Copia nu e original! Hai să pişăm ochii…
De: Victor Ciutacu - Categoria: Ce-mi provoaca scarbaBăsescu flutură o hârtie, dă olecuţă de apă la şoareci şi bagă un “să-ţi fie ruşine, Dinu Patriciu”. E aviz, nu expertiză. Cică e vorba de editare (că l-au luat de pe Net) şi de comprimare (altfel nu încăpea într-un mega). A fost alterată integritatea înregistrării (care conţine elemente de editare şi nici măcar nu e originală, că d-aia e copie). Aia ştiam şi noi. Nici o vorbă despre trucare. Originalul e tot la Felix Tătaru, delaţiunea e tot la Gardianul. Nu le-a cerut nimeni. Nici măcar institutul de expertize criminalistice. Unde-i şef unul adus de Macovei, dat afară de Chiuariu şi reangajat de Predoiu. Realitatea TV a comandat afară, pe bani grei, o experiză adevărată. A lor durează o săptămână. La şchiopii noştri merge-n trei zile cu download de pe Net. Fix cât să pişe instabilul ochii încă o dată-n faţa poporului suveran şi să-i dea-n cap cu hârţoaga lu’ Geoană la marea confruntare.
P.S. Uitai să precizez că un aviz nu e veodată probă-n instanţă; nici în procesul pe care Băsescu i l-a intentat lui Patriciu, nici dacă mă judec eu cu vecinul de la 3.
238 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Victor, zi-le asta la toti:
De victor pe 2 December 2009 la 7:48 pm (#)Eu daca fac grabing cu mediaplayer de pe un CD la un cintec si il convertesc in mp3 fac exact ce zice avizul: Elemente de editarea computerizata, modificarea integritatii, o copie realizată fără acurateţea unei înregistrări autentice, DAR CINTECUL E ACELASI, CU ACELASI TEXT SI ACEEASI MELODIE SI ACELEASI INSTRUMENTE, nu este trucat, pentru Dumnezeu! Avizul asta e o prostie, cine l-a platit, Basescu sau a fost din bani publici?
Mi-e mila de dictachior, ma doare sufletul…. sa-l impuscam ca sa nu se mai chinuie… saracu’…
De Gica Militica pe 2 December 2009 la 7:49 pm (#)http://gabrielmircescu.blogspot.com/2009/12/sacrificiul-nebunului.html
De Gabriel pe 2 December 2009 la 7:50 pm (#)Nici macar sa planga ca pe vremuri nu mai poate Traian.Ink 3 zile si scapam de marinar.In alta prdine de idei ,Domnule Ciutacu,cum v-ati simtit vazandu-i la aceeasi masa pe Geoana , Crin si radu sarbu,un domn de care ati spus ca va provoACa o greata si mai mare ca si basescu?
De darius pe 2 December 2009 la 7:51 pm (#)Bucura-te daca iese iar Presedinte ca pierzi painea fara el, de Geoana nu va lasa sa va luati, ce faci dupa?
De zaone pe 2 December 2009 la 7:51 pm (#)dom`’le repet ..daca asa se ajunge intr-o tara presedinte suntem o natiune de dobitoci.Eu unul prefer sa-i numar si ouale lui Nastase daca e cazul numai sa nu mai ajunga cabotinul asta la putere.E in stare de orice pentru putere.Tare ma tem ca dupa atitudinea ipochimenului transferul de putere nu va fi unul pasnic.
De FLORIN pe 2 December 2009 la 7:52 pm (#)Romani! Mai punem inca o data botul la lacrimi???
De FLORIN pe 2 December 2009 la 7:54 pm (#)Lipsa acuta de imaginatie la domnu presedinte… pai sa vii sa dai iar apa la soareci in fata jurnalistilor, la fel ca in urma cu 5 ani, ca poate mai tine o data, asta se numeste criza profunda de idei… pai pentru asta ii plateste el pe strategii aia…, cand raman in pana de inspiratie, il pun repede sa faca pe “bocitoarea satului” in direct, la capataiul candidaturii?…
De [D][S][N] pe 2 December 2009 la 7:57 pm (#)Deja mi-e groaza! Cati cretini sunt in tara asta am deja convingerea ca deja au prins doua lucruri: filmul a fost editat (adica, in mintea cretinilor, trucat) si s-a pisat pe ochi, ceea ce iarasi reprezinta un punct forte pentru cei care danseaza cu mondialu’ pe cichilichi cichicea!
De cineva pe 2 December 2009 la 7:57 pm (#)Huo!!Ruşine!!!Ce penibil…Dar mai penibili sunt cei care încă mai cred în lacrimile lui de crocodil,şi Doamne da’ mare mai e grădina cu proşti!Chiar crede că dacă urmează sfatul consilierilor săi şi-i pişă ochii pe la TV şi vine cu declaraţii gen “fals” , “trucaj”, “şantaj politic” o să-i fie ştearsă cu buretele prima lui reacţie?!cea adevărată?!chiar că … îmi provoacă scârbă,vorba dumneavoastră dle ciutacu.
De alice pe 2 December 2009 la 7:57 pm (#)la naiba iar a pisat ochii..asta e clar instabil psihic..dar oare nimeni nu a vazut ca inainte de lovitura a dat microfonul din mana cealalta la cineva din spatele lui?..ca sa nu fie incomodat cand il trozneste pe ala micu..jalnic..la balaceanca cu el..
De dan din pitesti pe 2 December 2009 la 7:58 pm (#)Lieber Gott, m-am saturat pana peste cap de zbanghiul asta chior, ars si imputit de tescovina pana in rarunchi, priviti fotografiile de pe la chermezele de 1 decembrie, ii ploua in gura dupa margelele din pahar, tricolorul aninat de pept, mana-i tremuranda, deh, lui nu fasole ii trebuia…damfurile de hahaieli, este insuportabil!!!
De Rudolf pe 2 December 2009 la 7:59 pm (#)Cred ca se poate sintetiza asa
De Anonim pe 2 December 2009 la 7:59 pm (#)@Gica Militica
Mie sincer nu mi-e mila. Dimpotriva…indicatorul de greata, furie si lehamite a sarit de zona de avarie. Dar pe langa furia si dezgustul provocat de cel mai marsav, cel mai periculos si toxic personaj din istoria Romaniei (Basescu), imi este si frica.
Imi este frica pentru ca in tara asta sunt foarte multi…(sa nu folosesc un termen prea dur) foarte multi oameni neinzestrati intelectual. Sunt cei care rezoneaza la clipul cu Gutza si printesa din Ardeal. Daca nu ai observat traim sufocati de manelisti, de needucati, analfabeti, de oameni care isi vand votul pe tuica sau o bucata de paine. Sunt oameni care se bat si se injura la biserica pentru pomeni…sunt oameni care de 1 decembrie se calca in picioare pentru fasole si bautura. ASTA ESTE ROMANIA DE ASTAZI!!!! Un popor de fomisti, un popor de mujici…un popor in care spui ca esti intelectual..in care spui ca nu pui botul la nemerniciile presedintelui esti scuipat in fata de infulecatori de mici si manele. Asta este tara noastra dragul meu…asta este mocirla in care traim.
De drujbaru pe 2 December 2009 la 7:59 pm (#)Iar pentru cei de teapa celor descrisi mai sus, reactia din seara asta a nemernicului este o telenovela perfecta care ii va unge la suflet si vor rezona cu el in ragaituri de gratare. Si ca sa dea parfum de credibilitate…sunt convins ca vor sarii si pseudo intelectualii si jurnalistii lefegii care ii vor canta in struna.
Imi este frica. Imi este tare frica ca prostimea ne va trage iar un pumn in fata si ne va trimite la tomberonul istoriei. Inca 5 ani de calvar basescian va fi epitaful Romaniei. Ne va lua dracu pe toti. Mi-e frica
Cabotinul e jalnic ,acusi ne mai da si asta o suta de lei.Cunm facem cu el daca nu se da plecat ?Chiar trebuie sa-i impuscam ca sa scapam de unii ?
De duda pe 2 December 2009 la 7:59 pm (#)hai ca a amai adunat o mana de voturi. Sa-ti fie rusine, basescule.
De YODA pe 2 December 2009 la 8:00 pm (#)Aviz
Tot ce nu e original e copiat. Tot ce a fost beta si s-a pus pe internet e copiat mai prost si nu-i intregul original.
Super tareee! Super logic portocaliu!
De FuXi pe 2 December 2009 la 8:03 pm (#)Ati observat o chestie? Chiar la inceput matrozul a aparut hlizindu-se ca mai apoi dupa 3 minute sa izbucneasca in plans…Dom’le are talent..e dat dracului….
De FLORIN pe 2 December 2009 la 8:03 pm (#)oamni buni imi vine sa vomit cand il vad pe animalul asta cum da in plans. chiar cred ca este o mare prioritate legiferarea unui examen psihiatric pentru candidatii la presedentie si alte functii in stat. grotesc sinistru pervers. mai sunt putine zile, doamne ajuta sa nu fie nemernicii astia portocalii atat de inconstienti si sa provoace tulburari prin orase cu demonstratii anticomuniste spontane cu steaguri de la consiliile judetene. doamne cat de prosti ne cred. victore prioritatea cred ca sta in denuntarea acestei tactici nu in rahatul ala de film. o sa avem probleme mari duminica revolutie portocalie. o sa vedeti.
De mojicu pe 2 December 2009 la 8:03 pm (#)Traducerea concluziilor
Bai Basescule, puteai veni si tu macar cu un CD de la televiziuni! Ti-a fost frica?
De FuXi pe 2 December 2009 la 8:04 pm (#)Solutia : Daca Dl Patriciu este convins ca exista o caseta cu momentul in care Basescu loveste acel copil si nu se zgarceste la bani , sa iasa public si sa ofere o suma consistenta in schimbul casetei originale cu promisiunea pastrarii anonimatului pentru respectiva persoana . Eu sunt convins ca pe foamea asta daca platesti bine - si cred ca Dl Patriciu isi poate permite - poti obtine un material cu care sa te poti prezenta onorabil in fata unui expert , fie el si de la PDL .
De sorin pe 2 December 2009 la 8:05 pm (#)Tare mi-ar placea ca macar o data Basescu sa ramana fara replica in fata unui document incontestabil .
@Florin, evident ca nu!
Dar lasati-ma sa mor de nervi. Imi vine sa ma dau cu capul de pereti, la propriu, de cata sila si oroare imi provoaca lacrimile si nodurile in gat ale acestui individid caruia- ce-o fi fost in capul meu?-i-am acordat credit in urma cu cinci ani!
Si ma trec fiori pe sira spinarii la gandul ca “tabara adversa” exulta nejustificat in momentul asta!
Bleah!
De river pe 2 December 2009 la 8:06 pm (#)Ne-ntrebam toţi când va plânge! Uite acum ! Ca şi jurist vreau să spun că, ce face marinarul e penibil rău de tot. începem zâmbind şi terminăm plângând.
De balauru84 pe 2 December 2009 la 8:06 pm (#)de ce sa-i fie rusine?ca a dezvaluit ca filmuletul e o facatura?ca l-a deconspirat pe Patriciu,care se afla in spatele filmuletului?pentru asta?NU sunt de acord cu tine!am incredere in Basescu ca o sa ne reprezinte bine in continuare
De elena pe 2 December 2009 la 8:07 pm (#)Ce sa mai, domnu presedinte e lamentabil, dar pana la urma ce ne asteptam sa zica. Mi se pare un personaj care joaca un rol ce nu-i mai place deloc, parca ii este foarte greu sa mai stea pana pe 21 decembrie la Cotroceni.
De ion marius pe 2 December 2009 la 8:07 pm (#)Acum Victor, am si eu o intrebare, in speranta ca citesti si comentariul meu - pe http://www.badin.ro tot se asteapta o dezvaluire de vre “24 de ore” - mai merita sa astept, sau sa-mi iau gandul? Inteleg ca poate nu poti sa dai detalii, dar macar dane un semn, asteptarea astea ma omoara pe mine si pe multi din prietenii mei.
Iar a pisat ochii… Cum?! Cum sa-l faci pe Geoana fatalau cand tu pisi ochii ca sa ajungi presedinte?!
De .pm pe 2 December 2009 la 8:10 pm (#)Dintr-o stare de perplexitate prelungita de desfasurarea evenimentelor politice, cu memoria ( inca ) functionala, ma intreb cine-i adevaratul Basescu? Cel care fura telefoane?.. Da cu capul in gura unuia care are alte pareri decat el?.. Face invitatii cu conotatii sexuale ziaristelor?.. Nu respecta legi?Amestecul de personalitati pe care le expune dezinvolt pe sticla ma face sa cred ca, daca nu mai are vapoare sub pavilion romanesc, ar fi ceva teatre. Uneori ma intreb daca nu este un caz patologic, care merita compasiunea noastra (dar nu merita votul )… un lucru ar mai fi de scris…oare chiar ne conduc cei cu chipul si asemanarea noastra ( ma refer la cei care au ales )? ..si iar trebuie sa ies la vot…
De nedumerila pe 2 December 2009 la 8:11 pm (#)Mi s-au terminat servetelele si batiste nu folosesc….hai ca a fost touching momentul :D…….Dar lasa ca poate mai prinde 2,3 voturi de la ceva babutze miloase impresionate de smiorcaieli de genul asta….si asta este barbatul feroce care ne scoate din criza?Sa o lase jos ca macane rau!
De felicitari pe 2 December 2009 la 8:11 pm (#)‘expertiza” lu’ peste s-a facut cu materialul clientului, adica cu o copie facuta de presidentie dupa pe cd dupa fisierul downloadat de pe net.
De alex.dumitrascu pe 2 December 2009 la 8:12 pm (#)Si asta inseamna ca nici macar la prosti nu are valoare, ce sa mai vorbim de justitie.
Orice secretara putea sa umble pe fisier cu un editor oarecare, numa’ asa ca sa-l “murdareasca”
Totusi institutul asta i-a facut pe plac nebunului dar nu a zis expertiza, a zis ‘aviz”.
Aviz de insotire a marfii probabil.
Sper sa apara in timp util expertiza veritabila. Basescu o merita.
Dumnezeule ce manipulare a “poporului suveran”!!! Ma intreb din cele 22 milioane de cetateni cati pricep cum se realizeaza o “comprimare”‘ bineinteles ca prin acest mod de editare se “altereaza integritatea” filmului.
De I.I. pe 2 December 2009 la 8:12 pm (#)Ca nici macar 20% din populatie nu se pricepe la un astfel de interpretare, nu ne mai mira, dar ne mira ca T.B. care presupunem ca stie ce inseamna “editare computerizata” are tupeul sa incerce sa prosteasca si pe aia 20% care au habar ca in urma comprimarii se fac alterari, ca filmul care in sine este o copie nu este realizata cu acuratetea unei inregistrari autentice. Si “poporul suveran” il si plange !!!
