Cidul din geamul cârciumii pare întreg
De: Victor Ciutacu - Categoria: Polemici PoliticeAm refuzat să public orice frânturi de informaţii vânturate de Vadim privind starea (precară) de sănătate a preşedintelui României. Pentru că, pe de o parte, o repet, nu fac trafic cu moartea (fie ea şi indusă interesat), respectiv, pe de altă parte, fiindcă preşedintele PRM e mai puţin credibil chiar şi decât Băsescu însuşi. Nici măcar ieri seară, când toată media se isterizase la auzul veştii că şeful statului a trecut pe la Spitalul Militar, nu m-am ostenit să mă preocup în mod special. Aşa că mi-am continuat obişnuitul program şi am ieşit cu prietenii la masă.
L-am văzut, însă, azi-noapte, pe Băsescu, pus în geamul cârciumii, să vadă poporul suveran că stă pe picioare, sfidător şi bolnav. Da, omul ăsta e bolnav de ură. Pe toţi cei care îndrăznesc să gândească, să voteze, să trăiască altfel decât cum crede el că e bine. Ce legătură aveau mogulii la care se răţoia el cu starea lui de sănătate? Ce vină au reporterii ăia (chemaţi de binevoitorii Cotrocenilor la noua crâşmă a lui Gino Iorgulescu) că-şi făceau meseria şi încercau să verifice o informaţie pe care, oficial, tăcătorul de cuvânt al unei instituţii publice nu fusese-n stare s-o ofere?
Oriunde-n lumea civilizată, rezultatele “analizelor periodice” ale preşedintelui în exerciţiu sunt accesibile pe site-ul institutiei unde acesta are cartea de muncă. Numai în ţara care angajează şi plăteşte tăcători de cuvânt, un lider politic scelerat publică, într-o revistă, scenarii medicale apocaliptice la care nu se răspunde. În acelaşi timp, ”sănătosul de serviciu” face pe interesantul, întretine tensiunea şi, în final, iese-n gura birtului (doar nu în foaierul Operei) şi ne cere să-l credem pe cuvânt de onoare că-i ţeapăn ca erecţia. N-avem lege pentru publicarea pe site a buletinului medical periodic al celui mai înalt om de stat, dar avem o majoritate parlamentară confortabilă care poate rezolva cazul în maxim două săptămâni.
Domnule Băsescu, nici un om normal la cap nu vă doreşte moartea. Nu vă mai răstiţi prosteşte şi resentimentar la jurnaliştii care se chinuie să afle pe surse o informaţie care, dacă nu v-aţi fi înconjurat numai de pupincurişti incapabili, putea fi dată publicităţii fără nici o problemă. Faptul că vă scot ăştia din când în când în geam (precum, odinioară, îl legaseră castilienii pe Cid în şaua calului, să moară maurii de spaimă) nu vă face absolut nici un serviciu şi nu răspunde la întrebările cât se poate de legitime privind starea dumneavoastră de sănătate. N-am pic de pregătire medicală şi nu-mi permit diagnostice. Dar, la cum arătaţi şi (mai ales) vă comportaţi public, păreţi departe de starea de sănătate perfectă pe care o strigaţi.
P.S. Turcane, eşti un incapabil. Ieşi afară!

106 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Mie mi se pare o strategie perfecta, prin care number one incearca sa convinga gloata ca nu are nimic de-a face cu misacrile tectonice din politica si cu formarea unui nou partid de independenti cu care sa modifice Constitutia dupa cum doreste. Cum sa creada poporul ca presedintele e tiranosaurus rex printre bietele martoage bezmetice prin Parlament daca bietul de el abia isi mai duce zilele?
De aura pe 1 March 2010 la 13:58 (#)Interesant ca omu’ are acces la fisa medicala a mogulilor…
Cel putin asa rezulta din ce a spus Mr. Perfect… Sau era din cauza locatiei de unde vorbea ?…
De [D][S][N] pe 1 March 2010 la 14:04 (#)S-ar putea spune şi că oamenii normali la cap (adică aceia care îndrăznesc să gândească, să voteze, să trăiască oricum altcumva decât Jucătorul, chiar şi când sunt ei înşişi conştienţi că acel “altcumva” e o mare stupizenie) ar trebui să îi dorească moartea timpurie, fiindcă în acest caz succesorul său legal este Omul Nr. 2 în S(t)at, cunoscut şi ca Marele Pierzător, ca să-l parafrazăm pe Salvador Dali, iar această succesiune rezolvă toate problemele mogulimii…
De Gigi Maybachistu' Anormal pe 1 March 2010 la 14:06 (#)Observatiile cred ca sunt corecte. Macar sa avem dreptul sa ne punem intrebari. Si in orice stat democratic intrebarilor li se ofera si un raspuns… Bineinteles, ar trebui sa fie si cazul Romaniei…
De Florentin (ATP) pe 1 March 2010 la 14:07 (#)Este greu de stiut daca zvonurile lansate au si o baza reala… Insa, daca tot au aparut, ar fi bine de clarificat nu inducand mai departe confuzia, ci oferind certitudini. Macar din respect fata de opinia publica… SAu poate ca cer prea mult> Asteptam raspunsul celui care este in masura sa il dea…
Oameni buni, de grija lui nu mai putem noi. Amers la doctor sa vada care parte a corpului si-o mai baga in viata noastra. Mainile le-a bagat in buzunarul nostru, cand mai inchid ochii oamenii astia de mai latra, mai baga cate un pumn in gura, piciarele mocirloase sunt “all over our face”, dosul ii este de prim rang pupat si lins pe indelete ca na mai are 5 ani la dispozitie, s-a controlat sa vada daca mai are erectie sa isi bage si rusinosul in viata noastra
De REMUS pe 1 March 2010 la 14:11 (#)Exceptional!!
De homar.simpson pe 1 March 2010 la 14:15 (#)stiam ca nu o sa abordezi subiectul decat cand va exploda.
ehhh bolnav , sau nu? habar nu am! Si nici nu-mi pasa. Dar asta nu inseamna ca nu coroborez cu alte ……faze din viata politica mai mult sau mai putin actuala.
Daca imi aduc aminte bine el tipa in 2008 de la tribuna parlamentului ca trebuie marite salariile in invatamant cu 50% (parca e si o lege semnata de el, nu?) ca in 2009 sa aflam ca el nu era informat despre criza (hai lasa-ma….) si daca apar dovezi ca are ceva, va da vina pe doctori, ca l-au mintit.
A iesit turcan la telefon iar basescu ne comunica de la usa birtului ca e ok, ei si?
Eu sunt un bun ascultator al puterii si nu iau in seama vorbele de la coltul mesei , asa cum Boc ne-a sfatuit
Precum vezi, in ultimul timp nu mai conteaza conferinte de presa, interviurile de la coltul mesei din parlament ca se anuleaza unul pe altul in declaratii si legile semnate chiar pe cei ce le semneaza
Parerea mea este ca daca are ceva si moare , aflam dupa ce-l inmormanteaza.
De smoker pe 1 March 2010 la 14:15 (#)“Ce legătură aveau mogulii la care se răţoia el cu starea lui de sănătate?”
De shogunu' pe 1 March 2010 la 14:17 (#)Fix ce legatura are penisul cu prefectura!
Ca-i beteag de ura se vede cu ochiu’ liber.
“Cel mai inalt om de stat”? Aia-i caterinca!
Din cite stiu io cel mai inalt roman e Ghita Muresan, dar din pacate Ghita al nost’ nu-i presedinte:(((
Banzai!
