Cazul Voicu: statul de drepti si de spaga
De: Victor Ciutacu - Categoria: Caruta cu deontologi,Ce-mi provoaca scarba- Lumea relevata de stenogramele publicate de Hotnews (lovitura de presa, desi intuiesc lesne sursa, orice s-ar spune) e pestilentiala. Avem in fata ochilor o amestecatura de politicieni, oameni de afaceri si judecatori care convietuiesc intr-un melanj gretos pe principiul “o mana spala pe alta si amandoua obrazul”. Evident, lipsesc procurorii, ca ei sunt pe partea corecta a cazului, nu-i asa? De parca NUP-urile pe care se falea ca le produce generalu’ pesedist le scria fata de la debit. (UPDATE: A apărut şi episodul 2, altă greaţă ininteligibilă cu miliţieni şi imobiliari)
- Asa functioneaza, de la Revolutie incoa’, poreclitul stat de drept, asa s-au facut si s-au conservat o sumedenie de mari averi, asa s-au pronuntat (si se pronunta) o multime de sentinte judecatoresti strambe, asa s-au santajat (si se santajeaza) oameni, asa s-au cladit grupuri de influenta, de interese si de puterea in mediul politico-economic romanesc. Doar ca unii ne iau de prosti si mimeaza cu talent surprinderea si naivitatea.
- Dupa tam-tam-ul de presa pe tema “retelei mafiote Voicu”, mai exista vreun senator care sa aiba curajul sa-si asume responsabilitatea de a sustine in plen inoportunitatea si injustetea unei decizii politice privind arestarea omului negru? Am serioase indoieli. Apropo, daca exista la dosar probe incontestabile privind activitatea mafiota a grupului care l-ar avea in centrul sau pe senatorul pesedist si acesta chiar e un pericol social, raspunde cineva pentru ca, ani de zile, acuzatul de azi a tras sfori in libertate, iar politicul, sistemul de justitie si cel al serviciilor secrete au conlucrat de minune la mutilarea unor destine si parvenirea frauduloasa a gastilor? Da, stiu, vine reforma statului si ne scoala din boala…
- Cu exceptia lu’ Badea, nimeni nu scoate o vorba ca s-au postat, la momentul oportun, fix in locul unde isi depunde traditional DNA icrele (“cazul Remes” va mai spune ceva?), fisiere si scripturi dintr-un dosar nefinalizat, deci deocamdata secret, pe care pedelistii se jeleau ca-l tine Geoana sub cheie.
- Voicu (pe care, har Domnului, m-a ferit Dumnezeu sa-l intalnesc vreodata) e exemplul tipic al reusitei postrevolutionare: alunecos, aproximativ, descurcaret, megaloman, amenintator. Si are o gandire tipic militieneasca. Numai ca obiectul marii manevre, procesul intentat de Casuneanu statului si aflat pe rolul instantei supreme, a fost “solutionat” fix invers decat s-a negociat/platit.
- Personajele care apar sunt selectate profesional. Orban are o imagine consacrata de chefliu, iar accidentul lui e notoriu (apropo, avem vreo stenograma a interventiei lui Voicu in acest caz?). Geoana-i daunatorul care trebuie ras de la sefia Senatului. Pe fruntea lui Casuneanu scrie din istorie Basescu (autorizatii de transport, casa-n Baneasa, Mercedes, dosar de spalare a banilor). Alaturarea lui de Vanghelie si Mazare (al mic, da’ nu mai conteaza), simboluri ale raului in campania electorala, este magistrala din punct de vedere al actiunii de imagine. Costiniu e sotul guralivei si protestatarei judecatoare omonime. Oprea si Ontanu sunt, de data recenta, de partea corecta a liniei de demarcatie politica. Deci postura de prezumtive victime ale lui Voicu (viitor posesor de dosare penale, respectiv arestat) e de-a dreptul emotionanta pentru constructia viitorului partid politic al independentilor. Isi mai aminteste azi cineva despre povestita stenograma pesedista din perioada 2001- 2004 in care Oprea-i cerea lui Nastase, la fel de abuziv, acceptul de a-l aresta pe Basescu? Mai lipsesc rusii, mogulii, minerii si Iliescu.
P.S. Nu strigati dupa diacrtice. Am schimbat laptopul si n-am.

182 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Se face dreptate dar bob cu bob. Tara e infestata de cele 1,4 milioane de cercetati dar de luat ii luam binisor pe cine trebuie si cu cat mai mult tambalau. Imi spune si mie cineva de la deneau ce cautau ciracii lor la Nastase prin 2005 in fiecare seara pe la 7 cu fel de fel de aparate asa ca sa vada poporul? Vax. Spectacol ieftin pentru poporul suveran. Prosti da multi cum zicea Lapusneanu.
De gicacontra pe 19 March 2010 la 10:18 (#)Da cu Anghel de la Baia-Mare ce-au avut de-mpartit? Ca prea e imediat dupa povestea cu Voicu, Solomon, etc. Nu se leaga? Fereasca Dumnezeu ce lovitura de teatru, ce punere in scena, ce regizor!!!
De Codruta Filip pe 19 March 2010 la 10:29 (#)Maitre,
Poate nu stii, dar locuiesti exact in colegiul unde distinsul domn Voicu este senator… Ales senator bineinteles la recomandarea vajnicului Marean.
Sa ne traiasca mareanii printre care locuim
!
In alta ordine de idei, nu cred ca taman acum te-ai dezvirginat (mental vorbind) la capitolul coruptie in Romania…
Chiar daca nu se scrie, chiar daca nu se dovedeste, toata lumea stie ( nu, nu ca Borcea-i meserie) ca marii bosi din tara asta s-au scos din cacao fiecare in felul lui: cu o spaguta, cu o vorba, cu o limba.
Partea mai misto ( citeste nasoala) e ca sistemul s-a perfectionat in timp…
Cand ne uitam noi la La Piovra, Tano Caridi si Aciduzzu credeam ca sunt basme…. Voila ca nu-s !
Mai ales intr-o tara unde locuitorul vomeaza dupa cum recomanda Marean, etc, etc.
Sa ne traiasca demnitarii, coane Victore ! Ca noi avem tot mai putine sanse.
Ps. Mi-ai stricat tot week-end-ul… Te rog eu baga vinerea ceva mai subtire, de vara…
De biciclistul pe 19 March 2010 la 10:40 (#)EU cred ca dosarul voicu e pt ,,stupid people,,. daca treaba ar fi oabla AR TREBUI SA MAI VEDEM SI *VEDETE* P D L ca astia n-or fi toti INGERI in imperiul lui Zeus ! o fi asta singurul zmeu sau e un ,,ajutor,, dezinteresat pt driblarea lui Geoana si un,,goooool,, in poarta lui (Radu) Mazare ?
De ion pe 19 March 2010 la 10:44 (#)Cu cât ies la iveală mai multe elemente din dosarele Voicu si Patriciu, cu cât mafia capătă chipuri şi nume, cu atât realizez că nu mai avem nicio şansă să ne salvăm, ca naţie. Corupţia, atât de profundă, va avea pentru spiritul românesc acelaşi efect pe care l-au avut bolile europenilor printre popoarele lumii noi.
De aura pe 19 March 2010 la 10:46 (#)o manipulare imensa, un jigodism fara seaman. stenogramele nu sunt probe. candva ma simteam jignit ca astia care ne conduc ni se adreseaza ca unor prosti. de fapt ei se adreseza majoritatii, celor care i-au votat. totul se face in plan mediatic. prostii vor fi multumiti inca odata pentru telejustitie in timp ca se bat la intrarea supermarketului pentru bormasini, oamneii astia nu vor face puscarie , cel mult un arest preventiv, ei trebuie distrusi ca persoane publice. nici macar nu s-au obosit sa construiasca un caz adevarat exact ca in cazul Remes. cel care selectat ce sa ne dea public si ce nu a stiut ce afacut ca sa cada totul pe adversarii lui basescu. il urasc visceral pe basescu pentru ce face si pentru cum transforma incet incet tara asta. istoria e ciclica si tot acest mecanism se va intoarce impotriva lui.
De mojicu' pe 19 March 2010 la 10:47 (#)mojicule, sa nu ne termine cutremurul inainte de basescu. nu uita ca mai are inca 4 ani si nu stiu daca va mai putea fi,, bagat in seama,, ca voicu. ce zici de parerea mea?
De ion pe 19 March 2010 la 10:54 (#)ne vindecam? nu prea cred. dam cu alifie o bubita si cand colo noi avem cancer. fara indoiala personajul e sinistru si chiar merita ce i se intampla. problema e ca i se intampla prea tarziu.
De liviu pe 19 March 2010 la 11:00 (#)din nefericire sunt multi voicu liberi si care isi vad nestingheriti de “treaba”.
rectific; BOCul in locul cutremurului
De ion 2 pe 19 March 2010 la 11:01 (#)@biciclistul: nu stiam ca i se duce colegiul pana la mine. ba chiar am impresia ca nu. altfel, daca-i Marean primar ales democratic, nu vad de ce n-ar fi Voicu senator
De Victor Ciutacu pe 19 March 2010 la 11:04 (#)Toti stiam ce se intampla . Ei (politicienii) stiu si ei ce se intampla . “Institutiile statului de drept” (folosesc ghilimele ca nu pot proceda altfel) ne-au aburit de 20 de ani cu lipsa de probe , cu “judecatorul e suveran in decizii” , cu amanunte procedurale (pe care statul nostru de drept le considera sacrosancte , mult mai importante decat fondul “cestiunii”) . Cand nimic nu mai functioneaza apare cate un alt subiect important care ne distrage atentia – o diversiune , la care sunt maestrii . Ne este insultata inteligenta zi de zi si ne enervam degeaba . Norocul lor este ca celor mai multi nu au cum sa le insulte inteligenta – acestia ii voteaza cu voiosie . Eu nu pot sa cred ca acest Voicu e senator – nu pot sa cred . Uitati-va la el . In sfarsit …
PS Tot nu am aflat de unde a avut Ioana Basescu bani pentru penthouse . As vrea sa nu uitati subiectul si sa puneti intrebarea asta cand le e lumea mai draga (de pilda azi – cand jubileaza ca pisica moarta e la PSD) . Nici de afacerile fratelui Mircea nu am fost lamuriti .
De Adi pe 19 March 2010 la 11:13 (#)Eu nu inteleg indignarea oamenilor fata de acest caz. Momentan e doar circ mediatic. Daca procurorii au administrat corect acest dosat o sa le dea si condamnare celor implicati. Totusi eu cred ca o sa se musamalizeze cazul asta pentru ca e prea multa lume “buna” implicata.
De bcd pe 19 March 2010 la 11:25 (#)Pe ciclicitatea istoriei politice se bazeaza evolutia spre mai bine a unei societati corupte. Problema la noi este ca “ei” stiu ca pot sa amane dosarele pana cand ajung ei la putere ca sa le inchida (vezi “Flota” lu Basescu – a facut ce a facut si cand a ajuns la putere s-a rezolvat problema, vezi cazul Nastase – se tot amana si o sa se amane pana o sa ajunga psd-ul la putere). Dupa ce o sa se mai imbunatateasca sistemul juridic din Romania astfel incat un dosar mare sa nu stea mai mult de 2-3 ani in cercetare si judecare atunci o sa inceapa schimbarea. Nu vor mai fi partide/grupari la putere mai mult de 1 ciclu electoral la rand si cand unii sunt la putere altii vor intra la puscarie. In felul asta in 10-15-20 de ani o sa se curete cat de cat tara asta. “Jmecherii” adevarati oricum nu or sa cada pentru ca ei au legaturi foarte puternice in toate partidele dar oricat de jmecheri ar fi ei politicienilor or sa le fie frica sa le dea prea multi bani pentru lucrari/servicii publice fara sa si faca ceva.
Non-politicienii (procurori, judecatori, sri/sie, politisti, etc) sunt cei mai “alunecosi” oameni din sistem … ei fac dosare tot timpul dar le scot pe alea pe care le doreste puterea actuala. Eu sunt convins ca DNA-ul are dosare la fel de grele cu pdl-ul dar o sa le dea cand o sa cada pdl/basescu de la putere. Am auzit o poveste in care un nene si-a facut o intrare la un procuror ca sa un NUP printr-un politician si procururul i-a spus: de ce nu ai venit direct la noi ca ala vine, sta 4 ani si pleaca … dar noi sunt tot timpu aici.
In cazul Voicu pe nu m-a impresionat prea mult discutiile si “caracatita” formata pentru ca sunt convins ca in toata lumea se intampla chestii de genu asta. Pe mine m-a frapat faptul ca ei zic ceva de genu: “aia nu au vrut banii nostrii si au luat banii din partea ailalta dar lasa ca ii vede Dumnezeu si ii pedepseste”. Ei cred ca tarie ca ceea ce fac ei este corect si moral, sistemul lor de valori se bazeaza pe mita, coruptie, santaj (si sunt convins ca sunt in toate partidele politice oameni de genu asta).