@.pm
De mojicu pe 2 December 2009 la 8:13 pm (#)ai mare dreptate
@zaone: lasa-ma pe vine sa vad daca ma pot lua sau nu de Geoana.
De Victor Ciutacu pe 2 December 2009 la 8:15 pm (#)Buna seara, domnule Ciutacu
De Luminita Popescu pe 2 December 2009 la 8:15 pm (#)O intrebare: sigur nu i-au angajat televiziunile pe baiatul si pe baietii astia? Ca prea le place!
O concluzie (seaca si banala): Imi dau seama ca nici unul, dar absolut nici unul dintre ei nu-si face probleme cu plata lunara a intretinerii.
Si atunci, despre ce vorbim?
Toate gandurile bune.
Nu stiu ce mai comentam atata, doar stim personajul. Pe mine unul nu ma mai intereseaza balamucul din ultimele zile de campanie. Dar stiu ceva - toti prietenii si rudele mele vor merge la vot, si-l vor arde pe histrion la vot .. e tot ce conteaza, si pe 6 decembrie seara vom rasufla usurati.
De cola pe 2 December 2009 la 8:17 pm (#)Din ce bani e platit avizul asta? BANI PUBLICI?
De Araya pe 2 December 2009 la 8:17 pm (#)IMI ESTE SILA DE UN ASTFEL DE OM. Este janic,deplorabil,din punct de vedere uman.
De andreea pe 2 December 2009 la 8:17 pm (#)Sa ii fie jena ca apeleaza la tertipuri de cea mai joasa speta.
i’auzi lume ce scoate draga Stolo pe gaura gurii.Cica doamna Basescu a fost atacata de opozitie.Dupa alegerile astea blestemate n-o sa le ajunga astora de la PDL toata hartia igienica din lume dupa atata mancat cacat.
De FLORIN pe 2 December 2009 la 8:17 pm (#)@victor
De mojicu pe 2 December 2009 la 8:18 pm (#)corecteaza repede vine cu tine ca suna ca naiba
Domnule Ciutacu, pentru noi, care umblam zi de zi cu filmulete transferate in calculator si urcate pe YouTube, e foarte clar totul, sunt procedee care micsoreaza si care modifica putin calitatea imaginii, dar ATAT. Nu schimba subiectul filmului, nu apare X in locul lui Y, doar ca se vede ceva mai prost decat a fost filmat. Nenorocirea e ca milioanele de “nea Ghita” din varful dealului habar nu au de lucrurile astea si, cu siguranta, pentru ei, editare+alterare=trucaj
De Cristina Mitrea pe 2 December 2009 la 8:21 pm (#)Victor, postez cam 3-4 mesaje/zi pe blogul tau. Adica fac trafic.
De gicu pe 2 December 2009 la 8:21 pm (#)Acum vreau sa “postezi” si tu ceva pentru mine: te rog sa cauti in arhiva A3 si sa ne spui cine a spus ca pana in alegeri Base va mai plange odata (gen 2004).
Cred ca a fost Radu Tudor sau Bogdan Teodorescu… nu stiu. Dar PLEASE! cauta filmul si da-l in Sinteza sau Voerbe Grele.
Cat de anticipabil a fost Base!!!
Interviu Traia Basescu, 30 noiembrie 2009
************************************************
(…)
- Domnule preşedinte, nu m-aţi convins prin explicaţiile publice că la Ploieşti nu s-a întîmplat nimic. După cum nu înţeleg de ce nici stafful dumneavoastră şi nici televiziunile nu cer o expertiză în străinătate. Nu aţi avut o iniţiativă oficială…
- Aici greşiţi.
- Corectaţi-mă!
- Eu am contactat experţi acreditaţi de Ministerul Justiţiei şi aceştia ne-au cerut două lucruri: înregistrarea orginală şi camera cu care s-a făcut filmarea. Punctul lor de vedere este că nici un expert nu va accepta să dea un certificat în lipsa înregistrării originale şi a camerei. Pînă luni sper să fie gata acţiunea penală, împotriva domnului Patriciu. Îl dau în judecată pentru afirmaţiile pe care le-a făcut la Realitatea TV.
- Care din ele?
- Susţine că a văzut două lovituri, una în stomac şi un pumn în faţă. Acţiunea mea îl va obliga să probeze. Proba nu poate fi decît înregistrarea originală. Şi, dacă găsim înregistrarea originală, găsim şi camera originală. Acest lucru trebuie lămurit. Sînt două puncte de vedere. Eu spun “Nu”, Patriciu spune “Da”.
- La ce spuneţi “Nu”? La lovitură?
- La lovitură.
- Dar spuneţi “Nu” la împingere?
De Margelatu pe 2 December 2009 la 8:21 pm (#)- Îmi este imposibil să vă spun aşa ceva.(…)
***********************************************
http://www.tolo.ro/2009/11/30/le-cer-scuze-celor-22-de-milioane-de-romani/ (Partea a III-a)
Asta e penibil rau…iar a ris si dupa trei minute a plins. Penibilu’ asta reprezinta Romania afara {da cred ca nu conteaza asta pentru publicul lui de Etno sau OTV}… Mai vrem? Mai putem? Io una nu mai pot cu plingaciosu’ asta.
De victoria pe 2 December 2009 la 8:28 pm (#)Baselu minte continuu, probabil din burta de la maica-sa. Ce se intampla cu blog-ul lui Badin? Nu il pot accesa! Au expirat cele 24 de ore! Ce se mai aude cu violul? I-a raspuns cumva baselu?
De stiulete pe 2 December 2009 la 8:28 pm (#)Chiar ca e de coma!!! Bine ca mi-am scos OTV-ul! Pai, daca asa i-a pohtit inima, sa arunce praf in ochi ca e trucat! La el in curte toate se fac dupa cum le pofteste inima. Un ultim bocet si maine seara… pentru poporul suveran, format din …multi si prosti, din pacate. Din ce in ce mai mult incep sa seman la gesturi cu Bogdan Teodorescu: oftat, mana in barbie, raman fara replica, inghit in sec…
De raluca pe 2 December 2009 la 8:30 pm (#)Si pana la urma, ce atata circ pe un film ? Eu tin sa-i felicit, ca, la final de mandat, au “terminat” 42 km autostrada, cu…5oo si ceva milioane euro, ca Boc a declarat azi ca “s-a iesit din zona critica a crizei”, ca au mai aranjat niste licitatii. Cifre,reprezentind bani in buzunarele lor si cuantificate in salarii si pensii, pentru care se fac imprumuturi la FMi si la banci. Asta are impact asupra oamenilor. Lumea e satula de circ, si, coplesita de probleme, inghite povestile cu trucaj, etc. Cred ca asta cu filmuletul a fost o sabie cu doua taisuri. Cei care erau impotriva lui Basescu s-au inversunat si mai tare, iar ultrasii au devenit si mai rai si aroganti. Multe greseli s-au facut in aceasta campanie electorala, de catre toti,din punct de vedere al strategiei. Pana si campania a ilustrat amatorismul si slaba pregatire a politicienilor. Sfidare la adresa romanilor. Daca am ajuns sa ne alegem presedintele pe criterii de hahaiala, de ” ce i-a zis-o”,”ce l-a facut!” si nu ca urmare a unei analize obiective a “realizarilor” si “implinirilor” mandatului.
Iesirea la tv a “marelui carmaci” a fost facuta pentru aia care nu inteleg nimic din termenii citati din aviz. Plansul “bravului barbat” o sa prosteasca destui. Din nefericire pentru el n-o sa fie de ajuns pentru castigarea alegerilor. Din fericire pentru noi n-o sa mai vedem asa incercari jalnice si asa o iesire patetica din scena istoriei. Eu stiu ce-mi doresc de Sfantu’ Nicolae. Voi?
De musetel pe 2 December 2009 la 8:31 pm (#)http://haituitintaramea.blogspot.com/2009/12/basescu-plinge-iar.html
De sandman pe 2 December 2009 la 8:33 pm (#)Jigodia tot jigodie, n-ai ce-i face!
Dragi români, conducătorul vă vrea proşti.
De Valentin pe 2 December 2009 la 8:35 pm (#)O punem şi noi de un prostet “spontan” până duminică împotriva plângăciosului ?
Sunt din Timişoara şi vreau să spun că manifestarea de ieri a aşa-zişilor anti-comunişti portocalii m-a umplut de ruşine, dar m-a şi îngrozit – dacă până şi în oraşul nostru, renumit pentru spiritul tolerant a fost posibil să se producă asemenea manifestări agresive şi pline de ură, atunci nu ştiu, mă gândesc serios să emigrez. M-a deranjat şi că indivizii aştia portocalii se compară cu revoluţionarii din ’89 (manifestanţii de atunci erau paşnici!). Referitor la filmuleţul mult disputat, eu credeam că pentru orice om cu creier în cap e clar că e pe bune, că nu e niciun trucaj; azi, însă, într-un centru comercial, am auzit pe un ins cum le explica unor gură-cască modul abject în care s-a trucat filmul (anume, cică se înlocuise capul unui oarecare cu capul prea-măritului Băsel); din nou, m-am îngrozit, dându-mi seama câtă prostie în stare pură mai există! În fine, mă gândesc cu groază şi la ce va face Băsescu, dacă pierde alegerile (păi dacă a fost în stare să dea foc navelor dintr-un port!). Mi-e tare teamă de ce ne mai aşteaptă cu dementul ăsta la butoane; o să spună că nu vrea să lase ţara pe mâna reacţionarilor, contra-revoluţionarilor sau mai şiu eu ce şi o să-I cheme la luptă pe oamenii ce vor să salveze România de comunişti etc. (ar fi în stare şi să arunce ţara în haos şi război civil, fără nici o străbatere) – şi-n cazul ăsta, noi, oamenii normali, cu mai mult de doi neuroni, ce ne facem?! Ne facem bagajele pentru malul celălalt al Dunării?!
De A pe 2 December 2009 la 8:35 pm (#)Salut Victor!
Rugaminte mare…
Acum cateva zile, cred ca exact in perioada aparitiei acestui filmulet de la Ploiesti, Lavinia SANDRU (daca nu ma insel…), a afirmat ca in imediata apropiere a momentului cu pricina, Roberta ANASTASE i-a spus ceva de genul: “DACA SE AFLA SUNTEM TERMINATI…”… (Ce sa se afle domnule basescu?!?! - cu litere mici!)
Presupun ca ai inteles rugamintea… POSTEAZA UNDEVA SECVENTA!!!
Cu stima,
De BabaulRau pe 2 December 2009 la 8:36 pm (#)B.R.
Rezultatul “expertizei” era oarecum previzibil si cred ca l-am ghicit toi cel mai tarziu in momentul in care am auzit ca INEC a finalizat lucrarea atat de repede si ca dl. Basescu insusi va face declaratia de presa.
De claudia pe 2 December 2009 la 8:41 pm (#)Se tot discuta daca termenul de 3 zile pentru emiterea avizului este rezonabil. Uitam toti ca NU E VORBA DE 3 ZILE, ci de cel mult 10 ore: cererea d-lui. Basescu a fost inregistrata in 30.11.2009. Din cate stiu, 01.12.2009 E ZIUA NATIONALA A ROMANIEI, deci zi libera/sarbatoare legala. Ramane ziua de azi, cu programul de la 8.00 la maximum 18.00, deci 10 ore.
NU!!! NU e un termen realist, daca nu cumva, la cerere lui Basescu, INEC lucreaza si in sarbatorile legale, chiar si in ziua nationala, chiar si noaptea… interesant de vazut cine a facut ore suplimentare…. cine le plateste, cu sporul de 100% aferent…….
In final,filmul lui Basescu ma intereseaza maii putin…nu imbrancirea copilului e cea mai mare greseala a lui ……
Imi vine sa urlu din alt motiv: sunt avocat si stiu ca justitiabilii care solicita efectuarea unor expertize criminalistice judiciare, in proportie de 85% au/aveau mai multa incredere in concluziile INEC decat in, regret sa o spun, solutiile magistratilor. Pentru ca e “tehnic”, pentru ca “nu se interpreteaza subiectiv”……
Bravo, Domnule Basescu!…ati mai compromis o institutie…hai, ca nu mai sunt multe……
S-A DAT AVIZ PE UN FILM CARE NU ERA DE LA GARDIANUL? ADICA A VENIT CHIORU SI A ZIS “ANALIZATI FILMUL CARE VI-L DAU EU”? DA DE CE NU -S ANALIZAT FILMUL AFLAT IN POSESIA GARDIANUL SAU REALITATEA? PAI DACA CHIORU L-A DAT INTENTIONAT TRUCAT DE CATRE PORTOCALICI? SI DE CE NU S-A ANALIZAT ORIGINALUL? Spunea dl. Racoviceanu ca lor nu le-a cerut nimeni filmarea, aia de pe care au facut “UPLOAD” pe internet. Pai atunci care inregistrare a fost analizata ?????????????
De WickerMan pe 2 December 2009 la 8:41 pm (#)INDIVIDUL E LABIL PSIHIC. ACUM A PLANS FARA ROST … ARE REACTII PSIHO-SOMATICE DE SCHIZOFRENIC
De JOCK pe 2 December 2009 la 8:53 pm (#)victore nu incerca sa ne convingi pe noi
De vali pe 2 December 2009 la 8:53 pm (#)Noi stim deja…nu era nevoie de o expertiza a INEC sa ne spuna ceea ce e am vazut clar cu ochii nostri.
Ala e un film real !
Mie nu-mi vine sa cred ! Am impresia ca traiesc intr-un film..intr-o comedie proasta.
Nu pot sa-mi revin !
Va rog….sa-mi spuna cineva ca incepand cu 7 decembrie nu o sa-l mai vad pe psihopatul asta !
Nu mai rezist
Cica se rejoaca si meciul lui Bute domle’! Se pare ca secventa ko a fost trucata! A anuntat domnul presedinte in seara asta!
De Marius Diaconescu pe 2 December 2009 la 8:54 pm (#)Mambo Siria!
PAREREA MEA E CA EXPERTUL RESPECTIV SI INEC - UL I-A DAT LA MUIE SCELERATULUI. PRACTIC AVIZUL ALA INSEAMNA CA …. AFARA PLOUA!
De JOCK pe 2 December 2009 la 8:56 pm (#)DACA TOTUSI ROMANIA ERA O DEMOCRATIA CONSOLIDATA, PE AVIYUL ALA AR FI SCRIS. DOMNULE BASESCU, ADRESATI SOLICITAREA DVS. ASEZAMANTULUI BALACEANCA!
Jegul de Basinescu e speriat tare, da cu bata in balta de cate ori iese pe sticla. El crede ca poporul asta este o adunatura de giboni, pe care sa-i minta cu nerusinare. Sigur ca filmarea este reala, iar expertiza facuta pe un CD copiat de presedinte de pe net nu demonstreaza ca este trucaj.
