De ce dracu’ să rupem continuitatea?
De: Victor Ciutacu - Categoria: Polemici PoliticeNu mă număr printre conspiraţioniştii gata convinşi că Victor Ponta e blat cu Traian Băsescu. Sunt chiar sigur că – şi dacă ar fi negociat vreo pace – l-ar executa ăla mic fără să clipească după ce s-ar trezi cu mâna pe volanul puterii. Dar nu-mi pot reprima stupoarea faţă de declaraţia pe care a făcut-o în seara asta, în emisiunea lui Radu Tudor. A spune, mai ales în timp ce lumea (multă, puţină, atâta câtă e ea) e în stradă împotriva regimului, că vrei să-i păstrez în funcţii după alegeri pe şefii SRI şi SIE (alături de neurnitul din scaun guvernator al BNR) pentru că instituţiile conduse de aceştia funcţionează mi se pare gafa politică a începutului de an. Dacă a gira, prin prezenţă şi acceptare, visele umede ale Rovanei Plumb cu Maria Băsescu ducând muncă de convingere cu omu-său să se lase te duce-n ridicol, a legitima prestaţiile celor două servicii desfiinţează, la nivel de percepţie publică, şi acuzaţiile de poliţie politică, şi cele de fraudare a votului din străinătate. Dar poate că ni s-a părut până acum şi nici nu există poliţie politică în România, Traian Băsescu a câştigat legitim şi corect alegerile trecute. Atunci de ce să-l schimbăm?
UPDATE: Un microinterviu

163 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!N-am prins momentul de azi de la emisiune.
De ソリン pe 22 January 2012 la 22:10 (#)Apropo, d-l Ponta n-are (nevoie de) consilieri
pe probleme de imagine ?! =))
Faza cu d-na Plumb e piesa, frate…
Va dau mare dreptate, o gafa cam mare, ma asteptam la mai multa precautie de la Ponta!
De Corina pe 22 January 2012 la 22:11 (#)Ciutacule,
Pai e simplu. De aia e Tonta …daca era mai istet, poate ar fi fost Pictor Vonta. Mai bine se ducea la raliuri
Vespasian.
De Vespasian pe 22 January 2012 la 22:11 (#)Cu neurnitul de la BNR sunt de acord. Cred ca ii datoram in proportie de 99% stabilitatea leului. Omu’ mi se pare printre putinii “guru” ai Romaniei, si sunt convins ca aproprierea lui fata de Basel e pur circumsantiala si e datorata fisei postului. Probabil ar fi la fel de “apropiat” si lui Ponta sau Crin, daca acestia ar ajunge presedinte.
De Drujbaru pe 22 January 2012 la 22:11 (#)Parerea mea!
Micul Titulescu are talentul de a-și da cu stângul în dreptu, să nu mai vorbim de episodul Geoană, acum îi prindea bine ca al doilea om în stat să fie omul PSD…
De emi pe 22 January 2012 la 22:14 (#)Grozava propunere! Deci, ce ne facem? Oricum, cei ce vor vota USL sunt doar ceva mai multi decat cei ce vor vota DDD. Niciunul dintre ei nu este solutia.
De Lucian Dobrovicescu pe 22 January 2012 la 22:14 (#)Exact!
Asta urmaream si am ramas si eu surprins!
Adica tot aia mereu?
Chiar spuneam in urma cu cateva zile, ca degeaba (nu chiar degeaba, ca oricare sunt mai buni ca astia, sper eu mai putin hoti) se schimba puterea daca la conducerea diferitelor insitutii (comunist securiste inca) o sa ramana tot “Mos Teaca”(Badea stie la cine ma refer) si altii ca el!
Aceeasi Marie cu alta…
De Alin Nicolescu pe 22 January 2012 la 22:14 (#)Ba nu…
Cu acelasi Isarescu and Co.
Totusi TOnta vrea sa dea o lovitura ? Pai pe ala de la BNR nu poate sa il dea afara ca are mandatul ala de la Parlament, iar aia de la SIE / SRI sunt pusi de Presedinte nu de prim ministru….
Vespasian
De Vespasian pe 22 January 2012 la 22:17 (#)Eu cred ca e mai simplu de atat.
De Adi pe 22 January 2012 la 22:24 (#)1. Sefilor de la SRI si SIE li se spune “puteti sa-l trantiti, voi nu veti pati nimic”. Si Basescu i-a pastrat o vreme pe “aia vechi”. Ponta vrea ca acestia sa intoarca armele, sa le usureze decizia in balbaiala care i-a cuprins.
2. Declaratia cu Isarescu face parte din “am sunat sa spunem cine suntem si ce vrem”. E pentru exterior. “Stati linistiti, nici pentru voi schimbarea din Romania nu va schimba nimic, puteti s-o sustineti linistiti”.
Ne mai mira ceva,d-le Ciutacu,in harmalaia in care traim??!
Cu respect pentru Dvs.,
De IoanaP pe 22 January 2012 la 22:26 (#)Ioanap
“l-ar executa ăla mic fără să clipească după ce s-ar trezi cu mâna pe volanul puterii”. Un exercitiu de imaginatie ar fi sa vedem ce altceva l-ar mai duce mintea sa faca, dupa ce se vede la volan. Nu pot intui in ce masura “carlanul” accepta pareri sau nu.
De neXpo pe 22 January 2012 la 22:33 (#)numai si pentru ca in secunda a doua dupa ce ajunge la putere, ala mic ii ia glanda marinarului, ma face sa-l votez fara nicio rezerva, asta nu insamna ca-l stimez in vreun fel, aceeasi greata fara de sfarsit atat pentru politicienii puterii cat si pentru cei ai opozitiei. totusi prefer un sfarsit de groaza decat ogroaza fara de sfarsit…
De cetateanul gogu pe 22 January 2012 la 22:37 (#)eee,nici ponta şi nici antonescu nu mi se par urmaşii lui titulescu, dar cred că sunt mai buni decât şleahta care ne ˝stăpâneşte˝ acum; sper ca declaraţia respectivă să ţină doar de strategie, îmi doresc să fie aşa! poate că merităm să scăpăm,în sfârşit,de ˝puiuţi˝ de comunişti,de ˝puiuţi˝ de miliţieni,de ˝puiuţi˝ de securişti…
De Cristina D. pe 22 January 2012 la 22:46 (#)DA! DA! Corect!
Exact ce am gandit si eu la momentul respectiv. Dovada: tweetul meu chiar din timpul emisiunii lui Radu Tudor.
Sa nu iti vina sa iti iei campii?!
Ave, d-le Ciutacu!
De Vlad (S7EWIE) pe 22 January 2012 la 22:49 (#)@Vespasian: mai opreste-te cu penibilitatea asta cu Tonta. nu suntem la cercul de literatura timpurie unde ne radem de numele oamenilor
De Victor Ciutacu pe 22 January 2012 la 22:50 (#)va dau dreptate! am gandit acelasi lucru..nu fac teorii conspirationiste, poate a fost o declratie prudenta pentru a nu speria “balaurii”. dar sefii serviciior vor trebui sa plateasca pentru actele de politie politica pentru dosarelele facute la ordin si ascultarile ilegale ale opozantilor politici. aceasta implicare a serviciilor in viata politica a cangrenat si influentat adeseori democratia in romania. fara aceasta curatenie morala si dezvaluirea mecanismelor prin care actuala putere butoneaza din umbra actuala mizerie morala a societatii romanesti nu se va putea cu adevarat merge inainte. sefii serviciilor au si au avut o responsabilitate mare in ceea ce s-a intamplat in acesti ani in societatea romaneasca. prin interventie sau non-interventie acestia vor trebui sa plateasca. ca ii cunoaste personal ponta merci! relatiile personale ale dansului ne intereseaza mai putin…dar sa inchizi ochii si sa te faci ca numaidna etc..sunt institutiile rele care trebuiesc reformate este o greseala…toti acesti invartitori din sfera puterii trebuie sa plece impreuna cu tartorii ei. nu s-ar fi ajuns aici fara sprijinul acestor institutii…
De justias pe 22 January 2012 la 22:57 (#)Nu cred ca este blat dar cred ca este pregatit de celebra rocada ,,la vremuri noi tot noi,, in cazul asta nu pot spune decat zii Ponta tot si asteapta-ma pana ti s-o lungi gatul la vot. Astia-s prin rocada…nu mai scapam de astia. Cea mai buna solutie este trecerea la monarhie si nu continuarea in republica ilegal instituita si condusa prin rotatie de janghine securisto-comuniste care mai nou au si urmasi din randul pionierilor.
De dorubr pe 22 January 2012 la 22:57 (#)daca nu mai sunt scuipat in fata, furat 100% ( au voie sa ia 10% ca la orice crasma ) … apoi sa fie cine or vrea. e clar ca cu [ cacofonie asumata ] base si sleahta de la guvern nu se mai poate. ponta & antonescu s-ar putea sa uite repede de promisiuni. singurele pe care le retin sunt furt mai cu staif si pedepsirea celor de acum. daca fac asta… ma doare in cot cine e la servicii sau bnr. pentru o perioada. tre sa ma obisnuiesc si cu alt fel de a trai.
De angel pe 22 January 2012 la 22:57 (#)@ Lucian Dobrovicescu (si nu numai)
Se pare ca in toate societatile spre care tanjim functioneaza bipartidismul. Daca societatile acelea sunt aspiratia noastra de ce n-am avea incredere si in intelepciunea lor politica? Care spune ca pentru a sanctiona puterea votezi cu ceilalti. Ceilalti care conteaza, evident, ca si votul tau sa conteze. In rest, povestile cu “toti sunt la fel” le aud de atatea ori si cu argumente atat de rizibile, dar imposibil de rasturnat pentru ca tin de fapt de perceptii primare. Asa ca ia-o mai simplu: daca nu cu astia, OBLIGATORIU cu ceilalti. Si inca ceva: lasa diversiunile.
De Adi pe 22 January 2012 la 22:59 (#)am ramas si eu surprins, pe moment…totusi, cred ca e doar un simplu raspuns diplomatic.
cred , paradoxal, ca prin acest raspuns a vrut sa-l ‘amorteasca’ si chiar sa dea de inteles ca Maior ar trebui deja sa colaboreze cu viitorii guvernanti.
crezi ca nu ar fi in stare Maior sa devoaleze incercarile de fraudare a alegerilor de catre pd?
De ex pe 22 January 2012 la 23:01 (#)ps: pana nu vad ca se intampla pe bune… nu pot condamna pe nimeni. da, poate ponta si antonescu fac greseli, sa le zicem deocamdata de comunicare, dar nu sunt facute. basescu stiu ce poate. ce a facut.