Problema tarii noastre in momentul de fata este ca pdl-ul este acum in pozitia in care era psd-ul in 2004 cu 2 diferente: 1- la psd mana de fier era la guvern iar la pdl e la cotroceni, 2 – pdl-ul a mai castigat un mandat.
Am intrat de curiozitate sa vad daca incerci sa-i scoti cu basma curata. Nu m-am inselat. Campania “Jos Basescu!” continua si nimeni nu-si pune problema cum ar fi aratat Ro, daca ar fi castigat Geoana. Bleah!
De aitistul pe 19 March 2010 la 11:27 (#)Praf in ochi ? Diversiune ? Blabla uri exirate de care ne-am plictisit ? Stenograme pe net, dar fara condamnari ? Praf in ochi ??!?!!
De Senatorul melcilor pe 19 March 2010 la 11:27 (#)NU! JUSTITIE tataaa !!
Parerea mea este ca vrajeala asta cu Voicu e iar o diversiune pentru prosti , in primul rind ca s-au publicat in presa stenogramele ca sa li se umfle venele la git prostilor de indignare si in al doile rind pentru ca toti din parlament si toti cei cu bani si-au aranjat zarurile sa pice 6-6 cu ajutorul cuiva care cunoaste pe cineva si are intrare la cine trebuie.
De slashback pe 19 March 2010 la 11:38 (#)Betivanu arunca acuma in stanga si dreapta cu arestari, asta pana vine raportul pe justitie …nu va faceti iluzii. Singurul care ramane inchis e Anghel de la Baia Mare. Singura lui vina fiind apartenenta (loiala) la PNL.
In alta ordine de idei, ce e cu farsa “nu am stiut ce votez” (“oh, chiar am votat pentru?” “ai de labuta mea ca o votat gresit!” )a opozitiei legat de OUG piticului in care cere dreptul de a schimba legile dupa bunului lui plac?
De SimP pe 19 March 2010 la 11:43 (#)Nu-i cred . Imi miroase a “targ”… ceva de genul :da-mi OUG si-ti las scaunu’ al mare de la senat?
Off ce nu ma doare ca-l aresteaza pe Voicu, pe altul, pe altul.De fapt ma doare ca ma dau astia afara din serviciu.Ma doare ca vine Pastele si preturile explodeaza.Ma doare ca a coborat politicul pana la nivel de sef formatie de lucru.Ma doare ca toti sefii astia politruci sunt expresia clara a incompetentei.
De silviu854 pe 19 March 2010 la 11:53 (#)Asta ma doare Victore.Sindicatele se fac ca lupta,administratia mimeaza negocierea,guvernantii mimeaza guvernarea.
PS .Inca astept sa-l inviti in fiecare seara pe Base la Vorbe Grele.
shmekerii,hotii,mafiotii,criminalii,ticalosii,politicienii e binecuvantati de la D-zeu. ati vazut ca sunt foarte credinciosi &-L pomenesc foarte des pe D-zeu. ei s-a nascut in locul potrivit,cum spune cantecu’. adica s-a nascut in tara asta de 2 bani c-un popor pe masura. noi,fraierii & nevolnicii,nu ne-am nascut in locu’ potrivit. se pare ca suntem blestemati. …
De cristu pe 19 March 2010 la 12:03 (#)Urmatoarele cuvinte rostite de Catalin Voicu mai ca intra in sfera panseului, doar ca ele nu apartin vreunui mare ganditor, ci unui “mafiot”:
De I.I. pe 19 March 2010 la 12:22 (#)“Un om ti-e loial, daca are un motiv”, si daca omul uita cumva de ‘motiv’ atunci ii fluturi “cate o hartie, din trecutu’ lui” si revine la matca.
Pun si eu intrebarea de la Hotnews:”Are Catalin Voicu toata Romania in mana?”. Pacat ca nu sunt la Bucuresti sa particip la dezbatere.
marfa stenograma…
hai sa fac si eu una
Udrea su s-a[... neinteligibil] si am vorbit cu Monica Iacob Ridzi in campanie. Ne-a ajutat
sa [...neinteligibil]
Nu am vorbit eu cu primul ministru la telefon de oulale lui Nastase in 2009? Cine a sarit [...neinteligibil]..
Megapower a fost afacere buna. Nu stiu ca si-a tras [...neinteligibil]… e baietzas Berceanu. Are firma aia cu care face reparatii la Metrorex.
Vezi ca sta Ciutacu cu ochiu geana pe parlamentari in special pe [...neinteligibil].
Nu stiu ce o sa scoata… EBa a iesit ca a sarit cu gura Emil Boc sa dea bani in campanie [...neinteligibil]
========
De McGogoo pe 19 March 2010 la 12:23 (#)Un fleac. L-au linsat pe Voicu.
@aitistul: esti realmente tampit. n-ai priceput nimic dintr-un text cat se poate de clar. iar eu trecucatori din romana-n romana nu angajez.
De Victor Ciutacu pe 19 March 2010 la 12:24 (#)Ii vor da verde la arest,il vor tavali..frectie…comprese apoi vor lua pixul in mana si vor spune bogdaproste ca au mai aburit-o o luna- doua scapand de marea tema:
SITUATIA ECONOMICA.GUVERNAREA LUI HAOS SUB MARELE NAS DE LA COTROCENI.EPURAREA TUTUROR CARE PAPA IMPOTRIVA.
In stenograme de fapt sunt niste baieti care “vorbeste”.
Nu e “fapte” si “flagrante”.
Nu e astea-avem Nimic.
Dar prost de rand ce sunt ma intreb unde sunt dosarele lui:
Videanu,Blaga,Berceanu,Sulfina Barbu & Silvian Ionescu,Liviu Negoita & Carmen Negoita,Albu,Pirpiliu & Brother,Udrea vs Ritzi,Agramatele lui Tata vs Banutii de Apartamente si Campanie.
Unde?
*pana la ora la care scriu nu au aparut pe tv vidanjele de serviciu Hoara si Urban.
De markuss pe 19 March 2010 la 12:41 (#)Mai e o speranta..
Rugaminte: nu le mai permite agramatilor sa-si vada comentariile aici.
De markuss pe 19 March 2010 la 12:44 (#)Macar aici putem citi ceva in romaneste.Cat ai sa mai poti si tu.
Bafta si sanatate.
Ura care-ti intuneca ratiunea!
D-le Ciutacu, din articolul dvs. lipsesc exact “vorbele grele”. Sunt de acord ca stenogramele au aparut exact cand trebuie, desi nu stiu daca in final aparitia lor in presa nu ii va servi chiar lui Voicu (pentru ca ele nu mai pot fi folosite ca proba in instanta). Pe de alta parte insa nu pot sa nu remarc cum incerci, in finalul articolului, sa ii speli imaginea prietenului tau Ludovic Orban si sa creezi ideea unui complot mai amplu care ii are ca tinta pe Geona, Vanghelie, Mazare iar pe de alta parte consideri ca acelasi complot isi propune sa creeze imagine pozitiva inca nenascutului partid care totusi deja exista.
De alexandru pe 19 March 2010 la 12:46 (#)In concluzie as spune ca tu, orbit de ura viscerala fata de Basescu si PDL, nu vei putea fi niciodata in totalitate obiectiv ci doar pe jumatate asa cum este si acest articol.
Si in afara topicului: ma pufneste rasul de fiecare data cand imi amintesc infatuarea si aroganta cu care ai tinut sa punctezi, in noaptea alegerilor, atunci cand Crin Antonescu venise la voi in platou sa anunte victoria lui Geoana, ca victoria lui Geoana vi se datoreaza si voua, antenistilor. Personal consider ca victoria lui Basescu vi se datoreaza voua: tie, lui Stan, Badea si Gadea. L-ati transformat intr-o victima chinuita de niste bolnavi psihici.
Mai adaugă la Mercedes, autorizaţii de transport, pământ în Băneasa şi ceva afaceri cu fier vechi din vagoane noi de marfă de la CFR, precum şi praf de îngheţată la preţ sub preţul de fabricaţie.
De Constantin Gheorghe pe 19 March 2010 la 12:51 (#)…ca intr-un banc prost, plictisit de faptul ca iepurasul tot iesea in calea ursului si ii dadea acestuia ocazia sa-l “varzuiasca”, asa si noi, cei care ne lamentam acum.
De VirtualKid pe 19 March 2010 la 12:52 (#)avem ceea ce meritam!
si cei care au votat cu mana pe grebla, si cei care au fugit la sectia de votare dintre doua pahare de “pufoaica”, darmai ales cei care nu au votat.
de multe ori imi spun ca daca as putea, poate ca as face mai ceva decat ei…
si ma intorc la ale mele!
@alexandru: ma lasa rece atat parerile tale despre rolul nostruin victoria lui Basescu, cat si inchipuirile ca n-as mai putea de grija lui Orban. orice om logic pricepe ca faptul ca Voicu s-a laudat ca l-a scos pe Orban din cacat nu e si echivalent cu certitudinea rezolvarii cazului pe aceasta cale. si Basescu s-a laudat ca l-a primit acasa pe Orban, venit sa-i ceara ajutorul in acelasi dosar. cand vad si niste probe, discut.
De Victor Ciutacu pe 19 March 2010 la 13:02 (#)Daca vrei diacritice, pe Windows XP procedezi asa:
De Cezar pe 19 March 2010 la 13:03 (#)Control panel – Regional and language options – (tab-ul) Languages – Details – Add: Romanian / Romanian – OK
Orice om care n-are rahat in loc de creier a simtit duhoarea de multi, multi ani. Dar nu lor li se adreseaza Basescu acum, ci entitatilor de tipul @aitistul, in cazul in care, cu foamea-n vintre, ar fi inceput sa se indoiasca de votul pe care i l-au dat. Concluzia trebuie sa fie una singura: oricat am patimi acum, e nimica toata pe langa iadul care s-ar fi dezlantuit cu Geoana presedinte.
De sierra pe 19 March 2010 la 13:19 (#)Doamne ce fete au astea….numai fete care exprima cinste si incredere….si astea sunt primari, senatori si alte cele..si sunt alesi ….
De Loredana Costina pe 19 March 2010 la 13:22 (#)putem fi lucizi cand judecam ? pai omu’ asta ne spune ca el isi incorda muschii si punea osu’ la treaba sa rezolve un caz/cazuri in care dreptatea era siluita in justitie, cu alte cuvinte el indrepta abuzurile din justitie ! conform lui, casuneanu murea cu dreptatea in brate si el era ingerul salvator care lupta cu caracatia din justitie (aservita stim noi cui). “ASTA E TARA LU BASESCU” . pai despre ce naiba discutam? daca inregistrarile sunt legale si apare informatia ca o judecatoare “a luat argintii” asta insemnand ca (scz cacofonia) Casuneanu a fost dezavantajat, ce naiba a pazit DNA-ul, noua securitate a lui basescu? De ce nu s-au bagat si peste judecatoarea mituita?
De WickerMan pe 19 March 2010 la 13:23 (#)nu va dau ordine d-le Ciutacu, dar data viitoare cand mai apare “autistu”
dati-i banned la nume la IP si la adresa de email. Sa mearga pe blogul lui udrea acolo pupatul undeva e la liber
De WickerMan pe 19 March 2010 la 13:28 (#)motto:
De don Pedro pe 19 March 2010 la 13:46 (#)“CA ASA VREAU EU”
Boc se comporta ca si stapanul sau. Cine se mai indoieste de natura acestui regim politic?
Raspunsul “Ca asa vreau eu” spune absolut totul. Este marca inregistrata a puterii actuale. Nu asa au procedat in permanenta stimabilii guvernanti? Absolut totul se subscrie acestei expresii: “Ca asa vreau eu”
Baesescu a imprimat o directie (spre dictatura) politicii sale, iar toti acolitii sai procedeaza in consecinta.
De la siluirea Constitutiei si pana la batjocorirea tuturor reperelor specifice unui stat democratic nu asistam decat la acelasi de acum devenit reprezentativ…
… “CA ASA VREAU EU”
na,ca pana acum furam nitel fecioare si nu stiuram ca astia se spala unii pe altii,dar de ce ii vedem numai pe unii?unde-s si celalalti?ca pare ca ministrii astui guvern sunt cam multi in”top 300″ si nici nu sunt primii descalecatori care decoperira”apa calda”si in tot acest rahat unde-i”JUSTITIA IMPARTIALA,VIRGINA AIA CU BALANTA”ca aia spunea despre unul ca-i vinovat si nu”televiziunea poporului”
De du pe 19 March 2010 la 13:49 (#)d-le Ciutacu, avand in vedere vizibilitatea de care va bucurati, m-am gandit ca nu ar strica daca postez pe blogul dvs. urmatoril apel:
De don Pedro pe 19 March 2010 la 13:53 (#)***
APEL CATRE PUTEREA JUDECATOREASACA!