De alegatorul pe 2 December 2009 la 9:01 pm (#)In data de o1 noiembrie 2006, dl. Catalin Grigoras a fost numit Director adjunct al INEC, chici de catre cine? Exact, ati ghicit, de catre fostul ministru al justitiei d-na MONICA MACOVEI
De danaZ pe 2 December 2009 la 9:03 pm (#)un om normal , care face ceva rau in mod cu totul accidental , nu uita niciodata acel rau facut ! Personal am dat in urma cu 25 de ani o palma unui angajat - alternativa erea sa-l trimit in procuratura - ei bine acest incident totusi urat , cu toate ca avea omotivatie , nu-l pot uita . Domnul Basesecu este penibil in justificarile pe care le ofera .
De ion pe 2 December 2009 la 9:05 pm (#)Auzi, jura-te ca nu postezi doar comentariile pozitive tie.
De angela pe 2 December 2009 la 9:05 pm (#)@Victor,
De cineva pe 2 December 2009 la 9:07 pm (#)Te rog eu da si citatul asta din betiv sa auda lumea ce a zis si cu cateva zile inainte: “Eu am contactat experţi acreditaţi de Ministerul Justiţiei şi ne-au cerut două lucruri: înregistrarea orginală şi camera cu care s-a făcut filmarea. Punctul lor de vedere este că nici un expert nu va accepta să dea un certificat în lipsa înregistrării originale şi a camerei.”
@Victor,
De cineva pe 2 December 2009 la 9:09 pm (#)Multumesc
@ JOCK:
O fi labil; este. Dar el este mai mult decât atât:e un mare nemernic, unul care se joacă cu mintea oamenilor creduli, cu puţine cunoştinţe în diferite domenii, cu greutăţi ale vieţii mai mari sau mai mici.
REPET: În ţara asta se joacă filmul ,,UN NEBUN A ARUNCAT O PIATRĂ ÎN LAC ŞI ZECE ÎNŢELEPŢI SE CHINUIE SĂ O SCOATĂ”.
Să sperăm că piatra va fi scoasă la timp. Va fi…
De violet pe 2 December 2009 la 9:09 pm (#)@ angela:
Citeşte!
Nu e Tucă, sunt eu,
violet
P.S. Dacă citeşti, găseşti răspunsul la întrebare…
De violet pe 2 December 2009 la 9:11 pm (#)daca este asa “tare” basescu sa-i puna pe cei de la INEC sa modifice filmul in asa fel incit basescu sa apara in film ca lovind femeia din fata lui. daca fac asta eu il cred ca n-a lovit copilul. Sa faca asta daca e tare ,dar va spun si eu cum a zis si d-l Sergiu Nicolaescu,asa ceva nu es pate truca sau daca se poate duteaza 10-15 ani. D’om basescu, dovedeste-ne ! Pina atunci….sinteti penibil cu adeverinta pa care v-a dat-o subordonatii dumneavoastra.
De bacos lucian pe 2 December 2009 la 9:12 pm (#)Mi-e scarba,nu maipot!Daca mai iese Base pe tv…NU MAI POT!
De Angi pe 2 December 2009 la 9:14 pm (#)Io nu inteleg o chestie, ce naiba inseamna de fapt AVIZ, si prin ce e diferit de o EXPERTIZA?
De Sorin pe 2 December 2009 la 9:15 pm (#)Ca un bărbat să plângă (fără a fi lovit de o mare tragedie!) trebuie să fie ori suficient de beat ori un fătălău. Azi i-am văzut pe amândoi în unul. Penibil şi greţos preşedinte şi-au pus portocalii. Spală-se cu el pe cap!
De SuKăRiT pe 2 December 2009 la 9:19 pm (#)Breaking News
De vali pe 2 December 2009 la 9:19 pm (#)M-a anuntat cineva! E Bah Sescu la Cronica Carcotasilor !
Hmm…nu am rabdare sa ma uit nici la aia doi nici la psycho.
Ma intreb unde se duce maine…a bifat etno, taraf, labe unu, a dat cu maneaua in poporul suveran, ne-a lovit cu certefecatu’ peste *uian.
Eu propun sa se duca la AXN SiFi
sau la Animax…ca acu’ de cand are certefecat, e din nou iubitor de copii….cu acte in regula
buna aia cu “lasa-ma pe vine” …
in ce priveste subiectul … ar fi doua puncte de vedere (la propriu si putin deruta(n)te):
1. hai sa ne uitam pe original. hai sa ne uitam la bluzita (nu geaca) portocalie a d.lui pocnitor … vedeti cum se misca? natural, ca atunci cand pocnesti pe cineva asezat acolo unde era micutul)
2. plansul sau glasul voalat de marele necaz pe (marele sau micul mogul) este o tehnica de ‘masaj’ al populatiei pentru reducerea stress-ului indus de asa o porcarie de campanie .. si pentru ca a mers de atatea ori, era si pacat sa nu fie folosit.
ma rog, … sau cam asa ceva …
De inconstanta pe 2 December 2009 la 9:21 pm (#)Avizul e …. Afara… ploua!
De JOCK pe 2 December 2009 la 9:21 pm (#)@ Sorin:
Eu cred că, în cazul de faţă, noţiunea de ,,aviz” nu înseamnă nimic. Poate ,,analiză” era mai potrivit. Adică, mă rog, înseamnă încercarea de prostire a ,,românilor”.
De violet pe 2 December 2009 la 9:22 pm (#)http://zaraovidiu.blogspot.com/2009/12/exclusiv-documente-incendiare-despre.html
De ZARA OVIDIU pe 2 December 2009 la 9:23 pm (#)Am auzit acum la Antena 3 ca “la noapte Vantu o sa aiba intensificari variabile” !
De vali pe 2 December 2009 la 9:27 pm (#)Domnilor, este ceva incredibil ! Manipulare pe fata !
E clar ca mogulii s-au inteles si vor sa fure Romania !
Trebuie sa iesim in strada ! nu trebuie sa-l lasam pe Vantu sa aiba intensificari variabile la noapte !
Jos comunismul !!!
@ vali:
De violet pe 2 December 2009 la 9:28 pm (#)Am verificat.
Ăia doi nu erau , şi ei, antibăseşti? De fapt, şi Divertişii erau.
Pai si eu sunt labil psihic. In momentul in care Presedintelui i-au dat lacrimile, eu am izbucnit in ras!?
De Iordachel Gudurau pe 2 December 2009 la 9:29 pm (#)Mai aveti de tras cu instabilu´…
E ora 21.30.
De matusalem pe 2 December 2009 la 9:30 pm (#)Base e la Carcotasi !
E disperat. Clar, e disperat !
e tare base dar pica,sa-i puna pe cei de la INEC sa trucheze filmul ei ca sa faca dovada ca poate fi trucat,sa dea un pum doamnei din fata lui …daca e TARE !
De bacos lucian pe 2 December 2009 la 9:33 pm (#)E clar faptul ca nu este un video trucat (Parerea mea) .Prea multe detalii din filmulet indica faptul ca nu este un trucaj.
De Marius pe 2 December 2009 la 9:33 pm (#)O labarim, sincer. Se ciocnesc doua placi tectonice, e ca la Nemuritorul, doar unul o sa ramana
Sper, din nou sincer, nu socialistul Joana:)
De Doxa pe 2 December 2009 la 9:38 pm (#)Angi, o sa plangi! Dar crede-ma! Mai sunt inca foarte multi lingai portocalii prin tara care deabia asteapta sa apara base pe TV ca sa isi mai electrizeze putin parul de pe limba cu ecranul Goldstar-ului cumparat prin ‘90… cu banii scosi din vandut blugi “vampum” si din cantat pe la metrou sau la bairame de cartier: “ooo le shi vants” (de “eis of beis bah”)!
Din nefericire multi au ramas la stadiul acela… si aleg la fel…
Dureros…! dar adevarat!
De BabaulRau pe 2 December 2009 la 9:41 pm (#)Omu` asta (base) fie ca ne place sau nu a atins ‘’sufletelele” oamenilor slabi, fara prea multa educatie si din pacate ponderea acesor oameni e foarte mare in tara asta… Ce a spus azi prezidentu` sigur ca pe multi nu va convinge cu nimic, sigur ca multi vor vedea aberatiile insiruite, dar omul simplu nu-si pune intrebari savante si pentru multi, din pacate, aburelile de azi vor fi litera de lege ca doar le-a spus primul om din stat.
De Paul R. pe 2 December 2009 la 9:41 pm (#)Tot ce pot sa remarc, si e doar o parere subiectiva, este ca anarhia dupa 20 de ani de dezvoltare s-a institutionalizat.
am gasit asta: http://www.bestjobs.ro/locuri-de-munca-angajam-editor-video-cu-mai-multa-experienta/39117/5
De Liviu pe 2 December 2009 la 9:42 pm (#)oamenii sunt disperati!
cum sa rezist la tv cand base apare cu asa ceva? cu ligheanul langa mine!! se urca pe scena hahaind si glumind, incepe cu glasul tremurat, continua cu cititul si finalizeaza apoteotic pregantind momentul cu priviri scurte pe sub ochi!! ori e labil psihic, ori si-a ratat cariera de actor. acum o incheie pe cea de presedinte.
oare maria basescu a scris chiar ea scrisoarea sau i-a fost dictata? nu trebuie sa stai 30 si de ani cu cineva ca sa il cunosti, asta e o tampenie. NOI L-AM SUPORTAT 5 ANI!. DA, maria basescu are dreptate, in 5 ani a fost mai mult presedinte decat sotul ei si noi il cunoastem la fel de bine acum! Aceasta femeie si-a rata potentialul si chiar mi-e mila de ea.
De alina pe 2 December 2009 la 9:45 pm (#)Hai liberare!
mi se falfaie de caseta
De horya pe 2 December 2009 la 9:46 pm (#)Dupa Etno , Otv , acum a aparut si la Carcotasi razand , glumind , plin de voie buna , iar apoi mai vine cu o tura de plans…. Omu’asta e disperat !!!!! …. dar si DEMENT (dupa cat de nonsalant disimuleaza si manipuleaza , plin de venin si de dispret pt. oricine si orice ii sta in cale….!!!)
De Nostradamus pe 2 December 2009 la 9:50 pm (#)Mai imi doresc un singur lucru …., sa-l vad sfasiat de lupii din propria haita…!
Aveti dreptate! Doar oamenilor culti si cititi si cu sange albastru ca al nostru ar trebui sa li se permita sa faca politica in Tara Romaneasca! Pulimea e buna doar de cotizat la FNI-uri si altele asemenea.
De @Paul R. pe 2 December 2009 la 9:50 pm (#)A trecut de la ras la plans in trei minute!!! Ori are probleme psihice, ori e un mare actor. Daca n-are de gand sa plece pe mare dupa 7 decembrie, ii recomand alte doua posibile destinatii: la balamuc sau la Hollywood.
De Cora pe 2 December 2009 la 9:52 pm (#)Uite, pentru cine e interesat:
http://www.bestjobs.ro/locuri-de-munca-angajam-editor-video-cu-mai-multa-experienta/39117/5
De Arogantu pe 2 December 2009 la 9:53 pm (#)Domnule Citacu,
De Theodora pe 2 December 2009 la 10:02 pm (#)Eu nu vreau un presdinte plangacios. Un presedinte nu trebuie sa planga in campania electorala, nu trebuie sa planga in fata camerelor de filmat, nu trebuie sa planga chiar daca are motive intemeiate sa faca asta.
Parerea mea este ca presedintele tarii nu este un simplu barbat, este sau trebuie sa fie un barbat puternic, un barbat hotarat, un barbat care atunci cand totul se prabuseste in jurul lui, gaseste puterea sa fie calm si sa ia cea mai inteleapta decizie pentru tara.
http://theodora0303.wordpress.com/2009/10/10/nu-mai-vreau-un-presedinte-plangacios/
Cu deosebit respect
Catalin Grigoras o da cotita la Realitatea…cat de jos se poate ajunge Doamne Dumnezeule. Efectiv admite pe fata ca a fost masluit tot la ordinele lui Basescu. Penal!
De drujbaru pe 2 December 2009 la 10:05 pm (#)halal campanie: base e la carcotasi, boc la OTV, pora si tanti macovei la nasul/B1tv!!!!
De alina pe 2 December 2009 la 10:10 pm (#)Hai liberare!
@elena
De korbul pe 2 December 2009 la 10:10 pm (#)Bine, suntem de acord ca esti “blonda” la minte cu puternice nuante de potrokaliu.
Cu un singur neuron, blocat si ala in adoratia ta basesciana, nu poti decit sa speri in Base.
SPERImata dar speri degeaba.
pai daca a trimis filmul de la gardianul, film in care apare scris “gardianul” e normal ca raspunsul sa fie ca imaginile au fost modificate
De against rules pe 2 December 2009 la 10:11 pm (#)Vrajitorul din ROz
(adaptare pentru Mircea Badea la adaptarea politicoasă a poveştii …)
* Ştiţi probabil, că în România au apărut, cel puţin filmate de amatori, tornadele …
* Au fost filmate tornade pe mare, în câmpia română, în apropiere de Bucureşti …
* La un moment dat, în primăvara lui 2008, în România s-a format ŞI o tornadă între Buzău şi Boboc (predestinată bâlbâială a naturii) …
Acea tornadă o luă prin surprindere pe fata gălbuie şi pe cocoşul său şi îi purtă pe sus până în îndepărtatul ţinut de basm al capitalei, până în ţinutul vrăjitorului din ROz, trăitor în ţara marasmelor. Fata gălbuie se hotărî să îl caute pe acesta pentru a afla secretul traiului bun, al banilor fără număr şi al demnităţilor obţinute uşor. Primi în dar pantofi Jimmy Choo (cu puteri magice nebănuite) şi află că pentru a ajunge la vrăjitor era necesar să urmeze calea pietruită cu cărămizi portocalii, de la care nu trebuia să se abată.
Pornind pe cărarea portocalie, fata gălbuie făcu cunoştinţă cu câţiva oameni din ţinuturile tărâmului lui ROz, întâlnindu-l pe Sperie-Ciori, un omuleţ mititel, făcut din paie, manipulat de sistem, care îşi dorea să aibă puţină personalitate, Leul cel laş, care refuzase nejustificat, de două ori, demnităţi înalte şi îşi dorea stima şi recunoaşterea maselor, şi un tinichigiu, menţionat frecvent de vrăjitor, care deşi dorise cândva, în fapt, o diplomă, practic, acum, îşi căuta un loc de muncă.
Şi cum mergeau ei pe cărarea portocalie, (nu) mare le fu mirarea când văzură cum o cărare roşie, practic se alipea cărării lor, venind dinspre un câmp de trandafiri roşii cu o vagă aromă de soluţie imorală. Fata gălbuie şi Leul cel laş aproape că leşinară la vederea acestora, însă Sperie-Ciori, inspirat, scoase o cărămidă din cărarea roşie. Miraculos, întreaga cărare roşie se îndepărtă de cea portocalie, fata gălbuie simţindu-se de două ori mai bine decât înainte.
