Cotidianul fură barbar la ştiri şi la ceas
De: Victor Ciutacu - Categoria: Caruta cu deontologiCotidianul prezinta astazi o exclusivitate de furaciune. Caruta cu deontologi a lui Sorin Vantu preia si se preface a dezvolta o informatie aparuta in Jurnalul National pe 11 februarie si o titreaza bombastic. Antena 3 vede si remarca. Astept explicatiile mustind de profesionalism. Pe strada s-ar chema jaf…
UPDATE: Uite primul pas. A disparut faimoasa “EXCLUSIVITATE”. Astept scuzele.





74 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Se intituleaza : deontologie profesionala. Restul sunt bani luati degeaba.
De Mos Califar pe 24 February 2009 la 7:47 pm (#)Halal exclusivitate. Ce ciordeala nesimtita.
De Lady2bug pe 24 February 2009 la 7:53 pm (#)deontologii de la Cotidianul pot fi incadrati juridic la infractiunea de “furt”? dac-au facut-o noaptea,pot fi avansati la “furt calificat”.
De cristu pe 24 February 2009 la 7:57 pm (#)Deontologic este furaciune si de inteles frustrarea. Nu este de neglijat faptul ca in acest fel afla si cititorii altor publicatii ce decizii au luat oamenii pe care i-au votat. Faptul ca Boc prefera sa-si aduca alaturi persoane teoretic inferioare lui spune totul despre increderea in capacitatea lui de a reusi sa fie un lider.
De Adrian pe 24 February 2009 la 8:01 pm (#)foarte bine au facut!
De Ionut pe 24 February 2009 la 8:09 pm (#)ca nu e prima data si cum nu le faceti nimic decat le bateti obrazu .. f bine va fac!
eu as fi recurs la jigniri, scrisori deschise, procese pt ca .. gaseam un motiv gen: se uita ciudat la mine!
eu bat pariu ca nu-i ultima data!
OAAAAU,sunt profund surprins,sunt contremulat:-)
De mery pe 24 February 2009 la 8:15 pm (#)P.S.Astia de la Cotidianul sunt pupinbasesti?
Iarasi sunt surprins,viata asta nu inceteaza sa ma surprinda.
Mie mi se pare nedreapta formularea “caruta cu deontologi a lui Sorin Vantu” pentru ca ii baga pe toti in aceeasi oala, desi articolul a fost scris, foarte probabil, de o singura persoana. Cred ca e mai corect sa dati numele celui care semneaza articolul si sa considerati ca e vorba de o greseala sau de un furt la nivel individual. De fapt, pentru ca lucrurile sa se indrepte, in orice domeniu, e important ca oamenii sa isi responsabilizeze propria activitate. A te referi la o colectivitate cand doar unul greseste nu face decat sa: 1. arunce cu noroi si-n nevinovati 2. nu-l ajute in nici un fel pe autorul greselii sa aiba mai multa grija pe viitor.
De Andreea pe 24 February 2009 la 8:33 pm (#)@Andreea: doua persoane. ai citit vreodata expresia “ciutacii lui Felix”? eu am avut placerea de multe ori. ba-l ajuta extrem de mult pe autor, ca-l iau la picioare-n gura aia onesti si profesionisti. a doua oara, sufla si-n iaurt.
De Victor Ciutacu pe 24 February 2009 la 8:36 pm (#)Victor, cu riscul sa te supar, trebuie sa spun am citit cu atentie articolele si cred ca acuzatia ta e exagerata. E drept, termenul “Exclusiv” plantat in capul articolului din Cotidianul e bombastic, insa nu pot sa nu remarc faptul ca Jurnalul ingroapa detaliul privind angajarea Mihaelei Boc undeva la mijlocul textului si, mai ales, faptul ca ziarul tau nu mentioneaza gradul de rudenie. Din lipsa de timp sau din comoditate cineva n-a aflat un detaliu important si a preferat sa scrie “Coincidenta sau nu”. Trebuie sa recunosti ca nu e cea mai fericita solutie din punct de vedere jurnalistic si sunt convins, de altfel, ca n-ai fost prea bland cu cel sau cei raspunzatori de treaba asta. Cotidianul are, asadar, meritul ca a descoperit legatura de rudenie dintre premier si consilierul respectiv. Jurnalul furnizase un fapt probabil (sa vezi ca sunt rude), in timp ce Cotidianul a servit o informatie certa (e nepoata-sa). Daca au pornit de la articolul din Jurnalul, ar fi fost corect, insa, sa mentioneze acest lucru in text.
