De ce-l iubesc eu pe omul cu laptopul
De: Victor Ciutacu - Categoria: Antena 2, Ce-i place geniuluiNu cred ca mai e vreun secret pentru cineva ca-s mare fan Valentin Stan. Dincolo de niste excese pe care i le imputa criticii lui traditionali si interesati, discutabile si alea, domnu’ nea Valy este un tip cu o clarviziune ravasitoare, de o sinceritate remarcabila, un fan al riguroasei documentari, un causeur fermecator in particular si un caracter deosebit. Ma onoreaza faptul ca are momente in care simte nevoia sa-mi impartaseasca diverse ganduri sau pareri, ma bucura semeseurile lui extrem de nocturne in care ma felicita sau ma-njura ca am fost bou in emisiune si, in general, orice dialog cu el e o placere; chiar si cele usor licentioase.
Am invatat sa-i prevad reactiile de om suspectat pe nedrept de imprevizibilitate, insa recunosc smerit ca joi seara a reusit sa ma blocheze pentru un scurt moment. L-am rugat sa intre in direct prin telefon in urma unui sms pe care mi l-a dat inaintea emisunii mele, a acceptat imediat, dar m-a rugat sa-i dau 10 minute ragaz. Ceea ce am si facut. Dincolo de interventia lui impecabila (logica-i logica, totusi), momentul in care ne-a pus file-ul prin telefon a fost unic…

136 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Pai … si io-l iubesc! Astept injuraturile celor cu desktopul…
De ALM pe 6 February 2009 la 3:17 pm (#)stan rulz !
De Kuban pe 6 February 2009 la 3:20 pm (#)Nu-s cel mai mare fan nea domnu’ Vali dar cand vrea el are o logica impecabila. Cand o da pe muzica folosesc telecomanda
De Mos Califar pe 6 February 2009 la 3:24 pm (#)Omul cu laptopul este captivant din toate punctele de vedere,sau cel putin din cele pe care le pot eu observa!
De genara pe 6 February 2009 la 3:32 pm (#)Pacat ca nu au sonor (nici al de azi , nici al de ieri).Sigur ca Stan e asa cum spui tu. Asta e si unele din cauzele pentru care nu a facut purici la MAE. Mult prea capabil si cinstit!
De Mihaela pe 6 February 2009 la 3:34 pm (#)O fi! Poate i se dă şi o emisiune specială, conform profilului.
De SuKaRiT pe 6 February 2009 la 3:37 pm (#)Pe mine nu a reuşit să mă transforme în fan. Circul, când lucrurile sunt atât de serioase, mi se pare deplasat. Documentarea şi clarviziunea nu fac doi bani atunci când nu-l poţi lua în serios pe cel ce le expune.
Mama se uita la emisiuni politice, pe mine ma lasa rece subiectul si ma uit cateodata ca la un sitcom…dar nu au nici un farmec daca nu e si domnul Stan pe-acolo
De Anca pe 6 February 2009 la 3:37 pm (#)@ Ciutacu ma uit in reluare la Badea.SI am si eu o obsesie…De ce nu se inchid inutilele CASE DE SCHIMB-pentru societate- dar extrem de necesare celor ilegali, noii “ilegalisti” ai romanilor sau ale altor grupuri mafiote?
De Mihaela pe 6 February 2009 la 3:39 pm (#)Aseara dl Stan a fost ireprosabil. Poate din unghiul deschis de domnia-sa prin comentariile de aseara, ar trebui sa privim lucrurile. Si, de ce nu, sa le aprofundati intr-o emisiune de sine-statatoare.
De Andrei pe 6 February 2009 la 3:40 pm (#)Eu astept, pana una-alta, rezultatele anchetelor. Pe mine, madam Kovesi nu ma poate ameti cu asa zise cazuri Gorbunov, aparute ca sa mascheze lipsa de indicii palpabile legate de autorii asasinatelor din Brasov, de autorii furtului de arme, de Elodii nerezolvate, etc..Si mi-am mai amintit de un caz: ce se mai aude cu marinarul mort prin America, pe la milocul lui 2008? Ca a trimis Kovesi o echipa de ancheta in SUA, pe banii (de criza) ai butetarilor (tot se jelea ieri cineva de la CSM ca nu sunt bani la magistrati), insa nu am auzit rezultate…
Pana la urma, in cazul de la Brasov, exista cineva pus, macar, sub invinuire? Concret? Sper sa depasim “cazul Gorbunov”…
Multa sanatate si numai bine la domnul Stan si la dvs. la fel.
De Aurel pe 6 February 2009 la 3:43 pm (#)Ce-mi place la dumnealui (si cred ca este singurul dintre analisti-ziaristi-comentatori) ca lucreaza cu marfa clientului, adica inregistrarile vocale, nu ,,pe surse”, cum va place sa spuneti
De laur pe 6 February 2009 la 3:49 pm (#)Stan e f tare impreuna cu Gadea siBadea sunteti cei mai tari si obiectivi analisti din Romania.Noroc cu voi ca aflam informatiile corecte.
De julia pe 6 February 2009 la 3:52 pm (#)“Omul cu laptopul”, vor unii sau nu, a ajuns un brand si sa mor daca mint.
De YODA pe 6 February 2009 la 3:53 pm (#)eu cred ca pana & Einstein,daca s-ar reincarna in mentalu’ nostru colectiv al pulimii -care numai de mani-pulat suntem buni-,ar generaliza. traim intr-o tara absolut oribila. n-avem drumuri,n-avem scoli,n-avem spitale,n-avem justitie,n-avem,n-avem… avem in schimb neste smecheri superbogati,ca astia ne lipseau intr-o tara k asta. nu se putea trai fara ei. deci sa nu-mi spuna mie cineva ca pt situatia asta aproape imposibila ,in care-am ajuns,este de vina vreo 2,33 de judecatori,restu’ e cinstiti,sa moara mama!;vreo,5,69 de militieni,restu’ nu poate sa-si faca treaba datorita acestor 5,69 de lichele,sa-nnebunesc!;vreo 3,14 doctori au reusit sa compromita tot sistemu’ sanitar,mama lor la toti,restu’ medicilor e niste oameni de toata omenia,cre nu-si incalca juramantu’ lu Hipopotam,& nici spaga nu ia deloc,pa amarati ii trateaza la fel ca pe Smecheri,nu-i lasa sa moara in chinuri,e numai neste cazuri izolate; iar 1,75 de presedinti e de vina c-a fost invinsi de sistemul(ticalosit)… eu cred ca toti suntem de vina! deci,putem generaliza fara probleme. o lingura de cacat intr-un cazan de ciorba nu se cunoaste.
De cristu pe 6 February 2009 la 3:54 pm (#)Fiind in Londra din 2007 am incercat sa nu citesc sau vad prea mult ceea ce se intampla in taral, dar pentru ca urmaream cu interes de pe cand eram in tara Sinteza Zilei si pe Badea, inca o mai fac seara de seara, las programele preferate pentru a va urmarii, si sunt singurele emisiuni romanesti pe care le vad de 2 ani de zile.
De lalla pe 6 February 2009 la 4:03 pm (#)Tineti-o tot asa, Valentin stan e super tare ca si tine, Badea, Gadea si Tudor;)
este enervant si plictisitor de multe ori…profesore daca ai ceva de spus da-i drumul si nu ne mai plimba de la Satu Mare la Mangalia ca sa ne treaca cheful de emisiune…de multe ori am plecat la alt post nu suport sa vad cum acest domn ii ia de fraieri pe cei din platou si arunca emisiunea in derizoriu…
De Art Vandalay pe 6 February 2009 la 4:06 pm (#)Domnul Stan
De Geo pe 6 February 2009 la 4:08 pm (#)Este enervant pt. ignoranti, suparator pt. cei suficienti, sacaitor pt. dobitoci.
