezgust. Dupa aia, primarii cu esarfele tricolore;jenant si penibil. Apoi ala care era in stare sa-l curete pe alcoolist cu esarfa in loc sa-i atraga atentia. Dizgratios si deplasat. Iar primarul Craiovei in loc sa zaca prin vreo puscarie organizeaza mitinguri. Halal condamnare a comunismului si dupa aia te inhaiti cu ei. (De, scopul suza mijloacele).
Si apoi marlania sa, in loc sa ceara alora – maselor populare- sa inceteze cu ovatiile si sa le explice ce va face el, a luat-o cu Dinescu.?! Si cum nu a cenzurat el pe nimeni. Cum ar mai face-o el si cu ce bucurie ar aresta el pe tonomatele de presa.
Si cireasa pe tort a fost cand i-a intrebat reporterul pe cei pierduti in multime de ce au venit acolo. Ca le-a zis primarul ca le da loc de casa.
Si totul se intampla la 20 de ani de la asanimita revolutie.
Mi-e scarba si ma felicit ca acum 20 de ani am plecat.
PS
M-as fi urcat pe scena si la politrucul ala i-as fi futut una peste bot!…
Poate ar trebui sa ne oprim o clipa si sa ne intrebam:”Cat cunoastem noi din tot ceea ce se poate cunoaste?” si, mai apoi, sa o facem si ticaloasa pe Elena Udrea?!
PS Nu am de-a face in nici un fel cu politica.Initiativa mea este strict personala, ca simplu cetatean .
De Dorina Avramut pe 8 November 2009 la 09:47 (#)FARA DUBII CA EA ESTE, DAR PARTEA PROSTA ESTE CA DESII ESTE AVOCATA, O IA PE ARATURA.N-AM NIMIC CU VIATA EI SI ZVONURILE LEGATE DE RELATIA EI CU BASE,PENTRU CA ESTE VIATA EI SI ARE DREPT CA SI NOI LA INTIMITATE.CE NU INTELEG EU ESTE DE CE VB GURA FARA EA.LA INCPUT IL APRECIAM PE BASE, DAR DE CIND CU ROBOTELUL BOC, CHIAR IMI LASA UN GUST RECE.
De FLORIN CIRSTEA pe 8 November 2009 la 09:49 (#)ANALIZA BIOMETRICA A VOCII.
De parafaragaramus pe 8 November 2009 la 09:51 (#)vocea umana se poate analiza stiintific, si dovedi fara dubiu daca au fost persoane diferite sau nu.
Si inca ceva:
De Iordachel Gudurau pe 8 November 2009 la 09:51 (#)Fotografia de la tema trecuta ar trebui pusa in salile de clasa; noi pe vremuri il aveam pe Tovarasul intr-o ureche; astazi ar fi domnul ca coif.
Minunat…
Ziua d-na coco(a)s , noaptea Lupeasca din turism. la radio o voce din prohab. HALAL!!!!!!!
De maria pe 8 November 2009 la 10:10 (#)ea e nutzy cikalaka ciki cha, e elena cikalaka chiki cha, e cu pluta (dusaaaaaaaaaa)
De cata pe 8 November 2009 la 10:27 (#)Dacă a ajuns Nutzy să fie egală cu Horia Ivanovici, înseamnă că e și ea conștientă de cât de jos e Zeus.
De Victor (tizu' lu' Ciutacu) pe 8 November 2009 la 10:28 (#)Dnu Ciutacu, intr-adevar este Elena Udrea si cred ca se vede lucrul acesta nu doar urmarind timbrul vocii si modul ca in care foloseste vocalele, dar in special dupa mesajul pe care il prezinta.
De moozh pe 8 November 2009 la 10:43 (#)Sunt convins ca exista militanti PDL care aculta cu tarie si urmaresc mesajul Partidului, insa si in cazul unui militant exista mici puncte de opinie personale, care identifica o persoana civila de una politica.
In cazul dnei Udrea nu se vede acest lucru, se vede ca este un mesaj coerent, cu propria logica , izvorat din inima partilului
pe de alta parte, poate dna udrea nu se astepta sa fie recunoscuta si s-a speriat cand a fost intrebata si a negat
oricum se pare ca batalia pt prezindentiale este anul acesta se poarta in media si cred ca si datorita dvs, pdl-ul are deja senzatia ca a pierdut.
ce ar mai fi de comentat privitor la putoarea asta?! portocalii astia nu mai au nici o apasare cand e vorba sa procedeze ca teleleicile alea al caror suprem argument este sa-si ridice poalele-n cap si sa-ti arate curu’ – sau, mai rau… abia astept sa-i vad zvarcolindu-se de oftica de “sfanta zi a adevarului si a libertatii”! mai am doar o dilema in legatura nu cu prezidentialele, ci cu referendumu’ lui hitlerica zbanghiul: sa particip sau sa nu particip? daca nu particip, creste ponderea in total voturi a celor care voteaza “da”; daca particip, parca il aud pe carmaci behaind ca uite cata participare a fost… inclin sa nu particip la un act pe care il consider ca o expresie majora a marsaviei unui bolnav psihic, dar nu ma pot impiedica sa-mi imaginez ranjetul de satisfactie al degeneratului care va pune o stampila pe “da”-urile de pe buletinul de vot pe care l-am lasat nefolosit… sigur, sunt doar unul dintre milioane de alegatori si, la prima vedere, pozitia mea (“privata”, cum ar zice tampita care nu era nutzy) nu ar conta… si totusi… aveti o sugestie pentru un nehotarat?
De nemesis pe 8 November 2009 la 10:45 (#)Ma bucur ca am unde sa-mi expun parerea.Pdl-isti nu dau aceasta posibilitate,ei sunt de serviciu tot aici pentru a da impresia poporului ca ar mai exista o sansa a celui mai corupt si fara caracter om (daca pot spune asa).Ma adresez acum romanilor din strainatate:aveti grija ce votati,intrebati pe cei dragi din tara cum traiesc sub acest impostor mincinos,hot,si CORUPT.Daca credetica este asa de bun de ce stati departe de familiile voastre?TREZITI-VA!!!!!!!!!D-le Ciutacu ,tata nu aude bine dar va place forte multsi are rugamintea sa vorbiti mai tare in emisiunea-Vorbe grele.Va multumesc.
De sidonia pe 8 November 2009 la 10:54 (#)Mie mi se pare clar că doamna nu e Elena Udrea. Este Hrebenciuc cu modulator de voce a Elenei Udrea. Ce sînteţi aşa copii! Pfff!!!
De alphadog pe 8 November 2009 la 10:58 (#)De la Dom’ R. Turcescu mai vreau (vrem?) un docoment! Lista convorbirilor telefonice pentru emisiunea moderată de el (la Realitatea Fm, dacă nu mă-nşel), pentru data, ziua ora respectivă. Nu de alta, da’ poate o fi sunat de la Minister (al Turismului sau al Mediului?), sau de pe mobilu’ de serviciu plătit pe banii noştri?! Şi-atunci ticăloşia e mult mai mare! Văleeeeuuuu! Da’ dacă o fi sunat tocma’ de la Cotroceni?
Atunci să nu publice lista decât dacă numărul de la care a sunat este public!
De C. Bojan pe 8 November 2009 la 11:20 (#)Nah, că mă încurcai în tastatură! “Ziua şi data”, parcă n-ar fi tot una! Ptiu
De C. Bojan pe 8 November 2009 la 11:25 (#)Nici macar nu mai era nevoie de demonstratie. E mult prea evident ca e ea…
De Adina pe 8 November 2009 la 11:28 (#)Nu era nici un dubiu ca e ea. Noi asteptam concertul cu Iris, Sorin stie de ce!!!!
De raluca pe 8 November 2009 la 11:35 (#)off topic:
Ce parere aveti de ce i-a facut lui Dinescu? Mi se pare o mojicie care ii va dauna si mai mult.
De Adina pe 8 November 2009 la 11:39 (#)diversiune tampita, ne batem capul cu udrrrreli.”sus materialele”, asta-i sloganul pdl.am vazut minireportajul de la timisoara cu activistii-regizori-scenaristi si mi s-a facut scarba!.oare, feldman e de vina sau radu alexandru?sunt disperati pdlistii shefi!pdl crapa!
De fla pe 8 November 2009 la 11:47 (#)Domnule Ciutacu,
De Theodora pe 8 November 2009 la 11:47 (#)Daca doamna respectiva este chiar Elena Udrea atunci e clar, e jeale mare la PDL, au intrat in panica si au inceput sa faca gafe ridicole.
Imi pun urmatoarea intrebare legitima:
Cine sunt cei care posteaza comentarii pro Basescu pe blogurile noastre?
Rapuns posibil: Basescu Traian, Elena Udrea, Emil Boc, Elena Basescu, Gheorghe Flutur, Vasile Blaga, Adriean Videanu sau Radu Berceanu.
Pentru ce se autosimpatizeaza Udrea Elena ?
Probabil din urmatoarele motive: Dolce Gabbana, Vuitton Collection, Cavalli, Gucci, Hermes, autoturism Mercedes, bijuterii si ceasuri in valoare de 50.000 de euro, un apartament de 60 de metri pătraţi pe Bulevardul Unirii din Bucureşti şi o casă de 169 de metri pătraţi la Pipera, 50% din acţiunile firmei Dalli Internaţional şi fondatoarea fundaţiei ProEuropa, Cinci terenuri intravilane achizitionate in anii 2006-2007, in suprafata de circa 17.000 mp, detinute impreuna cu sotul domniei sale, Dorin Cocos si multe altele pe care nu le stiu.
Cu deosebit respect
o ultima postare:ielena ori e paranoica ori schizofrenica,nu se poate sa recurgi la un asemenea joc de copii.totusi,totusi 0.0000000001% s-ar putea sa gresesc,ce sa-i fac, recunosc ca n-am dovezi.si mi-am adus aminte de o farsa adolescentina pe care am facut-o la 3 dintre prietenii mei.le-am dat intalnire prin telefon la toti trei, in centrul oraselului unde locuiam, imitand insa vocea unei tipe dupa care toti eram ‘lesinati’.bineinteles ca la ora fixata, toti erau in centru si cand i-am intrebat ce cautau pe acolo,abia stapanindu-mi rasul, unul mi-a pretextat ca a venit sa-si cumpere nu stiu ce , altul ca a venit sa-si repare radioul,iar celalalt ca l-a trimis mama-sa la cumparaturi.deci ca sa nu fim paranoici, sa-i dam ielenei 0.000000000001% din dreptatea sa!
De fla pe 8 November 2009 la 12:25 (#)Ciutacule,
N-am inteles la ce i-a trebuit sobolaneala. O manca sa puna mana pe tilifon ? Ce-a fost in capul ei ?
Fiara.
De Fiara pe 8 November 2009 la 12:39 (#)Apropo de Nutzi…http://www.oprescupresedinte.ro/admin/upload.php
De Ovidiu pe 8 November 2009 la 12:41 (#)Bineinteles ca ea e.N-am nici un dubiu.
Dar nesimtirea portocaliilor nu are limite.Ei chiar ne cred prosti.Las’ ca-i vedem noi dupa alegeri.Atunci ce o sa ne mai distram cand vor da cu subsemnatul pe la DNA.
