Cine şi de ce n-are loc de Antena 3?
De: Victor Ciutacu - Categoria: Antena 3UPDATE: Înregistrarea emisiunii
Ştiu că-s arogant şi genial, dar îmi place să mi-o spună şi alţii. Oare o să mă iertaţi vreodată că-s cel mai bun? [ mai mult → ]
UPDATE: Înregistrarea emisiunii
124 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Ei, cum cine? Ei, cum de ce?
De violet pe 2 March 2012 la 10:02 (#)Cum spuneam, îmi place să-l ascult pe Dragnea vorbind. Omul mi se pare de bun-simţ şi ( cred )
sincer, şi asta fără să se dea drept mare diplomat. Care diplomaţie am tot văzut în ultimul timp ce înseamnă. Înseamnă trădare. A te învârti în jurul cozii ca să nu spui ceva, s-a dovedit a fi însă lipsa dorinţei de a spune acel ceva pentru că tu crezi, în ciuda credinţei altora, exact pe dos.
Traim in plin nazism cu un ”doctor Mengele” , nu numai in medicina , ci in toate domeniile !
Se fac zilnic experimente dure si ii doare-n fund de tot : din contra , daca ai ceva de comentat te injura si iti dau si un ”Zyklon B” , sa te linistesti !
In timp ce Ponta face sedinte foto prin America sau Antonescu isi aranjeaza coafura pe la televiziuni si e ” haios ” , criminalii astia isi pun in practica tot ce isi propun !!!!!!!!!!!!
NUMAI MANIFESTANTII II VOR DA JOS , NU OPOZITIA !!!!!!! …
Opozitia e prea lasa pentru a intreprinde ceva si se ascunde dupa pretextul : ” trebuie facut totul democratic ”!
AIUREA !!!… SE PISA PE EI DE FRICA !!!…
Asa ca raspunsul la intrebareea ta e urmatorul :
De alexandru pe 2 March 2012 la 10:05 (#)BASESCU CU ACCEPTUL OPOZITIEI !!!
Bine ca nu intrebi cine si de ce nu are loc de 6TV.
De korbul pe 2 March 2012 la 10:12 (#)Valoarea unui post Tv, mai ales de stiri, se masoara in cantitatea de nervi pe care i-o produce puterii si cite retete cu distonocalm si pastile de inima consuma.
Cit timp va faceti meseria pe bune, aveti loc de mine, asa cum avea PRO TV-ul pe vremuri. Acum e un post oarecare pentru mine.
@alexandru, “opozitiei” nu-i este teama ci doar e foarte convenabil pt ei ce se intimpla… noi ne zvircolim in chinuri ei incaseaza voturi fara sa faca nimic… nici macar un miting prin care sa forteze abdicarea javrei…
De Dan pe 2 March 2012 la 10:29 (#)in afara de asta n-am auzit pe nimeni de la opozitie sa ceara sau macar sa-si faca un slogan de campanie prin scoaterea ofiterilor de informatii (securistilor) acoperiti din media, politica, justitie, biserica… probabil pt ca toti sint securisti cu misiune in politica!
Foarte placut in discurs si abordare Dragnea, asa ca o sa urmaresc cu placere emisiunea. Insa eu speram ca faci niste vraji sau rotesti inelul lui Arabela si il aduci pe Senectute Melescanu sa-l rozi cu fo’ 2 intrebari creatoare de transpiratie.
De Cãtãlin Ionescu pe 2 March 2012 la 10:37 (#)@dan
Ai dreptate !!!…
De alexandru pe 2 March 2012 la 10:51 (#)Pana una – alta , ” gainile nu E fabrica de oua ” !!!…
Ce mai poti sa spui ?
te rog frumos, intreaba-l pe d-nul Dragnea:astia sunt citovi la cap?
1.hahahahahahaaaaaa, Victoreeee, dupa beshescou suntem in 2-02-2012, cred ca a vazut toata lumea cum se hlizea tampitu’,la semnarea acordurilor, ca un bou. basecu e defazat , depasit sau era beat?sau ce dracu’ o fi vrut sa faca la bruxelles, n-am inteles?
p.s. juridic, ce se intampla daca a gresit data ‘stelara’?
2.din ciclul ‘clasa zero’barat!
De ex pe 2 March 2012 la 10:52 (#)‘gaina e un organism viu care face oua’.cucuriguuu, boieri mari !!!
@alexandru, astia au acelasi tata… pe ceausescu cind era beat
De Dan pe 2 March 2012 la 11:08 (#)primul psihopat al natiei a semnat si a scris data linga semnatura ca un idiot… mai era si gresita, a pus februarie in loc de martie.
De Dan pe 2 March 2012 la 11:17 (#)Pe cel de linga el l-a apucat risul…
nu-i asta cea mai mare nenorocire pe care a comis-o, hai sa fim seriosi
De Victor Ciutacu pe 2 March 2012 la 11:29 (#)Ia sa vedem,sa facem o lista,pe cine deranjeaza,deschidem tabelul cu “invincibilul” basescu,de parca n-am sti cu toti,dar sa procedam ca la clasa 0,sforarul sef,udrea dama de companie,de la care roberta isi ia lumina,roberta infractoarea nr.1,prinsa in flagrant dovedit si probat,cotoi complicele,responsabilul cu degetele cu care numara,kovesi,spalatoarea de probe si facatoarea de dosare cu dedicatie,videanu,energetic man si omul bordura,duta,dobitoc si cap de p..ta,scuze dar merita,decidentul cine sa traiasca si cine nu,ca vorba aia sta pe un purcoi de bani,nenumarati si dirijati pe interese,onisei purtatorul de ancar,servilismul tipic portocaliu al micimanilor din turma,ce vor sa iasa in evidenta prin fapte “marete”.I-am enumarat pe astia,ca sa stie,ca nu uitam!Pana si de tancii din gradinita s-au luat.Normal ca A3 incomodeaza,audienta pe care o are,credibilitatea.Impactul ii deranjeaza,mismasurile date in vileag.Au inceput sa inteleaga ca sunt terminati politic,in colegii,orice camuflaj isi vor pune,va fi fara rezultat.
De 14you pe 2 March 2012 la 11:36 (#)e doar categoria amuzament trist cu dobitoci parveniti care ne conduc
De Dan pe 2 March 2012 la 11:48 (#)Se mai spun si lucrurilor pe nume la Antena 3,si asta deranjeaza ,probabil.Oricum succes !
De elena pe 2 March 2012 la 12:12 (#)SUNT TURBATI ! TUR-BA-TI ! Cind ma uit la ei , vad un ciine latrind si plimbindu-se pe sirma !CIT P-ACI SA RUPA LANTUL ! Cine vrea sa inchida A3 ?GHICI GHICITOAREA MEA !
De maria pe 2 March 2012 la 12:26 (#)Liviu Dragnea este unul dintre oamneii ca vrem sa ne conduca, un om cu multa minte, foarte diplomat dar si modest. O sa urmaresc cu interes emisiunea fiind un om care chiar spune lucruri interesnte!
De Claudia pe 2 March 2012 la 12:26 (#)Nu cred ca se poate dialoga nicicum cu Popoviciu,Spanu,Mircea Toader(care are ceva din gindasia dobitoacelor satule-nu stiu de ce unii,chiar de pe la A3 il apreciaza ca fiind un pdl-ist cu fata umana),Horia Alexandrescu,N.Savin,Turcescu,Agathon,Toni Grebla,Dusa(de la PSD),purtatorii de cuvint de la Jandarmerie,Politie si pe toti cei de teapa lor nu vreau sa ii mai vad nici macar in spatiul public!
De bond-escu pe 2 March 2012 la 12:30 (#)Imi place cum s-a autointitulat Badea : ” RAZBOINICUL PULIMII ” !!!…
Numai ca pulimea doarme sau … face altceva conform expresiei !!!
De mircea pe 2 March 2012 la 13:09 (#)Asa ca o sa ne uitam la voi cum va luptati !
Nu-i mai ridicati pe Dragnea si altii in slavi…o sa-i vedeti daca vor lua puterea…sa fim moderati.E bine de data asta sa fie primiti cu rezerva ca sa stea cu morcovul putin daca vor pune mana pe volan.Antena 3 nu se va inchide pentru ca ei sunt constienti ca asta ar fi ultima maslina pe coliva.Iesim in strada si ii luam la bataie.A….ca vor…si eu as vrea doua elicoptere…dar mai am de asteptat putin.
De miller pe 2 March 2012 la 13:13 (#)Comunistii nu au loc de A3. curvele virgine nu au loc de A3.