Eu cred ca domnul Stan este picatura chinezeasca a poporului roman, popor mintit zeci de ani, indobitocit de comunism, atins in fibra lui de neam. De ce cred ca este ca o picatura chinezeasca pt. noi? Pt. ca este neobosit in emisiunile in care este invitat, unde are ocazia sa ne explice lucruri pe care oamenii de rand nu le inteleg, gen legislatie romaneasca prost facuta sau europeana de care nu am auzit, dar care a inceput sa ne afecteze viata de romani, explicatii pe un ton “agresiv” , ironic hazliu, ne capteaza atentia adormita si ca o picatura chinezeasca poate ne va determina sa ne trezim tipand “Nu mai pot, nu mai rezist sa traiesc cu politicienii astia corupti, imbecili, hoti, marsavi si tradatori. Vreau altceva, vreau pe altii care nu ne fura, nu ne mint, nu sunt imbecili si impotenti politic”.
Acesta este domnul Stan. Asa il vad eu cel putin. Ii transmit sa ramana acelasi consecvent si neobosit.
Numai bine!
Permite-mi sa subscriu
V. Stan e un fenomen in sine.
SuKaRiT, nu stiu unde ai vazut tu circ, implicarea, lipsa unui ton molcom si diferite metode de captare a atentiei sunt in fond elemente pozitive, cu atat mai mult in contextul unei emisiuni de televiziune.
De Ioana pe 6 February 2009 la 4:13 pm (#)Respect pt nea’ Vali si felicitari si tie pt emisiunile tale..sunt foarte bune.. Gadea rupe tot.. si fara Cristoiu(nu am nimic cu omu’). Nea’ Stan za best:)
De horya pe 6 February 2009 la 4:24 pm (#)@Geo
De SuKaRiT pe 6 February 2009 la 4:28 pm (#)“Domnul Stan
Este enervant pt. ignoranţi, supărător pt. cei suficienţi, sâcâitor pt. dobitoci.”
Mulţumesc, cu onoare te anunţ că mă număr printre ei! Şi nu mă ruşinez că nu mă ridic la nivelul fanilor dumisale. Ce-i drept, nici nu-i categorisesc.
E inteligent si sincer, e perseverent, profesionist. Eu si putiul meu de 11 ani asteptam sinteza serii doar, doar e si dl. Stan pe acolo. Aseara dle. Ciutacu m-am cutremurat dupa emisiunea dlui. Gadea. De fapt nu avem nimc iar acei avocati geniali au facut munca degeaba. Am luat o hotarare…si la picior daca altfel nu se poate, dar tot voi pleca din tara.
De Catalina Roman pe 6 February 2009 la 4:35 pm (#)Cat despre emisiunea dvs …buna dar scumpa, am trimis aseara un mesaj si am ramas fara credit. Parca am fi la Eurovision nu alta, foarte scump sms ul. Serios, nu se scade deloc acea suma?
Ioana, asta e!
De SuKaRiT pe 6 February 2009 la 4:35 pm (#)Chestie de gusturi…
spre deosebire de rationamentul dlui V. Stan, articolul din jurnalul national e din categoria ‘asa nu’.
De marius pe 6 February 2009 la 4:40 pm (#)putem ase-mui romania Titanic-ului,avand in vedere ca suntem condusi de-un marinar care-a vandut flota. dezastrul e iminent. deci,se scufunda. cine simt primii ca nava ia apa? sobolanii? & cine sunt cei care parasesc primii corabia?
De cristu pe 6 February 2009 la 4:47 pm (#)domnuuuu’ ciutacu’ si noi il stimam si-l iubim !(televizionistic vorbind)
De popescul pe 6 February 2009 la 4:50 pm (#)nea Stan rulz!
De palpatine II pe 6 February 2009 la 5:01 pm (#)E mai tare ca “Mondenii” !
aseara in timpul sintezei ma gandeam la “pelican brief’”, va amintiti filmul juliei roberts? avem si noi un dosar pelicanul in tara, vai de steaua noastra….
De Catalina Roman pe 6 February 2009 la 5:02 pm (#)Domnul Valentin Stan, dupa parerea mea, este unul dintre cei mai buni analisti pe care ii are Romania la ora actuala. Cred ca are capacitatea de a avea orice functie. Eu l-as vedea PRIM MINISTRU AL ROMANIEI.I-ar bate la funt pe toti politicienii la un loc!
De Costin Tanasescu pe 6 February 2009 la 5:21 pm (#)Cand vad si aud ca avem asemenea valori, ma mandresc ca sunt roman.
in adevaratul sens al cuvantului Valy Stan ii BUN..dar totusi ma intreb lu’Badea Mirciulica ii place de caracterul lui Stan?
De Gabriel pe 6 February 2009 la 5:31 pm (#)Domnule Ciutacu, nu ma mir ca-l simpatizati pe domnul Stan deoarece semanati ” in cuget si simtiri”.Dumneavoastra ca si domnul Stan “combateti” bine raciile societatii noastre. Din pacate dumneavoastra, la fel ca domnul Stan deveniti brusc “confuzati” cind vine vorba de intrebarile fundamentale cum sint “de ce este asa societatea ?” si mai ales “ce e de facut s-o schimbam ?”.Trebuie sa va dau credit pentru incercarile dumneavoastra recente, de pe blog,de a explora “blogosfera” in domeniul cauzelor “nemerniciei societatii” si chiar a “solutiei de schimbare”.Rezultatul a fost “hazliu” cu accente tragice.
De Sorin M. pe 6 February 2009 la 5:44 pm (#)Cred ca o “imersie” in aspectele fundamentale ale “cauzelor” v-ar completa exercitiul intelectual de analisti “vizionari” si dumneavoastra si domnului Stan. Vorba aceea, este relativ usora critica dar mult mai grea “teoria” care explica realitatea !!
uneori,atunci cind este in Sinteza,dar sigur nu atunci cind baga cintecele,ascultindu-l parca ne suspenda peste abisuri.
De mihail pe 6 February 2009 la 6:12 pm (#)De’asta e tare dl. Stan, ca lucreaza cu materialu’ clientului!
De din Brasov pe 6 February 2009 la 6:16 pm (#)Superba piesa cwlor de la Parazitii . Domnule Ciutacu nu stiam ca sunteti fan Parazitii .
De ìonel torac pe 6 February 2009 la 6:20 pm (#)Prostia,lacomia,incultura , minciuna si hotia, sigur ca sunt deranjate de Valentin Staan.
De adriana popa pe 6 February 2009 la 6:24 pm (#)Pana la urma Nu e placut sa de “bata” cineva cu propriile tale cuvinte dintr-un laptop.
Sunt fan declarat Stan , Gadea,Badea,Ciutacu si Cristoiu.
Emisiunea cu interventia lui Marius Tuca a fost balsam pentru sufletul mutora din noi.
Ar fi minunata o emisiune , pe tema justitiei si mizeriei din Craiova si Brasov care au devenit EL DORADO… cu Marrius Tuca .Poate va ganditi.
Domnule Ciutacu
la cate magarii se intampla la noi, mai vin si eu cu una. Urata ce-i drept, dar desi incerc de 7 luni sa rezolv problema in intanta, pentru ca adversarul meu este MAPN-ul si Primaria Constanta am fost sfatuita sa renunt pentru ca ma pun contra sistemului, eu sunt un nimeni, pe cand ei (nu stiu care ei - nimeni nu-mi spune) sunt nume grele.
Daca veti avea 5 minute pentru mine ca sa va povestesc despre ce este vorba, veti trage concluzia ca intr-un stat de drept se pot intampla inca niste lucruri ca in Congo, sau intr-o dictatura sangeroasa.
De munteanu cicilia pe 6 February 2009 la 6:32 pm (#)Si inca nu l-ai vazut la curs Victor
De andrada pe 6 February 2009 la 6:36 pm (#)Domnul Stan e un om aparte, bun cunaoscator a tenebroasei arte a stiintelor politice si un caracter deosebit, nu am avut placerea de al cunoaste dar sunt captivat de comentariile sale spumoase , de buna cunostiinta a domeniului sau de profesie si de profesionalismul de care da dovada…
De George G pe 6 February 2009 la 6:51 pm (#)Ma bucur ca exista Domnul Stan ca daca nu trebuia inventat…
Domnule Ciutacu,am mai scris si o scriu in continuare.Dvs precum si domnii Gadea,Stan,Tudor si Badea sunteti favoritii mei.Fara emisiunile voastre televizorul meu ar fi o simpla mobila in casa.Va multumesc ca existati.M.B.spunea aseara ca nu stie cat va mai face aceasta emisiune si vca nu depinde de el acest lucru.Eu cred ca astia au o asemenea influenta incat sa-l interzica cel putin pe el,dar asta ar fi o catastrofa ptr noi…
De maria pe 6 February 2009 la 7:20 pm (#)Pt mine V.Stan este avocatul democratiei.Este printre putinii care mai vad poza in ansamblu nu numai de aproape.