Off topic: La multi ani Gabriel ! Sa fii sanatos si la fel de genial ca si pana acum.
De Carmen pe 8 November 2009 la 12:43 (#)In primul rand scuze pentru greseala din textul anterior; ‘graba, strica treaba’, si nu am citit textul inainte de a-l posta.
De I.I. pe 8 November 2009 la 12:45 (#)D-l Ciutacu iar ne testeaza! Dumnealui verifica daca suntem atenti la ceea ce scrie. De ce spun treaba aceasta? Citind articolul am putea spune ca dumnealui s-a gandit ca “vorba multa este saracia omului”, si si-a concentrat mesajul in foarte putine cuvinte utilizand economia limbii.Chiar prima propozitie in loc sa ne starneasca intereseul pentru subiect incepe cu un ‘downtoner’,menita sa reduca intensitatea mesajului:”Nu-i nevoie de prea multe cuvinte”,dar este plasata cu atata dibacie incat produce reactie inversa in fiinta noastra.
Ne face curiosi, oare de ce “nu-i nevoie de prea multe cuvinte?”Pentru ca dumnealui niciodata nu sustine ceva ceea ce nu o poate dovedi.Instantaneu apoi reduce tensiunea creata cu calm, intr-un stil concis:”s-au analizat…pe inflexiuni, spectru vocal….”,
deci “ciocul mic si joc de glezne” “Nutzi”
Nutzi ar face orice ..simte că se termină cu dictatura Băsesciană şi atunci de unde minister, de unde parcări de unde asfaltări …un lung şir de întrebări . ” De unde”
De balauru84 pe 8 November 2009 la 12:52 (#)daca ar fi asa cum declara tabara pro-baselu, ca presul pune premier pe cine vrea (adica impotriva vointei majoritatii parlamentare), de ce nu a procedat asa si la nominalizarea lui BOC: sa propuna premier un pnl-ist.
De Catalin pe 8 November 2009 la 12:53 (#)Echipa dlui.Traian Basescu si el insusi folosesc jmecheria ca metoda de actiune politica.Mandatul presedintelui a inceput printr-o jmecherie:”au fost fraudate alegerile”,cerem arestari,anularea rezultatelor ,etc.A urmat jmecheria cu PUR pe care l-a auds alaturi de majoritatea aliantei,ca pe urma sa-l declare solutie imorala.Jmecherie se numeste casa din Mihailleanu,jmecherie a fost cea cu terenurile din Baneasa,jmecherie se numeste de asemenea casa fiice sale Ioana,jmecherie(de data asta se pare ca pe banii publici)a fost alegerea fiicei sale Elena in parlamentul european,jmecherie este guvernul Boc si excluderea PSD-ului de la guvernare,infiintarea ministerelor turismului si tineretului si sportului,ce altceva decat jmecherie este referndumul din ziua alegerilor prezidentiale al carui rost este acela de a-i aduce voturi si de a dubla propaganda electorala in folosul sau.Tot ce spune si ce face este suspect.Elena Udrea a practicat si ea tactica mentorului sau.S-au dat in vileag si jmecheriile dumneaei;colaborarea cu PDSR-ul si obtinerea de foloase banesti,parcarile DALI,biletetul lui Tariceanu,posibilele afaceri la BRD si Ministerul Turismului si multe altele pana la gainaria cu telefonul dlui.Turcescu.
De Marin Marin pe 8 November 2009 la 12:56 (#)@Ovidiu: merge doar cu user si pass de admin
De Victor Ciutacu pe 8 November 2009 la 12:59 (#)Am ascultat intreaga interventie a Elenei (nu am dubii) pe Realitatea FM si nu pot sa inteleg de ce nu a inceput cu “Buna ziua d-le Turcescu, sunt Elena Udrea…” Interventia ei putea fi “semnata” fara nici un fel de probleme. Poate fi cineva chiar atat de impotent neuronal?
De Paul Gabor pe 8 November 2009 la 13:00 (#)@victor: la update, MIE sau MI-E?
De brazvan pe 8 November 2009 la 13:06 (#)@Adina!
dinescului i-a facut ceea ce chiar dinescu dorea sa-i faca, adica sa-i dea tencuiala de persecutat, cum era si inainte , dizident! Tine aproape de dinescu, niciodata nu se insala, am sperante bune ca o sa cada asimetricu’:)
De Maximmouse pe 8 November 2009 la 13:07 (#)Ce va mira domnule Ciutacu, eu am 2 locatii de mesh in Piatra Neamt si m-am dus sa afisez o reclama dar pe locatia mea am gasit 2 mesh-uri cu Basescu si cand am vrut sa afisez au venit cei de la primarie, politie… mi-au luat alpinistii si i-au escortat in afara orasului si nu m-au lasat sa beneficiez de spatiul meu, pe care am autorizatie de constructie si contract cu asociatia de proprietari…disperatrea lui Basescu e mare daca pana acum nu am vrut sa merg la vot acum o sa merg sa votez pe oricine care il poate invinge pe acest haiduc si camarila sa.
multumesc
De Marian pe 8 November 2009 la 13:22 (#)Nu e nevoie sa o mai injuram si noi… Se va injura ea, singura, suficient de tare peste ani, la batrinete, cind se va uita in urma la ce a „realizat” in viata si prin ce isi mai aduc aminte oamenii despre ea….
De Arsulici pe 8 November 2009 la 13:39 (#)de ce nu se posteaza numarul de pe care a sunat? se afla apoi locatia telefonului, ora si se confrunta cu pozitia duduii in acel moment.
De Adriean VICLEANU pe 8 November 2009 la 13:41 (#)Base ii da o noua lovitura lui Geoana.Azi in baia de multime de la Craiova organizata pentru Base apare surprinzator pancarda:”Dabuleni voteaza cu Basescu”!!!
De emilovici pe 8 November 2009 la 13:42 (#)de ce ne “ameninta” badea,extrem de euforic,pe blogul sau,c-o sa fie astazi la gadea o editie fenomenala?e legat de udrea?sper ca esti si tu invitat
De cenobit pe 8 November 2009 la 13:48 (#)am o curiozitate: ce a facut nutzi s-a chemat exces de zel sau strategie de campanie? daca a fost prima, cum a reactionat Carmaciul? iar daca a fost a doua, cine o fi avut “geniala” idee?
De io pe 8 November 2009 la 13:52 (#)PS. nu ne-a spus Carmaciul care vi fi rolul lui nutzi pe nava Romania pe care el vrea sa o conduca spre un port linistit…:D
Nepoate,
Da’ cine e Elena Udrea?
De Bunicu pe 8 November 2009 la 13:54 (#)Ma facusi, talica, si pe mine curios…
Dupa Duminica orbului din 1990 am orbecait in cautarea luminitei de la capatul tunelului.cu ce ne-am ales? Cu Chioru’ imparat in Tara orbilor.Victore,nu m-ai crezut ,dar urmeaza Leana lu’ Zapacitu’ din capu’ statului!
De Dorel pe 8 November 2009 la 14:07 (#)@victor
De theone88 pe 8 November 2009 la 14:12 (#)deja am dat comanda de pittza si floricele dar cine vine la ” sinteza zilei ” ?
la update 1: de ce va mirati, domnule ciutacu, lumea nu e chiar asa diferita..sa stiti ca daca amestecati galben cu rosu da portocaliu
De bogdan pe 8 November 2009 la 14:15 (#)N-are decat sa uite, numai sa plece si sa nu se mai intoarca.
De Ioana pe 8 November 2009 la 14:17 (#)Sunt disperata! Vibrarea coardelor vocale ale lui E. Udrea “de la Realitatea FM si vocea oficiala, ASUMATA, a ministrului turismului mi-au produs asa un zgomot puternic in urechi incat aproape ca mi-am pierdut auzul.Maine primul lucru ce voi face sa ma programez la o ‘testare audiometrica’.Tineti-mi pumnii!.
De I.I. pe 8 November 2009 la 14:18 (#)eu nu stiu de ce a trebuit sa si demonstrezi .. chiar si un tanc de 2 ani o recunostea
). Cat de vaca sa fii ca sa uiti sa te prezinti?(aviz reclama de la fulga)
)
Toata stima.. >:D<
De Sorin Moroianu pe 8 November 2009 la 14:20 (#)ziceam ca e ultima postare, dar ce vad pe televiziuni e incredibil:zeci de autobuze si microbuze din judete se incoloneaza la indemnul sau presiunile portocalii…’varianta a 2-a:basescu,basescu!’…’varianta 3:ridicati materialele’!!!!exact ca pe vremea impuscatului, oamenii astia care vin si aplauda sunt normali?
De fla pe 8 November 2009 la 14:26 (#)[...] personal şi al partidelor politice. Ar trebui să ştie, odată, pentru totdeauna, că NOI NU MUNCIM, NU NE PLĂTIM IMPOZITELE ŞI TAXELE, CA EI SĂ-ŞI BATĂ JOC DE MUNCA [...]
De Nu mai vrem politica unde nu-şi are locul! « Bciprianmp’s Blog pe 8 November 2009 la 14:30 (#)…pacat,se cam repeta obiceiurile de acum douazeci de ani.Am trait multi ani printre cei de la “Propaganda”,astia au,fix aceleasi apucaturi.Nu stiu cum sa fie mai inventivi,cum sa-si surprinda,in mod placut,superiorul,lingusindu-l.
De mihail pe 8 November 2009 la 14:58 (#)Hai,ca astia nu ma mai sperie,dar..noi numai de asta sintem capabili ?
Eu sint batrin,mult n-o mai duc,dar cei tineri vot trai aceleasi oribilitati?
Cumplit
Editia asta speciala e cu Pitestiul portocaliu? Nu de alta, dar azi la Pitesti portocalii ne-au facut dovada clara de cum se va face frauda electorala.
De Merlin pe 8 November 2009 la 15:39 (#)Ma umple de dispret base si toata camarila lui. Asta mai lipsea sa se dea si altcineva scumpa si blonda i-lenuta. Dar sunt disperati speram sa nu iasa toti acum sub alt nume:vezi Bog-Boc-Poc, Hoara-Moara-Cioara, Eba-Elba-Alba-Neagra…
De de la dorulet pe 8 November 2009 la 15:40 (#)Nutzi, Base si alte lighioane!
De Ovidiu pe 8 November 2009 la 15:41 (#)Sa ne reamintim unul dintre cantecele de lebada ale maestrului Dem Radulescu, si geniul lui Dan Mihaescu, oameni care au anticipat cu usurinta, de-acum cca 15 ani, ceea ce traim noi astazi:
De zacky pe 8 November 2009 la 15:46 (#)” – Avem construit capitalismu’ ca socialismu’ l-am terminat…”
” – Astia de-acum din capu’ mesii e tot ãia,… e tot ãia…”
” – Va rog frumos, lasati-ma sa va zic “Tovarasu’ Prim”, ca “domni” acum e toate jagardelele…”
http://www.youtube.com/watch?v=x4ZI50guLhU&NR=1
Mai avem, oare, vreun motiv sa credem ca se va mai schimba ceva in tara asta? La Piovra e mult prea mare si cu radacini mult prea adanci ca sa dispara peste noapte, prin bunavointa cine stie carui Candidat Providential (n-am zis Prezidential). Dumnezeu sa ne-ajute!
asa o fi oare?
