De ce muşcă maidanezii din Radu Duda
De: Victor Ciutacu - Categoria: Caruta cu deontologi,Ce-mi provoaca scarbaL-am avut invitat recent pe Radu Duda. S-a comportat decent, nu-i deloc rău ca interlocutor, dar continui să nu cred în şansa lui de a fi ales preşedinte al României. N-are partid mare-n spate, n-are structuri serioase, n-are nici charisma necesară să convingă poporu’ că-i mai tare ca mitocanu’. Mai e şi ginerele Regelui Mihai, ceea ce-l face profund nefrecventabil pentru ghiolbanu’ românesc tipic.
Faptul că mie mi se pare că nu va conta decisiv în economia jocului poate fi perceput ca o părere de consumator de politică, de om care trăieşte (şi) din asta. Dar nu pot să nu remarc că, de la momentul lansării candidaturii sale, omul ăsta e o ţintă perpetuă pentru toţi mâncătorii de căcat prezidenţial cu lopata. Tradiţionalii lătrăi la comandă acţionează ca de obicei. La semnul stăpânului, sar la jugulara duşmanului indicat. Ultimul dintre ei în ordinea aderării la plutonul de execuţie, care-l acuză ca ar fi produsul sistemului, este, ironia sorţii, ditamai disidentul de Primăverii Volodea Tismăneanu. Că puiul de kominternist n-are nici o urmă de ruşine nu mă miră, dar lectura textului de astăzi, coroborată cu toate isteriile talibanilor portocalii din ultima perioadă, mă face să mă întreb dacă nu cumva am greşit eu şi Radu Duda chiar ar putea să-l incomodeze pe tiran.
UPDATE: Fain mort, mişto pomană. Se strânge laţul! Niciodată n-au stat mai rău. Iar băieţilor care au postat sondajul li s-au muiat grisinele şi l-au dat iute jos. Dar şi-au revenit între timp şi iar l-au săltat. Opriţi-vă, bă, că mă dor ochii!
UPDATE LA UPDATE: Finul intelectual de casă al Jucătorului îmi face nesperata onoare de a-mi răspunde pe blogul lui fără cititori. Cică nu ne-am vorbit niciodată şi se declară oripilat de limbajul meu. Dacă tot veni vorba, eu nu mă întâlnesc cu oameni fără caracter decât accidental şi sunt grobian pe bani privaţi. El îşi renegă trecutul şi e libidinos de slugarnic faţă de Băsescu pe bani publici.



132 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Tismaneanu e in pana de subiecte. Si de inspiratie.
)
De Anca pe 27 April 2009 la 14:23 (#)le-o fi frica de faptul ca ar avea sanse, pentru ca, de exemplu, pe mine m-a surprins placut prin discursul avut la o emisiune la realitatea.
De bagatare si punct ro pe 27 April 2009 la 14:29 (#)Nu fac nici un secret din faptul ca nu-mi place dl Duda numai si pentru faptul ca si-a fabricat CV universitar la fel ca EBa, si si-a luat si niste grade degeaba. Dar ma rog.
De Mos Califar pe 27 April 2009 la 14:30 (#)Ideea interesanta e ca dl Volodea Tismineţki (dupa tata ) il ataca si dl Cristoiu ( iN JN ) il apara. Asta e chiar amuzant
base flatuleaza cand se gandeste la radu duda, nici nu il ia in calcul nici pe buletinul de vot..
De eduard pe 27 April 2009 la 14:38 (#)De ce musca maidanezii ?
De Fuck You, Tovarasi ! pe 27 April 2009 la 14:39 (#)Pentru ca inclusiv in sondajul de pe blogul meu l-a egalat pe Base. Este adevarat ca acesta nu este accesat de romanul tipic, dar e un semn … Se apropie termenul Brucan …
Eu personal l-as vota pe domnul Duda si mi-ar face placere ca Romania sa devina o monarhie constitutionala, de ce nu?, desi cel mentionat a spus ca nu intentioneaza sa faca aceasta miscare!
De ionut pe 27 April 2009 la 14:45 (#)cred ca latraii prezidentiali doar se antreneaza deocamdata…sa vedeti ce-o sa fie la toamna.daca mai ajungem pan’ atunci. ati vazut bancu’ pe care-l spun englezii despre poporul romanesc,aseara la Irealitatea? “cum se prepara omleta romaneasca? se fura 2 oua & se prepara omuleta”. eu il stiam p-ala cu “romania = epidemie de cleptomanie”.
De cristu pe 27 April 2009 la 14:47 (#)Cred ca tiranul e atat de disperat incat se teme chiar si de principele cel inofensiv. Crin e principala problema a nebunului, ce ataca insa frenetic tot ce-i iese in cale.
De Alina pe 27 April 2009 la 14:58 (#)Asta dovedeste angoasa teribila in care se zbate Basescu.
Maidanezii musca pentru ca sunt asmutiti de catre stapan – BASESCU! Adica mai bine zis LATRA PE ORICINE, poate, poate va primi vreun CIOLAN!
De Costin Tanasescu pe 27 April 2009 la 14:58 (#)Din alta ordine de idei, mi se pare o hotarare nepotrivita ca printul DUDA sa candideze la prezidentiale. Nu cred ca va avea mai mult de 5% si banui ca voturile vor veni mai mult de la liberali! Daca ii va lua lui Crin cateva procente, atunci Geoana va intra in finala cu Zeus si ii va fi foarte greu sa-l invinga pe Tiran.
Sunt foarte curios cine a pus la cale aceasta strategie?!
Eu ma rog la Dumnezeu ca presedintele PNL sa creasca mult in sondaje, pentru a intra el in finala cu Basescu pe care-l va bate mar!
…pai animalele astea de maidan nu stiu decat sa linga si sa muste… si cu cat ii vad ca musca mai rau cu atat imi dau seama ca au motive serioase… de ingrijorare. iar eu ma bucur…
De bestia din adancuri pe 27 April 2009 la 14:58 (#)Chiar daca Radu Duda nu-l va bate pe Mitocania Sa un lucru deranjeaza mai mult decat existenta acestui pericol si anume faptul ca Principele arata poporului prin intermediul mediei romanesti faptul ca exista si o altfel de charisma la un eventual nr.1 in Stat,exista o comunicare placuta,decenta,fara limbajul de lemn fabricat in cancelariile actualului Presedinte,exista un limbaj si-o atitudine pasnica fatza de ceilalti deci arata ca poate exista un alt posibil mod de a exista la Cotroceni decat cel mitocanesc agresiv pus in permanenta pe hartza si mai ales ipocrit pe care-l servim de 5 ani incoace fara intrerupere.
De johnson pe 27 April 2009 la 15:06 (#)Asta-i omoara in primul rand si de aici si reactiile in cor ale preaslavitorilor de tip nou prin care razbate perfect chipul lui Emil Bobu.Din pacate aura de intelectuali din prima linie le confera inca posibilitatea de a tine captivi in acest tip de discurs pe cei foarte multi naivi sau pe cei care nu pot sa-si abandoneze eticheta de elitisti cea care li se pare lor ii aseaza undeva alaturi,aproape de inteleptii natiei.Saraci inconstienti !
poporul…roman, un popor care are “cultura” liderului mesianic
De Gica pe 27 April 2009 la 15:07 (#)am ajuns sa traiesc ziua in care sa il regret pe nea’ nelu cind ma uit la boc si basescu(si la nuti, lenuta si Il fratelo), asa ca in ziua de vot vreau altceva si am sa il votez pe romanul asta
Te rog sa nu jignesti maidanezii!
De Adriana pe 27 April 2009 la 15:21 (#)Dincolo de orice indignare, hai sa fim pragmatici. Oricine va ajunge in turul 2 cu Basescu , VA CASTIGA, deoarece nimeni nu-i va da votul in afara talibanilor PD-L. Cu procentul cu care va intra in turul 2 , cu ala va pleca acasa tovarasu’-gradu Basescu, desigur dupa ce va guita o saptamana ca alegerile au fost trucate.
De mishulescu pe 27 April 2009 la 15:26 (#)ce ordonanta tampita au dat astia..mi se face rau.
De psihologu' pe 27 April 2009 la 15:34 (#)PNL fiind la guvernare nu a stiut sa obtina voturi mai multe.
Eu apreciez aceasta neindemanare la ei.. sunt cinstiti si joaca pe bune..corect..acest joc al alegerilor
Astia au inceput deja cu shiretricurile lor.. si asta ma doare foarte mult. Cata manipulare se practica in societatea..mi se face rau.
eu cred ca tovarasul securisto-comunist Basescu va castiga,orice-ar fi. suntem & vom fi in continuare un popor marlanesc,inapoiat,necivilizat,degenerat,foarte sarac…de aceea nu putem avea ca reprezentanti mai buni decat acesti politicieni, cu Basescu 10 care-i & intrece.
De cristu pe 27 April 2009 la 15:40 (#)@mishulescu
Aceeasi previziune sta probabil si la baza
De Anca pe 27 April 2009 la 15:43 (#)nevrozelor si salbaticismelor shafului.
De-asta imi creste nivelul optimismului
cu fiecare lovitura data intr-o tinta aleasa fara logica, vezi Duda.
Loviturile din reflex, in toate directiile, arata un singur lucru:
nu mai e loc de vreo strategie, doar de reflex.
N-are ce face … e slab rau! moare pe drum duda!