De Danny pe 6 February 2009 la 7:27 pm (#)sunt curios cum tine cursurile la facultate… tot cu laptopul si fileuri?… daca am avea mai multi oameni ca acesta… pusi unde trebuie… poate nu am avea asa imagine de cacat pe afara!
De Grigore Ureche pe 6 February 2009 la 7:36 pm (#)e ok per total dar cand vorbeste pe domeniul lui e cel mai bun de la tv
De Ovidiu pe 6 February 2009 la 7:51 pm (#)Mie Dl Stan nu mi-e nici simpatic, nici antipatic. E un tip coleric (temperamentul unei persoane nu-i un păcat, fiindcă aşa s-a născut), şi bine informat. Aduce şi ceva “culoare” în emisiuni. E un personaj util, şi LOIAL faţă de cei care îi ascultă şi apreciază părerile. Îl respect, şi atât.
De C. Bojan pe 6 February 2009 la 7:54 pm (#)Ştiu că nu interesează pe nmeni părerea mea, da’ tocma’ mi-am exprimat-o.
Domnule Ciutacu, aseara la Sinteza Zilei, Gadea, Iancu, Serbanescu, Voinea si Tudor mi-au/ne-au adus informatii foarte importante.
De dragos pe 6 February 2009 la 7:58 pm (#)Si pe aceasta cale doresc sa ii instiintez pe domnul presedinte Basescu si domnul premier Boc urmatoarele:
1.Sa vada in reluare emisiunea lui Gadea, si sa o vada de cateva ori.
2.Sa ia in calcul ca s-ar putea sa nu mai fie nevoie sa ne imprumutam de la FMI, cu asa bogatie.
3.Sa ii dea una in mufa(cu DNA-ul)lui Tariceanu pentru hotararea de guvern.
4.Sa foloseasca banii pentru a trece criza, si binenteles INVESTITII, CAT MAI MULTE INVESTITII.
Dl Stan descopera zilnic apa calda si surubul cu filet pe dreapta. Orice desteptaciune de gradinita apare la dl. Stan ca o descoperire epocala strigata in gura mare. Daca n-ar fi brunet l-as banui ca ar fi ardelean, gandeste lent si cu voce tare…
De Mica pe 6 February 2009 la 8:28 pm (#)Buna seara d-le Ciutacu,
Spre nedumerirea unora si spre placerea altora,va spun cu toata sinceritatea ca il apreciez si eu foarte mult pe dl Stan: e un om foarte inteligent,toba de carte si documentare,cu multa intuitie si clarviziune.Ne dorim sa avem cat mai multe asemenea persoane(de fapt,personalitati),care sa ne ajute sa intelegem ceea ce ni se intampla…
Va doresc un week-end linistit,pace si liniste in familie si toate cele bune.
De IoanaP pe 6 February 2009 la 8:46 pm (#)Cu mult respect,
IoanaP
Scuze pentru off-topic, dar mi se pare cel puţin un lucru interesant: Năstase spune pe Blogu’ Dumnealui, că va cere Parlamentului să-i trimită dosarele la Instanţă.
De C. Bojan pe 6 February 2009 la 9:11 pm (#)V.Stan e in primul rand un mare profesor,cu vocatie,si un om cu o vasta cultura generala.Face parte dintre acei dascali pe care nu ii uiti,si-ti amintesti cu placere de ei.O alta vocatie a sa este cea de om de televiziune,care stie sa faca rating cu un simplu laptop.Iar asemanarile cu Mondenii,cu X,Y mi se par total deplasate.Nu am citit C.V.-ul sau,dar cei care l-au cunoscut,direct sau indirect,pot confirma ca omul acesta e o valoare.Si te captiveaza.
De raluca pe 6 February 2009 la 9:17 pm (#)Si ca un sfat pt.privitorii Domniei Sale.Sa treaca cu vederea micile derapaje,care nu sunt deloc intamplatoare,si sa fie atenti la esenta a ceea ce comunica V.Stan.
E nevoie de foarte multi nea Valy Stan in tara noastra plina de ziaristi sau formatori de opinii lingai sau naivi sau atoatenestiutori gen Pora, Lupea, memeul de la evz M.Marian sau gasca aia penibila de la Cotidianul.
De ovidiu pe 6 February 2009 la 9:19 pm (#)Un analist deosebit, un Diplomat fff bine pregatit, un “filolog aparte”, un spirit combativ rar intalnit azi in Romania.Felicitari si Succese deosebite in continuare.Ii recomand o mai mare retinere in utilizarea unor expresii triviale ca NU il aranjeaza, nu sunt genul Dlui.
De Port Land pe 6 February 2009 la 9:27 pm (#)Rog o ANALIZA deschisa la A3 pe tema Petrol ….Tepe, etc.
Gadea@ Ciutacu, V Stan,R Tudor, M Ciuvica NU este pe manusa Dvoastra!!!si aveti grija de familii!!!
De Port Land pe 6 February 2009 la 9:29 pm (#)Si badea, si stan sunt tipi colerici .. asta le creste viteza neuronilor peste viteza medie a neuronului romanului obosit de toate cele. circul pe care il fac amandoi are doua motive - unul, ca sa nu pice in derizoriu daca ne explica chestii care le cam stim si noi (coruptie, hotie, prostie, tembelism). al doilea motiv e de tot respectul - oamenii astia NU vaneaza prin notorietate functii politice. nu se dau seriosi si suficienti, cu aer academic, sa ne convinga ca ei ar fi buni de presedinti sau prim ministri. ei stiu ca sunt mai destepti decat multi altii, o si afirma, dar incearca sa ne transmita un punct de vedere, sa ne ‘destupe’, nu sa-i alegem in nu stiu ce functii ..
De cola pe 6 February 2009 la 9:38 pm (#)COLA,
De HAPAX pe 6 February 2009 la 9:51 pm (#)nu cred ca Romania va avea noroc vreodata sa aiba presedinte un Mircea Badea si ministru de externe un Vali Stan, dar zau ca m-as bucura. M-as bucura si mi-as chema copiii acasa din America.
@everybody: oameni buni, hai sa ne pastram uzul ratiunii. ce naiba sa caute oricare dintre cei enumerati in functiile de decizie ale statului? n-ar fi mai bine sa ne facem, fiecare dintre noi, bine treaba la care ne pricepem?
De Victor Ciutacu pe 6 February 2009 la 9:55 pm (#)@HAPAX : e mai bine aici, crede-ma .. eu m-am intors din america, urmaresc CNN, Fox News, si nu prea au din astia sa dea de pamant cu aia care au facut praf economia americana, din lacomie sau prostie.
De cola pe 6 February 2009 la 10:01 pm (#)@Victor : just, dar am o intrebare fundamentala - la ce se pricep urmatorii ? - basescu, boc, tariceanu, goana,stolojan, roberta anastase, udrea .. si lista e lunga .. ( inafara de a duce rafina tupeul si nesimtirea la extrem ) ?? daca poti sa-mi raspunzi obiectiv, inafara de NIMIC (asta stim toti deja), zau ca esti mai inteligent si decat zici tu ca esti, si eu nu o contest, doamne fereste.
Respect D-lui Valentin Stan !
De Scobutil pe 6 February 2009 la 10:02 pm (#)@cola: aici e buba. noi facem ceva ce stim, ei fac ceva la care nu se pricep.
De Victor Ciutacu pe 6 February 2009 la 10:03 pm (#)@Victor: raspuns corect. la inteligenta stam bine, in medie .. dar nu la aia care trebuiau musai sa fie inteligenti, prin fisa postului.
De cola pe 6 February 2009 la 10:07 pm (#)de ce nu mai vine la sinteza acest genial om ?