De george pe 8 November 2009 la 15:47 (#)Hai sa facem o minima analiza psihologica a atitudinii Lenutei.
De Ioana S.,Bucuresti pe 8 November 2009 la 15:51 (#)Nu avea pe cine pune sa sune, din partea PD-L ?
E grav, inseamna ca toti se dezic de optiunile prezidentului in ce priveste prim-ministrul.
Nu are curaj sa se prezinte ca actual dublu-ministru si sustinator al presedintelui?
E grav, inseamna ca si domnia sa se dezice de “sefu ‘” !
Domnule Ciutacu,
De Theodora pe 8 November 2009 la 15:59 (#)Eu continui sa ma minunez de comportamentul politicienilor PDL-isti. Tara moare si Negoita canta la Etno TV. Astia sunt aerieni sau nesimtiti. Primul premier desemnat de Basescu a recitat poezii de la tribuna parlamentului.
Ce mai urmeaza un pictor, un sculptor sau un balerin?
Cu deosebit respect
pe videonews.ro am numarat cel putin 40 de autobuze pdl.pdl isi trimite oamenii de la timisoara la craiova, de la craiova la pitesti cu autobuzele dintr-o localitate in alta.as dori sa vad la emisiunea sinteza zilei aceste autobuze.domnul lingaul traian ungureanu ce se trage din alt traian spunea ca ‘revolutia portocalie incepe in pas de gascan’, facand aluzie la dobrin.tin sa-i reamintesc acestui lingau ca si trupele ss,hitleristii in general, au incercat sa distruga europa ,in pasul lor care , de asemenea , se numea de gascan.
De fla pe 8 November 2009 la 16:00 (#)Victor, nici nu trebuie facute astfel de analize deoarece tot este evident.Numai cine este rau intentionat nu o recunoaste pe madam.Din fericire disperarea a ajuns la cote maxime si se vede zi de zi la fiecare cuvant,miscare si aparitie a tuturor portocaliilor cu care am fost candva si imi pare rau pentru anumiti oameni in care am putut avea incredere totala.Oare cum de ne-au prostit in toti acesti ani?Suntem noi romanii orbi sau creduli,ce ni intampla de atatia zeci de ani?Poate ne vom trezi dupa 20 de ani si ne vom alege mai serios conducatorii si reprezentantii in Parlament.Daca am avea oameni reprezentativi sa ne reperezinte in afara tarii cred ca vom reusi si noi sa crestem.Apropo diseara esti si tu la Sinteza Zilei,ca face Badea reclama mai ceva ca la Adidas Torsion?
De stefan pe 8 November 2009 la 16:15 (#)D-le Ciutacu sunt pus in fata unei dileme. Eu il detest profund pe traian basescu, si de asemeni ii urasc pe toti cei din pdl. Si acu’ vine faza misto, la alegerile prezidentiale de peste cateva zile, am reusit performanta de ma baga ca supraveghetor in comisia de votare, din partea celor de la pdl(soc si groaza). Eu vreau sa il votez pe Sorin Oprescu, dar daca m-au bagat astia de la pdl in comisie parca ma simt obligat sa votez cu nenea traian, desi ma gandesc ca banii pe care ii primesc, sunt bani da-ti de la stat si nu de la pdl. Pfff, tare incurcata politichia asta. Cu stima si respect, Vali.
De Vali din Braila pe 8 November 2009 la 16:42 (#)Cine dracu e si Udrea asta?.E doar o marioneta.
De John zis si Johannis pe 8 November 2009 la 16:49 (#)Dar oare cine sta in spatele ei?
Invective ? Ma simt deja vizat ! Mai bine imi vedeam de treaba.
De J o h n s o n pe 8 November 2009 la 16:55 (#)ba eu ma impac foarte bine cu aceste invective.in politica nu e loc de intors obrazul ci,mai degraba,se aplica ziala:”ochi pentru ochi…”.trist mi se pare ca desi “el comandante” mai are putin si se duce,viata noastra nu se va schimba deloc.parca-i si vad pe cei care vin la putere dupa 6 decembrie invocand greaua mostenire.
De bill pe 8 November 2009 la 17:08 (#)@everybody: nu va-mpiedica nimeni sa va faceti bloguri si sa le umpleti de invective. cat timp stati aici, respectati regulile. chiar n-am de gand sa-mi transform blogul intr-o peluza de stadion romanesc.
De Victor Ciutacu pe 8 November 2009 la 17:14 (#)Ce naiba nu ne este clar?
De korbul pe 8 November 2009 la 17:22 (#)Tot ce fac este sa isi salveze cururile.
Marele sef de Consiliu Judetean Timis, alde securistul Ostaficiuc in sedinta le-a spus-o clar si raspicat: Faceti pe dracu in patru, aduceti si ultimul leu de acasa, ca de nu iese
basescu, astia ( restul scenei politice ) vor sterge cu noi pe jos, de nu mai ramine nimic.
La mitinguri aduc din toata zona, platiti sau nu, numai sa fie multi ca numar.
La timisoara au venit cu 400 de autocare, inchiriate si de prin Bihor, Salaj, Alba.
Pe vremea lui Caisa se faceau repetitii si inainte, acum se fac pe loc si sub atenta supraveghere. Nu zic ca si un dobitok de la PNL a facut ceva similar, dar la nivel mikro cu circa 20 de mercenari. La asta a intrecut imaginatia.
Eu zic sa puneti mina de la mina sa va impacati cu neamurile, vecinii, cunostintele apropiate sau departate, cu dusmanii, sa va puneti cenusa in cap, dar sa ii faceti sa voteze impotriva lui Base.
Degeaba o sa fiti mindrii, morali si vericali, daca o sa ne conduca Base si Gashca.
E ca si cum vei avea papion , dar pantalonii rupti in fund/cur, ca sa fiu mai iezact.
Dle Ciutacu,sa presupun ca diseara vine Base?:)))))sau ca se da adevaratul sondaj si e pe locul 3?anunta ca se rerage?vine Udrea?Nu ne mai fiebeti,spuneti-ne,please.
De Insomnia pe 8 November 2009 la 17:23 (#)Da’ ce subiect are d-nul Gadea, azi?
De Ioana S.,Bucuresti pe 8 November 2009 la 17:24 (#)Au facut deja expertiza fono ?
@everybody: nu va-mpiedica nimeni sa va faceti bloguri si sa le umpleti de invective. cat timp stati aici, respectati regulile. chiar n-am de gand sa-mi transform blogul intr-o peluza de stadion romanesc.
De Victor Ciutacu pe 8 November 2009 la 5:14 pm (#)
E valabil si pentru tine?
De korbul pe 8 November 2009 la 17:24 (#)Nu de alta, dar tu sa ai posibilitatea sa te racoresti si noi doar sa suspinam?
“Mandria si prostia se platesc!”.Cum si-a imaginat Udrea ca “poporul suveran”, ca doar nu este vorba doar de “cititorii derbedei” care-si urmeaza maestrul, chiar vor inghiti “ticalosia” ei fara sa se manifeste prin invective.Se pare ca nu i-a fost de ajuns incercarea ei de a ne lege la ochi cu semnaturile ei false, acum a vrut cu orice pret sa ne astupe si urechile.
De I.I. pe 8 November 2009 la 17:26 (#)Domnul Ciutacu a folosit un limbaj simplu, inteligibil de oricine, dar nu lipseste din acesta ironia biciuitoare: “Sa vrei s-o imiti si nu poti”, ca dumnealui doar este la punct cu tehnicile de varf chiar si un privinta ‘crearii unei voci’, in privinta aparatelor fonatoare, etc.Si n-ar fi D-lui cine este daca nu ar fi mistocar, si nu i-ar plasa lui Udrea un avertisment, pe cat de simplu pe atat de eficient”:”Sa nu uiti sa ne scrii, Nutzy”.
Mishteaux!Si prin acesta ne-a si descretit fruntile. Bravo!
@korbul: pana una-alta, sunt proprietarul domeniului care-mi poarta numele
De Victor Ciutacu pe 8 November 2009 la 17:31 (#)Ticalosie fara margini. Lipsa de respect si de bun-simt in tabara lui Basescu – candidat care, dupa propriile spuse – isi doreste si el, o Romanie a bunului simt! Sanchi! A copiat sloganul electoral al lui Crin in speranta ca asa o sa-i fure lui Antonescu cateva voturi… romanii nu inghit galusti dintr-astea. Crin presedinte!
De Razvan pe 8 November 2009 la 17:38 (#)Victore, de udrea o sa discutati la sinteza dar mai am o rugaminte: vorbiti si de EBA, DE UNDE ARE SUTE DE MII DE EURO SA ISI IA CASA IN PARIS?Daca stiam ca din becuri se fac asa multi bani ma faceam si eu copil de presedinte, si lasam darcu ingineria…..si nici macar nu ma exploateaza niste hoti romani ci altii prin lumea larga
De remus pe 8 November 2009 la 17:57 (#)Dle Ciutacu,nu mai era nevoie de nici o analiza,vocea era clar a ei,e o voce care nu poate fi deloc imitata.Invective nu mai adresez pentru ca mi-a expirat tot bagajul:)))De fapt mai am ceva dar il tin pentru turul 2(poate nu mai e nevoie).Iar diseara la emisiune tot nu vreti sa ne spuneti ce o sa fie:)Oricum nu am pierdut nici o editie.
De Insomnia pe 8 November 2009 la 18:00 (#)La ora la care scriu aceste rânduri, nu avem o ofertă de cabinet din partea premierului desemnat Negoiţă. E foarte posibil ca mâine să avem semnale cu parfum de certitudine pe marginea acestui subiect. Putem doar să apreciem că numai un partid cu reprezentare parlamentară este interesat de participarea într-un virtual guvern. E vorba de PDL. Şi, fără a exclude surprizele, UDMR. Mai mult, pluralul poate fi întărit de parlamentarii pdeudo-independenţi dar şi de cei ai minorităţilor etnice, interesaţi de prezervarea statutului de parlamentar. În fine, să nu uităm şi faptul că maghiarii se bazează pe un electorat stabil şi au fost întotdeauna apetenţi faţă de resursele executivului. De aici şi exprimarea politică echivocă a liderilor acestei formaţiuni etnice. La polul opus al acestei alegaţii, zăresc un PSD transformat peste noapte într-o fecioară şi un PNL care se luptă singur împotriva unui balaur ubicuu…
De Dispecer Blogosferă pe 8 November 2009 la 18:30 (#)Domnule Ciutacu, am o stimă deosebita faţă de dumneavoastră. Vreau să vă spun câteva lucruri care ma “omoară”. Nu toate au legătură directă cu madam udrea. Sunt profesor într-o urbe cu primar PD-L-ist, un primar care ar trebui să fie la puşcărie, nu în fruntea unei comunităţi. Am învăţat 19 ani pentru a ajunge să fiu profesor(pe lângă facultate am şi două masterate) şi am un salariu “nesimţit” de 1600 lei. Ştiţi ce nu înţeleg eu? De ce trebuie eu să mă sacrific pentru Băsescu? De ce trebuie să mă bage pe mine în concediu fără plată 10 zile? Băsescu de ce nu suferă? Udrea de ce nu suferă? el de unde are bani să facă spectacole opulente, să care oamenii cu autocarele din oraş în oraş ca să-l aplaude pe el, să dea tot felul de cadouri şpagă pentru voturi? la el nu e criză? De ce trebuie să sufăr numai eu şi el nu? Vă rog mult discutaţi pe post ceea ce scriu eu acum. Ca mine gândesc foarte mulţi oameni. Ştiţi că, cară în excursii oameni de la sate doar ca să-l voteze? DE CE ESTE NUMAI LA NOI, MURITORII DE RÂND CRIZĂ IAR LA EI NU?
