Curva rămâne curvă şi-n ziua de Paşte
De: Victor Ciutacu - Categoria: Mintea mea, în gândul ei...Pe fondul crizei mondiale nimicitoare şi al bătăliei fără menajamente pentru accesul la resurse, marile puteri au descoperit, subit, că Gaddafi e dictator şi nebun. Şef peste Jamahirie de mai bine de 40 de ani, Colonelul a fost, pentru toţi, bun de arătat cu degetul şi, în paralel, de făcut bani cu el, iar acum, dacă tot se răstoarnă la comandă regimurile autoritare din zonă, a devenit subit nefrecventabil şi, pe cale de consecinţă, urgent dispensabil. Sigur că-i o tragedie ce se întâmplă zilele astea în Libia, dar la fel de tragic a fost regimul Gaddafi şi când excentricul personaj îşi instala cortul prin marile capitale ale democraţiei planetare de paradă şi se bătea pe burtă cu liderii politici care astăzi se întrec în a-i da ultimatumuri. Iar regimul de la Bucureşti, fălos ca măgarul la trăsură când e să se declare solidar de paradă cu marile puteri şi să-şi închipuie că ar fi un soi de miez pe axele strategice internaţionale, dar nutrind speranţe deşarte că o să valorifice într-o zi creanţa de la Tripoli, nu e-n stare nici măcar acum să iasă de sub straiele sale ţipătoare de curvă a regimentului şi să adopte o poziţie politică fermă.
UPDATE: Dupa ce-a tacut solemn, intai si-a luat o felie de jurnal la TVR ca sa spuna nimic si acu’ peroreaza, prin telefon, despre ambasadori cu mandate ferme si secrete, la Realitatea
UPDATE LA UPDATE: Nici daca-si propunea, Severin nu putea sa-i faca un serviciu mai mare lui Basescu si sa-i ia locul pe agenda dezbaterii publice. Cu fiecare apartie publica pe care o are, se ingroapa si mai tare. Parlamentul European plateste lefurile alea regesti si deconteaza lunar sume inimaginabile pentru orice persoana de conditie medie tocmai ca europarlamentarii sa nu faca afaceri paralele si/sau intersectabile cu exercitarea mandatului lor.

132 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Ţinând cont de cine este reprezentat de peste şase ani regimul de la Bucureşti, nu putem avea nicio pretenţie. Pentru personajul care ocupă vremelnic postul de la Cotroceni şi cel “topit” de farmecele târâturii semianalfabete de Pleşcoi, pălăria e mult prea mare…
De violet pe 20 March 2011 la 14:04 (#)Buna ziua d-le Ciutacu,
O ,Doamane,ce dreptate aveti!
Avem un regim de tot rahatul!A avut vreodata o pozitie politica ferma?!Ferit-a sfantul!
Mi-e greata de lasii astia!
Cu tot respectul,pentru dvs.,
De Ioanap pe 20 March 2011 la 14:06 (#)Ioanap
Traian Ceausescu si omologul sau Muammar Gaddafi!
Ultima data cand am verificat faceam parte din UE NATO si nicidecum din BRIC, dar omul se mai schimba!
De fanel pe 20 March 2011 la 14:25 (#)O, da, mare vorba cu curva! In privinta “duplicitatii”, cum elegant zicea un promo al emisiunii lui razvan, nici nu avem termen de comparatie, mai ca si curvele s-ar putea simti usor nedreptatite de comparatie! Dar exista vreun lucru, vreun om, vreo situatie, vizavi de care marinaru’ sa dovedeasca loialitate, fermitate ori consecventa?! Poate doar duduia cocos, ca exceptie ca intareste regula. In plus, insusi faptul ca presedintele si min. de externe apar in media cu declaratii diferite, desi ei sunt reprezentantii tarii in exterior, ne face sa parem, ca stat, nebuni de balamuc, dar arunca si o noua lumina asupra dezordinii paranoico-schizoide care bantuie viata politica, economica si sociala din aceasta tara de mare rahat!
De alien pe 20 March 2011 la 14:32 (#)Parerea mea, este ca razboiul asta se va extinde.
Si ma intereseaza foarte tare parerea ta.
De paul pe 20 March 2011 la 14:38 (#)Nimeni si nimic nu ne obliga! Nici macar sa ne aratam dezacordul oficial impotriva folosirii fortei multinationale, chiar daca e doar un joc de orgoliu intre doi baieti oficiosi. Pacat ca vom suferi noi, prostimea. Am aflat si “colosala” suma datorata de Libia catre Romania: 64 milioane de $. Si cand te gandesti ca masa credala a unei firme aflata in insolventa, destul de ocrotita de oranduirile politice, sa-i zicem Cuprom, este de 110 milioane euro, din care jumatate de la banci si stat, pe care tot noi o sa-i dam sub o forma sau alta (dobanzi, comisioane, impozite etc) pare destul de indreptatita ideia de contra francezilor, englezilor, norvegienilor, danezilor etc. Mai ales daca tinem cont ca acei firfirei de $ provin din afacerile familiei constantene de trafic de armament basescian.
De hass pe 20 March 2011 la 14:56 (#)Update:
N-au bani sa hraneasca saracii, dar au bani de razboaie.
50 de milioane de $ sau evaporat in cateva minute, prin lansarea a 110 rachete tomahawk, si asta e un mizilic.
Eu cred ca ne echilibram pe o bara care e gata sa se rupa si un al 3-lea razboi mondial nu este exclus din discutie.
De paul pe 20 March 2011 la 14:58 (#)Eu nu inteleg care e faza cu Libia acum?! De ce se tot spune ca “pana acum” Gaddafi era bun si acum e rau?! Ce legatura are asta cu ce se intampla in prezent??? ONU nu era dreptul si nici obligatia sa intervina in problemele interne din nicio tara, decat in momentul in care se comit atacuri impotriva civililor sau se produce un genocid sau ceva de genul! De ce a fost tolerat pana acum Gaddafi??? Poate pt. ca nici poporul Libiei nu avea prea multe de spus si nu a incercat pana acum sa-l inlature de la putere?!? Situatia este aproape identica (pastrand proportiile) cu cea din Romania actuala! Degeaba spuneti voi jurnalistii ca in Romania se produc abuzuri sau unii europarlamentari atrag atentia chiar si in Parlamentul European ca in tara noastra e “naspa”, daca poporul NU FACE NIMIC! A daca maine ies in strada 150.000 de oameni si pe basescu il apuca nebunia si ordona sa se traga in manifestanti sau sa fie batuti sau stiu eu, atunci da, vor interveni si cei din exterior! Dar daca poporul unei tari nu face nimic, ba mai mult e “relaxat” ce sa faca restul lumii?! Sa-l scoata pe ala care conduce cu forta??? Au incercat americanii sa-l omoare pe Fidel Castro (si totul s-a incheiat chiar penibil), dar daca populatia Cubei era de acord cu el ce sa faca cineva din afara??? Unii zic ca bine, dar atunci daca stiau ca Gaddafi e “nasol” de ce cumparau petrol de la el?!?!? Pai poate pt. ca nu e petrolul lui, ci e petrolul Libiei (ca stat) si poate pt. ca era o “simpla” operatiune de vanzare-cumparare (ca doar nu-i faceau un favor cumparandu-i petrolul). Cat despre reactia lui basescu… El crede ca “aduna” voturi in tara daca se opune “granzilor” Europei, dar dupa parerea mea e doar un penibil care nu face altceva decat sa strice si mai mult relatiile Romaniei cu tarile din vest si in felul asta sa fim si mai izolati decat suntem in prezent!
De sunny pe 20 March 2011 la 15:08 (#)“Tara de secaturi, tara minora, cazuta rusinos la examenul de capacitate in fata Europei… Aici ne-au adus politicienii ordinari, hotii improvizati astazi in moralisti, ministrii care s-au vandut o viata intreaga, deputatii contrabandisti… Nu ne prabusim nici de numarul dusmanului, nici de armamentul lui, boala o avem in suflet, e o epidemie infricosata de meningita morala”.
Octavian Goga, 1916
Se vede treaba ca tara a fost la fel din totdeauna, astia suntem noi rumanii si punct. Operele lui Caragiale sunt la fel de actuale si astazi si vor si peste 200 de ani, uitati-va la ce a facut si ordinarul ala de adrian severin.
De Madalin pe 20 March 2011 la 15:10 (#)Abia astept sa murim vreo 3-4 miliarde sa mai respire si planeta asta. Ar fi cea mai buna solutie anti-poluare:):crapam jumate si care ramane respira alt aer, mananca alta eugenie, traieste cu 20 ani mai mult in medie… Perfect!
De Catalin pe 20 March 2011 la 15:11 (#)Păi ce,de Paste ce are dacă-si face treaba?Se duce întâi pe la biserică,obtine cumva iertarea(si în avans dacă stie să insiste)si…la treabă!Îmi cer scuze,dar mai academic nu se poate vorbi în conditiile date.