De eduard pe 6 February 2009 la 11:00 pm (#)Il iubim pe dl.Valentin Stan pentru felul in care spune lucrurilor pe nume,pentru inteligenta si spontaneitatea dansului.O emisiune cu Badea,Gadea,Ciutacu si Vali Stan e minunata si ne dezvaluie realitatile Romaniei de astazi.Dvs sunteti vocea poporului si de asta va iubim si va respectam.Va multumim ca existati.
De Carmen pe 6 February 2009 la 11:06 pm (#)[...] De la Victor Ciutacu pentru Valentin Stan, la care subscriem. [...]
De E bine să rămâi tu însuţi « Teologie pentru azi pe 6 February 2009 la 11:56 pm (#)Cel mai mult imi place laptopul:), parca ar fi copilul lui.
De deFapt.ro pe 7 February 2009 la 12:02 am (#)Mie imi place de el pentru ca este un om foarte bine documentat !
De romania inedit pe 7 February 2009 la 12:03 am (#)Domnule Victor Ciutacu am promis să revin,după ce v-am plâns cu capul pe umăr că m-au catalogat ca disforic şi iată că o fac acum. Mulţumesc încă o dată pentru atenţia acordată dar colega IM nu cred că a înţeles corect despre ce este vorba, de aceea vă rog să vedeţi dv. actele pe care i le-am trimis. Până voi reuşi anularea diagnosticului,pentru care am nevoie de un sfătuitor avocat, un ajutor telefonic, ar trebui să semnez Mihai C. “disforicu’ “.
De Mihai C. pe 7 February 2009 la 12:05 am (#)Acum despre emisiuni şi nu numai. Domnule, şi un moş ca mine, pensionar cardiac în vârstă de de 60 de ani, e fanu’ lu’ domnu’ nea Valy. Totuşi, o respectuoasă observaţie şi rugăminte: aerul profesoral afişat faţă de dl. M. Gâdea şi uneori glumeţ, îi diminuează, cred eu, prestanţa şi poate chiar calitatea prestaţiei în faţa unora. Şi e păcat, la nivelul dovedit de dl.V. Stan.
În privinţa emisiunii dv. vă spun că e singura pentru care trec de pe A3 pe A2 zilnic. Este vie şi atractivă nu numai datorită subiectelor şi invitaţilor, ci şi datorită implicării dv. vizibile, revoltei manifestate faţă de abordări teoretice, detaşate sau chiar mincinoase. Revolta dv. este omenească, firească şi aţi fi prea mare actor pentru a nu fi reală. Titlurile emisiunilor sunt minunate ca şi ale articolelor din JN. Un singur defect văd, nu e manelistă, nu conţine bârfe, scandaluri ieftine şi de aceea este posibil să nu aveţi o audienţă aşa cum s-ar cuveni, atât în raport cu subiectele tratate şi maniera serioasă de abordare cât şi cu, în general, calitatea invitaţilor. Cum altfel decât serios şi profund să tratezi subiecte cu invitaţi ca Bogdan Teodorescu, Norica Nicolai, Crin Antonescu,Mădălin Voicu, etc. Un dezavantaj cred că este situarea orei de difuzare între G.V. Firea şi M.Gâdea.
Cu voia dv.câteva cuvinte despre domnişoara Oana Dobre. Blondă şi singură, după cum titraţi. Zic, frumoasă,inteligentă, delicată şi fiţoasă domnule,că altfel nu e fată.Când eram tânăr mă enervau fiţele,acum ştiu că aşa ne dau gata,asta ne place de fapt dom’le. Dar atenţie, d-le Ciutacu,atenţie!Familia şi prieteniile adevărate sunt comori nepreţuite astăzi.
Cu cele mai bune sentimente,Mihai.C.”disforicu”
tocmai am vazut o reclama in care se spune ca adevarul e cel mai vandut ziar quality. chiar au batut jurnalul sau e o minciuna ordinara ?
De Kuban pe 7 February 2009 la 12:20 am (#)Da-mi voie sa nu-mi placa e muult prea mult pt gustul meu vorba cuiva nu ca-s ingust la minte da te plimba bine de la ana la caiafa cand e invitat la gadea sau in alta parte schimb canalul .no ofense
De codeus pe 7 February 2009 la 1:42 am (#)si io-l iubesc…da’ si pe tine,victor!
De olguta si danut pe 7 February 2009 la 3:25 am (#)pe dl.stan cred ca l-au lasat nervii si atunci rade dement, ceea ce il tine inca in viata este logica, precum niste aparate din terapia intensiva. Domnia sa are aparate… Ciutacu (tu) se agita pana face spume la gura… dar eu, ce fac? bat copiii, tip la mama, dorm in sufragerie … ? NU, eu ma consolez ca ceea ce gandesc eu, zic unii pe tv, cu tupeu, s-atunci plec dimineata tot in fitze si figuri la job, parfumata si suficienta… ca asa ma vor… sunati din goarna si las tot. … sper ca aia iau notite digitale ;)) !
De manuela pe 7 February 2009 la 3:55 am (#)Asi vrea savb,cu dv.deci acu fac o proba.multumesc.
De RACASAN VIOREL pe 7 February 2009 la 4:26 am (#)Domnule Victor,am 55 de ani,sunt pensionar,am lucrat la pasapoarte.Va spun si eu cite ceva:
-recunosc ca ,la fel ca multi cetateni din tara noastra am fost naiv;
- de cind va urmaresc pe voi( tu,Valentin Stan si Mircea Badea) a inceput sa mai mi se ridice ceata de pe creier;
- eu cred ca,voi,ar trebui sa puneti in practica ceeae ce spuneti implicind-va ,mai mult in viata politica prin promovarea unor romini care inca mai simt ceva pentru tara asta si sunt indignati de prostie,hotie si minciuna.
Va multumesc. DACA IMI DATI UN SEMN,INSEAMNA CA NU AM VORBIT DEGEABA.
De RACASAN VIOREL pe 7 February 2009 la 4:58 am (#)Trăim cu frenezie o flecăreală continuă, mulţumiţi că avem ce bârfi, fără să ne pese că ţara în care locuim ar putea fi părăsită de istorie-zicea Paler
De fara nume pe 7 February 2009 la 6:06 am (#)victor, oare de ce a primit presedintele mai multi bani ca anul trecut. Cu stima.
De nicu rotaru pe 7 February 2009 la 9:03 am (#)# SuKariT :” Documentarea şi clarviziunea nu fac doi bani atunci când nu-l poţi lua în serios pe cel ce le expune.”
De Sky pe 7 February 2009 la 10:14 am (#)Daca-i asa , problema nu-i la Stan ,ci la tine ,mai bine zis , la multi dintre voi , care nu va puteti desprinde din mediocritate , oricat s-ar stradui altii ( cu maiestrie !) sa va ridice .
Ramaneti acolo , ca nu pentru unii ca voi sclipesc/stralucesc unele spirite .
Valentin Stan e printre putinii pe care Romania de azi( cu poporul sukarit pe care il are ) nu-i merita !
P.S. Exista vreo legatura (de rudenie cu Valerian Stan ?
# Victore , si tu esti destul de greu de inghitit uneori , ca esti coltos rau ( da bine !).
De Sky pe 7 February 2009 la 10:21 am (#)Noroc ca te mai ajuta si Oana , a carei prezenta te face mai usor digerabil…
Ce ma uluieste la dl Valentin este fantastica capacitate de procesare a informatiilor cu rezultat corect. Este TV - Wikipedia si uneori pare un Google dezlantuit.
De Conrad pe 7 February 2009 la 10:49 am (#)Omul cu laptop este deja legenda.
Toata admiratia pentru aceasta minte stralucitoare cu un suflet mare.
Cu astfel de oameni, Romania mai are o sansa.
Multi il iubesc, inclusiv eu. Ar trebui sa fie permanent la SZ.
De Ciolanus pe 7 February 2009 la 10:51 am (#)E tare nea’ Stan. Ma gandesc doar cat timp ii ia sa fac research pentru toate file-urile.
De Grati pe 7 February 2009 la 11:12 am (#)Trebuie gasit RAPID un lider care sa fie contrapus actualei MAFII POLITICE di Romania, pana NU va fi prea tarziu!!!