Haideti sa privim extrem de OBIECTIV lucrurile.
ar fi o decizie total incorecta amendarea antenei3.
DE CE?
1. DOBITÓC, -OÁCĂ, dobitoci, -oace, subst., adj. 1. S. n. Animal patruped (domestic). 2. S. m. și f., adj. (Peior.) (Om) care este lipsit de inteligență sau de bun-simț. E clar ca dl Gadea s-a referit la al doilea sens, cel peiorativ => lipsit de inteligenta SAU de bun simt. daca i-ar fi zis lui duta “sunteti lipsit de bun simt” nu mai iesea atata circ.
2. s-a adresat asa: “dumneavoastra sunteti un nesimtit DACA asta ati inteles”, “DACA nu intelegeti asta, sunteti un DOBITOC”. Exista o propozitie conditionala acolo, o conditie care trebuie sa fie indeplinita pt ca duta sa se incadreze in termenii dobitoc si nesimtit (sinonimi de altfel). si poate nu se incadreaza, nu?
Asa cum am postat si pe facebook in grupul numit ‘SOLIDARI CU ANTENA3 SI CU MIHAI GADEA’, umila si neavizata mea parere este ca in cazul unei amendari, A3 ar trebui sa dea in judecata CNA-ul pt o decizie incorecta.
De Ioana B pe 2 March 2012 la 13:40 (#)P.S. …. S-a cam fasait PIATA UNIVERSITATII !!!
De mircea pe 2 March 2012 la 13:43 (#)E weekend si deja nu mai ai loc de Audi si BMW-uri pe strada !!!
Pitipoance in masini de lux si mii de euro se pregatesc de cluburi , 80 % din romani se pregatesc de gratare si bere si petreceri de weekend !
Numai cativa ” ciumpalaci ” mai stau si urla degeaba !!!
Basescu se hahaie la televizor , Ungureanu are o agenda plina !
TOTUL E NORMAL !!!
Dl.Ciutacu, eu cred ca “puterea portocalie” nu mai are “cautare pe piata” nu datorita Antenei 3, ci datorita faptului ca, prin emisiunile difuzate de Antena 3, au fost prezentate temele majore cu care se confrunta in plan socio-politic tara, au fost relevate abuzurile si ilegalitatile crase comise de “puterea portocalie”, a fost dovedita pe deplin incompetenta si lipsa de profesionalism care-i caracterizeaza pe oamenii “puterii portocalii” si au fost semnalate practicile despotice ale “puterii portocalii”, tragandu-se semnalele de alarma corespunzatoare. Iar toate aceste realitati i-au deranjat foarte mult pe “oamenii puterii” si i-au determinat sa refuze sa participe, la Antena 3, la confruntarea cu realitatea evidenta a vremurilor de cosmar pe care le traim.
Sunt multumit ca, in cea mai mare parte gratie actiunilor Antenei 3, poporul roman a constientizat situatia dezastruoasa in care ne aflam, a receptat pericolele care atenteaza la temelia statului de drept si care submineaza principiile fundamentale de organizare si functionare a unei democratii consolidate, si, impotriva tuturor asteptarilor, “s-a desteptat”, asa dupa cum ne cere imnul nostru national. Prin urmare, poporul roman a inteles, cat inca nu era prea tarziu, ca trebuie sa lupte pentru a-si recastiga demnitatea, pentru a-si apara drepturile si libertatile fundamentale castigate si pentru a-si exprima, public, fara nicio constrangere si fara nicio retinere, vointa suverana.
Pentru emisiunea din aceasta seara aveti un invitat deosebit, un politician de marca, un om care a excelat atat ca demnitar ales in mod repetat in fruntea administratiei publice a judetului Teleorman, ca presedinte al Consiliului judetean Teleorman, cat si in viata politica. Este un om impreuna cu care puteti realiza o analiza profesionista, lucida si justa a realitatii prezente, dar si previziuni realiste cu privire la viitorul scenei politice.
Am sa urmaresc cu mare placere emisiunea.
P.S.-In dimineata acestei zile v-am expediat un e-mail. Va multumesc anticipat pentru atentia si intelegerea cu care sper ca va veti apleca asupra celor prezentate.
De Marius-Teleorman pe 2 March 2012 la 13:58 (#)Gichi, ghicitoarea mea, cine postul nu ne vrea… sau ce?
De Crisy pe 2 March 2012 la 14:01 (#)Azi din intamplare l-am ascultat pe basescu si am ajuns la concluzia ca scoala, pana acum a scos tampiti – sunt eu sau ei ?
De Kronstadt pe 2 March 2012 la 14:13 (#)1. azi am aflat ca noi folosim alfabetul romanesc si nu cel latin !! deci acum banuiesc ca romanii au existat inaintea latinilor si posibil a grecilor
2. stiam ca folosim calendarul gregorian dar se pare ca presedintele nu il foloseste nici macar pe cel iulian – e clar ca traieste in trecut
3.acum am aflat ca semnatura trebuie schimbata in fiecare zi – normal ca doar trebuie sa treci si data
In schimb am o mare dilema – cifrele pe care le folosim sunt romanesti sau arabe ?? Ma poate ajuta cineva ??
In final sunt total de acord ca presedintele a avut dreptate – scoala a scos tampiti – normal ca o stie foarte bine, doar e inconjurat numai de ei – dar totusi cum de si-a dat seama ??
Cred ca am raspuns cine vrea desfintarea A3 – e chestie de educatie si cultura – cum sa se regaseasca in alta lume decat cea a nasului, turcescu, cristoiu, pora, etc
A fost semnat tratatul. Base, ca deobicei, ridicol – faza cu semnatura! Mamaaa, ce mai vuiet pe LAB1 si TVRinfo, de parca Turmentatul ar fi luat carma Evropei! SFAT: Reinoiti stocurile de lamai, urmeaza o saptamana gretoasa, cu Chiorul-n parlament!
De smartphones 2012 pe 2 March 2012 la 14:33 (#)Basescu oare chiar nu isi da seama ca daca inchide Antena 3 nu va face decat sa isi semneze “demisia” inevitabila???Oameni vor iesi cu adevarat in strada,in cazul in care se inchide Antena 3…si sa vezi atunci proteste!!!
De ktalinoo pe 2 March 2012 la 14:36 (#)Deja sa inchida Antena 3 e peste culmea culmilor nesimtiri…acest dictator vrea a toata,dar chiar toata lumea sa il pupe in fund.jos Basescu!!!
Basescu, acest presedinte jucator de poker probabil, ar trebui sa inteleaga ca mai poate creste in sondaje doar daca le plateste facturile romanilor la intretinere pentru perioada de iarna care tocmai o sa treaca. In rest, noi ii uram succes! O sa il votam “bine”! Dupa aceea, poate se redeschide si dosarul flota si celelate, ca sa inceapa sa functioneze si justitia si toate celelalte! Numai asa. Bafta Victor
De castravet pe 2 March 2012 la 14:53 (#)Lu’ Basescu nu o sa-i faca nimeni nimic dupa ce ii expira mandatul. Uite-te la Boc, l-au uitat toti. Popor marcat de amnezie acuta. Memoria de lunga durata ne diferentiaza de celelalte specii. Bafta.
De castravet pe 2 March 2012 la 14:56 (#)Ma bucur de invitat . Sa vedem cum va presta (in toiul evenimentelor cu inzapezirea , speech-ul sau era unul categoric , aproape taios , dar foarte pertinent si FOARTE CONCLUDENT , ceea ce mie unuia mi-a placut
)…
De Nostradamus pe 2 March 2012 la 15:08 (#)@Dan:ceea ce vrei tu in legatura cu securitatea e imposibil.Nu ar mai avea rost daca nu ar exista in domenii de activitate.E ca si cum i-ai cere securitatii sa fie virgina.Cum ar mai face rost de informatii?Astia arata pisica Antenei 3 ca sa nu mai critice,ca doar intram in campanie.Situatia lor trebuie sa fie rea,daca se tem de un post de televiziune.Cred ca le e teama cel mai mult de posibile noi proteste.
