Crine, trezeşte-te odată! Mic îndrumar…
De: Victor Ciutacu - Categoria: Polemici PoliticeInspirat de emisiunea de aseară de la Realitatea, am câteva mici sugestii pentru candidatul PNL la Preşedinţia României. E perfect liber să ţină cont (au ba) de ele.
1. Când participi la o execuţie politică la tv, asigură-te că nu-i a ta. Dacă totuşi eşti masochist, încearcă să ajungi la timp, să nu se apuce ăia să te toace-n lipsă.
2. În campaniile electorale, măreţul CTP simte nevoia să fie decisiv, ca să ne spună după aia un întreg mandat că el ne-a pus preşedintele (mă rog, aici are o controversă perpetuă cu Cristoiu, da-i priveşte pe ei). Exact asta a făcut şi aseară.
3. Când te duci la o ţigănie, dacă te respecţi ca viitor preşedinte ce-ţi închipui că vei fi, nu te scoate nimeni la tablă, nici la cunoştinţele de limbi stăine, nici la absenţe, nici la unghii sau la lungimea părului. Regret să de dezamăgesc, dar Băsescu n-ar fi acceptat o astfel de probă decât dacă ar fi aranjat el înainte.
4. Dacă n-ai aflat, îţi spun eu că, în această campanie electorală, Vântu vrea să-l dea jos pe Băsescu, dar ţine cu Geoană, nu cu tine. Te-ai dus fix în gura lupului.
5. În cazul în care nu vrei să urmăreşti al doilea tur al prezidenţialelor cu o bere-n faţă la tv, renunţă la a-ţi închipui că vei reuşi având în echipa de campanie toţi ţărăniştii reşapaţi pe care ţi-i bagă Orban pe gât. Dacă erau buni, îl ţineau pe Constantinescu la Cotroceni încă un mandat, nu-l ajutau să-l învingă structurile.
6. Ludovic, nu ştiu dacă a ajuns la urechile tale, abia aşteaptă să-ţi frângi gâtul ca să se înscăuneze el. D-aia nici nu aveţi bani la partid, că stă aşezat cu curul pe ei.
7. Oligarhul Dinu, din cauza căruia te-njură toţi, în loc să-ţi dea parale, ţi le mai şi cheltuie (prin agenţia lui, că trebuie să trăiască şi Diana Flutur) pe alea puţine de care ai aflat că există. Ziarul lui, care oricum nu face două parale, şi-a anunţat non combat-ul. Poate, totuşi, te pune pe coperta cărţilor fără drepturi de autor.
8. Nu mai spune niciodată, nici măcar în glumă, că-l pui prim ministru pe Tăriceanu. În ochii pulimii, Călin e câh. Plus că te urăşte şi-l cauţionezi gratuit.
Cam atât, bătrâne. Citeşte rândurile astea în paralel cu sfaturile primite de la impotenţii profesional care te înconjoară. Dacă mesajele diferă, sfatul meu prietenesc e să le dai două şuturi în cur şi să le urezi reîntoarcere plăcută la unităţile militare care i-au detaşat la PNL. Dacă ieşi preşedinte, trece-i în rezervă.

219 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Indiferent de simpatii-antipatii nimeni nu merita nici sfaturi , nici sprijin pe gratis . Pare mic si nehotarat pentru un razboi atat de mare. Poate ca vrea doar sa chibiteze si sa negocieze niste procente la turul 2. Amatorii cu asta se ocupa. Ranjetul satisfacut al ctp-ului spunea destule
De Mos Califar pe 14 May 2009 la 16:14 (#)dat dracu` asta a lu` Ciutacu,si cum le stie el ca un om mare.Cine stie ce lucruri iti scapa..
De Sadd pe 14 May 2009 la 16:17 (#)Mama, ce frumos i-ati zis-o.
De Stefanescu Vlad pe 14 May 2009 la 16:20 (#)As vrea sa sper ca emisiunea de aseara a fost un concurs de imbarligaturi care in mod normal ar trebui sa-l trezeasca la realitate.Altfel ne distrugem cu totii neuronii, fara motiv.Sper ca si-a invatat lectia si va proceda in consecinta.
De Marius Mina pe 14 May 2009 la 16:21 (#)Domnule Ciutacu, eu nu stiam ca o conditie necesara pentru functia de presedinte este buna cunoastere a lb engleze ( sau oricare alta limba straina ). Daca nu ma lasa memoria, exista un intreg staff ( foarte bine platit ) care se ocupa cu detalii de protocol si un numar de translatori avizati.
CeTePe a fost dea dreptu’ marlan.
De Stefan pe 14 May 2009 la 16:26 (#)a parut cam defensiv crin antonescu…o fi de vina prezenta ,cica, intimidanta a ctp-ului?!
De chewbacca pe 14 May 2009 la 16:27 (#)perfecta dreptate!!! aseara mi-a fost mie jena si am schimbat repede canalul. dar sper sa invete din experienta asta usor penibila.
De che pe 14 May 2009 la 16:28 (#)cand esti cu cetepeu’ trebuie sa fii si tu cetepist, altfel te haleste cu fulgi cu tot.
a propos! eu sunt de acord cu tariceanu prim ministru!!!
C’est dommage. A cam dat’o'n bara Mister Crin. Era cat pe’aci sa ia in nov. un vot de la mine.
De w.r.v pe 14 May 2009 la 16:30 (#)Ceea ce i-am imputat instant aseara a fost ca s-a apucat sa critice guvernul Tariceanu. Nu destul il critica Boc ? NU E BINE !!!
Si apropo de taranisti si abilitatile lor ->
Care-i cel mai bun lucru pe care l-au făcut ţăraniştii? Canalul …
De Fuck You, Tovarasi ! pe 14 May 2009 la 16:32 (#)deci în concluzie să nu se mai ducă la astfel de ţigăneli. Zic şi eu.
De YODA pe 14 May 2009 la 16:34 (#)DOmnule Ciutacu, ați răspuns tuturor frustrărilor pe care mi le-a provocat emisiunea de aseară, de la Realitatea. Mai scuturați-l ,din când în când, pe prezidențiabilul Antonescu, pentru că ceilalți îl vor călca între picioare.EXCELENT DEMERSUL DVS.!
De GEORGIANA P. pe 14 May 2009 la 16:39 (#)Si eu m-am mirat ca Antonescu a intrat in jocul de 2 lei condus de Treningurist.
De sandman pe 14 May 2009 la 16:39 (#)Iar in privinta lui Orban, deja in mintea mea e pe cale sa-l surclaseze pe Zeul Somnului cind vorbeste. Adica vorbeste mult si nu spune nimic.
Dle Ciutacu,
in dubla mea calitate, de cititor al dvs si de viitor votant al dlui Crin Antonescu, daca-mi permiteti, as mai avea si eu unele adaugiri … putine dar, zic eu, decisive… la urmatoarele puncte :
pct. 5) …nu numai taranistii resapati fac “sila” PNL-ului ci si securistii/informatorii gretosi, multi, resapati sau nu, care tin din 1991-1992 acest partid sub un bocanc greu, spilcuit insa cu un papion european. Fie vorba intre noi, liberalii ar trebui sa-i faca cel putin un bust daca nu o ecvestra dlui T. Basescu in curtea raposatului Gh.Gh. Dej.
pct.6) … intr-o anume perioada de timp si dupa un anume eveniment din viata domniei sale, dl Orban a facut niste vizite neasteptate si niste plimbari neplacut de dese pe aleile Cotrocenilor… si nu cred ca vroia sa asculte cucuveaua, desi gurile rele spun ca va face un joc similar cu cel facut de catre dl Geoana in PSD.
pct.8) … singurul mod de a-l invinge pe actualul presedinte al Romaniei este, evident, cu propriile sale arme… Nu ma refer aici la limbaj, charisma, discurs sau reflexe ci la modul de actiune. Intr-un mod care poate parea paradoxal dl Crin Antonescu il poate invinge pe dl Traian Basescu numai cu ajutorul acestuia din urma.
Prin urmare, suparati-va cat mai repede (public) pe dl Patriciu care oricum v-a intors profilul si razganditi-va in numirea dl Tariceanu ca prim ministru. Eu v-as sugera sa propuneti aceasta functie dlui M. Isarescu.
REMEMBER : de maine, TARICEANU nu trebuie sa mai fie in echipa dvs.
Dupa ce ca aveti f. putina sustinere, spre deloc,(si aici nu ma refer la sondaje), dvs va permiteti sa aveti in echipa oameni care vor sa va gatuie !!??
Treziti-va !!! … mai aveti vreo 6 luni !
Altfel nu o sa ajungeti in turul II si nu o sa faceti decat o Duda mai mare .
In rest, multa bafta !
De Bogdan M. M. pe 14 May 2009 la 16:45 (#)peeeerfect,asa trebuie sa fie prietenii la ceas de cumpana.
De mihail pe 14 May 2009 la 16:49 (#)Sa-ti spuna adevarul gol-golut.Cu orice risc.
Pai cine-l consiliaza? Nu B. Teodorescu? E acolo…in familie
De Epicur pe 14 May 2009 la 16:50 (#)100% de acord cu tine.
A vazut faza cu testul de franceza pe care l-a picat cu 10.E ca si cum la trimis dupa tigari si culmea ….a si plecat.
Asta e mai rau ca Base dat de Berlusconi cu mana.Parerea mea…
Victore omul asta nu are si el un consilier,ceva…si cand ma gandesc ca vreau sa-l votez…offff doamne.
p.s.
De sorined pe 14 May 2009 la 16:58 (#)ratkomladic(nu, nu e o coincidenta….running number for sha1 password)
eu nu stiu ce a fost pe Realitatea… la ce ora a fost emisiunea?
De Cristi pe 14 May 2009 la 17:06 (#)Eu m-am delectat cu Sinteza… sorry!
Cred ca asta face un om atunci cand vrea sa’si ajute un prieten !
De [D][S][N] pe 14 May 2009 la 17:14 (#)Incantata, ca i-ai dat acelasi sfaturi pe care i le-as fi dat si eu. Incantata ca proasta, fiindca faptul s-a consumat. Ca sa dai proba la franceza in fata CTP-ului, trebuie sa te asiguri de franceza lui, in prealabil.
De renata pe 14 May 2009 la 17:14 (#)Nu franceza i-a testat-o CTP-ul, ci prezenta de sprit. La prezenta de sprit, Crin a dovedit ca nu ia nota de trecere.
Daca nu cer luna de pe Cer, domnule Ciutacu… ce parere aveti de proaspata si “autentica” admiratie a dlui Cristoiu, fata de “induiosatoarea” EBA?
In ce priveste consilierii de campanie , au fost alesi cu mare “grija”. Daca continua cu ei o sa-i multumeasca Geoana cand va ajunge in turul doi si Basescu cand va castiga finala. Daca se bazeaza pe nulitati ca Aurelian Pavelescu si-l mai lasa sa se prostitueze pe sticla in numele PNL , e de bine, fereasca D-zeu de mai bine.
De Marius Mina pe 14 May 2009 la 17:15 (#)Nu am informatii despre performantele firmei de consultanta care se ocupa de candidatul Antonescu dar analizand prestatia de pina acum , n-am cum sa nu le transmit felicitari din cauza mea pentru succesurile multiple.
Sunt convins ca le-ar prinde bine o vacanta prelungita .Daca as fi in locul lui Crin Antonescu le-as cumpara pe banii mei “one way ticket” to nowhere.
Da, dupa un discurs excelent in Parlament, prilejuit de motiunea de cenzura, sa mergi la propria ta executie, te pune pe ganduri. Cine este sfatuitorul d-lui Antonescu? Eu l-as trimite in origini cu picioare in fund, daca m-as numi Crin Antonescu.
Totusi, mai este destul timp pana la alegerile prezidentiale, este bine ca o asemenea gafa vine acu, in acest moment.
De Garcia Muerte pe 14 May 2009 la 17:16 (#)Antonescu s-a facut de ras la emisiune. Sa nu-i mai gasim scuze
De Robert pe 14 May 2009 la 17:21 (#)Crin Antonescu pare prea naiv pentru ‘razboiul’ acesta :> Mare pacat ca nu candideaza Sorin Oprescu. Avea sanse uriase sa-l detroneze pe Basescu. Si aveam si noi sperante de un presedinte care va schimba ceva. Eu nu cred ca voi merge la urne pentru ca nu am cu cine sa votez. Crin este prea naiv iar restul nu merita sa fie alesi. Apropo, sfaturile astea sunt date doar pe blog? sunt curioasa daca vor ajunge si la Crin :>>
De Nu.sNormala pe 14 May 2009 la 17:25 (#)Te contrazic Victore.Vantu ar trebui sa-l certe pe CTP ca i-a deschis mintea de poet lui Crin,l-a dat cu fruntea de pragul de sus si i-a mai tras si presul de sub el sa cada cat mai rau.O lectie de Campanie asta i-a dat ca un profesor batran si caruia i se r5upe de viata unui tanar extrem de talentat dar care s-a culcat deja pe laurii cresterii in sondaje.
De Johnson pe 14 May 2009 la 17:26 (#)In rest ai dreptate dar la capitolul CTP cu sau fara buna intentie a acestuia Crin si-a luat o lectie de viata in campania cea mai grea posibila din viata lui.de-acum cred ca stie ce are de facut.
eu cred ca se gandeste la o vacanta, deja a “tras” prea mult.
De remi pe 14 May 2009 la 17:27 (#)1-7 perfect de acord. La 8 sfatul e bun dar argumentatia-i riscanta, ca risca sa ajunga in extrema cealalta.
De parvan pe 14 May 2009 la 17:29 (#)Crin are nevoie de toate “targeturile” pe care le poate strange, si daca ar fi sa aiba sanse ele vin din strangerea mozaicului … in care admiratorii lui Tariceanu sunt o piatra mare. Stiu teoria ca ar fi deja captivi si oricum nu vor vota cu altii … dar asta e valabila doar la vot … pana atunci Crin are nevoie de sustinatori in populatie … iar astia care combat pentru fosta guvernare/actuala opozitie … sunt al dracu de importanti.
