De ce n-o vedeţi pe Udrea la Vorbe grele
De: Victor Ciutacu - Categoria: Antena 2Sper că informaţia asta vă va da nişte indicii cu privire la perpetua absenţă a doamnei Udrea (ministră nu-i mai pot spune, că se vexează Dan Grigore, iar la fă se urzică imensul caracter prescurtat CTP) din emisiunea mea. Există un anume tip de oameni – reprezentat perfect de faimoasa blondă nevorbitoare de engleză – la care relaţia cu presa se rezumă, de regulă, la plăţi (de obicei informale, acum văd că se încearcă formalizarea lor) contra favoruri editoriale. Unele reuşesc (iar cazul TRU e elocvent în acest sens), altele nu. Dar ei se simt datori să-ncerce. Şi-şi fac, mai nou, legi pe chestia asta, că tot făcea vorbire Omul Suprem de tonomate.
Vorbe grele de aseară

86 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Eu nu tin neaparat sa o vad pe Udrea sau pe Boc la dumneavoastra in emisiune. Sa-i vad cum mint si cum ocolesc raspunsurile e deja prea mult. Eu ma uit si pentru ca nu apar aceste personaje jalnice. Este evident ca acesti oameni, doar in acest fel prefacut se pot prezenta in public, intr-un cadru prearanjat, pentru a-si ascunde toate incapacitatile, furturile si manevrele. Altfel ar fi grotesti si ei stiu asta!
De Alina pe 1 April 2009 la 12:57 (#)Ma sincer,parca nu ma deranjeaza absenta premeditata a matracucii.
De Bi pe 1 April 2009 la 13:00 (#)pe mine nici ca fura nu m-ar deranja.O singura nemultumire axiomatica posed,imaginea angelica ce ne-o baga pe gat .
De Bi pe 1 April 2009 la 13:03 (#)Ce merita subliniat in aceasta chestiune este lejeritatea cu care acasta persoana intelege sa-si construiasca drumul in politica. Aceasta este singura cale pe care o stie si anume platind oameni pentru ca acestia sa-i faca pe plac. Udrea a inteles ca asta-i mersul lucrurilor, relationand financiar pentru a obtine la schimb servicii si favoruri. E foarte descurcareata, nu credeti? Nu pierde vremea, nu sta pe ganduri.
De Alina pe 1 April 2009 la 13:04 (#)Domnule Ciutacu,
De Sibilla pe 1 April 2009 la 13:04 (#)Cu tot respectul, Lenuş e… Lenuş şi-atât !
Sigur că-i mere, la ce turmă de boi propulsează asemenea personaje ( Lenuş, eba, lavinia aia… )eu una sibilă, îi dau dracului pe toţi şi iar zic precum Arkan : ” mai bine Leu o zi decât vierme o viaţă ”, că tare mi-e lehamite de ei, de Păcălici :
http://sfinx777.wordpress.com/2009/04/01/pacalici-de-romania/
respecte,
Sibilla
P.S. Să-mi fie cu iertare că mai sudui, profit de timpul rămas până nu ne pun şi nouă, amărâţilor din bobor, căluş în gură prin intermediul vreunei legi d-ăstea, d-ale lor…
pai vezi, la astia nu comenteaza societatea civila ca baga banii guvernului in publicitate pentru ei. ce faze vere, pe bune – adica hai sa te platesc, ca sa pot spune ce vreau eu si tu sa ma intrebi numai ce vreau eu.
De bagatare si punct ro pe 1 April 2009 la 13:08 (#)Sunteti groparul relansarii turismului romanesc… Atitudinea aceasta este inadmisibila… Femeia asta “branduieste” de zor de atata amar de vreme, iar altii o saboteaza miseleste… Sa va fie rusine bai jurnalistilor care nu puneti umarul la ridicarea tarii…
De [D][S][N] pe 1 April 2009 la 13:09 (#)Stiti ce replica o sa va dea pe blogul personal doamna Udrea ?…
” – Bai, caraghiosule! ” Ca sa va arate ea voua…
@Bi
angelica?!
Mie tot timpu’ imi da senzatia asta.
De Anca pe 1 April 2009 la 13:13 (#)Adica madamme Udrea vrea sa relanseze turismul romanesc printr-un altfel de spaga…legalizata de fruntasii statului!
De ionut pe 1 April 2009 la 13:13 (#)Am inteles, urmeaza sa legalizam furtul…ca sa nu mai fie probleme!
Hmmm, sa fi citit eu aiurea ?
