Daţi-vă câte două palme şi dispăreţi…
De: Victor Ciutacu - Categoria: Antena 2,Ce-mi provoaca scarba,Polemici PoliticeTocmai ce am avut oroarea să văd mesajul prezidenţial antigrevă. De unde cică Jucătoria Sa îşi asumă greşeala promulgării majorării salariilor profesorilor în campania electorală. Şi cică nu chiar de unul singur, ci – exact ca un ONG-ist de bine – alături de clasa politică. Dat fiind că nu ne-a spus şi cum se va petrece concret asumarea asta, o îmi permit eu să-i sugerez succesiunea paşilor de urmat.
Bre, nea Trăiane, îi iei mătăluţă de mânuţe pe alde Emil, Stolo, Mircea şi Cati, îi bagi cu de-a sila-n cinematograful ăla boieresc de la Foişor, vizionaţi împreună imaginile de mai sus, vă daţi câte două palme de căciulă şi, după aia, demisionaţi în bloc din toate funcţiile publice deţinute. Înainte s-o tăiaţi, vă juraţi pe portofele că nu mai candidaţi vreodată la nimic; nici măcar la preşedinţia scării de bloc, da?
80 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Emil – pitic impotent
De Mos Califar pe 4 May 2009 la 17:19 (#)Stolo – bolnav, nu se pune
Mircea – prostanac, n-ai cu cine
Cati – abramburita saraca
Deci sa-si dea demisia Bazac, fiindca inca n-avem gripa porcina.
nu mai am ce comenta.doar poate vorba ta “ce-mi provoaca scarba”
De codeus pe 4 May 2009 la 17:27 (#)Hai buna dupa amiaza la Tonomatu’
De ozzy osbourne pe 4 May 2009 la 17:30 (#)Manipularea ordinara cu “nu trebuie sa sufere copii” este de domeniul sovietic, acolo unde grevele erau interzise si orice miscare in front era catalogata drept ” sabotaj impotriva oranduirii socialiste si a poporului muncitor”.
Si eu am copil care trebuia sa dea maine teza unica, dar sunt alaturi de profesori care, nu-i asa, vorba lui Emil Boc, au ajuns un fel de “carpa de sters pe jos”
Salutare taica si noroc
PS. Pe mail va trimit un mic filmulet despre angajatii guvernului:)
Adevarul zice(referitor la Nistorescu):
“Dacă nu ar fi purtat semnătura lui Cornel Nistorescu, textul ar părea desprins din paginile revistei „România Mare”. Este greu de imaginat cum ziaristul care a creat o şcoală de presă, făuritor (cum se spune) de gazete, un model pentru mulţi tineri, a putut să se coboare în subsolurile urât mirositoare ale scrisului, acolo unde băltesc Corneliu Vadim Tudor şi Victor Ciutacu.”
De Ionut pe 4 May 2009 la 17:31 (#)Bre nea Victore, pe capusele astea pun pariu ca`i doare fix in cot de ce`au promis ei in campanie. Asta cred ca o stii si tu.
De Hosty pe 4 May 2009 la 17:38 (#)Si`au vazut scopurile atinse, si dupa ei, potopul. Acu incearca sa dreaga busuiocu pentru viitoarele alegeri.
Ceea ce au facut ei in ultimele luni l`ar faca si pe tatucu Stalin sa paleasca de rusine si sa ia lectii de la Base & CO.
O singura dorinta am: sa la fie tarana usoara. †
ATENŢIE d-na Coman (dacă nu a primit acest comentariu vă rog să-i transmiteţi): chiar vrînd să provocaţi “indignare” (şi comentariile aferente), prezentarea unor “regurcitaţii intelectuale juvenile” pe post, în direct, deşi liberă (ca orice exprimare nu?) poate aduce în consecvenţă, legitime, şi fireşti consecinţe asupra imaginii postului… Totuşi am încredere că veţi prezenta şi părerea mea, (sau nu…?): Cine a vrut (putut), vrea sau va vrea să înveţe a învăţat, învaţă şi va învăţa… oriunde şi oricînd. Învăţămîntul din totdeauna şi de oriunde are TRIPLĂ DETERMINARE: ( în ordinea cronologică a “intrării în scenă”): PĂRINŢII, ELEVUL- PROFESORII. Niciunul din aceşti factori NU ESTE FACULTATIV ba mai mult: ACEASTA ESTE ŞI ORDINEA RESPONSABILITĂŢII ÎN REUŞITA PROCESULUI DE FORMARE SAU “DEFORMARE”… Problema învăţămîntului românesc este PROBLEMA ATITUDINII ELEVILOR (care ajung la vîrsta scolară REFLECTÎND ATITUDINEA PĂRINŢILOR ŞI A SCĂRII LOR DE VALORI care se “eshală” şi din “monstruozitatea de societate” (citeşte “mocirla de rahat”) pe care o edifică. Şi dvs. pe ei (pe elevii care nu vor să înveţe) îi