Decât să încercaţi să-mi închideţi gura, mai bine să reuşiţi să mă pupaţi în cur
De: Victor Ciutacu - Categoria: Caruta cu deontologi,Rezervaţia cu imbeciliDată fiind amploarea iureşului declanşat, scriu extrem de scurt pe tema cererii politicoase de arestare a mea, adresată de Radu Moraru în direct lui Emil Boc. Dincolo de faptul că banuiesc că, de fapt, eram ofranda adusă premierului de ziua lui şi de sfaturile binevoitoare pe care le primesc (să nu mă-ncurc cu instituţiile controlate de Traian Băsescu, să nu mă bag în troacă, să nu răspund public, să nu le fac jocul etc.), eu lucrez ca la carte. Sunt un mic elveţian al procedurilor.
Am început cu o sesizare la CNA, reglementator şi arbitru al pieţei tv. Dacă vrem să trăim într-un stat de drept, ne adresăm procedural instituţiilor. În măsura în care nu suntem mulţumiţi, mergem mai departe, la alte instituţii. Dar nu tăcem ca proştii şi nu ne lăsăm intimidaţi. Pentru că, băgând capul în pământ când suntem împroşcaţi, generăm precedente periculoase. Cum ar fi, mai rău ca-n perioada revanşardă 1997-2000, cereri de arestare-n direct; care, la un moment dat, se pot transforma şi în fapte. Azi poate fi vorba de mine, mâine (la nevoie) poţi fi şi tu, oricare dintre aceia care îndrăznesc să nu-l placă pe actualul preşedinte. Fiindcă România-i şi ţara noastră, nu doar a lor, eu n-am de gând să tac.
UPDATE: N-au venit ieri să mă ia, deși i-am așteptat. Poate le iese azi, pe motiv că am fost șeful lui Mucea și nu l-am împușcat la timp…
P.S. Dat fiind că remarc subiectele care-l pasionează pe argatul familiei, îl anunţ public pe George Constantin Păunescu că sunt dispus să gazduiesc la mine-n studio o dezbarere despre Securitate şi credite bancare nereturnate. E invitatul meu.

177 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!lasa-l mah…omu` venea dupa vacanta, audienta mica, avea nevoie sa faca valuri ,sa afle lumea ca s-a intors..ce naibii !
De un om pe 8 September 2009 la 17:27 (#)Bravo! Nu te lasa! Daca si tu te lasi chiar ca nu mai avem nici o sansa in tara asta! Suntem numai buni de emigrat in Congo!
De cineva pe 8 September 2009 la 17:28 (#)oho, hai ca nasul e chiar tare vere. daca tot vrei sa il lucrezi ca la carte pot sa-l dai in judecata pentru practici anticoncurentiale si il lasi in fundul gol, mai ales ca aia de la strasbourg nu se prea joaca cu chestii d’astea.
De gogu pe 8 September 2009 la 17:29 (#)Ciutacule,
Care apelativ te deranjeaza mai tare: securist sau derbedeu ?
Fiara.
De Fiara pe 8 September 2009 la 17:33 (#)@Fiara: nici unul dintre ele, da’ exploatez si eu slabiciunile adversarului
De Victor Ciutacu pe 8 September 2009 la 17:35 (#)Victore, ce-a mai buna aparare e atacul. Suna dracu din goarna adunarea si sa punem pulanul pe ei! Stii si tu ca daca suntem mai multi nu au cum sa ia maul! Succese!
De Dan Tanasa pe 8 September 2009 la 17:40 (#)Sunt alaturi de tine , sper ca Romania sa ajunga o tara mai buna in viitorul apropiat. Oamenii politici se lauda ca fac 1 km de autostrada si ala din imagini video parea a fi 1 km de autostrada pe un singur sens , in timp ce in unele tari altii inalta cladiri de 1 km inaltime . Rusine clasei politice actuale ca indrazneste sa se ocupe de jurnalisti in loc sa se ocupe de ceva din care noi am putea sa folosim si peste ani si ani . Jurnalistii si clasa politica se vor schimba insa important este ce va ramane dupa noi . Securistii sunt peste tot , si daca unii dintre ei ar fi murit de batranete se pare ca va apare o noua serie de securisti formata fie din fii lor .
De vladone pe 8 September 2009 la 17:44 (#)Viata e nedreapta. Tu esti in “iures”. Restul sta pe margini, ca la fotbal, asteptind sa vada incotro bate vintul , in ce poarta intra mingia…Sper sa nu ramii iarasi singur. Ai mai fost in situatii in care , cu mici exceptii, toti s-au uitat in partea cealalta.
De Mihaela Petrescu pe 8 September 2009 la 17:45 (#)Si sa te pupe-n cur, daca le dai voie! Dar crezi ca” macar “asta vor reusi?
Pe ce baza s-a formulat cererea de arestare?
De Cristina pe 8 September 2009 la 17:46 (#)Doamne fereste, onoarea pupatului ar fi prea mare pt circarii astia, ar vrea nanasu’, ca ati vazut cum dadea buzna la marinar!! Daca va incalzeste cu ceva, suntem si noi prin preajma, cu pumnii stransi si va sustinem impotriva nedreptatii si abuzului!!
De alien pe 8 September 2009 la 17:49 (#)Basescu imi provoaca greata pentru ca de la “muie, ti-am zis eu!”, pana la “gaozari” n-a fost cuvant murdar pe care sa nu-l rosteasca. De scarba m-a umplut si Nastase cand, grobian, ne cerea sa-i numaram ouale, ca ultimul aprozarist. Atatia oameni mari care vorbesc ca niste birjari, si tu quoque, Ciutacus? Limbajul asta te pune in aceeasi troaca cu ei, de ce te cobori? Sunt atatea cuvinte in limba romana, mai jignitoare decat “sa ma pupe in cur” dar mai elegante, totul e sa stii sa le folosesti cu inteligenga si umor fin, o ironie poate fi mai usturatoare decat o injuratura de mama. Fiindca tot vorbiram de ingineri, jurnalisti si talent, mai de dimineata…
De Begone pe 8 September 2009 la 17:50 (#)Toate bune si frumoase coane. Moraru e un astupat, vorba lunga-i saracie. Ma surprinde cum au sarit in sus baietii de pe blog. Moraru e toarta de la manerul haznalei vreunui tip infipt bine si cam atat. E clar ca procentul de jurnalisti stimabili e foarte redus. Vad ca sapramana asta, dupa Patapievici, acum Moraru, au cam inceput sa sara supapele PDL-iste. Cateii latra si ameninta cu parnaia. Is tari baietii. Numai ca papionul lui Patapievici e nationalizat de la Ratiu, iar barba si ochelarii lui Moraru mascheaza alte adevaruri incomode pe care latratul lui nu reuseste sa le ascunda. Asta ca sa nu fim triviali. Nicidecum de spaima vreunui for cu multe consoane.
De Belzebut pe 8 September 2009 la 17:53 (#)Iti multumesc pentru faptul ca ai curaj sa-i infrunti, eu am fost prea “mica” sa pot, sa am sanse de izbanda. Dar pe tine te sustin din toata inima.
De Camelia pe 8 September 2009 la 17:53 (#)Imi plac mult emisiunile tale, se vede ca esti o persoana educata, rationala si capabila.
Multa bafta!
Se pare ca i-ai enervat pe astia suficient de mult cat se te umfle pe 24 de ore ca sa-si faca damblaua (mai mult nu vad sa aiba cum, daca gaseau ceva nu asteptau pana acum). E clar ca intrebarea i-a sugerat-o Boc lui Moraru.
De Optimvs pe 8 September 2009 la 17:58 (#)In concluzie, pregateste super-cosul tip “cetateanul Kislearsky” :p.
domnule Ciutacu,
De un gog pe 8 September 2009 la 18:01 (#)desi am o parere foarte proasta despre Radu Moraru, si imi este foarte clar pe ale cui interese le deserveste dansul, cand va aduce aceste acuze, nu pot sa nu remarc ironia si ipocrizia acuzelor de calomniere pe care le aduceti astazi acestui domn, cand numai ieri chiar dvs calomniati o persoana a carui nivel intelectual si etic va depaseste cu mult (ma refer la ctp), bazandu-va numai pe niste fotografii neclare ale unui ziar de doi lei.
Şi ce mai vor ? Pumnul în gură, injuriile, mitocănia ridicată la rang de replică politică. Dă-i dracului, că scăpăm noi de ei. Nu te lăsa, dă-i în judecată că ai dreptate !
De matilda pe 8 September 2009 la 18:02 (#)nu exista lingau mai mare decat moraru. e un lingau , atat…nu trebuie bagat in seama.prostu’ nu face decat sa-l reinvie pe defunctul băunescu.inviere media ce nu+i va face bine băunescului deoarece il va pune in lumina reflectoarelor…mediei…
De fla pe 8 September 2009 la 18:09 (#)Am luat stirea pe scurt, ca mi se urca sangele-n cap. Am citit foarte putin la Petrisor Obae.
In primul rand, nu ma mir. Se pare ca baietii dau pe afara si nu mai suporta. Corabia se scufunda, dar viitorii inecati nu se lasa cu una cu doua.
Moraru a dovedit ca este un mare nenorocit de om. Dar tot un ilustru necunoscut ramane. Ai inteles, Morare? Si sa-l lasi in pace si pe Mircea, ca nu-i ajungi tu la calcaie!
De violet pe 8 September 2009 la 18:10 (#)Decât să te pupe in cur pe tine, mai bine ne-ar pupa pe toţi.(Nu fii egoist!)
De Ciprian pe 8 September 2009 la 18:13 (#)Dezamagitor Radu Moraru in ultima vreme…Acum vreo cativa ani ma mai uitam la emisiunea lui , dar parca nu era atat de tendentios…Parea manat de sentimente juste…Acum ,in goana lui disperata dupa rating , se pare ca a uitat de noi telespectatorii , cei care ar trebui sa constituim principala lui motivatie. S-a dus cu informatiile corecte si comentariile decente care , acum cativa ani , mai erau inca prezente in emisiunea lui. Sincer , imi pare rau ! S-a mai dus unul…
De mihaistar82 pe 8 September 2009 la 18:14 (#)daca l-as vedea pe acest morar pe strada l-as scuipa in fata.dar nu stiu daca are obraz.
De fla pe 8 September 2009 la 18:15 (#)Cred ca cel mai bine il “convingem” pe Badea ca are viziuni profetice despre Romania,il convingem sa candideze la presedintie si garantat va castiga(e cel mai anti Base din tara) ce aia mea noi nu putem sa ne batem joc de ei , ca m-am saturat de hotiile alor astia.