Ajunşi în ţara marasmelor, a lui Roz, realizară că mulţi locuitori şi chiar curtenii, nu văzuseră vreodată adevărata faţă a marelui vrăjitor, pentru că el putea lua orice înfăţişare, de la marinar, la ministru, vesel, dansator de muzică ţigănească, plângăcios, mesean, poet etc. Fata gălbuie ceru o audienţă şi vrăjitorul i se arătă sub forma unui cap enorm, interesându-se de pantofii Jimmy Choo, dacă mai are, dacă mai vrea, dacă vrea şi poşete asortate şi îi promise că îi va dezvălui secretele traiului bun, al banilor fără număr şi al demnităţilor obţinute uşor, numai dacă îl ajută să îl omoare pe vrăjitorul roşu, stăpânul cărării roşii cu care se şi întâlniseră. Fata gălbuie acceptă pe dată şi se şi apucă de treabă, deşi, de fapt, mai avea două chestiuni date de Sperie-Ciori de rezolvat.
Pe scurt, deşi fata gălbuie, Sperie-Ciori, Leul cel laş şi chiar şi tinichigiul făceau tot ce li se cerea de către vrăjitor, acesta nu reuşea să le îndeplinească dorinţele şi asta pentru că de fapt, deşi poate că ar fi vrut să îi ajute, nu avea nici un interes să îi scape din mână. După ce pe Sperie-Ciori, Leul cel laş şi pe tinichigiu îi păcăli cu aceleaşi trucuri vechi, făcându-i să creadă că le-a îndeplinit dorinţele, îi promise fetei gălbuie că vor pleca împreună într-un balon zburător.
Povestea mai spune că vrăjitorul a fugit singur cu balonul respectiv, lăsând-o pe fata gălbuie cu buzele umflate. Deşi toţi ceilalţi din poveste erau fericiţi că rămăseseră stăpânii ţinutului marasmelor, iar însoţitorii fetei aveau impresia că îşi atinseseră scopurile, fata gălbuie nu îşi îndeplinise totuşi întru totul visul. În consecinţă, după îndelungi eforturi şi piedici întâmpinate, se îndreptă spre Zâna uniunii vestice, unde i se dezvălui faptul că secretul pantofilor şi poşetelor pe care le avea deja este suficient pentru a-i rezolva dorinţele.
Acest text este un pamflet. Orice asemănare cu realitatea (nu) este (ne) întâmplătoare. Fata gălbuie nu este cine credeţi (deşi ar admira-o dacă ar cunoaşte-o), Sperie-ciori şi Leul cel laş nu sunt decât nişte personaje … iar tinichigiul, ei bine .. tinichigiul este inspirat după un personaj (mult prea) real. Cât despre vrăjitor … aţi văzut, era un biet bătrânel … Ah, iar tărâmul marasmelor se numea al lui Roz pentru că – cel puţin din partea celor care mergeau pe cărarea portocalie – totul se vedea roz, inclusiv penele pe care doreau sa i le puna unui “personaj cunoscut”, dupa cum spunea un amic de-al lui Sperie-ciori şi un comesean de-al vrăjitorului.
De inconstanta pe 2 December 2009 la 10:15 pm (#)Nasol, asta e aparatorul celor 22 de milioane?
De korbul pe 2 December 2009 la 10:15 pm (#)Mai vrea sa ne apere si el plinge ca ultima sulfa de dramoleta?
Ba, e marfa pe cinstea mea! Toti sunt luati la misto! Si PDL, si Basescu, si Blaga, si Paunescu, si Sinteza Zilei, si patronul de la Antena3, si toata lumea!
http://www.youtube.com/watch?v=DRPnZyPY8u4&feature=related
Mai ales UDMR-ul arata beton!
De Arogantu pe 2 December 2009 la 10:16 pm (#)Tot mogulii sunt de vina. Serios! Pai, e sau nu aviz, cert e ca nu e…flota. Dar, mogulii e de vina, aia 3 e de vina. Sau copilul ala…o fi injurat? o fi zis ceva…
De achilianu pe 2 December 2009 la 10:16 pm (#)sanatate…
@ @Paul R. : Nuuuu , ar trebui sa fim toti lacheii doamnelor Udrea, Ritzi, EBA , etc. si sa platim datoriile la FMI pt. ca ele sa-si poata cumpara masini de fite si posete Vuiton , sub privirea si aripa ocrotitoare a pestelui , pardon, a pescarului - sef…!!
De Nostradamus pe 2 December 2009 la 10:19 pm (#)Domnule Ciutacu, dupa ce in data de 28 Nov v-am trimis linkul catre “maneaua lui basescu”, acum ma simt nevoit moral sa va aduc un alt aspect la cunostinta.
A venit astazi un domn la mine la usa, cu o sacosa portocala, inscriptionata cu PD-L, plina. In ea se aflau 2 pungi de portocale, chibrituri cu basescu si un CEAS. Pe ceas era aplicat pe sub geam, o eticheta cu Traian Basescu. Vrand sa dezlipesc acea eticheta, dau pe un anume Constantin Dumitru (europarlamentar). In halul asta am ajuns?
1. http://img690.imageshack.us/i/inainte1.jpg/
De SmiLey pe 2 December 2009 la 10:23 pm (#)2. http://img690.imageshack.us/i/dupa1.jpg/
@FLORIN
De Theodora pe 2 December 2009 la 10:25 pm (#)Tu ai spus: “Ati observat o chestie? Chiar la inceput matrozul a aparut hlizindu-se ca mai apoi dupa 3 minute sa izbucneasca in plans…Dom’le are talent..e dat dracului….” dar daca nu este talent? Daca este o problema la cap?
Si atunci ce ii ia atat de mult timp sa arate niste acte? Casa din Mihaileanu, casa fiicei, masini, etc. Actele de obicei le tii intr-un sertar, cat iti ia sa le scoti? Sa obtii o expertiza de pe o zi pe alata… cat profesionalism si cata operativitate a institutiilor statului.Normal, ale lui.
De raluca pe 2 December 2009 la 10:26 pm (#)De ce nu vrea sa publice avizul in intregime , sa-l citeasca toata lumea ? Doar nu e nimic personal acolo (o colonoscopie , ceva…).
De Bubulea pe 2 December 2009 la 10:31 pm (#)Asta cu COPIA nu este ORIGINALUL este adanca rau. Dar rau de tot. Cum ar suna: COPIA ESTE ORIGINALUL? Avizul este un mare fas! Poate sa se stearga cu el. Imi vine sa plang
De sictireli pe 2 December 2009 la 10:32 pm (#)Acest om a reusit, fie k va vine sa credeti, fie k nu, sa ajunga la sufletele multora dintre noi.
De Maya pe 2 December 2009 la 10:36 pm (#)Se putea ca D-l Ciutacu sa nu exprime un adevar usturator sub forma asocierii paradoxale a termenului “copie” cu termenul contradictoriu “original”?. Acest oximoron exprima si o ironie usor sesizabila, si prin adverbul de negatie “nu” si semnul exclamatiei la sfarsitul propozitiei paradoxul capata accente paranoice.Si pentru ca nu ne place acest paradox suntem invitati:”hai sa pisam ochii” (popularisme!)in loc de “hai sa plangem!”. Excelent. Dar inainte sa purcedem la plans auzim vocea stinsa a distinsului nostru presedinte “sa-ti fie rusine, Dinu Patriciu!”. De ce este vocea stinsa? Pentru ca lacrimile i-au inundat presedintelui si coardele vocale se pare, fapt pe care D-l Ciutacu le-a taxat cu frazeologismul “da…apa la soareci”, dar nu a uitat sa mai decoreze un pic expresia cu “olecuta”, care ii schimba registrul expresivitatii. Cu toate ca sunt tentata sa intru si in continutul articolului, nu o fac pentru ca mesajul este foarte transparent si precizarea facuta de D-l Ciutacu in PS. lamureste in intregime dilema, daca cineva nu intelegea sensul exact al diferentei dintre AVIZ si EXPERTIZA TEHNICA, care se poate face numai daca exista documentul, filmul original. Dar nu pot sa inchei constatarile mele fara a sublinia ironia necrutatoare de care se foloseste D-l Ciutacu cand spune:”Realitatea TV…..o expertiza adevarata. A lor DUREAZA O SAPTAMANA.LA SCHIOPII NOSTRI MERGE-N TREI ZILE cu download de pe net”, ironie pe care D-l Ponta a completat-o cu observatia “din care una a fost 1 Decembrie”, cand nu se lucra.Apoi D-l Ciutacu personifica “ochiul” imprumutandu-i calitati strict umane” fix cat sa pise instabilul ochii”. Finalul e dur de tot:”sa-i dea in cap cu hartoaga lu’ Geoana la marea confruntare”. Multumim ca ne descetiti fruntile cu acest limbaj pitoresc.
De I.I. pe 2 December 2009 la 10:37 pm (#)ne-am dat drequ mariuca!!asta iar se smiorcaie.e labil psihic.cred ca se vede si de pe pluto chiar sunt si cand pamantul e inconjurat de insertii noroase.e absolut gretos.
De demostene pe 2 December 2009 la 11:00 pm (#)Victor, să mă scuzi, dar azi am auzit o vorbă, care i se potrivește perfect tiranului: “Auzi măi tiranule, dacă tot le știi asa bine tu pe toate, de ce nu te fuți tu singur?!” =))
De RaSpo pe 2 December 2009 la 11:19 pm (#)Pune tu bipurile
Inca mai e campanie electorala. Si poate tocmai de aceea se recurge la tot felul de gesturi disperate.
De Cristina pe 2 December 2009 la 11:29 pm (#)Profetule, nu era PSD-ul jumatate de guvern ? Ei au aprobat pe jumatate acel imprumut urias de care zici tu. Chestia e ca noi o sa-l platim si, intr-adevar, cineva o sa isi traiasca in lux pe seama noastra. PDL sau PSD, e vreo diferenta ? Cine se pregateste sa fie presedinte PSD ? Oare cine? Ala care va papa cei mai multi bani daca castiga Geoana - Nastase.
De @Nostradamus pe 2 December 2009 la 11:36 pm (#)Omul asta e de-a dreptul penibil.
De un om pe 2 December 2009 la 11:39 pm (#)Am si eu o intrebare…din cate stiu cronica carcotasilor e difuzata duminica in reluare….oare duminica(duminica alegerilor in care cna-ul este vigilent) il vom vedea pe basescu la tv? ….este legal?….intreb cu toata inocenta de care ma simt in stare…..
De M. pe 3 December 2009 la 12:07 am (#)Plans de betiv, fata tumefiata de grija ca ramane gol fara de vreo putere, pungi de nesomn… si lacrimi, in care marinel, nu mai credem, astfel ca abia astept ziua cand voi afla la tv ca nu mai ai ce calca la Cotroceni; nu de alta dar l ai pangarit destul, iar noi suntem satui de tine si de marinelismele tale infecte… i ati udrea&com si pleaca odata ca ni lehamite de tine…
De Fanu pe 3 December 2009 la 12:17 am (#)Cand programeaza A1 filmul “Titanic Vals”?
De gicu pe 3 December 2009 la 12:19 am (#)Ion Lucian: “Aveti grija pe cine votati.”
Stefan Mihailescu-Braila: “Da dom’le, ca noi votam cu ochii inchisi, sa fiu al dracului!”
Ma gandeam sa propun firmei Kleenex sa faca o reclama cu Base… ce spuneti, merge?
De gicu pe 3 December 2009 la 12:35 am (#)Cateva precizari:
1.O expertiză poate fi dispusa doar intr-un cadru procesual, civil sau penal, de catre un judecator sau de catre un procuror. Cei care efectueaza prima expertiza sunt specialistii de la “Laboratorul Interjudeţean de Expertize Criminalistice”.
INEC are competenta doar pentru o a doua expertiza, sau in cazul in care la Laboratorul Interjudetean nu exista experti in domeniu.
2.Expertiza solicitata de un procuror, este supusa controlului judecatoresc in cazul in care dosarul ajunge in Instanta. Judecatorul poate anula expertiza si poate dispune una nouă.
3.Toate partile implicate in proces, au dreptul, prin lege, la un expert parte, care va asista la expertiza efectuata de INEC; expertul parte va avea, obligatoriu, propriile concluzii in fata Instantei.(inteleg ca in Romania exista un singur expert in domeniu, ceea ce impiedica indeplinirea conditiilor legale pt efectuarea unei expertize; de aceea inclin sa cred ca in Instanta se va merge pe proba cu martori).
4.NICIUN EXPERT de la INEC (sau de la Laboratorul Interjudeţean de Expertize Criminalistice Bucureşti) nu are dreptul sa fie expert pt vreuna din partile implicate in proces. Se numeste INCOMPATIBILITATE.
E trist cand vezi cat de usor se vand unii (in cazul nostru, expertul). Ne mai intrebam pe urma cum de pot fi santajate anumite persoane la un moment dat.
Asta este tara lui Basescu, tara faradelegii…
p.s.1 Si un copil de 4 ani ne-ar fi putut spune ca o copie nu este un original :)))
De Blonda de la drept pe 3 December 2009 la 12:58 am (#)Previziuni din viitorul apropiat :
Traian Băsescu îl cheamă urgent la Cotroceni pe Gheorghe Pogea, pentru indicaţii:
De Gabi pe 3 December 2009 la 1:17 am (#)- Scoţi de unde ştii două miliarde de euro pentru modernizarea penitenciarelor şi asigurarea celor mai bune condiţii de trai puşcăriasilor!
- De unde, şefu’?! se văicăreşte Pogea. Dacă am avea banii ăştia i-am da la învăţământ!…
- Măi, Pogea, tu crezi că după alegeri mergem la şcoală?
Azi sunt apatic…
Am mai zis ce voiam sa zic, legat de filmuletz. Si nu-s ditamai expertu’ unicat criminalist, doar ca ma ocup uzual de secvente video.
N-am aflat nimic nou, nici macar ca am zis prostii cand am explicat de ce filmul nu e trucat.
Am facut scheme, am si explicat… acum vreo trei zile… peste inca 3 zile, Basescu pica.
Cu tot cu Boureni, cu Croitori, cu Macovei, cu CACAlinesti, cu Boci, cu Udre, cu Pore, cu SeverCotoi, cu Berceni… si alti melteni.
De cine dracu’ o sa mai râd pana-si intra astia noi in pită???…
De Eugen pe 3 December 2009 la 2:46 am (#)Si aaaa… chestia aia cu ochi in pipi e fumata. De vreo 5 ani.