citaţi pe post ? Vă miraţi de atitudinea acestor oameni (da am zis oameni ca noi toţi cu imperfecţiunile şi problemele pe care le implică orice grup social NUMEROS…) care sunt la capătul acestui adevărat “efect de bici” social, îngrădiţi pînă la umilire, pe de o parte, de limitarea uneltelor pedagogice (şi de corupţia acestui adevărat flagel al societăţii româneşti POLIŢIA ROMÂNĂ care folosindu-se de copierea tîmpită a unor modele psihologice tîmpite s-a “spălat pe mîini” DE PROBLEMA INFRACŢIONALITĂŢII JUVENILE ca şi de mai toate problemele la care EI trebuiau să fie în prina linie…) iar pe de altă parte de însuşi guvernul României care, uitînd că ŞI EI “ÎNSELE” sunt rodul (sigur eşuat…) al unei şcoli,(sau poate tocmai de aceea…?), desconsideră MUNCA DE ÎNALTĂ CALIFICARE ŞI MARE RĂSPUNDERE a unor oameni, la rîndul lor taţi şi mame de copii, ÎN MAJORITATE oneşti şi cu o profundă vocaţie. Mai ştie cineva ce înseamnă VOCAŢIE în ziua de azi? Dacă nu să se uite la aceşti oameni care, comparaţia nu-mi aparţine,”stau cu toţii pe capacul cazanului (numit România..n.n.) în care fierbe “cîcatul” opintindu-se să nu-l lase să dea p-afară….(“afară”=viitorul României n.n.)”. Cu deosebită consideraţie pentru tot grupul dvs. de la “Sinteza zilei” + Mircea Badea.
De Gabriel pe 4 May 2009 la 17:49 (#)Dat fiind că nu ne-a spus şi cum se va petrece concret asumarea asta
Concret, asumarea inseamna ca doarme linistit noaptea.
De Anca pe 4 May 2009 la 17:50 (#)Tinea doar sa stim si noi.
Sigur, eu n-am nimic impotriva faptului ca doarme linistit,
ma deranjeaza doar ca se trezeste tot in functia de presedinte.
Inca.
“D-le presedinte, am fost un dobitoc”-(Traian Boc)
De Marius Mina pe 4 May 2009 la 17:52 (#)N-ai cu cine, ba, n-ai cu cine! Astia au glanda rusinii extirpata, ii doare-n motu’ bastii de ce crede omu’ de rand ori analistu’, ei stiu doar sa ia! In urma lor ramane ca dupa invazia lacustelor si dupa ciuma, pustiu si jale!
De alien pe 4 May 2009 la 17:52 (#)bre victore, stiu ca ți cu dinamo…da` nu se poate asa fratele meu ! sa-i dai lui tamas doar o etapa dupa ce s-a strans de gat cu kone…mizerie mare !
De un stelist pe 4 May 2009 la 18:00 (#)Subscriu!
De Mihaela Petrescu pe 4 May 2009 la 18:02 (#)@un stelist: habar n-avem de nedreapta decizie, da’ nu cred ca Tamas e de vina pentru salariile mici ale profesorilor
De Victor Ciutacu pe 4 May 2009 la 18:02 (#)@Gabriel: arat eu cumva a secretara Mariei Coman?
deci,eu,in locul profesorilor,as continua greva pana cand Basescu,Boc,Geoana & Co. isi dau demisia in B(l)oc. nu se mai poate asa ceva! ticalosii astia,in frunte cu tiv. Basescu,si-au dat suprema dovada a incompetentei lor. daca lucrau la vreo intreprindere,erau dati afara demult,chiar daca patron era tac’su.
De cristu pe 4 May 2009 la 18:04 (#)Haideti in strada fratilo! Sa-i alergam pina la Targoviste pe baietii astia, acolo unde si-a gasit sfarsitul “profesorul” lor!
De dRobert pe 4 May 2009 la 18:05 (#)PNL nu trebuie decat sa dea in emisiunile electorale acest clip si vor urca peste ce au cu 300 % decat s-ar chinui sa bata tara,sa faca adunari populare,sa sufoce orasele cu banere si panouri.Sa lucreze cu materialul clientului si s-au scos.Dupa aia un mic colaj cu “omul in eroare” pentru la toamna…Elegant,fara nervi,relaxati…
De johnson pe 4 May 2009 la 18:11 (#)Sunt absolut de acord cu johnson!!!!
Cum si-o asuma? Pai, cum nu va permite si nu stiu ce nu-i va mai…permite lui Voronin si
De somebody pe 4 May 2009 la 18:23 (#)Puterii de la Chisinau. Tot asa.
Ai brea nea Victore, chiar crezi ca portocalii vor parasi puterea asa usor?! Sunt flamanzi rau si ii asteapta si doua campanii electorale! De unde le vor finanta?!
De Costin Tanasescu pe 4 May 2009 la 18:29 (#)Boc pleaca de la putere doar cu picioarele inainte!
Sa moara Nuti daca te mint!
ha, ha, ha sigur ca vor jura! cu mina pe portofelele noatre, acolo unde o au si acum.