De evelics pe 20 March 2011 la 15:23 (#)NU ne-am saturat oare?
De Starea NATIUNII pe 20 March 2011 la 15:40 (#)Victore taica, de cand ti se pare tie ca noi mai facem politica externa? Spune-mi si mie de unde ai dedus chestia asta?…Externe sunt numai periutele aplicate de Baconschi pe deux-piece-ul marchizei de Plescoi…
De Adrian pe 20 March 2011 la 15:43 (#)Gresesti, Victore cu pozitia noastra. Tacand, Basescu de data asta, a facut bine, alaturandu-ne banditilor dupa petrol, ne pierdeam demnitatea, mai ales ca acolo nu a fost o pozitie oficiala, atac oficial NATO, UE, sa fim obligati ca partneri. Tipand ca-i o incalcare, etc, riscam sa ne-o luam rau peste bot caci oricum suntem varza la orice capitol, iar cine se pune cu SUA, etc. cred ca eschivandu-ne, ne-am exprimat cel mai bine, impotriva. intr-adevar, mare drama, cea a poporului libian. un mascarici ca sarko si o femeie comisar ca si H. Clinton. numai bine
De ioana pe 20 March 2011 la 16:00 (#)Eu as vrea sa-l vad pe-al nostru in niste straie de-astea mai desucheate aparand pe la vreo reuniune CE…
De [D][S][N] pe 20 March 2011 la 16:04 (#)Jucatorul nu se incurca cu tarisoare d-astea… aficane.
De PLANO10 pe 20 March 2011 la 16:07 (#)El asteapta momentul cand va da ultimatum pt eliberarea lacului rusesc din Estul… Romaniei.
Si asa Rusia are mana libera de la Occident pentru tura urmatoare de “eliberare a cetatenilor de sub tiranie”. Daca rusii isi vor propune, cat de curand, sa-si protejeze conationalii din Moldova sau Transnistria?
curvele castiga un ban cinstit practicand o meserie veche, nenorocitul asta care a izolat Romania a adus pierderi imense tarii practicand curvasareala!!!
De olimpiu pe 20 March 2011 la 16:11 (#)@ioana: d’aia se cheama oameni de stat si candideaza la cele mai inalte dregatorii, sa ia decizii, nu sa stea indecisi
De Victor Ciutacu pe 20 March 2011 la 16:12 (#)d-le Ciutacu,de data asta nu mi se pare ca a gresit , sunt si altii mai breji ca noi,vezi A.Merkel ,care s-au eschivat cat au putut
De brain56 pe 20 March 2011 la 16:40 (#)Coane Victor, noi suntem minusculi, pitici, insignifianţi, inexistenţi! Nici măcar nu suntem vocali, nu spunem nimic, atunci ce pretenţii mai avem?
De C. Bojan pe 20 March 2011 la 16:46 (#)Da’mae mai exista?!Mai avem noi politica sau afaceri externe?…ca cu cea interna ne-am lamurit, atat timp cat e topit mucea de baconski sub fermecele blondei de Buzau mirosande a carnatz plescoian,se mai pune problema ca Romania mai are un cuvant de spus?Si oare ce-am vrea sa ne spuna,sincer,n-as mai vrea sa vad cum un sef stat ii mai da cu flit lui basescu si cum este pus la colt de alte state,mai bine ar sta in banca lor si sa taca,razboiul asta se duce bine mersi si fara ei interesele o cer,oricum cred ca numai o barcuta le-ar putea da din flota lui basescu.Cat despre Gaddafi sunt ultimele lui ore,nici asta n-a stiut cand sa se retraga,mai bine si-ar lasa poporul sa aleaga ce drum vor.In loc sa stea la umbreluta cu un suc in mana si cu fundul pe dolarei,ca doar isi pastra si el o sonda,paranoia din capul lui vede copii si femei,inarmati ca sa-l apere,auzi,un milion, am inteles ca-s si putini vreo 6 mil.,ca aia or fi si prosti sa-si riste viata pentru un batran senil si paranoic.Concluzia,daca nu stii cand trebuie sa te pensionezi vine coalitia peste tine si rezolva ei.
De 14you pe 20 March 2011 la 16:58 (#)Oficialitatile guvernamentale care fug din Libia
De #Cosmin pe 20 March 2011 la 17:17 (#)pe mine nu ma mai mira absolut nimic…
De cristina pe 20 March 2011 la 17:23 (#)A ratat-o si pe asta!Cind Sarkozy i-a cerut sprijinul,Basescu s-a dat cu ruj.Asta-i politica de stat in Romania: curvele se dau cu ruj si cred ca e deajuns sa fie consilier prezidential pe politica externa,ministru al turismului,senator UNPR,sef ANAF,presedinte PSD,presedinte al RO,etc.Nu inteleg ca e nevoie de portocale ca sa iei decizii,nu pentru a chema minerii la Bucuresti sau pentru a taia salariile si pensiile propriilor cetateni.Cum era aia:Francois Mitterand est l’amis de l’assasin!
De bond-escu pe 20 March 2011 la 17:27 (#)Mai nasol este nici macar atunci cant trebuie “sa schimbe regimentul” nu se prinde si sta si se uita ca proasta la …. pardon! …precum curca in lemne!
De VirtualKid pe 20 March 2011 la 17:33 (#)pentru la anul as propune premiul Nobel pentru pace la pachet pentru Obama, Sarkozy si Berlusconi
De Lucius Fascius pe 20 March 2011 la 17:33 (#)Oameni de stat? de stat adliteram:))dar ti-ai asuma cum tuna inconstientul de Antonescu pozitia franceza cand sunt cel putin 100 de romani acolo? si cand stii ce se poate intampla in Ardeal, Basarabia vreun scenariu asemanator? cand stii ca incalca flagrant dreptul international? ai dreptate ca si principiu, da, trebuia sa spuna nu suntem de acord. dar uita-te la noi, dezastru total. Aici este vorba de asumare. asumare a deazstrului.
De ioana pe 20 March 2011 la 17:35 (#)Imi place poza. E superba… Era tare una cu Udrea si Gaddafi.
De Q.E.D. pe 20 March 2011 la 17:43 (#)Totul se bazeaza pe nevoi economice si politice. Sarkozy mi se pare chiar mai periculos decat Basescu (are ceva din sangele celor veniti din stepele Asiei)
Basescu isi procura “flacara violeta”/agenti neurotoxici din Libia si Iran. (vezi discutia Necolaiciuc-ayatolahul Iranului “noi platim locomotivele inchiriate din Romania nu cu bani ci ALTFEL”).
De SimP pe 20 March 2011 la 17:45 (#)Tare imi pare ca razboiul din Libia ii “stinge” betivanului flacara violeta si s-or trezi si romanii din “somnul cel de moarte”…
numai ca dementul de gadafi e mai destept si a reusit sa intoarca strada in favoarea lui.
dupa ce franta s-a facut de rahat in tunisia si egipt, din pacate pentru ea, nu a reusit sa isi faca pasenta cu tripoli. rusia, china si liga araba au condamnat-o. germania nu o sustine, ceea ce e o palma fara precedent. arabii au inceput sa manifesteze impotriva frantei iar gadhafi a reusit sa intoarca o represiune de om dement in razboi impotriva nato. culmea, arabii care manifestau si se dadeau de ceasul mortii impotriva dictatorilor acum ies cu manifeste anti-nato.
mie mi-a zis-o odata un francez si nu il credeam : cine se baga la arabi e un cretin. aia trebuie lasati in pace. cum intra cineva la ei, poate sa se duca cu bani, spitale, mancare pentru flamanzi, know-how, tehnologie si tot ce vrea. va fi perceput ca inamicul numarul unu imediat ce intra la ei.
ghadafi va rezista fiindca astia prefera sa fie macelariti de proprii lor conducatori decat sa ii protejeze cineva. asta e stilul lor. martirajul e mai important decat normalitatea.
De toader pe 20 March 2011 la 17:52 (#)Sarkozy a inteles al cui descendent este , a inteles ca tara lui este prima democratie din lume si se comporta ca atare .
De Catalin pe 20 March 2011 la 17:53 (#)Basescu este un milog tupeist , asta a fost toata viata si asa va ramane … sa speram ca-l trece Sarkozy pe lista si ne ajuta sa scapam dracu de el !
in razboiul iugoslav le-am luat minele de nikel, in razboiul irakian le-am luat petrolul, in razboiul libian le luam… dar ce minunata ocazie sa iesim din criza prin vanzare de furnitura militara mai ales cand nota de plata pentru munitia folosita o vor plati altii. de fiecare data pretextul a fost acelasi populatia impilata de dictatori, trebuia salvata. nu? drepturile omului trebuiesc aparate. dar de ce in alte locuri dictatori nu sunt deranjati, populatii impilate nu trebuie ajutate, drepturile omului nu mai trebuiesc aparate?