PS…..Sa continue sa mearga in gura lupului,sa invete4 sa-l invinga…acolo se castiga electoratul,in conditii vitrege,potrivnice,acolo este perceput ca va fi capabil sa ocupe cel mai inalt post in stat si mai putin i-ar fi de folos Sintezele acolo unde are de “luptat” cu libidinoseniile gretoase ale lui V.Stan si noncombat-ul celorlalti…
De Johnson pe 14 May 2009 la 17:30 (#)
) mda
De andrada pe 14 May 2009 la 17:32 (#)Am vazut azi o secventa din emisiunea de aseara. Secventa cu limbile straine… CTP e debusolat rau. Daca CTP are impresia ca un presedinte trebuie sa fie un lingau(asa cum e el pe la Realitatea) pe la alti omologi vorbindu-le limba e vai steaua lui. Eu, personal, consider ca e sub demnitatea unui presedinte sa vorbeasca in cadrul unor intalniri oficiale alta limba decat cea materna. I-a vazut cineva pe Putin, Sarcozy, Berlusconi, Bush, Obama sa vorbeasca o alta limba decat limba lor materna? Eu nu i-am vazut.
De Cetateanu' Turmentat pe 14 May 2009 la 17:32 (#)nu face fata!sa-si tina estetica politica si intentiile bune pt. cand ajunge la Cotroceni;pana atunci are nevoie sa fie pervers.cu samuraii te bati ca samuraii,cu banditii ca banditii(sau asa ceva).imi pare inapt pt. politica romaneasca.daca nu vrea sa se murdareasca sa se-apuce sa scrie carti.si daca ajunge la cotroceni mi-e ca are soarta lu’ constantinescu.suntem vai de capu’ nostru,n-avem politicieni ori care sunt adevarati sunt lichele.
De gavril pe 14 May 2009 la 17:36 (#)Corect! Absolut corect! Daca nu isi ia niste consilieri de isprava si nu asculta de sfaturile tale e un mare chibit, din pacate….. Dintotdeauna am spus ca Orban e un ticalos care joaca la mai multe capete. Cu ce nu am fost de acord a fost executia lui realizata de Turcescu%co. Da’ poate ca merita….
De cineva pe 14 May 2009 la 17:37 (#)Am vazut si eu emisiunea si pot sa spun ca am fost deceptionat.Imi aduc aminte ca intr-o emisiune mai veche,Basescu l-a pus la punct pe CTP din doua propozitii !
De tony pe 14 May 2009 la 17:38 (#)Da’ si noi sintem un popor de masochisti!Vorba ceea ” Unde-i bine, nu-i de mine, nude-i rau , hpo si eu!” CTP-ul e din ce in ce mai diabolic.
De Mihaela Petrescu pe 14 May 2009 la 17:38 (#)Sper ca Antonescu sa-ti citeasca si sa-ti urmeze sfaturile! C-ai facut-o pe gratis, treaca de la tine! De unde dai, Dumnezeu iti da.
Si uite-asa ti l-ai pus pe Orban in circa
De Euglena Verde pe 14 May 2009 la 17:40 (#)Cred ca dumneata ai fi un bun consilier de campanie !
De romania inedit pe 14 May 2009 la 17:43 (#)bune sfaturi! poate baga la cap.pana in toaman mai e, dar daca mai face o ,,figura” ca aseara nu-l voteaza nici talibanii lui
De olimpiu pe 14 May 2009 la 17:45 (#)inca mai cred in el
De mojicu pe 14 May 2009 la 17:46 (#)dupa ce am avut un comunist (de vreo 3 ori), un geolog cu roca in loc de creier, iar acum un marinar betiv, ne mai trebuie si un papagal aiurit ca asta. e cel mai prost om politic de la “miscarea populara” incoa. trezeste-te tu, “batrane”! chiar esti spam-at de toti si nu ai gasit decat astuia sa ii face reclama? Atentie: nu zic limbi!
De Octavian pe 14 May 2009 la 17:49 (#)problema ta Victore, este ca esti prea lucid .. si din pacate vezi lucrurile asa cum sunt .. de asta nu trebuie sa devii presedinte macar pentru o zi – te-ar lovi cea mai cumplita depresie si cel mai oribil sentiment de neputinta. cat despre crin – subscriu 100% la observatiile tale.
De cola pe 14 May 2009 la 17:49 (#)Si ce daca s-a dus in gura lupului?…daca este asa bun cum se pretinde, nu ar trebui sa conteze…
De Andrei_viitor_jurnalist pe 14 May 2009 la 18:04 (#)victor: manca-ti-as, cel mai bun text pe care l-ai produs EVER. crezi ca va ajunge sa fie citit de destinatar? si daca da, cu ce efecte?
De brazvan pe 14 May 2009 la 18:04 (#)Poate ma insel, dar nu erati dva un aparator al lui Orban acum ceva timp?!
De un cititor pe 14 May 2009 la 18:15 (#)golanii astia de la tv rad de Crin … adica il ametesc si-l pun in situatii penibile! sa le fie rusine alora de sunt platiti ca sa-l invete sa se eschiveze!
De Ionut pe 14 May 2009 la 18:15 (#)Ideile sunt interesante, tonul e cunoscut – agresiv, percutant, prinde bine in ochii cititorilor. Totusi, ce spui nu prea are aplicabilitate / sens…
De alcatraz pe 14 May 2009 la 18:17 (#)1. Misto panarama; dar cam degeaba.
2. Asa, si? Sa nu se mai duca la confruntari cu CTP? Sau ce? Sa-si sparga creierii si sa-si distruga noptile intrebandu-se ce-l va intreba CTP-ul? Mai toti jurnalistii vor sa fie decisivi.. si nu doar in preajma alegerilor. Asta ti-o zic eu, tot pe gratis. Poti sa tii cont de ea, au ba. Dar nu i-ai zis omului nimic nou.
3. A iesit bine pana la urma “tigania”. Partea mai nasoala a fost, e drept, vulnerabilitatea pe care a lasat-o sa se intrevada. Dar, si asa, poate refuzul Basescului intr-o situatie similara ar fi fost mai dezavantajos, ar fi picat mai rau. E greu sa fi reusit Basescu sa iasa bine dintr-un astfel de refuz.. Deci.. Si ce daca Basescu ar fi facut altfel?
4. Asa si? Oare n-o stie si el? Crezi c-ai descoperit America? Ca e mare si fina analiza ideea asta? Si ce sa faca? Sa nu se mai duca la Realitatea? Intra in turul 2 numai cu prezenta la Vorbe grele o data la doua saptamani?!?!?!?! Si daca Vantu vrea ce vrea, si ce? Ii spune la ureche lui CTP ce sa intrebe? Parca Voiculescu lamurise care e ideea cu jurnalistii cu personalitate..
5. Daca tot dai sfaturi si-i faci pe altii resapati, de ce nu te pui tu consilier principal in echipa lui Crin? Daca nu vrei / accepti de ce mai bine nu taci?
6. Asa merge politica. Care e marea filozofie. Orice vice de-abia asteapta sa-ti rupi gatul, decat doar daca nu e tactu sau mata.
7. Daca vrei sa ataci “Adevarul” mai bine scrii un post separat, nu te spargi in figuri cu sfaturi de mare clarvazator la doua capete.
8. Corect. Insa omul s-a delimitat treptat. Dupa ce a spus asta a declarat ca Tariceanu a fost cam larg la punga. Intr-o saptamana o sa-i dea mai mari motive sa-l urasca…
victoras am impresia ca-ti cam place culoarea rosie
De sorinaccio pe 14 May 2009 la 18:23 (#)M-ai surprins, Victor Ciutacu! Sunt sfaturi de campanie de care Crin ar trebui sa tina cont. Crin are sanse mari, dar trebuie sa fie atent si la oamenii din jurul lui, nu doar la adeversari.
De Mălăelea Daniel pe 14 May 2009 la 18:28 (#)Buna dupa amiaza
De ozzy osbourne pe 14 May 2009 la 18:34 (#)Corecte observatii, dar imi permit o mica observatie la pct.4:
Nu stiu cu cine Vantu, dar Antenele “e cu Geoana “clar – asa cum a decretat dealtfel mogulul la Gabi Firea in emisiune; din discursul lui Crin la lansare, Antena 3 a dat fix trei propozitii; pe Prostanac il dau de 3 ore!!!
Crin e slabutz. Si fricos. Asta e…
Examenul pentru un prezidentiabil il treci – ne place sau nu – avandu-l in fata pe Cr.T.Popescu, indiferent de cat de sonat, bolnav de inteligent sau arogant ar fi acesta. A fost intr-adevar penibila proba cu limbile straine, dar si mai penibila panica de pe fatza lui Crin, altminteri un tip care a demonstrat ca se descurca la faulturi politice. CTP ii stia vulnerabilitatea (probabil ca mai stie si de altele) si a exploatat-o fara mila.
Pana la urma, candidatul care:
a) va sti sa-i raspunda lui Popescu ce merita;
b) va avea forta si prestanta sa nu se lase umilit de tot felul de provocari tipice unui sef de cadre;
c) nu va dori sa-i castige simpatia, facandu-l astfel sa priceapa ca nu el pune sefii de stat in Romania, ci, eventual, altii;
d) va refuza sa fie ipocrit si sa-i cante in struna la toate accesele de Mare Preot al Moralitatii;
e) va reusi sa-l determine pe CTP sa se simta mic, si care
f) il va testa pe CTP la capitolul “tavaleala”, fara sa faca uz de stilul lui Vadim,
acela va arata ca are o statura prezidentiala veritabila.
De Levan pe 14 May 2009 la 18:34 (#)[...] secundat de treningurist. Superb. Minunat. S-a lasat tintuit in postura elevului scos la lectie. Ciutacu scrie minunat despre asta. Ma gandesc ca, dupa ce a dat probe la limbi, urmeaza pesemne testul la [...]
De Mircea Badea » Blog Archive » Crinul ca o papadie pe 14 May 2009 la 18:38 (#)O spun cu toata simpatia, si fata de tine si fata de Crin, pe care, daca nu face vreuna chiar nefacuta, am sa-l votez: cred ca te dau banii afara din casa, altfel, pentru sfaturile astea, oricat de prietenesti, ar fi trebuit sa ceri o remuneratie babana. Ca de la alde Roman si Pavelescu n-o sa primeasca in veci altele mai bune…
De P. Baricade pe 14 May 2009 la 18:43 (#)Mă uit siderată la tv.Nu știu ce să cred…Este lansarea lui Geoană sau imagini de la al XIV-lea Congres al PCR? Geoană este umbra lui Ceaușescu la Romexpo…Ăștia nu au înțeles nimic, nici după aproape 20 de ani. Mi-e frică și silă de ceea ce văd. Cum își imaginează ei că Geoană va ajunge vreodată președintele României ? Hai, Crinuț, trezește-te, că avem treabă…
De GEORGIANA P. pe 14 May 2009 la 18:45 (#)Domnu’ Ciutacu si mie îmi era frica ca Antonescu se fasaie, am scris la Mordechai pe blog când a preluat conducerea PNL. Da nu visam ca aşa pe repede înainte!. Oricum din lipsa de opţiuni rămân la el, da daca recidivează rămân la “vot canci”!!!
De lol pe 14 May 2009 la 18:46 (#)asta e cpt nu ctp, chiar capt.
De luci pe 14 May 2009 la 19:00 (#)Antonescu e de mamaliga, cu el sigla PNL-ului ar trebui intoarsa la 180 de grade astfel incat sageata sa arate sensul corect, adica in jos.
De DanBruma pe 14 May 2009 la 19:03 (#)Dacă aş fi Crin, aş tipări asta şi aş reciti-o de 5 ori pe zi.
De Lady2bug pe 14 May 2009 la 19:15 (#)Domnule Victor Ciutacu, aia cu pivo dinainte e mortală
)
De Sibilla pe 14 May 2009 la 19:19 (#)Uite d-aia vă iubim, sunteţi unic şi gata, cât despre călin, eu una mucles, deocamdată şăd şi cujet iar lada de pivo o păstrez s-o beu rece când or zbura-n spaţiu timp şi călin şi jioana…
Succes vă doresc şi să nu vă schimbaţi, stimă şi respect !
Sibilla
Sunt sfaturi de bun simt, doar ca domnul Antonescu mi se pare complet nepregatit pentru campanie si prost sfatuit, adica bine, dar nu pentru dumnealui. Chestia cu Tariceanu mi se pare de la prostie in sus. Chiar asa naiv sa fie?
De amorphis pe 14 May 2009 la 19:21 (#)Ciutacule esti tare(scuzama pentru tutiala)!Daca Crin vrea sa tina seama de aceste sfaturi este perfect si-l va ajuta,daca nu nu.Ce a fost aseara sper sa nu se mai repete-executie in direct.Cum sa-i accepti CTP-ului sa te examineze?? trebuia sa-i spuna lui sa vorbeasca in engleza( o vorbeste aproape la fel ca Basescu- la accent ma refer_). Nu-l lasa singur Victore. Domnule Crin Antonescu eu unul va votez dar daca mai spuneti ca va fi din nou Tariceanu prim ministru nu aveti decit sa va descurcati. Fiti mai razboinic si dur,indiferent de ce ziarist aveti in fata.
De santinela pe 14 May 2009 la 19:25 (#)Ma bucur sa vad ca, in sfarsit, te pronunti, si o faci si public. M-am tot intrebat de ce nu zici nimic referitor la startul ratat al dlui Antonescu. Am sperat c-o faci in particular.
Cat despre Cetepeu, nu stiu daca e neaparat rau intentionat. Pare, mai curand, un caz de hipercorectitudine cu usoare accente patologice. Daca dorea sa o faca pe profesorul, putea sa-i dea, de incurajare, nota mare, nu sa coboare militaria din pod. Poate experienta de aseara il va ajuta pe dl Antonescu sa-si asume odata rolul de lider, si nu doar pe cel de deputat chiulangiu.
