Victor Ciutacu - Vorbe Grele

  • Prima Pagina
  • Despre
  • Contact
  • Usersonline
  • Vechiul Blog
Victor Ciutacu - Vorbe Grele

Despre mine:

Ştiu că-s arogant şi genial, dar îmi place să mi-o spună şi alţii. Oare o să mă iertaţi vreodată că-s cel mai bun? [ mai mult → ]

De ce vrem noi să plece Traian Băsescu

De: Victor Ciutacu - Categoria: personal

125 Comentarii până acum.

Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!

Si eu vreau sa plece… insa pe cine punem in loc?!

De ionut pe 26 November 2009 la 1:36 pm (#)

Daca Basescu se bate in acesta campanie cu mogulii, de ce nu organizati si o dezbatere televizata in 4 (Moguli+ Basescu)? Sa vedem care e realitatea, sa nu mai fim nevoiti sa ascultam 2 saptamani trompete propagandistice PDL.

De Andrei pe 26 November 2009 la 1:38 pm (#)

Victore e adevarat ce spuneti voi, dar crezi ca lumea intelege asta? Ura impotriva celor bogati e mai mare in Romania decat ura pentru un dictator care sa le dea in cap. Vlad Tepes e un erou national nu de alta.

De Dan pe 26 November 2009 la 1:40 pm (#)

Dle Ciutacu,Tiranu` dupa spusele BEC are 32 cat a facut turism electoral ??30 de procente si daca da (si-l cred in stare)ce-i cu aia 2 la suta erau senili,extaziati,nebuni sa voteze un asa personaj dupa 5 ani de traume ??inainte de 89` era scris pe un perete ne meritam conducatorii…acelasi adevar marsav dupa 20 de ani de `democratie` !

De daniel pe 26 November 2009 la 1:41 pm (#)

Victore , am scris odata pe acest blog ca SECURITATEA conduce Romania si n-ai fost de acord??!! Tzi-ai schimbat cu ceva ,,convingerile ??? Fiind militar si in Sibiu la Revolutzie , aveam cu totzii , cei din armata , o satisfactzie nedisimulata ca mr. Dragomir , comandantul militar al Sibiului , i-a bagat pe totzi securistii si militzienii la bazin [ piscina golita de aapa] , la 1512!!!! Stii care-i ironia sortzii ; ca nu i-a bagat ca la un fel de puscarie , ceea ce ar fi meritat cu totzii ci I-A BAGAT SA-I FEREASCA SI SA-I PROTEJEZE DE FURIA MULTZIMII !!!??? SI AZI CONDUC ROMANIA , PASTELE MAMII LOR DE PUTORI !!!!

De lupi pe 26 November 2009 la 1:41 pm (#)

@lupi: nu mi-am schimbat convingerile deloc, dar nu-ti mai tolerez racnetele isterice. imi ajung ale pedelistilor, pe care meseria ma obliga sa le ascult

De Victor Ciutacu pe 26 November 2009 la 1:43 pm (#)

A REINSTAURAT CEAUSISMUL, SECURISMUL, NEPOTISMUL SI SINECURISMUL CONDAMNAND LA MISTO COMUNISMUL.

De FuXi pe 26 November 2009 la 1:43 pm (#)

ooooooooo, da’ noi aia micii cate motive avem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ar fi misto sa facem o demonstratie in fata Cotrocenilor si fiecare dintre noi sa avem scris pe-o scandura motivul. Apoi sa facem din scandurile alea cosciuge. Pentru toate visele noastre ingropate pentru multi ani daca mai castiga nebunul asta!

De pandora pe 26 November 2009 la 1:49 pm (#)

Stii ce va face Basescu dupa ce va pierde alegerile de pe 6 decembrie?Nu cred ca stie nimeni.Eu cred ca se va ascunde la Cotroceni si in numele poporului suveran va acuza ca ILIESCU,NASTASE,HREBENCIUC,PATRICIU,ajutati de mogulii cei rai VINTU si VOICULESCU au furat poporul si el nu va pleca din fruntea tarii unde il vrea tot poporul romin(ma rog 88%).Sibieni stiu ca nu vreti sa plece JOHANIS dar sa votati RALUCA-m-ati dezamagit va credeam europenii Romaniei.Hrebenciuc,Iliescu,Nastase,Vanghelie gasim si la P.D.L. Udrea,Berceanu,Boc,Ridzi,Flutur.Dar ce spune P.D.L. de Diaconescu,Andronescu,FL.Georgescu,Tanasescu si altii.

De lezeuv pe 26 November 2009 la 1:50 pm (#)

“Umbla vorba de soroc, orange’nrourat

Ca noi n-am ave noroc, orange’nrourat!

Da Base minte, Udrea fura

Boc coseste fan

E si grea e si nasoala viata de roman.”

( fragment din noul imn de campanie al “vanatorului de rechini” :D )

De [D][S][N] pe 26 November 2009 la 1:56 pm (#)

Alt motiv (constructiv)

Ca sa aiba si badea macar cateva ore de fericire civica!

De FuXi pe 26 November 2009 la 1:57 pm (#)

d-le ciutacu, nu vi se pare ca acest umilboc incepe sa vorbeasca tot mai mult in limba nord-coreana, ca baseku vorbeste in limba persana a lui ahmadinejad, ca pd-l vorbeste in ‘cubaneza’ si udrea are si ea o limba aparte?paranoia curata!

De fla pe 26 November 2009 la 2:04 pm (#)

Ca e securist,ca are pe fratii Paunescu,Popoviciu,Casuneanu,Umbrarescu si alti moguli(buni),ca a ridicat populismul la rang de politica de stat,ca promoveaza curvismul(la propriu si figurat)in politica?…
Am uitat ceva?Completeaza tu linia punctata:-)

De mery pe 26 November 2009 la 2:06 pm (#)

Am primit un email genial….intitulat SCRISOARE CATRE DUMNEZEU. Iata-l….cred ca trebuie sa circule pe la cat mai multi romani…

“Draga Dumnezeu,
Anul asta mi i-ai luat pe dansatorul si cantaretul meu preferat Michael Jackson, actorul preferat Patrick Swayze si actrita mea preferata Farah Fawcett. Iti reamintesc ca politicianul meu favorit este Traian Basescu. Toate cele bune!”

Genial…este?

De Laura pe 26 November 2009 la 2:09 pm (#)

da,eu vreau,dar de ce nu vor mai multi?de cei care il vor pe basescu nu vad mizeria in care ne-a aruncat?in dezbinarea si inertitudine,in minciuna si degradare.ce dracu’ vor?sa ne volatilizam in spatiu?sa cersim la fmi? pina cand?
ma uit la tv si iar a inceput cu mogulii.ce campanie de pietar.
fiu’meu ma intreba ieri:”mama,de ce ma mai duc la scoala?ce o sa fac dupa ce termin scoala in Roamania?”I-am sustinut greu privirea si l-am rugat sa invete ca isi va gasi drumul.
Si-mi amintesc de mine in 1989 cand aveam 19 ani cu ce simplitate si naivitate priveam in fata.democratia!

De mizai pe 26 November 2009 la 2:09 pm (#)

si eu vreau sa plece. dar la noi in medias toata lumea e cu basescu. cred k 80% voteaza cu basescu k cica el ,,nu-i lasa sa fure”! noi cei antibasescu trebuie sa ne mobilizam! haideti sa-l votam pe GEOANA!

De luci pe 26 November 2009 la 2:13 pm (#)

deşi aparent primordial ar fi să punem pe cineva competent în locul marinarului şef, urgenţa de fapt având în vedere ce a făcut este să punem în 6 decembrie altceva ….chiar dacă altceva nu e chiar soluţia optimă .
Ministru- flota
Primar-casă
Preşedinte-afaceri cu armament, izolare internaţională
Al 2-lea mandat de presidente = ??????

De balauru84 pe 26 November 2009 la 2:13 pm (#)

eu vreau sa plece pt ca vreau sa vada si el cum era cu aia cu “mai are 2 saptamani de liniste”
si vreau sa plece si pe pogea si boc, pt ca daca ei singuri isi recunosc incompetenta (nu putem sa luptam cu criza ca nu are sediul in Romania) nu vad de ce ar mai trebui sa guverneze in continuare! astia ar trebui intrebati de ce alte tari nu au avut asemena scadere economica, de ce Bulgaria nu are acord cu FMI , dar in primul rand ar trebui intrebati: daca nu puteti lupta cu criza, de ce vreti la guvernare?

