Dacă ne declară război Insula Nauru?
De: Victor Ciutacu - Categoria: Polemici Politice, Rezervaţia cu imbeciliCe hal de ţară NATO suntem dacă, la câteva zeci de kilometri de Bucureşti, stau oamenii în maşini de 16-17 ceasuri şi poliţiştii-i anunţă a resemnare că s-ar putea să mai petreacă o noapte de vise rele? Să spunem că ne-atacă, păcatele mele, pe neanunţatelea, armata Insulei Nauru. Pe unde scoatem cămeşa din nădragii grei? De vreun cutremur ţăpănos nu mai aduc aminte, că mă ia cu leşin la lingurică…
Bine că, în timp ce femeile nasc pe bancheta din spate şi/sau jelesc în direct la tv, avem un ditamai Inspectoratul General al Situaţiilor de Urgenţă, plin de generali, care, cu ocazia urgenţei pe care o trăim zilele astea, i-a raportat cu respect Doctorului că nu are pe stoc nici un utilaj folositor deszăpezirii!
Care Doctor, după ce-a reuşit iniţial să se facă de băşcălie cu armata fără soldaţi pe care voia s-o scoată la lopată, s-a cam ţinut de promisiunea făcută Danei Grecu şi ne-a aşternut pe străzile principale, cu larg sprijin din partea vremii şi prin pronia cerească a opririi viscolului, un covor asflatic (aproape) negru în dimineaţa asta. Evident că pentru asta a fost nevoit să nu pună geană pe geană o zi şi-o noapte, da’ ăsta-i poporul suveran. Şi nu, nu-i Băsescu de vină că trebuie să stai cu joarda pe spinarea românului dacă vrei să-şi mişte curu’. E chestie de genă.
Aveţi în filmuleţul de mai sus o inginerie deşteaptă. Hai să vedem cât costă şi de ce nu dă prin cap nici unui ciorditor din guvern să cumpere câteva. Dacă nu musai pentru linişte şi armonie socială, măcar pentru comisionul aferent achiziţiei.
208 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Pai… “iarna nu-i ca vara”. Daca viscoleste si se fac nametzi si circula masinile pe sosele nici nu se poate deszapezi, nici arunca material antiderapant.
De Cris pe 16 December 2009 la 1:19 pm (#)E greu si cu zapada in tara asta.
De george pe 16 December 2009 la 1:21 pm (#)Deci domnu Victor, utilajul circula ilegal ca n-are rovigneta. Sa se sesizeze oganele si sa ia masuri.
In secundele 52-55 se poate sesiza clar ca pe parbriz nu este lipita rovigneta si parca vad ca nici RCA nu are.
Deci trebuie impuscati domnule!
De Bogdan pe 16 December 2009 la 1:26 pm (#)Îl văzui şi pe Prigoană care, vezi bine, se plînse că, deşi ei sunt pregătiţi, vine presa şi le dă, cu reportaje pe invers, pregătirea peste cap. La mine, pe Floreasca, de-abia se circulă, de bine ce ne e. Mă întreb cum o fi la Dobroieşti? Probabil că nu voi afla decît din presă. Nici cu cauciucuri de iarnă, nu am curaj să mă avînt pînă acolo…
De sorina pe 16 December 2009 la 1:28 pm (#)D-le Ciutacu acest utilaj poate fi folosit numai pe drumurile din afara oraselor…pentru bucuresti asteptam solutii de la Doctor…
De Veritas pe 16 December 2009 la 1:29 pm (#)Nici o problema. Le declaram si noi. Oricum n-avem cum sa ajungem unii la altii; eventual jucam ceva in retea…
De cucu pe 16 December 2009 la 1:33 pm (#)Ooooof, ca n-am avut si noi noroc sa traim la Tropicul Racului…sa ninga doar cu confetti
De sa pe 16 December 2009 la 1:34 pm (#):((, ne-au facut mamele noastre romani…sa ne zica dl doctor sa stam acasa sa facem loc utilajelor :)) asta a fost chiar amuzant
Va reamintim ca trenul ajunge in 6 ore !!! de la Bucuresti la Constanta vara, cand sunt conditii, asa ca, nu va intelegem mirarea daca aceasta calatorie dureaza 21 ore iarna…
De Cris pe 16 December 2009 la 1:35 pm (#)“Iarna nu-i ca vara…”
@Veritas: daca-mi aduc eu bine aminte, A3 si RTV transmit live disperarea celor blocati INTRE Buzau si Urziceni. deci in afara celor doua orase. sunteti optimist daca mai asteptati solutii…
De Victor Ciutacu pe 16 December 2009 la 1:35 pm (#)@sorina: din cate am auzit (nu vad de ce m-ar minti pe mine taximetristii), la Prigoana pe tarla e cel mai uman. pe Badea recunosc ca nu l-am intrebat
Oamenii lui Crin, vor iesi cu buza umflata de la negocieri.
De Cris pe 16 December 2009 la 1:37 pm (#)Piratul nu vrea sa cedeze absolut nimik. “Negociaza” in stil sovietic, daca poate fi vorba de negociere.
El stie foarte bine ca, daca nu ajungi la guvernare nu-ti face pielea doi bani in tara asta. Mori de foame.
Domnule Ciutacu,
De Theodora pe 16 December 2009 la 1:38 pm (#)Cu riscul sa va supar, pentru ca stiu ca sunteti prieten cu dl Prigoana, o sa va spun ce stiu din surse sigure la Rosal.
A fost diponibilizata jumatate din firma, gunoieri, soferi, maturatori, ingineri transporturi, economisti, casieri incasatori, femei de sericiu etc.
De ce a facut asta domnul respectiv? Ca sa faca economie. Ii era frica sa nu il saraceasca criza. Logic ca nu o sa cumpere un asemenea utilaj pentru ca trebuie sa ii ajunga banii de vile si avioane. Daca totusi va cumpara ceva asemanator (dar sigur mult mai ieftin si mai prost), acest lucru se va intampla doar ca sa se dea mare. Soferii de pe gunoiere lucreaza suplimentar si pe sararite fara sa fie platiti suplimentar. Asta este omul….. asa arata sectorul.
Cu respect
La cite milioane de euroi inghit unele firme, ce au contracte in acest sens, mi se face rau.
Problema ca a cazut un fulg si nu a nins, ca de ningea puneam lacatul pe tara.
Eu cred ca iarna s-a lasat pe neasteptate si le-a facut o surpriza proasta la autoritati si mai ales la firmele cu contracte grase.
Rectificare la edilul de la sect.1, se referea la impuscarea celor cu contracte, care nu aveau cauciucuri de iarna si lanturi ca sa isi faca treaba si nu la amarastenii cu masini.
De korbul pe 16 December 2009 la 1:39 pm (#)Tata e blocat la 4 km de Ciocarlia in Ialomita, adica suficient de apoape de Urziceni. Mi-a spus ca doar cu tancul il mai scoate cineva de acolo, pentru ca aia care cred ca au coaie au dublat, triplat, etc. Si nu, nu a venit nimeni la el sa ii dea macar o cana cu apa. Dar are platite impozitele la zi si rovigneta i-am facut-o eu cadou! Prosti suntem amandoi!
De Mach pe 16 December 2009 la 1:41 pm (#)Colac peste pupaza aia de la maretul comandament de urgenta nu raspund la telefon nici sa ii pici cu ceara! Io acu’ ce dracu sa fac? Cu 4×4 nu ajung acolo, tanc n-am, sa il las sa moara acolo, zic si sa ma bucur de mareta Romanie!
:))))))))))))))))))))
De lm pe 16 December 2009 la 1:43 pm (#)asa masini noi vom avea poate un mileniul urmator:)
sau daca s-ar desfiinta inspectoratul ala de urgenta si din banii dati generalilor s-ar achizitiona vreo mie…mai bine s-ar cumpara masini si un parc de intretinere,iar iarna sa fie adusi citiva tractoristi de la tara sa la mane.ce-ti trebuie grad de general sa plimbi tractorul pentru zapezi?
incerc sa vad filmul si imi scrie ca acum eroarea este ocupata si ca sa trimit o scrisoare mai tirziu.
De korbul pe 16 December 2009 la 1:44 pm (#)Am inteles bine?
Oprescu o fi visat-o azi-noapte pe-aia cu ,,fa-te ca lucrezi”…
De SingurEu pe 16 December 2009 la 1:44 pm (#)o fi ok la negoita (doar e prim ministru cu mandat depus), dar la vanghelie….eheeeeee ( de la sebastian pana la kaufland : 25 minute). n-ar fi oare mai bine sa se certe in continuare cu mitrea si sa lase primaria? e o intrebare retorica, evident.
De nicol pe 16 December 2009 la 1:46 pm (#)nu va potoloti, nu ?
nu doar ca ati pierdut alegerile (na, sa va faceti da rusine si sa va dea si afara molugu ala, cum i’or zice, ca-mi scapa), da’ acu nu lasati nici pa bietu presedinte linistit sa se instaleze.dadurati cu zapada, sa stergeti urmele si sa alunece lumea pe strada..tz,tz,tz
De sollemn pe 16 December 2009 la 1:47 pm (#)@Theodora: si daca-s eu prieten cu el sa nu mai dea lumea afara? da, am auzit ca s-a strans tare cu ocazia crizei (sau pe motiv de…). crede-ma ca, daca dai azi o tura mine pe strada (in 5), iti trece dorul de Prigoana/Rosal
De Victor Ciutacu pe 16 December 2009 la 1:47 pm (#)@nicol: saru’ mana, vecina
Ce sa faci, mancati-as sufletu´, cu hardughia? Doar nu locuiti la Stokholm, Oslo sau, Doamne fereste si apara, la Polul Nord. Sunteti pe paralela 45, adica la jumate. Cautati alte solutii…
De Iordachel Gudurau pe 16 December 2009 la 1:47 pm (#)Asta e Romania. Iarna nu’i ca vara…..si totusi aici e partea intereanta ca ataca insula Nauru da cu atata porcoi de lume blocata in zapada nu reusesc aia sa bage senilele in Bucuresti,mai stau ce stau se plictisesc si se cara acasa.O tactica o fi si asta.
De ckubs pe 16 December 2009 la 1:49 pm (#)Pe langa tristele ierni cu zapezi de-o schioapa ce le traim eu trecusem cumva cu o alta problema.Am vazut reluarea cu emisiunea lu’ Badea de aseara si cica nu’l mai aduc acasa pe Popa ca o fi mai frig ca in Jakarta naiba stie.Si asa mi-am adus aminte interventia lui Vantu de la Realitatea de dupa confruntare,glumele cu spa-ul si dupaia cum cica o sa vina el dupa alegeri indiferent de cine iese si mama ce declaratii o sa faca de le da la temelie.S-a mai auzit ceva din gura lu’ nenea Vantu?
Sigur am văzut aşa ceva pe şoselele patriei, iarna trecută. Nu mai ştiu pe unde şi nici dacă era Volvo. Dar am văzut eu şi familia mea utilajul în lucru. Se pare că există, dar la scară redusă.
De violet pe 16 December 2009 la 1:55 pm (#)Daca ne ataca ii spaguim cum am facut de-a lungul istoriei noastre temerare.
De adrian barbat pe 16 December 2009 la 1:56 pm (#)Zapada si capriciile naturii nu sunt neaparat dusmanii nostrii, mai dusman e colegul tau Mircea Badea care le explica toturor ca nu e nevoie de cauciucuri de iarna pentru zapada, alea in acceptiunea atotstiutorului sunt pentru frig.
Dormiti linistiti in zapada atunci, de ce in tarile civilizate e obligatoriu (te amendeaza si nu te lasa sa mergi mai departe pt ca blochezi circulatia) daca nu ai masina echipata corespunzator = amvelope de iarna + lanturi antiderapante.
Pacat ca ne indignam doar aici, dar nimeni nu merge sa le bage rovinetele alea pe gat, care sunt platite pentru a asigura banii necesari pentru a finanta intretinerea drumurilor nationale. Vad ca tocmai drumurile astea sunt cele mai inzapezite. N`ar merita sa fie hraniti cu ele? As vrea sa vad cati prefecti vor fi demisi din functii, asa cum a promis Piticu` Atomic… ca de demisi au fost demisi cand a plecat PSD`ul de la guvernare…
De adrian cosmin pe 16 December 2009 la 1:56 pm (#)Vorba ta, e chestie de gena, de aceia n`am fost nici imperiu si nici cuceriutori, ne lipseste sangele`n instalatie… Cred ca sangele ala de roman, de care suntem asa mandrii, era cam amestecat cu vin cand ni l`a implantat…
Un nene care-i sef la Drumuri in zona Balea pe transfagarasan in partea Sibiului are o freza de aia da’mai mica! Toata iarna se poate merge pina la Balea Cascada linistit, oricit ar fi zapada de mare! Si acolo cind ninge …
De shogunu' pe 16 December 2009 la 1:56 pm (#)Si nenea ala nu-i baiat smecher cu Bugati!
In schimb are inima!
Ceea ce dincolo de munti…mai rar!
Afara ninge… Sa traiti bine!(Partea a doua).
De Iordachel Gudurau pe 16 December 2009 la 2:01 pm (#)Scenariu si regia: Tr(o)ian Basescu…
Care armata? Care soldati? Mai avem asa ceva?
