Cum l-a ciuruit FMI pe Traian Băsescu
De: Victor Ciutacu - Categoria: Colţu' lu' Boc cel mic,Papornita cu intelepciuniDeclaraţiile în cascadă ale oficialilor FMI, care au culminat cu aceea extrem de apăsată a şefului instituţiei, reprezintă un pumn în barba guvernului de la Bucureşti. Venit imediat după genunchiul în stomac. Pentru că, în faţa unui mediu social din ce în ce mai ostil şi cu perspectiva asumării răspunderii în faţa Parlamentului propus la înjumătăţire, Cabinetul Boc a fost prins cu chiloţii-n vine.
După ce iniţial a dat în scris şi mai nimeni n-a avut timp să comenteze, FMI a spus-o clar, cu subiect şi predicat, pe trei voci până acum, că nu este de acord cu pachetul de măsuri propus de autorităţile de la Bucureşti. Şi că, de fapt, regimul Băsescu face haiducie pe invers: vrea să taie pensiile şi salariile săracilor ca să nu cumva să-i supraimpoziteze pe bogaţi.
Integral, aici…

183 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!interesant
De scener pe 21 May 2010 la 16:27 (#)Dle. Ciutacu sunt … asa cum spuneati…arogant si genial ! Sunt perfect de acord cu Dvs. !
De Michel Renault pe 21 May 2010 la 16:29 (#)E cam des ciuruit Basescu in ultima vreme. Poate chiar a inceput sa ii placa, ca lui Hoara.
De Lilick pe 21 May 2010 la 16:31 (#)…fara sa facem un efort…. o sa vedem si america de sud!
De VirtualKid pe 21 May 2010 la 16:32 (#)o sa o vedem printre lacrimi, ca sa parafrazez, tot cu chilotii in vine!
subiectu’ e de vreo doua zile pe euronews…
De un cititor pe 21 May 2010 la 16:46 (#)sa’si tina elicopteru’ la’ndemana…
De johannis pe 21 May 2010 la 16:50 (#)Efecte:
Basescu o sa iasa la Cotroceni la pupitrul ala cu stema presedintiei si in blitzurile ziaristilor, raspicat si cu voce patrunzatoare ne va explica ca FMI habar nu are de economie, ca nu se poate implica in politica interna a unui stat suveran, ca poporul roman este suveran, atotstiutor si plenipotential, si ca el in continuare acorda suport 100%, neconditionat guvernului Boc, care nu face el mare lucru, dar ce face, face bine.
De Drujbaru pe 21 May 2010 la 16:52 (#)Apoi, cu un ochi spre Voiculescu si cu celalalt spre Vantu va acuza din nou trusturile de presa vandute strainilor ca exagereaza o stire de altfel lipsita de importanta.
Gadea se va scandaliza la Sinteza Zilei, Realitatea va juca la doua capete ca de obicei, iar B1 si OTV vor continua epopeea “Traim un secol de impliniri marete”.
Iar poporul…….poporul va mai da pe gat o cinzeaca, va mai saliva un pic pe Bianca lui Bote, iar de maine totul se va intoarce la normal in Frumoasa si Fascinanta Romanie!
Basescu si ai lui au fost prinsi cu ocaua mica pana acum de multe ori . Faptul ca D.Strauss-Kahn il contrazice cu atata virulenta nu-l va afecta electoral , sa nu ne iluzionam . In schimb il vor afecta rezultatele actiunilor sale . Nu stiu in ce fel ne-ar putea ajuta . Va cadea guvernul , aproape sigur , dar nu si presedintele . Pentru ca e ales . O procedura de demitere mi se pare imposibila in momentul de fata (si intr-un viitor previzibil) iar rasturnarea lui Basescu la presiunea strazii e un scenariu pe care , oricat nu l-as iubi , eu nu mi-l doresc . Poate sa ma injure cine vrea , dar Basescu a fost ales pentru cinci ani si poate fi demis , conform Constitutiei , de parlament , al carui vot trebuie validat apoi prin referendum . Spre deosebire de Ceausescu , dat jos de popor , Basescu e legitim , ales prin alegeri libere . Asadar , cum nu ma astept ca Basescu sa pice , nu cred ca lucrurile se vor schimba mult daca Boc pica . O sa vina Croitoru prim-ministru , va fi validat de data aceasta , inclusiv Isarescu va aplauda aceasta numire … Probabil va fi un guvern de tehnocrati depinzand in continuare de Basescu . Daca nu va fi Croitoru , se pare ca si Tanasescu e disponibil . Ba chiar si Isarescu (daca i se pastreaza postul la BNR , cum s-a mai intamplat in 1999-2000) . Asa ca eu nu ma astept la nimic pana in 2012 . Un singur lucru s-ar putea intampla (realistic vorbind) : placinta sa fie atat de mica incat multi dintre cei ce s-au asezat cu entuziasm la masa sa ramana flamanzi . Atunci s-ar putea sa avem niste regrupari cu adevarat interesante .
De Adi pe 21 May 2010 la 16:53 (#)Ei, d-aia nu mai poate marinaru’, ca nu-s aia de acord! Mare paguba, daca trimit transele, pot sa si crape! Chiar nu pricepeti ca marinaru’ nu se sinchiseste de absolut nimic pe lume asta?! Chiar nu intelegeti ca, cu cat ceva sau cineva il contrazice, cu atat e mai hotarat sa duca lucrurile la capat, indiferent daca acel capat e in iadul tuturor dracilor?! Bagati-va mintile-n cap, o sa crape cu noi, cu tara, cu ue, cu fmi, cu mama lu’ mama lu’ fmi, de gat, dar nu va face in veci nimic din ceea ce nu si-a dorit. Cam cum i-ar sta sa iasa la teveu si sa ne zica cum a gresit si cum o sa repare el greseala? Sa fim seriosi, morti sa ne vada, intinsi pe jos, milioane de oameni unul langa altul, si n-ar face-o, ca nu poate!
De alien pe 21 May 2010 la 16:56 (#)Poate ca pe plan international s-au luat mai in serios protestele din Bucuresti si s-a considerat ca fac rau la feng-shui-ul FMI-ului. Eu inteleg dezicerea oficialilor FMI de masurile de la Bucuresti, mai inteleg si ca, cel mai probabil, nu au tupeul sa minta ca cei de la Bucuresti, deci spun adevarul. Nu inteleg de ce pana acum n-au zis nimic. S-au trezit si astia ca aia de la Oxford Analytica, care dintr-o data au ajuns la concluzia la care ajunsesera de mult o mare parte din locuitorii tarii, si anume ca in Romania e un pic de dictatura.
Si… acest cuvant: “minicnoşi” nu e scris bine.
)
De Manuela pe 21 May 2010 la 16:57 (#)Era normal securistul Basescu cum putea sa-si deranjeze colegii securisti impozitand-ui asa ca a preferat ca o persoana care,,-l-am iertat dar nu l-am uitat,, sa se razbune pe poporul Roman care ,,ia dat o lectie la alegeri,, Acest personaj sinistru Basescu va intra in istoria romaniei pe locul intai declasand-ul pe Ceausescu iar pdl-ul va avea soarta pntcd-ului asta daca vor apuca sfarsitul mandatelor.
De doru pe 21 May 2010 la 16:58 (#)Totusi, as adauga ca tov. Kahn a fost in tinerete membru activ al “Union des Etudiants Communistes” (nu, nu e UTC-ul) si este probail viitorul candidat al socialistilor la presedintia Frantei. Deci e normal sa prefere cresterea taxelor pentru bogati. Personal cred ca el a dat aceasta declaratie mai mult in calitate de socialist si coleg in internationala socialista cu PSD-ul decat de economist.
De Catalin pe 21 May 2010 la 17:00 (#)Pt ca din punct de vedere economic este evident ca o crestere a taxelor va duce la scaderea investitiilor, cresterea evaziunii si in principiu scaderea incasarilor.
Chiar credeti ca cei care castiga mai mult or sa plateasca noul impozit fara sa caute alternative? Amintiti-va de perioada de dinainte de 2004 cand orice om care castiga decent era platit pe micro/PFA/ etc . Iar cei care sunt chiar bogati oricum folosesc Ciprul si astazi asa ca …
Cred ca solutia corecta ar fi nu reducerea salariilor ci concedierea a 300.000 de bugetari (sau chiar 600.000 dupa spusele conului Dinu). Din pensiile sub 1500 lei nu are rost sa taie dar in acelasi timp nu cred ca ar trebui sa mai existe acele pensii speciale de peste 4000 lei.
-Seful FMI, Dominique Strauss-Kahna, este un tonomat al mogulilor canalului France 2!!!
De Mdeah pe 21 May 2010 la 17:00 (#)-Se vede pixelul albastru in coltul buzunarului lui!!!
-L-a prins azi pe Domnul Presedinte fara camasa violet pe el !!!
Mise confirma tot mai mult ca disperarea cu care se agata de reducerea salariilor pensiilor etc are ca subtext incercarea de a recupera banii (de la FMI) cheltuiti in campanie si dupa, pentru achitarea “serviciilor” aduse de unii si altii. De aceea numirea unui nou prim ministru este exclusa (cum sa-si bage nasul altcineva in mizeria lor???!!) pana ce toate urmele vor fi acoperite.
De Nina Balan pe 21 May 2010 la 17:01 (#)[...] de binevenit. De menționat că asupra acestor măsuri, a existat un acord destul de amplu între putere și opoziție, considerându-se că prin ele se vor reduce și eficientiza cheltuielile. Toate [...]
De Italia – primele măsuri de implementare a federalismului fiscal - Cel care striga in pustie pe 21 May 2010 la 17:03 (#)Cum sa bage impozite pentru aia bogati cand toata asa e toata hoarda lor de hoti. E ca faza aia: “ba tu stii cat am supt eu pentru averea asta? acu vrei sa imi iei banu inapoi?”
De teejay pe 21 May 2010 la 17:10 (#)(supt sangele neamului)
nu sunt pro masuri radicale sa se confiste averile, dar ce nu poate fi justificat sa se returneze la stat, statul sa plateasca datoriile si in felul asta sa dea si pensii si salarii la toti oamenii astia care mor de foame.
…dar guvernul de la bucuresti e format din prea multi patroni cu proprii afaceri pentru a pricepe ca astfel de masuri cum sunt cele anuntate de ei, creeaza miscari sociale…doar patronii nu stiu altceva decat sa ceara si sufletul angajatilor…cu zambetul pe buze, evident si cu calmul din… portofel lor personal.
De G.P. pe 21 May 2010 la 17:14 (#)Iar reprezentantii patronatelor…sunt niste scumpici…cum se mai gandesc ei deja ca vor plati 60% dintr-un salar si vor avea, in final 2 angajati la pret de unu si un sfert.Buni patronii astia…au si viziune, au si argumente…si tin si omu’ in activitate….buna logica,superlogica de patron!
Si inca ceva, eu, din declaratiile lui Dominique Strauss-Kahn, inteleg ca Basescu n-a vrut sa-i impoziteze pe Vantu, Voiculescu si Patriciu!
) Stiu ca asta e una dintre miile observatiile de bun simt care n-au reusit sa fie procesate de neuronii prea putini sau de calitate indoielnica a celor care l-au votat pe Basescu. Uneori mi se pare ca e imposibil ca unii oameni sa aibe un IQ atat de scazut incat sa fie imuni la toate argumentele rationale aduse de-a lungul timpului impotriva lui Basescu. De multe ori imi pare ca vorbesc cu oameni care au implantate niste cipuri care le controleaza creierul, parca-s hipnotizati. Privindu-i si, mai ales, ascultadu-i, pot sa accept si teoria flacarii violet. De ce n-ar fi asa? Nu-i asa de usor sa distingi rationalul de irational in tara asta.
De Manuela pe 21 May 2010 la 17:14 (#)Necazul este, ca dupa ce il ciuruim, supravietuieste.
De Maria S.(Timisoara) pe 21 May 2010 la 17:16 (#)Dar vine vremea, sa dea si el vama, pentru toate cate le-a facut si atunci sa te tii veselie.
acum ne joaca el pe noi, dar ii vom juca si noi pe ei.
Ca pe urs.
MARIA S.(TM)
nu va imbatati cu apa de ploaie, declaratia lui Strauss-Kahn are cu totul alta tinta, putin ii pasa lui de Boc si Basescu … e adresata in principiu catre electoratul francez, socialist, dupa cum stim …
mai mult, este profund neetica, el neparticipand la discutii, si pe deasupra este contrazis chiar de reprezentantii BNR …
pana la urma, politica e la fel peste tot, nu cred ca altii sunt mai breji decat Boc, Vanghelie, sau altii, doar ca au alte mijloace … si alta imagine – agentie de PR mai buna?
De Dan pe 21 May 2010 la 17:24 (#)@Dan: da, l-au pus mogulii sa strice imaginea de apostol a lui Basescu
De Victor Ciutacu pe 21 May 2010 la 17:26 (#)Offff, Ciutacule!!! Si mai aud azi, pe langa declaratia lu al’ batran de la FMI, ca pitzipoanca blonda luata de pe centura, de la produs, si pusa menestresa “se teme” ca nu cumva parlamentarii lor sa voteze contra cand s-o duce rahatu ala cu ochi, zis si boc, cu asumatu raspunderii in bat!!! Ia zii, nu-i fin pestele pitzipoancei, pardon, prezidentu, cand o trimite sa arunce chestii de-astea pe piatza, sa vada care sare primu sa se apere??? Asa, ca sa stie pe care sa-l scurteze de cap(sau care tre chemat la lecturat propriu dosar). Preventiv, evident!!!
De corina pe 21 May 2010 la 17:28 (#)Hai, sa traiesti, maestre!!!
………………………………………
N-avem puteri și chip de-acum
Să mai trăim cerșind mereu,
Că prea ne schingiuiesc cum vreu
Stăpâni luați din drum!
Să nu dea Dumnezeu cel sfânt,
Să vrem noi sânge nu pământ!
Când nu vom mai putea răbda,
Când foamea ne va răscula,
Hristoși să fiți, nu veți scăpa
Nici în mormânt!
Unde sunt romanii cu spiritul din poezia lui Cosbuc? Aia care zic “Noi vrem pamant”?
De Andrei Pop pe 21 May 2010 la 17:30 (#)Da’ de cand nu mai poate FMI de grija noastra? Singura lor temere este ca nu le vom mai plati datoria pe care portocalii au facut-o deoarece este la mintea cocosului ca nu scot ei 10 miliarde de euro pe an doar din taierea pensiilor si salariilor.
De Aura pe 21 May 2010 la 17:30 (#)De ce nu vine FMI sa zica clar: stimabililor, acestea sunt problemele voastre, actionati asa!