De mirko pe 4 May 2009 la 18:33 (#)Problema este daca se mai poate repara ceva dupa ce pleaca incompetentii astia !
De tony pe 4 May 2009 la 18:49 (#)Mie imi place cum o tot dau inainte cu solidaritatea.Pai ,daca nu au bani sa mareasca salariile,dece nu micsoreaza preturile(adaosurile)si tarifele?!Sau nu-i lasa comerciantii si distribuitorii?(Cotizantii!)
De alfaromeo pe 4 May 2009 la 18:52 (#)Încă unu’ subscrie.
De Petru pe 4 May 2009 la 18:58 (#)Vă puteţi face fanclub domnule Ciutacu. Bravo! Bine spus! Bye-Bye Zeus! Bye-Bye (&)co!
ordinari…
De octav_todi pe 4 May 2009 la 19:08 (#)1.Sa-si ceara public scuze fata de Tariceanu.
De Ioana S., Bucuresti pe 4 May 2009 la 19:09 (#)2.Sa-si ceara public scuze fata de cetateni, ca s-a jucat de-a “uite legea, nu e legea” si “o s-o aplice Guvernu’ cand oi vrea eu”.
3.Sa ne explice cum respecta legea, presedintele Romaniei.
4.Sa ne explice cum respecta hotararile judecatoresti.
5.Sa ne explice cum functioneaza imixtiunea puterii prezidentiale in treburile judecatoresti.
Scuze d-nule Ciutacu dar m-am suparat.
incearca sa le transmiti baietilor care se ocupa de promo-uri la A3, sa reia intr-un colaj toate secventele in care Basescu spune: “am o rugaminte..” (de data asta catre sindicatele care deturneaza scopul legitim al grevelor catre o razbunare impotriva parintilor si elevilor). Eu unul sunt satul sa ii aud tonul parintesc si intim cu care imi spune mie ca are o rugaminte.. Auzi bai boule.. Marsh in cacat! sa cresti tu un copil cu 8 milioane jumate in mana plus o idemnizatie de somaj de 3 milioane, stand in chirie!!!
De utzu pe 4 May 2009 la 19:12 (#)ps. nu am avut parte de vanzari anterioare!
1.Doamna “Cati” Andronescu, marea ministereasa a PSD-ului, are oare in vocabular cuvantul demisie de onoare?
De ozzy osbourne pe 4 May 2009 la 19:14 (#)2. Ce uita toti sa spuna e faptul ca cei 300 de milioane care s-au taiat din buget, s-au taiat de la preuniversitari, “colegii” doamnei Cati fiind protejati; ca doar nu era sa-si taie singura din leafa:)
si asta-i de adus aminte:
http://www.youtube.com/watch?v=EWEsUHtgcMc&feature=channel
problema e ca idiotii astia au ‘calat’ motorul economiei, si acuma se spala pe maini.. precum manglitorii aia de masini care fura masina, o baga in copac si o sterg de la locul faptei .. mai grav decat greva profesorilor, sau circul politic general, e ca se platesc pensii si salarii de bugetari pe datorie .. impumuturi zilnice de 25% din necesar la buget in ultimele 3 luni ??
De cola pe 4 May 2009 la 19:23 (#)acum va trebui sa vedem cine stinge lumina inainte de o sterge din ‘the land of choice’ .. conu’ dinu, a mai emanat cateva (pre)ziceri de mogul financiar – le rezum aci : naspa, jale , potop..
Sunteti idealist domnule Ciutacu. Astia nu vor face asta de bunavoie niciodata. Ce parere aveti despre PROIECTUL DE LEGE
De provincialu' pe 4 May 2009 la 19:26 (#)pentru modificarea şi completarea titlului III „Prevenirea şi combaterea
criminalităţii informatice” al Legii nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru
asigurarea transparenţei în exercitarea demnităţilor publice, a funcţiilor publice
şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sancţionarea corupţiei, cu modificările şi
completările ulterioare?
I-ai pus să se jure pe portofele că nu vor mai candida niciodată? Aici i-ai înjurat de mamă, tonomatule!
)
De another pe 4 May 2009 la 19:35 (#)Cata indolenta pe capul si alte parti nenorocite ale lor! Nici sa scuip nu-mi vine, ca nu-mi merita scuipatul…
De Ally pe 4 May 2009 la 19:35 (#)pe aia cu scara de bloc n-ai nimerit-o.
)
De sorin pe 4 May 2009 la 19:41 (#)si acum pe bune……
ce jigodii, ce marlanie, ce mojicie, ce sleahta de mincinosi, ce paraziti. vai de capul si de zilele noastre. vai de tara asta.
dracu sa-i cheptene!
De Ionut pe 4 May 2009 la 19:48 (#)Nimic de pe aeasta lume nu poate fi mai distractiv si mai captivant decat sa urmaresti din fotoliu, in plina campanie electorala, declaratiile celor ce vor candida, este un joc, destul de ipocrit si hain, dar sa nu uitam ca este doar un joc.