Un om normal, poate nu. Dar, la câţi disperaţi sunt în ţara asta, aş zice că ultima soluţie nu mai e o revoluţie…
De Toni pe 1 March 2010 la 14:22 (#)Acum, disperarea e şi de partea ailaltă, s-a văzut limpede. Cică dovada ar trebui s-o producă cetăţenii, nu împricinatul.
Că tocmai publică Wait Haus-ul buletinul medical la zi al locatarului. O altă coincidenţă care se-ntâmplă.
Sau nu?!
Spaniolii cu Cid-ul lor, care chiar a fost. Adică a rămas.
Noi, cu ai noştri. Cu bunicul lui Bulă din fereastră şi pensia lui eternă.
Care e.
Si mie mi se pare o tampenie asta cu starea de sanatate a basescului. Ce m-ar intresa e sa stiu daca intre acei 13 medici specialisti care il controlau, care in gat care in colon care pe unde apucau, a fost si un psiholog. De altfel ii doresc viata lunga si sanatoasa prin tarile calde pe undeva daca e posibil si sa auzim de el numai de bine si numai de la departare.
De Andrei Pop pe 1 March 2010 la 14:26 (#)Oricat s-ar ascunde ..omul are o grava problema de sanatate ! Astrele nu mint !
De alz pe 1 March 2010 la 14:27 (#)Si vad ca e tot cu bluza mov dupa el ..si la carciumi !
Ca se duce conasul nostru sau ca nu se duce, este mai putin important. Ce-mi doresc eu, daca se duce, este sa o faca intr-o liniste absoluta. Sa iasa el frumos pe usa din spate si gata. Next.
De catalin pe 1 March 2010 la 14:27 (#)mai sus am vrut sa spun ca e o asemenea balba (dez)organizata la putere incat ma pot astepta inclusiv ca el sa fi murit asta noapte iar noi sa aflam dupa viitoarele alegeri prezidentiale ca a murit in pat cu sotia de moarte buna
De smoker pe 1 March 2010 la 14:28 (#)multa sanatate pentru stimabilul presedinte Basescu Mircea. mii de scuze. Basescu Traian. pe bune si nu mint daca nu imi aduceam aminte de spusele Elenei Udrea nu stiam ca Traian este numele mic. vedeti cum va poate uita lumea. repede.
De giany pe 1 March 2010 la 14:30 (#)Aia nici macar n-a fost o declaratie publica despre starea lui de sanatate. Cat a vorbit s-a uitat doar la jurnalista si nu la camere, subliniind, cumva, ideea ca ar fi o victima a mogulilor rai, adica a patronilor respectivei jurnaliste. N-a vorbit cu noi, romanii, despre starea de sanatate, a vorbit cu jurnalista care-l reprezenta pe mogulul rau si i-a zis sa inceteze cu speculatiile astea.
De Manuela pe 1 March 2010 la 14:32 (#)Va dati seama cat de mic e amaratul asta,daca grija lui a fost ieri sa se zgaiasca ca un nesimtit la oamenii aia care asteptau sa-si faca treaba? De parca era cineva dintre ei vinovat ,ca nesimtitul nu are unde sa-si verse traditionala portie de “tiganca imputita” de duminica.
Uitati fisa medicala reala a presedintelui Traian Basescu:
1.Aparatus Vorbitores Spurcatus.
2.Corpus Diformus
3.Mens Etillicum
4.Ordinarus Totallis.
Fa pasi derbedeule!
De markuss pe 1 March 2010 la 14:35 (#)la cat de dusi cu pluta sunt astia de la pd-l ii cred in stare sa zica in Joia Pastelui, ca base a murit, ca sa vina mai apoi Ziua Invierii sa zica ca s-a sculat din morti.
De danny pe 1 March 2010 la 14:36 (#)1. Spre deosebire de alte dati, CV-Tudor arunca pe piata detalii cu o logica medicala cursiva. Adica Dg (Hepato-carcinom), tratament si efecte adverse (eruptie cutanata, specifica trat cancerului hepatic). NU dovedeste nimic, dar este mai inchegat logic decat simpla afirmatie, e bolnav sau are cancer.
2. Pozitia lui Alivorod poate fi privita altfel.NU de atac la MG, cat de protectie si sustinere energetica. Vedem bine ca Alivodor e proxim lui Basescu aproape mereu, nu doar in dezbaterea electorala.Ce culoare avea pull-overul lui Basescu ieri?
3. Un semi-comunicat vorbeste de control la SMC, plus ex. oftalmo dar si un RMN. Ori RMN-ul nu e examen de rutina. Poate fi RMN cerebral, dar poate e hepatic (unde e mai bun decat CT-ul,deci examen standard).
4. Faza cu restaurantul s-a pregatit exact cand blogurile viuau de internare (Babes vs SMC). Prea toate se suprapun asa, nitam-nisam.
IN rest, subscriu. Traiesc printre noi atatia nesimtiti sanatosi, iar asta nu ii face mai simpatici
De consul(t) onorific pe 1 March 2010 la 14:37 (#)bolnav sau nu,pe duca sau nu,
De nk pe 1 March 2010 la 14:40 (#)aproape ca nu mai conteaza,dar atmosfera care o itretzine este de schizofrenie.
unii se nasc cu darul de-a putea transforma si ingerii in draci curatzi…
asta e job-ul lui.
nu ca poporul ar fii personalizarea ingerului,dar e ceva cale pana la a dorii moartea cuiva.
dupa puls…se pare ca nu mai e asa.
el mefisto,poporul batalionul de draci.
si aici,trebuie sa traim…chiar totzi.
Ceea ce voiam sa spun este ca nu cred ca are o echipa incompetenta si nici ca are discursuri incoerente (nu asta). Sunt sigura ca toti basescienii care se vor uita la asa zisa declaratie vor intelege ca e persecutat de moguli, cred chiar ca, daca asta a fost ideea, a facut-o remarcabil. De aceea, eu nu cred ca e Basescu prost si, probabil, nici echipa lui. Mai degraba noi nu pricepem prea bine cum e cu manipularea. Ei au castigat alegerile!
De Manuela pe 1 March 2010 la 14:43 (#)Într-adevăr, aseară era cu puloverul mov. Iar la Cluj-Napoca, în confruntarea ORGANIZATĂ LA INIŢIATIVA LUI, era un panou mare VIOLET, pe care scria ceva de genul “Alegeri Prezidenţiale Noiembrie 2009″. Dar atunci n-aveam noi ochi pentru aşa ceva. De fapt, eu habar n-aveam de flăcări multicolore.
Am văzut asta într-un colaj făcut de Antena 3, acum vreo săptămână, nici nu mai ţin minte care era subiectul. Dar am făcut ochii cât cepele când am văzut panoul MOV de la Cluj. Sigur că pe post de caraghios rămâne tot Geoană, că ăştia-s oamenii, cu ei defilăm.
De violet pe 1 March 2010 la 14:49 (#)Şi chiar e bolnav omul, dar e irecuperabil.
De Petrişor pe 1 March 2010 la 14:51 (#)manuela,
De nk pe 1 March 2010 la 14:57 (#)cotroceniul,
nu alegerile.
sa intzelegi asta/
Nu-i doresc raul Basescului, mi-ar parea rau sa aud ca este bolnav de vreo questie incurabila, si n-am nimic cu el ca persoana. Cu presedintele am ceva de impartit. Faptul ca a pus si incotzopenit la cirma tarii o chintesenta de hotzie si prostie in acelasi timp, si ca acestia nu fac altceva decit sa-si bata joc si sa jefuiasca tot ce e de jefuit, fara sa faca absolut nimic pentru ceteatean/ viitor/ tara/ popor si altele asemenea, asta mi se pare patibulo dignus.