De againstrules pe 26 November 2009 la 2:14 pm (#)

Domnul Presedinte o tine una si buna de vreo doua luni incoace ca premierul trebuie sa fie de la partidul cu cel mai mare numar de parlamentari, ca sa se respecte vointa poporului. Daca imi amintesc eu bine, PSD+PC a luat mai multe voturi decat PDL in 2008. Carevasazica, PSD+PC ar fi vointa poporului, PDL e doar “vointa” unei legi electorale prost facute.

De Judetul Dublin pe 26 November 2009 la 2:15 pm (#)

inca ceva. auzeam oamenii pnl-ului k tot pe basescu il voteaza chiar daca au dat mana antonescu cu geoana! mi-e frica ca electoratul pdl-ulul e mai unit si merge la vot! haideti sa mergem la vot si noi cei antibasescu si sa scapam de basescu!

De luci pe 26 November 2009 la 2:15 pm (#)

Am trait o perioada in afara tzarii.In decembrie eram obsedat de o chestie,bai astia nu stiu sa-si traiasca sarbatorile de iarna ca noi romanii.
M-am intors acasa si constat ca si dl Theodorescu:
“aia chiar isi traiesc sarbatorile de iarna”
pt ca acel spirit coincide cu lumina de pe fatza oamenilor,ce nu am mai vazut-o pe plaiuri mioritice.

De pcezar pe 26 November 2009 la 2:19 pm (#)

luci, electoratul pnl-ului nu e o turma, gandeste si ia decizii singur. daca vreti voturile lor nu-i confundati cu niste soldatei
pe de alta parte cei care l-au votat pe crin nu sunt neaparat din electoratul liberal

De bogdan pe 26 November 2009 la 2:23 pm (#)

Va iubesc si sunt mandra de voi si poate intelege lumea in sfarsit ca mesajul vostru nu este neaparat unul politic.

De felicitari pe 26 November 2009 la 2:23 pm (#)

UN NOU SALUT!

CEAU-bă-ȘESCU !

De FuXi pe 26 November 2009 la 2:26 pm (#)

Pai si cu geoana va fi mai bine?
Eu cred ca nu, va fi LA FEL, tocmai de aia nu ma mai duc la vot..
Pt mine Basescu=Geoana, Udrea=Vanghelie etc etc…
Tocmai de aia sunt convins ca va fi exact la fel, doar schimbam niste hoti cu altii, atata tot. Nu inteleg entuziasmul asta pt geoana..

De Sam pe 26 November 2009 la 2:26 pm (#)

incerc sa vizualizez daca in noaptea revelionului 2010 tot basescu,pe o scena,o sa agite steagul si sampania sau geoana o sa ne incante cu un discurs spontan si motivant;amandoi o sa-mi umple sufletul de speranta;cine e atat de naiv sa nu observe ca basescu se bazeaza doar pe fraudarea turului 2?

De cenobit pe 26 November 2009 la 2:27 pm (#)

Mda…de unde as putea lua filmuletu in care base spune despre Iliescu ce presedinte bun a fost? As dori mult sa-l trimit unor prieteni portocalii

De mutter pe 26 November 2009 la 2:27 pm (#)

Eu nu vreau sa plece! De ce nu vreau? Pentru ca ii deranjaza pe cei care au condus atatia ani tara, iar el este deranjat de acestia! Ceea ce inseamna cu adevrat democratie domnilor! DA mie imi place ce se intampla acum! Nu vreau ca PSD’ul sa conduca iar in liniste!

De Delu pe 26 November 2009 la 2:29 pm (#)

Marinarul turmentat a mai scos una pe gura astazi “organizez referendum pentru a anula imunitatea parlamentarilor si a presedintelui”.
Disperarea va intuneca mintea (daca aveti) d-le Basescu.
Cu asemenea ineptii vreti sa castigati alegerile?

De alegatorul pe 26 November 2009 la 2:29 pm (#)

Revolutia bunului simt are nevoie de imn revolutionar!

Ole, ole, ole, ole,
Si, Basescuuu nu mai e!

De FuXi pe 26 November 2009 la 2:29 pm (#)

Buna ziua d-le Ciutacu,

Aveti dreptate in tot ce spuneti,dar sper,CRED ca oamenii-oameni o sa inteleaga.
Ma socheaza de-a dreptul sa ne spuneti ca ,atunci cand va intoarceti acasa constatati ca aveti supraveghetori in jurul blocului;e ceva ingrozitor ,asa simt eu,sa te simti urmarit la douzeci de ani de la revolutie!!!!Domnule,acum daca as fi un factor decisiv,l-as condamna la inchisoare pe veci pe basescu ,impreuna cu claca lui!
As vrea ca in viitoarea guvernare sa fie propusa si promulgata o lege care sa oficializeze condamnarea la moarte pentru tradatori,infractori care ataca demnitatea omului in primul rand-unii o merita!
Poate exagerez(si ar fi bine!),dar aveti grija de familia Dvs. si mai ales de Vladut.Ei nu au nicio vina,ca si Dvs.de altfel.

Cu acelasi respect,
IoanaP

De IoanaP pe 26 November 2009 la 2:33 pm (#)

Da, stiu de ce nu-l mai vreti, a fost o emisiune mai linistita.
Iar pentru cei care mai stau pe ganduri:”Da eu cu cine votez?”, pe motiv ca toti sunt corupti, urati, rai,etc, le dau dreptate. Toata clasa politica e o cloaca, in care toti se stiu, de zeci de ani, si-au schimbat amantele intre ei, au afaceri impreuna. Nu au nici un Dumnezeu. Numai ca din toti astia, s-a trezit unul care se crede insusi Dumnezeu. Basescu. Daca romanilor care mai stau in cumpana, li se pare ca Basescu are ceva din Dumnezeu, a facut vreun sacrificiu pentru romani, sa-l voteze. Sau sa nu mearga la vot, si sa-l mai suporte 5 ani.

De raluca pe 26 November 2009 la 2:37 pm (#)

deci,cu tot cu turismul electoral,cu tot cu referendum, BaSecu a luat 32%.e normal ca pdl-istii sa fie isterizati si sa vorbeasca in sedintele de guvern de pene puse pe cur.fac si ei haz de necaz ca doar atat le-a mai ramas.

De bill pe 26 November 2009 la 3:09 pm (#)

@Bogdan Teodorescu

Multumesc, radu.

De cradu pe 26 November 2009 la 3:10 pm (#)

Cam asa e base singur cu el insusi

De mutter pe 26 November 2009 la 3:10 pm (#)

In privinta celor doua vlastare din ultimul tur : si cei care merg la vot, ca si ceilalti care prefera sa ramana acasa au aceeasi motivatie - greata.
Unii voteaza cu Base din greata pentru camarila lui Geoana, altii voteaza cu Geoana din greata pentru camarila lui Base, considerand haimanalele celui pe care isi pun stampila ca fiind mai digerabile decat haimanalele aluilalt.
Iar cei care raman acasa o fac tot din greata pe care o au fata de actorii politici ramasi in cursa.
Asadar, greata ne domina viata.
Mai sunt si cativa care o fac din convingere, insa ei nu sunt reprezentativi pentru acest blog, care este vizitat numai de oameni destepti. :D

De Pretender pe 26 November 2009 la 3:12 pm (#)

De ce vrem sa plece Traian Basescu? Buna intrebare!
Pai sa vedem:
1) Politica este arta compromisului!- Basescu nu stie sa faca compromisuri. El doreste doar sa-si impuna cu orice pret vointa indiferent de parerea celorlati si indiferent de rezultat.
2)In politica partenerii de alianta trebuie respectati. Orice alianta incheiata de Basescu s-a sfarsit tragic pentru parteneri.Nimeni nu este in siguranta cu el.
3)Ca politician trebuie sa te gandesti si la ceilalti nu numai la tine si la cercul tau de interese. El este egoist, egocentric si cu accente dictatoriale. Vazand ca sansele sale de a castiga un nou mandat sunt mici vrea ca sa distruga atat Parlamentul cat si postul de Presedinte al Romaniei prin eliminarea imunitatilor omitand sa spuna de fapt ca postul sau este cu adevarat imun. Nu doreste ca viitorul Presedinte sa aiba aceeasi imunitate ca si el. Poate ca nu va pleca pe mare ci va dori sa devina Senator de drept de unde va cere Parchetului sa il ancheteze pe Geoana pentru ca afara ploua si ploua pe banii nostrii!
4)Este mincinos si pe deasupra nici intelectul nu-l prea ajuta.Partea proasta este ca ne crede pe noi mai prosti ca el. El e smecher. Smecheria guzganului de siloz.
…..
In final desi numerotarea ar putea continua, ii trasmit pe aceasta cale ca, in conformitate cu cele afirmate de el cum ca nu avem nevoie de doua camere in parlament pentru ca avem parlamentrul la Brusselles tot asa nu avem nevoie nici de Presedinte pentru ca il avem pe van Rompuy si nu avem nevoie nici de ministru de externe pentru ca o avem pe britanica Ashton si in definitiv poate sa plece cu tot cu PD-L pentru ca la Brusselles avem de toate.