De Port Land pe 7 February 2009 la 11:20 am (#)Gadea@,….este ROLUL VOSTRU!!!!,Acum ori NICIODATA!!!!Romania Va asteapta cu o mutare inteligenta pentru viitorul EI!!!!!
Succes suntem alaturi de VOI!!!!
Eu sunt de acord cu domnul Ciutacu, nici Mircea Badea nici domnul Stan nu au ce cauta in politica.E un domeniu prea murdar pentru oameni ca ei si nu si-ar gasi locul. Oricum eu sunt fan declarat Mircea Badea, iar in ceea ce il priveste pe domnul Stan ce pot sa zic, e unul din profesorii mei preferati si sa te duci la cursurile dumnealui e o adevarata experienta.Numai bine domnule Ciutacu pentru dumneavoastra si familie si spor la treaba!
De bianca pe 7 February 2009 la 11:23 am (#)Aaaaaa si in legatura cu melodia celor de la Parazitii, nu o mai ascultasem de un an, dar parca se potriveste din ce in ce mai bine cu Romanica, nici nu vreau sa ma gandesc cat o sa se potriveasca la anu’.
De bianca pe 7 February 2009 la 11:30 am (#)Oamen buni si de buna credinta ! daca vom avea inca 10 de Gadea,de Stan, de Badea, de Ciutacuastia se vor mai domoli putin,de nu ,ne vom trezi intr-o noapte cu o mare bucata din tara asta prapadita VANDUTA
De @ghita pe 7 February 2009 la 11:31 am (#)Si dvs si nea Stan insistati ca matelotul vrea sa ne bage in dictatura, acum eu va rog sa ne dati si noua un exemplu de libertate a dvs (ziarist)ce a fost incalcata prin intervenria primului consumator.
De portokala mekanika pe 7 February 2009 la 11:32 am (#)@potokala mekanika: ca n-a reusit (inca) nu echivaleaza cu faptul ca n-a incercat. inainte de a fi ziarist sunt om. si, petnru mine, fundamentale sunt drepturile si libertatile fundamentale ale omului, nu ale breslei mele.
De Victor Ciutacu pe 7 February 2009 la 11:37 am (#)Este captivant
De Marius pe 7 February 2009 la 11:49 am (#)@Marius: daca mai incerci sa-ti lasi o singura data link, te banez
De Victor Ciutacu pe 7 February 2009 la 11:53 am (#)Te-ai gandit ca cel mai potrivit presedinte pentru Romania ar fi domnul Stan? Nu pentru ca ar fi contracandidatul perfect pentru Base, ci pentru ca ar aduce in politicul de astazi o nou lumina: cea a intelectualilor, a oamenilor indeligenti si care pun osul la treaba pentru tara nu pentru buzunare. De mult ma gandesc la treaba asta.
De Vaduva Mircea pe 7 February 2009 la 11:53 am (#)@Sky
De SuKaRiT pe 7 February 2009 la 1:31 pm (#)Mulţumesc! Mediocritatea de care-i acuzi pe ne-fani, mă onorează! Insist totuşi, nu i-am (şi nici nu-i!) categorisesc pe fani, mi-am exprimat părerea. Atât! Domnul Stan ar pune accent (pe ritm de muzică, evident!) pe libertatea mea de a nu-mi fi pe plac metoda domniei sale.
Dvs, dl.Stan, Badea etc, fiind cei mai ferventi critici ai lui Basescu ar fi trebuit (teoretic) sa fiti primii asupra carora sa se incerce punerea pumnnului in gura, asta daca teoria cu dictatura este adevarata, pe de alta parte eu si altii ca mine nefiind ziarsti sau implicati in politica nu am remarcat o ingradire a liberatilor etc. Pt ca si despre Nastase in perioada 2000-2004 se spunea ca pusese botnita ziaristilor.
De portokala mekanika pe 7 February 2009 la 1:31 pm (#)in momentu’ asta nu se mai poate face nimic cu politica. tara a ajuns atat de mizerabila,incat nici magar D-zeu din cer,dac-ar fi presedinte,nu mai poate face nimic. s-ar umple doar de cacat,atat.
De cristu pe 7 February 2009 la 2:05 pm (#)VALENTIN STAN, CV IMPRESIONANT
De Costin Tanasescu pe 7 February 2009 la 2:33 pm (#)http://ro.wikipedia.org/wiki/Valentin_Stan
Ar trebui clonat profesorul,nu de alta dar este UNIC si de Exceptie!
De Vlad pe 7 February 2009 la 2:58 pm (#)mertitul cel mare al d-lui stan e logica bazata pe insiruiri de argumente. in subsidiar, ar fi de apreciat (si aici seamana cu tine, victor) ca poate gasi (evident, si exprima) si aprecieri pozitive la adresa unuia/unora predominant negativ/i.
De brazvan pe 7 February 2009 la 3:00 pm (#)La interventia asta, domnul Stan a fost beton.
De adi pe 7 February 2009 la 4:01 pm (#)[...] vremea de afara mi se pare sinucidere nervoasa sa stau in casa si sa invat .aici l-am prins pe Ciutacu cu mata-n [...]
De U2 weekend « working on freedom pe 7 February 2009 la 4:23 pm (#)Mi-ar place sa-l vad moderator intr-o emisiune televizata in campania pentru prezidentiale…mai ales ca specialist in politica externa.
De Ioana S.,Bucuresti pe 7 February 2009 la 5:09 pm (#)D-na Saftoiu are prestanta pentru o asemenea campanie.Un pic modificat aspectul, un ton mai hotarat,un pic ironic si presarat cu expresii colorate asa cum vad ca-i place romanului, cu atacuri fine ,cred ca ar avea succes.Si mai are un as in maneca”: faptul ca a fost un Jimminy autentic.
Ufff…Vali Stan cel flecar,cel fara putere de sinteza,cel care demobilizeaza telespectatorul pana acolo incat il face sa plece la plimbare,Vali Stan cel extrem de viruulent si zgomotos,cel cu strigate pe post de argumente…acest Vali Stan il saboteaza incredibil de e4ficient pe Vali Stan cel superdocumentat,cel care analizeaza cu precizie chirurgicala evenimentele la zi…Vali Stan ca showman este mai puternic ca acelasi personaj in haine de profesor,intelectual,analist politic.Din pacate zic eu,din fericire zic altii care imediat mai trec si pe la Capatos,poate ca se da Nikita in seara asta.
De serban tudor pe 7 February 2009 la 5:22 pm (#)De acord, strict pentru ceea ce face el si pentru cum se prezinta, “omul cu laptopul” are nota 10.
De Unreal pe 7 February 2009 la 5:51 pm (#)In rest, despre calitatea lui interioara, nu am cum sa ma pronunt, probabil ca tu stii mai bine fiind prieteni.
D-le Ciutacu, cu respect va raportez ca noaptea trecuta ati fost neinvitat in visul meu. Se facea ca… bla,bla bla si pana la urma unu’ va impuscat, crezand ca ati facut o fapta foarte rea cand de fapt dvs. ati facut opusul.Pana sa-i explic , bang, spre stupefactia mea. Nu va speriati , in popor se spune ca va murit moartea. Asta, ca sa mai si zambim putin.
Va doresc sanatate maxima.
P.S.1 Va astept luni la ora 21
P.S.2 Pe ei pe mama lor!
De mishulescu pe 7 February 2009 la 7:52 pm (#)Scuze pentru alt off-topic, mai micuţ, da’ de luat în seamă ca ştire: Boc se laudă că dă la bugetari al 13-lea salariu. Da’ în judeţul Cluj nu mai tre’ să-l dea că l-au dat deja, în ianuarie, cel puţin la cei din Învăţământ- am informaţii certe. Pot oare să explice oficialităţile cum e posibil că numa’ în Judeţu’ Cluj se poate întâmpla minunea? Ar fi bun ca subiect de tocat în presă… D-le Ciutacu, dacă nu vă cer prea mult, vă rog să tramnsmiteţi informaţia mai departe, colegilor Dvs. de la Jurnalul sau de la Antene, ştiu că nu-i un subiect arzător da’ puuuuuteeeeeeee!