De ionut pe 4 May 2009 la 19:55 (#)Ca pe banii, sanatatea si nervii nostri, sunt doar niste amanunte ignorate de alesii nostrii dragi!
Singura noastra sansa de a riposta este lipsa de la vot, atat si doar atat!
Si-o “asuma”?! ADICA IAR INCEARCA SA NE FACA DIN VORBE! Si cum adica in numele intregii clase politice?! Adica un fel de “statul sunt eu si cu mine”? Si un fel de iarasi “am gresit, ce sa fac acum?! asta este!” Si boii pun botu’, crede el, fiindca MEREU I-A MERS, mereu a manipulat oamenii, cu un hahait, cu o glumita de prost gust, libidinos, nesincer si mitocan! Poate totusi nu si de data asta!
De alien pe 4 May 2009 la 20:03 (#)Sireacu’Consumator.Oare nu vede la tv ca suntem invatati sa nu abuzam de alcool ca poate dauna grav sanatatii?Sau vede dublu?Ceea ce face acum imi aminteste de ziua suspendarii cand a anuntat va vine in Piata Universitatii,a intarziat special ca sa provoace o reactie favorabila(credea el) a boborului si odata ajuns a facut tot posibilul ca, sub pretextul ca gardurile jandarmeriei nu pot separa natiunea,sa provoace o incaierare intre “ai lui” si “ceilalti”!Pe de alta parte ceea ce fac “dascalii”,in fapt multi sunt impinsi sa o faca de catre sefii de sindicat,este santaj curat.Au copii ce sa invete!
De Mihu pe 4 May 2009 la 20:05 (#)PS.Intre timp nu am mai aflat nimic despre Gorbunov,banii famigliei Basescu,ispravile vitejesti ale fratiorului samd.
Pe langa doua palme peste ochi,poate-si dau si doua picioare peste cap,nesimtitii…asa ma-m saturat de jegurile astea populiste…
De mery pe 4 May 2009 la 20:09 (#)PS-Si la urma urmei ne-o cam meritam cu varf si indesat.Tot ca niste cizme vom vota si dupa aceeia iarasi o luam de la capat,in buna traditie romaneasca.:-(
Romania esti o proasta! ii s-a spus direct poporului azi.
De Chrysthyan pe 4 May 2009 la 20:11 (#)@ de Ionut: si ce rezolvati cu neprezentarea la vot? Asta e o teorie pe care nu reusesc sa o inteleg,serioa vorbesc.Poate-mi expilca si mie cineva ce inseamna si cui foloseste si la ce?
De Mihaela Petrescu pe 4 May 2009 la 20:20 (#)@ Victor : CONFIDENTIAL STIU CA-I OFF TOPIC
De Mihaela Petrescu pe 4 May 2009 la 20:30 (#)Cred ca M Badea, cu toata simpatia pe care o am pentru el si cu toate ca ii apreciez inteligenta si analizele foarte bune,etc, indraznesc sa-ti scriu poate il mai poate domoli cineva. Dupa parerea mea face doua greseli: 1.vorbeste prea mult despre “dragul lui de viata” !. A inceput sa vorbeasca pe post ca in cabinetul unui psiholog.2. Deja traim o Mircea Badea mania, tot ce spune el a devenit litera de lege pentru foarte multi. Poate ar fi bine sa nu mai insiste asa de mult pe subiecte legate de optiunile sale personale. De dragul deontologiei.
Subscriu cu toata fiinta la ce ai spus, Victor!
De cineva pe 4 May 2009 la 20:37 (#)daca astia merita palme, psdistii ce merita? un pumn in cap? nu sunt si ei parte a acestei guvernari impotriva firii?
De crestin ortodox pe 4 May 2009 la 20:37 (#)Hai ca zice bine in seara asta domn’ Cristoiu! Imi place, da si idei opozitiei. Iar Gabi Firea e pe pozitie, ca de obicei. A retransmis niste imagini care nu trebuie sa lipseasca de pe televizorul romanilor. Exact in acea succesiune prezentata la Stirea Zilei, acum si pana la alegerile prezidentiale.
De somebody pe 4 May 2009 la 20:39 (#)statul de drept…statul de drept…unde e statul de drept?:))
De Sadd pe 4 May 2009 la 20:47 (#)Romania, trezeste-te!
De somebody pe 4 May 2009 la 20:58 (#)Sunt atatea de facut si te-ai ratacit
Romania, trezeste-te !
Nimeni nu face nimic si am saracit.
Romania, trezeste-te! …scuze daca e off topic!
Soluţie VERTICALĂ
D omnule eşti responsabil de eroarea promulgării;
De Rapsod pe 4 May 2009 la 21:14 (#)E fectiv ţi-ai tăiat craca şi-ai pus baza demolării
M aicii noastre România, ţară ce nu te mai vrea.
I eşi odată şi ne lasă că ne-ai făcut viaţa grea !
S oarele nu te mai rabdă cum te clatini pe picioare;
I a şi scaunul cu tine să te-afunzi cu el în mare.