De ce nu sufla unu’ o vorba despre sumele enorme care se cheltuiesc pe achitiţiile publice si contractele de atribuire directa?
Doar la Braila, CJ aloca de la inceputul anului milioane de euro pe te miri ce. Personal, am anuntat de doua ori Corpul de Control al primului ministru, dar singurul raspuns a fost trimiterea sesizarilor de la o institutie la alta. Pe nimeni nu intreseseaza sa puna capat jafului din tara, dar s-au gandit ei asa sa ia pana si banii copiilor. La greci ar fi fost linsati hotii astia!
Declaratie Boc : “Domnii Tariceanu si Vosganian au oferit bugetarilor cadouri otravite ” . Vechea marota , nu insist . Bugetarii se zvarcolesc acum din cauza otravii administrata atunci , probabil . Continuarea e insa sublima : “Spun asta cu maxima responsabilitate” . Ca vorbeste de responsabilitate , aproape pot intelege (n-ar fi exclus sa se creada responsabil in sinea lui) , dar ce cauta cuvantul “maxim” in gura lui Boc ?
Ce-o fi insemnand maxim pentru Boc ?
De Adi pe 21 May 2010 la 17:30 (#)Incep cu o observatie pentru un confrate de comentarii – France 2 este unul canalele televiziunii publice din Franta – nu are moguli.
De Rasvan pe 21 May 2010 la 17:33 (#)Si sa revin la chestiune – FMI a spus adevarul in sfirsit :avem un guvern si un presedinte de toata scirba. Printre rinduri se poate citi :”baieti lasati pe altii”
Am ascultat la radio declaratiile sefului FMI si declaratia purtatorului de cuvint al BNR – FMI venise cu solutia propusa de sindicate si opozitie.
Asa ca mister Boc and mister Basescu go home!!
Victor, tu ce suspectezi că-i apucă p-ăştia de la FMI ?
De Valentin pe 21 May 2010 la 17:34 (#)Anul trecut erau sponsorii lui Băsescu în campanie, iar cum îl lovesc la operaţie. De ce se suciră ?
@Dan: din asta cu “este contrazis chiar de reprezentantii BNR” rezulta ca BNR-ul este mai tare decat FMI-ul. Cum ai stabilit ierarhia asta? Si ce daca nu a participat el personal la discutii? Fiind seful FMI, presupun ca este direct raspunzator de actiunile intreprinse de FMI si, mai mult, ar trebui sa fie informat. Mie mi s-ar parea revoltator si neprofesionist daca seful FMI n-ar sti ce s-a intamplat la Bucuresti.
De Manuela pe 21 May 2010 la 17:35 (#)sa ne recomande si o greva fiscala!e nevoie mare de asa ceva!!!pe cit mai curind
De csucsu pe 21 May 2010 la 17:35 (#)E frumos sa-ti dai cu parerea, cand ai o avere estimata la 160 mil. euro…
De Vali pe 21 May 2010 la 17:36 (#)Ba, il bag pe boc in ma-sa cu vorbitul lui de vorbe. Ba impuscati-l unul de mila. Se chinuie si va chinuie prea mult. Popor de nimic; va fute el cum vrea impreuna cu Marlanu´. Scarba, voma, dezgust…
De Iordachel Gudurau pe 21 May 2010 la 17:37 (#)eu tot nu inteleg de ce mai sta lumea sa ii asculte, sa le caute in minciuni… vremea ascultatului a trecut, guvernul trebuie sa plece… si cu el si premierul Basescu…
De bogdan pe 21 May 2010 la 17:37 (#)@Manuela: imi scapase aia cu zeul Mugur – BNR din comentariul lui Dan
De Victor Ciutacu pe 21 May 2010 la 17:39 (#)azi am avut o revelatie … si ar trebui sa o ai si tu victore .. badea a avut iluminarea necesara de ceva timp, deh, mai iute la minte. de ce naiba ii injur eu pe portocalii ? in loc sa-mi bage mie impozit marit, ii toaca laolalta pe altii, dintre care stiu cu certitudine ca multi l-au votat pe chior. nici banii (castigati cinstit, cu munca) nu ii tin toti in tara, copilul invata deja afara pentru o diploma pe bune.. de ce sa fiu eu patriot si de stanga ?.. am fost un idiot, dar sper ca mi-a trecut. doar nevasta-mea saraca e deprimata, iar colegii ei portocalii de cancelarie o tin intruna ca ‘e tara in dificultate’ .. ok, mai am parinti pensionari .. am eu grija sa se descurce.. in rest, ar trebui sa-mi placa ce se intampla, zau asa .. oamenii invata greu de tot, daca invata, si bine cu forta nu e bine sa-l faci.. scuzati de cinism, dar azi am constatat ca de fapt trebuie sa fiu nesimtit si vesel.
De cola pe 21 May 2010 la 17:43 (#)Da ce vrei sa-i slabeasca curul Udrei?
De mery pe 21 May 2010 la 17:51 (#)il mai cheama si Khan (in Mongolia toti mongolii apartineau de un `mogul`,mogulul Khan era seful tuturor triburilor, ciudata coincidenta
)
De abcd pe 21 May 2010 la 17:54 (#)Este din ce în ce mai evident că niste indivizi pusi pe căpătuială si mafia pe care o patronează îsi bat joc de un popor întreg,mintindu-l si sărăcindu-l.Nu mi-am imaginat niciodată că se poate întâmpla asa ceva.Trebuie să ne întrebăm foarte serios ce este de făcut,pentrucă se încalcă drepturile noastre de oameni liberi si stăpâni pe destinele noastre;aceasta înseamnă robie.
De evelics pe 21 May 2010 la 17:56 (#)@cola
De mery pe 21 May 2010 la 18:01 (#)Si eu am specii dinastea la munca si spun exact asa “e tara in dificultate, trebuie sa fim solidari” si ca “rosii i-au scos pe sindicalisti in strada”, ce vrei ma sa zica ca-s cretini spalati pe creier?
Boc e atat de mic si are un nas atat de mare….. Sa-si dea demisia!!!!
De Tanarul fara viitor pe 21 May 2010 la 18:08 (#)Propun sa facem un cazan comun de fasole si sa-l punem in fata Guvernului sa ne dea BOC cate un polonic pe zi …
De gabby pe 21 May 2010 la 18:12 (#)Si asta cred ca ar fi un sacrificiu !!!!
NENOROCITII DRACULUI !!!!!!!!!!!!!!!
De ce nu traiesc ei ce propun la altii ???
VICTORE, TE ROG FA SA AJUNGA ACEST MESAJ LA…”OPOZITIE”(?)
****
ALOOO OPOZITIAAAA!!!!
ACUM ORI NICIODATA!!! NU MAI STATI INERTI CA VA PIERDETI ORICE CREDIBILITATE!!!
MILIOANE DE ROMANI SI-AU PUS SPERANTA-N VOI SI VOI ATI DISPARUT IN PEISAJ, LASANDU-I PE
ASASINII ASTIA SA NE JUPOAIE DE VII…
CUM O SA VENITI LA URMATOARELE ALEGERI SA NE CERETI VOTUL?
CUI O SA MAI CERETI VOTUL?
DACA ROMANII VOR IESI IN STRADA SFIDAND ORICE PERICOL SI II VA ALUNGA PE ASTIA DE LA PUTERE, SA NU MAI SCOATETI CAPUL CA VI-L LUAM SI VOUA!!!
De don Pedro pe 21 May 2010 la 18:12 (#)***
SCUZE DAR SUNT EXASPERAT SI M-A MAI ENERVAT LA CULME SI LIMAXUL ALA DE BOC…
@Manuela – nu, m-ai inteles gresit, nu inseamna ca BNR e mai tare ca FMI, ci doar ca nu asta a fost pozitia FMI-ului in timpul discutiilor …
@Victor – nu vreau sa intru acum in polemici de genul cine e mai tare, cine e mai zeu(s), cine e mai curat, cine e mai ‘fata mare’, doar am vrut sa atrag atentia ca DSC si-a bifat propria agenda prin acele declaratii, Boc e prea mic pentru el ca sa il bage in seama …
si daca pana la urma asta e pozitia oficiala a FMI, de ce le-a trebuit mai mult de-o saptamana sa iasa cu declaratii? de ce nu ne-au spus inca de la Bucuresti: ‘baieti, propunerile noastre sunt altele’?
De Dan pe 21 May 2010 la 18:13 (#)Chiar daca nu e decat pe jumatate adevar in ce spune seful FMI, sa vada Base cum e cand cineva cu autoritate te decredibilizeaza. In ce ma priveste nu am avut nevoie de vreun indemn in a nu-l placea pe Base. Nu mi-a placut niciodata, nici macar cand era ridicat in slavi cand a “rezolvat” el greva de la CFR scotandu-si buzunarele goale si injurand la muncitori. Eu am invatat ca intotdeauna trebuie sa-l respecti pe cel pe care il conduci pentru ca painea ta alba vine din munca lor.
De florin pe 21 May 2010 la 18:26 (#)Wow! Ce bomba! Mi-am frecat ochii ca nu mi-a venit sa cred ca Guvernul “a fost prins cu chilotii-n vine!”. Cred ca nici nu s-a incheiat bne “pledoaria” lui Boc, si iata D-l Ciutacu ne-o si serveste inca aburind. E gata, gata sa explodeze sub pana
De I.I. pe 21 May 2010 la 18:30 (#)dumnealui!Mincinosii! Criminalii! care saracesc si mai mult bugetarii si pensionarii, in mod deliberat, cu ura!Uite asa aflam cum este haiducia pe invers:”vrea sa taie pensiile si salariile saracilor ca nu cumva sa-i supraimpoziteze be bogati:Huo!Huo!
Citit integral pe Jurnalul.ro. Super-scriitura, desi sunt unele comentarii care te fac sa iti fu*i tara. Ce a mai ramas din ea. Apropo, vezi ca sunt mici scapari, “mancari” de litere, daca se poate modifica cumva…
De Tudor pe 21 May 2010 la 18:34 (#)si crezi ca ii pasa marinarului cu soriciul gros de ceea ce au spus oficialii FMI? sau piticului cu mintea gaunoasa? ei tot pe a lor or sa o tina cum dealtfel o facura pana acum vreo 30 de minute. aceleasi fraze cretine si stereotipe. ba inca au mai trecut si al contraatac, acuzand guvernele anterioare de ceea ce se intampla acum. a prin curaj muc-cel-mic dupa ce a stat la cutie 2 saptamani!
De cristi pe 21 May 2010 la 18:41 (#)@Iordachel Gudurau
De shogunu' pe 21 May 2010 la 18:44 (#)Io i-as impusca din PLACERE nu din mila! Pe toti! Cu tot riscu’ sa ma judece pentru genocid!
Banzai!
Stimate domnule Ciutacu,
Va supun analizei urmatoarele informatii, informatii verificate, de la o sursa sigura (dintr-un consiliu judetean din vestul tarii), cu privire la sumele alocate unor importanti “alesi” ai tarii.
Se poate vizualiza aici:
http://manna286.multiply.com/journal/item/3/STAT_DE_PLATA_DEPUTATI_MARTIE_2010
Dacă intre timp “dispare” (şi având în vedere că e informaţie verificata, s-ar putea să “dispară”), să vă trimit pe email în format excel.
toate cele bune,
De Zalmoxe pe 21 May 2010 la 18:51 (#)Zalmoxel
Mai oameni buni , nimeni nu l-a ciuruit pe base , el ne ciuruieste zilnic impreuna cu boc prin toate masurile pe care le iau . Deocamcata nu il vad ciuruit pe base , rade si sfideaza in continuare pe unde apare la teve !
De ultimul cartus pe 21 May 2010 la 18:52 (#)Cand e premiera? Imi cumpar bilet in primul rand sa vad primul filmu’! Yes, yes! O seara buna!
De icsulescu pe 21 May 2010 la 19:05 (#)Francezii gasesc interesante ideile lui Voiculescu,acelea cu evaziunea fiscala,cu tva-ul,reducerile de achizitii.Nu toate prostiile care se vehiculeaza.Daca isi imagineaza Basescu faptul ca cei de la Bruxelles nu sunt la curent cu ce se intampla in tara ,se inseala amarnic.Se gandesc foarte serios sa ne dea un sut in fund afara din Uniunea Europeana ,daca nu ne rezolvam problema.Daca lucrurile se agraveaza ,am putea noi,romanii,sa luam in calcul o revolutie.Dar pentru asta ar fi nevoie de sprijinul armatei,al serviciilor si al oamenilor de afaceri.Cam asta este situatia.
De Irina pe 21 May 2010 la 19:07 (#)[...] situaţia s-a degradat mai mult decât am crezut. Ca urmare, am cerut noi măsuri. Guvernul român ne-a spus : vom taia 25% din salariile funcţionarilor. Noi am spus NU : dacă vreţi să faceţi economii, măriţi impozitele şi mai ales impozitele [...]
De Nu FMI a cerut reducerea salariilor, pensiilor si a ajutorului de somaj « Hai ca se poate! pe 21 May 2010 la 19:08 (#)[...] Cum l-a ciuruit FMI pe Traian Băsescu | [...]
De 22 mai 2010 pe 21 May 2010 la 19:08 (#)stie cineva cine e ioana muntean? a avut o interventie in emisiunea “la ordinea zilei”, am crezut ca fac o criza de nervi! parea angajata intr-o dementa fara limite, repeta un discurs delirant referitor la angajarea raspunderii guvernului, orice o intrebai, baga placa pe care si-o insusise pina la cel mai mic amanunt. chiar ne aflam in pericol, cu asemenea oameni sintem anulati!
De cetatean pe 21 May 2010 la 19:29 (#)Se pare ca marele Timonier sustine mogulimea, pe toata, nu numai pe cea de bine (despre care se stia). Sigur si FMI este in solda lui Vantu si a lui Voiculescu. Ramane de vazut daca nu vrea sa aduca si minerii. L-ati auzit din nou pe Boc, la ora 18? Tariceanu este de vina pentru situatia grava din Romania, descoperita de guvern in urma cu doua saptamani (Ce IQ iti trebuie ca sa analizezi situatia economica doi ani pentru a ajunge la o concluzie?). Deci nu “jos guvernul!”, “jos Basescu!” ci JOS TARICEANU!!! Incapatanarea este un semn de boala. Psihica!
De Sagittarius pe 21 May 2010 la 19:31 (#)Dominique Strauss-Kahn este un “tonomat pa ieuro” caruia mogulii i-au promis sarea si posta, a fost cumparat de mineri si comunisti sa ii dea peste nas lui Pinnochio Basescu. Noroc ca a iesit tov.Boc la sedinta de invatamant politico-ideologic si ne-a lamurit despre tezele de exceptionala insemnatate teoretica si practica a Zeului venerat de el, mahmur de Cotroceni. Jalnic, tot mai jalnic si incepe sa se vada si mai bine praful si pulberea care va ramane dupa ei.