De C. Bojan pe 7 February 2009 la 8:52 pm (#)Domnului Stan;cat mai multe aparitii la Sinteza zilei,iar tie Victor daca te mai agiti asa,osa faci apoplexie.Las-o mai usor ca nu s-au terminat prostii!
De mery pe 7 February 2009 la 8:58 pm (#)Cate surprize vom mai avea….
Valentin Stan este enervant.Este suparator.Este imposibil.Pentru incompetenti el este dusmanul.Ba,nu DUSMANUL.Nu el ca persoana dar ceea ce reprezinta.Un tip competent si care are perfect cunostiinta despre ce vorbeste.Nu scrie verzi si uscate despre ce colonie foloseste,nu se erijeaza in analistul sufletului romanesc (ala cu radiografia unei gauri de cur…),nu expune idei socante despre fluidele corporale si utilitatea lor.Nu face nimic din ceea ce “intelectualii”subtiri si cu portofele groase vor sa impuna drept adevaruri.Criticii nu indraznesc sa intre in emisie si sa-i spuna ceva,sa faca un schimb de idei,nu,se multumesc sa scrie pe blogurile personale sau sa “editeze”vorbe prin oficioase.Ceea ce spune ceva nu despre curajul lor ,ci despre competenta lor.Chiar si-i inchipuie cineva pe Patapievici sau pe Morar graseind din greu ca sa faca fata unui dialog cu Valentin Stan?Chiar asa de prosti nu sunt ei.Si mai are un “defect” dl.Stan.Nu se inscrie in cumetrie,ceea ce este grav.Dar ceea ce este cu adevarat impardonabil este ca nici nu-i pot face nimic.Pentru ca tot ce spune este documentat.Si pentru ca si ei stiu foarte bine ca are dreptate…
De Mihu pe 7 February 2009 la 9:39 pm (#)PS.Nu cred ca Parazitii sunt licentiosi,dar licentiozitatea este parte a vietii noastre,uitati-va numai cine are pretentia sa ne conduca!
In afara de faptul ca este foarte bine documentat si stie foarte bine sa explice anumite lucruri - se vede ca este si profesor - dl.Stan este si o nota mai colorata emkisiunii…O singura observatie:de multe ori,nu se intelege bine ce vrea sa redea cu ajutorul laptopului…In rest Felicitari ! Iar pt.tine, Victore, multe ginduri bune.Te urmarim.Pacat ca se suprapune emis.lui Gidea peste a ta !
De Paula pe 7 February 2009 la 10:03 pm (#)[...] si de ce ar putea pierde Vanghelie va lasam sa ghiciti… Cristian Sutu, Corina Cretu,Victor Ciutacu, Anca Alexandrescu, Moshe, Platon, Mihnea [...]
De Barack Obama - garantat Vanghelie? « presedinti pe 7 February 2009 la 11:00 pm (#)Nu-mi place Stan, cum nu-mi placi nici tu, Ciutacule! Nu-ti urmaresc emisiunea, mi-e indiferent daca sunt oameni catre se uita la tine, dar ma bucur ca lucrezi in Antena!
De viorica dobre pe 7 February 2009 la 11:49 pm (#)referitor la donmul Valarian Stan, la faptul ca este un om foarte bine informat chiar apreciez prestatiile sala la emisiunea sinteza zilei.
De paul pe 7 February 2009 la 11:50 pm (#)dar, asa cum dansul este un om informat incercam si noi privitorii sa ne informam si nu doar de la televizor.de aceea va dau o informatie interesanta referitor la oamenii pe care emil boc a inteles sa i promoveze si sa i includa in echipa sa
noul purtator de cuvant al guvernului boc/troc in noaptea de 06. 02.2009 spre 07.02.2009, fiind intr o stare de ebrietate accentuata, a fost implicat intr un scandal in cluj napoca, in barul ,, romantic ,, de unde sa spunem mai elegant, ca nu a iesit foarte bine. mai este interesant ca pe filmarile realizate cu camerele din incinta dansul apare cum loveste o femeie. Dupa altercartia din respectivul bar dansul, s a aels cu unele ,,amintiri ,, ( vanatai, contuzii etc ), iar politia a luat o gramada de declaratii inclusiv lui. sunt curios cum vor reusii organele ( in cayul in care vor incerca)sa ascunda/musamalizeze evenimentul. va tin la curent
@viorica dobre: poate ca-i o scapare de-a mea ca nu ma prind cum poate sa nu-ti placa un om pe nu-l urmaresti, dar pot sa supravietuiesc acestei drame. ceea ce nu cred ca voi putea pricepe e de ce te bucuri la lucrez in Antena.
De Victor Ciutacu pe 7 February 2009 la 11:52 pm (#)@paul: ti-as fi recunoscator daca mi-ai trimite inregistrarea
E bine ca lucrezi in Antena,nu te vad pupand in cur puterea,si dand cu limba unde scuipa altii:-))
De mery pe 8 February 2009 la 12:05 am (#)Domnule Ciutacu, o singura mare dilema am: chiar asa de rapid s-a pus batista pe tambal in cazul armelor pseudofurate de la Ciorogarla sau este real ce zice gura targului?
De zombie pe 8 February 2009 la 12:10 am (#)Parca Vali Stan era mai bine decat Valy…detest “Y” pus in capatul prescurtarilor onomastice de orice fel. In rest…numai bine si ascult NIGHTWISH. NHu cred ca face parte din optiunile dumneavoastra muzicale.
De amorphis pe 8 February 2009 la 12:23 am (#)nu ie natiune mai mandra
De popicaster pe 8 February 2009 la 4:38 am (#)Total de acord cu ceea ce spui! Sincer, si eu sunt un fan a lui Mr. Stan si chiar as putea spune ca ii iubesc inteligenta de care da dovada.
De caramea pe 8 February 2009 la 5:24 am (#)…cei care il critica…sunt ZERO in comparatie cu el e cu mult peste ei…chiar si peste cei mai multi dintre noi! Da` na…romanu e roman: “Ma enerveaza ala cu laptopu” …insa multi nici nu au stat sa il asculte.
eu acum ma uit la filmulete …nu am antena 2 ca sa ma uit la Vorbe Grele.
De caramea pe 8 February 2009 la 5:46 am (#)…aia spune acolo de caz IZOLAT? cum poate zice despre asa ceva ca este un caz izolat cand…datorita acestui caz singular -gorbunov …a rezultat o generalizare …pentru ca 140 de detinui (parca asa am inteles) in libertate nu mai reprezinta un caz izolat cand se vorbeste de o chestie nationala. cautati oameni cu cap care sa vina in emisiuni si sa comenteze…oameni care cu adevarat pot spune ceva
faceam referire la filmuletul 1 minutul 07:31
De caramea pe 8 February 2009 la 5:47 am (#)@cola
De macon pe 8 February 2009 la 11:45 am (#)@Victor C.
Eu stiu la ce se pricepe Udrea si Roberta.
Daca nu ma credeti , dati-le un extemporal la tavan.
Rezultatul va fi uluitor.
Sa fi fost in locul judecatoarei,as fi procedat la fel.As fi dat aceeasi hotarare.Mi -as fi fundamentat decizia pe un raport medico-legal,care,pana la proba contrarie,era perfect legal.Mi-e jena de faptul ca ,la ora actuala,toata lumea da sentinte,toata lumea se trezeste sa faca justitie.Imi amintesc de o faza din copilarie ,cand niste muncitori cu patru clase,ajunsi in posturi inalte,pe vremea lui Ceausescu,(care ii punea in aceste posturi tocmai pentru nivelul de inteligenta scazut si pentru a-i putea controla mai usor pe intelectuali),se trezeau experti in muzica si imi dadeau sfaturi cum sa cant la pian.Ii priveam cu scarba,plecau repede,fiindca nu erau genul sa asculte muzica clasica.Am cantat pe gratis,copiii nu aveau dreptul sa ceara sa fie platiti.Cand am cerut sa fiu platita ,am primit un sut in fund,s-a iscat scandal.Mi s-au interzis multe din momentul ala,inclusiv sa vorbesc cu prietena mea,jumatate poloneza(Polonia era deja libera),jumatate romanca.Eu am o idee:SA-I PUNEM PE MUNCITORI IN POSTURI IMPORTANTE(MEDICI,JUDECATORI,PROCURORI,PROFESORI,MILITARI).Asa sunt sigura ca am rezolvat toate problemele.Iar MUNCITORUL SEF va fi TRAIAN BASESCU.Sunt probleme peste tot,dar nu asa se rezolva lucrurile.