De sorined pe 8 September 2009 la 18:16 (#)Aduc 10 voturi garantat din cele care nu ar fi venit la vot.
Vorbeste tu cu “nebunu’” poate sa baga , daca a reusit sa aduca 5000 de oameni asa scurt la alergare fara bani inchipuieti ce poate face intr-o campanie.
Am mai citit cateva extrase din emisiune si n-am cuvinte destule sa exprim ceea ce simt acum.
Asa cum presa a ajutat sa ne “scape” acum 5 ani de Nastase( ca si eu ma inscriu printre fraierii care l-au votat pe Basescu, asta ca sa ma exprim bland), asa trebuie sa-si ia foarte in serios rolul de a ne scapa de ciuma care a pus labele imputite pe aceasta tara.
Si Morare, dar daca eu, cetatean roman, nu vreau sa-l vad in lanturi pe “Victoras”, ci pe tine? Ce zici de asta? In numele cui ai vorbit si cum ti-ai permis acest lucru?
De violet pe 8 September 2009 la 18:17 (#)stai sa vezi victore cand l-o aduce si pe kklinescu.kktul trebuie insotit si de damf.cred ca, daca mai traia regretatul paler , i-ar fi rupt urechile derbedeului cu pantalonii rupti in cur.
De fla pe 8 September 2009 la 18:19 (#)Doamne ajuta sa te aresteze!
De curios pe 8 September 2009 la 18:21 (#)Stai matale vreo saptamina la mititica dar scandalul stirnit pre multi va dobori.
Din pacate, nu cred sa fie, totusi, in halul asta de boi.
da in ei, pe ei, pe ei, pe ei pe mama lor, contrar a ceea ce cred multi asta nu e din fotbal.
De mojicu pe 8 September 2009 la 18:21 (#)Moraru asta e ,daca imi amintesc bine,dorohoian.Dom’le,Dorohoiul e vizitat abitir de astia mari,nevasta lui Geoana,Androneasca,recent,etc.Curios cum multi dorohoieni(am mai dat exemple) s-au trezit mari ,dupa ce au plecat de aici.Dar cat au fost in oras,nu i-a stiut nici dracul.E cazul lui Moraru asta despre care mare lucru nu am ce spune.E necunoscut la noi.Halal…
De Irina pe 8 September 2009 la 18:29 (#)Iar isi face reclama pe seama voastra retardatul ala de Radu Moraru? Frustratul ala care nu trece de 0,3%.
De Petrisor pe 8 September 2009 la 18:39 (#)i-ai facut reclama astuia, cred ca te-ai inteles cu el
. o sa faca vreo suita de emisiuni in care sa trateze problema asta si o sa i se tripleze audienta.
De marius pe 8 September 2009 la 18:46 (#)ar fi ok o dezbatere d-asta cum zici, cred ca m-as uita si eu pentru prima oara la emisiunea ta, dar doar daca ar veni si mogulu’ vostru.
De bogdan pe 8 September 2009 la 18:52 (#)ca el are experienta
Vai de capul lui! Vrea sa faca un mic iures acum ca s-a intors din vacanta… Sunt sigura ca va face un mic serial din asata, pentru putina audienta si mult pupincurism. Oricum, felicitari pentru decizia pe care ati luat-o.
De Adina pe 8 September 2009 la 18:54 (#)Situatia sta cam asa: Morar (care le are cu jurnalismul cam cat le are un caine cu lins sarea) vrea sa se iteasca si el – prin alaturare – intr-o poza care-l cuprinde pe fratele lui Mircea B, patapievici (cu “ci” se scrie sau cu “ch”?), Elena Vulgara (sensul latinesc, evident), Elena indePenDenta (citeste si tu majusculele) si alte cateva figuri grotesti ale minciunii in spatiul public.
De Mdeah pe 8 September 2009 la 18:56 (#)Cum n-a fost convocat la poza de grup, se baga si el in ea ca gunoierul la nunta: poate le poarta noroc. Dar daca se prind nuntasii si-l gonesc din grup? asa ca, preventiv, injura el pe cei pe care-i simte dezavuati de grup, ca sa nu fie el huiduit.
Oricum, am scris prea mult pentru cat merita gaozarul (sensul prezidential, evident) asta.
Insa ceva nu-mi da pace: sa te crezi “Nasul” si sa stai pres in fata Piticului National, sursa tuturor bancurilor cu lingai si pitici, asta nu-mi iese.
Ce film ar mai scoate Copola din asta… Sau daca nu Copola, Borat!
Daca indraznesc sa te salte intr-o zi, ( sper sa nu se intample ) aceasta ar putea fi scanteia declansarii iuresului national si poate inceputul sfarsitului lor. Un semnal sa ne dati si ne vom strange cu zecile de mii.
De mishulescu pe 8 September 2009 la 18:59 (#)este cineva care comenteaza ca stam pe margine si asteaptam sa vedem ce se intampla. sugereaza ca suntem toti oportunisti dar nu ia nicun fel de initativa ca sa probeze .
De rachelle pe 8 September 2009 la 19:04 (#)eu una nu ma uit la la spectacol iar daca victor ciutacu are nevoie se sustinatori, poate sa conteze si pe mine.
in tara asta, toate lichelele comuniste care pupa in cur puterea isi spun ziaristi deontologi. nu ma intereseaza ce i se arunca in carca lui victor, dar simplul faptul ca nu l-am vazut aducand osanale tuturor scursurilor acestei natii ma face sa fiu de partea lui in acest conflict.
nashul arata daca mai era nevoie ca nataia asta are prea multi ticalosi.
@victor: ma bag si eu ca musca; nimic despre fotbal, ca doar te pricepi?
De brazvan pe 8 September 2009 la 19:09 (#)moraru e un papitzoi cretin… ma bucur ca nu va lasati, intr-o tara unde toata lumea pleaca capu’, sa primeasca niste firimituri de la stapan! Doamne in ce hal am ajuns, si cate sperante s-au dus naibii in astia 5 ani…
De Ally pe 8 September 2009 la 19:10 (#)Mai deocamdata pe tine nu te-a acuzat nimeni de smekerii cu statul , dar pe barbosu’ ala libidinos care a luat bani nerambursabili de la guvern de si-a facut hotelu’ ala a vorbit o lume intreaga . Uite unde era lupu’ moralist…ba si cand il mai vezi si cu floacele alea pe fata ti se face si scarba ca barbat d’apoi ca muiere…un jegos imputit da-l in …masii
De EDY pe 8 September 2009 la 19:13 (#)“MISCAREA CONTRA STATULUI!” base are tupeul sa spuna ca statul este el! Trebuie sa priceapa ca nu este asa. Felicitari pentru atitudine. Daca aveti nevoie, doar scrieti pe blog.Eu va sustin. Si, in mod sigur, foarte multi romani va sustin.
De nicole pe 8 September 2009 la 19:19 (#)Victor ,eu dac-l vad pe strada pe JEGOSUL asta il bad in masa.L-am vazut la o deschidere de Showroom si-mi venea sa vomit.Plin de el ,figuri,nu-i mai ajungi la nas.Pe el ,nu te lasa.
De stefan pe 8 September 2009 la 19:28 (#)Nu am mai vazut jurnalisti certandu-se intre ei, din cauza si de pe vremea M.Macovei.
De Ioana S.,Bucuresti pe 8 September 2009 la 19:28 (#)Probabil vor ca atentia opiniei publice sa fie indreptata spre alte scandaluri si sa uitam de Familia sau d-na Udrea.
Nu consumati minutele de antena pentru acuzatii de doi bani.Dati-l in judecata daca e cazul, poate se mai gandeste cand deschide gura.
Ar fi interesant de văzut în ce fel (şi cât de urgent!) onor CNA îi va găsi o scuză scuzabilă la inscuzabilele atacuri. Probabil că, la preţioasele indicaţii ale Celuimultpupapîndos, realizatorul de emisiuni cu şi pentru caricaturile din capul Statului, va primi şi niscaiva bonusuri.
De SuKăRiT pe 8 September 2009 la 19:30 (#)Speriat trebuie să mai fie Independentu’, dacă apelează la astfel de atacuri prin interpuşi insignifianţi.
Logic, să fi fost io, l-aş fi aşteptat la intersecţie (cu un prieten operator de faţă că nu-s egoist, să vadă apoi toată lumea, da?) şi l-aş fi demolat încet.
E mai indicată, totuşi, calea aleasă de dumneavoastră şi e bine că o urmaţi. Fiţi “elveţian” până nu-i mai rămâne şfanţ în buzunare (în conturi, pe carduri!) sau îşi cere, public, scuze.
@stefan: crezi ca foloseste la ceva instigarea la violenta? doar sensul e invers, directia ramane aceeasi; gresita, dupa parerea mea…
De Victor Ciutacu pe 8 September 2009 la 19:36 (#)Domnule Ciutacu am si eu o curiozitate cand scrieti folositi “pe” sau “pa”, ma gandesc ca ar fi bine sa fiti consecvent (in sensul ca daca spuneti pa sa scrieti tot pa si viceversa)
De jad pe 8 September 2009 la 19:36 (#)Stiu ca parerea dumneavoastra este ca sunteti arogant si genial , a mea despre dumneavoastra este ca sunteti doar un pic arogant si atat,… sau poate mai e ceva de zis nu sunteti in nici un caz modest
@jad: cand aveti niste bani de cheltuit, va astept la un concurs de scris
De Victor Ciutacu pe 8 September 2009 la 19:39 (#)Victore, lasa mah nasul.. vrea si el sa faca ceva audienta pe spinarea ta. Tre’ sa traieshte si el, nu? Pana la urma cei care sunt buni sunt buni. Cei care nu, incearca sa se lege de cei buni, poate vor fi putin bagati in seama.
De Campulung pe 8 September 2009 la 19:53 (#)Asta da! stire.D-l Ciutacu ‘corupt’, poate chiar pana in maduva oaselor!Ma mir ca inca nu l-au ridicat pe vreo 24 ore, sa-si bage mintile in cap, ca indrazneste sa se incurce cu institutile statului, cu Familia tiranului, cu Elena Udrea, etc.Dar dumnnealui nu asculta de nimeni si se adreseaza acestor institutii, ca cetateanul simplu, care crede ca Romania este stat de drept; nu se lasa intimidat!, nu lasa sa i se dea cu pumnul in gura!. Cata incapatinare, cata fermitate!Pai, sa nu-i tinem pumnii?
De I.I. pe 8 September 2009 la 19:57 (#)Nu poti dovedi ca Oralu ti-a cerut arestarea pentru ca omul are limba prinsa intre bucile prezidentiale ca intr-o menghina…deci ?
