Categorii
- Antena 2 (122)
- Antena 3 (102)
- Barfoteca de Net (75)
- Caruta cu deontologi (197)
- Ce dixtractie, ce mishteaux (107)
- Ce-i place geniului (122)
- Ce-mi provoaca scarba (256)
- Chestii, socoteli (69)
- Colţu' lu' Boc cel mic (14)
- Corespondentii Ciutacosferei (6)
- Delatiuni cetatenesti de bine (34)
- Fotografiile Vladutului (2)
- Guestpost (1)
- Hai să mă laud (9)
- Imperiul Ciutacesc (34)
- Mintea mea, în gândul ei… (95)
- Papornita cu intelepciuni (82)
- personal (117)
- Polemici Politice (257)
- publicitate (1)
- Replicile zilei (12)
- Rezervaţia cu imbecili (124)
- Rubrica lu' domnu' nea Dan (4)
Arhiva pe luni:
- February 2012
- January 2012
- December 2011
- November 2011
- October 2011
- September 2011
- August 2011
- July 2011
- June 2011
- May 2011
- April 2011
- March 2011
- Iunie 2008
- Mai 2008
- Aprilie 2008
- Martie 2008
- Februarie 2008
- Ianuarie 2008
- Decembrie 2007
- Noiembrie 2007
- Octombrie 2007
- Septembrie 2007
- August 2007
- Iulie 2007
- Iunie 2007
- Mai 2007
- Aprilie 2007
- Martie 2007
- Februarie 2007

86 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Si asta, dupa Tudor Gheorghe!OLE!!!!Asta da seara!Craciun fericit,oameni buni!
De emi pe 23 December 2011 la 07:46 (#)Nu ştiu cât va dura concertul lui Tudor Gheorghe, dar nici pauză prea mare între cei doi rapsozi nu cred că va fi. A3 ne face, deci, un cadou de Crăciun.
De violet pe 23 December 2011 la 08:32 (#)Multumim pentru cele 2 cadouri: Tudor Gheorghe si Grigore Lese.
De Doina pe 23 December 2011 la 09:34 (#)Sarbatori Fericite si un Craciun imbelsugat alaturi de cei dragi dumneavoastra ! Pentru dl. Ciutacu si pentru toti cititorii acestui blog, cu multe urari de sanatate .
iar plec,noroc cu inregistrarile de pe site.
De Un blog pentru prieteni pe 23 December 2011 la 10:54 (#)Domnule Victor Ciutacu sper sa prind aceasta emisiune deoarece Concertul Lui Tudor Gheorghe il ratez ,lucrez dela 16 la 22-30 sau macar Antena 3 sa dea o reluare a Concertului maine sau in prima zi de Craciun in rest va doresc “Sarbatori Fericite – Craciun Plin de bucurii alaturi de familie si prieteni si de ce nu o transmisiune dela cheful de duminica – un trio Gadea Badea si Ciutacu
De raoul titus pe 23 December 2011 la 12:29 (#)In aceasta seara la ANTENA 3,un adevarat regal!!! MULTUMIM!!! Va doresc un craciun linistit!
De gabriela pe 23 December 2011 la 12:37 (#)dupa un regal cu Tudor Gheorghe, o intalnire cu maria sa Țaranul Roman. la nici doua ore doua evenimente monumentale.Felicitari Victor Ciutacu si a3. Sarbatori Fericite!
De cetateanul gogu pe 23 December 2011 la 12:40 (#)Mare rasfat geniule in seara asta la A3!!!
De Cristina pe 23 December 2011 la 13:00 (#)Te rog fii tu mesagerul si transmite numai de bine intregii echipe si, bineinteles asemenea si Imperiului Ciutacesc!
Sa fiti sanatosi si la fel de frumosi la suflet!
Ne rasfeti Victore!
De MIHAELA pe 23 December 2011 la 13:56 (#)Doua daruri minunate de Craciun.
Multumesc din suflet!
La multi ani si multa sanatate!
Cu adevarat rasfat,sa avem de Craciun doua personalitati remarcabile!Dl.Grigore Lese si dl.Tudor Gheorghe,ii iubesc si-mi sunt dragi sufletului meu,pastratori ai traditiei si cantului neaos romanesc.Asemenea oameni sunt alesi de Dumnezeu pentru continuitate,aduc bunatatea romanului pur,nealterat de influentele “civilizatiei” autohtone.Craciun Fericit Victore,familiei tale,tuturor jurnalistilor din A3!Cititorilor,amicii mei virtuali,sanatate si destepti in toate,iara mosu’ o sa vina si la voi cu tolba plina!
De 14you pe 23 December 2011 la 14:03 (#)Multumesc pt cadou,o sa fie o seara frumoasa nu sunt multe intr-un an ca si asta,CRACIUN FERICIT tuturor.
De noivsvoi pe 23 December 2011 la 14:24 (#)La mulţi ani, multă sănătate şi sărbători fericite alături de cei dragi d.le Ciutacu !
De mihaic3001 pe 23 December 2011 la 15:26 (#)Urez şi colegilor de pe blog multă sănătate şi săbători fericite !
CRĂCIUN FERICIT !
CRACIUN FERICIT VICTORE!
De Costin Tanasescu pe 23 December 2011 la 15:56 (#)E prima data dupa 4 luni cind sunt putin suparat ca nu pot sa vad emisiunea cu Grigore Lese.
De Un om Revoltat pe 23 December 2011 la 16:01 (#)Citeam in Gindul articolul acela referitor la sarbatorile din vremea lui ceasca, si ma intrebam citi ani are aceel “ziarist”?
Acum ca sunt la mi de km distanta de Romania ma gindesc cu nostalgie la “sarbatorile alea de iarna comuniste”, cind in Satucurile Romanesti se taiau porci, se fierbe rachiul, se coceau cozonaci, lipiele si piinea, ne pregaream de colindat si de mers la Biserica.In perioada 24 Decembrie -8Ianuarie toate familiile se reuneau, vaneau acasa copii de la oras si o tineau intro petrecere pina dupa Sf Ion.
Ma intreb acum cite famili isi pot permite sa puna ceva pe masa de Craciun?
Cite famili mai sunt in preuna sa serbeze Nasterea Domnului?
Citi Romani se gindesc cu groaza le ziua de miine, la anul viitor?
Miam propus sa nu pomenesc numele conducatorilor “iubiti” fiindca Sarbatoarea Craciunului e Sarbatoarea Familiei, dar nu pot fiindca datorita acestor NEMERNICI milioane de Romani nu sunt cu familiile lor, milioane de Romani nu au ce pune pe masa asa cum se cuvine la Ceas De Praznic Imparatesc.
Si ma intreb cit ii mai rabda Dumnezeu ? Si de ce si-a intors Dumnezeu fata de la Poporu Roman.
Fie ca Nasterea Domnului sa ne indrepte gindurile si sa va gaseasca pe toti cei de acase linga familiile lor
LA MULTI ANI VICTOR CUTACU!
LA MULTI AMI ROMANIA!