De gabi pe 16 December 2009 la 2:08 pm (#)Nu degeaba a incadrat D-l Ciutacu acest articol in categoria “rezervatie cu imbecili”.Ca in loc sa ne ocupam de solutii privind asigurarea unui trafic rutier degajat,”si” pe timp de iarna, ca in oricare tara din UE,din respect macar al cetateanului de rand,tragem din umeri si zicem:nu este “pe stoc nici un utilaj folositor deszapezirii”.
De I.I. pe 16 December 2009 la 2:12 pm (#)Dar dincolo de concluzia aceasta zdrobitoare pe mine ma incita din nou titlul aricolului; de ce o fi ales D-l Ciutacu tocmai Insula Nauru
sa ne “declare razboi”?Pentru ca suntem imbecili? Hm. Nu prea vad legatura.
Nu-l mai “Doctori” atat, domnu Ciutacu, Oprescu ramane un gargaragiu fara solutii concrete. Care ’strazi principale” curatate? Poate prin Romana, Kiseleff si Primaverii. Vino pe bulevardele din Militari si Drumul Taberei sa vezi cum se circula, cred ca Oprescu are carne in frigider pana la Craciunul din 2016!
De Snow White pe 16 December 2009 la 2:12 pm (#)Niste nesimtiti!!!! asta e iarna??? asta e zapada??? sa fim seriosi, abia daca a dat cativa fulgi!!!
De seasonstraveler pe 16 December 2009 la 2:14 pm (#)Sa traiti bineeeeeeeee!!!!!!
Victoras tata, tare mi-e teama ca, chiar si cu scula aia (o banala freza de zapada), ai nostri o vor folosi sa mute zapada de pe un sens pe celalalt si tot nu rezolvam problema.
De matusalem pe 16 December 2009 la 2:18 pm (#)Parerea mea !
ce chestie faina, avea si doua ventilatoare in cabina. Piese de inlocuit de se strica hudubaia, adica le cuplai la bacterie si spulberai zapada stnga si dreapta.
De korbul pe 16 December 2009 la 2:20 pm (#)Ei pot, noi putem plati doar, ca nu suntem si nesimtiti sa cerem si sa faca.
Noroc ca nu avem o zapada de 2 metri in tara, ca atunci ar trebui sa zburam ca mustele palite de prima raza de soare.Suntem o tara atat de incompetenta incat sa nu ne mire daca ne cad si . stele cazatoare in cap
De Bilici Ioan Alin pe 16 December 2009 la 2:23 pm (#)eu mi-as fi dorit ca iarna asta si blocajul in trafic aferent sa se fi intamplat acum vreo 2 saptamani in urma de ziua votarii.Mi-ar fi placut sa vad atunci hoardele portocalii inghetate in autocare,macar sa fi suferit pentru banii incasati pentru a-l vota pe “anticomunistul si antimogulul” lor drag.Si poate asa am fi avut si noi un Craciun fericit.
De FLORIN pe 16 December 2009 la 2:30 pm (#)Cam ce aveau americanii in anii 30…
Snowblower in Rocky Mountain National Park, 1933
PS. La Iasi nu am vazut o singura masina de genul acesta…in tot judetul … doar muncitori inghetati de frig lopatand nisip la greu dintr-o basculanta si vo 2-3 pluguri …
De mircea pe 16 December 2009 la 2:31 pm (#)@Theodora- Economia facuta de Prigoanaa fost nu pentru vile sau avionae ci pentru achizitia de voturi pentru sefu’ Basescu.Basca unde mai pui ca acum l-a introdus si pe fecior in tainele rosului de ciolan de la “cantina” puterii.Ar fi fost o dezamagire crunta pentru junior sa vada cum tati pierdea si bani si ramanea si-n opozitie…
De bekali pe 16 December 2009 la 2:35 pm (#)Cumparam mai multe sa zicem. Dar, am o intrebare. Unde arunca zapada adunata? Ca strazile sunt cam inguste si blocurile sunt la “rigola”.
De Dan Vasilescu pe 16 December 2009 la 2:36 pm (#)nu stiu cum o fi in bucuresti, dar la mine, la tara, la brasov, primarul care intamplator e pedelash nu a dat cu nici un material antiderapant ieri si s-a circulat ca la balamuc, vorba lu’ maestrul Vadim. asa ca sa traiasca ala care a inventat pneurile de iarna. el si tot neamu’ lui. ca de-aia am ajuns teferi la casele noastre.
De che pe 16 December 2009 la 2:37 pm (#)in alta ordine de idei il anunt cu respect pe domnu’ inginer de aeronave berceanu, aviator in brazda de asfalt, ca rovinieta am, pe cale de consecinta trebuie sa ma deszapezeasca la o adica. pe ceilalti da-i in ma-sa, don’ ministru, sa crape dracu’ de frig, ca i-om gasi la primavara ca pe Hibernatus. da’ domnu’ de la transporturi, mata ai rovinieta platita sau ai primit-o spaga?
@Dan Vasilescu: hai sa spunem pe campurile oricum necultivate
De Victor Ciutacu pe 16 December 2009 la 2:38 pm (#)Geniala scula si sfatul!
De Dan Tanasa pe 16 December 2009 la 2:49 pm (#)domnule Ciutacu..scuze pt ca ma abat de la tema propusa insa as avea si eu o intrebare.Tocmai ce l-am ascultat pe Pambuccian de la minoritati iesind de la tocmeala cu Voda zicand ca presedintele i-ar fi dat garantii constitutionale legate de mentinerea aceleiasi reprezentari a minoritatilor in viitorul Parlament redus si de garsoniera.Adica sa intelegem ca Voda deja are si viitoarea Constitutie in minte si ca nici n-ar mai fi nevoie de Comisie Parlamentara pt Revizuirea Constitutiei, ca oricum ea va veni dictata de la Cotroceni?
De FLORIN pe 16 December 2009 la 2:49 pm (#)Cel mai bine ar fi ca ISU sa adopte metoda lui Chiliman: impuscti, impuscati, impuscati! Si asa n-ar mai avea nici o treaba, nu?
De sandman pe 16 December 2009 la 2:53 pm (#)Ai dracu cu melcii lor de conducatori, generali si alte lighioane independente!
Dar Vaticanul cu armata elvetiana dotata cu lance si spada oare ne dovedesc!?
De Ionut pe 16 December 2009 la 2:56 pm (#)Mah nene n-am apucat sa ma dau cu sania prin 3 dar ma jur ca din crangasi pana pe mosilor am facut 2 ore. Este incredibil ce am putut sa vad…cei cu magazine aruncau zapada in strada iar cei de la salubrizare o puneau inapoi pe trotuar…Subscriu la ceea ce a zis cineva mai sus…cum sa zica Doctorul sa ne lasam masinile acasa…pai de aia platesc bani la ea sa o las acasa…si sa dau bani pe mijlocul de transport in comun..dupa care sa ii aud pe astia cu gripa lu` peste care zic sa ne ferim de locurile aglomerate…Nu mai bine sta Doctorul la casa lui de pe langa capitala si sa vina in fiecare zi 30 km cu masina la munca ca sa nu-l dea lumea afara ca intarzie la program….
De scotchwalker pe 16 December 2009 la 3:02 pm (#)Ce ne exemplifici tu e superutilaj. Este folosit la aeroporturi si pe autostrazi. In Bucuresti ar sparge sparge geamurile de la blocuri.
De Geo pe 16 December 2009 la 3:07 pm (#)Si nu, nu se poate la noi pt. ca ar fi prea eficienta, ar cheltui prea putini bani si cei cu lopetile de nisip si sare ar fi concediati…. Totul ar merge ca “pe roate” si nu ne este caracteristic noua (hihihihi).
@Geo: eu vorbeam, cu precadere, despre oamenii aflati intre Buzau si Urziceni. e asa greu de priceput? si pentru Bucuresti, oras in care traiesc, nu se pot lua unele asemanatoare, dar de dimensiuni mai mici?
De Victor Ciutacu pe 16 December 2009 la 3:11 pm (#)cata tehnologie…la noi ar fi mai simplu: ar trebui sa de-a cu niste antiderapant si s-ar circula mai bine prin bucuresti. capitala europeana, zic?? de unde!!
De malpraxis pe 16 December 2009 la 3:13 pm (#)Domnule Ciutacu,
De Theodora pe 16 December 2009 la 3:14 pm (#)Sigur ca nu are nici o legatura faptul ca dumneavoastra sunteti prieten cu Prigoana cu faptul ca el da oamenii afara. Omul e liber sa faca ce vrea el cu firma lui. Poate sa o si falimenteze. Sunt banii lui. Eu am vrut sa subliniez ca este zgarcit si ca desi ar putea sa cumpere asemenea utilaje nu o va face. De asta am vrut sa nu va suparati…. ca imi permit sa il categorisesc ca zgarcit
Ca in sectorul 5 este mai rau decat in sectorul 3 nu ma indoiesc si nici nu ma bucura.
Patronii acestor firme se imbogatesc la firul de panseluta. De ce sa mai investeasca?
Cu deosebit respect
Ma gandesc ca este normal daca generalii de pe la inspectorate sunt facuti pe aceleasi criterii ca Ontanu si Oprea …
Dar spectacolul de lumini si bâţâit de lame a fost apoteotic …
De ALM pe 16 December 2009 la 3:20 pm (#)Victor, inainte de fiecare traseu pe munte, primul lucru care il fac este sa consult starea vremii. Avem acum pe internet informatie suficienta.
In functie de starea vremii, decid in primul rand daca mai fac traseul respectiv sau daca sunt necesare unele parti din echipament si indiferent de anotimp am dupa mine pelerina de ploaie.
Cum naiba de in fiecare an soferii romani, sunt prinsi incepand cu pasurile din Maramures si pana la iesirile din marile orase fara cauciucuri de iarna sau lanturi ?
Suntem in Decembrie, luna aferenta iernii de unde si sarbatori, ninsori, sanii si colindatori. Colac peste pupaza se anunta si de coduri galbene. Acum, cine naiba te pune sa pleci la drum iarna in adidasi de vara ?
Asa cum eu daca ignor o avertizare meteo, risc sa fiu saltat pe sus inghetat sloi si ud leoarca de catre salvamontisti (intr-un caz fericit) asa sa mai taca si astia care urla blocati in masini usoare cu zapada pana la gat, ca nu sunt drumurile deszapezite.
Oaia prea precauta si neafectata de zapezi.
De Oaia Fosforescenta pe 16 December 2009 la 3:21 pm (#)Prima freza mi s-a parut ca se poate monta pe orice vola.
De dinug pe 16 December 2009 la 3:22 pm (#)La noi sant probleme cu organizarea. Daca firmele care castiga bine s-au dezvoltat prin influenta politicului au sefi care nu se pricep sa fie eficienti (ca nu le trebuie).
Cat de rai am fost de iar primim asa cadou de sarbatori. Doamne ajuta!
@Ciutacu: Hai sa o lasam p`asta cu utilajele mai mici cand ala ne ciuruieste, celalalt papagal s-a trezit sa ne impuste, doctorul o arde aiurea ca nu-l doare gura iar Golum acum ne anunta ca pune guvern intre Craciun si Anul Nou …pai daca mai ninge 3 zile cred ca o sa puna guvernul la primavara cand se topeste zapada…iar culmea ar fi sa opreasca idiotii acum circulatia ca trece o coloana catre guvern sau cotroceni…cred ca ma dau jos si arunc cu bulgari in ei …deja nu mai pot!!!
De scotchwalker pe 16 December 2009 la 3:22 pm (#)@Oaia Fosforescenta: ai perfecta dreptate, dar diriguitorii pulimii stiu ca ocarmuiesc o turma de imbecili. deci ar trebui sa fie pregatiti
De Victor Ciutacu pe 16 December 2009 la 3:24 pm (#)Problemele milenare necesită soluţii milenare. Lectica, bunăoară
De iulian n. pe 16 December 2009 la 3:28 pm (#)eu am locuit 3 ani intr-o alta tara din ue unde toata iarna soselele erau negre. de fiecare data cand ningea erau utilaje mici de dezzapezit care intrau chiar si pe aleele parcurilor si intre blocuri si totul era normal…doar eu eram surprinsa ca intr-o tara in care iarna e mult mai grea decat la noi pot functiona lucrurile.
De maria pe 16 December 2009 la 3:31 pm (#)Domnu’ Ciutacu, masinuta aia pe care ati pus-o acolo e doar unul din zecile de tipuri de masini ce se folosesc la deszapezire. In plus, exista utilaje care pot fi adaptate la diverse masini obisnuite; acestea au minime adaptari pentru aceste utilaje. In tarile unde ninge mult, asemenea masini si operatiunile aferente se desfasoara, daca nu ireprosabil, oricum foarte bine, in ordine si fara ca responsabilii sa fie luati prin surprindere (apropos, la noi zapada e mereu o surpriza, indiferent ca ninge in octombrie, ianuarie ori aprilie). Exista o coordonare perfecta intre autoritati si institutiile ce se ocupa de previziunile meteo (ale caror prognoze sunt luate foarte in serios!). Exemplu: 1)institutia de prognoza meteo emite avertisment de zapada abundenta, de viscol, de polei sau mai stiu eu ce; 2)autoritatile, avertizate, pun in alerta companiile de dszapezire; 3) din momentul cand incepe ninsoarea, masinile intra, deszapezesc (cu masini de genul celei pe care ne-ati aratat-o in filmluet, plus multe altele, inclusiv tractorase pt trotuare) si arunca material antiderapant.