De J o h n s o n pe 8 September 2009 la 19:57 (#)Stimate domnule jad. Stiintific se spune “pe p***a matii”. Popular se mai spune si “pa P***a matii”.
De tonybetony pe 8 September 2009 la 19:58 (#)Deci ai lucrat sau nu cu OMAR?
De cinci bani pe 8 September 2009 la 20:08 (#)[...] fi vrut să o sun şi eu pe nevasta derbedeului să-i urez una, alta. Dar io ştiu dacă nu cumva, acu’ că deveni şi securist, nu dă de urma mea prin telefonul mobil? Nu, don’le, nu mai sun pe mineni, că află securistul [...]
De Mie mi frică, mă! « Oana Stoica Mujea pe 8 September 2009 la 20:14 (#)@cinci bani: n-am avut placerea nici macar sa-l intalnesc, asa, ca Basescu. da’ am lucrat la fratii Paunescu, pe vremea cand Radu muncea la Sarbu si la Voiculescu. am scazut in ochii tai?
De Victor Ciutacu pe 8 September 2009 la 20:15 (#)N-am vazut emisiunea lui Nasu, ca nu ma uit la gunoaie, dar intreb: trasese ceva pe nas, omul?
De sandman pe 8 September 2009 la 20:29 (#)Era alb la mustata?
@rachelle: n-ai inteles nimic din ceea ce am scris. Mai incearca !
De Mihaela Petrescu pe 8 September 2009 la 20:31 (#)Buna seara!
Ai depus personal la CNA sesizarea? Pt ca azi a fost sedinta, dar nu era pe ordinea de zi…
Ce e misto, este ca iti creste cota de piata asa, ma rog s-ar putea si altfel….
Sincer, nu prea stiu cine este Radu Moraru, ai idee cam cu ce se ocupa?
Mes
De Mes pe 8 September 2009 la 20:31 (#)Înainte de-a citi totul, metodic, ar trebui să ştiu cine e Radu Moraru?
De renata pe 8 September 2009 la 20:34 (#)A…da! Gata! Ştiu!
În rest… m-am convins că eşti arogant. Nu reuşesc să cred că eşti prost. Te poţi bate în săbii cu nişte colegi, dacă vrei. Da’ cu alde Radu Moraru?
Să fim serioşi!
Dle Ciutacu… toti ziaristii sunteti de vina.
De adriana popa pe 8 September 2009 la 20:37 (#)Ca Nu publicati toate informatiil pe care le stiti despre onor prezidentul nostru ??
Nu de alta dar sa stie lumea pe cine voteaza .
Pai daca Nu , vom reinvia cu glorie perioada stalinista.
Sa revenim la obiceiurile bune , cu catusele la vedere.
Cine se uita urat la loi , la arest.
NE MERITAM SOARTA.
Victor, realizarea suprema a omului ala va fi cand se va pupa singur in cur.
De valentin pe 8 September 2009 la 20:39 (#)Snoava cu sesizarea la CNA este geniala!
De Bogd@n pe 8 September 2009 la 20:45 (#)Efect…ZERO. Nu ti-a pronuntat numele in clar asa ca o poate intoarce cum vrea,adica pamflet a la prietenu’ tau Care Este 005.
Am totusi o remarca amara dupa “sinteza” de aseara: razboiul dintre deuntologii pro-Basescu si anti-Basescu si-a aratat o noua fateta murdara,in sensul ca Ion Cristoiu (cu toate pacatele lui) era facut muci de invitatii emisiunii in prezenta unui JEG ca SRS.
Nu sunt fan Cristoiu,dar oameni ca SRS si Nistorescu au murdarit presa infinit mai mult decat toate trompetele trecatoare ale marinarului.
Interesanta manusa aruncata lui GC Paunescu, dar nu cred ca este bine sa vorbesti de funie in casa spanzuratului. Daca nu ma insel tot de conturi si securitate este vorba si la temelia trustului unde dai cu sapa.
vorba lu badea: rupe-i pe micuti! esti invitatul meu!
De popescul pe 8 September 2009 la 20:51 (#)Am accesat acest blog doar pentru a ma informa asupra atacului la adresa domnului Ciutacu. Din nefericire observ ca acest blog este asemanator unui blog creat de un adolescent care are o minima educatie.
Desigur aici nu te poti astepta la informatii suficiente, dar ma asteptam la o anumita conduita. Nu stiu de ce…
De 76 pe 8 September 2009 la 20:55 (#)Domnule Ciutacu,
Din vasta-mi experienta (sic!) cand cineva te ataca gratuit inseamna ca reprezinti un pericol
Daca, atunci cand ai vorbi urat sau ai gandi urat, te-ar durea fizic – durere care sa te taie si sa-ti doresti sfarsitul, deci daca ar fi asa… totul ar fi altfel…
Dar, cum cuvintele spuse nu ii dor, mi-e atat de mila de ei ca as scoate pusca ca sa-i scutesc de suferinta si ma intristez gandindu-ma la vorbele poetului:
Noi mereu le-am suportat pe toate,
Ducă-se dezastrele de-a dura,
Dar de ce, în plină libertate,
Cea mai mare să devină ura?
Pluralismul – tuturor ne place,
Chiar dacă îl facem numai unii,
Dar vedem, de-atîta timp încoace,
Pluralismul cinic al minciunii.
(Adrian Paunescu – Cine iese ultimul din ţară)
De Sinzianna pe 8 September 2009 la 21:06 (#)Am citit si eu stirea pe mediafax si am retinut formidabila expresie:
De alex.dumitrascu pe 8 September 2009 la 21:11 (#)“…..este că e ca şi cum Şerban Mihăilescu, cunoscut sub denumirea Miki Şpagă,…..”
pe caare am comentat-o dupa mintea mea cea simpla. E un atentat la legile gandirii.
Ciutacule ! Parvenitul ala de Moraru nu stie altceva decat sa faca curat la gaoaza unora precum Becali si mai nou la gaoaza lui Boc. Nu te lasa intimidat si rupe-i curu olarit de mai marele organe de copulatie si mictiune ale neavenitilor politici…
De Terente pe 8 September 2009 la 21:11 (#)“este că e ca şi cum Şerban Mihăilescu, cunoscut sub denumirea Miki Şpagă” hahaha.
De popeasca pe 8 September 2009 la 21:17 (#)Am am schimbat postul aseara. Nu-mi plac patimasii mai ales cei profitori…
De A pe 8 September 2009 la 21:17 (#)Victor, sa-ti traiasca nevasta, baiatul si tu pe langa ei! La multi ani!
nimeni nu a inteles aluzia. de ce textul are doua fragmente…
De 76 pe 8 September 2009 la 21:27 (#)Domnule V.Ciutacu,cred ca e prea mare deranjul pentru “nea cutare “.Lasa-l ca moare singur!
De cataranciuc ioan pe 8 September 2009 la 21:30 (#)P.S. Sondaj de opinie: La intrebarea “Ce parere avetzi despre doamna ministru al Turismului?”, 50% dintre respondentzi au spus ca este foarte buna. Ceilaltzi au precizat ca nu-si permit pentru ca sunt someri.Marja de
eroare +/- 3%. Salutari.
Acum nu mai sunt la prima impresie si cred ca tipul vrea sa-si faca reclama pe spinarea unora cunoscuti. Pentru ca la el se uita aproape nimeni.
De violet pe 8 September 2009 la 21:41 (#)hai sa te execute de acuma
) lasa-i sa schelaie….stii tu …cainii latra…….
De geom pe 8 September 2009 la 21:47 (#)Victore,nu te mai alinta atat!…Nu te aresteaza nimeni…Iar mini-sceneta de la Mme Firea cu”…il astept inca jumatate de ora in biroul meu pe Boc sa vina sa ma aresteze…”a fost,scuze!,penibila.
De marius pe 8 September 2009 la 22:14 (#)hm…toti ziaristii care nu sunt cu boc, ar trebui arsi pe rug. Asta in conceptia lui Radu M.
De SERBAN pe 8 September 2009 la 22:28 (#)Ca sa va sugerez ceva , din simpatie, prea multe critici catre Basescu dauneaza grav bunei dispozitii a telespectatorului.
De horya pe 8 September 2009 la 22:35 (#)D-le Ciutacu lasati-l pe dl Radu Moraru in pace,pt ca va veni vremea cand ii va parea rau de jignirea pe care v-a adus-o.Fiind o zi sfanta azi,ii urez sotiei dv.multa,multa sanatate,iar dv.multa putere de munca .
De alice pe 8 September 2009 la 22:36 (#)cred ca singura sansa ramasa pentru noi e sa ne cucereasca nemtii, CACOnducatorii manelisto-securisti autoproclamati “votati” de popor nu sunt in stare nici sa se stearga singuri la cur. din aceasta cauza exista acel individ cu miros greu de suportat numit RADU MORARU. kum e posibil ca emil boc sa fie prim ministru frateeeeeeeeeeee?????????????????
De doi lei pe 8 September 2009 la 22:46 (#)Si amenda e in coantum de … ? Ca pe criza asta si niste mii de coco se simt
De Ionut pe 8 September 2009 la 22:46 (#)omu’ de la cablu s-a obraznicit cam tare,nu cred ca va pati ceva pina la urma.Are sigur niste targheturi de atins.In seara asta s-a prostituat cu un alt membru al timului,blonda de Plescoi.
De mihail pe 8 September 2009 la 22:46 (#)Majoritatea .pesonajelor. scriu intr-un mod agramat, si in afara de asta cu erori in expremare la adresa altora. Asta doar sa subliniez critica Sinziannei. Oricum, este o norma sa construiesti opini despre celalalt desi nu cunosti ca celalalt este superior tie. (nici nu stiu daca vei intelege ce am scris).
Cati oameni inghit minciuni, doar acei nobili neghiobi.
Oricum, nu se merita efortul.
De 76 pe 8 September 2009 la 22:50 (#)D-nule Ciutacu ma simt onorata: D-nul Moraru are ciuda pe blogul dvs.
De Ioana S.,Bucuresti pe 8 September 2009 la 23:07 (#)Nu am vazut fapte mai nedemne ca ale ministrului turismului,dupa ’89. In loc sa vorbesti de situatia maro a ministerului,a turismului romanesc, sa preferi sa barfesti pe toata lumea, ca unele pensionare din blocul meu…
Nici un trust sau personalitate anti-Basescu nu a ramas nebarfita.
D-nul Moraru ar trebui sa-si puna doua intrebari:
1.De ce Basescu are multi oameni care nu-l plac? Sa-l ajut in logica: Pe Ioan-Paul al II lea l-a iubit multa lume…De ce? Pentru ca a fost un om bun.