De zombie pe 21 May 2010 la 19:37 (#)Multumesc frumos de stire! M-am mai luminat putin.
De Iancu pe 21 May 2010 la 19:49 (#)wtf? fmi a gresit de atatea ori incat nu are sens un asemenea articol. tu te documentezi inainte sa scrii chestiile astea? pt referinte vezi http://en.wikipedia.org/wiki/IMF#Criticism
De ion pe 21 May 2010 la 20:22 (#)ca sa fie si mai clar cat de bine se pricep cei de la FMI: <>
De ion pe 21 May 2010 la 20:23 (#)deci ar cam trebui sa cam scoti postarea asta. e pe langa grav.
In September 2007 the IMF said “given the Irish economy’s strong fundamentals and the authorities’ commitment to sound policies, the Directors expected economic growth to remain robust over the medium term”.[35] Seventeen months later in April 2009 the New York Times quoted Nobel prize-winning economist, Paul Krugman, who identified Ireland as a model for the worst-case scenario for the global economy.
De ion pe 21 May 2010 la 20:23 (#)Eu cred ca Base vrea sa taie din salarii pentru ca au nevoie de bani acum.Asa cum a zis si Mircea Badea aseara la Sinteza Zilei daca ar fi majorat taxele banii de care ei au nevoie acuma pentru pensii si salarii ar fi venit peste 3 luni si ar fi fost degeaba.Nu cred ca FMI stie defapt cat de naspa e treaba defapt si ca astia nu mai au bani de pensii.
De Mircea pe 21 May 2010 la 20:26 (#)Ce ne facem daca intr-o buna zi un securist de bine va scoate pe piata un CD cu conturile si numele celor care au depus in Elvetia bani cat sa le ajunga pentru o mie de vieti?Desigur banii sint economii din salariul de bugetar…S-a intamplat deja in Germania.
De duda pe 21 May 2010 la 20:42 (#)ei ce sai faci…l-au votat… si profesorii, si sindicalistii… asa ca ce ne mai batem capul. FMI a spus-o clar de la inceput, de cand era la bucuresti…noi n-am impus nimic , este alegerea autoritatilor romane.iar, cei ce l-au votat isi merita soarta. personal cunosc oameni care l-au votat si acum vai este bataie de joc…aaa nu ne mai convine “batausul de copii” . deci draga victor … isi merita soarta. iar de intamplat nu se va intamplanimic…romanul e prea las ca sa iasa in fata sa faca ceva. stim foarte bine cum a fost cu revolutia care practic nu a fost o revolutie reala.
De mihmih pe 21 May 2010 la 20:47 (#)Toata stima pentru ceea ce faci si pentru cum o faci. Succes in continuare
Care trei voci, băi tonomat abject???!!! Jeffrey Franks a vorbit pe Euronews, iar Dominique Strauss-Kahn pe France 2. Păi astea sunt televiziuni aservite mogulilor din România, care mint şi manipulează cu aceeaşi neruşinare ca şi Realitatea şi Antena. Pe cine crezi tu că păcăleşti?!
De Adolf Visarionovici Basescu pe 21 May 2010 la 20:52 (#)Calea ferata transsiberiana care este rectilinie precum granitele dintre unele state USA are, cam pe la mijloc, o curba care o lungeste cu cateva zeci de kilometri, fara nicio justificare. Se spune ca se datoreaza degetului lui Stalin care era pe rigla atunci cand i-a trasat traiectul si pe care nimeni nu a avut curajul sa-l corecteze. Asa se intampla si cu aceste masuri gandite (?) de Dl Presedinte. Boc se straduieste sa le aplice intocmai, nu sa le corecteze,facand pentru acest lucru calcule peste calcule, doar doar o iesi, nu poate sa asculte si alte voci. In plus, ar putea sa o contrazica pe Alba ca Zapada care a anuntat in PE adoptarea masurilor lui tac’su? Cine ar putea avea atata curaj?
De Sagittarius pe 21 May 2010 la 21:07 (#)Daca pana acum Boc prezenta Guvernul ca un fel de victima a antipatiei populare din cauza masurilor de austeritate, acum fiind “prins cu chilotii in vine” cum se va considera: responsabil pentru dezastru, asumandu-si responsabilitate pentru saracierea poporului suveran? Mai poate spune ca :”daca ar fi un guvern simpatizat ar putea conduce Romania la dezastru si am putea pune in pericol viitorul acestei tari?”
De I.I. pe 21 May 2010 la 21:17 (#)Bătrâne tonomat,
Băsescu (desigur, prin intermediul pechinezului preferat) l-a trimis pe Strauss (FMI) la plimbare pt că în nemernicia sa propusese măsuri psd-iste. <>
De exasperat pe 21 May 2010 la 21:26 (#)L-ai vazut pe marele om de afaceri Agathon cum si-a schimbat atitudinea.Pai sa nu te rogi la Dumnezeu sa vina rascoala ,sa-i spinteci pe burta si sa le bagi castroane cu adidasi de porc ,nu cu fasole ca in romanul cu acelasi nume.Coraci si Agathon ,marii reprezentanti ai patronatului,arzav-ar focul de jigodii.Greva trebuie declansata inziua asumarii nu pe 31.Sa-l dea jos si pe Basescu ca el e tartorul.
De Piere_Brice pe 21 May 2010 la 21:28 (#)Pe cine sa credem?In nici un caz pe Boc si Basescu!
De infektus pe 21 May 2010 la 21:43 (#)@Victor Ciutacu
Replica la raspunsul dvs:
“@Stefan Sabau: in acordul cu FMI scrie scaderea cu 15% a fondului de pensii pe an”
Domnule Ciutacu, (cred) ca stiti foarte bine ca acordul cu FMI vizeaza in primul si in primul rand deficitul bugetar pe anul 2010 si in consecinta toate discutiile s-au purtat exclusiv pe cheltuielile bugetare ce urmeaza a fi facute in ce a mai ramas din anul 2010 (adica mai putin de opt luni!), mai exact 1 Iunie -31 Decembrie. Forma acordului cu FMI nu este ince definitiva dar nicaieri nu se pomeneste si nu s-a pomenit (cred ca si asta stiti dealtfel) de “scaderea cu 15% a fondului de pensii _pe_an_” (sublinierea mea SS).
Nu toti cititorii sau telespectatorii dvs. sunt la fel de neinformati sau echivalent “nu avem toti ciunga-n par”. NU inteleg de ce nu aveti minimul de fair-play-ul sa recunoasteti ca la emisiunea de Joi seara a dnei Firea s-au vehiculat cifre complet anapoda, pe post national cu audienta mare! Daca fair play nu e, macar putin orgoliu….
De Serban Sabau pe 21 May 2010 la 21:44 (#)Domnule Victor ciutacu,
De Ardelean scarbit pe 21 May 2010 la 21:48 (#)Realizatorii de la Antena 3 solicitati mereu telespectatorilor, sa scrie pe siteul emisiunii,dar aproape niciodata nu prezentati mesajele,sau nu tineti cont de ele.Daca nu este asa,va rog sa-mi demonstrati,raspunzandu-mi in emisiune,sau pe adresa de mail, la intrebarile unui fan al emisiunilor Antenei 3,in general si ale tale in special.
In cei 20 de ani de “democratie”(mai bine zis de haos,bulibasie),in care tara a ajuns intr-un dezastru moral si material,ne-am saturat de minciunile politicienilor iresponsabili,hoti-mai ales in momentele cand erau la guvernare.Ceea ce s-a intamplat in ultimii ani ,cand o singura persoana (bulibasa ),inconjurat desigur de o banda de clone porocalii,avand toate comenzile,a bagat romanica in prapastie,depaseste limita imaginarului.Nu-si asuma responsabilitatea niciunul,deoarece toti sunt total iresponsabili.
In aceste conditii,dvs.cei de la Antena 3,care ati avut si aveti(inca) o pozitie corecta, responsabila si care dispuneti de o echipa redutabila,din care mentionez
pe principalii:Mihai Gadea,Mircea Badea,Victor Ciutacu,Radu Tudor.Valentin Stan,Mugur Ciuvica,Gabriela Firea,Dana Grecu,etc.etc.realizati emisiuni deosebite,apreciate de oamenii cu bun simt.In ultima vreme insa ati inceput sa invitati din nou cretini loviti de flacara violet a prostiei nesfarsite,gen boureanu,hoara,tatoiu etc,care nu fac deca sa-si bata joc de noi toti,cu un cinism nemasurat.
Intrebari la care va rog sa dati raspunsuri clare,transparente:
-Cine si de ce va obliga sa invitati niste nesimtiti,iresponsabili,care ne mint,ne mint,ne mint?De ce posturile portocalii, pot invita numai ciumetii de aceasta culoare?
-Daca exista motive obiective sa invitati atat opozitia,cat si puterea va propun sa nu-i aduceti in aceeasi emisiune,deoarece de fiecare data iese circ,balacareala de cel mai prost gust,iar telespectatorii fideli schimba canalul.Propunerea mea e sa aduceti o data opozitia,iar data viitoare puterea.In acest fel, discutiile n-ar mai fi balci,iar noi cei neatinsi de prostia violeta ,cand vor fi ciumetii portocalii pe sticla,vom admira fiintele de pe Animal Planet,care le sunt superioare.
-Va propun sa realizati mai multe emisiuni tematice,in care sa nu invitati nici un politruc(de nici o culoare),ci alaturi de realizatorii dvs.de exceptie,sa invitati adevarati specialisti cu expertiza in domeniu (nu neaparat mereu aceeasi),care au ceva de spus, nu doar lozinci,minciuni,dezinformari,cu care vin politicienii.
Sper ca imi veti raspunde la intrebarile,care sunt ale multor telespectatori fideli.
Guvernul INAINTE de a taia salariile bugetarilor si pensiile este obligat sa declare CAT ESTE LA ORA ACTUALA DEFICITUL!
De SimP pe 21 May 2010 la 21:51 (#)Dupa estimarile mele, fara pretentia de a fi exact, au de recuperat vreo 10% deficit prin taierile care le fac, plus cele 6% care le da voie fondul sa le aiba, adunate ajung la un deficit ACTUAL de 16%.
Guvernul demential al premierului Basescu prin impozitul forfetar, investitii “cu interes strategico-personal” si balaceala in banul public a reusit sa aiba un deficit gigant. S-au bazat pe faptul ca fondul parea oarecum ingaduitor sa ii lase cu un deficit mai mare de 6% … Banuiesc ca au manarit documentele sa ascunda adevaratele procente iar cei de la fond i-au prins cu mata in sac. Odata prinsi, fondul a decis sa “bata in cuie” cele 6%.
Care i-a dat bani acu’ şefului FMI? Voiculescu, Patriciu sau Vântu? Io cred că l-o fi pus să minţească aşa de naşpa comunistu’ de Iliescu sau iresponsabilu’ şi arogantu’ de Tăriceanu. Da, asta e. Nu-i e ruşine dom’ne să minţească un întreg popor ce iubeşte aşa de mult pă Zăus?
De C. Bojan pe 21 May 2010 la 21:57 (#)victoreee,la anii tai nu ai inteles ca nu poate sa-i ia banii lentei,cu ce-si mai cumpara cucoana chanel,nu trebe sa miroasa bine in……?
De dana 1 pe 21 May 2010 la 22:05 (#)Victore ,apropo de aceasta continua vanzoleala,bulversare;rasturnari(mai bine zis clarificari) de situatii pe care cu totii de fapt la banuiam(vezi declaratiile socante ce apar infiecare zi), in , fine pedelistii incep sa dea rateuri, nu le mai functioneaza ass-licking-ul.
De EEG pe 21 May 2010 la 22:08 (#)Prima victima e numitul Ioan TDot Morar ,zis Biju ,ala cu Rosia Maontana. Vezi ce a patit in blogareala. I s-a agatat limba intr-un cui la lins.
Gura lu’ Vladescu zice:’Asa ar fi fost afectata toata Romania’(daca faceau ce le-au zis aia de la FMI),asa sunt afectati numa’ fraierii…bogatasii sa stea linistiti
De din brasov pe 21 May 2010 la 22:17 (#)Citisem deja in Jurnalul.
De raluca pe 21 May 2010 la 22:32 (#)Dizidentul Oajdea a explicat azi,la Ordinea Zilei, unul din motivele supararii sale. Invidiaaaa.Daca e sa-l credem si sa nu banuim o alta manipulare a regimului portocaliu.Ojdita s-a aratat iritat si foarte pornit impotriva secretarilor de stat,care se plimba de colo colo cu secretara si consilierii dupa el, nefacind nimic. Deci, e suparat ca nu a intrat la cascaval, cum credea el.Obiectul invidiei sale e Carlanel, Dan Carlan, secretar de stat la Mediu. Numai ca Ojdita greseste. Carlanel munceste, a devenit om de baza al Partidului, si foarte util in programele de reabilitare a…Bahluiului.Daca nu stiati, nu se fac numai patinoare, sali si portaluri,ci si proiecte, multe proiecte.Adica hartii peste hartii, pentru a mai clati niste banuti.Niste sute de meleoane de euroi, pe acolo.Si e un proiect amplu, numai planurile durand cativa ani. Deci,pana in 2012,hartiutile si fituicile privind reabilitarea Bahluiului vor face sa navigheze pe un curs de multi intuit multi bani.
Vedeti, asta-i marea suparare a lui Ojdita. Nica cascaval, lucratura impotriva lui in interior si planurile sale de acasa, faaass.El care se credea mai tare combinator decat Carlanel.
pt prima oara apare un licar de speranta. seful fmi nu da declaratii ca nu are ce face. are o droaie de insi sub el care pot face asta. cand apare bossul cel mare … e groasa rau. ceea ce am retinut eu ca esenta, nu este chiar ceea ce a transmis prin cuvinte, ci ca BASESCU/BOC a pierdut increderea si sustinerea si asta nu poate insemna decat ca sfarsitul e aproape.
De bilic pe 21 May 2010 la 22:49 (#)deocamdata se pare ca lui Basescu i-a murit doctorul…mai asteptam….
De olivetti pe 21 May 2010 la 22:59 (#)Da Base & Boc ce credeau, ca cei de la FMI nu pot sa vorbeasca?
De Marius Moga pe 21 May 2010 la 23:11 (#)Nu stiu daca a fot besecu ciuruit sau nu!
Dar se pare ca v-a fi CIURUIT cu oua miine 22/05/2010 la ora 13.40 cind BASE v-a fi prezent la Biserica Domnita Balasa din Bucuresti.
Cica o pune de-o baie de oua clocite?