S-a cam grabit s-o stearga, ca nu avea lacrimi. Nu bEuse destul…
Da’gestu’ conteaza…:D
De Eugen pe 3 December 2009 la 2:49 am (#)Daca n-as fi citit bine delirul asta revarsat pe monitorul calculatorului de pe blogul lui TRU, zau daca n-as fi crezut ca citesc ziare din decembrie ‘89… Niste dejectii care caracterizeaza mai degraba un om deranjat la tartacuta decat un intelectual, asa cum se pretinde TRU. Cititi si va minunati:
“Luptaţi pentru libertate!
De Alcoolicu' anonim pe 3 December 2009 la 3:34 am (#)Nu e timp de plîns! E clipa revoltei! Au ars a doua oară morţii Timişoarei. Banda lui Geoană, Antonescu şi Johannis a intrat în Timişoara, prin trădarea primarului Ciuhandu, trădătorul neuitatului Corneliu Coposu. Au dansat pe sîngele care a scăldat Piaţa Operei!De ajuns! Pînă aici! Lăcomia nefericiţilor care vor să înghită România a îndrăznit, astăzi, să se atingă de Timişoara. Astăzi, de 1 decembrie, ziua naţională a României!Dragii mei prieteni, aţi văzut ce ne aşteaptă sub Geoană!Protestaţi! Oricum şi oriunde! Pe stradă, pe net, între prieteni şi mai ales PRIN VOT, PE 6 D#ECEMBRIE!Gloria Timişoarei nu se va stinge niciodată!Apăraţi democraţia! Apăraţi libertatea!”
Prinde la ai lui, otevistii, cine are ochi sper sa vada ! Putintica rabdare, luni cred ca trecem la alte subiecte, ca tine dracu prea de mult prima pagina carmaciu’ in tot ce ne-nconjoara !
De daniel pe 3 December 2009 la 4:04 am (#)PS : Intr-un judet clar rosu (chiar si la alegerile astea, psd-ii s-au manifestat tare la vot), astia portocalii sunt foarte activi (i-auzeam azi cu “pomu’ copt” dintr-o camioneta Dacia, in plus, cu cine vorbesc se manifesta pro-bas, orasu’ e-mpanzit cu afisele-ntr-un ochi, chiar si d-alea cu referendum), toata campania lor pare inutila (cu toate autocarele cu ultrasii lu’ base la mitinguri, a fost degeaba); sper sa ramana asa (nu ca mi-ar fi dragi pesedeii, dar acum e cu “sa-i-dam-peste-bot-aluia-de-ne-crede-tampiti”)
PS2 : Fi-mea, la cativa ani, adora culoarea portocaliu - daca e s-o luam dupa simbolistica, ii voi incerca - cred - schimbare de optiune - linistitor e totusi ca nu-l cunoaste pe base, propaganda astuia inca n-a trecut la si la copilasi; il cunoaste in schimb pe un lider local psd, pe care l-a vazut la intalnirile electorale de cartier).
Are cineva idee cind vine expertiza din strainatate ceruta de eolieni ?
De Tom pe 3 December 2009 la 7:04 am (#)ieri a rasarit iar pe sticla marele maestru al sahului politic, liga balcanica, traian cel-mai-basssescu si, demonstrandu-si geniul strategic, ne-a mutat calu’ de pe cracul stang pe cel drept, prin asta lamurind, in sfarsit, una din marile necunoscute cu care omenirea isi tortura creierii de ceva vreme, si anume ca o copie nu poate fi un original…:-|
De Suflet Negru pe 3 December 2009 la 7:10 am (#)supremul argument ni l-a citit de pe un aviz care, in mintea aia a lui vad ca are greutatea unei expertize. si, cum tusha maestrului trebuie demonstrata pana la sfarsit, in total contrast fatza de aerul bine dispus pe care-l afisa cand s-a cocotat la microfoane, nu s-a puptut abtine si ne-a mai oferit o proba de penibilitate, victimizandu-se si pishand iar ochii, batandu-i obrazul lui patriciu in semn de rusine.
nooo, pilangiul e dus rau cu pluta, zau. din cate am auzit, asa ceva poarta un nume: labilitate psihica.
Eu spun ce gandesc. Daca te jignesc gandurile mele, problema e la tine, nu te supara
De Alina pe 3 December 2009 la 7:19 am (#)iep, acum 5 ani, Base candida (nu facuse inca haosul de azi) si era la adapost. apoi, la referendum s-a vandut singur, de frica. tu visai in saptamana aia?
ai ramas in urma, amice. deja strang bani de caruta. plec in Somalia ca nu mai am somn in Romania. ma apasa prostia. noroc ca inca nu ma apasa prostia mea. am facut pace, o accept si o tratez.
asa zic toti interesantii (stiu o gramada), eu nu am votat, nu votez, nu voi vota. pacat ca votul nu tine de foame, fizic si direct. altfel, nu ne-am mai pierde buletinele. si nici nu am mai inventa motive
Pai, base a facut praf constitutia-legea fundamentala ce sa inteleaga el despre norme procesual penale si expertize juridice.Intelege ce vrea si asta-basta.
De Dragos pe 3 December 2009 la 8:09 am (#)DACA DOINA CORNEA, MIRCEA DINESCU (simboluri ale festivalului din dec’89,VICTOR CIORBEA si EMIL CONSTANTINESCU au trecut cu arme si munitii in tabara adversa matrozului (era sa zic matolului, scuze) va dati seama ca orice om care are un picut de minte chiar si ultrasii portocalii ar trebui sa-si puna un semn de intrebare inainte sa decida prin votul sau soarta Romaniei pe inca 5 ani.
Anti comunistii care au fost scosi din baruri in strada zilele acestea la revolutie se dadeau in leagan si isi stergeau nasol cu reverul hainei, ce dracu inteleg ei din comunism, revolutie, dictatura ceausista……..etc.V-am pupat!Si daca iese tot tanarul pe 6, fugiti cat puteti de tare, unde vedeti cu ochiii.Nu de alta dar ati vazut cum e sa traiti bine!
Aceeasi placa, aceeasi candidati, acelasi popor, aceeasi romani…Pentru romani, speranta a murit de mult…
De Sovamiza pe 3 December 2009 la 8:18 am (#)Toti sunt experti, specialisti, genii, personaje plangasioase si mincinoase, papusi manevrate de papusari de renume. Guvernul Mondial a invins ! Ma poate contrazice cineva ?
De Sovamiza pe 3 December 2009 la 8:21 am (#)A plans base!Mi se rupe inima!
De Dragos pe 3 December 2009 la 8:28 am (#)Aduceti-va aminte ca el a plans, culmea ironiei, la o emisiune de divertisment, pe motiv ca a murit mama domniei sale care iar culmea ironiei traieste.
Si inca ceva base si draga stolo, anti-comunisti si anti-mineriade, cat de bou si de prost oi fi, inghit greu miscarea lor revolutionara in anul 2009.pai cine le a pus trenurile la dispozitie?Mama era ministru transporturilor la mineriade?
Cine ajunge la Antwerp? daca nu erai dedicat partidului sau daca nu faceai note informative la secu’?
Poate Guta si Salam sa creada mesajul asta cu ei mari dizidenti anti-comunism si anti-mineriade.si ce treaba au astea cu anul 2009 ca sunt total debusolat?E pe lista in turul alII-lea Ceausescu ori Iliescu? ca eu chiar nu mai inteleg
Precocitate
Bem un vin crud, nedefinit în ale culorii : ea, eu, o pereche venită în vizită cu ăl mic de 4 ani. Pe plasmă apare Băsescu citind universului apropiat atotştiutor, ceva tragicomic dint-o analiză asupra unui filmuleţ dezonorant. Ca la comandă, pruncul se opreşte din joacă, îl fixează pe Preşedinte ca pe o cunoştinţă apropiată şi strigă drăgălaş : Boul, Boul, Boul, Boul, Boul…
De Revizorul tehnic pe 3 December 2009 la 8:39 am (#)Oaspeţi şi amfitrioni ne suspectăm în tăcere, constatând multe, dar şi că că educaţia politică nu cunoaşte vârste !
Basescu= omul absurdului
De SimP pe 3 December 2009 la 8:46 am (#)- 35% e mai mare decat 65% in Parlament
- filmul e un fals pentru ca e o “copie”
- “suspendare” inseamna “demisie”
- o revolutie se face cu 300 de oameni furiosi intr-o piata si un miting de campanie electorala cu 3000 de autobuze pline de molai
- masina lui udrea daca vine la 12 noaptea la cotroceni nu inseamna ca el are un “afair” cu udrea, inseamna doar ca masina e somnanbula.
- daca Curtea de Apel suspenda un ministru numit prin fals in acte o face doar ca asa vrea muschiul ei sa ne lasa in prag de alegeri fara un ministru la MAI
samd…..
aseara, dupa ce pisa pe ochi….hahaia bine pe la carcotasi…apoi pe la mogulul bun mi-a fost scarba,greata….cum zicea Mircea B.??din ciclul sa-i prostim pe prosti? dar sper din tot sufletul ca nu mai sunt f.multi..
De Simona pe 3 December 2009 la 8:52 am (#)Mult tupeu. Roberta Anastase a declarat, chiar in ziua in care a aparut filmul, ca Basescu doar l-a impins pe copil.
Adica o PD-L-ista probeaza faptul ca Basescu a avut un contact fizic cu acel copil. Lasa-l in cucu gol de pixel albastru. Las-o moarta cu expertiza. E pe bune.
De Radu Tanasescu pe 3 December 2009 la 8:57 am (#)Nu stiu pe cati oameni a reusit T.B.sa-i convinga prin lacrimile sale de nedreptatea care i se face ba de Geoana, ba de Patriciu, ba de “mogulii in bloc” cum spune Antonescu, dar inca mai sper ca “poporul suveran” il va sanctiona si pentru “lacrimile” nevarsate pana acum, si-l va face sa verse atata lacrima din ochi sa se inece, sa nu mai ajunga sa dirijeze nici un vas.
De I.I. pe 3 December 2009 la 9:13 am (#)Ce tot o dati cu certificatul?am vazut niste hartii..si atat .A vazut cineva ce scrie in ele? si eu cred ca nici nu o sa vada. Mie mi se pare dubios…..a citit un text de adormit copii…prosti
De Simona pe 3 December 2009 la 9:18 am (#)Vara nu-i ca iarna si copia nu-i originalu’.Oricum AMR 2 zile , adica doua zile au mai ramas ca sambata nu se pune .Ce mai stai base ,fa-ti bagajele ca avem treaba.
De duda pe 3 December 2009 la 9:29 am (#)Daca mai aveam vreo umbra de indoiala daca sa fiuy total impotriva betivului matelot, dupa faza cu expertiza ma pierdut de tot. VREAU SA IL DAM JOS! Practic ne-a mai altoit o palma jigodia asta chelboasa! Ma duc la vot duminica si il votez pe prostanac desi stiu ca nu o sa mai dorm bine o luna de zile.
De DoamneDoamne pe 3 December 2009 la 9:37 am (#)Sunt cateva nelamuriri neelucidate de catre presa si INEC: avizul a fost solicitat pe 30.11. A ajuns (CD-ul si solicitarea) la INEC sa zicem spre seara (cat o fi injurat tanti de la registratura, ca a trebuit sa stea in prag de minivacanta peste program sa dea numar la solicitare….). 1 decembrie a fost zi libera - sa zicem ca au lucrat in aceasta zi libera (plata dubla, sporuri, dupa buget, conform legii - chiar, stie cineva, pe 1 decembrie a fost deschis la INEC? ca daca a fost lumina stinsa si sediul inchis, unde au facut expertiza pentru aviz?). A doua zi pe 2 decembrie pe la pranz a fost trimis avizul spre sediul de campanie PDL. Timp total 40 ore = 24 ore (1 dec)+ 6 ore (30 noiembrie)+ 10 ore (2 decembrie). Expertul INEC declara ca a stat peste 18 ore sa analizeze caseta (a spus-o la o televiziune, telefonic). Presupun ca au fost si alte proceduri prealabile (sa zicem 2 ore)….deci din maxim 40 ore (in care presupunem ca au mai si dormit/mancat/trafic in Bucuresti/defecat/etc) au muncit la expertiza 20 ore. Cand au avut timp sa redacteze, coerent si in termeni de specialitate 18 (OPTSPRECE) pagini de AVIZ? Pai cine a scris ceva in viata lui stie ca 18 pagini de creatie (ca nu e usor sa scrii un raport de specialitate, oricat de expert esti) dureaza mult - cel putin 2 zile, presupunand ca expertul nu era obosit si epuizat dupa 20 ore de munca grea ci era treaz si coerent….Sau au facut “copy-paste”? Si daca da…..dupa ce?
De Catalin pe 3 December 2009 la 9:38 am (#)Logica simpla. Prostul ii crede pe ceilalti prosti, in schimb el nu intelege ca e prost, ca nu are capacitatea asta.
De Belzebut pe 3 December 2009 la 9:38 am (#)Cu alte cuvinte, Bsescu nu e viclean, e doar prost si incearca sa-i prosteasca pe altii. In 2004 a tinut, sa speram ca acum nu mai tine.
Pai daca avem caseta originala si filmul de pe net, e cert ca nu-s identice, dar la fel de cert este ca-s reale ambele. Asta nu inseamna nimic, nu inseamna nici ca idiotul este presedinte, doar ocupa functia de presedinte, inseamna ca e doar prost. El vrea sa-si franeze caderea fara sa inteleaga ca deja a cazut. A ramas in urma, percepe tardiv evenimentele si reactioneaza defazat.
E din ce in ce mai penibil. In fine, mult a fost, putin a ramas.
:)) “Sa-ti fie rusine Dinu Patriciu” a spus-o ca si cum ar fi fost cel mai bun prieten al lui care brusc l-a inselat. Asa o fi. Adica acest domn Patricu, mogulul mogulilor, in loc sa stea cuminte si el 5 ani si sa se prefaca sanctionat de basescu si invins, el nu si nu, isi multiplica de nu stiu cate ori averea si mai scoate si chestii compromitatoare cu zeul anticoruptiei pe TV. Ce om, Patriciu asta! Pai sa nu lacrimezi?
De bubu pe 3 December 2009 la 9:38 am (#)Bre oameni buni, una Camelia Badea pe Ziare.com zice ca in “Aviz” scrie ca filmuletul e trucat. Unde a citit ea zicerea asta? Eu sant expert, nu de chestii tehnice de astea ci de altele si va spun ca depinde de intrebarile puse. Ale lui Basescu or fi fost de genul “Nu-i asa ca…”
De gica contra pe 3 December 2009 la 9:43 am (#)nu am nicio indoiala ca sensibilitatea domnului presedinte in momentul in care i s-a ingrosat vocea si i s-au umezit ochii este reala. de motiv nu sunt prea sigura… as putea sa compar aceasta iesire a presedintelui cu cea a unei femeie care prinsa de sot cu amantul, se jura ca nu e nimic adevarat, si in incercarea de a-l convinge pe sot, se convinge pe ea insasi de minciuna pe care o spune, si cum altfel de cat plangand?