A stăzi spusai adevărul, cârcăiac de la născare…
Demisia lor, n-ar rezolva NIMIC! De mâine, toate vor fi la locul lor! Se vor construi cu “spor”: autostrăzi, spitale, şcoli, grădiniţe, diguri contra inundaţiilor, etc. Demisia de onoare se referă la OAMENII CARE AU CONŞTIINŢĂ. Bănuiţi cumva pe vreunul din cei menţionaţi de Dvs. de aşa ceva? Şi, în acest sens, daţi-mi voie să citez un fragment din Jurământul oricărui demnitar al statului român (poate fi şi nord-coreean, chinez, cubanez, că tot Dracu’ ăla este):
De C. Bojan pe 4 May 2009 la 21:15 (#)“…Jur să respect Constituţia şi Legile ţării…”.
Într-un Stat de Drept acest Jurământ e sfânt, iar nerespectarea Jurământului atrage după sine Demisia sau Demiterea de către Instanţele Supreme. La noi, Instanţele se bat pentru bani, mulţi bani. Şi atât!
D-le Ciutacu, dacă vă îndoiţi că Educaţia n-are nevoie de cei 500 milioane de lei, luaţi la rectificarea de buget, am să vă trimit ceva ce trăiesc eu zilnic la şcoala unde predau via e-mail. Adică preţu’ pentru un ou tre’ să scadă, că nici PIB-u’ nu-i aşa de mare cât au zis ei când s-a adoptat Bugetul! Să fim serioşi!
@Mihaela Petrescu
De mery pe 4 May 2009 la 21:27 (#)Faceti o mare eroare,Mircea Badea nu e ziarist,partea cu deontologia se aplica pupinilor puterii.Ce face Mircea e sa-si spuna frustrarile si in aceste frustrari ne gasim o mare parte care nu ne putem exterioriza si descarca la tv.Eu cand ma uit la emisiune sunt mai linista.
PS-Poate suntem cu capul toti care nu facem sluj si nu ne spalam creierele de fiecare data cand apare zeul si trompetele sale sa ne spuna cat de tari sunt ei si cum ne scot ei din rahatul in care ne aflam.
Si eu subscriu la ce-ai zis.Mare adevar graita-i.Da’nu scapam noi asa usor de ei.Pentru a ajunge la cascaval ar face orice si ar spune orice.E treaba noastra sa nu-i mai credem si sa ne trezim la realitate.
De Carmen pe 4 May 2009 la 21:28 (#)Partea buna din toata chestia asta e ca,prin prostiile pe care le fac,isi sapa singuri groapa.
Sa ne traiesti Victor ca bine le mai zici!
zi-le domn ciutacu, zi-le domn ciutacu…uite inca una dura rau…e o teorie dar are logica…panica porcina creata pentru a abate atentia de la criza…detalii aici
De bogdan pe 4 May 2009 la 21:29 (#)Este destul de clar ca stiau inca din momentul cand au votat respectiva crestere salariala ca nu este posibila o astfel de crestere :> Pana la urma au obtinut ce au vrut atunci, ei sunt la guvernare, PNL-ul este in opozitie si acum au actionat ca la carte ..si-au ‘atribuit’ o particica din vina si s-au spalat pe maini:> Cred ca domnul Basescu ar fi un jucator bun de poker, nici nu clipeste cand minte poporul in fata:> Sunt sigura ca va castiga alegerile si anul acesta..si la cati idioti sunt in Romania, probabil le va castiga chiar din primul tur.
De Nu.sNormala pe 4 May 2009 la 21:44 (#)LA 08:58 NU AM SCRIS EU! Nu e corect sa folosesti un nick adjudecat de altul inaintea ta pe un blog!
De somebody pe 4 May 2009 la 21:46 (#)Asta este culmea nesimtirii politice .
De romania inedit pe 4 May 2009 la 21:48 (#)Au votat in unanimitate si acum o dau la intors .
Dupa ce vor viziona aceste imagini la cinema, nu isi vor da demisia. Ci vor spune:
De Andrei_viitor_jurnalist pe 4 May 2009 la 21:54 (#)Basescu: Uite bah piticule ce i-am vrajit pe astia si le-am luat voturile. Asa propun sa le facem si anul asta…
Boc: Da, sefu sa traiti. O idee geniala… da sa va pup piciorul ca va respect
Mircea: Bah catel…da mie nu-mi pupi craci ca sa moara ciupi, daca nu m-am gandit si eu la asta
Cati: Lasa Mircea ca-l pup eu pe chelul asta sexy si pentru tine
Stolo: Bah fratilor dar medicamentele mele?
bage dracu coasa-n ei de imbecili tampiti fara scrupule! Imi vine sa-i tai bucati, cretini ordinari.