De Ionut pe 27 April 2009 la 15:53 (#)Ce nu iau lătrătorii în calcul (şi nici prietenul dvs Pieleanu care nu înţelege ca titlurile de orice fel la oamenii de valoare le impune un anumit comportament şi nu sunt închinăciuni ca în cazul pupincuriştilor lui Basescu, deşi ei nu i se adresează cu titlul de comandat, căpitan etc.) este că suntem noi nişte oameni p-aici care nu vroiau să se ducă la vot şi să spere că nu şi-o vor lua din nou în gură. Că pe noi ăştia nu ne mai putea cumpăra nici micii şi berea nici populismul branduit de nişte specialişti (specialişti practic în minciună – lucru la care oricum aveam talent). Şi aşa parte din nehotărâţi (ţineţi cont că după ultima numărătoare ,pe bune şi nu “sondată”, erau cam mulţi d’ăştia) şi au găsit şi ei un mesaj la care să adere, şi unii, de exemplu eu, se vor implica mai hotărât chiar ca să nu vă faceţi dvs probleme cu privire la minunatele, nu-i aşa, structuri.
De Petru pe 27 April 2009 la 16:03 (#)Misto logica (la Costin Tanasescu, da’ nu conteaza, ca el gandesc cam toti pe aici): Crin e cel mai tare, o sa mature pe jos cu Base, in turul 2. Numai sa ajunga in turul 2…
De Adrian Bujenita pe 27 April 2009 la 16:03 (#)Sunt si destui caini seriosi care latra la Duda cu cele mai bune intentii.
De Marius Mina pe 27 April 2009 la 16:04 (#)Maidanezii prezidnetiali au intrat in febra porcina degeaba, principele chiar il ajuta putin pe stapanul Bocilor, jumulind putin din procentele lui Antonescu.
Nu-mi place dl Duda, are iz de parvenit, dar Tismaneanu e abject. N-a comis si el o carte cu interviuri cu Iliescu? Pai Iliescu a facut pt casa regala niste favoruri uriase.
De Mihai pe 27 April 2009 la 16:06 (#)Se vede treaba ca, la orice tentativa de a-i sunta lui Basescu pozitia de anti-clasa-politica, oficiosii acuza off-side.
Unii maidanezi musca din Duda din aceleasi motive pt care alti maidanezi musca din Basescu.
De Darius pe 27 April 2009 la 16:07 (#)Motivele sunt arhicunoscute si aceleasi pt toti maidanezii.
Neuronul meu zbanghiu vede in turul doi asa ceva.
De ferma de arici pe 27 April 2009 la 16:13 (#)Nu zic ca are si dreptate, da’ pe marinar sigur il infioara o astfel de varianta.
Si cand te gandesti ca initial maidanezii nu erau tocmai prieteni cu anumite persoane…
De [D][S][N] pe 27 April 2009 la 16:13 (#)@Darius:
De ductil pe 27 April 2009 la 16:18 (#)da ,unii pentru Pedigree iar altii pentru Whiskas.
si eu am zis ca n-are nici-o sansa… ca nu-l voteaza nimeni…Cocalarii de Romania vor Traian Basescu…
De geretus pe 27 April 2009 la 16:19 (#)eu cred ca nu merita sa ne consumam energia cautand o ratiune in articolele care arunca cu ketchup in unii sau alti candidati la presedintie. de acum incolo trebuie sa ne asteptam, ca sa zic asa, a inceput sezonul. in ceea ce priveste persoana care le emite… nu e cazul sa-i acordam atentie. poate avem lucruri mai importante in viata, de care sa ne ocupam. cu alte cuvinte cine nu ne place nu exista. hai v-am pupat.
De che pe 27 April 2009 la 16:22 (#)subscriu comentariului lui Jhonson mai sus; sincer, prestatia dlui Duda ii aduce voturi dlui Antonescu: multi din electoratul dlui Basescu vor realiza mai acut notele stridente din prestatia acestuia si, chiar daca nu vor merge atat de departe pana la a-l vota pe dl Duda, se vor orienta catre alti contracandidati, mai decenti. candidatura dlui Duda reprezinta in sine un act de normalitate si un plus de democratie prin dezbaterea pe care o genereaza.
De ana_idu pe 27 April 2009 la 16:24 (#)Ce bronzata este Dana Grecu azi. Cred ca prea mult.
De psihologu' pe 27 April 2009 la 16:29 (#)daca te gandesti un pic, pe tiran si pe neam de neamu lui nu mai are ce sa-i incomodeze, ca si-au facut suma.
De garda pe 27 April 2009 la 16:30 (#)Am ajuns din intamplare pe blogul tau, de fapt din curiozitate… Ce tare esti! “Ghiolbanu’ românesc tipic”, “mâncătorii de căcat prezidenţial cu lopata”, etc. Apropos de mitocani, numai atat poti? Sunt convins ca daca faci un mic efort, poti scoate un tom intreg de expresii neaose, tipice revoltatilor anti-prezidentiali… Asa, off topic sa zicem, ce te face sa crezi ca esti mai bun decat cei pe care-i injuri? Pe ce te bazezi?
)
De H2d pe 27 April 2009 la 16:35 (#)Si sa nu omitem faptul ca Duda a oferit din plin “zone” din care, pe buna dreptate, poate fi muscat.
Incepand cu ideea de “tovarasul principe” si de la soldat la colonel in 7 ani, continuand cu aparitia clara a numelui sau pe listele “sprijinitorilor” securitatii, plus universitatile de prestigiu pe care le-a “absolvit” la regim special de o saptamana sau doua.
Asa ca nu e cazul sa-l compatimim pe Duda mai mult decat este cazul.
Mass-media este aceeasi in toata România si nu vad de ce ar trebui sa-l trateze pe Duda altfel decat pe Basescu, Crin sau Vadim.
Poate ca V. Ciutacu detine niste date numai de el stiute din moment ce cere clementa si obiectivitate intr-o singura directie.
De Darius pe 27 April 2009 la 16:36 (#)@Darius: eu vorbeam de coordonarea atacurilor dinspre tabara pro-Base. si la ce bun sa ataci un competitor cotat din start, oficial, fara sanse? frica?
De Victor Ciutacu pe 27 April 2009 la 16:40 (#)@H2d: eu zic sa nu mai faci a doua oara aceeasi greseala. sau sa iei Emetiral.
Si totusi, de ce a gandit ca este necesar sa isi lanseze candidatura? Ce urmareste sa obtina de fapt in aceasta etapa?
De James Crissilv pe 27 April 2009 la 16:44 (#)O zi minunata iti doresc
Gaşca lu Băse au pornit maşinăria de improşcat căcat prea repede. Ceea ce-i bine pt Radu Duda. Electoratul lui va veni în principal de la cei prea scârbiţi care nu mergeau la vot. Apoi de la cei ţăpiţi de Băse, şi apoi de la liberali. Eu cred că liberalii nu o să piardă foarte mult electorat poate chiar vor câştiga.
Băse: Mayday, mayday, we’re sinking… we’re sinking!
De Horatiu pe 27 April 2009 la 16:44 (#)Tismăneanu: Halo!… What are you sinking about?
“Tradiţionalii lătrăi la comandă acţionează ca de obicei. La semnul stăpânului, sar la jugulara duşmanului indicat. Ultimul dintre ei în ordinea aderării la plutonul de execuţie, care-l acuză ca ar fi produsul sistemului, este, ironia sorţii, ditamai disidentul de Primăverii Volodea Tismăneanu. ”
Mare adevar graiesti Victor Ciutacu, ca de obicei dealtfel.Ca sa va zic ceva, nici nu stiam cum arata Tismaneanu, da, inculta sunt,insa trimiterea la “domnia sa” mi-a stricat echilibrul zilei! adica m-a enervat.
De daniela pe 27 April 2009 la 16:48 (#)Cred ca vom scapa greu de “raul” asta care a prins radacini adanci in tot ce are tara mai bun, sau avea!
Se zice ca un rau se scoate cu altul mai mare! voi ce credeti?
Printul Duda nu pare”raul” de temut, si totusi “cineva”se teme de el.
Eu cred ca nu se tem de el, ci de alternativa ca el ar fi cel care ne trebuie, votantii, care dupa 20 de ani stiu, au invatat in final sa citeasca oamenii, nu mai vor mitocania la rang de cinste.Cel putin sper sa fie din ce in ce mai putini din astia.
News Alert: La Presedintie si la Guvern e epidemie porcina! S-a raspandit pana la nivel de consilier, respectiv secretar de stat, incidenta fiind dovedita si asupra pupinbasestilor din media, care au fost contaminati, evident, pe cale bucala.
De Mihai pe 27 April 2009 la 16:55 (#)D-le Ciutacu
Nu stiu care sunt criteriile dupa care un jurnalist ataca o persoana menajând-o pe alta.
De Darius pe 27 April 2009 la 16:58 (#)Normal ar fi ca o presa libera si obiectiva sa-i “trateze” pe toti participantii unei curse, cu aceeasi unitate de masura. Mi se pare absurd sa “menajam” un candidat pe motiv ca…oricum n-are sanse.
curiozitatea m-a împins pe text, după care – ca şi cum faciesul greţos al parazitului nu mi-ar fi fost deajuns – am mai citit şi textul abject. reflexul de vomă nu a întârziat, aşa că am fost nevoit să mă reped la closet! partea bună a fost că pe fundul vasului ţin lipită poza stăpânului acestei lichele, are un efect anti-constipaţie garantat!