De cetateanul gogu pe 20 March 2011 la 18:36 (#)MARINARUL NU A FOST ALTCEVA DECIT O CURVA A SECURITATII LUI CEAUSESCU. SUSTIN PUNCTUL TAU DE VEDERE DIN ARTICOLUL TAU.
De Crocodilul pe 20 March 2011 la 18:42 (#)Hait,ca iese la ora 20 la TVR1 sa ne lumineze!Sint curios daca au avut timp sa il aranjeze sau a scapat iar din lant mahmur.
De bond-escu pe 20 March 2011 la 18:49 (#)Inca o curva!
De bond-escu pe 20 March 2011 la 18:59 (#)Adrian Severin a trimis reporterilor un e-mail spunând: “Vă anunţ că modificarea dorită de către dumneavoastră a fost făcută. Vă trimit deci o factură de 12.000 de euro pentru “servicii de consultanţă în ceea ce priveşte modificarea codului din Directiva 94/19/CE, Directiva 2009/14/CE”, afirmă publicația britanică The Sunday Times.
Cine să ia poziţie nene Victore? băselu-i ocupat cu conducerea pedeleprelor (ca să nu zic şi de “reînodarea” relaţiilor tradiţionale de prietenie între boboare). baconscu are încă pe mufă “farmecele” udrei.
De shogunu' pe 20 March 2011 la 19:39 (#)Am auzit azi părerea a doi miniştri de externe (foşti). O poziţie mai simplă nici nu se putea. Ceva de genul “ne susţinem aliaţii cu ce putem, că nu prea avem noi mare lucru”.
Tata-mare ar fi avut o poziţie mai clară, da’ nu pot s-o reproduc aici.
Banzai!
Daca pariai pe ipocrizie la bursa deveneai milionar. Interesant fuse cum i’a apucat pe Sarkozy si Obama constiinta de coada tocmai acum. Hmm…ce bizar, acum au descoperit ca libienii o duc nasol si ca Gadaffi e -culmea bai frate- dictator!
)
De Cristian Pop pe 20 March 2011 la 19:41 (#)Romania nu are ce cauta din punct de vedere militar in Libia pentru ca, dupa parerea mea, in mod direct doar marile state pot profita. Cum sa vina o furnica precum Romania sa haleasca ceva mare si bun?
In fine, poate vom trimite si noi ajutoare pentru raniti.
Nu uita, Basescu priveste lumea crucis, asadar nu intelege ce se petrece, deci Romania nu isi asuma o pozitie.
Basescu functioneaza dupa ideea vestitului Socrate: “Eu stiu ca nu stiu nimic”. E complex domnule Victor, dar nu ne prinseram noi, astia de la tara!
Ha ha ha! Sper sa intre yankee-ii si la stocurile de VX (nerve agents). Sa ramana betivanul pe “uscat” si se termine cu apatia romanilor. Se strange latul in jurul gatului portocaliu de la Cotroceni. Circ mare va iesi, Victore! Vom afla cum isi asigura “linistea” Ceausescu si mai apoi uzurpatorul lui Iliescu & oranjgutanii.
Ati observat ca si tatucu’ ilici se inverzise de atacurile impotriva Libiei?
Cat de grijuliu atentiona recent Iliescu ca nemultumirile populatiei au atins nivelul unei revolte populare! Stie el tatucu’ ca flacara violeta te sedeaza pana la un punct dupa care are efect invers.
Va-ti pus vreodata intrebarea de ce era ceausescu asa de fanatic constructor de “blocuri” in care ne tinea “sedati” la gramada ?
Personal, am multe intrebari…. Cateva:
- de ce aerul conditionat la Parlament vine de sub scaunele parlamentarilor ?
- de ce au votat PDListii ca prostii de vreo 2 ori (vezi TVA 5%) ca mai apoi sa se decida sa faca o investitie de milioane sa schimbe instalatia de aer conditionat ?
- de ce Geoana a fost lasat de Hrebenciuc (seful de campanie) sa participe la dezbatere cu ceilalti candidati DOAR LA 2 DEZBATERI IN INCINTA CLADIRII PARLAMENTULUI?
- De ce a inventat domnul Hrebeciuc povestea “flacarii violet”? Ce a vrut sa “acopere” cu ea?
- Nu e ciudata coincidenta ca Hrebenciuc a fost implicat in inchirierea locomotivelor in Iran, locomotive pentru care ayatolahul spunea ca “plateste inchirierea lor ALTFEL decat cu bani” ? (vezi declaratiile lui Necolaiciuc)
???????????????????
intrebari, intrebari, intrebari….
si una pentru betivan:
Simti ca iti aluneca jiltul de sub fundic, criminalule?
In locul lui Antonescu, eu personal, as avea prezenta zero in cloaca numita CLADIREA PARLAMENTULUI!
De SimP pe 20 March 2011 la 19:44 (#)Victore,astia s-au nascut cu curu-n doua luntrii!Ca-i Paste,ca-i Craciun,curva tot curva ramane.
De emi pe 20 March 2011 la 19:47 (#)Chiar daca destul de probabil asumata pur accidental, de data asta pozitia lui Base mi se pare cea corecta. Uneori a te abtine de la a lua o pozitie este cel mai bun lucru pe care il poate face un om de stat.
Mai mult, eu unul, cumva paradoxal, cred ca daca i se poate reprosa ceva apasat de tot lui Base este tocmai faptul ca este prea bagacios.
Iar lui Madalin de mai sus ii spun doar atat: o fi zis el Goga ce-a zis, dar greu mai gasesti in istoria politica a Romaniei individ mai nemernic ca Octavian Goga.
De alphas pe 20 March 2011 la 20:18 (#)Ai pus bine degetul pe rani: “alianta” ucide (victime colaterale) in Est ca sa “apere” vieti in Vestul Libiei. Si le tremura glasul de manie despre Gaddafi, insa tac tare si apasat despre abuzurile dictatorilor fata de propriile popoare in Yemen, Maroc, Bahrein, Arabia Saudita.
Obama a dezamagit previzibil. E unul dintr-o serie de Presedinti americani care nu scoate lumea din acest status-quo idiot. Cum spune si Noam Chomsky, suntem condusi de prosti cu multi bani. Va recomand ultimul sau interviu la BBC pe 8 martie 2011
De Karakas pe 20 March 2011 la 20:38 (#)Pozitia ferma nu poate fi decat in 4 labe,astfel incat sa dea satisfactie maxima Licuriciului.Slugile nu au pareri…,asta e numai unul din pretzurile platite de asa-zisii conducatori,care sunt tolerati si carora li se permite sa fraudeze alegeri,ca doar noi,romanii …,nici nu puteam trai fara baza militara americana.De ce sa murim din cauza rachetelor iraniene ,cand putem muri de foame?Asa ca ,tacerea e mai buna decat orice….,sa ne prefacem ca nu vedem nimic!!
De Cezar pe 20 March 2011 la 20:46 (#)[...] nenea Victor Ciutacu ceva de curve referindu-se la poziţia oficială a României (sublimă, dar care lipseşte cu desăvîrşire) [...]
De Noi nici măcar curve nu mai avem « shogunu' pe 20 March 2011 la 21:44 (#)Exact ce spuneam,a venit si confirmarea din partea lui Basescu:,,Romania nu are de ce sa se pronunte”…,pt ca statul roman exista doar cu numele.
De Cezar pe 20 March 2011 la 21:53 (#)(o mica greseala: bun de atătat cu degetul )
si poza e facut prin 2006?
De Bogdan Cirstea pe 20 March 2011 la 22:25 (#)De-acord cu tine si as mai adauga o parere personala:daca erau lasate in continuare aceste regimuri,exista un alt pericol si mai grav,instaurarea extremismului islamic,fiind cunoscuta sustinerea americana si europeana pentru dictatori.A iesit Franta la inaintare ca sa nu iasa NATO si America dintr-un simplu motiv:un curent antiamerican ar determina radicalismul islamic si incapacitatea de a mai controla zona.
De Irina pe 20 March 2011 la 22:29 (#)Doua zile i-au trebuit presedintelui sa se trezeasca. Ii tremura degetu`pe tragaci.
De PLANO10 pe 20 March 2011 la 22:41 (#)Si… i-au spus doctorii sa nu mai traga!