De sepu pe 4 May 2009 la 22:08 (#)Domnule Ciutacu, pe mine nu ma mai mira absolut nimic in materie de minciuna prezidentiala. Pentru acest individ, ” a minti” e ” a respira”. In schimb, inca ma uit siderata la baile de multime ale prezidentului, la lumea care pune botu’ cu bucurie bovina intiparita pe fete la hahaielile scabroase, care se calca in picioare pentru o “fotografie pentru vesnicie”, si credeti-ma ca nu mai inteleg aproape nimic. Ori eu am devenit brusc imbecila, si nu m-am suspectat niciodata de asa ceva (sunt o modesta, ma scuzati…), ori acelor romani le-a scazut clar IQ sub nivelul genunchiului broastei.Imi cer scuze pentru agresivitatea verbala, nu-mi sta in caracter, dar, atunci cand simt ca ma inec in laturile deversate cu darnicie de atatia compatrioti de-ai mei, mai cedeaza si fierea mea…
De Cristina pe 4 May 2009 la 22:10 (#)Dupa (prea) mult timp de absenteism la vot, o sa merg in toamna asta cu un sentiment similar celui din 1990, cand votam pentru prima oara “in libertate”.Si acum, ca si atunci, mai sper ca va fi bine. Din pacate, acum sunt mult mai sceptica si mai pesimista. Mi-as dori sa pot sarbatori debarcarea marinarului, dar am tot mai putine sperante.
In ultima instanta, si Canada e o optiune de luat in calcul.Prefer sa fiu vanzatoare in drug-store, cu toata patalamaua de economist, aia pe bune, obtinuta de la stat, in 1995, nu facatura de scoala privata…
Ma scuzati pentru mesajul prolix.O seara buna tuturor.
N-au cojones sa faca asta.
De sandman pe 4 May 2009 la 22:14 (#)Astia sint ca lipitorile: nu-si dau drumul pina cind nu-si fac burtile pline, arde-i-ar focul de hoti, mincinosi si lasi!!!
Revin: Da’ când şi-au calculat “profitul electoral” în campanie, n-au greşit cu nimic? ‘rar al Dracu’ de mincinoşi ordinari şi spurcaţi! O să mai votez pe unu’ din ei când oi deveni preoteasă, că popă nu-i imposibil…
De C. Bojan pe 4 May 2009 la 22:17 (#)@Mihaela Petrescu
De ionut pe 4 May 2009 la 22:44 (#)Cu tot respectul pot sa spun ca un protest de genul “neprezentare la vot in masa” ar fi sinonimul unei altfel de revolutii!
Stimata doamna, experimentul cu votul il repetam de 20 de ani si spre uimirea noastra nu ne-a iesit…esenta propunerii mele consta in schimbarea radicala a pozitiei noastre fata de lumea politica de astazi, prin ignorarea totala a fenomenului!
@sandman
De mery pe 4 May 2009 la 23:00 (#)Iar ai dezertat de pe blogul Simonei Tache?
Maine o sa ai parte de mustruluiala din partea fecioarei:-))
@ionut
De Petru pe 4 May 2009 la 23:10 (#)Protestul de genul “neprezentare la vot în masă” nu ar fi sinonimul unei revoluţii pentru că nu obligă la nici un fel de acţiune a autorităţilor din păcate. Astfel putem spune că Băsescu a câştigat cu ~20% din voinţa democratică a poporului pentru că ea nu a fost exprimată. Evident că asta înseamnă în sine dizolvarea noţiunii de stat de drept potrivit ideologiei democratice dar nu şi potrivit normelor legii. Este foarte adevărat de asemenea că experimentul cu votul îl repetăm de 20 de ani dar ţine minte că pâna acum toţi preşedinţii României au fost soluţii salvatoare (prin prisma contracandidaţilor nu prin cea a mesajului). Eu cred că anul acesta vor fi cel puţin doi candidaţi cu mesaj legitim (nu-l pun şi pe Jiji aici pentru că nu ştiu dacă…), deci ar fi din ce alege imho.
daca tot isi asuma greseala promulgarii legii majorarii salariilor profesorilor in campania electorală poate explica de unde au asta
De Cristi pe 4 May 2009 la 23:29 (#)@crestin ortodox: vi se pare ca prenumele Cati si Mircea sunt de la PD-L?
De Victor Ciutacu pe 5 May 2009 la 00:01 (#)Uf, ce mieros vorbea Boc in campanie.
De Gigi Franzela pe 5 May 2009 la 00:39 (#)@ de Ionut : si cu ce va schimba viata? Sa inteleg ca totul va continua sau se va inrautati si ca nu va pasa, ca nu mai credeti in dumneavoastra si ca desi stiti ce va asteapta preferati sa nu faceti nimic, ca sinteti resemnat? Puterea nu va va ignora. Va va stoarce si mai tare. Parerea mea e ca “puterea ” a dat dovada de multa lasitate, dar conteaza pe aceasta reactie a dumneavoastra , care , automat, i-ar lasa acolo unde sint!
De Mihaela Petrescu pe 5 May 2009 la 06:20 (#)Cand te gandesti ca toti acesti produsi ai politicii romanesti, au fost educati de niste profesori, multi dintre ei acum pensionari, nu se poate sa nu te duci cu gandul unde este esecul?.