De Homo scelerosus pe 14 May 2009 la 19:33 (#)Astazi am avut prilejul sa-l cunosc personal,sa dau mana cu el.Sunt de acord cu ceea ce spuneti dumneavoastra,as mai avea ceva de adaugat si eu ,daca imi permiteti.E posibil ca Tariceanu sa il urasca.Eu ,daca as fi in locul lui Crin Antonescu,l-as ataca in continuare pe Basescu(nu am vazut astazi atacuri la adresa lui),pentru ca exista o anumita tactica din partea PSD-ului,in sensul ca Geoana,printr-o ipocrizie neobisnuita,incearca sa ii ia locul lui Crin de opozant al lui Basescu,chiar daca in fapt se pupa cu asta la guvernare.Crin Antonescu are carisma,are priza la femei.Daca se enerveaza femeile din tara asta si se duc la vot,il dau jos pe Basescu.Am sa va explic ce s-a intamplat aseara,pentru ca am vazut emisiunea.Daca reusiti sa luati legatura cu Crin,va rog sa -i comunicati acest lucru.Se incearca acelasi lucru care s-a incercat cu guvernul liberal:nu esti suficient de bun!Va amintiti?Este o tactica simpla de manipulare a omului din fata ta.Poate sa fie un om valoros,dar daca vrei sa il domini,incerci sa il faci sa se simta vulnerabil.Asa se explica atacurile ipocrite ale CTP-ului,care ,daca imi amintesc bine, a primit ani la rand niste premii de mare jurnalist,etc.Haideti sa va spun punctul meu de vedere in legatura cu ce s-a intamplat aseara ,coroborat cu o alta secventa pe care am urmarit-o scarbita.Ceausescu,pe vremea lui ,daca vroia sa i se ridice osanale,dadea oleaca de ,,firimituri” la cate un jurnalist,uite asa reusea dupa aceea sa aiba aplaudaci.Cam in aceasta postura este CTP-ul ,a carui parere nu ma intereseaza.Cea de-a doua secventa este in legatura cu Traian Basescu.Acesta a servit la un moment dat niste branza,daca nu ma insel,iar in gratitudinea lui,a servit-o si pe o jurnalista.Aia,a acceptat si s-a topit toata,pentru ca marele Basescu s-a sinchisit sa ii dea si ei o firimitura.Dupa aceea,Basescu a oferit branza si unui copil.Stiti ce a facut copilul?L-a refuzat.Superba faza!Extraordinar copilul si idioata,ca sa nu spun mai mult ,jurnalista.
De Irina pe 14 May 2009 la 19:33 (#)Da Victor,CTP-UL e geniul din lampa:-)
De mery pe 14 May 2009 la 19:36 (#)Hm, să vedem ce face domnul C. Antonescu acum… ascultă sau nu astfel de sfaturi?!
De mosser pe 14 May 2009 la 19:45 (#)Iti dai seama,sa castige Crin prezidentialele,cu atat mai mult isi iau toti sabotorii multa UE?Asa ca pune si tu osul la treaba si scrie mai des pe tema asta,nu de alta da blogul tau e accesat in toate redactiile din romania in draci.
De mery pe 14 May 2009 la 19:47 (#)Foarte adevarat! si mai cred ca Ludovic este la ora asta, adevaratul presedinte PNL, mai ales la nivelul organizatiilor locale! Dar poate asta s-a si dorit. Tu la prezidentiale, eu sef la partid!
De maria pe 14 May 2009 la 19:49 (#)As fi dorit sa vorbesc despre aceste lucruri cu domnul Crin Antonescu,dar situatia a fost de asa natura ,incat nu am avut cum.In plus,sunt o straina pentru el,m-ar fi privit ciudat.Daca dumneavoastra veti binevoi,imi voi da cu parerea in legatura cu ceea ce ar trebui sa faca Crin Antonescu,pentru a castiga.In fond si la urma urmei,daca tot am fost ,, consilierul” din umbra al lui Tudor Chiuariu,nu vad de ce nu l-as ajuta si pe Crin Antonescu.
De Irina pe 14 May 2009 la 19:51 (#)Eu unu te-as luat sef de campanie…dar eu nu catindez
De Butu pe 14 May 2009 la 19:52 (#)Imi este foarte clar dupa ce am urmarit respectiva emisiune ca domnului Antonescu ii trebuie un stuff de campanie foarte dur (in locul stufului de balta existent la ora asta care probabil se milogeste pe la televiziuni pentru o emisiune si-l lasa la gura versatilor din media, fie ei bine sau mai putin bine intentionati).
De Geo pe 14 May 2009 la 19:53 (#)Domnul Antonescu a avut impresia, nu stiu daca sugerata sau nu, ca se duce la o sezatoare politica si a dat in schimb peste doi samurai (sau ronini, nu se mai stie in ultima vreme care ce este) de presa care l-au cam hacuit.
Domnul Antonescu stie istorie este clar, dar putin machiavelism….?
Si am pus virgula intre subiect si predicat…Frumos imi sade…
De Irina pe 14 May 2009 la 20:01 (#)Intrebare (mi-as dori tare mult un raspuns de la dumneavoastra domnule Ciutacu): Poate avea Crin sanse doar din aparitii bune pe “sticla”? 1. “Serviciile” ii sprijina clar pe Base si Geoana. Poate i-ar prinde bine lui Crin o vizita la “licuriciul” condus acum de un coleg de internationala. Asta a facut Emil la vremea respectiva (cu asta cred ca i-a linistit partial pe baietii cu “ochii albastii”).
2. Remarca lui Ursu (absolvent de franceza recomandat de CTP) ca franceza lui Crin e “aproape corecta” a fost o mare porcarie de discreditare spre intelectualii nevorbitori de franceza care oscilau spre Crin. Crin a vorbit aproape perfect nu aproape corect, si o spune unul care sta de ceva timp printre mancatorii de branza.
De gabi pe 14 May 2009 la 20:06 (#)offffffffff, tare mi-e frica, ca nu va tine cont de ce a-ti scris …
De dorinutz pe 14 May 2009 la 20:06 (#)Stimate domn Ciutacu,
Mi-as poermite sa adaug un mic amanunt pe care nu l-am remarcat in expunerea dvs. admirabil de concisa:
- Domnule Antonescu nu e moral sa candidati la o functie pe care nu o recunoasteti stiut fiind fapul ca va declarati regalist convins… Clarificati-va pozitia vis-a-vis de restaurarea monarhiei si apoi demonstrati ca va doriti cu adevarat sa va instalati pe scaunul prezidential…
- Domnule Antonescu incercati sa convingeti lumea ca puteti face nu doar sa clamati acest lucru. Doar portofoliul tineretului ocupat acum de fecioara din Petrosani nu convinge… La bataie, pe baricade, in lupte de uzura nu dupa poalele Noricai si tinut de mana de Orban puteti razbate…
In rest, multe succese…
De ion ionescu de la brad pe 14 May 2009 la 20:12 (#)Victor,
Nu am mai fost de mult pe aici.
Totusi, aseara, Crin, a avut o prestatie mult sub asteptari.
De ce o fi asa???
Sper ca tu stii mai bine!
Ai spus excelent in articolul tau pe la pct. 1 – 8.
Crin, parerea mea, a realizat cam in ce joc s-a bagat sau a fost impins.
Tinta e functia de prim-ministru, ministru de interne, sef al ANAf, etc.
Oare cine le vrea????
Au fost, mai sunt inca, uneori, pe la tine prin emisiune!!!!!
Cu stima,
Costi
De costi pe 14 May 2009 la 20:14 (#)Victor Ciutacu joaca la doua capete la fel si Vantu.
De oschy pe 14 May 2009 la 20:17 (#)Pentru V. Ciutacu mai puina analiza pe text si mai multa culegere de informatii si analiza.
Aparitii la Gadea mai rare pentru prgatire mai buna
Multumesc pentru trezirea la realitate.Nu a lui Antonescu ci a mea.In marea-mi naivitate tot pliveam si udam speranta incoltita.Privindu-l pe Antonescu incepusem sa sper ca poate avem leac.Mintea imi spunea ca gresesc dar inima mi se desfata cu sentimentul pe care nu-l mai incercasem de mult:nadejdea.Da’ a cazut bruma si s-a ofilit tot ce inverzise… Si tot nu ma pot abtine sa intreb:daca unul asteapta sa-si franga gatul,altul il uraste si inca unul refuza sa-l sprijine financiar si alte lighioane de prin partid cine stie ce-or mai vrea,atunci la ce mama dracului s-au mai apucat sa-l faca candidat(cacofonia e intentionata)?Doar ca sa-si mai bata inca o data joc de noi?Nu-i prea mare deranjul?
De anna pe 14 May 2009 la 20:18 (#)Hai ca suna bine indrumarul.
De Cezar pe 14 May 2009 la 20:23 (#)Emisiunea mi s-a parut ca o incercare de justificare vecina cu umilinta, a unui om care inca, nu se face cu nimic vinovat de cele rele din tara asta!
De ionut pe 14 May 2009 la 20:25 (#)Domnul Crin Antonescu nu trebuie sa-i dea explicatii domnului CTP, cel putin deocamdata, si nici vreunui alt jurnalist ori om, poate doar familiei!
Buna seara d-le Ciutacu,
Sunt bucuroasa ca i-ati dat aceste sfaturi.Poate e bine sau,dar are nevoie,ca nu are experienta sa lupte cu sacalii.
Sper ca d-l Petre Roman( am auzit ca e consilierul d-lui C.Antonescu)stie ce sa-l invete.Poate il aveti invitat intr-o seara si pe dl Petre Roman,sa vedem ce perspective are ca si consilier al d-lui C.antonescu.
Va doresc o seara buna!
Cu acelasi respect,
De IoanaP pe 14 May 2009 la 20:34 (#)IoanaP
daca el nu vrea , de ce nu-l lasati. Poate nu se simte pregatit. Poate vrea doar 20% sau 21%. Cred ca este pentru prima oara cand oferiti aceste sfaturi pe gratis. Nu merita, domnule Ciutacu.
De ionut pe 14 May 2009 la 20:40 (#)s-a dus si prietenia dumneavoastra cu Ludovic Orban.
De ionut pe 14 May 2009 la 20:42 (#)Tine minte trei cuvinte Crin Antonescu Presedinte
De ionut pe 14 May 2009 la 20:44 (#)Perfect adevărat. Nu prea-mi place nici mie partidul domnului Antonescu dar ce se întâmplă la Realitatea mi se pare abject şi pentru asta sper să le dedic o postare pe blogul personal în viitor (nu e reclamă, nici nu vă bazaţi pe asta că mi-e cam silă şi mi-e în mod sigur lene).
De Petru pe 14 May 2009 la 20:47 (#)Să trăiască şi ei bine! Ei deontologii. În mod special domnul Boda pentru că în responsabilitatea-i mare îşi dă seama, desigur, că are o penetrare foarte mare la popor prin intermediul TVR (da, “penetrare” e folosit tendenţios aici; precizez asta să nu-şi chinuiască portocalii neuronul).
cred ca este ultima lui sansa sa urce mai sus….!!! daca si acum o mai comite cu parere de rau…..nu merita sa ne conduca…..
De Puiu pe 14 May 2009 la 20:48 (#)
De Bogdan.M.M pe 14 May 2009 la 20:51 (#)Dle Ciutacu
am observat ca nu prea v-a placut scriitura mea… asa ca incerc un copy/paste :
” Mama, ce frumos i-ati zis-o “.
Multa bafta !
Dupa timiditatea feciorelnica a lui crin, revarsarea de aplauze, urale, steaguri si discursuri rosii de la pavilion, a venit ca un dus rece! Ma tem ca bietul baiat a mai pierdut din si asa putinele procente! Personal nu-nghit gogosile lui geoana, oricat de tavalite prin zahar si ciocolata electorale ar fi! Unii insa, ca si la 2004, au o placere suspecta din a pune botu’ la minciuni, deci bietul baiat ar face bine sa plece urechea la sfaturile prietenesti!
De alien pe 14 May 2009 la 20:52 (#)Imi place Crin Antonescu si-l voi vota. Geoana va fi insa presedinte! Se fac pregatiri intense: faina, ulei, purcei (stie hrebe), caramida, ciment etc. Aproape nu conteaza ce se mai intimpla in rest!
De dRobert pe 14 May 2009 la 21:03 (#)LA MULȚI ANI , D-LE CIUTACU ȘI SĂ AUZIM DE…TINE!!!!
De GEORGIANA P. pe 14 May 2009 la 21:03 (#)Ca fost taranist si cunoscator de baieti asa e, ai perfecta dreptate. Ca emigrant de trei mandate ma-ntelegi de ce-l votez pe Radu Duda?
De Je pe 14 May 2009 la 21:04 (#)Eu de frustrare m-am apucat sa scriu pe Facebook despre emisiunea Realitatea. Si nu cred ca o sa mai scriu multe. Ce sa zici de un candidat la Presedintie care nu are site web si care pina acum nu pare sa aiba pe nimeni in pas cu vremea care sa-l sfatuiasca. [Obama: Blackberry plus cool&fresh plus campanie militareasca (teleprompter, da) fara zburdalnicii sau fisticeli 'spontane'= succes]Prost la raspunsul cu procedura lansata de Comisie pentru deficit (doar in Romania si alte nouvenite mai intereseaza pe cineva. uneori deficitul e necesar), dureros de penibil la raspunsul cum ca da, am gesit, dar e o formalitate sa fii prezent in Parlament cind esti deputat si sa te asiguri ca ai tai voteaza bine cind esti sef de grup, plus discursul in franceza. Pe mine m-a durut. Nici nu stiu daca mai sunt de unde, resurse si inventivitate si profesionalism, ca sa faca o campanie buna. Va multumesc ca ati scris despre asta, domnule Ciutacu! Din pacate mi-a trecut si mie prin minte ca pe Basescu nu-l puteau incolti asa.