Irina, nu este precum spui. Daca nu te superi, cine crezi ca erai vajnicii rebeli? tu ai vreo anti-racheta sub pat in caz ca vrei sa protestezi? Fratilor, erau inarmati de cia, via armata egipteana! daca prin absurb realizezi ca odata rebelii instalati, aia cu barbi si rugaciuni repetate la moschei o sa instaleze democratia? Coranul nu subzista cu democratia, fratilor! De aceea, aia sunt asa numiti “dictatori”! uitati-va cum este Irak-ul democratic dar UAE unde fetele sunt arse de vii fiindca pompierii nu scot decat pe cele imbracate conform sharia. Dar de ce pe aia din Yemen nu sare nimeni? nu omoara si ei rebeli. Yemenul este sarac, de aia. nu le pute a petrol si bogatii! Romania este prea mica sa nu fie de partea dreptului international, alaturi de China, Germania, etc. Kosovo se poate reinventa!
De ioana pe 20 March 2011 la 23:08 (#)Cand vor incepe aliatii sa cotrobaie prin Libia gasesc ceva arme livrate din Romania asa pe sub embargou? Cat despre Romania noi suntem aia cu intorsul armelor ne caracterizeaza noi ne dam dupa cum bate vantul.
De dorubr pe 20 March 2011 la 23:11 (#)Care curvă (Doamne iartă-mă!) când e ditamai Matroana?!
De ŞuKăRiT pe 20 March 2011 la 23:16 (#)Nea Severin ,demisia imediata si rusine maxima.Nu te-am trimis europarlamentar cu salariu imens ca matale sa faci consultanta.
De Duda pe 20 March 2011 la 23:21 (#)Ai recunoscut ca ai facut consultanta.Acasa imediat, demisia sau partidul sa retraga sprijinul imediat.Rusine!
Despre razboiul din Libia…cel mai bine ar fi sa nu ne bagam nasul unde nu ne fierbe oala.Parerea mea.Daca nu as gandi situatia pana la capat as zice ca cel mult sa trimitem ajutor umanitar,dar dat fiind faptul ca am vazut cum se calcau in picioare oamenii pentru un kil de zahar,ajutoarele acelea ar fi mult mai de folos la noi.Nu avem ce cauta in Libia,in musuroiul ala de furnici,asa cum nu aveam ce cauta,din punctul meu de vedere,nici in afganistan.Nu vreau sa fiu o voce izolationista,dar avem noi destule probleme in gradina noastra de rezolvat,sa-i lasam in plata lor pe vecini.In plus,americanii de ce nu se leaga de un dictator-tiran,pe masura lor?Tarisoarele astea ca Libia le mananca americanii dintr-o inghititura.Cum ramane cu un tiran adevarat,cum e preaiubitul lider Kim Jong Il si gasca lui?Acolo nu sunt tiranizati si inrobiti oamenii,doar daca sa uita crucis la poza marelui lider?Eu cred ca e la mintea cocosului[nu,nu acela al primei blonde
] …concluzia e ca SIGUR s-ar da startul unui conflict global din care au mai fost doua si la al carui episod 3 nu vreau sa fiu martor.Iertati daca am fost putin off topic
Respect concetateni!
De barbarul pasnic pe 20 March 2011 la 23:34 (#)Va rog sa va uitati atent la linkul pe care l-ati postat pe site .O sa observati ca in final apare ,fara o prea mare legatura cu subiectul(sau poate ca are legatura …) “psd-metoda-mascarii-sumelor-primite”.Intrebati-i pe cei de la hotnews cine ii plateste ca sa isi optimizeze siteul astfel incat stirile lor sa apara in motoarele de cautare cand cineva cauta PSD de exemplu .Puteti observa ca insiruirea de cuvinte din link nu se regaseste in articol,prin urmare linkul nu e generat automat cum fac unele siteuri,ci pare a fi pus manual de cineva ….Mai cereti si alte opinii,poate ma insel … P.S. : si eu cred ca Severin trebuie sa demisioneze.
De g pe 20 March 2011 la 23:57 (#)Felicitari.
De Maria Dancu pe 21 March 2011 la 00:02 (#)Romania nu are ce cauta din punct de vedere militar in Libia pentru ca, dupa parerea mea, in mod direct doar marile state pot profita. Cum sa vina o furnica precum Romania sa haleasca ceva mare si bun?
In fine, poate vom trimite si noi ajutoare pentru raniti.
Nu uita, Basescu priveste lumea crucis, asadar nu intelege ce se petrece, deci Romania nu isi asuma o pozitie.
Imi plac oamenii care vorbesc din proprie experienta.
Victore nu as vrea sa spun ca bati glia stramoseasca,dar trebuie totusi sa-mi descarc frustrarea.Baselu nu numai ca nu a adus vorba in mod protocolar si diplomatic despre rezolutia lu’ peste,dar ia declarat direct criminali pe Gaddafi si ministri lui slugarnici.Restu cu rolul tari noastre pe harta politica a lumi,este apa de ploaie.Pana cand Romania nu va juca un rol economic,sau geo-strategic cu adevarat inportant in Europa,sigur nu se va schimba mai nimic in bine.Cat despre d-ul Severin,evident ca-i se face “o mare nedreptate”.Asta arata cat de inimosi se dau romani sa-i ajute pe straini,iar atunci cand vin in tara se spurca intre ei mai rau ca niste mahalagioaice.Este pare pacat ca americanu’ nu ne poate da la fiecare cate o viza.Ca sa putem lasa in urma trecutul si sa ne bucuram de “un nou,si prosper viitor”.La naiba! ‘n puii mei..
De Sorinel pe 21 March 2011 la 00:48 (#)Cine stie ce aranjamente se vor fi facut in Libia ?! Pozitia curvei noastre e suspecta !
De Doru Danciu pe 21 March 2011 la 03:39 (#)Dar de asta ce ziceti?
De infektus pe 21 March 2011 la 08:47 (#)Cat de gros obraz tre’ sa ai sa nu iti dai demisia? Severin ne prosteste ca alea sunt truncheate… Poa’ sa i-o zica la pustii din fata blocului, dar ziaristii aia straini stiu sa isi faca meseria si nu isi permit sa greseasca sau sa fie dati in judecata. Aia sigur au probe beton. Doar ca cizma faciala romaneasca e prea groasa. De jena ptr PSD care incep incetul cu incetul sa isi erodeze imaginea.
De denis pe 21 March 2011 la 08:51 (#)Severin trebuia sa dispara din politica acum vreo 14 ani, odata cu scandalul spionilor din presa. De atunci, a mai avut o serie de declaratii cel putin belicoase la adresa altor tari, ultima fiind Franta. N-am nicio problema in a ne tine coloana dreapta in fata altor state, insa declaratiile lui au fost cel putin penibile, pentru un om care sustine ca mananca politica externa pe paine. Acum, trebuie din nou sa dispara, insa, in aroganta si vanitatea lui, n-o sa o faca. Si nici Victor Ponta n-are coaiele la el sa-l trimita la infanterie. In aceeasi ordine de idei, sunt curios daca Victor va scoate o vorba despre trio-ul Marean-Nutzi-Oprea…
De john doe pe 21 March 2011 la 09:06 (#)eu personal ma bucur ca Basescu a fost reticent si retras in acest conflict si nu a mai trimis 2000 de romani sa moara in razboi, cum zicea si Chirieac” ii musai sa participam la toate razboaiele de pe planeta ? NU”
De de salutat retinerea pe 21 March 2011 la 09:22 (#)Nu va inteleg domnu Ciutacu de ce sa ne bagam chilotii in cur cu mana noastra?
Basescu actioneaza corect si majoritatea analistilor i-au dat dreptate( am urmarit emisiunile de pe realitatea)
nu-i de mirare defel! nu suntem noi singura tara din lumea asta larga care isi face un titlu de glorie din a nu fi dus niciodata un razboi de expansiune? toata istoria noastra nu am facut altceva decat sa stam cu gatul plecat. este foarte adevarat ca au existat si niste baieti mai cu sange-n instalatie, pe numele lor stefan, mihai, vlad si mircea, insa astia nu sunt decat exceptiile care, din pacate, confirma regula: suntem o tara de lasi! ca ne place sau nu sa recunoastem chestia asta, este un fapt!
De micelnic pe 21 March 2011 la 09:22 (#)@de salutat retinerea: deci, pe teme de Libia, suntem aliati si parteneri strategici retinuti. aia cu analistii de la Realitatea e memorabila
De Victor Ciutacu pe 21 March 2011 la 09:44 (#)@denis: Severin trebuie sa demisioneze pentru ce a facut si punct. cat despre profesionalismul inexpugnabil si rigoarea ziaristilor britanici, eu n-as fi neaparat asa entuziast
@john doe: in relatia cu Vanghelie, Ponta are exact ce-a cautat
Ma uit la Severin si ma apuca toti dracii. Asta chiar ne ia de idioti. Conspiratii impotriva unui om incomod!!! Bullshit! A bagat vastu’ in caraiman! Atat de simplu. O sa-l vedem acum si p-asta cu teoria “pixelului albastru”. O scarba nesimtita!
De john doe pe 21 March 2011 la 10:19 (#)@john doe constiintei dejeaba ii ceri dovezi, prejudecatile aduc prejudicii.