Sunt o norocoasa: chiar fiind plecata din tzara, pot vedea pe net live concertul lui Tudor Gheorghe, pentru ca il transmite A3!
De Cornelia pe 23 December 2011 la 16:26 (#)Iata ca Vineri seara primim cadouri de Craciun in avans. Multumim mult!
Cu tot dragul te rog sa transmiti colegilor tai din A3, profesionisti de mare exceptie, ca le doresc un Craciun vesel si tihna sarbatorilor! Nici nu stiti cat de multa nevoie avem de voi toti si desigur de tine asa « genial si cel mai bun » cum esti! Chiar si cand sunt departe, va urmaresc vorbele!
Aceleasi urari adresate comorilor tale de-acasa : Mana si Vlad.
CRACIUN FERICIT CU SANATATE INTREGII FAMILII !!!
De gabriela pe 23 December 2011 la 16:31 (#)Bine le-ai spus ultimii rapsozi. Cu astfel de oameni poti defini Romania intr-un pumn de colinde
Tot de la Lese am aflat definitia colindatorului adevarat:
De Cantemir pe 23 December 2011 la 16:43 (#)“Daca are 55 de ani, inseamna ca el de 52 de ani umbla tat anul si colinda tat satul – de la varsta de 3 ani. Ala-i colindatorul!”
Craciun fericit! Si sa te citim cu bine si la anul!
De marian pe 23 December 2011 la 17:08 (#)Tata Ciutacule, FELICITARI!
De EstiBun!!! pe 23 December 2011 la 17:47 (#)Meriti respect pentru transmiterea concertului MARELUI Tudor Gheorghe (sunt convins ca e mana ta) si pentru invitatul LA FEL DE MARE Grigore Lese. Iata doi ROMANI ADEVARATI de care sunt absolut mandru!!!
Nevoia de sacru e cu atat mai mare in Romania – Romania unde romanul s-a obisnuit sa se naste poet si sa moara muzicant ….
Inca o data FELICITARI pentru ca-mi oferi o seara imparateasca!!!
Sa te tina Dumnezeu sanatos!!!
Craciun fericit si momente linistite alaturi de cei dragi!Sarbatori fericite si celor de la antena 3!
De Irina pe 23 December 2011 la 18:39 (#)Cea mai inspirata alegere! Un mistic ancestral foarte interesant. Vezi ce intrebi, cu dacii, cu obiceiurile. Fii cat mai profund, chiar non comercial. E o intalnire unica.
De ceapra pe 23 December 2011 la 19:52 (#)Spor si sincer iti multumesc.
absolut deosebit concertul lui Tudor Gheorghe… poate avem parte si de revelion de asemena momente in locul manelizarilor gen prostv
De Dan pe 23 December 2011 la 20:58 (#)Prin transmiterea integrala, in direct, a concertului lui Gheorghe Tudor, Antena 3 a produs o mare bucurie romanilor iubitori de muzica buna.
De MIHAELA pe 23 December 2011 la 21:38 (#)Extraordinar concert, fantastic mesaj!!!
MULTUMESC ANTENA3 PT. SPECTACOLUL “DEGEABA”,CU URMARE DUMITRU LESE! NE TREZIM, VREODATA, ROMANI?
De Cornel pe 23 December 2011 la 21:43 (#)Propun ca Grigore Lese sa ramana departe de domeniul politicii.E bine ca e acolo unde este.Taranii se multumesc cu putin,desi eu am vazut tarani nemultumiti.Libertatea de a trai doar pentru a trai nu e de ajuns.Progresul nu sta in atitudinea contemplativa.
De Irina pe 23 December 2011 la 22:28 (#)Si sa nu uit :tinerii de la sate sunt plecati in strainatate ,probabil de atata libertate si bunastare.
De Irina pe 23 December 2011 la 22:30 (#)Il cunosc pe Lese de cand era student.Am avut si colaborari. Ne-am si imbatat si cu palinca si cu vise. E un GENIU (alaturi de el mai este doar Tudor Gheorghe) in “simtirea” culturii populare. Dar, in aceasta emisiune dovedeste NAIVITATEA poporului roman.E gata sa aceepte coaja de paine aruncata de stapan, daca gestul aruncarii e artistic. A FOST CUMPARAT SI NU ISI DA SEAMA ! Ar trebui sa nu se bage in politica ! PACAT, MARE PACAT ! Nu ne mai vindecam niciodat. (Imi displace sa comentez acest lucru dar, in emisiune a afirmat ca nu mai bea de 10 ani. In 2007 bea de stingea !!!! ASA MOARE CULTURA POPULARA !
De constantin pe 23 December 2011 la 22:35 (#)Sa rad, sa plang, sau ce?
De Ioan Mudura pe 23 December 2011 la 22:38 (#)Nepotica, de 10 ani ma roaga sa-i cant o colinda de cand eram de varsta ei.Si eu incep a colinda:
“Noi umblam sa colindam, Domn Domn sa-naltam”
replica foarte dura……….
Nuuu, nuuu, nu vreu aia cu rom, rom, telecom.
M-a lasat fara cuvinte.
Felicitari pentru tot ce faceti!
Neaparat pentru Domnul Grigore Lese:
De Rodica pe 23 December 2011 la 22:39 (#)Cineva spunea odata intr-o emisiune ca Romania nu mai are modele. Daca e vorba de un model atunci Grigore Lese este unul foarte special.
Cand il aud cantand si cand isi exprima diferite ganduri de ale domniei sale simt ca mai e o speranta pentru neamul acesta.Ii doresc viata lunga si sa nu ne vitregeasca de acest dar minunat pe care il are de la Dumnezeu si din frumusetea interioara.
Craciun Fericit tuturor.
Rodica
Felicitari dle. Ciutacu si Antenei 3 pentru cele doua momente magnifice de spiritualitate romaneasca autentica: Tudor Gheorghe si Grigore Lese… Incercati sa promovati la maxim valorile romanesti. De mizerii si mizerabili e lumea satula. Doar asa putem aduce putin suflet romanesc pentru indreptarea situatiei dezastruoase din tara.
De Cristian pe 23 December 2011 la 22:50 (#)Multumim Victore!!!
De Patrascu pe 23 December 2011 la 23:11 (#)Mare personalitate Grigore Lese!!!
Victore,
Unde a fost omul asta atatia ani? ACESTA este un brand de tara…pacat, au fost ochi doar pentru frunze…
De Gabriel pe 23 December 2011 la 23:13 (#)Excelenta emisiunea, multumiri Antenei 3, atat pentru aceasta emisiune cat si pentru spectacolul lui Tudor Gheorghe. Minunat!
De radu truta pe 23 December 2011 la 23:34 (#)E BASIST PASTRATORUL DE TRADITII LESE
De Bratosin Sorin pe 24 December 2011 la 00:03 (#)CRACIUN FERICIT VICTOR !