Nu permiteti inscrierea acestui partid “al independentilor” la tribunal.
Daca se infiinteaza partidul acesta si trece de inscrierea la judecatorie, atunci devine partid parlamentar printro uriasa frauda, nefiind validat si legitimat prin alegeri legislative.
Ar trebui ca judecatorii daca sunt intradevar independenti, ceea ce ma cam indoiesc, sa respinga inscrierea acestui partid si sa-l trimita in afara Parlamentului pana la urmatoarele alegeri si abia dupa aceea, daca va fi ales sa intre in Parlament.
Nu este admisibil ca un partid politic sa devina partid parlamentar altfel decat printrun proces electoral.
Daca totusi acest lucru se va intampla, precedentul creeat astfel va deschide calea oricarui tip de abuz la adresa si asa inexistentei democratii politice in Romania.
ps.urmatoarea data cand voi vorbii cu mamaia am sa ma controlez nu de alta dar stiu eu…..uitasi cum este sa nu mai poti vorbi liber,dar cum am stiut odata,sigur imi aduc aminte
De du pe 19 March 2010 la 14:00 (#)Sunt anii de plumb ai Romaniei, dar mai putin violenti decat cei din Italia anilor ’70.
De Adolf Visarionovici Basescu pe 19 March 2010 la 14:06 (#)eu zic că lipseşte din ecuaţie omul cu mister abstract de la procesul , execuţia şi îngropăciunea ceauşeştilor Gelu Voican Voiculescu;
nu i ciudat că avem o a 2 a elenă la cabinetul 2?
ce ciudat, ce ciudat, uite cum rimează marinar cu pantofar?
ce ciudat ce ciudat, uite cum din această lehamite de metehnire naţională emană cel mai înpământenit consens la nivel relaţional al “clasei politice” şi anume şantajul acreditat prin dosariade
peste o românie săvârşită portocaliu s a pus scutul flăcării violet iar tot poporul este pus în deja vue; acei care îl refuză sunt acuzaţi fie de mogulie, fie de duşmănie dar mai ales de reacţionarism
trăiască, să trăiască, cel mai iubit marinar al ţării
De Fanu pe 19 March 2010 la 14:09 (#)vrajeala totala…o mana spala pe alta si amandoua obrazul , o sa vedeti ! Victore ce faceti cu galatenii urmatorul meci ?
De EDY pe 19 March 2010 la 14:10 (#)vroiam sa zic dosarul nu obrazul
De EDY pe 19 March 2010 la 14:10 (#)Pe mine nu m-a surprins nimic mai mult decat … un anume amatorism al lui Voicu.
Mi-ar placea tare sa aud si cateva inregistrari cu Blaga si cu Udrea. Cred ca am avea surpriza sa constatam ca totusi PD-Lul are si profesionisti adevarati.
In rest, se poate remarca inovatia adusa in lumea filmului de catre Departamentul de Negative Advertising și Știri Fierbinți: crearea scenariului funcție de castingul comandat.
De FuXi pe 19 March 2010 la 14:11 (#)In urma cu vreo 3 saptamani am avut o treaba la Finante . Aveam nevoie de o hartie si l-am sunat pe un prieten , comisar la Garda Financiara , sa vorbeasca el pe acolo sa se intereseze ce hartii sa aduc pentru documentul acela . Mai intai , cand l-am sunat , mi-a zis ca e foarte ocupat , sa-l caut deseara acasa . Am facut-o . Cand am ajuns a luat telefoanele mobile (al meu si al lui) si le-a pus intr-o alta camera . Apoi a marit sonorul televizorului . Mi-a spus conspirativ ca s-ar putea sa fie urmarit . “Ma , da’ eu nu te rog altceva decat sa pui o intrebare pentru mine – ma gandesc ca tie iti vor da mai usor informatiile . Nu e un favor , nu e nimic ilegal , ce-ti veni ?” . A inceput sa ma descoasa : la ce-mi trebuie hartia (o chestie banala) … Imi venea sa renunt . In cele din urma mi-a zis , cu aerul ca-mi face o mare favoare , ca merge sa intrebe . Mi-am amintit acum de chestia asta , dar stiu ca atunci m-am cutremurat : in ce dracu’ de tara traiesc ?
De Adi pe 19 March 2010 la 14:26 (#)@markuss: agramatii e la putere.&-n opozitie. & ne prosteste pe noi. & e plini de succesuri,accesuri,permisuri etc. agramatii nu scrie aici. & agramatii crede sincer in D-zeu. de-aia ei ne conduce pe noi & ne prosteste-n continuare.
De cristu pe 19 March 2010 la 14:33 (#)Scuze Victor, dar…
Se pare ca jurnalistul Mile Carpenisan este in coma si are nevoie urgenta de sange.
Timisorenii sunt rugati pe sa doneze sange pentru Mile Carpenisan.
Mile Carpensian ar fi suferit un blocaj renal si a intrat in soc septic. El are nevoie de sange din grupa A2 pozitiv. Starea sa este foarte grava si este netransportabil dar medicii din Timisoara incearca sa-l stabilizeze.
Mile Carpenisan a ajuns in aceasta stare din cauza unui furuncul de 30 de centimetri lungime si 4 centimetri diametru, au declarat pentru Ziare.com surse apropiate familiei.
De PANEM ET CIRCENSES pe 19 March 2010 la 14:39 (#)& era sa uit.(scuze!) am observat ca securistii,adica astia care asculta telefoanele,e tot agramati k sefii lor. ma-ntreb de ce…sa fie doar o coincidenta? in tara noastra oribila,sinistra & de 2 bani nu prea e loc de coincidente.
De cristu pe 19 March 2010 la 14:45 (#)@PANEM ET CIRCENSES: am postat demult pe site-ul ziarului, iar Antena a facut eforturi sa-l sprijine. nu se da nimic pe tv fiindca tatal lui nu stie.
De Victor Ciutacu pe 19 March 2010 la 14:48 (#)In toti acesti 20 ani, omul simplu care a avut o problemă in justitie si nenorocul să se bată cu o mafie de “politicieni, oameni de afaceri, judecatori”, eu adaug si notari numai sufletul lui stie cum a murit cu dreptatea prin tribunale. Pur si simplu iti râd in fata… ei au painea si cutitul… si “te fac” ca pe prosti… indiferent de partid, toti s-au amestecat intr-un ghiveci de bani si influente iar acum cand cascavalul s-a subtiat se dau “in gat”. Parca noi n-am sti ca toti sunt o apa si un pamant…
De e.nichifor pe 19 March 2010 la 14:57 (#)Iarta-ma Victor, dar aproape toate posturile TV au dat stirea…
Oricum, e o zi neagra pentru jurnalismul din Romania. Un om atat de dedicat, vertical, care si-a aparat principiile, care sa nu fie rapus de croati, irakieni, serviciile prezidentiale sau marsaviile “apropiatilor”, sa moara din cauza unei infectii nedescoperite la timp…
Povestea lui trebuie sa ne faca sa reflectam, macar pentru cateva clipe la ironia sortii…
Soarta bate filmul, Victor…
De PANEM ET CIRCENSES pe 19 March 2010 la 15:20 (#)[...] [...]
De A t-spea dosariada pe Trilema - Un blog de Mircea Popescu. pe 19 March 2010 la 15:28 (#)Ce lugubru este ca la 20 ani de la Revolutie sa auzim doar comenzi militaresti: “Drepti” si “Sa traiti, am inteles”. Ne lipsesc doar uniformele militare. Probabil, ca producatorii si politicienii nu au ajuns la intelegere privind materialul din care sa se confectioneze acestea.
De I.I. pe 19 March 2010 la 15:34 (#)“ti-a luat mogulu’ laptop nou ?” nu stiu daca a scris vreun fraier asta pe aici, dar este un subiect ce merita comentat de pupincuristii basescieni.
De Lee pe 19 March 2010 la 15:44 (#)Ce-am vazut aseară la TVR 1, Victore? Un premier cu pene de gâscan pe el care se transforma încet, încet din broscoiul împăratului în fratele guzganului rozaliu.
Dacă Ponta şi Antonescu se străduiau sa poarte o discutie eligibila pentru toată lumea, cu nişte discursuri mai mult decât civilizate, punctuale, dacă Moghior Bela o balmăjea pe o românească stricată neştiind care c-r să lingă fără ca celelalte dosuri să se simtă marginalizate, îngamfatul ăla de pitic “s-a cocoţat” deasupra tuturor şi s-a pi-at pe toţi. PE NOI TOŢI!
A dovedit pentru a nu ştiu câta oară cât de prost este. Şi nu folosesc adjectivul ca epitet ci ca un compliment şi nicidecum din suparare sau indignare, ci dintr-o dragoste … până la moarte!!! Din pacate pentru noi ca ţară şi popor, omu’ chiar e prost! Este cel mai tălâmp prim-ministru pe care l-am avut de când e România ţară. Nu-l duce capul decât la slugărie şi basta. Şi probabil că asta este principala calitate ca să fi premierul potrivit pentru fudulia preşedintelui.
Ce şi-o fi zis Băse. Daca io-s urât, ala macar prost sa fie! Şi iacătă, dorinţa-i fu’ îndeplinită. Are marioneta perfectă, fără creier, fără scrupule, cu talent nazist nativ, în permanenţă dornic să ne execute, oriunde, oricând sau oricâţi am fi, doar ca să-i producă stăpânului prezidenţial o ejaculare în plus!
Scuze tonul, dar crede-ma, m-am cenzurat cat am putut. Daca nu-l dai.. nu-l dai! Te inteleg. Nici eu nu l-as da!
De PANEM ET CIRCENSES pe 19 March 2010 la 15:55 (#)Tocmai am citit ca Mile de la Timisoara e in coma si are nevoie de sange grupa A2. A fost colegul vostru. Un apel de 20 de secunde facut pe post poate i-ar salva viata. Eu am A2 si as dona, dar sunt la Braila si in mod cert e o chestiune de timp. Pana ar ajunge sangele meu la Timiosara dureaza. Iarta-ma ca ti-am scris , dar cred ca esti o persoana care nu poate trece indiferenta peste aceasta drama. Am mai trimis mail lui Moise care intra in direct in cateva minute si Danei Grecu. Poti interveni si tu?
De aura pe 19 March 2010 la 16:03 (#)“Astfel, senatorul PSD Voicu, în calitate de avocat, a semnat şi înregistrat un contract prin care îi acorda asistenţă şi consultanţă juridică lui Marius Locic, contract în valoare de 119.000 de lei, au declarat pentru NewsIn surse judiciare.”
De Sinzianna pe 19 March 2010 la 16:04 (#)119.000 lei imi pare mie sau e 100.000 lei + TVA? Si daca e asa, mai mult ca sigur s-a emis factura fiscala, inregistrata si raportata pentru care s-a platit TVA la bugetul statului
Stenogramele cu pricina – slabe sperante sa fie probe in dosarul penal, degeaba e fum daca nu e foc – iar focul adica flagrantul nu e!
(Flagrant delict = infracțiune descoperită în momentul savârșirii ei sau înainte ca efectele ei să se fi consumat.)
Deci pana la urma ramanem la discreditarea senatorului Voicu (ca e PSD-ist) si a justitiei (ca e corupta si are salarii mari si pensii nesimtite).
Iar conu’ Voicu asa “alunecos, aproximativ, descurcaret, megaloman, amenintator. Si are o gandire tipic militieneasca” numai prost nu-mi pare. Poate sa-i cedeze nervii, ficatii, rinichii la racoare si sa dea drumul la alte lucrusoare necurate, dupa care e usor de incadrat in alte articole ale CP, de exemplu de la art. 394 – 410
Au văzut-o şi alţii, dar o mai spun şi eu: omul providenţial îi face un pic de curăţenie în grajd lui Victoraş! Aşa a ieşit, ce să-i faci. Oricum,asta aştepta şi Ponta, o mînă de ajutor, să scape de gloabele vangheliste!
De Adrian Teacă pe 19 March 2010 la 16:09 (#)@aura: are suficient sange la dispozitie, i-a facut rost Antena. plus un elicopter care-l asteapta in curtea spitalului, da’ nu e transportabil. acu’ e psihoza ca afla taica-sau si d’aia nu se da nimic pe post.
De Victor Ciutacu pe 19 March 2010 la 16:13 (#)Ne-a luat Aghiuță, gata !
De epsilon pe 19 March 2010 la 16:23 (#)Aveam o speranță copilărească, să ieșim toți în stradă, dar m-am dezumflat, s-a dus și asta, nu mai avem scăpare!
Victore, dacă folosește la ceva, eu am A2-negativ !