De nistor pe 5 May 2009 la 09:17 (#)Ok, sa se duca pe pustii…
De biciclistul pe 5 May 2009 la 09:24 (#)Dar cine sa vina in loc ?!
Ca tu ai mana moarta la candidati… L-ai sustinut pe Doctor care o face lata ( am auzit ca-i mai pleaca un consilier…) cu autostrazile suspendate si simt ca si Crin va face la fel….
@Mihaela Petrescu: Nu mai insistaţi pe povestea cu Badea pentru că în .ro există o nevoie ancestrală de a avea o figură pe care s-o idolatrizezi. Pe sistemul “omului salvator” (prin antiteză) cum au fost preşedinţii României după 1989 mai bine Badea, şi dispreţul lui afişat şi argumentat faţă de exercitarea democraţiei, decât alt salvator politic. Credeţi că dacă vom avea prezenţa la urne de 99% o să “duduie” ţara? Urât ce spun dar moda asta nouă lansată de Badea (pe lângă faptul că eu am şi eu tactica subversivă aplicat-o şi o voi mai aplica, probabil, în lipsă de alternativă) mie îmi convine de minune în ceea ce priveşte prezidenţialele.
De Petru pe 5 May 2009 la 09:33 (#)@biciclistul: la candidati am mana buna. problema e ce (nu) fac ei dupa ce sunt alesi. cat despre plecarea consilierului (care mi-e amic, deci nu ma bag intre ei), daca stam sa aplicam strict criteriul asta, Basescu trebuia demult batut cu pietre.
De Victor Ciutacu pe 5 May 2009 la 09:33 (#)Şarpe Preşedinte
Inspirat şi de istorie (188 de ani de la moartea pe Elena Sf.
De Român amărât pe 5 May 2009 la 09:38 (#)a italianului Napoleon) încerc părerea de rău că nu ne mai
aparţine Insula Şerpilor, unde pe dreptate, faţă de ce sâsâi
TB ieri la 16:00, l-am fi “cazat”pe viaţă în locul ce i se
potriveşte cel mai bine, ca… Şarpe Preşedinte.
@Victor Ciutacu
La ce (nu) fac ei dupa ce sunt alesi ma refeream cand ziceam ca esti mana moarta
!
De biciclistul pe 5 May 2009 la 10:28 (#)Ca degeaba ai tu mana buna la sustinere si la victorie, daca la faptele ulterioare victoriei respectivii se dovedesc petarde….
eu propun: sa facem Tzepele din lemn de prun…
De McGogoo pe 5 May 2009 la 10:47 (#)eu propun sa facem tzepele din lemn de prun…
De McGogoo pe 5 May 2009 la 10:48 (#)Sunt de acord cu propunerea pe care le-ati facut-o incapabililor.
De Alina pe 5 May 2009 la 11:22 (#)M-a uns la suflet aceasta postare! Bv domnule Ciutacu. Va meritati renumele de genial
De ìonel torac pe 5 May 2009 la 15:15 (#)Consider ca acest circ este doar inceputul unei serii de reprezentatii care, desi ne va costa foarte mult, nu ne va aduce zambete si satisfactie ci lacrimi si disperare. Vor urma si alte spectacole in care vom afla la nivel experimental care au fost clauzele contractului cu FMI, clauze care nu au fost comunicate transparent nici pana acum. Celor care citesc acest blog, le recomand (nu cu aroganta !!!) sa urmareasca atent noile proiecte de lege.Macar pentru a fi informati daca nu pentru a interveni cumva.
De Goplanet pe 5 May 2009 la 18:50 (#)Doamna Vlada Breahnă vede astlel dascălul:
“Excelenţa Sa Dascălul
Excelenţa Sa nu are cont în bancă.
Nu are vilă cu douăyeci de camere.
Nu are afaceri prospere prin ţară.
Excelenţa Sa are un suflet cât galaxia.
Are riduri şi fire albe de la generaţiile care sunt şi de la cele care au fost.
Excelenţa Sa îşi mobilează viaţa cu extemporale, teze, concursuri.
Rareori se gândeşte la ultimul strigăt al modei…
Desele-i preocupări sunt legate deprograme, perfecţionări, examene.
De cele mai multe ori şlefuieşte nestematele altora.
Pentru ele vinde pe bani mărunţi secundele fiilor lui.
Excelenţa Sa trudeşte viaţa-ntreagă la secera ascuîită a lunii, semănând pulberi de aur peste seminţele ce stau să-ncolţească.
Uneori ochelarii i se acoperă de roua amară, dacă un fost elev, ajuns senator, îl uită în anticameră ca pe un obiect decorativ.
Alteori zâmbet de rodie îi inundă obrajii, când un necunoscut, pe stradă, îşi scoate pălăria în faţa lui: „Bună ziua Domnule Profesor, eu sunt….”.
Excelenţa Sa nu-şi numără anii după buletin, ci după vârsta – mereu aceeaşi – care înfloreşte în bănci. Constată cu surprindere – într-o bună zi – că trebuie să iasă la pensie şi nu înţelege de ce inima lui, cu două preinfarcte, bate ca la optspreyece ani.