De Bratosin Sorin pe 24 December 2011 la 00:04 (#)Domnule Victor Ciutacu sunt sigur ca nu ati accepta niciodata ajutorul domnilor Patapievici, Plesu, Liiceanu. Daca domnul Grigore Lese nu intelege principala activitate a personajelor mentionate anterior, ar trebui sa i se explice. Cat despre activitatea lui Grigore Lese, ma inclin cu respect!
De Adrian pe 24 December 2011 la 00:35 (#)L-au “ciuruit” si pe Grigore. Intai te infometeaza sistematic, apoi, cand iti arunca o coaja de paine, sunt cei mai buni.
Cum am ajuns sa-l vedem pe Lese laudandu-i pe Plesu si pe Liiceanu in seara de Craciun? Oare ce urmeaza? Tudor Gheorghe laudandu-l pe Boc?
De Bond pe 24 December 2011 la 01:30 (#)Am urmarit emisiunea. Dl. Lese isi supraliciteaza valoarea, cam in felul prezidentului nostru. Un om inteligent e mult mai modest si nu confunda realitatea cu propria lui pozitie in cadrul acelei realitati. O mare dezamgire acest domn Lese, unul din maramuresenii increzuti!
De Doru Danciu pe 24 December 2011 la 02:49 (#)Multe multumiri domnule Ciutacu si Antenei 3 pentru spectacolul lui Tudor Gheorghe….absolut fabulos,magnific,genial….In ce priveste emisiunea cu domnul Lese…dupa primele 25 min atat am putut exclama…W…T…F!!!
De urs289 pe 24 December 2011 la 04:11 (#)Tudor Gheorghe apoi Grigore Lese = o seara superba.Multumim Antena3!!!!!
De Tănase coca pe 24 December 2011 la 06:36 (#)Cadoul meu de Craciun…Maria sa TUDOR GHEORGHE…marele rapsod, inteleptul neamului, clopotelul constiintei romanilor! CEL MAI FRUMOS CADOU DIN ULTIMII 10 ANI ! (in treacat fie spus – am plans cand am incercat sa imi iau bilete la concert, caci nu ma tinea buzunarul sa merg cu cei 3 membrii ai familiei.) MULTUMESC ANTENA 3 – Multumesc Victor Ciutacu (caci sigur ai fost printre artizanii acestei emisiuni – concert).
De Gena pe 24 December 2011 la 06:49 (#)Dar l-am asteptat si pe Grigore Lese cu sufletul la gura! Si a venit ! Si mi-a stricat”jucaria” ce abia o primisem. Cum sa spui ca acum e mai bine ca niciodata pt. romani? Prin ce ochi vede G. Lese ce traiesc romanii, mai ales in ultimii 2 ani? Sau daca ii este bine lui NU MAI CONTEAZA?
MAREA DEZAMAGIRE A LUI 2011 – Grigore Lese…
Cel mai de suflet dar din ultimii 10 ani – TUDOR GHEORGHE !!!
LA MULTI ANI ! – SARBATORI FERICITE ! -celor ce le merita!!
Victore,
In ultimele zile am citit pe blogul tau (si in alte publicatii) lucruri care nu credeam ca se vor putea intampla dupa 22 de ani.
1. Grigore Lese are un pietroi atarnat de gat pentru ca ii respecta pe Plesu, Liiceanu si Patapievici (vezi mai sus). Asta, pentru unii, pune o umbra asupra calitatii sale profesionale si morale!!!
2. Tu aproape esti acuzat de “tradare” pentru ca ai “laudat” o declaratie a lui Basescu. Nu mai conteaza ca ai fost si esti un critic al lui Basescu; nici chiar ca atunci cand l-ai “laudat” ti-ai exprimat clar rezervele fata de personaj. Ai devenit un al doilea Patriciu (e adevarat mai sarac material)
3. In Romania Libera Basescu este acuzat de Cristian Campeanu de faliment moral si ca a trecut de partea Antenelor. Banuiesc ca nu mai e mult si te vei imbata cu omul la restaurantul lui Serghei impreuna cu Voiculescu (e adevarat deghizat)
Oamenii nu mai au respect pentru parerile altora. Mai grav, oamenii nu mai au decenta sa-i lase pe altii sa-si exprime opiniile, daca acestea nu sunt “identice” cu ale lor.
Si atunci cu ce sunt acestia (portocalii sau antiportocalii) mai buni decat cei care in anii 40 – 50 au decimat intelectualitatea si clasa politica romana?
De biradu pe 24 December 2011 la 09:15 (#)Sărbători cu bine, frumoase, aşa cum ţi le doreşti să fie!
De Silviu pe 24 December 2011 la 09:29 (#)Sărbători fericite şi La mulţi ani alături de cei dragi !
De Corvin pe 24 December 2011 la 09:38 (#)MULTUMESC PENTRU SEARA ASTA MINUNATA. SUPERB.
De pacos pe 24 December 2011 la 10:08 (#)TUTUROR: CRACIUN FERICIT, OAMENI BUNI! SARBATORI FRUMOASE SI LINISTITE, ALATURI DE CEI DRAGI!
Crăciun fericit alături de toţi cei dragi!
De acuvio pe 24 December 2011 la 10:12 (#)Au reusit sa- i faca nefericiti pe romani de sarbatori !!!
De vlad pe 24 December 2011 la 10:23 (#)Altadata ne trezeam cu colinde la geam cu Steaua , cu bice ….. Acum te uiti : merg oamenii iar cu capul in pamant ca altadaa !
BATUI-AR DUMNEZEU DE SARBATORI SI FIE BLESTEMATI CEI CARE AU NENOROCIT TARA : BASESCU , UDREA , VIDEANU !!!
BLESTEMATI SA FIE !!!
@bigradu: eu spun si scriu demult ca nivelul de ura si orbire din societatea romaneasca a ajuns la nivelul anilor ’50. de altfel, dupa ce l-am vazut pe Basescu dansand hora de machidoni cu nea Gigi si Serghei la o nunta, un sprit impreuna ne mai lipseste. pe Voiculescu mi-ar fi olecuta mai greu sa-l insinuez, da’ m-as descurca eu pana la urma
De Victor Ciutacu pe 24 December 2011 la 10:58 (#)Felicitari pentru ideea de a-l invita pe Grigore Lese. Mult respect domnule Ciutacu.
De Alexandru pe 24 December 2011 la 11:13 (#)As comenta si eu ceva da nu prea are sens…Omul asta este prea deep, la fel si Tudor Gheorghe!!!
As fi un tampit sa incep sa fac proiectii mentale pe ei, aprecieri despre lucruri pe care in fapt nu le-am cunoscut niciodata…
Dar are dreptate…Drumul este lung, desavarshirea nu vine peste noapte iar muzica este pur si simplu muzica.
Depinde de tine daca rezonezi sau nu rezonezi cu anumite tipuri de muzica iar din nou, nu poti sa faci proiectii mentale pe ea.
Ori o simti, o intelegi si o integrezi in propriile structuri mentale, ori……
Pacat ca exista fiinte care proiecteaza in aceasta sfera ( propriile frustrari si dejectii mentale ) transformand aceasta sublima sfera a constiintei intr-o mizerie care distruge si nu care creeaza, eficientizeaza si care iti da putere interioara.