De Irina pe 2 March 2012 la 15:53 (#)Cine n-are loc, sa-si puna gheara in gat, audienta antenei3 este de exceptie si pentru asta tre’ sa le multumim pedelistilor: de cand nu mai vin ei la antena, tot mai multa lume gaseste postul mai atractiv. Deci, sa fim sanatosi! Si ma bucur sa-l revad pe dragnea, e echilibrat, pozitiv si foarte eficient. Va salut,
De alien pe 2 March 2012 la 16:27 (#)NU-MI PLACE CEEA CE SPUN DAR NICIODATA NU AM DAT IMPORTANTA VOTULUI, CU AJUTORUL D-VOASTRA AM AFLAT CEEA CE E IMPORTANT INTR-O DEMOCRATIE ,VOT, INCERC SA-I EXPLIC COPILULUI MEU SA NU FACA CA SI MINE .CU AJUTORUL D-VOASTRA MI-AM LUAT INIMA IN DINTI SI AM IESIT IN STRADA CU CAT CA PARINTII MEI SI SOTUL NU AU FOST DE ACORD NU PT CA NU AVEAU ACEEASI DORINTA CA SI MINE CI PT FRICA SI RUSINE SI PT VOI VOM FACE LA FEL VA IUBIM MULT JUD ALBA
De mia pe 2 March 2012 la 16:49 (#)Basescu, recent, la o conferinta de presa, la Bruxelles: “s-au facut discutii privind Siria”.
De Nemesis pe 2 March 2012 la 17:24 (#)@Irina,
Ceea ce cer eu si este perfect logic, ceea ce afirmi tu nu are nici cea mai vaga logica posibila ci doar un cliseu venit dintr-o manipulare pur securista…
Observ ca lumea habar n-are care-i rolul serviciilor de informatii: SA CULEAGA INFORMATII !!!!! DIIIIING
ai nostri securisti fac MANIPULARE MEDIA, POLITICA si DAU VERDICTE LA ORDIN IN JUSTITIE;
la judecatori trebuie INTERZIS PRIN LEGE sa fie ofiteri sub acoperire, pt ca respecta ordinele unei structuri si nu face dreptate.
LA FEL SI IN MEDIA unde un securist infiltrat trebuie sa fie la nivel de secretara sau electronist si nu de ANALIST POLITIC care are pareri politice date la ordin!!!!!
un ofiter sub acoperire NU ARE VOIE SA FIE POLITICIAN… trebuie sa-ti explic si din ce cauza???!!!!… ca e mult prea penibil
ofiterii aduna informatii si NU trebuie sa aibe ca scop manipularea si tilharirea financiara a populatiei cum se intimpla la noi…
Mare ti-e gradina Doamne si plina de oameni care refuza cu incapatinare sa-si foloseasca neuronii!!!
De Dan pe 2 March 2012 la 17:46 (#)erata: “si nu fac dreptate”
De Dan pe 2 March 2012 la 17:47 (#)Ne vor oferi pretextul perfect pentru actiuni civice fara precedent si ne vor mari exponential sansa de a ne transforma din VICTIME in CALAI ! DILEMA IMPOSIBILA pentru securei !
De barbarul pe 2 March 2012 la 18:42 (#)@Dan:
Mai degraba lacomie +
De ソリン pe 2 March 2012 la 18:49 (#)oameni din diverse domenii au fost recrutati
si vor fi recrutati mereu, in orice tara.
“Misiune in politica” ?
coruptie la nivel inalt si rapacitate maxima.
Parerea mea e ca politicienii si baietii destepti
nu trebuie sa fie recrutati ca sa fie cu n-spe feţe
si sa linga unde au scuipat si vice-versa in functie
de cum bate vintul si la mina cui (si cu ce) sint.
DSS, cunoscuta de romani ca “Securitatea”, nu mai
exista; succesorii DSS insa, s-au contopit cu politicul,
cu fostii recrutati si cu parvenitii/miliardarii de
carton/baietii destepti, intr-o simbioza placuta.
Eu nu reprosez recrutarea cuiva, ci lipsa de scrupule;
relevant e cum se vinde unul sau altul (politicienii),
si mai putin trecutul +/- sinuos.
Politicienii unsi cu toate alifiile si interconectati,
nu mai slujesc un sistem ideologic si-o camarila
conducatoare, ci pe ei insisi.
Ei s-au reinventat. Dupa 22 de ani e tardiva lustratia.
Acum, multi dintre politicieni, (habar n-am citi) sint
o apa si-un pamint.
Ce e mai rau, e ca toti sint legati de toti prin cordoane
ombilicale invizibile si se “servesc” unii pe altii cind
au nevoie.
Mi-e teama ca raul acesta va fi permanent multi ani
de-acum incolo, iar “trebuie/ar trebui” sint niste
cuvinte idealiste, iar libarcile actuale se vor puia,
iar progeniturile lor vor duce mai departe “misiunea sfinta”
de jepcărire a natiei asteia, vor pupa mina fanariotului
local, precum si a licuriciului smecher.
Straveziu si evident;mai explicit nu se poate:in CNA sunt,doar,vuvuzelele puterii,si cand puterea e deranjata…Cumva explicabil:un instinct primitiv de conservare ii spune primitivului sa rezolve o sacaiala simplu,cu un dos de palma.Numai ca aici e un pic mai complicat,mai greu de facut acest lucru.Si o stiu si vuvuzelele si stapanii lor.
De evelics pe 2 March 2012 la 18:58 (#)Mie-mi place Antena 3, sunt simpatici cei de acolo.Si mai urmaresc si Realitatea TV, si aia spun lucruri interesante.Nu stiu cine si de ce ar vrea sa inchida postul, dar hai sa fim seriosi.Cred ca esti constient ca si daca ar dori cineva cu tot dinadinsul sa va inchida oricum nu prea ar avea cum.Exista anumite legi, care practic nu permit nimanui sa inchida un post de televiziune.De ce mai intrebi daca oricum sti ca acest lucru este imposibil?De-aia ma enervezi tu pe mine cateodata, ca pui problema prosteste.Uneori ai idei bune dar cateodata spui si lucruri tampite.Si nu spun ca esti prost, dar spun ca tu uneori ne consideri pe noi prosti si asta ma deranjeaza , faptul ca incepi sa semeni izbitor cu cei pe care astazi ai critici.
De Oana pe 2 March 2012 la 19:02 (#)@Oana: iarta-ma ca te inoportunez, dar, daca tu traiesti in tara asta si ai impresia ca se respecta vreo lege cand e vorba despre interesele puterii, atunci cred ca nu doar eu te consider proasta
De Victor Ciutacu pe 2 March 2012 la 19:07 (#)Cred ca dna.Oana traieste intr-o lume din vis,acolo unde simpla existenta a unei legi este o garantie.Intr-o tara democrata,poate…
De evelics pe 2 March 2012 la 19:11 (#)@Oana Pentru improspatarea memoriei tale ,,OGLINDA TELEVISION , cunoscuta ca OTV, este o televiziune particulara, libera si necenzurata. Fondata de Dan Diaconescu, inchisa prin intermediul CNA, pe vremea a 600 de zile din guvernarea Nastase, supravietuind prin cotidianul Oglinda……..,,
De dorubr pe 2 March 2012 la 19:16 (#)Nu cred ca e cazul sa ma jignesti Victor.Eu credeam ca nu esti si tu la fel ca ala, sa jignesti pe toata lumea care nu iti impartaseste parerile.Eu mi-am spus doar parerea si anume ca daca Basescu vroia sa va inchida postul o facea de mult stai tu linistit.Daca tu vad ca ma tot contrazici, da-mi un singur motiv pentru care Bsasescu nu a inchis Antena 3 desi ar fi putut si eu retrag tot ce am spus si devin fana ta nr. 1 in secunda 2.
De Oana pe 2 March 2012 la 19:53 (#)La Iasi este bairam SUPERB facut de psd in cinstea securistului sef ungureanu…
PSD + PDL + SIE = LOOOOOOVEEEEEEE (leeee… multe)
in declaratiile de presa nici nu mai stiam care sint de la psd si care de la pdl… se pupau in cur unii pe altii de jurai ca sint facuti de acelasi tata
poate Dragnea spoliaza un pic ORGIA INCESTUASA de la Iasi dintre psd, pdl si sie!!!
De Dan pe 2 March 2012 la 19:56 (#)@evelics:sa sti ca eu consider ca traiesc intr-o tara democratica ,daca nu ar fi asa, atunci de ce ar mai exista legile?Ca unele nu se respecta, si sunt constienta de asta sa sti, este un fapt ce se poate indrepta , dar totusi ele exista.A, si multumesc pt respect, dar inainte de a ma intitula “doamna” trebuie sa termin facultatea :*
De Oana pe 2 March 2012 la 19:58 (#)@Oana: mii de scuze pentru intrebare, dar: locuiesti in Romania ?
De ソリン pe 2 March 2012 la 19:58 (#)@Oana: ai o impresie extrem de proasta despre mine daca-ti inchipui ca eu incerc sa te conving pe tine de ceva
De Victor Ciutacu pe 2 March 2012 la 20:00 (#)@alexandru
De korbul pe 2 March 2012 la 20:11 (#)Da asa e. Ponta si Crin i-a pus pe astia la putere, ca doar ei au votat in tara asta.