Stii tu ca a bagat vastu’ in caraiman?
In tara asta toti eliberam judecati, deci toti suntem judecatori …
Sa lasam teoria cu “o tara virgina violata de niste politicieni in calduri” ca nu tine…
De la cersatori la politicieni toti depind de lei.
Felix e un turnator, Severin un hot, iar Basescu un reformator nu?
Sictir romane…
De paul pe 21 March 2011 la 11:34 (#)Ce sa spui Victore, NIMIC pe frontul noastru.
De Camelia pe 21 March 2011 la 11:49 (#)Ce se poate face NIMIC.
Conducatorii nostrii- NIMIC.
In Romanica noastra totul este frumos si bine; ce ne intereseaza pe noi de altiiiii- noi ne vedem de ale noastre.
Dar vor veni si alegerile- sa vedem pe cine o sa mai votam, ca pana una alta nici USL, nici PDL nu. Asa ca ne gandim .
Ar fi fost o faza foarte tare ca Basescu sa se declare impotriva invaziei NATO in Libia…dar asta ar fi insemnat sa aiba macar atita bruma de stofa cita a avut Ceausescu…
De Invectiva pe 21 March 2011 la 12:06 (#)FAPTUL CA NU AM SARIT CU POZITIE DE GENUL ” SUNTEM CU VOI” DIN PRIMA, A FOST CEA MAI INTELIGENTA MISCARE FACUTA DE BASESCU. DE DATA ASTA , SA PROCEDAT CORECT.
De Cristian pe 21 March 2011 la 12:41 (#)NU NE PUTEM PERICLITA RELATIILE CU LUMEA ARABA FIIND PARTASI LA O ACTIUNE MILITARA ASUPRA LIBIEI. SA NE ADUCEM AMINTE CA TOTI MARII “DEMOCRATI” IN FRUNTE CU SARCOZY AU TRECUT PRIN CORTUL LUI GADAFY….. DECI CE FACEM ? DEVENIM CURVE PESTE NOAPTE ? II DAM IN CAP DIRECT CA NOI STIM CE-I AIA DEMOCRACY ? SA FIM SERIOSI. DE DATA ASTA NU PUTEAM FACE CEVA MAI OK DECAT SA NE VEDEM DE TREABA NOASTRA.!
CE ATI FI VRUT SA FACEM ? SA SUSTINEM UN ATAC ARMAT ? VOI STITI CE INSEAMNA RAZBOIUL ? SE DISCUTA DESPRE RAZBOI CA DESPRE UN MECI DE FOTBAL. DACA ESTE DE EVITAT , DE OCOLIT , TREBUIE SA TE DEZICI DE TREABA ASTA CAT POTI DE MULT.
De Cristian pe 21 March 2011 la 12:44 (#)PENTRU PRIMA DATA IN CARIERA LUI, BASESCU A PROCEDAT CORECT.PENTRU PRIMA DATA DE CAND ESTE PRESEDINTE NU-L INJUR.ROMANIA A PROCEDAT CORECT.GERMANIA A PROCEDEAT CORECT.
Basel si-a aratat inca o data limitele.Am vazut ca dna s-a sesizat cu privire la fapta de CORUPTIE in care este implicat Severin.Asta confirma fapta de coruptie din parlament ,cand s-au dat bani in scopul de obtinere de foloase(prin ramanerea la putere a unor grupuri organizate):votul unor parlamentari,care de altfel au recunoscut public.
De eu pe 21 March 2011 la 12:57 (#)Da ,aveti dreptate cu curva .Da aici nu-i vorba de o singura ,este un mare bordel cu zeci de curve .Pe toate aceste curve Gaddafi le-a platit bine cu saci de bani si favoruri multe .Acum curvele s-au strans in haita si ataca .O fi Gaddafi dictator ,dar cate gesturi de dictatori nu au facut aceste tari democrate ,superbe in democratia lor S-au trezit in Sarkozy si Berlusconi dragostea fata de libieni,iar anemicul Obama si-a ridicat coada blegita .Nu va este scarba de acest spectacol mizerabil pe care-l fac aceste tari roice? Sarkozy ,jignit de sacii cu dolari desartati de Gaddajfi cu genorozitate ,Berlusconi dorind sa reinvie istoria Italiei colonialiste ,Jandarmul lumii ,iata ce minunati comandanti s-au avantat in lupta impotriva libienilor .Aici nu este vorba de o lupta cu Gaddafi.Oare cine or fi revolutionarii Libiei ,de lupta cu arme de razboi?Or fi avand si ei un Tokes al lor .
De Katrinel pe 21 March 2011 la 13:44 (#)nici nu ma intereseaza daca severin a pus botu’ ca rata la muci, si chiar daca a vrut sa dea consultanta trebuie sa demisioneze daca are bun simt desi ma cam indoiesc.
De cetateanul gogu pe 21 March 2011 la 13:58 (#)@Cristian: eu as vrea sa nu mai scrii cu majuscule, ca ma dor ochii
De Victor Ciutacu pe 21 March 2011 la 14:02 (#)felicitari, d-nule ciutacu.A nu stiu cita oara va spun pt felul concis si extrem de simplu in care “prezentati faptele”.tot restul…sunt povesti.citindu-va fac o diferenta intre cam cum ar trebui sa faca politica diverse persoane angrenate in fenomen si cum fac de fapt.nasol…imi da cu minus.
De ana pe 21 March 2011 la 14:02 (#)@paul
E trist ca nu esti in stare sa-ti poti tine ochii deschisi, sa judeci si cu capul tau, daca esti in stare. Felix e turnator cu acte-n regula, Severin e un ingamfat care a pus botu’ la lovele, iar Basescu e un mare ticalos. Aaa, Sebastian Bodu e de-o prostie spectaculoasa!
De john doe pe 21 March 2011 la 14:15 (#)Iar tu esti orb in tara chiorilor…
Vorbim despre CURVA??? Uitati-va la Realitatea tv.?Sant in culmea fericirii ca a intervenit CICLOP-BAS, telefonic in timpul unei emisiuni.Se lauda NON STOP cu asa o binefarere….Hai, sa vorbim de curve!………
De mina pe 21 March 2011 la 14:27 (#)Cata prostie zace-n unii doamneee. Pana acum astia nu stiau ca Gaddafi este dictator? Ba da dar pana acum nu isi lichida propriul popor mitraliind-ui la colt de strada.La ,,jandarmul lumii,,care ataca acum Libia am aderat noi si noi am vrut nu am fost obligati. Sau facem parte din vreo organizatie militara a statelor Africane? Multi Romani care o fac pe maica Tereza cu Libia mai bine se informeaza despre diferenta dintre dictatura din Libia si democratia din Franta si Italia. Faptul ca Base nu sa implicat e din cauza saraciei in care zace Romania si poate din cauza ca atunci cand Franta si Italia erau tari noi calaream caini si ne hraneam cu sobolani iar Romania semana cu un carnat pe harta asa cum o sa semene dupa ce le da PDL-ul ungurilor Transilvania.
De dorubr pe 21 March 2011 la 15:03 (#)@john doe Basescu ticalos?
O fi felix turnator, dar Basescu e presedintele Romaniei, nu stiu daca intelegi cu adevarat functia lui.
Deocamdata turnatoru de Felix, ofera oamenilor locuri de munca, mai ajuta pe unu pe altu cu fundatiile lui, pe cand presedintele ii injura, dar tu nu vezi asta tu vezi doar un document la comanda in care scrie “turnator”
Eu sunt treaz, tu esti cel beat, si crede-ma din betia asta nu te vei trezii niciodata.
De paul pe 21 March 2011 la 15:10 (#)@mina: oriunde-n lume, intereventia telefonica a unui presedinte in exercitiu intr-o emisiune tv este ea insasi o stire. ca Realitatea se faleste sau nu, asta deja tine de managementul statiei
De Victor Ciutacu pe 21 March 2011 la 15:13 (#)@paul
Esti agramat si idiot.
@victor
Ceilalti 2 si-au dat demisia, al nostru e “incomod”… Si, dupa cum am banuit, Ponta n-a avut coaiele la el.
De john doe pe 21 March 2011 la 15:18 (#)@john doe & paul: va rog sa va jigniti, reciproc, in privat, daca aveti chef.
De Victor Ciutacu pe 21 March 2011 la 15:24 (#)Salutare,
Victore, nu ne spui nimic de curva aia de Severin, care ne face de ras prin PE, de marinar stim ce si cum.