Sublim..
De Dark_Side_J pe 24 December 2011 la 12:30 (#)Imi pare rau ,dar trebuie sa va marturisesc,sunt un pic dezamagit de aceasta emisiune cu Dl. Lese .
De dman pe 24 December 2011 la 12:33 (#)Va recomand sa va alegeti mai cu grije interlocutorii .
Dl Lese a reusit cu palaria pe cap sa lase impresia unui taran lipsit de bun simt si parvenit avand cum era de asteptat repere morale pe : Patapievici ,Liiceanu ,PLesu !
Poate nu as fi asa dur daca nu vedeam mai inainte o emisiune pe TVR1 cu Stefan Hrusca facuta de Eugenia Voda !
Sa fim foarte clari nu urmaresc TVR1 si alte posturi basiste ,suntem de aceeasi parte a baricadei, va rog insa daca aveti posibilitatea sa vedeti in reluare dialogul cu Hrusca ,este impresionant !!
Va doresc sarbatori fericite !
Citind si celelalte comentarii de pe blog parca inteleg mai bine ce ni se tot intampla in istoria noastra recenta !
De dman pe 24 December 2011 la 12:45 (#)Lipsa unor reguli si repere pentru a distinge intre bine si rau face ca distanta dintre agonie si extaz sa tinda la zero!
Pacat !!
Sa speram insa ,ce altceva putem face ,ca anul care vine va fi mai bun !
Doamne! Am vazut emisiunea cu G.Lese dupa extraordinarul spectacol DEGEABA al lui Tudor Gheorghe. Cand am auzit ca un Gheorghe(Lese) zice ca modelele lui sunt Plesu si Patapievici mi-am dat seama ca Tudor Gheorghe canta DEGEABA iar tinerii din decembrie chiar au murit degeaba!
De petru milos pe 24 December 2011 la 12:54 (#)Sarbatori fericite si La multi ani!
A fost o seara de neuitat. OMUL, ARTISTUL, CETATEANUL DASCALUL, PARINTELE ,TUDOR GHEORGHE a mers din plin la sufletele noastre.Nu este iesire publica a OMULUI TUDOR GHEORGHE care sa nu ne incante. Am lacrimat la multe din spusele sale iar la “am gonit copii din tara” am izbucnit in plans pentru ca asta am si facut. Acum sunt intr-o tara normala, departe de noi si de deznadejdea ce ne acopera dupa atatia ani DEGEABA. A fost o seara magica.
De Gabriel pe 24 December 2011 la 13:45 (#)Dar apoi ca unul care apreciez revenirea folclorului adevarat am stat si la Ciutacu. Si am vazut de ce nu mergem inainte. Atunci cand primesti de la stapan, este musai sa te guduri si sa-i pupi….. Asta fac si modelele lui Lese: Liiceanu, Plesu si Patapievici care au principala calitate ca l-au ajutat pe el. Are un pret mult prea mic.Cand nu vor mai putea sa-l mituiasca se va dezice de ei.
Inca odata multumim INTACT pentru darul de CRACIUN.
CRACIUN FERICIT , VICTOR !!!…
De gabriela pe 24 December 2011 la 13:54 (#)CRACIUN FERICIT SI UN AN NOU MAI BUN PENTRU TOTI CEI CARE POSTATI AICI !!!…
M-am lamurit cum sta treaba si cu marii rapsozi. Deocamdata n-am vazut unul care sa nu pupe mana care-l hraneste. Argumente logice, morale si institutionale ar avea toti, dar se codesc s-o faca, pentru ca si cultura trece tot prin stomac. Si te mai miri de ce Plesu@co. pupa-n cur puterea… Asta e, cine sare cu banu, ala-i laudat si slujit. Noi inca (luati in mare, ca si popor), inca n-am invatat ca pastrarea unei conduite care sa-ti permita sa te privesti in oglinda fara sa-ti fie rusine, este necesara si in fata celor care ne platesc sau finanteaza. Asa ca pana cand exemplele gen nea’Stan se vor inmulti, ramane valabila conceptia lui Badea conform careia primul lucru pe care tre’ sa-l intrebi pe un om cu care ai de gand sa schimbi mai mult decat un salut, ar fi:”De unde-ti castigi banii? Cine te plateste?”. Odata ce ai lamurit asta, stii sigur ce cur pupa.
De Cătălin I. pe 24 December 2011 la 14:33 (#)Va doresc ca sărbătorile magice să va umple sufletul de linişte, să va dea sentimentul împlinirii, să va aducă sănătate şi zile senine şi să-i ţină lângă d-voastra pe cei dragi! Sărbători fericite!
De Laura2007 pe 24 December 2011 la 16:32 (#)flower-power… o hora calai cu victime si buchete de flori in miini.
De Dan pe 24 December 2011 la 16:43 (#)aia cu furturile noi cu intelepciunea si iertarea muribundului catre ucigas.
si pe urma stam de ne intrebam de ce nu iese lumea din casa… o sa iasa atunci cind o sa le intre cutitul in os si nu mai au incotro pt ca oricum nu se simt reprezentati de nimeni!
Dupa ce-am citit comentariile, am devenit curios si am vazut si eu inregistrarea emisiunii de aseara… E clar ca – din convingere sau interes – Lese s-a inregimentat in tabara portocalie si vom avea ocazia sa-l vedem tot anul viitor participand la campanie alaturi de ei (mai ales de Noua Republica). Dar asta e strict treaba lui si nu are a da socoteala nimanui pentru asta. Numai ca si Ciutacu are acelasi drept… Si aici ajung la partea care m-a scarbit de-a binelea la emisiunea asta care s-a vrut una speciala, de sarbatori: rapsodul a venit setat sa-si pedepseasca gazda, ca represalii la aprecierile facute in ultima vreme cu privire la Plesu, in special. Carevasazica asta e marele bun-simt ardelenesc, sa spui: “Nu se poate sa stergi cu Plesu pe jos, ca uite ce-a facut Plesu PENTRU MINE…” Ce logica-i asta ?! Ar trebui sa uitam ca sunt niste nemernici, doar pentru ca Patapievici ii finanteaza un proiect (din banii nostri, nu ai lui), Liiceanu ii publica albumele iar Plesu i le prefateaza ? Ar trebui sa-l credem ca romanii n-au dus-o nicicand mai bine, doar pentru ca nu mananca nimeni de pe jos painea si merele pe care le-a vazut el aruncate ? Iar capacul l-a pus la ora 22:28, cand i-a aplicat lui Victor un neveu in plina figura (citez cu aproximatie: “Trebuie sa-ti zic ceva SI TIE, ca ai niste rautati [...], sunt niste oameni care vegheaza si urmaresc sa se-ntample lucruri bune pentru tara si nu bat toata ziua din gura la televizor”), dupa care – imediat, pentru a bloca orice replica – a-nceput sa horeasca, ranjind a batjocura… Nu stiu, intre alti interlocutori, poate ca scena asta n-ar fi aratat atat de rau, dar inteleg ca cei doi sunt un soi de prieteni… Ar fi putut, daca tinea musai, sa-i faca lui Victor,in particular, reprosurile pe care le considera necesare, dar el a vrut (sau asa i s-a cerut de catre binefacatorii lui) ca ofensa asta sa-i fie servita public, intre colinde, pe teren propriu.