De sugestie pentru constipati pe 27 April 2009 la 17:01 (#)dar de ce te intereseaza subiectul duda si ce spun jigodiile astea despre el? mie individul nu-mi place. iar daca s-a bagat in kkt sa fie sanatos. are bani are pozitie are ce altii nici nu viseaza. dintr-un mediocru necunoscut a ajuns actor pe prima scena a lumii. nu-i ajunge? he he he…..sa suporte, sa inghita, sa rabde. asta-i viata. si-o merita cu prisosinta. ce ma mira este atitudinea ta vis-a-vis de problema asta. ai rezolvat problemele de la ziar si din viata de zi cu zi de te legi la cap cu duda asta? de ce ii pui poza pe blog? crezi ca nu stim despre ce vorbesti sau ca nu-l cunoastem? victore…cu toata stima (nu imi permit sa te iau “la pertu” – dar imi vine mai usor sa scriu asa, iar daca te superi ai toata dreptatea) nu te lega la cap cand nu te doare. lasa-l. nu-l mai ajuta ca n-o sa-ti dea nici o cana cu apa.
De sorin pe 27 April 2009 la 17:06 (#)[...] http://www.ciutacu.ro/articol/de-ce-musca-maidanezii-din-radu-duda/ [...]
De Grobianul Ciutacu si vadimita cronica « Memorie, libertate, moderaţie pe 27 April 2009 la 17:17 (#)Tismaneanu?! Un pupincurist desantat. Parca si pozitia anticomunista a marinarului tot prin acest talent s-a definit! Cum dracu’ sa nu-si azmuta marinaru’ cateii sugatori de ciorapi asupra lui duda – in al carui succes electoral nici eu nu cred – cand acesta e tot ceea ce marinaru’, dac-ar fi fost, putea spera la inca 5 ani. Doamne, mai la toamna sa-i vad pe nelinistitii astia incotro or sa alerge, ce mana or mai linge si ce principii or sa mai sustina.
De alien pe 27 April 2009 la 17:19 (#)@sorin: aici e vorba mai mult de principii… politica n-ar fi trebui sa fie o hazna. & nici frumoasa noastra tara n-ar mai trebui sa fie o mare hazna dupe 20 de ani de democratie…
De cristu pe 27 April 2009 la 17:21 (#)Iar credibilitatea jurnalistilor români, in general, (a dvs in concret), a scazut foarte mult tocmai datorita acestor luari de pozitie.
Pe de-o parte ati facut-o pe EBA si pe tatal sau cu ou si cu otet, zi de zi, o luna intreaga, pt inadvertenta legata de universitatea americana. De bine de rau, EBA si-a terminat facultatea facand unul sau doua semestre in USA.
Insa acum, cand s-a dovedit, fara echivoc, ca Duda si-a insusit absolvirea a doua universitati de renume mondial, dupa simpla frecventare a unor cursuri de o saptamana, respectiv doua saptamani, incercati sa puneti batista pe tambal, ba ii chiar luati apararea.
Aceasta atitudine n-are deloc darul de a va face o voce respectata in mass-media româneasca. Dimpotriva.
Dar, fiecare actioneaza in viata dupa cum il lasa constiinta, indiferent ca e vb de un print, un presedinte, o beizadea sau un jurnalist.
De Darius pe 27 April 2009 la 17:23 (#)Buna dupa amiaza la Tonomat
De ozzy osbourne pe 27 April 2009 la 17:24 (#)Aflu ca ministerul turismului cauta un brand de tara. Propun : Romania – avem di tati!
- Avem print care se vrea presedinte!
- Avem analfabeti care garanteaza pentru profesorii universitari!
- Avem cel mai inalt ou incondeiat!
- Avem cea mai mare pasca!
- Avem cel mai lung carnat!
- Avem cel mai mare tort!
Din pacate, avem si blocuri care “chica”, sosele cu “grochi”, militieni care tin oamenii sa ia “chicioare” in bot, si alti chestiuni faini!
Hai in Romania bre, n-ai ci pierdi!
Salutare taica si noroc
Cind va vedea cite procente are, Duda, inai nte de alegeri , va face o reverenta regala si ii va da voturile lui Crin Antonescu, cui altcuiva? Deci, psdistilor, luati-va gindul de la Geoana in turul doi si pedelistilor, de la geoana in turul 2 pierde sigur si va iese idolul. Cred ca sinteti disperati toti minjitii de orice culoare ati purta.
De Mihaela pe 27 April 2009 la 17:24 (#)Concluzie : Pe Crin Antonescu il va vota electoratul majoritar. Crin Antonescu cistiga. Credeti si nu cercetati! Crin Antonescu il va rasturna pe Traian cel mare.
@hashdoide:curiozitatea nu face intotdeauna bine.Aplicati dictonul:” preveniti nu tratati”!
darius ,esti mult prea profund si obiectiv pt domnul v. ciutacu.
De frodos pe 27 April 2009 la 17:27 (#)nu merita ,zau, te chinuiesti degeaba.
in afara de problemele d-lui duda, cu cv cu grade,care ma intereseaza f. putin,etc, un dulau stapin pe arealul sau nu poate decit sa muste pe oricine intra acolo, indiferent de numele respectivului.in momentul in care-ti simti pozitia amenintata, judecata iti este intunecata chiar si de aparitia unui biet catelus.
De mirko pe 27 April 2009 la 17:29 (#)Oricine e un inamic acum…pentru marinar..da in toti ca poate poaate…se trage in multime cu vorbe ca sa nu mai stim cu cine sa votam
De Sadd pe 27 April 2009 la 17:33 (#)Pai asta e criteriu, ca-l ataca basesciotii? Pana una alta il incurca pe Crin si il trimite pe prostanac in turul doi unde il haleste mitocanu’ cu fulgi cu tot.
De Radovan pe 27 April 2009 la 17:35 (#)Buna ziua d-le Ciutacu,
Dl.Crin Antonescu trebuie sa invete temeinic sa lupte si sa lupte cu adevarat sa castige.Printul Radu n-are nici-o sansa(el nu poate in mod real sa si-o ofere) ,iar de Basescu TREBUIE sa scapam.Geoana nu o sa castige(poate daca aveau altul ar putea castiga).
Isterii ,latraturi,muscatorii o sa existe din plin.
Va doresc numai bine.
De IoanaP pe 27 April 2009 la 17:36 (#)Cu acelasi respect,
IoanaP
E imbucurator ca betivanul si portocaliii scad conform previziunilor.
De lao tse pe 27 April 2009 la 17:44 (#)Dar mi-e teama de gesturile disperate clocite in mintea lui bolnava: un razboi, ceva, o diversiune moldoveneasca…
- Totul depinde de cata lesa i-a lasat Unchiul Sam.
Eu cred ca lui Traian Basescu ii este destul de clar ca oricine va ajunge in turul 2 cu Basescu , VA CASTIGA, deoarece nimeni nu-i va da votul , iar la al doilea tur de scrutin , electoratul lui Traian Basescu , va absenta convinsi ca basescu va castiga , sau il vor abandona .
De romania inedit pe 27 April 2009 la 17:45 (#)@victor: slabut calinescu. balbait, inca plin de el, deja nu mai spune ceva interesant. s-o feri baiatu’. cred de altfel ca si audienta a fost pe masura.
De brazvan pe 27 April 2009 la 17:46 (#)spre sfarsitul saptamanii pot afla cat de “curat” e sondajul cu pricina. deocamdata, ma cam mira procentele psd-ului.
Noi sa intelegem de aici ca domnul Ciutacu va vota cu Radu Duda?:>
De Nu.sNormala pe 27 April 2009 la 17:48 (#)Ce spui de gafa celor de la The Washington Times?
De [D][S][N] pe 27 April 2009 la 17:49 (#)Traian Basescu…, presedintele Moldovei !
Victor,
Tocmai am scris ieri pe blogul meu doua cuvinte despre Radu Duda, pentru care am toata stima. Dar ma intreb de ce si-a trecut in CV ca a absolvit Harward si KEnedy.
Nu ti se pare putin un gest romanesc (MADE IN ROMANIA).
Stima pentru el ramane dar nu cred ca are sanse in fata consacratilor. Iar noi nu suntem ca americanii.
Succes,
De Sergiu pe 27 April 2009 la 17:57 (#)Sergiu
Daniel Valentin Ceausescu Presedinte ! Nu candidezi si tu, taticule?
De psihologu' pe 27 April 2009 la 17:57 (#)Leprele portocalii latra pentru ca simt ca de fapt exista pericolul ca Principele Radu sa determine prin simpla sa candidatura o schimbare uriasa si vizibila in politica romaneasca.Inchipuiti-va cum s-ar simti marlanul de Basescu la o confruntare cu Principele,ce efort i-ar trebui (si ma indoiesc ca i-ar reusi)sa para si el cat de cat un om normal care nu scoate mascari pe organul vorbirii.Basescu simte ca-i suna ceasul.Criza politica continua,interna si mai nou externa,nesiguranta si lipsa totala de incredere a cetatenilor in Stat(datorata im principal tot lui)si mai nou criza economica,fac deja ca din ce in ce mai multi oameni sa-si de seama ca s-au inchinat la un zeu inchipuit.Iar cand apar personaje politice ,oameni tineri si educati, de genul Principelui Radu si lui Crin Antonescu cetatenii votanti incep sa realizeze ca se poate si altfel.Ceea ce-i face pe maidanezi sa latre la ei este ca sunt naturali si credibili.Cand vorbesc nu au nimic din pretiozitatea lui Geoana,sau din afectarea golaneasca a actualului.Nu stiu cu cine voi vota,nu inca,dar dincolo de calculul pe care il fac si eu ca fiecare(sa nu dispersez voturile,care sunt sansele etc.)stiu ca unul dintre cei doi va fi alesul meu.Si ca de data aceasta se prea poate ca fiecare vot sa fie cu adevarat un glont.In inima golanelii si marlanei care ne-au transformat viata intr-un iad!