Excelenţa Sa, ca un pui de căprioară în bătaia puştii, nu ştie că se aseamănă cu sfinţii.
Ei au dăruit. El se dăruieşte.
Cel de Sus i-a hărăzit loc înalt în izvorul Luminii, loc plin de verdeaţă, din care Măria Sa,
DASCĂLUL,
Să poată priveghea şi de dincolo pruncii sufletului său.”
Doamna Monica Tatoiu afirmă că dascălii sunt terorişti şi trebuie trataţi ca atare.
Oare, care dintre cele doua doamne are dreptate?
De cogito ergo sum pe 5 May 2009 la 19:01 (#)@cogito ergo sum – daca raspunsul vine de la un om “de rand”, evident ca va rezona cu Vlada B.Din pacate,parerea omului “de rand” se pare ca nu mai prea conteaza.
De Goplanet pe 5 May 2009 la 22:06 (#)Sa ramanem insa lucizi si sa acceptam faptul ca idealul dascalului descris de d-na Vlada NU se mai regaseste intr-o proportie covarsitoare. Cat despre discursul d-nei Tatoiu, pot spune doar ca ma lasa rece. Acest discurs (in general) mi se pare arogant (fara baza), rigid si lipsit de suflet! Dumneaeiconsidera ca detine adevarul absolut = > mintea si sufletul ii sunt ferecate!
si suficient);
Ma scol cam pe la ora asta, acum doua zile; nu’s ce-mi vine si dau drumu’ la Antena 2;
M-a spart nea Voicu:
1) Ia uite, zice nea Madalin, acuma toti vor numa’ drepturile omului;
2) Pai ce, care nu plateste taxe, sa NU VOTEZE;
3) Cum adica, VOTU’ MEU, sa fie EGAL CU A VREUNUI MANELIST?
DEh, ZIC EU, POATE MI S-A PARUT, CA NOAPTEA TOATE PISICILE SUNT EGIPTENE, A DOUA ZI SUNT JIDANESTI, ca premieru’ nostru, nea MUGUREL ISARESCU, jidoroman, ca si presedintele F.M.I., tot jidoroman;
13 la Primarie pentru DINASTIA ELECTORALA, 5 LA DEZVOLTARE, IN PARANTEZA – DISTRUGERE, 2 MILIARDE £ BACSIS;
“DAI CU BANI-N LAUTARI, CHIAR DE ZIUA TA”-Parazitii la CNN;
O DOAMNA BLONDA DE LA ANTENA 3 ESTE EXTREMA DE FORTA IN POLITICA ROMANA; GO ON, LADY!KUDOS! TOTALLY ROCK!
AWESOME the WRAITH
De AWESOME pe 8 May 2009 la 04:20 (#)E de geniu scriitura asta! Felicitari! Am ras cu lacrimi cand am citit. De fapt ce s-a intamplat cu minciuna ca le vor mari salariile profesorilor este de plans. Avem noroc cu dumneavoastra ca imi descruntiti fruntea intr-o romanie plina de mincinosi si de ipocriti. Felicitari pt emisiunea de joi cu Madalin. Se vedea o fina ironie ca isi merita ca a fost exclus din PSD dupa ce a vb de Geoana
De ionel torac pe 8 May 2009 la 23:03 (#)Buna seara! ma numesc Vladislava si as dori sa fac o rectificare,poezia Excelenta Sa,Dascalul a fost scrisa de catre dna profesoara Monica Marilena Cristea,nu de mine,Vlada Breahna! aceasta greseala a fost facuta cineva cind a postat poezia pe Internet,dupa ce a copiiat poezia din Revista “Clipa Siderala”-publicata la Chisinau-unde eu am figurat ca laureata a concursului national de creatie literara”Iulia Hasdeu’,la sectiunea traducere-anul 2003. Cineva nu a fost atent copiind aceasta frumoasa poezie si mi-a atribuit rolul de autor,pe cind eu doar am facut traducerea in engleza,din pacate pe pagina revistiei n-au fost corect pozitionate numele noastre,si s-a dat impesia ca am copmpus-o eu,deoarece denumirea -sectiunea traducere -este pozitionata marunt in coltul pagine di nr.3-4 2004 a revistei “Clipa Siderala”,in prezent ” Clipa” . Toate meritele pentru aceasta poezie trebuie atribuite,dnei MONICA CRISRTEA,va rog frumos sa nu-mi mai folositi numele ca autoare,am fost socata cind am aflat ,imi pare rau ca nu am aflat mai devreme,deoarece am inteles ca circula de mult timp pe net.Va rog sa-i informati pe cei care cunoasteti ca-mi folosesc,sau imi citeaza numele! Multumesc mult!
De vladislava pe 13 November 2009 la 18:28 (#)Sper sa fie o lectie ,(sa fie mai atenti)-pentru cei ce posteaza informatii ,pentru ca in spatele acestora sint persoane si sentimente lezate!
De vladislava pe 16 November 2009 la 16:40 (#)Adaugă Comentariu!