2. Ce va face cand d-nul Basescu va pierde presedintia? Va dispare si PD-L, va dispare si mahalagioaca blonda.Va dispare si B1?
Cind vad cite un ‘jurnalist’ al acestor vremuri jenante facind clabuci la gura, in eforturile lor de a ajunge cit mai aproape de CURUL basescian, parca mi se face dor de ziaristii de la Scinteia. Iar, acest ‘morar’ depaseste, de departe, orice orice limita a slugarniciei! Este uimitor cit de scurta este memoria acestor parveniti! Ma intreb, cu ce s-o fi crezind mai bun respectivul ‘morar’ decit atit de hulitii ziaristii comunisti? Sa-si imagineze ca nu-i va veni si lui sorocul, sa dea socoteala pt. dezgustatorul pupincurism pe care-l practica ?! Ba, chiar s-ar putea ca, vreodata, chiar copiii sai sa se dezica de tatal lor….Daca, pe vremuri, cintatorii de ode aveau o justificare a slabiciunii lor – dictatura, Securitatea, Militia ….-, in ‘democratia si libertatea de exprimare’( nu-i asa!!:))pe care-o traim, acesti lingai nu mai au nici o justificare. Drept urmare, dle Ciutacu, nu va faceti prea multe griji, constiinta dvs. sper (!) sa fie curata, iar imaginea publica (in rindul celor 70%)este OK, indiferent de cite mirsavii ar vomita slugoiul de serviciu, RADU MORARU! Halal sa-i fie!
De eliza pe 8 September 2009 la 23:23 (#)Salut Ciutacu-le,
.
parazitu’ ala este un 0. Avand in vedere ce audienta are nici nu cred ca a auzit cineva ceea ce a spus. Mare netrebnic
Tot respectu’ ..
De Sorin Moroianu pe 8 September 2009 la 23:29 (#)Victore te uite pe B1? Imbecilul de Nasul latra si se intarata precum cotarlele, una pe alta,si toarna venin si spume. Cand ai de gand si tu si Badea si Gadea sa da-ti cu el de pamant? S-a luat si Gadea. Nu e razboiul meu, sau poate e, dar am nod in gat, imi vine sa ma imbrac in topor si sa ma arunc in multimea lor.
De Cosmin - tot inginer pe 8 September 2009 la 23:34 (#)Vrem sange si anarhie.
Lasa domnia si da cu bata in javre, ca astia nu stiu decat umilire si durere.
Scuze pentru exprimarea gen Bercea Mondialul, dar sunt tampit de nervi. Poate trebuie sa iau diazepam dimineata si seara, asa cum ti-a recomandat si tie.
De Cosmin - tot inginer pe 8 September 2009 la 23:40 (#)Awesome, mă omoară atitudinea lui de cocalar și modul prin care vrea să dea dovadă de superioaritate. Kill’em all!
De N/A pe 8 September 2009 la 23:48 (#)E clar , vor urma trei luni de cosmar in presa…Ma uit la ei chiar acum si se vede de la o posta cat sunt de disperati. Cretinul asta nu mai are nicio limita: se lauda acum ca in perioada 2001-2004 “l-a lovit la temelie pe Nastase”. Sa ne arate macar o singura emisiune din perioada aia ,in care a spus ceva rau despre Nastase sau altcineva din guvernul lui.
De Bubulea pe 8 September 2009 la 23:57 (#)I s-a sculat curajul abia din 2005. Peste inca cinci ani , o sa spuna ca l-a lovit la temelie pe Basescu.
Ciutacule iti urez succes. Vorbim peste un an . Sunt tare curios la anul pe vremea asta ce fel de discurs vei mai avea?! Sunt curios ce vei spune, ce subiecte vei aborda sau daca iti faci abonament la subiectul unic pentru urmatorii 4 ani. Mult succes
De marius pe 9 September 2009 la 00:01 (#)Victor cred ca ti-ai gasit nasul,ha ha ha
De cinci bani pe 9 September 2009 la 00:03 (#)Nu-mi vine sa cred ce reactii au unii vizavi de tot circul cu acest Moraru. Cine este el? Cine sunteti dumneavoastra?
De Robin Hood pe 9 September 2009 la 00:13 (#)Chiar se merita sa se intample acest circ mediatic cand oamenii asteapta poate altceva? Este adevarat ca ne place painea si circul ca sa nu spun micii, bautura si circul dar nici chiar asa. Am avut impresia cand v-am cunoascut ca aveti totusi coloana vertebrala si ca suntei un profesionist macar in ale vorbei si ca nu va manjiti mainile, scisul si gura cu nemernici…….va sta mai bine facand emisiuni cu oameni de valoare din cultura, arta, muzica si chiar din politica dar oameni cu adevarat profesionisti daca exista in politica as aceva.mai exista dar sunt tinuti in umbra.
Sper sa renuntati la acest circ cu un NEBUN…si sa nu-i raspundeti cu aceeasi moneda….
Toate cele bune!
LA multi ani! sotiei si ganditiva la familie si la dumneavoastra mai mult decat la mizeriile pe care le comentati aici si la emisiuni! Sufletul si familia sunt mult mai importante decat banii, pozitia sociala si razboiul pe care il duce-ti cu nebunii!
De Robin Hood pe 9 September 2009 la 00:16 (#)Buna seara,
De adriana pe 9 September 2009 la 00:27 (#)M-am uitat putin la Nasu si se forta sa te crucifice dar nu-i reusea decat sa arate ca face asta la comanda. Obedienta fata de Udrea si Basescu m-a scarbit.
Apropo de Nasu nu crezi ca i-ar strica un proces micut dragut de calomnie? Asa castigi si tu un banut de pe urma lui. Cred ca nu ti-ar strica putin maruntis mai ales daca vine de la el.
Felicitari! La-ti facut sa turbeze pe papagalul Morar de la nasul. Bis! Mai enervatil odata va rog.
De maca pe 9 September 2009 la 00:38 (#)Din cate cunoastem,D-l Ciutacu a mai fost trecut pe-o lista * cap de serie nr unu *, lista intocmita de Cotrocenius Palatus… pe care lista figurau jurnalisti,bloggeri, tot ce misca-n front si NU inalta ode , adica, actualii * derbedei * erau trecuti pe raboj dupa o atenta observare, monitorizare,considerati fiind inamici de temut…
Pai zic asa, sa pofteasca mnealor si sa ne aresteze-n direct pe absolut toti derbedeii din asta tara care-l Sustinem si Stimam pe Victor Ciutacu, sa vedem unde dracu, Doamne ma iarta, ne inchid pe toti, niste milioane de derbedei… ca-s in stare, de chiar orice, e tot mai clar.
Urmarim urmatoarea miscare, anuntam si noi frumusel presa si TV-unile internationale, sa fie cu reflectoare pt impertinentul gugustiuc moraru7boculetzul-muc cel mic firfiric, prezenti la o adica…
Majko mila…. deci : * dasteptii * de prin Twin Peakseul carasean, trantesc un, citez * dosar de cauza numitei Sibilla- cuprinzand articolele de pe blogul personal si comentariile la articole*, zbang sanctiune, pe linie de servici… urmeaza cica, alt dosar de cauza, ca-s derbedea, nu tac, ma vor mai nou la psihiatrie… De ce spun asta ? Sa fie limpede, eu, o neica nimeni, nu ma voi compara vreodata cu D-l Victor Ciutacu, subliniez doar ca, astia chiar urmaresc tot, cu lupa si microscopul, zvonurile despre jurnalistii ce-ar urma sa fie ,citez din memorie * anihilati *, iata ca se dovedesc a nu fi tocmai false… urmeaza sa se impuna cenzura in blogosfera si… sa ne gazeze zabaucii astia de se cred nemuritori si stapani ai constiintei romanilor??? Oameni buni,sigur ca pufuleti si pufarine de-astia nu-l vor intimida vreodata pe un Titan Ciutacu, dar, semnalul lor e clar, vor liniste,vor control total, oare ce i-o fi adus in asemenea stare de disperare daca-s golumbi? Pfoai, si ce specimene de instrumente folosesc ca sa-si puna planurile-n aplicare ( etapa I-intimidare cica ) * fiorosii *, limbrici di jenu moraru…
Aci suntem, tinem aproape si… ma tot gandesc cand vom incepe sa le dam o lectie sa simta romanii uniti pe sira spinarilor lor de gusteri? NU fac referire la acte de violenta ! Paregzampl[ furnica sibilina nu s-ar bate cu bibilicii astia, ca n-ar ave cu cine, tartorii de-s cu telecomenzile-n mana, o ,daaaa… nu marionetele, ci ghemonii trebuie struniti, de noitoti,ca-s tot mai razna!
I-auzi, sa-l aresteze pe… Victor Ciutacu… astia realizeaza ce-ar urma??? Mare-i gagina ta, Doamne, Doamne…
Ptii, trazni-ar, sa-ndrazneasca numa ! Sa-i anunte careva nici macar sa nu mai glumeasca cu asa ceva!
Ba da ce tupeu au… ca citavi, nu-s,clar !
Sibilla
@cataranciuc i,
De Sibilla pe 9 September 2009 la 00:42 (#)Cu tot respectul, * nea cutare * n-are sange-n duda pentru tranta, ca-i precum oxiurul sarmanul, cei din spatele mnealui, sobolanii sunt DISPERATI, cam aia zic eu. Si, in opinia mea, sunt atat de disperati incat ar incerca orice, nu strica sa fim atenti, sa invatam sa fim solidari, sa dam naibii cu ei de pamant, c-o fi timpul! Sar mana pentru sondaj, c-asa-i
stima,
Sibilla
sa vorbesti o seara intreaga si sa nu produci macar un singur document, mi se pare patetic. da’ macar creste dosarul plangerii mele la CNA.
De Victor Ciutacu pe 9 September 2009 la 00:49 (#)Ar trebui arestat el,care scoate bani din banca doar cu numele.Cum ma-sa reuseste,ca noua ne-ar lua si pielea de pe noi(bancile)?!A folosit o metoda marsava pentru a face rating acest jegos ce este in stare sa-si vanda si mama pentru bani.Si firele de par din cap si le-a vandut celor pe care-i saruta cu foc, in fund.
De aurash pe 9 September 2009 la 01:10 (#)Ciutacule,
Bafta ta ca i s-a terminat emisiunea si nu a mai “putut” baga documentele. Dupa emisiunea lui intra Laura Andresan, da’ cica vine maine cu noutati.
Fiara.
De Fiara pe 9 September 2009 la 01:14 (#)Nu m-ar mira sa-i ceara lui Bercea Mondialu sa te intrebe de sanatate !