Noi am stat si am taiat frunza la ciini. Uiti extresia ” eu te-am facut , eu te omor”
Cine trebuie sa ii dea jos? Mirosi a OTV de la o posta.
@ソリン,
eu nu fac diferenta intre serviciile actuale de informatii si fosta securitate…
noi nu am avut parte de o distrugere a securitatii la fel ca in RDG cu stasi ci de o redenumire a directiilor de securitate…
spre exemplu, ca sa intelegi despre ce vorbesc: fosta SMB (securitatea municipiului bucuresti) care avea circa 300 de oameni a fost redenumita de catre gelu voican voiculescu in decembrie 89 in UM 0215 in care functionau circa 280 de “oameni” din cei 300 din fosta SMB…
sper ca nu vrei sa vorbim acum cum toti copii fostilor securisti lucreaza cu drag si spor pt binele mafiei in “noile” structuri ale securitatii!!!
ceea ce credeti voi despre serviciile de informatii sint doar povesti desprinse din filmele cu james bond, realitatea e mult mai crunta chiar si decit cele mai horror filme pe care vi le puteti imagina… la ora actuala nu cred ca exista servicii speciale care sa mai aiba un caracter national… toate lucreaza pt interesele transnationale ale unor baieti isteti (javre) din spatele multinationalelor finaciare, economice si industriale… parerea mea
De Dan pe 2 March 2012 la 20:16 (#)Oana, pina la facultate tu trebuie sa termini primele 8 clase… asa ca mai e cale lunga
De Dan pe 2 March 2012 la 20:18 (#)@All:
Voi chiar v-ati pus problema ca Oana este cea care pretinde ca este ? 
Ia cititi cu atentie comentariul : Oana pe 2 March 2012 la 19:02 (#) si vedeti de unde pleaca si , subtil , pe ocolite , unde ajunge:
“… tu uneori ne consideri pe noi prosti si asta ma deranjeaza , faptul ca incepi sa semeni izbitor cu cei pe care astazi ai critici.”
Hai sa fim cinstiti , o “naivutza” cum vrea ea sa para , ajunge la o concluzie al naibii de bine definita si tintita . Mai ganditi-va …!
De Nostradamus pe 2 March 2012 la 20:19 (#)@ Victor Ciutacu
Domnule Ciutacu,
Dincolo de orice conflict, este evident că Antena 3 are câţiva “oameni” (să nu spun organisme vii ca un anumit ministru) care se poziţionează mediatic pe violenţa de limbaj. Sunt oameni poate calmi în viaţa de zi cu zi, poate timizi, poate relaxaţi… dar la televizor sunt foarte aprigi şi violenţi. Domnul Gâdea, la momentul lansării în nemurire a episodului “eşti un dobitoc!”, a făcut un lucru gratuit. S-a văzut că şi-a pierdut cumpătul fără să poate da înapoi… În general domnul Gâdea nu mai este cel de pe vremea emisiunilor în tripleta Gâdea-Cristoiu-Stan şi personal cred că funcţia de director l-a schimbat. Dar lucrurile au mers mai departe… Domnul Badea, a supralicitat, şi a încercat să ne convingă că “eşti un dobitoc” este cam acelaşi lucru cu “eşti o vietate bipedă, deci se excludă prima parte a definiţiei, în consecinţă rămâne care este lipsit de inteligență sau de bun-simț“. Sigur, domnul Badea a uitat să citească şi paranteza de la început, respectiv (Peior.)
Domnule Ciutacu,
Astfel de certuri sunt ale oamenilor mărunţi. Nu mi-l pot imagina pe Mircea Eliade ducând astfel de contraziceri “savante”. Cine duce aceste certuri, fie de o parte, fie de alta, îşi pune singur pecetea. Violenţa de limbaj evocată de doamna Iorga nu poate fi contestată. Ar putea fi contestat dreptul CNA de a amenda violenţa de limbaj… dar asta ar trebui făcută pe tărâmul legislaţiei şi nu în dialog direct cu doamna Iorga. Doamna Iorga poate este fan PDL, dar violenţa de limbaj este evidentă, nu poate fi contestată.
Cine ar fi fost inteligent în discuţie (poate că inteligenţa a existat în oameni, dar nu s-a manifestat), ar fi spus, cu şarm, că dobitoc vine din slavă, respectiv dobytukŭ, adică avere, câștig. Conflictul s-ar fi aplanat că ar fi dat în glumă, mai ales că domnul Duţă a fost destul de pacifist în prima sa intervenţie după incident. Iată însă că deşi domnul Gâdea şi-a cerut un fel de scuze, totul a mers mai departe.
Domnule Ciutacu,
Orice s-ar spune, orice s-ar întâmpla, nu este normal ca oamenii între ei să-şi strige cuvinte precum “nesimţit” sau “dobitoc”. Astfel de cuvinte nu au nimic de-a face cu comunicarea ci cu lovirea verbală, abuzul verbal. Dincolo de această evidenţă… discuţiile pot fi infinite. Eu aş vrea ca Antena 3 să mustească de profesionalism fără violenţă. E păcat că mulţi oameni muncesc cu râvnă în televiziunea asta (şi spun asta pentru că se vede) şi acest profesionalism se pierde din dragoste de o replică de tip “dobitoc” şi o ambiţie de a demonstra, dincolo de absurd, o dreptate strâmbă.
Chiar şi spotul de mai sus… CNA poate suspenda emisia câteva minute… “în pericol de a fi închis de pretorienii portocalii”? Uite, eu mă simt manipulat. Am dreptul să spun asta dacă este înlocuit cuvântul “suspendat” cu “închis”?
Eu mi-aş dori să pot privi Antena 3 cu plăcere… şi nu, nu vreau să apăs butonul telecomenzii pe alt post. Se poate să-mi oferiţi şi mie plăcerea de a urmări nişte oameni inteligenţi şi informaţi care astăzi sunt acoperiţi de astfel de scandaluri futile şi fără miză?
Şi revin cu întrebarea…
De Bibliotecaru pe 2 March 2012 la 20:39 (#)Pe când un Ciutacu versiune nouă 2.0?
… de pe firul fast-forward-noi-si-dupa-noi-potopul
@Dan: eu nu cred nimic; nu-mi permit sa spun ca toti au
fost la fel; diferenta intre aia si astia e ca aia de
atunci nu vietuiau in opulenta si in cirdasia in care
astia traiesc; o fi sucombat STASI, nu insa si membrii lor;
in locul tau n-as fi atit de sigur de ce (cred ca) altii “cred”.
@Nostradamus: pornim de la prezumtia de nevinovatie, nu ?
De ソリン pe 2 March 2012 la 20:42 (#)Victore
De anton pe 2 March 2012 la 20:43 (#)Daca jegosii inchid A3 luati in considerare continuarea emisiei pe net? Sper din tot sufletul sa nu se ajunga la asta dar mai stii? Mi-e greu sa cred ca vor inchide si netul dar uite ca Tesari de la rcs a facut pactul cu diavolul si posibil sa faca mizerii la legaturile de net ale A3. Ar trebui sa luati in considerare si aspectul asta
@Nostradamus Lasa-i sa creada ca suntem naivi….de la o vreme inmultirea tineretului pdl-ist pe aici indica disperarea lor si a hotilor ce ii patroneaza. Ametitii astia au sarcina de la partid prin rotatie sa intre pe blog-ul lui Ciutacu si al lui Radu Tudor si sa bage fitile dar asa elegant cu stiinte politice si filozofie. Mai dati-va dracu de tristi nu va mai saturati de pupinbasism!
De dorubr pe 2 March 2012 la 20:46 (#)Un ultim drept la replica Victor, daca imi permiti:Sa sti ca eu am intrat pe blogul tau ca sa imi exprim propria parere, adica ceea ce cred eu, nu ca altii care se vede ca te iubesc din suflet , te adora si sunt de acord cu tot ce spui tu de parca ai fi Dumnezeu.Eu doar am vrut sa te intreb ceva dar se pare ca tu nu esti deschis la dialog si esti dispus sa vorbesti doar cu cei care te idolatrizeaza.Raman la parerea mea, pentru ca eu nu am intrat cu intentia sa ma cert cu tine, doar te-am intrebat ceva care se pare ca te-a suparat destul de tare.Vad ca tu ai o atitudine de-a dreptul sfidatoare si te rog sa ma scuzi ca nu esti idolul meu si ca vorbele tale nu sunt lege pentru mine.Si pentru cei care incearca sa gaseasca ei explicatii si sa-mi analizeze cuvintele, va spun sa stati linistiti, sunt o simpla fata care nu are absolut nicio legatura cu politica, doar vreau sa cred ca tara in care traiesc imi va oferi posibilitatea de a ramane aici dupa terminarea studiilor indiferent de cine vine la conducerea tarii.