De angel pe 22 January 2012 la 23:05 (#)mai am o sugestie, nu stiu, poate gresesc, nu sunt specialist in imagine , dar ar putea canalele din trust A1,A2, euforia sa aiba niste emisiuni mai austere, adica in ton cu evenimentele?stiu ca pare exagerat, dar pt. imaginea demonstratiilor cred ca nu ar strica o adaptare a emisiunilor, daca si tu ai amanat emisiunea ta…
si as mai adauga, pe ecran , undeva intr-un coltisor sa apara macar o imagine simbolica din piata, ceva, un fel de emblema a oamenilor revoltati care sa arate ca nu sunt uitati acei oameni.
multumesc…
De ex pe 22 January 2012 la 23:12 (#)m-ai lasat mut cu declaratia boului… eram in piata am ratat-o
cred ca cel mai bun lucru in clipa asta ar fi ca Antonescu si pc-ul impreuna cu cele citeva grupari din psd care vor sa-i ia capul basescului sa se separe categoric de gruparile ponta-nastase-mitrea-hrebenciuc-rus care joaca la cacealma alaturi de pd.
altfel piata o sa fie cistigata de nucleele basiste anti usl+pdl gruparea fantomatica “alba ca zapada” sub orice denumire putind aparea fiind un refugiu excelent pt structurile mafiote de astazi.
o grupare iesita noua din piata plus gruparile ponta-nastase-mitrea-hrebenciuc aaturi de otevisti o sa insemne practic acelasi sistem cu cel de acum.
si acum un jurnal din piata scris ieri:
“basescu este o simpla poza, a fost tras pe linia moarta de catre mafia pdl… acum se duce lupta politica de infiltrare si diversiune pt cistigarea pietii… iar reactiile acesteia din urma sint inca destul de puternice, nediluate
oricum pina acum s-a conturat foarte clar ideea in piata ca noua dreapta impreuna cu galeriile sint instrumente basiste. stau de obicei pe partea cu fintina si incearca sa atraga cit mai multi studenti de partea lor mai ales prin atmosfera tinereasca de galerie.
mai sint gruparile occupy plus monarhistii legate de “golanii” anilor 90 care merg pe aceleasi directii ca si noua dreapta si galerii dar nu pt ca sint basisti ci pt ca sint categoric impotriva tuturor partidelor… ura provenita din mineriadele anilor ’90 fiind crunta (pnl-ul fiind asimilat acum cu imaginea fsn-ista a psd+pd)
exista gruparile foarte puternice ale fostilor revolutionari din 21 (acestea fiind practic nucleul dur al protestelor inca din prima zi) care nu vad cu ochi buni nici o infiltrare si-i iau la suturi pe toti politicienii care pun piciorul acolo cu televiziunile dupa ei. astazi i-au luat la suturi in cur pe noua drepta care venise cu statie de amplificare si incepuse sa conduca piata. mesajul lor fiind cel mai dur anti-basescu. categoric insa nu privesc cu ochi buni nici usl dar vad scopul comun de a scapa de basescu si ai lui.
odata cu ele merg si sindicatele.
sint incercari din ce in ce mai multe de coagulare a pietei pt a contracara celelalte partide… n-am habar de directia in care o sa o ia aceste coagulari
jandarmeria este singura structura care a mai ramas intre strada si cotroceni (mafia pdl-ista) iar aceasta incepe sa scirtiie din ce in ce mai rau… jandarmii s-au saturat de represiune si au inceput sa nu mai intimideze piata.
s-a impamintenit o regula simpla: protestul in piata este liber pina la ora 23 dupa care nu mai intervin in forta ci doar cu rugaminti de eliberare in situatia in care nu mai sint prea multi
scurt buletin de stiri din piata”
De Dan pe 22 January 2012 la 23:12 (#)@Drujbaru
De Madalina Pamfile pe 22 January 2012 la 23:16 (#)Faptul ca pentru tine stabilitatea cursului reprezinta o conditie sine qua non pentru cresterea economica si/sau bunastarea cetateanului imi spune suficient despre cunostintele tale de macroeconomie si politica monetara. Stabilitatea cursului, ba mai mult, soliditatea leului e o boala a romanilor, cauzata de lipsa unei educatii de specialitate si intretinuta de cei care ar avea puterea sa inlature aceasta iluzie daunatoare. Iar Isarescu e primul care perpetueaza obiceiul romanilor de a sta toata ziua cu ochii la curs. Probabil ca stii ca Polonia a fost singura tara din Europa care nu a intrat in recesiune. In acelasi timp, zlotul e cea mai volatila moneda emergenta din Europa si s-a depreciat atat cat a vrut piata, atunci cand a vrut piata. In 2008 cand Isarescu a intervenit in piata, in mod total gresit-fiin o interventie nesterilizata si asta poti vedea urmarind evolutia masei monetare M1, zlotul polonez s-a dus pana aproximativ 5,5 fata de euro, pornind de la un nivel asemanator cu cel al leului care s-a oprit la 4,4. Isarescu a dat vina pe atacul speculativ al bancilor straine, ceea ce e o aberatie, pentru ca toate monedele emergente au avut de suferit la momentul respectiv. Dar Isarescu tot timpul a avut mania controlului asupra cursului, in loc sa se concentreze, asa cum e si in statul BNR, pe targetarea inflatie, inflatie care pana in acest an nu a fost tintita niciodata de “guru”-ul Isarescu. Iar tintirea de anul asta se datoreaza exclusiv recesiunii care a afectat economia Romaniei. Nu exista nicio corelatie a inflatiei cu rata dobanzii de referinta, cu masa monetara sau cu money market rates (nu-mi vine acum traducerea cea mai buna in romana), si asta pentru BNR-ul are alte “treburi”, acelea de a tinti cursul. Nu vreau sa intru in detalii mai tehnice, dar prima explicatie pe care o gasesc la comportamentul BNR-ului e de ratiuni social-politice. Isarescu stie ca romanii sunt sensibil la curs, stie ca are o imagine buna tocmai din acest motiv si nu cred ca vrea sa riste capitalul de imagine pe niste masuri care cu greu pot fi intelese de popor. Mai mult Romania e o tara in care multi au credite in valuta, ei fiind platiti in lei. O alta tampenie imensa, favorizata tot de politi ca monetata a BNR-ului din ultimii 5-6 ani, si o alta cauza pentru care romanii sunt extrem de sensibili la evolutia cursului, precum si un alt motiv pentru care BNR-ul tine la curs. Dar BNR-ul nu e nici Crucea Rosie si nici Unicef, iar daca nu-ti permiti sa-ti platesti crestiul in valuta fiind platit in lei, atunci meriti sa pierzi tot, pentru ca prostia si lacomia se plateste. Deci mai usor cu Isarescu si capacitatile lui manageriale si de ce nu intelectuale. Pentru ca Isarescu in esenta e un macroeconomist modest, care a terminat o specializare modesta in cadrul Ase-ului si care n-are nicio lucrare de specialitate de mare valoare.
Cum cred eu ca e jocul. Lui Ponta ii este foarte frica sa nu ii lucreze marinaru, cu serviciile secrete si atunci le promite baietilor ca ii pastreaza in functii daca nu ii fac jocurile batranului marinar.
De Costin Comba pe 22 January 2012 la 23:16 (#)Daca nu a gandit asa, si el chiar crede ce spune, atunci sa urmeze sfatul lui Solomon.
incep sa ma gandesc ca acest copresedinte din partea stanga a masinii USL vrea sa se asigure ca nu va castiga alegerile…
Vespasian.
De Vespasian pe 22 January 2012 la 23:21 (#)Alegerile se castiga cu ajutorul serviciilor. Cred ca Ponta a vrut sa transmita un semnal serviciilor sa-si joace propriul rol, si imi suna a un pas bine gandit.
De radu pe 22 January 2012 la 23:23 (#)@all,HOOOOOOOOOOOOOOO!
STATI PUTIN SI JUDECATI, VICTOR CIUTACU A PUS O INTREBARE, NU A TRAS O CONCLUZIE!
PONTA A VRUT DOAR SA FIE DIPLOMAT, CE-ATI FI VRUT SA SPUNA: ‘GATA, ÎI LUAM GATUL LUI MAIOR’?
De ex pe 22 January 2012 la 23:25 (#)corect, intr-o tara condusa prin televizor, sefii serviciilor sunt anuntati la televizor de unul dintre sefii opozitiei (care a uitat sa-l anunte si pe celelalt inainte) ca nu vor fi schimbati din functii. lovitura!
De Victor Ciutacu pe 22 January 2012 la 23:29 (#)Pai ne puteam trezi ca o va zice (face) dupa ce va veni la Putere. Asa ca macar stim o treaba si ne orientam catre altcineva. Se pare ca PSD nici nu are nevoie de dusmani daca il are pe Ponta.
De sandman pe 22 January 2012 la 23:43 (#)Eu cred ca Ponta mai ae si un “job” extra, de genul celui pe care il are si dna aceea, de la TVR (Rodica), ce nu se lasa dusa. Un remember al felului in care si-a cosntruit cariera politica (sau a fost “impins” in politica), a declaratiilor sale, a actiunilor(a uitat de cat de prieten era, pe bune cu EU, cum il invita pe TB la actiunile PSD-sia asta ce se stie oficial) conduc la ipoteza (pentru mine convingerea ) de mai sus.
De mona pe 22 January 2012 la 23:44 (#)Si nici nu straluceste prin inteligenta-ar putea fi si aceasta o explicatie, dar eu privilegiez mai mult prima ipoteza.
Salut,
Eu cred ca Ponta a spus ceea ce a spus, deoarece nu vrea ca in acest moment serviciile secrete sa fie “deranjate” de perspectiva schimbarii puterii. Deci ii e oarecum teama ca ii intarata pe Maior si pe Ungureanu si ii face sa il ajute pe Basescu pentru a-si salva fundul.
Deci declaratia asta e singura care putea fi facuta in acest moment, dupa parerea mea. Te faci frate cu dracul pana treci puntea, si numai apoi il executi
De Catalin pe 22 January 2012 la 23:47 (#)Offf…!!!
De nytro pe 22 January 2012 la 23:47 (#)Pai daca aia nu pun si ei umarul la daramarea “baricadei”, nu-l mai da nici Obama jos.
Sa reuseasca Romania sa scape de chel si mai vedem noi ce facem cu restu’
Nu cred ca e mana escrocului de Basescu ci ineptia lui Ponta sa creada ca, daca pupa public in cur serviciile secrete, ele se vor lepada inainte de termen de dictator… E o tampenie!
De Crisy pe 22 January 2012 la 23:48 (#)Am urmarit emisiunea, si Ponta nu a gafat dupa parerea mea, era foarte sigur pe ce zice.
De arcan pe 22 January 2012 la 23:48 (#)VAI DE NOI
Eu cred ca initiativa de a il pastra pe Mugur Isarescu la conducerea BNR este una salutara, intrucat el a demonstrat ca este un om capabil. Vizavi de celelalte comentarii, NU sunt de acord ca sefii SRI si SIE sa ramana pe posturi, avand in vedere ca sunt pe fata oamenii lui Basescu. Dar mai intai cred ca ar trebui sa il intrebam pe Ponta sa ne explice mai bine ceea ce a vrut sa spuna, inainte ca sa ne risipim in comentarii ca baloanele de sapun.
De Hornet pe 22 January 2012 la 23:49 (#)@mona
nu imi amintesc totusi ca ponta sa fi fost foarte prieten cu dn. basescu. in schimb imi amintesc cum domnul Voiculescu a “uitat” rapid cu cine candidase impreuna la alegeri in 2004…
De justias pe 22 January 2012 la 23:50 (#)Trebuie instalat un strain din nou. Astia sunt toti blat.
De Bond pe 22 January 2012 la 23:51 (#)Pai nen-tu Voiculescu cum a rupt continuitatea de fiecare data la inceput de mandat trecand unde i-a fost mai bine ? Si ce-ati vrea sa-i ostilizeze pe aia de la Servicii sa traga cu Basescu pana vin spumele pe ei ? Poate-o lasa si ei mai moale dac e pe baza de continuitate…Hai ca nu pot sa cred cat sunteti de naivi,faceti voi un joc aici…Vrea PC-ul conducerea vreunui Serviciu sau care-i treaba ?
De seinfeld pe 22 January 2012 la 23:53 (#)am ramas interzis victore….
De oly pe 22 January 2012 la 23:53 (#)Domnule Ciutacu si prostilor care sariti cu gura pe Ponta, declaratia a fost facut pentru ca Serviciile sa nu se forteze sa ii sara in ajutor PDL-ului.
Daca sefii Serviciilor s-ar simti amenintati, atunci USL nu va castiga nici 40%. E o declaratie politica si in acelasi timp TACTICA.
Nu iti trebuie multa minte sa o descifrezi.
Domnule Ciutacu, poate ii spuneti asta si lui Badea pe care il stimez foarte mult, dar care da dovada de infantilism in aceasta problema.
Poate il intrebati si pe Ponta, dar in particular si cu telefoanele in alta camera.