Fi tare Victore , nu te lasa intimidat !
De romania inedit pe 9 September 2009 la 01:26 (#)caini latra, ursu merge si-si vede de drumul lui;)
De @ndrei pe 9 September 2009 la 01:34 (#)chiar jenant e ca in seara asta te-a facut de tot … incercand sa-l scoata pe Basescu!nu asa se face..pacat!o singura intrebare am si te rog frumos sa-mi raspunzi: se lauda ca oricand esti primit acolo, te vei duce vreodata?
@@ndrei: ce Dumnezeu sa caut acolo? dupa ce-a dat doua zile cu cacat in mine, sa ma duc sa spun ca nu-s murdar? in plus, nu particip la executii decat daca le organizez eu.
De Victor Ciutacu pe 9 September 2009 la 01:38 (#)@Fiara: mi-ai luat o piatra de pe suflet. n-a reusit sa-si gaseasca timp sa le scoata-n juma’ de seara si-o bucata de noapte, i-o trimite cineva ceva pana deseara
Mai, patetic in romana parca insemna altceva decat pathetic in engleza
.
In rest, am ras cu lacrimi in seara asta la Moraru, la un moment dat se ajunsese la ceva gen bai baiatule, tu stii cine’s io? =))
De Optimvs pe 9 September 2009 la 01:40 (#)iti dai seama ca Baselu are o tabla in biroul lui cu titlu “the most wanted” … ce naiba, si Nasu e cu caprele? oricum mi se pare patetic … lasa ca doar nu de aia nu mai poti tu sa dormi noaptea, be real man
De Razvan pe 9 September 2009 la 02:50 (#)nu vreau sa te otravesc cu tampenii !!!
http://videonews.ro/action/viewvideo/23855/Radu-Moraru-Credibilitatea-lu-Antena-3-este-pamant/
De givan pe 9 September 2009 la 03:48 (#)Radu Moraru: Credibilitatea lu’ Antena 3 este pamant
Radu Moraru a pornit un adevarat razboi impotriva lui Mircea Ciutacu ( NB _ !!! )si a Antenei 3. “Credibilitatea lu’ Antena 3 este pamant”, a “filosofat” cel care isi spune Nasul.
Decât să încercaţi să-mi închideţi gura, mai bine să reuşiţi să mă pupaţi în cur
,,, si pe mine ca sa nu te spun ,,,
De givan pe 9 September 2009 la 04:13 (#)Eu zic că toată această poveste nu face altceva decât să-l înalţe pe el.
De ionut pe 9 September 2009 la 08:08 (#)Nu te supăra Victor, însă numai faptul că ştii că aceste acuze sunt false şi cu direcţie instrumentate, ar trebui să te facă să-l laşi în păcatele lui.
Poate nu înţeleg eu cum e cu reacţiile la acuzele aduse public, însă pun pariu că audienţa B1 a crescut de ieri.
Domnule Ciutacu, nene Victore, pana aici ti-a fost! Ti-ai gasit “nasul”! Dracu` te-a pus sa muncesti? Mai ales la stat? Si acum in privat, te mai strica domnule si anturajul! Dupa ce iti termini emisiunea pe A2, in loc sa te duci acasa, te trage ata spre golanii aia de la A3!Si mai faceti emisiunile si cu sunet si lungi!Ai auzit dumneata sa se ia cineva de emisiunea aia de la Euronews, “No comment” ? Si v-ati mai facut un obicei prost, acela de a respira. Cat despre job faceai si matale o fabrica de inghetata, om erai acum! Nu avea nimeni de comentat! Sau afaceri cu tigari? Manechin…totusi nu, sa fim seriosi! Nu te vad bine cu botox in buze! Cand te mai supara vreo unul, foloseste urmatoarele replici : Daca v-am suparat cu ceva, o sa va iert ! sau Am un singur mare defect, sunt plin numai de calitati!(De la lume adunate si inapoi la lume date)
De Lorena pe 9 September 2009 la 08:27 (#)Cu siguranta ai sa ma injuri si ai sa ma “bann-ezi”. Nu conteaza ca n-am sa mai dau pe aici.
De KTLiN pe 9 September 2009 la 08:42 (#)Sunt off topic, dintr-un singur motiv. L-am vazut invitat la tine in emisiune pe cimpanzeul ala de Vanghelie….
Cum poti ma, sa te dai mare inteligent si sa stai de vorba cu Vanghelie. Stie ala sa articuleze vreun cuvant? Stie ala sa scoata o fraza coerenta?
Dar pentru ca a dat duma aia cu dosarele si cu Nuti, e numa’ bun de scos in fata pentru lupta antibase. Ce-ar fi daca ne-am uita toti in gura lu’ Vanghelie.
Inainte sa faci spume si sa ti se puna negru in fata ochilor, iti spun doar atat. Sunt total ANTIBASE SI PDL (m-au/ne-au dezamagit profund), dar eu mai am un pic de ratiune si stiu ca un vot poate schimba multe. Da’ nici sa stau sa-i sorb vorbele lui Vanghelie, parca nu se cade!!
Nu stiu ce si cum dar intrebarea mi se pare pertinenta.Ce-ai facut intre 2001-2004 la Musetescu??Ai fost in consilli de administrare ale “fabricilor patriei”??Luai bani pentru prestatia ta in consilli?Daca vrei, poti sa detaliezi ceva despre RODIPET,sau amicitia cu acttionarul de la RODIPET?????
De cinci bani pe 9 September 2009 la 08:52 (#)Chestiile alea de la Oxford Analytica este doar preambulul bataliei impotriva anumitor ziaristi. Sunt convins ca vor mai urma si alte episoade suculente, important insa este efectul lor in opinia publica… Nu ne ramane altceva de facut decat sa vedem cum vor decurge lucrurile (sange pe pereti).
De tbancu pe 9 September 2009 la 09:03 (#)acesti slugarnici de doi lei care traiesc numai din supt banul public(schemele de spalare a banului public pentru emisiuni comandate pe diferite posturi TV le ofer doar contra cost partidului prezidential care fura la vedere fara nicio apasare)trebuie amendati rapid caci,,somnul ratiunii naste monstrii,,(sa citam din clasici nu numai din Vanghelie,Udrea,Basescu si alti agramati)
De bibi pe 9 September 2009 la 09:05 (#)Bun demersul dvs.Astept o miscare nationala pe tema asta.Acesta poate fi un inceput pe bune pentru o ,,SCHIMBARE,,reala in tara asta.
Uitandu-ma la poza, parca il si vad pe D-l Ciutacu, asteptandu-l pe Mucul cel Mic, sa-l aresteze ‘ca este un securist corupt’ care a furat; oare ce? aureola de ‘om corect’a lui Basescu, ‘cel mai cinstit reprezentant al neamului’, chiar ‘cel mai iubit’
De I.I. pe 9 September 2009 la 09:12 (#)Ce a facut prapaditul ista de Moraru ? Cat tupeu, sa afirme despre un coleg ca a dus geanta lui Miki Spaga , ei si ? Poate bietul Spaga era ocupat sa pape un hot dog si nu putea tine geanta in mana.Dal domnule Victoras in judecata, sa probeze ca esti purtator de tucal a lui nenea Felix ,cel ce l-a lovit pe ceasca la conturile Crescent si a redat romanilor banii prin Antene.Ce mai zicea narodul cela de Moraru ? Ca domnu’Victor are ochii umezi, de ciuta ? Nu a citit Labis bietul Moraru….precis nu l-a citit si apoi nu stie ca domnul Ciutacu este genial….o sa afle.Hai ,sa traiesti.Nu te nacaji, unii ieeee invidiosi pe geniile autentice.Delo bahtalo.
De gerula cel hatru pe 9 September 2009 la 09:12 (#)Domnu Victoras, du-te domnule si fa-l de rasu Plansu ‘ acolo la B1tv dar fii prudent sa nu ti-o strecoare pe Laura Andriesan in nadragi ca apoi te snatajeaza fatuca sau indiscreta cum e ea mai povesteste despre contraperformante erotice ale croitorasului cel viteaz de la Antena 3.Jenant a fost Moraru ,jenant si sadic,in plus aproape ca am murit de ras vazind cum cheama la bataie pe bulibasa cel batrin ,adica seful cel mare.Cred ca ieee pervers, vrea fo tranta cu doamna Gabita Firea,cea ce ne prezinta stirea ….sau poate s-o fi gandit la Dana grecu sau…doamne fereste,la lady boss Camelia ? Nu cred ca stie ipochimenul ca matale nu ai sefi , iesti al mai tare din parcare, ca Pavalache.dello bahtallo si sa-ti tragi un jep misto.
De gerula cel hatru pe 9 September 2009 la 09:20 (#)PS Da-l pe mana lui Mircea Badea pemamarasteanul asta de nasu.
Nici lehamite nu-mi mai e.Se intind corzile viorii,Basescu si-a inceput dansul,se acordeaza vioara….pe la Nasul,in politica,prin shatra.Pentru ei e firesc sa calce peste orice atata timp cat isi ating scopul.Mi se face piele de gaina la gandul ca s-ar putea sa castige Basescu.
De mizai pe 9 September 2009 la 09:25 (#)Mai nou,politica se face prin gaura Udrei.
Suntem in bezna!
Ce crezi ca tre’ sa se’ntample pentru a schimba ceva?
Orgoliile sunt multe si cu dinti.
Stai linistit, pe moment nu se vor ocupa de tine. Grijile tarii sunt mult mai importante. De exemplu, ieri, piticul atomic a anuntat ca va discuta personal cu omologul italian problema filmului regizat de progenitura sponsorului de pe pieptul PD-L-ului. Asta ma face sa stau mult mai linistit in viitor..chiar si pe tine in celula, te vei simti roman mandru de izbanta Paunestilor
De lywyu pe 9 September 2009 la 09:33 (#)morarul nu are cum sa te pupe in cur ca are rana de la pupat pedelei
De Dan Maracineanu pe 9 September 2009 la 09:36 (#)@cinci bani: am muncit, cum o fac si azi. da, am fost reprezentant legal in CA-uri unde statul era actionar majoritar prin institutia respectiva, luam si indemnizatii legale cifrate la fabuloasele cuantumuri de 2-3 milioane lei pe sedinta lunara. privatizarea Rodipet este un esec, iar pe actionarul majoritar n-am avut ocazia sa-l intalnesc nici macar o data-n viata (nici pe Hayssam, de altfel, ca sa preintampin urmatoarea intrebare). n-am cum sa fiu amic cu cineva care habar n-am cum arata, e chestie de logica. multumit?