De C.M. pe 14 May 2009 la 21:05 (#)Si, btw, n-ar strica sa-si schimbe hair-stylistul si sa faca un coaching de limbaj corporal. Am mai scris, cred, ca sta cu mina la gura sau pe fatza mai tot timpul). I rest my case.
La multi ani pentru maine,bai Ciutacule.Esti cu exact un veac peste mine dar la ,,scoala” suntem egali.Ha ha.Te pup,pa.
De mihai 4 pe 14 May 2009 la 21:08 (#)Pot sa zic doar atat,aoleuuu,cu toate ca inca am sperante in Crin Antonescu,aseara am fost dezamagit si daca continua tot asa multi isi vor schimba optiunea electorala si multi nu se vor duce la vot.Domnul Crin Antonescu trebuie sa inteleaga un lucru,daca vrea votul meu,trebuie sa ma convinga sa-l dau si asta o face daca simt ca este altfel de candidat la presedentie,trebuie sa stiu de ce vrea sa fie presedinte,trebuie sa stiu ce vrea sa faca pentru Romania noastra,trebuie sa stiu cu ce forte politice conlucreaza eficient la revenirea in normalitate a tarii,trebuie sa-i vad echipa de sustinatori in actiune,deocamdata il vad singur cand si cand cuvantand pe ici colo.Multi oameni i-si pun sperante in el si inca sunt dispusi sa-i acorde incredere,dar sa nu uite domnul candidat ca increderea se castiga si nicidecum nu este un cadou cazut din ceruri,deci domnule Crin Antonescu incearca sa intri cinstit la sufletul romanilor si sa le pastrezi increderea,nu sa-i dezamagesti.Domnule Victor Ciutacu LA MULTI ANI si fiindca il vad alaturi pe Madalin Voicu ii doresc bafta,iar de la domnul Ciuvica,ca de obicei asteptam vesti.
De ORASAN IOAN pe 14 May 2009 la 21:09 (#)Offtopic:
De Mordechai pe 14 May 2009 la 21:11 (#)La mulţi ani, bre, tonomate! Hai să fiu eu primul care ţi-o spune.
bune sfaturi
crezi ca le va urma?
LA MULTI ANI pt ziua de maine
De george pe 14 May 2009 la 21:11 (#)Ai dreptate Victor.Pacat ca in jurul lui Crin Antonescu nu sunt oameni care sa-l ajute.
De Carmen pe 14 May 2009 la 21:15 (#)Sa speram ca totusi pleaca urechea la cei ce-i vor binele si se trezeste la realitate pana nu-i prea tarziu.
Foarte bune sfaturi….da’ stiti de ce se dau sfaturile, ca sa nu se tina cont de ele..!
De Ana pe 14 May 2009 la 21:19 (#)Ma tem ca Dl Antonescu, nu va face exceptie…
LA MULTI ANI,DOMNULE VICTOR CIUTACU!15 MAI SA FIE O ZI PLINA DE IUBIRE,GINDURI CURATE SI SANATATE PENTRU A PUTEA TRECE CU BINE ACEASTA CRIZA!
De daniela susnea pe 14 May 2009 la 21:20 (#)Am prins şi eu din emisiune şi a fost într-adevăr un fel de execuţie live. Cei de la Realitatea erau puşi pe treabă şi am fost surprins că domnul Crin Antonescu nu a răspuns mai tăios. A încercat să meargă cu răspunsuri la sigur şi dl. Ursu împreună cu dinstinsul CTP au vrut cu tot dinadinsul să-l “toace”. Am mare încredere în candidatul Crin Antonescu şi cred că fiecare pas pe care îl face este extrem de bine gândit. În rest, aproape total de acord cu ce aţi zis dvs. aici. O singură observaţie referitor la echipa de campanie: am impresia că nu o să conteze atât de mult. Sper într-o “trezire” totală a candidatului Antonescu. Sper că ceea ce vedem acuma este o doar încălzire pentru un joc de atac plin de efort şi de inteligenţă.
De Alex pe 14 May 2009 la 21:21 (#)Astept o damigeana de vin pentru maine.Uite,ultima ta noapte inainte de aia 39 de anisorii: http://www.youtube.com/watch?v=zLr48udsw-k
De mihai 4 pe 14 May 2009 la 21:21 (#)[...] Realitatea Tv , Crin Antonescu a avut o prestatie neconvingatoare , adica mai mult decat modesta , Victor Ciutacu ii da cateva sfaturi electorale lui Crin Antonescu , aflat in evidenta pierdere de viteza , turul al doilea al alegerilor prezidentiale din acest an [...]
De Sfaturi pentru Crin Antonescu | ROMANIA INEDIT pe 14 May 2009 la 21:22 (#)AM UITAT!CIT MAI MULTE EMISIUNI PLINE DE “VORBE GRELE”
De daniela susnea pe 14 May 2009 la 21:23 (#)d-le Ciutacu aveti mare dreptate,si as fi fericita ca d-l Crin Antonescu sa va asculte ca sa avem si noi macar liniste sufleteasca incepand cu luna noiembrie
De flori pe 14 May 2009 la 22:19 (#)@De Bogdan M. M M Isarescu trebuie sa stea acolo unde ste si acum, e singurul care actioneaza in interesele Romaniei…daca se tine minte, a mai incercat dar nu s-a complacut in albia politicilor
Despre prestatia dl.Crin…..poate ca a venit din simplitatea si pozitia verticala care a adoptat-o pana acum, nefiind foarte tare atacat de lupi…
De pass pe 14 May 2009 la 22:19 (#)…si LA MULTI ANI cu inspiratie
De pass pe 14 May 2009 la 22:21 (#)Buna seara d-le Ciutacu,
Ma uit acum la Sinteza zilei si va urmaresc.
Insa vreau sa va spun ,cu toata caldura, LA MULTI ANI,sa fiti sanatos si cu viata plina,cu o familie fericita,cu multe impliniri si tot ceea ce va doriti!
Va oferim toti trandafirii din “Valtul Rozelor” si va dorim sa impartasiti bucuria invitand-o la vals,cu drag,pe sotia Dvs.!
Valsul il regasiti interpretat de Tudor Gheorghe pe linkul urmator:
http://www.youtube.com/watch?v=cwUS7anj_Z4
Cu toata pretuirea si multa caldura,
De IoanaP pe 14 May 2009 la 22:38 (#)IoanaP&familia
Am încercat să comentez, da’ m-a părăsit conexiunea. Bun! S-o ia naiba de tehnică!
De C. Bojan pe 14 May 2009 la 22:41 (#)Ceea ce am de spus este că Dl. Antonescu e mai singur decât Jeanne d’ Arc în faţa Inchiziţiei. Şi poate n-ar mai trebui să mai fie atât de sincer, că-i luat de fraier. Ăia din jurul său nici măcar nu cred în şansele lui, şi nu sunt dispuşi să-şi rişte pielea pentru ei (precum conu’ Dinu în 2004). CTP ar fi bine să-şi ridice o statuie cât mai e viu, ca să-şi satisfacă orgoliul de Guru.
Să văd dacă merge acu’!
Daca e ” bal bal sa fie”!!.Aceasta este lista mea de recomandari :
De Sorin M pe 14 May 2009 la 22:43 (#)1.Este imperios necesar enuntarea principiilor liberale ce decurg din doctrina liberala in scopul inlaturarii oricaror confuzii “ideologice ” cu adversarii.
2.Adoptarea unui discurs electoral care sa aiba ca obiectiv principal analiza starii dezastroase a tarii, cu referire directa la responsabilitatea pe care Basescu si guvernul o au in acest haos.
3.Integrarea in discursul electoral a “istoriei” crizei actuale mondiale cu demonstrarea cauzei principale :” interventia statului american” in economie si finante.Elaborarea retetei de iesire din criza pe principiile “pietei libere si proprietetii private”(cardinale in liberalism) in contrast cu solutiile de tip socialist ale guvernului actual. Critica severa a tuturor solutiilor de interventie a statului in economie, fie ca este varba de USA,EU sau Romania.
4.Adopterea unei pozitii ferme in domeniul monetar, impotriva “fiat money”, impotriva sistemului monetar international falimentar actual si introducerea monedei nationale cu acoperire in aur, in scopul eliminarii inflatiei si pregatirea sistemului financiar romanesc pentru era de dupa prabusirea dollarului si aparitia noului sistem monetar international.
4.Includerea in discursul electoral al unui atac concentrat asupra tuturor institutiilor statului care fac viata romanilor mizerabila.Justitia, in primul rind, ca monopol al statului care permite jaful organizat de catre gasca de la putere si alcolitii.Introducerea referendului national asupra conducerii justitiei ca o masura de restabilire a suveranitatii poporului asupra organelor de justitie.
5.Modificarea constitutiei in sensul garantarii libertatilor fundamentale ale omului, in sensul doctrinei liberale si, limitarea rolului Curtii de Casatie si a Parlamentului de a adopta si interpreta legi si ordonante care sa contravina acestor drepturi fundammentale.
6…….Ar mai fi inca 20 de recomandari pentru domnul Antonescu ca reprezentant al liberalismului modern in competitia prezidentiala dar, nu vreau sa va mai plictisesc.Totusi, ii stau la dispozitie domnului Antonescu cu toate recomandarile pe care liberalismul modern american si scoala economica austriaca le pun la dispozitia candidatilor liberali si libertarieni din America sau de aiurea. Multumesc pentru rabdare domnule Ciutacu !!
pe langa ceilalti canditati, mie personal crin antonescu mi se pare mult, mult, mult mai apropape de ceea ce mi-as dori eu . Macar el nu a fost prefacut, a zis ceva de genul : asta sunt eu, ma vreti asa kum sunt,bine, nu ma vreti, iarasi bine. Prefer asa decat smeker k ceilalti gen geoana kre akum cateva luni inainte se batea ku pumii in piept si urla la toate televiuzinile k sunt bani ptr profesori si k daca va conduce va dubla salariile si altele, de basescu nici nu mai vorbesc. Sincer, imi place de crin si am impresia ce este mai aproape de ceea ce sunt eu, un om obisnuit si nu un smeker care stie sa manipuleze si e capabil sa zica si sa faca orice pt a castiga .
De andrei pe 14 May 2009 la 22:58 (#)@ Victor: Miine e ziua ta! La multi ani!Nu insirui toate “cele cuvenite” cu aceasta ocazie, stereotipe. Iti doresc tot ce-ti doresti tu si tot ce-si doreste familia ta pentru tine!
De Mihaela Petrescu pe 14 May 2009 la 23:02 (#)Am urmarit ca de obicei emisiunea mea preferata-SINTEZA ZILEI si mi-am dat seama, dupa interventia domnului Antonescu, ca speranta noastra-Crin nu va fi niciodata(sigur nu in aceasta toamna-cu exceptia vreunei minuni)presedintele Romaniei! Sunt profund dezamagit de acesta si ma bucur ca i-ati dat peste nas cu secventa din emisiunea TALENTELE AMERICII.
De Costin Tanasescu pe 14 May 2009 la 23:04 (#)Va felicit pe toti pentru acest final. A fost magnific si plin de talc!
Omu’ e filosof si a iesit la lupta cu un pirat cu mainile goale. Cu un golan nu te bati decat golaneste. Pe terenul lui, cu armele lui.
De in drum spre Germanica pe 14 May 2009 la 23:25 (#)Mi-a placut interventia lui Crin Antonescu de la Sinteza Zilei din aceasta seara. Este clar dintr-o alta categorie, o categorie pe cale de disparitie. Categoria asta se numeste om. Eu votez in toamna un om, si nu produsul unui partid sau al unei echipe de ultra-mega-specialisti de campanie, cu studii facute pe populatia votanta din romania.
De Mai3 pe 14 May 2009 la 23:26 (#)CRINE, REACTIVEAZA-I PE OLTEANU SI MOTREANU, CA TE OMOARA NEOCOMUNISTII CU CARE FACI ECHIPA!!!
De Gigi pe 14 May 2009 la 23:43 (#)in legatura cu “Romania peste 10 ani – cu Nikita purtator de cuvant” … iata aici un articol similar publicat in aprilie intr-o revista oarecare … Seamana cu ce ai afirmat azi in emisiune ?
De Victor pe 14 May 2009 la 23:46 (#)Stiam ca esti arogant, dar nu vedeam cat esti de genial.
De Pretender pe 14 May 2009 la 23:50 (#)Din pacate sfaturile gratis nu au nici o valoare in ziua de azi.
Numa’ alea pe bani “e bune”.
La multi ani, Victor!!!
In legatura cu textul: o lectie si pentru deontologi. Cred ca niciunul nu si-ar permite sa ii dea sfaturi lui Basescu nici la ureche, dar’mite public.
De Lilick pe 14 May 2009 la 23:54 (#)Ba, trai-i-ar, a cazut in toate plasele intinse de aia – juma de emisie a criticat guvernul liberal, s-a aparat agresiv – eh oui – de acuzatiile lui Tariceanu (??). Si cand in sfarsit n-a facut asta, a ciripit in franceza. Poate e inceputul cursei si e strategia lui sa para mai slabut si vulnerabil, la cacealma. Mai nasol e ca a parut cumva si las. Si cu vocisoara aia subtirica si hipervolubila… In orice caz, Vanghelie se incalzeste pt peste 5 ani.
De pescar pe 14 May 2009 la 23:56 (#)Imi pare rau de Crin … il simpatizez, dar cred ca trebuie sa si revina, ca altfel nu castiga.
De emi pe 14 May 2009 la 23:58 (#)Pana acum, cel mai elevat, distins si degajat mi s-a parut Radu Duda.
Din pacate, nu cred ca o sa aiba sanse multe.