De Mihu pe 27 April 2009 la 17:59 (#)da! d-nul Ciutacu fix cu d-nul Duda va vota. asta,daca nu va alege sa boicoteze alegerile.
De cristu pe 27 April 2009 la 18:01 (#)are putina dreptate..prea vorbesti la pertu cu toti..situandu-i pe o scara mai jos de tine.
De psihologu' pe 27 April 2009 la 18:02 (#)Dar ..asta sanctioneaza publicul, nu eu.
Recunosc ca ti-a inchis gura cu raspunsul postat.
[D][S][N], S-a obisnuit Basescu. Nu reprezinta interes pentru nimeni..deci nu-l prea cunosc oamenii. Este vina lui.
De psihologu' pe 27 April 2009 la 18:04 (#)Bine ii faci Victore! Da-i cu sapa in gura la nesimtit!
De dan tanasa pe 27 April 2009 la 18:09 (#)@psihologu’: daca nu te opresti din chat, pleci sa polemizezi cu Tismaneanu.
De Victor Ciutacu pe 27 April 2009 la 18:09 (#)@Sergiu: am zis eu c-a facut bine?
@Nu.sNormala: intelegi prost. Ciutacu voteaza – daca o face – cu Crin.
@frodos: n-ati vrea sa va faceti o insula a voastra, plina de obiectivitate?
@Darius: grija dumneavoastra fata de credibilitatea mea e emotionanta.
Ce nu vrea sa “sesizeze” Tismaninski este ca dansul il acuza pe principele Duda de exact “bolile” de care sufera el insusi. De la “carticelele” scoase pe vremea cand iliescu devenise “practicabil” din vina de Vadim pana la “praful in ochi” al acuzarii Comunismului varianta “finala” realizat de unul crescut pe “genunchii” cominternului. Nu de alta dar in “marele raport” victime precum Parintele Staniloaie sunt tratate de COLABORATORI ai comunistilor si securitatii.
Totusi cum se face ca din “un om al stangii democrate” asa cum il descria pe “frecventabilul iliescu” Tismanisnki in “marele soc” acesta ajunge “dezonorant” pt principele Duda care “lucru bine-stiut ca domnia sa a detinut functii copios remunerate ca “amabassador-at-large” oferite de guvernarea Iliescu-Nastase?”
Nu tot de la “jupanul” ilici pretenul sau Liiceanu si-a “tras” editura mai “moka” asa?
Asta e LOGICA “intelectualilor basiti”. Intresant ca acolo unde-si “produce” elucubratiile nu permite si comentarii. Asta spune mult despre mentalitatea sa de “portocala mecanica”.
Nu imi ramane decat sa-i amintesc acestui asa zis anticomunist si asa zis intelectual ca nu oricine se poate lauda cu vreo “placere intelectuala” in dialogurile cu Iliescu ca apoi sa “scuipe” pe aceasta placere. Tine de educatie si caracter.
Si pt ca in updateul sau face o referire la doamna Monica Lovinescu si la “vadimismul cronic” trebuie sa-l asigur ca principala caracteristica a vadimismului este simpla schimbare de optica fara nici o jena practicat de vadim cu cei pe care i-a injurat in prealabil. As spune ca Tismaninski il copiaza aproape perfect pe acesta din urma.
Si pt ca tine de “vadimita cronica” am reusit sa citesc Jurnalul dnei Lovinescu in care ni se explica “ascensiunea” lui patapievici (alt pui de cominternist de marca de la noi) care initial se lauda la aceasta ca tatal sau fusese detinut politic. Exact aceeasi filozofie a minciunii ce se regaseste si la dansul.
A se SLABI deci tovarase Tismaninsky.
De Shadow pe 27 April 2009 la 18:21 (#)@Pentru Obiectivii de aci’
De ionut pe 27 April 2009 la 18:33 (#)Asa de obiectivi sunteti incat va pierdeti in subiectivitate!
eu mi-am spus odata parerea legata de acest om…nu inteleg de ce vrea presedintia!? nu mi-a adus nici un argument valabil decat ca s-ar vrea un mic rege intr-o tara si mai mica..parerea mea
De bogdan.daradan pe 27 April 2009 la 18:40 (#)Deocamdata, România nu are nicio universitate printre primele 500 de universitati din topul mondial.
Tismaneanu este profesor universitar la Univ. Maryland in USA, aflata pe locul 37 in topul mondial. Cred ca nu e cazul sa facem o paralela Tismaneanu/Ciutacu si nici sa “analizam” comentariile celor care abia stapanesc gramatica elementara.
PS. D-le Ciutacu, scopul oricarui jurnalist care-si respecta semenii si pe el insusi este sa fie credibil si respectat.
Dvs va remarcati, din pacate, numai prin mitocanie, lipsa de respect si injurii. Un comportament demn de cel care va plateste
Imi pare rau ca am pierdut timpul aici. Stiu ca o sa stergeti postarea dar e de ajuns ca ati citit-o.
De Darius pe 27 April 2009 la 18:48 (#)@Darius: sper ca aveti macar atata demnitate incat sa va si tineti de cuvant
De Victor Ciutacu pe 27 April 2009 la 18:50 (#)stau in suedia de aproape de 30 de ani si constat ca intr-o tara ca asta functioneaza monarhia cu tot regimul semicomunist din ultimii 70 de ani , flexibilitatea politicienilor , puterea economica adunata in mainele unora de bun simt si real patrioti , au creat o tara de invidiat si f. greu de ajuns.europa la vremea aderarii suediei la eu a impus tarii o criza artificiala numai pt. a reduce suedia la nivel european in imposibilitatea europei de a se ridica la nivelul acesteia.Dl ciutacu este un fin observator si cu mare capacitate de intelegere si filtrare a evenimentelor politice si alaturi de dl. stan contribuie f.bine la formarea de opinie in ro.
De tiendo pe 27 April 2009 la 18:52 (#)continuati asa si in cam 30 de ani , pe care eu nu mai apuc sa-i traiesc , romania va deveni o tara de dorit in care sa traiesti.
numai bine si mergem mai departe.
am spus si cand si-a anuntzat candidatura ca e o absurditate si din pct nostru de vedere ca si al casei regale.nu ma intereseaza ca si-a falsificat studiile nu ma intereseaza ca e din fundul Moldovei nu ma intereseaza nimic altceva decat faptul ca este declarat printz prin aliantza ce-i drept,dar calitatea lui e de membru a unei case regale.si din pct unei case regale nu ai cum sa conduci un sistem total opus principiilor regaliste.atat am avut de spus
De Codeus pe 27 April 2009 la 18:54 (#)Acum, ca tot sunt aici si mi-ai deschis pofta de vizite, am dat o mica raita pe blogul d-lui Tismaneanu. Nu stiu, iar dl. Vladimir Tismaneanu nu a putut sa ma lumineze, cum il cheama inca pe Ministrul Culturii. Conform blogului vizitat “Toader”, daca te deplasezi pe blogul junelui, fiul tatalui, il cheama “Theodor”. Nu m-ai invitat la nici o tuica, Victor Ciutacu, dar nici dupa o damigeana nu mi-as permite sa-ti spun Vasile…
De Paul Gabor pe 27 April 2009 la 18:58 (#)Ti-au cam prins si tie mirosul..maidanezii astia:>> Sa nu te trezesti cu rabie
De Nu.sNormala pe 27 April 2009 la 19:03 (#)Daca romanii voteaza iar cu inaptul ala de Basescu,atunci si-o fac cu mana lor.Si atunci mai multa mila merita un criminal in serie decat poporul asta de cretini.
De Roxana pe 27 April 2009 la 19:10 (#)Chiar nu ii duce capu` deloc pe aia 32% ?O treime dintre votanti contribuie la un prezent de rahat si la un viitor si mai de rahat…
Daca mai are cineva dubii ca sfarsitul lumii e aproape,le are degeaba…
Buna asta
Scopul oricarui jurnalist este sa fie credibil si respectat. Din putul gandirii.
Nu Darius. Scopul oricarui jurnalist este adevarul. Asta daca e jurnalist. Nu “interpretarea adevarului” si nici “demonizarea” unui tert.
Despre “pseudo profesori” care “manipuleaza” adevarul precum tismaninski cu sau fara locul 37 mondial al Universitatii sale nu mai discut ca tine de PROBITATE MORALA si COMPETENTA.
De Shadow pe 27 April 2009 la 19:17 (#)@ Darius : Si ce daca e profesor la University of Maryland ? V-ati intrebat cit l-a costat? Va intrebati citi studenti are? Va intrebati cine-l sprijina? Va intrebati ce va ajunge dupa ce Basescu si sleahta pesedisto-pedelista isi va lua zborul?
De Mihaela pe 27 April 2009 la 19:24 (#)Si nu inteleg de ce sinteti asa de pornit? Si pe ce? Si pe cine?
ICR este ce? Matale care “stapinesti ” gramatiaca, poate ne explici si noua cine esti si ce vrei corect din punct de vedere gramatical!
Si sa raspunzi, amice, sa nu te faci ca nu mai treci pe-aici , ca nu te crede nimeni!
Tismaneanu e un neica nimenea la University of Maryland!
@Darius,Nu.sNormala
De ionut pe 27 April 2009 la 19:36 (#)A fii profesor la o universitate de renume nu inseamna a stapanii adevarul absolut nici macar pe aproape. Daca ai cunoaste putin din realitatea de azi ti-ai da seama de aceste lucruri, fara a ne “insarcina” pe noi cu revelarea adevarului banal spre divina ta cunoastere. Esti un materialist incurabil.