De epsilon pe 19 March 2010 la 16:27 (#)Sa-l ajute Dumnezeu sa treca cu bine peste incercarea asta.
De aura pe 19 March 2010 la 16:45 (#)Este o fotografie a societatii romanesti actuale. Sigura problema este ca regizorul a ales personaje de-o singura culoare. In realitate, si regizorul e parte a acestor “dezvaluiri”.
De Spiridus pe 19 March 2010 la 16:51 (#)Tragedia procurorului Panait nu poate fi uitată.Mai trăieşte femeia comisar Rodica Stănoiu-Pauker,cum era numită de magistraţi?Poate dormi liniştită noaptea,nu are coşmaruri,insomnii,vedenii?
De un nevotant al lui Băse pe 19 March 2010 la 17:20 (#)@biciclistul: senator in colegiul meu e Cati Andronescu, nu Voicu
De Victor Ciutacu pe 19 March 2010 la 17:30 (#)1). Si daca afla taica-su’, care-i baiul?! Situatia lui Mile Carpenisan e foarte grava, mi se pare. Eu cred ca bietul om ar fi trebuit avertizat, chiar inainte sa se ajunga aici, pentru a nu suferi un soc si mai mare. Stiu ca nu-i treaba mea, dar daca tot e liber la comentarii scriu si eu o parere. Va urez sanatate tuturor!
2). Tragedia in care se afla populatia rahatului asta de tara depaseste cu mult posibilitatile de exprimare (si de perceptie) ale omului comun. Asemenea episoade mai pot starni ilaritatea sau revolta unora deosebit de naivi, dar in nici un caz nu reprezinta ceva serios comparativ cu ororile care se petrec in tara. Sincer, eu sunt revoltat ca poate exista viata cu aparenta umana in asemenea conditii! Mai mult, sper sa se intample ceva care se puna capat grabnic acestei stari de fapt. ORICE. Este nedrept pentru intreaga Evolutie a vietii pe planeta Pamant ceea ce se petrece aici. Imaginile difuzate de Badea de la inaugurarea magazinului ala de bricolaj ma fac sa regret ca nu am talentul unui Hieronymus Bosch si/sau Salvador Dalí pentru a transpune intr-un tablou acest viol al ideii de umanitate! M-a umplut de scarba acea colectie de dihanii aparute parca din Insula doctorului Moreau extaziate si prosternate in perspectiva blagoslovirii lor cu diversi cacati din partea Sfintului Consumism… Populatie romaneasca, mi-e scarba de tine!
De muritor de foame pe 19 March 2010 la 17:31 (#)@muritor de foame: Mile are o familie. hai sa-i lasam pe ei sa decida.
De Victor Ciutacu pe 19 March 2010 la 17:35 (#)de la zi la zi oamenii sint din ce in ce mai orbi.nici macar pe timpul lui ceausescu nu exista atita diversiune si propaganda.asa cum ti am mai scris victor TRAIM IN TARA ORBILOR IN CARE CHIORUL NE CONDUCE.
De DRAGOS pe 19 March 2010 la 17:36 (#)Astept cu nerabdare aparitia stenogramelor discutiilor dintre Elena Udera si Traian Basescu, Traian Basescu si Boc, Adriean Videanu si toti ceilalti ministrii, Blaga si ….
De Theodora pe 19 March 2010 la 18:06 (#)O zi buna tuturor!
Cum indrazneste sa spuna cineva ceva in legatura cu cazul Voicu imediat se interpreteaza ca o imixtiune grosolana in “activitatea de cercetare penala”.
De I.I. pe 19 March 2010 la 18:07 (#)Vai, sa nu va atingeti cumva de procurori, aia care au albit-o si pe Udrea!
Documentul publicat de HotNems, in cazul Voicu, nu provine de la SENAT.
De Plano10 pe 19 March 2010 la 18:12 (#)Dovada au oferit-o singuri!
Trebuie sa te numesti Tapalaga ca sa faci o asemenea gafa!
Daca fila era de la Senat era ingaurita!
Sinistra doamnă Rodica Stănoiu îi hărţuia şi aresta pe magistraţi pe “prietenii politice” exclusiv de o anumită culoare.In trei cazuri de notorietate în judeţul în care locuiesc,aceştia au fost achitaţi în final de ICCJ iar CEDO a obligat statul român să le plătească daune morale considerabile.Respectivii magistraţi-dintre care şi un procuror,implicat în cazul Panait,au fost reintegraţi în activitate,ca urmare a achitării lor de către instanţa supremă,după mulţi ani în care au trebuit să suporte tot felul de umilinţe.I-a mai rămas acestei femei un dram de conştiinţă?
De juli pe 19 March 2010 la 18:15 (#)@ juli
Ai si tu o obsesie: o divinizezi pe Macovei.
Sunt tampiti toti aia care se bucura ca au acces la informatii de tip ”ce s-a vazut pe gaura cheii”, fara valoare deosebita – in afara hranirii curiozitatii tabloide sau obsesiilor POROASE.
Este mult mai grav ca se arunca in derizoriu faptul ca ascultarea convorbirilor a atins cote pe care Ceausescu ar fi invidios – dat fiind ca tehnica de pe vremea aia nu permitea asa anvergura a ascultarilor.
Sa fim intelesi, faptul ca excroci ca Voicu exista intre parlamentarii partidelor nu este imbucurator. FAPTUL CA HOT NEWS primeste documente intr-o campanie de justitie TV ESTE INSA SI ACESTA FOARTE GRAV.
De FuXi pe 19 March 2010 la 18:51 (#)De FuXi
De juli pe 19 March 2010 la 19:37 (#)Total greşită afirmaţia ta că aş diviniza-o pe Macovei.
A fost de aceeaşi calitate ca ministră a justiţiei ca şi Stănoiu.
A relata o realitate tragică nu înseamnă a face vreo comparaţie, a o prezenta pe una negativ pentru a da bine imaginii celeilalte.
Simpatiile politice te determină să faci acuzaţii nedrepte,să vorbeşti despre obsesii,divinizare şi alte enormităţi.Dintotdeauna te crezi aşa bine ştiutor?
Stenogramele astea sunt inca o biopsie care demonstreaza,fara dubii,cancerul PSD!
De Gineta pe 19 March 2010 la 19:44 (#)Un cancer care a dus tara spre metastaza.
De Voicu – consilier al lui Iliescu – ar trebui
discutat mai mult.E clar,acum,ce a consiliat
infractorul asta!
Numai cand ii vezi figura iti vine,vorba cuiva,
sa strangi poseta si portofelul la subrat!
Lipseşte din articolul Dvs. faptul că judecătorul Costiniu a negat autenticitatea stenogramelor. Acesta “nu se recunoaşte” în acestea deoarece susţine că “nu foloseşte, nici măcar în convorbirile telefonice un astfel de limbaj”.
De C. Bojan pe 19 March 2010 la 19:57 (#)Pe de altă parte, ăl mai deştept şi mai deontolog realizator, făuritoru’ de audienţe subunitare de labeunu, a desfiinţat, cu de la sinte putere, două persoane publice. Pe Varujan Vosganian, pentru că în urma dezvăluirilor făcute de ziarul “Curentul” s-a descoperit că ar fi ascuns 27 miliarde (de euro, probabil) din privatizări. Al doilea personaj este C. Voicu, evident. Pentru ambii realizatorul TV a făcut aceleaşi afirmaţii: va face tot ce-i stă în putere să-i scoată din viaţa publică (?). Nu ştiam că labeunu e vreo instanţă de judecată şi că oamenii bănuiţi de vreo infracţiune sunt automat vinovaţi. Sau sunt vinovaţi doar “ceilalţi”…
Eu nu cred in justitie televizata,scandalul asta e menit sa ascunda crizele de isterie ale lui Boc si pumnul in masa in fata sindicalistilor.Deci:”Baieti,dati drumul pe piata la material ,ca iar face crize Boculet!”
De Irina pe 19 March 2010 la 19:59 (#)Cei mai mari moguli si mafioti se afla in fruntea conducerii tarii cei care incearca zi de zi sa ne prosteasca dar nu au spor.
De Muresan Eugenia pe 19 March 2010 la 20:32 (#)Ganditi-va ce s-ar fi intamplat daca era ministru! (Vineri, 19 martie 2010, 16:00)
Marian [anonim] i-a raspuns lui cristi
Daca alianta PSD-PNL castigau prezidentialele Romania era pierduta pentru totdeauna in mana mafiotilor securisti! Pur si simplu am scapat ca prin urechile acului de o mare nenorocire. Geoana, Antonescu si Ponta ar trebui sa explice romanilor ce fel de sistem aveau de gand sa instaureze in Romania, cu acest Voicu ca Ministriul de Interne. Acest om era pregatit de alianta PSD-PNL pentru a opri dosarele lui Patriciu, Nastase, Vantu, Voiculescu, Mazare, Fenechiu si a altora din justitie. Asta e adevarul! Aceste partide trebuie sa iasa de pe scena politicii romanesti pentru ce aveau de gand sa faca Romaniei!!!
asa sa ”ne radem si sa ne simtem bine” mai sus este un comentariu portocaliu de pe hotnews,singura mea curiozitate este cu ce detergent is spalati astia pe creier ,cat de cretin trebuia sa fii sa nu poti gandi tu pt tine si sa dai copy paste la gandirea altora ,incepe sa ma sperie tara asta si am doar 25 de ani
(
De noivsei pe 19 March 2010 la 21:09 (#)si daca justitia il gaseste nevinovat[ca l-am auzit pe melescanu spunand ca daca dosarul ar fii beton nu le-ar convenii sa iasa fituici din el]cine dracu ii plateste daune parca statul roman este blestemat sa plateasca daune,numai lui patriciu cat i-au platit si la mai cati altii
De du pe 19 March 2010 la 21:23 (#)Mie imi este clar ca Voicu este corupt..la fel ca probabil 99% dintre politicienii romani. Altceva ma sperie… pattern-ul care incepe sa fie din ce in ce mai vizibil.
De Drujbaru pe 19 March 2010 la 21:23 (#)Eliminarea oricarei opozitii si acapararea tuturor centrelor de putere. Basescu loveste ca la popice. Obiectivul vizat loveste prin ricoseu in alte 10 target-uri. In curand, probabil in mai putin de 2 ani, ne vom trezi cu o dictatura vero vero pe cap. Si nu va fi genul de dictatura care va jena populatia de rand. Patura de jos nu va fi afectata..dimpotriva, va primi atata paine si circ, cat sa nu deschida gura..insa cei din clasa de mijloc, functionari, persoane in posturi de conducere, ziaristi si mai ales politicieni vor avea 2 variante: ori se vor colora portocaliu, ori vor muri de foame. (ori ii va manca puscaria).
Regimul basescian devine dictatura pe fata…nici macar nu se mai incearca mascarea evidentelor. Si toate acestea in principiul democratiei.
Atata vreme cat majoritatea poporului acesta animalizat va fi format din specimene ca cele de la Iasi, Basescu isi va putea face jocul nestingherit. Cei care nu se calca in picioare pentru o bormasina, sunt prea putini.
“Somnul ratiunii…naste monstri.”
Ma, voi astia de la Bucale nu mai aveti curent la priza?
De SimP pe 19 March 2010 la 21:38 (#)Cand Lulu de la Cluj dadea cu pumnu’n masa il tratau aia de la spital de lasau tata mahalaua in bezna.
Imaginati-va oameni buni, cat de minunat va fi viitorul Romaniei!!!Vor fi fabrici si uzine!!!Oamenii, romanii se vor trezi la ora 7, dis-de- dimineata, cu o dorinta arzatoare de munca, vor fi echipe de maistri-instructori, legea va veghea peste tot, iar toti vor fi bravi luptatori ai noii ordini sociale!!!! Tara va inflori, mult blesug va fi!!!Campurile vor incolti, recolte bogate si multicolore vor cuprinde intreaga glie.Romanii, uniti din toate colturile tarii, vor canta in cor iar soarele, caci numai el, le va scalda fruntea in razele-i fierbinti.Si nu va mai fi intristare.Lumea va urla de bucurie iar banii vor zbura in aer la fiecare colt de strada!!!Copiii vor creste in legamantul facut, armonios, iar educatia lor va fi una aleasa!!!Ne mai ramane un brav conducator, cu spirit de ostean, de general, sa vina sa conduca!!!Vom face poezii, osanale vom aduce si ne vom iubi atat de mult, incat vom fi de nerecunoscut!!Uniti-va in cuget si simtire, dati tarii rodul cel candva pierdut, miscati de zor o lege care, intr-un final va castiga!!!Sa piara neghina din ogoare, cu agenturile straine ne vom lupta, caci pasarea pe limba ei va piere, dar legea C, nicicand, ea va rezista!Sa multumim diin suflet omului care, prin jertfa ceata o va disipa, lasand pentru copii, parinti si tara, un drum ce multi il vor adora!!!Desteapta-te romane din somnul cel de moarte, adu-ti aminte cate tepe-ai luat!!Nu te lasa infrant de cele grele, ci mergi-nainte tot asa, nu te lasa pre/a/dat!!!