De Andrei pe 8 November 2009 la 18:54 (#)@korbul.
De mihail pe 8 November 2009 la 19:00 (#)“…si noi doar sa suspinam”.
Care noi?
@ mihail:
Sa zicem ca eu si ,,korbul” suntem suficienti deja pentru pronumele personal ,,noi”. Multumit?
Da’ parca am eu o presimtire ca mai sunt si altii.
De violet pe 8 November 2009 la 19:32 (#)Mi se pare normal ca editia din aceasta seara a Sintezei sa fie ,,ultraspeciala”!
De violet pe 8 November 2009 la 19:38 (#)Cu asemenea evenimente de weekend! Ovationari repetate si cartoane ridicate…Parca am un deja-vu. Si cu criza ca furtuna, cu tara cu nume sfant, Romania…
Elena udrea se va afunda odata cu Base ..asa cum s-a facut si cunoscuta…
De elena pe 8 November 2009 la 19:44 (#)@elena: daca mai scrii sub nume diferite de pe acelasi IP, ajungi in spam
De Victor Ciutacu pe 8 November 2009 la 19:54 (#)Elena Udrea este mana in mana cu base , niciodata nu va fi departata de aceasta , see gandeset ca va deveni premiera , cea ce mi se pare deja o fabula a Romaniei .AVem oameni nepotriviti in momentul nepotrivit.Tara este in criza produsa de base , multe probleme ale somajlui ,salariilor….AVEM NEVOIE DE SCHIMBARE!
De geani pe 8 November 2009 la 20:00 (#)Tara asta, cu poporenii si guvernanatii ei, s-a transformat in ritm galopant, intr-un carnaval dement. Nimic nu ne mai mira, nimic nu ne mai surprinde, totul ne sperie in perspectiva permanentizarii acestei nebunii colective. Merg si mai departe cu spaima si ma intreb daca nu cumva viitorul presedinte, in spirit pur romanesc, nu se va intinde si mai tare -marinaru’ a dovedit lejer ca se poate!-, si azi un pic, maine-un pic, ne spulbera sperantele si o luam de la capat. Caci precedentul s-a creat, sa fim drepti, si nici un drog nu-i mai puternic si nu da dependenta ca PUTEREA! Aceasta-i perspectiva prin care incerc sa-mi filtrez optiunea la alegeri. Poate doar foca de la circ…
De alien pe 8 November 2009 la 20:11 (#)Buna seara d-le Ciutacu,
O sa urmaresc cu mare interes emisiunea Sinteza zilei de astazi; Elena Udrea a fost cu Basescu azi la Pitesti si am auzit ca oamenii (unii,dar multi) au fost fortati sa se duca(mi-a spus un bugetar,care a fost,amenintat ca ramane fara servici,daca nu se duce).E ca o parada cumplita campania lui Basescu,ne aduce aminte de vizitele lui Ceausescu .
Sper ca oamenii sa se trezeasca dupa cei 20 de ani care au trecut de la revolutie si sa renunte pentru totdeauna la indivizi(ca oameni nu sunt) ca Basescu si la toate jigodiile care au crescut ca ciupercile.
Va doresc o seara excelenta si o saptamana asa cum va doriti,cu acelasi respect!
IoanaP
De IoanaP pe 8 November 2009 la 20:16 (#)Nu mai stiu de pe unde am citit 1 comentariu, care mi-a ramas in minte: “Basescu esti terminat, nici Udrea nu-ti da de cap!”(sper ca nu se supara ca il citez!). In putine cuvinte se apropie de ceea ce D-l Ciutacu a exprimat cu cateva zile in urma:” Traian Basescu ori a innebunit, ori vrea cu orice pret sa piarda alegerile”.Daca nici Udrea nu-l mai poate opri in alunecarea in jos, sansa lui de a ramane un candidat viabil la Presedintia, a doua oara,scade vertiginos. Cu ultimul sau gest, de desemnare a lui Negoita premier, de fapt a inchis orice posibilitate de negocieri, a refuzat sansa Romaniei de a avea un guvern stabil alegand sa adanceasca criza politica din interesul sau personal de a-si mentine oamenii la butoane, prin care sa manevreze alegerile si sa le castige.
De I.I. pe 8 November 2009 la 20:16 (#)la foarte multi Elena Udrea este antipatica in primul rand ca este o sustinatoarea infocata de-a lui Basescu, apoi ca a furat si ea cat si cum a putut si nu in ultimul rand pentru ca in Turism si-a demonstrat incompetenta, instabilitatea si declinul. In loc de “Land of choice” a facut o gogoasa “Land of Jokes”. Gabi A.
De Gabi A pe 8 November 2009 la 20:19 (#)deci eu nu cred ca e elena udrea la telefon.dna udrea este o doamna respectabila.cea de la telefon e o inculta,imorala,indecenta,partizana,obedienta,corupta,ncurrupta,tata(tzatza),taranca,savarina:),pitzipoanca,o culegatoare de castraveti cu curul,una care face gargara cu pioneze,intr-un cuvant o bighidoaica…sper ca am fost destul de decent!
De bill pe 8 November 2009 la 20:24 (#)Nu-ti trebuie vreun program sofisticat ca sa demonstrezi ca Elena Udrea a intervenit telefonic. Eu am folosit unul relativ simplu (ca si in cazul lui Horia Ivanovici) si m-am convins ca a fost Udrea. Elena Udrea a tinut sa devina penibila si sub anonimat. Poate ca nu ar fi fost atat de penibila daca si-ar fi asumat identitatea. Fiecare dintre noi avem dreptul la o parere.
De sictireli pe 8 November 2009 la 20:31 (#)La Mulți Ani! Sănătate multă și tot binele din lume, pentru tine și pentru familia ta!
De Raluca pe 8 November 2009 la 20:33 (#)Buna seara Dl. Ciutacu
De Denisa pe 8 November 2009 la 20:47 (#)Domna Ministru Elena Udrea din nou in dialog cu Robert Turcescu:P uite avem si noi ceva care ne aduce aminte de o alta discutie cu Dl. Turcescu.
Daca veti fi intrigat sa verificati link-ul o sa gasiti si ceva cu doi doctori care va plac http://www.oprescupresedinte.ro/upload.php?mesaj=Mesajul+a+fost+trimis
E normal. N-o mai suporta nimeni pe rapciuga asta tupeista si nesimtita, cum nu-l mai suporta nimeni pe Cirmaci. Si dupa cit a furat… s-a umplut lumea de spume pe timp de criza.
De sandman pe 8 November 2009 la 20:47 (#)sinistru
De ombladon pe 8 November 2009 la 20:56 (#)Ce s-a intamplat cu clipurile audio de nu mai apar? Functioneaza cenzura?
De Cristi C pe 8 November 2009 la 21:04 (#)nu era ea la mincifon, ci sora ei rea
De jiji pe 8 November 2009 la 21:11 (#)Voi chiar credeti ca madam Udrea nu stia ca o sa se prinda lumea ca e ea? Ascultati momentul in care ii zice turcescu ca s-a prins, replicile ei va suna a om prins cu matza-n sac, sau ale uneia pe care-o doare in paispe ?
De zizicu pe 8 November 2009 la 21:17 (#)Si in rest, intrebare: cum faci ca o interventie pe care o ai la radio, sa fie ascultata de mult mai multe persoane decat cele care asculta emisiunea la acel moment?
Raspuns: ….
sunt suparat, doamne, suparat, ca parlamentul nu a facut in mod clar pentru populatie la momentul suspendari lui basescu motivele care au dus la acest lucru…asa ca atunci am gresit, in ura mea fata de parlament (acumulata de la revolutie incoace)si prin acel vot am adus-o si pe femeia asta in pozitia in care este astazi, greseala pe care nu am sa o mai repet acum…am ajuns ca pe timpul lui iliescu, sa votez pe oricare altul
De jiji pe 8 November 2009 la 21:19 (#)Dupa cum bag eu de seama, la Antena 3, decand episodul cu Preda, nu a mai aparut picior de pedelepra. Sau?
De Iordachel Gudurau pe 8 November 2009 la 21:29 (#)D-le CIUTACU!va rog ff mult dati pe post,respectiv la sinteza zilei,chestia cu balonasele,este ceva absolut fenomenal,cred ca acel care a filmat asemenea scene a fost precis un anti basinescu,nu stiu cat mai pote mintii populatia acest maimutoi,dar vad ca lucrurile merg spre bine,eram mai pesimist acum cateva zile,dar acum mia venit inima la loc,cred ca serviciile lau lasat din brate,cred ca vizita lui J. BAIDEN vice presedintele american nu a fost asa de florile marului,a venit in Romania cu o misiune precisa,semn ca inalta poarta sa saturat, Sper de primatul asta care sa cocotat in fotoliul prezidntial de la cotroceni.Sper ca pe 6 dec. H 21 sa putem sarbatori esirea din scena a pitecantropului,asa spcimen nu cred ca mai poate fi gasit in nici un stat de pe mapamond.
De gheorghiu. pe 8 November 2009 la 21:41 (#)La multi ani! Cu intarziere, dar sper ca e bun si mai la sfarsit.
De Merlin pe 8 November 2009 la 21:55 (#)Vroiam sa va spun ca in Sectorul 2, mai exact la Posta Romana (teiul doamnei) se gasesc panouri de publicitate indoor cu Basescu: “De ce le e frica….”. Sunt foarte curioasa daca asa ceva e normal avand in vedere ca in rest erau doar reclame la serviciile postale. Am cautat pe siteul postei si nu am gasit nici un anunt ca ar oferi spatii de publicitate electorala.
De adriana pe 8 November 2009 la 21:59 (#)Si inca o intrebare: UNDE E FLOTA?
Boss, daca mai faceti glume de prost gust va sparg gura la toti, pai ce p… mea faceti? vreti sa mor de inima, ajung dupa 5 zile acasa dintr-o zona fara curent, semnal, etc, dau drumul la televizor in clipa in care pleci de la masa, gadea zice pa, badea iti face cu mana, mai urma sa-l vad pe basescu uns ca rege, te rooogggg io din tot sufletul nu mai faceti glume de astea, noroc ca te-ai intors la timp si nu-mi gaseam mobilul ca eram in megapanica, binenteles ca acum cand scriu am priceput regia.