De claudia pe 3 December 2009 la 9:44 am (#)va rog sa notati ca nu am folosit cuvantul “curva” cand am scris despre femeie, dar l-as folosi fara remuscari la adresa domnului presedinte!
Sinceritatea lui Basescu nu e posibila decat in cazul in care el nu intelege sensul cuvintelor. Mai exact asta se numeste analfabetism functional. Adica el stie sa citeasca, dar nu intelege sensul cuvintelor pe care le citeste.
De Belzebut pe 3 December 2009 la 9:55 am (#)Daca tot plange, de ce n-a plans de prima data ? Doar acum a inteles ca poporul a vazut ce nu trebuia sa vada ? Ca sa plangi nu-ti trebuie avize si expertize. Daca el crede ca avizul il favorizeaza, mai degraba ar fi trebuit sa se bucure.
Oricum e mult prea mult pentru rabdarea noastra.
Intentia marinelului de a parasi tara imediat dupa alegeri ascunde poate planul de fuga din fata justitiei.Propun sa i se confiste pasaportul si brevetul de marinel si sa fie dat in consemn la frontiere.
Ce a facut de fapt la Timisoara?Tentativa de dezbinare prin razboi civil prin metode bolsevice si KGB-iste:
Pentru incercarea de subminare a sigurantei nationale prin destabilizarea tarii si creearea de tensiuni violente intre cetatenii aceleiasi tari:Arestarea pentru inalta tradare.
Din Suedia,Gabi
De Gabriel Hyberg pe 3 December 2009 la 10:00 am (#)Hai lasa ca tara asta e plina de gusteri care pun botul la vrajeala dictatoriala.
De mery pe 3 December 2009 la 10:01 am (#)Stiu deja din experienta trista ca va supara cand cineva pune la indoiala nu buna vointa Dvs. ci bunavointa “tehnicii” de trimitere si primire de comentarii. Am postat cateva propozitiipe la 9,15; cand am vazut ca nu apare in bara de sus, am derulat din nou comentariile, si nu a aparut ceea ce am scris;am facut un click backrad si comentariul mi-a aparut netrimis; am dat din nou send si mi-a aparut mesajul ca se pare ca este “duplicate comment”.M-am linistit ca dupace deschideati “chioscul’ aparea in cele din urma. Dar nu si de data aceasta. Nu scriu ca s-ar fi pierdut ceva de valoare, doar asa sa stiti ca uneori “tehnicile” acestea inalte nu functioneaza la parametrii scontati.
De I.I. pe 3 December 2009 la 10:02 am (#)Scriam de tanguielile lui TB, de lacrimile varsate si reprimate maram sa nu se dea in “spectacol”.
O sa revin la aceste ganduri odata scrise cand imi aduc aminte de ce am scris. Scuze.
Pe mine ma pune pe ganduri rapiditatea cu care s-a facut rost de o fituica, pe care sa o fluture la televizor. La fel de repede se vor misca si la alegeri, cei de la centru si prefectii? Si se vor acoperi de fituici, sa arate ca alegerile nu au fost “trucate”? Sunt prea disperati si s-au organizat mult prea bine, ca sa nu iasa din nou Basescu in turul II. Asa ca… n-avem decat sa tipam ca disperatii. Vor face rost de fituici si pentru a le flutura cand se va cere anularea alegerilor… Va aparea iar d-na Udrea cu tupeu , Berceanu, Boc, Videanu va prosti prostimea din nou cu Constitutia in mana… Sinteza Zilei va face rating, Vorbe grele, la fel, Mircea Badea va fi si mai scarbit, ma voi uita si la el, Bogdan Teodorescu va pleca din tara,V.Stan va avea ras nervos si ne va pune marsul funebru… stocurile de calmante se vor epuiza…suna a apocalipsa…tot sunt doua luni pline in decembire!!!
De raluca pe 3 December 2009 la 10:06 am (#)Din pacate pentru noi… pisatul ochilor tine la poporul prost ( pentru ca asa-i poporul nostru in proportie de peste 70-80% - apropo… nu vad pe nici-un post de televiziune discutata problema asta, ca nu degeaba suntem ascultatori de manele, mancatori de seminte si doritori de pomana de la stat)si Basescu fix asta a vrut…
De geretus pe 3 December 2009 la 10:07 am (#)Intre timp ( de la comentariul meu ref la filmulet postat aici) m-am convins ca nu prea-i trucaj ( in filmul original nu sunt excluse frame-uri, si astfel miscarea mainii lui Basescu catre fatza copilului este fluenta) si Base stie asta… De fapt problema este ca ne ingrijoreaza treaba asta doar pe cei 20-30% din poporul roman, restul de 70-80% de care ziceam mai sus, isi bat copii, nevestele, parintii in mod regulat si nu inteleg de ce atata tevatura pentru o loazba peste bot data unui plod obraznic…In concluzie… la asa popor, asa presedinte… Si tare ma tem, ca n-o sa shimbe lucrul asta pana duminica…
Lasa-neeeeeeeeeeeeeeeee
De bogdan pe 3 December 2009 la 10:11 am (#)atentie la ce a spus populistul demagog:”am cerut o expertiza internaţionala EXACT pe filmul prezentat de Gardianul”.Deci, evident, de pe o copie, nu de pe original.BRAVOS PRESIDENTE!
De fla pe 3 December 2009 la 10:12 am (#)Cine “pise” ochii, ori este beat, ori este cu nervii la pamint, ori are “naturelul foarte sensibil… Noi, romanii (comunistii, de,) fiind milostivi si cu frica lui Dumnezeu, il vom lasa pe musiul sa se odihneasca, sa fie in mijlocul familiei, cu d-na Maria (ca tot s-a plins doamna in scrisoarea de ieri ca nu-l mai are pe-acasa din cauza grijii fata de romani)….Sa stea cu familia, sa se plimbe, sa plece pe mare…ma rog…program de voie…De la noi, LIBER ! Nu suportam sa-l mai vedem pe dl.Basescu plingind …Ni se rupe sufletul de el, saracul….Cite griji are…
De Paula pe 3 December 2009 la 10:14 am (#)Un link foarte interesant, care explica cum sta treaba cu caseta: http://mihneamaruta.ro/2009/12/02/prostie-expertiza-si-aviz-de-specialitate/
De Francois pe 3 December 2009 la 10:16 am (#)Deja ma apuca rasul (nervos). Dupa de Basescu si-a dat cu parerea de toti peretii, vine alt specialist, Sergiu Nicoalescu (care habar n-are ce inseamna inregistrare DV) si ne spune ca se vede totul pe “O CAMERA, INCA CARE-I ACOLO”. Sergiu Nicolaescu, oricum nu stie cu cine voteaza. Hilar e putin spus. Cu asa specialisti sa tot faci guverne de tehnocrati. E prost Basescu, nu e deajuns ? Trebuie sa iasa si altii sa se fuduleasca ?
De Belzebut pe 3 December 2009 la 10:18 am (#)o intrebare:oare, blaga a lasat ministerul(sa fim seriosi, daca ar fi vrut ar fi gasit suficiente smecherii sau tertipuri sa mai ramana) ca sa scape de basescu prin alegeri libere?pare imposibil, dar…
De fla pe 3 December 2009 la 10:20 am (#)unde sunt sondajele baseslului?
vad ca latraii portocalii nu recunosc cele - 8 puncte si tot latra ca e invers
cumva ni se pregateste ceva?
De kanga pe 3 December 2009 la 10:23 am (#)Care ma puteti lamurii cu o problema : Oricare cetatean care merge la vot si voteaza, primeste pe buletin un timbru care atesta ca a votat. Atunci cum se face ca cei care merg cu autocarul(traseistii) si voteaza in mai multe locuri nu li se cere buletinul sa se vada daca au mai votat odata ? asta nu pricep !
De Ploiesteanu pe 3 December 2009 la 10:26 am (#)interesant FILMULETUL dat de antena 3 cu individul acela filmat cu camera ascunsa la SPONTANIADA de la Suceava, in care spune clar, cum au dus SPONTANII steagurile la consiliul judetean la un consilier numit Creţu.dumneavoastra ,d-le Ciutacu, v-ati plimbat vreodata, SPONTAN, cu ditamai STEAGU” în buzunare?
De fla pe 3 December 2009 la 10:28 am (#)basescu nu isi mai aduce aminte de incidentul de la Ploiesti din 2004 dar basescu si-a adus aminte ca a fost Nastase pe la el cu 5 in urma Basescu stie ca a lovit acel copil dar a fost pus de stafful lui de camapnie sa minta .
De VLAD COSMIN pe 3 December 2009 la 10:33 am (#)base a incercat sa ma [ne] prosteasca de multe ori … mai are cateva zile si o sa ii zic pa
De Dan pe 3 December 2009 la 10:34 am (#)Dupa…draga Stolo..a venit si..sa-ti fie rusine Patriciu, desigur insotite de melodrama ieftina tipic Basesciana. Cum e turcul asa ii e si pistolul nu trebuie sa ne mire de ce Romania ca tara a devenit un circ. In ultima vreme se pare ca PD-L ul are ca inspiratie brigazile lui Musolini,Fascii care mai tarziu au dat nastere Nazismului spun asta deoarece au aparut grupuri de indivizi certati cu legea care actioneaza noaptea incendiind afisele PSD si incercand sa bage spaima in populatie.Cei care ii observa pe acesti vandalizatori sunt rugati sa anunte urgent politia.Se pare ca PD-L ul striga jos comunismul incercand sa introduca fascismul cu tacamul adecvat,violenta,amenintari si vandalism. Calmati-va altfel amenzile si puscaria va vor calma sigur.
De doru pe 3 December 2009 la 10:39 am (#)Off topic
De Caporalu' de schimb pe 3 December 2009 la 10:39 am (#)1. Daca ar ramane pe post, dupa 6 decembrie Marinaru’ va taia in carne vie. Nimic nou.
2. Daca pica Marinaru’, intrebarea e ce va face dupa 6 decembrie ? Cred ca cineva a atins problema. Va fugi in America de Sud ? Sau poate in Groenlanda ?
Concluzie:
In ambele situatii Basescu va arunca in lupta toate mijlocaele de care dispune, cat mai jegoase, cat mai mizerabile cu putinta. Va merge pe principiul “N-am ce pierde”.
[...] Victor Ciutacu - Vorbe Grele » Blog Archive » Copia nu e original! Hai să pişăm ochii… http://www.ciutacu.ro/articol/copia-nu-e-original-hai-sa-pisam-ochii – view page – cached Ştiu că-s arogant şi genial, dar îmi place să mi-o spună şi alţii. Oare o să mă iertaţi vreodată că-s cel mai bun? [ mai mult → ] [...]
De Twitter Trackbacks for Victor Ciutacu - Vorbe Grele » Blog Archive » Copia nu e original! Hai să pişăm ochii… [ciutacu.ro] on Topsy.com pe 3 December 2009 la 10:41 am (#)@Ploiesteanu
De korbul pe 3 December 2009 la 10:45 am (#)ce e de pricepit
iti pune un timbru micut, pe care il dezlipesti dupa ce iesi si gata.
se vede ca nu te-ai dus la votare de mult.
Ca sa mai existi vrem dovada ca ai mers de asta data.
N-o fi probă în instanţă, dar poate fi o probă în ochii alegătorilor săi. Nu?
De Emilian Nedelcu pe 3 December 2009 la 10:50 am (#)E o chestie ciudata in ceea ce a facut Basescu: avizul e cerut de Administratia Prezidentiala iar concluzia o prezinta Basescu de la sediul de campanie. Poate e ciudat doar pentru mine…
De Adina pe 3 December 2009 la 10:50 am (#)Cat de scarbos poate fi! Cat de tampiti ne crede! Abia astept sa le vad fetele duminica seara. Si lui, si lui Udrea, Videanu, Blaga!
De Dan Tanasa pe 3 December 2009 la 10:56 am (#)Domnule Ciutacu ! Lamuriti-ma cu intrebarea pe care am postat-o pe blogul dumneavoastra la ora10:26 a.m.
De Ploiesteanu pe 3 December 2009 la 10:57 am (#)Eu nu cred ca pisa ochii ,ci se pisa pe el ca duminica se termina filmul”THE END” asta e problema.El se pisa pe el dar ceilalti sunt cacati la cur ca vor avea de dat explicatii.Si nu stiu dar tare cred ca dupa ce va veni un nou ministru de finante vom vedea adevarata realitate de astazi.Nu mai spun ce sa facut pe la Turism,Mediu,Economie e tare greu va fi pentru multi.Hai sa vedem.
De stefan pe 3 December 2009 la 10:57 am (#)Cu filmul este ca şi povestea cu girafa: aşa ceva nu exista! Exista cu siguranţa. Nu sunt expert,dar ma pricep.Cel mai evident semn de autenticitate sunt cutele pe cale face puloverul pe care îl poarta infractorul pe sub geaca portocalie şi care urmeaza ritmul, directia si amplitudinea mişcării braţului.Acele pliuri sunt imposibil de trucat cu mijloace electronice.
De AlexT pe 3 December 2009 la 11:12 am (#)Te rog să-l atenţionezi cu prima ocazie pe Crin că în declaraţia lui la Antenea trei imediat după turul 1,a spus că este destinatarul şi nu depozitarul a peste doua milioane de voturi.Deformarea, care schimbă total sensul declaraţiei, îi aparţine lui Berceanu şi este rău intenţionată.Probabil că,vorbind liber,nu şi-a dat seama dupa aceea de diferenţă,vorbind chiar şi el(Crin), de depozitare.