De Fluieratorul pe 1 March 2010 la 14:58 (#)Nici pe Basescu, nici pe aia din gasca lui nu vreau sa-i vad bolnavi, ci vreau sa-i vad pe toti in streang, atirnati de catarg la marginea oraselor, cu povestea vietii lor de git. Ce priveliste faina ar fi!
Lapusneanu a innebunit pe patul de moarte din cate tin eu minte..
De silvy pe 1 March 2010 la 15:01 (#)Hitler, dupa atentatul din `44, cand a explodat bomba langa el, a inceput sa o ia razna mai rau decat inainte cerand razbunare.
Basescu e prost de la mama lui, nu exista nicio cauza externa.
@nk: n-are prea mare importanta. Tot a avut foarte multi votanti, pe care i-a convins/manipulat sa se duca sa-l mai voteze odata. Ai dreptate, nu m-am exprimat prea bine.
De Manuela pe 1 March 2010 la 15:04 (#)ia mai lasati-l pe chioru in pace sa-si bea mintile. ziaristii care erau acolo nu-si faceau meseria, trebuia sa-l intrebe daca i-a scazut salariu dupa grila noua, sau daca are un contabil bun la cotroceni. sau daca stie ca s-a scumpit benzina cu 6 bani? sau ce se mai intampla cu ajutoarele alea pentru oierii care l-au vizitat? asa daca-l lasi sa spuna ce vrea el (cum zicea tanti cu microfonu) face si el ca vadim : mogulii, patronii, sarea, posta, medicamente, manele.
De marian pe 1 March 2010 la 15:08 (#)Este o alta strategie a lor de a deturna atentia populatiei de la problemele grave generale. Acum toti vor vorbi despre boala lui Basescu! E drept ca fiind presedinte ne intereseaza si pe noi starea lui de sanatate, dar nu atit de mult incit sa nu mai dam atentie situatiei din tara. Si asta se vrea. I-a mai dat o mina de ajutor lui Boc.
De Mary pe 1 March 2010 la 15:22 (#)Cand s-a dat bolnav trebuia sa vina ambulanta dupa 5 ore, sa-l plimbe pe la 10 spitale ,in the end …. 2 aspirine si un sut in cur, un documentar la toata treaba sa vada toti peste 20 ani cum se faceau treburile in România.
De bot de bot pe 1 March 2010 la 15:45 (#)Ca baselul este un mic dictator in devenire nu am nici o indoiala, partea proasta este ca si Crin Antonescu chiar si sotul Dacianei Sarbu manifesta fiecare in parte semnele aceleasi boli. Crinutul vrea pe lista ca nu are incredere in poporul liberal iar sotul Dacianei vrea sa ne amendeze daca ne exercitam dfreptul de “VETO”. Se pare ca si ei au mancat din trocul lui baselul si s-au molipsit.Sper ca poporul liberal sa il trimita pe Crinutul in invatamant de unde zice ca provine iar poporul socialist sa ia atitudine si la Congresul din toamna sa-l trimita pe sotul Dacianei la vanatoare impreuna cu taticul ei.
De Il Consigliere pe 1 March 2010 la 15:47 (#)Cred,ca pentru individul,noi oamenii acestei natii suntem niste”garizi”.Se vede de la o posta ca are ceva dar noi vrem sa stim macar cum sta cu”Bibilica”.Secretomania asta se mosteneste de la comunistii lui Stalin.Ei stiu ca poporul asta este un popor simplu,blajin si daca din cand in cand Ii mai ofera putin zaharel,uita ca a fost lovit cu biciul.In ceeace-l priveste Ii doresc sanatate si ce se aude sa fie numai rautati sau zvonuri dar ce face sa ma simt umilit este ca ne cred prosti,amintindu-mi bancul cu un rom(roman vechi)care intr-un proces de viol incare era implicata fata sa ca parte vatamata,cand a fost intrebat ce pretentii are,araspuns:Ca parte civila n-am nici-o pretentie dar ca parte “fututa”sa-mi dea o mie de lei.
De Piere_Brice pe 1 March 2010 la 16:01 (#)Chiar daca ma repet, din nou spun ca titlurile articolelor D-lui Ciutacu de pe blog, sau publicate chiar, spun cam 80% din mesajul dumnealui. Nu detaliez acest rationament.
De I.I. pe 1 March 2010 la 16:43 (#)Si pentru ca titlul face referire la legendarul EL CID, nu ma pot abtine sa nu marturisesc cat de mult m-a fascinat regretatul Charlton Heston distribuit in rolul lui El Cid, ca de altfel si in cel al lui Ben Hur.
Cidul din geamul carciumii nu are chiar nimic in comun cu EL CID- spaniol.El Cid reuseste sa-si invinga dusmanii prin lupta deschisa pe cand Cidul din geamul carciumii si-i invinge miseleste, apeland la strategii din cele mai josnice. El Cid e curajos, neinfricat in fata dusmanului, Cidul din geamul carciumii ii impinge pe “maurii lui portocalii” sa distruga dusmanul si el pozeaza in omul nevinovat, care nu a facut nimic, care nu s-a implicat in chestii murdare. Poate ca ceva totusi are din El Cid, este neindurator; nu uita si nu iarta daca cineva vreodata i s-a impotrivit. El Cid este indurator, el cruta vietile unor mauri invinsi dar Cidul din geamul carciumii e triumfator cand isi vede dusmanul la pamant.Si de siguranta mai calca o data pe el cu cizmele lui grele sa-l zdrobeasca.
nu cred ca scapam asa usor
De VAN GHELIE pe 1 March 2010 la 16:47 (#)Base Base Base lasa-ne …. lasa-ne …lasa-neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
)) Nu m-am putut abitine ! Scuze
De alex raducu pe 1 March 2010 la 16:48 (#)Şi cît de simplu ar fi fost! Să iasă de la bun început şi să zică: “E o prostie, dom’le! Hai c-avem treabă, poate vă reţinem..”
De Cos pe 1 March 2010 la 16:54 (#)Si mai zice lumea de Mircea Badea ca e un frustrat. Da Basescu cum e? Daca e intr-adevar bolnav de ficat, nu i se trage de la bautura ci de la ura care il macina.
De Daniel pe 1 March 2010 la 16:57 (#)Buna ziua d-le Ciutacu,
Ei,ce v-am spus eu de cateva ori?!
Sper ca nu am avut dreptate.Dumnezeu mi-e martor ca ii doresc sanatate lui basescu.
Ii doresc LA MULTI ANI sotiei Dvs. de 1 Martie si sa auzim numai de bine!
Cu acelasi respect,
De IoanaP pe 1 March 2010 la 17:00 (#)IoanaP
sincer eu sper sa fie bolnav si sa se retraga undeva la munte, ar fi un sfarsit potrivit pentru un dictator.
De mojicu' pe 1 March 2010 la 17:02 (#)base zice ca nu e criza => romania aproape da faliment acu’
base zice ca nu avem nevoie de fmi => romania imprumuta cei mai multi bani de la fmi
base zice ca nu loveste copii => copiii dau din cap cand il vad
base zice ca boc e cel mai bun pentru postul de prim-ministru => e fix invers
base zice ca demisioneaza => iar exact pe dos etc.