De Giani Marinache pe 19 March 2010 la 21:46 (#)atunci cand o sa apara in presa chestii similare cu/despre persoane si partide in perioada in care ele sunt la putere o sa le acord 5 minute de incredere in justitie. Pana atunci imi este de ajuns ca stim cu totii la modul instinctiv si mit popular ca toti fac la fel.
De smoker pe 19 March 2010 la 21:50 (#)10 minute o sa le acord cand o sa vad prima persoana/grup de la putere ca se muta pe la nush penitenciar din tara
Cu placere am constatat ca ceea ce ati scris in acest articol a fost oarecum ‘reluat’ la Stirea zilei, in care ati mai subliniat o data opiniile Dvs. in cazul Voicu Catalin, dar nu ati uitat nici de disensiunile (ca sa ma exprim elegant) intre cele mai rasfatate femeidin PDL pentru pozitia de prim-vicepresedinte.
De I.I. pe 19 March 2010 la 21:54 (#)[...] să preia valorile autentice sociale şi umane demne de urmat, mărturisesc cu umilinţă: MI-E RUŞINE CĂ SUNT PROFESOR! (De altfel, cred că acesta ar trebui să fie titlul acestei [...]
De REFORMA EDUCAŢIEI. Cu ce ar trebui să începem? « Bciprianmp’s Blog pe 19 March 2010 la 22:39 (#)Institutia prezidentiala a ajuns dusmanul Romaniei de azi. In caz de o nenorocire nu dau doi bani pe aceasta institutie. Antena 3 a facut o mare gresala ca i-a dat voie canaliei diaconescu sa vorbeasca. Sa dai voie tradatorilor sa vorbeasca la TV este lipsa de bun simt fata de cetatenii care au votat altceva.
De Crocodilul pe 19 March 2010 la 22:56 (#)“”"”Sunteti convinsi ca acest om ar fi ajuns ministru de Interne?
90%. Era ministru de Interne daca castiga Mircea Geoana. Mie mi se pare ca omul asta e un gargaragiu…”, a declarat Sebastian Lazaroiu la Realitatea FM.”"”
Argumentele lui Lazaroiu sunt penale de-a dreptul. Auzi Voicu la interne 90%… Pai nu era vorba ca Joahnnis ar fi fost prim ministru? Il vedeti voi pe Johannis sa-l accepte pe Voicu la interne?
De SimP pe 19 March 2010 la 22:59 (#)Nu stiu daca l-ar fi acceptat pe Nica…nici vorba de Voicu..
Cu ce isi plateste basescu consilierii? Cu aceiasi “currency” cu care isi plateste EBA traducatorii?
Probele sunt vorbe. “O să fac, o să dreg, sunt mare şi tare.”!
De Toni pe 19 March 2010 la 23:39 (#)Dacă ăsta e dosar blindat…
Nici un flagrant. Nici o chitanţă. Nici un extras de cont. Nici o probă materială. Nici un martor.
Eu nu înţeleg ce-or să judece senatorii ăia, jurnalul telefonic al baronului Munhausen?!
Dacă n-ar fi tragic, ar fi de-un haz nebun.
Asta pare a fi o tentativă reuşită de spălare a imaginii acuzatului şi de compromitere a sistemului judiciar.
Sau o diversiune TV, de propagandă găunoasă pentru manelişti.
Sau amândouă.
Mai stie cineva ceva de dosarul ‘Remes”?
De alex.dumitrascu pe 19 March 2010 la 23:58 (#)De filmul ala(proba) unde Muresan iesea din carciuma in sacou gri si se intorcea in carouri?
Ceva nu se potriveste.
De Iordachel Gudurau pe 20 March 2010 la 00:12 (#)Daca stiu ca sunt ascultat, filat, sau monitorizat, cat de diliu pot fi sa vorbesc la telefon despre spagi, anchete deturnate, coruptie si tot tacamul. Nu eu. Ci un general de interne (Voicu), un judecator de la ICCJ, senatori, aameni de afaceri, politisti. Daca au facut-o isi merita soarta ca-s prosti inghesuiti. Dar m-as mira sa fie chiar asa.
Pe de alta parte am lecturat si o parte din comentariile de pe Hotnews. Asa da fratilor! Comentarii unu si unu. Dupa cateva poti vomita linistit…
Mai astept (eu am timp, ei nu au) sa-i vad pe astia de la lepre cand le va veni randul la aparat. Cat de indignati vor fi ei de faptul ca sunt “facaturi” si urmariri politice.
Sau sa fie mult mai grav, jegosenia sa fie transpartinica si sa se faca totul la misteaux.
Ca si asta este posibil…
PS
Mi-e sila de TADATORII care, maram, si-au facut partid. Sa-i vedem la viitoarele alegeri.
Sau mai bine sa-vedem … (motiv de banare).
ce laptop ti-ai luat? just curious…..
De Traian Pop pe 20 March 2010 la 00:14 (#)Aceasta a fost, este si va fi Romania: tara smecherilor, hotilor si a celor cu tupeu. Ceilalti au fost, sunt si vor fi doar sclavii lor. Cat despre procuratura, aceasta este cea mai marsava institutie din stat, o institutie unde jegul comunist si mai ales cel securist nu se va spala niciodata, si o sluga preaplecata a celor de la putere. Iata de ce:
De Genus pe 20 March 2010 la 00:57 (#)- 18-20 decembrie 1989 – slugarnicii procurori pun in aplicare ordinele ceausiste si transporta si ard la crematoriu in Bucuresti 40 de morti din Timisoara (a fost tras la raspundere macar un procuror pentru aceste fapte dupa 1989? Nu!);
- 25 decembrie 1989 – procurorii contribuie din plin la asasinarea Ceausestilor, pe care cu doar o saptamana in urma ii slujeau cu sarg;
- in anii urmatori, dupa ce l-au slujit pe Iliescu, au inceput apoi sa-l haituiasca. Si poate multe alte exemple si mai marunte pot fi date in sensul ca acesti procurori, dar nu numai ei, scuipa unde au lins sau ling unde au scuipat alta data, in functie de ordinele pe care le primesc sau ale propriilor interese, fara nici o legatura cu justitia, cu dreptatea, cu legea.
Nu stiu daca fac bine sa public aceasta solicitare aici, dar am sa fac acest lucru cu scuzele de rigoare.
Ca multi alti oameni care folosesc internetul ca mijloc de promovare te rog sa ne ajuti pentru a salva viata unui om.
Sunt convins ca mesajele umanitare de tip “mass” nu sunt foarte apreciate, dar cu siguranta o persoana din zece va accesa adresa oferita de mine si poate o persona din zece care a accesat aceasta adresa il va ajuta cumva pe acest baiat. Un link, un articol si nu neaparat o donatie directa este probabil mai mult decat suficienta.
Mai multe detalii se gasesc la http://www.gabrielursan.ro/2010/02/28/apel-umanitar/
Multumim!
De Gabriel URSAN pe 20 March 2010 la 01:53 (#)@juli
Asa se intampla cand in postare e vorba de prefectura si se comenteaza la manipulare! Ce sens avea postarea ta la subiectul Miliția-Cooperativă-Privată VOICU & Co versus Cooperativa Urechea Gestapo.RO?
De FuXi pe 20 March 2010 la 02:56 (#)Victore,
Iti sugerez urmatoarele intrebari de documentare pe subiect.
1. Cand s-a sesizat parchetul in cazul Voicu?
2. Pe baza carei fapte, indiciu, reclamatie etc.
3. Cand au inceput interceptarile?
4. S-a luat aviz de la Judecator?
5. Ce s-a gasit are vreo legatura cu ceea ce a declansat cercetarea penală?
Adica, ar fi interesant de stiut daca interceptarile nu au devenit un fel de pescuit statistic de candidati la vopsitul gardului luptei portocalii cu marea coruptie alta decat a lor.
De FuXi pe 20 March 2010 la 03:09 (#)D-le Ciutacu, pacat de munculita dumitale cu blogul, se invarte in gol, baga ceva reclame (google adsense de exemplu) sa-ti iei un banisor cinstit. Astfel ii dai peste nas si d-lui Basescu, vei fi un tonomat pe dolari…
De Mica pe 20 March 2010 la 07:35 (#)Am inteles ca “dependentii” si-au depus dosar la Tribunal..As vrea sa le dea termen ca celor care au depus o cerere pt. inscriere de mentiuni la Registrul Comertului si i-au ptrogramat peste 13 luni..
De ion52 pe 20 March 2010 la 07:57 (#)Pe vremuri, la holera, “niste unii” bateau in cuie usile lovitilor de soarta si le pictau cruci pe case.
De Buduru pe 20 March 2010 la 08:20 (#)Noi stam aici si ne lamentam, in vreme ce moldovenii deja au facut primul pas in eradicarea coruptiei, cumparandu-si bormasini, pentru suruburi autofiletante, si vopsea lavabila, pentru cruci!
@SimP
De shogunu' pe 20 March 2010 la 09:06 (#)Nene majoritatea celor ce scriu p’acilea n-au auzit de Lulu! Ala macar era ficior simpatic! Io am stat cu el in cartier cit mi-am perdut vremea prin facultati!
De era Lulu in locu’ lu’ Boc macar aveam dixtractie de calitate!
Banzai!
[...] Scris de theodora0303 pe martie 20, 2010 Ziaristul Mile Carpenisan, fost corespondent de razboi, are nevoie de ajutorul nostru. [...]
De Un apel catre toti bloggerii din Timisoara « Hai ca se poate! pe 20 March 2010 la 11:03 (#)http://poetamariabarbu.wordpress.com/2010/03/19/bordel-eza-politica-din-romania/
De Maria Barbu pe 20 March 2010 la 11:34 (#)@Shogunu
De SimP pe 20 March 2010 la 11:36 (#)“Nene majoritatea celor ce scriu p’acilea n-au auzit de Lulu!”
Conteaza? lol
Oricum comparatia mere pana la un punct. Nu-i cu nimic boc mai normal ca Lulu (nebunul Clujului). Lulu, fara sa candideze vreodata, a luat la viata lui mai multe voturi NEFRAUDATE decat a luat boc. (In decursul anilor, la alegeri, or fost destui clujeni care or scris “LULU” pe buletinele de vot).
Asta e Romania in care traim. Nu putem schimba nimic,cel putin pana in 2014. Traiesc cu speranta ca macar din 2015 sa traim mai bine.
De DANA pe 20 March 2010 la 11:45 (#)penibila prestatia de aseara de pe Antena 3 a lui Cristian Diaconescu. Vorbe alese dar fara nici un continut. Plus ca mi se parea destul de speriat tipul,haotic,dezorientat. probabil ca momeala cu postul la externe a fost pana in final doar o momeala.As fi si eu curios totusi, sa aflu care au fost “chestiile personale”pe care le tot ni le arunca in fata si care l-au determinat sa dezerteze din PSD.Aaaa…si totusi sa nu uitam,vis-a -vis de cazul Voicu “imbarligatorul” cum si madam’ Udrea,marea avocata i-a “rezolvat” in cateva minute dosarul marinarului in legatura cu casa din Mihaileanu…asta ne e tarisoara.
De cristi pe 20 March 2010 la 11:55 (#)După felul în care este administrată tara,ar fi chiar ciudat ca lucrurile să decurgă normal.Un smecher care prinde ceva putere va face tot ce va putea pentru a acapara si mai multă.Atâta timp cât acesti oameni fără morală si fără Dumnezeu vor trata tara ca pe propria mosie si oamenii la grămadă ca pe o masă de manevră,cât dispretul fată de acestia si fată de lege va continua,nu prea mai sunt sperante.
De evelics pe 20 March 2010 la 12:01 (#)Multumesc,E.V.L.
@SimP
De shogunu' pe 20 March 2010 la 14:18 (#)Nene, ii drept! Cred ca era prin ’90 sau ,91 cind la un sondaj de opinie pe plan local (nu mai tin minte numele ziarului) Lulu era pe primu’ loc la popularitate! Inaintea lu’ Funar si a altor neni. Am ris cu lacrimi atunci!
Ce vremuri!
Banzai!
@ciutacu victor
“iar eu trecucatori din romana-n romana nu angajez”
Dintr-o greseala a iesit un cuvant superb. Daca nu-ti trebuie mi-l insusesc eu si ma ingrijesc de cariera lui.
De alex.dumitrascu pe 20 March 2010 la 14:18 (#)DOMNILOR SI DOAMNELOR DE LA STIRI!!!!! VA IMPLOR!!!!NU IL MAI DATI PE POLITRUCUL ASTA DE BOC NON-STOP!!!! CENZURATI-L CUMVA!!!1ORICUM NU SPUNE NIMIC,BATE CAMPII,NE PUNE ACEEASI PLACA ZGARIATA IN LEGATURA CU PENSIILE SI SALARIILE! DEJA AM COSMARURI NOAPTEA CU PITICUL ASTA!