DOMNULE CIUTACU APRECIEZ EMISIUNEA DV. ,APRECIEZ TOT CEEA CE FACETI URMARIND EMISIUNEA DV.IN ULTIMELE 6 LUNI MI-AM SCHIMBAT TOTAL PAREREA DESPRE TOT CE INSEAMNA PDL SI BASESCU .EU NU ZIC CA NU AU FURAT SI PSD-UL SI SAU IMBOGATIT MULTI ,DAR MAI TRAIA SI OMUL SARAC ,MAI GASEAI SI LOCURI DER MUNCA,IN SCHIMB ASTIA MANANCA NUMAI EI .NU MAI POTI VB. LA TEL.CA TI-E FRICA .EU MERG APROAPE LUNAR IN UCRAINA SI CU TOATE CA IN TOATE CLASAMENTELE ECONOMICE II VEDEM PE UN LOC MAI JOS CA NOI E TOTAL GRESIT.TRAIESC MULT MAI BINE ,MANCAREA E F. IEFTINA ,HAINELE LA FEL {BINE CA SI SALARIILE SUNT MAI MICI),DAR VAD CA SE MAI MUNCESTE SI IN CONSTRUCII ,SI IN AGRICULTURA (DACA TRECI VAMA LA SIRET PAI E ARAT PAMANTUL DEJA IN PROPORTIE DE 80%PE CAND LA NOI NU ISI PERMITE TARANUL CA E SCUMP ).NOI CU REGRET SPUN CA NE-AM INTORS IN ‘94 .EU AM INCHIS FIRMA DE CONSTRUCTIE PENTRU CA CEI CU CARE AVEAM CONTRACTE SI CU CARE LUCRAM DE 2-3 ANI DE ZILE AU ZIS CLAR CA NU MAI POT SA IMI DEA BANI.FIRME DE CONSTRUCTII MARI CU CARE 500-1000 DE ANGAJATI AU RAMAS CU 10-15.VA URMARIM SI VA SUSTINEM .IL IUBIM PE CRIN ANTONESCU SI CREDEM CA DECIZIILE LUATE SUNT UNELE BUNE SI NE VOR ADUCE LINISTEA DE CARE AVEM ATATA NEVOIE .NU SUNT SUSTINATOARE A DOMNULUI GEOANA ,DAR ATATA TIMP CAT L-AM SUSTINUT PE DOMNUL ANTONESCU E FIRESC SA SUSTIN CEEA CE SUSTINE EL .AM MERS LA VOT CONSTIENTA CA NU ARE SANSE ,DAR STIAM CA SI PRIN VOTUL MEU VA AVEA EL UN CUVANT DE SPUS IN VIITORUL POLITIC AL TARII .DACA NU IESE GEOANA CHIAR MA INGROZESC DE CE VA URMA URMATOARELE 6 LUNI IN ROMANIA .CONTINUATI TOT ASA.
De magda pe 3 December 2009 la 11:12 am (#)Necunoscute sunt caile Domnului! Amin!
De I.I. pe 3 December 2009 la 11:14 am (#)Ma intreb daca atunci cand T.B. a ‘ordonat’manevra electorala cu scrisoarea deschisa a sotiei chiar nu i-a venit sa dea “olecuta de apa la soareci” ca-si tareste familia in campania electorala? Sau te pomeni ca a facut chiar presiuni asupra dumneaei sa fie trimisa scrisoarea deschisa (indiferent daca a fost scrisa de dansa sau nu) cu scopul de a mai induiosa o data “poporul suveran”, doar il scapa de ‘executare publica’ in 6 decembrie.
Pai ce barbat esti daca te ascunzi “sub fusta protectoare” a nevestii, si o arunci sa fie devorata public de publicul cititor?
Gestul lui este rusinos si foarte, foarte trist.
Atentie
De alegator pe 3 December 2009 la 11:20 am (#)1. Se pregatesc mari transporturi de semianalfaebeti pt votat
2.Nu uitati ca 70% din poporu asta tot mai indobitocit (inclusiv de labe1, kotoi etc)este formata din semianalfabeti-deci usor de manevrat, betivi, kurvari, isi bat nevestele si copiii- pe asta mizeaza tru si cotoi etc etc
Beatu’ (ca Sfantu’ nu-i pot zice) traian datatoru’ de apa la soareci
traian, poltronu’, ni se recomanda:
De Mihai Pauna pe 3 December 2009 la 11:31 am (#)E scolit in securiste subterane,
Antrenat sa taie la piroane,
Dresat sa pise ochii la comanda.
exact despre asta am terminat de scris in dimineata asta, doar ca pe un ton ceva mai agresiv
Daca ai timp, poate-i arunci o privire “umilului” meu articol pe antisistem.ro si poate-mi lasi o parere despre el. Multumesc, Andrei
De Andrei pe 3 December 2009 la 11:46 am (#)Ştiaţi că?
De Un alegător pe 3 December 2009 la 11:51 am (#)Traian Băsescu şi-a schimbat numele (în plină criză de idei).Acum răspunde la numele GRIFCO MOGULescu. Anumiţi subalterni îi repetă zilnic noul nume să nu uite cumva pe cine votează.
Io zic ca ajunge sa priviti mutra “expertului” lui Basescu, si v-ati lamurit…
De Draghi Puterity pe 3 December 2009 la 11:53 am (#)Am citit toate comentariile; concluzia e una singura:din pacate, vom vota doar impotriva marinarului si nu pro Geoana! Si sunt sigura ca o vom lua iar in barba!!!
De agia pe 3 December 2009 la 11:58 am (#)Hitul sfarsitului de campanie: LASA-NE!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=eneRMtOZR5A
De Mircica pe 3 December 2009 la 12:02 pm (#)Eu sunt convins ca filmul e putin ajustat. Mai sunt convins si de faptul ca incidentul chiar a avut loc, insa nu a fost surprins clar in imagini. De asta si ajustarea… De asta si raspunsul sovaielnic al lui Basescu in emisiunea lui Razvan Dumitrescu.
P.S. A fost prins si Nicolaie Popa. Finally! Oare ce-o avea de declarat?
De Homo scelerosus pe 3 December 2009 la 12:08 pm (#)GRESIT ! Ai inteles gresit, draga AGIA…Eu personal, nu votez impotriva lui Traian Basescu, ci PENTRU GEOANA, ANTONESCU SI IOHANNIS…Oricre dintre ei, luati chiar separati, sint mai buni si imi inspira mai multa incredere, decit liota lui Basescu si chiar el insusi…Traian Basescu este un om politic care nu mai are ce spune…Si cind spune, spune numai MINCIUNI….Minciuna il defineste….Ma miram sa se termina aceasta campanie electorala, fara sa-i traga si ceva lacrimos….HALAL, marinar !
De Paula pe 3 December 2009 la 12:09 pm (#)Cum putea analiza originalul, daac originalul nu exista?
De BiBy pe 3 December 2009 la 12:15 pm (#)Deci…(cum ar incepe Udrea orice fraza)…copia nu e originalul, deci e…o copie.Hmmm interesant, chiar ma pune pe ganduri…
De adia82 pe 3 December 2009 la 12:20 pm (#)In alta ordine de idei, pot afirma cu tarie ca aceasta campanie a lui Base e xerox-ul celei din 2004: acuze, jos coruptia, lacrimi si suspine. Nimic nou. Nimic constructiv. Hai papapapapa, sa ne scrii de pe mare!
matelotul sensibil!plinge la comanda…
De gigel pe 3 December 2009 la 12:20 pm (#)sau are buba la bibi….!
nu poate sa-l expertizeze si pe el cineva de la spitalul nr9…?
numai idiotii sau subordonatii lui de la secu il mai pot crede…dar sa stii ca mie a inceput sa-mi fie frica cand ii vad atat de disperati si agresivi…imi aduc aminte de 13-15 iunie cand a iesit atat de rau …si atunci castigase psd-ul cu asa o diferenta mare…si totusi..ce putem noi , oamenii obisnuiti, normali,sa facem ca tot acest spectacol jegos sa se termine o data ? cred ca voi ziaristii care l-ati crezut si votat aveti datoria morala sa pay back…ce zici??
De ioana pe 3 December 2009 la 12:23 pm (#)Draga Paula, poate ei, separat sau impreuna sunt mai buni, dar, crede-ma, totul e un mare balon de sapun. Nu astepta nimic, caci altfel deziluzia va fi mare.
De agia pe 3 December 2009 la 12:26 pm (#)Daca e sa fim cinici, putem observa ca ambele expertize sunt indoielnice. Nici Maria Basescu nu e chiar prima doamna (dupa cum o trateaza mitocanul de barbat) si semneaza o copie si nici copia nu e originalul si a fost data spre examinare alterata de nu stim exact cine. Ambele, il au ca erou pe acelasi individ care le-a afectat.
De FuXi pe 3 December 2009 la 12:32 pm (#)@ agia:
Eu am votat cu Crin.

De violet pe 3 December 2009 la 12:33 pm (#)Sigur că votez împotriva lui Băsescu cu toată fiinţa mea!
Dar:
-am încredere în Crin în continuare; se vede de la o poştă că e ALTCEVA, ca om politic;
-cred în politicile liberale de relaxare a fiscalităţii;
- îmi place neamţul din ce în ce mai mult, cu cât îl ascult vorbind; da, vorbeşte, chiar dacă foarte rar, dar ferm.
Nu e un limbut.
- totuşi, Geoană are ţinută de om de stat şi nu se poate pune problema reprezentării externe. E şcolit în diplomaţie şi are şi destulă practică.
Când apare în preajma lui Băsescu, cei doi nu pot fi comparaţi.
Geoană are ţinută de om care să reprezinte un popor. N-a fost să fie Crin. Dar a desemnat deja primul ministru.
@violet: base nu are termen de compariatie cu Geoana sau Crin … base e mitocania intruchipata … pe mare .. pe vaporul sau faimos … nu ai cum sa fi altfel … asa ca, sa ne lase base si sa se duca cat mai repede in marea lui croaziera si sa nu il mai vedem 50 de ani de acum incolo ….
De Dan pe 3 December 2009 la 1:03 pm (#)btw … nu photoshop se foloseste in editare video …
asa ca expertul pdlist sa ne lase cu teoriile lui … si am o singura intrebare ptr el si base … cum se face ca pana si tricoul sau se misca in acelasi timp cu mana ?!?!
Base … esti atat de natural … ca un ….
De Dan pe 3 December 2009 la 1:05 pm (#)Domnule Ciutacu,
De Theodora pe 3 December 2009 la 1:06 pm (#)Daca tot este un presedinte “simtitor” de ce nu a plans si atunci cand si-a atribuit casa din Mihaileanu, cand a aranjat voturile sa iasa aia mica europarlamentar, cand i-a propus in guvern pe Elena Udrea, Radu Berceanu, Adriean Videanu, Monica Iacob Ritzi, cand a jignit-o pe “tiganca imputita” etc
http://theodora0303.wordpress.com/2009/10/10/nu-mai-vreau-un-presedinte-plangacios/
Cu respect
pe mine ma uimesc baietii astia portocalii in fiecare zi, si mai ales raman masca la “fazele” astea penibile ale lor.
De lau pe 3 December 2009 la 1:07 pm (#)tocmai ce am primit pe adresa de mail de la birou, adica office@….. 2 mail-uri de la niste basesti care sub titlul “Important” imi transmit link-uri cu videoclipuri de pe youtube anti antonescu-geoana. eu le-am raspuns cu videoclipul proaspat expertizat sau mai bine zis “avizat” si i-am intrebat care e mai important.
De claudia pe 3 December 2009 la 1:18 pm (#)Imparate, imi dai voie sa public adresele de mail ale basestilor? sa le trimita si altii chestiuni - de bun simt, bineinteles…
Victore de ce nu ziceti nimic de casa pe care o construieste Blaga lui fica-sa la Buftea pe malul lacului? A bagat pana acum 2.000.000 Euro si va spun din sursa sigura ca a semnat de curand un contract pentru mobila de 200.000 euro. Asta e din vanzari anterioare, din rulajul la bursa sau imprumutati de la UDMR-isti?
De a pe 3 December 2009 la 1:22 pm (#)Dar sa se duca si pe alta planeta nu doar pe mare
… Si apropo a zis ceva de genu “Cd-ul nu e caseta video :)” (a trebuit expertiza pentru asa ceva?)
De Vali Badea pe 3 December 2009 la 1:24 pm (#)Bine ca mai avem putin si scapam de Popey Lacrimosul
@Theodora: fiindca nu ii trecuse fiorile nesimtirii in acele situati …
De Dan pe 3 December 2009 la 1:24 pm (#)Daca ii da avizul lui Geoana la confruntare, sa ii dea si Geoana expertiza de la dosarul Flota din care rezulta paguda de sute de milioane de euro (nu aia facuta in madatul sau, ci aia mai veche).
De Mircica pe 3 December 2009 la 1:26 pm (#)E foarte clar si pentru un incepator in de-ale imaginii ca se produc modificari la comprimare si nu e nimic de comentat. Iarasi un praf in ochii prostimii majoritare, electoratul astuia cu ochii picior peste picior, mi-e scarba sa ii pronunt si numele.O alta problema este foarte interesanta: de ce a solicitat presedintia Romaniei expertiza?De ce nu a facut-o stafful de campanie al astuia in numele PDL sau in numele Federatiei Asociatiilor de Proprietari, eventual in numele fundatiei umanitare Hai si maine la succesuri?Cine a achitat nota de plata? Pai asta face ce vrea muschiul lui atrofiat cu banul public, nu a papat destul bugetul institutiei prezidentiale cu colindatul la hramuri manastiresti, balciuri, targuri, nunti, botezuri, cumetrii si alte parastasuri?
De zombie pe 3 December 2009 la 1:51 pm (#)era iar beat
De Intre Ping si Pong pe 3 December 2009 la 1:52 pm (#)d-na basescu?! depune marturie ca sotul ei n-a fost agrsiv niciodata!
1.probabil ca nu avea “ochelarii de apropiere”atunci cand ‘tiganca imputzita’(limbajul agresiv nu se mai pune)i-a ‘daruit’ telefonul.
De fla pe 3 December 2009 la 2:01 pm (#)2.NICIODATA?din cate spunea dansa barba’su era mai mult plecat pe mare.
3.capul in gura arabului(elena dixit)nu-l mai punem
4.tanti , las-o balta!
interesant ce spune, ceva mai sus ‘a’ referitor la casa fiicei ‘Bleagului’.merita urmarit.
De fla pe 3 December 2009 la 2:06 pm (#)pdlistii isi vand casele intre ei, basseassca nea notara i-o fi vandut la suprapret vreo casa fiicei lui ‘bleaga’?popoviciu ce zice?
Da’ vis-a-vis de expertiza in dosarul Flota “nici vorba despre trucare?”.Au fost expertizate tehnic numai inscrisuri originale?
De I.I. pe 3 December 2009 la 2:07 pm (#)Domnului Ciutaca ii plac “negarile”, pardon adverbele de negatie.Nu am de gand sa mai vorbesc de ele, doar as mentiona ca in articolul de fata ele sunt plasate in locul cel mai emfatic in propozitie. Uite, dubla negatie in propozitia “Nu” le-a cerut “nimeni”. E drept ca avem de a face cu un adverb si un pronume nehotarat, dar reultatul este o negatie intarita. Sau adverbul de negatie “nici” urmat de “macar” iarasi subliniaza importanta obiectului negat.Super incantare in ceea ce ma priveste.
Buna ziua d-le Ciutacu,
Vreau sa va intreb ceva:va duceti diseara la intrunirea celor doi candidati?
Eu as vrea sa fiti acolo-de fapt toti cei care va cunosc ar dori asta;sigur il veti intimida pe basescu,chiar si numai prin prezenta Dvs.acolo;sigur o sa-i curga lacrimile cand o sa va vada-de teama,bineinteles(mai ales daca are si un pahar la bord!)
Va doresc,cu acelasi respect, o zi si o seara pe sufletul Dvs.
De IoanaP pe 3 December 2009 la 2:25 pm (#)IoanaP
@agia
De korbul pe 3 December 2009 la 2:48 pm (#)partea de neinteles e cu lamentatiile, referitoare la ce o sa fie dupa.