De siegmeth robert pe 8 November 2009 la 22:23 (#)SUNTETI GENIALI LA SINTEZA ZILEI.TOTI
De Nutzy pe 8 November 2009 la 22:24 (#)deci! sunt pe sub masa de ras!!! am lesinat!!N-am ras demult asa! Toti prietenii si cunoscutii au fost sunati! am cheltuit ceva bani din bugetul meu de bugetara pe telefoane, dar merita!!!:))) N-o mai dati pe Udrea ca ma pish pe mine de ras! “M-am nascut cu oareshce ureche muzicala”:)))))) Imi cer scuze mai tarziu pentru exprimare!:))))
De nume_necesar pe 8 November 2009 la 22:24 (#)Eu nu-nţeleg de ce vă mai miraţi atât.E de datoria Penelopei să sară în apărarea lui Ulise.În comparaţie cu alte josnicii făcute,asta e spanac.
De sebra pe 8 November 2009 la 22:27 (#)@korbul.
“…si noi doar sa suspinam”.
Care noi?
@De mihail
adica alde apropietarul domn Ciutacu are voie sa o mai de si pe o injuratura neaosa, iar noi doar sa venim cu ziceri de scoala de dans si maniere elegante? Noi astia cu comentariile.
De korbul pe 8 November 2009 la 22:41 (#)@violet
De korbul pe 8 November 2009 la 22:44 (#)Ms, dar sa stii ca e multi.
Dar trebuie sa respectam , macar putintel,
dorinta aproprietarului Don Ciutacu.
Din curiozitate si nu numai intru zilnic pe blogul de campanie al candidatului asimetric. In seara asta am avut o revelatie: sunt ciutac! A aparut o noua categorie socioprofesionalopolitica: “CIUTACII”. Adica, cine nu e cu noi la lins papucii si sters pantalonii, eventual si alte locuri cu hartie igienica sau prin pupaturi repetate este un ciutac.Prefer sa fiu ciutac decat lingau portocaliu de conjunctura. Asa ca, frate Victore, repede la OSIM si inregistreaza marca……
De zombie pe 8 November 2009 la 23:09 (#)Buna,
Victor, as vrea sa stiu daca dupa emisiunea in care a intervenit telefonic “admiratoarea” Elenei Udrea a sunat-o cineva pe madame Udrea s-o intrebe daca stie ceva despre interventia respectiva si care a fost raspunsul acesteia.
Si tin sa-ti spun ca am dat pe antena3 taman cand ai plecat de la Gadea din emisiune si ai sunat in calitate de admirator, am zis: s-a tampit si asta, vas te faire enculer, ce se intampla in tara asta, toti ne iau de fraieri????????????? cum sa-mi spuna ca nu el la telefon!!!!!!!!!!!
Cand mi-am dat seama ca e o gluma, m-am linistit, din pacate criza economica, chiar si cea politica, nu sunt doar glume si in privinta asta nu sunt deloc linistita.
Nike ta mere, Basescu, se duce dracu tot……
De ancamaria pe 8 November 2009 la 23:11 (#)@ violet
iti intorc serviciul
cred ca reusesc.
Hole- Violet
De korbul pe 8 November 2009 la 23:13 (#)Domnule Ciutacu,
De Theodora pe 8 November 2009 la 23:20 (#)Am vazut emisiunea Sinteza zilei si trebuie sa recunosc ca pe mine m-ati pacalit pentru 2 minute. Chiar mi-am pus intrebarea: Astia au inebunit?
Felicitari!
Cu respect
Asteptam la Sinteza zilei si faza in care Basescu pe scena, era curatat de noroiul de pe pantaloni de primarul respectivei localitati. Penibil si hilar.
De mishulescu pe 8 November 2009 la 23:21 (#)Pacat ca ati ratat-o.
Foarte reusita “Sinteza zilei” de asta seara! Felicitari! De cealalta parte, pe RTV, am prins mici fragmente ale unei emisuni electorale penibile! Cu papagalul Mircea Geoana pe post de invitat, au reusit sa ma ingretoseze…Domnule Ciutacu, mi-as dori foarte tare sa scapam de cangrena Basescu – Geoana! Nu-i mai suport. Insasi prezenta lor mi se pare o insulta la adresa inteligentei si a decentei. Dincolo de amalgamul de cifre care populeaza sondajele si care imprastie confuzie, credeti ca Antonescu are sanse reale sa intre in turul al doilea? E candidatul datorita caruia m-am hotarat sa merg la vot!
De Ara N pe 8 November 2009 la 23:29 (#)gluma,gluma,la ‘sinteza’,da’ unii pe acolo se tradau;chiar puneau suflet cand se duelau;tare mi-e ca acele caracterizari(regizate)intre badea si stan, incepusera,chiar,sa le creada;chiar s-au tradat;unii,pe acolo,chiar nu se inghit…
De cenobit pe 8 November 2009 la 23:57 (#)victore, victore, cum va jucati voi cu batrana mea pompitza…:)) era sa tasneasca berea din mine ca titeiu’ dintr-o sonda saudita, pentru ca in primele momente chiar am pus botu’ si ma lovise tristetea, gandindu-ma ca gata, daca se sparge si varful frontul antibasssecian mai bine suflam in lumanare si-o punem de-o soileala pentru inca cinci ani. mi-a picat insa fisa chiar inainte sa sune “calistrat hogas” si-am sifonat pe nas bunatate de bere!:))
in tot cazul, sunt sigur ca farsa voastra le-a provocat unora arsuri de gradul IV pe ficati
))
De Suflet Negru pe 9 November 2009 la 00:32 (#)de n-am ras..foarte tare, cu ocazia asta l-am ratat pe Geoana
De horya pe 9 November 2009 la 00:34 (#)Hahalela politica,panarama politica,asta este ,asta place alegatorului !!Este dureros !!!!!!!!EU CRED CA BOALA ARE LEAC!!!!
De Cetateanul turmentat pe 9 November 2009 la 00:44 (#)Daca dispuneam de o baza de date ce contine difoni, lexicon (dictionar) si un numar de scheme, cream vocea Dvs.D-le Ciutacu cu rasunetul specific din seara Sintezei…”Duelul vocilor” a fost magnific. A fost o seara de neuitat.Felicitari.
De I.I. pe 9 November 2009 la 03:56 (#)Sunteti dementi!!!!!!!Daca iese base inca 5 ani asta va omoara pe rind .
De Danny pe 9 November 2009 la 05:11 (#)Domnule Ciutacu
De Emil pe 9 November 2009 la 05:46 (#)Pe undeva e bine ca au rabufnit orgoliile:ce nu s-a spus a parut real si dl Badea nu e bun actor—are o urma de dinte pe dl Stan
Pe de alta parte-urmariti inregistrarile,pina nu ajun la circotasi:de fiecare data cind reveneati unul din Dumneavoastra in studio,se vede in regie un tip in camasa intrind cu un celular in mina.Daca ma insel, mii de scuze. Daca nu..taiatii 10% la individ pe 3 luni .
Altfel, foarte buna ideea.
Victor, citeste “Pamflete prajite in zoft de boase” de Ivan Vasarin, caci fara ele nu poti avea tabloul complet al timpurilor marete pe care le traim.
De vasvari alexandru pe 9 November 2009 la 06:43 (#)@Ara N
nu mergem la vot doar daca o sa cistige al meu.
De korbul pe 9 November 2009 la 08:13 (#)votul pentru alta solutie, ii poate da respectivului candidat, locul real unde se afla, iar de stie sa invete din “esece” poate spera la urmatoarele.
ce ar fi sa mearga la intrecere doar primii doi, sau cum ar fi campionatul doar intre Steaua si Dinamo?
Nu Sunt de Acord cu Afirmatia d-lui Ciutacu, ca inchipuita udrea nu trebuie injurata, pe motiv ca am avea acelasi comportament ca al portocalicilor. Cine intra pe blogul ei, va gasi 3-4 mascarici, care ei centreaza ei dau cu capul. Nici o critica, nimic. In al doilea rand. Ei sunt precum islamistii aia psihopati, care isi filmeaza executiile, atunci cand decapiteaza oameni nevinovati sau fara aparare. Ce sa facem sa stam sa ne uitam la ei? Sa nu le tragem un glont in cap acelor dementi? Sa ajungem in cativa ani sa spunem ‘allah akhbar’? Sa spunem peste cativa ani “Ce bine era cand aveam dreptul sa vorbim liber”? Din contra, cred ca gresim profund. Ei Dau o data? Sa le Dam Inapoi Insutit.
De wickerman pe 9 November 2009 la 08:40 (#)DOVADA CA NU A FOST UDREA ELENA !
Este clar pentru oricine ca la acea interventie telefonica NU a fost doamna Udrea Elena !
Orice avocat licentiat, asa cum este si Domnia Sa, orice jurist competent, nu ar putea face dezacorduri de genul:
“… asa cum PRETINDE PSD si PNL…” !
E doar doua partide, asa ca ” ele pretinde”, ca e sub 20 de partide, in “Pozitie Publica”.
Deci… huhhh… care este… DOAMNA respectiva NU POATE FI Udrea Elena ! … Q.E.D. !
Atunci se pune problema, cine a fost ?
Va spun eu cine a fost, sunt bine informat… “din surse”
A fost Alice din Tara Minunilor !
A fost Elena din Troia !
A fost Mona Lisa plangand de mila si zambind de admiratie la picioarele Iubitului Conducator Suprem, iubit in “Pozitii Publice”…
A fost Closca cu Puii de Aur…
Radem plangand, plangem traind… inca traind si platind…
Traind “bine”… traind Caragiale, Esop, Walt Disney si George Orwell…
Traind si platind Pretul “propriilor noastre” greseli, alegerilor noastre naive (voturilor inclusiv) ipocrite, ariviste si vinovat-asumate in tacere…
Pretul este cu “TVA INCLUS”, ca doar este o “TAXA PE VALOAREA ADAUGATA”, deci e “INCLUS” peste tot!
Dezacordul nu mai conteaza, el doar trebuie “platita”…
Turma isi asuma, in spiritul ei (sau “lui”) greseala si plateste cu varf si-ndesat Pretul Prostiei, cu “TVA inclus”.
Traim si votam, votam si platim… ?!?!
Inca suntem in “Ferma Animalelor”, pe cand intrarea in “1984″ ???
Primul care va raspunde corect prin “SeMeSeu” va primi “decat” pensie pe viata, Editia Limitata cu DAE -9 luni de viata, plus plata “datoriilor restante” la Straulesti XIV al saracilor, in urma atacului de cord “datorat” pierderii apartamentului “comfort” III prin neplata taxelor (TVA Inclus), impozitelor si ratelor bancare restante… Va primi, “deci”, fluturasi vii (nu de pensie), “deci…care este”, pe “persoana fizica” in “economia pe orizontala” la “Doi Metri Sub” S.R.L.
Tot acolo este “asigurat” Locul II, plus bilete “gratis” marca Vang Hell-ion “la” toti vecinii de scara, pomana la fel “gratis”.
Ca sa nu zica toti “capu’ de locuitor” ca nu e trai pe vatrai, cu “pibu” in ridicare “din cauza” “succesurilor”…
Traim si platim. Murim si platim.
TVA Inclus !
P.S.- Daca nu a fost cetateanca Udrea Elena la telefon, ramane o singura posibilitate.