De cristi pe 20 March 2010 la 14:42 (#)Apropo de arestari… Daca primarul liberal din Baia Mare a trebuit arestat pt ca A CUMPARAT un bloc la un pret SUPRAEVALUAT , PREJUDICIIND primaria de o suma mare de bani , cazul primarului PD din Arad , Gh.Falca (finul lui Basescu) , ESTE ABSOLUT SIMILAR , acesta VANZAND catre o firma particulara (F.GENEROASA cu persoana primarului => a primit o vila la schimb cu un apartament) , un teren al primariei , la un pret SUBEVALUAT , PREJUDICIIND primaria de o suma mult mai mare decat in cazul primarului din Baia Mare !!!!
De Nostradamus pe 20 March 2010 la 16:07 (#)Ce DIFERENTIAT si SELECTIV se aplica “marea reforma morala si juridica” a DESPOTISMULUI PDisto-Basescian…!!!
Uaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! Fira-i tu sa fii de mafiot oligarh Voicule……mai departe cine stie ce-o mai urma ,,,,,,pac pac……
De Tănase Ciprian pe 20 March 2010 la 16:24 (#)FuXi
De juli pe 20 March 2010 la 16:39 (#)Abordarea respectivă a avut loc în contextul în care,cineva,pe blog, a adus în discuţie cazul Panait,petrecut în timpul cînd Rodica Stănoiu era ministru al Justiţiei,respectivul făcînd trimitere şi la poziţia pe care,în calitate de procuror,ar fi trebuit să o aibă atunci Victor Ponta.Nu ştiu dacă îţi mai aminteşti de acel caz,dacă nu,ar fi bine să citeşti arhiva şi să tragi concluzii obiective.N-am fost lămuriţi niciodată ce s-a petrecut în acel caz tragic şi nici nu cred că acest lucru se va petrece vreodată,putem doar bănui.
Concluzia este că sunt obligată din nou să te corectez,discuţia nu a fost aiurea,ci despre modul în care parchetul,care se subordona ministrului justiţiei,instrumenta dosare împotriva magistraţilor incomozi puterii.Intr-un caz,un astfel de demers s-a soldat cu moartea procurorului Panait,care s-a sinucis,iar în alte cazuri,cu cele relatate de mine.
Acestea sunt doar realităţi,petrecute în România.In discuţie nu este vorba de nici un partizanat politic.
Dar nu o să mai intervin să-ţi dau explicaţii,aici nu se face chat,am abuzat destul de răbdarea d-lui Ciutacu,am constatat că înţelegi greu unele lucruri şi nu poţi fi obiectiv.
Bineînţeles că va scăpa jegul ăsta de Voicu. Dacă aveau de gînd să-l înfunde, nu publicau în oficină. Dar e util momentul, pentru că are bizonul circ pe pîine. Plus că vede prostimea ce caracatiţă e în politică, şi de ce trebe să facă “Gînditorul de la Murfatlar” reforma aia a lui. Plus că le mai arată pisica unora…
De Adrian Teacă pe 20 March 2010 la 17:12 (#)Se pare ca pe marginea acestui caz se va vorbi cateva luni bune.
De masini noi pe 20 March 2010 la 18:25 (#)Am vrut sa ma detasez de activitatea mafiota a lui Catalin Voicu si n-am urmarit nici emisiunile politice la TV, n-am citit nici ziarele azi pana la ora aceasta, cand pe un blog am dat de numele lui Andreea Pora, care i-a zis-o in fata unui ‘jurnalist acoperit’ ca si el este ca Voicu, la emisiunea pe Realitatea TV. Si aceasta declaratie m-a incitat atat de mult incat acum sunt pana in gat in Mafia lui Vanghelie-Mafia lui Voicu si-mi este imposibil sa ma hotaresc care e mai mare.O zi de detasare de media mi-a creat o confuzie regretabila in problema, dar dau din rotite si sper sa recuperez ramanerea in urma ca altfel ma baneaza D-l Ciutacu!
De I.I. pe 20 March 2010 la 19:41 (#)Vai, a ajuns personaj “infricosator’ chiar. Ce increngatura,. Ma doare capul
De I.I. pe 20 March 2010 la 20:11 (#)Ca de fiecare data manipulantii isi fac datoria.Prostimea,trebuie musai,sa-si faca cruce si sa-i multumeasca celui de Sus ca n-a iesit Geoana.Diferenta dintre primarul Sibiului si fostul primar al Clujului este majora.Nici vorba sa-l fi numit Geoana pe Voicu pentru ca internele reveneau liberalilor(stiu asta pe surse).Astia il vor arestat ca sa se rzbune pe Vanghelie si pe toti baronii si regii care nu au”iesit la zar”in campania electorala sau au cotizat la rivali.Si mai vor ceva care sa distraga atentia de la legea pensiilor,de la salariile profesorilor,de la banii care trebuie sa-i dea pentru grupele de munca 1 si 2 si si le tine scenariul asta .Comunistii lui Ceausescu au fost juniori pe langa astia.Ce dividende sa ia oamenii muncii care si-au depus certificatele de proprietate pe la diferite societati cand hotii care sunt la putere incaseaza salarii enorme in consiliile de administratie.Acolo Boc nu taie din salarii, chiar le si garanteaza in caz ca vor fi schimbati cu alti profitori de-ai lor.Victore,tine-i tot asa,ca fac spume cacatii de”labeunu”.Sa auzim numai de bine!
De Piere_Brice pe 20 March 2010 la 21:11 (#)Nu ma pronunt cat de vinovat poate sa fie acest Ma… calin Voicu, da` un lucru e clar: n-are ce cauta in politica.
De Plano10 pe 20 March 2010 la 21:47 (#)Stenogramele lui Voicu:
De SimP pe 20 March 2010 la 22:08 (#)-sunt “incediare”. Si? Vad un ticalos care SCAPA de la parnaie alti ticalosi. Si mai vad alti ticalosi care isi BAGA la parnaie adversari politici. Avem 1,4 milioane dosare penale. Multe dintre ele fiind dosare de politie politica.
-Mai vad un dezastru :
1000 de someri pe zi care (ghinion!) nu il blastama pe Voicu… ci pe ala cu biciu si securea.
copil ars in incubator pentru ca miniatura imbecila pune pe liber in decembrie 2009 asistentele de la maternitate fara sa anunte boboru’ ca martie 2009 este “no f..kin’ month”.
Cat de legale sunt aceste inregistrari? Eu zic ca nu’s de loc legale. De aia le-or facut publice. Nu le pot folosi in instanta da’ is numa’ bune sa ne arunce praf in ochi. Ce daune va primi Voicu pentru incalcarea drepturilor lui? Nu stiu, dar banuiesc ca-si pregateste sacii.
Ce facem? Politie politica sub masca portocalie a “luptei anticoruptie”? No, thanks!
Il vreau pe Voicu la interne decat 1,4 milioane de detinuti politici.
Vrem si interceptarile convorbirilor de la STS din nopta alegerilor dintre Sediul PDL si Ambasadele Romanmiei!!!!!!
De ion pe 20 March 2010 la 22:27 (#)Ca nu avem normalitate in tara este stiuta; ca nu avem stat de drept decat de ‘drepti’!la fel de mult s-a generalizat. Ce mai urmeaza? Circul, fara paine,cu Voicu poate omori orice speranta ca statul de drept va intra vreodata in functiune, si odata cu ea se va reveni la normalitate.
De I.I. pe 20 March 2010 la 23:08 (#)Chiar nu vede nimeni asemanarea intre Oprea 2004 si Voicu 2010 ??? …Pai in cativa ani mai haleste doua stele de general de la Basescu daca iese la interval eventual un secretaras de stat pe la Interne sau o Directie prin SRI ori SPP !
De Mautraux de Sarsaylles pe 21 March 2010 la 01:17 (#)De douazeci de ani se intampla acelasi lucru, inexistenta societatii civile permite structurilor mafiote sa faca ce vor cu noi si cu tara asta.Suntem cativa care protestam pe net fara a face ceva concret, in rest apatie totala, o soarta meritata, nu-i asa?
De Tim pe 21 March 2010 la 01:45 (#)bre nea vctore, te vaz om serios. ce te cosumi asa pentru niste aurolaci.
De gogu pe 21 March 2010 la 06:09 (#)atmosfera din romania este clar cea descrisa in princepele de eugen barbu.
De bill pe 21 March 2010 la 09:02 (#)Se pare ca ideea vehiculata, chiar si de mine un biet bagator de ‘zeama’, ca revenirea la normalitate, ca functionarea statului de drept ar fi prioritatile Romaniei este depasita intrucat pupincuristii portocalii sustin ca nu lupta cu coruptia mare, nu lupta cu sistemul mafiot a lui Voicu conteaza pentru media, nu lupta cu “cel care marturiseste ca are in mana procuratura, judecatoria..” ci decredibilizarea lui Basescu cu DNA lui este marea miza?!
De I.I. pe 21 March 2010 la 09:45 (#)Totusi nu se gaseste o singura persoana sa-i ia apararea lui Voicu. Ieri R. Stanoiu i-a futut si ea un bocanc in bot. Ponta l-a suspendat. Senatorii ii dau liber la ancheta…
De Iordachel Gudurau pe 21 March 2010 la 10:26 (#)Se prea poate ca si mecla lui sa-i poarte ghinion. Aparitie tipica de infractor. Dar nu-i de ajuns. Faptul ca se dadea mare cu ce poate face el, iar nu-i de ajuns. Ca-i in tabara pierzatoare (PSD + Vanghelie)ar fi un motiv. Stie multe. L-a chemat pe ala de la STS la raport; inca un motiv. Dupa cum vorbea ieri la A3 nu-l cred chiar prost.
Cum scriam mai sus, nu-mi vine sa cred ca toti urmaritii sunt imbecili si rezolva infractiunile la telefoane ascultate.
Si ultima. Cum au ajuns notele in presa. De la Senat nu se putea. De la Procuratura sau de la Servicii cineva a vrut sa le demonstreze altora ca totul e la misteuaux si ii numai fumul; fara foc…
De urmarit…
Eu cred ca esentialul e altceva – astfel de invartiti si profitori ai puterii politice exista dintotdeauna – unii mai prosti, altii mai smecheri, mai laudarosi, mai libidinosi sau nu, etc. problema este cat reuseste sistemul sa-i trieze si sa-i controleze. niciodata in ultimii 30 de ani cel putin, nu a fost sistemul infestat cu striperi, dame de companie, vanzatori de chiloti, pesti si madame, cum este in clipa de fata..un prost este de preferat unui semidoct imoral. rezerva de cadre se bazeaza acum pe multimea de buticari si practicanti de ‘profesiuni liberale’, nu din tagma tractoristilor si strungarilor, ca pe vremea comunistilor .. asta e sursa dezastrului dupa parerea mea ..
De cola pe 21 March 2010 la 10:55 (#)Au vreun flagrant,ceva?
Ca daca e doar vrajeala la telefon nu face doi lei.
Bause si omul un sprit in plus si rezolva pe toata lumea na!
Fara flagrant e doar mancat de cacao nimic mai mult.
De markuss pe 21 March 2010 la 11:30 (#)Pe la PD-L nu e nici un “corupt”?
Fetele tatii ce masini si apartamente au mai insfacat de cand stau mai palmate?
Sictir DNA,alupigus “anticoruptie”.
Daca in aprilie nu o sa fie niciun protest inseamna ca strategia Voicu si-a atins scopul.
De psihologu' pe 21 March 2010 la 12:38 (#)Oameni buni nu mai stati sa va uitati la televizor , iesiti in strada, Voicu nu va da de munca, nu va plateste el intretinerea si nu are el grija de familia voastra.
Daca va indemn sa iesiti in strada asta nu inseamna ca va provoc la agresivitate, protestele pot sa fie zgomotoase dar nonviolente.
Cineva zicea că o urăşte aşa mult pe soacră sa ca ar îngropa-o până la jumate ca să-şi îngrijească singură mormântul, lumea politică nu putem să o îngropăm tot pe jumate pentru că sunt în stare să fure panseluţele de pe mormânt….asta e ţara, unde devalorizarea şi incultura cuprind de 20 de ani românia
De Balauru pe 21 March 2010 la 12:53 (#)Arta mafiota
Pai da dom-le. Nu numai eu am pus o intrebare retorica: din cati au fost la DNA, cati au patit ceva ? Practic, DNA-ul ofera certificate de nevinovatie. Si pentru ca retorica sa continue, luand drept exemplu cazul Codrut Seres, Nastase “nu mai stie nimeni cate case”, Remes sau oricare altul, avem doua posibilitati:
1. Cel care este chemat la DNA, in baza unui dosar extrem de voluminos, sa plateasca in vreun fel pentru acuzele cuprinse in dosar;
2. Daca, nenorocitul, este victima unui dosar fabricat pe genunchi, atunci ar trebui sa plateasca cei care i-au fabricat dosarul.