De Bradut Ulmanu pe 24 February 2009 la 8:39 pm (#)Bok,(am scris in turca)aduce numai profesionisti langa el!A adus numai oameni tari,(ca osul de medusa)asa ca el!Oare cum o sa arate Romania, dupa mandatul sau(daca o sa-l termine in functie)!
De dorinel pe 24 February 2009 la 8:39 pm (#)Da, am auzit de expresie. Si, in aceeasi masura, consider ca este o sintagma rau-voitoare si…cam atat. Cred ca fiecare ar trebui sa fie responsabil pentru propria felie. Cred ca generalizarea nu face decat sa disculpe pentru ca, in final, nu exista nici un responsabil care sa raspunda; ci el se pierde intre cei multi.
De Andreea pe 24 February 2009 la 8:42 pm (#)@Bradut Ulmanu: nu spun ca n-ai dreptate. chiar ai la chestia aia cu gradul de rudenie, mai ales ca stiam ca-i nepoata-sa. da, colegele mele de la Politic n-au fost suficient de hotarate in a merge pana la capat cu sapatura. da’ eu te-ntreb pe tine cum reactionau portocaliii cand ne-am fi legat iar, in titlu, de membrii de familie ai unui demnitar. la precedenta tura, mi-am capatat, in prime time, apelativul gales de “tonomat pe ieuro”.
De Victor Ciutacu pe 24 February 2009 la 8:42 pm (#)P.S. in emisiunile de la A2/A3, citez Cotidianul mai des decat JN
Victor,aseara Antena 3 i-a cam batut in gura ca pe coasa pe Realitatea.Baietii sunt facuti pentru locul 2.Cine e pelocul 2,cine e pe locul 2,cica laca cichi cea.
De mery pe 24 February 2009 la 8:55 pm (#)P.S.Ai si tu mila pentru deontologii lui Vantu,sa mananca si gura lor un sac de bani:-))
@mery: n-am mai postat ratinguri, ca se complexeaza micutii. da’ vad ca tot nu le foloseste la nimic. cat sa-i mai ajut? sunt si eu un suflet de om.
De Victor Ciutacu pe 24 February 2009 la 8:57 pm (#)Ma tot intreb cine mai citeste Cotidianul?!
De Costin Tanasescu pe 24 February 2009 la 8:59 pm (#)Sunt atat de slugarnici Tiranului, incat te ia scarba numai daca auzi cine este patron.
Faptul ca fura idei si articole de la altii, arata cat de misei sunt cei ce conduc Cotidianul.
Ce poate fi mai imoral si ridicol, decat faptul ca FURI PROPRIETATEA ALTORA, chiar daca este doar una intelectuala.
FOAMEA DE BANI, acesta este diagnosticul lacheilor lui SOV!
P.S.
Cat a fost Mihaiu guvernatorul Deltei Dunarii, Cotidianul,Academia Catavencu,Realitatea, erau de partea liberalilor!
Cum l-a demis pe Livisor si s-a ,,dat” Tiranul la moguli, cum au SUCIT MACAZUL!
NU AM VAZUT IN VIATA MEA ATATA PERVERSITATE SI ATATA GOLANIE! SI MAI FAC SI PE INTELECTUALII!
Lasa,ca ce-i al tau e pus de-o parte.Mai du-te la mogul cu ratingurile,cere si tu de-o shaorma in plus.
De mery pe 24 February 2009 la 9:00 pm (#)Ai dreptate,Andreea!Scuze.
De dorinel pe 24 February 2009 la 9:00 pm (#)@Costin Tanasescu: eu il citesc, nu-i un ziar rau, ba dimpotriva, chiar are multe subiecte beton. da-l strica ura dementa a unora dintre comentatori.
De Victor Ciutacu pe 24 February 2009 la 9:02 pm (#)Victor, eu nu m-am referit la calitatea textelor scrise in Cotidianul, nici nu ma pricep la gazetarie. Insa majoritatea articolelor sunt extrem de subiective.
De Costin Tanasescu pe 24 February 2009 la 9:11 pm (#)Prea o fac PE FATA! Mi se pare o lipsa a bunului simt - SA MINTI SI SA DENATUREZI ADEVARUL IN FIECARE ZI IN ULTIMUL HAL! SEAMANA CU SCANTEIA…PE BUNE!
Este normal, Victore…! Acum urmeaza s-o puna pe nevasta-sa ministrul Chimiei si gata… CEAUSESTII.
De CRUCISATORUL pe 24 February 2009 la 9:18 pm (#)Misto, nu?