Numai bine!
De Boga pe 22 January 2012 la 23:53 (#)@ Madalina Pamfile
Prefer sa ma incred in judecata proprie si in aprecierile unor somitati in economie la adresa lui Isarescu, decat in comentariile unei (probabil) functionare de la ghiseu. Iar faptul ca incercati sa comparati Polonia cu Romania, va invalideaza si mai mult opinia.
De Drujbaru pe 22 January 2012 la 23:53 (#)Ca si o ultima precizare, parerea mea despre Isarescu este pur personala si nu imi fortez opinia asupra altora.
Domnul Maior nu e nasul de casatorie al domnului Ponta?
De Anca pe 22 January 2012 la 23:53 (#)@ Hornet:
Uite unul care gandeste inainte sa scrie o ineptie.
De Boga pe 22 January 2012 la 23:55 (#)@Anca: de botez, da’ banuiesc ca se si viziteaza
De Victor Ciutacu pe 22 January 2012 la 23:56 (#)@Boga: si n-avea telefon sa-i sune? ah, il ascultau serviciile care functioneaza =))
D-le Ciutacu
gresesti in privinta lui ponta. Ce era sa-i spuna lui radu tudor ca atunci cind va cistiga alegerile ii va da afara pe toti de la sri die banca nationala. Sa isi faca dusmani si mai mari din aceste institutii.Sa lucreze din greu acum pina la alegeri din greu impotriva usl.A apicar metoda foarte inteligenta “fa-te frate cu dracul pina treci puntea” si pe urma da cu ei de pamint. Si va da sint sigur dar dupa alegeri.Prin ce a zis el incearca sa-i atraga de parte lui tinind cont de trend nu sa-si faca dusmani mai mari decit sint. Nu este cazul acuma. O sa vezi ca dupa alegeri daca le va cistiga ii va schimba pe toti. Uiti ce face STS acuma, vrei sa lucreze cu si mai multa determinare impotriva usl.
De gyani pe 22 January 2012 la 23:56 (#)A procedat foarte bine bravo lui.
postacii pesedisti sunt la fel de multi si de inepti ca aia pedelisti
De Victor Ciutacu pe 22 January 2012 la 23:58 (#)Boga: multumim ca ne-ai luminat! Poate era mai bine, totusi, daca taceai.
Ponta zbiara mereu despre cum ii baga el la puscarie pe toti complici lu’ Bas, cand ajunge prim ministru, iar acum o da intoarsa ca sa-i pacaleasca pe SRI-sti. Bravo!
Try again…
De Bond pe 23 January 2012 la 00:00 (#)@ Boga …esti naiv…da cu smecheria asta de gradinita i-a prostit pe sefii serviciilor care vor trece de partea lui Ponta tragandu-i presul de sub picioare lui Base. Stiu placa,aveti incredere in Ponta el nu este Mircea Geoana sau poate este????
De dorubr pe 23 January 2012 la 00:04 (#)Nu cred ca Piata Universitatii va avea vreun efect asupra politicii dambovitene .Deja se vorbeste mai putin ,iar unele televiziuni au acordat spatiu insemnat din emisiuni partidului lui Diaconescu .Pentru viitorul acestei tari ar trebui sa se puna adevarul despre acest partid satelit al PDL . Probabil este Alba ca zapada despre care vorbea Lazaroiu.Deocamdata nu se vorbeste despre acest partid pentru ca ,probabil ,nu se poate crede ca tomberonul lui Tolea poate vreodata sa acceada intr-o functie de stat .Dar avand antecedente cu Viorel Lis si Halaicu ,nimic nu este imposibil .Cat despre Ponta nu ma mira nimic .Discursul lui politic este atat de anost si putin atragator ,incat gafele pe care le face sunt normale .Poporul in strada a strigat schimbarea ,iar el anunta mentinerea in fruntea unuo structuri de stat foarte importante ,pe cei care l-au deservit pe presedintele dictator .Nu are nici inteligenta politica si nici abilitatea necesara .El si Antonescu sunt personaje prea sterse ,incapabile sa faca fata situatiei politice actuale .Sunt lipsiti de forta si de curaj .Continui sa cred ,indiferent de ce spun multi ,ca Adrian Nastase ,ramane omul politic ,care ar putea sa invinga .Dar multi romani gandesc ,ca ar trebui sa stea in spate ca si cum partidele politice sunt numai fete curate ,iar Nastase este cel mai corupt.
De Katrinel pe 23 January 2012 la 00:04 (#)da orice afirmatie poate avea o justificare, regimul basist ne-a demonstrat asta, ceea ce putem sa facem noi (poporul suveran) este ce ne zice Mircea de atata amar de vreme, ca mai are un pic saracu’ si face doamne fereste un AVC: gandim bine in momentul alegerilor si apoi nu stam cu mainile in san 4 ani ci le sanctionam si cel mai mic derapaj.
De mineru pe 23 January 2012 la 00:07 (#)dar tot ce ni se intampla meritam din plin.
Sunt din ce in ce mai sigur de un lucru. Indiferent cand s-ar organiza alegerile (anticipat sau la termen) va iesi o mega-varza in urma careia o alianta monstruoasa intre USL si Basescu e inevitabila.
Think about it.
Cei din Piata Universitatii stiu mai bine asta.
La fel si Basescu… de asta sta linistit… Va juca cel putin rolul UNPR-ului din prezent, in noua regrupare.
De Crisy pe 23 January 2012 la 00:08 (#)Ponta a gresit-o clar. Nu cred ca a transmis mesaje. Nici catre sefii serviciilor (pentru asta putea sa regizeze o discutie cu Crin), nici catre cei de “afara” (doar ce s-a intors de “afara”).
Un Adrian Nastase ar fi spus: Sigur ca noi nu suntem tampiti sa schimba toti oamenii ce au facut performanta chiar si sub conducerea lui Traian Basescu dar acum nu este momentul sa discutam despre asemenea lucruri. Dupa ce USL va castiva alegerile o sa se faca analize si vom vedea la momentul respectiv
… si asta era raspunsul “corect”
De cristi pe 23 January 2012 la 00:09 (#)Schimbarile bruste de regim se lasa intotdeauna cu negocieri de felul acesta. Inclusiv in societati cu democratii vechi. Inainte de a-si da demisia, Nixon si-a negociat impunitatea cu vicepresedintele Ford. Care a si dat decretul de gratiere pentru Nixon imediat ce a preluat functia.
De Adi pe 23 January 2012 la 00:10 (#)Poate Ponta a gandit un astfel de joc “mare”.
Sau poate e cum zice M.Badea, un blat cu grupul de la Cluj (nu neg).
Sau poate, avand in vedere faptul ca nu l-a consultat pe Antonescu, o fi(n-as putea explica prin ce mecanism) un joc de putere in USL in conditiile in care Antonescu sustine iesirea din Parlament, iar Nastase, “eminenta cenusie” a PSD, e impotriva.
Inteleg ce zici, ca negocierea aceasta ar trebui facuta “a la luz de la luna” cum zic spaniolii si nu in public ca sa-i iriti pe acei anti-basisti pentru care schimbarea sefilor de la serviciile secrete e obligatoriu sa insoteasca schimbarea de la Cotroceni, dar sa fim seriosi: Ponta nu a excelat niciodata in public (acel “au furat mai mult decat noi” e doar un exemplu intre atatea altele).
Nu mai faceti caz. Nu e o surpriza declaratia. Stim cine a condus si cine conduce de fapt Romania. Ponta a spus un adevar. Tot ei o vor conduce chiar daca din 22 de mil. raman numai 5 mil de romani. Nici nu imi mai fac probleme ca o sa se schimbe ceva. E frumos sa visezi in Piata Universitati. Am visat si eu la Prima Piata dar mi-am revenit dupa aceia. Visati fratilor! Ca-i frumos.
De Crocodilul pe 23 January 2012 la 00:14 (#)Tu ce raspundeai la intrebarea asta și cât de util (tactic) îți era răspunsul?
De FuXi pe 23 January 2012 la 00:19 (#)@Dan, corespondent din Piata: inainte sa bagi in aceeasi oala galeriile si studenti cu ciudatii din noua dreapta sau agitatorii basisti poate ai face bine sa te informezi un pic ca risti sa pici in penibil…dupa cum a tot declarat in ultimele zile ASR ( dar la ce bun, ca oricum cine draq asculta, nu? )
suporterii nu au nici o legatura politica ( in afara unor indivizi dubiosi din galeria lui dinamo a caror nume si apartenenta la unpr e bine cunoscuta )
si cu atat mai putin studentii!!!
Iar in legatura cu dl ponta, rezonez cu parerea celor de aici , e o incercare stupida de a atrage de partea usl serviciile ..asta sau omu’
De Claudia N. pe 23 January 2012 la 00:20 (#)efectiv nu le are…Dar chestii de genul ce era sa-i spuna moderatorului cand l-a intrebat?? Pai frate daca in calitate de
politician nu stii sa scapi de o intrebare incomoda atunci apuca-te de sah! Sau de raliuri!
Mai trist e ca abia ce se terminase pe alt post magnificul speech a lui dd ( si ma apucasem deja o durere de cap- cine in toata
mintea l-ar vota???) ca vine si ponta si isi da cu stangul in dreptu’…
Intrebarea serii ramane totusi : oare si Crin e de aceasi parere?
@FuXi: eu nu sunt candidatul opozitiei la functia de premier
De Victor Ciutacu pe 23 January 2012 la 00:27 (#)Dle Ciutacu si eu am sarit in sus si m-au scapat la gura tot felul de sudalme,dar m-am gandit putin.Dl Ponta sau a luat palaria lui Machiavelli,si sa gandit ca n-are rost sa zadareasca “serviciile”sa-l sprijine pe “Matelot”.Si dupa acea sa-i fractureze pe agenti ,cand m-am dumirit.Treaba “Primului Ministru”nu e a “Serviciilor” ci a Presedintelui.Asa ca la lasat pe Dl.Crin Antonescu sa se spele pe cap cu “serviciile”secrete.Ori cum Dl.Antonescu este mai abil sa se descurce cu presa,si fara sa zgandareasca un roi de viespi cu un bat.Adevarul este ca “serviciile”trebuiesc primenite si transformate in
De ANONIMUS pe 23 January 2012 la 00:27 (#)sevicii in slujba publica si nu in slujba unui dictator “in spe”.Cred ca dl .Antonescu este OK,iubind peste poate “serviciile” care l-au urmarit de sa saturat.Rabdare cred amandoi in timp ce-si ascut “tomahwkurile”.Vrea sa cred.
poate ar trebui sa fii
De Bond pe 23 January 2012 la 00:30 (#)Domnule Ciutacu bine faci ca nu îți cumperi mașină si, mai ales, bine faci ca cu șofezi!
De Serban pe 23 January 2012 la 00:37 (#)Sunt convins ca ai fi șofer e tipul ce se uită strict la prima bară!
Eu as citi raspunsul și cu ochii si mai ales cu nevrozele lui Băsescu!
De FuXi pe 23 January 2012 la 00:39 (#)antonescu trebuie sa ramana doar cu pc-ul, atata munitie le-a dat pdl-lor ponta zilele astea cat nici nu sperau….s-a terminat si oportunitatea asta pt usl
De cami pe 23 January 2012 la 00:44 (#)Vizavi de Ponta, Maior si grupul de la Cluj, investigati de ce nu s-a ratificat acordul cu Siria, iar Haysam e liber dar nu poate fi extradat in Ro !
De Tataie pe 23 January 2012 la 00:52 (#)@Tataie: stiu, ne-a zis Basescu, s-a opus coruptul Titus, ca nu cumva sa-l aduca el pe teroristul pe care tot ai lui l-au facut scapat peste granita
De Victor Ciutacu pe 23 January 2012 la 00:55 (#)Buna seara,
Care era cel mai potrivit-intelept raspuns la aceasta intrebare?