@Nu.sNormala esti o gica contra a opiniilor Imperiului Ciutacesc, imi pare rau pentru tine!
Cu toate ca e o persoana prezentabila, etc., nu cred ca are sanse la presedintie.
De Voodoos pe 27 April 2009 la 19:36 (#)Sunt un pic uimit de naivitatea unor oameni care cred ca statutul de profesor al unei universitati te fac detinatorul adevarului absolut,in aproape orice problema! Not by a long shot!
De [D][S][N] pe 27 April 2009 la 19:40 (#)Dom` Victor, ar fi cazu` sa te ocupi putin de acest infect pui de criminal bolsevic !
De Kartouche pe 27 April 2009 la 19:42 (#)Si nu numai de el !
Nimeni nu scrie de un alt tata criminal : a lui Patapievici !
Sa stie lumea pe cine se bazeaza viitorul dictator !
@Kartouche: consider ca are rost sa implicam familiile in povestea asta urata
De Victor Ciutacu pe 27 April 2009 la 19:46 (#)Doar pentru ca pe blogul lui matale se afla si acel hiperlink ce ma trimetea cu iuteala gandului spre gandurile kominternutzului, facui click si ma trezii cu productia tismaneana intre ochi.
De Aldo pe 27 April 2009 la 19:52 (#)Dupa preambulul in care dumnealui ne indeamna (imperativ) sa ne culturalizam, apare si prima intrebare a susnumitului: “Cum ar putea fi dl Duda acest ins fara de prihana, salvator mesianic nascut din spuma marii, transparent, diafan, ethereal si inalterabil etic precum roua diminetii, cind este lucru bine-stiut ca domnia sa a detinut functii copios remunerate ca “amabassador-at-large” oferite de guvernarea Iliescu-Nastase?”
Lasand la o parte ca dimensiunea interogatiei acopera restul retoricii tismaniene, ma intreb si eu ca inginer ce ma aflu, fara veleitati de filosof de opereta comandata, de ce incepe domnul Tismaneanu de la jumatatea problemei? S-a stabilit deja cumva ca este necesar un astfel de personaj mesianic si acum doar trebuie sa-l cautam?! Plus ca, fie si indeplinind in trecut functii copios remunerate de guvernarea Iliescu-Nastase, dumnealui n-a facut decat acelasi lucru de care a beneficiat si Tismaneanu, sub alt patronaj, e dreapt, dar care se recomanda ales in mod direct de catrea acelasi electorat care i-a dorit si pe cei de dinainte.
Na, ca am purjat o chestie aidoma la structura cu a domniei sale!
Basescu e atat de disperat sa obtina un nou mandat, incat ataca tot ce-i iese in cale. Fie si un candidat fara nicio sansa…
De Andrei_viitor_jurnalist pe 27 April 2009 la 20:07 (#)@Andrei_viitor_jurnalist: nici macar Basescu nu sare pe el ci minjitii carora le e frica de ce o sa pateasca daca nu mai ia o tura minjitorul sef!
De Mihaela pe 27 April 2009 la 20:16 (#)(sa nu va ginditi la prostii, minjirea se poate face cu orice materie prima sau prelucrata! )
grobianul e grobian, indiferent daca e pe bani publici sau privati. poti sa fii grobian sau sa nu fii, depinde de caracter.
De vasile b pe 27 April 2009 la 20:17 (#)Basescu mu8sca din Radu Duda pentru ca este singurul expus oficial si este nemuscat in comparatie cu ceilalti 2-3.Cu cat se vor apropia alegerile si Antonescu va creste in sondaje el va fi cel care va capta intreaga atentie a maidanezilor iar Duda va fi slabit din inclestarea coltilor…asta e politica lui Basescu…isi monteaza latraii sa nu le lase contracandidatilor cu sanse reale niciun moment de respiro iar el va poza in omul rational,calm,detasat de lupta politica.Asta pana la turul 2 atunci cand va intra personal in scena si va incerca sa-si devoreze finalistul pe fondul epuizarii nervoase a acestuia.De aceea in finala ar fi bun Crin Antonescu,pe el nu l-ar putea face din vorbe,din mistouri,din acuze marlanesti pentru ca Antonescu sub figura de adolescent ascunde o nebanuita fortza a REPLICII INSTANTANEE,pe loc i-o intoarce marinarului,din rever la fileu…Oricat ar incerca Basescu sa-l atraga in discutii tehnice la ultimile intalniri televizate Antonescu va stii sa se replieze acolo unde se simte perfect si anume in altercatia verbala pe teme politice.Daca Basescu va evita aceasta zona va fi din start descalificat chiar in ochii propriului electorat care va simti ca liderul da semne de frica.Fatal !
De johnson pe 27 April 2009 la 20:53 (#)cu trei la suta cat are, il scoate pe crin atonescu din turul doi. adica face joacul lui basescu, si dv, ziarist cu felr si nas nu v-ati prins ce specimen e d-l duda. pt dv vad ca nu mai conteaza ca e pe lista sprijinitorilor securitatii, si ca a balbait o motivatie absolut penibila pe tema asta. pana si cv sau e…”usor eronat”. oare toate astea nu v-au aratat cine-i personajul si ce rol mizerabil joaca aici?
De ironickq pe 27 April 2009 la 20:58 (#)Victore, asta e asa pentru tine, sa se bucure si ochiul tau grobian in seara asta!…
De [D][S][N] pe 27 April 2009 la 21:00 (#)Dacă totuşi îi va veni mintea la cap, Alteţei Sale, şi va renunţa să mai candideze, dacă sondajele nu-i vor oferi şansa să intre în turul II, oare spre ce tabără va marşa? Pentru că dacă totuşi candidează, şi e anti-oricine (Băsel, Geonel, C. Antonescu), va face ca şansele oricăruia dintre (pe care l-ar prefera D-sa) cei trei potenţiali candidaţi care ar ajunge în turul II să se reducă. Şi aici e un risc pentru potenţialii săi votanţi, nu pentru Alteţa Sa.
De C. Bojan pe 27 April 2009 la 21:05 (#)Ionut, observ ca tu nu prea intelegi ceea ce citesti:> Eu am spus de rau de maidanezi..in fine, vise placute..
)
De Nu.sNormala pe 27 April 2009 la 21:11 (#)Sper ca profetia lui Brucan cu cei douazeci de ani necesari democratizarii romanilor sa se confirme in 2009.Romanii si-au dovedit totdeauna flexibilitatea si adaptabilitatea.Precum Ceausescu isi implinea cincinalele in patru ani si jumatate,asa si noi ar trebui sa reusim a cladi un regim democratic dupa 20 de ani, precum cei din vestul Europei se tot incapataneaza s-o faca de sute de ani.Douazeci de ani ne-am tot taiat singuri craca de sub picioare.I-am lasat pe altii sa fure crezand ca acestia o fac pentru binele nostru.Le-am dat cu tifla celor din afara granitelor ce incercau sa ne invete cum s-ar putea trai in Romania ca in occident.Am stat ca o bomboana pe coliva si nu ne-am trezit inainte ca criza economica mondiala sa dea navala peste noi.Ne amagim cu o clasa politica total aservita mariei sale BANUL. In ochii lor sclipesc doar euro si dolarii care trebuie transferati in conturile personale.
De un pamantean pe 27 April 2009 la 21:12 (#)Nu au nici un fel de jena acesti mitocani si sfideaza nu numai bunul simt al romanului dar si credinta neamului.Cu cat este mai sfanta lumina PDL-ului lui Flutur venita pe bani publici dela Ierusalim,decat cea venita de la partiarhia romana?
Sa nu-mi spuneti ca nu sunt bani publici. Ba sunt ,caci ei provin de la privatii PDL-ului din afacerile cu statul.Ne plangem ca tineretul transforma o sarbatoare religioasa in desmat.Ne ducem in discoteca sa dam din fund si sa bem bere.Ne ducem la malul marii sa luam lumina in loc sa pasim in biserica si sa ne inchinam in fata unui lacas sfant.Ni se ofera un spectacol grotesc de ” Sa traiti bine!” doar ca sa se faca pe placul conducatorului.Suntem orbi si nu vedem ca ei nu ne vor la urne( ei vor doar pe cei ce-i sustin) ci doar sa ne distruga lasandu-ne a ne sfasia intre noi.Se merge pe principiul dezbina si condu.
Daca vrem sa traim la fel atunci sa luam lucrurile cum sunt.
Daca vream altceva atunci sa invatam imnul national si sa-l cantam oridecateori simtim nevoia: Desteapta-te romane!
Vai ce-mi plac trendurile portocaliului!
De FuXi pe 27 April 2009 la 21:13 (#)@ironickq: si Basescu e pe lista aia, dar vad ca nu deranjeaza prea tare
De Victor Ciutacu pe 27 April 2009 la 21:15 (#)In gandul au aparut câteva date suplimentare care confirmă bunul simț:
La întrebarea „Chiar dacă sunteţi indecis sau credeţi că nu mergeţi la vot, căruia dintre următoarele partide sunteţi înclinaţi să îi daţi votul”, răspunsurile s-au grupat astfel: PSD – PC – 28 la sută, PNL – 17 la sută, PD-L – 16 la sută, PRM – 15 la sută, EBA – 6 la sută şi UDMR – 3 la sută, adică nu ar trece pragul parlamentar.