De Top Top pe 22 May 2010 la 00:29 (#)smth 2 think about..
http://www.youtube.com/watch?v=R5cjTEhnUYE
De Julia pe 22 May 2010 la 00:37 (#)http://www.youtube.com/watch?v=zeMZGGQ0ERk
Mi-as dori sa-l taxeze oamenii pe Basescu pentru ipocrizie,meschinarie si…. .Dar oamenii sunt lasi .Nu vor face mare tam-tam pentru ca bugetarii institutiilor sunt “directoriti”de directori pedelisti .Si daca se supara dom’ director!?! Doar fiecare bugetar este la mana sefului care ii face nenorocita de evaluare anuala.Imi pare rau ca suntem un neam de lasi!As fi vrut sa fim curajosi si neiertatori!Functionarii publici se tem si de umbra lor!
De siona pe 22 May 2010 la 00:42 (#)Cred ca e interesant de retinut ca Dl. Dominique Strauss-Kahn a intentionat sa candideze la presedintia Frantei din partea Partidului Socialist in 2007. A fost nominalizata Ségolène Royal in locul sau. Banuiesc ca isi doreste sa candideze la urmatoarele alegere prezidentiale. Asadar, dincolo de mesajul normal pentru partidul din care face parte, exista probabil macar o partea a ceea ce spune care e dedicata publicului francez
Pe ideea “votati-ma pe mine si o sa iau de la bogati, ca sa dau la saraci”. Nu spun ca e corecta sau incorecta metoda, nu asta e subiectul
De Zaname pe 22 May 2010 la 01:09 (#)Ne meritam soarta daca mai acceptam sa ne conduca un asemenea dobitoc.
De Tavi pe 22 May 2010 la 01:37 (#)DSK e unul din cei mai civilizati oameni politici. in calitate de om nu iti spune ca esti cretin in 99% din cazuri. ca sef al fmi nu poti sa te dai in stamba de asemeni.
or tocmai asta a facut acum dsk. i-a zis cat se poate de dur si de clar lui base ca e idiot.
cand seful fmi, cand viitorul presedinte al frantei, cand unul care reuseste sa fie apreciat si de stiglitz, si de sarko si de merkel desi e de centru, iti spune ca esti bou inseamna ca a fost scos din toti papucii posibili si ca nu a vazut un idiot mai mare dpdv economie.
ma mira.
[eu sunt de acord cu ceva reduceri de salarii (de fapt crestere zero vreo 3 ani si dupa aia inca doi indexare pe rata inflatiei). dar se vede treaba ca domnul basescu a intrecut orice masura] mai ales ca din taieri de subventii, redevente si alte cele se poate scoate miliardul.
De toader pe 22 May 2010 la 01:55 (#)Problema e ca este foarte sigur de sine si ca forteaza toate limitele – chiar nu se teme de nimic?
De Corina pe 22 May 2010 la 02:03 (#)Am si eu o nedumerire ca parte a demosului ce ma aflu. Cum naiba reuseste sa mai convinga un om care pana acum a fost un esec politic? Il injur pe Basescu de cand eu eram studenta si el ministru transporturilor, si a reusit sa bulibaseasca complet CFR-ul si a vandut flota. La flota n-am suferit prea mult ca oricum am rau de mare, dar n-am si rau de tren, dar mi se facea greata tot asteptand un tren in gara si rau de-a dreptul cand venea plin ochi, asa de multe trenuri mai ramasesera…
Pe urma a ajuns la Primaria Bucuresti-ului, unde a facut episodul 2, adica mult mai putin ca inainte, ca era boicotat.
Acu e presedinte. Asa ca odata cocotat la tribuna a inceput sa tipe: coruptie, hotii, exact ca Nea Nae Catavencu dupa scrisoare… N-avea dovezi, dar lui nu-i trebuia ca era uns presedinte. Ca un copil inteligent, a tipat si un ministru psd coruptie, magarie, turism electoral. Gata a fost demis, desi n-a facut nimic mai grav decat presedintele. Dar era doar ministru: alta gasca, alta traista.
A iesit si a promis profesorilor marire de salariu si apoi a recunoscut buna voie ca stia ca nu are de unde si ca a mintit.
Si totusi lumea l-a votat. Mamele innebunite ca ridicase indemnizatia la 85%, functionarii ca le-a bagat sporuri, pensionarii ca a marit punctul de pensie. Chiar atat de prosti sa fim incat sa joace si Basescu Caritas cu noi? Daca asa este mare majoritate, atunci ne meritam toti soarta prin asociere, ca n-am stiut sa-i convingem pe ceilalti ca avem dreptate. Si este evident ca aproape jumatate dintre noi am stiut sau intuit adevarul, daca alegerile n-au fost false, si Ponta n-a avut dreptate si masina lor de furat a fost mai buna. Cum poti sa crezi ca din acelasi buget vin bani mai multi? Si cand mai aud si statisticile alea tampite conform carora procentul copiilor geniali din Romania e de 4% fata de tarile europene unde e de 2%, mai c-as exclama: “lasati copiii sa ne conduca”… ca mai retardati ca noi nu se poate.
De epigoana lui nea Iancu de la Ploiesti pe 22 May 2010 la 02:16 (#)… daca te iei dupa ce scrie Tribunul in minunatul ziar Tricolorul, El Presidente sufera deja vreo 5 tipuri de tumori si vreo 17 tipuri de diverse afectiuni cardiace. Ori e Tribunul nebun (very likely), ori ceva e necurat la mijloc (pe Rasputin au trebuit sa-l otraveasaca cu o tona de mancare cu cianura, sa-l impuste de vreo 10 ori, sa-l sufoce etc., si inca nu e sigur cat succes au avut…) Ptiu – Doamne iarta-ma…
De Petrica&Lupu pe 22 May 2010 la 02:16 (#)@ion: voi, portocaliii, sunteti tampiti incurabili. pana acum, va legitimati cu declaratiile FMI. de azi, vad ca au devenit nepriceputi si astia. nu va mai crapa obrazul de imbecili…
De Victor Ciutacu pe 22 May 2010 la 03:15 (#),,, eu as declasa o batalie cu pietre impotriva nesimtitilor , nu cu oua ,,,
De givan pe 22 May 2010 la 03:29 (#)declansa
De givan pe 22 May 2010 la 03:29 (#)1. La B1, imbecilul de Mircea Marean împreună cu o cotroslugă de serviciu se intrebau cam asa:
”Cum isi permite acest INDIVID de la FMI sa faca si sa dreaga?”
Prostia doare fratilor! Insa ii doare pe cei care o incaseaza.
APOI,
2. !!! Victore am o mare rugaminte la tine. Fa un gest preventiv. ANUNTA-I intr-o emisiune (sau poate repetat in mai multe emisiuni – redundanta-i esentiala in comunicare) pe IMBECILII din redactiile de stiri si alti moderatori si hanalisti:
BANII EUROPENI SUNT TOT BANI PUBLICI
sunt din impozitele concetatenilor europeni si sunt dati nu chiar pe gratis, ci si să compenseze sudoarea unor generatii a caror realizari s-au dus prin privatizari si pe la unele state europene (Grecia, Austria etc.)
Nu de alta, dar aud tot felul de imbecili sustinand ca reclama la Regio sau noua investitie in Brandul Turistic nu s-ar pune la categoria jaf din bai publici pentru ca-s bani europeni !!!!
Sa-ti fie rusine domnule OLAF !
De FuXi pe 22 May 2010 la 03:47 (#)Iar ati ummblat cu papornita si intelepciunea ce a cazut din ea instantaneu ne-a mai luminat o data ca suntem condusi de niste pungasi dar foarte periculosi. Sunt atat de agitat de cand am citit articolul de nu vad literele pe tastatura sa le scriu; vorbesc chiar la propriu.
De I.I. pe 22 May 2010 la 03:51 (#)Guvernul acestor lepre, nu mai are mult !
De maria pe 22 May 2010 la 03:56 (#)Cata nerusina sa minti asa.Verificati inregistrarile pe care le aveti si veti vedea ca blaga a declarat in perioada negociierilor cu fmi ca se discuta patru variante.Repetati pe post acest lucru.Multumesc
De Dacian pe 22 May 2010 la 07:28 (#)Toate tunurile pe ei!(All guns blazing!) Dacă nu acum,atunci când? Dacă nu noi, atunci cine?
De felix-gabriel lefter pe 22 May 2010 la 08:57 (#)Un fleac la ciuruit …. Nu uitati astazi ca suntem invitati la botez si apoi la petrecere, am fost rugati sa nu venim cu mana goala ca domnul presedinte asteapta bolovanii poporului de ceva vreme…..
De Vasile pe 22 May 2010 la 09:10 (#)SUNT PENSIONAR IMI REDUC DIN PENSIE 30%PERSONAL PE O PERIOADA DE UN AN IN CAZUL CA UN ALT GUVERN SI BINEINTELES UN ALT PRESEDINTE(CARE DE FAPT SA NU FIE ADEVARATUL PREMIER)VA AVEA NEVOIE DE SACRIFICIUL MEU!!!!!!!!!!!!!!!
De matache constantin pe 22 May 2010 la 09:23 (#)De ce va mai mira ceva?Cat si cati mai trebuie sa va arate ce bataie de joc este peste tot si la orice nivel?
De gabi oarga pe 22 May 2010 la 09:25 (#)Cand a zis Nastase si Ponta a ras in barba toata lumea.Acum ca a zis Mister de la FMI parca ii credem.Fratilor,e japca pe fata.Chiar nu se vede cu ochiul liber ce misto fac astia de noi?Suntem ca o turma de oi pe care le ameteste un cioban beat mort.Si noi ce facem?Behaim pe 5 voci,dar tot unde vrea el mergem.Este de necrezut cata lipsa de mandrie,unitate,solidaritate[in sensul bun] si curaj putem da dovada.Nimeni nu mai are incredere in nimeni si nimic.Incepeti sa va comportati ca ei…dati pe goarna tot ce se intampla pe unde lucrati,sau pe unde ati lucrat,sa vada toata prostimea cum la marea criza se infiinteaza posturi de directori si cum se promoveaza oameni cu dosare penale ca astia au ciocu mic.Haideti sa ii demascam odata,macar daca reusim sa intoarcem din drum niste portocalii si tot e ceva.Nu ne merita si nu merita cinstea de a ne conduce.
basescu o sa faca reload la textele ceausiste cu “agentur`le straine care isi baga nasul in politica interna a Romaniei” …de ce oare se repeta istoria? Si daca se tot repeta, de ce nu s`ar repeta si Revolutia? (macar cat mai este Iliescu in viata)
)
De Adriean Vicleanu pe 22 May 2010 la 09:31 (#)Preşedintele Traian Băsescu şi soţia sa Maria, îl vor boteza, sâmbătă, pe Carol Ferdinand, fiul Liei şi al lui Paul Lambrino, Botezul va avea loc sâmbătă la ora 14.00, la Biserica Domniţa Bălaşa din Bucureşti, şi va continua, cu o petrecere, la Sala Rondă a Hotelului Intercontinental.
De Vasile pe 22 May 2010 la 09:55 (#)Da Victor, sunt facuti dupa chipul si asemanarea tatalui:-)
De mery pe 22 May 2010 la 10:03 (#)Chiar devine interesant pana unde poate merge dementa (eu imi fac provizii de pesmeti si untura pentru vreo 2 ani). Am avut pana in 1989 un asemenea exemplar intronat ca “stapan” al plaiurilor carpato-danubiano-pontice, cu rezultate tragice. Prevad ca nici alcoolicul asta degenerat si iresponsabil de Basescu nu va actiona pe alta linie, indiferent cate presiuni se vor face si din ce parte vor veni ele. Ceausescu il acuza pe Gorbaciov ca “a tradat comunismul”; Basescu acuza FMI ca-s incompetenti si probabil “comunisti”, cat de curand! Asa cum Ceausescu voia sa “rezistam”, si-i acuza pe toti ceilalti ca “s-au vandut pentru un pumn de dolari”, si-i dadea cu “Marea Adunare Nationala”, Basescu&Co. va continua cu ineptiile lui cu “mogulii”, “comunistii”, “dreapta”, si celelalte bazaconii. Ceausescu a avut curtea lui de lingai si latrai (ale caror nume nici nu le mai stiu – cine era ministrul justitiei in ’89, are careva idee?), Basescu il are pe Boc, Funeriu, Hoara, etc.
De muritor de foame pe 22 May 2010 la 10:20 (#)Off topic
De mery pe 22 May 2010 la 10:32 (#)Apropozito, sti ca la angajatii din posta deja s-au luat bonurile si 25% din salariu? Fara lege fara nimic, pur si simplu au luat din bani, sunt disperati aia:-(
Mi se pare un lucru evident a considera corect ceea ce spune FMI. Băsescu şi portocaliii în general, au fost prinşi de prea multe ori cu minciuna, încât nu văd ce motiv am avea să ne îndoim de cuvântul lui Strauss-Kahn.
De violet pe 22 May 2010 la 10:52 (#)Cât despre postacii portocalii, sunt chiar înduioşători în efortul lor disperat de a ne explica -din nou- că nu e adevărat ceea ce vedem şi auzim.
FMI l-a ciuruit si pe domnul Isarescu daca remarcati. Teoretic ar fi trebuit ca “bancher la bancher’ sa nu-si scoata ochii.
De alex.dumitrascu pe 22 May 2010 la 10:56 (#)Dar s-a intamplat ca declaratiile guvernatorului din ultimii 2 ani, de la “mizati pe leu’ pana la “stabilitatea cursului” din ultima vreme au fost mai mult politice, de sprijin neconditionat pentru Basescu.
Eu cred ca fiind aceeasi specie cu Stolojan va avea si un destin asemanator.
Seful lor e Basescu.
Implacabil.
Domnule Ciutacu, de ce nu se verifica ce angajati sunt la cabinetele parlamentare? Este stiut faptul ca pe posturi de experti ori consilieri pe probleme legislative sunt angajati frizeri, barmani, tricoteze, maseoze etc. iar consilierii juridici sunt someri. Cum pot institutiile statului , de nivelul cel mai inalt, sa accepte ca la cabinetele parlamentare sa fie angajati oameni fara pregatire de specialitate mai ales ca la incheierea contractului sunt trei parti semnatare: angajatul, parlamentarul si una din cele doua camere? Ar fi mari surprize daca s-ar verifica…..
De Ancuta pe 22 May 2010 la 11:27 (#)*E bine ca ati subliniat acest subiect, pierdut in subiecte de 15% si 25 %%. Mai este unul de comentat pentru ca e anticonstitutional : predarea limbii romane, ca limba straina.