Daca zicea ca e bolnav, atunci as fi fost sigur ca e sanatos tun si ca e o noua diversiune. Dar asa nu stiu ce sa mai cred… Mai mult, a facut iar exact ca atunci cu copilul’ – fara sa-l intrebe nimeni a plusat – el nu lovise copilul ala si mai mult nu lovise nicun copil in viata lui. La fel si acum. Nu numai ca e sanatos, e cel mmai sanatos. E mai sanatos decat noi toti la un loc la puterea infinit (ma rog decat toti mogulii rai la un loc).
Un pic offtopic: ce se mai aude cu sanctificarea lui? Mai e de actualitate initiativa? Stie cineva?
De eu pe 1 March 2010 la 17:04 (#)multa sanatate presedintelui si patronilor media.
De acuvio pe 1 March 2010 la 17:08 (#)daca esti in suferinta sau abil lasi sa se creada asta, imaginea, compasiunea, simpatia, critica se modifica.
Spunem “saracu’ ciine” si cind vedem un maidanez schiopatind.
Domnule Ciutacu,este adevarat ca starea de sanatate a presedintelui intr-o tara normala ar trebui sa fie subiect de interes public.Dar ce pretentii puteti avea de la niste persoane,adevarat alese de unii dintre noi, dar care nu au nici cea mai vaga idee de transparenta, ele mostenind aceasta prosteasca secretomanie din regimul trecut perfectionind-o chiar, in asa fel incit chiar sa manipuleze opinia publica,sa-l victimizeze pe ilustrul nostru ales cirmaci.Sa stiti insa ca aceasta stire a fost dezbatuta cu un analist extrem de serios si anume domnul Radu Tudor,sigur la nivel de zvon dar care am observat ca a produs un impact important.Personal nu ma intereseaza ce se intimpla cu presedintele care a fost in stare sa ne procopseasca cu un guvern atit de incapabil sa gestioneze amarita asta de tara a noastra decit in masura in care starea lui de sanatate nu influenteaza si mai rau, raul facut in ultimii ani.Ar fi nedemn sa dam dovada de lipsa de omenie asa cum poate de multe ori o fac oamenii presedintelui cu si fara stirea lui,pentru ca sintem crestini si iubitori ai celor din jurul nostru,insa nu poti sa nu fii revoltat de incapacitatea celor girati de domnul Baserscu si de faptul ca se continua fara nici un scrupul furaciunile din banul public care este din ce in ce mai putin,fara sa-i pese de ce ni se intimpla nici macar de celui mai ales dintre alesi.Atunci cit de crestin asi fi, va intreb pentru ce sa ma dau de ceasul mortii ca presedintele ar putea fi bolnav si sa particip la aceasta isterie generata de o parte a presei si de tot felul de politicieni piriti.Este poate o stire,dar pentru multi amatiti ce deabia isi duc zilele de azi pe miine nu inseamna nimic,unii poate chiar se bucura gindind la izbavirea lor de cel rau.Stau si ma gindesc cit de rau putem ajunge moral si nu numai in aceste conditii politice cind pe unii ii intereseaza doar buzunarul propriu,conservarea puterii si nu binele general.Asa cum prietenul dumneavoastra dr.Oprescu spunea toti sint o apa si un pamint, uitind bineinteles ca si dinsul a supt si continua intr-o forma mai elevata,de la aceeasi societate politica cu circuit inchis.Va doresc sanatate si nu-i iertati pe mincinosii si hotii care au vindut la mezat o tara.
De Ovidiu Stoenescu pe 1 March 2010 la 17:13 (#)Daca era Voiculescu cu microfonul pe strada
De mis pe 1 March 2010 la 17:19 (#)sa-l intrebe de sanatate pe Basexu, se lasa cu varsari de sange in direct, de parca este cineva vinovat de sanatatea lui.
Cred ca e perfect sanatos, de aia îi urez si eu in continuare, sanatate buna asa cum traim noi bine si lunga asa cum declara Boc speranta de viata a romanilor.
Domnule Citacu, interesant cum ne urmareste trecutul :
De Profa pe 1 March 2010 la 17:21 (#)Am luat masa în acelaşi restaurant şi la o masă alăturată în ajunul SfântuluiValentindeimport şi tovarăşul Băsescu a fost la fel de vivace şi de fotogenic ca întotdeauna. Tovarăşa Maria e la fel de bine.
De mosser pe 1 March 2010 la 17:23 (#)Nea Vadimache are o plăcere nebună să facă pe cioclul, habar n-am de unde are această preocupare morbidă, dar mie-mi face silă.
Poate că e bine ca preş-ul unei ţări să dea tot felul de informaţii despre sănătatea sa, dar în cazul mai sus discutat nu cred că interesează pe cineva dacă omul e bolnav sau nu.
Desigur, am fi mai mult decât cioclii dacă ne-am gândi cu cinism la un eventual muribundism băsescian, dar indiferenţa e cea mai bună armă dacă ne dorim linişte. Altfel riscăm să auzim, până la sfârşit de mandat, ce face PreaLuminatul Băsescu în fiecare zi!
Iar eu n-am nicio curiozitate în acest sens. Abia de reuşisem să-mi imaginez că patria mea n-are preşedinte…
Ca o contra-lovitură de imagine, trio-mogul ar trebui să azvârlea acum pe piaţă un comunicat de presă comun, în care să-şi recunoască toate beteşugurile de care mai ţin minte, inclusiv alea cu care au scăpat de armată. Patriciu că are vedenii cu viitoarea guvernare liberală, Vântu că a luat gripa porcină din propriul SPA, iar Voiculescu să-şi ataşeze ca orice funcţionar buletinul medical cu măsurătorile pentru sporul de antena
). În felul asta, “mai sănătos la minte şi la trup ca toţi patronii voştri” va căpata adevarata valoare.
De oltenasul pe 1 March 2010 la 17:28 (#)Hai spor nea Victore!
pina nu e oficial pus pe liber nu cred nimic!de altfel sint convins ca a mincat ceafa de porc cu cartofi taranesti,a baut o vadra de vin,clatiti cu brinza si smintina,stafidi ca pi la moldova….usor si buun!
De gigel pe 1 March 2010 la 17:33 (#)sa fie sanatos in continuare !cit despre cap de mult stim ca are buba la bibi!
Mi-am amintit ca Basescu a spus aseara ca, prin traditie, iese in fiecare duminica sa ia masa in oras. Si, din moment ce, dupa stirea senzationala despre starea sa de sanatate, jurnalistii l-au gasit imediat, de ce nu-l cautam in fiecare duminica sa ne raspunda la cateva intrebari? Doar aseara a fost asa simplu! Ca se tot plang cei din mass-media ca nu spune Basescu nimic despre problemele tarii si, cand colo, el iese in fiecare duminca seara la restaurant, ba, mai mult, este atat de usor de gasit!
De Manuela pe 1 March 2010 la 17:33 (#)Sefule esti tare.Este cel mai haios articol pe care l-ai scris.Culmea este ca ai dreptate.Daca asimetricul este un om sanatos eu pot candida cu sanse la functia de papa.Asta-i plecat cu “vaca”!
De santinela pe 1 March 2010 la 17:58 (#)EL CID este o tragedie romantica, dar Cidul din geamul carciumii produce o tragedie cumplita pentru tot poporul suveran. EL CID a fost un supererou, Cidul din geamul carciumii este un super-betivan doar.EL CID este subiectul unei iubiri zbuciumate pe fundalul razboiului dintre spanioli si mauri, pe cand Cidul din geamul carciumii este subiectul unei iubiri pasionante in vazul tuturor, pe fundalul razboiului intre Palatul Cotroceni si poporul suveran.