De Bubulea pe 24 December 2011 la 17:33 (#)Postacii organului, Lese e un zeu pe scena. Nu-l mai muscati de tur ca va rupeti dintii. Mai cresteti, scoateti-va aburul nebuniei urii din cap!
De ceapra pe 24 December 2011 la 18:13 (#)Incomod Lese, felicitari don Ciutacu inca o data ca l-ai invitat. Pacat ca nu ati dat-o in mistica soarelui si zoroastrisme…
@all: desi oarecum ma asteptam, sa mor daca pricep impartirea lumii in alb si negru si, evident, revarsarea asta de ura colectiva la adresa lu’ Grigore. daca striga Jos Basescu, acum era Dumnezeu pe blog. uite ca n-a facut-o! e un artist care are dreptul la propriile optiuni politice, pareri si simpatii. calitate in care a fost invitat. Vorbe grele nu functioneaza ca un pluton de executie a tripletei Plesu-Liiceanu-Patapievici si nici pe post de guerilla anti-Basescu. cand am ceva sa le reprosez cetatenilor mai sus mentionati, o fac eu direct, cu suficienta vehementa, n-am nevoie de ajutoare din exterior. invitatii mei, opozanti sau simpatizanti ai regimului, sunt liberi sa se exprime, sa aprecieze ori, dupa caz, sa deteste diverse persoane publice din Romania. si asa va fi intotdeauna cat timp voi face eu emisiunea asta!
De Victor Ciutacu pe 24 December 2011 la 18:41 (#)@ Bubulea
De MIHAELA pe 24 December 2011 la 19:04 (#)Inregimentarea lui Lese in tabara portocalie nu este “strict treaba lui”, pentru ca, fiind o persoana atat de cunoscuta, iti dai seama cata lume influienteaza cu spusele lui, cati oameni (in special din mediul rural, care nu au posibilitatea sa se informeze prea mult) ii asculta vorbele si-i urmeaza indemnurile? Pentru el regimul portocaliu este bun pentru ca il ajuta, asa ca il ridica in slavi, iar oamenii il asculta si-l cred.
@ Victor Ciutacu
De MIHAELA pe 24 December 2011 la 19:12 (#)Impartirea lumii in alb si negru este produsul acestei guvernari, care, prin magariile comise, ne-au facut sa-i uram atat de mult incat ne este foarte greu sa acceptam macar un cuvant de lauda la adresa acestei calamitati portocalii.
Si sa stii ca cea mai mare parte a romanilor ii uraste, ii uraste!
Te rog, nu ne judeca prea aspru, asa sunt oamenii, patimasi.
pai invita-l si pe basescu eventual la un pahar de suc… sa-si spuna parerea de cum ne fura noua banii si vrea sa ne omoare copii in calitatea lui de artist in bisnita securist-marinareasca
De Dan pe 24 December 2011 la 19:52 (#)Victor… daca oricum sintem toti niste tembeli anti-basisti macar poti sa o consulti pe Mihaela (Nicola) in privinta perceptiei publicului actual asupra exprimarii tale. Sper ca macar ea sa aiba o atingere asupra perceptiei tale vizavi de lumea inconjuratoare. Este un specialist de valoare in materie de consiliere (inclusiv politica).
De Dan pe 24 December 2011 la 19:56 (#)@Victor Ciutacu:
Nu ma refeream la faptul ca e Basist. N-are decat. Si eu sunt Dinamovist, altu’ poate-i sofer, sau cine stie, poate chiar Bulgar. Fiecare poate sa fie sau, dupa caz, sa sustina pe cine vrea in viata asta, atata timp cat sustinerea lui nu imi pericliteaza mie existenta. E democratie, asa ca-i liber la sustinere.
Eu ma refeream la altceva si am avut retinerea sa vorbesc despre asa ceva in prima postare, dar daca tot ma incluzi la “revarsare de ura colectiva” si ma consideri a avea doar capacitatea de a “imparti lumea in alb si negru”, consider ca e firesc sa pun punctul pe i.
Uite un dialog gazda-invitat care mie mi se pare ca patineaza foarte riscant pe marginea bunului simt:
V: Si al 3-lea model te rog!
L: Horia Roman Patapievici, nu-i model?
V: Nu! Din punctul meu de vedere…
L: Cum sa nu fie! Omul aista… Cum sa nu fie model pentru mine, daca el, asa, a finantat un proiect un an de zile, asa, “Ultimii rapsozi”, asa, m-a invitat acuma…
V: Stai ma un pic, faptul ca H.R.Patapievici ‘comite’ si fapte bune, asta nu-l transforma intr-un model, asta vroiam sa spun.
L: Numa’ bune, Victore! Numa’ bune-o facut!
V: Tu ai citit scrierile lui despre poporul Roman, asta pe care-l canti tu?
L: Le-am citit, am citit, le-am citiiit si trebuie sa spun inca ceva. Ca trebuie si inteles ce-o scris.
V: Pai…poate avem nevoie de traducatori.
L: Nu de traducatori.
V: Dar de ce avem nevoie?
L: Avem nevoie de constiinta. Sa stim cine suntem pe lumea asta.
V: Nu suntem cei mai viteji dintre traci. Aici ai dreptate.
Acest fir al dialogului urmeaza firul acestei idei pana in momentul in care rapsodul vine cu exemplul despre painea si marul aruncate in scara unui bloc, de unde deduce domnia sa ca Romania o duce bine. “Mai bine ca amu, n-o fo’ niciodata”. Deduc astfel ca prezenta unor produse de panificatie si a unuor fructe, pe jos, in scara unui bloc, anuleaza complet foamea unui procent al populatiei Romaniei extrem de mare si aflat in crestere.
Dar lasand la o parte tema Basista sau dupa caz, anti-Basista a acestui aspect al dialogului, eu unul, in calitatea mea de invitat, nu as avea tupeul (ca sa nu-i spun altfel), sa-i spun gazdei privindo-n ochi ca n-a inteles ce-a scris Patapievici, si ca are nevoie de constiinta, intelegandu-se astfel ca actualmente nu poseda.
La acest dialog as adauga totusi si faptul ca de cel putin doua ori a aruncat scurt si la obiect, tema conform careia “nu ar trebui sa mai vedem si sa prezentam doar raul din tara asta” (am citat cu aproximatie), referindu-se clar din punctul meu de vedere la politica trustului din care emisiunea in care era invitat, face parte.