De Ioana S., Bucuresti pe 22 May 2010 la 12:09 (#)** Da’ ca simplu contribuabil ma intreb cu ce bani si-a serbat ostentativ d-na Udrea ziua numelui, cu ce bani primarii PD-L( ex. Bragadiru) ofera mese festive veteranilor de razboi,etc.
cu basescu vom defila inca 5 ani(ca vrem sau nu)..insa nu ii inteleg pe astia de il adora(cunosc o groaza si printre cei linga care traiesc).sunt genul de oameni care desi vad ca este din ce in ce mai dement ,cu atat il pupa in dos mai fierbinte..l-am vazut pe radu campeanu la o emisiune evz vorbind despre acest ins cum ca nu ar fi om politic ,ci un agitator de mase.cu cat moderatorii se agitau sa stoarca ceva de bine de la campeanu referitor la acest dement,cu atat mai calm si pe pozitii a ramas campeanu..cind il veti invita la ‘vorbe grele’?
De lm pe 22 May 2010 la 12:48 (#)Ba, esti porc?
Adica, le iei 15% si, dupa ce au platit toata viata pentru a-si asigura o pensie, tu ii trimiti iar la munca? Si, pensionari fiind, ii pui sa munceasca 2-3 ore pe zi ca soferi, curieri sau ce le sugerezi tu, apoi ii impozitezi din nou cu CAS, CASS si comision ITM? Si, daca faci asta, cand le returnezi banii atata timp cat speranta de viata in Romania este de 60-61 de ani?
De Cosmin Coman pe 22 May 2010 la 12:51 (#)Nu ti-e, ma, rusine??!
Basescu vrea sa ne vada pe toti incolonati imbracati in cearceafuri si cu sandale facute din scoarta de copac mancand frunze…..O sa ne puna impozit si pe frunze…..
De Adriana pe 22 May 2010 la 13:02 (#)Asta-i smecherie de prostit prostii…
De don Pedro pe 22 May 2010 la 13:19 (#)Astia joaca faza aia cu politisul bun si politistul rau…
Stai sa vezi acum romanii cum vor pune botul, se vor suci si vor striga la unison…
Bravo FMI! Sa vina FMI-ul! Vrem acorduri cu FMI-ul!, FMI-ul e cu noi!
etc. etc. etc.
pe langa subiect: cum dracu se face ca de 20 de ani astia de reprezinta patronatele sunt numai securisti sau ofiteri acoperiti ai SRI?… ma uit acum si-l vad pe D.m.Agathon, pana mai ieri mare socialist, acum mare intreprinzator… apropo de basescu: toata lumea il face fost secu… pai el este inca activ mai copii… si nu numai el…
De db pe 22 May 2010 la 13:22 (#)Probleam reala nu este doar Basescu ci si sleahta de retarzi care incearca sa ne convinga ca in mijlocul verii a inceput sa ninga.
ps. Victore sper sa nu fim colegi in lagarul de reeducare pe care il pregatesc portocalii
De Vasile pe 22 May 2010 la 13:40 (#)@ ciutacu
De Bibliotecaru pe 22 May 2010 la 13:49 (#)Cu toţii suntem ciuruiţi. Însă unii fac foamea şi alţii folosesc crema antihemoroidală ca să nu-i mai doară de ceilalţi… Ştiu şi eu din ce categorie face parte ciuruitul despre care vorbiţi?
De ce GREVA???? E inutila???? Mai tovarasilor care va intrebati de ce greva si de ce sa va riscati voi ultimii banuti zvarliti in bataie de joc de acest cretin de sistem !!!! DEOARECE MAI EXISTA DEMNITATE, ONOARE, CREDINTA, INTELIGENTA SI SPERANTA !!!!!!!!!! Deoarece nu toti suntem lasi, deoarece viata include LIBERTATE si NORMALITATE !!!! Voi care sustineti aberatiile cu banii si datoriile va asemanati cu cei ce tradau din inchisori pe cei de mai incredere pentru a obtine un colt de paine si devenind astfel informatorii unui sistem totalitar ce s-a dovedit in timp falimentar si condamnat. Va inruditi in caractere cu cei ce acum la rascruce de drumuri istorice distrug aceasta tara pentru propriile interese nerenuntand la putere, de fapt aparandu-si pielea pentru multitudinea de nelegiuiri infaptuite.Nu aveti calitatea de a va numi ROMANI, nu aveti dreptul de a beneficia ulterior de victoriile ce le vom obtine, cu toate ca in nemernicia voastra veti aclama ca de fapt v-ati adus direct si neigradit aportul la acestea.Nu aveti dreptul moral sa aveti aceasta tara, sunteti oricand in stare s-o vindeti pentru ca ceiutul pe care-l veti primi sa fie fierbinte.RUSINE VOUA celor ce nu vedeti un orizont de speranta in a trai normal si pentru care trebuie facute dure sacrificii pe viu, ajungand chiar la foame crunta.Greva generala trebuie sa blocheze tot sistemul pe termen nelimitat, fortandu-i pe ipocritii de la putere sa-si vanda toate averile —obtinute prin furturi si inselaciuni aplicate statului fiind acoperiti de legile care le-au dat—- pentru a scoate tara din aceasta mocirla in care tot ei au tarat-o.Fac apel la cei care mai simt ROMANESTE!!! GREVA GENERALA NELIMITATA !!!!!!! SA DISPARA TROGLODITII SI GOLANII DE LA PUTERE !!!!!!! SA DISPARA BASESCU CU GASCA LUI DE GOLANI POLITICI !!!!!!!!!
De iulian pe 22 May 2010 la 14:25 (#)Un om moare și ajunge la Sf. Petru. Pe pereți vede numai ceasuri și îl întreabă ce e cu ele.
De GEORGIANA P. pe 22 May 2010 la 14:40 (#)- Sunt ceasurile minciunii și fiecare om are câte unul.Când omul spune o minciună, limbile ceasului avansează cu câte o oră.
Omul întreabă:
-Și ceasul acela care nu se mișcă…?
-E al Maicii Tereza.
-Dar ceasul lui Băsescu unde e?
-E în camera lui Isus. Îl ține pe post de ventilator.
un fleac..m-au ciuruit =)))
De Matza pe 22 May 2010 la 15:35 (#)si pe mine m-au ciuruit…:(
De Corina pe 22 May 2010 la 16:22 (#)Buna ziua d-le Ciutacu,
I-a dat in gat FMI pe guvernantii nostri,dar ei ne-o dau in fiecare zi…
Sa ma ierte Dumnezeu,dar ma sperie ca El nu face nimic pentru noi,ca oricum noi nu mai suntem in stare(mare pacat!) sa mai facem ceva;vorbim mult,dar nu facem nimic si basestii si boccestii isi fac nevoile in capul nostru…
Cu mult respect,
De IoanaP pe 22 May 2010 la 17:32 (#)IoanaP
sincer mi-e frica … daca am ajuns sa avem un asa “guvern” si “presedinte” si noi … cei 20 de milioane de oameni sa ii lasam sa faca ce vor cu viitorul nostru si al copiilor nostrii fara sa ii luam la intrebari e trist. Pe Ceausescu nu pentru aceleasi fapte se presupune ca l-am omorat?
De sorin pe 22 May 2010 la 17:43 (#)de ce sa ne mai plangem?nu putem face haz de necaz?guvernantii spusera ca ne aseaza pe langa scolii in lant sa ajutam elevii sa treaca strada,sa lucram la patron pe rand cate o ora,pe batranii[care si asa au reumatism]sa faca curse de curierat expres sau manipulanti marfa pe langa magazine fara clienti,asta auzii eu azi,ce tara!!!!!!!ce oamenii!!!!!!CE TAMPITII!!!!!nu putea mama sa si tata sau sa nu-i mai conceapa?
De dana 1 pe 22 May 2010 la 17:48 (#)@lm
De shogunu' pe 22 May 2010 la 18:22 (#)Io unu’ nu mai pot defila (nu-i bai ca vreu sau nu!)
Solutii “anti-defilat” s-ar gasi! Vointa trebe!
Banzai!
“Deputat PDL în Colegiul 19, Teo Trandafir, ne-a spus că până în prezent nu a primit niciun salariu, fiind parlamenar doar de o săptămână. „Eu nu am luat nici un leu până acum, puteau să ne ceară să aducem şi bani de acasă, oricine poate scrie orice pe internet. Presupun că orice om s-ar descurca dacă ar câştiga numai 600 de lei. Şi dacă ai doi lei în buzunar, tot îţi iei o pâine, o pui în congelator şi mănânci în fiecare câte o frimitură, dar nu mori de foame”, consideră Teo.
De Miki pe 22 May 2010 la 18:48 (#)Foarte frumos! S-a inregimentat in partidul potrivit!
Fondul Monetar International (FMI) a alimentat anul trecut criza economică din Europa emergentă, pentru a crea o situație care să determine statele din regiune să ceară ajutorul instituției, a declarat Mojmir Hampl, viceguvernatorul băncii centrale a Cehiei, într-un interviu acordat cotidianului Der Standard și preluat de Reuters. Acesta a mai precizat că instituția, care a oferit fonduri de urgență Ungariei, Letoniei, Ucrainei și României, a interpretat în mod greșit anumite date deoarece caută de lucru după schimbarea conducerii. “Este ridicol că tocmai FMI a accelerat criza. A fost o încercare de a provoca bail-out-ul. Unii cred că își vor putea trage sufletul odată ce au intrat în zona euro. Această atitudine conduce direct la scenariul grec. Părinții monedei euro credeau că adoptarea acesteia ar accelera reformele structurale. Exemplul Greciei arată că opusul acestei afirmații este adevărat. FMI nu avea practic niciun client. Odată cu această criză și cu noua conducere în frunte cu Dominique Strauss-Kahn, Fondul si-a găsit de lucru și a obținut mai mulți bani”, a declarat oficialul ceh.
Mojmir Hampl a mai spus că FMI a pus accentul pe date care exagerau expunerile băncilor vest-europene în Europa emergentă, însă ignora faptul că împrumuturile acestor subsidiare erau acoperite în mare parte de depozitele locale. “Interpretarea greșită de către FMI a fost neplacută și au corectat aceste date după ce am intervenit”, a mai precizat acesta.
Hampl a mai spus că “nu e nicio grabă” ca Cehia să intre în zona euro, nici din partea autorităților de la Praga, nici din partea membrilor uniunii monetare. “Cererea de membri noi în zona euro a căzut în criză. Decizia privind Estonia va arata calea. Ar putea fi mai complicat decât a fost pentru Slovenia și Slovacia”, a afirmat el. Oficialul ceh a avertizat însă că adoptarea euro nu reprezintă “un leac universal” pentru statele emergente.
Veşti nu tocmai bune pentru români: Băsescu a spus că doreşte o cooperare pe termen lung cu FMI, respectiv un nou împrumut financiar extern pentru a face faţă crizei.
Mesajele directorului general FMI, Dominique Strauss-Kahn:
• Strauss Kahn s-a referit la reprezentanţi ai autorităţilor care “merg la televizor” şi dau vina pe FMI pentru măsurile nepopulare luate, deşi Fondul “doar propune, nu impune măsuri”. “Dumneavoastră sunteţi acum la conducerea acestei ţări, veţi merge la televizor şi veţi spune: . Măsuri cum ar fi reducerea salariilor în sectorul public, decizia de a se construi mai puţine drumuri şi poduri sau de a creşte impozitul pe venit, toate acestea sunt decizii luate de Guvern”, a spus Strauss Kahn.
• România ar putea adopta euro mai târziu decât şi-a programat, în anul 2015, dar trebuie să îşi consolideze politicile monetare şi financiare pentru a intra pe “drumul cel bun”, a spus Strauss-Kahn. Şeful FMI a arătat că ţările din UE “sunt obligate să adopte euro”, dar nu “cât mai repede”.
• Strauss-Kahn a avertizat că unii români şi-ar putea pierde slujbele în următoarele luni, dar este rolul Guvernului “să rezolve situaţia”. Criza nu va fi depăşită până când rata şomajului nu va începe să scadă, a spus Kahn. Rata şomajului în februarie acest an a ajuns la 8,3%, faţă de 5,3% în februarie 2009.
• “Liderii de mâine” trebuie să muncească “din greu” pentru a ieşi din criză, crede oficialul FMI, care a adăugat că regula de bază este de a nu avea un deficit nesustenabil pe termen lung. “Ceea ce consumaţi astăzi va fi plătit de generaţiile viitoare”, a arătat şeful FMI.
• Este nevoie de “plase de siguranţă” pentru protejarea categoriilor defavorizate ale populaţiei prin măsuri sociale.
• Şeful FMI a avertizat că “nu este suficient să vă dăm banii, pentru că, dacă se cheltuiesc aceşti bani, boala nu va trece”. El a subliniat că sunt necesare schimbări comportamentale, cum ar fi “politici fiscale mai bine gândite”.
Analistul economic Ilie Şerbănescu crede că actualul împrumut de la FMI “ne-a îngropat definitiv”, iar un nou împrumut de care se vorbeşte “va fi folosit pentru a achita actualul împrumut”. “Dacă reducerea deficitului cu un miliard de euro a creat aiureli în ţară, vă închipuiţi ce va fi când va trebui să rambursăm actualul împrumut. Rata în 2012 este de 2 miliarde euro, în 2013 este de 6 miliarde euro, iar în 2014 este de 5 miliarde euro”, a declarat Şerbănescu pentru Gândul.
Cum se leagă lucrurile:
De Julia pe 22 May 2010 la 18:56 (#)1) condițiile aderării Romaniei la UE;
2) refuzul guvernării de a pregăti un plan anti-criză;
3) motivele reale ale acordului de imprumut cu FMI și iminentele masive mișcări de stradă și..