De Alcoolicu' anonim pe 16 December 2009 la 3:34 pm (#)A, si sa nu uit: exista un canal meteo care tine populatia la curent, iar pe autostrazi sunt panouri electronice ce avertizeaza automobilistii in legatura cu starea soselei si trafic, eentual rute ocolitoare. Simplu, nu?:)
Si, fie vorba, Mircea Badea n-are dreptate de data asta; cauciucurile de iarna sunt SI pentru polei, degeaba face misto…
o gluma buna:
De marius-m pe 16 December 2009 la 3:34 pm (#)in cautarea “gastelor pierdute”
base il ajuta pe boc sa isi regaseasca gastele - diseara sau maine, anuntul oficial
Doamne, mult mi-a trebuit sa ajung la aceiasi idee de la care am pornit, respectiv la “rezervatia cu imbecili”!!!Pai daca suntem INCAPABILI, ramanem asa. Nici un “ALL-KNOW” Presedinte, nici o “guvernare inteleapta” nu ne poate face sa intelegem, ca asa incapabili ne-a facut muma natura, sau am devenit incapabili sub dominatia singurului, unicului TB.
De I.I. pe 16 December 2009 la 3:39 pm (#)Si batandu-mi capul cu “de ce”-ul, macar am aflat de existenta Insulei Nauru, si de frezele de zapada, si ii multumesc D-lui Ciutacu ca datorita dumnealui mi-am largit orizontul.
Discutam de dimineata cu un prieten despre lipsa de reactie a celor de la deszapeziri In zona noastra , desi zapezile sunt mai mari , lucrurile au stat de obicei mai bine -poate si pentru ca circulatia e mai redusa si in plus fiind o zona depresionara nu avem viscole . Anul acesta insa s-au miscat infiorator de incet la o ninsoare care pentru nordul tarii e slabuta rau . Si , fara sa stiu nimic , ii ziceam prietenului ca e posibil sa nu aiba personal suficient (s-a disponibilizat din greu anul asta in toate firmele private) . Postarea Theodorei confirma ceea ce banuiam . Au vrut sa faca economii si cand au avut nevoie de o interventie in forta n-au avut cu cine lucra . Nu cred ca tine de Prigoana (n-am de ce sa-l apar , mi-e antipatic) . Cred ca e general valabil .
De Adi pe 16 December 2009 la 3:42 pm (#)Cand eram eu copchil - adica acu vreo 35 de ani - erau ierni cu zapezi de o juma’ de metru; si se circula, se facea scoala, iar economia chiar duduia; il apuca dreak pe orisece general sau responsabil cu drumurile daca vreun prim secretar de judet intarzia la intalnirea de la Bucuresti cu tovarasu’ si sinistra lui sotie:) Acum, pisa de sus 4 fulgi si s-a blocat traficul.
De Marius Diaconescu pe 16 December 2009 la 3:45 pm (#)Iar doctorul ce s-a vrut presedinte, are probleme cu diagnosticarea fenomenului, vrand sa scoata trupele NATO, probabil si alea ale tratatului de la Varsovia, sa ii curete trotuarele si “bulivardele”.
Misto tara!
prea multa organizare si utilaje multe necesita sefi multi!prin deductie cu cat sunt mai putine cu atat mai bine,eu cred ca bucurestiul daca era curatat cu lopata si cu plata pe loc ptr. oameni care nu au loc de munca arata mult mai bine,asa cu utilajele ma indoiesc ca vor fi mari succesuri,oricum problema va fi rezolvata de al de sus!
De brankardierul pe 16 December 2009 la 3:45 pm (#)la televizor zeus derileaza cu modernizarea statului roman pe teme de sensibilitate a liberalilor,bate apa in piua sa zica si el ceva la aia care-l aplauda si mari si mici,se simte in aer o dictatura cu fata umana.nu e voie sa fie crezut ,ca minte u zambetul pe buze!De abia astept sa ii curete pe cei care l-au facut om pentru inca 5 ani,ma refer la aia din jurul lui,zbanghiul asta asteapta ca sa nu fie incurcat cu ei si sa dea vina pe ei ptr orice esec care va urma!o zi buna la toata lumea!
@ Oaia fosforescenta
Atat in Maramures (zona Gutai) , cat si in alte trecatori din Orientali (spre deosebire de Meridionali , trecatorile din Carpatii Orientali sunt la altitudine mare - cu serpentine si tot tacamul) , daca o singura masina mare derapeaza se blocheaza intregul trafic . Un sofer neghiob de TIR e suficient pentru a opri toata circulatia . In stanga prapastie , in dreapta prapastie , e imposibil sa treci pe langa el . Inclusiv sa-l redresezi si sa-l reasezi pe banda lui e greu , tot din cauza lipsei de spatiu . Poti sa fii superechipat , degeaba . Crede-ma , am o experienta de o viata in domeniu .
De Adi pe 16 December 2009 la 3:50 pm (#)Anul trecut pe vremea asta, in Seattle, WA, USA, a nins cum nu s-a mai inamplat de 70 de ani. Orasul nu are masini de deszapezit, pentru ca NU ARE NEVOIE. Ei bine, au gasit solutii…fir-ar ele sa fie de solutii. Si s-a putut circula. E drept, nu pe toate strazile, in special nu pe cele cu unghiul foarte ascutit, dar in rest, fara probleme. Bag de seama ca nu ne “dezmintem” cum ar spune unii…ce bine e in tara mea!
PS, cam off-topic: Pana in 6 decembrie ma suparam pe al meu sotz cand raspundea, pe un ton cam prea serios, unora si altora cu, de acum celebrul, “sa traiti bine”. Oooo, dar acum? Acum o spun si eu tuturor…ca doar doar s-or prinde…SA TRAITI BINE!
De Ioana pe 16 December 2009 la 3:50 pm (#)Utilaju’ ala va fi achizitionat la dublu pret , cu un comision pe masura, din bani publici, fara licitatie. AAAAA…..Unde am mai auzit asta?…Asa ca, dormiti linistiti, guvernu’ vegheaza !
De Ioana S., Bucuresti pe 16 December 2009 la 3:56 pm (#)Iar daca ne ataca aia din Nauru, nu-mi fac griji.Avem un nou presedinte, sef CSAT si generali pe masura !
De la revolutie incoace vedem la televiziunile noastre mereu reportaje din care intelegem cu totii ca iarna nu-i ca vara .Sunt vorbe spuse de un mare om de stat si ar trebui sa va intre la toti bine in cap ,sa nu va mai plangeti de strazi inzapezite ,de oameni inghetati prin trenuri ,de ambulante cu bolnavi rasturnate ,etc.etc.De doauzeci de ani vedem la televiziuni prin preajma sarbatorilor ,reporteri tragand un carucior dupa ei ,explicand cat ii costa pe romani sa-si cumpere cele necesare pentru a sarbatori si el cat de cat ,craciunul,anul nou si pastele.De fiecare an acelasi refren…si de fiecare data cand trebuie sa aleaga ,romanii dau votul lor cu dragoste netarmuita iubitor conducatori.Il detest pe Basescu ,presedinte ales de doua ori prin frauda[ sper ca istoria sa dovedeasca],dar la fel detest si psdistii .Si unii si altii oadata ajunsi la putere si-au vazut cu insistenta de nevoile lor personale .Aceste nevoi au fost atat de multe, incat astazi am ajuns saraci,fara speranta si neputiinciosi de a iesi din aceasta situtie.Privatizaqrile s-au facut dupa interesele lor ,pe oameni i-au pensionat fortat ,ca acum sa le impute ca sunt prea multi pensionari si sistemul nu mai poate face fata .Au iesit la pensie de-a valma ,de cele mai multe ori fortati,muncitori,functionari.militari.Majoritatea au pensii de mizerie ,iar pentru cei cativa cu pensii uriase [clienti de-ai lor]s-a batut moneda luni de zile sa vada prostimea cata grija au miliardarii Videanu,Berceanu,Basescu de nenorocitii tarii.Vedem zilinic cum se fac numirile in functii ;fini,cumetri,nasi,nepoti si bineinteles amantele .Fara ele parlamentul,deconcentratele si institutiile publice nu pot exista .Cand liberalul Orban s-a pronuntat in acest sens tot muieretul din politica a protestat si l;a unison cu ele presa .Pentruca ,vezi Doamne intr-o tara demaocratica ,drepturile femeilor trebuie respectate .Ei nu s-au gandit la celelalte femei ,care au invatat pe branci pentru a se realizasi s-au simtit de atatea ori cand pitipoancele din buduoarul politicii romanesti le-au luat locul .Vin sarbatorile de iarna si datina spune ca trebuie sa fim buni si iertatori .Dar in tara noastra demult nu se mai respecta nimic .Iertati si fiti buni daca puteti si mai ales bucurati-va de traiul bun .S
De valentina pe 16 December 2009 la 4:00 pm (#)n-am crezut ca voi simti aceasta lipsa atit de pregnant (imi cer scuze daca suna aiurea)in lumea de azi: imi lipseste Octavian Paler!
Incep sa-l detest pe cristoiu. mi-l aduc aminte cum ii facea pe moraru si postul b1tv. acum ii ciuguleste din palma. e dizident!
mi se face sila!
De Cata pe 16 December 2009 la 4:00 pm (#)cum s-a gindit doctoru sa scoata armata la deszapezire?(are figuri de stil si asta in cap….)cesul era cu barometru?ca de scump parea de vreo 2 salarii de presedinte din dubai
De gigel pe 16 December 2009 la 4:07 pm (#)daca mai ninge in ritmul asta scoate populatia la munca voluntara!!!ca pe vremuri cind ne simteam bine…
asemenea utilaj poate fi cumparat doar prin licitatie publica corecta!
De gigel pe 16 December 2009 la 4:10 pm (#)pret estimativ 1234567,89e+tva
Las-o dreacu’ de iarna si de zapada, face parte din vietile si destinele noastre! Mai bine un cantec sa cantam si sa inaltam ode bine simtite, caci azi maretul si incomparabilul nostru conducator , cu largul si afectuosul concurs al romanilor si-al batranelor libarci de la cc, si-a luat portia de libertate de-a ne mai juca in foi de vita cum vrea muschii lui sacri, azi, la comemorarea primilor morti ai timisoarei de acum 20 de ani! Ba, daca suntem cuminti, va depune juramantul prezidential, cu o mana pe rahatul ala de constitutie pe care nu da doi bani si cu cealalta pe biblia rosie de la turcescu, pe care numai el, unicul, stie cum se jura, fix pe 21 decembrie, ca un alt semn al nemuririi istorice si al reconcilierii nationale! Si voua va arde de inzapeziti si utilaje moderne!? Nerecunoscatorilor, v-a oferit soarta un om unic cu care sa traiti clipe unice si voi va pierdeti in fleacuri!
De alien pe 16 December 2009 la 4:13 pm (#)Peste ultima tara din uniunea europeana s-a asternut intunericul propagandist portocaliu. Azi, un grup de oameni mutilati de vechile structuri a reinstalat fraudulos o stafie securist comunista intr-un jilt de carton. 5mil de romani care si-au dorit sa aprinda o luminita in beciul securitati comuniste vor fi supusi reeducari de catre cozile de topor portocalii. Urmeaza mutilarea parlamentului, a opozitiei din mass media si a romanilor din diaspora. Tovarase ceausescu te-ai razbunat.
De Crocodilul pe 16 December 2009 la 4:20 pm (#)Sunt offtopic, da-mi place ce aud: il aud pe Crin la Cotroceni si-mi place al dracu’ de mult!
De cineva pe 16 December 2009 la 4:24 pm (#)Păi dacă ne declară război Insula Nauru,aceea cu al carui bobor eram pretenari pe vremea Celuilalt Veşnic Reales,cred ca o vom rezolva simplu.Câteva găleţi portocalii,eventual un pui şi vreo doua kile de zahăr şi gata.Ca să nu mai spun că s-ar putea ca să se declare forfait din cauză că cei trei patru soldaţi invadatori ar putea muri de plictiseală în Aeroportul International Henri Coandă,căile de acces către Bucureşti fiind impracticabile în urma celor nemaivăzuţi trei centimentri de zapada căzută în ultimii doi ani.Aşa că putem fi liniştiţi,pentru moment…
De Mihu pe 16 December 2009 la 4:24 pm (#)Crin este la Cotroceni sa incerce un compromis cu Piratul (binenteles 100% in favoarea acestuia din urma, ca altfel nu se poate)
De Cris pe 16 December 2009 la 4:28 pm (#)Crin este clar cel mai redutabil adversar al lui Basescu si pe care tiranul il uraste pentru ca nu-l poate supune si pentru ca Crin nu se teme sa-i dea peste nas cu orice ocazie.
De Roxana pe 16 December 2009 la 4:28 pm (#)Auzi!!! Ca nu mai are obiectiv politic.
De dinug pe 16 December 2009 la 4:30 pm (#)Parca nu vrea sa faca si el ca Putin.
daca ne ataca aia din Nauru nu-i bai. avem o mare armata compusa numai din generali. unii inaintati in grad de Emil Constantinescu, altii nu pot sa spun de catre cine ca mi-e rusine. asa ca, Nauru, te asteptam! hai si cu tunul ala!
De che pe 16 December 2009 la 4:32 pm (#)La cum il stiu eu pe dom doctor, baga o dusca in plus si pune masinariile alea sa inzapezeasca. Si la cat de tari sunt, ar reusi. Garantat …
De VanGhelie pe 16 December 2009 la 4:45 pm (#)Basescu o tine langa cu “guvernarea de dreapta”… Sectorul privat in Romania nu a primit un pumn mai mare in gura in toata intreaga sa istorie decat a primit de la guvernele Tariceanu si Boc -de dreapta. Avem unul din cele mai crunte sisteme de impozitare pe munca din UE, iar impozitul forfetar e bomboana de pe coliva antreprenoriatului romanesc.