Si eu cu cine votez? Ca nu mai vreau sa fie Basescu
Victore, Crin Antonescu mai vrea sa fie presedinte ? Ce dracu, i s-au facut farmece sau ce palaria mea de prestatii are omu’ asta ? E mult prea soft, trebuie sa se upgradeze spre hard. Aseara dupa ce l-am vazut pe Geoana cum a vorbit, il vad un viitor presedinte al Romaniei. Si e pacat, ca ne-am pus mari sperante in Crin.El are impresia ca daca lumea il apreciaza pentru sinceritate, trebuie sa mearga pana in panzele albe cu ea. E o greseala, dupa umila mea parere si daca o tine tot asa si se faulteaza singur, n-are nici o sansa.
Victore, LA MULTI ANI la aniversarea celei dea 39-a primavara a vietii tale, iti doresc multa sanatate tie, familiei si tuturor celor dragi tie, audiente din gros si tot ce iti doresti.
Cu maxim respect si consideratie,
De mishulescu pe 15 May 2009 la 00:00 (#)Dupa interventia pe care a avut-o la Sinteza zilei,se pare ca nu a inteles nimica !Daca va continua in acest fel lamentabil, inseamna ca este ,alaturi de Gioana ,o “mana moarta “a …marinarului.Pacat!
De Codrutza Manuela pe 15 May 2009 la 00:01 (#)La Multi Ani, Victore!
De [D][S][N] pe 15 May 2009 la 00:09 (#)(ti’am lasat un mesaj pe mail, sper sa’ti placa)
Precizari pentru cei care nu pot dormi de grija intentiilot mele ascunse:
De Victor Ciutacu pe 15 May 2009 la 00:10 (#)1. nu ma pasioneaza nici o pozitie in preajma lui Crin; nici in echipa de campanie, nici (eventual) la Cotroceni. nu mai stric inca o prietenie pentru o functie de rahat.
2. l-am aparat pe Ludovic atunci cand a fost tinta unei executii publice, dar asta nu implica si cautionarea tuturor gesturilor lui, pe vecie. e liber sa se supere sau nu, e major si vaccinat.
Am sa incerc sa fac posibil ca aceste sfaturi sa ajunga la destinatar.
De Dan pe 15 May 2009 la 00:19 (#)O sa va anunt daca reusesc.
Limbajul corporal – se misca prea mult, e prea volubil, are vocea prea subtirica pt poporul roman. Ca tip de politician, un nitel mai inteligent Jim Hacker, din Yes, (Prime)Minister.
De pescar pe 15 May 2009 la 00:20 (#)astazi e ziua ta, zi frumoasa k tine,ti-am adus ghiocei k sa-ti murmure ei cat de mult te iubeeesc…! La Multi Ani! e clar ca Ge-Oana a facut blat cu Basescu via Marele Licurici. daca d-nul Antonescu nu-ai schimba strategia,am cam pus-o. ne vom gasi in aceeasi situatie nenorocita k acum 5 ani,cand aveam de ales intre 2 comunisti nenorociti. & iata ce-a urmat. ori Basescu,ori Ge-Oana tot Dracu’ ala e. ne vom zbate in aceeasi mizerie…
De cristu pe 15 May 2009 la 00:25 (#)Trebuia sa refuze politicos, clar. Nu sa intre in jocul lor..
De Alex pe 15 May 2009 la 00:31 (#)am 26 de ani dar nu am votat niciodata, desi sunt fan PSD de mic copil tin PSD-uL cum tin si cu Steaua la fotbal ca sa tin si eu cu cineva, DAR il voi Vota pe domnul Crin Antonescu, deoarece e Tanar si poate va schimba ceva, poate odata cu el va incepe adevarata revolutie (desi nume precum CP Tariceanu si Patriciu nu au ce cauta acolo, si poate sunt si altele,)
De myke pe 15 May 2009 la 00:32 (#)DOMNULE VICTOR CIUTACU, CU PRILEJUL ZILEI DV. DE NAŞTERE, VĂ ROG SĂ PRIMITI SINCERELE MELE URĂRI: LA MULTI ANI CU SĂNĂTATE/SĂ AVETI NOROC ÎN TOATE/VIAŢA SĂ VĂ-NVESELEASCĂ/ŞI CEI DRAGI SĂ VĂ TRĂIASCĂ.
De Mihai C. pe 15 May 2009 la 00:33 (#)RESPECT SI RECUNOŞTINŢĂ.
NU STIU ALT LOC UNDE SĂ VĂ TRIMIT ASTFEL DE MESAJE.
MIHAI. C. – FOST DISFORIC
Un singur lucru am sa-i transmit domnului Antonescu,
in cazul in care lectureaza povestea noastra de aici:
Odyssey n-au realizat in toata existenta lor
UN proiect memorabil macar.
Eu n-am gasit in presa decat confirmarea contractului
cu Odyssey pentru europarlamentare.
Timpul nu e pierdut INCA, domnule Antonescu.
Fiti sigur ca nu sunteti dependent de banii lui Patriciu.
Faptul ca va sponsorizeaza cu bani filtrati prin Odyssey
va lasa in aceeasi lipsa de vizibilitate
in care sunteti si fara banii respectivi.
E ca si cum mi-as lua eu o casa in buric de Londra,
…cadou de ziua dumneavoastra.
In plus, aveti cel putin un dusman in partid
si il gasiti in persoana celui care v-a alcatuit
lista cu personalul de campanie.
________________________________________________________
Esential de retinut:
Faptul ca ne-am adunat aici gandurile,
majoritatea ca sugestii pentru continuarea campaniei,
nu e vreun spectacol de mari desteptaciuni
ale marilor anonimi de pe internet(-ul pe care nu existati).
E o forma de a va fi semnalat sprijinul din partea electoratului.
E neconditionat, dar nu e vesnic verde.
Daca ne mai jucam mult de-a Fata Morgana
cu sigla PNL pe fund, mi-e sa nu ne ratacim.
Concluzie:
Visibility is our mother and father.
O buna forma de a va asigura vizibilitatea e dialogul
cu nenorocitu’ de electorat.
Si, ca o idee, internetul e necostisitor, liber si impartial,
nu poarta nici timbrul lui Vantu, nici stampila lui Voiculescu.
Si permite in mod sigur un dialog mai placut
decat daca ne vorbiti de sub tocurile lui Cristian Tudor Popescu.
(Fie si-n franceza.)
Stim ca sunteti cel mai inteligent si cel mai frumos
De Anca pe 15 May 2009 la 00:36 (#)dintre candidatii de anul asta, dar aspectul acesta
nici vorba sa va asigure victoria — doar ajuta,
if properly used.
Consilier prost inseamna sef prost. L-o fi angajat prin concurs romanesc pe pile?
De stefi pe 15 May 2009 la 00:37 (#)Sfat gratuit de la stefi: toate intrebarile de la o emisiune electorala TV se negociaza inainte de emisiune ca dupa e prea tirziu.
Consilierii lui Crin, despre care s-a scris, nu sunt Petre Roman, A Pavelescu, Mircea diaconu, V. Vasilescu, plus unul care a fost parlamentar PC, nu mai retin numele? Care sunt consilierii lui Emil, bagati pe gat de Orban?
De suporter crin pe 15 May 2009 la 00:54 (#)La multi ani ,Victor !
De Carmen pe 15 May 2009 la 00:58 (#)Sa fii sanatos,fericit si sa ai ce-ti doreste sufletelul.
CORECT!
Extrem DE VALOROASE si potrivite, plus cum nu se poate mai concise sfaturile aceste. Sper ca dl Antonescu sa se prinda ca nu SINCERITATEA ne-necesara si NAIVITATEA sunt calitatile care ar putea face pe cineva, oricat de potrivit ar fi el presedinte de TARA…
Pentru ca eu, nu vreau un presendinte sincer si corect cu orice pret. Si SCUFITA ROSIE fu draguta si prietenoasa cu toata lumea, sincera, dar naiva saraca si in final si-a omorat bunica. L-as vrea pe presedintele meu sa stie sa faca POLITICA, sa stie sa recunoasca lupul si sa-l fenteze cand e necesar.
P.S La multi ani si numai de bine sa vi se intample in fiecare zi a saptamanii!
De alexandra pe 15 May 2009 la 01:06 (#)Io am zis acum ceva vreme ca va uitati toti la Crin ca la Mesia… Si nu prea aveti de ce…
De geretus pe 15 May 2009 la 01:09 (#)Gafa de aseara de a se apuca sa vb franceza ( dupa ce-a declarat ca nu se pricepe la engleza) doar sa-l multumeasca pe CTP … O sa-l coste mult… Eu sigur n-o sa-l votez dupa faza asta…pana acum eram in expectativa…dar acum mi-e foarte cla ca presedintia ( sau alta pozitie de genul asta) e o palarie prea mare pentru el.
@geretus
Eu sigur n-o sa-l votez dupa faza asta…pana acum eram in expectativa…
Asta da argument decisiv.
De Anca pe 15 May 2009 la 01:26 (#)Te-ai framantat mult zici?
Ma bucur ca ti-a intrerupt chinurile domnu’ Antonescu.
In sfarsit un lucru bun de pe urma francezei aleia,
‘tu-i mama ei de franceza.
ctp a fost o jigodie unde era cand basescu a furat alegerile
De mojicu pe 15 May 2009 la 01:30 (#)anca e blonda sa voteze cu jucatorul
De mojicu pe 15 May 2009 la 01:31 (#)Sa traiesti pina te-oi plictisi, sanatate si numai bine !
De Marius Mina pe 15 May 2009 la 01:32 (#)Nu Antonescu ne trebuie noua! Avem nevoie de o mana de fier care sa faca efectiv curatenie. Crin este la fel de plapand precum numele pe care il poarta. Oricat s-ar trezi, el nu este facut pentru a fi presedinte. O fi cinstit, nu stiu! O vrea sa faca ceva bun in sfarsit, nu stiu! Nu mai cred in promisiuni de schimbari si de bunastare. De 20 de ani avem numai promisiuni si fapte ioc. Antonescu cred ca pana la urma este o victima. “Versatii” intr-ale politicii isi duc razboiul in spatele lui. El este paravanul ce va fi dat la o parte mai incolo intr-un fel sau altul. “Versatii” folosesc o sabie cu doua taisuri. S-ar putea sa ia tzeapa, insa! Pentru ca Antonescu din victima ar putea sa ajunga invingator asa “slabutz” cum este ca si politician.
Domnule Ciutacu, daca CTP-ul este examinatorul si si-a luat puterea de a elimina verigile slabe, ce-ar fi sa va prezentati la “examen”. Va depuneti candidatura, noi, va sustinem, semnam si apoi sa dati si “examenul” unde sa il faceti KO pe “Cristian Neinduratorul”.
De Rogerista pe 15 May 2009 la 01:34 (#)@Anca:nu-i frumos sa-njuri. pana-n noiembrie mai e cale lunga…& poate gepeto uita. acum e putin dezamagit. & eu sunt. notre poule dans votre court.
De cristu pe 15 May 2009 la 01:34 (#)Va rog eu mult, cu toata bucuria de a vedea ca sunt oameni care ma apreciaza, sa nu mai insistati cu ideea candidaturii mele la Presedintia Romaniei. Nu sunt nici nebun, nici visator, nici inconstient, nici capabail sa-mi asum acest rol. Nu voi candida vreodata nici macar la sefia asociatiei de locatari a blocului din Rahova unde traiesc. Multumesc tuturor celor care m-au felicitat de ziua mea, conteaza foarte mult la psihic…
De Victor Ciutacu pe 15 May 2009 la 01:39 (#)“Daca tu nu’i vrei, ei te vor…”
De [D][S][N] pe 15 May 2009 la 01:47 (#)Iti dai seama ce vremuri traiesti…, acum nu multi ani, oamenii il vroiau presedinte pe Florin Piersic sau pe Gica Hagi, acum il cer pe Victor Ciutacu!
Cine crezi ca’ti va urma? Ai vreo banuiala ?
@mojicu
Era culmea sa si-ntelegi ceva.
E drept, eu folosesc virgula si punctul,
care in mod vizibil complica lucrurile.
Ca sa dormi linistit,
De Anca pe 15 May 2009 la 01:50 (#)Antonescu are votul meu,
neconditionat de cate exercitii de limba straina va face.
@[D][S][N]: cred ca vine vremea lu’ Vanghelie
De Victor Ciutacu pe 15 May 2009 la 01:58 (#)Îndrumarul pentru Crin,
De Dturdes pe 15 May 2009 la 02:14 (#)Ce engleza îl inhibă:
S-o vorbească mai puţin,
Fiindcă face plici la limbă…
anca
De mojicu pe 15 May 2009 la 02:24 (#)nu dau doi bani pe virgula si punct suntem pe net draga, nu suport criticii de meserie, de dormit linistit oricum nu dorm nici cu urarile tale , multumesc,antonescu are si votul meu , apropos, sunt tulcean si il cunosc,culmea ar fi sa inteleg ceva chiar nu prea e nimic de inteles, blonda, evident a jignit asa ca nu ma enervez prea tare de faza cu intelegi culmea etc, daca e nevoie imi cer si scuze. ancai nu altcuiva. ok?
[...] despre asta. Am simţit doar o enormă jenă. Am sperat că e un accident care s eva uita cumva. A scris Victor. Şi a scris bine. Apropos, La mulţi ani, tonomate ! Apoi l-am auzit în seara asta intervenind [...]
De Cu regret « Moshe & Mordechai blog pe 15 May 2009 la 02:26 (#)e prea elegant,prea diplomat,vorbeste din inima dar..basescu va sterge cu el pe jos intr-o dezbatere electorala,si pulimea il va aplauda pentru acest lucru..din pacate
De jim pe 15 May 2009 la 02:26 (#)ANCA
De mojicu pe 15 May 2009 la 02:35 (#)nu e absolut nici un merit si nici un punct in plus intr-un conflict de idei faptul ca folisiti punct si virgula, nu mi se pare decat o infumurare jurnalistica de gen gregoir ecrivant.
blogul e obositor si faptul ca se adreseaza celor stiitori de engleza nu face decat sa accentueze snobismul de dambovita. nu cumva porti ceva in jurul gatului gen morar? daca ma insel cer inca o data scuze.oricum postarea de link pe blogul lui ciutacu mi se pare atat de patetica, asta e valabil pt toti doritorii de cititori si trafic. ar fi bine sa cititi si atat.