4) planul pentru intrarea în colaps a țării noastre nu se putea implementa atât de ușor dacă la București nu era marioneta care trebuie: Băsescu …
Balarii sau unde dai si unde crapa!Ma indoiesc ca pentru jalnicii haiduci ce conduc tara si individul care conduce FMI notiunea de impozitare a bogatilor si chiar aceea de “bogati” au acelasi inteles.Bogatia este o notiune destul de aproximativa si depinde de fiecare.Eu am masina si un apartament cu patru camere,iar pentru cei ce traiesc intr-un apartament mai mic si nu au masina sunt “bogat”,nu?Pai atunci sa ma impoziteze pe mine zic unii si am rezolvat situatia finantelor tarii.De ar fi asa simplu.Bogatii adevarati nu platesc impozite,cel putin nu pe masura averilor presupuse ca le-ar avea.De fapt nu au avere,ati auzit cumva de vreun top in care sa figureze alde Morgan,sau Rotschild sau Rockefeller?Ma indoiesc,traiesc din veniturile pe care le asigura “niste” fundatii,desigur platesc impozite dar sumele probabil ca sunt ridicole.La noi Videanu a spus-o clar ca nu-i va gasi nimeni averea!Problema este ca ar trebui sa se renunte la ciudatenia aia cu asa zisa “cota unica”,sa se revina la cote diferentiate la care 16% sa fie cota maxima de impozitare,dar sa se reduca taxarea aberanta a muncii!Sa se reduca cheltuielile cu aparatul birocratic.Care este necesar,nici un Stat nu a existat fara birocratie,dar sa fie eficientizata!Asta inseamna printre altele stabilirea unor SI aplicarea de criterii de selectie si angajare.Nu vad de ce trebuie sa le platesc telefoane mobile atator asa zisi
De Mihu pe 22 May 2010 la 19:34 (#)“functionari publici”care ar trebui sa utilizeze doar telefonia fixa,ca nu cred eu ca vorbesc in “interes de serviciu” dupa ce isi termina programul ala de gravide!Nu vad de ce trebuie sa se lafaie in automobile cat mai luxoase cand si Loganul are aer conditionat si oricum ai lua-o ar trebui sa coste mai putin!De ce trebuie sa avem atatea ministere cu atatia salariati?Asa ca impozitarea bogatilor este o masura care ma va lovi probabil pe mine,proprietarul de apartament cu patru camere(construit este drept pe vremea coministilor,ehei!)si nu pe Videanu.Eu sunt vizibil,masina mea la fel si pot fi fugarit pe oriunde.Daca as vrea sa fraudez statul nu am de ce,ar fi mai scump decat sa-mi platesc impozitul pe faimoasa “proprietate”.Ei insa au si averea si puterea in mana si nimeni nu este atat de cretin incat sa se impoziteze pe el insusi!
PS.Printre atatea voci cretine am auzit si una ce rostea un adevar.Bedros Horasangian a spus-o ,simplu,sa facem evaziunea neatractiva.Scazand taxele dar aplicandu-le fara drept de apel.”Dura lex sed lex”dar vorba cuiva,n-ai cu cine…
Stii ce e cel mai trist Victore….faptul ca noi vorbim, ne macinam nervii si ei fac tot ce ii duce capul ( sau mai bine zis, ce nu ii duce)!De multe ori ma intreb “oare la ce bun atata zbucium”( si ca o “tonomata” ce sunt si eu), imi raspund: asa ne mai racorim, vorbind, lovind in ei cu “vorbe grele”. Intr-o tara normala, dupa tot ce s-a intamplat pana acum, imbecilii astia erau istorie…dar asa! Oare cine ne mai poate salva…cred ca nimeni!
De Raluca pe 22 May 2010 la 19:37 (#)Ideia cu taierea salariilor si pensiilor e geniala! Multi din cei afectati l-au votat cu entuziasm ca in sfarsit vine la putere Robin Hood. Am vorbit cu cativa din cei afectati si n-am simtit nicio revolta, ci doar resemnare..Habar n-au ce li se pregateste..
De Un cetatean dezgustat pe 22 May 2010 la 19:52 (#)Am certitudinea că momentul în care România va adopta moneda europeană va fi unul dramatic , pentru majoritatea cetățenilor. În altă ordine de idei, gestul prin care Dominique Strauss-Kahn și-a scos ceasul de la mână, expunându-l vizibil și privind atent sentatorii români, are o semnificație grea. Cine îl cunoaște pe Kahn știe că este foarte calculat, precis, vigilent, secret.
De Julia pe 22 May 2010 la 20:04 (#)Pentru cine a inceput numaratoarea inversă?… Cred că tot pe pielea noastră vom afla.
cat de avari sa fie, frate, astfel incat, ei si ai lor la putere (toate partidele incluse) sa nu isi dea macar 5% impozit, din ce depaseste … nu stiu cat … ca sa “multumeasca” FMI?
poate se gandesc ca nu va face fata aparatul birocratic la socotirea averilor lor ascunse in fustele soacrelor, bunicelor, in conturile off-shore samd. si, deci, se gandesc sa nu incalce cealalta cerinta FMI, reducerea aparatului administrativ, recte reforma statului …
sa-i intelegem, saracii ….
De inconstanta pe 22 May 2010 la 21:01 (#)Motivul pentru care Radu Berceanu şi Adriean Videanu au făcut deja jocurile “Gold Corporation” şi ale lui Mark Rich la Roşia Montană (şi pentru care cel dintâi a primit, ca de obicei, o sumă impresionantă de euro, drept şpagă) ne-a fost recent dezvăluit de o echipă de ofiţeri activi din SRI, care atrag atenţia asupra faptului că miza NU este aurul. “La Roşia Montană sînt sute de mii de tone de URANIU pur”.
De 20 de ani, minereul radioactiv este traficat de aici, în cantităţi mici, iar zbaterea celor 2 ministeriabili pentru ca “Gold Corporation” să pună gheara pe zăcămintele de la Roşia Montană ar avea ca punct final legalizarea contrabandei cu uraniu, sub umbrela exploatării aurului.
Menţionăm că în anii 2008-2009 mai mulţi membri ai grupării teroriste “Farc” din Columbia – arestaţi de către autorităţile SUA – au declarat că au cumpărat, din exploatarea de la Roşia Montană, prin interpuşi (în fapt o reţea de traficanţi controlată, aşa cum afirmă Serviciile Secrete Române, de către Radu Berceanu), o mare cantitate de uraniu pur.
Din verificările efectuate în legătură cu zăcămîntul de uraniu din zona staţiunii Roşia Montană, judeţul Alba, au rezultat următoarele aspecte de interes operativ:
1) Calitatea zăcămîntului era deosebită, aceasta fiind considerată resursa cu cea mai mare concentraţie de uraniu din lume. Statul Român, prin Minvest S.A. (societate controlată, de asemenea, de către Radu Berceanu), a concesionat, în 1997, firmei canadiene “Gabriel Resources Ltd” terenul pe care urmează să fie amplasată viitoarea exploatare de aur şi argint de la Roşia Montană, contra sumei de 3 milioane de dolari. Concesionarea a fost făcută în urma unui studiu efectuat de canadieni, care, după ce au scanat zona prin satelit şi cu sonde moderne, au făcut următoarea afirmaţie: “Undeva, chiar sub casele oamenilor, zace o comoară de vreo 300 tone de uraniu”. În “subsolul” afacerii cu firma canadiană, transformată între timp în “Roşia Montană Gold Corporation” (RMGC), la capitolul secret este inserată o prevedere, din care rezultă că tot ce se va găsi vreodată în cursul exploatării în afară de aur – respectiv uraniu, stronţiu, cycloniu, roşianidiu, metale ce nu sînt în tabloul lui Mendeleev – se va regăsi în proprietatea RMGC-ului.
2) Pînă în prezent, nimeni nu a descris corect tipul zăcămîntului aurifer de la Roşia Montană şi acest lucru este foarte important pentru a înţelege ceea ce se pune la cale: zăcămîntul de la Roşia Montată poate fi descris, în esenţă, ca un zăcămînt cu grad scăzut de mineralizare, combinat cu eflorescenţe de tip filon, cu concentraţie mare de minereu, aceste filoane fiind dezvoltate pe distanţe mari şi care mai au o caracteristică – în zonele de contact încrucişate, avînd concentraţii imense de minereu, aşa-numitele vîltori conţin de la 20 la 400 kg de metal, cu peste 60% aur. Aşadar, zăcămîntul de la Roşia Montană conţine 500 tone de aur dispers, dar, probabil, de 7-8 ori mai mult aur în filoane şi vîltori.
Concluzie: exploatarea nu necesită o mină tip carieră, ea se poate face tradiţional, în galerie. Faptul că se insistă pe o metodă distructivă arată că se urmăreşte epuizarea totală a zăcămîntului şi aceasta pare a fi o comandă politică, probabil externă. O altă caracteristică a zăcămîntului este stratificarea geologică: sub stratul aurifer se află o prelungire geologică a zonei Băiţa, cu conţinut de substanţe radioactive, neexploatabilă economic, dar cu mare risc pentru mediu. La o ploaie torenţială, uraniul poate fi purtat sute de km, iar oraşe precum Turda şi Arad ar avea sursele de apă contaminate radioactiv. Ceea ce se pregăteşte la Roşia Montană seamănă izbitor cu jaful din anii ‘50 de la Băiţa Plai, cînd zăcământul cu cea mai mare concentraţie de uraniu din lume a luat drumul Moscovei. Toate acestea sunt cunoscute de către Adrian Videanu şi Radu Berceanu, din acest motiv ei încercînd să urgenteze exploatarea intensivă a uriaşului zăcământ” – iată ce se arată într-un fragment al unui raport al SRI referitor la tema uraniului de la Roşia Montană.
* * *
Radu Berceanu, după ce a provocat daune uriaşe economiei naţionale, este, aşadar, pregătit să fure şi aurul şi argintul de la Roşia Montană şi să legalizeze traficul cu cantităţi uriaşe de uraniu. Conform surselor noastre, compania canadiană “Gold Corporation”, prin intermediul lui Radu Berceanu, a negociat, la începutul acestei veri, emiterea dreptului de exploatare a zăcămintelelor aurifere ale României, iar înţelegerea a “costat” 100 de milioane de euro. Cca. 80% din valoarea banilor a fost livrată deja în anumite conturi secrete în străinătate, aparţinînd lui Adriean Videanu şi Radu Berceanu. Ar mai fi de livrat ultima tranşă, avîndu-l ca beneficiar tot pe ministrul Transporturilor. Înţelegerea a stabilit şi o rentă viageră pentru Berceanu, în cuantum de 1% anual din profitul adus de exploatare. Un procent cu o valoare substanţială, având în vedere posibilităţile afacerii, care urmăreşte extragerea şi prelucrarea a 800 de tone de aur şi cca. 2.000 de tone de argint. După înţelegere, “Gold Corporation” a început o amplă campanie de imagine, care prezintă avantajele exploatării zăcămintelor preţioase din zona Roşia Montană. Clipurile publicitare, a căror difuzare e plătită cu bani grei în toată mass-media, au scopul de a pregăti opinia publică pentru acceptarea deciziei de exploatare, fără a menţiona, bineînţeles, dezavantajele metodei de exploatare propuse de canadieni, cum ar fi otrăvirea terenului şi a râurilor din zonă cu compuşii chimici derivaţi din exploatarea zăcămintelor printr-un proces tehnologic pe bază de cianuri. Acum, greii “Gold Corporation” se tem de faptul că Berceanu va fi înlăturat din PD-L (ceea ce devine tot mai evident!), iar ei vor rămîne cu praful de pe tobă şi banii cheltuiţi. În aceste condiţii, îi forţează puternic mâna acestuia spre a-şi onora promisiunea pentru care a fost recompensat în avans. Din informaţiile noastre, Radu Berceanu, artizanul înţelegerii, dă din colţ în colţ, neştiind cum să procedeze. Promisa Hotărîre de Guvern, prin care el ar fi trebuit să le deschidă uşa celor de la Gold Corporation, nu poate fi emisă de Guvernul Boc, cel din urmă refuzând presiunile lui Bercovici. Returnarea banilor nu este o soluţie, pentru că afaceriştii canadieni ameninţă că vor face publică povestea în cazul în care Berceanu nu onorează promisiunea.
sursa:wordpress.com
De Julia pe 22 May 2010 la 22:04 (#)nefiresc! posteaza, dreacu!, ceva!
De VirtualKid pe 22 May 2010 la 23:31 (#)ne-a ramas comentariul in gat!
murim subit!
ramai fara trafic….
OK, pentru PD-Listii din audienta. Scoateti o foaie de hartie, lucrare de control, urmatorul subiect:
“La urma urmei, si Strauss-Kahn asta e un mogul aservit, da-l dreaku. In plus e ‘de stanga’, deci e clar: are ceva cu PD-L, care e ‘de dreapta’.
aveti 30 minute, trimiteti raspunsurile la examen la adresa NUTZI@SPAIMA.CONSTITUTZI.RO
De Petrica&Lupu pe 23 May 2010 la 01:30 (#)@Julia: nu mai pune copy/paste din alte publicatii!
De Victor Ciutacu pe 23 May 2010 la 02:25 (#)@VirtualKid: eu zic sa nu mai mori tu de grija traficului meu…
PSD si PNL sunt de vina. Daca aveau un candidat la presedentie frecventabil nu aveam atatea probleme …
De Nik pe 23 May 2010 la 06:58 (#)In poza marinerul 100% nu este treaz.
De alegatorul pe 23 May 2010 la 11:41 (#)Bea ma porcule mai putin.
In anul 1012, in manualele de istorie postcomunista, ultimul capitol va suna astfel: “Falimentarea si dezmembrarea Romaniei a fost posibila in urma acordului cu FMI incheiat de un grup de tradatori condusi de presedintele tarii din acele vremuri FINGOS TRAJAN”
De Ganditorul pe 23 May 2010 la 11:45 (#)(text tradus din manualul de istorie scris in Maghiara)
Pai asta si urmarea SuperBase, sa sacrifice o oaie. Stii… da bine in fata celor de la FMI, vad si ei ca lumea guita de masurile luate de Guvern.
De phidas pe 23 May 2010 la 12:34 (#)orice s-ar intampla noi nu vom putea avea puterea sa facem ceva pentru a ne ajuta familiiile sau compatriotii de aceeasi natura ca noi,pentru ca vom fi permanent controlati de hoti si profitori,asa ca trebuie sa ne inarmam cu tot ce putem sa facem curatenie in tara,cei de calasa joasa vor fi intotdeauna injositi si niciodata vazuti!!!
De mihail pe 23 May 2010 la 12:47 (#)acum se intelege dc SRI si alte institutii de profil au primit la inceputul anului bugete marite simtitor…reducerile se aplica la fondul total al sumelor primite…si sa nu va mirati dk oamenii din acele zone vor avea salarii diminuate doar cu 50-100 ron…ECHITABIL ,nu ?!
De daniel pe 23 May 2010 la 12:55 (#)Vinovat nu este doar Nosferatus ca ne ciuruie pe toti – si o face cu mare placere, vinovati suntem noi, ca rabdam (sper sa nu mai fie inca 50 de ani…)…Si vinovat este si Iliescu – stia ce oameni sustine in politica,i-a incalzit la sinul lui pe toti, vinovat este si Constantinescu – a marturisit cu gurita lui ca s-a opus arestarii lui Nosferatus in dosarul cu barcutele… Insa ce pretentii sa mai ai de la tarisoara asta, in care continuam sa traim, de la inceputuri, popoare diferite care vorbim aceeasi limba…dacii – pasnici, iar romanii – scursorile din legiunile romane, care au populat acest teritoriu?…
De NICO pe 23 May 2010 la 14:13 (#)Asta e, Victor, degeaba asteptam sa se schimbe lucrurile. E o resemnare in final, – eu nu sunt ok, tu nu esti ok, cu care ne traim viata…
Deocamdata ne tanguim.Facem ce stim noi mai bine!