De Cris pe 16 December 2009 la 4:48 pm (#)Si daca Nauru ne declara rasbel, avem o ciurda de generali, care habar nu au de arta si stiinta armelor. Gura mare, da. Care soldat neinstruit s-ar lasa condus de panaramele astea? Asa ca fiti fericiti ca nimeni nu ataca-inca- Tarisoara…
De Iordachel Gudurau pe 16 December 2009 la 4:51 pm (#)CRIN ANTONESCU este singura speranta pe care o mai avem pentru pastrarea democratiei si pentru instaurarea unui sistem de putere personala gen PUTIN.Astazi prin gura lui CRIN a vorbit insusi IONEL BRATIANU..un raspuns al unui om demn si cinstit,un adevarat om politic si nu al unor servili, care se duc sa culeaga frimiturile cazute de la masa pedeleilor.
De FLORIN pe 16 December 2009 la 4:57 pm (#)mno, amu, vede si DR. ca ustensilele is mai usor de adus pentru a salva o viata omeneasca decat niste utilaje pentru a debloca niste suflete inghetate…
tragica o fostu aia cu vorbitu de langa masini si mai apoi masinile nu s au urnit…
eu zic ca a fost sabotaj la DR.
aia de la curatat drumuri au ramas in obisnuinta lu iarna nu i ca vara” si nici macar un DR. nu i poate scoate din vorba mioritica a lu marinelu…
De Fanu pe 16 December 2009 la 5:04 pm (#)Basescu era convins ca PNL si Crin vor ceda . Ma bucur ca n-au facut-o . Cred ca miza cu PNL la guvernare e mult mai mare decat se spune prin presa sau bloguri . Nu tine doar de atacarea lui Crin si scaderea popularitatii lui (pana in 2012 e timp berechet pentru multe - asta daca nu apar niste anticipate intre timp ) . Miza sunt structurile locale , unde PSD + PNL au majoritatea atat in consiliile locale cat si in cele judetene . Daca mai adaugam aici toate celelalte partide care s-au exprimat categoric impotriva lui Basescu , PD , chiar cu sprijinul UDMR (care , atentie , desi are 7 % la nivel national , are cam toate mandatele concentrate in Ardeal , unde si PDL sta bine) . Inafara arcului carpatic , PD-ul nu are control practic nicaieri in structurile locale - foarte importante , cu o importanta mult mai mare decat li se da . Cred ca aici se gaseste o mare parte din miza lui Basescu . A-propos , care mai e majoritatea in CGMB (ca parca Becali si al sau PNG nu-l mai suporta pe Base) ?
De Adi pe 16 December 2009 la 5:08 pm (#)Oricum, bugetul ministerul turismului ar fi fost suficient pentru a cumpara un batalion de asemenea masinarii…
De IL pe 16 December 2009 la 5:11 pm (#)Ho…ho…ho!!!
De nume_necesar pe 16 December 2009 la 5:24 pm (#)Domnule Ciutacu! Astept tema: Cum a negociat Antonescu din pozitia “drepti” si cu arma la umar, si despre cum s-a cam “inventit” preaslavitul!!!! Super!! Inca o data raman la parerea mea, liderul nu este dat de partid ci liderul “face” partidul. Scuzati limbajul care luneca spre lincentios, da’ na! e iarna si prea merg utilajele!
Basescu nu mai are interese politice altele decat sa controleze el tot, ca un tiran absolut!In rest nu mai are alte intrese…
De Roxana pe 16 December 2009 la 5:24 pm (#)Domnule Ciutacu, Nauru este o Republica aflata sub protectorat Australian. Este membru ONU, si desi are vreo 50 de km patrati are o industrie miniera comparabila cu cea a judetului Petrosani. Ca fan inrait a societatii Nauriene, obiectez la insinuarile pe care le incercati vizavi de aceasta republica. In nici un caz nu este comparabila cu statele insulare Indoneziene. Unde mai pui ca daca ne-ar ataca, ne-ar ataca de fapt armata Australiei, care e cam a 3-a forta militara din lume dupa Americani si Rusi…
Ironia o inteleg, dar poate reformulati si va referiti la Insula Vanuatu, care e mai apropiata de intentiile dumneavoastra in ceea ce privesc posibilitatile sale militare.
Cu respect,
De Valentin pe 16 December 2009 la 5:25 pm (#)Valentin Berceanu.
AAAaa!
De nume_necesar pe 16 December 2009 la 5:31 pm (#)Domnule Gudurau! Eu tot sper sa ne atace…Elvetia!
Ciutacule, au aparut franturi din proiectul de buget pe 2010 !!! Va fi criza numai pentru civili… sa vezi bugete la “agenturi”…
De ylushin pe 16 December 2009 la 5:36 pm (#)Am uitat, au inceput sa apara sI HG-urile cu rasplata pentru rezuiltatele de pe 6 decembrie. Traiasca fondul de rezerva… doua criterii mari si late: apartenenta politica a primarului si precentajul obtinut.
De ylushin pe 16 December 2009 la 5:38 pm (#)E inadmisibil ca aproape singura noastra autostrada sa fie inchisa atata vreme. In fiecare vacanta de iarna am fost plecata in strainatate cu masina din dotare si nu mi s-a intamplat nimic niciodata indiferent de cat ningea. In fiecare zi ma minunez in ce fel de tara m-am nascut.
De CARMEN pe 16 December 2009 la 5:43 pm (#)@nume necesar
De Iordachel Gudurau pe 16 December 2009 la 5:47 pm (#)Si sa transforme Romanica intr-un canton? Eventual de cale ferata…
PS
No asa cum o facut Crin cu ala, mie mi-o placut. Si de Geoana…
Ala vrea sa-i bage pe toti in caca si sa zica dupa aia: “Priviti! Aia e de vina!”. Asa ca sa ramana cu leprosii, gunoaiele fugite din partide si -din pacate- UDMR. Dar nu uitati ca este nevoie de o OPOZITIE foarte puternica. Pentru ce urmeaza…
Domnule Ciutacu,
Nu e mai bine cu nervii nervosi ca ma uit la tembelizor si il vad pe intaiul conducator cum se baga in seama cu partidele.
De Sinzianna pe 16 December 2009 la 5:50 pm (#)Asta vara faceam 25 de minute de la Prosper la Unirea cu masina (mai mult pe linia de tramvai) iar cu autobuzul 45 de minute. Sa fii murit nu te puteai deplasa mai repede, acum e mai bine, doctorul ne-a zis sa stam acasa, morti sau vii
Cu zapada, fara zapada, circulatia in Bucuresti e monstruoasa, in restul tarii e total zapacita. N-a zis Doamne, Doamne ca daca am vrut marinar ne da apa? Si cica asta ar fi doar inceputul….
nume_necesar referitor la razboiul cu Elvetia:

De IL pe 16 December 2009 la 5:53 pm (#)Solutia buna ar fi declaratie de razboi germaniei, dupa care capitulam si cerem anexare…
Dupa anexare se vor schimba lucrurile…
Vom primi un sistem de administrare care va functiona…
Va fi recunoscut Basescu in istorie, alaturi de Boc, drept omul care a distrus Romania! Cred ca asa va ramane in istorie acest individ sinistru!
De Roxana pe 16 December 2009 la 6:02 pm (#)OFF-TOPIC, apropo de Nauru(mi s-a parut interesant): Rusia va plati celui mai mic stat insular din lume 50 de milioane de dolari pentru recunoasterea Abhaziei si Osetiei de Sud
De Margelatu pe 16 December 2009 la 6:05 pm (#)Eu zic sa ramana PDL singurul partid…sa se desfinteze celelalte , iar pe Traian Basescu sa-l propuna presedinte pe viata. Sa apara pionierii cu cravata portocalie, nu inteleg de ce mai pierdem timpul. Cine va injura sau critica PDL sa faca puscarie grea. Poporul roman se pare ca este mare consumator de dictatura. Imi amintesc de era PSD-ului si parca nu erau atat de gretoti ca anticomunistii astia portocalii.Apropo..este la moda sa anticomunist..da bine !!
De Dan pe 16 December 2009 la 6:10 pm (#)Domnule Valentin Berceanu ,
Cu toata stima atat pentru dumneavoastra , cat si pentru calitatea de “fan inrait al societatii Nauriene” , nu sunteti informat suficient asupra situatiei tarii al carei fan va declarati . Nu este protectorat australian sau nu mai este de vreo 40 de ani . Industria miniera in Nauru ? Daca va referiti la exploatarea fosfatilor , probabil , oricum resursele s-au epuizat in totalitate - astfel incat rata somajului in Nauru este la ora actuala cea mai mare din lume (circa 90%) . De fapt , micul stat din Oceanul Indian este un avertisment pentru orice natiune care-si exploateaza pana la epuizare resursele , fara a se gandi la viitor . Nauru a fost in anii ‘80 unul dintre cele mai bogate state din lume (daca nu ma inseala memoria prin ‘87-’88 s-a situat chiar pe primul loc intr-un clasament al PNB / capita la nivel mondial) , beneficiind de o unica bogatie (o pleasca) : tone de fosfati produsi de pasari (gainat , ca sa ma inteleaga si bunica) - guano , cum il numesc latino-americanii . L-au exploatat fara masura si fara cap , iar acum sunt o tara cu mari probleme economice . In urma cu 2 sau 3 zile a fost chiar o stire care spunea ca guvernul din Nauru cere Rusiei 50 de milioane de dolari pentru a recunoaste independenta micilor republici “indepedente” desprinse din Georgia (Osetia de Sud si Abhazia) . Daca ati fi urmarit acea stire ati fi aflat si situatia dezastruoasa din Nauru de acum . Probabil ati devenit fanul lor in urma cu 20 de ani - s-au schimbat multe si dramatic de atunci .
PS Armata australiana , a treia din lume ? Hm , mai mult decat discutabil .
Toate cele bune .
De Adi pe 16 December 2009 la 6:14 pm (#)@ Valentin Berceanu
Iar cu toata stima , mai am o completare : in ciuda tuturor diligentelor familiei Ridzi , “judetul” Petrosani n-a fost consacrat inca printr-un act normativ .
De Adi pe 16 December 2009 la 6:17 pm (#)Piratul i-a spus lui Crin in fatza ca s-a vazut cu sacii in car si ca il doare fix in pix de guvernare.
De Cris pe 16 December 2009 la 6:25 pm (#)@Valentin Berceanu: nu era mai bine sa taceti filosofic?
De Victor Ciutacu pe 16 December 2009 la 6:33 pm (#)Surse oiciale ale Marinei Imperiale Naurieze anunta ca atacul asupra Romaniei a fost aminat cu 24 de ore. Cauza acestui delay este lipsa vislei de rezerva fara de care un atac prelungit ar deveni o aventura riscanta.
La bursa zvonurilor se sopteste ca Marele Imparat l-ar fi avut consilier pe probleme navale pe … ghici cine. In orice caz, daca zapada nu va fi curatata la timp de autoritatile romane razboiul va avea loc pe proaspat inauguratul stadion Lia Manoliu. Deci mai avem o sansa sa-i dovedim.
De purcelix pe 16 December 2009 la 6:34 pm (#)la conditia noastra masina de deszapezire trebuie un car de lupta roman care sa fie tractat de un bou care merge inainte prin capada, si in car sa fie un individ care sa degajeze zapada cu o lopata. Suntem PREISTORICI in gandire. Bine ca in ianuarie plec definitiv in Anglia!
De Adriean VICLEANU pe 16 December 2009 la 6:39 pm (#)Am auzit azi la radio o faza durere: un politzai incerca sa convinga o doamna sa nu mearga mai departe cu masina. Argumentele erau cam asa:

De Elena pe 16 December 2009 la 6:39 pm (#)Politzai: Nu mai mergeti, ca va ingheata epiderma…trupurile… va maninca lupii!
Doamna(cu puternic accent moldovenesc): Nu ne maninca…cum sa ne manince… ca sintem multzi!!!!
Cei care au murit la Timisoara s-ar intoarce in mormant sa stie ce fel de democratie avem sub Traian Basescu.
De Cris pe 16 December 2009 la 6:40 pm (#)Exclus asemenea masinarie. Doar daca se gaseste stramosul ei, la second-hand,ca doar e criza, la care mai adaugam service-ul asigurat de firma producatoare, la un cost mediu de 2 masini/luna.Asa mai suna romaneste.
De raluca pe 16 December 2009 la 6:40 pm (#)Poti, totusi, sa iei legatura cu cei din insula Nauru, s-ar putea sa fie interesati.
Si la un cutremur, adica ce s-ar intampla? Vor veni ajutoare si se vor inventa noi metode de a le utiliza, si, in sfarsit, cineva va varsa lacrimi, in premiera,induiosat de soarta poporului (si nu din motive pur egoiste, ca pana acum)de piramidele de morti si de infatisarea apocaliptica a Micului Paris.