[...] Oricum nu conteaza asta. Astazi Crin Antonescu este..GARANTAT Vanghelie. Ar trebui sa urmeze Indrumarul lui Victor [...]
De CRIN ANTONESCU GARANTAT VANGHELIE? « ALEGERI EUROPARLAMENTARE pe 15 May 2009 la 03:10 (#)Cred ca il judecati prea aspru pe domnul Crin Antonescu. O singura greseala a facut. Nu trebuia sa vorbeasca in franceza sau ce-o fi fost aia, ci in limba moldoveneasca care tot limba straina este dupa cum ne invata Dl Voronin aliatul nostru in lupta contra tiranului Basescu.
De cristian pe 15 May 2009 la 04:45 (#)La Multi Ani!
De Georgica pe 15 May 2009 la 06:17 (#)Toate cele bune si nu mai fiti suparat pe dl. Cristoiu. Se mai intampla…
Am postat pe acest blog acum 4 ani cand am spus ca Basescu va avea un singur mandat.CTP i-a facut un mare serviciu lui Crin Antonescu pentru ca i-a facut publicitate,l-a victimizat si l-a pus in postura de a isi creea definitiv o imagine de om onest in orice circumstante.Excelent start de campanie.Mai este necesara doar o confruntare televizata cu Traian Basescu.Sfaturile dumneavoastra cu caracter general nu se potrivesc la situatia specifica.
De Magdalena Feru pe 15 May 2009 la 06:34 (#)Dupa ce l-am auzit pe Crin Antonescu intervenind aseara la Sinteza Zilei mi-am dat seama de un lucru, care din punctul meu de vedere e certitudine: Crin Antonescu nu va intra in turul 2 al alegerilor din acest an! Din pacate…..Ori l-am supraestimat noi si ne-am pus sperantele in el degeaba, ori nu stie sa “gestioneze” valul de simpatie de care se bucura inca, ori nu e pregatit pentru marea golaneala din toamna. Cred ca un pic din amandoua…..
De cineva pe 15 May 2009 la 06:48 (#)Ar fi o regretabila greseala daca d-l Antonescu ar ezita si o clipa si nu ar pune in practica ideile punctuale sugerate de Dvs. Dumnealui este intr-o situatie foarte precara, chiar dificila dar ar avea sansa de a invinge daca ar asculta de sfaturile unui luptator experimentat.
De Iakab Iuliana pe 15 May 2009 la 08:14 (#)La multi ani, Victor.Toate cele bune si multa sanatate si “putere de scris”.
De micky t. pe 15 May 2009 la 08:22 (#)@mojicu
daca ma insel cer inca o data scuze.
Scuzele ti-au fost acceptate — n-ai nimerit-o nici cu unele
dintre minunatiile cu care te-ai deranjat mai sus.
Nu practic jurnalismul de nici un fel,
scriu in engleza pentru ca lucrez 100% cu strainatatea
(ar fi de-ajuns sa zic “pentru ca pot” — dar ca sa nu te-apuce
iar vreo explozie, domeniul in care lucrez se intampla
sa fie dependent de politica in Romania si independent
prin alte zari de soare pline),
cu Dambovita nu stiu ce legatura pot sa am
locuind tocmai in celalalt colt de tara.
Sfatul meu: stai departe de jocurile de noroc
ca uite in ce hal te descurci.
Scuzele iti sunt in continuare acceptate.
Ia-o mai usor si incearca sa nu mai intervii in discutiile
dintre alte persoane, ca uite ce iese.
Toate bune.
De Anca pe 15 May 2009 la 08:23 (#)buna Victor,
De Adrian Bucurestean pe 15 May 2009 la 08:28 (#)In primul rand La multi ani si multa sanatate.
Iar in al doilea rand, cred ca ar trebui sa-ti pese si tie (ca formator de opinie) de cine va iesi presedinte. Mai lasam 5 ani un presedinte jucator, sau poate vrem un papagal teleghidat? Cu scuzele de vigoare dar Crin se afla peste Geoana si Basescu in ce vrei tu… In trecut mai curat (sau mai putin murdar – mult mai putin murdar), in bun simt, si da…, si in limbi straine. Sa dam Cezarului ce-i a Cezarului.
VICTORE !!!, POTI SA RAMAI INDEPENDENT DAR NU POTI SA FI INDIFERENT
Bravos!!!!!!!!!!!!!
De ioana pe 15 May 2009 la 08:30 (#)Asta asteptam de la tine….sa pui din nou punctul pe “I” franc si foarte direct. Poate prea direct pentru sensibilitatile domnului Antonescu.
oare cand o sa va dati seama ca geoana si crin sunt sacrificati de propriile partide in alegerile astea? vor pierde lamentabil amandoi si vor fi debarcati. surpriza va veni din alta parte. de la cel ai caror votanti nu citesc bloguri. remember 2000?
De bogdan pe 15 May 2009 la 08:56 (#)Mie indrumarul mi se pare genial. Am incredere in toate informatiile pe care le cuprinde.
De somebody pe 15 May 2009 la 08:56 (#)Chiar nu ma intereseaza ca presedintele tarii mele sa stie engleza, franceza, finlandeza sau japoneza! Sau mai bine zis prefer sa nu stie boaba, decat sa vorbeasca pe ,,limba” altui presedinte, actual sau fost! Sunt multe altele de stiut si facut! Tot respectul ptr un om cu adevarat modest!
De Raluca pe 15 May 2009 la 09:08 (#)Iar fiorosul CTP ar trebui sa se mai umanizeze si sa mai lase instinctul animalic de a gasi o prada in oricine ii sta in fata!
Salut Victor. E prima oara cand scriu aici. Felul tau de a fi imi este antipatic (nu tu, ci felul tau de a fi), dar, totusi, asta nu ma impiedica sa spun ca este o reala placere sa citesc niste cuvinte insiruite de tine corect gramatical si cursiv.
De Geo pe 15 May 2009 la 09:17 (#)La subiect acum (am scris si pe blog-ul lui Badea): strict in legatura cu bucata in care Antonescu vorbeste in franceza – nu inteleg care este problema; nu votez, dar daca ar fi sa votez, nu as vota un candidat smecher ce are “manipularea” la el in orice situatie.
e clar ca domnul Antonescu nu poate ajunge presedinte in vremurile astea in care trebuie sa faci fata mitocaniei, marlaniei, ticalosiei,etc.
De veverita pe 15 May 2009 la 09:31 (#)Sunt doua variante: ori noi, votantii, adica cetateanul “turmentat” de vorbe, promisiuni(al lui Carageale) il votam, in ideea unei schimbari a moralitatii de sus in jos ca urmare a vointei noastre, ori ne lasam pe mana lui Base, sau similar acestuia.In aceste conditii, pe panta descendenta pe care suntem, vom ajunge ca peste niste ani sa-l votam pe vanghelie, sau vorba unei telespectatore, pe Nichita.Poate ca ne vom destepta vreodata ….
Romani vor presedinte prost dar cu cojones(nu stiu daca am scris corect in spanilola_)Crin , a fost lamenrtabil si la realitatea si in Parlament la motiume(mincinosilor de n ori )nu are nicio sansa sa intre in turul doi dar sa mai ajunga presedinte Cand i-a zis CTP-UL sa-si perfectioneze engleza s-a facut mic in banca si a zis “va multumesc” Eu as alege un presedinte care da cu toti ziaristi de pamant in sensul bun al cuvantului , sa combata cu argumente si mai ales cu tupeu
De mimi pe 15 May 2009 la 09:50 (#)romanii
De mimi pe 15 May 2009 la 09:52 (#)Are dreptate,domnul Ciutacu, chiar daca stilul e cam prea direct.
De mihai bogatu pe 15 May 2009 la 09:53 (#)Subtirimea discursului politic si tonul de mielusel nu-l avantajeaza in lupta electorala cu Traian Basescu ;i Mircea Geoana.
Poporul roman il astepta pe celalalt Antonescu, dur si hotarat cum a fost Maresalul.
Am scris toate astea in urma cu 10 zile in articolul “Antonescu…presedinte…escu” pe
blogul http://www.reflectiimihaibogatu.blogspot.com
Draga Victore, ma mira porunca a patra. De fapt Basescu ia aratat pisica lui Vantu si Vanta ia aratat pisica lui Basescu. Dar intre timp au negociat si s-a aranjat. Baietii lui Vantu (ma rog, si fetele)au fost ei in deruta dar acum s-au repliat si sant basascieni 100 %. De aia au parte de tratamente proaste Antonescu si Gioana, abonati la ironie vizavi de marele Basescu.
De gabi_bt pe 15 May 2009 la 09:55 (#)Nu inteleg de ce il criticati pe CTP? Omu’ si-a facut treaba de jurnalist si a scos la suprafata adevarata fata a lui Crin Antonescu. Cu ce e de vina CTP daca doar atat poate Crin? Macar ne-a luminat si ne-a aratat ca Antonescu nu e cea mai potrivita alegere pentru a fi presedinte.
De moroshan pe 15 May 2009 la 10:34 (#)C’est une bataille de jeu!:)
acum fara misto, omul a incercat si el sa s’exprimer dans la langue de Hugo, oricum penibil si demagogic, fara nici o substanta, presedintele e un model, o voce bla bla bla…
j’en ai marre, mais qqchose de concret…
De filotas pe 15 May 2009 la 10:49 (#)Frumosi crinii!!!
De Dan Maracineanu pe 15 May 2009 la 10:49 (#)dar nu e indicat sa dormi cu ei in camra.
Cand iti doresti o functie, indiferent care, cred ca prima conditie este sa vrei. Dar, SA VREI ! Si, apoi, sa ai capacitatea de a-i face pe toti cei din jurul tau sa vrea odata cu tine. Nu-mi dau seama in ce masura Crin Antonescu vrea, cu adevarat, sa fie presedintele Romaniei. Dar, din momentul in care a devenit presedintele PNL n-am vazut niciun semn ca i-ar fi capacitat pe cei din jurul sau in directia asta.
De kiky pe 15 May 2009 la 10:51 (#)Nenea Crin Antonescu nu are nici o treaba cu aceste alegeri prezidentiale. Imi pare oarecum rau pentru el, pentru ca pare cel mai “pur” candidat (raportat la Base si Geoana), insa nici el nu cred ca este usa de biserica.
Trecand peste faptul ca discursul in franceza al lui nea’ Crin Antonescu pare foarte asemanator cu cele ale altor maestri in limbi straine (Iliescu, Basescu etc.), adica este de tot rasul (furculision…) nu inteleg totusi de ce ar trebui ca un presedinte roman sa stie limba engleza sau pe ea franceza. Sau orice alta limba straina. De ce?
De Cosmin Iacob pe 15 May 2009 la 10:54 (#)As prefera un presedinte roman care sa stie foarte bine limba romana, sa nu faca “dezacoarde”, unul care sa stie sa conjuge un verb asa cum trebuie si asta nu pentru altceva decat pentru imagine. Nu vreau un presedinte roman absolvent al unei facultati de limbi straine. Nu, vreau un roman “verde”, care sa stie romana si atat. Si sa aiba alte calitati politice care nu fac subiectul acestui post.
In cazul intalnirilor externe sa isi ia dracului traducator, pentru a evita riscul unor discutii politice de genul: “Ok, keep up the good work!” Trebuie sa manance si traducatorii o paine.
Din cauza asta, nu stiu exact daca sa consider perfect pertinenta cererea CTP-ului fata de Antonescu. Pur si simplu nu ma intereseaza cum vorbeste in franceza sau in engleza.
In locul lui Crin ii tranteam CTP-ului biroul in cap si i-l faceam guler: “Ce p… mea iti pasa tie cum vorbesc eu in engleza sau franceza???”
Tu, Victore, superba analiza ta! Are mare noroc Crin Antonescu sa te aiba ca prieten si-l implor sa se gândeasca la ceea ce-i spui!!! In momente de slabiciune, normale de altfel, prieteni ca tine sunt rari, extremi de rari!
La multi ani si La multi … fani! (am vrut sa fiu haioasa, dar nu cred ca mi-a iesit…)
De Cristina Gheaus pe 15 May 2009 la 10:57 (#)Ciutacu, ai momente de geniu! Bine ca sint dese
N-am vazut indreptar mai tare ca asta.
De Hamsia pe 15 May 2009 la 11:01 (#)Si era “musai musai” sa-i dai sfaturi prietenesti aici?!? Asa castigi tu imagine si pierde el. In plus ii mai si subliniezi slabiciunile. Gest gratuit si usor marlan.
De anne pe 15 May 2009 la 11:15 (#)@moroshan
N-a zis nimeni ca nu si-a facut treaba,
De Anca pe 15 May 2009 la 11:19 (#)doar ca si-a facut treaba intr-un mod irelevant
pentru subiectul emisiunii.
Daca tu aia numesti adevarata fata a lui Antonescu
si consideri ca nu poate fi presedinte
pentru ca nu vorbeste limbi straine fantastic de bine
sau pentru ca n-a onorat cu prezenta
niste sedinte de parlament,
poate din aceeasi greata cu care ne uitam si noi
nu de putine ori la parlamentari,
esti perfect indreptatit sa nu-l votezi.
Unora dintre noi ni se par irelevante detaliile astea
si preferam sa nu ne pierdem in probleme de suprafata.
Dar din nou, e perfect democratic sa-l penalizezi
prin neacordarea votului, daca asta ti s-a parut a fi
adevarata lui fata, adevaratele frane in ceea ce priveste
capacitatea lui de a se descurca in calitate de presedinte.