De Il Consigliere pe 26 November 2009 la 3:12 pm (#)

Din pacare sustinatorii lui Basescu se bucura le vederea acestui pasaj din Sinteza Zilei. In mintea lor se formeaza ideea:

“Le e frica mogulilor, le arata Base”

Din pacate incompetenta clasei politice face posibila aceasta admiratie. Nimeni intr-o tara in care lucrurile ar fi mers normal nu l-ar fi votat pe Basescu. Ca sa scapam de el trebuie si ca restul oamenilor politici sa evolueze putin. Nu mai merge, trebuie sa faca treaba. Daca nu, personaje ca Basescu vor castiga in continuare alegeri.

De Radu Tanasescu pe 26 November 2009 la 3:12 pm (#)

Dl. Ciutacu, partidul PD-L a avut pana nu demult o sucursala in Londra, din motive ne neintelegere cu cei de la centru, ghiciti ce-au facut? s-au inchis, ei pe ei:D erau infintati doar de vreun an dar nici macar ei intre ei nu s-au putut intelege, cica nu erau de acord cu guvernarea dezastruoasa din Romania. sobolanii parasesc corabia….

De no_sweet pe 26 November 2009 la 3:15 pm (#)

Cu respect va spun ca eu vreau sa dispara nesimtitu asta de basescu!(scuzati expresia, dar de cand locuiesc in austria ca student e prima oara cand ma duc sa votez-a fost groaznic- o coada interminabila-am stat 2h jumate pt a vota)
Intrebarea mea este de ce s-au organizat alegerile la institutul cultural roman din viena si nu ambasada…nu sunt nici vreun ultras de-a lu geoana sau antonescu si nici vreun adept al conspiratiilor dar chiar asa la institutia patronata de patapievici impanzita cu insemne comuniste-un altfel de manipulare ne constientizata de majoritatea celor prezenti.Chiar daca va insemna sa stau iar la coada, ma voi duce din nou la vot la fel ca si toti prieteni mei de aici!
Cu respect

PS:daca mai iese carmaciu’ va astept pe dvs si pe familia dvs aici!

De Paul Farca pe 26 November 2009 la 3:20 pm (#)

Stau si ma gandesc sa rescriu un comentariu care nu stiu daca a ajuns cumva in inboxul D-lui Ciutacu sau nu, de teama ca se supara daca scriu ca mi-a aparut mesajul de Error establishing database ca si ieri. Mai astept.

De I.I. pe 26 November 2009 la 3:20 pm (#)

Il felicitam pe D-l Ciutacu pentru ideea de a ne reda tot ‘prin viu grai’(inregistrare gandurile, opiniile, convingerile “baietilor” de la Sinteza zilei de aseara. A fost o pledoarie excelenta pentru normalitate, pentru o adevarata libertate de actiune, intr-o Romanie eliberata de conflictele majore pe toate planurile; o pledoarie pentru bucuria de a munci si a culege roadele muncii, etc.
Raspunsurile cele mai clare, elocvente ati dat chiar Dvs. la intrebarea de mai sus, si noi suntem fascinati de cat de frumos ati sintetizat optiunile si ale noastre in aceste raspunsuri. Va multumim.

De I.I. pe 26 November 2009 la 3:34 pm (#)

Domnule Ciutacu,
Domnul Teodorescu, doreste o Romanie fara scandal, fara ura, fara frica, isi doreste o ROMANIE NORMALA. Cred ca toti oamenii normali isi doresc asta.
Votantii portocalii ce isi doresc oare?
http://theodora0303.wordpress.com/2009/11/26/mica-scrisoare-catre-simpatizantele-pdl/
Cu deosebit respect

De Theodora pe 26 November 2009 la 3:44 pm (#)

@I.I: in locul dvs, eu m-as intreba serios de ce numai mie mi se pare ca-mi dispar mesajele in neant.

De Victor Ciutacu pe 26 November 2009 la 3:49 pm (#)

Iar se blocheaza blogul dumneavoastra. :(

De Theodora pe 26 November 2009 la 3:49 pm (#)

L-am auzit pe Cristian Parvulescu la Realitatea (ne mai uitam si la vecini , iertare :-) ) spunand o chestie super : obsesia lui Traian Basescu pentru Ion Iliescu (aia cu “votezi Geoana , votezi Iliescu”) tine de un anumit complex oedipian . :-) E cea mai tare chestie pe care am auzit-o relativ la subiectul asta .

De Adi pe 26 November 2009 la 3:53 pm (#)

Victor, in locul lui Mircea Geoana plecam in astea doua saptamani in vacanta si cand ma intorceam aduceam o lada de bere pentru tine si ceilalti baieti din studioul Antenei. La ce foloase electorale trage de pe urma voastra, ar trebui sa va puna sefi de campanie.

Foarte frumoasa partea cu zambetul de pe chipul nostru, innecat intr-un ocean de scandaluri, greutati si nervi.

Bravo!

Oaia Ciutaca

De Oaia Fosforescenta pe 26 November 2009 la 3:54 pm (#)

Pe zi ce trece ma felicit din ce in ce mai mult pt faptul ca am plecat din tara si am renuntat la gandul ca pleaca ei primii. Nu ca ar fi fost vreo dovada de curaj (ba dimpotriva, va respect pt ca ‘va duceti crucea’), dar acum am mai multe motive sa zambesc… Mult succes dupa 6 decembrie si putere pt la anu’!

De Donna pe 26 November 2009 la 4:00 pm (#)

Trebuie schimbarea!

De Bogdan pe 26 November 2009 la 4:11 pm (#)

Aceeasi problema ca si ieri 3 ore nu am reusit sa intru pe blogul tau…..

De carolina bianca pe 26 November 2009 la 4:19 pm (#)

@carolina bianca: aceleasi atacuri dezlantuite la server, nimic nou…

De Victor Ciutacu pe 26 November 2009 la 4:24 pm (#)

Noi chiar vrem sa plece!

De traimbine pe 26 November 2009 la 4:28 pm (#)

Da Victor,si eu reusesc cu greu sa intru,apare non stop error iar la cablu antena 3,tvr1 si antena2 au probleme de sunet iar perioade lungi cade reteau.Acum doar nu ne-or lua totul,ca destul ne asculta si ne pozeaza.Dar vine 6 la dracu cu totii.

De stefan pe 26 November 2009 la 4:32 pm (#)

In sfarsit si altii se plang nu numai eu ca nu se poate intra pe blog, ca nu se poate asculta textul pe videonews, etc. Pai cum sa comentezi?
Rescriu deci ceva citat de prin ziare, parte din primul meu comentari cand am avut ERROR ESTABLISHING DATABASE in jurul orei 2.30 pm.

De I.I. pe 26 November 2009 la 4:38 pm (#)

@Everybody
Exista vreun sondaj de opinie pt turul II, dar facut dupa anuntarea sprijinului lui Crin pt Geoana?