Iata citeva asemanari dintre cei doi:
- amindoi sunt CIZMARI; Boc are si facultate
- amindoi sunt mici de statura; adica piticanii (pitici atomici?!)
- amindoi se bilbiie cind vorbesc; deci au stofa de conducatori
- amindoi au un tatuc - Ceausescu pe Brejnev, Boc pe Basescu (atentie la initiala numelui!)
- amindoi si-au promovat copiii, pe sest, pe functii de conducere.
In rest, ce mai conteaza???
Daca n-ar fi trist, as ride, asa…!
in media sunt multe articole preluate de unii de la altii cu sau fara surse, multe stiri sunt prezentate ca fiind foarte noi cand ele au fost prezentate si inainte de altii…cand sunt preluate stiri din afara unele apar pe la noi abia dupa o luna si sunt date ca de ultima ora…eu pe blog faceam un fel de revista presei-postam articole mai mult sau mai putin importante din media si vizitand mai multe site-uri din tara si din afara am vazut chestiile astea…
De fanaticul pe 24 February 2009 la 9:18 pm (#)Zice Tonomatu’: “n-am mai postat ratinguri, ca se complexeaza micutii. da’ vad ca tot nu le foloseste la nimic. cat sa-i mai ajut? sunt si eu un suflet de om.” Dom’ne asta e chiar necolegial, adică micuţii nu tre’ să se screamă chiar deloc? Păi să nu ştie ei nici măcar cât sunt de penibili? Întotdeauna am apreciat calitatea unui produs media, şi nu m-a interesat NICIODATĂ câţi consumatori au văzut acel produs. Dacă rămâneţi la fel, cei care faceţi presă de atitudine, onestă şi pentru interesul publicului, şi nu pentru numărul de cititori, veţi creşte ca rating!
De C. Bojan pe 24 February 2009 la 9:21 pm (#)Mult succes în continuare!
Cu privire la “conţinutul” ştirii, demult anticipata Dvs. ipoteză, cu privire la reîntoarcerea societăţii româneşti la Evul Mediu prinde un contur tot mai clar.
Singura dilemă pe care o mai am este Crin Antonescu sau Sorin Oprescu?
Hai sa nu dam nici cu paru’ nici cu pana ci sa spunem axact ce este.Nu stiu istoricul ce au mai facut sau nu sau ce-or mai face astia de la cotidianul ca de ei e vorba aici dar o informatie mai ales intr-un ziar devine publica din momentul publicarii ei adica poate fi folosita de altii cu PRECIZAREA sursei ceea ce in cazul de fatza nu s-a intamplat asa ca ca nu e coser deloc sa preiei o informatie dintr-o alta sursa si sa-ti arogi dreptul de a o fi produs tu chiar daca i-ai mai pus niste inflorituri acolo adica nu ai fost atat de dobitoc incat sa copiezi doar .deci din momentul in care ti-ai arogat drepturi exclusive asupra produsului altuia este FURT ca e intelectual sau material.
De codeus pe 24 February 2009 la 9:43 pm (#)Expresia “politica de cumetrie” va spune ceva??
De Geo pe 24 February 2009 la 9:57 pm (#)Parca domnul Boc striga din toate corzile vocale in campania electorala ca se practica politica de cumetrie la nivel guvernamental.
Omul asta este incorigibil. Cred ca nu o sa ramana nici o declaratie din campanie pe care sa nu o contrazica acum cat este la putere.
O rugaminte pentru tine, Victor: te rog sa faci o emisiune cu inregistrarile care le aveti cu domnul Boc, inainte de a deveni premier si cu declaratiile care le face acum inclusiv deciziile pe care le ia ca sef al guvernului.
Cred ca vom lesina de ras.
Baietii astia de la Cotidianul traiesc intr-o lume paralela. Se mai intersecteaza din cand in cand cu adevarul si atunci apar asemenea stiri. Din pacate…fumate!
Asta e, mai bine mai tarziu decat niciodata. Cat despre deontologia profesionala, mai bine sa nu mai discutam.
De Garcia Muerte pe 24 February 2009 la 10:04 pm (#)Victor,sa nu mai ai concurenta nu-i un lucru bun.
De mery pe 24 February 2009 la 10:06 pm (#)Dar te simti al draku de bine,nu-i bai si ei la fel,banu curge,bataia-i buna,lor le place…:-)
asta e tipul de ilegalitate pe care l-ar face oricine. cine neaga e excesiv de catolic
De alcatraz pe 24 February 2009 la 10:42 pm (#)Eu numai asa, de sanchi, as da sfoara in tara ca scriu nu stiu ce stire, ca fac o mega extra dezvaluire. In fapt, inventez un subiect, il ambalez frumos in staniol si il dau cu Chanel 5, apoi astept. Iar daca stirea asta apare la ei, razbunarea e gata.