Sau daca nu, cum ???
Noi ne impiedicam la capitolul eroare de procedura, ca in filmele americane cu buget redus. Treaba nu e chiar asa, zic, e mai nasoala. E ca-n filmele cu prosti, prostii fiind noi.
Mai intai zbieram ca e neprocedural sa-l iei de pe strada pe un ingeras de talia lui Voicu, apoi ne revoltam ca nu e bagat la zdup. Concluzia ?
Iar am picat de fazani, iar am muscat din nada. Problema e, cum a putut face atatea martapazlacuri fara sa vada nimeni, sau mai bine zis, fara sa spuna nimeni nimic?
Voicu a ajuns pericol public peste noapte ?
Sau n-a mai impartit placinta cu cine trebuia ?
Problema e ca cei care impart dreptatea sunt principalii coordonatori ai activitatilor mafiote, pentru ca alta incadrare nu pot avea.
Daca tot incepem sa banuim ca originalitatea democratiei romanesti, inventate de Iliescu si dusa pe culmi de glorie de Basescu, e o constructie monstruoasa, va propun sa ne uitam peste gard, la Italieni.
Statul romanesc contemporan este o copie de calitate proasta, a modelului de stat italian. Ceea ce italienii numesc “a treia republica”, este exact modelul de stat (inclusiv structurile mafiote) aplicat in Romania, iar Basescu incearca sa inventeze a treia republica si la noi prin schimbarea constitutiei. Schimband Constitutia va veni sa ne explice ca celelalte mandate se refera la vechea constitutie si ca are dreptul la inca vreo 2 – 3 mandate si in noua forma constitutionala. Totul este copiat, dar am spus, este copiat prost, pentru ca spre deosebire de Basescu, Berlusconi e putin mai destept, putin mai educat si e mafiot sadea, ala chiar e artist in ceea ce Basescu e doar un biet actor de balci.
De Rocker pe 21 March 2010 la 13:41 (#)Marinarul nostru a inteles ca nu poate gandi si e mult mai ieftin si sigur sa copiezi ceva care este si verificat (aproximativ 25 de ani), cum e “a treia republica italiana”.
Cine crede ca bat campii n-are decat sa se documenteze. Italienii au exact aceeasi structura. Trei partide puternice, unul de stanga, unul de centru si unul care e de stanga, dar se declara de dreapta, pana si numele este tot PDL.
Ce e de facut ? Pai nu avem decat sa jucam cum ne este permis. Singura varianta e cu armele lor. Sau cum ?
am citit si eu materialele. te cam ia cu frisoane.
De brazvan pe 21 March 2010 la 13:43 (#)Daca in fiecare partid mare, mic, miculut ar exista cate un VOICU CATALIN, cu reteaua lui mafiota, ar insemna sa nu mai vorbim de tara noastra, stat national unic, ci numai de stat ‘de drepti’.Si nou unde am trai?
De I.I. pe 21 March 2010 la 14:27 (#)mai oameni buni,voicu asta nu a facut decat sa imbarlige si el pe fraieri…mai grav e ca “oficialii” de azi ne-o trag cum vor ei,din orice pozitie si unde vor ei…asta e beleaua! prost e ala care da,nu cel ala care cere….
De cristi pe 21 March 2010 la 16:01 (#)Deci vorba unui jurnalist initat chiar in ziua eliberarii stenogramelor .. nu ii mai stiu numele ..
Daca iesea “prostanacul” presedinte acum aflam ce manareli se fac acum in actualul guvern care este la conducere .. nimeni nu este sfant .. alfam ce face Vantur sa ce invarteli a facut madamme Udrea ..
E fix circ politic .. “smenarelile astea” se fac de prin 1998 .. doar ca acum suntem “intoxicati/ajutati” de mediile online si presta si cele televizate.
O sa mai apara cred eu altele .. poate la vara sau cine stie cand ..
Nu sunt pro Bsescu dar sunt impotriva celor care au o foame prea mare … ca sa mai aiba ochi pentru criza asta .. adica cei din opozitie ..
De Eu si doar eu pe 21 March 2010 la 16:39 (#)victore,
din pacate se pare ca aceasta cangrena care a cuprins statul “de drepti” nu afecteaza doar sistemele politice&juridice si cele de afaceri.
mai exista o categorie grav afectata : cea care a permis, gratie catorva gologani in plus, existenta unor jurnalisti-trompeta ce au sacrificat orice urma de constiinta sau principii in favoarea oportunismului iluzoriu.
sunt ferm convins ca, daca senatorul cu pricina era neam cu portocala, vehementa articolului s-ar fi apropiat de 9 pe scara richter.
reteta e simpla:
1. iti folosesti inteligenta (pentru ca esti un tip destept…e vizibil) canalizand-o spre subiectul care a devenit o “moda”;
2. colectionezi cativa postaci suficient de fixisti astfel incat, la fiecare articol, sa existe o suma de catelusi cu labele ridicate si limbuta zvarlita pe umar in asteptarea unui biscuit aruncat de marele “guru”;
3. le servesti in continuare propriile expectoratii stiind ca, pe de alta parte, iti va fi umpluta traistuta cu fasole fermecata.
am certitudinea ca basescu nu e cea mai buna solutie pentru noi (e un tip corupt, un pirat, un tata de eba…etc) dar nu e cel mai mare rau care a vegetat de 20 de ani incoace. hai sa nu facem istoria compromisurilor lui iliescu,basescu, nastase, tariceanu, voiculescu…
De happyday pe 21 March 2010 la 17:07 (#)hai sa ne rezumam doar la a ta…din pacate, e mult mai simplu.
Pai cam asa e dom’le Ciutacu. Fenomenul e mult mai vizibil in provincie. In fiecare judet comanda cate un baron. Practic politica se face pentru credulii care citesc ziare si se uita la televizor, afacerile (aproape in exclusivitate mafiote) de fac independent de apartenenta politica si sunt cat se poate de prospere.
De Belzebut pe 21 March 2010 la 17:17 (#)Pentru majoritatea baronilor este mult mai prospera viata in provincie decat ar putea fi la Bucuresti, in cazul unei ascensiuni.
Asa se face ca un baron (sincer nu-i mai retin numele) a refuzat postul de Ministru de Interne, pentru a nu-i scapa prada din judetul pe care-l conduce.
Nu stiu cine ne mai scapa din gheara astora.
Am stat si am meditat la cazul Voicu si am mai remarcat niste lucruri interesante:psd-ul e “partidul corupt”,Crin Antonescu e cel mai criticat politician,iar Lazaroiu iese pe piata si se crede cel mai bun consilier.Eu ,daca as fi in locul lui, m-as ascunde undeva sa nu ma mai vada lumea.Motivul e simplu:cand guvernarea e varza ,pdl-ul e varza,tara e in haos,nu poti sa vii sa te dai grozav pe la televiziuni ,sa spui ca esti mare si tare.Psd-ul e atacat ca partid pentru ca asta e punctul lui forte,nu liderul(sper ca Ponta nu a crezut linguselile lui Lazaroiu,asta e sarpe),Crin Antonescu e cel mai criticat politician,pentru ca asta e punctul forte al pnl-ului.Deci:cand esti un dezastru la guvernare si propriul partid e neputincios,ataci opozitia ca sa o faci varza si pe aceea.Oricum Base acum recupereaza pentru momentele cand consilierii lui l-au impiedicat sa il atace pe Crin in campania pentru prezidentiale.Daca ar fi facut-o atunci,ar fi fost o greseala enorma.L-au “criticat” pe Geoana,ca vroiau un adversar comod in turul 2.Acum vor slabirea psd-ului si il mai voiau si pe Orban lider la pnl.Am aflat de ce ,ca sa poata sa mature cu el pe jos acum.
De Irina pe 21 March 2010 la 18:31 (#)In sfarsit! Boc are un plan anticriza. O’nceput sa “gandeasca cu capu’”!
De SimP pe 21 March 2010 la 20:07 (#)Lege noua: copiii care au absente la scoala platesc amenzi!
No ashe! Vom iesi din criza si le demonstram noi la aia din vest ca nu suntem mai prosti ca ei. Da! Au crezut ca ne prind pe picior gresit cu criza asta, ei? Le-aratam noi lor!
TRAIASCA ROMANIA! TRAISCA PRIM MINISTRU’ CARE GANDESTE CU CAPU’ ! TRAIASCA PRESEDINTELE BASESCU! (manca-mi-ati…amenda)
suntem cuceritzi de ai nostrii. n-avem scapare.! cancerul in sine este o dezvoltare haotica a celulelor iar corpul nu-i recunoaste de dusmani.practic suntem in metastaza iar hoitul e tzinut in viatza ca inca mai are banutzi la “cec”. suntem cinici si haini. totzi. ca sistem. si sistemic. o natzie in stadiul final de jaf. brrr. inca mai sper ca ne cuceresc nemtzii sau americanii. tre sa facem reclama buna sa ne cucereaasca dreaq odata! ca asteptarea e grea! nea obama.! o stelutza acolo, macar pe cotorul de la steag! Doamna Cancelar! v-am tradat noi mereu si intotdeauna, dar de ce n-ati mai incerca?. haide.. sa fim un land mai aparte pe-acolo! hai va rooog!
De mircea vilciu pe 21 March 2010 la 20:56 (#)Dupa 24 ani de activitate asidua ca ‘sforar’,actionand in deplina libertate chiar cu conlucrarea unora din sistemul de justitie, cu serviciile secrete, cu politicieni, cu oameni de afaceri, etc.nu cred ca Voicu Catalin nu va gasi o modalitate, la audierile de marti, sau in cel mai rau caz pe cand ajunge in plenul Parlamentului, sa nu fie dus direct la parnaie.
De I.I. pe 22 March 2010 la 05:07 (#)Victor Ponta, preşedintele PSD, a anunţat sâmbătă, într-o conferinţă de presă la Topliţa, Harghita, suspendarea din partid a senatorului Cătălin Voicu.
De PANEM ET CIRCENSES pe 22 March 2010 la 09:33 (#)In schimb, Vicepreşedintele PDL Cezar Preda a declarat duminică, înaintea începerii şedinţei Colegiului Director, că Mircia Gutău şi Antonie Solomon nu pot fi suspendaţi din partid deoarece statutul PDL nu prevede aşa ceva… !!!!
Off topic, salvat de subiect
Incercati sa va faceti drum pe la Targu Jiu, dar repede, pana nu dispar de tot operele lui Brancusi, faramitate maiastru, cu metoda, de autoritatile imbecile. Dovezile, aici: http://www.gorjnews.ro/slider/povara-brancusi-ansamblul-de-la-targu-jiu-pe-mana-a-doi-iresponsabili-carciumaru-si-buliga.html
De Narcis Daju pe 22 March 2010 la 10:40 (#)Lupta deci, intre gasti, continua; isi discuta teritoriul castigat, ca nu cumva sa scape vreun inch din mana.
De I.I. pe 22 March 2010 la 12:05 (#)Domnule Ciutacu, eu sunt un biet platitor de impozite si periodic, un votant credul – inca ! Dar, va fi oare posibil ca o gasca de parlamentari de la diferite partide care au ajuns in Parlament in urma votului natiunii ca reprezentanti ai partidelor in care se aflau la acel moment, sa nesocoteasca vointa celor care i-au ales si in mod arbitrar, sa infiinteze un cu totul alt partid care, inca de la prima sa aparitie, SA DETINA DEJA UN NUMAR CONSIDERABIL DE MEMBRI IN PARLAMENT – de altfel toti -, chiar daca, la momentul in care a fost votata structura Parlamentului acest partid nici nu exista ?? De acord ca, in tara lui Basescu oprice este posibil, dar in Romania care – de bine de rau – inca mai exista, se poate ?? Este cert ca, independentii astia isi vor da voturile asa cum li se va ordona, iar intr-o asemenea imprejurare extrem de previzibila, nu cumva ii vor lasa in somaj tehnic pe bietii UDMR-isti care nu vor mai avea cautare si astfel, vor face numai bla-bla prin Parlament ?
De Selaru Constantin Stefan pe 22 March 2010 la 12:20 (#)Daca DNA-ul este pus pe inregistrat poate ascultam si niste fragmente cu PD-L-isti, ca sa fim siguri de impartialitatea parchetului si sa nu-l mai acuzam de politie politica.
De Ioana S., Bucuresti pe 22 March 2010 la 12:22 (#)Apropo, de politie politica, nu l-am vazut pe Morar comentand.