Suma respectelor,
De Cristi pe 21 March 2011 la 15:41 (#)@Cristi: daca nu esti in stare sa citesti un text pana la capat, nu ma face pe mine vinovat
De Victor Ciutacu pe 21 March 2011 la 15:49 (#)treaba asta cu severin arata cam unde sintem dpdv al mentalitatii politicienilor nostri. poate sa-l prinda in fundul gol in piata palatului cu a3 si realitatea live si cu judecatorii de la curtea constitutionala martori si el va spune ca era imbracat cu niste pantaloni de culoarea pielii cu o crapatura din care se iveste smocu de par. arata cu atit mai penibil si probabil de neinteles pentru strainezi care au demisionat in secunda doi. e ca treaba cu caltabosu lu remes sau cu base cind il altoieste pe copilu ala handicapat.
De andrei pe 21 March 2011 la 15:52 (#)Victore eu nu jicnesc nici incit, ma amuz tacit de un copil trist care dupa 21 de ani se agita cand aude cuvantul securist.
Ma plictisesc ciocoii noi care o ard ca niste eroi aparuti dupa razboi.
end.
De paul pe 21 March 2011 la 15:52 (#)@ john doe
Preferabil era sa-si dea Severin demisia. Demiterea este o solutie mai putin fericita.
Simti nevoia de AUTORITATE sau de AUTORITARISM?
De FuXi pe 21 March 2011 la 15:55 (#)Victor,
Atunci cand spui ca Severin i-a facut un serviciu lui Basescu, presupui ca Severin se gandeste la altii in afara de persoana lui sau ca ii pasa de lupta impotriva lui Basescu. Cred ca acum te-ai convins ca te inseli atat in privinta lui Severin cat si altora ca el.
Din pacate, constat ca voi ati “luptat” mai mult decat cei care ar fi trebuit s-o faca si, in mod evident, sunteti mai dezamagiti ca Basescu a ramas presedinte (chiar decat multi dintre cei implicati in lupta contra lui Basescu).
E pacat ca ai depus (sau inca mai depui) eforturi de care profita niste jigodii. Dar, pana la urma, asa este meseria ta. In concluzie nu pot decat sa-ti doresc noi si nebanuite “succesuri”
De bigradu pe 21 March 2011 la 15:58 (#)Singurul lucru pe care l-as avea de adugat…ar fi ca substantivul CURVA ar fi trebuit sa fie la plural!
De cristina pe 21 March 2011 la 16:07 (#)@bigradu: Severin i-a facut involuntar, vrand sa-si faca siesi un serviciu financiar, un imens serviciu lui Basescu; fiindca l-a scos din gura tuturor cand el tacea adanc cu Libia. meseria mea e cea de ziarist, iar optiunea politica anti-Basescu imi apartine din 1997 incoace, indiferent unde mi s-a intamplat sa lucrez. in privinta lui Severin nu ma insel si ti-as fi recunoscator sa-mi indici unde l-am elogiat eu. am luptat pentru mine, fiindca n-am vrut ca tara mea sa mai fie condusa de o rusine de om. nu mi-a iesit, asta e. iar faptul ca Severin e lacom si profund imoral nu-l face pe Basescu nici mai putin corupt, nici mai putin inadecvat functiei pe care o ocupa.
De Victor Ciutacu pe 21 March 2011 la 16:08 (#)john doe are dreptate referitor la ponta, micul Titulescu nu stie sa fi barbat politic, in ceea ce-l priveste pe severin, acesta nu are onoare, iar prin prestatia sa deplorabila afecteaza onoarea tuturor europarlamentarilor romani. in acest caz o demisie de onoare este imperios necesara dar politicienii nostri nu cunosc notiunea.
De cetateanul gogu pe 21 March 2011 la 16:09 (#)Ceilalti doi au demisionat , tataie asta al nostru zice ca e lucrat.Smecherii romanesti de la Trocadero.Eu m-am cam saturat sa tot ii vad pe astia cum lupta de douazeci de ani sa fie pe functii banoase in stat.Tataie ! demisia imediata pana nu te aresteaza .Tataie !daca te-au lucrat tot fraier te numesti si nu ai ce cauta acolo sa faci consultanta .Afaraaaa imediat si rusineeee.
De Nu pe 21 March 2011 la 16:09 (#)@FuXi
Sigur ca era preferabil sa-si dea demisia, dar stii tu pe cineva care si-a dat demisia in tara asta in urma vreunui scandal?! Eu nu, si tocmai de-asta am asteptat o reactie NORMALA din partea lui Ponta, ma rog, a partidului. Simt nevoia de NORMALITATE, n-am simpatii pentru nici un fel de lider autoritarist. Insa, manifestarea autoritatii intr-o organizatie nu ma deranjeaza atata timp cat la baza ei sta corectitudinea si/sau moralitatea. Dar, ce vreau eu?! Unde si cu cine?!
De john doe pe 21 March 2011 la 16:13 (#)In ultimii 6 ani, ministri de externe si presedintele Romaniei, care in fisa postului au ca principala activitate reprezentarea intereselor nationale in lume, n-au facut decit sa-si arate limitele precare ale statului de semidocti. Cel putin pentru mine, sa pui un ministru care are studii teologice la externe, numai pentru ca si-a aratat si demonstrat “abilitatile” de prestidigitator in alba-neagra, cum se voteaza la 17 secunde la Paris, ramine exemplul suprem de servilism si oportunism si in nici un caz de profesionalism. Basescu a fost si va ramine vesnic un tip educat si scolit in spiritul “dezbina si cucereste”, iar pozitia sa intr-o tara normala ar fi in cel mai bun caz cea de detinator de celula, iar daca mai adaugam ca este si un tip extrem de ranchinos si razbunator avem imaginea completa a ipocritului.
De Lory pe 21 March 2011 la 16:18 (#)Era domnul Severin aseara la Sinteza Zilei, si cu obrazul murdar de rahat ne’a explicitat cum jurnalistul nu a zis chiar ce a zis, iar el facea o fapta profund morala incercand sa ajute. La faza asta, Severin a fost ca Daniela Crudu.
De Cristian Pop pe 21 March 2011 la 16:24 (#)Europa este un fel de chilot curat(sa zicem), iar Romania este o pata maro pe acest chilot.
Nu vreau sa’l mai vad la Tv pe ipocrit…
@ Victor@bigradu
Aș completa ” Severin e lacom … profund imoral” și prost de băune!
Norocul lui Băsescu este dat de proporția extraordinar de mare a hulpav-amoralo-prostimii. O știe și o cultivă cu cinism și fără urmă de scrupul.
De asta, în fiecare zi apare de la sine sau, în lipsă, se poate scoate de la sertar câte o găinărie care să facă de rahat opoziția și … s-o asorteze cu puterea.
De FuXi pe 21 March 2011 la 16:31 (#)Toti marii lideri s-au intalnit cu Gaddafi, printre care si Basescu. Nu mi se pare vreo mare grozavie. Ceea ce m-a enervat la culme a fost piticania aia mica de la Cluj, care le-a zis evacuatilor din Japonia, ca “statul roman nu face caritate”, de parca dadea din banii lu’ ma-sa, nu din ai nostri. Eu inteleg ca romanii platesc taxe si impozite de-i cocoseaza, iar statul le da multa muie, in loc sa faca un drum, sa faca o scoala, sa faca un spital, sa plateasca un medic cu un salariu decent si sa nu mai vorbim de repatrieri. Cum sa-i ceri bani unuia caruia apele i-au luat si casa si tot? De unde pula mea sa-ti de ala bani? Am citit comentariul unui idiot pe un alt site, iar idiotul se intreba, cu o aroganta de cretin, cu aere de superioritate, tipic romanesca: “da’ in Japonia aia nu primesc salarii?”. Mai bine mergeam si anulam votul, decat sa-i votez pe idiotii astia, cum am facut, dar nu puteam sa las nici PSD sa ajunga la putere, ca si aia au furat cat cuprinde. Ce soarta de cacat putem sa avem, si sa ajunga mereu numai hoti in finalele parlamentare. Geoana si Boc nu cred ca au furat, dar amandoi sunt idioti, care au in spate echipe de hoti versari, care ne lasa in chiloti dupa ce-si incheie mandatul. Sper sa vina un cutremur de 9 grade si la noi, sa-i vad ce pula mea mai fura cand o sa fie totul neted ca la boloboc.
De Andrei pe 21 March 2011 la 17:40 (#)M-a exasperat Ponta. Severin e noul caz asupra caruia Ponta se exprima cu :”sa-si dovedeasca nevinovatia”… O fi totusi cineva care sa-i explice naibii procurorului asta ca nimeni nicaieri niciodata nu trebuie sa-si dovedeasca nevinovatia?
De Catalin pe 21 March 2011 la 17:50 (#)Scuza-ma de caps Victore.Nu mi-am dat seama ….
De Cristian pe 21 March 2011 la 17:50 (#)in bordelul care este politica romaneasca sunt multe curve, nu stiu daca o curva de stabiliment o arde si individual la coltul strazii. se pare ca severin a incercat un scurt pentru care trbuie sa se dea la fund pentru o perioada. daca matroana (ţaţa) nu-i in stare sa-i traga un svast peste bot, probabil ca nenea va avea foarte mult de castigat. orice asemanare cu persoane publice este pur intamplatoare.