De Oana pe 2 March 2012 la 20:49 (#)@Oana-Ce e aia “STI”?
De bond-escu pe 2 March 2012 la 20:54 (#)@Oana. N-ati terminat facultatea?Atunci se explica faptul ca scrieti „sa stii” cu un singur i;poate cand veti termina,veti scrie corect.Succes!Dar pana atunci ramaneti„filozof”.Asta se face tacand.
De evelics pe 2 March 2012 la 21:02 (#)@Oana:
De cetateanul gogu pe 2 March 2012 la 21:38 (#)probabil ca nu esti la curent cu realitatile din Romania. tara a incetat de mult sa mai fie o democratie, statul de drept este o gluma, altfel cum ne putem explica frecventele incalcari ale legii fundamentale constititia, de catre cele mai inalte magistraturi in stat: presedentia, sefii camerelor, guvern. cum putem de exemplu intelege investirea unui guvern prin incalcarea procedurilor parlamentare? cum putem sa intelegem furtul efectuat de d-na r.a.anastase la legea pensiilor? cum putem intelege pasivitatea guvernantilor in ceea ce priveste griza medicamentelor pentru bolnavii de cancer sau pentru persoanele din satele inzapezite din judetele vreancea, buzau, ialomita, giurgiu si calarasi? cum sa intelegem renuntarea la statul social decat prin genocid la adresa saracilor dar in special a celor ce nu se pot apara singuri, batrani si copii? si atunci cum as putea crede ca traiesc intrun stat democratic cand de fapt traim mai prost decat intro republica bananiera? si atunci de ce sa ma mir daca acesti guvernanti intrun exces de zel pentru a placea sefului ar inchide A3 fara sa se impideice in fleacuri numite peste tot in lume legi, dar care la noi nu valoreaza nici cat hartia pe care au fost tiparite?
Macar nu-s singurul care-si doreste inchiderea A3. Dragnea for President!!
De Cãtãlin Ionescu pe 2 March 2012 la 23:02 (#)@Oana: spune-mi ca de fapt esti o admiratoare a Nuţicăi
De ソリン pe 2 March 2012 la 23:53 (#)@Oana: Stiu ca iti acord mai multa importanta decat meriti postand si eu un raspuns la ce ai scris, si asa ti s-a acordat prea multa (cred ca ti-ai atins scopul)…dar nu m-am putut abtine.
Nu-l idolatrizam pe dl Ciutacu, insa daca nu eram de acord macar partial cu ideile lui nu eram aici. Internetul e atat de vast, fiecare intra pe ce vrea si pe ce-i place.
Daca nu era deschis la dialog si nu dorea sa vorbeasca decat cu cei ce-l “idolatrizeaza”, nu-ti raspundea la post, poate nici nu-l publica, NU CREZI?
De Ioana B pe 3 March 2012 la 00:19 (#)faina emisiune, asa cum ne-ati obisnuit.
De Ioana B pe 3 March 2012 la 00:49 (#)superb final. impartasesc opinia domnului Dragnea. trustul intact / antena3 reprezinta intr-adevar singura sursa de morfina/speranta pt romani si singurul trust curat care nu este cumparat de putere.
Pt asta VA MULTUMIM
Mult iubita si stimata Doamna Udrea Elena. Prin simpla existenta imi faceti viata mai frumoasa. Sunteti un model de cinste si altruism, eforturi dezinteresate, uneori depasind capacitatea oamnilor de rand in a aprecia la adevarata valoare munca dumneavostra.
De Un admirator pe 3 March 2012 la 01:31 (#)Nu va descurajati daca unii va critica. Dupa cum spunea si Gica Hagi :”Sa fie bine ca sa nu fie rau”.
Nu ne abandonati, va rugam din suflet.
Semnam cu respct si stima.
Un grup de admirator de-al dumneavostra!
Daca se inchide Antena 3 infiintati Antena 4. In exterior gulagului romanesc exista oameni care v-ar putea ajuta sa preveniti aceasta mizerie. Ce fac parlamentarii Europeni ai opozitiei? Faceti scrisori scrise la toate cancelariile Westice.
De Crocodilul pe 3 March 2012 la 04:01 (#)Nu-mi place PSDul cum nu-mi place PDLul, dar parca ar fi o idee sa inchida slugoii aia Antena 3 poate iese lumea in strada! Cu 2-3 sute de mii de oameni in strada intr-o zi se rezolva totul, te plimbi prin Pta. Victoriei si pe la Cotroceni si maturi tot, in cateva ore se stabileste data alegerilor anticipate. Poate are dreptate poetul cu romanul, e greu sa-l pornesti, dar nu-l mai opresti.
De big pe 3 March 2012 la 07:08 (#)@dorubr: ce elegant, bre ? rudimentar.
De ソリン pe 3 March 2012 la 08:30 (#)e amuzant sa-i vezi desfasurindu-se.
Oana: du-te si termina facultatea. poate dupa ce termini inveti si tu cum se scrie corect sa stii. Na ca ti-am zis eu.
De dan pe 3 March 2012 la 09:13 (#)@Crocodilul: Antena 4 exista deja sub numele de
De ソリン pe 3 March 2012 la 10:57 (#)Euforia TV si se adreseaza doamnelor si domnisoarelor;
btw: d-aia nu mai pot cancelariile “westice”.
La Iasi s-au infiltrat slugile basiste de la noua dreapta printre protestatari ca sa denatureze protestul impotriva puterii actuale
la Universitate i-am luat la suturi in cur pina a venit jandarmeria sa-i scape de bataie pe sclavii astia basisti
noua dreapta = SLUGI BASISTE
De Dan pe 3 March 2012 la 11:01 (#)Faina emisiune , fara sa fie agresiva (ba chiar linistita) a fost , totusi , foarte dinamica si concisa .
Desi eram ieri f.obosit , am reusit s-o urmaresc live intergral , asta pana n-a inceput nea’ Stan emisiunea … (care m-a si adormit in urmatorul sfert de ora !!!
)
Ma bucur ca ca Liviu Dragnea nu mi-a inselat asteptarile ; ma mir numai , personal , ca nu l-am remarcat in mod deosebit pana in iarna aceasta.
decat am considerat eu , la acea vreme , ca erau PSD-istii , iar acestia sunt nimeni-altii decat Basescu & PDL , UNPR si camarila !!! 
De Nostradamus pe 3 March 2012 la 11:42 (#)Probabil a fost de vina antipatia si repulsia instinctiva pe care am avut-o fata de PSD multi ani ; asta , pana sa descopar ca exista indivizi , politicieni si partide MULT – MULT MAI JOSNICE , IMORALE , LACOME si NESIMTITE
Asa ca am ajuns sa evaluez (NU sa REevaluez !) mai selectiv si mai atent pe cei din PSD , descoperind , cu surprindere , si persoane inteligente , echilibrate si de bun-simt , ca Liviu Dragnea , ceea ce e foarte bine pt. noi toti …
Ah!Am chef sa fiu rea.Se lanseaza partidul de extrema dreapta NOUA REPUBLICA,aia cu omul nou,pe modelul lui Hitler.Si o vad pe procuroarea comunista Macovei,indrugind ceva de nou.Daca si asta da startul la nou in politica,poate dupa ce o lustram oleaca,mai vedem.Si mai au si culoarea verde ,a ungurilor,sa le mai ia astora din voturi ,ca poate nu mai intra in parlament.De parca nu primisem si eu acasa calendare verzi cu moacele candidatilor la alegerile parlamentare ai puterii.Astia sunt penibili.Astept sa se hotarasca :miscare populara,republica noua.Daca nu e de ras ,e de plans.Probabil nu au gasit fardul potrivit pentru alegeri.Oricum opozitia poate ataca lejer noua formatiune marca Hitler.