De Araya pe 26 November 2009 la 4:56 pm (#)

Nimic despte atacul informatic de ieri ??? Sau doar a fost zi de mentenanta la provider…

De Confucius pe 26 November 2009 la 4:59 pm (#)

Pentru @lupi: du-te ,mai,si te arunca cu capul in jos in bazinul fara apa de la Sibiu,tu si cu Dragomir-criminalul! Asa bou cum esti,nu-ti trece prin cap ca Basescu este de-al vostru,ciripitor la armata?? Chiar asa prosti sunteti,ostasilor?
Un securist din bazin.

De KUKU pe 26 November 2009 la 5:00 pm (#)

@KUKU: usor cu nervii pe scari. ce-i valabil pentru lupi se pune si la tine.

De Victor Ciutacu pe 26 November 2009 la 5:03 pm (#)

Ar fi dragut daca ai folosi youtube in loc de videonews, nu stiu daca mi se intampla doar mie, dar incerc de vreo 2 ore sa vad si eu despre ce e vorba in clipul pe care l-ai postat, si nu reusesc. Multumesc

De ami pe 26 November 2009 la 5:04 pm (#)

interesant filmuletul din emisiunea de aseara!cat va fi Basescu presedinte noi nu ne vom putea bucura de lucrurile marunte ale vietii care ne fac intr-adevar fericiti!

De Ana Maria pe 26 November 2009 la 5:05 pm (#)

@ami: ar fi dragut daca videonews n-ar fi al Intact; care si-a retras toate clipurile (sau, ma rog, ce-a reusit pana acum) de pe youtube

De Victor Ciutacu pe 26 November 2009 la 5:06 pm (#)

Tare ma tem ca totul e in zadar ! Ca pe langa alegatorii hipnotizati de culoarea portocalie si pe langa furaciuni ,tot Basescu va castiga …Oare sondaje se fac in perioada asta? Cine conduce in sondaje?
Oricum, parerea mea este ca singura sansa a lui Geoana este sa aplice tactica lui Antonescu si sa sara la atacuri in confruntarile directe, sa spuna despre Udrea sa spuna despre mogulii care-l sustin pe Basescu ca raspuns la mogulii de care spune Basescu, sa spuna despre sotul Elenei Udrea, despre faptul ca Basescu a facut parte din partidul comunist,etc. Trebuie sa starneasca ura fata de Basecu in alegatori pentru ca altfel va pierde…

De Nu`s Normala pe 26 November 2009 la 5:07 pm (#)

Nu trăim în ură doar de 5 ani, după cum zice domnul Teodorescu, ci de 20. Băsescu este, sau a fost (sper) doar un catalizator. Nici nu stiu dacă vremile ar fi fost atât de “altfel” fără el.

Îmi doresc ca măcar odată să mă pot întoarce împăcat de la vot.

De român pe 26 November 2009 la 5:10 pm (#)

Da, stiu! Nu-i vina Dvs. ci a simpaticilor “baieti destepti”, care tin sa “stie tot ” ce se misca in tara asta.Este nu numai concluzia “experientei Dvs. triste”ci a multor altora din Romania, asa ca nu-i de mirare ca vreti sa scapati si sa ne scapati de stressul “filarilor”, “interceptarilor”, “urma-ririlor pas de pas”. Si va suntem recunoscatori ca ati dat glas, chiar daca ati vorbit in nume propriu, si gandurilor noastre.
Prin urmare pentru toate motivele afirmate de Dvs. si de D-l Bogdan, si pentru faptul ca “nava pe care a navigat T.B pana acum nu a fost pentru Romania, un mineralier, ci un Distrugator” (Ioan Grosan), vrem sa plece!!In cazul in care totusi se agata cu obtinatie sa mai fie ales pentru inca un mandat, nava lui “nu are alta sansa decat sa atace o flota cu mult mai numeroasa de sustinatori infocati”(Blog mediafax).
Poate daca voi reusi sa mai ascult videonews-ul fie pe blog sau la Ant.3 imi va mai veni vreo idee daca nu chiar noua, macar cuvinte de apreciere pentru ideea lui D-l Ciutacu. Na, ca am zis-o!

De I.I. pe 26 November 2009 la 5:13 pm (#)

Paradoxul naibii e ca de o suta si ceva de ani incoace, politicianul demagog a ramas la fel de viu ca pe vremea lui Caragiale, nimic schimbat, “alte masti/aceeasi piesa” si nu stiu daca se va schimba vreodata. Tinand cont de adevarul asta, ma intreb… oare ce cauta Crin A, un intelectual fin si un om zdravan la cap, in mocirla asta politica?

De cristinne pe 26 November 2009 la 5:13 pm (#)

La pariu ca iese Basescu inca odata!
Geoana (cel blat cu Basescu) dupa spusele d-voastra e pe nicaieri.Cate dezbateri intre cei doi o sa vedem?? Niciuna deoarece “prostanacul” crede ca daca fuge de confruntari castiga.Eroare

De lacoon pe 26 November 2009 la 5:14 pm (#)

Ups, cica Basescu vine la Realitatea azi.
Mogul vs Basescu
Cine castiga?

De Araya pe 26 November 2009 la 5:17 pm (#)

@Nu`s normala

Din contra cred ca Geoana ar trebui sa se afişeze ca un domn, sa il ironizeze subtil, ca sa scoata in evıdenta disperarea lui Basescu si a pedeleilor. Asa poti in opinia mea sa provoci scarba alegatorilor.

Eu sunt complet dezamgit de faptul ca va trebui sa votez cu Geoana, doar ca sa nu mai iasa Basedinejad asta inca o data.

De ami pe 26 November 2009 la 5:17 pm (#)

Sunt atatea intrebari la care d-nu presedinte Basescu ar trebui sa raspunda….oare vreodata va raspunde si va clarifica lucrurile? Eu astept de ceva luni sa faca o declaratie in care sa spuna unde este flota, cum este cu casa din Mihaileanu, sa ne povesteasca de Mircea Basescu, de Puiu Popoviciu, de unde au atatia bani fetele lui, despre Elena Udrea, despre “fuga“ d-lui Omar Hayssam, despre afacerile d-lui Videanu…

De carolina bianca pe 26 November 2009 la 5:22 pm (#)

L-am auzit si astazi pe Boc vorbind in numele romanilor.Sper ca in 6 decembrie romanii sa le furnizeze marea surpriza, caci dezmatul lui Basescu trebuie sa inceteze.

De Marin Marin pe 26 November 2009 la 5:25 pm (#)

un nene, pre numele lui Ion Creanga, are o poveste cu adancime mistica, poveste adresata noua: PROSTIA OMENEASCA.

Ea descrie dintru inceput paralizia si frica in fata unei (aparente) pre-desinari. NU ma duc la vot ca NU se schimba nimic.Ca nimic NU merge. si..intr-o zi, oricare alta de maine incolo, va veni iarasi si iarasi pisica aia sa rastoarne drobul de sare in capul bietului copil…vai, vai, ce ne facem, vai vai de capul nostru de popor asa si asa si asa…si clatinam capetele a neputinta zicem noi..a prostie, pare a sugera Creanga.

Inertia asta dusa pana la prostie isi va gasi mii si mii de argumente..dar tot moarte se numeste

De drobul de sare pe 26 November 2009 la 5:32 pm (#)

De ce sa plece Traian Basescu? Simplu: pentru ca atunci cand caruta nu se mai urneste din loc, nu impusti vizitiul - fie el si mogul, si rechin, si papleaca gica si cum o fi el - ci schimbi calul. Iar calul Romaniei, a devenit dupa 5 ani o martoaga, mai jalnica chiar decat Bator al lui madame Fefeleaga ( Udrea ).

De Marius Diaconescu pe 26 November 2009 la 5:35 pm (#)

Mi-e frica de inertia si de memoria scurta a romanilor, de faptul ca alianta dinte Geoana si Antonescu ii da apa la moara lui Base sa pozeze in ce stie el mai bine: “singur impotriva tuturor”. Si ca multi vor “pune botul” la asta. Ar fi fost mult mai usor daca trecea Crin in turul doi. Geoana e cam “moale” si ma tem sa nu se piarda intr-o o confruntare directa…
Inca 5 ani cu Base… m-apuca groaza!!