De I.I. pe 1 March 2010 la 18:05 (#)http://fabricademacete.wordpress.com/2010/03/01/ce-face-bursa-daca-crapa-basescu/
De dax pe 1 March 2010 la 18:16 (#)@Profa
Din basescianismul evident al lui Tudor Octavian si Ion Cristoiu se vede ca sunt mai multe documente de gen.
De FuXi pe 1 March 2010 la 18:37 (#)Nu stiu la ce ar ajuta publicarea buletinului de sanatate. Cine m-ar putea convinge ca este cel real, fara “pixeli albastri”:)))
De ruxi pe 1 March 2010 la 18:49 (#)Stiati ca paranoia nu iese la analize si nu se vede la rmn, ci pe pielea celor din jur? In cazul nostru paranoia lui Basescu se simte pe pielea noastra.
Din cauza asta eu am devenit foarte sensibil la analistii sub acoperire aflati in slujba unora sau altora. Din cauza asta noul cuplu A3: Stoicescu-Pieleanu efectiv ma impinge sa schimb canalul. Pute prea tare a Blaga!
De FuXi pe 1 March 2010 la 18:50 (#)D-le Ciutacu,
De octopus pe 1 March 2010 la 19:14 (#)felicitari pentru..NU FAC TRAFIC CU MOARTEA…aveti cuvint (asa mi-ati raspuns cu citeva luni in urma )!Vadim Tudor v-a ,,ciupit,, putin saptamina trecuta si ii raspundeti ,,oarecum,, elegant .Pe Basescu il ciupesc 60 % si cam ce ar trebui sa faca (cunoscind firea lui)?Cit priveste CIDUL…….povesti,basme si zicatori !!!
Intreb si eu ca ignorantu’: Flacarile violet n-or face bine la ficati? Doar vodca si chivasu’ regal?
De bocitor cinic pe 1 March 2010 la 19:28 (#)Noi suntem un popor blajin dom’ Victor, nu dorim moartea pacatosului ci indreptarea lui.Da, tare mi-e teama ca, in cazul de fata,multi dintre noi ar depune cu drag o jerba de flori la statuia cidului flacarii violet,sfantul aparator al sarii si ocrotitorul postei..S-apoi trebe’ s-o vedem si noi pe Nutzica in costumul ala trendy negru cu vouiton asortat cu cravata mortului….
Bine ca nu s-a si jurat ca nu-l dor hemoroizii, ca de crezut il credem. O lege data de parlament?! Poate o hotarare de guvern semnata de micul boc, ca parlamentului nu i se mai da de lucru, ca sa se vada ca nu-i bun de nimic si sa fie scurtat. Oricum, marinaru’ nu se dezminte, nimic nu-i seamana mai bine decat carciuma, cu prima doamna alaturi, buhait si dusmanos, lovind o data-n plus si mai zadarnic ca oricand, mogulii si presa. Sa nu uite, totusi, micul boc, ca-n hotararea de guvern sa includa si controlul psihiatric, necesar ca aerul tuturor guvernantilor si purtatorilor lor de cuvant. Si s-ar putea ca si noua, la cate experimenteaza baietii astia pe noi si pe nervii nostri.
De alien pe 1 March 2010 la 19:30 (#)nu numai ca e bolnav (la cap e oricum) , dar ceea ce ma deranjeaza este aroganta pe care o afiseaza. asta pentru ca asa s-a obisnuit in romania, chiar cand esti varza si nu stii nimic , daca latri tare si esti cu tupeu, lumea(50.1%) crede ca ai dreptate. aici si base are dreptate cand zice ca manelaria s-a instaurat in romania. cati judeca/gandesc/inteleg ca nu tot ce spun (sau mai bine zis mai nimic din ceea ce spun)oameni politici din tara asta este adevar. cati pun cap la cap doua afirmatii ale aceluiasi om dintr-o perioada scurta de timp sa vada cum se contrazice? poate 20%. poate , dar nu cred. pentru toate astea si multe altele ei, alesii, cred ca si-au castigat dreptul la aroganta. te trateaza ca si cum “ce draq vrea si fraierul asta?” . asta-i peste mai tot in institutiile de stat. atat timp cat seful staulului face ce vrea , fara sa-l intereseze de constitutie, legi,… ne mai miram ca nu-si publica analizele medicale. iar daca le-ar publica/afisa, credeti ca vor fi reale ? vadim e primul care ar trebui sa se caute la cap, as aca sa nu vorbeasca tocmai el. sau poate iar a uitat sa-si ia pastilele. in schimb muuuulti au luat prea multe pastile si nu-si mai revin.
De Liviu pe 1 March 2010 la 19:30 (#)in timpul campaniei electorale spunea ca ii pare rau ca nu a apucat sa introduca obligativitatea publicarii buletinului de sanatate a presedintelui.si ca zvonurile in urma carora basescu consuma ,,exagerat,,{l-am citat intocmai} alcool nu pot fi confirmate pentru ca …nu sunt martori.merge pe acelasi rationament ca in cazul vaselor incendiate la Rohn.chiar el a spus ca,,acolo justitia decurgea normal.eu eram cel acuzat,ei fiind cei obligati sa aduca dovezi,,turcan azi nu a putut raspunde daca se va face public buletinul de sanatate.probabil ca basescu va iesi public iar cu ,,spicuiri,, din buletin cu termeni medicali din care nimeni nu va intelege nimic.pe sistemul comunicatului de la Institutului de Criminalistica,din care totusi se intelegea ceva:DA,COPIA PE CARE AM TRIMIS-O….E COPIE!!!sper insa ca ne va scuti de clasicul ,,rusine,Dinu Patriciu!,,
De pestisorul de aur pe 1 March 2010 la 19:49 (#)Si, don ciutacu, las-o bre cu cidul, ca-i prea de tot! P-a cu bunicu lu’ bula n-o ziceai?! De unde mama dracu’ marinaru’ si cidul?! Sa pastram proportiile si sa fim drepti cu marile legende ale lumii!
De alien pe 1 March 2010 la 19:59 (#)sa fiu sincer nu-i prea doresc sanatate, si daca ar avea de gand sa “plece” l-as ruga
De liviu pe 1 March 2010 la 20:02 (#)sa-si ia si bocul cu el.
Puterea unui om, care s-a suit pe tronul ţării, e confundată cu SFIDAREA. Nu contează pe cine, ce, sau când sfidează, câtă vreme îşi încordează muşchii, îşi bulbucă ochii şi scoate pe gură sunete articulate în semn de ameninţare, noi, piticii, ar trebui să cădem pe spate(?)- că el e jupânu’, vorba înţeleaptă a unui imn de susţinere. Vadim bate câmpii, probabil, de când s-a născut. Da’ degeaba vrem noi să iasă Turcan afară, pentru că tace, jupânu’ nu-l lasă, pentru că (nu-i aşa?) AFARĂ PLOUĂ!
De C. Bojan pe 1 March 2010 la 20:33 (#)Eu zic ca e mai bolnava tara decat el,dar daca presedintele e asa de intreg la cap,astept si eu niste masuri “cu cap” din partea guvernului.
De Irina pe 1 March 2010 la 20:50 (#)Nu o spun eu ci altii mai intelepti ca mine ca veninul si ura pe care le porti in tine iti dauneaza grav. Daca ne-am lua dupa asta basescu ar fi in pericol. Nu am nimic(stiu au spus-o si altii) cu omul basescu dar ca presedinte e ,,subtire” rau.