De Irina pe 3 March 2012 la 12:02 (#)Lasand la o parte discutia pe sti/stii, in care opinia oanei a ramas minoritara
, dansa ridica o problema interesanta pe care as rezuma-o cam asa: suntem o tara democratica, avem o Constitutie, legi etc si atunci totul e in ordine, putem sta linistiti, ”la locurilii nostre”, cum ar zice toarshu. E cel putin o naivitate. In istorie s-au intamplat multe chestii ingrozitoare in numele legii. Un exemplu care imi vine in minte e mccarthysmul si alfa si omega democratiei, recte USA. Unde un nene, senator, (impreuna cu alti cetateni, ca nu era singurul diliu), infasurat in drapelul instelat, cu cea mai democratica constitutie din lume la subsuoara, a pornit o cruciada si a ajuns la concluzia la care s-a ajuns peste tot in tarile cu regim nedemocratic, anume ca daca ai o parere diferita poti ajunge pe lista neagra si/sau la puscarie. Plus chestii naspa gen delatiuni. Nu discut contextul istoric, este vorba despre faptul ca ai atata libertate cata iti iei singur, desigur in limitele legii scrise si a moralei. Asa ca, stimata oana, nu as fi convins ca totul e sub control si politicienii, astia sau altii in viitor, nu ne-ar restrange drepturile si libertatile daca ar putea. Bine, pe partea de civism noi nu suntem nici macar in clasa zero, zisa si pregatitoare.
De r pe 3 March 2012 la 14:01 (#)Asta legat de ideea ca ”nu ar face-o pentru ca exista legi”. Eu cred ca nu o vor face nu pentru ca ar fi cine stie de democrati, ci pentru ca nu sunt atata de tampiti. S-a demonstrat tot in istorie ca, cu cat strangi mai tare un pumn, cu atata iti scapa mai multe printre degete. Chiar ma gandeam cum ar fi fost o istorie alternativa cu un decembrie ’89 fara sange curs pe strazile Timisoarei, Bucurestiului, Clujului…Oare l-am fi vazut pe nea nicu revenind dupa un ciclu electoral la putere ca sa duca tara in UE si NATO???Brrrrr!!!!!
Ah, am chef sa fiu foarte rau. In Romania, conducatorii joaca intr-un film in care au nevoie de niste figuranti slabi cu capul, pe post de popor si ei sa joace in rolul conducatorilor si sa fure din fondurile publice, din rolul in care joaca ei. De aceea, ei nu au avut si nu au nevoie niciodata de oameni seriosi sau competenti, au nevoie de oameni slabi de inger care sa joace rolul poporului, ca sa poata ei fura din functiile publice. In rest nici nu-i intereseaza altceva!
De castravet pe 3 March 2012 la 14:34 (#)Doamna Oana,sincer…lasati-ne.Avem pe B1 loc pentru baieti care vor sa-l tina in vrajeli pe domnul Ciutacu.Abtineti-va macar aici.Multumim.
De miller pe 3 March 2012 la 15:50 (#)@Dan:acum am observat si sunt datoare cu un raspuns.Draguta,nu-mi spune tu de securisti,omul care m-a amenintat cu moartea, din securitate, a fost bine mersi sef al unei filiale al unui partid politic,nu ma intereseaza ce face el acum ,nevasta-sa in schimb se intereseaza de soarta fratelui meu ,vorbind de propriul copil.Are si asta un baiat.Mai mult, am cunoscut fost sef de tribunal,cu rude in securitate ,ca si mine, care a spus clar ca in functia respectiva se ocupa si cu altceva.Ca asa e procedura.In plus ,cunosc nume de judecatori care au fost deconspirati prin CNSAS si care au recunoscut treaba asta.Deci refuz sa primesc lectii de la tine despre securitate.Sunt securisti si securisti.Buni sau rai.Limitele pana unde merg ma intereseaza.Daca tu iti inchipui ca treaba lor e sa stea intr-un birou si sa se uite in oglinda si sa spuna:Bond!James Bond!,atunci e problema ta.Imi dau cu parerea doar in legatura cu ceea ce cunosc.Mai usor cu epitetele.
De Irina pe 3 March 2012 la 16:48 (#)Aoleu, dar mai lasati-ma odata in pace ca de ieri numai asa o tineti.Ati vazut ca am mai scris eu ceva?Si nu te supara Victor, dar insistenta asta exagerata a voastra incepe sa aiba un efect invers , ca dovada faptul ca B1 se apropie incet-incet de voi .Gandeste-te ce va fi dupa alegeri cand nu veti mai putea critica absolut nimic, desi vor fi EXACT aceleasi probleme ca si pana acum.Eu repet pentru cei care se pare ca nu doresc sa inteleaga, nu am absolut nicio legatura cu politica , insa ma intereseaza modul in care se face jurnalism.Asa terminati odata, am scris doar un comentariu care nu i-a prea placut domnului Ciutacu, de ce trebuie sa faceti atata zarva de parca l-as fi omorat?
De Oana pe 3 March 2012 la 17:51 (#)@Oana: hai c-ai dat-o si-n labeunu. esti ridicola, fetito. problema voastra, a basistilor, e ca, oricat v-ati camula, tot scoateti la un moment dat frazele-tip din voi. va spala astia pe creier. canta la alta masa!
De Victor Ciutacu pe 3 March 2012 la 18:25 (#)P.S. jurnalismul se face, in primul rand, scriind corect romaneste. profesorului care te-a admins intr-o facultate, daca el exista, transmite-i ca am zis eu ca-i un dobitoc
@Victor Ciutacu:
De ce te iei de basisti ca nu stie sa scriu?
De Cãtãlin Ionescu pe 3 March 2012 la 18:38 (#)Tu n-ai vazut ca fostul lor ministru de interne nu stie sa vorbeste? =))
Hai ca nu mai am ce discuta cu tine omule,ca vad ca nu am cum sa o scot la capat nici cum.Cred ca iti dai si tu seama ca iti traiesti ultimele clipe de glorie.Chiulangiu’ Suprem te va baga intr-o fundatura.De la anul nu o sa mai stie nimeni de tine pentru ca nu o sa mai ai obiectul muncii(vezi cazul Marius Tuca Show).Nu cred ca era cazul sa reactionezi in felul acesta doar pentru ca eu am afirmat ca legile trebuie respectate.A, si pentru cultura ta generala sa stii ca nu sunt basista , nu am fost si nici nu voi fi vreodata in viata asta cel putin, eu aveam o problema cu atitudinea ta aroganta.Am spus eu cuvantul Basescu?Vad ca tu intelegi doar ceea ce vrei, si daca pana acum te-am admirat de acum inainte nu am sa mai privesc nici o emisiune in care esti tu invitat,eu credeam ca esti bun si cuminte si destept dar vad ca esti exact pe invers.
De Oana pe 3 March 2012 la 18:48 (#)@Oana: pa, printeso!
De Victor Ciutacu pe 3 March 2012 la 18:52 (#)@all: ati vazut cum se deconspira si aia sub acoperire? la prima enervare, scot expresiile din manualul micului propagandist portocaliu
Si gaina este organism viu care face oua. Dar nu sunt de aur…
De Viorica pe 3 March 2012 la 18:55 (#)Mi-a placut finalul..Inchideti A3,*si-apoi om vedea*..
cel mai probabil persoana ce posteaza
De ソリン pe 3 March 2012 la 19:15 (#)sub pseudonimul “Oana” e un postac;
de ce ? femeile sint menajate in principiu.
negarea repetata, mersul pe dupa visini,
servirea unui profil construit ad-hoc
ori elaborat e.g. “studenta la jurnalism”,
neutralitatea aparenta, samd, bat la ochi.
oricit de mult si-ar “perfectiona” astia
tehnicile de comunicare, in cele din urma
tot la sabloane apeleaza.
Salut Victor! Am si eu o intrebare. De ce si la tine si la Mircea pe blog aveti link catre site-ul lui Dan Andronic, un ULTRA-MEGA-GIGA basist profesionist? L-as fi intrebat si pe nebun, da’ are comment-urile blocate. In rest, toate bune!
De kpax pe 3 March 2012 la 19:28 (#)Da Victore , am vazut: “Cred ca iti dai si tu seama ca iti traiesti ultimele clipe de glorie.Chiulangiu’ Suprem te va baga intr-o fundatura.”
Hai c-o fost faina “naivutza” asta spoita .
De Nostradamus pe 3 March 2012 la 20:06 (#)Oana, intreaba la partid cand se foloseste NICI CUM si NICICUM. Sau de cand s-a stabilit ca e musai sa utilizam nicio/niciun. Nu e nicio rusine sa inveti, zau. Uite, unii din guvern au masterate si doctorate cacalau, e pacat, ai tot viitorul in fata.
De r pe 3 March 2012 la 20:22 (#)In alta ordine de idei eu intru p’aci tocmai pentru ca proprietaru’ e oricum, dar nu bun si cuminte. Daca intervin modificari la capitolul asta ma car urgent.:)
Antena 3 chiar ca stie sa ofere ceva interesant fara sa ofere prea multa incultura, sunt de apreciati.