De Adia pe 26 November 2009 la 5:37 pm (#)

Trebuie sa se schimbe multe in tara asta. Sa incepem cu Justitia.

Au scris o Constitutie ambigua. Nici nu s-au gandit ca puterile vor intra vreodata in conflict. Atata de mult le-a papat securitatea mintea. Spun asta pentru ca cei care au avizat TEXTUL CONSTITUTIEI sunt oameni care provin dintre SPECIALISTII IN DREPT CONSTITUTIONAL. Revoltatoare ultima decizie a CURTII care nu mai stie cum sa apere privilegiatii din tara. Pensia nu poate fi cumulata cu salariul. Nu mai poti incasa lunar banii pe care i-ai platit in 40 de ani de viata daca ti-ai gasit un job sa mai muncesti ceva ca sa mananci o paine ! Dar daca esti boier si faci parte din CURte poti sa-i manaci banii saracului ? Afara cu nesimtitii astia. Protejeaza hotii, impart cu ei si fura pensii de la noi ! Altul, Presedinte la CSM nu a sesizat Curtea Constitutionala ca e un conflict intre institutii - Parlament/Presedinte. Dormea, sau se face ca nu se baga ? De ce nu publica CSM pe site toate deciziile irevocabile ale Curtii de Apel Bucuresti in materia Contenciosului Administrativ ? Sa nu se vada ce ? Ca se incalca legea prin deciziile date ? Asociatia Magistratilor din Romania nu are nimic de spus ? Toti sunt muti, surzi si nu vad nimic, nu ? De ce se bate pasul pe loc de catre instante in marile dosare de coruptie ? Dar de catre procurori si Parchete ?
Unde e controlul public asupra serviciilor secrete ? Sa fie adevarat ca unii fac bani acumuland dosarele tuturor politicienilor si, la momentul potrivit, trag sforile indiferent cine va castiga alegerile ? Cine conduce ? Cine are cat mai multe dosare, nu? Asadar unde ne sunt rechinii ? Iar in 5 ani ORICE CONDUCATOR nu face inca parte din sistem ? STIMA

De SpiritCivic pe 26 November 2009 la 5:43 pm (#)

Cred ca Base a stat mult si a privit prin sticla de w..ky si asa a hotarat: PD-ul va fi portocaliu!
Imi stralucesc ochii portocalii cand privesc pe strada.Mai nou am vazut si chipurile mogulilor pe panouri imense.Nu poate Vantu
sa-i dea in judecata pentru folosirea fara voie a imaginii persoanei?
Portocalii astia-s disperati, nu stiu ce sa mai inventeze…
Base n-ar putea sta intre Udrea, ridzi,boc, Eba,etc ?

De Ioana S.,Bucuresti pe 26 November 2009 la 5:44 pm (#)

@ Araya

Pai , ne-a zis de acum cateva saptamani domnul Sebastian Lazaroiu , consilier prezidential : va invinge democratia ! (care se va confrunta cu presa) . De cate ori vrei sa ti se repete ? :-)

De Adi pe 26 November 2009 la 5:48 pm (#)

Vad de 3 zile tot felul de trepadusi portocalii care sunt trimisi la tv sa apere onoarea marinelului. Jenati si jenanti, sunt platiti din gros probabil, altfel nu s-ar expune ridicolului si bascaliei generale debitand tot felul de lozinci si enormitati, sustinand ca albul e negru impotriva evidentei. Personal nu-s “electorat pnl” dar l-am votat pe crin. Nu l-am iertat pe geoana pt umilinta de-ai lasa pe portocalii sa i se pise-n cap asta iarna, cand si-a batut joc efectiv de voturile psd si s-a incardasit oportunist si neobrazat cu cel pe care spunea ca-l dispretuieste. Dar il voi vota pe geoana fiindca nu am incotro, rahatul asta politic in care ne inecam, ma forteaza, si nu-s multumit nici pe departe. Un singur lucru mi se pare pozitiv, unirea tuturor impotriva unei situatii sufocante! Dar, sa nu ne iluzionam, vom trai si vom vedea!

De alien pe 26 November 2009 la 6:04 pm (#)

@ Adi : in esenta ideea este: Demos versus Kratos…cine va castiga ?

De drobul de sare pe 26 November 2009 la 6:04 pm (#)

Victore , am o nedumerire, mogulesti ce mogulesti, da p’orma ce faci? Si mai am una, moguleai de mic? Pentru asta intentionez s’o intreb pe Marina.

De Zombi pe 26 November 2009 la 6:18 pm (#)

in legatura cu ce spunea nenea cu barba ca la noi nu se poate asa ceva..uite ca se poate,numai ca unii sunt atat de orbiti de realitatea politica incat nu vad nimic altceva in jurul lor

De jim pe 26 November 2009 la 6:22 pm (#)

@ drobul de sare

In opinia lui Lazaroiu , Kratos ar fi presa , iar Demos-ul s-ar regasi in figura (usor asimetrica , daca mi-e permisa rautatea!) a presedintelui . Mie mi se pare ca , vorba amicului Lefter Popescu , e “vitavercea” .

De Adi pe 26 November 2009 la 6:23 pm (#)

Nu am fost pionier…
Nici UTC-ist…
Nici PCR-ist…
Nu l-am votat niciodata de Iliescu….
L-am votat pe Basescu in 2004…
L-am votat pe Crin in 2009…
Il voi vota pe Geoana & Crin & Johannis… acum..
Daca iese basescu [cu "b"], nu mai revin in tara…
Sa ramana cu basescu, cine vrea, cine-l voteaza…

De Alex pe 26 November 2009 la 6:25 pm (#)

Vreau sa plece pentru ca 5 ani de zile nu am remarcat nici un centimetru in directia “inainte”, doar “dispute”, “razbunari”.Vreau sa plece ca toti bugetarii si pensionarii tremura ca maine-poimaine banii imprumutati pentru salarii si indemnizatii se termina, si dansii vor ramane cu ochii in soare. Si sub deviza “vreau sa plece pentru ca…”tot ce a inceput sa fie bine dupa revolutie, s-a degradat, nu numai deteriorat. Vreau sa rasuflu usurat odata ca nu mai e la “butoanele tarii”.

De I.I. pe 26 November 2009 la 6:32 pm (#)

Domnule Ciutacu incerc un jilav sentiment de compasiune;trebuie sa va dau o veste trista(cum spunea un invitat simpatic al emisiunii)
vestea este ca sunteti condamnat sa traiti in tara asta pina pe 6 Decembrie cind va trebui sa votati (asta-i ultimul cartus al razbunarii dvs-depinde cui i-l oferiti ca sa supravietuiti sau nu)dupa care urmeaza un alt fel de surghiun sau nu;depinde de razbunarea dvs,dati-mi posibilitatea sa ma bucur alturi de dvs.D-le Ciutacu;
Asa ne-a fost scris
Dan Erceanu

De Dan Erceanu pe 26 November 2009 la 6:33 pm (#)

Este atât de imperios necesar să plece Traian Băsescu, încât nici nu contează pe cine punem în loc.

De renata pe 26 November 2009 la 6:34 pm (#)

Nu va fi mai bine dar va fi mai suportabil fara “hahaitul” asta care bate campii in disperarea lui ca pierde teren.Si cum ne-a mai fraierit el la inceput….Nu se poate vedea clipul dar am vazut emisiunea .

De duda pe 26 November 2009 la 6:45 pm (#)

@victor c.
PD-L-ul este atat de disperat incat tare mi-e frica de o imensa fraudare a alegerilor de 6 Dec.

De theone88 pe 26 November 2009 la 7:00 pm (#)

Azi, la Hunedoara si Deva, pedeleii portoca_lei au declansat campania electorala pentru turul doi. Umbla in grupuri de cate doi derbedei cu binecunoscutele pelerine, cu un clipboard in mana, au luat scarile de bloc la rand si bat insistent la usile care nu li se deschid. Cica folosesc pretextul unui asa-zis “sondaj de opinie”, insa exista guri care sustin ca fac si promisiuni in bani, pentru zilele urmatoare, celor care voteaza inca 5 ani de mizerie oranj.

Tot azi, posesorii de telefoane mobile din zona au fost agresati cu SMS-uri gen “Va multumesc pentru votul dat la referendum, in numele PD-L si al Presedintelui Basescu. Cu stima si consideratie, deputat PD-L Viorel Arion”.