Daca citim articolul in mare graba putem ajunge la niste concluzii cel putin pripite, superficiale privind scopul D-lui Ciutacu.Cum il stim mistocare, bascalioa am putea spune ca “face haz de necaz” ascunzandu-si nemultumirea evidenta fata de situatia creata prin ninsoarea abundenta, care a blocat circulatia rutiera; sau am putea ajunge la concluzie ca “face bascalie” de neputinta, incapacitatea autoritatilor chemate sa reglementeze asemenea situatii. Dar de fapt dumnealui deplange situatia in care o “tara NATO” nu are capacitatea de a rezolva o problema cotidiana, pe timp de iarna, si zeci si sute de oameni, de copii asteapta infrigurati, infometati sa vina vreun semnal ca isi pot continua drumul. Nici vorba de asa ceva; mai mult de atat primesc anuntul sa stea resemnati “ca s-ar putea sa mai petreaca o noapte de vise rele”.Si ca sublinieze gravitatea situatiei apeleaza la ironia neiertatoare presarata cu exclamatie exprimata intre virgule:”Sa spunem ca ne-ataca, pacatele mele, pe neanuntatelea, armata Insulei Nauru. Pe unde scoatem camesa din nadragii grei?”.Apoi transforma peitetul “teapan” in “tepanos” ca are alta rezonanta si continua intr-un stil de gluma:”…ma ia cu cu lesin la lingurica…” Hai, ca intradevar ne vine sa zambim vazand acest stil.
De I.I. pe 16 December 2009 la 6:44 pm (#)Ziceam ca nu face bascalie, in shimb “ia in bascalie” “ditamai Inspectoratul General al Situatiilor de Urgenta” care dovedeste o neputinta cruda, nemiloasa, care produce gust amar in toata populatia tarii.Nici Doctorul nu scapa nemuscat de acest stil care “dupa ce a reusit initial sa se faca de bascalie..” cu o armata fara soldati (cum adica?) “pe care vroia s-o scoata la lopata, s-a cam tinut…”(vai, de saracii. Cel mai mult mi-a placut o expresie iarasi inventata de dumnealui “a nu pune geana pe geana” fata de comunul ” a nu-si inchide ochii”. Multumim, ca ne sesizati in acest stil de probleme nerezolvate din neputinta, incapacitate.
Asta e situaţia.Suntem un popor de blocaţi!! De zăpadă, de cuvinte, de guvern, de preşedinte, într-un cuvănt blocaţi la minte.!!
De Marius pe 16 December 2009 la 6:44 pm (#)Dacă un distins intelectual confundă sexul oral cu un teanc de bani, cănd un fost activist al PCR e aclamat ca luptător anticumunist, iar o adevarată victimă a securitaţii e facută de partizanii luptătorului anticomunist hoaşcă bătrână, la ce să te aştepţi?
Intro-zi, o să ne blocăm cu totul.
PS
Acum 20 de ani la TIMIŞOARA s-a stigat Ceauşescu judecat, dar noi la-am asasinat!!
Roxana, uiti tocmai de nea Niku si de Lenutza lui?
De anca pe 16 December 2009 la 6:48 pm (#)Astia doi n-au putut avansa in PCR, ca “iera locurili ocupati”.
Azi, la 20 ani de cand niste visatori si-au dat viata pentru libertate, uite cu ce ne-am ales.
Domle, daca si Sterinu-Cercel, pe care il ridicau toti in slavi de profesionist ce e, ne considera o turma… la ce sa ne mai asteptam?
De sandman pe 16 December 2009 la 6:50 pm (#)“Acelasi Streinu-Cercel ne explica faptul ca vaccinarea trebuie sa fie obligatorie. Ba chiar a gasit si un termen: “in sistem turma”. Ca acela care nu se vaccineaza si care nu se izoleaza risca inchisoarea de la 1-7 ani pentru raspandirea cu buna stiinta a unui virus letal.”
Asa ca din Streinu a devenit Strainu’, portavocea corporatiilor.
Masina aia, nu buna in RO. Nu vedeti ca “frezeaza” pe o autostrada goala, care trece prin padure? Pai noi mai avem paduri? sau autostrazi? Pai rezista asfaltul nostru la asa un monstru?
De anca pe 16 December 2009 la 6:54 pm (#)La noi, toti soferii trebuie inzestrati cu lopatele usoare din cauciuc si foi de cort, sa care zapada dintre masini.
Pentru ca, de ce sa ne interesam si noi cum se anunta vremea, de ce sa dea ministerul transporturilor informatii despre drumurile expuse la viscol, de ce sa nu se fure parazapezii, etc.
Elvetia, Germania, Austria…care’o fi neica!!! Numai milatarie sa fie!!! Da’ nu de asta de mosi Teaca-evadati din motiv de oportunism.
De nume_necesar pe 16 December 2009 la 6:56 pm (#)Cat despre UDMR, o fi Vadim sarit din schema, dar e singurul care-a zis ca udemereul e o usuratica ce sta pe marginea autostrazii facand autostopul in propriu-i interes!
Traian Basescu reprezinta cel mai rasunator esec al democratiei dintre toate statele foste comuniste in care au ajuns fosti comunisti la putere.
De Cris pe 16 December 2009 la 6:57 pm (#)@anca
De Roxana pe 16 December 2009 la 7:07 pm (#)Eu nu uit, au uitat cei care l-au votat prosteste pe securistul Basescu. Ce sa facem, astia suntem, in nici un caz niste elvetieni, ci niste bieti natangi, din acelasi spatiu cu influente si apucaturi sovietice, ca toti vecinii nostrii rasariteni, unii mai respectabili ca altii. Basescu, Lukasenko, tot acolo suntem. Suntem un popor, in mare parte, usor de prostit, de manipulat, de manevrat si de furat, pentru ca pe multi nu-i duce capul si consecintele sunt acestea, gen protapirea unui ticalos mincinos in fruntea tarii.
Am cautat sa vad unde e aceasta insula. E in mijlocul Pacificului si vad ca au si aeroport, chiar daca insula e minuscula.
De Adina pe 16 December 2009 la 7:07 pm (#)Domnu’ Ciutacu. Ziceam, poate cu ceva timp în urmă, că de cât greu s-a plâns Guvernu’ anu’ ăsta, ferind-ui Cel de Sus de catastrofe naturale. Şi mai ziceam că la astfel de chestii, tăt rumânu’ se apucă să-l invoce pe Nea’ Văleu sau pe Badea Tulai (în funcţie de regiunea geografică). Rumânii nu-s în stare să-şi poarte cum se cuvine nici măcar propriile izmene, darămite ce se află sub dânsele (mă refer la COJONES), da’ Mama Natură sau Bunul Dumnezeu nu se mulează după visele de putere ale câştigătorilor sau perdanţilor unor alegeri. Când Ceru’ se deschide sau când măruntaiele Pământului se scutură, tre’ să devii Om pentru Oameni, nu sluga cuiva să salvezi ce se poate!
De C. Bojan pe 16 December 2009 la 7:08 pm (#)Off-topic: Prietenu’ nostru comun, care a fost validat în funcţia de Preşedinte (nu-i spun numele că nu poci- mi-e scârbă), în timpul consultărilor cu pesedeii, se uita mai mult pe de lături. Liberalilor le-a spus printre rânduri ceva de genu’: “Bă, alegerile au fost câştigate şi pentru voi, şi mai faceţi mofturi?”. Partid unic avem, ce urmează? Faptu’ că el nu mai are mize politice, tre’ să stea toată lumea-n poziţie de drepţi?
Si care-i problema??
Cu o asa larga majoritate parlamentara si un parlament cu majoritate OBEDIENT Presedintelui nu se poate VOTA si PROMULGA un DECRET PREZIDENTIAL care sa Interzica Zapada in Romania?
De Barosanul pe 16 December 2009 la 7:41 pm (#)Una off
De Iordachel Gudurau pe 16 December 2009 la 7:58 pm (#)Astazi s-a discutat noul Buget german. La imprumuturi pentru 2010 - 86 miliarde €. Ha?
Buey,sa dea astia noi o lege prin care sa ne oblige ca fiecare sa-si cumpere o dracie de aia.Cu ocazia asta,am sa am si eula Opel,un Volvo.O luam la shtanga
De mihail pe 16 December 2009 la 8:23 pm (#)Doi:domnul Crin chiar ca nu are obraz deloc.Cum si-a permis ca sa-l contrazica pe musiu Basescu ? Sa-i arunce asa,fara nicio jena,adevaruri fundamentale-n fata.Se duce in casa omului,si-i strica cheful.
Nashpa !
cam asa o sa fie si la noi in anul 3209 (sper !!!!) pe DN1 sunt niste masini care mai mult incurca circulatia decat sa-si faca treaba…. fac naveta intre Campina si
De Lucian pe 16 December 2009 la 8:39 pm (#)Sinaia: pe DN1 mai merge (sau ma rog ne-am invatat), dar in Sinaia e RUSINE, primarul si primaria sunt de toata jena !!! apropos: drumul de la Parc pana la Cota 1400 nu apartine ca zona de responsabilitate primariei Sinaia ???? cica e drum judetean si el nu are nici o treaba !!! ai impresia ca a nins 2 luni continuu si tocmai acum au aparut masini pe sosele
Lasa ca au gunoierii niste utilaje
De Ciolanus pe 16 December 2009 la 8:40 pm (#)La fel ca in titlu, si in melodia lui Puya - change: “Daca maine ar porni un razboi, ar fi penal
Soldatii s-ar uita la a V-a pagina din ziar
Nu o sa oprim nici un raid aerian,
Daca o sa ne atace cand e Inima de Tigan”
De ani de zile suntem atenti, vigilenti cu dezapezirea in timpul verii, iar iarna de la prima pana la ultima lapovita suntem in imposibilitatea de a actiona.
In acest timp contractele curg, afacerile infloresc, dezapezirea e sublima dar lipseste cu desavarsire.
Cauzele sunt multe si diverse dar nu are rost sa detaliem acum.Doar atat merita, sa vedem cum era acum 20 de ani si cum am involuat in timp.Militari multi si la ordin nu prea mai sunt sa-i scotaem care cu lopeti, care cu sare, care cu nisip; trupele de geniu cu utilaje nu prea mai sunt ca asa ne a impus NATO, utilajele sunt la taiat; deconcetratele nu se mai pot concentra ca pe vremuri iar oamenii care le conduc sunt pusi ca au contribuit la campanii electorale sau ca au o anumita culoare politica, deci nu pe criterii de competenta; planurile operative daca ar fi verificate se va vedea ca sunt doar reactualizate cu institutii si nr.de tel., ci nu realizate ptr.necesitatea vremurilor actuale iar structura lor este cea din anii ‘90.
O alta aberatie, Inspectoratului General pentru Situatii de Urgenta i s-a dat responsabilitatea de a monitoriza si raspunde de astfel de evenimente, insa nu li s-au dat utilaje ptr.asa ceva (deh…traim in Romania, unde logica lipseste), atunci cu ce sa intervina? Cu pixul, cu fax-ul? Sau cu autospeciale cu apa si spuma? Efectiv nu pot interveni decat la descarcerare dupa ce s-a produs vreun accident din cauza conditiilor de trafic.
Si asta pentru ca suntem condusi de oameni pregatiti, le-au dat atributii in domeniu fara a le da unealta (adica raspunde de ceva ce fac altii si ei nu au cu ce).
Domnule Ciutacu va faceti griji de razboi in gluma, pai sa vorbim serios daca mai huleste mult cu afirmatii iresponsabile alesul neamului relatiile cu Moscova sau Ucraina, daca stranuta astia mai tare ne-a luat draci pe toti.Nu mai vorbim de dotarea, pregatirea si subfinantarea cronica a armatei ca asta e alt subiect.
De Bogdan pe 16 December 2009 la 8:53 pm (#)Deci sa tragem o concluzie, spunea cineva acum cateva zile in comentariile de pe blog despre P.Tutea, avea mare dreptate, omul a concluzionat perfect situatia din tara asta:
“Un tâmpit mai mare ca mine nu există. Să faci treisprezece ani de temniţă pentru un popor de idioţi!” sau vorba bancului “Romania e o tara frumoasa, pacat ca e locuita”
Acestea fiind spuse va doresc o seara placuta!
Problema este ca astfel de freze pot fi folosite numai in spatii deschise, pe drumurile dintre localitati. Din motive pe care le-ati vazut nu pot fi utilizate in oras, unde nu exista spatiu. In rest chestia este extraordinara.
De Optimal Media pe 16 December 2009 la 8:53 pm (#)L-aţi văzut cumva pe Emil? Îl caută cineva…
De Dispecer Blogosferă pe 16 December 2009 la 9:00 pm (#)2:30 ore facute de la obor pana in afumati, timp in care, multumita departamentului de r&d de la toyota si a “nesimtirii” mele, de sofer de bucuresti, am reusit sa incalc toate reguluile de “circulatie”. scopul misiunii sinucigase, era sa ajungem undeva prin moldova, la agas, cu ceva cadouri pentru niste copilasi mai izolati de lume.
De vlad pe 16 December 2009 la 9:03 pm (#)dupa alte 2 ore de tupeu, am ajuns la intersectia cu drumuri catre buzau si urziceni. coloana incepea chiar din intersectie si se intindea pana la mihailesti, unde 2 tiruri s-au intalnit intempestiv pe aceeasi banda.
de la doamna ghica pana la celebra intersectie, nu am zarit picior de gabor. intr-un acces de inteligenta am ales sa ne intoarcem, ca un mos craciun e eficient daca ajunge, nu daca moare incercand.
deci, daca nu sunt gabori sa opreasca circulatia sau sa te dirijeze, nu crezi ca esti naiv sa te intrebi de ce nu cumpara ciorditorii utilaje?