Despre CTP atat pot sa-ti spun, ca o parere
pe care evident esti liber s-o respingi,
ca a incercat sa se sublinieze pe el insusi prin prezenta in studio
si nu prin relevarea unor informatii realmente importante
despre subiectul emisiunii.
Asta e mai mult atitudine de VIP-wannabe
decat de jurnalist de mare clasa.
Inca nu am un candidat pe care imi doresc sa il votez in Noiembrie.
De Geo pe 15 May 2009 la 11:35 (#)Stau si ma intreb daca voi avea? Daca Crin o mai da de vreo doua ori in dovleci s-ar putea nici sa nu se mai inscrie.
De Radu Duda ce sa zic. Un diplomat, cel putin asa mi se pare mie.
Mai raman Geoana si iubitul nostru presedinte Basescu.
Se va schimba ceva daca votez pe unul dintre ei.
Si cica e mare concurenta. Sper sa nu ma duc la vot pentru a imi folosi buletinul si nu pentru ca sper intr-o Romanie mai buna.
Observ multa indulgenta din partea oamenilor fata de Crin in conditiile in care de obicei acestia sunt rai cu politicienii ( pe buna dreptate).Trebuie sa inteleaga ca aceasta stare nu va dura la nesfarsit,si sa inceteze sa se compote ca un motanel rasfatat. Si atunci cand are atitudini ferme,ai impresia ca este un pisoi incruntat.Mie personal imi este foarte greu sa-i urmaresc discursul lungit precum pelteaua, de prea multe stereotipuri si vertingouri verbale. “Nu a fost,nu este si nu va fi; nu cred , nu am crezut niciodata,si nu voi ajunge sa cred vre-o data ca…etc
De Miezul din fanta pe 15 May 2009 la 11:57 (#)In rest sunt de acord in totalitate cu Ciutacu.
foarte inteligente sfaturile tale….daca o sa asculte de ele poate va avea o sansa in lupta cu Basescu…altfel e grav….
De ktalinoo pe 15 May 2009 la 12:06 (#)Sicer, am vrut sa il votez pe Crin Antonescu dar l-am auzit la Diveris cu o exprimare de genul “Fiica mea are decat 8 ani”…Parca mi-a dar cu bata-n cap. Mi-e rau!!! Cred ca nu mai merg la vot.
De Danicova pe 15 May 2009 la 12:13 (#)Daca la alegerile trecute am putu opta pentru un marinar vesel sau pentru un binecunoscut mafiot, la urmatorul tur II nu vad cum ar putea ajunge un ‘crin’, pentru ca in romania nu poate razbi ceva plapand. Dar poporul roman ramane plin de surprize, deci in cazul in care domnul Crin va ajunge in turul II al alegerilor il sfatuiesc sa pazeasca bine urnele de vot pentru ca doar asa ar mai putea pierde alegerile, iar pentru cei care nu realizeaza cum functioneaza alegerile, la noi, precizez ca de fiecare data se fura voturi, dar important e sa reusesti sa furi cel putin la fel de multe inapoi (iar in baza acestui principiu eu nu il vad pe domnu Antonescu nici macar in turul II, deoarece nu da impresia ca stie aceste lucruri, iar daca le stie nu il vad in stare sa le combata.
De marius pe 15 May 2009 la 12:18 (#)P.S. schimbarea se presupune ca vine de la generatiile tinere dar din cate stiu eu ele sunt plecate la munca in alte tari iar cei care au ramas sunt cei care si-au recunoscut infrangerea, cei carora le-a lipsit sansa de a pleca sau cei care inca mai cred ca se poate face ceva (putin) si care, din pacate, sunt in continuare lipsiti de optiuni.
La multi ani dl. Victor!!!!multa sanatate si continua tot asa ca faci o treaba excelenta! sa ne spui ce cadou o sa primesti astazi mai deosebit….si mai ales de la cine:)
De ktalinoo pe 15 May 2009 la 12:18 (#)Exceptional!!!:)
De AnK pe 15 May 2009 la 12:18 (#)Nu cred că modul de a răspunde d-lui C.T.Popescu al lui Crin Antonescu ţine de pregătire, ci mai degrabă de atitudine. Mesajul său (pe care i-l cerea ziaristul)ar trebui să fie unul singur, unul de care are nevoie poporul acesta.
De Carmina Georgescu pe 15 May 2009 la 12:21 (#)1.SĂ AVEM ATITUDINE! Să învăţăm să ne ridicăm fruntea din pământ. S-A TERMINAT CU HĂHĂIALA! CU IMPOSTURA! Ca să nu ne mai doară când un vameş limitat ne borfăie prin valize, pentru că pe paşaortul nostru scrie: ROMÂNIA! Ca să nu ne mai simţim jenaţi de nesimţirea lui!
2.SĂ NE ÎNTOARCEM LA VALORILE NOASTRE! Ca să ne respectăm bătrânii, intelectualii anonimi, artiştii,sfinţii…
3.Să-i spunem omului simplu că strada pe care o repară este şi a lui. O bucată din sudoarea lui va rămâne acolo. Pentru totdeauna! Să nu ne mai ruşinăm de cei plecaţi să culeagă căpşunile fade de pe pământurile altora în loc să-şi are ogorul lor! (Deşi valuta plătită cu anii copiilor lor a mai oxigenat economia)
4.SĂ AVEM DEMNITATEA CELOR DE ODINIOARĂ, CONŞTIENŢI CĂ POARTĂ PE UMERII LOR O ISTORIE DE 2000 DE ANI, CARE L-A AJUTAT SĂ SUPRAVIEŢUIASCĂ MIRACULOS!
5.SĂ FIM MÂNDRI DE CE AVEM ŞI SĂ NU PERMITEM NIMĂNUI SĂ NE SPUNĂ CĂ CE AVEM NOI E PUŢIN!
6.SĂ NU MAI ACCEPTĂM SĂ NI SE SERVEASCĂ CA NORMALE ABERAŢIILE DE FIECARE ZI.
P.S. Domnule Ciutacu, cu toată recunoştinţa pe care vi-o port, oferiţi-i pe lângă lista dvs. şi pe a mea împreună cu aceste cuvinte: Domnule Antonescu, mi-am imaginat cu mult înainte de a fi ales preşedintele PNL cum ar arăta ţara asta condusă de dvs. Vă urmăresc cu foarte multă atenţie. Nici nu aveam curaj să sper că veţi ajunge vreodată în postura de candidat Aţi intrat într-o competiţie! CÂŞTIGAŢI-O! Fiţi preşedintele pe care pământul ăsta îl aşteaptă de-atâţia amar de ani!Nu un scoborâtor, ci un om normal. Sunteţi bărbat!(trecut prin atâtea). Altfel, retrageţi-vă!Lăsaţi-mă să refuz să aleg între o canalie şi un “prostănac”.
La multi ani, Victore! Crin ar trebui sa-l aiba neaparat sfetnic pe Bogdan Teodorescu daca este posibil! In rest, eu oricum votez cu el oricate greseli inchipuite sau nu, ar face! Sa ai o zi excelenta!
De vasile vintilescu pe 15 May 2009 la 12:38 (#)Exagerezi, domnule Ciutacu. Orice om are slabiciunile, naivitatile sau “fragezimile” lui. Basescu plange usor, Stolojan nu suporta durerea iar Ciutacu loveste mitocaneste in femei. De aceea nu va fi niciodata un gentleman. Si nici nu cred ca si-a propus, nu e in fişa postului.
Daca buna crestere l-a impiedicat pe Antonescu sa-l trimita la origini pe CTP nu ar trebui sa i se impute acest lucru. Asta-i omul, asta-i candidatul, daca iti place – votezi – daca nu – nu. Personal as vrea ca presedinte un om binecrescut, nu un marlan.
De ce nu-l prefer pe Duda? Pare un personaj prefabricat, aseptic, un rol pe care-l joaca, montat intr-o telenovela proasta.
La primaria Bucurestiului l-am preferat pe Oprescu lui Blaga. Transmite sinceritate. Nu m-am dus la vot dintr-un singur motiv: la Spitalul Municipal in timpul conducerii lui Oprescu erau mai multi jandarmi sau bodyguarzi decat personal medical.
Despre Geoana sau Basescu nu cred ca are rost sa vorbim…
De Mica pe 15 May 2009 la 12:40 (#)românul e obişnuit să înveţe pe pielea lui fără sfaturi, aşa e şi Crin, pe pielea lui o să piardă
De RuBen pe 15 May 2009 la 12:52 (#)ciutacu……coruptie in jurnalism exista…? bineinteles ca nu,exista doar exces de zel…ziua lui ciutacu e in fiecare zi …verificatii conturile ca sa va convingeti cat intra si de unde…;)
De amaruta pe 15 May 2009 la 13:01 (#)Astea da vorbe grele!
De Sergiu pe 15 May 2009 la 13:56 (#)Bravo
un jeg ctp asta
De krr pe 15 May 2009 la 14:25 (#)@anca
Nu… nu m-a framantat de loc aspectul… Am spus ca-s in expectativa pentru ca din toti cei care candideaza nu stiu pe cine as putea vota…
De geretus pe 15 May 2009 la 15:15 (#)Ca n-o sa-l votez pe Crin – e clar, si nu franceza are de-aface cu chestia asta, ci faptul ca a cazut ca un guster intr-o capcana de prost gust intinsa de CTP…
Inchipuie-ti cam cum o sa cada in capcane intinse mai cu dichis de altii…
E putin umflata imaginea lui in ochii vostri din simplu motiv ca multa lume ( cel putin aici) nu-l mai vrea pe Basescu, si el apare ca SALVATORUL…Faceti un exercitiu de imaginatie si imaginati-vi-l pe Antonescu la 6-9 luni de la alegeri in postura de presedinte…
precizare : Nici eu nu-l mai vreau pe Basescu…ca sa nu fiu acuzat gratuit de afinitati pe care nu le am
De geretus pe 15 May 2009 la 15:16 (#)Il trec pe dl. C. T. Popescu la categoria genii de neinteles pentru noi cei din cercul stramt. Din pacate noi avem altfel de cerinte de la un presedinte, am coborat stacheta de mult timp in ceea ce priveste presedintele acestei tari. Daca tot nu ne petrece si pe noi norocul macar presedintele sa aiba bun simt; ori tocmai faptul ca a vut bun simt a creat situatia despre care discutati. Uneori bunul simt creaza situatii jenante tocmai pentru cel care are bun simt. Nu va ingrijorati, e bine pentru dl Crin Antonescu. Poate si pentru noi desi nu mai am sperante.
De Gina pe 15 May 2009 la 15:22 (#)Cred ca prietenul tau ti-a citit Blogul…
Nu-si asuma nimic.. nu era in PNL… sau era… dar nu prea era prezent ( cum s-a si vazut cu ochii liberi )
De geretus pe 15 May 2009 la 16:35 (#)Acum da in Tariceanu… nu-i convine fostul guvern…a risipit banii etc…
Misto
@geretus: prietenul meu a inceput sa dea-n Calin inca dinainte sa scriu eu. cred ca a facut-o preventiv, intuind el c-o sa am o efuziune scrisa
De Victor Ciutacu pe 15 May 2009 la 16:44 (#)Interesant intr-adevar… urmaresc toate talk-show- rile din ultimu’ timp… imi place cand stati la aceeasi masa Badea dvs si Gadea… amuzat inainte de toate, va felicit( vad ca toti fac asta) si mai multe la tv … pentru cei ce nu au net si se uita la dvs prea mirati…
De Praf pe 15 May 2009 la 16:48 (#)il sustin, il admir, dar din ultimele prestatii nu inteleg pe ce planeta crede ca se afla…in stilul asta in decembrie 2009 nici nu va mai iesi din casa de rusinea voturilor pe care era sa le aiba si le-a pierdut
De andrada pe 15 May 2009 la 20:13 (#)Crin Antonescu a pierdut cu CTP.ul,nu pentru ca nu stie engleza!
De Stanciu pe 15 May 2009 la 20:49 (#)Slabiciunile lui au fost mult mai evidente pentru un viitor presedinte!
Nu cred ca va mai putea recupera/retuşa imaginea de elev la tabla.
Imi pare rau pentru el,dar poate este mai bine asa.Vremuri grele se pare ca vor veni.
[...] secundat de treningurist. Superb. Minunat. S-a lasat tintuit in postura elevului scos la lectie. Ciutacu scrie minunat despre asta. Ma gandesc ca, dupa ce a dat probe la limbi, urmeaza pesemne testul la [...]
De Crinul ca o papadie | Pe net! pe 15 May 2009 la 21:57 (#)Draga Victore(ma scuzi ca te iau asa amical,dar intrucat mi-esti musafir aproape in fiecare seara mi-ai devenit extrem de familiar),imi pare rau ca cele ce le estimam intr-o posibila scrisoare deschisa adresata Congresului PNL(da,sunt “nembru”!) se confirma.Prietenul tau Crin(el imi este simpatic!) nu are anvergura necesara unui om de stat!Este mult prea superficial si doar cu oratoria spontana nu prea faci mare lucru.In plus,a venit total nepregatit(habar nu avea despre cum vine chestia cu deficitul bugetar).Si cand te gandesti ca-l are in Partid pe Varujan,care la emisiunea ta din aceeasi seara a explicat excelent care-i problema!Si cand te mai gandesti ca seful sau de Partid e pe langa!Regret da´lui Crin nu mai pot sa-i zic decat Pa!si La revedere!
De Nicoara Ovidiu pe 15 May 2009 la 23:05 (#)Dintre toti cei care candideaza SINGURUL care are anvergura necesara unui sef de Stat este Principele!Stii la cine ma refer!Abia astept o confruntare intre acesta si CTP!Atunci sa te tii!