De rasfatzika pe 24 February 2009 la 11:43 pm (#)nene Ciutacu acu serios chiar te mira ca, Cotidianu e o caruta cu hoti ?? De fapt majoritatea ziarelor sunt pline de asa zisi deontologi care nu stiu decat copy/paste ca niste micuti “robocopi”(gen Draga Stolo) care fac si desfac stiri cu ajutorul unui mouse si a unui calculator cu acces la internet si cu linkuri la celelate ziare, din cate ziare citesc eu mi-am dat seama ca 90% din presa scrisa si 60% din cea de televiziune e pe sistemul OTV-ist …. Nu va dati batuti oricum aveti cel putin o clasa peste toti.
De George G pe 24 February 2009 la 11:44 pm (#)furt. ce jegosi! ma si totusi cine dracu citeste ziarul ala? n-am vazut pe nimeni in metrou, pe nimeni in tramvaiul 32, pe nimeni in trenul spre sinaia. cine dracu il citeste?
De sorin pe 24 February 2009 la 11:47 pm (#)Lipsa de profesionalism consta in bombasticizarea desoperirii si asumarea intregului merit. trebuiau intr-adevar sa citeze si Jurnalul National.Ma asteptam ca in Romania sa fie cam greu a se imparti meritele. Dar totusi ma intreb de ce nu a facut Jurnalul National “sapaturi” pe aceasta tema din moment ce este cam prea evidenta legatura intre Boci. Ca ziar impartial si montat in cautarea adevarului ar fi trebuit ca Jurnalul sa isi asume cu profesionalism responsabilitatea de a fi mers pana la capat. Deci nici Jurnalul nu a fost un exemplu al profesionalismului in opinia mea ca eu ca cititor ma asteptam ca odata ce numele Boc apare spre a numi alta persoan membra a cabinetului premierului in afara de domnul Emil niste oarecare beculete ar fi trebuit sa se aprinda, conexiuni ar fi trebuit sa apar s.a.m.d cred.
De Dan pe 25 February 2009 la 12:12 am (#)Teza cu faptul ca ai fost numit “tonomat” nu tine pentru ca si dumneata stii mai bine ca unii se refugiaza in expresii incalcite si neavenite cand nu au riposta. dar sincer acum te-ai fi asteptat la alta replica de la presedinte? Mai mult ar fi avut alta replica decat sa te atace disperat in mod direct fara a putea sustine nimic concret?
@Dan: nu de spaima Basescului nu pot dormi eu noaptea, dar trebuie inteles ca, intr-un ziar cu peste 300 angajati, nu poate Ciutacu sa le faca pe toate.
De Victor Ciutacu pe 25 February 2009 la 1:01 am (#)Romania a ajuns in halul in care se prezinta azi datorita aptitudinilor exceptionale de care dispun cei din parlament si guvern, de capacitatiile intelectuale in functie care le este atribuita o functie de conducere. Era evident sa fie aduse persoane care sa fie loiale celor doi magnifici Boc si Basescu, si cea mai buna alegere era sa fie rude de familie. Oare ce se intampla daca Basescu mai avea un frate =))
De Bogdan from CLUJ pe 25 February 2009 la 2:39 am (#)@George G: “De fapt majoritatea ziarelor sunt pline de asa zisi deontologi care nu stiu decat copy/paste ca niste micuti “robocopi”(gen Draga Stolo) care fac si desfac stiri cu ajutorul unui mouse si a unui calculator cu acces la internet si cu linkuri la celelate ziare, din cate ziare citesc eu mi-am dat seama ca 90% din presa scrisa si 60% din cea de televiziune e pe sistemul OTV-ist” —> si cam care ar fi analiza comparativa in urma careia ai dedus ca lucrurile stau intocmai cum spui? Astept nume de ziare, titluri de articole, emisiuni de TV care, insumate, sa duca la procentele pe care le-ai indicat cu atata precizie. Multumesc!
De Andreea pe 25 February 2009 la 8:08 am (#)Prin Tara Hategului, nu foarte departe de Cluj, au fost descoperite fosilele singurilor dinozauri pitici de pe pamant. Astfel este explicabil ca am ajuns sa avem ca premier reprezentantul singurei specii de uriasi pitici de pe planeta. Si bineinteles ca individul isi protejeaza specia.