A fost Mihai Bendeac !
De Dr.Agu pe 9 November 2009 la 09:39 (#)Stilul, debitul,sonoritatea, totul o identifica pe “sustinatoare” ca fiind Nutzy spaima Constitutii.
De Milica pe 9 November 2009 la 09:55 (#)Am inceput sa imi revin, ca suntem abia in ziua de luni.
Deci, ce sa inteleg prin aceea ca trebuie demontata ticalosia lui E Udrea?
Adica alde Ciutacu ne manipuleaza la greu si noi i-a servim calda si parfumata.
Ticalosiea , cred ca nu ma insel, nu am timp si de dex, este o actiune indreptata impotriva cuiva. Ia stai sa ma zuit……..
Gata sunt in ceata, uite ce de semnificatii are cuvintul:
“TICĂLOȘÍE, ticăloșii, s.f. 1. Stare de decădere morală; p. ext. faptă comisă de un om ticălos (1), faptă josnică; nemernicie, mârșăvie, ticăloșenie, josnicie. 2. (Înv.) Mizerie, sărăcie; nefericire, nenorocire. – Ticălos + suf. -ie.
Sursa: DEX ’98 | Trimisă de ana_zecheru, 23 Jun 2004 | Greșeală de tipar
TICĂLOȘÍE s. = abjecție,
De korbul pe 9 November 2009 la 10:00 (#)fărădelege,
infamie,
josni-cie,
mișelie,
mârșăvie,
nelegiuire,
nemernicie,
netrebnicie,
(livr.) ignominie,
turpitudine,
(astăzi rar) scelerație,
(pop. și fam.) parșivenie,
(pop.) becisnicie,
blestemăție,
scârnăvie,
spurcăciune,
(reg.) mârșăvenie,
(înv.) bazaconie,
blestemăciune,
nebunie,
necurat,
necurăție,
necurățire,
păgânătate,
păgânie,
verigășie, (fig.)
murdărie. (A comis o mare ~.)
sa nu ma luati ca ticalosia, asa se scrie si nu ticalosiea, adica e a ei si nu a mea ca sa spun ticalosiMEA, deci corect ticalosiEA.
De korbul pe 9 November 2009 la 10:05 (#)Buna ziua d-le Ciutacu,
Am vazut emisiunea de aseara si sincera sa fiu,am fost derutata cateva minute,pana cand v-ati intors Dvs.in studio;m-am uitat la privirea Dvs.,cand v-ati asezat pe scaun,care a transmis altceva decat ceea ce facuseti cateva momente si atunci m-am convins ca a fost o inscenare,ca sa zic asa.M-am linistit ca a fost asa,ca sunteti oameni seriosi,dar ne-ati aratat ca poate receptionam asemenea scene adesea si din partea politicienilor,politrucilor si neoamenilor care ne conduc;uite,un exemplu major e telefonul Elenei Udrea la emisiunea lui Turcescu.
Va doresc ,cu tot respectul,numai bine ,
De IoanaP pe 9 November 2009 la 10:21 (#)IoanaP
Dom’ne, vă ştiam neşte ziarişti/analişti desăvârşiţi, pe Dvs., Badea, V. Stan şi M. Gâdea! Da’ neşte actori aşa de buni, chiar mai buni ca Duduia?
Pă cum vă permiteţi una ca asta? 
De C. Bojan pe 9 November 2009 la 10:26 (#)P.S. Nu ştiu cum nu va pufnit râsul când aţi făcut farsele respective, nici în studio, nici la telefon? Neşte actori desăvârşiţi!
Udrea a făcut pe Cocoşul dar pintenii miroseau a Negoiţă.
De nistor pe 9 November 2009 la 10:43 (#)Ceea ce ati facut ieri la Sinteza Zilei este inacceptabil, ca urmare nu mai scriu nimic personal si voi apela la un admirator al meu sa scrie de acum pe blogurile voastre!!!
“Admiratorul”
De Vlad pe 9 November 2009 la 10:45 (#)Felicitari pentru o super emisiune, o idee genială, cu protagonişti de excepţie.
De nistor pe 9 November 2009 la 10:48 (#)p.s- poate ne povesteşti cum a luat naştere
Am fost in Bucuresti pe 3 noiembrie. Un sofer de taxi imi spunea, fiind foarte convins, parand ca e inspirat de o forta divina, ca daca iese tot marinarul va sfarsi rau de tot. Am insistat si a zis ca nu va muri dar va fi suspendat, silit sa abdice apoi judecat si urat de popor. A sfarsit cu asa sa-mi ajute dumnezeu. Mare disperare.
De gica contra pe 9 November 2009 la 10:48 (#)Speram ca spiritele se mai linistesc. Aiurea!Dar cum sa se potoleacsa cand tupeista E. Udrea scrie pe blogul sau de “Incredibilul tupeu” al reprezentantilor SISTEMULUI de azi,sefii de partide, parlamentari,etc.,care varsa torente de acuzatii asupra Presedintelui, care sunt “mincinoase”, care “demonstreaza lipsa de scrupule”, “demagogie”.
De I.I. pe 9 November 2009 la 10:49 (#)Ei bine, daca zicem, ca scriind si vorbind de aceste lucruri, ele se pun la punct atunci ce facem cu Inredibilul TUPEU al dumneaei de a minti cu nerusinare, de a ne consider cretini?.
radeti voi radeti oameni buni, dar daca in ziua votului vom sta acasa si nu vom vota impotriva acestor ( nu stiu cum sa la zic) smecherii, ne va fi foarte greu. trebuie sa ne mobilizam…
De ovidiu pe 9 November 2009 la 11:45 (#)Ma potrivesc la topiculasta ca nuca in perete, da’ ce sa fac daca pe mine ma roade altceva …
Am tot privit afisul pseudo-electoral al lui Traian Basescu, asta nu pentru ca as fi vrut neaparat, dar ma impiedic de el oriunde merg, si am realizat ca nu prea il pricep. Poate ma ajutati dumneavoastra.
Sloganul care troneaza pe afis este “De ce le e frica, nu scapa”. Intrebarile firesti pentru mine au fost: 1. Cui trebuie sa ii fie frica? si 2. De ce trebuie sa ii fie frica? Raspunsul la a doua intrebare se gaseste in coltul afisului, adica se vor pierde 171 locuri de parlamentari. Mai greu pot gasi raspunsul la prima intrebare, si asta din cauza ca eu consider ca nu poti pierde un lucru decat daca il ai. Concluzia logica ar fi ca ii ameninta pe actualii parlamentari, dar cum acestia nu pot fi restructurati odata cu modificarea Constitutiei, ar trebui sa gaseasca domnul presedinte o metoda sa scape de ei.
PS Daca intreb si cum are de gand sa scape de ei o sa ma credeti greu de cap?
De Ex-terminator pe 9 November 2009 la 11:59 (#)in primul rind nu eu ma postat nimic cine s-a folosit de acelasi nume e un impostor.l-am mai gasit si pe alte situri, cred ca e din achipa de postaci pdl. acu sa revenim a fost mortala emisiunea aseara si acum ma bufneste risul abia pot sa tastez dar zau ca a meritat asa trebuie tratati toti care-si bat joc de noi.inca ceva sa stii ca va urmaresc si cei trecuti de 50 de ani degeaba zic unii ca pensionarii voteaza cu trecutul
De elena pe 9 November 2009 la 12:07 (#)iertare din cauza risului am scris unele litere gresit
De elena pe 9 November 2009 la 12:08 (#)Mi se pare mie sau traim intr-un scenariu surealist? Cred ca suntem unici in lume…nici macar lumea a treia nu poate fi invocata la ce se intampla in Romania. Negoita propune ACELASI guvern…a treia oara. Acelasi Berceanu, acelasi Videanu…Sulfina, Blaga… nu stiu ce sa spun. Doar ca sunt perplex si fara cuvinte. Nu imi vine sa cred ca un partid isi poate bate joc in asa hal de cetatenii unei tari.
De Drujbaru pe 9 November 2009 la 12:09 (#)o noua diversiune marca basescu:fuziunea, topirea asa-zisului pntcd in pdl.fripturisti,diversionisti,securisti.ion diaconescu,ciuhandu, cornea sunt cei mai indreptatiti sa vorbeasca despre pntcd ,nu pulifriciu asta sarlatan pe post de gropar al pntcd.aripa securista!!!!
De fla pe 9 November 2009 la 12:23 (#)cum dracu reuseste pdl sa adune toate mizeriile ca intr-o imensa hazna sau groapa de gunoi?
De fla pe 9 November 2009 la 12:25 (#)pentru cateva secunde chiar ati reusit sa ma pacaliti aseara cu emisiunea. cand l-am vazut pe Badea ca se ia in gura cu Vali Stan si pleaca, am ramas masca. “Ce dracu i-a apucat si pe astia???”. dar pe urma cand a sunat stimabilul “Calistrat Hogas”, aproape ca mi-a zburat berea pe nas
) super emisiune! felicitari! oare s-o fi uitat si Nutzy spaima Constitutzii? bafta in continuare
De Andra pe 9 November 2009 la 12:35 (#)Despre Elena Udrea, las placerea Q Magazin sa o caracterizeze :
De Costin Tanasescu pe 9 November 2009 la 12:39 (#)“La 35 de ani a fost consilier general, consilier prezidential, deputat, om de afaceri si, iata, ministru. Un CV impresionant, grefat pe o activitate deloc impresionanta. A ramas celebra pentru relatia suspect de buna cu Traian Basescu, pentru transformarea Norvegiei in republica, pentru crosetatul in direct la televizor, pentru datul cu mopul in campanie ori pentru imaginile din presa tabloida, facand plaja la Mamaia sau pe Coasta de Azur. Alaturi de Monica Ridzi, Eba, Roberta Anastase,baronul Flutur si Berceanu, Elena Udrea dovedeste ca poti ajunge foarte sus fara sa excelezi in niciun domeniu, cu atat mai putin in cel care ti se incredinteaza ca sa ai realizari marete. La fel cum era in Consiliul General sau la Cotroceni, Udrea va deveni pata de culoare a unui guvern despre care multi spun ca prinde contur, dar un contur trasat cu creta, pe asfalt, in jurul unui cadavru politic.”
Domnule Ciutacu aseara la Sinteza zilei ati fost magistrali!!!!
De anca pe 9 November 2009 la 12:42 (#)Toti!!
De mult nu am vazut o emisiune asa de reusita. L-a inceput m-a ingrozit faptul ca Micea Badea s-a certat cu Valerian Stan dar cand am inteles despre ce este vorba m-am amuzat tare. Felicitari.
Salut Victor,
De Ovidiu pe 9 November 2009 la 12:46 (#)daca basescu pierde cred ca udrea va termina in puscarie impreuna cu mugulii lui basescu.