De Sebastian pe 3 March 2012 la 20:23 (#)@kpax: fiindca ne cunoastem de ani de zile. si pentru ca un om care lucreaza pentru ceilalti nu-i musai de necitit
De Victor Ciutacu pe 3 March 2012 la 20:48 (#)@Victor Ciutacu
De Ioana B pe 3 March 2012 la 20:59 (#)intr-adevar, se desconspira aia sub acoperire; mai ales cand au mintea cat a unui “organism viu care face oua”, iar dumneavoastra ati citit-o din start; s-a si gasit cu cine sa se puna si unde sa isi imprastie microbul portocaliu.
imi pare rau ca ne-am abatut de la subiect pt…nimic/nimeni
@Oana:
De cetateanul gogu pe 3 March 2012 la 23:52 (#)Sorin ソリン te intreba,daca “de fapt esti o admiratoare a Nuţicăi”,… cum am “oaresce” ureche muzicala cred ca esti chiar Nutica, si atunci cum mama dracu nu esti basista?
Sunteti singurii ce au azi putere asupra lor. Parlamentul a devenit inutil, protestele, datorita numarului scazut de participanti la fel,nici macar primavara nu va avea forta, dar voi sunteti sufletul si vocea noastra. Poate niciodata nu v-ati imaginat ca veti ajunge aici, dar s-a intamplat pentru ca ati adunat oameni cu coloana vertebrala. De aceea am dori sa va inchida, dar aceasta greseala nu o vor face desi noi o asteptam.
De Alina pe 4 March 2012 la 09:20 (#)Da’ cine fuse şi Oana asta, de i-aţi căutat toţi în coarne? Şi dacă tot i-aţi căutat, de ce v-a trebuit aşa mult să o dovediţi a) proastă b) proastă şi c)băsistă de mare rafinament? Că se vedea din prima postare.
Se mai joacă şi arogantu’ genial cu câte-un şoarece, câteodată…
p.s.: nu po’ să văd reluarea emisiunii, că nu se încarcă.
De renata pe 4 March 2012 la 09:40 (#)@cetateanu Gogu:in proporție de 99 la suta Oana=”blonda suprema”-dar dacă Oana este chiar nentu in persoana?Cum care nentu?Nentu Base.Un lucru nu se înțelege:Victor Ciutacu si toți ce lucrează la A3 o fac pt ca (ca noi toți) pt ca au nevoie de bani(salariu) pt ei si familia lor.Dacă după ce Usl va câștiga A3 se va transforma in labeunu- primii afectați vor fi chiar ei.De ce?Vor avea audiență lor si vor începe pb cu malaiu.Crede cineva ca mogulu va ezita o secunda sa închidă o afacere care provoacă pierdere ?In nici un caz.Nici mie nu îmi place tot de la A3/in afara de Badea nu urmăresc acest pot de televiziune-dar asta e frumuseta-cu un click am schimbat si gata(sup.emisiunea lui Badea cu tapout-asta e si smecheria).
De Gabriel Cristea pe 4 March 2012 la 09:55 (#)Pt deontologi-In SUA au fost emisiuni in care Bush a fost numit in modul in care Gadea l-a numit pe Duta.S-a mai făcut atâta vâlvă ?nu
De Gabriel Cristea pe 4 March 2012 la 10:02 (#)Victor, am observat un lucru ciudat in legatura cu toate televiziunile de la noi inclusiv Antena3 si anume despre Siria nu se mai da nici macar o secunda de stire macar la rubrica diverse in timp ce pe toate televiziunile internationale masacrul facut de psihopatul ala assad (pretenul lui basescu) reprezinta prime time. Opresiunea de acolo fiind absolut dementa si infioratoare…
mai exista cite o stire pe site si cam atit…
e politica, ca nu inteleg logica?!
p.s. nu de alta dar si protestul nostru de la Universitate se indreapta spre aceeasi soarta ca si stirile despre Siria (la ora 18 cind ne adunam cit de cit mai multi nu mai da nimeni nici macar un scuipat pe noi)
oricum … dupa ce am facut fata dementei securistilor de la jandarmerie in primele zile, am rezistat manipularilor, am stat si la -20 de grade cu orele in piata pe viscol, toate acestea ca sa poata iesi romanii cind se incalzeste afara (adica acum) in strada si sa protesteze fara sa fie amendati sau luati pe sus de jandarmi… romanii au ramas in case, televiziunile incep sa-si bage picioarele, “opozitia” nu-i doare nici in cur de noi ci doar de damful ciolanului pe care o sa puna mina la alegerile la termen si convietuirea cu javra pina in 2014… deci totul este perfect iar noi ne-am luat bataie, gaze, dosare, arestari, amenzi, toate acstea total abuzive, DEGEABA
De Dan pe 4 March 2012 la 10:23 (#)Vad ca mi-ai sters postarea de aseara. Bine ca stau ca prostul in frig de peste 40 de zile si strig cat ma tin plamanii “jos cenzura”.Nu inteleg ce te deranja din ce am spus.Faptul ca am senzatia inutilitatii gestului meu sau ca am criticat opozitia?
De protestatar pe 4 March 2012 la 10:38 (#)nu inchide nimeni A3, eu cred ca voi le faceti mai mult bine decat rau
De pase scurte pe 4 March 2012 la 11:06 (#)@Gabriel Cristea
De cetateanul gogu pe 4 March 2012 la 12:07 (#)nentu poate pentru tine, pentru mine nu…eu nu sunt si nu am fost niciodata basist…
@renata
:
Una din doua (cel putin eu , o alta posibila cauza nu cunosc)
1. Daca ai ca browser Moxilla Firefox si ai instalat suplimentul Adblock Plus (elimina publicitatea nedorita din paginile web) , da click pe el si dezactiveaza-l pe Blogul lui Ciutacu si pe Antena 3 . Doar pe ele.
2. Daca nu folosesti acest supliment (Adblock-ul) atunci probabil ca nu iti este updatat Adobe Flash Playerul pt. browserul pe care-l folosesti . UPDATEAZA-L si o sa-ti mearga!
Bafta!
De Nostradamus pe 4 March 2012 la 12:38 (#)Mersi, Nostra!
De renata pe 4 March 2012 la 15:34 (#)M-am executat. Îl văz! Chiar acum.
@cetateanu gogu-nu ai înțeles-am încercat sa glumesc prin expresia nentu,atâta tot.Te asigur ca nu sunt basit!
De Gabriel Cristea pe 4 March 2012 la 15:37 (#)Cind ma uit pe Internet la emisiunile A3 intra o reclama care ocupa 2/3 din ecran. Dupa ce reclama se termina ea va ramine cu ultimul cadru si doar 1/3 din ecran va rula A3 in direct. Nu le poti spune sa repare reclama sau sa o scoata ?
De Internautul pe 4 March 2012 la 16:05 (#)
))))))))))))Pd-ul da in prostie.O sa fac o precizare in legatura cu mesajul anterior,treaba s-a intamplat in ’89.Vad ca deja cei de la pd se dau otraviti cu cucuta,se dau stropiti cu acid sulfuric.Culmea penibilului.Daca le sugerez sa se arunce de pe bloc ,oare ce fac?Se arunca?
De Irina pe 4 March 2012 la 16:46 (#)Si totusi nu cred c-or sa va inchida.
De Cãtãlin Ionescu pe 4 March 2012 la 16:50 (#)Becali a iesit din parnaie in Vinerea Mare cu Vadim in rol de ‘avocat al poporului’ si au ajuns amandoi in Parlamentul European. Domnu’Dan a fost plimbat prin preventiv pentru a avea avantul necesar formarii unui partid.
Nu cred ca au chef sa va martirizeze si pe voi. Le creeati destule probleme si asa, din postura de realizatori tv. N-au chef sa faca si eroi din voi.
D-le gabriel cristea,te rog ,nu duce grija antenei 3,fiindca va fi prima, care va critica USL, daca acestia vin la putere.Asta e in fisa postului oricarui jurnalist care se respecta.Deasemeni va asigur ca jurnalistii pupin..k..risti de astazi care critica OPOZITIA(f putin normal ca nu este la decizie/resurse)vor fii primii, care vor pupa in…noua putere(sa manance si gura lor ..ceva…chestiune de caracter uman).De fapt nu sunt jurnalisti ,ci niste fiinte jalnice(sa faci rau tarii tale, pentru o bucata de paine/sau la unii 9.000 ron pe luna/nu inseamna, nu numai lipsa de patriotism, ci cu totul altceva mai josnic.Acesti jurnaliisti au facut un mare rau,ajutand perpetuarea la putere timp de 4 ani,a acestei pacoste portocalii.Sunt convins ca PORTOCALII STIU mai bine ca noi cat”BINE”a facut Romaniei/romanilor,incat incearca sa se disimuleze/mascheze ,in tot felul de”miscari populare” sau sa se coloreze din portocaliu in verde,violet/PPDD/.