De FuXi pe 27 April 2009 la 21:35 (#)Veştile sunt proaste pentru încrederea alegătorilor în coaliţie, trei sferturi dintre intervievaţi declarând că ţara merge într-o direcţie greşită, în timp ce doar 15 la sută cred că lucrurile merg într-o direcţie bună.
P. Lucescu a comis-o iar, la Dumitrescu-n emisiune. Cică Băselu’, îi furat în sondaje de Vadim şi Becali. Deci să înţelegem clar: electoratu’ Băselului e de aceiaşi factură cu a celor doi înfrăţiţi! Atunci… Bineeee!
De C. Bojan pe 27 April 2009 la 21:58 (#)Domnule Ciutacu, eu cred ca monarhia constitutionala cu o constitutie liberala ar fi o solutie decenta pentru actuala stare de marasm politic din tara. Totusi, consider candidatura “principelui” o mare eroare a Casei Regale, datorita sustinerii date de Majestatea SA Regele Mihai.Duda este liber sa candideze ca orisicare “simplu certatean” dar, prin implicatiile politice pe care aceasta candidatura o are asupra “sanselor monarhiei”,gasesc candidatura catastrofala.Acele persoane din Casa Regala care au aceptat asemenea prostie ori, nu(mai) au minte ori sint rau intentionate.
De Sorin M pe 27 April 2009 la 22:11 (#)Elucubratiile lui Tismaneanu nu merita nici un comentariu.Am avut ocazia sa vad cite parale face acest personaj, aici la Washington.Consider ca a comenta supusele acestui “saltimbac” constitue o pierdere de timp.
Domnule Ciutacu, as dori sa va sugerez sa mai rariti subiectele “irelevante” de pe blog cu subiecte intradevar semnificative in realitatea contemporana.In aceasta ordine de idei, va atrag atentia asupra “razboiului” care a inceput intre cei care vor sa impuna, prin persuasiune, “NOUA ORDINE si GUVERN MONDIAL” si cei care vor sa prabuseasca aceasta amenintare la adresa umanitatii, pe care o reprezinta “bancherii internationali, papusarii din umbra”.Cititi declaratia celor 20,recenta, acolo sint in citeva articole prefigurarea “noii ordini”.Mai mult, seful IMF a declarat recent ca “noua ordine incepe sa devina realitate”. Lumea se indreapta spre o confruntare serioasa,domnule Ciutacu,este timpul ca si “spiritele treze” ale natiei sa ia nota.
@Nu.sNormala
De ionut pe 27 April 2009 la 22:22 (#)Te rog sa ma ierti pentru indrazneala mea de a nu-ti intelege cugetarile, de altfel pline de intelepciune. Cu speranta ca imi vei accepta umilele scuze, te-as ruga sa ma scutesti de placerea uimitoare de a ne comenta comentariile.
Bine i-ai zis lui B tiran!
De Chrysthyan pe 27 April 2009 la 22:41 (#)Nu vezi ca imi e teama sa mai zic ceva de el, cum postez o critica pe net cum imi creste traficul la blog.
Sincer domnule Ciutacu, mie imi e frica de Traian Basescu si gasca lui.
Maine poimanine ne trezim cu un Patriot Act la noi in tara, mai ales ca SRI ii tine isonul si ne ameninta cu teroristi.
Din pacate pentru ei sunt prea multi oameni care au vazut multe, din pacate pentru noi ne lipseste curajul.
Suntem la un pas de ce a fost inainte de ’89.
Iar daca interesul national va fi cel al maselor indobitocite de capitalism si consumism e clar ce ne asteapta.
Iar de data asta nu va fi “viitorul luminos” in fata ci salvarea de “viitorul negru”.
Acum nici antenele nu sunt nevinovate ca atata prostie promovata ca acolo nu am vazut nici la concurenta.
Nu inteleg cum poate organizatia Dan Voiculescu spune ca promoveaza valorile nationale cand la antene nu vezi decat sani, manele, funduri si kitsch.
Stiti dle Ciutacu, eu am vrut sa ii fac cadou un comentariu dlui Tismaneanu dar vad ca nu am cum sa postez comentarii. Sau poate nu vrea dansul sa-i fie comentate postarile.
De provincialu' pe 27 April 2009 la 22:58 (#)Singura sansa pentru Principe este sa renunte la rang..la titlu..sa devina simplu RADU DUDA.
De psihologu' pe 27 April 2009 la 23:19 (#)ATAT TREBUIE SA FACA.
SI devine presedinte..are tot ce-i trebuie..il strica doar faptul ca poarta numele sotiei.
Nu poti sa candidezi intr-o republica..tu facand parte dintr-o familie regala. Unde monarhia este pe primul loc.
Am dreptate?
@ironickq: Dvs sunteţi dezinformat sau dezinformaţi. Dacă dvs credeţi că voturile se “iau” în ţara asta meritaţi să trăiţi în ea, adică în wonderland, şi să fiţi cât de “ironickq” doriţi (deşi din câte îmi dau eu seama ironia presupune inteligenţă). Eu pe Crin Antonescu, oricât de apreciat ar fi pe acest blog, nu l-am văzut cu un discurs la fel de coerent încă şi am impresia că nici nu-l voi vedea pentru că este prieten, sau mă rog coleg de partid, cu unul care nu şi-a mai găsit nicio antrepriză formidabilă cu foste proprietăţi ale statului comunist şi îşi face campanie de presă (echidistantă şi profesionalistă cum este presa din România în general) cu drepturi de autor furate. adică chiar aşa josnic să fii? Nu vreau să fac eu pe justiţiarul dar pot să am o foarte mică încredere în capacitatea antreprenorială a lui Patriciu (cum nu am încredere în mulţi alţii).
De Petru pe 27 April 2009 la 23:20 (#)Eu nu prea asociez aşa uşor ce aud în presă – romantic, obamic – cu adevărul absolut, cum asociaţi dvs un nume scris pe o foaie cu un pact cu diavolul parafat de securiştii care urmăreau (sau, din câte înţeleg, urmăresc încă) doar corecta informare a publicului. Prezumtiv toţi sunt vinovaţi în ţara asta dar până acum nimeni, nici măcar Crin Antonescu, nu a riscat să lupte până la capăt ci s-au mulţumit să o asiste de exemplu pe Mona Muscă (care oricât de mult s-ar dori a fi reabilitată este de o ipocrizie pe care pe mine mă deranjează mult mai rău decât colaborarea în sine care puteam presupune că a fost constrânsă dacă îi acord prezumpţia de nevinovăţie) în acţiunea de tras în ţeapă corupţii. Da, sunt foarte mişto şi ironiile în faţa nesimţirii lui Boc spuse pentru aliaţii veşnici ai puterii care au fost “nedreptăţiţi” de conjunctura politică şi anume UDMR, dar nu mai bine e asta cu, mă rog, competenţa, demnitatea [publică], cunoaşterea atribuţiilor funcţiei la care aspiri? Nuuuuu. Sigur e pentru marinar.
Încercaţi să gândiţi cât mai puţin să vă uitaţi cât mai mult la TV, să citiţi minciuna şi să votaţi adevărul. Dreptatea şi adevărul. Dacă le-am încurcat puţin, mă scuzaţi, dar sunt rău intenţionat şi ascund sentimente de iubire pentru Băsescu Traian justiţiarul susţinut de adunări spontane de oameni născuţi pe planeta marte şi teleportaţi în ţara noastră de fecioare şi sfinţi aducători de lumină de asemenea sfântă care pâlpâie numai în inimile credincioşilor nestrămutaţi ca ironickq.
PS: ştiu că Patriciu e un fanboy şi un suporter activ al regalităţii române dar deocamdată în bezna morală în care mă aflu nu văd fapte, acţiuni concrete şi pozitive faţă de poporul exercitant de putere democratică, şi mă mulţumesc naiv (mi-aş putea zice şi prost dar vă las pe dvs să o faceţi) cu declaraţii de intenţie din partea unui ce îşi poartă [cu mândrie] titlu nobiliar (că tot vorbim de parvenire fără să cunoaştem conceptul). Uite aici ironickq (apropo, mai adugă tu nişte consoane că poate iese o ciorbă pe care o să o guşti în epoca postbăse chiar dacă o să fie acră).
@ionut :
)
De frodos pe 27 April 2009 la 23:34 (#)nu cumva si numele tau se scrie cu doi “i” ?
mai verifica.
Duda a fost pregatit sa ia puncte de la Antonescu – cel de azi din PNL. Ma mira faptul ca Ciutacu nu si’a dat sama de asta. Asa ca el se alatura tocmai celor pe care-i face latrai prezidentiali (sic!) si care scot in fata un actor de mana a 2-a a carui cea mai tare scena e cea cu fata imparatului rosu… de sangele lui ANTONESCU (maresalul).
De PeCeResoare pe 27 April 2009 la 23:36 (#)Vorma lui nea’ Tomescu , D-zeu sa-l ierte, ” Se strange latul” Basescule. In scurt timp va incepe sa puta a DNA , sau cum iti asterni asa dormi! Naspa.
De mishulescu pe 28 April 2009 la 00:02 (#)pai tocmai ca ma deranjeaza. si inca f tare.ca-i face jocurile lui base.si voi se pare ca nu vedeti asta. da e vreo chestie aici si nu m-am prins eu? de ce-i suflati toti in panze lu nea asta?
De ironickq pe 28 April 2009 la 00:38 (#)@ De Petru : Esti cam confuz sau cam nervos. Ia-o de la capat si foloseste mai putine cuvinte.Cine isi scrie opinia banuiesc ca vrea sa fie si inteles. Fara suparare!