Ca sa nu creada ca-s neam prost, eu am raspuns acestui SMS, precizand ca nu are niciun motiv sa-mi multumeasca, fiind - cel mai probabil - dezinformati, tot de ai lor. :D:P

De Eugen pe 26 November 2009 la 7:01 pm (#)

Pot pedeleii sa promita orice eu stiu un singur lucru: luna asta stau 3 zile fara plata si luna viitoare alte 3 zile fara plata. Sunt un doctor tanar care dupa 12 ani de scoala (facultate si rezidentiat) va pleca din tara daca iese Base

De pustia pe 26 November 2009 la 7:24 pm (#)

E vreo coincidenta in faptul ca atat blogul tau cat si cel a lui Mircea Badea nu functionau acum 5 minute?

De Andreea pe 26 November 2009 la 7:25 pm (#)

…daca ar fi asa de evident raul acolo unde-l clamati voi 24 din 24 de ore, ar trebui sa-l vedem toti asa.Daca pot sa primesc de la cineva si eu un raspuns…cind spunea adevarul Antonescu despre GEOANA…la confruntari sau acum ???asta e din ciclul hai sa lingem unde am scuipat…tipic romanesc…doare nu?indignati-va!!!si manifestati-va indignarea ca buni romani ce sunteti …da stiu!…
-daca ar fi iesit in turul doi ANTONESCU SI JEOANA cum s-ar mai fi iubit iei acum…vars…mi-e scarba…scarba rau de tot…-
in rest luati-va cu totii portia de “adevar” si dormiti in pace…mergeti la vot si votati fericiti va fi mai bine in ambele variante…dar nu pentru noi.Ce bine e de cinci ani…dar ce bine a fost si inainte pe vremea lui tatucu si a lui bombonel…eu n-am uitat nici de unii nici de altii.-Voi?
ce liniste frumoasa va fi…ce bine isi va face presa datoria dupa alegeri daca vor iesi tatucii pe care i-au sustinut…totul va fi ok, nu o sa avem ce sa mai facem cu banii…nu se va mai fura in tara…coruptie nici vorba (doar garanteaza jeoana cu bombonel)eu am toata increderea…nici vorba de impozite si taxe… se vor micsora toate si vor fi locuri de munca cu salarii si pensii pe masura…toate se vor ieftinii…voi credeti???
N-aveti decit eu nu cred si ma umplu de scarba din nou…cum de la fiecare alegeri trebuie sa votam intre cacat si rahat(pardon)
Pofta mare …si somn usor!astept cu nerabdare indignarile voastre la adresa mea hai ca se poate -puneti mana pe pietre si dati…ca dupa aia dau iei…

De scarbitul pe 26 November 2009 la 7:54 pm (#)

Exact pentru aceleasi motive vreau si eu sa plece! Dar sa plece odata si de tot, de tot! Mi-e scarba! Nu mai pot sa-i ascult ca ma apuca instantaneu senzatia de voma! Ca atare, in seara asta il urmaresc pe Iliescu. Daca zice nebunu’ ceva aflu de la voi la Sinteza.

De cineva pe 26 November 2009 la 8:07 pm (#)

Sunt o simpla studenta si va spun sincer ca m-am saturat sa vad ce se intampla in tara asta , sa vad ca termin o facultate si nu am ce face aici..sa vad ca pentru invatamant,sanatate nu sunt bani dar a doua zi udrea sparge 10.000 de euro pe un imn ca asta ne lipsea noua…nu cred ca vom ajunge undeva inca 5 ani cu basescu presedinte udrea la turism si sa nu uit videanu la economie…asta e cea mai tare gluma posibila..sper ca incepand cu 6 decembrie sa se schimbe ceva in tara asta.. si voi cei de la antena sunteti f tari spune-ti lucrurile in fata tuturor..va multumesc ca existati!!!

De ana maria pe 26 November 2009 la 8:35 pm (#)

Asa de contrariata e lumea, k parca vad ca tot Basescu iese :(

De Alex pe 26 November 2009 la 8:37 pm (#)

@victor c.
pune te rog pe blog imaginile de la Gardianul

De theone88 pe 26 November 2009 la 9:13 pm (#)

Pacat! mare pacat, rusine pentru ce s-a intamplat. Multe alte incidente de genu s-au petrecut dupa revolutie in Romania!

De Parcalab Pamfletaru pe 26 November 2009 la 10:04 pm (#)

Eu nu inteleg un lucru! De ce e toata lumea asa de pornita impotriva lui Basescu? Nu zic ca ar fi un om bun si ca i s-ar aduce acuze nefondate, dar totusi ce a facut atat de rau incat toata lumea sa il vrea dat jos. Nu cred ca Iliescu a facut ceva mai bun decat el pe durata mandatului. Ma gandesc daca nu e ceva murdar la mijloc, pentru ca oricum PSD stim toti ca e echivalent cu comunism si Basescu e impotriva deci trebuie dat jos. Sa nu se inteleaga de aici ca il sustin pe Basescu, eu nu sustin pe nimeni. Cum poate orice om normal sa sustina prostia si imoralitatea??? De tara asta se alege praful, si eu sunt la inceput de drum si ma vad nevoita sa plec departe de Romania noastra ca sa traiesc printre oameni civilizati. Aici nu exista sus astfel de oameni, cu atat mai putin jos. Inca ceva… telivizorul prosteste poporul!!!!!

De Ana pe 26 November 2009 la 10:15 pm (#)

DA… asta da lovitura pentru noi…unul e in stare sa dea intr-un copil si ceilalti vezi Doamne chiar acum, intimplator, scot materialul…din joben…atunci nu avea valoare adevarul???…
hai sa fim seriosi da astia chiar ne iau de prosti…
Exercitiu…Daca eu GHEORGHE te prind pe tine Marie in pat cu prietenul sotului tau e totul ok atata timp cit “mai vi si pe la mine”…daca nu “ma indignez” si-i arat sotului tau ce curva esti…
-hai sa fim seriosi ca astia chiar ne iau de prosti–
Cum e vorba???revolutia bunului simt???adica cam cum vine treaba… nu conteaza ca furi sau dai in cap decit daca imi iese si mie ceva din asta…si daca-mi iese esti fratele meu…mucles.
-astia suntem fratilor!noi i-am cocotat in pom…si acum ne scuipa-n cap…cit vor ei si cind vor ei…si cel mai misto e ca unora dintre voi chiar le place.
-Oare ar trebui sa iesim cu totii din nou in strada sa-i terminam pe toti?
-voi chiar mai credeti ca votul nostru mai conteaza?
eu unul nu.
Nu ma va forta nimeni sa aleg intre rahat sau cacat.As vrea sa plec…cit mai departe si sa uit…stiu unii spuneti DUTE!…dar am copii, parinti, …si ce sa fac???sa stau sa-nghit si eu?
Mai avem vreo sansa? poate da dar peste cinci ani cind poate iar …moguli si justitiari…indignati si incantati cei care vom mai fi si poate ai nostri copii vor avea aceeasi alegere de facut.
ETERNA ROMANIE…(hai ca astept acuma reactiile patriotilor)

De scarbitul pe 26 November 2009 la 10:50 pm (#)

Auzi?! De ce e atat de pornit “Maestrul” impotriva lui Antonescu? Asta e al nu-stiu-catalea editorial plin de patos slinos.

De Homo scelerosus pe 26 November 2009 la 11:22 pm (#)

NU CONTEAZA CINE IESE… FRATILOR SPERATI DEGEABA…MAI DISCUTAM PESTE VREO 6 LUNI SI VEDEM CINE A FOST MAI BUN.In ultimii 20 de ani am sperat si eu la fel…voi nu???care ar fi diferenta acum???daca va place sa credeti n-aveti decit sa o faceti.Dar aveti grija ce va doriti ca s-ar putea sa vi se-ntample….

De scarbitul pe 26 November 2009 la 11:31 pm (#)

Domunle Victor, va rog, postati pe blog si ce am gasit eu!!!!!!!!!!!!!!