Nu mi-a placut d-l Ponta. Am vazut asa o disperare stapanita cu greu de a ajunge la putere. Usl nu m-a convins ca are solutii concrete la situatia actuala a Romaniei. Sper sa nu ne multumim cu “doar sa nu fure cat fura astia”. Pai ce-i asta? Sper ca sunt constienti(cei din Usl) ca romanii vor fi cu ochii pe ei. Dc vor intoarce spatele Romaniei, vom protesta la fel ca acum. Nu e nimeni de neinlocuit. Sper ca le e clar asta. Off..
O saptamana usoara!
De krinos pe 23 January 2012 la 00:55 (#)numai bine!
Draga Katrinel daca nu Dana(AKA)esti dulce.Ce spatiu ii trebuie lui DDD,crezi ca nu-i face loc din pricina afacerii Elodia “redivivus”?OTV-ul o sa aiba spatiu 24 din 24 pentru alegeri,din pacate, avand in vedere cati “bizoni”pasc pe imasele patriei.
De ANONIMUS pe 23 January 2012 la 01:00 (#)Claudia N. BNR e serviciu? (Are un tâlc întrebarea asta retorică, deși la prima vedere ar fi cam căzută din pom!!! – ghici ghicitoarea mea)
De FuXi pe 23 January 2012 la 01:01 (#)Ce polemici!Cine l-a promovat pe TBasescu,nu Iliescu si cu P Roman? Cui i-a fost mila sa-l bage la zdup pe TB ,nu lui A Nastase?Sunt toti intr-o cirdasie,nasi fini…acelasi sistem cu doua grupari ce-si dau rindul la putere.De data asta “inregimentatii” in frunte cu TBasescu nu se mai lasa dusi..Despre Isarescu…si Iliescu a vrut sa-l schimbe va amintiti? La loc comanda…nici nu se putea ,cind de fapt adevaratii conducatori ai Romaniei sunt Isarescu si FMI…TB este o “papusa”,un executant perfect ,f greu de schimbat,mare pacat,putini romani s-au trezit si cam tirziu …Romania ar avea o sansa numai daca rade tot,ceia ce nu-i posibil…Am lacrimat in seara asta la emisiunea lui M Badea…cita dreptate si curaj aveti….
De cristina.amina pe 23 January 2012 la 01:03 (#)@ cristina.amina
Hai, nu lua si tu pesimismul lui Badea asa în serios … Are și el momentele lui de Vali Stan … ar vrea ca lumea să se suprapună total pe calculele/predicțiile sale. Nu-i Pitia … Ți-o spun cu oarecare pricepere în breaslă.
De FuXi pe 23 January 2012 la 01:11 (#)@cristina.amina
De justias pe 23 January 2012 la 01:12 (#)“..Ce polemici!Cine l-a promovat pe TBasescu,nu Iliescu si cu P Roman?…”
promovarea despre care vorbiti a fost facuta de petre roman in 1991. in 1992 basescu schimbase deja macazul impreuna cu petre roman.
adevarat promovare a fost facuta de CDR si mai apoi de alianta DA, apoi PC+Voiculescu…nu vad ca ii amintiti in enumerarea dumneavoastra! aliata DA!? va spune ceva? care sunt acele doua grupari ce-si dau randul la putere?
Eu cred ca Ponta a fost doar ironic. Face acelasi balans al autocontrazicerilor pe care il face Basescu de ani de zile, in ideea ca nici Base nici preainscaunatii securitatii statului sa nu mai stie ce sa creada.
In multe privinte, Ponta e fascinat de puterea, aroganta si tupeul animalului politic Basescu.
Am remarcat iesirile lui violente de limbaj dupa fiecare atac basist mai consistent la adresa lui. Isi propune stari de calm desi fierbe in el dorinta razbunarii. Sa nu uitam ca e un fost procuror,invatat sa aiba aratatorul teapan catre ceilalti ,”vinovatii”..
De ziare pe 23 January 2012 la 01:29 (#)pentru ca asa scrie aici…ca al meu idiot comentariu ar fi necesar…il comentez…ce sa fac ?
De karl aeschmann pe 23 January 2012 la 01:42 (#)hai s-o luam (concis si exhaustiv-ce tembel suna)pe puncte…
1/lacomia si frica guverneaza ORICE clasa politica…de oriunde…
nu te iei de “scarbicii”…ca…nu stii de unde ti-o iei (asa gandeste orice politician de calibrul lui ponta)
nu te iei de banci…ca…mai ciutacule (iarta-mi “pertuul” da’ te urmaresc la tv-ziare nu cetesc- si…cumva esti parte din universul meu)…so…nea ciutacule…suntem de-o varsta…si sunt convins ca stii…banca nationala a romaniei…nu e a romaniei…romania se imprumuta la banca nationala a romaniei…ai prins ideea…nu o mai dezvolt…o fi salvat mugurel si stabilizat si…ce-a mai executat (asta-i cuvantul) el…dar ponta stie…si-si vede de treaba lui (adica de treaba psd’ului …pardon…
2/peroratiile de asta seara (ca nu pot numi discurs cursiv ce-a fost) sunt chestii obisnuite in orice moment politic de “observatorul” ia tinta…”sniper’ul’ executa tinta…de aia si basescu tace…sa nu fie reperat…boc e “decoy’ul’…momeala…
3/vei vedea ‘fraternizari’ de te crucesti in urmatoarea perioada…
4/atata timp cat armata romana (si nu numai ea) executa ordinele intocmai si la timp…americanii nu o sa-si vare coada…iar europenii sunt fericiti daca sarim cu francu’…pardon …euro’ul sa scapam economii vestice in vreme de restriste (stii la ce ma refer…
5/basescu si guvernu’ pe care’l stim….nu sunt miza reala a jocului…amaratii aia din piata…sunt doar material de stiri…
asteapta nitel…n-am dovezi…da’ am o banuiala dracu’…ca alta e miza…si daca o sa am dreptate…o sa-mi dau cu pumnii’n cap…ca va fi nasol…
deschide ochii…eu…personal…ma pregatesc sa-i inchid la loc…
Victore,
Referitor la ce gandesc cei din Diaspora despre SRI STS SPP
La Manifetatia de astazi de la Londra, de solidaritate cu Manifastrile, din Tara a fost urmatorul Afis foarte apreciat, ceea ce spune tot despre ce gandim despre SRI
Out Communist – Secret Service- Mafia who govern Romania led by the Dictator Train Basescu!
( Basescu portet Hitler)
I’ve always satisfied myself.
Can anyone else satisfy me?
(casca General Securitate _ Emblema SRI) Common main Commander in Chief, Have we ever failed to obey your orders? We’ve been abolished ‘’SECUTITATE’ But never Disbanded just PRIVATISED!
(Poza Lasciva Udrea) Have I ever fail to satisfy you?
(Poza Baconski) I rigged enough votes in London&Paris to make you Romanian president. I brought you Clinton!
Now I’ll bring to the party 2 million votes to make you my leader supreme. Would that satisfy you?
(poza Basecu cu Sobor de popi) We will worship you as God and brainwash every voter.
(poza Roberta si Parlament voturi Furate) With my Hocus-Pocus I’ve forged a live voting where 80 counted as 160.
With my counting expertise with only 1 voter we’ll always be the winners. Would that satisfy you?
Iar printre zeci de scandari urmatoarele vorbesc de la sine
Aceasi Securisti, Jandarmi si SPP-isti!
Aceasi Securisti, Jandarmi si STS-isti!
Jos Guvernul Securisto-Mafiot!
Cea mai GUSTATA scandare ” Orice Agramat sinitru poate ajunge azi Ministru!”
Printre afisele in Engleza au fost si :
Printre afisele in engleza au fost si :
De Barosanul pe 23 January 2012 la 01:48 (#)’STOP! Sick, Poor & Elderly (Killed) System Deleted’’
‘Enter- Romanian Democracy = SRI System Deleted’
‘I.M.F. Loan = Romanian Mafia Bailout’
‘Barack Obama!
The USA’s Ambassador in Romania condones the oppressive regime, do you?’
”Basescu,Udrea, Boc & Cronies
The National Economy is not your personal bank account!”
Eu cred ca Ponta are acordul lui Antonescu. Este imposibil sa nu fii discutat impreuna asemenea subiect pana acum!
De Val pe 23 January 2012 la 01:50 (#)Victore,
poti sa ma lamuresti de ce nu-mi apar comentariile? E a trei-a oara.
De Barosanul pe 23 January 2012 la 01:54 (#)@justias,
Pentru improspatarea memoriei, aici
Si aici
Nu au fost prieteni, de acord, dar a existat o “sincera admiratie”-intrebare este: cine pe cine a admirat mai mult si mai intai?
))))))
De mona pe 23 January 2012 la 01:54 (#)Si pentru ca tot spunea Sandman mai sus ca e bine sa aflam de pe acum strategia posibila, tocmai ce am descoperit si eu saptamana trecuta din discutii preferintele politice ale unor colegi de serviciu: si ca sa vezi surpriza – prefera actuala putere. A fost absolut uluitor, nici acum nu mi-am revenit. Dar principala cauza a uluirii a fost neidentificarea cel putin a unui lucru pozitiv facut in cei 7 ani. Ca tot acuza Antena3 ca nu se concentreaza asupra lucrurilor pozitive. Si le-am cerut sa imi enumere cateva, hai nu cateva, dar unul, macar unul. Am facut un compromis, si sa imi spuna ceva in afara celor min. 25% taieri, … dar nimic, nada. Din clasa negative, singurul lucru, ca sa tin piept, de mentionat, si care nu poate fi dezbatut, a fost furtul din parlament al Robertei. A fost singurul lucru asupra caruia am cazut de acord ca se impunea demisia. Insa cu toate acestea au ramas pe pozitie, de neclintit.
Apoi trecusem sa comentam atitudinea presedintelui, si le dadusem un exemplu din presa chiar din ziua respectiva, la cald, si tocmai ce citisem ca se adresase jurnalistilor cu (parafrazand) “Nu sunteti la vreun protest?”. Atitudine aroganta, sfidatoare pana la cer si mai sus. Insa nicio reactie vizibila(dar parca le citeam gandurile ca: bine le-a zis!). Lor le ardea de imaginea Romaniei in afara, ca vezi Doamne, protestele ne strica imaginea. Whaatttt? Tampenie mai mare ca asta n-am auzit. si multe altele..
Cine stie cati sunt carora le place atitudinea asta de arogant, de sfidator..
Doamne ai mila de poporul asta!
De krinos pe 23 January 2012 la 02:10 (#)Buna seara la toti , l-ati invirtit pe Ponta pe toate partile ,(este bine rumenit ,bun de mincat pentru unii)dar va rog sa fiti si atenti si sa RETINETI ce spune Cind foloseste limbajul lui Basescu nu-i bine ,cind este retinut si cintareste ce spune ,vai ,conspira etc.
De Maria pe 23 January 2012 la 02:29 (#)A fost o emisiune frumoasa ,pentru mine nu a punctat ce au in program ,impozitarea diferentiata ,vor reveni pina la alegeri cu toate informatiile legate de programul lor sint sigura
Probabil ca vor incepe grevele ,nu scapa asa usor pdl ,piata trebuie sa fie chiar si cu citiva oameni ,dar nu va fi asa ,toti grevistii se vor alatura si pina la urma vor intelege ca fara partide nu pot face nimic Sint o voce respectata dar fara instrumente decizionale
Rovana Plumb a gresit ,trebuia sa fie mai controlata .Din punctul meu de vedere D-nul Ponta nu a gresit cind a spus ca toti profesionistii vor ramine ,este politician ,bine a facut .