De cetateanul gogu pe 21 March 2011 la 17:57 (#)Io nu ştiu cum dracu’ se face de are băselu’ ăsta atîta bulan. Nici nu mai trebe să dea el la gioale. “Opoziţia” se faultează singură. Aseară mi s-o făcut greaţă uitîndu-mă la emisiunea lui Gâdea. Mîrlănia “europarlamentarului” şi felul jalnic în care încerca să dreagă busuiocu’ o pus în umbră şi “deştiul tremurînd” al machitorului şi tîlhăria de la Cernavodă!
De shogunu' pe 21 March 2011 la 18:09 (#)Putain! (cum ar zice fostul meu şef)
Banzai! şi bancu’ cu raţa
Buna ziua d-le Ciutacu,
Aveam incredere in d-l Adrian Severin;sunt atat de cheauna sau el are dreptate?!
Nu mai stii ce sa crezi…Traim intr-o iluzie sau habar n-avem ce e in jurul nostru?
Cu mult respect pentru dvs.,
De Ioanap pe 21 March 2011 la 18:12 (#)ioanap
@ Andrei …ce nu a gandit piticania cu capatana buna de spart oua de pasti este ca daca tot e sa fug din Japonia pe banii mei de ce sa vin in Romania si sa nu cobor din avion in Olanda?
De dorubr pe 21 March 2011 la 18:24 (#)Eu tot stau si ma intreb cum p… ana mea, scuzati-mi franceza de balta, a ajuns Severin sa treaca in PE drept mare gushter la soare! O fi tot Severin ala de era vigilent la CC al UTC? O fi vorba tot de ala care zicea ca guvernul e vinovat ca apa de baut e contaminata, continind 66% hidrogen? Prieteni, la cit e de prost si de fomist, in ciuda lefii babane de parlamentar, papagalul rosu in cioc A INCERCAT SA BAGE BOTU’ LA SAVARINA. E adevarat, multa lume ciordeste si pe la PE, dar numai prostii sint prinsi. O sa-l compenseze chioru’ ca i-a furat prim-planul la rubrica politica “mondena”.
De purcelix pe 21 March 2011 la 18:54 (#)Mai mira pe cineva afinitatile domnului Basescu cu dictatorii? Cine se aseamana…
De Contele de Saint Germain pe 21 March 2011 la 19:38 (#)Sunt uluit sa vad cum mintile luminate nu atrag atentia asupra pericolului superlativ pe care il reprezinta un lider ca Traian Basescu, atat de tributar unor porniri revansarde, resentimentare, atat de impulsiv si incapabil de a se controla. Sa il infrunti pe Sarkozi (din acelasi cazan temperamental cu Basescu dar infinit mai puternic) doar ca sa i-o platesti, negandindu-te la consecinte pentru poporul tau mi se pare o iresponsabilitate superlativa.
Azi i-ar l-am lasat corigent la gramatica pe Mircea Mihaies. Vreti detalii? Vizitati-ma!
Victore,
1. Am recitit ce am scris si nu am gasit sa fi spus ca l-ai elogiat pe Severin. Cand am spus ca “te inseli” era vorba despre ipoteza (absolut normala) ca Severin sa fi tras la caruta lui Geoana, PSD etc. impotriva lui Basescu. Atat. De fapt, el tragea, pe ascuns, doar la caruta lui. In politica (si nu numai) atunci cand nu tragi la aceeasi caruta de fapt tragi impotriva carutei.
2. Nu te contrazic ca prostia lui Severin este involutara. Dar pentru ca un om cu experienta lui sa faca astfel de greseli “involuntare” mi se pare destul de putin probabil. Iar daca tu spui ca a fost o greseala “involutara” atunci iti contrazici caracterizarea ca “Severin e lacom si profund imoral”.
3. Stiu ca vei fi surprins:), dar in alegeri am avut o alta optiune decat a ta. Nu imi e rusine, dar nici nu ma face mandru. Cred ca Romania putea (nu stiu daca merita) mai bine. Geaona nu m-a convins ca este o alternativa viabila la Basescu, desi ar fi trebuit sa o faca fara nici cea mai mica problema. Avea toate atu-urile si un singur defect: era prostanac. Din pacate, acesst defect i-a eclipsat toate calitatile. Iar evolutia lui dupa alegeri (pana in prezent) ma face sa cred ca am avut (partial) dreptate.
De bigradu pe 21 March 2011 la 19:39 (#)Nu că m-aş lăuda, dar intuiam mai demult că Libia va fi marea ţintă pe agenda marilor puteri. Resursele şi lupta pentru ele… îi doare-n trei litere de poporu’ libian! Nu că pe Gaddafi l-ar durea mai tare…
De C. Bojan pe 21 March 2011 la 20:17 (#)Iar cu Severin… penibil! A mai căzut o “stea”! Făcătură sau nu, tre’ să mai aibă şi niţică demnitate, zic io! Că ‘mnealui… pretexte! O fi victimă au ba, habar n-am, da’ terfelit e! Nu-i plâng de milă DELOC!!!
True, true…
De Andruta pe 21 March 2011 la 20:29 (#)Singurul meu regret e ca blogul asta, dom’ne n’are buton de facebook sa dau like aici, sa’mi apara colo, sa mai vada si altii, poate se mai ‘cultiveaza’ si ei…
@bigradu [asta de mai sus]
Cum spuneau unii mai destepti decat noi, acum aproape 2000 ani: Es duobus malis minus est eligendum, si anume, din doua rele il alegi pe cel mai putin rau. in cazul nostru, geoana era ala mai putin.
De Andruta pe 21 March 2011 la 20:34 (#)Practic, daca mai dau astia cateva lovituri de imagine de acest gen, cred ca multi se vor intreba care ar fi rostul de a mai pleca de acasa, in ziua alegerilor. Domnule, nu mai conteaza, aproape, ca facut-o…Dar sta pe toate posturile sa se planga ca ce nedreptate i s-a facut!!! E clar, si asta ne crede prosti iar asta ma revolta cel mai tare. Om fi si noi prosti, dar el e cu siguranta nesimtit!!!…si nu parea…
De nana pe 21 March 2011 la 20:55 (#)Stii ceva, eu ma bucur ca base a stat in banca lui macar odata!
De zazania pe 21 March 2011 la 21:11 (#)Ce drac’ sa fi cautat noi in Libia?
Cat priveste aliantele, mai lasa-ma. Suntem buni doar ca gasca buna de jumulit.
Iar daca vorbim de fair-play-ul “combatantilor” imi vine sa vars!
Cine nu mai poate de mila libienilor? Berlusconi, care mai daunazi ii pupa mainile lui Gadafi? Sarkozi- nebun/ isteric mai rau decat al nostru? Obama?
daca curva-i curva si in ziua de paste primul ministru al Romaniei este CEL MAI MARE MINCINOS CHIAR IN PARLAMENT
De cetateanul gogu pe 21 March 2011 la 22:11 (#)@andruta
De bigradu pe 21 March 2011 la 22:25 (#)Cred ca amandoi am aplicat proverbul. Doar ca fiecare am avut pareri diferite despre care din cei doi era mai putin rau. Se cheama libertate de opinie.
Dar poate gresesc. Data viitoare te voi intreba pe tine cum sa votez. Asa am sa fiu sigur ca nu mai gresesc.
… in aceasta tara nu ar mai trebui sa ne mire nimic. Austriacul si-a dat demisia si s-a retras din viata politica, asta explica pe undeva de ce austriecii sunt cu 200 de ani in fata noastra.
De Sergiu pe 21 March 2011 la 22:27 (#)Basescu si cu Merkel, 2 curve inimaginabile!
De radu pe 21 March 2011 la 22:45 (#)N-au acceptat sa mearga cu armata cu tot la vanat de petrol in Libia (ma rog, la sadit de democratie), dar nici nu au putut spune ca Putin ca “voua vad ca va arde de cruciade”. Ca de, Putin e in Rusia iar Basescu si cu Merkel conduc tari din UE.
Ceea ce tu numesti curvie, eu numesc singura solutie diplomatica, la momentul dat. Ca spre deosebire de nemti, noi avem o mic istoric de prostitutie in politica externa, asta e o alta poveste.
Concluzia este ca:
1. Nu avea nimeni ce sa caute peste libieni, decat daca e faza 1 din cadrul unui plan al raderii arabilor de pe mapamond. Si nu e.
2. Nu aveai cum le spui pe sleau ca n-are nimeni ce cauta acolo, pt ca atacatorii sunt fratii nostri din UE. Buni, rai, n-ai cum sa-i injuri de mama.
3. Inteleg ca te pricepi la multe, dar in politica externa, intai iti vine ceva la gura, te abtii, gandesti, si abia apoi scrii.