De Mos Califar pe 1 April 2009 la 13:15 (#)http://bit.ly/Caap6
Poate ca asteapta sa te inviti personal sa-i iei un interiu in limba materna la sediul Ministerului adica la Sediul Guvernului dupa modelul Umil Hurezeanu-Cotroceni…Niciodata sa nu spui “never” mai ales acum.Un interviu cu Wood-rea ? Pfffff !
De johnson pe 1 April 2009 la 13:18 (#)N-ati inteles ca pentru d-na ministru, totul e contra-cost? N-are ambitie daca nu-i mai ies si ceva afaceri din astea…Vom vedea, dupa ce se va schimba sefu’ la DNA(ca doar nu e numit pe viata).
De Ioana S., Bucuresti pe 1 April 2009 la 13:22 (#)Am scapat de EBA pana la urma? S-a prins ca se ruineaza imperiul basescian?
De Alina pe 1 April 2009 la 13:25 (#)@Alina: dat fiind ca-i 1 aprilie, am serioase dubii ca s-ar lasa de impostura
De Victor Ciutacu pe 1 April 2009 la 13:27 (#)EBA va obtine peste 100000 de semnaturi si va intra in PE fara probleme! Toate astea fara ca eu sa inteleg…de ce?
De ionut pe 1 April 2009 la 13:30 (#)Oricum se ruineaza imperiul cu un singur Crin
De Alina pe 1 April 2009 la 13:30 (#)Iată cum “solidaritatea” celor mulţi (concedieri, scăderi şi (sau) plafonări de salarii şi pensii, măriri de accize, taxe ascunse, etc, etc…) pune umărul la propăşirea indolenţei, a hoţiei şi ticăloşiei unui guvern putred. Să ne trăiască ministresa (şi acei miniştri care semnează într-o veselie ordonanţe aberante) să ne trăiască şi toţi “beneficiarii”. Nu-l uit pe don President, sigur că nu! Cum aş putea, când trăim atât de bine…
De SuKaRiT pe 1 April 2009 la 13:30 (#)Nu, că nu m-a revoltat ştirea (oricum nu pot stopa nimic!) dar Parlamentarii (uninomonali!) ce fras fac?!
Citind aceste declaratii indignate, imi vine in minte un renumit jurnalist roman care, prins intre marketing si deontologie, ar fi fost dispus, zice-se, sa faca emisiuni electorale la spartul targului, acceptand sa ingrase in ajun porcii costelivi ai unui candidat independent. Firesc, Elena e acum in tabara troiana si nu va veni sa o cante peleianul Ahille la emisiunile lui. Dar cand o trece ea la ahei in ograda? Atunci, Ahille, sa-ti arati vitejia…
De Begone pe 1 April 2009 la 13:34 (#)Pana acuma a fost turista prin magazinele de marca din strainatate ,de ce n-ar fi turista si pe la talk show-uri,radio?!
De diana pe 1 April 2009 la 13:41 (#)Sa nu va fie cu suparare dar simt ca aveam nevoie si de o “blonda” prin guvernul nostru,nu de alta dar sa avem si noi moguli rai,moguli buni si blonde
…pentru ca o tavalesti bine?si se supara pestele suprem?:-))
De mery pe 1 April 2009 la 13:49 (#)@Begone: zice-se. au avut juma’ de an sa probeze ceva. niente! sunt satul
De Victor Ciutacu pe 1 April 2009 la 13:49 (#)Probabil, una dintre vorbele de duh preferate ale doamnei: “radem, glumim, f|_|tem, platim”
De [D][S][N] pe 1 April 2009 la 14:09 (#)Ei, turism pe dracu’! Campanie electorala pt marinar, e bine gandita treaba, oricum lumea asociaza persoana duduii cocos cu sacrosantul personaj ce se vrea reales, deci sa-i dam banii si s-o lasam sa presteze! Fiecare aparitie a pleatei blonde inseamna, in subconstientul telespectatorului, si aparitia cheliei prezidentiale! Sucuri, mititei, imnuri, totul pt marinar, neprecupetit efort, miza mare, viitor de aur! Sa nu uitam ca dupa ministru poti deveni prim ministru, si apoi, cine stie?!- surprizele se pot tine lant!
De alien pe 1 April 2009 la 14:14 (#)Pe mine ma intereseaza cat costa tot tacâmul!
De Gabriel "de la Craiova" pe 1 April 2009 la 14:22 (#)normalitatea abertziei
aici unde sunt eu un sefuletz mic – pitic pe langa bugetul de munca propriu zisa am si un buget de “representation”.
Adica ii duc la masa pe astia de ar trebui sa ma controleze . Nu ii pot duce la curve da la un bar normal unde sa la dau un grill si niste bere cand discutam ultimele detalii si punem punctul pe i … ii pot duce.