De anna scotiana pe 1 March 2010 la 21:14 (#)@Victor Ciutacu-Articol de nota 20,m-a uns pe suflet.
cvt la grecu a pov ceva de gen:
)
De nk pe 1 March 2010 la 21:20 (#)a dat cu tel dupa capul lui boc!
la tzintit!!!
si boc a scapat!!!
poate reusiti sa le transmiteti guvernantilor un sfat decat sa-si mai faca atatea probleme cu noi astia saraci, handicapati, bolnavi cu pensionarii si cu copiii mai bine sa ne stranga undeva asa cum a facut hitler si sa ne gazeze pe toti si atunciscapa de toate grijile si raman numaiastia bogati
De popescu maria pe 1 March 2010 la 21:51 (#)unul din cele mai bune comentarii pe care le-ati scris!
De fla pe 1 March 2010 la 21:55 (#)[...] Demisia lui Marius Oprea si numirea in locul lui a lui Vladimir Tismaneanu, urmas de activisti PCR, este dupa parerea mea, o insulta adusa taranilor torturati de securisti, fostilor membri ai [...]
De Demisia lui Marius Oprea de la sefia IICCR, insulta adusa victimelor securistilor « Adevarul e dincolo de noi pe 1 March 2010 la 23:00 (#)Intr-o tara bolnava, e bine ca macar presedintele e sanatos!
De horia pe 1 March 2010 la 23:01 (#)Daca-mi raman “vorbe grele”, sinteza si gura presei…poa’ sa crape si dupa 5 ani!!! Desi, cu vreo 2500 de matanii si 10 ani de definitiva penitenta parca nici poimaine n-ar fi rau sa se adevereasca zvonurile…Daca pun si postul la socoteala, imi mai iau 5 ani, de la mine. Frumoasa emisiunea d-lui Gadea din seara asta. Puteti fi chiar fermecatori, ceea ce-mi aminteste de vremuri bune. Iar A.Rieu a fost un martisor potrivit. Chit ca unii spun ca nu-i decat un fel de “manelist” in lumea lui. In rest…
De nume_necesar pe 1 March 2010 la 23:15 (#)Domnule Ciutacu! Va doresc o primavara a copilariei mele!
Buna seara,
De adriana pe 1 March 2010 la 23:35 (#)Sunt doua stiri de care nu pot sa ma ascund de 3 zile:
-boala presedintelui
-cutremurul din Chile parca a ajuns o stire de interes national avand in vedere importanta care i se acorda de toate posturile de stiri (prin amoploare si frecventa).
Stiri menite sa distraga atentia de la problemele reale ale tarii care sunt cu adevarat importante si grave.
Desigur e importanta si starea de sanatate a presedintelui in masura in care deciziile acestuia sunt influentate de starea sa de sanatate,ce ar putea sa-i afecteze discernamantul(care pare destul ingrijorator).
in rest daca este bolnav si nu are probleme cu capul….
Intrebare: credeti ca daca se publica buletinul de analize al presedintelui aveti certitudinea ca acesta reflecta realitatea? Ar putea exista o solutie certa pentru asta?Istoria a dovedit ca si la case mai mari s-au ascuns problemele mentale grave ale presedintilor de state. Ce dumneavoastra nu v-ati luat scutiri false pentru sport? concedii medicale cu diagnostice cumparate sa va rezolvati mai stiu eu ce treburi?
Cu atat mai mult un presedinte de tara poate sa-si platesca (cu bani sau dregatorii) si sa-si cosmetizeze niste analize medicale. Oriunde in lumea asta cu atat mai mult in Romania.
Poate se intampla ceva sa nu mai aud stiri despre Chile imi pare rau pentru ei dar totus de ce a devenit stire de interes national? Grijile noastre sunt altele grave si stringente pentru noi romanii. De subzistenta care pentru destul de multi au ajuns de viata si de moarte.
La consultatie doctorul il intreaba pe Basescu: “Dumneavoastra beti domnule presedinte?”
De purcelix pe 1 March 2010 la 23:51 (#)Basescu catre doctor: “Pai daca dati dumneavoastra una mica nu pot sa va refuz!”
Cidul din geamul carciumii chiar nu sufera de agorafobie; e vesel si scoate niste perle de lauda de sine de ne ameteste; e mai sanatos la toate compartimentele capului ca oricine. D-l Ciutacu il contrazice si zice ca e bolnav, sufera de o boala incurabila; e “bolnav de ura”.
De I.I. pe 1 March 2010 la 23:53 (#)Cum adica? Doar pana acum am fost denuntati, noi, astia, care nu l-am votat pe Basescu ca suferim de “basescufobie”, ca nu vrem sa intelegem ce mare presedinte este dumnealui.
Stiu eu, poate e adevarat ca nu putem distinge binele de rau! Dar de ce spune D-l Ciutacu ca Basescu este “bolnav de ura”, cand domnia sa face tot ce-i sta in “putere”(si multe lucruri stau in puterea dumnealui!)pentru binele poporului. Singurul aliat al dumnealui este poporul. Si totusi D-l Ciutacu are dreptate;Basescu este plin de ura, plin de dispret fata de cei care i se opun intr-un fel sau altul. Ura aceasta creste fara noima si pustieste, ii impietreste sufletul.
Oare exista vreo speranta de vindecare? E greu de crezut, pentru ca dumnealui nu poate fi vindecat daca “medicul” nu se apleaca asupra bolii.Ce trist!
adevarul e ca, zica cine ce-o vrea, o tar de geniu esti, Ciutace!
Dureroasa ideea cu Cidul!
Vorba unui antemergator: Ban-zai!
De T. pe 2 March 2010 la 00:09 (#)Daca ar fi bolnav de ceva Basescu , boala s-ar numi paranoia . In comportament , in fapte , in tot ce spune , aceasta boala psihica este vizibila chiar si pentru cei care sunt paraleli cu medicina .
De felix-cat pe 2 March 2010 la 00:57 (#)Daca ar avea cancer la ficat cum zice Vadim , asta se mai poate tine sub control , chiar se mai vindeca in zilele noastre .
Dar paranoia….si cand te gandesti ca asta conduce un stat si o natiune de 22 mil de suflete….
Salut Victore,in afara d faptu’ ca d data asta sunt sigur ca vadim d data asta nu minte as avea o rugaminte f. mare la tine si anume dak e posibil sa vorbesti 5 minute intr-o emisiune de a ta despre ceea ce se intampla acum cu o mare parte din fostele droguri legale care acum au ajuns marea majoritate pe strada.acestea fac ravagii in continuare kiar dak s-au interzis; multi din traficantii odl scool dar si altii noi care aveau magazine acum vand in continuare otrava numita special gold.cine ar trebui sa plateasca pt asa ceva nimeni din media n-a mai abordat subiectu’ dupa ce s-a dat legea gata nu s-a mai vorbit nimik neau ametit cu legea aia d parca ce facator d bine era guvernu interizcand niste droguri legalizate tot d ei cu un an inainte.in bucuresti intotdeauna knd este vorba d asa ceva s-a simtit cel mai tare aceasta crima din punctul meu d vedere si foarte multii dintre noi din buc avem cunostinte, prieteni kiar printre acesti tineri care consuma asa ceva si eu unu nu pot ramane insensibil la asa ceva. nu vreau sa-i absolv d tot d vina pe cei care consuma dar de data asta guvernul(nu statul, pt ca statul suntem si noi nu doar guvernu) a dat drumu printr-o lege la asa ceva,pe fata,acesta fiind clasicul “calcat pe cadavre” deoarece stim ca cei mai multi bani s-au dus in mediul politic.nu ma intereseaza sa fac un subiect politic din asa ceva, ma intereseaza sa se faca ceva in aceasta privinta dar guvernu avea la desipozitie o statistica d la ANA si MAi din care reiese ca sunt numai in bucuresti sunt peste 20000 d consumatori iar fenomenul a luat amploare d peste 10 ani nu era abia aparut, guvernu era constient ca nu se poate juca cu asa ceva d aceea am aceasta mare rugaminte la Victor si speranta ca macar sa iei in considerare si sa nu uiti pt ca e vorba d fratii, d surorile noastre, d copiii nostrii de prietenii nostrii. Multumesc anticipat victor ciutacu si imi cer scuze ca nam abordat subiectu actual mult succes in continuare si multa sanatate
De andulimbaiute pe 2 March 2010 la 01:29 (#)Parca inainte de “dar” nu se punea virgula, Genialule!