Multumesc D-le Ciutacu ,va astept la emisiuni ,multa sanatate ,Maria
E greu de explicat atitudinea opoziţiei civice (presă, bloguri, personalităţi). Se pare că ne pregătim pentru inevitabila înfrângere şi căutăm vinovaţi din timp. Indiferent ce face opoziţia politică, şi mai ales liderii ei, rezultatul este un potop de critici care mai de care mai năstruşnice. Cu foarte puţine excepţii – de ex. Bogdan Teodorescu – ceilalţi critică tot ce face sau nu face opoziţia politică. E de mirare că USL rezistă cu asemenea prieteni, şi va fi un adevărat miracol dacă reuşeşte să câştige puterea.
Adevărul e că nu cunoaştem contextul afirmaţiilor lui Ponta. E posibil ca USL să fi primit anumite semnale de revoltă (sau măcar de curluntrism) din partea celor trei. Compromis? E inevitabil în politică. Nu ştim. Dar criticăm.
De cristi pe 23 January 2012 la 02:45 (#)acu’ vazui.
wow !
De ソリン pe 23 January 2012 la 02:45 (#)daca n-a fost diplomat (ca sa-i linisteasca),
atunci a dat-o in bara.
mai bine se eschiva si spunea ca trebuie
analizat si ca se va lua o decizie dupa ce
schimbul de putere va fi realizat.
- “independenta” a trei institutii” ?
- “structurile dna si ani tre sa ramina” ?
- “structurile care ramin dincolo de politica” ?
- “… unde lucrurile au mers bine” ?
eu ma intreb cum poti cuantifica cine n-a facut
jocurile fiintei extraordinare si in ce masura
poti spune cu mina pe inima ca nu vei folosi
chiar tu respectivele institutii ca instrumente
de presiune asupra adversarilor din urmatoarele
guvernari.
A sunat mai rau decat pare, “vejnicul” de la BNR a stat in functie indiferent de culoarea politica si este printre putinii oameni care nu au demontrat incompetenta sau hotie (nu cred ca e cazul sa ne punem problema schimbarii unor asfel de oameni ci a multiplicari lor) e suficent sa gandesti Udrea ca apoi Isarescu sa para “Dumnezeu pe pamant” . Cat despre SRI -SIE oricum nu are un cuvant de spus la numirea lor pana nu e Basescu suspendat (nu guvernul ii numeste). Singurul lucru de care sunt sigur, indiferent de promisiuni daca va exista posibilitatea sa-l dea jos pe Basescu sau clica lui politica (sigur o va face ..fie doar si premiza umilintelor din ultimi ani) . Sa nu ne uitam istoria totusi, Vlad Tepes a obtinut tronul de la sultan (promitand mult tribut) odata ce a avut tronul stim cu totii ce s-a intamplat …Ce vreau sa zic prin asta (cateodata trebuie sa dai si semnale de ganul asta pentru cine trebuie sa auda).
De Craciun Nicolae Cristian pe 23 January 2012 la 03:57 (#)Ponta e prostanacul RELOADED.
De IO pe 23 January 2012 la 05:12 (#)Au de invata multe de la Iliescu.
Bravo Ciutacule, bun articol! Imi schimb in bine parerea despre tine, chiar daca esti republican si alegem un presedinte – exponentul unui partid si al unui grup de interese care poate fi santajabil si dirijat de Securitate. Inca o data Felicitari!
De big pe 23 January 2012 la 05:54 (#)daca nu e blat cu Base cum banuie si asa multi liberali, atunci e un prostanac la fel de mare ca Geoana
De oliver pe 23 January 2012 la 07:24 (#)privesc cu groaza cum Crin il tine de mana si bate si el campii cu gratie. ex: asa zisa declansare a alegerilor daca toti parlamentarii isi dau denmisia! sa vb cei cu studii in drept constitutional ca de gargaragii ne-am saturat!!!
Eu cred ca alegerile anticipate vor da satisfactie strazii si vor rasturna regimul mafiot condus de Basescu dar vor crea o situatie politica subtire in care alianta cu Basescu sau cu ticalosii de la UNPR vor fi inevitabile…
De Crisy pe 23 January 2012 la 07:59 (#)Ooooo, ce-mi place, ca sa parafrazez ‘Ponta pentru noi este Geoana 2′. Astia au sa piarda pe mana lor alegerile. Daca baga si SPA inainte de alegeri treaba e ca si aranjata
). Oricum sunt sigur ca este inceputul unui lung sir de gafe din partea lui mai ales ca am observat ca nu stie sa se comporte sub stres, o ia binisor pe aratura.
De ovidiu pe 23 January 2012 la 08:01 (#)foarte adevarat… nu prea sunt comentarii de facut, il schimbam pe base si dam de fraxu!
De vlad pe 23 January 2012 la 08:28 (#)Domnule Ciutacu ce nu s-a inteles?TOTI SUNT O APA SI-UN PAMANT!!parca asa spune proverbul….nu?strategia va fi in felul urmator…..Basescu daca strada va ceda….ne va nimici pe toti….de la mic la mare caci….furia lui nu are limite,,,,si slava domnului timp mai este berechet sa ne arate cat este el de dictator…..apoi…..pana in toamna la alegeri se va dezice de p.d.l caci nu uitati… el calca peste cadavre….si u.s.l-ul va fi urmatorul lui aliat caci nu isi taie singur craca de sub picioare si nici de o sinucidere in direct nu este in stare…..nu credeti?aceasta va fi strategia lui….iar oamenii sa nu creada ca el in tot acest timp…de cand tace….nu face nimic,,,,gresit….el faureste strategii…si se gandeste cum sa inchida gura amaratului de popor care nu se supune gandirii lui bolnave,,,,caci nu uitati PUTEREA ITI IA MINTILE!!!va rog sa cititi acest mesaj si ne auzim dupa alegeri sa vedem cata dreptate am,,,,caci am intuit cam tot ce a facut el pana acum,,,,tocmai de aceea nu l-am votat si mi-as dori sa am pe cine sa votez ,,,ca si partid,,,,ca si presedinte,,,,iar Ponta si Antonescu ,,,,daca ar fi lasati sa conduca ei cu gandirea si strategia lor,,,,,nu a celor care se afla in spatele acestor afaceri…de partid….poate ca am avea ceva de ales….insa….asa….toate cele bune va doresc!!!!si poate ca TOTUL SE VA SCHIMBA IN BINE INTR-O ZI IN ACEASTA TARA…FRUMOASA SI BOGATA SI VOM FI MANDRI ,,,,CA SUNTEM ROMANI!!!
De aura pe 23 January 2012 la 08:34 (#)Daca Ponta a vorbit pt noi e grav. Daca a spus-o din interese strict politice e iarasi foarte grav. Intr-o tara condusa de nasi, fini, socri si cumetri e pana la urma o atmosfera normala.
De manu pe 23 January 2012 la 08:40 (#)Deci sa inteleg ca stau ca un bou si inghet de frig in strada,caci cei care l-au (il) ajutat pe basescu sa-si faca de cap cu tara asta,sunt buni si pentru viitor !Daca liderul opozitiei spune asta eu renunt sa mai merg la proteste,este inutil,nu se va schimba mare lucru !
De cornel pe 23 January 2012 la 08:58 (#)Imi plac gandurile absconse al micului Titu!
Ca sa-l dai jos pe tiran primul lucru pe care trebuie sa-l faci este sa-i linistesti garzile.
Dai cu fum pe langa stup sa nu te intepe paznicii!
De Plano10 pe 23 January 2012 la 09:01 (#)Total de acord cu ce-a spus Mircea Badea aseara…nici eu nu-l vad premier pe Ponta.Chiar daca va castiga USL cu 70% si Ponta va fi desemnat premier…va fi onorific…exact ca boculet…altcineva va apasa pe butoane.
De urs289 pe 23 January 2012 la 09:09 (#)Asta o fi spus-o ca sa nu mai fie in contradictie discursul cu actiunile…ca pana acuma n-avea ce discuta cu puterea asta ticaloasa(ca orice discutie n-are nici un rost ca tot cum vor ei fac)…da’ cand e chemat,se executa intocmai si la timp,stand la aceeasi masa cu insusi “stapanul izmenelor” care de curand a devenit domnul Oprea in discursul micului procuror.Datorita lui Antonescu si liberalilor inca imi pastrez puterea de a arunca in scarba stampila pe USL la alegeri…asta daca nu se duce si asta pe la vreun spa….
pai asa poate sa-l tina si pe predoiu! o declaratie cam ciudata.
De marian pe 23 January 2012 la 09:23 (#)totusi, daca ma gandesc bine, i-as pastra si eu pe sefii serviciilor, dar le-as da un buget de 10 ori mai mic!
ungureanu este omul de influenta al b’nai b’rith! isarescu apartine unor cercuri cel putin incerte care transced puterea statala in Romania iar maior,sarmanul de el, e total lipsit de profesionalism! sa intelegem ca se va mentine acelasi sistem impus de interese care se afla dincolo de granitele acestei tari??????
De Cata pe 23 January 2012 la 09:30 (#)@Barosanul: fiindca mi se intampla sa mai si dorm
De Victor Ciutacu pe 23 January 2012 la 09:37 (#)Probabil ca asta i-a transmis lui Ponta Marele Licurici ca trebuie sa faca daca vrea Puterea: sa-i pastreze p-astia trei. Si s-ar putea sa-i mai transmita ca n-ar strica o alianta usl-pdl. Vai de capul nostru!
De us of a pe 23 January 2012 la 09:38 (#)Nu a fost oare Traian Basescu mana dreapta a lui Stolojan?Cine il bocea pe acesta in momentul in care s-a hotarat sa nu mai candideze?Si oare nu Stolojan serveste FMI-ul?Ati vazut cu cata ura si inversunare a vorbit acest ,,tehnocrat”despre ce si cum poate pati Romania?Mie mi s-a parut a amenintare.Si de ce nu imprumutat Romania bani direct de la BNR,pentru ca avea 35 de mld.euro si a imprumutat de la FMI,CE, etc?Poate ca Basescu este o papusa in mainile unor interese mondiale.
De mihaela pe 23 January 2012 la 09:47 (#)ce sa ne asteptam de la o asa zisa “opozitie” a carei realizari majore in ultima perioada o reprezinta: un miting anuntat de 60.000 oameni unde abia daca au fost 40.000 si unde s-a dansat pinguinul (chiar daca declarativ miting-ul a fost al sindicatelor), favorizarea infractiunii Robertei Anastase prin lipsa din plen la votarea legii pensiilor, organizarea unui miting de 4000 de oameni cand ei au anuntat ca vin 10.000, altceva nimic. Ponta si cu Antonescu habar n-au cum sa tina in mana organizatiile din teritoriu astfel incat partidele lor sa aiba o imagine apreciata de catre electorat.
De Ionut pe 23 January 2012 la 09:49 (#)Nu am si nici nu am avut nici o asteptare la de USL.
Daca ei cred ca vor castiga alegerile doar prin votul negativ impotriva PDL….. se inseala amarnic. Am gresit in 2008 votand PDL, am gresit in 2009 votand Antonescu (si apoi Geoana) anul asta nu ma mai duc la nici un fel de alegeri.
Buna dimineata Victore!
1) Poate ca omu’ a fost ironic – chiar daca nu il banuiesc de atata fler.
2) Poate ca omu’ s-a gandit sa le propuna o colaborare astfel incat sa-i linisteasca si sa-l ajute in demersul de a-l demite pe Basescu
3) Poate avea nevoie urgenta la toaleta si a zis s-o scurteze.
O zi buna!
Cu stima,
De cristinuzzu pe 23 January 2012 la 09:58 (#)Cristi
Jocuri mizerabile pe seama nefericitilor … Exact ca Badea si mie mi se rupe inima de mila oamenilor alora care au stat in vant si in ninsoare cu o hartie in maini …
Le tremurau mainile , dar aveau DEMNITATE , cu muuuult mai multa decat o curva infofolita in haina de blana razand dintr-un Q7 !