In esenta si pe fond madam Udrea a cerut ceva logic, adica logic in logica privata a lucrurilor. Daca vrei si trebuie sa fac promovare atunci da-mi un buget de promovare .
Si problema nu e ca a cerut buget si obtzinut un buget de promovare ci care sunt conditziile de bugetare a acestiuia , care sunt criteriil de performantza si mecanismele de selectzie a profesionalismului , integritatzii si lipsei de conflic de interese a alocarii banilor.
Ca in bussiness ca si in armata nu toate crimele sunt la fel de criminale , ci doar cele ce nu respecta rule of engagement.
Adica nu totzi cei ce fac promovare sunt coruptzi … si ca sa rezolvi coruptzia …. totusi solutzia nu e sa omori promovarea.
Parerea mea da ce stiu eu ?
De laur pe 1 April 2009 la 14:30 (#)Poate ca daca numita Udrea Elena ar face o promovare decenta la intern perlei de la Slanicul Modovei …. . Ca am citit ca v-a placut pe acolo . Oare n-ar trebui ei si altzii asemena lor promovatzi de catre Guvern ?
@laur: Udrea are, ca ministru, buget de protocol, nu de cumparat emisiuni la tv, iar ea de asta are nevoie. si incearca sa cumpere indulgente. da, mi-a placut la Slanic, da’ nu e nevoie sa ma convinga cucoana sa ajung acolo.
De Victor Ciutacu pe 1 April 2009 la 14:35 (#)Lasa, mama, ca nu de blonde din Buzau duceai tu lipsa…
De oana dobre pe 1 April 2009 la 14:41 (#)De ce n-o vad pe Udrea la tine in emisiune?
De GEO pe 1 April 2009 la 14:47 (#)Incerc sa speculez putin pe tema asta si zic, ca din punctul ei de vedere ii este frica sa nu-i pui o intrebare din geografia de clasa a 8-a, iar din punctul tau de vedere ar fi imposibil sa te faci ca lucrezi, avand-o invitata in emisiune.
Cat despre relansarea turismului, este o treaba si asta cu cocteilurile date ziaristilor. Rationamentul este urmatorul: jurnalisti vor veni la aceste agape si seminarii cu laptop-ul din dotare si vor scrie articolele dupa consumarea bauturilor, iar la sfarsit sticlele goale vor fi sparte pe drumurile nationale pentru ca masinile turistilor care vor fi in tranzit spre Bulgaria sau Turcia sa se opreasca macar o clipa sa admire si frumusetile patriei noastre.
Vorbind mai serios, unde vreti sa-si mai etaleze d-na ministru toaletele extravagante, ca doar sta “inchisa” toata ziua in minister si “lucreaza” pentru tara?
“FA, Mini-stresa”, me-tresa de profesie, face ce stie. Serviciile , de orice fel ,se platesc! In bani sau in natura. In natura nu e legal, mai trebuie sa vorbeasca cu “Codurile” Ministrului justitiei.
De Mihaela pe 1 April 2009 la 14:50 (#)Asta n-are nici o greata sa intoarca armele in caz de nevoie, nu moare ea cu Basen brate, nu va fie teama! A ajuns la faza: toul pentru propria persoana. Deci isi face reclama proprie si personala, fraierind un parlament intreg si pacalind guvernul ca va face reclama cu iz electoral.
Si e atit de angelica incit numai in decolteul ei se indreapta ochii tuturor…asta-i brandul de tara…
Incercarea de a promova ceva, mai ales de catre Guvern si maai ales de doamna Udrea, nu inseamna altceva decat o alta metoda de a justifica cheltuirea unor bani care, bineinteles, nu se vor duce niciodata acolo unde ar trebui!
De ionut pe 1 April 2009 la 14:52 (#)Vaca asta blonda cu doua genti si un toc de la pantof hraneste un cartier intreg….Pe foamea asta mai are tupeu sa si le etaleze.
De GABRIELA pe 1 April 2009 la 14:55 (#)Numai cand o vad, ma balonez.
De psihologu' pe 1 April 2009 la 15:11 (#)Victore sa inteleg ca in calea afinitatii intre tine si Elena s-a bagat Basu insusi taindu-va orice cale de comunicare demna de respect ? Atunci razbuna-te si interzice-i si tu lui Serghei chiar si lui Medelin sa se duca la Cotroceni in caz ca-i cheama cineva pe-acolo…si gata,sinteti chit.
De johnson pe 1 April 2009 la 15:22 (#)mai bine lipsa, nu zik d-le Ciutacu, ar fi audientza, rating, etc, dah…La naiba ar fi k shi kum ai aduce in studio, ori un kriminal in serie shi l-ai pune sa spuna ce-a fakut, ori o prostituata kare sa ne povesteaska numarul shi numerele pe kare le-a exekutat in kariera. kit k asta ultima e foarte asemanatoare ku persoana in kauza.