Cele cateva aluzii la inversunarea anti-Basista a realizatorilor A3 care prezinta doar in negru ‘realizarile’ unei conduceri sub a carei oranduire zace mancarea pe jos in scarile de bloc, la care se adauga si ‘indrazneala’ de a-i spune verde-n fata unui om care te invita intr-o emisiune premiata APTR, ca nu stie sa inteleaga textele unui saltimbanc si ca n-are constiinta, plus faptul ca a catadicsit sa nu critice (cu toate ca are motive), conducerea care-l ‘sponsorizeaza’ pe diferite cai, imi dau mie dreptul (in calitatea mea de cetatea consumator de audio-vizual), sa consider ca rapsodul Lese Grigore a fost protagonistul unei incercari timide, dar indraznete, de inceput de campanie electorala in randul oamenilor de cultura care inca sunt invitati si dau curs invitatiilor A3.
Nu incerc sa fac o paralela, caci nu ma simt in stare si nici nu-si are rostul, dar imi rasare in minte un alt nume de rapsod Roman contemporan cu noi, care are concerte constant si care-i iubit teribil de catre Romani. Tudor Gheorghe. Nu l-am auzit vreodata jignindu-te in vreo emisiune si nici facand propaganda pro sau anti ceva da capo al fine intr-o emisiune Vorbe Grele. Intre noi fie vorba, nu cred ca rapsodul Lese Grigore ar fi deranjat daca si-ar fi aratat sustinerea pentru o anumita parte a baricadei scurt si decent, destul de clar pentru a fi inteles, si ar fi continuat discutand despre domeniul in care activeaza de 40 de ani (conform spuselor domniei sale). Dar faptul ca pe toata durata emisiunii sunt insirate tot felul de laude aduse puterii, combinat cu reprosuri aduse criticilor puterii, imi dau mie dreptul sa consider ca rapsodul Lese Grigore, merita a fi macar criticat. Nu indraznesc a ma referi nicidecum la cariera sa in domeniul culturii Romane, dar in ce priveste prestatia sa de om politic, combinata cu anumite momente ale dialogului in care imi era mie jena de felul cum vorbea cu gazda emisiunii pe care o urmaream, consider ca nu-s deloc aratabil cu degetul ca si cum as fi vreun ultras anti-Basist, incapabil sa vada sau sa inteleaga altceva, atunci cand incerc sa-l critic pe rapsodul Lese Grigore. Dupa o astfel de emisiune sa aiba taria sa incaseze si critici, daca tot o arde PDL-ist si lauda tot ce-i in tara acum, laolalta cu toata sleahta de intelectuali fara atitudine.
P.S.: Dupa emisiunea de aseara, incerc sa-mi dau seama care ar fi diferentele intre rapsodul Lese Grigore si Maria Ciobanu, sau Corina Chiriac… Sau Mihai Constantinescu, care vorba aia, ii iubea pana si pe cainii vagabonzi…
De Cătălin I. pe 24 December 2011 la 20:12 (#)@Dan: nu sunteti tembeli, nu te mai dragalsi, sunteti orbiti. ceea ce-i cu totul altceva. pe Basescu l-am si invitat de cateva ori, da’ n-a gasit de cuviinta sa accepte. mai avem amandoi timp. n-am nevoie de Mihaela. la publicitate ma bate oricand, la meseria asta nici nu sufla-n fata mea. si asa e normal sa fie.
De Victor Ciutacu pe 24 December 2011 la 20:17 (#)@Catalin: ma topesc dupa modul in care te simti tu jignit in numele meu si pentru mine. apropo, Lese e premiat si el de APTR
@all: farmecul Antenei 3 e ca-i unicul post tv unde se intampla lucruri
“sunteti orbiti”
abia acum au inceput sa deschida ochii dupa 22 de ani in privinta mafiei structurilor securitatii
p.s. sa-l inviti pe basescu… e prost ca nu vine, cel putin scapa de un incomod (adica tu)
De Dan pe 24 December 2011 la 20:35 (#)@Dan:
Dupa ce am constatat ca nici macar la marea confruntare Basescu-Geoana, nu au reusit sa fie puse incomodele intrebari, am mari dubii ca Victor Ciutacu ar face-o, daca Basescu ar accepta invitatia.
De Cătălin I. pe 24 December 2011 la 21:02 (#)Primul care a facut-o a fost Badea, care (sub acoperamantul pamfletului) a formulat totusi intrebarile pe care le evita Basescu de ani de zile: de unde are fi-ta 1 milion de coco pentru casa?; de ce ti-ai dat casa singur?; unde-i flota?; ai facut sex cu Udrea?; de unde ai atatia bani, atata timp cat tu esti bugetar de 20 de ani?; cum adica “a vrut sufletelul ei barbat sef la SIE, a avut sufletelul ei barbat sef la SIE”?; de ce incalci Constitutia constant?; etc.
Mi-e dor sincer de confruntarile 1v1 din anii 90. Nici o intrebare incomoda n-ar fi ramas neadresata intr-o confruntare directa. Dar ne-am emancipat. Nu se mai cade sa atacam sub centura.
Tu ai impresia ca vreun jurnalist, chiar si cei de la A3 (poate doar Badea daca a avut o zi grea si a intrat in rosu vazand in fata ochilor doar jugulare bune de smuls), ar adresa vreodata intrebarile alea? Sa fim seriosi. Ei doar singuri in fata ecranului le adreseaza, in eter. Fara ‘andrisant’ langa ei. Ciutacu a avut-o in studio si pe EBA. La A2, dar era extrem de urmaribila emisiunea, chiar si acolo. Si a fost mai gentleman decat James Bond dupa ce a condus acasa o dama bine, beata crita, neprofitand de ea. Si Raluca Turcan a fost si tot fara intrebari incomode s-a lasat. Zici ca-i un fel de cod nescris al bunului simt dus la extrem. Bunul simt ca si concept, este clar discriminat pozitiv in ce priveste A3. Precum negrii din America si bozgorii din Romania. Ultimul intrebator al naibii a fost Tuca. Si sa zicem ca si CTP a fost destul de incisiv de cate ori a avut ocazia. In rest, sunt doar realizatori respectabili, dar exagerat de responsabili.
Si daca tot e sa ne democratzim, iti spun ca pentru mine, dupa stralucirea lui Tudor Gheorghe a venit semi-intunericul lui Lese. Slab, slab rau de tot si fara argumente pentru a-i aprecia vorbele. A fost o seara care ar fi fost bine sa se incheie doar cu gandul la Tudor Gheorghe. Poate si pentru ca ne-am obisnuit ca la « Vorbe grele » sa vedem personaje mai carismatice. Asta n-a fost. A fost mult sub asteptari.