De Gabriel "de la Craiova" pe 25 February 2009 la 9:16 am (#)Nepotica o fi depus juramantul de loialitate, sau rudele, afinii si acolitii pana la gradul enspe inclusiv ai titanului pitic de la Palatul Victoria sunt scutiti de juramant?
Nu prea am observat in presa comentarii cu privire la natura acestui “juramant de loialitate”.
In opinia mea, acest juramant este de cea mai pura sorginte mafiota. Asta e mafie pe fata. Au pupat inelul nasului. Un functionar public nu poate fi obligat sa depuna juramant de loialitate unui om. El se supune, in principiu, constitutiei si legilor, nu unui om.
Daca omul respectiv o ia alaturi cu drumul, ei cui se supun? Pana unde tin obligatiile impuse de acest juramant?
Intrebare: presa din zilele noastre, (vezi Jurnalul sau Cotidianul) se autofinanteaza sau este sponsorizata de mogul?
De Mica pe 25 February 2009 la 10:02 am (#)Eu in locul tau as fi mandru Victore.
De ionut pe 25 February 2009 la 10:29 am (#)Si ce-i daca au furat, desi stiu ca este oarecum frustrant, insa una peste alta eu spun sa fi-ti fericiti ,voi cei de la Jurnalul National, ca sunteti sursa de inspiratie a concurentei.In consecinta ,concurenta ,nu exista!!!
Si eu mai “fur” dar pun si sursa, ca asa e frumos
De deFapt pe 25 February 2009 la 10:39 am (#)Un sfat, daca se accepta.
De DS pe 25 February 2009 la 10:54 am (#)Cand salvati print screenurile salvati-le .png si nu .jpg
Calitatea e de 100 de ori mai buna in momentul in care se da zoom pe poza.
Ciutacule,
Va ca tot se vorbeste: asta e caruta cu deontologi a lui Vantu, aia e Antena celor 3 a lu’ Felix …ala e ziarul prezidential. Te intreb la nivel conceptual: cat % (cu aproximatie grobiana) din gazetele de pe piata sunt cu adevarat non-partinitoare ?
Multam,
De FIara pe 25 February 2009 la 11:06 am (#)Fiara.
daca se baga pistolul pe geam dupa care se trage in veselie,daca se praduiesc banci in saizeci de secunde..daca se fura armament depasit din hambarele armatei,daca se executa batai la mall…daca un presedinte fura case,atunci de ce va mai mirati ca cineva ciordeste o idee ?
De mihail pe 25 February 2009 la 11:32 am (#)Ia bre nea Victore una de exceptie:)) Pe veveveul lu nea Berceanu apare prietenul suedez (Costel) ca fiind avocat. Bai da-o dreq ….deschid cv ul si intru la boala aia mare. Cica a facut Facultatea de agronomie sectia agronomie. De aici reiese clar si legitim ca domn Costel asta este avocat. Am facut dreptul degeaba, mama ei de treaba. Poftiti de va convingeti (repejor ca se sterge instant) Dovaaada :))
De Liliana Marculescu pe 25 February 2009 la 12:06 pm (#)…”pe strada s-ar chema jaf” dar…poate e criza si in media… de idei…si “mai trag cu ochiul in ograda vecinilor”…
O zi buna, vroiam, de fapt, sa va urez, Dle.V . Ciutacu !
De The G.P.R pe 25 February 2009 la 12:26 pm (#)@Liliana Marculescu: mare avocat, mare caracter:)
De Victor Ciutacu pe 25 February 2009 la 12:33 pm (#)@FIara: asa ceva nu se exista =))
@Mica: la aceasta ora, cu exceptia tabloidelor, nu cred ca mai exista vreun ziar autofinantat. noua ne-a reusit vreme de 4 an; pana a venit criza.
domnule eu sunt de acord,daca tara o vrea si interesu national o cere,pe timp de criza,sa fie si nepoata lu Boc consilier.da amanta nu are?s-o aduca domle si pe aia.
De cetateanu pe 25 February 2009 la 1:04 pm (#)VICTORE,BAIETII LUI VANTU NU CONTEAZA.
De mery pe 25 February 2009 la 1:22 pm (#)ASTA INSEAMNA CA VORBESTI SINGUR?:-)
lipsa de profesionalism e faptul ca Jurnalul nu a “sapat” sa vada mai exact cine e femeia cu numele boc. daca e nepoata sau sora sau mai stiu eu ce. doar asta era stirea, pana la urma, nu?