Sunt sigur ca dupa o zi de chin in strada multi dintre ei s-au dus acasa si poate nu au mancat nimic !
PACAT !…
De gabriel pe 23 January 2012 la 10:05 (#)Sa nu aiba parte imbogatitii astia de nici un leu facut pe seama nenorocirii altora !!!
@FuXi : inteleg unde bati, dar zi pe romaneshte
De Claudia N. pe 23 January 2012 la 10:11 (#)@Ciutacu : am citit mini interviul si mi-ar placea ca intr-un viitor articol sa detaliezi raspunsul la intrebarea privitoare la monarhie. Poate e timpul sa incepem sa dezbatem si asta!
Sunt lucruri care trebuiesc spuse,daca se fac “prieteni” cu dracu ca sa treaca lacul fie,p’orma pot sa primeneasca si s’o faca p’aia dreapta,nu zgandari musuroiul de viespi,iei mai bine cuibul.Si ei stiu ca alegerile anticipate sunt inevitabile si o noua configuratie politica se arata.Nu avem de mult parlament,avem doar Parlamentul European.Bruxelles-ul ia atitudine.Fondurile europene trebuiesc sistate imediat,pana situatia Romaniei se va clarifica.Ponta este un baiat istet,educat si ok din partea mea.Cei ce cauta sa bage in aceiasi oala pe toti care au facut bine,sunt pusi sa faca asa ceva si nu ma intereseaza,veche placa zgariata.basescu e expirat si boc alterat.
De 14you pe 23 January 2012 la 10:14 (#)@Claudia N: nu-i nevoie de mare dezbatere, e simplu. pentru schimbarea formei de guvernamant e nevoie de referendum cu modificarea Constitutiei in acest sens. cu toate ca pare intremata, monarhia nu trece (asta ca sa fiu amabil) de 10% aderenta. deci case closed.
De Victor Ciutacu pe 23 January 2012 la 10:17 (#)incep a va spune ca sunt un sustinator usl, simpatizant liberal …
chiar nu inteleg de ce vreM sa NE taiem craca de sub picioare si sa facem un fum mult prea mare ?
Radu Tudor a intrebat , iar Ponta a raspuns diplomatic. fiindca, teoretic, serviciile secrete nu sunt implicate in jocul politic.
pe acelasi principiu, daca un politician roman ar fi intrebat ce crede despre unguri(din ungaria sau din secuime), credeti ca n-ar raspunde diplomatic cit de frumoase sunt unguroaicele?sincer, chiar cred ca a fost un raspuns pur diplomatic…
daca i-am intreba pe romani, intr-un studio tv daca l-ar vrea spinzurat pe t,b, cam ce credeti ca ar spune?
chiar credeti ca avea rostul sa scormone musuroiul?sa nu uitam ca Maior e singur, dar mai sunt si altii in sri care simt ei ce simt…
De ex pe 23 January 2012 la 10:17 (#)Domnule Victor
De Ovidiu pe 23 January 2012 la 10:18 (#)Sunt cateva chestiuni care ar fi trebuit sa dea de gandit la multa lume,pai domnul meu cum iti explici lipsa totala de consistenta a discursurilor de la mitingul usl?!?
Eu unul mi-am explicat-o destul de simplu….si anume la intalnirea cu primu ministru de dinainte cu o zi sau doua de miting s-a discutat “pacea ,armistitiu” domnule,mai precis “ne dam de o parte de la ciolan cu conditia sa ne lasati in pace si sa nu ne haituiti dupa ce preluati voi puterea”.
Poate par sau unii chiar or sa spuna ca sunt scrantit dar concluzia mea este
Partidul politic este, de fapt, o formă contemporană de dictatură, un instrument modern de guvernare dictatorială. O afirmaţie şocantă, dar nu trebuie să ne mai ascundem după degete. Partidul înseamnă domnia unei părţi asupra întregului, el creând o astfel o democraţie superficială. Partidul nu este un instrument democratic, întrucât e compus doar din acei oameni ce au interese comune, percepţii comune, o cultură comună sau aparţin unei regiuni comune. Acei oameni îşi formează un partid pentru a-şi obţine scopurile, a-şi impune voinţa sau a-şi extinde propriile crezuri, valori şi interese asupra întregii societăţi ca un întreg. Am spus până acum vreun neadevăr? Eu cred că nu.
Victore, eu vad ca astia de la universitate au luat-o pe aratura. CA USL=PDL, sus monarhia si alte tampenii. Eu nu sunt de acord cu asta si parerea mea este ca la universitate sunt si oameni adunati de la Diaconescu din partid.
De Alex pe 23 January 2012 la 10:22 (#)Inca o chestie: astia din strada nu fac nimic in afara de faptul ca striga “Jos BAsescu”. Ei trebuie ca unviersitatea sa fie punctul de intalnire si sa o ia spre cotroceni, nu sa strige ca nebunii. Niciun conducator nu a pciat fara violenta. Nu ma intelege gresit, dar asa au stat lucrurile peste tot. Daca nu sperii conducatorul, el nu pica. Basescu probabil se uita la televizor, bea un chivas regal si rade de oamenii care stau in frig.
Din punct de vedere democratic, niciun partid n-ar trebui să guverneze un întreg popor, întrucât poporul e o diversitate de interese, idei, temperamente, regiuni şi credinţe. În acest context, partidul reprezintă un instrument dictatorial de guvernare, care le permit unora cu interese comune să guverneze asupra poporului ca întreg.
De Ovidiu pe 23 January 2012 la 10:28 (#)Scopul formării unui partid este acela de a crea un instrument în a conduce oamenii, de exemplu a conduce oamenii neînregimentaţi politic. Astfel, partidul este bazat, în mod fundamental, pe conceptul autoritar şi arbitrar al dominaţiei membrilor unui partid asupra restului populaţiei. Teoria actuală a democraţiei spune că “un partid îşi asumă obiective care sunt acelea ale poporului”, o afirmaţie total falsă, doar pentru a justifica dictatura partidelor şi, indiferent de numărul partidelor existente, tot dictatură există.
Existenţa mai multor partide intensifică lupta pentru putere, iar rezultatul este acela al neglijării populaţiei, toate partidele fiind orbite de scaunul puterii. Un partid de opoziţie adesea denunţă şi denigrează acţiunile celuilalt partid aflat la guvernare. În această bătălie politică sunt folosite adeseori instrumente care pot constitui interesele vitale ale societăţii. De exemplu, un partid aflat în opoziţie promite când va ajunge la putere că va mări pensiile cu 50%. Partidul aflat la guvernare poate vedea în această măsură populistă o ameninţare a propriilor scaune, aşa că va mări pensiile cu 60%, contracarând promisiunile celuilalt partid. Dar, astfel, sunt epuizate resursele întregii societăţi, partidul aflat la guvernare urmărind să rămână la putere, indiferent de costurile sociale şi financiare în a-şi împlini acest ţel egoist.
@ Alex
Sunt tot felul de oameni. Și eu trec cîte o oră două pe zi pe acolo. Ce este interesant față de data trecută, este că nu au apărut încă ”baronii pieței”. Ce va fi la fel, va fi efectul cronicizării. O serie de participanți se vor îndrăgosti de acțiunea în sine care le oferă identitate îi situează într-un grup social. Apoi se vor cerne toate curentele injectate din afară. Ca să fiu cinstit, și eu cînd trec pe acolo încerc să injectez din ideile mele celorlalți. Ca eventual, ei să le strige și să le fac auzite prin televiziuni. Piața, nu-i altceva decât o portavoce imensă, auzită de milioane de persoane. Deci, nu judeca portavocea!
De FuXi pe 23 January 2012 la 10:36 (#)Asa e Victore,trebuia sa spuna ca-i schimba de-a doua zi si-i baga si-n anchete penale…Esti destept,Badea ce sa mai spun !
De Branzaru pe 23 January 2012 la 10:43 (#)A facut Ponta o gafa de proportii, sau nu? Nu stiu, pur si simplu nu stiu.
De MIHAELA pe 23 January 2012 la 10:46 (#)Constat insa altceva din cele 72 de comentarii de pana acum: Basescu i-a facut pe oameni sa-i urasca regimul atat de mult, incat multi sunt dispusi sa gaseasca scuze/justificari unor declaratii, sa le zic “mai aparte”, facute de cei ce sunt vazuti ca avand cele mai mari sanse in a lua conducerea tarii.
O fi bine, o fi rau?…
(Poate ca Vali Stan, la emisiunea lui de vineri, ne va decodifica mesajul lui Ponta)
Știe cineva? Bulai e fata sau nevasta lui Bulai cel bătrân și uns cu multe alifii, sau o întâmplare analitică majoră?
De FuXi pe 23 January 2012 la 11:00 (#)Basescu practica razboiul de gherila iar voi cereti adversarilor sa fie getlameni in lupta? Declaratia lui Ponta se traduce cum a mai zis unul mai sus. Ii incurajeaza pe cei din servicii sa il fragezeasca nitel pe tiran, ii va mai pastra putin sa dea din gusa apoi o sa ii “reformeze”. Zic si eu.
De tomanecredinciosul pe 23 January 2012 la 11:05 (#)Claudia N., pe studenti nu-i bag in nici o parte ci am spus doar ca cei din noua dreapta stateau pe linga ei cu gindul sa culeaga ceva tinerime iar cit priveste galeriile… duminica sub ochii mei un nenorocit dintr-o galeria amentinta cu moartea citiva oameni simpli care-i reprosau ca au aruncat cu pietre si le-au facut jocul securistilor de jandarmi, asa ca tu ramii cu ce ai vazut la televizor iar eu cu bulanele pe care le-am simtit pe spate duminica… si intradevar au fost multi infiltrati in galerii care au provocat aruncatul cu pietre dar asta nu-i face mai putini vinivati pt ca au fost foarte prosti si usor de manipulat in ciuda organizarii pe care o aclama!
De Dan pe 23 January 2012 la 11:07 (#)Mda… Dumneavostra acuzati politicienii ca nu dau dovada de “diplomatie” si ca uneori fac declaratii “primitive”, declaratii de care occidentul ar rade si cand se intampla sa dea un raspuns firesc va luati de ei! Acum serios, domnule Ciutacu, ce vroiati sa zica Ponta?! “Da o sa-i rup capul lui Maior cand vin la putere, o sa destructurez SRI si SIE si o sa le tai bugetele la jumatate!” asta trebuia sa zica?!
Daca (sa zicem) viitorul adversar a lui Obama in alegeri nu-i suporta pe sefii FBI si CIA si ii suspecteaza ca-l ajuta pe Obama si ca-i tin partea, credeti ca va spune vreodata public pe CNN sau pe FOX sau pe oricare alt post Tv din America altceva decat ca respecta serviciile secrete si ca ele sunt conduse bine si in interesul cetateanului?! Eu nu cred… Daca Ponta ar fi zis ca ii schimba pe sefii SRI si SIE si ca le reduce bugetele etc., a doua zi toata presa si toata propaganda basista avea sa zica: “Ahhhaaaa uitati ce face Ponta, ameninta serviciile secrete si cand vine la putere, o sa-si puna oamenii lui in functii si vrea sa se foloseasca de ele! etc, etc etc.” Doar poate nu inteleg eu bine si ma luminati dumneavostra…
De sunny pe 23 January 2012 la 11:08 (#)Claudia N., ca sa nu zic ca unii dintre ei au si fost platiti si rideau la umbra pe urma zicnd printre risete ca se duc sa-si ia banii… asa ca experienta mea de la fata locului cred ca-mi da dreptul sa cred ce am vazut.
cit priveste ponta probabil ai dreptate… astazi o sa se vada foarte clar de ce parte sint: singura lor varianta fiind sa-si dea demisia altfel o sa fie partasi la toata nenorocirea mafiotilor basisti
De Dan pe 23 January 2012 la 11:12 (#)Nu te grabi Victore.Ponta a spus intr-un context.Se referea la esaloanele doi si trei din institutii,acelea care au profesionisti.Aici a spus ca trebuie continuitate si sa nu fie politizate.Nu a afirmat nicicind ca va mentione sefii celor doua institutii pe care le-ai aratat.Daca reiei emisiunea vei vedea ca am dreptate.Eu asa am inteles.