De wickerman pe 1 April 2009 la 15:29 (#)am & uitat ca pe smecherul sau sot il cheama Masculul Gainei sau Gainii. fara diacritice se-ntelege Cocos,Nuca de Cocos adusa de la cocotierii din fiordurile norvegiene,unde presedinte va fi tov. Basescu,daca va pierde alegerile de-aici.
De cristu pe 1 April 2009 la 15:32 (#)Udrea ce sa caute la vorbe grele ca deja a aparut!
De wandohi pe 1 April 2009 la 15:41 (#)off-topic – Cotidianul spune ca s-a razgindit eba si se lasa de politica.
De C.M. pe 1 April 2009 la 16:04 (#)@C.M. – shtim k azi e 1 Aprilie. pakat k n-aven noi norokul ala. Dah nu numai ku ea ci ku tot klanu’ bashescu.
De wickerman pe 1 April 2009 la 16:09 (#)Elena Udrea NU participa la nici un post de televiziune care nu e sub controlul lui Basescu, sau a PD-Lului. Ce sa ne spuna blonda? Nu are numai fite in cap, si conturi grase obtinute prin diferite jafuri si hotii. Asta e ministru perfect pentru Romania, caracterizeaza la perfectiune pe acei oameni care au votato.
De Salem Been-Laden pe 1 April 2009 la 16:11 (#)Din punctul meu de vedere, Udrea nu e decat prostituata lui Basescu. Pe langa a da cu fundul pe langa sula prezidentiala, mai da cate un tun la Primaria Bucuresti prin firma Dalii, si creste contul in banca pe zi ce trece.
Recomand damei de companie pe nume de Udrea, dupa ce a facut curatenie cu mopul, si a terminat de tricotat, din banii furati sa mai treaca la un LOGOPED!!!
@ victor
Nu indulgențe. Asta nu are conștiința păcatului. Vrea să-și cumpere servitorime.
De FuXi pe 1 April 2009 la 16:14 (#)
m-am gandit si eu la asta, dupa ce am ‘postat’. April’s fool, me, I guess!
De C.M. pe 1 April 2009 la 16:15 (#)va rog sa pardonati, daca gresesc cumva,se cerseste oare favoarea ”buca-Latei” de a o avea invitata la la „Vorbe grele” ?!
De bazil ot militari pe 1 April 2009 la 16:20 (#)ia invitati- o la o emisiune tip ”moravuri usoare”.
sa vedem ce iese…
De ce au unii impresia ca pot cumpara orice cu maruntzish?
De Cetateanu' Turmentat pe 1 April 2009 la 16:28 (#)Eu cred, stimabile domn, ca altele sunt motivele “absentei” numitei Udrea din emisiunea d-voastra.
De Luminita pe 1 April 2009 la 16:29 (#)1. Feeling-ul de harsit mascul ca nu ati face fata unui “duel” face to face cu respectiva persoana ( deh,pitit dupa un blog sau in siguranta unui studio Tv, acolo unde ii aveti drept scutieri pe ceilalti muschetari, este usor sa iti umfli muschiul)
2. Teama ca, in ciuda mult laudatului autocontrol si a “dispretului” declamativ pe care l-ati afisat fata de aceasta reprezentanta a sexului frumos, va puteti uda prohabul in direct si umezii ochii de pofte.
3. Sentimentul ca, in fond, in afara de limbajul “tare” exersat, se pare, inca de cand erati proprietarul unei frumuseti de acnee juvenila, si de o spoiala de notiuni si cunostinte generale,deficitul de cultura si caracter va poate fi fatal intr-un dialog a carui evolutie, tema si subiect nu il puteti controla in totalitate. In fond, femeia este imprevizibila si nu se stie niciodata cand va poate face .. de cacao, in direct.
Mai bine si mai cuminte este sa arunci cu rahat pitit dupa gard, ma rog, dupa un studiou Tv.
P.S. Eu tot mai cred ca daca ii faceti o invitatie publica, serioasa si punctuale “numitei” Udrea la emisiunea cu pricina, veti avea neplacuta surpriza de a fi acceptata.
Ma intreb pe unde veti mai scoate camasa intr-o atare comica si inedita situatie.
@Luminita: va iluzionati de pomana. nu eu i-am dat Elenei Udrea telefoane de anulare a prezentei confirmate la emisiune, ci ea mie, nu eu cer temele si intrebarile inainte, ci ea, nu eu cer de la guvern bani ca sa pot sa-mi cumpar emisiuni, ci ea, nu eu am facut scoala pe cash, ci ea. si, in general, daca nu va pasioneaza micile si insignifiantele mele scriituri, de ce va agitati asa s-o invit “public, serios si punctual”?