De Cornelia pe 24 December 2011 la 21:29 (#)@Victor Ciutacu: Nu stiu daca-n mesajul de la 18:41 te-ai referit (si) la mine, dar fac (din nou) precizarea ca nu i-am negat dreptul de a sustine pe cine vrea si de a-si alege modelele pe care le pretuieste. Ceea ce m-a starnit sa-mi spun parerea despre emisiunea de-aseara a fost tocmai pornirea lui de a va/ne contesta dreptul de a “sterge pe jos” cu niste oameni detestabili, doar pentru ca au fost baieti buni cu el. Si mi-a mai displacut cum a sugerat ca “bati din gura” toata ziua la televizor (in timp ce puterea se chinuie sa faca lucruri bune pentru tara) si cum a ranjit dupa aia, in timp ce triluia cantarea aia. Stiu, o sa-mi spui ca n-ai nevoie sa-ti ia cineva apararea, dar eu doar observam, nu-ti luam apararea… Consider ca un oaspete trebuie sa-si respecte regulile de curtoazie (cam aceleasi cu ale gazdei), cu atat mai mult cu cat exista o relatie de prietenie intre ei.
@MIHAELA: Ai dreptate in tot ce ai spus, dar, din pacate, si eu am dreptate: e strict treaba lui Lese daca isi da cinstea pe rusine, sustinand pana la capat cel mai corupt, abuziv si anti-democratic regim de dupa ’89, in schimbul unor avantaje ce tin de cariera lui si de bani, la urma urmei (pe care le-ar obtine oricum, in mod sigur, si daca ar ajunge opozitia la guvernare). Daca n-o fi avand si alte motive, de dosar…
De Bubulea pe 24 December 2011 la 23:24 (#)Emisiunea ar fi avut un succes deosebit daca ar fi ramas in parametri muzicii, atat de dragi, de altfel. Ar fi fost la fel de savuroasa ca cea despre calatorii cu Bogdan Teodorescu care, intre noi fie vorba, este mult mai avizat sa se pronunte pe teme social-politice decat Grigore Lese. Domnul Lese trebuia sa vorbeasca despre muzica si doar atat.
De Bogdan pe 24 December 2011 la 23:36 (#)Victor Ciutacu: ai fost batjocorit de Lese–punct! Telespectatori: ati fost ridiculizati de Lese.
Omu’ are cel putin o conditie mentala chestionabila. Oscileaza in gandire mai ceva decat un monitor cardiac. Trebuie sa fi fost cel putin pe etnobotanice. Nu trebuie sa fii un “rocket scientist” sa-ti dai seama ca Lese sufera cel putin de un atac ischemic minor, ce naiba!? Chiar ne mintim in halul asta?
Lese = Dan Puric. Vorbeste cu o usurinta inspaimantatoare despre absolut nimic. Incercati o concluzie la spusele lui Lese…pe bune, chiar tebuie sa ai ceva deficienta ca sa nu-ti dai seama ca omul e consumat.
…Next!
De Bond pe 25 December 2011 la 11:07 (#)De ce nu este inregistrarea cu Grigore Lese!!!!
De Gaby pe 25 December 2011 la 12:16 (#)@Gaby: fiindca uitasem. acum este
De Victor Ciutacu pe 25 December 2011 la 12:19 (#)grigore lese este un mare artist.urias.ar fi fost mai bine daca ati fi vorbit doar despre muzica.ca om este un pitic.
De sabin porumbel pe 25 December 2011 la 16:19 (#)Cei care-l judecati pe Grigore Lese dupa simpatiile pe care le are (Plesu, Patapievici, etc), in loc sa-i ascultati cu atentie cantecul, gresiti fundamental.
Mergeti la Bistrita sau in Maramures si o sa vedeti sute de oameni dintr-o bucata, precum Lese, care isi expun judecatile simple fara sa-si faca probleme ca nu stiu ce gandeste lumea despre ei.
De Cristian pe 26 December 2011 la 11:51 (#)Pitici sunteti cei care il huliti si il judecati cu atata usurinta, bolnavilor! Ala care faci pe doctorul, ai stat tu sa-l investighezi, cel care se lauda ca l-a cunoscut.. asa se poarta un prieten, rage ca magaru peste tot? Eu ii urmaresc emisiunile, la radio si tv de ani buni.
De ceapra pe 26 December 2011 la 12:21 (#)Macar va multumesc ca imi aratati cum nu trebuie sa fiu eu si ce inseamna greseala patimilor nascute din politica. Pur romanesti, de altfel, adica acu iti da cu bata in spinare, acu cinsteste cu tine o tuica si iti plange pe umar ca e lumea rea si nimeni nu il intelege. Acum e in psd, acu in unpr, apoi trece la liberali si, dezamagit de vreo amanta poc la pdl sa se razbune, ca el e om de valoare. Toate astea inecat in spirturi scumpe si pofte porcine.
Cred ca devin enervant pentru don Victor deja, dar o analiza a publicului emisiunii/blogului/postului unde lucreaza cred ca ar fi foarte interesanta. Observ ca don Ciutacu e printre putinii de la postul asta care ar putea sa faca rating si jurnalism si la Vocea Ghizdavestiului.
Grigore Lese trebuie privit si tratat ca un rege, el e regele muzicii autentic traditionale. Eu fac diferenta intre popular si traditional… Muzica populara e cea cantata de Dolanescu si cea traditionala cantata de Lese, diferenta de la cer la pamant! Un an bun domnule Ciutacu!
De Marius pe 27 December 2011 la 00:14 (#)N-am putut sa inteleg niciodata teoria asta conform careia unui geniu trebuie sa i se accepte orice… Daca un “zeu” tine neaparat sa coboare de pe scena si sa se exprime in legatura si cu alte teme decat cele care l-au ridicat pe piedestal, isi asuma riscul de fi tratat la fel ca oricare dintre noi, muritorii. Avem destule exemple – Gheorghe Zamfir, Dorel Visan, Dan Puric – de oameni care te lasa cu gura cascata cand se afla pe scena si care se umplu de ridicol in afara ei. Sa-l mai adaug si pe Ilie Nastase ? Cat de penibil sa fii, cand sustii – si acum, dupa 15 ani – ca atunci cand ai intrat in politica habar n-aveai ce faci, ca ai fost folosit fara scrupule de niste oameni rai (la varsta de 50 de ani)?! Daca vrei sa ramai toata viata (si dupa…) zeu, rege, imparat sau bulibasa al arenei, stai in patratica ta, pentru a nu da ocazia multimii sa vada cat esti de prost/ticalos/dus cu pluta… Iar tu, ceaprazarule, sper sa mai fii pe aici si cand o candida Lese pentru partidul lui Neamtu (cerandu-ne voturile pentru a i le duce lui Basescu, ca sa ne mai stapaneasca inca patru ani), ca poate o vrea careva sa te faca si pe tine “postac pitic si bolnav al organului”.
De Bubulea pe 27 December 2011 la 10:44 (#)Bine punctat, Bubulea. Da, e posibil si acest scenariu, dar nu cred ca e plauzibil. Lese a declarat peste tot ca nu face politica, nu il intereseaza.
De ceapra pe 27 December 2011 la 12:30 (#)Daca eu insa as deveni ridicol, asta nu ar face pe altii sa scape de ridicol, nu?