De santinela pe 23 January 2012 la 11:15 (#)@Dan : vezi ca te contrazici…deci si tu recunosti ca au fost “infiltrati in galerii” si ca majoritatea nu are legatura cu acesti “platiti”.Oi fi fost tu in Piata, dar eu am rude de sange printre acesti baieti de la ASR si stiu clar cine sunt si ce vor:)..In nici un caz sa faca jocurile murdare ale vreunui partid sau altul..Poate marti cand vor fi 2000 dintre ei in Piata vor fi mai convingatori…
De Claudia N. pe 23 January 2012 la 11:30 (#)Victor, multumesc pentru raspuns. Dar daca o luam asa acum 5 ani cand Base avea 60 % intentie de vot, ce era sa facem? Sa tacem malc?
De Claudia N. pe 23 January 2012 la 11:31 (#)Inteleg ca esti republican si iti respect optiunea. Din nefericire pt mine eu sunt monarhista si am avut curiozitatea pacatoasa de a citi cateva comentarii de pe pagina unui tabloid cunoscut care apublicat azi comunicatul Casei Regale. Comentariile poporului se inscriu in urmatorul trend :
“huua regele ne-a furat si a plecat in 46 in elvetia cu banii poporului ” , “astia ne-au furat castelu peles si acum vorbesc”, ” mihai ne-a vandut comunistilor si acum vrea sa ne
ia si pensiile”..pe scurt..”d-aia sunt eu sarac ca e Fam Regala bogata”.
De asta consider eu ca e important ca macar acesti oameni sa fie educati in spiritul unor ARGUMENTE CONTRA MONARHIE CORECTE, altfel riscam ca pe veci sa ramanem o gloata de neinformati periculosi.
Stiu ca o sa-mi zici ca cine esti tu sa-i educi p astia, dar vrei nu vrei esti o voce publica si atunci cand si daca te vei hotari sa vorbesti despre acest subiect nu ne poate face decat bine!
Ciutacule,
Hai sa te intreb ceva: Se poate numi asta “greseala nefortata de adversar” – ca ma exprim in termenii aluia de te numea “Ziaristul Anului” ? sau incearca sa explice ambasadelor ca a inteles mesajul ? (ca mai zicea de curand ca noul PM trebuie agreat de Licuriciul Mare si Licuriciul Mic (Brux) ?
Vespasian.
De Vespasian pe 23 January 2012 la 11:33 (#)Cert e ca Basescu&co au reformat statul din perspectiva privarii contribuabililor de serviciile statului, neatingadu-se de securitatea economica si financiara a securistilor care… constituie, de fapt, “statul”.
Daca cei din opozitie nu sunt sensibili la vocea societatii civile sau a… vulgului, dispare discrepanta in raport cu regimul basist.
Ponta are o musca imensa pe caciula pentru intrarea la guvernare alaturi de securistii lui basescu, iar daca nu da semne ca ar lua in calcul macar o schimbare de optica si o minima flexibilitate, din punctul meu de vedere, ne indreptam catre proteste impotriva “comunistilor lui iliescu”.
Pana la alegerile anticipate sau comasate, Ponta are nevoie de voturile populatiei, si nu de cele ale serviciilor secrete asa ca nu mare mi-ar fi surpriza sa vad toate albacazapadele nascute din lapte de cuc basist strangand o majoritate… debordanta in viitorul Parlament.
Ponta poate mizeaza pe stabilitate… in fata trenului (criza globala).
De AC pe 23 January 2012 la 11:38 (#)Dar, chiar nimeni nu se întreabă dacă nu a fost cumva o întrebarea aranjată cu Radu Tudor?
De FuXi pe 23 January 2012 la 12:08 (#)Daca v-ati dat SMS-uri inca din timpul emisiunii, probabil ca nu ati avut timp sa luati in calcul ca intrebarea era de rahat. Si eu in locul lui Ponta as fi raspuns la fel. Servicile stiu multe despre Base, Udrea et comp,iar daca raspunsul ar fi sunat in genul “ii rad pe toti”, baietii, care ca orice roman verde pupa mana care ii hraneste, ar fi gandit-o la modul “las’ ca-ti vine tie roaga dupa alegeri, sa-i intrebi pe aia pe care-i tu ‘ Cum vrei sa-i ascunda pe portocalii? Cu probele aduse de Oana Stancu? Sunt bune, dar nu cunosti justitia din Romania… Ii trebuiesc probe beton, care stii unde se gasesc. Si eu as miza ca multi vor vrea sa-si cumpere linistea adunand probe pe care sa le scoata dupa alegeri, in functie de cine castiga. Scuze, dar aici ai cam gresit-o, si tu, si Badea
De marius pe 23 January 2012 la 12:17 (#)sa inteleg ca de doua ore nu pot sa postez ca vi se pare off topic?
De Alina pe 23 January 2012 la 12:19 (#)1. Sunt un om simplu, fara afinitati partide politice.
De Doina pe 23 January 2012 la 12:31 (#)2. Ce realiza Ponta daca declara aseara ca ii va taia pe toti, inclusiv pe Isarescu, Maior si Ungureanu??!! Cred ca a dat , totusi, dovada de diplomatie. Ultimii 2 trebuie sa-si aduca contributia la debarcarea marinarului, altfel va fi mult mai greu, mai ales daca nu reusesc nimic cu anticipatele.
3. In cazul in care , totusi, datorita manifestarilor/mitingurilor apolitice,democratice si populare, se reuseste obtinerea demisiei guvernului cu Boc in frunte, pe mine ma intereseaza mai mult care sunt propunerile USL pentru un nou guvern interimar de tehnocrati. Daca sunt destepti si fac publica componenta guvernului de tehnocrati pe care il va propune si sustine si tehnocratii pe care ii propun sunt , cu adevarat, apolitici, nemanjiti si nesantajabili si in primul rand cu experienta si expertiza pentru fiecare domeniu, cred ca USL va avea mai mult de castigat. Si cred ca si mitingurile vor creste in amploare daca manifestantii vor stii aceasta componenta si ori vor amenda , ori vor sustine structura posibilului guver de tehnocrati.
@Alina: intelegeti ca nu ma intereseaza corespondentele de pe blogul Mariei Grapini
De Victor Ciutacu pe 23 January 2012 la 12:32 (#)Te faci frate cu dracu pina treci puntea !
De Alexandru pe 23 January 2012 la 12:38 (#)Da, un titlu nepotrivit, dar era un mesaj catre politicieni in general. Scriu si eu cui pot dintr-un capat de tara, ca vorba PDL-istilor ce ma scuipa in fiecare zi cand ies eu la protestul meu:
De Alina pe 23 January 2012 la 12:55 (#)striga, ca si-asa nu te aude numeni! Multumesc!
Nu stiu daca e chiar o greseala.
A spune ca-i dai afara pe Isarescu si pe aia de la serviciile “mari”, mi s-ar fi parut o greseala. Acum nici nu stiu cum a sunat intrebarea, daca se referea strict la astia trei, sau asa, in general.
Sunt convins ca pentru cei trei exista si anumite presiuni internationale, sau un anumit de laissez faire, nu stiu daca explicite, dar cred ca Ponta le-a simtit.
Sincer, cei trei nu ma “deranjeaza” foarte tare, desi imi amintesc perfect de plansetul de copil al lui Ungureanu la un moment dat.
Mai important mi se pare Coldea de exemplu; va amintiti ca pana sa-l numeasca pe Maior, l-a numit cu mult inainte acestuia pe Coldea.
Nu stiu insa ce prerogative are PM-ul in privinta acestora…:-D
De Cristian pe 23 January 2012 la 12:58 (#)Bomba ar fi ca piticu sa anunte ca isi da demisia cu toata sleahta…acu in plenul parlamentului.
De Ovidiu pe 23 January 2012 la 13:12 (#)luati-o pe asta cum ar spune Mircea Badea,e adevarat ca sunt sanse 0 sa se intample…am cam ramane toti masca.
Raman la parerea mea, PDL-istii se agata de os, Opozitia este tot un fel de PDL care se agata de osciorul mic, si noua viermilor din strada o sa ni se inchida gura cu zapada si ger.Tara de cacat,atentate de cacat!
De Alina pe 23 January 2012 la 13:18 (#)Eu n-as fi facut atata caz, mi se pare lipsit de diplomatie sa se atraga atentia atat de tare. Probabil ca serviciile au negociat mult si de mult cu usl, posibil ca s-au pus conditii si s-au injurat, dar si baietii astia tre’ sa se faca si ei frati cu vreun drac, altfel n-au sanse de loc Si asa sunt vai de cozonacul lor, nu pot misca un deget, macar o umbra de speranta sa aiba! Oricum, tara nu poate fi guvernata fara baietii cu ochi albastrii, doar n-or sa se desfiinteze si ei de dragul marinarului, iar daca exista o sansa, cat de mica, ca cineva, c-o fi banca, c-o fi serviciu secret, c-o fi sarsaila in persoana, sa ajute la starpirea astora, sa purceada si-om mai vedea apoi!Pentru ca stiti ceva? Marinaru’ si haita sa sunt de mare rahat, dar oricine ar veni in locul lor, credeti ca va fi din alt neam? Din alta tara? Cu alte naravuri? Sa fim realisti, vom scapa de tiranul paranoic si de ticalosii cu care si-a facut mendrele, dar sa nu ne facem iluzii, nu se va transforma tara asta in vreo elvetie ori norvegie! Va salut,
De alien pe 23 January 2012 la 13:20 (#)Oare o fi complicat sa se faca in fiecare institutie publica “un recensamant” si sa se constate, cine nu este si, mai ales cine nu este si nu a fost niciodata membru al vreunui partid politic infiintat dupa 1990. Poate ar fi vremea ca aceia sa fie noii directori, sefi sau ce-or mai fi. Sunt atatia oameni destepti, corecti si cinstiti in tara asta, dar nu-i poate vedea nimeni. Stau in banca lor si-si vad de treaba.
De Cristi pe 23 January 2012 la 13:30 (#)“Spuma” societatii, marii sefi de trib, sunt cei multipoliultracalificati cu 2-3 facultati facute 3 in 1 la apelul bocancilor.
@alien,
De Alina pe 23 January 2012 la 13:40 (#)majoritatea celor din strada nu sunt naivi si stiu ca cei ce vor urma sunt tot politicieni,deci din acelasi regn. Dar eu una speram ca ei sa vada ca nu suntem viermii lor si nu putem fi tratati chiar ca niste gunoaie. Pentru mine ar fi fost un pas, si mi-ar fi dat speranta ca democratia poate exista, chiar daca
nu aceeasi democratie ca in Norvegia.
Off-topic: “Singura asemanare dintre 89 si acum in piata Universitatii este doar spatiala”
De cristinuzzu pe 23 January 2012 la 14:14 (#)@ Alex ..impartasesc aceeasi dorinta de a scapa de machitor dar asta nu este un lider comunist ce s-a inscaunat singur. Base din pacate a venit prin vot si dat de multi din cei care pling si se vaita acum in strada.Daca te gandesti tu si altii ca prin revolte si lupte o sa il dai jos te imbeti cu apa rece. La adapostul mandatului si a constitutiei machitorul va da ordin si vor fi facuti carne tocata ,,revoltatii,, si totul va fi legal si constitutional.