De Victor Ciutacu pe 1 April 2009 la 16:38 (#)P.S. transmiteti-i lu’ Cocos ca nu beau Chivas si nu fumez Marlboro si Elenei ca nu-i genul meu de femeie. eu am, totusi, standarde
off-topic ce-or facut studentii liberali azi de 1 aprilie, acceptati-l va rog comment doar daca acest material nu poate dauna libertatii si buzunarului pentru calomnie si alte acuze.
De edi pe 1 April 2009 la 16:54 (#)Cu regrete, nu pot “pasa” mesajele cu pricina familiei Cocos, pentru simplu motiv ca “nu canta cocosul meu pe gardul lor”, bref, nu ii cunosc personal, nu sunt interesata sa ii cunosc si nici nu vad nici un motiv sa ii cunosc.
De Luminita pe 1 April 2009 la 16:58 (#)De unde ati tras concluzia ca “ma agit” ?!, sau ca ma “framanta” foarte tare cine pe ce anume a facut scoala, in fond, din experienta unei vieti de “batrana si inteleapta maimuta” stiu ca nu este relevant si nici definitoriu (in traseul profesional si uman al cuiva)prestigiul “scolilor”, pe bani sau pe barba statului, altele sunt cerintele …
Eu, din putinele lecturi ale “scriituri” domniei voastre ( recunosc, nu sunt o fana a echipei de profesionisti antenisti si nici ale emisiunilor aferente) am tras concluziile de mai sus ( regret ca nu va satisfac orgoliul de erudit), in fond, am dreptul sa evaluez prestatiile unei persoane publice asa cum vrea “nasul meu” ? nu
Eu continuu sa cred ca, dincolo de pretextele invocate de d-voastra, (in fond, daca vrei – poti) o confruntare directa cu personajul atat de drag d-voastra, v-ar crea un imens disconfort, si zau ca imi mentin parerea cu privire la adevaratele motive, cele mai sus expuse.
Scria cineva mai sus, ceva de seful de la DNA. As vrea sa stiu si eu cat costa sa tii in functiune aceasta institutie si cati a bagat la zdup si pentru ce prejudiciu. Am o vaga impresie ca economic e total neprofitabil. Politic, face toti banii! Am zis.
De un gaozar pe 1 April 2009 la 16:59 (#)@Luminita: am luat act de parerea proasta pe care o aveti despre mine. altceva, la fel de dezinteresat, mai doriti sa-mi comunicati?
De Victor Ciutacu pe 1 April 2009 la 17:00 (#)Fiindca n-avem ochelari 3D
De Marius Mina pe 1 April 2009 la 17:03 (#)Noroc cu luminita, de la capatul tunelului…
De Marius Mina pe 1 April 2009 la 17:04 (#)nimeni nu a observat moaca de monalisa de ferentari din poza sus-pusa.
De Bi pe 1 April 2009 la 17:05 (#)@luminita & ciutacu Luminita, cred ca esti fix elena udrea. Ciutacu are si el mandria lui. Si ii plac brunetele tzapene! intre noi, baietii, fie vorba, udrea e chiar nasoala!
De un gaozar pe 1 April 2009 la 17:09 (#)Sincer, decât să vină la Vorbe Grele, mai bine să stea o oră și să se documenteze urmând linkul ăsta http://www.kulturturizm.gov.tr/genel/text/eng/TST2023.pdf.
)
De Mana pe 1 April 2009 la 17:11 (#)Cred că i-ar fi mult mai util…
(Scuze, informația e-n engleză, dar s-o descurca într-un fel!
DA, Elena Basescu nu mai doreste sa candideze al Europarlamentare. Surse sigure confirma.
De horya pe 1 April 2009 la 17:31 (#)Domnule Ciutacu, puneti un “PS” la articol in care anunti ca faza cu banii pentru televiziuni nu e noutatea lui Udrea? Uitati linkuri la hotararea de anul asta si hotararea de anul trecut:
De Echipa_lui_Mitrea pe 1 April 2009 la 17:33 (#)http://www.legestart.ro/AfisareAct.aspx?id_act=327943
si
http://www.legestart.ro/AfisareAct.aspx?id_act=300111
Jurnalistul trebuie sa se documenteze de la sursa si nu din ziare de 2 bani care oricum sunt de la concurenta.