Omul a fost invitat sa ne vorbeasca sau sa ne cante despre ultimii rapsozi…sau ceva de genu’,din cate intelesei eu din promo.Faptul ca a inceput sa ne spuna ce tepe a luat el…si sa ne prezinte cd-urile lui(ca la supermarket) si mai ales sa-mi spuna mie ce bine o duc eu(mai bine ca oricand) si sa ma mai faca si ANIMAL(ca cica de-asta nu-i intelegem noi pe aia de-s modelele lui…ca nu avem constiinta,deci in consecinta suntem niste animale) nu ma face pitic si nici bolnav CEAPRA.Sa-ti reamintesc argumentul invitatului de ce “cutare” e modelul lui?…pai cum sa nu fie ….uite cat bine mi-a facut.Imi mentin singura exclamatie…W…T…F.Daca se rezuma la cantat si vorbit despre lucruri la care incontestabil este MARE…nu cred ca vedeai vreun comment “negativ” aici.
De urs289 pe 27 December 2011 la 15:39 (#)respectele mele dl.Victor;gresesti(parerea mea) cand spui cum ca “nu ai nevoie….” in diferitele raspunsuri adresate cititorilor acestui subiect;ba ai nevoie de toti cei care comunica cu tine(la 54 de ani sper ca nu imi vei raspunde cu ceva de genul de respect,pentru ca,in momentul cand m-am hotarat sa scriu parerea mea pe blogul tau, automat respectul si decenta limbajului sunt conditii de baza purtarii unui dialog);ai nevoie de toti pentru ca fara “acesti toti care comunica virgula cu tine” nu ar exista blogul tau…expandand, nici tu si nici emisiunea pentru care esti platit sa o gazduiesti.citez din exprimarea ta:
De zarzarica pe 29 December 2011 la 01:11 (#)1.”…cand am ceva sa le reprosez cetatenilor mai sus mentionati, o fac eu direct, cu suficienta vehementa, n-am nevoie de ajutoare din exterior…”
2.daca imi permiti(si chiar daca nu imi permiti),mai citez din diferitele tale raspunsuri adresate celor care isi exprima parerile despre emisiunea moderata de tine ca auto-aprecieri despre tine si modul in care “imparatesti” emisiunea “Vorbe Grele”:
…la meseria asta nici nu sufla-n fata mea”
sau despre expresia “ma topesc” de mai jos:
“…@Catalin: ma topesc dupa modul in care te simti tu jignit in numele meu si pentru mine…”
este cel putin desconsiderare si jargon expres de genul “d’aia nu mai pot eu(Victor Ciutacu, in context,adicatelea)dupa modul in care…etc”
In anii ’70,prin clasa a 5-a, cand ma trimitea tata(care venea de la schimbul doi de la…de unde aducea el banutzi in casa in care stateam in gazda)sa tin rand pentru ca a doua zi de dimineata se dadeau “ceva de pui” si venea mama sa “imi tina locul la rand” si eu la ora 8.00 mergeam la scoala si ne dadea doamna invatatoare lucrare de control la materia…ar’metica, tare as fi vrut sa fii tu in locul meu…in toate diminetile in care TREBUIA SA FAC ASTA…astea erau vremurile…sa te mai intreb cati ani aveai in anul 1970?…si nu am murit…am invatat ceva din experienta asta si ma mandresc ca am trait acele vremuri,copil fiind…mi-au dat putere sa rabd si sa-i urasc pe comunisti si pe “cateii” lor…dar nu fac din asta un stindard, cum fac multi dupa revolutia din ’89(care revolutie din ’89 nu a fost deloc ce s-a dorit sa fie,dar asta e alt subiect)…
De ce ma tem eu acum este faptul descris de un cititor al acestui subiect, citez:
“…Nuuu, nuuu, nu vreu aia cu rom, rom, telecom…”
…de asa ceva sa ne temem toti cei care mai facem umbra pamantului la 50 si ceva de ani…pai cei care sunt platiti din impozitele noastre(apropo, nu sunt bugetar, am un PFA cu obiect de activitate mentenanta tehnica de calcul…nu sunt multumit de rezultatul raportului munca/obligatii catre stat…dar asta este…poate eu sunt vinovat, poate politica statului, poate…alte cauze pe care nu le “percep” eu momentan(dl.Mircea Badea va poate lamuri cu ce se mananca meseria asta pe care o profesez eu si de care sunt mandru – ca o paranteza acum, pana in anul 1996 am fost mecanic de locomotiva si am “renuntat” la meseria asta din cauza “nepotismului” existent in Depoul CFR…unde am fost repartizat dupa absolvirea Liceului 12 CFR Bucuresti…ce vrenuri);
daca nepotii si nepoatele pe care avem bucuria si fericirea(imposibiul de descris pentru cine nu-i are)sa-i tinem pe genunchi si sa le colindam ca pe vremuri, iti spun cuvintele “o vreau pe aia cu rom,rom,telecom” inseamna ca am trait degeaba…si stii, Victore ca educatia de acasa, in momentul asta de restriste pentru ROMANIA,nu se compara cu sufletul (care nu se mai pune) in educatia primita la gradinita sau la scolarizarea de pana in clasa intai de la scoala….nu esti tu de vina, nu sunt cei care isi spun parerile pe blogul tau, poate eu sunt de vina ca nu mai am nici un cuvant de spus in familia de unde am si eu nepoti…deh, libertatea adusa de internet…nepotul meu ma provoaca sa joc, in reteaua de acasa, jocuri cu distrugere nave galactice, altfel nu ma lasa sa il tin in brate(tu cum ai proceda in situatia asta?)
Ai observat ca nu critic dpdv politic pe nimeni…nu ca as fi multumit cu ce exista in tara mea…dar, in afara de “strutii” care spun ca ne meritam conducatorii pe care-i avem momentan, ar fi o idee ca tu, Victor Ciutacu, cel putin prin emisiunile pe care le medezi, sa devii un lider al oamenilor liberi si cu adevarat devotati binelui lor propriu si al familiei lor…pentru ca de aici pleaca totul, tot angrenajul asta in care suntem cu totii…respectele mele pentru tine,ca om si pentru emisiunile si subiectele pe care le vei gazdui in viitor.
@zarzarica: tare nevorbita mai esti
De Harciog pe 29 December 2011 la 11:27 (#)Desi a trecut ceva timp dela emisiunea cu Grigore Lese, inca mai am gustul amar al unei deceptii. Trebuia draga dle Ciutacu sa-l inviti sa cante si atat. Daca ai curiozitatea sa-ti revezi emisiunea sunt sigur ca vei regreta invitatia de a “dialoga” cu Lese. Omul e o contradictie dela a la w.. Cred ca Vanghelie sau Becali ar fi fost mai coerenti. Pacat eu stiam ca altul este standardul emisiunilor tale. Se mai intampla – nu stii de unde sare epurele. In rest un an nou cu multa sanatate si ramaneti in continuare CEI MAI BUNI
De Nellu Mazilu pe 29 December 2011 la 15:19 (#)Toata stima si admiratia pentru maestrul Tudor Gheorghe. Cat despre Lese , ca artist sau om de cultura e eclipsat de omul de nimic care e, pigmeu.
De erica pe 9 January 2012 la 01:17 (#)Adaugă Comentariu!