Asa si ? Cat la % reprezinta 86 miliarde euro din PIB-ul Germaniei ? vreo 2%
De name pe 16 December 2009 la 9:08 pm (#)Cat la % reprezinta 20 miliarde euro din PIB-ul Romaniei ? 14 %
off off
Ha, ha, ha… cica unul cu microbuzul si cu vreo sase persoane in el a fortat un baraj al Politiei, in judetul Buzau, si a luat-o prin nametzi, pana ce s-a impotmolit si acum nu mai pot ajunge la el, cei de la deszapezire.
De Cris pe 16 December 2009 la 9:12 pm (#)Daca tu vii cu scenarii perverse, imi dai voie si mie sa “dezvalui” unul?…
In ce ma priveste, cred ca miscarea lui Base de azi in raport cu PNL-ul si, mai ales, cu Floricel este de o luciditate si o perversitate politica aproape perfecte… Caci iata ce-a facut Base: a dat dovada de un spirit concesiv, impaciuitorist dincolo de orice puteam crede cei mai multi despre el. Iar stilul taliban / fundamentalist al reactiei lui Floricel au fost de un contrast scandalos. Nu-i asa ca-i paradoxala imaginea unui Base ce solicita impacarea, buna intelegere, facerea de concesii etc.?… De ce face asta: pentru ca echipa lui Floricel si a celor din jurul sau (Orbici, Nicolai etc) ii este neconvenabila lui Basescu, iar azi a dat startul miscarilor interne din PNL, de jos in sus. Caci primarii si cei care detin posturi in administratia locala (si mai ales cei care vizau astfel de posturi!) asta au vazut azi la televizor: ca Base le da o cale de acces la “tain”, iar Floricel le sta in cale, punandu-le piedica. Cine este asadar dusmanul comun al sefilor locali ai PNL?… Floricel si trupa lui, nu Basescu! Pervers, nu-i asa?…
De alphas pe 16 December 2009 la 9:16 pm (#)Dacă ne declară război Insula Nauru ne declaram vasali in secunda doi si asteptam planul Marshall.
De Pretender pe 16 December 2009 la 9:28 pm (#)@ alphas
E posibil , dar s-ar putea sa nu-i iasa . Antonescu face parte din spita lui Coposu - consecvent cu el insusi si cu ideile sale . Injurat din toate partile la inceput , neinteles , ignorat mai apoi din prudenta , dar care sfarseste prin a castiga respectul tuturor . Coposu n-a mai avut timp sa lupte cu comunistii si securistii ; Antonescu are .
De Adi pe 16 December 2009 la 9:29 pm (#)@Adi
De korbul pe 16 December 2009 la 9:35 pm (#)nu mai e nevoie de migratie pentru acces la resurse, intra o lege in parlament si gata cu migratiunea.
A nu se vinde pe doi lei e f bine.
ne-a luat prin surprindere,
De balauru84 pe 16 December 2009 la 9:36 pm (#)Toate pozele cu masini ptr. deszapezire erau justificarea sumelor enorme primite de anumite firme “agreate “care au si contribuit enorm la imparatie. Doar nu v-ati asteptat sa se circule si la noi civilizat si sa nu fim iar luati prin surprindere.Cit despre ISU …
De ella pe 16 December 2009 la 9:38 pm (#)Orice comparatie intre Germania si Romania e puerila. Germania este cea mai solida economie a UE, iar Romania este un mare producator de NIMIK, imprumutata pana peste cap la camatari.
De Cris pe 16 December 2009 la 9:40 pm (#)Snow Blower-ul prezentat in filmulet intr-adevar este o bijuterie a tehnicii ingineresti. M-am uitat cu uimirea unui copil cum functioneaza.Pare a fi o instalatie simpla, si cred ca nici intretinerea acesteia nu prezinta probleme complexe.
De I.I. pe 16 December 2009 la 9:41 pm (#)Asta da! motor performant fata de “armata fara soldati pe care vroia Oprescu (n.n) s-o scoata la lopata”, sau chiar sifata de intinderea covorului asfaltic.Se pare ca achizitionarea unei “inginerii” destepte nu le trece prin cap guvernului, nici macar “pentru comisionul aferent achiizitiei” pentru ca sunt incapabili sa se gandeasca la OMUL din Romania.
Poate in urma articolului D-lui Ciutacu se trezesc cei care trebuie sa vegheze la desfasurarea traficului rutier in conditiile unei tari NATO.Dansii ar trebui sa considere o propunere, o solutie!
@Adi
Pai si tu crezi ca daca Coposu ar fi avut ca principal dusman propriul partid i-ar fi fost mai moale si ar mai fi ramas liderul invaluit de respect al PNT-ului?…
De alphas pe 16 December 2009 la 9:41 pm (#)@ Victor Ciutacu
Te rog , nu mai fi sabotor . La ce greutati ne asteapta , macar dixtractie (vorba ta) sa avem : BOC PRIM-MINISTRU ! Citeste si da mai departe .
De Adi pe 16 December 2009 la 9:43 pm (#)Boc - Primi ministru e o mega-gluma proasta pentru Romania asa cum este si Traian Basescu - Presedinte.
De Cris pe 16 December 2009 la 9:47 pm (#)@ alphas
Nu la asta ma gandeam , vorbeam de caractere . Antonescu a fost in dizidenta in propriul partid in timpul guvernarii cu PD (adu-ti aminte ca a stat 3 ani in umbra) , nu ar fi o noutate pentru el . Chiar daca ar fi demis si cei ce-ar prelua puterea ar accepta propunerea lui Basescu , peste 2 ani aceiasi se vor intoarce la Antonescu pentru a-l “reintrona” - cu acelasi entuziasm . Participarea la o guvernare oarecare conteaza , dar un partid trebuie sa se pregateasca si pentru viitoarele guvernari . Pot sa pun un pariu aici : candidatul PNL la prezidentiale in 2014 va fi Antonescu . Indiferent de ce se va intampla maine sau peste o saptamana in PNL .
De Adi pe 16 December 2009 la 9:49 pm (#)Drept e ca sunt unde e cald si bine, dar ma intorc acasa in februarie si am si eu o mica intrebare…..De ce DIN NOU ii ia zapada prin surprindere in mijloc de Decembrie? Ca na….nu e August sa zica ca i-a luat zapada prin surprindere…..Vorbim de Romania nu de Jamaica, nu? De la ultima zapada pana acum acel numit director nu si-a dat seama ca nu are cu ce???Si ii platim pentru ca nu isi dau seama? Sunt foarte increzatoare de obicei….dar de data asta mai avem vreo scapare? Asa noi ca tara…….
De Ramona pe 16 December 2009 la 9:51 pm (#)@name
De Iordachel Gudurau pe 16 December 2009 la 9:58 pm (#)1. Este cea mai mare indatorare publica de la crearea RFG.
2. Datoria Statului german in total este de
1.636.340.000.000€. Si creste pe secunda cu 4439€.
3. La cheltuieli sunt 325,4 miliarde euro.
4. PIB-ul pe 2008 era de 3.667.513.000.000.$.
ce tupeu nesimtit pe noi sa iesim afara cu masinile tocmai cand a inceput ninsoarea !
De costin pe 16 December 2009 la 10:14 pm (#)jur cu mana pe fundita sa nu mai fac asta niciodata !
Domnule Ciutacu, trebuie totusi sa remarcati fermitatea premierului demis, tolerat, renumit si anume Boc, la teleconferinta cu prefectii. Fiti convins ca domnia sa a speriat de moarte prefectii atunci cind i-a amenintat cu pierderea fotoliilor in caz de evenimente nefericite la aceste “caderi masive de zapada” (nu am mai vazut asa ceva din iunie). Dealtfel eu sint convins ca prefectii judetelor prin care a trecut aceasta calamitate, nu au asteptat sa fie demisi, ci au demisionat deja.
Daca Dl. Boc ar avea ceva bilute in pantalonasi (chiar si unele de marime atomica) nu ar primi noua sa nominalizare ca prim ministru si asta pentru ca nici un homo sapiens nu ar admite sa se intoarca acolo de unde a fost pur si simplu scuipat de catre parlament. Pe de alta parte insa imi dau seama ca animalul nu are serviciu in momentul asta si a mai adus si o gramada de prieteni si rude de la Cluj, nici astia nu mai au serviciu daca Boc nu o sa mai fie prim ministru. Nesimtirea acestei caricaturi nu are margini. Nu stiu ce faceti dumneavoastra, eu plec.
Cristian
De Cristian pe 16 December 2009 la 10:15 pm (#)daca ne declara razboi insula Nauru suntem mancati.
in primul rand nu avem guvern. in al doilea rand oamenii din armata sunt in concediu fara plata (daca te referi la momentul actual). in al treilea rand dezbaterile despre indrazneala nesabuita a celor din aceasta insula vor inghiti cu totul necesitatea apararii tarii de acest cotropitor …
de fapt, suntem o utopie de tara care traieste in imaginatia cuiva …
De inconstanta pe 16 December 2009 la 10:28 pm (#)Domnule Ciutacu, am observat pe blog la Mircea Badea niste asa zice raspunsuri date de el la comentariile de pe blogul sau care sunt mult sub orice critica.
As vrea sa stiu daca chiar sunt raspunsurile lui sau cineva a facut ceva “smecherii”?
De MIN pe 16 December 2009 la 10:38 pm (#)daca ne ataca nauru ne predam imediat si vin invadatorii cu a lor cultura peste noi…sa avansam si noi mai repede
De bitavk pe 16 December 2009 la 11:52 pm (#)mi s-a indeplinit visul! boc premier! kiar ma intrebam cand va ajunge boc premier !? cum??? a mai fost premier??? du-te ma ca nu te cred !!! ala despre care vb tu e emil frate !!!
De unu pe 17 December 2009 la 12:07 am (#)Final. Videanu premier.
De q33ny pe 17 December 2009 la 12:39 am (#)Lasati bugetul german in pace, ca nici in vis nu puteti intelege cum se cheltuie banii aia : ati auzit ca germanii au redus impozitele ? Dar ca germanii au redus pretul la medicamente cu 65 %, ati aflat ? NU mai fiti atat de penibili sa comparati ROMANIA cu GERMANIA ! Daca doriti, va pun la dispozitie imagini cu autostrazile din MUNCHEN ca sa intelegeti ca noi in ROMANIA suntem cu vreo 250 de ani in spatele lor. Chiar si UNGARIA ne de ceata la misto …
De DANUT MUNTEANU pe 17 December 2009 la 12:53 am (#)Si daca nu va ajunge, va dau si preturi comparative la mancare si imbracaminte, ca sa stam de vorba despre pretul vietii aici in MUNCHEN, versus BUCURESTI… O sa aveti surprize ! NU putem compara pretul chiriilor, pentru ca in BUCURESTI si in general in ROMANIA NU EXISTA conceptul de inchiriere, ci numai de jecmaneala ! NU putem vorbi de o comparatie a sistemului bancar, pentru ca sunt diferente la dobanzi si comisioane pe aceeasi BANCA, RAIFFEISEN, de exemplu… de te doare capul ! Asa ca…nu mai fiti penibili !!!
De DANUT MUNTEANU pe 17 December 2009 la 12:56 am (#)ma, daca se uita cineva la maretele televiziuni, ai impresia ca a paralizat tara.
De matthew pe 17 December 2009 la 4:59 am (#)eu am livrat chiar in ziua cu pricina vreo 130 de tone de marfa (vreo 6 tiruri) din ungaria langa bucuresti (bolintin).
oare de ce blocajele penibile de peste 24 de ore au fost in zonele alea din sud???
oare o fi ceva legat de respectul pentru munca al angajatilor si de impartirea pe regiuni a votantilor?
iar voi, cei din bucuresti, nu inteleg ce va plangeti!
la voi e totuna ca e vara, ca e iarna, circulatia e tot la fel…
in 2004 t flatulescu se caciulea pe la grivco ptr o majoritate fragila (dar neconjuncturala) de 2-3 voturi in parlament. in 2008 si-a vazut visul cu ochii, iar in 2009 nu poate conduce tara decat cu majoritati parlamentare de peste 60%.
De aaa pe 17 December 2009 la 6:59 am (#)tot t flatulescu i-a zis lui crin ca a venit la cluj sa-l ajute. ma cac pe mine de ras… adica s-a dus la cj sa faca pe prostu’ sa iasa crin presedinte ?! eu cred ca in turul 1 l-au furat pe crin de l-au rupt, din moment ce sondajele il dadeau pe flatulescu castigator in turul 2 doar cu geoana.
Schimbati anvelopele la masini, puneti de iarna si bagati masinile in garaj, pentru ca iarna nu-i ca vara, dimineata nu-i ca seara,….., asa ati votat asa SA TRAITI!
De zoro pe 17 December 2009 la 8:37 am (#)Oare cum circulau oamenii acum 30 de ani, atunci cand zapada era mult mai mare?!!!
De ionut pe 17 December 2009 la 8:44 am (#)Daca era mai bine… inseamna ca noi involuam serios!
Problema e ca lumea se ia dupa teoriile depasite a lu’ Baselu si nu vede ca de fapt la noi “IARNA NU-I CA IARNA”
De Sandu Moraru pe 17 December 2009 la 8:51 am (#)Nămeţi electorali
Na că după iarna electorală în care ne-au băgat fripturiştii noştrii de politicieni, a venit şi eternul examen al nămeţilor. Şi, din păcate, după consacratul slogan „Iarna nu-i ca vara”, autorităţile ne-au tras-o cu încă un circ. Un circ în care protagonişti au fost de data asta amărâţii de contribuabili. Sărmani români care fiind în pragul ingheţului erau întrebaţi de Radu Berceanu daca şi-au plătit rovigneta. Şi pe principiul „Daca n-a plătit-o?”, Ministrul Transporturilor a hotărât să-i extermine.