@ un gaozar: nu prea suna bine cand spui “Ciutacu are si el mandria lui.” eventual,eu pot avea mandria mea,in sensu’ ca nu m-as da la d-na Udrea,chiar &-n caliatatea mea de ultimul fraier & nashpet. cu d-nu’ Ciutacu,situatia e cu totul diferita…
De cristu pe 1 April 2009 la 17:34 (#)@ cristu Nu trebuie sa fim nashpeti ca sa avem mandrie. Era vorba de mandria de a nu “saliva” toate nashpetele, ca din punctul meu de vedere, ca femeie, udrea e nashpeta! si nu numai… Ce am scris, nu era ironie!
De un gaozar pe 1 April 2009 la 17:49 (#)@Victor Ciutacu: Sa inteleg ca n-am dreptate?
De Echipa_lui_Mitrea pe 1 April 2009 la 17:54 (#)cam asa e,dar cu-n presedinte k tov. Basescu &-o ministresa k tov. Elena Udrea,s-a cam dus Dracului orice umbra de mandrie nationala,dac-am avut vreodata asa ceva.
De cristu pe 1 April 2009 la 17:56 (#)@ Luminita:
Postarea dvs de la 4:29 o consider o buna gluma de 1 aprilie.
Despre cealalta insa, as vrea sa comentez putin.”… stiu ca nu este relevant si nici definitoriu (in traseul profesional si uman al cuiva)prestigiul “scolilor”, pe bani sau pe barba statului, ALTELE SUNT CERINTELE…”
Da doamna, din pacate, aveti dreptate: altele sunt cerintele. Si Udrea Elena a demonstrat acest lucru din plin. Doar n-o conta acum ce concurenta ai avut la examenul de admitere la facultate(acum inexistent), sau pe ce loc te-ai situat pe lista de admisi, nu? Doar n-o conta cat te-ai straduit sa inveti si ce note ai obtinut la examenele din anii de facultate sau, Doamne fereste, cum ar putea sa conteze media finala! Nici daca poti vorbi in cel putin o limba de circulatie internationala, cum ar fi, de exemplu, engleza. Dar nu va faceti probleme, ca nu numai Udrea Elena n-a fost auzita niciodata spunand vreun cuvant in engleza, ci si Maruta.
Poate va veti mira, DAR EU NU VREAU SA O VAD PE UDREA ELENA LA “VORBE GRELE”! Mi-a fost de ajuns prezenta Robertei Anastase, care, atunci cand deschide gura, nu face decat sa confirme lipsa capacitatii de a face fata postului in care a ajuns. Nu trebuie sa o analizezi prea mult ca sa-i constati superficialitatea, demonstrata de tonul studiat, de accentuarile pe care le face in fraza atunci cand nu era cazul, pentru a da importanta spuselor sale.
De somebody pe 1 April 2009 la 17:58 (#)Cat despre Udrea, nu stiu, dar chiar vorbeati serios cand spuneati ca nu i-ar face fata Ciutacu? Ce raspuns asteptati de la Ciutacu in privinta aceasta? Dar de la altii care scriu pe acest blog ce asteptati? Sa va ia in serios?
Ma bazez pe afirmatia ta ca Doamna Fa (ca sa fiu politicos) e nevorbitoare de engleza…si asta e singura mea intrebare: CUM NAIBA UN MINISTRU AL TURISMULUI NU STIE CEL PUTIN O LIMBA STRAINA!!! Eu propun sa faca si un curs de limba engleza (sau franceza) din banii de protocol…si la receptii sa serveasca doar bere blonda! macar sa stie lumea cu cine are de a face (imi cer scuze in mod oficial celorlalte blone din lumea intreaga, dar din cauza ei cred eu ca blondele au o reputatie proasta…)…
De aleksander pe 1 April 2009 la 18:02 (#)P.S. Despre “spoiala” de cultura generala a lui Udrea ati uitat? Stiti, cu presedintele Norvegiei? Aveti dreptate doamna, altele sunt cerintele…
De somebody pe 1 April 2009 la 18:02 (#)Iacata, am gasit:
De Anca pe 1 April 2009 la 18:06 (#)asa ar arata o emisiune Udrea-The-Bird & Ciutacu.
Domnule Ciutacu, eu nu inteleg pisicologia matale! Domn’le, de ce injuri si scuipi daca nu o si palmuiesti,sau ma rog, te iei si la bataie?? Pai, critica asta “constructiva” ajunge pentru “handicapatii” aia de la ministerul doamnei?? Ministerul primii “frumusete de buget” si acu il arunca pe fereastra pe paranghelii !! Si matale ce faci?? O dai pe blog si pe sticla. Asta este replica matale ?? Nu dom’le, da-o pe tribunale, pe curtea aia constitutionala, cum isi permite “loaza” sa arunce banii matale de taxe pe fereastra? Fi domnule barbat, ce naiba !!Baga-te in asociatia celor furati la taxe,fluiera in biserica, fa dom’le ceva serios!