De Irina pe 8 February 2009 la 1:59 pm (#)As vrea sa adaug ceva la cele de mai sus:contrar a ceeea ce se crede,evenimentul de la ‘89 a fost pus la cale de intelectuali.
De Irina pe 8 February 2009 la 2:07 pm (#)VALENTIN STAN: http://www.jurnalul.ro/articole/135369/valentin-stan:-ati-privit-vreodata-un-dezastru-in-ochi
De Costin Tanasescu pe 8 February 2009 la 5:57 pm (#)http://mihaibendeac.wordpress.com/2008/11/14/am-vazut-laptopul-lui-valentin-stan/
ba voi chiar sunteti prosti,omul ala sufera saracul de sindromul nou aparut numit ”cainele de serviciu” care musca pe cine zice ala de-l tine de lesa…asta este o ‘meserie’ de care se fol mai toti oamenii influenti ai zilei(basescu,geoana,voiculescu,patriciu etc)si nu e singurul daca va uitati la emis. sinteza zilei veti vedea ca sunt pusi sa muste mereu din basescu,pana si adormitul de serviciu sa plictisit si a plecat(tristoiu)
De nume pe 8 February 2009 la 7:05 pm (#)da, si mie imi place, mai ales ca vine cu dovezi in sprijinul ceor declarate.
De bagatare si punct ro pe 8 February 2009 la 7:08 pm (#)da ii bun OMU dar , ce ar fi daca ar vb fara lapu ala , crezi ca ar putea modera o emisiune cum faci tu ? eu nu cred , asta ii ca si cum elevii de liceu folosesc calculatorul la tabla inmultirii fara el ar deveni elevi de clasa I , deci…
De erie pe 8 February 2009 la 7:39 pm (#)scria cineva aici ” cainele de serviciu ” , tradus ar cam veni lap-dog ( caine de salon ), deci …omul cu lap-dogul
De erie pe 8 February 2009 la 7:43 pm (#)Sunt partial de acord cu Nume, cred ca Stan are un pic de probleme la capitolul perceptie, la interpretare e foarte bun. E frustrat si paranoic, dar nu inseamna ca nu trebuie iubit si respectat, chiar daca ii strica lui Gadea emisiunile.
De de de pe 8 February 2009 la 9:17 pm (#)Bravo domnului Valentin Stan. Este foarte bine documentat, foarte bine informat, cult, stie limbi straine.
Cel mai important este ca spune verde in fata toate nelegiurile alora de la putere.
Felicitari domnuui Valentin Stan referitor la atitudinea intransigenta fata de politicieni.
De Cristian Rosu pe 8 February 2009 la 10:09 pm (#)este o mica problema: judecatorul poate sa ceara o a doua expertiza. a unui ALT medic… mai ales ca in cazul Gordunov existasera doua respungeri in ceea ce priveste cererea de eliberare.
De McGogoo pe 9 February 2009 la 12:04 am (#)@McGogoo: asa am zis si eu initial, dar, dincolo de suspiciunea care planeaza asupra actiunii judecatoarei, anterioarele doua cereri, cele respinse, nu erau parte a aceluiasi dosar. iar mandra noastra justitie nu centralizeaza cauzele.
De Victor Ciutacu pe 9 February 2009 la 12:08 am (#)domnu’ stan e cireasa dupe felia de tort sinteza zilei… sigur si noi il iubim si-l respectam. mie-mi place…adica imi vine a rade cand incepe domunu stan a glasui intors spre domnu gadea ignorandu-i pe ceilalti invitati..:)) il cearta pe saracu domn gadea de parca ar fi vina lui, saracu, pt ce se intampla in tara…sau pt ca nu e la curent cu toate detaliile…da aici intervi tu
De alina pe 9 February 2009 la 10:21 am (#)din pacate yo prind f prost antena2 ca sunt pe cablu…asa ca nu prea urmaresc emisiunea dumitale da imi face mare placere ori de cate ori esti invitat la domnu gadea. multa bafta in contyinuare! esti genial si f simpatic(chiar daca arogant)
p.s: in poza aia de la “despre mine”…ce avea maestru cristoiu in gura?? ca nu se distinge..
Am vizionat pe canalul TCM filmul “The Rise and Rise of Michael Rimmer” si cu toate ca actiunea se petrece in Anglia anilor ‘60, pare o descriere perfecta a Romaniei anului 2009. Celor interesati le sugerez sa-l vizioneze si ei, iar dlui. Stan sa dea secvente. Ar fi bine ca Antena 1 sa transmita filmul pentru ca sa vada mai multi, cati prosti care isi doreau dictatura erau in Anglia acelor vremuri.
De GenuS pe 9 February 2009 la 12:06 pm (#)Si eu il iubesc pe omu’ cu laptop-ul!!
De Valeria Leca pe 9 February 2009 la 12:42 pm (#)E sincer, informat, documentat si la obiect!! L-am intalnit la Universitate cu vreo 2 saptamani in urma si-mi venea sa-l opresc sa-l imbratisez si sa-i spun ca apreciez ce face!! De fapt, Victore, toti sunteti tari. Fiecare zi de dupa orele de serviciu mi-o incep cu voi la stiri, Gabi Firea, tu, Mihai si inchei cu Mirciulica fara Frica!! Cred ca daca as fi DOAR eu monitorizata atunci cand se stabileste raiting-ul i-as umili pe cei de la alte televiziuni. Desi am tot pomelnicul de posturi de televiziune eu nu ma uit decat la Antena 1, Antena 2 si Antena 3 (ordinea este pur intamplatoare). Si ca sa revin la Valentin - Vali - tizul meu - mor de dragul lui cand incepe artileria de inregistrari, comentarii si interpretari ! Sunt convinsa ca sunt multi care mor “de grija lui” insa ii doresc sa aiba mereu puterea sa treaca peste si sa ramana la fel de incisiv!! Va ador pe toti!! Pup
Am tot respectul pentru domnii Stan, Ciutacu, Gidea, Teodorescu, radu Tudor.
De holden pe 9 February 2009 la 1:55 pm (#)Atitudinea lor corecta da oarece sperante.
Alegerile prezidentiale vor arata daca totul este pierdut pentru natia asta nefericita.
victor, clar ca domnu’ nea valy rulz, da’ spune-mi tu mie, de ce nu incerci sa il convingi sa deschida si el un blog? ca tare m-ar unge la cetit…..
De ocserver pe 9 February 2009 la 7:09 pm (#)@ocserver: nu l-am auzit manifestandu-si vreodata dorinta, da’ incerc
De Victor Ciutacu pe 9 February 2009 la 7:13 pm (#)Omul cu laptopul, un brand? Asa este, insa nu pot fi fanul lui. Si nici macar nu imi place. De ce asa? Pentru mai multe motive, pentru tonul lui dur, artagos, pentru ca e foarte usor sa fii chibitz, sa stai pe margine si sa comentezi, insa e ceva mai greu sa si faci. Laptopul..e foarte simplu sa inregistrezi si apoi sa comentezi, insa as fi curios daca ar fi prezentate inregistrari cu el unor oameni care nu il cunosc, eventual unor oameni de la tara, poate ca ar fi privit ca un ciudat. As fi foarte curios sa il vad afirmad ceva ferm, si apoi sa aiba taria sa isi faca autocritica, sa puna inregistrrea cu el cand afirma ceva gresit, si sa fie la fel de sever cum e cu toti. Apropos, in afara de critici, nu ar fi interesant sa ne spuna concret si niste idei? Un plan, cat de mic? Am inteles, ce si unde se greseste in Romania, dar de ce nu ne spune si cum ar trebui facut, concret, nu doar zeflemistic. Si mai e ceva ce nu am vazut la nimeni, din acesti mari critici: nu am vazut sa discute de PC sau Dan Voiculescu. Nimic, desi e strigator la cer cum un partid de 3% face alianta politica cu PSD, care avea 30%. Asa cum interesant e si parcurusul lui Dan Voiculescu, foarte influent om politic, ce se bazeaza insa pe televiziunile si trustul lui media. De ce nu a vorbit niciodata V. Stan sau Badea de el si de partid? Cel putin Badea a declarat ca nu poate musca mana ce il hraneste. Sunt de acord cu asta, insa in cazul asta nu mai esti impartial. Sunt foarte curios sa ma contraziceti domnule Ciutacu, punctual.