O , dar lista dictatorilor dezirabili la un moment dat si indezirabili ulterior e imensa . Ceausescu e si el pe ea . Se gasesc acolo si Trujillo si Peron si Somoza si Duvalier si Gaddafi si Hussein si toti sud-coreenii de pana la Roh Tae Woo . Nu e nicio surpriza . E real-politik . Daca vrei , ipocrizie , dar numai in viata de zi cu zi e valabil termenul . In politica nu avem ipocrizie . In politica nu sunt prietenii eterne , nici dusmanii eterne , ci doar interese eterne .
De Adi pe 21 March 2011 la 22:51 (#)In ce-l priveste pe Severin , cand ma gandesc ca intre politicienii romani ajunsese la cel mai inalt statut international ( a fost presedintele Adunarii Parlamentare a OSCE , de pilda) si cum a reusit sa dea cu piciorul la o cariera care putea starni invidii pentru salariul sau pe o luna (hai , o luna si jumatate) , ma pufneste rasul . Atat , rasul …
@radu: musteste orasul de priceputi in politica externa
De Victor Ciutacu pe 21 March 2011 la 22:53 (#)Pariu ca la un o intrebare-sondaj, la tine pe blog – “ce trebuia sa faca Romania” si optiunile
1. sa trimita migurile din dotare la arat desert in Libia, taranii din Bacau se descurca si cu tractoare.
2. sa zica pe fata ca nu ne bagam la chestii care seamana a cotropire.
3. sa o dea perversa ca pe Targu Ocna- nu stim, nu cunoastem, asteptam ordin scris de la NATO.
ar iesi varianta 3 cu 60% din voturi?
De radu pe 21 March 2011 la 23:11 (#)mister ciutacu POZE TALMACEAN NUNTA PT MIRCEA BADEA CADOU CADOU
De alex pingu pe 21 March 2011 la 23:23 (#)Domnu` Ciutacu, respecte dar nu inteleg o chestiune si daca va rog sa mi-o explicati si mie : “să adopte o poziţie politică fermă.” – sunt ultimele cuvinte din textul d-voastra.
De dan pe 21 March 2011 la 23:54 (#)Cum ar arata in viziunea si acceptiunea d-voastra, o pozitie politica ferma ?
As dori sa exprimati intr-o fraza, cum ar suna un comunicat prezidential ….ferm, in legatura cu situatia din Liban, daca vreti bineinteles.
Nu doresc explicatii filozofice pe tema Liban….doar un “comunicat oficial”, fix.
Pun aceasta intrebare deoarece ma uit la stiri si vad multi nemultumiti si nu pricep cum ar trebui sa sune o pozitie ferma. Si prin pozitie ferma eu inteleg alba sau neagra nu gri.
o zi buna
@dan: eu credeam ca-n Libia e razboi
si ca pe Basescu l-ati ales presedinte, nu pe mine
De Victor Ciutacu pe 21 March 2011 la 23:57 (#)@Ioana:scrii ca esti in contradictoriu cu mine,dar imi dai dreptate prin argumente.Din cate imi amintesc eu,au existat in ultima perioada ceva alerte cu bombe pe la Paris,niste teroristi care amenintau Europa cu atacuri ca la americani,de 11 septembrie, englezii au facut un studiu ce arata ca majoritatea studentilor arabi care ajung in Anglia au tendinte extremiste(in tarile arabe ,majoritatea este populatie tanara)etc.Cat despre Germania,am fost acolo si stiu ca are multi imigranti turci,deci ramane rezervata,ca si Turcia de altfel.(de aici si pozitia Germaniei in legatura cu Bulgaria si Schengen-granita cu Turcia).
De Irina pe 22 March 2011 la 00:12 (#)Eram sigur de raspuns d-voastra Domnu` Ciutacu.
Nu stiu daca exista posibilitate mai mare de 100%, dar nu stiu altfel cum sa ma exprim…poate 1000 la suta. Nu conteaza.
Ceea ce vroiam sa-mi demonstrez, am reusit (DIN PACATE pt. altii nu neaparat pt mine!!!)
Am crezut ca-s fraier si vad eu altfel lucrurile.
Si, imi permit sa rad (ca mai pot) dar nu am votat deloc in ultimele 2 dati si nu voi mai vota niciodata (asta e alta discutie).
Si nu il simpatizez nici pe Basescu nici pe Boc nici pe Voiculescu nici pe UNUL din parlamentul ala infect.
Ma gandeam zilele trecute daca nu era mai bine ca domnu` ziarist de la TVR sa intre si sa arunce cu o bombita, decat sa fie cam inutil stiind fiind faptul ca tovarasii au memeorie scurta la fapte de corazon.
Revin respectuos la intrebarea mea. Cer un raspuns si nu unul pueril. Cu siguranta puteti mai mult decat atat, nu ?
De dan pe 22 March 2011 la 09:19 (#)@ dan
Daca erai sigur de raspuns , ai stiut si ca te va corecta la Libia/Liban , nu , dar ai vrut sa-l pui la incercare ? Trebuia sa incerci cu Liberia .
De Adi pe 22 March 2011 la 09:33 (#)Asa este , aveti dreptate , am gresit si imi cer iertare, nu am dorit sa ofensez toleranta si inteligenta nimanui.
Totusi sa facem abstractie de numele tarii daca se poate si sa ne concentram aspura intrebarii.
Eu inca astept raspuns ,iar apoi imi voi motiva si intrebarea, respecte domnilor.
De dan pe 22 March 2011 la 13:08 (#)N-am vrut să opinez până acum cu privire la Adrian Severin, pentru a nu greşi.
De violet pe 22 March 2011 la 15:50 (#)Astăzi, însă, m-am hotărât. Una e să nu ştii noţiuni elementare de chimie anorganică, adică formula apei ( iar de mase atomice şi ponderea elementelor care compun apa, ce să mai vorbim ), şi alta e să fii nesimţit şi să minţi cum că se iau măsuri în Consiliul Europei cu privire la o aşa-zisă problemă.
Privind şi ascultând cam tot ce s-a declarat şi întâmplat până acum în problema lui Severin, cred că nu greşesc dacă spun că e un nesimţit, a comis-o şi ar face bine să-şi dea naibii demisia din PE, chiar dacă se vede că tare greu îi mai vine. Deh, câinele nu pleacă de la măcelărie… E greu să-ţi imaginezi cum te descurci fără asemenea venituri lunare, obţinute, în definitiv, destul de uşor.
Base mai bine ar tace . De cand a deschis gura m-am ingrozit constatand ca_capacitatea de aparare a Romaniei e sublima dar lipseste cu desavarsire.Nu tu avion de lupta, nu tu nava de razboi, nici macar un submarin n-avem. Avem insa…..CSAT ! Cu un comandant suprem care nu inteleg ce conduce….
De Ioana S., Bucuresti pe 22 March 2011 la 16:50 (#)Update, referitor la Severin: numai pedelicii cercetati au dreptul la prezumtia de nevinovatie?
De Ioana S., Bucuresti pe 22 March 2011 la 16:54 (#)Hai (sau nu) Libi!
De Batrinu' Vultur pe 22 March 2011 la 21:08 (#)AMR cit?
Update: Base s-a razgandit. El se rezgandeste in 5 minute.Trimite unica fregata, care va fi gata de plecare in 30 zile. Dar Obama a anuntat incetarea atacurilor in cateva zile. Ce face Base? Aduna resturile?
De Ioana S., Bucuresti pe 23 March 2011 la 15:16 (#)si te mai miri ca lumea asteapta sfarsitul ? cu asa nebuni la conducere, mai ales la conducerea guvernului mondial “din umbra”, nu e de mirare ca se duce naibii tot ..
De Tigara Electronica pe 23 March 2011 la 17:03 (#)Ieri secretarul departamentului de aparare Robert Gates a sugerat ca nu exista un time table (un termen limita) pentru o solutie in cazul Libiei. Asta inseamna ca SUA si NATO vor fi acolo pe o perioada nedeterminata. Probabil aliatii vor sa creeze mici emirate libiene cum au facut in UAE (Emiratele Arabe Unite). Un alt lucru care sa ne deschida ochii asupra naivitatilor unora este simplul fapt ca vestul nu pare deloc interesat ca se impusca protestatari (si de data asta astia chiar sunt civili) in Yemen si Bahrain.
De Serban Enache pe 24 March 2011 la 06:38 (#)raspunsul intrebarii mele nu mai soseste. nu conteaza, oricum eu il stiu dar nu il stiau altii. tacerea e totusi un raspuns pentru cine pricepe.
De dan pe 25 March 2011 la 09:30 (#)oricum, bravo sorina matei !
cine e atat de naiv sa creada ca se va termina “in cateva zile”???
De carmen pe 27 March 2011 la 08:58 (#)Adaugă Comentariu!