De Victor Ciutacu pe 9 September 2009 la 09:38 (#)draga “domnle “mi se face scarba numai cand citesc titlurile tale.Mi-e rusine ca un om ca tine in tara asta se numeste jurnalist.
De pttine pe 9 September 2009 la 09:44 (#)Oricine acuza pe cineva in tara asta, mai mult sau mai putin fondat, e acuzat ca tine partea celuilalt..Tre’ sa o intind din tara asta!! Urgent!!!
De taurus pe 9 September 2009 la 09:46 (#)NU TREBUIE BAGATI IN SEAMA.ASTA VOR. SA DISTRAGA ATENTIA!!!!!!
De Cris pe 9 September 2009 la 09:48 (#)NU LE INTRA IN JOC!!!!!!
Ai dreptul la replica. E cazul sa intrii in lupta dreapta si sa accepti provocarea lui Radu. Du-te intr-o emisiune la Nasul si arata-le ca esti barbat. Orice ezitare se poate interpreta ca ai ceva de ascuns, ceea ce banuiesc ca nu este adevarat. Nu incerca sa te justifici pe blog, fii barbat!
De Zexe pe 9 September 2009 la 09:52 (#)@pttine: nu-s medic, da’ cred ca trece cu Emetiral
nu-mi povestesc CV-ul la tv, e public. exista institutii.
De Victor Ciutacu pe 9 September 2009 la 09:53 (#)@Zexe: nici try
@givan: si atunci de ce-o faci?
N-am avut timp sa citesc toate comentariile, am identificat cel putin doua care indeamna sa ne strangem la arme. Nu e rau. Poate realizeaza si ei ca in varful condeiului vostru poate sta declansarea unei noi revolutii. Ia aminte: noi suntem in stand by. Just press START.
De BBL pe 9 September 2009 la 09:55 (#)@BBL, am apasat eu pe START dar mi-au aparut doar doua optiuni:Log off si Turn off
De Zexe pe 9 September 2009 la 09:59 (#)“cerere de arestare in direct”.mda. esti destul de batraior ca sa stii ca in romania la ora asta nu te va aresta.n-au arestat pe nimeni.nici pe base nici pe nastase nici pe aia care au omorat oameni pe trecerea de pietoni cu jeepu’.si pe violatori ii retin 48 de ore si apoi ii elibereaza.nu te mai autovictimiza.ca lu’ moraru ii lipseste o dimensiune si poti sa speculezi aberatiile si elucubratiile pe care le debiteaza regulat sau chiar si neregulat asta e alta poveste.o merita.e un lingau profesionist ,’un pupi in basel’ cum zice amicul tau badea.
De demostene pe 9 September 2009 la 09:59 (#)P.s. stalinule,hitlerule ,ceausescule,mobutulela seseko lasa cenzura ca nu-ti sta bine ca esti atat de patimas.
M-am uitat cateva minute la B1Tv si m-am simtit murdarita.Doamna Udrea a uitat ca este ministru si s-a apucat ca o precupeata la o barfa pe marginea santului.PDL-ul nu realizeaza ca prin asemenea manifestari pierd foarte multe voturi. Si aprops de oamenii politici am cicit azi un banc excelent:
De Lia pe 9 September 2009 la 10:10 (#)La facerea lumii, Dumnezeu, pentru a-i ajuta pe oameni să prospere, a hotărât să dea printr-o “Lege Divină” fiecărei naţii câte două virtuţi. Astfel, El i-a făcut :
- pe elveţieni – ordonaţi şi respectuoşi faţă de legi;
- pe nemţi – disciplinaţi şi raţionali;
- pe englezi – perseverenţi şi studioşi;
- pe japonezi – muncitori şi răbdători;
- pe unguri – hotărâţi şi buni meseriaşi;
- pe francezi – culţi şi rafinaţi;
- pe spanioli – veseli şi ospitalieri ………….şamd.
Când a ajuns la români, I-a spus îngerului consilier care şi nota:
- românii vor fi inteligenţi, cinstiţi şi buni politicieni..
După ce a publicat-o în “Monitorul Celest”, îngerul a remarcat:
- Doamne, ai dat tuturor popoarelor câte două virtuţi, iar românilor trei. Oare în acest fel, nu cumva ei îi vor depăşi şi exploata pe toţi ceilalţi ?
- Aoleu, aşa e ! Ai dreptate! Atunci să revenim cu o “Ordonanţă”.
“Pentru că virtuţile Dumnezeieşti, odată acordate, nu se mai pot lua înapoi, precizez că nimeni nu va putea avea şi folosi mai mult de două virtuţi, în acelaşi timp!”
Şi astfel, se explică de ce românii…
- care sunt inteligenţi şi cinstiţi, în nici un caz nu fac politică;
- cei care sunt cinstiţi şi fac politică, in mod sigur nu sunt inteligenţi;
- care fac politică şi sunt inteligenţi, categoric nu sunt cinstiţi.
Toata stima pentru Victor Ciutacu! Lia
Cred, ca daca CNA-ul ar fi dat un raspuns la demersul d-lui Ciutacu, in cursul zilei de ieri, si tot ar fi fost prea tarziu, pentru ca este asa o diferenta mare intre ‘viteza’ de a ‘amenda’ o emisiune, maram pentru incalcarea deontologiei profesionale, si de a ‘acorda’ un drept cetatenesc, incat putem zice, ca existenta acestei institutii este total inutila.
De I.I. pe 9 September 2009 la 10:12 (#)radu moraru autotintitulat nasul = cel mai mare pupinkurist de dupa revolutie, n-a existat niciodata un slugoi al puterii mai mare, e jenant rau dar mai penibili sunt cei care ii dau dreptate
De mihai pe 9 September 2009 la 10:15 (#)Domnule Ciutacu ptr. care motive sa fiti arestat ptr. ca spuneti lucrurilor pe nume? Norocul domniei voastre ca sunt judecatorii in greva si ministerul de interne este dl. Nica. Insa luati aminte sunt asa de disperati baietii ca recurg la tot felul de metode care mai de care mai josnice, insa daca va vor aresta lumea care l-a sustinut pe Gigi a fost nimica toata, ptr. dvs. va iesi in strada milioane, lumea s-a cam saturat de baietii lui “sa traiti bine”. Lui radu moraru sa-i fie RUSINICA MARE a uiat cine a fost?
De Maria pe 9 September 2009 la 10:20 (#)Am vz in prima zi – invitat Emil Boc… Aseara – Elena Udrea…
De geretus pe 9 September 2009 la 10:25 (#)Da-o bah in pana mea de treaba, i-a luat la rand? Da chiar nu-si da seama ca e in penibil?! Cine pana mea se mai uita la fazele astea…
Buna dimineata,Victor!
De Iulia pe 9 September 2009 la 10:26 (#)Am ratat emisiunea aseara, desi cei de la “Sinteza zilei” sunt “prietenii mei”, cum spune fiica mea. Are mereu grija sa ma anunte cand incepe emisiunea.
Am reusit, insa, performanta sa-mi stric dimineata auzind-ul pe Radu Moraru intr-o interventie telefonica la “Carcotasi”. Candva ma uitam la emisiunile lui, dar mi-a trecut in perioada in care avea invitati permanenti familia Columbeanu. Ascultand modul in care vorbeste am avut un pregnant sentiment de mila, nu cred ca merita nici macar sa ma simt dezamagita, merita doar mila.
De obicei doar citesc comentarii, nu scriu decat foarte rar, probabil pentru ca am sentimentul ca nimeni nu le citeste cu adevarat. Am vazut, insa, ca pe tine chiar te intereseaza ce-ti scriu cititorii tai.
Ce vei face si cum vei reactiona fata de asa o mitocanie este decizia ta in totalitate, esti un om matur si inteligent. De sustinut te voi sustine, chiar daca nu te pot ajuta.
Un singur lucru as vrea sa te rog: ai mai multa grija de tine, te consumi enorm, anii trec, iar acasa ai oameni care te iubesc si au nevoie de tine.
Toate cele bune tie, familiei tale si prietenilor mei de la “Sinteza zilei”.
victore, bravo pentru ce faci, pentru ca in tara asta s-a ajuns la prea multa nesimtire. continua si “trage” dupa ei.
De bagatare si punct ro pe 9 September 2009 la 10:28 (#)cred ca i s-a dublat audienta morarului (asta fiind de fapt si scopul demersului) pentru ca stiu cel putin doua persoane care au zis ca abia asteapta emisiunea de diseara sa vada ce mai emana nasul. la el e pur si simpul goana dupa audienta- evident pe spatele altora, ca singur nu e in stare. RIP morare.
De che pe 9 September 2009 la 10:56 (#)Victor ,JEGOSUL asta IMPUTIT,VIERMELE si SECURISTUL COMUNISTOID nu vrea decat sa va enerveze pe toti,sa va dezbine,sa bage zazanie asta fiind opera clara a laboratoarelor SECURISTE de care tot face vorbire dar din care face parte integranta.Daca-i vazut-o pe Udrea parca stia toata tema de discutie,so, nu intrati in joc.Daca citeau toate mesajele primite de iei pe email lua foc studioul lor.Chiar ma gandeam cu niste prieteni sa mergem in direct si sa aruncam cu rosii,oua etc sa facem o salata pe geamurile lui,dar timpul nu-i pierdut deabia incepe nebunia.Pe unul din prieteni cu greu l-am retinut sa nu se duca si sa faca spectacol in direct.Hai succes si sa stii ca suntem langa tine,Badea,Radu,Gadea si toti ceilalti in care credem chiar daca Jegosii nu se lasa.
De stefan pe 9 September 2009 la 11:00 (#)domunle ciutacu in flimarea prezentata la sinteza zilei din 8 septembrie 2009 am vazut in apropierea presedintelui si pe primarul din Ramnicu Valcea si pe Ion Tudor ninmei alut decat sotul Mariei Tudor CEA CU IZVOARELE DE LA STATIUNEA OLANESTI SA
De relu pe 9 September 2009 la 11:02 (#)Domnilor,nu va mai lasati pacaliti de “justitiarul” asta,zis “Ciutacu”!!Nimanui nu-i poate fi frica de Basescu,decat celora care au macar o mica “pata”si caruia ii a frica de justitie,de un adevarat stat de drept!!Tu Ciutacule,daca mai ai macar un dram de constiinta,-dispari,da-te la fund,sa nu mai auda lumea de tine!!Ciao.
De Robert-Italia pe 9 September 2009 la 11:08 (#)Bre, nush daca ai observat, dar moraru nu ti-a spus niciodata pe numele de voievod al sticlei si baron al penitei, zis ciutacken. ti-a zis doar victoras. In fine, din ce ai citat tu, n-am stat sa ma uit la emisiunea labe1. E de ajuns ca a zis unde ai lucrat/lucrezi ca sa fie proba?