De DirtyOne pe 9 February 2009 la 8:27 pm (#)Domnu’ Victor,
Deoarece tot ati adus vorba,
Atentiune, sunt Valentin Stan, asculta comanda la mine!
De marcus pe 10 February 2009 la 12:09 pm (#)Asa si-a inceput d-l Stan, aseara la Sinteza Zilei, programul de instructie pe un cimp plin de noroiul pornografiei patologice, ridicata la nivel de literatura, cu cei doi reprezentanti ai ICR la New York.
Si unde mai pui ca acest program de instructie, cuprinzind comenzi standard de culcat/sculat, executate de cei doi in noroiul susmentionat, a fost initiat pe baza voluntariatului masochist al celor doi, care la inceputul emisiunii, plini de ingimfarea si infatuarea civilului neinstruit, dind in acelasi timp dovada de o aroganta si o nesimtire in unele locuri de-a dreptul socante, au incercat sa dea o lectie d-lor Gadea si Stan, de la inaltimea jilturilor pe care ei, ca reprezentanti ai Romaniei, le ocupa nejustificat la New York.
De pe aceasta pozitie, d-l “purtator de vorbe si susanele” al amintitului institut si-a citit cu o nonsalanta tulburatoare, textele prezentate ca fictiuni literare, cu scopul iluminarii unor telespectatori reprezentanti ai poporului patibular roman.
Din aceste texte, telespectatorul roman, deja dovedit incult de catre directorul ICR, ilustrisim-ul Patapievici, a putut sa-si formeze o parere despre tehnicile de extragere a unei substante panaceu din urina prietenei eroului “fictiv”, substanta care odata bauta are efecte terapeutice miraculoase asupra organismului uman.
Tot in lectura autorului, acelasi telespectator roman a avut revelatia descoperirii interactiunii dintre falusul autorului, starea pensionarului roman, jocul de table, miasmele emanate de corpul pensionarului respectiv si efectele acestora asupra erectiei falusului din inceputul textului.
Basca faptul ca textul respectiv a fost, datorita valorii sale literare deosebite, ales de catre un actor pentru a fi citit in cadrul unui concurs interpretativ dotat cu premii pecuniare.
Mare Ti-e Gradina Doamne!
Insotitoarea acestui distins domn si autor, managera ICR din New York, o doamna guresa si nurlie, apropiata binisor de virsta care-i creeaza autorului disconfort erecto-olfactiv, a tinut inca de la inceputul interventiei sale, sa se situeze in mod firesc de partea respectivului domn, debordind de admiratie materna (sic!) si incintata atit de prestatia acestuia in calitate de angajat al institutului cit si de productia lui literara.
Numai ca n-a fost sa fie!
La momentul la care d-l Stan a preluat comanda, se duse dracului si ingimfarea si infatuarea si aroganta si nesimtirea celor doi, lasind loc doar ignorantei, vulgaritatii si impotentei intelectuale ale celor doi, dovedite in deja cunoscutul stil lap-top olimpic al acestuia, stil imbatabil din punct de vedere argumentativ.
In principal, d-l Stan le-a demonstrat fara drept de replica faptul ca, tinarul responsabil cu “vorbe si susanele” nu are nici cea mai mica idee in privinta statutului sau in cadrul institutului ca reprezentant istitutional al Romaniei in strainatate, cu drepturi si obligatii diplomatice, pozitie care-i impune o anumita conduita publica, iar guresa lui sefa a invatat ca, pe linga Constitutie, orice stat mai are si alte legi care trebuiesc respectate, iar necunoasterea acestor legi nu te absolva de evetualele sanctiuni in cazul in care le incalci.
Halal reprezentanti ai Romaniei, platiti la greu din banii contribuabilului patibular!
Pe perioada de instructie, cei doi au mai avut citeva zvicuri de orgoliu ranit si au incercat sa readuca pe tapet, drept contra-argument, dimensiunile poneiului incriminat si ironia (sic de sic!) zvasticii pictate pe posterior, dar d-l Stan i-a readus elegant dar ferm la oile in discutie.
Ar fi multe de comentat despre cit de jalnici si de mici s-au dovedit cei doi, dar ar insemna pierdere de vreme.
O singura observatie personala as vrea sa fac. De fapt o curiozitate.
Oare ne poate spune cineva daca “operele” ilustrului autor, care fie vorba intre noi pot fi folosite cu succes pentru inducerea starii de voma unei persoane intoxicate toxi-alimentar, au fost traduse si publicate in strainatatew pe banii ICR?
Nu de alta, dar am experienta personala a greutatilor si piedicilor pe care le-am intimpinat in democratia romaneasca, la publicare unei carti care printre altele trata si problema disparitiei flotei comerciale romane !
1. Eu nu-l iubesc, macar pentru motivul ca nu poarta fusta, insa ascult cu intereses parerile dansului.Ar fi interesant daca dl.Gadea ar mai invita in emisiune si un alt expert in relatii internationale, pentru ca altfel dl.”laptop” pare ca fiind detinatorul adevarului absolut.
De Marian pe 11 February 2009 la 2:38 pm (#)2.As dori sa mi se raspunda la urmatoarea intrebare: In cazul in care, ca urmare a deficitului de 5,2% din 2008, UE nu ar mai acorda fonduri Romaniei, care ar trebui sa fie consecintele fata de membrilor guvernului top-modelului Tariceanu??
Sper sa puneti intrebarea in cadrul emisiunii “Sinteza zilei”.
3.Poate dl.Gadea mai face o intretinere a site_ului emisiunii sale , pentru ca in curand nu se va mai putea posta nimic.
dar de taxa de mediu.. se mai vorbeste?? ce facem cu ea.. eu ce fac? noi, ROMANII ce facem?
De un Liviu pe 11 February 2009 la 3:51 pm (#)In primul rand as vrea sa remarc faptul ca se vede foarte bine aroganta…din pacate nu si geniul domniei voastre. Sa trecem peste…Valentin Stan este un om inteligent, sa zicem, e profesor universitar, e foarte clar ca are niste calitati. Nu se poate spune ca e ‘plin’ de calitati, ca orice om de altfel, are si ceva iesiri necontrolate…cam asa ca d-voastra. Emisiunea de aseara in care strigati ca un ‘disperat’ la acel om care va spunea ca bugetul cancelariei a scazut cu 30%, iar d-voastra insistati pe cresterea de 500% pt chirii, mi s-a parut cel putin deplasata. Pe langa faptul ca ati dat dovada de o intelegere precum privirea unui mistret(mistretul vede strict in fata nu si in partile laterale), ati urlat in direct, ati reclamat ca acel om e platit din bani publici - ceea ce este adevarat - dar nu ati vrut sa intelegeti faptul ca acei nenorociti de 30000 de euro sunt un nimic. Poate va indreptati privirea si protestele si catre maestrul Voiculescu…desi ma indoiesc.
De Vlad pe 12 February 2009 la 1:05 pm (#)Acum spre final, pentru ca nu cumva sa credeti ca sunt partizan al unei formatiuni sau persoane politice, vreau sa precizez ca aveti dreptate in multe din cazuri, sunt de acord ca pana acum nu am avut oameni care sa faca treaba pt aceasta tara…si nici nu cred ca o sa avem prea curand la guvernare oameni din aceasta ‘rasa’. Sper sa fie publicat…desi ma indoiesc
VS e cam surescitat si da culoare, ma uit ca la Divertis altadata… si asta e de bine
De fatamarinarului pe 24 February 2009 la 3:02 pm (#)Adaugă Comentariu!