De Mihaela pe 28 April 2009 la 01:38 (#)[...] Go to Source [...]
De De ce muşcă maidanezii din Radu Duda | Pe net! pe 28 April 2009 la 03:02 (#)pt petru
De ironickq pe 28 April 2009 la 08:45 (#)recunosc ca la “nivelul” meu de inteligenta, atata cat e, mi-a fost greu sa inteleg ce vreti dv de pat(apropos de cuvinte multe sau putine)crin antonescu are un discur f clar si inchegat.un discurs inteligent, sclipitor uneori. discursul constipat al lui duda pe mine nu ma convinge. a avut tinp din 2007 sa-i invata bine rolul. cu toate astea,la lansarea sa si-a citit discursul. cam jenant pt omul cult, educat si asr care este d-l duda.
d-l duda n-avea ce cauta sub nici o forma pe lista aia, pe care se afla evident, cine altul decat t.b. decat daca a colaborat. cum sa gandesc, la ce sau unde sa ma uit, e treaba mea. si n-aveti nici o calitate sa-mi dati sfaturi in privinta asta. un singur lucru ar trebui sa obesrvati insa cu mintea dv patrunzatoare. ca cele 3% voturi de la duda, sunt ecat cele care fac diferenta intre antonescu si geoana pt turul doi. cum duda oricum nu iese cu toate analiza dv extrem de exhaustiva, rezulta f clar ca duda obtine ce si-a dorit, creeaza confuzie si il propulseaza pe geoana in turul doi spre linistea iubitorilor de basescu, eba, udrea samd.
@Mihiaela, @ironickq:
Nu-s nici confuz, nici nervos (poate puţin nervos, dar nu asta îmi afecta scrierea ci, eventual, graba şi într-o măsură mai mică, cred, decât apreciaţi). Pentru lizibilitate, probabil, şi pentru a fi “inteligibil” ceea ce e greu se pare o să folosesc fraze cât mai scurte pot.
Dreptatea şi adevărul nu-mi plac. Ca idee de marketing politic. Constituţia noastră nu e cea americană şi nici nu aduce a. Campania de punere la zid a nenorociţilor nu este cea pentru preşedenţie. Asta aţi învăţat poate de la preşedintele jucător. Presupunem că eu aveam intenţia de a vota pe oricine pentru simplificare presupunem ca se numea Antonescu. Dar auzind că Alteţa sa candidează m-am sucit şi i-am luat votul lui Antonescu. I l-am dat principelui. Am primit la schimb cartonaşe de baseball de colecţie sau ce?
Trecem mai departe. Nu pot acuza nici un “om de afaceri” de nimic ilegal. Asta nu înseamnă că am încredere în ei. Studiu de caz: Dinu Patriciu, cel mai bogat român, penelist. Tipul ăsta nu-mi inspiră mai multă încredere prin faptul că justiţia din România l-a lăsat afară. Sunt convins că e dreptul lui. Totuşi după ce a făcut o mare antrepriză din rafinăriile statului comunist român nu aş vrea să facă încă o antrepriză cu statul însăşi. Antonescu Crin l-a răpus în luptă dreaptă pe Tăriceanu, băiat bun dar oarecum prea descurcăreţ, pe plan financiar, pentru a conduce ţara. Acum eu ar trebui să înţeleg că penele e curat. Sigur! În pana mea. Eu am văzut cum Mona Muscă demasca structurile comuniste şi securiste – nu mai dezvolt petru că văd că nu vrea nimeni să audă. Am văzut cum sprijinea guvernarea liberală antreprenorii de şcoală românească. Ăia care fac bani prin afaceri cinstite cu investiţii mici şi profituri mari, avânt colaborarea tacită sau implicită a statului. M-am săturat. În primul rând nu e treaba unui viitor preşedinte să dea exemple negative şi să acuze, dar dacă tot o face măcar ipocrizia s-o lăsăm deoparte. Credeam că asta e de apanajul lui Băsescu.
Eu am rezerve foarte mari cu privire la condamnarea neechivocă a comuniştilor. Am rezerve foarte mari faţă de “procesul” soţilor Ceauşescu. Poate că zic asta pentru că-s născut în 1989. Totuşi am aflat că erau 4 mil. de membri de partid în România, că cei care condamnă comunismul în România au fost şi ei complici, forţaţi de împrejurări pe care uneori nu şi le amintesc (Mona Muscă). Rezultatul: la 20 de ani după căderea dictatorului tot ce poate scoate Mugur Ciuvică (nu-l dispreţuiesc dar îl contest) referitor la un om politic e o adeverinţă de securist. Ei bine a scos una şi cu numele Radu Duda. Răspunsul nu a fost unul bâlbâit ci unul cu dovezi. Vă vine să credeţi? Pe site-ul, opriti minciunile.ro a postat copii ale documentelor CNSAS (eliberate pentru că Alteţa sa a avut funcţie de demnitar al statului). Pe mine sincer m-ar fi durut în trei litere şi în cazul contrar atâta vreme cât nu a făcut principele mare tevatură pe marginea condamnării comuniştilor. Asta deşi Regele Mihai, după cum îmi spunea bunicu-meu, a trecut prin gara din Oradea cu un singur vagon cu bunuri personale. Cu toate astea membrii familiei regale sunt cei mai mari parveniţi. Nu se vorbeşte de amploarea parvenirii materiale şi culturale după 1989, despre marii intelectuali şi oameni de afaceri pe care i-a dobândit subit ţara asta din pustiul cultural şi, respectiv, din aprozarele, şantierele navale, rafinăriile, staţiile de cercetare agricolă (făcute DE ROMÂNI sub regimul comunist) – care s-au adăugat la cele realizate în economia naţională în monarhie.
Ca să revin la comunişti, mi se tot spune că trebuie să cunosc istoria pentru a evita să o repet. Scutiţi-mă. Cum au fost ăia complicii lui Ceauşescu vor fi complicii oricui le va sufla în pânze, iar repetarea de istoriei sumbre îi va durea-n bască. Contrastul dintre ceea ce susţii şi ceea ce făptuieşti se numeşte ipocrizie. Eu nu o mai pot suferi. Să aveţi multe “succesuri” peste cadavrele ţapilor ispăşitori dacă asta doriţi, dar eu voi sta mereu împotrivă, întotdeauna cugetând.
Cu speranţa că am fost mai clar închei spunându-vă că minciuna de regulă simplă şi vocală în timp ce adevărul e complex şi complicat. Nu e o axiomă ci o teoremă verificată empiric.
De Petru pe 28 April 2009 la 10:50 (#)Musca, musca ca fuge ceva din electorat si nu le place,mai ales lu Base…daca si de data asta romanii mai voteaza cu Base inseamna ca suntem un neam de prosti si de corupti…cum draqu sa-l mai alegi pe asta cand nu a facut alceva decat sa se lupte cu toti si nu avem 1km de autostrada si platim miliarde anul taxe la stat…e imposibil asa ceva….nu am parcari dar in schimb imi ridica masina,cu ce drept?daca nu am unde sa o parce ce draqu sa fac cu ea?in germania nu sunt sa o urc pe balcon din pacate….jos cu astia ca deja se cred prea mari…eu 1 as risca cu Vadim,daca lumea a riscat cu Base si nu a iesit nimic,macar cu Vadim sa vedem ce draqu iese…ca pe altcineva nu vad…
De albert pe 28 April 2009 la 10:52 (#)Erată: repetarea de istorii sumbre.
De Petru pe 28 April 2009 la 10:57 (#)Erată: miciuna e de regula …
De Petru pe 28 April 2009 la 10:59 (#)Ce ma uluieste pe mine este ca multi din ilustrii antecomentatori declara ca in principiu le-ar placea Radu Duda, dar ca nu are nici o sansa pe motiv de ghiolban roman… Eu unul nu sunt atat de sigur ca o reactie a unei oarecare ‘elite’, care organic nu se poate simti reprezentata de actualul presedinte, ar ramane chiar fara efect. Din pacate alta meteahna romaneasca va face jocurile celor care puneau si inainte pumnul in gura celor care stiau mai multe cuvinte: defetismul. Multi dintre ale caror optiuni s-ar indrepta spre Radu Duda vor spune ca oricum n-are nici o sansa si fie nu vor iesi la vot fie vor vota cu un alt candidat creditat cu mai multe sanse, orice, numai sa fie impotriva lui Basescu. Ceea ce e la fel de gresit.
De Victor pe 28 April 2009 la 11:58 (#)nu, nu cu oricine e impotriva lui basescu. dar inc-un securitst la cotroceni e deja prea mult. eu unul m-am saturat de minciuni si tupeu. rolul lui duda tocmai asta e, sa creeze confuzie. asupra lui antonescu, cel putin nu planeaza suspiciuni de coruptie sau colaborare cu secu. e inteligent si, lucru f rar are si mult bun simt. duda si-a “inflorit” cv. asta nu va spune nimic despre caracterul omului?
De ironickq pe 28 April 2009 la 12:51 (#)Pentru că am devenit excesiv de nervos în ultimele două ore îi voi spune lui @ironckq că eu am înţeles şi “de pat”, şi “discur f clar”, şi “apropos”, şi “a avut tinp din 2007 sa-i invata bine rolul”. Nu am înţeles ghilimelele de la nivelul şi lipsa lor de la inteligenta. În condiţiile astea ironickq e un titlu de manelist: Petricel Copilul Ironickq.