De epigon pe 2 March 2010 la 01:46 (#)@epigon: poate-n gramatica voastra de sculeri-matriteri; la noi se pune
De Victor Ciutacu pe 2 March 2010 la 01:49 (#)Base a aplicat si el tactica lui Zamolxe : a stat ascuns si acum a inviat !
De Andrei pe 2 March 2010 la 02:21 (#)E dat naibii jucatorul .Nu mai vrea sa fie jucator.Simplu. Si totusi se joaca “de-a baba oarba” cu poporul suveran . O sa vedem noi cum o sa fie cind se va juca “de-a bau-bau”!
De Mihaela Petrescu pe 2 March 2010 la 02:35 (#)Jucam alba-neagra cu sanatatea presedintelui…ce sa zic?Este dureros sa recunosc:pt multi dintre noi reprezinta singura sansa de a nu pierde 5 ani din viata…este neortodox,mai ales acum,in postul Pastelui,dar asta e realitatea.Sa il credem acum pe base sau cand a promis marirea salariilor profesorilor cu 50%?Sau cand a promis eradicarea coruptiei din sistemele de stat?Sau cand a promis transparenta in ceea ce priveste ascensiunea la posturile de pupincuristi?Sau cand a promis sa traim bine acum 5 ani?Sau cand a negat ca a batut copilul,dupa care la limbistul de Morar a declarat ca l-a impins putin?Eu sper sa fie o minciuna…Ah,apropo Presedintele SUA are colesterolul marit si necesita o vizita la stomatolog-asa au informat oficialii de la Casa Alba.Deh,la ei functioneaza.
De gabi oarga pe 2 March 2010 la 07:24 (#)Flaneaua aia mov cred ca nu era a lui!E a lui Boc din perioada campaniei electorale.
De steelu pe 2 March 2010 la 09:08 (#)“… nici un om normal la cap nu vă doreşte moartea”.
) şi-un picuţ pragmatic. După cum se prăvăle în prăpastie ţara, mă gândesc că… decât să piară Ea, mai bine să!>:)
)
De SuKaRiT pe 2 March 2010 la 09:21 (#)Zău aşa, Imperialule Imperator?!
Trebuie să recunosc, io-s o idee anormal (OK, ceva mai mult!
Ah, suntem şi-n post?! Nu-i bai, cine trebuie, ştie că-i gând (rău!) cu intenţie bună. (Nu, că nu m-am apucat (încă!) de pavat!
Sanatos la minte?
De Plano10 pe 2 March 2010 la 09:22 (#)Si cat l-au protejat ziaristii pe tema sanatatii sale !
Sanatatea presedintelui oricarei tari de pe lumea asta este o problema de interes national. Prin urmare, mi se parea absolut logic si de bun simt sa existe o pozitie oficiala din partea celor abilitati si nu o declaratie belicoasa si impertinenta a presedintelui la iesirea din crasma. Eu am senzatia ca omul asta cateodata uita pur si simplu ca e presedintele Romaniei si se trezeste tot printre matrozii lui!
Modul cum au reactionat Turcan ma face sa cred ca de data asta Vadim nu bate campii. Absolut deloc. O avea omul o mie de defecte, dar nu cred ca s-ar juca cu astfel de informatii. In plus, nu vad ce ar avea de castigat din raspandirea unui astfel de zvon…
Apoi, prezenta continua a lui Aliodor e clar ca nu e intamplatoare si ridica semne de intrebare.
De MmeButterfly pe 2 March 2010 la 09:36 (#)O astfel de boala (cancer hepatic) nu poate fi ascunsa prea mult timp, cu siguranta in cateva luni vom afla adevarul.
D-le Ciutacu,
De I.I. pe 2 March 2010 la 09:50 (#)Ceea ce scriu nu este off topic pentru ca este vorba de articolul acesta al Dvs.aparut si in JN, pe care l-am auzit citit la revista presei de Anca Florea, care era in mare verva prezentand problema zilei de ieri si azi despre sanatatea Presedintelui. Tot ceea ce ar fi normal este distorsionat de insusi T.B. S-a facut “balci”, dintr-o problema absolut normala privind starea de sanatate a lui TB, si a patruns chiar in sfera politicului. De ce? Ca asa a vrut T.B. Pai e normal la cap? De ce nu a dat publicitatii buletinul medical? Doar poporul este indreptatit sa stie de starea sanatatii presedintelui tarii. De ce i s-a parut lui T.B ca informatiile aparute sunt o”intoxicare”? Si de ce a iesit asa, tam-nesam, la rampa? Pai, acest lucru nu putea fi rezolvat prin purtator de “vorbe”; trebuia dumnealui insusi sa faca asemenea declaratii? Nu este degradant de tot? Poate daca tacea filozof ramanea si nu se transforma o treaba absolut normala in balci. Dar vorba lui Shakespeare:”As You Like It”.
Ca incheiere imi exprim bucuria ca acest articol se bucura nu numai de aprecierea noastra a comentatorilor si cititorilor blogului ci si de aprecierea acelora care prezinta HOTNEWS-le.Va multumim!
hi-hi
De anca pe 2 March 2010 la 10:05 (#)daca pleaca baselu la loc cu verdeatza cine vine la cotroceni ?
ura !!! prostanacul cu iubirea vietzii lui …. asta da dreptate
http://victorionescu.wordpress.com/2010/03/02/t-basescu-merge-dupa-d-patriciu-in-kazahstan/
De victor i pe 2 March 2010 la 10:55 (#)pdl e partid totalitar!
De fla pe 2 March 2010 la 11:21 (#)Ieri nu am facut decat zapping pen A3… in casa unde locuiesc, Base nu mai face audienta. Chiar nu ma/ne mai intereseaza stiri despre el.
De gicu pe 2 March 2010 la 11:37 (#)Sorry!
Ma insel eu sau in ultima vreme, inclusiv in vizita la Chisinau, a fost insotit de Lavinia, sotia fostului actor Adrian Pintea. Ia cercetati voi prin arhiva vizitei sia alte imagini.
De gicacontra pe 2 March 2010 la 12:16 (#)Zicem ca BT este bolnav la cap, dar nici de Turcan nu sunt sigur ca nu sufera de aceeasi boala. Pai, de ce este el purtator de “vorba”, nu ca sa faca comunicari publice? Inseamna ca este incompetent in aceasta functie. Nu i-a trecut prin minte ca vizita presedintelui la Spitalul Militar nu poate fi tinuta secret si mai ales ca a existat deja zvonistica de bolile lui Basescu. De ce n-a impiedicat sa se raspandeasca; de ce n-a prevenit criza de informatii? Cu atat mai mult ca presedintele avusese 2 interventii chirurgicale anterior.
De I.I. pe 2 March 2010 la 12:30 (#)Despre Turcan chiar nu se poate spune ca este omul potrivit la locul potrivit.