Vreau s avada o tara intreaga!
Faceti o asociere intre ce a aaprut astazi si filmeul asta care e dat facut si cu martori media….Doamne in ce tara am ajuns sa ne transformam!
Vorba lui Antonescu….sa vedeti ce Revolutie ne asteapta.

De Cristian pe 26 November 2009 la 11:34 pm (#)

Si el a spus “Vom trata cainii la fel cum ar trebui tratati copiii”. Aici urmarea…

De Zooterra pe 27 November 2009 la 1:07 am (#)

Fruntea sus, Basescule! Nu te-au facut nenorocitii astia pe tine…

De Vladooo pe 27 November 2009 la 2:13 am (#)

sinteti o tara de oameni atinsi de o mare boala sau o mare problema !Jeg si o mare imputiciune !!!

De octopus pe 27 November 2009 la 2:14 am (#)

“”"Marinarul turmentat a mai scos una pe gura astazi “organizez referendum pentru a anula imunitatea parlamentarilor si a presedintelui”. “”"
Am citit si eu asta si este pentru prima data cand mi-am dat seama ca basescu stie ca pierde alegerile si odata cu ele si imunitate. Tot ce i-a putut coace tartacuta cheala a fost: sa moara si capra vecinului/sa-si piarda toti imunitatea!
VESTE BUNA! VESTE BUNA! Cam la fel de buna ca vestea ca sadam hussein a fost gasit tremurand intr-o groapa plin de paduchi si sifilis….

De SimP pe 27 November 2009 la 6:37 am (#)

Felicitari domnule Ciutacu,
Nici eu nu zimbesc. Dar daca ni-l luati pe Basescu o sa ne plictisim. Fara circ? fara pastile de nervi, de greata, si dureri de cap ?
Fara sentimente ? de invidie, de ura, de proslavire, de rusine , jena …
O sa treaca mult timp sa ne revenim. Dar daca ne ajutati si sa incepem sa zimbim , o sa va iubim Domnule Ciutacu.
Cu stima.

De Angela pe 27 November 2009 la 9:18 am (#)

Nu sunt fan Basescu si poate, nu voi deveni niciodata. Insa, asa pe margine cum stau, nu pot sa nu observ ca “bunul-simt” a fost confiscat si deturnat de la toate sensurile avute pana acum. Chiar, mai mult, s-a modernizat, s-a politizat, si-a tras cagula pe ochi si practica asiduu atacul la persoana. Valul de ura si de intoleranta creste pe zi ce trece. Nu stiu cum este sa fii acum in mijlocul evenimentelor si nici nu-mi doresc. Pentru ca, ceea ce se vede de aici, de pe margine, lasa un gust tare amar. Trist, dar adevarat.

De doar spectator pe 27 November 2009 la 10:19 am (#)

Mai demult, am auzit o expresie care m-a pus pe ganduri: atunci cand te grabesti sa arati cu degetul pe cineva, nu uita ca celelalte degete le indrepti spre tine!

De doar spectator pe 27 November 2009 la 10:23 am (#)

La noi in oras s-a schimbat directorul Spitalului azi,a fost pus unul portocaliu.A fost instalat in functie de lidera locala a PD-L.(!?)Apoi au fost chemati toti sefii de sectii si amenintati ca daca nu se inscriu la PD-L si nu fac campanie pt ei vor fi demisi.
Cum asa ceva?
Unii doctori au fost sefi de sectie si inainte de “89 si nu au fost obligati sa se inscrie la PCR!
Care sunt mai comunisti PD-L sau PSD?
Sotul unei sefe de sectie este PSD-ist dintotdeauna si nu a facut campanie niciodata.
In ce tara traim?

De silvia pe 27 November 2009 la 10:23 am (#)

Cum se numea MINISTRUL TRANSPORTURILOR care l-a destituit pe inginerul de la “biroul miscare”(cred)al garii din Craiova, pe motiv ca accesta a oprit o garnitura de tren care transporta minerii la Bucuresti in timpul MINERIADEI din 1990 ???

De Nora pe 27 November 2009 la 11:10 am (#)

de ce ?? pai pt ca nu vreau sa stau cu spaima in fiecare luna ca s-ar putea sa nu iau pensia.sa nu mai vorbesc la telefon cu copiii plecati la munca in italia si sa-mi spuna ca nu or sa se mai intoarca niciodata in romania.ca cei ramasi acasa sa nu ajunga someri si sa nu poata trai decent.ar mai fi si altele spre exemplu sa nu mai aud de un nou scandal de un tun financiar sau sa aud ca s-a sinucis cineva pt ca nu-si poate plati datoriile fiindca a ramas fara munca

De elena pe 27 November 2009 la 11:53 am (#)

Domnule Ciutacu,
Nu inteleg cine va opreste sa va duceti la meci duminica seara pe nocturna? Ati avea cumva constiinta incarcata ca v-ati petrecut 2 ore din viata alaturi de fiul dumneavoastra in loc sa mergeti la televizor sa il balacariti pe Basescu? Eu unul m-as simtii foarte linistit chiar fericit ca am ales sa ma duc la meci.
Vreau sa cred ca Ceausescu nu a fost omorat doar pentru faptul ca ne asculta telefoanele si ca moartea a peste 1000 de oameni nu a fost doar pentru atat pentru ca daca ar fi adevarat ce spuneti inseamna ca au murit in zadar.
Apropo daca va simtiti la fel ca inainte de 89 cum se face ca inca sunteti liber si nu in arest si nu numai ne mai si vorbiti LIBER la televizor.
Adevarul este ca in perioada Ion Iliescu cu toti am stat linistiti deoarece Iliescu a vegehat asupra noastra si toata lumea s-a simtit libera pana cand au venit minerii si culmea este liber si ne da lectii de democratie si ne zambeste din spatele lui Mircea Geoana.
Consider ca aveti o mare parte de vina pentru rezultatele din turul I, aici nu ma refer la dvs . ca si persoana, ma refer la trustul Intact si din pacate din cazua presei din Romania si a primarilor de la sate am ajuns ca in turul II sa fim nevoiti sa alegem intre un “tiran”, cum il numiti dvs. si o papusa a comunistilor. As vrea sa vad si eu macar odata la sinteza zilei ca faceti ceva constructiv dar tare mi-e frica ca asta se va intampla dupa alegerile din turul II cand sinteza zilei va devenii de fapt oda lui Felix si va prezenta realizarile cincinalului in trei ani.

De Ion Ion pe 27 November 2009 la 1:41 pm (#)

Traian Basescu nu se comporta ca un presedinte al unei tari europene.Traian Basescu nu se comporta nici ca un ofiter al Marinei Romane.Traian Basecu nu are gesturi de om de stat.Traian Basescu nu este demn nici de a fi numit securist.Traian Basescu este un trisor de sentimente,o tzatza barfitoare,are caracteristica unei vecine cu ochiul la gaura cheii.Traian Basescu imi inspira jena si dezgust total.Cum naiba sa ma reprezinte pe mine Traian Basescu? Eu ,poporul roman la care face atat de des referire,sunt cinstit,onest,sarac si vertical,am aspiratii sanatoase intr-un trup imbolnavit de nepasarile vremurilor traite,sunt inocent din necunoasteri si prosteli repetate.Eu,POPORUL ROMAN,doresc nu numai reprezentare,ci doresc sa fiu slujit cu credinta ca pot sa devin mai bun,mai frumos,mai sanatos!!!! Traian Basescu,din pacate,s-a descalificat si nu mai apartine POPORULUI ROMAN!!! A mintit,a tradat,mi-a terfelit sentimentele,mi-a mancat 5 ani din viata.Eu,am ramas doar cu multumirea ca l-am votat pe Adrian Nastase,trecand peste ura care macina atunci majoritatea electoratului,eu am vazut in contracandidatul lui Basescu,un intelectual fin,un tata si un sot bun,un om capabil sa se transforme in mai bine datorita inteligentei sale politice.Si atuni ci,in 2004 am “tradat” pt prima oara pe liberali,votand social-democratia,caci incepeam atunci sa simt ca pana si PSD-ul se va reforma si ca Dreapta cu Basescu va decadea.Mai bine m-as fi inselat.