De Sorin M pe 1 April 2009 la 18:09 (#)@Victor Ciutacu: ieri link la Cancan cu un articol fara dovezi clare din 2005, azi link la Cotidianul(prin ziare.com)la un articol care minte prin omisiune, saptamana trecuta o singura poza fara video cu Boc pe varfuri…unde-i geniul?
De Echipa_lui_Mitrea pe 1 April 2009 la 18:12 (#)BAI COPII, inteleg ca n-o agreati pe elena udrea (nici n-ati avea cine stie ce motive…), dar nici intr-atat incat s-o considerati ULTIMA NASOALA. dintr-un sondaj-fulger pe un esantion masculin de 12 persoane, cu varste intre 35 si 63 de ani a reiesit ca 11 dintre acestia i-ar fi facut ceva. culmea, chiar al disprezecelea a marturisit ca duduia arata mai bine in realitate decat la tv. asa ca mai usor…
De brazvan pe 1 April 2009 la 18:16 (#)@Luminita
De mery pe 1 April 2009 la 18:27 (#)…luminita de la capatul tunelului?:-))
Eu cred ca e luminita care se indeparteaza si Zeul ramane in intuneric!
@brazvan Udrea are tzatzele nasoale si lasate. Eu cand vad asa ceva, am fugit! poti sa te….in gustul meu?
De un gaozar pe 1 April 2009 la 18:30 (#)@ brazvan: asta din cauza ca traim in mizerie materiala & morala de cand ne-am nascut. cand esti in rahat pana la gat,d-na Elena Udrea arata foarte bine. mizeria ne alieneaza complet,asa se explica & faptul ca d-na Udrea a fost votata.
De cristu pe 1 April 2009 la 18:32 (#)Ii recomand doamnei Udrea sa-si dezvaluie talentele intr-un scurt metraj XxX .. ar deveni astfel, Ministra Porno .. asta ne mai lipseste
De SmiLey pe 1 April 2009 la 18:48 (#)@cristu: nu pricep care este legatura (directa sau nu…) intre “mizeria” noastra (cred ca ati fost elegant, referindu-va la modul impersonal) si modul cum arata o femeie. n-o cunosc, n-o iau acasa, nici macar n-o simpatizez, dar nici n-s spune ca-i sora lu’ porcu.
ps: inchei aici, altfel risc sa-mi iau vreun sut de la victor. iar dinamovistii dau cu spitu’…
De brazvan pe 1 April 2009 la 19:04 (#)As vrea sincer sa vina doamna in emisiunea ta si sa vad cum te comporti.Va trebui sa fi politicos,ea fiind femeie,si in acelasi timp cred ca-i vei pune intrebari incomode.Va fi iures! Sa nu cumva sa nu ne anunti daca accepta invitatia ta. Sa vezi reting nene!
De santinela pe 1 April 2009 la 19:27 (#)Daca micuta nicusor a renuntat, la ce-a mai venit micul prigoana la madalin sa ceara semnaturi?! Poate de 1 aprilie?! Va dati seama ca pana si a mica-a marinarului a realizat in ce situatie e: o sustineau tac-su, madam cocos si micul prigoana, in timp ce ea se iubeste c-un gargavete cunoscut drept joe din drumu’ taberei?! Pai cat ridicol sa mai suporte saraca fata bogata?! O avea totusi si ea niste standarde!
De alien pe 1 April 2009 la 19:27 (#)Televizune Online
De Televiziune Online pe 1 April 2009 la 20:15 (#)off!
De nume_necesar pe 1 April 2009 la 20:33 (#)De cca 15 minute, pe realitatea tv B.Chereac se roaga la D-zeu ca informatia data pe site-ul ministrului de externe austriac sa fie o pacaleala de 1 aprilie!!!!
De tot atata timp ma rog la D-zeu sa fie reala!!! NU ca m-as rupe de dragul lui Nastase, da’ da Doamne sa fie asa!!!!!
Inger ingerasul meu!
Tata-Nostru!
Orice numai sa nu-l mai vaz pe Base nici in poze!
Este prea supărată duduia pe tonomate, şi-i mai rea de meliţă ca şefu’ ei, d-aia nu vine la “Vorbe grele”. Şi orişicât; de inteligentă ce e, nu-şi dă seama că de fapt, şi cei care o critică o consiliază. Da’ dacă madam E.U. vrea să dea bani la lingăi, DIN BANII NOŞTRI, apoi îşi merită soarta cu vârf şi îndesat. Fondu’ de protocol, ar trebui dat pe nişte întâlniri unde se discută neşte strategii, politici proiecte, vizite afară şi din afară, etc. Mă întreb prosteşte, ce departament de relaţii externe există la Min. Turismului, cine-i angajat acolo, ce activitate are, şi ce rezultate oferă poporului plătitor de dări?