De laura pe 25 February 2009 la 1:26 pm (#)@laura: da, crapam de rusine ca am dat primii stirea. motiv pentru care am decis sa ne punem arhiva la dispozitia colegilor de la Cotidianul pentru toate exclusivitatile lor prezente si viitoare.
De Victor Ciutacu pe 25 February 2009 la 1:29 pm (#)&-au cerut scuze deontologii de la cotidianul? &-au recunoscut greseala? maine - poimaine o sa auzim & de clanul Deontologilor. inca mai e loc pe piata pt. clanuri.
De cristu pe 25 February 2009 la 1:31 pm (#)Sunt sigur ca nu e singurul caz din cabinetul domnului Boc sau chiar din Guvern,Parlament etc…!
De ionut pe 25 February 2009 la 1:49 pm (#)Asadar asteptam si alte cazuri de nepotism,mult mai evidente,cred eu!
daca stire e un nume care poate fi doar o simpla coincidenta, atunci ce mai pot spune? felicitari pentru exclusivitate!
De laura pe 25 February 2009 la 1:51 pm (#)Iti dai seama ca aservitii de la Cotidianul nu au curajul sa-l intrebe pe Boc:domnule Boc e ruda cu matale?Asa au facut si cu suplimentul Scanteia,cand au vazut ca are succes,gata ca e cu drepturi de autor si e dreptul lor,ma refer la deontologi.
De mery pe 25 February 2009 la 2:00 pm (#)Baietii astia stau pe o mina de aur si nu stiu sa o speculeze,asa ca FELICITARI JURNALUL.
@laura: traiasca si infloreasca traditionala prietenie Adevarul - Cotidianul. “Aud” vreun raspuns ?
De Mos Califar pe 25 February 2009 la 2:03 pm (#)Este rusinos pentru ziaristi cu pretentii ca cei de la Cotidianul sa faca astfel de gesturi.
De Alina pe 25 February 2009 la 2:15 pm (#)Buna ziua D-le Ciutacu,
Daca e nepoata-sa lui Boc,de ce a adus-o?!Hai,ca ii cunostea pe cei de la Cluj(criteriul de valoare,sac!),care nu-i erau neamuri si i-a adus la guvern,dar pe nepoata sa nu trebuia s-o aduca!Vorba Dvs.de aseara,ce,Obama a dus consilieri din Kenya?!
A dat de furca jurnalistilor cu treaba asta;poate daca JN(Politicul) publica tot ce stia,ce aveau sa mai zica altii?Si apoi, aveti dreptate,sa zica ce or vrea si portocalii,si rosii,si tot spectrul de culori!
Cu acelasi respect,
De IoanaP pe 25 February 2009 la 2:18 pm (#)IoanaP
@laura: pe voi va pune Cartianu sa-njurati JN sau esti proasta din placere?
De Victor Ciutacu pe 25 February 2009 la 2:21 pm (#)este prima data cand scriu pe acest blog si multumesc proprietarului ca ne da acest privilegiu; ma bucur ca mai exista in tara asta oameni ca tine si ca m.badea care exprima ceea ce gandim unii dintre noi. Ma rog pt.voi ca Dumnezeu sa va pazeasca de cei care va doresc raul…si sa nu intrati vreodata in mocirla politica de astazi.
De gabic pe 25 February 2009 la 2:21 pm (#)Daca tot analizati declaratiile de avere cred ca ar fi interesant sa va aplecati mai atent asupra sumei pe care domnul BOC a incasat-o ca “salariu” in urma colaborarii cu Universitatea BB. 540 milioane ROL in 2008!!!!!!! Ca sa primesti 540 de milioane intr-un an - in care ai fost angrenat in alegeri locale, alegeri parlamentare si mai esti si primar, sef de partid, familist convins, etc - atunci inseamna fie ca ai o capacitate de munca si de deplasare in spatiu si timp iesita din comun fie ca ai primit niste bani pentru o munca pe care nu ai prestat-o… In general acesti pseudo profesori iau niste bani sub forma de “mita politica” pentru niste cursuri pe care nici macar nu stiu ca le au (sunt predate de asistenti sau diversi inlocuitori). 45 de milioane pe luna inseamna bani domnule Ciutacu chiar si pentru un “conferentiar universitar doctor” devenit peste noapte Prim Ministru al Romaniei. Si ca tot veni vorba de salarii… salariul primarului din cluj (590 milioane in 2008) este mai mare decat al unui secretar de stat?!!!! …sau suma declarata include si salariul de prim ministru aferent perioadei 22-31.12.2008? (ca tot a uitat sa o treaca in declaratia de avere hahahahhaah).