De Petru pe 28 April 2009 la 12:51 (#)lui petru-dac-ai devenit excesiv de nervos, inseamna ca esti bolnav cu nervii capului si ar trebui sa te duci sa te cauti. asta porbabil si ca te-ai chinuit sa scrii atat, si n-ai prea fost bun la compuneri in scoala. sau ca nemaiavnd argumente, preferi sa ajungi la polemici gen ba tu. asta-mi aduce aminte de niste verusri ale lui mrion radu paraschivescu, de care desigur, tu ai auzit. suna cam asa: ” si-asa muri terente, lipsit de argumente”. si pa, ca mai am si treaba.
De ironickq pe 28 April 2009 la 13:08 (#)@ironickq & petru: daca nu va potoliti cu balacareala, va banez urgent
De Victor Ciutacu pe 28 April 2009 la 13:12 (#)imi cer scuze victore, dar nu eu am inceput. si-am vb si frumos pe de-asupra. mi-am dat seama pe ce panta o ia “discutia” si de aia i-am zis omului, pa. inc-o data scuza-ma.
De ironickq pe 28 April 2009 la 13:35 (#)Nu aveam de gând să lungesc polemica dar acum domnule Ciutacu vă rog să banaţi. Dar urgent şi pe amândoi. Că nu-mi place critică literară făcută de semidocţi care se lovesc de frazele lungi pentru că citesc poezie. Prea liric pentru unu’ de la inginerie [,adică eu - ca să nu creez confuzie]. Ironia e că tot eu am rămas fără argumente şi nu am auzit de un Miron, cu atât mai puţin de un mrion.
De Petru pe 28 April 2009 la 13:45 (#)[Fără ironie] îmi pare rău că am abuzat de blogul şi bunăvoinţa dumneavoastră. În ceea ce priveşte update-ul la update vă voi susţine chiar şi banat.
domnule Victor Ciutacu.ii faceti o reclama destul mare acestui om.este cultivat manierat civilizta etc.eu un ghiolban public care nu prea-l inghite nici cu miere de albine(vorba domnului Petre Niteanu) nici pe domnia sa nici pe socrul distinsului adica mihai exregele vreau sa va spun ceva.orice om poate sa fie civilizat dar cu o conditie:sa se ocupe cineva de toate treburile cotidiene sa aiba timp sa studieze sa invete sa se relaxeze etc. nu-l vad eu pe Duda sa fi stat la tirnacop si lopata toata viata iar intr-o pauza repede sa manince un senvis.cred ca masa a fost masa.la noi ghiolbanii de rind cind te asezi sa maninci chiar daca-i pauza trebuie sa fie unu sa te trimita sau sa faca io mai stiu ce cu tine.asa ca atunci cind te apuci sa maninci pe undeva zice lumea ca-ti fura cineva mincarea din farfurie sau ca nu ai vazut mincare in viata ta.de sters la bot cind ma adap nu mai e timp.este adevarat ca cel care vrea poate sa invete sa fie civilizat dar pentru unele lucruri nu ai timp.mai erea o vorba frumoasa pe care din pacate nu pot sa o redaui cuvint cu cuvint:vezi ce fel de om este atunci cind face ceva crezind ca nu-l vede lumea.e de discutat aici.pina si un print are intestinele pline de gaze.asa ca…………..:))sint multe lucruri pe care le faci in particular care in mod normal ar oripila intreaga opinie publica.ok?dumneavoastra nu faceti decit sa prezentati opiniei publice oamenii asa cum sint ei.eu asta sprer.cu respect un ghiolban din popor.
De liviu amza(nadie) pe 28 April 2009 la 15:26 (#)@Darius o universitate din Romania nu-i proasta.daca nu-i in top 500 mondial asta nu insemna mare lucru.poate are oameni ajunsi in posturi cheie care nu vor sa recunoasca unde si-au facut studiile.Dacia nu-i masina proasta chiar daca a fost cam ignorata.crezi ca oamenii de la UZINA DACIA nu vor fi instare sa constuiasca o masina blindata sa-l transporte pe presedintele tarii sau rege depinde ce or vrea romanii sa aiba??????mai nou aud ca singura solutie este monarhia.ata ete p[oti sa zici nu?a si daca vrei sa vezi ceva frumos vin-o la Pitesti sa vezi Universitatea Constantin Brincoveanu.sint oameni remarcabili acolo care au facut din piatra seaca ceva frumos.sa-ti mai spun ca conducerea ei reusit sa adune oameni inteligenti din peste 20 de tari ceva de genul caimacul lumii a fost la Pitesti pentru citeva zile.numai un om foarte inteligent poate sa adune atitia oameni inteligenti sau unul foarte prost.adica se string toti oamenii inteligenti ai lumii sa vaza etalonul prostiei spre exemplu je’
).cred ca trebuie sa intru in cartea recoardelor datorita si multumita mintii mele care-i o bezna stralucitoare.
De liviu amza(nadie) pe 28 April 2009 la 15:56 (#)Cand ma gandesc ca va iesi iar Basescu, imi vine sa plang, am atacuri de panica, ma ia cu palpitatii… ar trebui sa existe un fel de asigurare medicala pt asta: Traiul in Romania, slujba de mare risc.
De Paratraznetul Fanica pe 28 April 2009 la 17:45 (#)Dragule, nu te prea plac. Esti prea destept pentru mintea mea si ma incomodezi psihic. Dar, de data asta chiar te iubesc(nu te speria, am 63 de ani). Nici eu nu cred ca dl.Duda are vreo sansa, dar sa te apuci sa dai in el precum “anticomunistul” Tismaneanu…Pana la urma, in loc sa i se spuna “anticomunistul” asa cum tot insista presa (si vezi ca i s-a lipit!!,ceea ce ma enerveaza rau!) mai bine i s-ar spune “puiut de cominternist”, adaptand spusele celui caruia ii linge fundul.
De calin pe 29 April 2009 la 00:07 (#)Ba, voi santeti prosti? cum a zis colegul vostru de pe A3. Chiar nu vedeti ca “maiestrul” vostru Cristoiu e trecut in tabara jucatorului. Chiar pe fata. E criza financiara fratilor si fiecare se descurca cum poate. Canci moralitate ca muriti de foame. Dativa cu voda.
De gabi_bt pe 29 April 2009 la 12:43 (#)Potrivit corectitudinii pe care o afişaţi recent Pieleanu-i maidanez? După emisiunea din 29.04 a domnului Gâdea ar fi şi penibil să-l apăraţi. Nişte argumente şi ceva drept la replică nu puteţi să-l convingeţi pe cetăţeanu’ Pieleanu (era să-l fac domn) să împartă cu prostimea. Sper (şi voi munci la asta) “să şi-o fure” după primul tur.
De Petru pe 29 April 2009 la 23:05 (#)@gabi-bt: ba, da tu esti proasta?, cum bine ai spus! “canci moralitate caci muriti de foame” ti se aplica tie, ca prea frumos ai sintetizat situatia ! A, si corect e :dati-va ! Dar asta nu tine de foame!
De Mihaela pe 29 April 2009 la 23:42 (#)Nu mai puneti voi sondaju ala sa duceti oamenii in eroare si pe la televizor tot aratati ca psd,etc sau Basescu au procentele cele mai mari,,
De Spiri pe 3 May 2009 la 23:35 (#)Dc sa nu incercam si cu Radu Duda , de Politicienii astia care se gandesc doar la buzunarele lor si nu fac nimic pentru Poporu Roman.. Mai merita astia votati ?
domnule ciutacu azi 7.05.2009 la sinteza zilei ati dat niste explicatii gresite in legatura cu titlul domnului duda:
De v.pantiru pe 7 May 2009 la 23:26 (#)1.principele consort al marii britanii nu este print prin casatoria cu regina marii britanii ci prin nastere fiind fiu de rege, nepot de rege etc.
2.infanta cristina a spaniei si sotul acesteia au primit din partea regelui spaniei (care are dreptul sa faca acest lucru fiind rege in exercitiu nu fost rege)la casatorie titlul de ducesa respectiv de duce. Deci nici o legatura cu titulatura de principe a domnului radu duda. in plus daca dl.duda candideaza la titlul suprem intr-o republica in virtutea sa de cetatean trebuie sa accepte si titlul de domnul duda altfel in varianta in care va castiga alegerile cum va fi principele radu duda presedintele romaniei si prima doamna a republicii romania principesa margareta? dvs. nu intelegeti se pare ce confuzie ar crea acest lucru pe plan international in legatura cu tara noastra?!
trebuie odata sa dam o palma clasei politce.cred ca trebuie sprijinita candidatura altetei sale principele radu duda ,romani aveti osansa de ava schimba fata “VOTATI-l”
De tavan viorel pe 31 May 2009 la 16:52 (#)Domnule Ciutacu,
Va dati seama ca dvs si cei cativa care faceti audienta la ora actula cu diverse talk-shoae aveti intr-o oaresicare masura destinul tarii in joc? Ar fi bine, daca aveti constiinta, sa fiti impartiali. Chiar si cu domnul Basescu, o spun desi nu sunt sustinatorul lui.
De liviu pe 10 June 2009 la 21:29 (#)Radu Duda va produce o mare surpriza.
nu cred ca tampiti nostri concitadini o sa il voteze pe radu duda….pariu ca daca intrebi pe cineva din generatiile de dupa 89 nu stiu m are lucru desprea mihai 1 si depre perioada regala a romaniei ca sunt prea ocupati cu manelele si cluburile de fite…asa maiestatea sa principele radu nu are o sansa concreta..imi pare rau…degeaba cerem schimbare ca nu avem cu cine sa o facem
De alexandru pe 15 June 2009 la 12:03 (#)Adaugă Comentariu!