In stiinta, in justitie, societare, analiza se face cu “materialul clientului, cu ce a fost si nu cu ce o sa fie.
Problema e cit de naiv esti si iti pui niste standarde de asteptare ce sunt nerealiste, daca iar apelezi la “materialul clientului”
Cert e ceva: votam sa plece unul, ce ne scirbeste pe zi ce trece. Momentan alde Geoana nu a fost Prezident. Vom vedea si putem avea o certitudine, ca si mod de comportare e o schimbare clara. In consecinta o sa il platim si pe acesta, insa nu sa imi fie rusine de cum se comporta, macar in afara.
Pofteste o lamiie si mergi la vot.
institul cu pricina ar trebui mai bine sa faca o expertiza mandatului lui de 5 ani si sa-i elibereze un AVIZ, POZITIV fireste (sunt ironic??), care sa-i dea dreptul (in stangu’)sa candideze la pentru functia de presedinte..
De arhstef pe 3 December 2009 la 2:49 pm (#)daca ar fi dupa mine (a nu se intelege “in spatele meu”) i-as da aviz favorabil sa plece pe mare si….”VANT(URI) DIN PUPA”
Salut Victor,si eu as dori sa te vad la confruntare in fata lui Basescu sa-i vad reactia.Daca ai pune si o intrebare tare ai deveni omul zilei.
De stefan pe 3 December 2009 la 2:51 pm (#)erata: intitul=institutul
De arhstef pe 3 December 2009 la 2:51 pm (#)Dar stii ca multi oameni (onorabili sau obisnuiti) care n-au habar de pixeli, comprimare, rezolutie au crezut ca Institutul a cochis ca ar fi un trucaj, o manipulare?
De Florin Dia pe 3 December 2009 la 2:52 pm (#)Adevarul e ca Basescu si-a jucat rolul foarte excelent. Romania a castigat un mare actor, pacat ca nu e distribuit in filme artistice.
Coşmarul
- Marie !
De Revizorul tehnic pe 3 December 2009 la 2:54 pm (#)- Da Traiane.
- Am visat-o pe Doina Badea fredonând « Cânta un marinar la proră », după care a zis-o şi p-aia cu « Roata morii se-n vârteşte », apoi « Se-ntorc vapoarele ! »
- Tu unde erai ?
- La provă, plângeam !
Buna ziua dl. Ciutacu am si eu o intrebare cum se poate cataloga acest lucru mita electorala sau stimularea parintiilor in a vota PD-l cand Primarul Ridzi face cadourii copiilor din toate scolile cand primaria nu are banii sa faca drumurile sau trotuarele si mai ales ca pe acea ciocolata valoreaza ce-l putin 5 lei.
De Nicu pe 3 December 2009 la 2:58 pm (#)E o mare sulfaneala cu voturile in strainatate
De cristian pe 3 December 2009 la 2:59 pm (#)La conferinta tarzie din noapte aproape ca-l bufnea rasu’ cand a zis ca n-a lovit niciodata un copil, abia aseara aproape ca l-a bufnit plansu’ …
De IuliaP pe 3 December 2009 la 3:02 pm (#)O fi incurcat momentele???
Astia nu sunt normali!!! Cum poate aparea Boc sa spuna ca iesim din criza?
De manushica pe 3 December 2009 la 3:04 pm (#)In fata unui dusman comun nu-ti ramane decat sa te aliezi si cu dracu… pana treci puntea:) dupa ce dispare dusmanu’ ce se intampla? hehe… cine stie, poate peste cateva luni in centrul atentiei va fi geona sau …? in rest, bani sa iasa … hehe
De pisu_caca pe 3 December 2009 la 3:05 pm (#)Imi pare atat de rau ca nu stiu cum sa pun o poza pe blogul dumneavoastra…Am gasit ceva foarte elocvent aici: http://www.picatura.ro/viewtopic.php?f=384&t=1951 In poza sunt oamenii din Romania, care, conform sloganului din 2004, traiesc bine.
De otilia pe 3 December 2009 la 3:10 pm (#)http://www.youtube.com/watch?v=jFmI7R6kYe4&feature=player_embedded
De felix-gabriel lefter pe 3 December 2009 la 3:12 pm (#)Victore,
Imi spui si mie, un alegator disperat ca nu am cu cine naiba vota in turul 2, … si eu cu cine sa votez?
Cu unul fost marinar, fost PCR-ist si ajuns presedinte (cu un mandat cu rele si bune, astea din urma facute mai mult de Tariceanu) sau cu fost PCR cu tata general de secu, ajuns ambasador in US pe spatele taranistilor si readus la matca rosie dupa 2000?
Nu am nici un argument pozitiv daca ajunge Basescu, dar nici cu Geoana care mi se pare o marioneta in mana seniorilor din PSD. Ce mi-e Videanu, Udrea sau Berceanu, sau ce mi-e Vanghelie, Nastase, Hreneciuc, Duvaz & co.
Am avut parte de bombe, fumigene, petarde, lansatoare de flacari etc. in toata campania asta. De jena ptr noi care ne tot chinuim de 19 ani sa gasim persoana care sa faca ceva si ptr noi, ptr tara.
Cum pot eu ca om care stiu exact care sunt valorile occidentale, sa aleg intre cei 2. Sa schimb unul rau cu unul poate si mai rau? Ca argumente nu are sa ma convinga. Experimente s-au tot facut pe sptele nostru timp de 20 de ani. Sincer il preferam in turul 2 pe Antonescu, dar asta a fost a fie…si nu il iert pentru alipirea cu prea mare lejeritate si urgenta de PSD. Poate sa se retraga cei 2 si sa il propune pe Iohannis presedinte!
Pune-te in locul meu ajuns sa nu am cu cine vota cu inima deschisa si impacata, pus sa aleg intre 2 rele…
Numai bine,
De latitude pe 3 December 2009 la 3:14 pm (#)DL
Daca ramane basescu vor continua scandalurile. Geoana nu reprezinta vreo garantie, poate va vi mai rau cu geoana dar nu avem de unde sa stim putem insa incerca sa schimbam ceva chiar daca doar un nume.
De manushica pe 3 December 2009 la 4:06 pm (#)Am si eu o nelamurire.
Poate ma juta cineva: cum se face ca aproape toate comentariile de mai sus sunt anti Basescu ?!?
In mod logic la orice subiect de dezbatere se formeaza cel putin 2 tabere. Ori si aici si pe site-urile Antenelor si la Realitatea eu nu vad decat o singura tabara, un singur sens…
Va rog nu va obositi sa-mi explicati cum absolut toata Romania este polarizata anti Basescu…ar fi iesit alt candidat presedinte direct din turul I daca era asa…
Stiti unde am mai vazut eu un consens atat de general ?!?
)
De droid04 pe 3 December 2009 la 4:28 pm (#)Acolo unde/ cand nu aveai dreptul sa vorbesti dupa cum te taia capul ci trebuia sa vorbesti cum vroia altcineva.
Astept o demonstratie logica, care sa nu implice politica, candidatii, etc… doar sa mi se demonstreze cum un subiect (oricare ar fi el) genereaza un singur tip de raspuns si nu formeaza aproape nimeni opinie separata… (stiu ca va cer prea mult
http://www.youtube.com/watch?v=tQR38Y8wzoU
De lamora pe 3 December 2009 la 4:50 pm (#)Penibilul asta, micinosul asta ordinar,iopcritul asta cand nu mai are ce sa spuna PLANGE! Handicapatul asta isteric ii pacaleste pe papagali cu bazaitul lui de fiecare data! Pana nu se stoarce un pic in fata ecranelor nu se lasa! Abia astept sa-l vad pe dobitoc bazaind la OTV duminica noaptea! m-am saturat de el pana peste cap! Scoateti-l in afara ISTORIEI ca m-am saturat de nulitatea asta absoluta!
De Cristina pe 3 December 2009 la 5:10 pm (#)sunt doar comentarii anti-basescu pt ca lui ciutacu ii e frica sa lase si comentarii pro-basescu.
De FLORIN pe 3 December 2009 la 5:23 pm (#)D-le Ciuatcu,
Nu aveti un raspuns la intrebarea mea?
SWau nu vreti sa-mi raspundeti…
Cu acelasi respect,
De IoanaP pe 3 December 2009 la 5:36 pm (#)ioanap
@IoanaP: n-am ce sa caut acolo, nu eu candidez
De Victor Ciutacu pe 3 December 2009 la 5:53 pm (#)@Victor Ciutacu
De Arsulici pe 3 December 2009 la 7:03 pm (#)Pură curiozitate: Ce ți-a făcut vecinul de la 3?
: Ceea ce se intampla in Romania,tot haosul creat este din cauza lui Basescu care doreste a controla el totul.Rusine sa va fie rusine celor ce il sustineti,chiar sunteti orbi,chiar nu vedeti sau chiar nu ati vazuc ce a facut Basescu din Romania?
De deni pe 3 December 2009 la 7:37 pm (#)Adevarul si realitatea n-au importanta.
De anca pe 3 December 2009 la 9:51 pm (#)Ce spune carmaciul e important Si ce vrea el.
Boala noastra strmoseasca. Sa ne inchipuim ca avem nevoie de un lider, un “geniu din Carpati”.
De fapt avem nevoie sa ne schimbam profund mentalitatea. Pentru ca noi acceptam ca un dat de la Dumnezeu, ca domnii cu functii sunt mai presus de lege si mai presus de noi toti. Ni se pare firesc (20 de ani n-au fost destui pentru ca romanii sa invete democratia).
Cand are vreo persoana de platit o amenda, cauta pe cineva, care are pe altcineva, care sa poata interveni pe langa cine trebuie, sa anuleze, ca nici “persoana” nu va ramane datoare. Exista unii care sunt in stare sa cheltuie dublu, decat sa se afle in cercul lor ca-s fraieri si nu s-au descurcat.
Atata timp cat le vom permite sa faca “ce le pofteste sufletelul” si noi doar ii invidiem, putem doar sa speram ca poate, copiii nostri vor gandi altfel si vor avea de castigat.
Aceasta “pisare” a ochilor nu a impresionat pe nimeni dl Basescu. Ati primit un aviz, nu o expertiza, a unei copii nu a originalului, de la un om al pdlului.
De Toto pe 3 December 2009 la 11:55 pm (#)Iar a pisat ochii… Cum?! Cum sa-l faci pe Geoana fatalau cand tu pisi ochii ca sa ajungi presedinte?!
De razvan pe 4 December 2009 la 12:03 am (#)Cred ca asta este expertul: http://www.forensicav.ro
Cica si taxu e mare, general SRI, iar el e seful grupului de experti audio/video din Europa: http://www.enfsi.eu/page.php?uid=63
Cine din Romania l-a trimis acolo pe functia asta ?
De analyst pe 4 December 2009 la 12:37 am (#)Si eu imi convertesc filmele de pe format dvd in divx sa incapa pe pc . Asta NU inseamna ca filmul nu are aceeasi actiune si acelasi ontinut .
De Ando pe 4 December 2009 la 2:11 am (#)Biblia a fost “trucata”! Era rosie! I-a trimis-o Iliescu! Basescu, palid, transpirat s-a refugiat in trecut, de frica sa nu-l traga curentul lui Vantu…
De Decebal pe 4 December 2009 la 9:24 am (#)M. Macovei era beata?
Traiane, in 2009, Decebal te invinge!
pai … de ce o fi aparut filmuletul in turul 2, asa cu 1 sapt inainte de alegeri ? Sa nu apuce nimeni sa faca o expertiza pe el. Si in cazul asta ramane asa cum e, adica “l-o fi lovit, cine stie” poti sa dovedesti contrariul ?
De dan pe 5 December 2009 la 1:19 am (#)Daca este “cimeg” sa vina in Timisoara sa spuna cu gura lui ca nu a fost comunist, nu a beneficiat, nu a profiat de pe urma comunismului, a ajutat familile nevoiase.
De iuliu - timisoara pe 5 December 2009 la 3:16 pm (#)Am fost cea MAI PROASTA NATIE care a ascultat de un profitor mincinos si nesimtit.
D-l Ciutacu eu am prevenit, D-l Antonescu sa adresat electoratului minor din ani care nu ies la vot, este o masa de manevra foarte usoara,gresala a fost la TIMISOARA oricit nimeni nu vrea sa recunoasca.
De iuliu pe 7 December 2009 la 1:07 pm (#)In ziua votului intre sectiile de vot de la Casa Tineretului si sectia 157 rona in mijlocul intersectiei din fata Mag.Nova Tim cortul de campanie a lui Basescu,pe acolo a trecut masini de politie de la sectia 2 fara sase i-a nici o masura pt.ca comunistul sef al judetului d-l Ostaficiuc a dat orind sa nu se miste nimic din loc.
Se pare ca Primarul Ciuhandu nu a putut face nimic.
vrem alegeri anticipate va rugam
De victor pe 7 December 2009 la 3:30 pm (#)Eu ma intreb un singur lucru.Daca filmul a fost trucat,persoanele care erau in acel film de ce au intors capul catre copil cand acesta a fost lovit?Sau probabil sa trucat totul,pana si umbrele oamenilor..
De Florin pe 8 December 2009 la 4:59 pm (#)http://www.trilulilu.ro/ceghebara/8ccb85af324e4f
De ceghebara pe 8 December 2009 la 8:48 pm (#)8 dec 2009 , la doua zile dupa ce s-a taiat panglica
bai, fratilor ma apuca groaza cand ma gandesc cum voi respira eu aerul imputit din tara asta in urmatorii 5 ani. mi.e sila de situatia in care ne aflam . cu ce am gresit eu , sa accept prostia atitor idioti care l.au vrut tot pe satrap, cand noi, ceilalti, 5 milioane de suflete suntem obligati sa ne luam gandul de la o viata normala si cit se poate de obisnuita inconjurati fiind de atita mirlanie.. ce mai e de facut, oare?
De lumi agache pe 8 December 2009 la 9:42 pm (#)CNP-ul este UNIC !!! Nu sunt 2 CNP-uri la fel !!! Pe “principiul” acesta s-au dat credite cu buletinul si s-au recuperat sumele de la actiunile pierdute (de la certificatele de actionar pierdute) !!! Daca apar 2 CNP-uri la fel, ESTE VOT DUBLU !!!!!!!!!!!!!!!!!! Numai cu aceasta verificare se pot gasi zeci de mii de repetari !!!!
De CNP CNP CNP pe 9 December 2009 la 3:31 am (#)Bravos natiune! Tineti-o tot asa si vom ajunge la ras peste ( nu suntem departe). Noi bunicii si nepotii “va multumim” din inima pentru limbajul elevat si plin de decenta. De rautate nici nu poate fi vorba. Nici usturoi n-ati mancat……..
De Bunica pe 9 December 2009 la 9:13 am (#)Adaugă Comentariu!