De limecob pe 25 February 2009 la 2:27 pm (#)In rest o zi buna domnule Ciutacu si viata merge inainte si pentru mine si pentru dumneavoastra… chiar si pentru bocii conferentiari doctori.
Sa fiu sincera? Ma distrez cand vad ca se angajeaza personal, la guvern, pe baza de certificat de mostenitor sau carnet de partid. Logic, asta inseamna incompetenta si o sa se simta mai tarziu in procente electorale.
De Ioana S., Bucuresti pe 25 February 2009 la 2:50 pm (#)Situatia actuala a guvernului ma duce cu gandul, la o taranca venita in capitala cu papornita plina de mancare si o gasca, vie, in traista.
batalie mare pe cititorii tot mai putini. si pe piata tot mai stramta de publicitate.
De Dan Gheorghe pe 25 February 2009 la 3:08 pm (#)oricum, “etichetarea adversarului, prin mentionarea scolii de gandire, clasei sociale, organizatiei profesionale sau partidului politic din care acesta face parte, constituie o incalcare a regulilor polemicii si dezvaluie slabiciunea lipsei de argumente”. asta zic regulile polemicii civilizate, stabilite la oxford pe la 1890, nu zic eu, ca eu s-ar putea sa fiu proasta. numai bine va doresc.
De laura pe 25 February 2009 la 3:17 pm (#)Domn Ciutacu, eu sunt javra aia care l-a facut pe domn Costel - avocat - sa ma scuzati de expresie. Domn Ciutacu, din mahalaua asta cu Cotidianul lipseste doar omul de televiziune, teatru, viata, radio, camp, campie, padure, vizuina Serban Huidu. Auzi bre, m-a facut jegoasa si m-a pus sa ma mufez la televiziunile dumneavoastra daca nu-mi convine cum e el impartial :)))) IUUUUHUUUUU :))
De Liliana Marculescu pe 25 February 2009 la 3:21 pm (#)@laura: regulile polemicii civilizate presupun sa te prezinti cand discuti in contradictoriu cu cineva. eu sunt Victor Ciutacu de la Jurnalul National, tu esti Laura si mai cum de la Adevarul (din cate am dedus eu)?
De Victor Ciutacu pe 25 February 2009 la 3:36 pm (#)in locul premierului as face la fel, fara suparare, as aduce in jurul meu doar oamnei in care am incredere. adevarul e ca noi nu trebuie sa ne suparam acum, amintiti-va ca toti ministrii vechi, indiferent de partide, etc au facut la fel. Fostul presedinte Constantinescu a adus la Cotroceni si nu doar tot judetul dumnelui, sa nu mai vorbim de comunistii lui Nastase si Iliescu, din cauza lor si a faptului ca ne-au vandut tara pe doi bani in anii 90 si au incurajat fosti comunisti sa ramana la putere, tinerii nu au loc de oamenii guvernantilor fiecarui sistem romanesc. nu trebuie sa ne certam noi din cauza lor, asa fac toti cand ajung la ciolan, uita de unde au plecat, nu sunt prietenii celor mutli si nevoiasi.
De catalina pe 25 February 2009 la 4:55 pm (#)Plus de asta si bucurestenii sunt majoritatea hoti si nesimtiti in fiecare domeniu in care ai incerca sa intri…mult zis bucuresteni…ca sunt si ei veniti de peste tot, au prins [utin cheag, au dat de bine si acum taie si spanzura, fura si mint, baga in fata restul oamenilor la greu.
@catalina: ti-as fi recunoscator daca ai vrea sa detaliezi aia cu majoritatea bucurestenilor e formata din nesimtiti; cu expemple elocvente si, daca se poate, dovezi temeinice.
De Victor Ciutacu pe 25 February 2009 la 4:57 pm (#)cat despre realitatea tv, sau gardianul sau alte cotidiene, etc, asta Romanica mileniului 3. asta se va inatmpla totdeauna si peste tot in lume no matter what. intr-o buna zi s-ar putea si voi sa faceti la fel cu vreo stire, who knows? oricum eu tot la voi ma uit, imi sunteti dragi, va impartasesc ideile, gandurile, imi plac emisiunile voastre, le consider mai mult decat profesioniste, echipa voastra imi da putere sa lupt in fiecare zi cu
De catalina pe 25 February 2009 la 5:01 pm (#)rahatul zilnic, sorry, dar asta e realitatea. multa putere de munca, multa sanatate si emisiuni cat mai bune, multe si lungi, hahaha…scoateti costul sms ului…o sa va zapacesc cu asta de cate ori pot, hahaha…
Tot ce se întampla acum este spre binele nostru; ar trebui lasati sa-si faca de cap (oricum nu se vor linisti ei doar din remarcile si articolele din media) si toate mizeriile astea ar trebui sa apara in forta in campania electorala pentru prezidentiale din acest an. Daca vrei sa termini cu ei, termini de la radacina. Contabilizati tot si decontati in preajma campaniei si in campanie. Speranta moare ultima !