Dar, ghinion! Uite că s-au găsit nişte băieţi care nu s-au îndurat să lase copii, femei şi bătrâni sa moară pe drumurile patriei. Nişte „sceleraţi cu sporturi extreme” care, din banii lor proprii şi personali aveau în dotare mijloace de transport adecvate momentului, au lăsat căldura căminului şi s-au aventurat, fără altă obligaţie decât cea de „OM”, să ajute nişte confraţi aflaţi într-o mare belea.
Aşadar, cum dracu ăia de la „situaţii de urgenţă” nu au în anul de graţie 2009 dotări corespunzătoare pentru iarnă? Care sunt planurile de urgenţă „europene” pentru cele câteva (căci nu au fost multe) locuri unde oamenii au rămas înzapeziţi? Un nou Auschwitz era pe cale să se nască. Drumurile României.
Bătaia de joc electorală şi politică s-a concretizat, pentru a n-şpea oară in vieţile noastre!
Asta nu-i trădare naţionala?
Ba este!
De PANEM ET CIRCENSES pe 17 December 2009 la 9:06 am (#)@DANUT MUNTEANU
De Iordachel Gudurau pe 17 December 2009 la 9:09 am (#)Nu era nici o comparatie. Pentru ca nu exista. Era o constatare.
PS
Dar ca asigurarile medicale s-au scumpit ai auzit? CUM s-au redus impozitele? VOR sa le reduca.Inca nu.Iar despre cum se folosesc o parte din bani citeste “Cartea neagra a platitorului de impozite”. O sa te crucesti…
PS: De azi, expatriaţii, diasporienii, parveniţii de basarabeni cu cetăţenii române să tacă dracului din gură, să dispară în străinătăţile lor sau să vină să dea la zăpadă, să aducă medicamente batrânilor, să cotizeze la pensii, să aduca fonduri pentru şomerii care vor face foamea, să încălzească spitalele, să presteze pentru tot răul care ni se petrece şi despre care ei emit filozofii populiste, “democratice” şi pline de libertate.
De PANEM ET CIRCENSES pe 17 December 2009 la 9:18 am (#)gata sunt cu nervi cu astia!
De valentinio pe 17 December 2009 la 9:23 am (#)am ajuns vremurile in care nu ne mai bucuram de venirea iarna, o asteptam ca pe un cutremur devastator cu frica de a nu ramane undeva blocati (cu tot cu cauciucurile de iarna a cretinului din bm) sa sfarsim in frig si agonie, incetu cu incetu aceasta frica se implementeaza in mintea romanilor.
Astept vremurile apocaliptice cand ne va fi frica de venirea veri cauza fiind lipsa apei, caci nu-i asha in romania totul e posibil, iar romania a ales t basescu (cel mai mare ex ca totul e posibil )
gandidu-ma sincer nici nu imi pare rau pt cei care au votat cu basescu si au ramas blocati in tara, ce imi pare e ca sunt ramasi si de astialalti, mi as dori sa existe doua romanii (si nu atentez la siguranta nationala) una cu sustinatori lu base prinsi printre nameti dar consolati de base, si noi ceilalti care sa nu ramanem blocati intre nameti si sa putem linistiti sa-l criticam pe base pe bloguri pe la tv etc, dupa ce il criticam sa vina aia a lu base inghetati sa ne injure sa ne contrazica si sa ne mustre constiinta ca suntem cu moguli ca suntem comunisti etc ce ziceti dl ciutacu?
offtopic: 2014 - Elena Udrea Presedinte, Traian Basescu - prim-ministru
Sa traiti bine ! :))
De Ciuruitu pe 17 December 2009 la 9:29 am (#)Ăsta da utilaj de dezăpezire!
De bogdan pe 17 December 2009 la 10:10 am (#)E cumplit pe trotoare. Nu mai e zapada pe strada pentru ca a fost aruncata toata pe trotoare. In statiile de RATB sta omul pana la genunchi in zapada cu noroi.Ar fi trebuit luata zapada aia si dusa in afara orasului.
De andrei_viitor_jurnalist pe 17 December 2009 la 10:18 am (#)Re-numirea lui Boc inseamna toata tara sub controlul lui Basescu.
De Cris pe 17 December 2009 la 10:20 am (#)Restul au pierdut tot.
URA!Avem prim ministru boc!Ni imi permit aici,dar i-am injurat p-astia pana acum ,0 jumatate de ora, pe ei in frunte cu marele om al tarii.Doamne ce ma fac,ca nu-i mai suport sa-i vad,….inca cinci ani?
De annelyse pe 17 December 2009 la 10:36 am (#)Nu avem nici o sansa sa spulberam “nametii portocalii” si daca am avea cel mai performant utilaj din lume. Tara va ramane blocata sub povara acestor nameti timp de 5 ani.Din pacate nu este doar un vis urat, este o realitate sufocanta.
De I.I. pe 17 December 2009 la 10:46 am (#)NE MERITAM SOARTA !
De gabby pe 17 December 2009 la 10:52 am (#)MERITAM TOT CE NI SE INTAMPLA !
NOI SUNTEM DE VINA , NIMENI ALTCINEVA !
PANA NU INTELEGEM ASTA , STAM SI VORBIM DEGEABA !
Uraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, avem prim-ministru, vom avea un guvern securizat, adica facut de securistul numarul 1 al tarii, cam asta a vrut sa zica.Sa vezi acum lupta cu comunismul, cu mogulii, cu baietii destepti din energie, asfaltari etc.Din zori si pana in seara ,iar seara, ostenit, va zice: stai sa bem niste apa vie si va duce sticla de “ion calaretul” la gura in care tine cubul de gheata obligatoriu si iar se va lupta cu comunismul, mogulii si ceilalti. Noroc ca are prim-ministru exact pe gustul lui, care si la o flatulenta zice: ordonati dle presedinte!Asta ati votat, asta avem. Astept votantii paranoicului in strada sa salute noul prim-ministru fost demis, astept sa le vad orgasmele cand vor ramane fara locuri de munca, fara salarii, fara pensii si cand vor canta in metrou: mamelor din lumea-ntreaga
De zombie pe 17 December 2009 la 10:57 am (#)Revenirea grupului Basescu, Boc & sleahta de infractori la putere, reprezinta un mega-regres pentru Romania cu efecte greu de cuantificat.
De Cris pe 17 December 2009 la 11:01 am (#)Practic ne-am intors de unde am plecat, dupa ce am spart de pomana 5 miliarde de euro in 3-4 luni de criza politica, fara sa obtinem nimik in schimb in afara de circ penibil.
Acum sintem linistiti!Alesii lucreaza pentru noi!Speranta noastra la aceasta ora este ca din guvern sa faca parte si specialistii adevarati:udrea,berceanu,blaga,sulfy,adriean,paleologu(daca nu se poate;patapievici)
De gigel pe 17 December 2009 la 11:02 am (#)Vedeti ce se intampla cand Traian Basescu se uita la emisiunile lui Mircea Badea ? Ii vin idei de prim-ministri !
Mircea, tot e bine ca nu te-ai gandit la Udrea …
De CPT pe 17 December 2009 la 11:04 am (#)Eu atat mai am de zis: Goooooooooooo West!!!!!
De Danicova pe 17 December 2009 la 11:18 am (#)Boc a fost desemnat nu a fost inca votat in parlament. Am o presimtire ca PDL-ii nu vor vota guvernul Boc si asfel mergem spre anticipate.
De alegatorul pe 17 December 2009 la 11:46 am (#)Imi doresc Guvern Boc pentru gibonii care au votat Basescu.
peste 5 ani Boc va fi presedinte iar Basescu premier, adica va conduce tot Basescu toata tara…
De cristina pe 17 December 2009 la 11:50 am (#)a, nu-mi place schita asta de guvern. pai unde-i paleologu? si de ce videanu a lasat sanatatea din mana pentru un ilustru necunoscut?si, adica, de ce elena udrea nu ar mai avea minister? atunci sa-i dam postul de prim ministru. si ridzi? ce se alege de ridzi?
De che pe 17 December 2009 la 11:52 am (#)Doaaamneee!
De NNegoita pe 17 December 2009 la 11:53 am (#)Nu să poate! Ie Joi, deci ie Mov.
Boc crede în vrăji!!!
Doaaaamne!!! Aaaajută!
Ar fi buna un astfel de utilaj cred ca mai degraba pe sosele iar in oras probabil ceva similar dar cu o raza de imprastiere a zapezii aspirate ceva mai mica. Altfel… ar fi troiene pe trotoare.
De Adriana pe 17 December 2009 la 12:07 pm (#)Probabil zapada aspirata ar trebui suflata intr-un tractor cu remorca ce ar merge in paralel cu utilajul.
Chiar daca e comentariul 170siceva, poate il citeste totusi cineva dintre cei la care o sa fac referinta. Deci, sugestie :
De HighlanderRo pe 17 December 2009 la 12:09 pm (#)Cei care implementeaza tot felul de mega-campanii pe teme de siguranta rutiera, ar putea sa aloce niste bani si pentru a produce un filmulet care sa prezinte conducatorilor auto cum e bine sa se doteze si ce proceduri sa aplice pentru a face fata situatiei perpetue, pe drumurile din Romania, de a ramane inzapezit.Sunt aproape sigur ca bugetul de productie ar fi mic, comparativ cu bugetele care se aloca de regula in astfel de campanii.
Personal, am vazut un documentar de acest gen (nu cred ca a avut o durata mai mare de 15-20 min.) dedicat in principal celor care locuiesc/se deplaseaza in zone in care ninsoarea abundenta si viscolul sunt fenomene meteo care se produc in mod regulat.
Acest gen de filmulet, pus la dispozitie gratuit televiziunilor de orice rang, isi va gasi usor locul in grila de emisiuni (de ce nu, cele cu specific Auto - Moto). Ar putea fi difuzat in statiile de benzina unde exista si spatii de alimentatie publica sau spatii publice unde sunt amplasate monitoare care prezinta diverse documentare (banci, holuri de institutii etc.)
Cred ca impactul ar fi deosebit de bun si o mare parte dintre soferii care au ghinionul sa fie surprinsi in acest gen de situatie ar putea trece prin ea mult mai “confortabil” ca sa zic asa.
Deocamdata ne-a declarat Basescu razboi. Asta clar are ceva cu tara asta, pe care vrea sa o distruga cu orice pret. Daca cineva ar fi vrut sa naruiasaca tot ce exista aici, nu ar fi procedat mai bine. Daca Romania ar avea vreun dusman acum, cred ca s-ar tavali pe jos de ras, dar deocamdata se pare ca cel mai mare dusman al tarii este clar Basescu.
De Roxana pe 17 December 2009 la 12:15 pm (#)Ei, nu ne mai putem plange! Toata noaptea s-a lucrat din cauza viscolului pana cand si acele utilaje au ramas blocate si exista pericolul ca viscolul sa se inteteasca.
De I.I. pe 17 December 2009 la 12:28 pm (#)Pai ce mobilizare este asta, chiar daca ninge puternic, pentru salvarea “femeilor care nasc pe bancheta din spate” pentru copii care n-au mancat si baut nimic de mai bine de 24 ore?
Raspunzator pentru situatia aceasta nu este Dumnezeu, ci acei care ar trebui sa fie dusi la zid pentru incapacitate, imbecilitate.
Cu insula Nauru cred ca ne-am descurca. Mi-e frica de statul Djibouti. Pai ce organizare au aia. Sunt independenti din anul …… 1997. Presedintele alora (Base al lor) a demisionat la 83 ani din cauza unui razboi intern cu niste rebeli (adica niste moguli). Actualul presedinte (de vreo 12 ani in functie) este ……? (nu Boc), este …..? Nepotul fostului presedinte. Ce zici de asa forta politica? Praf ne fac astia. Noroc ca le place caldura.
De Liviu pe 17 December 2009 la 12:28 pm (#)Problema e ca zapada de anul asta a fost de stanga, iar fulgii aia comunisti au facut opozitie cu drumurile nationale si nu au vrut sa cedeze democratic si de buna voie la auzul amenintarilor cu sare. Ei nu au nici o vina, noi suntem vinovati ca ii toleram. Ce isi face omu cu mana lui nici base nu ii face.
De vandrei pe 17 December 2009 la 12:34 pm (#)domnu Victor va rog interveniti si faceti ceva cu transmisia online.Nu va mai putem urmari din SPANIA ..nici macar pagina ANTENEI 3 NU SE MAI INCARCA.
De FLORIN pe 17 December 2009 la 12:38 pm (#)Am impresia ca suntem intr`o bucla perversa a timpului de prin `90 incoace. Mereu, mereu, se repeta aceleasi probleme, cu zapada in acest caz. Cand se termina iarna, cu inundatiile, cand se termina inundatiile, cand incep scolile, cu reportajele despre scolile insalubre romanesti, cand incepe anul studentesc, cu mita pe care o da` studentu` pt. un loc la camin, cu reportajele despre romanul care cu “mic cu mare”, “a luat cu asalt” supermarketurile in pragul sarbatorilor.
De astea pe 17 December 2009 la 12:40 pm (#)Doamne fereste, sa nu fie reales iar Basescu…macar asta NU. Ups…too late
Da’ nu ma mut din sectorul 5 nici de-a dracului:)! Fata de flescaiala din oras la noi e mai misto ca la cota 1400 !