De gheorghe pe 4 March 2012 la 18:01 (#)@protestatar: tare esti putintel la minte
De Victor Ciutacu pe 4 March 2012 la 19:30 (#)da, antena 3 este un program care spune lucrurilor pe nume
De Emanuel pe 4 March 2012 la 20:00 (#)1.D-nul Dragnea e prea politicos, ca de obicei.
2.Puterea baga miliarde in destramarea opozitiei.Construieste noi partidulete, noi tv apropiate ei, Gâgă, H2o, digi24sd etc. mai trebuia si Stan Tv?dupa ce va vor scoate din grila, unde o sa mai atace d-nul Stan opozitia.
2.Un banc cu spioni, ca tot is la moda.
-I”am Bond.James Bond.
De ex pe 4 March 2012 la 20:42 (#)-I”am Gay. Sergey!!
@ex: n-am inteles, Stan are vreun contract sa nu critice opozitia? gandirea asta unilaterala mi se pare detestabila
De Victor Ciutacu pe 4 March 2012 la 20:57 (#)Oare cat de sus va putea ajunge antena 3 avand in vedere ca nu e cel mai vechi canal?
De Kizi pe 4 March 2012 la 20:57 (#)@Victor, nu,daca e rationala si la obiect, dar cred ca ar putea-o face mai subtil.cel putin, sa astepte sa devina ‘putere’.
oricum, faptul ca a criticat TOTI liberalii, bagandu-i in aceeasi oala( din cauza atitudinii lui melescanu) , precum si critica disproportionata in comparatie cu dezastrul provocat de guvernarea actuala e chiar indecenta.inlocuim, ‘Mihaela, dragostea mea’ cu Mihaela , da-mi ’84′”.si , doar atit mai adaug, am impresia ca d/nul Stan crede ca se adreseaza unor basisti cu sufocantul “nemteni”.chiar ma pliciseste !si nu e numai parerea mea!dar, poate ca astfel, isi atrage si opozantii portocalii.pt. rating!
imi cer scuze pt. off-topic!
O seara buna!
De ex pe 4 March 2012 la 21:18 (#)Amuzanta intrebare. Cred ca la prima vedere se stie cine nu are loc de A3, ideea este ca exista si interese care nu sunt la vedere, iar acelea sunt cele mai urate.
De Costin Comba pe 4 March 2012 la 21:49 (#)Peste tot vad oameni care il critica pe V. Stan, la prima vedere, se pare ca nimeni nu intelege nimic din ce spune omul ala la televizor.
Bai oameni buni, desteptarea se face nu doar daca ii spui omului ca a gresit, trebuie sa ii si arati modalitatea prin care a ajuns acolo.
Wow…era cat pe ce sa-i iau apararea micutei Oana,cand s-a deconspirat
asa sunt eu,aparatorul celor nedreptatiti.Pesemne am nevoie de o luneta mai performanta,sau macar de o schita mai amanuntita a robotilor pedelisti.
De Lunetistul pe 5 March 2012 la 11:51 (#)hehehe, s-a ‘crapat hardu”, crapa-i-ar in 4…
De ex pe 5 March 2012 la 12:21 (#)io cred ca pdistii astia ar trebui sa infiinteze un Minister al Scuzelor Publice!La cite tampenii fac zilnic…
Ciutacule,
Am urmarit si eu discutia despre Oana. Si stii ca eu nu am o viata si am obsesii (Maresalul, Elwis, etc). Am o intrebare: care este durata maxima a unui portocaliu care a reusit sa reziste sub acoperire pana sa te prinzi ?
Multam pt. raspunsul la aceasta intrebare care ma distruge si nu pot sa muncesc !
Vespasian.
De Vespasian pe 5 March 2012 la 12:22 (#)Atunci o sa ajung departe !!! Vad modelul tau de succes !!!…
De protestatar pe 5 March 2012 la 12:30 (#)Am ce-mi trebuie , nu ???
Maestre,Antena 3 le sta “egzact” si fix’n ceru’ gurii.
De 侍 pe 5 March 2012 la 12:58 (#)Daca la alegeri vad/observ/concluzionez ca Baselu’, in netarmurita lui inteligenta, il copiiaza pe “tavarisci Putin”,renunt la cetatenia romana.Paguba-n ciuperci, ar spune unii. Da sa fereasca sfanta treime si 40 de sfinti, sa renunte inca mai mult de o duzina de oameni la cetatenie.A scuipat Baselu’ pe Romnica, eu-vb. celor de la B.U.G Mafia- imi…bag…(actele)…..si Romanica le-o fac cadou.
@protestatar: pleaca, ba, ca-s satul de tampiti ca de mere acre!
De Victor Ciutacu pe 5 March 2012 la 14:12 (#)@Vespasian: maxim cinci postari, daca-i extrem de iscusit
Postul asta ar merita un update cu emisiunea de aseara a lui Badea! Ca sa exista o paralela intre dobitoc si carici, sa vedem daca suspenda CNA-ul si emisia labe1tv… Sigur ca nu…
De sunny pe 5 March 2012 la 15:09 (#)Nu cred că mă înşel dacă spun: România e singura ţară din Europa unde opoziţia politică(fără a fi o minune) e criticată sistematic de majoritatea presei, care în timpul ăsta slugărniceşte puterea.Nu am prins perioada lui Năstase(nici nu aveam drept de vot), dar înţeleg că majoritatea presei se ocupa cu ceea ce ar trebui să facă o presă normală: să critice pe cei care manevrează bugetul,adică fix puterea. Disproporţia asta între presă şi politică mi se pare periculoasă pentru ceea ce numesc eu, cu naivitate, democraţie. Nu e normal şi pragmatic pînă la urmă să încredinţezi, tu popor(nu Băsescu!) puterea unor “piloţi de încercare”(am preluat sintagma dintr-o emisiune MariusTucăShow-invitat Dinescu) mai ales în condiţiile în care toţi par făcuţi de aceaşi mamă?
De alin pe 5 March 2012 la 16:19 (#)Există un paradox rostit de o doamnă mai în vîrstă în preajma unor alegeri prezidenţiale care sună ceva de genul: la întrebarea unui reporter de ce a votat cu Iliescu din nou în defavoarea lui Constantinescu, doamna respectivă răspundea: să ajungă Constantinescu prima dată preşedinte şi după aia o să-l votez şi pe dînsul. Sper că am relatat fidel(poate mă ajutaţi domnule Ciutacu, că sunteţi ziarist bătrîn). Oricum ar fi, o spusă ca asta în afara timpului şi al spaţiului, din gura unui votant e perfect nedemocratică.
De alin pe 5 March 2012 la 16:44 (#)Imi pare rau, dar vad ca cineva posteaza folosindu-se de pseudonimul meu. Chestia asta nu-mi apartine:
De protestatarul adevarat pe 5 March 2012 la 18:43 (#)“Atunci o sa ajung departe !!! Vad modelul tau de succes !!!…
Am ce-mi trebuie , nu ???”
Eu eram doar suparat ca lumea nu intelege de ce stau si srtig in strada impotriva unui sistem dictatorial. Dar probabil aceasta este ultima gaselnita a postacilor PDL-isti carora le urez “cadere libera” in viitor.
@renata
De Nostradamus pe 5 March 2012 la 20:45 (#)@protestatarul adevarat:
De ソリン pe 6 March 2012 la 05:13 (#)stai linistit, deja au aparut emuli ce
posteaza din spatele unor nick-uri care
contin kanji-uri insusite din wikipedia,
insa care poseda un vocabular standard
de maxim 1500 de cuvinte
Nu vor reuşi să suspende Antena 3 deşi Băsescu şi pedelacii îşi doresc enorm asta, iar slugile băsiste de la CNA execută cu un servilism ieşit din comun tot ce le ordonă stăpânul lor suprem.
De mihaic3001 pe 6 March 2012 la 16:45 (#)Părerea mea este că această “mişcare” a puterii, ordonate, n-am nici un dubiu, de la Cotroceni, este un “periculos joc cu focul”. Odată scoasă lumea în stradă, nu cred că mai poate stăvili cineva din arcul puterii furia mulţimii. Acest regim este după părerea mea, TERMINAT – e doar o chestiune de timp până se va prăbuşi acest sistem odios, iar aceste acţiuni demenţiale (cu suspendarea Antenei 3, cu mită electorală, cu tot felul de tâmpenii) iniţiate de putere, nu fac decât să-şi adâncească propria groapă. Sunt sigur de asta.
Adaugă Comentariu!