De Detesan Constantin pe 25 February 2009 la 5:42 pm (#)Intre timp, ar trebui cautat si gasit un contracandidat puternic pentru aceste alegeri si “cosmetizat” corespunzator (profesionistii media stiu foarte bine ce au de facut pentru a crea un profil corespunzator unui om politic viitor candidat la prezidentiale).
De Detesan Constantin pe 25 February 2009 la 5:50 pm (#)Treaba cu gradu’ 5 e praf în ochi.
Să va explic.
La banditii astia gradele dupa care sunt aleși de Zeus aleg sunt(cumulativ):
-fără comentarii
-fără rușine
-fără număr
-fără scrupule
și li se acorda grade de fară de lege.
Zeus are toate gradele cu majuscule, în afară de gradul fără comentarii pe care l-a înlocuit cu fără de cuvânt.
De FuXi pe 25 February 2009 la 6:46 pm (#)In cine o sa mai loveasca d-nul presedinte in campania electorala?In premier? In guvern? In 322? In monstruoasa coalitie?
De Ioana S., Bucuresti pe 25 February 2009 la 6:46 pm (#)P.S.
Utasem criteriile lui Zeus aplicate pentru PSD-sti
Aceleași + fara de coaie!
De FuXi pe 25 February 2009 la 6:48 pm (#)ca sa fim sincer adevarul e ca suntem romani si boc e roman si asa fac romani, nepotismul si arta de a fura e o calitate exclusivista a acestui popor, credeti multi ca am pus eronat cuvantul calitate in aceasta fraza dar va intreb ceva: Cum credeti ca traiesc multi romani cu un salariu de 6,7 mil daca nu mai ciupesc ceva de ici si de colo? sistemul ne-a obligat,invatat (ne-a predat lectii) a acestor doua calitati de vreo 20 de ani, mai mult ca orice studii superioare si cum romanu’ nostru se prinde de el repede orice siretlic repede ne-am conformat, adevarul e ca toate acestea ne aduc in starea de multumire a realizarilor si in starea de nepasare a ce se intampla in jur, adica daca eu pot trai linistit chiar daca salariu nu imi asigura asta ce sunt obligat sa actionez la cai mai putin legale ma obliga sa tac cand vad nepoata lui boc in guvern sau “exclusivitatea cotidianului” din pacate sunt mai mult de 50% din romani care gandesc asa! citandul pe mircea inca o data “traim in romania si asta ne ocupa tot timpul?
De vali pe 26 February 2009 la 11:18 am (#)laura oxfordul la noi e situat in zona balaceanca daca ma intelegi ? ceea ce faceti voi e de rasul curcilor, inteleg ca cotidianul (cacofonie intentionata!)vostru va inarmat cu deontologism supraomenesc v-a obligat sa sapati mai adanc, dar cand fni a dat faliment si sovu vostru a dat lovitura sa va platesca deontologia ce pana mea a-ti sapat sau atunci deontologia v-a indrumat spre ingroparea adevarului? PAREREA MEA E CA VOI DEONTOLOGI ASTIA AR TREBUI SA SAPATI IN ALTA PARTE ADICA SA VA LUATI DEONTOLOGIA SA MERGETI CAT VEDETI CU OCHII CUM NAIBA SA VORBITI VOI DE DEONTOLOGIE VOI CHIAR CREDETI CA POPORU ASTA E ATAT DE PROST INCAT SA O MAI MUSTE PE ASTA CU SFINTENIA VOASTRA DEONTOLOGICA?
De vali pe 26 February 2009 la 11:35 am (#)Salutare, Victore!
De Marius Z. pe 26 February 2009 la 7:03 pm (#)Ar trebui sa le dai amenda celor care nu au mirosit ce stire bomba se ascunde in spatele informatiei pe care ati dat-o voi! Da, voi ati fost primii care ati dat informatia, corect! Dar stirea au descoperit-o altii! Nici macar papagalii de la Cotidianul! Intreaba-i pe jurnalistii de la Realitatea TV si Antena acreditati la Guvern.
Toate bune!
Adaugă Comentariu!