Dar am publicat un interviu (30 septembrie 2009) din 1993 cu Vasile Malutan exclusiv si tare recomand.
link
Ma tot intrebam de ce ar vrea Basescu sa intre cu Guvernul Negoita asa de repede la vot , in parlament, stiut fiind CA NU va trece si NICI alegeri anticipate nu poate declansa… EU nu gasesc decat un singur raspuns: CRED CA VREA SA FACA “UN TUR DE FORTA” SI SA PROPUNA CAT MAI MULTI PRIM-MINISTRII ( “DE CARTON”…) pana la alegeri, sa vada prostimea CATA BUNA-VOINTA SI INTELEGERE ARE EL FATA DE URGENTELE TARII ( …???!!!!) si ca, aia , opozitia, isi doresc DOAR pe Johannis , “marioneta lor” … Si asa el “va da bine ” in ochii fraierilor….!!! BA , MAI MULT, IN CAZUL IN CARE VA CASTIGA ALEGERILE ( cum spera…) SUNT CONVINS CA VA DECLANSA IMEDIAT ANTICIPATELE, “FIIND PE CAI” …(CEI DEZAMAGITI, ANTIBASE SI ANTIPDL,NU VOR MAI VENI DECT IN PROPORTIE F. MICA , IAR SUSTINATORII VOR PRINDE CURAJ SI-SI VOR FACE “MENDRELE ” IN VOIE SI CU F.MULT TUPEU) , EXISTAND CHIAR RISCUL CA PDL-ul SA ATINGA, IN ACEASTA CONJUNCTURA, CHIAR SI 50% – cu o prezenta la vot de maxim 30%….!!! Asa ca …ATENTIE MARE la ce va urma dupa… ( daca dam gres…)!!!!!!!
De Nostradamus pe 9 November 2009 la 12:56 (#)PD-L= Partidul De Lachei!
De Costin Tanasescu pe 9 November 2009 la 13:13 (#)Bestiala emisiune…nu am cuvinte…O saptamana de acum incolo Tiranul va avea “oaresce” cosmaruri existentiale,la mai multe:-))
De mery pe 9 November 2009 la 13:22 (#)M-ati pacalit pentru cateva minute, era sa schimb postul.
De gicu pe 9 November 2009 la 13:26 (#)Apoi am murit de ras!
Bravo ma!
L-auzeam pe pretenarul tau “matematician” Mircea Badea la Gaura Presei (R) ca nu intzelege si nu vede niciun motiv pentru care cineva normal,intreg la minte,l-ar vota pe Basescu.
De Ilie Zamfir pe 9 November 2009 la 13:45 (#)Eu sunt 100% normal si sanatos mental,nu-l pot suferi pe Basescu (ca-i urat,grobian, viclean, mincinos,hotz,etc.)dar am un motiv foarte ratzional sa-l votez pe matroz.
Anume acela ca,el e singurul care a-nceput (sub obladuirea FMI)decimarea hydrei bolshevice a bugetarilor,bugetofililor,bugetofagilor care-mi mananca ficatzii de 20 de ani !Putzin imi pasa cum e sau cum arata ,daca continua cu ce-anceput,de el avem nevoie !Altfel Crinul e prea slab,el insusi bugetofil ,iar ceilaltzi sunt bolshevici !
Daca razui mutrele lui Gioana sau Oprescu dai peste ranjetul lui Iliescu ,daca insishti cu razuitul,itzi apar stelele de generali de securitate bolshevici ai tatucilor lor (cei care ne schinigiuiau parintzii si bunicii ca nu voiau la colectiva ).Pe oricare dintre ei l-ai vota ,tot un bolshevist vei avea !
Despre VC Tudor ce sa zic :mutra lui de turnator nu mai trebuie razuita, ca spune tot !
@ korbul:
Referitor Sinteza:
Aseara imi venea sa va bat pe toti, ca ati jucat bine piesa. Iar la inceput imi crescuse pulsul, ca am crezut chiar ca Mircea se cearta cu Vali Stan si tare-mi parea rau sa vada dusmanii asa ceva.
De violet pe 9 November 2009 la 13:47 (#)M-am prins aseara ca-i bashcalie in clipa in care Badea a sunat din culise ..Pacat c-ati exagerat ,mai lipsea sa-l bagatzi si pe turnatorul ala de S.Roshka Stanescu in circoteca!
De Ilie Zamfir pe 9 November 2009 la 13:52 (#)Din p.d.v sexual mie imi place Udrea ,putzin imi pasa ce face-n politichie ,la pat e buna si tare ash mai tavali-o si eu macar o data !Daca ma lasa Base & Cocosh !
De mai mult timp se tot ‘toaca’ ideea ca Base doar se preface ca vrea un guvern stabil.El vrea cu orice pret inca un mandat chiar daca afirma:”Desi nu mi-a placut, mai vreau un mandat”; totodata vrea ca guvernul demis, interimar, maram acum, sa ramana cu oamenii lui cu tot, la comanda butoanelor. E drept ca Udrea nu face acum parte din acest guvern interimar, dar asta doar pe hartie, pentru ca Udrea are aceiasi inraurire asupra lui ca pana acum. Cert este ca in acest ‘tandem’ Base are si vana si dibacie crescuta, si mereu ne surprinde cu ele.
De I.I. pe 9 November 2009 la 14:04 (#)Daca n-ati fi dumneavoastra, nu m-as duce sa votez la alegerile prezidentiale. Dar cum existati, o sa merg, in speranta ca veti crapa de ciuda.
De alegatorul responsabil pe 9 November 2009 la 14:09 (#)Aseara, la Sinteza zilei, ati dovedit ceva talente actoricesti. O fi de bine sau o fi de rau?
De sierra pe 9 November 2009 la 14:11 (#)@alegatorul responsabil: si daca nu crapam noi crapati voi?
De Victor Ciutacu pe 9 November 2009 la 14:14 (#)@Ilie Zamfir,
Cat despre “razuitul” mutrelor poti sa incepi cu a idolului tau poate asa descoperim si noi dosarul lui de turnator de la secu’, care altfel, am inteles ca a fost distrus!
De cineva pe 9 November 2009 la 14:16 (#)Te anunt respectuos pe aceasta cale ca “matrozul” este primul si singurul dintre politicieni care este bugetar de 20 de ani. Si, culmea, s-a imbogatit al dracu in aceasta postura (a se citi el plus famiglia lui)! Eu zic sa inceapa reforma chiar cu el!
A, păi eu crap de ciudă de multă vreme. Dacă ar exista puţină dreptate pe lume, zău că aş merita o mică satisfacţie. Dar de ce vorbiţi despre dumneavoastră la plural?
De alegatorul responsabil pe 9 November 2009 la 14:18 (#)Oricum, indiferent de cine va cîştiga, sînt convins că în anii ce vor urma, tot eu voi crăpa de ciudă, în timp ce dumneavoastră vă veţi turna în continuare, bine mersi, inepţiile geniale.
De alegatorul responsabil pe 9 November 2009 la 14:20 (#)@alegatorul responsabil: mai aveti o mitocanie si va luati viteza
De Victor Ciutacu pe 9 November 2009 la 14:21 (#)Dle Ciutacu
Emisunea de aseara de la Sinteza Zilei a fost pe `giagichi` adica foooarte tare mai ales cand a plecat DL Stan cu notebook-ul la sub brat,talentele actoricesti sunt de `super calite`.In seara aceasta din nou la Sinteza ?
De daniel pe 9 November 2009 la 14:22 (#)Ieri a aparut pe Irealitatea tv militzianca aia
De Radu Mamii pe 9 November 2009 la 14:24 (#)de la loterie,sa ne-ndemne la joc!
Excrocheria Nationala va da potul cel mare doar peste doua saptamani,de ziua alegerilor ! Shtitzi de ce “se cashtiga” doar de doua ori pe an ? Ca sa fie premiul mare si sa atraga multzi proshti sa cotizeze impozitul pe prostie ! De fapt banii nici nu mai sunt de mult la loterie,cum ii incaseaza ii si cheltuie pe salarii nesimtzite baietzii si fetele deshtepte
din sistem ! Apoi, cand trebuie ,(de alegeri de ex.)iese un cashtigator fantoma (din Galatzi de ex.)fost sau actual militzian,spp-ist sau sri-ist,care de fapt ia doar o prima de o mie -doua,de euroi si se face ca primeshte milioanele care de fapt nu exista!Banii au fost de mult impartzitzi intre “organizatori” si bugetul statului.Statul shtie dar nu zice nimic ca-i convine sa ia taxa pe prostie !Furtul pseudo-legal e foarte simplu:se folosesc doua seturi de bile din doua truse separate iar marcajul electronic din cip-urile bilelor “straine de joc” nu permite ca acestea sa fie extrase nici intr-un milion de ani.
Cele 6 care sa nu iasa sunt selectate de computer in timpul dintre inchiderea caselor electronice de joc (ora13) si ora extragerii (19).
S-ar putea elimina frauda daca extragerea ar avea loc fix la ora 13,01 pentru a nu mai fi timp fizic pt calculator! Inchiderea caselor ar trebui ashteptata in direct la tv de “comisia”
de extragere !Dar banditzii nu vor nici in ruptul capului sa faca asha:cica trebuie sa “pregateasca” extragerea. Pai s-o pregateasca de la 7 dimineata si pana la unu sa
fie gata ! E un jaf nerushinat shi nimeni nu ia atitudine ! Jos mafiotzii ! Vrem ancheta completa si impartziala !
Care dintre “voi” s-a enervat? Nu cred că am fost mitocan, însă sînt sigur că am fost cît se poate de sincer.
De alegatorul responsabil pe 9 November 2009 la 14:26 (#)Toma,de la monitorizarea presei a spus ca in aceasta campanie televiziumile il linseaza pè Basescu.De asemenea a mai spus ca “exista foarte putini ziaristi cu coloana vertebrala” si ca “ziaristii sunt mercenarizati”.In acest context interventia Elenei Udrea este minora fata de ce se intampla in m,ass-media.Cum comentati??? Nu l-am vazut pè nici o “lista” de “limbisti” sau “pupincuristi”.
De Traian pe 9 November 2009 la 14:47 (#)@Ilie Zamfir
De korbul pe 9 November 2009 la 15:06 (#)si unde mai pui ca a condamnat si comunismul.
Unde naiba vezi lupta cu bugetarii? Pe hirtie?
Ca doar nu eu le-am marit lefurile cu 10% in acest an. Crezi ca ar fi voit ei sa scada numarul? Nemaiavind ce sa fure din visteria goala, au acceptat conditiile FMI, pe care le banuim, nu si cunoaste, ca e la secret.
Inca mai esti cuplat cu securistii, cind de fapt ei sunt repartizati proportional la toate partidele, ca doar li se indica de pe vremuri, mai resfirati mai tovarasi.
@cineva (2:16)
Parca te-as recunoste dupa text .Nu cumva esti Mircea Badea ?sau un admirator de-al lui ?Ti-a dat voie presedintele Norvegiei sa vorbesti ?Sau ai primit appointment-ul regelui Sarcozy al Frantei ?
Repet pe litere ca sa pricepi : Shi pe Dracu’ l-as vota ,daca ar zice si ar si incepe sa faca ce-a facut Uratul.A-nceput decimarea bancului imens de piranha pe care-i car in spate de 20 de ani !