De dorubr pe 23 January 2012 la 14:19 (#)Ponta stie ca nu poate USL sa castige alegerile fara ajutorul serviciilor. Ori SRI e condus de unu care era PSD-is inainte si i-a transmis aluia exact ce trebuie. In alte cuvinte, se gudure pe langa servicii “daca ne dati girul, o sa fim draguti cu voi si va pastram”. Mai putem gandi ca in urma unei astfel de declaratii, Ponta & Co urmaresc sa tina inchise usile dulapurilor cu schelete pe care fiecare dintre ei le are…sa nu ii puna pe micuti sa lucreze si pe ei. Apoi, daca Ponta & Co au avut ceva discutii si cu ambasada Marelui Licurici, si aia se stie ca si-au dat girul pt Maior prin multele vizite ale FBI si a fost un mesaj de “ne supunem”.Nu a fost hazardat, “decat ca ” nu are experienta si il ia gura pe dinainte. Oricum….la imagine trebuie sa lucreze, asta vorbeste un nume propriu spunand mereu “eu cred, eu fac, eu o sa fac, eu propun, eu opinez, eu zic eu”….fac tot, PSD nu exista, EU exist ! Un novice care o sa duca atat PSD cat si USL la pierzanie. Din pacate, din spate nu vine nimenim, trebuie sa schimbam niste unii cu niste altii pe care ii cheama altfel dar sunt la fel. Si atunci, pt ce sa schimbam ?! Haos nene…..!
De zvc pe 23 January 2012 la 14:23 (#)Al 2 lea invins, dupa 10 zile…deci peste 5 zile, ghici ghicitoarea mea, cine va urma?
De gabi oarga pe 23 January 2012 la 14:25 (#)Ce gogoasa penibila, ce tentativa de prostire a prostilor cu demiterea lui baconschi, auzi, pentru jigniri! Ha-ha-ha!
De alien pe 23 January 2012 la 14:32 (#)Ponta tradeaza in direct, in Parlament. Cand lumea e pe strada contra lui Basescu, liderul opozitiei militeaza pentru “stabilitate” si isi asuma bugetul votat exclusiv de PDL ?!
De Tataie pe 23 January 2012 la 14:33 (#)Pe mine m-a scos din sarite faza.Sa inteleg ca o sa candideze la sefia statului de a decis asa ceva?Sa se hotarasca Ponta ce vrea:premier sau presedinte!Cat despre serviciile secrete,ar trebui sa inceteze cu abuzurile,cu luatul spagii,etc.Ca de aia nu intram in Schengen,daca isi inchipuie ca nu sunt cunoscuti in afara,isi inchipuie prost.Exista o evidenta a celor care lucreaza in servicii,a “curateniei lor”.A fost o manevra idioata din partea lui Ponta.Am inteles ca deja selecteaza cu grija oamenii care fac parte din politie,adica nu mai ajung orice panarame,pe acolo.Sunt mult mai prudenti si asta din cauza presiunilor externe.Parerea mea ,ca tot a picat capul lui Baconschi,e ca ceva e putred in relatiile externe.Vrajeala cu declaratiile nu tine.Asta nu e la prima abatere de acest fel.
De Irina pe 23 January 2012 la 14:48 (#)Ma faceti sa rad! Evident ca nu a facut nici o gafa. Daca nu e sprijinit de cei de la secu’, dispare din politica. Asa stau lucrurile la noi. Mi-e sila…
De Mariana pe 23 January 2012 la 14:49 (#)eu nu stiu ce se mai insista atata cu anticipatele astea cand adrian nastase a spus-o clar tare si argumentat juridic ca nu exista solutie constitutionala pentru asa ceva. sau mai degraba il lasa pe antonescu sa zdrangane din sabiuta de tabla sa se faca si mai mult de ras?
De bombo pe 23 January 2012 la 14:52 (#)afirmatia lui victor ponta trebuie descirfata in urmatorul registru. orice ofiter de informatii culege pe parcursul activitatii specifice si informatii pe care nu le poate exploata deoarece se refera la baietii de la putere, asa numitele informatii de sertar care isi dovedesc utilitatea la schimbarea regimurilor. prin captarea interesului sefilor serviciilor acestia stiu cand si cum sa procedeze cu informatiile de sertar….
De cetateanul gogu pe 23 January 2012 la 14:53 (#)Moamaa, ce discurs are Antonescu, ii rupe, vorbeste ca un protestatar de la Universitate.
De Tataie pe 23 January 2012 la 14:54 (#)L-au numit pe Baconschi negociator șef și l-au demis de la externe! Rămâne negociator? Nu mai înțeleg!
De FuXi pe 23 January 2012 la 15:06 (#)Victore,
generalii “conduce”, nu Maior nu Tractor nu…
De Soldatul Svejk pe 23 January 2012 la 15:24 (#)Mongoloidul stie asta, nu ca nu mai poate el de istet, ci fiindca i-au “esplicat” sefii:Ilici, Adrianus, socru preot si alti oameni de bine cum sta treaba.
Trebuie sa fi copil de tata sa crezi ca asta-i de capul lui acolo.Un altfel de Boc, e drept, mai inalt!
Vai si amar!
Continuati Victore!Nota 10 pentru voi!
Dar ce ziceti de gafa de astazi, la adresa revolutionarilor, de parca in sala erau toti revolutionarii, dar tot expresiile magice ale lui Boc au fost folosite – “bani castigati necistit” si “taieri”. Cred ca are nevoie de asistenta medicala, sa-i puna cineva un plasture pe gura, de exemplu.
De mirela pe 23 January 2012 la 15:25 (#)Claudia N., ok ramine de vazut!
De Dan pe 23 January 2012 la 16:40 (#)Nu am şi nu vreau să am, deocamdată, nicio părere legată de “gafa” lui Ponta.
De violet pe 23 January 2012 la 17:05 (#)Gestul lui Geoană de a-l invita mâine în Parlament pe Băsescu, pentru a-l scăpa de furia străzii sau de ruşinea de a nu participa, de frică, la manifestările dedicate Unirii, mi se pare o bilă albă în favoarea lui Ponta. Geoană i-a făcut pe faţă jocul lui Băsescu.
@ Tataie
Atat ai inteles din discursul lui Ponta?
@ Mirela
De MIHAELA pe 23 January 2012 la 17:06 (#)Stii foarte bine la ce s-a referit Ponta, nu te face ca nu intelegi. Tie iti place ca Roberta are carnet de revolutionar?
Nu stiu daca Ponta are sau nu nevoie de asistenta medicala, dar tu ai urgent nevoie de un aparat auditiv.
Comentariul dvs.(desi pertinent) este foarte daunator USL si eu cred ca acum important este sa scapam de Base si de PDL. Apoi daca Ponta vine cu Rus sau altcineva nedorit trebuie sa ne facem iar auzite nemultumirile. Dar acum prioritar este sa scapam de astia. Dupa 20 de ani totul se castiga incet, pas cu pas.
De dan din constanta pe 23 January 2012 la 17:16 (#)Numai bine.
@Mihaela
De Tataie pe 23 January 2012 la 18:15 (#)Da, eu inteleg esentialul repede.
Pentru mine Ponta (ruda cu Gabriel Oprea, cu George Maior si prieten de familie cu Udrea) are credibilitate numai pentru ca respira acelasi aer cu Antonescu.
Am auzit un Antonescu plin de forta, dur, taios si pe intelesul tuturor. Felicitari! La mai multe iesiri pline de pasiune si forta!
De gabi oarga pe 23 January 2012 la 18:16 (#)Adevaratii parlamentari ai poporului sunt cei din Piata Universitatii, nu cei din camerele Parlamentului !
Grupul de oameni din piata vorbeste in numele poporului, in timp ce politicienii vorbesc in numele propriilor partide si interese !
De dailybreaker pe 23 January 2012 la 18:16 (#)Cred că … mesajul lui Ponta a fost bine țintit și înțeles CORECT de cine trebuie ! Prea ai sărit repede Victore și l-ai influențat și pe Mircea. La urmea urmei am ceva pretenții la voi doi ! Din cei care postează doar Adi, Radu, Cătălin și Costin s-au apropiat destul de mult de aspectul continuității în ”stabilitate” ….
De Tony pe 23 January 2012 la 19:30 (#)Eu am zis-o mai demult. Multi nu m-au bagat in seama.
De Costin Tanasescu pe 23 January 2012 la 19:30 (#)Victor Ponta ar avea un blat cu Traian Basescu.
Ar fi vorba despre un film “Victor Ponta sex cu minore”, in care micul Titulescu apare in scene indecente. Tiranul l-a santajat cu acest film. Nu stiu cat este de adevarat, dar nici nimeni nu a negat ferm.
In afara de acest lucru, se vede clar ca intre Antonescu si Ponta exista probleme foarte mari.
Eu cred ca Ponta a vorbit in mod inteligent. De ce sa-i radicalizeze ?! Un om care n-are nici o portita de retragere, lupta cu disperare pana la moarte pentru a-si apara pozitia. Cand nu mai ai nimic de pierdut, de ce sa te predai ? Cei care ies zi de zi in Piata Universitatii sunt oameni care nu mai vad nici un viitor.
De Doru Danciu pe 23 January 2012 la 22:04 (#)Sper ca mai sunt oameni care au rabdarea sa citeasca integral postarile astea. Cred ca dau in apoplexie daca mai aud ca actualii guvernanti mai pot semna contracte dezastruoase pentru RO si ca nu se mai poate face nimic pe urma!!! Eu ma astept de la cei care vor castiga alegerile sa anuleze toate contractele defavoarbile economiei tarii sa fie anulate automat, iar toate pagubele produse tarii in ultimii 20 de ani SA FIE RECUPERATE DE LA CEI CARE LE-AU PRODUS, DE LA COPIII SI DE LA NEAMURILE LOR, IAR PANA LA CUPERAREA COMPLETA SA NU MAI IASA DIN PUSCARIE. Confiscarea completa a averilor lor si a neamurilor lor pana la a saptea spita…
De Marian pe 23 January 2012 la 23:49 (#)Va rog sa-mi iertati greselile de ortografie si literele mancate (tastatura batrana), dar furia m-a impiedicat sa verific textul inainte de a trimite comentariul. Sper insa, ca se poate intelege ce am vrut sa spun. Nu mi se pare normal sa se treaca de la o guvernare la alta, jaful organizat sa continue, averile hotilor sa creasca si noi sa ne vaitam ca sunt contracte ferme care nu pot fi anulate! Asa ceva nu exista decat daca sunt toti mana-n mana !!! Da, vreau SANGE !!!!!
De Marian pe 24 January 2012 la 00:00 (#)Salut Victor.
De Daniel Voicescu pe 24 January 2012 la 12:49 (#)Asa a zis ?!?!… Pai atunci e cam Pontanac.
Nu ca mi s-a parut vreodata ca ar avea datele necesare unui real reformator. Uita-te numai cu ce echipa s-a inconjurat. Unul mai mediocru si mai specialist in sforarii secundare ca altul. Atat a putut sa dea PSDul. Singurul pesedist pe care as paria in sensul asta ar fi Oprescu. Tu-l cunosti mai bine. Eminenta iliesciana va mai umbri multi ani partidul asta. Abia poate generatia urmatoare sa nasca politicieni cu adevarat europeni. Iar m-apuca depresia cand ma gandesc la alternativa. Dar nu mai rau decat atunci cand vad portocaliu in fata ochilor…
cercetati ce e cu vila de 1mil.euro a ioanei basescu din cartier green lake-dan bitman are si el ceva in zona pt.ca venea in santier in fiecare sapt.apoi a fost numit si consilier-poate pt.grija
De iordache pe 28 January 2012 la 19:38 (#)[...] BNR, pentru că instituţiile conduse de aceştia funcţionează. (detalii AICI (Radu Tudor) și AICI (Ciutacu) ). Cum să spui că șefii serviciilor controlate de Băsescu de-a lungul propriului mandat [...]
De Ce nu imi place la Ponta și Antonescu. Probleme în USL (pol 13) | CE-I CU NOI? pe 31 January 2012 la 15:34 (#)Adaugă Comentariu!