De Zakuska pe 9 September 2009 la 11:12 (#)Alo,lasa-ti treaba asta cu “pupatul in cur” ca lor le place,zilnic o fac, si s-ar putea sa nu mai scapati de iei ,asta ne mai trebuie sa ne trezim dimineata linsi de LIBIDINOSII astia.Am niste nervi cand vad oamenii cat de linistiti sunt, si cei asteapta in cateva luni, ca nu ma pot abtine sa scriu.
De stefan pe 9 September 2009 la 11:18 (#)Victore, daca erau vreo 5 CA-uri x 2-3 milioane lei (pentru 1 sedinta lunara) tot se adunau ceva bani
… dar nu asta e marea problema la tine oricat ai incerca nu vei putea ajunge un mare ziarist pentru ca nu poti fi impartial. Din ce motiv ? buuuh doar tu ai putea sa ne spui…(da….stiu, nu te intereseaza parerea mea
)
De valmon pe 9 September 2009 la 11:19 (#)Apropo….ti-a placut scena de la Badea cu Elena si Organ ? de mare angajament si de mare ziarist …
De ce are iepurele picioarele din spate mai lungi? Pentru ca doritorii sa nu se aplece cand isi tzuguie buzili; nasol de aia mai marunteii, gen boloboc, care trebuie sa se ridice pe varfuri.
De cucu pe 9 September 2009 la 11:28 (#)@76 pe 8 sept….ai dreptate..mamaaaaaaaaaa,ce corect scrii…rasul curcilor…ai 7 clase???
De fraierit de base pe 9 September 2009 la 11:29 (#)“Ştiu că-s arogant şi genial, dar îmi place să mi-o spună şi alţii. Oare o să mă iertaţi vreodată că-s cel mai bun? ” UN CLASIC IN VIATA
De gerula cel hatru pe 9 September 2009 la 11:34 (#)…..
1.esti arogant, domnu ‘ Victoras….
2.esti genial,domnu ‘ Victoras….
3.Tiam facut placerea si ti-am spus-o [dai o bere ?]
4.Nu trebuie sa te iert pt.ca esti cel mai bun dar daca esti de alta parere, nu te contazic ,sunt politicos de felul meu .
5.Am vaga impresie ca bagabontul asta de NASU [o fi din Camora ?] a cam sters pe jos cu matale, domnu ‘ Victoras….deci, fii barbat si accepta provocarea bagabontului ,zicea ca iti da documente in direct .
6.AVE CIUTACUS MAXIMUS!!
Trei nouari serviţi (o9.o9.09.)
Au revenit traulerele Traianeeee !!!
De Bibicul pe 9 September 2009 la 11:35 (#)Ce de mai „cod” !!! Fentăm foamea.
Capu la peşte să mai mănânce Preşedinţia, Guvernul
şi – selectv – Parlamentul
E limpede ca n-are Ciutacu ce cauta la acela in emisiune, din cateva motive, cum ar fi:
1. Simpla prezenta a lui Victor Ciutacu la orice televiziune, nu face decat sa-i creasca numarul de privitori ai acelei emisiuni;
De violet pe 9 September 2009 la 11:39 (#)2. Acel asa-zis realizator de televiziune exact asta urmareste;
3. De mai mult timp am observat ca unii sau altii se dau de ceasul mortii sa zica lucruri despre Mircea Badea, Ciutacu etc, nu numai pentru ca deranjeaza Puterea dar, contribuie la aducerea in prim-plan a lor, niste ilustri necunoscuti;
4. Pe mine, ca telespectatoare fidela a Antenelor, ma lasa rece insinuarile pe care le face insul cu pricina. NU MA INTERESEAZA! Tot semianalfabetii care ne conduc ma intereseaza si ceea ce fac ei cu banul meu;
5. Insul mi-a inspirat chiar mila, atunci cand se intreba,vezi Doamne, cum de cei care au scris impotriva demersurilor lui au avut greseli gramaticale; adica, el preia EXACT ceea ce este de notorietate de mult timp, faptul ca pe Basescu si pe portocalii il sustin cei de-o teapa, semidoctii si semianalfabetii, manelistii, “fripturistii” etc. Si multi dintre ei nu stiu limba romana. Asa ca, nene, mai du-te si lasa-ne, ca nu tine!
6. Deja subiectul a fost prea mult dezbatut. Vreau sa aflu doar masurile pe care le va lua CNA-ul.
Toate aceste personaje care joaca acum intr-o piesa de campanie electorala,respectiv pro Basescu,sunt mici,mici,mici de tot,efemeri si mari,mari,mari nesimtiti.Mi-e teama sa nu ne inece sila pe toti si sa nu mai putem reactiona pe masura nemerniciei lor,de aceea suntem alaturi de cei care prin mijloace media sunt si domniile lor alaturi de noi,cei slabi si bineprostiti.Eu nu ma consider prostita de jocurile lor,dar sunt prea neinsemnata sa pot reactiona altfel decat manifestandu-ma impotriva lor . Sper din suflet sa fie cat mai multi cu noi cei obiditi si sa facem ceva in noiembrie,22.Domnule Ciutacu,aveti tot respectul meu si va multumesc ca ma reprezentati ca specie si pe mine. fleur
De Asztalos Floare pe 9 September 2009 la 11:56 (#)Imitandu-l pe Victor Rebenciu, as vrea sa-i trimit PUPINCURISTULUI SI LINGAULUI SATREI BASESCU, adica lui Moraru, un bax cu hartie igienica pentru a se stearge la gura de cacatul care ii ramane pe buze pe mustata, pe barba si pe nas dupa ce albeste atatea cururi.
Dar, pentru ca gestul de a primi baxul vreau sa-l vada toata lumea, am nevoie de ajutor pentru a fi mediatizat. Ai cumva o idee in acest sens ?
De Gelu Ruscanu pe 9 September 2009 la 11:56 (#)Domnule Ciutacu, un jurnalist ar trebui sa fie impartial, cu bun simt, cu maniere, sa vorbeasca obiectiv in anumite situatii, pana sa aiba dovezi a acuza.
De Timotei pe 9 September 2009 la 12:00 (#)Din pacate multe din aceste lucruri va lipsesc; nu neg ca nu sunteti un om inteligent, citit, dar nu ar fi mai bine pentru noi toti, ca popor, ca fiecare sa faca ceea ce trebuie sa faca, cu responsabilitate, cu respect si bun simt fata de ceilalti?
Ma gandesc ca puteti fi si altfel decat demonstrati si sper sa faceti lucrul acesta, pentru ca fiind o persoana ce apare la tv, aveti responsabilitatea de a fi corect in toate privintele. Aveti responsabilitate fata de oamenii care va privesc, oamenii care sunt inclusi in tema emisiunii, si asa mai departe.
Succes mai departe in a fi un om integru.
Dle Ciutacu, este interesant ce se intampla.
Personal nu cred ca sunteti vinovat de ce declara Dl. Moraru. Din un motiv foarte simplu, sunt o persoana deschisa si nu cred ca ati fi daca ati avea schelete din trecut. Ca si cu Presedintele Vadim, care ii acuza pe toti. Ce nu ar fi intrat la puscarie sau nu ar fi fost discreditat daca ar fi fost vinovat de ceva?
As avea o sugestie politicoasa in legatura cu emisiunea Sinteza Zilei. Nu ar fi bine daca ar fi aduse persoane si in favoarea Dlui Basescu si a Dnei Udrea? Nu sunt fanul niciunuia dintre domniile lor, insa pe vremea cand ma uitam foarte atent la OTV, erau niste cazuri super tari-Elodia, Doctorul Tranca- acolo erau aduse in aceeasi emisiune si persoane pentru si impotriva. Exemplu Dl. Petrica Gheorghe, un tip sensational care intotdeauna mergea impotriva curentului.
Deci nu credeti ca ar creste increderea publicului si nu v-ar mai cataloga drept slugile mogulilor?
Cu stima,
Escorpion.
De Escorpion pe 9 September 2009 la 12:02 (#)@victor ciutacu: Cica nu mai e emetiral. Am cerut la farmacie si amabila doamna mi-a spus ca nu se mai gaseste de secole fara sa imi spuna si ca exista un inlocuitor si se numeste emetostop (asta am aflat la urmatoarea farmacie in care am intrat).
Stiu ca n-are nicio legatura cu subiectul. Oricum nasul nici macar nu merita atata atentie.
Numai bine.
aaa, si @76: tu nu vezi ca nimeni nu te baga in seama ?!
De Andrada I pe 9 September 2009 la 12:02 (#)Nu stiu daca vei reusi sa fii pupat in cur. Deocamdata sunt ocupati sa-i pupe pe cei de la putere.
De Cristina pe 9 September 2009 la 12:12 (#)[...] pe Ciutacu. Mare securist ăsta. Aici vin şi susţin afirmaţiile lui Moraru. Boul are dreptate: Ciutacu a fost un securist de căcat. Sau măcar colaborator. Să nu îmi spună cineva că altfel puteai [...]
De Lalalabebebee « Moshe & Mordechai blog pe 9 September 2009 la 12:30 (#)Cred ca pe Ciutacu cel mai mult il supara fapul ca Moraru (omul lui Paunescu) lupta acum cu armele proprii familiei Voicuescu. Sa stiti ca nu le-ati brevetat domnule Ciutacu. Greseala trustului dumneavoastra.
De Tina pe 9 September 2009 la 12:50 (#)In plus, mai aveti o problema, nu mai beneficiati de consultanta maestrului in diversiuni, a domnului Cristoiu. E greu, ce zic… nu prea mai merge jucaria. Dar era si timpul.
Excelenta ideea domnului Ruscanu.Ce ar fi sa trimitem fiecare cate o rola de hartie igienica la adresa Nasului ?!
De Lia pe 9 September 2009 la 13:07 (#)[...] roz. Tema: scandalul din jurul Elenei Udrea, cu accent pe meciul secundar Radu Moraru – Victor Ciutacu. Va să zică, avem [...]
De Despre Udrea, Ciutacu și Moraru | Jurnal roz de cazarma si nu numai pe 9 September 2009 la 13:23 (#)Victore,se baga si el in seama pt. ca are audienta mica(pe langa alta mica,vorba lui Badea)si se incordeaza atunci cand e o coarda langa el.Oricum nu cred ca trebuia sa-i faci reclama in direct la Gadea pentru ca i s-a dublat audienta(putea umple acum un apartament confort redus,nu numai o garsoniera).