De Relu Fistichiu pe 9 November 2009 la 15:13 (#)Toata agoniseala “din vanzari anterioare” a famigliei lui nu face nici cat a milioana parte (ppm) din cat devoreaza milioanele de bugetofagi si familiile lor.Asa ca matematic,el
nici nu se pune la socoteala fata de jaful si prapadul facut de bugetari incontinuu..Ei sunt atat de multi si de lacomi,incat,in scoli ei isi pazesc propriile progenituri ,in spitale n-ai loc de neamurile lor ,iar fiscaletzii strang bani cu arcanul pentru ei si neamurile lor bugetare ! Si niciunul macar n-a luat un examen sau concurs fara masluiala ,pile,cunostinte si relatii !De fapt cei ce muncim sa producem marfuri si servicii utile,folositoare,vandabile (PIB)am ramas o minoritate,considerata fraieri de catre leprele bugetare !
Base nu mi-e idol ,dar ii urasc pe bolshevici caci mi-au mancat viata, averea parintilor si m-au facut sa-mi parasesc tara pe care
atat de mult am iubit-o !Fara comunisti !
@Korbul
De Relu Fistichiu pe 9 November 2009 la 15:28 (#)Chestia aia cu condamnarea comunismului a facut-o contre-qeur,dar nu-mi pasa.Marirea cu 10% a fost legiferata de Taratzeanu anul trecut sub santaj psd-ist bolshevic cand s-a facut pactul cu sindicatele bugetare bolshevice.
Acordul cu FMI e public pe situl lor si pe cel al bnr sau mf.Mie mi se pare foarte complezant fatza de ce mi-as dori eu :douatreimizarea hydrei bugetare.Astfel as putea dubla salariul treimii ramase si ar avea de lucru 8 ore pline pe zi :abia atunci si-ar merita malaiul.Si-as face si o economie la buget de o treime adica vreo patru miliarde de euro anual .Abia atunci ar fi fezabil un impozit unic de 10% (zeciuiala)
ca pe vremuri cand nu existau atatzia trantori lefegii.Iar inflatzia ar scadea la 1%…Vise…
frumoase…liberale
@ alegatorul responsabil:
Iti dau o veste neplacuta: de-ai sti tu ce multi suntem NOI pe aici; de fapt, se vede cu ochiul liber. Si sa vezi cati suntem ,,afara”! Ai fi uimit sa afli.
De violet pe 9 November 2009 la 15:29 (#)@Relu Fistichiu & korbul: urmatoarea tentativa de chat ca trimite pe mess
De Victor Ciutacu pe 9 November 2009 la 15:32 (#)@violet
De alegatorul responsabil pe 9 November 2009 la 16:26 (#)Exact asta mă seacă, faptul că sînteţi mulţi. Cred că şi tu însuţi ai rămîne uimit dacă ai ştii cît de mulţi sînteţi cu adevărat cei care vă “exercitaţi în comun libertatea individuală” (V. Ciutacu dixit) .
Corectez: ” manifestarea colectivă a libertăţii individuale de conştiinţă dă societăţii, periodic, o direcţie”.
De alegatorul responsabil pe 9 November 2009 la 16:28 (#)Draga admirator al lui Base (alegatorul responsabil), aici noi nu postam pro Base, ba dimpotriva …asa ca “bouge vite”, devii enervant..Basescu n-a facut nimic pt. noi asa ca trebuie sa incercam cu altu.. hai viteza…
De Anca Maria pe 9 November 2009 la 16:35 (#)Stimată româncă de bun simţ, se pare că n-aţi înţeles. Nu sînt un admirator al lui Băse, ci un ins oripilat de domnul Victor Ciutacu. Ca o curiozitate, ce anume aţi fi dorit să facă Băse pentru dumneavoastră?
De alegatorul responsabil pe 9 November 2009 la 16:48 (#)@alegatorul responsabil: daca sunteti atat de oripilat, va scutesc de chin
De Victor Ciutacu pe 9 November 2009 la 16:50 (#)Adică vă retrageţi în pustietate?
De alegătorul responsabil pe 9 November 2009 la 16:53 (#)tocmai v-ati luat viteza. dati o tura prin Arad si mai cautati-ma…
De Victor Ciutacu pe 9 November 2009 la 16:54 (#)imi doresc pentru “mine” sa-si cumpere Ioana Basescu casa de sute de mii de euro, aia mica masina care costa mai mult decat o casa, criza sa distruga toate societatile mici, chiar si cele mari, somajul sa atinga o rata de 20%, creditele sa fie din ce in ce mai scumpe, cat mai multi datornici la banci, ramanii sa se mute in corturi si sa manance dude si corcoduse…..imi doream ca prin guvernul BOC via Basescu sa ia dracu niste masuri anticriza sa nu ajungem in rahatul asta, ah si pe plan extern, sa nu ne faca ras, ca mi-e rusine sa mai scot capu’ in Europa cu un asa presedinte.
De Anca Maria pe 9 November 2009 la 17:05 (#)E prea multtttttttt??????????????????????????????
Nu e prea mult. E prea puţin. Sînteţi oficată rău. Ar trebui să gîndiţi pozitiv. În tot răul ar putea fi şi un bine. De exemplu, poate că de ruşine nu veţi mai scoate capul în Europa şi aşa alţi cetăţeni vor putea călătorii fără ruşine.
De tot eu pe 9 November 2009 la 17:14 (#)Fraza asta e chiar ridicola “De exemplu, poate că de ruşine nu veţi mai scoate capul în Europa şi aşa alţi cetăţeni vor putea călătorii fără ruşine.”Va rog gasiti-va o alta ocupatie si nu mai postati… pt. ca eu am dreptul sa calatoresc unde vreau fara sa rada strainii de mine ca sunt, pana acum imi spuneau ca suntem tiganii, acum ma intreaba daca mi-e dor de comunism……sincer NUUUUUUUUUUUU
De Anca Maria pe 9 November 2009 la 17:33 (#)“NU cred in onestitatea oamenilor adusi pe banii statului la mitinguri.”
Radu Tudor – Antena 3
Ajutor! Victore, ce inseamna 100 de autobuze (cate au fost la craiova) care merg cu votanti in 5 localitati ?!
De brrrr pe 9 November 2009 la 17:57 (#)Dar vreo 5-6-7 nuclee pdl-plm care ar putea organiza excursii de astea ?!
Macar adu vorba, daca tot …
PRESEDINTELE ! Ba, sunt mandru de tine !
1.fi-ta ai mica e desteapta rau de tot, europarlamentar:
2. aia mare are vanzari anterioare ( e pe picioarele ei, cum s-ar spune) – 1 mil $..
3. mircea e om de afaceri de mil -il duce capu’ la-m vazut la tv !
4. udrea e…, ba, scuze, asta nu-i din famelie…
5. D-na Maria este o prezenta discreta, buna de plimbat la mall si pe la alegeri, nu-i asa ?!!
Ba, esti meritos, ba , dom’ profesor (dai lectii)!
De brrrr pe 9 November 2009 la 18:06 (#)1. Sunt de acord cu parlament unicameral.
2. Sunt de acord cu al 2-lea mandat, si asta sa fie (prin referendum, evident) de 7 ani, sau mai bine pe viata, ca prea esti bun !
3. Sunt de acord cu arestarea mogulilor rai, a tonomatelor ( de la poker mecanic pana la ATM-uri), a politicienilor ticalositi si in general acui vrei tu, ca le stii pe toate, de la rima pan’ la gripa !
DA’ AM SI IO O INTREBARE DE OM PROST : vor (re)acorda sau nu Occidentul si USA azil politic romanilor ?!
De b pe 9 November 2009 la 18:43 (#)Am vazut mai sus postat acest link.
INTRATI LA ACEASTA ADRESA !
Promovarea tineretului in structurili de partid sa de stat, a adevaratelor valori, a celor care stiu sa munceasca bine si din greu, acesta este adevarata cale pe care trebuie sa o urmam pentru propasirea scumpei noastre patrii, republica romania !
Una peste alta, bianca, elena si nuti, sunt 3 elemente de valoare, care orice ar fi, daca ar fi, cand o fi – NU VOR MURI DE FOAME !
De b pe 9 November 2009 la 18:57 (#)@Relu Fistichiu sau Ilie Zamfir,
De cineva pe 9 November 2009 la 20:08 (#)Cu presedintele Norvegiei o las pe admiratoarea ta (sau a ei) sa vorbeasca. Dupa ceea ce postezi observ urmatoarele:
1. N-ai prins nici macar 5 secunde din epoca de aur in care se traia in intuneric, se invata la lumanare cu picioarele invelite in patura din lipsa de caldura si nici n-ai stat la cozi 2 minute ca sa prinzi un kil de zahar. Plus de asta n-ai ridicat pancartele pe stadioane cand venea marele si iubitul conducator al patriei;
2. Daca le-ai fi trait pe toate astea ai fi vazut ca marele carmaci de azi, care baga nava-zid la o simulare pentru prelungirea brevetului de marinar, are aceleasi tendinte dictatoriale pe care tinerii din 1989 nu le-au mai putut suporta si pentru care chiar au murit;
3. Marele carmaci n-a inceput nimic. N-a facut altceva decat sa comaseze institutii cu acelasi numar de persoane. Salariile mari nu sunt la bugetarii de care vorbesti ci mult mai sus la clientela lui politica. Daca vroia sa faca ceva incepea cu salariile lor (vezi fondul proprietatea, etc) si le punea in leagea unica a salarizarii, lege care nu face altceva decat sa scada salariile celor mici.
4. Nu in ultimul rand observ ca esti extrem de frustrat ca nu ai intrat in “sistemul bugetofagilor”. Sincer, as fi vrut sa te vad acolo ca sa iti vad reactia la aberatiile guvernului baselu’-boc.
5. In ce priveste faptul ca nu esti in tara am convingerea ca plecarea nu se datoreaza “bugetofagilor”. Un sfat pe gratis: ramai unde esti……
PNŢCD a semnat astăzi, 09.11.2009, un Protocol politic de colaborare cu PD-L în vederea susţinerii candidaturii d-lui Traian Băsescu pentru funcţia de Preşedinte al României. Protocolul prevede, de asemenea, participarea PNŢCD şi PD-L pe liste comune la viitoarele alegeri locale, parlamentare şi europarlamentare. Prezentul Protocol a fost semnat cu informarea şi cu acordul Partidului Popular European, familie politică din care PNŢCD şi PD-L fac parte. Preşedintele PPE, dl Wilfried Martens a sprijinit personal această colaborare în scopul promovării în România a politicilor europene de centru-dreapta, PPE fiind cel mai puternic partid din Parlamentul European
Cred ca Iliescu jubileaza
De Fanu pe 9 November 2009 la 21:32 (#)doream sa fac numai o corespondenta a ticalosiei…
@ alegatorul responsabil ( cu intarziere):
Ma gandesc , totusi, ca poti citi.
De violet pe 10 November 2009 la 13:40 (#)ASA ESTE, SUNTEM MULTI si STIM sa conjugam SI verbul A STI la conditional -optativ prezent!!
Lucru cu care tu nu te poti lauda. Agramatismele sunt-in mod clar- specifice portocaliilor. Exceptiile nu fac decat sa confirme regula.
E clar ca e Udrea. Femeia asta nu mai are niciun Dumnezeu.
De vandrei16 pe 10 November 2009 la 18:39 (#)Adaugă Comentariu!