De ben pe 23 May 2010 la 14:31 (#)Din pacate asta s-a intamplat, l-am ales pe basescu in 2004, pentru a bara drumul baronilor lui nastase, apoi prostimea cu cei din afara l-au ales din nou desi era usor de sesizat cat s-a interesat de poporul roman si soarta aceste tari. Acum pot sa spun, raportat la mandria patriotica(desigur nu cea comunista) ca mi-e rusine ca am un astfel de presedinte! Basescu va ramane in istoria tarii precum mihnea turcitul sau unii dintre fanarioti, precum caragea cel cu …ciuma. Cum noi suntem contemporani cu el, cu ce ne incalzeste treaba asta, doar ca suportam umilinta, impertinenta, ipocrizia, minciuna ordinara, incompetenta crasa, servilismul dus pana la limita normalului si multe alte chestii, pe care multi dintre comentatori poate le dezvaluie mai cu patos si mai interesant.
De justitiar pe 23 May 2010 la 14:39 (#)Comentariile sunt multe pentru că însuşi subiectul incită la aşa ceva,l-am mai prins cu ocaua mică,încă odată şi încă odată …..(oare de câte ori)pe caricatura asta de preşedinte.
De maria pe 23 May 2010 la 14:43 (#)Dar îmi vine în minte *89,şi nu ştiu de ce cred că o mare chiar foarte mare contribuţie l-au avut servicile secrete care s-au dezis de Ceauşescu,nu le mai era pe plac.Acumulaseră sume mari de bani ce nu puteau “apărea la lumină” în ţară aşa că….
Până când Băse poate plăti servicile secrete din banii luaţi de la pensionari,mame,invlizi etc şi bugetari,iar aceştia tac, puţin îi pasă! Este apărat şi nu-i pasă.Dacă însă ne vom mobliza şi nu ne vom lăsa tâlhăriţi,atunci s-ar putea să se simtă atât el cât şi acoliţi lui în pericol şi poate reuşim să scăpăm de aceste lepre.
Cât despre acoliţi,vreau doar atât să mai spun că “ultraşii” vor să canalizeze revolta,în sensul de a o îndrepta spre parlamentari.Nu cred că aceştia sunt nişte “sfinţi”,dar trebuie stabilite nişte priorităţi şi să protestăm mai întâi împotriva lui Băse şi a ecolui acestuia care este guvernul şi apoi împotriva prlamentarilor,nu a Parlamentului pentru că acestă instituţie este asbolut necesară.
- Asta ar trebui pus la zid si impuscat. (cunostinta)
- De ce? Nu iti e mila de gloantele alea care trec prin ficati, rinichi si creieri? Mai bine un topor… ca tot suntem in epoca medievala… (taica-miu)
De Tudor pe 23 May 2010 la 15:45 (#)Nu fi naiv…FMI are interesele sale. Habar nu au de ceea ce e bine pentru Romania si nici nu cred ca-i intereseaza. Eu chiar sper ca peste aprox. 4 luni vor scadea taxele cu vreo 3 procente(ar aduce mult mai multi bani la buget). Can’t wait sa scapam de acordul cu FMI. By the way, azi sunt happy!! Bunica mea din Zalau s-ar putea sa primeasca niste bani pentru un teren care i-a fost smanglit…sunt in Romania deci nu-mi fac prea mari sperante. Dar daca primeste banii, pot sa zic ca am un viitor:) ( e vorba de cea care ne doneaza pensia, ti-am mai pove–iti dai seama ce bunicuta ingeras am, nu?:P).ITI DORESC O ZI SUPERBA!!!!!
De ramo pe 23 May 2010 la 16:04 (#)Ha, ha, ha!!!
De nume_necesar pe 23 May 2010 la 16:17 (#)Pan’ si astia s-au prins ca razbunarea lui Basescu impotriva celor care nu l-au votat, e crunta!:D
Rasu’ lumii, se-nrudi familia regala cu familia prezidentiala, adica se-ncumetrira pe motiv ca, zicea la otv o doamna depasita, “basescu e om serios”. Deci, daca, Doamne fereste, pica avionul cu parintii, copilul ramane in grija atat de seriosului si iubitului nostru conducator si a doamnei maria, a cu echitatia, adica a celor ce-au educat-o pe eba, intelegeti?! Sustinatorii regalitatii sunt in sedinta: ori baietii si fetele de os domnesc stau mai prost cu pricepatoarea, ori au interese materiale la portocalii, ca de dosare la dna nu cre’ ca-i cazu’! Oricum, la vreme de criza, evenimente mondene de criza! De ras isteric, desigur!
De alien pe 23 May 2010 la 16:46 (#)@nume_necesar si @alien : Doua comentarii cu doua idei pe care la imparatasesc total…
(ca sa fiu si io in ton cu @shogunu’
)
De Nostradamus pe 23 May 2010 la 18:04 (#)Banzai!
@Dan:
De Petru Avram pe 23 May 2010 la 19:12 (#)Ce deștept ești. Cum naiba ar afecta socialismul francezilor “măsurili dă driapta” din România? Logica, băh, logica!!! Te pomenești că nu vor nici să le dăm nici comisari europeni, nici specialiști în IT, nici forță de muncă ieftină. Zicea și el colea șa un lucru evident, pentru oricine trăiește pe planeta Terra, și anume, impozitul proporțional corelat cu din ce în ce mai mari biruri de securitate socială (asta în timp ce scad pensiile cu 15%) și cu măsuri de genul impozitului minim înseamnă defapt o impozitare regresivă atât pentru persoanele fizice cât și pentru unele firme cum ar fi firmele mici, startupurile și cele mari și mijlocii ce au mulți angajați (și nu-i plătesc la negru). Impozitul progresiv are o noimă. Ia-l de exemplu pe consultantul lui pește vlădescu, care-și dă salariu minim pe economie ca să nu plătească CAS mult și să ia banii cu fiscalitate scăzută pe dividente. Și mai vorbim de evazioniști. Poi evaziunea e încurajată de statul român. Acuma sigur că nimeni cu salariu decent nu ar vrea să-i ia statul impozit mai mare — asta e instinctual, având în vedere că statul a fost și este cel mai mare dușman al lui –, dar dacă tot e să vorbim de creșterea economiei și zicem că funcționarii întind mâna, nu mai bine am avea un impozit progresiv pentru persoanele fizice (și nu mă refer la porcăria aia de impozit diferențiat propus de PSD, care în prostia lor nu-și dau seama că va duce la inechități care vor crea un trend de descreștere a salariului mediu, și va omorî orice pretenție de a avea clasă mijlocie) și CAS mai mic, să-i ajutăm puțin pe exportatorii care, culmea, au creșteri de comenzi și mulți vor să se extindă? Nu, sigur că nu, că la noi la Românica e cu “iar mai dau câte un tun” nu cu munca.
Dupa evocarea unor vremuri mult mai bune, dar din pacate apuse, uite-ma din nou in atmosfera apasatoare a crizei, a taierii cu 25% din salarii, 15% din pensii, etc. accentuate de “economia neagra”: 46 miliarde Euro. Cea mai socanta stire este ca “statul este complice cu evazionistii, si ca autoritatile chemate sa reglementeze acaesta problema, sau macr sa incerce s-o faca, sunt impediacate sa-si indeplineasca menirea, pentru ca de fapt toti beneficiaza de evaziunea fiscala generalizata. Ingrozitor!Revoltator! Dezamagitor!!
De I.I. pe 23 May 2010 la 19:43 (#)oare de ce toata lumea a uitat de pogea ? cum care pogea ? ministrul ala de finante foarte capabil, in guvernele boc 1,2 samd .. in fond ce a gresit omul ala ? a mintit un pic, a apreciat un pic gresit amploarea crizei, a dat un pic nejustificat niste pomeni electorale, si ne-a amanetat un pic viitorul cu semnatura lui pe acordul fmi.. daca asta scapa de puscarie, propun sa nu se mai dea amenda niciunui sofer care apreciaza un pic gresit distanta, viteza, sau nu vede prea bine pietonul/viitoare victima.
De cola pe 23 May 2010 la 20:26 (#)Dacă nu mă înșel, cu ceva vreme în urmă, se pusese în discuție utilitatea FMI și se avansase ideea că ar trebui desființat. Criza economică mondială i-a salvat, iar România, prin bravii săi conducători, a contribuit masiv la resuscitarea FMI. Ar trebui să beneficiem de mai multă clemență și compasiune din partea Fondului, nu-i așa ?!?Cred că pe asta a mizat și guvernul Boc(ciului)…Noi nu putem fără ei, iar ei nu pot fără noi…
De GEORGIANA P. pe 23 May 2010 la 20:32 (#)Sari Shogune, ca-ti lua profetu´ Nostradamus
De Iordachel Gudurau pe 23 May 2010 la 21:05 (#)“Banzaiu´!”!!! Si-i marca-nregistrata…
Si daca Dumnezeu ar veni sa spuna ce greseli fac nesimtiitii astia aroganti ,cat fura, cat mint si cat sunt de neprofesionisti ,unii nu L-ar crede …asa ca pe domnul de la FMI il ignora .
De Elia pe 23 May 2010 la 21:07 (#)Este logic ca ne indreptam spre un dezastru extrem de mare. M-am gandit ca o sa fie, am si anticipat acum vre-o 2 ani, dar nu ma gandeam ca va fi atat de mare si ca se va intinde pe atat de mult timp. Va mai dura cel putin 5 ani. Adica sa mergem in jos. Si vom merge. Pana atunci va urez:
De Radu ALBU pe 23 May 2010 la 21:52 (#)Sa traiti cum a-ti votat.
Este extras din Globalizarea lui J. E. Stiglitz !
Sunt multi “consilieri”, economisti…si oameni care dau toata ziua din papagal dar de ce nu au invatat din cele petrecute anterior ? Chiar nu stia nimeni ca F.M.I. este institutia care a reusit sa aduca lumea in pragul unui dezastru total ?
Pentru cei curiosi sa citeasca “Globalizarea” lui Stiglitz.
Extras din “Globalizarea” lui Stiglitz:
Exista variante la programele F.M.I., care presupun sacrificii rezonabile, care nu au la baza fundamentalismul de piata si care au dat rezultate pozitive. Un bun exemplu il reprezinta Botswana. O tara foarte saraca cu o populatie de 1,5 milioane de locuitori, cu un venit de 100 dolai pe locuitor. Predominanta era agricultura, apa lipsea si infrastructura rudimentara. Botswana este unul dintre succesele politicii de dezvoltare.
A fost avantajata de faptul ca avea diamante insa si tari precum R. Congo, Nigeria si Sierra Leone erau bogate in resurse naturale. In tarile respective avutia stransa de pe urma acestei abundente a alimentat coruptia si a dat nastere la elite privilegiate care s-au angajat in lupte intestine pentru dobandirea controlului asupra bogatiilor. Succesul Botswanei a fost determinat de capacitate sa de a asigura consensul politic, bazat pe sentimentul mai lar al unitatii nationale. Acest consens politic, necesar pentru orice contract social realist intre guvernanti si cei guvernati, a fost realizat cu foarte mare atentie de guvern in colaborare cu o serie de consultanti externi de la diverse institutii publice si fundatii private, inclusiv fundatia Ford. Acestia au ajutat Botswana sa traseze un program de viitor. Spre deosebire de F.M.I., care discuta in principal cu ministerele de finante si cu bancile centrale, consultantii respectivi si-au prezentat in mod deschis si sincer politicile reprezentantilor guvernului, spre a obtine sprijinul popular in favoarea planurilor si masurilor propuse de ei. Programul a fost discutat cu autoritatile de rag inalt din Botswana, inclusiv cu membrii cabinetului si ai parlamentului, atat in cadrul unor semniarii deschise cat si in cadrul unor intalniri bilaterale.
Acest succes s`a datorat in parte faptului ca persoanele cu functii inalte din guvernul Botswanei au avut foarte mare grija cand i`au ales pe consultanti. Cand F.M.I. s-a oferit sa trimita pe cineva cu functia de guvernator-adjunct al Bancii Botswanei, aceasta nu a acceptat in mod automat propunerea facuta, ci guvernatorul bancii s-a deplasat la Washington ca sa discute direct cu persoana respectiva. Si s-a dovedit ca a facut foarte bine. Cu alta ocazie, Banca Botswanei a permis F.M.I. sa aleaga pe cineva pentru postul de director pe probleme de cercetare, lucru care nu s-a dovedit a fi benefic.
In timp ce F.M.I. era blamat in aproape toate tarile in curs de dezvoltare, exista o relatie calda cu Botswana.
F.M.I adopta pozitia prekeynesista a austeritatii fiscale in cazul aparitiei unui declin economic dand cu taraita bani numai daca tara beneficiara se conformeaza opticii F.M.I. cu privire la politica economica cea mai potrivita, care aproape intotdeauna atrage dupa sine politici de restrangere a activitatii economice ce duc la recesiune sau chiar la situatii mai rele.
Botswana dandu-si seama de instabilitatea celor doua sectoare principale: agricultura si exploatarea diamantelor, isi construise in mod prevazator fonduri de rezerva tocmai in eventualitatea izbucnirii unei crize. Vazand ca rezervele se diminueaza a stiut ca urma sa ia masuri suplimentare. Cetatenii Botswanei au strans cureaua, au muncit cot la cot si au depasit criza. Dar datorita unor ample intelegeri a politicilor economice aplicate de-a lungul anilor si consensului care a stat la baza elaborarii acestora, perioada de austeritate nu a provocat acele scindari in societate care apareau frecvent in alte parti unde se aplicau programele F.M.I.
De atunci Botswana nu a mai apelat la ajutorul F.M.I
Cred ca se poate invata ceva de aici…parerea mea !
De Mircea pe 23 May 2010 la 22:26 (#)Ma intreb oare Basescu l-a determinat pe Boc sa recunoasca ca este responsabil pentru cresterea cheltuielilor publice din ultimii doi ani, inainte sau dupa ce a fost ciuruit de FMI?
De I.I. pe 23 May 2010 la 23:30 (#)n-am nimic de spus in plus
De ioio pe 23 May 2010 la 23:36 (#)“Încep să înțeleg de ce sărăcimea nu poate face revoluții. Degradarea fizică distruge resursele umanității. Revolta e un lux.”
“Abrutizarea fizică e mai tare decît orice revoltă morală. Încetul cu încetul pierzi nu numai puterea de a rezista, dar chiar gustul, veleitatea, nevoia… Te lași copleșit, te lași tîrît. E o mocirla de vulgaritate care la început îți face silă și în care pe urmă te afunzi, fără să știi cînd.”