De doru pe 9 September 2009 la 13:24 (#)Victore,inca o chestie:apare la aproape toate emisiunile de la Antena3 prietenul tau Pielea Pwleanu.In afara de faptul ca parca a facut sociologia la Spiru ,invatamant la distanta,arata de parca ar fi fratele mai mic(si mai prost!)al lui Mitica Dragomir.
De doru pe 9 September 2009 la 13:29 (#)Vizita de partid si de stat a tov pres traian basescu la domnul presedinte Borcea Mondialu,a fost cea mai mare realizare in cei cinci ani a chiomparliului betiv.
De ELMMAR pe 9 September 2009 la 13:42 (#)Acolo au semnat documente importante de neamestec in treburile interne ale celor doua familii de mafioti,stabilirea hotarelor de influenta,data la care are loc,la Costesti,o scoala de vara la care se face schimb de experienta intre shmangleala de cotroceni si ciordeala de cort.
S au servit mici,carnati,purcei, s a beut vischi,s a jucat si ascultat manele.
Bucuria din ochiu dansului ne a facut si pe noi sa ne simtem bine.
Pentru ca prezenta nevestei proprii si personale a deranjat,vezi gestul:muta ti fa curu dupa scaun ca vine maiestatea sa,a promis ca data viitoare vine cu piranda nationala nuty a lu’ organ din deal.
In rest totul a fost bine…
Dar nici unul dintre cei doi presedinti nu si a dat seama ca…nu are tara.
O celula la Jilava,poate fi o tara?
Vezi mai draga ELMMAR. Tot la Basescu ajungeti. Pentru ca de acolo a pornit totul. Basescu la shuntat pe Voiculescu. Sucar mare, nimic de zis. Dar si voi… ati luat-o personal si uite unde ati ajuns. Va ingropati in propriile canale. Trebuia sa fie o chestiune chirurgicala, profesionista, cu taieturi precise, fara resentimente, fara insertii sentimentale.
De danutz pe 9 September 2009 la 14:27 (#)Halal mercenari.
Ce sa zic, face ,,nasul” dezvaluiri . Ba chiar mi-ar place sa-i arati ca ,ai incasat miliardeeee grele ,dar legal, sa crape de ciuda . Cat poate ,,linge” omul ala , mai ,,ling” si altii dar la un moment se mai ineaca .Invitatii din emisiunea lui de ce n-au tupeu sa vina si la Antene ???? Hai ca nu toti din tara asta sunt idioti , mai citim si noi printre randuri, vedem unde se tine cu o parte sau alta ……. E dezastru in tara asta, colegi de presa ajung sa ,se acuze pt. guvernanti tembeli ,asta deja e marlanie.Deci , eu sunt ,, distrusa”, cu , cine votez ???
N-am sa -mi pot exercita drepturile fundamentale
(( Asa ca luati masuri : Gadea -presedinte, Badea- prim ministru, Ciutacu – la aparare ….in rest va descurcati
… PS. Cu tot respectul o ,,frustata ”.
De Claudia pe 9 September 2009 la 14:42 (#)Claudia, cu tristete te anunt ca toti looserii enumerati de tine, la un loc, nu pun de o mandrina buna. Trust me. Pai tu de ce credeai ca esti frustrata fata mea?
De Organel pe 9 September 2009 la 14:52 (#)@danutz
Asa…si?
De ELMMAR pe 9 September 2009 la 15:00 (#)Pt. Organel, multumesc pt.corectare . Frustrata era ca si amuzament, dar nu-si are sens, in rest pastrez opinia.
De Claudia pe 9 September 2009 la 15:12 (#)@ elmmar: exact, “Asa.. si?”.
De danutz pe 9 September 2009 la 15:28 (#)Problema e ca v-a ramas doar ura viscerala. A-ti pierdut firul logic si nu mai sesizati caderea in ridicol. Santeti precum vitele ale din arena, le fluturi ceva colorat prin fata si ele scot abur pe urechi si nas, instinctiv. Patetic.
@danutz: n-as miza pe distantarea de ridicol a unuia care scrie a-ti. ca esti agramat te priveste, ca-mi insulti comentatorii e a mea. deci pleci.
De Victor Ciutacu pe 9 September 2009 la 15:36 (#)Mult prea multa galagie…
De parafaragaramus pe 9 September 2009 la 15:38 (#)Action, please!
Ce-a făcut?!
Ăsta e disperat după audienţă, ştia că altfel nu-l bagă nimeni în seamă.
De Roxana Iordache pe 9 September 2009 la 15:44 (#)Nu il urmaresc pe moraru,autotintitulat cu pompa “Nasul”!M-am lamurit cu mult timp in urma ca nu este decat un prost fudul care se crede smecher!
De anemona pe 9 September 2009 la 20:23 (#)La cat de cameleonic si slugarnic este,atacul
impotriva dvs.nu este intamplator! Avand in vedere invitatii pe care ii are(din zona PDL)
banuiesc ca a primit o comanda ferma in ce va priveste!Nu stiu ce ma face sa cred ca vor fi atacati si alti opozanti ai marinelului,udrei,
bocului(“Stefan cel Mare” cu coasa),s.a din arcul PDL!Sunt de parere ca prostia agresiva nu trebuie ignorata!Asa ca bine faceti ca reactionati!Sunt alaturi de dvs.si si Echipa de Aur de la “Sinteza Zilei(D-nii Mihai Gadea,
Valentin Stan,Bogdan Teodorecu,Mugur Ciuvica si,binenteles,dl.Mircea Badea )!
Pretuire si pentru dl.Radu Tudor!
De anemona pe 9 September 2009 la 20:27 (#)Nu e disperat dupa audienta, dar odata ce se apropie cu pasi repezi Marea Campanie, toti trepadusii prezidentului au fost rugati sa-si descarce munitia asupra celui mare pericol media la adresa sa. Simplu, fara alte complicatii! Si te asigur ca este doar inceputul! La fel va fi si cu Badea, Gidea sau orice alt invitat la SZ, VG sau IGP. Am insa incredere deplina in capacittea voastra de riposta! Am vizionat citeva secvente din emisiunea ce o avea invitata pe “Turista” si se vedea de la o posta cum sorbea cu nesat “vorbele de duh”, la adresa vostra, ale Morarului – mimica fetei era cea care spunea totul!
De vector pe 9 September 2009 la 21:06 (#)Oare CNA va face ce trebuie sa faca in cazul acestui subiect? Eu sunt putin cam sceptic, mai ales ca de curand CNA a acordat cam cu dedicatie (dupa parerea mea) “un pachet de frecvenţe pentru înfiinţarea unui serviciu tematic de programe de radiodifuziune destinat copiilor”… Credeam si eu ca va aparea un nou post de radio destinat copiilor, ca asa e in piata libera: cuncurenta! http://www.cna.ro/Rezultatele-concursului-de.html
De danielul pe 9 September 2009 la 21:07 (#)Daca era Ralu Filip la CNA poate aveati sanse asa…ma indoiesc ! Moraru poate o sa aiba “succesuri” la clanul prezidential in urmatorii 5 ani!Credeti ca va fi alt presedinte? Eu nu!Astept sa ma contraziceti!
De Ana pe 9 September 2009 la 21:12 (#)D-le ziarist! Eu nu am nici cea mai mica stima pentru Moraru e atat de “inchistat” in granita sa mentala impusa! El vrea sa fie virulent da’ nu functioneaza decat decat cu ” fisa” si melodia IM…pusa!Dar dv. aveti un mare viciu: Emil Zola e deZOLAnt in vremurile astea cand vulgul e Vedeta! Un pic mai multa eleganta nu v-ar strica!
De ariane pe 9 September 2009 la 22:10 (#)da’ rau mai esti! tu nu te gandesti ca televiziunea aia e falimentara? de unde sa iti plateasca saracu’ paunescu despagubiri?
De mcgogoo pe 9 September 2009 la 23:46 (#)Care e diferenta intre Dan Voiculescu si GC Paunescu atunci cand vine vorba de securitate si afacerile preluate de la Securitate ?
De Ciprian pe 10 September 2009 la 14:26 (#)eu ma duc la vot doar daca candideaza badea la presedentie , spune-i lu mircea sa se gindeasca serios la asta , caci dupa cite vad , tot mai multa lume dintre cei nehotariti ,ar iesi la vot daca ar candida badea , iese presedinte din primu tur , fara drept de apel
De mirel pe 11 September 2009 la 12:23 (#)Fara suparare,dar sa sustii cu probe subtiri ca Udrea a cumparat perdele de 75000 EURO este,la urma urmei ,tot o improscare ,dupa cum zici.Nu ma pronunt daca a facut sau nu nereguli in Minister dar mi se pare absolut improbabil sa sifoneze banii asa de prosteste.Ma rog,asta a fost doar un exemplu,poate prost ales.Intrebarea mea este,cum poate sa-si “repereze onoarea” un politician improscat ?Si ca o concluzie,cred ca toti ziaristii ar trebui sa fie mai ponderati in meseria lor pentru ca ,vezi si tu,doare…
De contele pe 11 September 2009 la 14:19 (#)Sunt de acord cu Badea presedinte. Hai sa facem o asociatie. Cine subscrie sa-mi raspunda aici. Eu zic sa nu il mai intrebam. Il obligam.
De tonybetony pe 11 September 2009 la 23:15 (#)Indiferent ce iese la vot se pare ca e gata , se simte mirosul de sfarsit de domnie care bate de la curtile europei.E clar ca ne organizam pe cnezate si baroni locali.Vreau si eu o lista cu astia ca la ei va fi puterea si banu’ gros.La centru va fi haosul de sfarsit de domnie.Mai e de furat eheee dar ei e prea multi si nu s-ajunge sa zic asa.
De duda pe 13 September 2009 la 21:39 (#)Victore draga, baga-l pe Moraru in p … masi!Si mai ceva: sa-ti suga … pixul dupa ce se spala pe dinti cu Colgate.
De Mihai pe 16 September 2009 la 10:15 (#)domnu’ Ciutacu, este limpede ca Basescu este/va fi expirat-sacrificat de servicii, dar in sah exista mai multe deschideri numite “gambit”, prin care, prin sacrificii materiale de piese, se obtin ulterior avantaje pozitionale care duc la castigarea partidei…
De corneliu pe 23 September 2009 la 22:33 (#)nu credeti ca “baietii” il sacrifica pe basescu pentru a pune in locul sau un alt presedinte macar la fel de “ascultator” si spoliator de tara?
mare lucru sa cititi cele cateva randuri de mai sus, dar nu se stie, nu-i asa?
numa’bine!
Adaugă Comentariu!