De biciclistul pe 17 December 2009 la 12:42 pm (#)Sa traiasca (bine si) Vanghelie (care este si care m-a convins ca e cel mai bengos primar)!
ei si ? base pleaca la copenhaga…
De lm pe 17 December 2009 la 12:58 pm (#)vb aia :”foaie verde si-o cicoare,nici in *ula nu ma doare”
Cioc, cioc, cioc, sunt tot eu, Boc
Crezi ca scapi? nu ai noroc
Vrei nu vrei iti cad cu tronc
Ce vad? Ai ramas in soc?
Nu m-ai vrut dar eu ma’ntorc
Tot cu cascavalu’n cioc
Si cu zgarda la mijloc
Taica Base scuipa foc
Eu ma fac mic, stau pe loc
Cum imi canta, asa joc
Initiativa…ioc
Pana face tara…POC!
De panait marilena pe 17 December 2009 la 1:15 pm (#)Te rog frumos sa le explici la oameni lu baselu ce naiba e dreapta, ca deja vreau sa ma mut din tara cand aud oameni politici de la pdl afirmand ca sunt de dreapta cand ei au fost parte din inernationala socialista si dupa discursurile lui baselu.eu nu ii mai suport, sau plec din tara sau ma duc sa-mi lustruiesc arma.
De McBadea pe 17 December 2009 la 1:29 pm (#)De ce lucram noi degeaba si fara cap?
De Andreea pe 17 December 2009 la 1:32 pm (#)Pe camp ar trebui sa exise perdele de protectie (pomi) din loc in loc. Numai asa utilajele ar avea eficienta. Dar cine sta sa coordoneze si campul si soseaua? Cine sa urmareasca eficenta? Cine sa-i impiedice pe aia sa ne ia milioane de dolari degeaba in fiecare an?
Aruncarea vinei de la unul la altul e un sport national
De parca nu stiti ce fel de tara este Romania,o tara africana situata in Europa,ramasa in urma cu vre-o 100 de ani,fara industrie,fara scoala,fara agricultura,fara autostrazi,fara civilizatie etc,etc.
De nic pe 17 December 2009 la 2:01 pm (#)Un popor dezordonat,murdar care primul lucru pe care-l face este sa incalce orice regula care se impune ca necesara.Dar in ciuda faptului ca nu are ceea ce defineste civilizatia natia are diplome,are masini de ultima generatie,are credite de neimaginat are
afaceri imobiliare dar nu are forta de munca,nu este in stare sa scoata un produs 100% romanesc pe piata si va avea in curand o proportie de 0,45 persoane active la un pensionar si vre-o 12 milioane de asistati social.
ATITA TIMP CIT ACEST POPOR ESTE IMBECIL,DA UN POPOR DE IMBECILI,DE UNDE SA FACA ROST DE OAMENI CAPABILI. CHEAR DACA AM AVEA,IMBECILII CARE-S MAI MULTI,NU IAR PUTEA RECUNOASTE,SUNT PREA MULTI IMBECILI,SE PIERD PRINTRE IMBECILI. MOTOC STIA DE MULT ACEST LUCRU,SI TU NU MAI VICTORE.
De Livius pe 17 December 2009 la 2:27 pm (#)Se pare ca revine UDREA:
De alegatorul pe 17 December 2009 la 3:58 pm (#)Zarzarica zarzarea
Inca 3 ani cu ea
La turism vom progresa
Pana dracu o sa ne ia.
@alegatorul…dezorientat!
De nume_necesar pe 17 December 2009 la 7:38 pm (#)Zarzarica, zarzarea,
Da’ n-ai vrea cumva mata??!!!
Sa ramaii singur cu ea???!:D
Hai dom’le sa fim seriosi e trucaj clar. Cica viteza maxima 60 km/ora, nu cred dom’le. Si pe langa asta se vede clar ca lipsesc trei pixeli.
De Caporalu' de schimb pe 17 December 2009 la 9:03 pm (#)Pai da, in loc sa invatam de la aia care au de zece ori mai multa zapada decat noi, stam si asteptam poate ca incalzirea globala o sa faca primavara sa vina in decembrie. Eventual sa nu mai dam banii pe incalzire. Pai voi de ce credezi ca s-a dus marinaru la Copenhaga ? Sa achizitioneze un vapor pentru deszapezit.
Si oricum, sunt vinovati soferii pentru inzapezire.
Auzi dom’le? dar asta ce fel de pneuri are? :-??
De Vlad Ciubotariu pe 17 December 2009 la 11:41 pm (#)Cata dreptate, inca o data. Esti meserias.
De Nicu pe 18 December 2009 la 2:08 am (#)Salutari.
Asa se intampla daca tara este condusa de prosti.Si cei care se lasa condusi de prosti,cu parere de rau,sunt si mai prosti.
Basescu catre multimea adunata in Piata Victoriei:
De Dagos M. http://clubul-meu.blogspot.com/ pe 18 December 2009 la 11:21 am (#)- Am hotarat ca de acum vom munci numai miercurea!
Toata suflarea impresionata, aplauda in delir.
- Intrebari?
Se ridica unu, se scarpina in nas, apoi in cur.
- In FIECARE miercuri?
Scuze, ieri am fost out.
De Dan Vasilescu pe 18 December 2009 la 1:28 pm (#)Continuare.De unde basculante, de unde soferi…S.a.m.d. Intotdeauna se vor gasi “scuze”. Vorbe avem, lipsesc faptele!
Haida de.Am 55 ani.Mi-aduc aminte din copilarie ca soselele erau aparate,in zonele cu potential ridicat de inzapezire,cu parazapezi,acele sa zise garduri.La fel si la CFR.in unele zone se plantau zone de arbusti ca perdele protectoare.Erau ierni mult mai grele,dar atata isterie nu se crea.Ce sa va mai zic,dezordine si debandatda.Erau metode primitive,dar eficiente.Am vazut acum tot felul de freze si parafreze,aruncate de americani la fier vechi si cumparate de ai nostrii ca scule ultramoderne.Pai ce a facut Onorius in America?La toata aceasta harababura se adauga si nesimtirea unor soferi de masini bengoase ce au uitat ca trebuie sa ai 7 ani acasa pentru a lua orice fel de diploma ce implica si viata altora
De fost Doritor de Cotroceni pe 18 December 2009 la 6:10 pm (#)Tovarăşe Băsesescu Traian
Vă raportez că când dv. vă ocupaţi cu codoiul la Copenhaga, trei dintre rumânii neaoşi datornici la FMI, ostentativ, au mierlit-o de frig la adăpostul străzii, prin aceasta ratând să trăiască bine şi în al doilea mandat.
De Revizorul tehnic pe 18 December 2009 la 7:55 pm (#)Menţionez că d-l Videanu le-a suflat aer cald în fund, pe rând, la câteşitrei, dar rezistenţa dopurilor de gheaţă nu a permis tranzitul. D-ale creştineşti se va ocupa Guvernul 4Boc. Fiind votanţii dv. fideli, cei trei nu vor fi radiaţi de pe listele de alegători ai duduei Eba.
Să trăiţi (ca ei ,zic io) !
Nu inteleg de ce va mira atat de mult incompetenta manageriala a celor de la Situatii de urgenta. S-a vazut si la incendiul din Bucuresti. A fost cineva schimbat? Si-a dat cineva demisia? Cat despre dotare nu sunt prea multe comentarii de facut. 80% dintre autospecialele aflate in dotarea inspectoratelor trebuiau scoase din uz de acum 15 ani. Stiti pe ce se mizeaza? Ca cei mici, trebuie sa le intretina si sa le mentina in stare de functionare pentru a participa la interventii, altfel nu primesc sporurile pentru interventii. Acum se incearca prin consiliile judetene, cu fonduri europene, sa achizitioneze autospeciale. Dar de ce nu se transfera tehnica de la unitatile militare (extrem de multe) desfiintate, la aceste unitati pentru situatii de urgenta? Unde este tehnica folosita inainte de 1989 pt constructia de drumuri, poduri, canale? Ar fi extrem de utila tehnica fostelor unitati de geniu (de exemplu - camioane, excavatoare, buldozere, macarale), care au fost desfiintate complet. Ar putea fi folosite la interventii dificile (prabusiri, accidente mari, inundatii, inzapezire). O parte din banii dati la firmele “prietene” pentru “inzapezire” pot fi alocati acestor unitati pentru a-si cumpara aceste utilaje si sa intervina atunci cand sunt probleme. Ei sunu militari si nu s-ar pune problema sa nu execute ordinele. Sunt multe de spus si nu e prima data cand se atrage atentia asupra incompetentei manageriale ale acestor structuri. Dar ei tin de scaun, nu indraznesc sa ceara fonduri. E pacat de cei multi si mici care isi fac treaba si care sunt cu adevarat salvatori. Ei sunt cei care isi risca viata cu adevarat la fiecare interventie. Ceilalti, conducatorii iubiti, incasau niste prime pana acum 1 an, de nu puteai sa le citesti cat erau de mari. Am citi anunturile date pentru angajarea sefilor la astfel de unitati: trebuie sa dai doar un interviu in fata generalilor de la Bucuresti. Nu proiecte manageriale, nu limba romana, etc. E pacat ca, o instituite care ar putea fi extrem de eficienta este lasata pe mana unor insi tributari vechilor obiceiuri, care aranjeaza concursuri (e plina presa de procese cu “foste” conduceri acuzate de frauda la examene) sau promoveaza subordonatii pe criterii care n-au legatura cu principiile unei institutii platite din bani publici. Ce ar trebui sa gandim, ca nu au depasit vechile aprecieri care se faceau la adresa pompierilor, legate de alcool si altele? Aceste unitati trebuie conduse de oameni tineri, capabili sa managerieze o instituie care ar trebui sa fie principalul sprijin pt orice cetatean aflat la necaz, nu de elefanti uitati in functii. Pana nu se vor face aceste schimbari, inclusiv de mentalitate, nu trebuie sa ne asteptam la prea multe.
De george pe 19 December 2009 la 1:22 pm (#)Cred ca suntem cea mai bananiera tara din lume …
De Dictionar roman englez pe 20 December 2009 la 3:10 am (#)In teresanta masinuta. Ideala pnetru autostrazi, ceea ce noua ne lipseste. Imi si imaginez ce ravagii ar face prin oras sa arunce zapada peste casele de pe marginea drumului.

De ap3x pe 21 December 2009 la 4:14 pm (#)Dar din pacate pe potecile patriei nu avem la ce sa folosim astfel de utilaje.
belea mare ar fi
De Tony pe 24 December 2009 la 1:22 am (#)Deci cand am auzit la Tv,ne cam luat pe nepregatite zapada asta,omule ii decembrie, ii iarna, gandestete clar ca o sa ninga…pff
De AxelPain pe 24 December 2009 la 1:28 am (#)Nu inteleg de ce nu apar cele2 comentarii? Nu am nici o treaba cu nici unii dar ma deranjeaza ca s-a circulat foarte greu.
De autoscut pe 26 December 2009 la 8:32 am (#)Stimati conducatori auto sau viitori haideti sa ne unim cu totii sa facem o petitie pentru desfiintarea RAR si trecerea atributiunilor la service locale eliminarea controalelor tip RARde pe drumurile publice. Acesti haiduci de drumul mare iau bani de peste tot. O instalatie pe gaz este omologata RAR apoi firma care o monteaza dupa care te duci la ei cu o groaza de bani si programare.tot acesti haiduci autorizeaza statiile ITP dupa aceea ies ei la drumul mare si daca ai un bec ars dai amenda la militie si duci la RAR cu programare prealabila le dai un pumn de bani ca sa te verifice la acel bec.La statiile ITP te verifica la sange te mai trimite in revenire si trebuie sa vii dupa 2ani in timpul acesta ies haiducii.Posesorii de auto sunt cei mai impozitati.HAI SA NE UNIM.
De autoscut pe 26 December 2009 la 8:56 am (#)Iarna aceasta nu e asa de crunta cum pare. A nins e adevarat,dar nu pot sa zic ca au venit zapezile arctice peste noi. Dar ce vom face cand va veni?
De razvanrc pe 4 January 2010 la 12:53 am (#)Oare cand o sa putem iesi in strada pentru a contra strangerea din DINTI? In toate tarile civilizate cand guvernul sare calul lumea iese in strada. Unde sunt acei faimosi revolutionari care au “ciuruit,,un presedinte care de bine de rau mai dadea un loc de munca,o casa si bani la tot prostul? L-au ciuruit si au adus la putere o mana de hoti in schimbul unui faimos certificat de revolutionar(cu beneficiile de rigoare)iar Romanii platesc factura de a iesi in strada si a se bucura in “89.Cand ies sindicatele in strada ne uitam la ei si vociferam in loc sa ne unim cu totii. Democratia ne-a adus numai dreptul de a tacea pentru majoritatea Romanilor iar pentru numai drepturi.UN GAND BUN TUTUROR ROMANILOR NECAJITI
De autoscut pe 6 January 2010 la 11:53 am (#)[...] voi ăla cu „rovigneta sau mori în zăpadă votantule”). Dacă de exemplu ne aflam în Insula Nauru (pentru cine nu ştie despre ce e vorba acolo veţi găsi cel mai mare plug de zăpada din lume), [...]
De „România Liberă” face dezvăluiri şoc « Frustrat[punct]RO pe 27 January 2010 la 12:27 pm (#)Adaugă Comentariu!