Cu bine,
Dr.Nicoara Ovidiu
ooooooooooo,da..,crin este prietenul tau,dar oare nu si el a fost un politician?merita.cred ca nici tu,nici altii,nu aveti curajul sa schimbati politica din temelii.STITI CUMVA CE INSEAMNA ASTA?adica toti cei care au avut de aface cu politica celor 3:i.i;e.c.si t.b.nu sunt asa destept dar cred ca duda ala ar merita testat.tu ce crezi?
De eugen.motorga pe 16 May 2009 la 01:06 (#)CTP se crede cel mai dastept (ca asa pronunta el in romaneste) din Romania! In lehamitea lui intelectuala, afisata cu superioritate, isi zice: i-am pus-o (intrebarea cui, cea legata de limba engleza, asumata de el in maniera popesciana cetepista), cum i-am pus-o si lui Nastase (intrebarea cretina, cea cu vanatoarea, cretina pentru ca CTP pare a nu avea habar de faptul ca oamenii au fost mai intai vantori, invatand “agricultura” mult mai tarziu). D-nul Crin Antonescu a fost surprins de intrebare. Si a uitat sa-i aminteasca lui CTP ca noi traim in Romania, si bonjurismul de azi (pardon, asta se intampla mai de mult, dar la fel ca azi, cand toti oligofrenii cred ca daca stiu limba engleza, stiun totul!) trebuie combatut, asa cum l-au combatut, la sfarsitul secolului XIX si inceputul secolului XX, marii romani, dintre care il amintesc aici doar pe Nicolae Iorga.
De Doru A. Danciu pe 16 May 2009 la 03:03 (#)Marele fizician german Max von Laue, laureat Nobel pentru cercetari in domeniul cristalografiei, scria in memoriile lui ca, dupa 2 ani de stat in America (SUA) a reusit sa invete dor vreo 200 de cuvinte englezesti, si-si exprima indoiala ca ar fi putut invata vreo limba daca nu s-ar fi trezit vorbind germana. Pentru ca invatatul unei limbi straine (celei materne) presupune un talent, o dexteritate, ca educatia fizica, dupa cum spunea si Nicolae Iorga, referindu-se la matematica pe care n-a putut s-o inteleaga in ruptul capului. Si el stia vreo 20 de limbi, din care vorbea vreo zece.
Presedintele Constantinescu nu vorbea bine nici franceza, nici engleza, pentru ca nu avea usurinta de a folosi fondul lexical principal, fapt usor explicabil: limbile nu au fost invatate in copilarie, tineretea lui s-a fost petrecut prin muntii patriei, in cautarea de pietre si conjunctura politica l-a lipsit de posibilitatea de a studia in afara tarii.
Presedintele Iliescu folosea cu usurinta fondul lexical principal, discursurile lui in engleza si franceza aveau cursivitate si aplomb, dar accentul trada faptul ca studiile le-a facut in Rusia iar limbile engleza si franceza n-au fost invatate in copilarie ci mai tarziu, dar au fost exersate in anii tineretii, obligat fiind de statutul de om politic. De altfel, dintre cei trei presedinti de dupa 1989, el a fost singurul om politic, iar istoria il va consemna in mod sigur ca pe un mare politician roman,in apropierea Bratienilor, si conducator, asemenea lui Ion Antonescu, desi puterile lui erau mult mai limitate.
Basescu este tragedia noastra. Valurile si raul de mare i-au limitat drastic cultura minima necesara unui politician (diplomatica, juridica, economica, sociologica, istorica), iar ascendenta, cultura generala. Este smecherul roman tipic, lipsit de intelingenta, cultura generala si bun simt, care se descurca (on se debrouille) in orice situatie si, specific acestei tipologii, formate in secole de convietuire sociala cu alte etnii, tatari, otomani, etc., se lauda cu modul in care s-a descurcat (vezi cazul cu incendierea vapoarelor in Franat). El vorbeste o engleza marinareasca, se bazeaza pe un fond lexical extrem de restrans (chiar si in limba romana, analizati cateva cuvinte utilizeaza-nu mai mult de 100-200).
In fond, un presedinte trebuie, este obligat sa vorbeasca bine si frumos limba poporului pe care-l pastoreste. Acesta este singurul mod politic onorant in cursul discursurilor oficiale. In particular, se pot purta discutii neoficiale avand alaturi un translator (Sa ni-l amintim pe D-nul Celac alaturi sau in spatele lui Dej, Ceausescu si Iliescu). Evident, este avantajos sa poti purta o discutie cu un politician strain in aceeasi limba -se pot lega prietenii mai usor, se pot obtine avantaje pentru tara ta, etc.-dar aceasta nu presupune neaparat, in cazul functiei de presedinte, vorbirea francezei de pe Loara sau a englezei de Oxford. Este suficient sa poti comunica. De acest lucru am fost convins cand, intr-o anumita situatie, am cerut scuze profesorului unei universitati, in numele colegilor participanti la intalnire, penru aproximatia cu carele le vorbim limba, din cauza neutilizarii ei cu consecventa. Ilustrul profesor mi-a raspuns uimit: “Mais, nous pouvons communiquer, n’est-ce pas?”.
CTP e departe de intelegerea cu care privesc americanii sau englezii engleza noastra!! In conditiile in care in SUA peste 40 de milioane de locuitori nu vorbesc mai de loc engleza (hispanicii, in primul rand, dar si altii) Si apoi accentul american, diferit de cel englezesc, de cel german si de cel rusesc, chinez sau japonez.
Excelenta postarea doamnei Carmina Georgescu! Subscriu apelului sau catre domnul Crin Antonescu.
De nina pe 16 May 2009 la 11:47 (#)huge mistake, dk va continua sa dea in fostul guvern va pierde voturile unor liberali k mine; nu e normal ca cineva care nu si-a asumat raspunderi executive din ratiuni strict electorale sa isi permita sa critice activitatea si performantele ex-ului; pt crin: dk n-ai fost acolo, taci dreaq! e usor sa vb cand ai stat pe tusa; e un pusti (asa se comporta) rasfatat care nu a reusit nimic in viata pe cont propriu, victoria de la congres nu e a lui (e la fel ca geoana in aceasta privinta) iar presupusul sau talent oratoric este indoielnic; mai bine si-ar pune cenusa in cap ca fara oamenii lui tariceanu o sa faca rahatul praf in teritoriu; a zis ca in aceasta campanie prezidentiala el nu reprezinta pnl (la ora de foc), ca nu e un politruc responsabil cu propaganda de partid; cat de tampit poti sa fii sa spui asa ceva? cel mai mult detest mironositele si parsivii care nu au pic de respect pt inaintasi; sau crede ca guvernarea Tariceanu nu va fi una de referinta in istoria PNL si a Romaniei?
De cosmin pe 16 May 2009 la 11:51 (#)CTP e nebun, Crin este prea sincer si prea bun!
De Alina pe 16 May 2009 la 12:26 (#)Orban este un nemernic parsiv care imbratiseaza sfaturile unora ca Firea si Cristoiu, ce-l indemnau temeinic si prosteste, cu ceva timp in urma, sa nu mai stea el in umbra lui Crin si sa nu-l mai ajute cu nimic! Penibili cu totii!Tariceanu este un disperat ce crede ca va ajunge din nou miezul din covrig!
De Alina pe 16 May 2009 la 12:29 (#)Ce este cu adevarat suparator in aceasta poveste este incapacitatea lui Crin de a intelege lucrurile pe care dumneavoastra le-ati enuntat cu atat de multa luciditate!Cum poate sa nu priceapa niste evidente? Cum de se inconjoara de astfel de oameni?
De Alina pe 16 May 2009 la 13:15 (#)Intentiile bune nu au intotdeauna rezultatul scontat.La “Sinteza zilei”.L-ati “tocat” mai rau decat cei de la Vantu. Crin nu ne inspira inca hotararea de a se afla in fruntea statului.Are prea mult bun simt, pentru o confruntare cu Base care va lovi si “sub centura” daca va avea ocazia.Chiar are consilieri? Chiar lucreaza pentru el?
De Ioana S., Bucuresti pe 16 May 2009 la 18:39 (#)Sunt trista, draga domnule Ciutacu, pentru faptul ca in tara asta, totul e stramb, deformat, intors cu susul in jos. Ne-am transformat in vanatori de greseli si cautam cu orice pret raul acolo unde el nu exista,trecand insa cu vederea o gramada de mizerii. Trebuie oare parsivenia, viclenia, capacitatea de a evita capcanele sa fie calitatile de baza ale unui sef de stat civilizat? Pai, l-am avut pe Iliescu, il avem pe Basescu – ce ne mai trebuie alegeri in cazul asta? Vi se pare Geoana mai inteligent? Ne-a dat raspunsul mai demult dl. Iliescu, pe care acum il ridica in slavi candidatul Geoana. Nu ne-am saturat oare de minciuna si ipocrizie? Sa fie asa o greseala de mare faptul ca dl. Crin Antonescu a tinut sa raspunda cu buna credinta unei intrebari mojicesti? Problema, de fapt, in ceea ce priveste candidatura domniei sale la presedintie nu e aceasta, ci faptul ca, intr-adevar partidul nu-l ajuta, nu e la inaltime si cred ca, in calitate de presedinte al partidului ar trebui sa faca ceva, pentru ca organizatiile din teritoriu sa se puna in miscare. Din pacate, se pare ca orgoliile si interesele personale sunt mai importante decat cele de grup si cele nationale. Si cum, spre deosebire de PSD si PDL, ciolanul puterii nu le apartine, tot cei cu banii dicteaza. Din pacate, singura sansa a lui Crin sunt dezamagitii, nehotaratii,cei care n-au mai fost la vot si nu membrii de partid. Cred ca domnia sa trebuie sa gaseasca o cale catre inima celor care nu mai cred in politica si politicieni. Si pentru asta trebuie sa fie sincer si direct. In nici un caz nu trebuie sa se lase tarat in jocurile murdare cu care ne-am obisnuit, si iarasi zic, din pacate. Va multumesc.
De emma pe 18 May 2009 la 15:21 (#)Oricum voi (colectivul antenei 3) ramaneti aia care iau bani sa-l faca de cacat pe basescu. Nu ma chinui sa scriu cu B
De silviu pe 18 May 2009 la 16:39 (#)[...] Mai bine l-ar lua pe Ciutacu. La cât de mult îl admiră pe Crin, cred că ar fi în stare să își dea demisia de la [...]
De AVEM CRIN DE VANZARE. LICITAM. | Sorin Bâscă pe 18 May 2009 la 17:25 (#)” Dacă n-ai aflat, îţi spun eu că, în această campanie electorală, Vântu vrea să-l dea jos pe Băsescu, dar ţine cu Geoană, nu cu tine. Te-ai dus fix în gura lupului.”
Tare, dom ciutacu. Om serios, cu informatii reale, domle, nu de-alea publice, alea-s pentru toata lumea. A aflat Ciutacu ce e cu vantu, antonescu, geoana si basescu.
De zavalita pe 19 May 2009 la 08:21 (#)pe Crin l-au executat, dar pe Geoana l-au macelarit aseara
)
De dan pe 20 May 2009 la 15:42 (#)Frate de de geoa`na nu-mi pare rau sa-l ia dracu, dar de Crin imi pare sincer rau…nu stiu cat vrea sa invete gratis de la oameni de bine impartiali si dezinteresati. Daca este asa cum scrii in articol este clar ca Antonescu o sa urmareasca turul 2 la tv…!!
De mircea pe 21 May 2009 la 21:40 (#)Senzatia mea este ca licuriciu s-a decis….pacat ca nu-i aduce nimeni aminte de caseta aia de pe youtube, iti dai seama cati bani ia duduia ca sa-si tina fleanca…!
Hai, ca CTP-ul i-a facut-o si lui Geoana. E drept, tot pentru a-si satisface propriul ego.
De vlllad pe 30 May 2009 la 21:57 (#)Dar are si dreptate CTP-ul: Crin sau Geoana nu au nicio sansa sa il bata pe Basescu comportandu-se ca acesta.
Esti tare.
De manoliu valentin pe 10 June 2009 la 14:18 (#)BOC-POC a vrut sa-i arate BASINEI CHIOARE CE TARE ESTE SI INJURA SI EL JURNALISTI, ADICA JURNALISTI SUNT DE VINA DE JAFUL DIN ROMANIA SI DE TOATE NENORORCIRILE DIN ROMANIA.
Domnule Ciutacu, ai putea fi un om de mare calitate daca nu ai folosi cuvinte socante, nepoliticoase, neologico-brutale sau din ce stiu eu ce gama pentru a te exprima. Te duce mintea si ai putea sa fii un model pentru tanara generatie, din care eu fac parte, daca ai denota si calitati culturale, elevate, diplomatice. Oricat de destepte sunt unele lucruri pe care le zici, pe atat de respingatoare mi se par in limbajul pe care il folosesti. Cultura inainte de toate… sau risti sa fii doar o parte din mizeria care ne inconjoara. Succese!
De Alex pe 30 June 2009 la 00:59 (#)[...] Crine, trezește-te !!! [...]
De LUMEA IL IUBESTE PE CRIN. CRIN NU-L IUBESTE PE CRIN. « SpunePeBune pe 30 June 2009 la 08:22 (#)Va apreciez f.f. mult comentariile facute pe buna dreptate. Dupa mine nu au ce cauta taranisti cu madam Zoica, mai lipsea dl. Ciumara (cu taxele pe borcanele cu muraturi), ca il arunca pe dl. Crin Antonescu de pe esicherul politic. Succes in continuare!
De titu proca pe 21 November 2009 la 12:41 (#)[...] Crin asta, io i’am zis ca tin cu el la meciul asta, ca e fratele meu, am facut virale pentru el, i’am oferit si consiliere gratuita pe blog, dar sa vedem… Stii cum e, ca la fotbal, el e bun baiatu’, are talent, potential are, [...]
De Un dialog dezarmant cu Victor Ciutacu | [D][S][N] pe 12 September 2010 la 11:16 (#)Adaugă Comentariu!