(Mihail Sebastian, “Jurnal: 1935-1944″)
P.S: ultimul meu comentariu “s-a pierdut” – cel legat de inepțiile lingvistice hotărâte de “capetele țuguiate” de la București, menite a deschide DEFINITIV Cutia Pandorei stimulată de “frustrarea” acumulată de Bela baci & Co, cu scopul bine definit de a devia atenția “boborului suveran?” de la ADEVĂRATA PROBLEMĂ.
“Dubito ergo cogito; cogito ergo sum.”
De Julia pe 23 May 2010 la 23:57 (#)dupa 20 de ani o sa iasa inca o baie de singe … cu intensitate mult mai mare decit in 89
De cu siguranta pe 24 May 2010 la 00:03 (#)domnul ciutacu,am si eu o curiozitate. ce facultate ati absolvit de la politehnica?
De dan pe 24 May 2010 la 00:10 (#)@dan: Inginerie Mecanica, Utilaj Tehnologic pentru Industrii de Proces, Masini pentru Prelucrat Materiale Polimerice, promotia 1995
De Victor Ciutacu pe 24 May 2010 la 02:05 (#)Oare presedintele nostru distins nu-si da seama ca ciuruirea din partea FMI a fost relativ “blanda” pentru ca ranile nu sunt vizibile, dar vine si 31 mai, si nu cred ca sindicatele, respectiv toata populatia tarii nu va continua ciuruirea, numai de n-ar fi reciproca!
De I.I. pe 24 May 2010 la 03:06 (#)Nimeni si nimic nu-i opreste pe Basescu si pe premier sa-si puna planul diabolic in aplicatie?
De I.I. pe 24 May 2010 la 06:15 (#)Azi e abia luni; miercurea taie orice speranta de abolire de la acest proiect. Pai, asa isi protejeaza cetatenii omorandu-i cu zile?
Chiar le doare in spitz de greva generala anuntata, de motiunea de cenzura, de lipsa de omenie, de curba curbilor de sacrificiu?Huo!
Ieri, un pensionar imi spunea ca-si umple vechiul lui Citroen BX19 cu oameni si-si “asuma raspunderea” saltului peste un sant sanatos. Cam asta face Bocul basesc. Si, pentru ca tot mi-a citit Mircea articolul cu “Mi-e sila”, si mie mi-e sila sa fiu desfiintata de statul roman. Nu sunt un bolovan de gatul bugetului ca profesor. Sunt un furnizor de servicii de instruire si educatie. Serviciile oferite de mine sunt de calitate si vreau sa mi se recunoasca ( ca acelor consultanti abonati la banii guvernului pentru studii de fezabilitate, proiecte europene etc.)
De Livia Blaga pe 24 May 2010 la 06:38 (#)Pe vine
Actuala economie românească este aidoma unei oale înfundate de veceu dintr-un vagon (marca Berceanu), în care ieşit la suprafaţă după o vreme, dânduă-şi aere puturoase, pluteşte în derivă un boc înspăimântat la gândul că se va produce marea desfundare.Între timp mulţi o utilizează aşa cum e, contrar indicaţiei multilingve, stropindu-şi fesele la fiecare impact, iar alţii revin la poziţia ancestrală, folosind pavimentul cabinei.
De P.U. Lake pe 24 May 2010 la 07:47 (#)Soluţia elegantă şi prezidenţială a d-lui Băsescu este “constipaţia” generalizată şi prelungită (başca că unde nu-s ieşiri nu-i nevoie de intrări) .
NESEMNIFICATIV! Nu va culcati pe o ureche, va intoarce totul in favoarea lui si nu va da inapoi. ESTE cartea vietii lui, daca ii reuseste acest lucru, pana la sfarsitul anului isi definitiveaza “dictatura” si nu va mai misca nimeni in front!
De zoro pe 24 May 2010 la 08:10 (#)@Nostradamus
De shogunu' pe 24 May 2010 la 09:09 (#)@Iordachel Gudurau
Nu-i frumos da’ ma fac ca n-am vast…
Daca da o bere om zice KANPAI !
Banzai, bre!
Astia de la FMI nu stiu sa ciuruiasca pe bune. Poate ca sant complici ,la prima transa data inainte de alegeri ,cu ciuruitul.Se pare ca este pusa la indoiala chiar existenta uniunii europene de catre unii europeni.Urmatorul pas poate fi chiar anularea tratatului de la Trianon.Atunci sa vezi circ .
De duda pe 24 May 2010 la 10:47 (#)
!!!
De Nostradamus pe 24 May 2010 la 11:00 (#)Daca, feri Doamne s-ar intimpla la noi inundatii ca la polonezi ce ne-am face! La ei pagubele depasesc 2,5 mlrd Euro si inca nu fac apel la ajutoare, adica au rezerve! Adica s-au gindit ca se poate intimpla si asa ceva. Competentii nostri s-au gindit doar cum sa-si umple buzunarele.
De shogunu' pe 24 May 2010 la 13:33 (#)Mai zicea unu ca dupa el potopu’ si-o cam murit! Io sper sa n-avem parte de potop ca sa-l ia dracu’ pe al de stiu io! Pe el si pe toata clica lui!
Banzai! si la dracu’!
In perioada urmatoare o sa iti scriu mai multe despre cum isi acopera spatele Basescu la nivel european si international.Mai nou,poporul roman este cel care fura ,care minte,Basescu este doar un conducator integru care nu stie cum sa isi struneasca poporul pe calea cea dreapta.Ce nu stie Basescu este ca cei de la Bruxelles au o retea de spioni in intreaga Europa care verifica situatia reala din teritoriile statelor europene,poate de aceea FMI-ul il ciuruieste pe Basescu si nu mai are incredere in guvernul Boc.Situatia ANAF-ului trebuia rezolvata de mult timp,din momentul in care sute de mii de firme au fost desfiintate prin impozitul “forfetar”.Masuri contra evaziunii fiscale erau asteptate de ceva vreme si nu s-a facut nimic in sensul asta.Masura luata impotriva pensionarilor este foarte criticata.Acum o sa iti spun cate ceva in legatura cu politica la nivel inalt,acela de Sarkozy,Obama si Merkel,nu cel de Dambovita.Basescu e un nimeni la nivelul ala.Un presedinte onest in fruntea Romaniei ar fi fost preferat,un presedinte sincer si fata de cei din Europa si fata de proprii cetateni.Basescu si-a pierdut mult din credibilitatea pe plan extern si intern.In primul rand,nu exista democratii reale.Se practica ideea aparentei de democratie.In fapt,atat Obama,Merkel cat si Sarkozy sunt adevarati dictatori ,in conditiile in care au la indemana serviciile pentru a controla tot in statele lor.Asa sunt ei pe perioada mandatului.Atunci cand au fost alesi ,s-a realizat un consens intre servicii ,oamenii de afaceri pentru alegerea presedintelui.De aceea,ti-am spus ca deja se cunostea ca va fi Obama presedintele SUA.La nivelul acela asa se practica.Ulterior,se arunca pe piata sondaje care il dau castigator pe presedintele ales prin consens pentru a influenta in sensul dorit populatia.La noi,treaba e mai complicata.O sa insist acum pe modelul Frantei,pentru ca acesta imi este binecunoscut.Libertatea presei este la rang de lege acolo,la fel si libertatea justitiei.Cat priveste atitudinea lui Sarkozy in legatura cu criticile presei franceze,acesta ii lasa sa vorbeasca,dar ,in privat, prea putin se sinchiseste de aceste critici cat timp el este dictatorul si el controleaza destinele Frantei.Se poarta ipocrizia in politica la nivel inalt.Una spui in fata presei,alta spui in privat.In plus,economia si politica la nivelul acela merg mana in mana.Marile puteri ,de obicei,cand au loc alegeri in statele mici ,isi urmaresc interesele si joaca la mai multe capete.In cazul nostru,pe Basescu l-a costat enorm al doilea mandat,dar au sprijinit si opozitia,pe gratis.Mai nou,au nevoie si de parerea opozitiei,pentru ca Basescu isi “acopera spatele legal”.S-a ajuns la limita cu aceasta tranzitie spre democratie in Romania.Marile puteri nu mai au rabdare.In loc ca lucrurile sa mearga din ce in ce mai bine,ele merg din ce in ce mai prost.Iar ei nu au chef sa plateasca pentru greselile noastre,mai ales ale lui Basescu.
De Irina pe 24 May 2010 la 14:01 (#)@Nostradamus
Ca nu scapi fara bere! Si sa zici saru’mina ca nu te acuz de plagiat! 
De shogunu' pe 24 May 2010 la 14:03 (#)Nu mai ride,bre!
Banzai!
… as da-o cu placere daca ne-am putea intalni …, da’ stam cam la vreo 300 km distanta !(daca stiu io bine…)
Oricum raman dator…pt. plagiat ! 
De Nostradamus pe 24 May 2010 la 22:49 (#)PS: Sper sa nu ne urecheze Victor ca ne-am apucat de flecarit pe blocul lui…
Am uitat: @ shogunu’ si *blogul (nu blocul) lui Victor
De Nostradamus pe 24 May 2010 la 22:51 (#)apăi ăştia ne mint din 89 încoace fără pauză; ne au minţit când au spus că trebuie să alegem între 2 rele şi mai mereu rocada se săvârşea astfel; ne au minţit cu caritas, ne au minţit cu fni, ne au minţit atunci când lichidatorii au “asigurat” falimentul unor bănci sau firme, ne au minţit când au simulat că “nu ne vindem ţara” dar au jefuit O ei jucând O la zaruri ca alţii odinioară cu cămaşa lui Hristos, ne au minţit în duminica orbului, ne au minţit în vremea mineriadelor, ne au minţit că sunt buni români şi pentru asta lasă ţara la bătaia de joc a bozgorilor, ne au minţit că sunt salvatorii naţiunii aşa de mult încât au făcut uitată PROCLAMAŢIA DE LA TIMIŞOARA; cred că încă naţiunea nu a fost atinsă suficient de bine în seva ei de supravieţuire şi de aceea în ciuda dovezii clare că minciuna este clară nu reacţionează, astfel că încă se mai poate…
http://petitiionline.ro/109/interzicerea-predarii-disciplinelor-istorie-geografie-in-limba-maghiara
De Fanu pe 24 May 2010 la 23:19 (#)Dl. Vlădescu ne spune sfătos că, sigur, ne-am dori, dar din păcate, nu sunt destui bogaţi ca să luăm de la ei şi să dăm la săraci. Aşa e, mai ales că nici nu ştim clar ce înseamnă „bogaţi”. Putem, în schimb, să facem ceva mult mai simplu: să luăm de la săraci şi să dăm la bogaţi! Asta putem face şi vom face, mai ales că, slavă Domnului, săraci avem, şi vom avea şi mai mulţi.
De dani pe 25 May 2010 la 19:22 (#)Trebuie neapărat să intru pe http://www.slăbuţe.ro şi să le dau o mână de ajutor doamnelor de acolo, disperate în privinţa siluetei. O se le recomand ultimul răcnet în privinţa dietelor, cura doamnei Teo Trandafir, aia cu, citez din memorie, „te poţi descurca cu 600 lei pe lună… îţi rămân doi lei din care îţi iei o pâine, o pui în congelator, mănânci una-două firimituri pe zi şi nu mori de foame.” E o chestie absolut revoluţionară! La doamna proaspăt-deputată a funcţionat… (O să ziceţi că asta a fost o răutate, şi e, dar nu mă pot abţine…)
De dani pe 25 May 2010 la 23:51 (#)FMI este unealta perfecta pentru cei care vor sa instaureze cu orice pret Noua Ordine Mondiala si se pare ca vor reusi cu ajutorul “cozilor de topor” infiltrate in guvernele lumii.
De adrian pe 27 May 2010 la 17:02 (#)Dle. CIUTACU Va salut si cu respect si mare atentie va urmaresc aici in Canada atât emisiunea VORBE GRELE cât si SINTEZA ZILEI .
De ion calinescu pe 28 May 2010 la 00:58 (#)Felicitari va rog continuati ! sânteti asa cum ar trebui sa fie multi ROMÂNI!
Imi pare rau auzind asa vorbe urâte din gura lui figura aceia de Moraru cu buni dar rai cu emisiunea lui penibila de papitoi si elemente fitoase care profita dupa urma bietilor ROMÂNI !Cum isi permite sa faca invitatii dvstra de seama : Jegosi ??Este o rusine pentru antena 2 cu asa emisiune cum dealtfel este si Kapatos ce sa vedem noi la ei ??? de aici din CANADA ?
Nu stiu cine ne planifica programele dar…. Vorbe grele este tot timpul cu o zi in urma…. pe Dna.FIREA nu o mai da pe post ! pe Mircea Badea tot cu o zi in urma !Noroc ca Dl GÂDEA il dau in direct ! Noi cei din CANADA vroiam stiri in direct Nu…BALIVERNE si ADEVAR.. si Sfatul medicului .Pentru ca oricum sânt depasiti de societatea AMERICANA !!
Va doresc tot mai bune emisiuni !
In primul rand vreau sa il felicit pe Basesu pentru incompetenta morbida de care da dovada, pentru fufele gen Udrea care le tine pe langa el sa se joace de-a ministru pe banii nostri, pentru faptul ca vorbeste si trateaza romanii de parca ar fi copii lui nu cei care l-au votat, pentru ca si-a pus-o pe Eba ca europarlamentar care dupa ce ca este acolo pentru a asigura si restul natiunilor ca suntem un popor de idioti mai face si panarama cu Syda al ei cu cluburile care le frecventeaza si (cum a fost odata si la televizor un discurs minunat unde avea parul gretos si nespalat), mai vreau sa multumesc pentru ministrul Boc care da discursuri de parca ar citi povesti, si sa nu uitam inundatiile la care a fost Basescu unde in loc sa ajute oamenii cu o vorba buna s-a dus sa le faca observatie si sa ii faca mincinosi, sa le dea cu palma in casa si sa tipe cat il tinea chelia ca tipul acela nu avea casa tencuita, sa multumesc pentru cei 25% taiati si ca oamenii din Romania sunt o urgie pentru el si aceasta tara.
Sa nu uitam totusi de sclavii lui Basescu care se afla printre noi, la care chiar daca li se taie si 90% din salariu ei tot il aclama ca fiind un Mesia adus pe acest pamant romanesc ca sa faca dreptate.
Nu in ultimul rand incompetentei guvernului care are legile bine puse la punct si le respecta ca pe poporul roman.
Si in ultimul rand pentru ca el se ia de gat cu Putin ca sa ii arate cine este seful, si ca refuza orice sfat al FMI (care totusi dupa ce ca sunt cei mai tari in economie si practic “a face bani”) de a ne pune pe picioare.
Cam atat aveam de zis.
De Alex pe 18 August 2010 la 00:54 (#)Adaugă Comentariu!