De C. Bojan pe 1 April 2009 la 21:08 (#)Acu incearca sa dea spaga pe fata , si pe deasupra sa mai plateasca si contribuabilii pentru asta .
De romania inedit pe 1 April 2009 la 21:44 (#)Asta arata foarte clar modul in care si-a dezvoltat afacerile .
Madam Udrea cheltuie banii Guvernului pe mese festive si cedare de spatii publice pentru promovarea turismului si brandului de tara pe numele ei adevarat Basescu.Gurile rele ar spune: Bine, bine care turism si pe ce ruta?Pai sa enumeram: Bucuresti – Bruxelles,Guvern – Cotroceni, Bucuresti- Apele termale,Bucuresti-cazinouri,etc.
De un pamantean pe 1 April 2009 la 21:50 (#)Altii mai rautaciosi ar spune ca Udrea , prin comportamentul ei( sustinere financiara si morala a candidaturii fiicei presedintelui,acceptarea favorurilor sau privilegiilor pe care Presedintele ii le face in vazul lumii,)nu face decat deservicii familiei Basescu aflata in acest moment pe marginea gropii pe care singuri si-au sapat-o.Poate ca lucreaza pentru altcineva si o face intentionat ca sa-l compromita.
Tot nu v-ati prins? E 1 APRILIE.Ce v-am pacalit caraghiosilor, ha, ha ha.
@Alina
De batranu' vultur pe 1 April 2009 la 23:00 (#)Se spune lenjeritate in cazul doamnei Udrea.
L-am auzit pe fratele Mircea in dialog cu ziaristii!!!!!!!!!!! cumplit!!!
De ingi pe 1 April 2009 la 23:15 (#)pai ai cautat gresit…
De geretus pe 2 April 2009 la 11:20 (#)trebuia sa cauti pe blondeinfunctiisuspuse.com sau sugative.com sau ministriidekkt.com
tot io… am pus un “i” in plus ca dobitocii… iertare
De geretus pe 2 April 2009 la 11:21 (#)Victor: va grabiti cu concluziile, eu nu am o ” parerea proasta despre…”, eu, de fapt, nu am nici o parere despre d-voastra, punct.
De Luminita pe 2 April 2009 la 12:54 (#)Parerile cu pricina priveau strict subiectul “invitatiei” Elenei Udrea in emisiunea ….
Malitiosul “la fel de dezinteresat” tradeaza o anume gandire cu premeditare, ceva de genul – cine nu imi impartaseste resentimentul si conflictul deschis cu “boarfa” de Udrea – precis are vre-un interes “abscons”, sau este “fix Elena udrea” cum s-a grabit un fan al d-voastra sa atace la baioneta imediat.
In viata reala lucrurile nu sunt atat de “simpliste” si nu, pe acesta tema (strict) nu mai doresc sa va comunic nimic, ar fi inutil si irelevant.
Turismul se relanseaza singur daca oamenii vor avea bani in plus de cheltuit si daca firmele private vor primi credite avantajoase sa investeasca. Plus ceva drumuri de calitate ieuropeana . Toate astea nu tin nici de Nuti si nici de ziaristi. Pot sa stea ei toata siua la tolcsouri.
De Aurel pe 2 April 2009 la 12:57 (#)De cativa ani in coace nu fac concediul in Romania nu ca as avea multi bani dar noi nu avem nimic de calitate . Va propun Ungaria , Croatia si Slovenia. Pentru cei cu bani putini.
azi de dimineata in timp ce se dezbatea LA ANTENA 3 retinerea lui gigi becali a intrat prin telefon o asa zisa ziarista de investigatii care sustinea sus si tare, desi este implicata intr-un proiect impreuna cu gigi becali pentru infiintarea unei televiziuni, ca esta impartiala si ca nu vede corecta retinerea lui gigi becali. Aceasta ziarista deontoloaga sa ne lase in pace cu parerile ei “obiective”. Daca citeste codul de procedura civila doamna ziarista va observa ca perchezitiile se fac intre orele 06-20. S-au daca in cauza este implicata o persoana publica “dubioasa”, politia inseamna ca trebuie sa ceara voie ca sa vina la perchezitie????????. Toata lumea acum il plange acum pe Becali, ba sa nu-l planga ca nu este asa de sfant pe cat pare si ce nu-l credeti in stare sa faca fapte de genul de celor de care este acuzat?, ba sa-l credeti si inca foarte mult.
De florin pe 2 April 2009 la 20:48 (#)Adaugă Comentariu!