De Asztalos Floare pe 27 November 2009 la 4:41 pm (#)

INCREDIBIL!!!!!!!AU AMENINTAT FAMILIA COPILULUI BATUT DE TIRAN ,NU SE POATE ,NU SE POATE .DUMNEZEULE,DOAMNE.
DRAGI ROMANI ,MERGETI LA VOT, TREBUIE SA SCAPAM URGENT DE TIRAN NU SA MAI POATE NIMIC,
ACEST FACHIR NU MAI POATE SA RAMANA IN FRUNTEA STATULUI,TREBUIE PEDEPSIT ,VA ROG AVETI GRIJA CUM VOTATI,SA SCAPAM DE ACEASTA GASCA DE INDIVIZI CARE NE TERORIZEAZA,MINT CU NERUSINARE,AMENINTA FAMILII,CORUPTI,SI SE DEDAU LA FAPTE MURDARE ,NU MAI AU CE CAUTA IN ACEASTA TARA .JOS basescu SI GASCA LUI.

De zoe pe 27 November 2009 la 6:22 pm (#)

Stiu ca ne-am saturat de Basescu,dar de acum inainte ar trebui sa nu ne mai gandim la dansul,pentru ca o singura viata avem si deja m-am saturat si mie greata ca sa aud in fiecare zi de dansul ca a facut nu stiu ce.
Fiecare avem o familie si este pacat ca sa uitam de ea din cauza acestui individ care pana la urma nu o sa mai fie si pana la urma o sa moara ca si noi.
Asa ca a venit momentul ca sa ne simtim si noi bine asa cum putem ,pentru ca din acest motiv traim ,nu ca iese sau nu Traian Basescu,dansul o sa ramana acolo la putere si asa noi nu avem ce sa facem si de ce sa ne distrugem pentru ceva care nu merita?
Cu multa stima si respect

De ion pe 27 November 2009 la 7:19 pm (#)

sa dea Dumnezeu sa iasa tot basescu!!!daca iese iliescu,pardon,geoana,va fi rau de tot!!!in primul tur nu am votat,acum merg sa-l votez pe basescu!!!

De florin pe 28 November 2009 la 1:34 am (#)

Misiunea mea personala este sa-l execut pe Basescu. Cand, cum, de ce? In data de 6 decembrie; legal-cu stampila; pentru propria satisfactie!

De Sniper pe 29 November 2009 la 1:05 am (#)

Amin!

De danym pe 29 November 2009 la 8:09 pm (#)

din 2 motive, aparent nelegate fix de el: 1. apartamentul de 1 milion de euro al ioanei basescu, si 2. afacerea cu arme a lui mircea basescu. de atunci, orice ar face, nu mai conteaza.

De jalique pe 30 November 2009 la 2:05 pm (#)

Tin la el si pentru asta vreau sa plece.E cam palid in ultimul timp. Are nevoie de MULT, MULT aer sarat (de mare. Pe Boc il si vad ca maimutica aia pe umarul piratului, iar barca va avea borduri in loc de balustrade si locuri de parcare desenate pe punte unde confortabil sa doarma (contra cost) Blaga, Pogea, Berceanu iar pe chei cu valiza in mana, sa alerge Ritzi.

De Liviu pe 30 November 2009 la 6:30 pm (#)

“Anticomunistilor”, in perioada Ceusescu, Basescu era mare scula pe bascula la Anvers, deci nomenclaturist. Conform puctului 8 din Proclamatia de la Timisoara n-are ce cauta in fruntea Romaniei, nici acum, nici in viitor. Asta v-o spune un timisorean care a fost in strada in ‘90-’91 la manifestarile anti Iliescu, iar Basescu era la Bucuresti in camarila lui Iliescu. Cunosc foarte multi fosti sustinatori ai lui Iliescu, Vadim, care acum sunt mari “anticomunisti”, sustinatori ai lui Basescu. V-au prostit Diaconescu, Prigoana, fratii Paunescu care au devalizat Bancorexul, cu posturile lor TV.

De Gica Duru pe 1 December 2009 la 8:10 pm (#)

Zdobi-ti-l pe Basescu.

De sixi pe 2 December 2009 la 7:46 pm (#)

Buna ziua domnule Ciutacu. Cu nonadmiratie si nonsmerenie il intreb pe domnul sef de stat (suna mai inspaimantator): De ce prelungeste interimatul presedintelui Inaltei Curti? Nu a ajuns nici pana la aceasta ora postasul? Spunea, acum ceva timp, ca nu ne permitem un interimat la Inalta Curte, ca ar fi la limita legii.. Ma intreb, nu e alesul CSM-ului si alesul dansului? Parca totul e acum la limita legii, chiar si numele lui. Consideratie…

De Viorel pe 3 December 2009 la 2:57 pm (#)

Domnule Ciutacu, am urmarit dezbaterea din aceasta seara. Jos palaria pentru T.B. !!! IAR A FACUT O SCAMATORIE CA CEA DIN IRAK. Sa fie o coincidenta ca ieri l-au incatusat pe colaboratorul d-lui Vintu ? si acesta decit sa se aleaga cu proces, mai bine l-a vindut pe Geoana ? Eu de 2 ani nu m-am uitat la Realitatea pentru ca era numai PRO Basescu . Si dintr-o data nu mai era .Buna montura. Basescu e diabolic. Oamenii cinstiti cad foarte usor in capcane din astea. Nu degeaba i-a zis mosu Iliescu Prostanac. Geoana nu poate fi curva politica ,nu are o minte perversa, dar poate sa ne reprezinte mai demn si sa avem liniste si pace in tara . Ajutati-l toti ziaristii. Mass media este foarte influentabila. Stiu ca trebuie sa fiti impartial dar din doua rele sa-l alegem pe cel mai putin rau.E o rugaminte disperata a oamenilor cu bun simt din tara asta.
Cu toata stima.

De Angela pe 4 December 2009 la 1:14 am (#)

un mesaj scurt pt basescu
abia astept sa te vad plangand! om cu doua fete!rusine!spui ca te vrea poporul?care popor?ala la care cari pomeni?dai in stanga si in dreapta numai ca sa te voteze?la oameni amarati pe care i-ai tinut la limita saraciei si care sunt in stare sa-si vanda sufletul pentru un kg de faina?profiti de naivitatea si de saracia lor?unde ai fost in toti acesti cinci ani?ai nevoie de cei saraci ca sa ramai in mijlocul miliardarilor?cand tipai la Geoana sa-ti spuna unde a fost aveai un ton de securist anchetator. drum bun la pupa!

De adada pe 5 December 2009 la 8:19 pm (#)

Adaugă Comentariu!

Aboneaza-te prin RSS Aboneaza-te prin Mail

Categorii

  • Antena 2 (97)
  • Barfoteca de Net (64)
  • Caruta cu deontologi (112)
  • Ce dixtractie, ce mishteaux (83)
  • Ce-i place geniului (73)
  • Ce-mi provoaca scarba (137)
  • Chestii, socoteli (33)
  • Colţu' lu' Boc cel mic (6)
  • Corespondentii Ciutacosferei (5)
  • Delatiuni cetatenesti de bine (17)
  • Fotografiile Vladutului (2)
  • Hai să mă laud (7)
  • Imperiul Ciutacesc (30)
  • Mintea mea, în gândul ei… (55)
  • Papornita cu intelepciuni (46)
  • personal (24)
  • Polemici Politice (165)
  • Replicile zilei (11)
  • Rezervaţia cu imbecili (66)
  • Rubrica lu' domnu' nea Dan (4)

Arhiva pe luni:

  • February 2010
  • January 2010
  • December 2009
  • November 2009
  • October 2009
  • September 2009
  • August 2009
  • July 2009
  • June 2009
  • May 2009
  • April 2009
  • March 2009
  • Iunie 2008
  • Mai 2008
  • Aprilie 2008
  • Martie 2008
  • Februarie 2008
  • Ianuarie 2008
  • Decembrie 2007
  • Noiembrie 2007
  • Octombrie 2007
  • Septembrie 2007
  • August 2007
  • Iulie 2007
  • Iunie 2007
  • Mai 2007
  • Aprilie 2007
  • Martie 2007
  • Februarie 2007

Cautare

User Online:

    182 Users Online
© Ciutacu.ro 2008
Parte a Imperiului Ciutacesc.