Domnule Victor Ciutacu, toata aceasta “poveste” a fost creata si este intretinuta chiar de Basescu ale carui mis-masuri smecheresti au inceput cam de mult sa rasufle si nu mai sunt digerate atat de usor de mass-media si de cetateni. Printre altele, daca manifesta un minimum de seriozitate pentru functia pe care o detine, dar si ca un simplu om, afland despre zvonurile care se vehiculeaza – justificat sau nu – privitoare la starea lui precara de sanatate, ar fi dat dispozitie de indata purtatorului de cuvant ca sa dea publicitatii un certificat medical legal obtinut cu care sa dovedeasca faptul ca este pe deplin sanatos si totodata, ar fi raspuns gravelor acuze pe care i le-a adus Vadim referitor la vizitarea discreta a celor 3 spitale din Germania. Dar, nu a avut si nici nu are vreo reactie, tacand ca mortu-n papusoi ! Mai mult, de cand au aparut aceste zvonuri, in preajma lui este prezent un tip ciudat despre care se tot spune ca ar avea puteri paranormale, iar vrajitoarele tiganci au inceput sa asedieze cladirea Parlamentului cu magia lor alba – binefacatoare – menita sa alunge duhurile rele, sa-i insanatoseasca pe alesii neamului etc, etc, stare de fapt care, la randul ei, este de natura sa exacerbeze toata aceasta atmosfera confuza. Asa ca, degeaba se supara Basescu pentru ca, numai el este cel care alimenteaza aceasta stare de fapt !
De Selaru Constantin Stefan pe 2 March 2010 la 12:42 (#)Intre ianuarie 1990 si noiembrie 2009 au fost,in toate domeniile de interes public, doar tatonari, testari, experimente si mirari maxime.
De Elena pe 2 March 2010 la 12:45 (#)Adevaratul inceput s-a marcat pe 6 noiembrie 2009, cind ceea ce era de coagulat s-a coagulat.
Alminteri, poporul roman , iar nu fiecare individ in parte si indiferent pe cine voteaza acesta, este supravietuitorul necunoscut.
Mai stam o tura de-un mileniu, dar sa avem grija de istoriografie.
…hmmm,interesant.Eu sunt un papagal PDL – ist.Nu o zic ironic ,ci pe bune deoarece ,exact ca un papagal am crezut in promisiuni ,am facut campanii,am incalcat chiar legi pentru asta si bineinteles ca dupa ce “ai mei” au ajuns la putere,am cazut …de papagal,fireste.
De gigi de la gaze pe 2 March 2010 la 13:49 (#)…dar nu neaparat asta voiam sa zic,ci vreau sa subliniez ca imbolnavirea asta de ura de care vorbesti , a Bselului in cazul asta ,e valabila si pentru partea cealalta ,adica (in ordinea emisiunilor):Dana Grecu,Gabriela Firea,Gadea,Stan, cu voia dumneavoastra Ciutacu chiar,parte care timp de mai bine de doi ani,emisune de emisune s-au ocupat cu demonizarea Baselului si a “clicii PDL”.
Concluzie :semeni vant culegi furtuna,urasti cu pasiune un individ ,expunandu-ti ura in mod repetat si convulsiv,e mai mult decat evident ca reactia va fi la fel.
Ai dracului romanii astia,vad si cel mai mic pai din ochiul altora desi ei stau cu ditamai barna intre ochi.
Domnule Ciutacu,rezonez la ceea ce se desprinde din comentariul domniei voastre si da,presedintele pare grav bolnav de ura! Ura motiveaza multi oameni sa ramana in priza tot timpul,dar ura nu este un sentiment compatibil cu omul ce merge prin biserici,dar este compatibila cu omul distractiilor continue in mijlocul poporului,caci dl Presedinte nu la inmormantari participa mai tot timpul,nici la acte de caritate,nici la vizite in azilele de copii sau batrani.Domnia sa este manelistul perfect,in stare sa lipeasca oricand etichete de gatul altora si bani pe fruntea lautarilor,asa il percep,asa arata,asa se comporta. De ce s-ar duce politicienii la evenimente mai putin vesele si fericite in randul oamenilor simpli?Vad ca se simt,cu totii fericiti,la petreceri.Au inceput si altii de la alte case,cum ar fidl Orban pe care nu stiu ce l-a apucat. Se scalambaie si domnia sa exact ca Traian Basescu si vrea acelasi tip de popularitate,nesimtind pericolul de penibil si chiar nu-l mai cred cu intentii serioase in ceea ce priveste viitorul PNL.De ce nu se gandesc oare politicienii ca cei ce au chef de petreceri si dans nu sunt cei mai multi din randul celor ce vor vota.Cei multi sunt atat de amarati incat nu le arde de distractie si nici n-au mijloace suficiente de trai dar sa mai faca petreceri. Exista atata populism in comportamentul politicienilor incat mi-e greata!!!
De Asztalos Floare pe 2 March 2010 la 14:48 (#)d-le ciutacu,in seara cu pricina d-l tb n a mai condus loganul,de ce ?
De ion ionescu pe 2 March 2010 la 17:24 (#)@ion ionescu
De shogunu' pe 2 March 2010 la 18:03 (#)C-o beut si sa nu se sesizeze iara presa! (ca de spp nu-l doare nici la basca!
Banzai!
Dupa ce ca disparuse parca vreo doua luni din viata publica, Basescu a mirosit dintr-odata ca s-a pornit o campanie impotriva lui, o campanie instrumentata politic, a carei obiectiv era raspandirea ideii ca dumnealui este bolnav. Si, ca apucatul, l-a scos pe Mircea Toader, liderul deputatilor PDl, de la sedinta si i-a dat ordin prin telefon ca acesta sa spuna colegilor ca dumnealui este sanatos tun.Dar de ce nu l-o fi rugat pe Aliodor sa raspandeasca marele adevar despre sanatatea lui?
De I.I. pe 2 March 2010 la 19:42 (#)“Domnule Băsescu, nici un om normal la cap nu vă doreşte moartea.”- NICIUN OM, Ciutacule:D
De Cristi pe 2 March 2010 la 19:49 (#)Aveti dreptate, este bolnav mai grav decat se poate imagina.
De Lungu Mircea pe 2 March 2010 la 19:58 (#)Afirm fara de sovaila,
Dup-un discurs lamuritor,
Ca este afectat de-o boala,
Boala pe propriul popor.
Fantastic frate cea ajuns romania
De liviu pe 2 March 2010 la 21:31 (#)@ mosser
De cati pe 2 March 2010 la 21:39 (#)Nu trebuie sa iti imaginezi.
Patria chiar nu are presedinte
Are un ditactor vicios si fatarnic
@ SuKaRiT
De cati pe 2 March 2010 la 21:55 (#)Te spovedeşti?
Poate primim acelaşi canon.
Mai ştii?
Lipsa de respect, prostie cat incape. chiar nu-l consiliaza nimeni pe partea de imagine? chiar atita prostie, ura? era un prilej excelent sa dea niste replici inteligente, de bun simt, chiar si cu glume, da nu de genul ce a scos pe gura. De unde nu-i nici Dumnezeu nu cere… poate ar fi bine sa nu mai cerem nici noi nimic de la el, sa-l lasam in durerile lui. sau in sanatatea lui…
De cso pe 2 March 2010 la 23:13 (#)Domnul Basescu nu este interesat de noi , asta este dovedit din toate diciziile si afirmatiile . Pe noi de ce ne-ar interesa de dansul ?
De Mihnea(http://mihnea-95.blogspot.com) pe 2 March 2010 la 23:19 (#)@ cati
De SuKaRiT pe 3 March 2010 la 05:11 (#)Adaugă Comentariu!