In fiecare zi primim cate o inregistrare “secreta” din dosare penale ca sa nu mai observam situatia din strada.Parchetul nu se autosesizeza pentru probele aparute in presa ?
Domnule Victor Ciutacu, dupa ce ani la randul ati auzit si ati vazut atatea blestematii, inca va mai mirati ?? Nu va este mai mult decat clar faptul ca acest Voicu este si el doar una dintre verigile acestui lant care ne infasoara grumazul si pe care va trebui sa-l suportam de acum incolo, pentru ca, asta ne este soarta ? Din cand in cand, cate una dintre verigi mai este pusa la stalpul infamiei – asa pentru ochii fraierilor care suntem -, facauta valva de mahala in jurul lui, apoi, totul reintra in “normal”, pana la urma, veriga nu pateste nimic si dupa un timp oarecare, atunci cand va fi necesar sa se faca un nou circ de “pac, la razboiu’”, ni se mai arata o veriga !! Si uite asa, ni se arata doar cate un coltuc de paine si viata merge inainte !! Cu Udrea a fost mai greu, pentru ca ea, este o veriga speciala sudata de cel care tine capatul lantului, dar celelalte verigi, trebuie din cand in cand sa mai fie disciplinate si sa-si cunoasca lungul nasului ca sa nu o mai ia razna fara aprobarea expresa a celui care tine lantul. Pentru ca, numai in acest fel exista lantul, deoarece, daca i se rupe vreo veriga … s-a terminat cu lantul, iar fara lant, este de rau pentru EI !!
De Selaru Constantin Stefan pe 22 March 2010 la 12:48 (#)Frumoasa diversiune pentru abaterea atentiei, lansarea pe piata a scripturilor convorbirilor telefonice cat si ambientale a fost facuta intentionat. Asemenea probe nu sunt admise in instanta, daca se stiau asemenea informatii de ce nu s-a organizat un flagrant? Nici macar serviciile secrete nu folosesc ca probe inregistrarile telefonice si ambientale ci doar pentru documentarea altor informatii, pentru stabilirea cercului de relatii, pentru aflarea unor momente operative in care sa se foloseasca si alte metode si procedee de lucru: de exemplu filajul, etc.etc.etc.etc. De aici se vede clar cat de profesionist lucreaza DNA, pe informatii din interceptari, restul probelor: vorba lui Mazare – CANCI!
De zombie pe 22 March 2010 la 13:01 (#)Oare intereseaza pe cineva in afara rudelor celor care sunt arestati? oare le simte cineva lipsa cat sunt inchisi? cine e arestat nu e problema noastra, nu e arestat degeaba.Avem destule griji pe cap, nu ma mai intereseaza si toate arestarile
De Andra pe 22 March 2010 la 15:57 (#)Mile Carpinisan a murit. D-zeu sa-l ierte!
De Nea Costache pe 22 March 2010 la 16:31 (#)http://www.neacostache.com/2010/03/22/mile-carpinisan-s-a-stins/
Cred ca nu se supara nimeni daca imi permit sa scriu din partea tuturor celor care intram aici:
Sincere condoleante familiei si Dumnezeu sa-l odihneasca in pace pe Mile Carpenisan.
De markuss pe 22 March 2010 la 18:28 (#)pot sa pun pariu ca , “colegii” lu’ nea voicu ‘or sa-l dea-n primire. pentru ca a intrat frica-n ei si se stiu cu musca pe caciula. asta cu toate ca ar trebui sa fie solidari si sa inteleaga ca nut tot sau mai bine zis nimic dic ce face bese nu e legal/constitutional. ca acum a picat voicu , aste a doar un exemplu, poate fi oricare dintre “demnitari” si ei stiu asta. sper ca il aresteaza intai si apoi cauta probele, ca doar din ce a zis la telefon e cam greu . iar ca totul ii foloseste lu base e clar, poate doar tampitii sa nu-si dea seama (care de fapt sint destul de multi). ca sa-i scape pe ai lui pd-limbistii lui, deturneaza atentia cu alde voicu, moguli, geoana… are minte diabolica de dictator, gandeste cu 1-2 mutari inainte fata de geoana si nu numai. cu asta la conducere nimic bun nu se va intampla cu romania .
De liviu pe 22 March 2010 la 18:39 (#)Jurnalismul romanesc este in doliu .
Dumnezeu sa-l odihneasca pe tanarul jurnalist
Mile Carpenisan
De felix-cat pe 22 March 2010 la 18:51 (#)Publicarea stenogramelor, in forma in care au aparut pe HotNews, demonstraza ca , PARCHTUL GENERAL si DNA nu mai dispun de specialisti in cercetarea criminalistica, dar nici presa si nici partidele, cu exceptia PDL, nu dispun de juristi cu pregatire in domeniu pentru a da de pamant cu cei care nu au nici habar cum sa-si disimuleze intentiile de manipulare.
Nu e de mirare ca specialistii lui Basescu fac ce vor in tara asta, inclusiv sa fure pe fata in alegeri, fara ca opozitia sa poata demonstra, desi urme ramase sunt garla.
De Plano10 pe 22 March 2010 la 20:22 (#)1. Bineinteles ca Base – ca despre el e vorba-n propozitie – stie ca “ancheta” nu se va lasa cu arestari pe termen mai lung de 29 zile. De fapt, sunt sigur ca nici nu isi propune altceva. Toate stirile de genul asta au menirea de a redirectiona atentia publica de la subiecte precum apartamentul de 800 000 de coco, de la faptul ca s-a dat o caruta de bani pe o locomotiva care din cauza infrastructurii CFR – praf dealtfel – ruleaza doar in zona de teste; de la salariile si pensiile injumatatite sau de la achizitiile publice pentru care nimeni nu se mai oboseste sa organizeze licitatii (macar la misto). Si ii iese. Toate posturile TV, radio si internetul dezbat subiecte referitoare la densitatea, structura cristalina si indexul de refractie a flatulentelor non-portocalii.
2.Nu e cazul sa ne punem problema “ce-ar fi fost daca…?” pentru ca tara asta e in coma profunda de cand aveam eu 5 ani si indiferent ce [...]escu va fi imbracat in halat nici macar nu ii va schimba sonda urinara.
De Cristi pe 23 March 2010 la 11:01 (#)Imi e foarte greu sa imi amintesc cum era “pe timpul celalalt” dar oamenii il tot invoca pe raposat: “macar pe atunci” era nu-stiu-cum. Multe emisiuni din ziua de azi relateaza cu un respect ingrijorator despre realizarile de pana acum 20 ani. Chiar si Oana Dobre se chinuia la un moment dat sa gaseasca nu-stiu-ce tip de ciocolata.
Si eu traiesc sentimentul pe care tu ai reusit sa il transpui intr-un cuvant – CHIRIAS. Si subscriu la ceea ce a spus si Mircea, precum ca trebuie sa se aleaga praful de Romania. Si asta se intampla.
Eu ma astept pe viitor ca tara asta (fiind in coma profunda dupa cum am spus) va ramane fara organe de donat, mai are vezica biliara (Rosia Montana) dar se ocupa infirmierul berceanu si de asta. In curand va aparea iar trimisul FMI, de data asta sa o deconecteze de la aparate, si il vom delega pe Dan Bittman sa ne explice el senin precum ca sufletul ei este in ceruri. Ma opresc aici ca a inceput Johnny Bravo pe Cartoon Network. Ciao
Asta este Romania.. Nu v-ati obisnuit inca?
De Cazare pe 23 March 2010 la 12:17 (#)Pe mine nu ma ia deloc cu frisoane, sunt doar niste vorbe in transcrierile interceptarilor telefonice si ambientale. Ceva probe materiale concrete sunt? Se pare ca nu prea asa ca nu e de mirare sa scape basma curata acest Voicu.
De zombie pe 23 March 2010 la 14:04 (#)cati de voicu mai sunt? pe unde mai sunt pituliti?
De danielv. pe 23 March 2010 la 15:01 (#)Constat că în ultima perioadă ies la iveală din ce în ce mai multe cazuri asemănătoare cu acesta. Ar trebui să îmi fac griji sau să fiu indiferent?
De Andrei pe 23 March 2010 la 17:11 (#)Victor, cum ai facut de te-a ferit viata de asa specimen? Cred ca zici de Voicu doar si nu de restul ca el care sint peste tot si nu ai cum sa nu-i intalnesti in viata din Romania. Poate ca ai intalnit alti “Voici” mai spalati si cu mai putin tupeu, dar ei raman niste “scumbag” pina la urma. ca au ajuns atat de multi pe m2 e in mare parte(99%) din vina celor ce conduc (mare parte din jegosi fiind chiar ei). Totul e aranjat de base si clica lui din nou. prost sa fii sa nu-ti dai seama. Isi pregateste terenul pt urmatoarele actiuni, astept sa vad care.
De liviu pe 23 March 2010 la 18:21 (#)victoras, vorba lu stan, esti in vacanta ca-l vad pe nea brancu de la 9pm
De bogdan pe 23 March 2010 la 21:23 (#)Domnule Victor,
De Iuliu pe 23 March 2010 la 22:06 (#)De ce nu m-ai faceti emisiunea “Vorbe grele”? V-a lovit cumva flacara violet? Doamne fereste,pentru ca fara voi, cei de la Antene (Badea,Gadea,Ciutacu),atunci emigrarea nu e doar o necesitate,ci si o obligatie pentru toti romanii cinstiti.”Succesuri”depline!
De ce nu mai aveti emisiune la A2 ?
De Emil pe 23 March 2010 la 22:40 (#)adevarata, frate, oana dobre a voastra.
De EPISTOLEpentruZEUS pe 23 March 2010 la 22:53 (#)tocmai o vad la tv cu un mesaj pentru zeus: sa-si bage undeva decoratia pentru mile.
are un fulger in ochi de nu cred ca poate zeus sa-l indoaie…
daca n-ar fi asa trista…
despre voicu, numai de bine.
De EPISTOLEpentruZEUS pe 23 March 2010 la 22:56 (#)lucrurile incep sa prinda forma si sens.
cel putin, asa zic eu…
http://epistolepentruzeus.wordpress.com/2010/03/23/cazul-catalin-voicu-cazul-cristian-diaconescu-legaturi-sau-corelatii/
Consider că se vorbeşte mult prea mult despre acest caz, când în ţară se întâmplă foarte multe probleme, gen – profesorii abia primesc 30 – 50% din salariu.
De Mica pe 23 March 2010 la 23:23 (#)Mie mi se pare că prin acest circ se cam muşamalizează unele probleme reale, de interes naţional.
“a treia republica” seamana cam mult cu “Al Treilea Reich”, nu credeti?! Si, desigur, in bun stil latin(o)/oriental (ca sa nu spun direct “tiganesc”) iese parodia/porcaria sinistra/tigania in care traim. “Omul sfinteste locul” si implicit si organizarea statala: moacele majoritatii romanilor cer asta, asa cum un om din lumea civilizata ar fi tentat sa spuna ca cer euthanasia. Tare ma tem ca Occidentul adopta/va adopta o politica gen “Keep the humans safe by keeping the Rromanians separate”, si nici nu poti sa-i condamni pentru asta, asa cum sunt tentat sa-i condamn pentru permeabilitatea extrema (si suspecta) pe care au aratat-o fata de toate elementele antisociale provenite din spatiul carpato-danubiano-pontic si pentru sprijinul acordat clasei potentatilor/mafiotilor/nomenclaturistilor/oligarhilor autohtoni.
De muritor de foame pe 24 March 2010 la 09:13 (#)trebui mers pe sistem american . jurati ( NOI nu politruci numiti de alti politruci ) , procurori alesi ( cat mai des la 1 2 3 ani nu 10 0000 ca basecu ) . si da adevarata demos-cratos : legi date de cetateni nu de intermediari ,,alesi ” pe N ani sa ne fie stapani .
alfel ne vom mai zbate in mocirla inca …..pana la sfarsitu sistemului solar ( am impresia 5 miliarde ani ) . unii se vor face mai drac decat dracu si vor reusi , altii ( cei mai multi ) vor lua M.UE ( ASA CA NOI ) …
toate resuresle sunt pe mana lor . toata puterea : executiva , judecatoreasca , legislativa . si ORGANELE DE FORTA ( CUM LE ZICE CHIORU ) alea care ne pun cu botu pe labe cand nu avem chef sa respectam vointa stapanilor sunt TOT pe mana lor ( actualmente pdl in …viitor altii… in trecut psd ) . garzi patriotice ( sau mineri ) , jandarmi , militie ( sau politisti ) armata ( cand e vorba de razboaie pe bune ww1 ww2 tot fraerimea moare grupa mare ) , serviciile cica secrete ( numa bune de folosit ca arma politica sau de ascultat/urmarit ,,boboru ” )……
la naiba ma atata venin ca as putea continua la infinit ….
De stan pe 24 March 2010 la 10:14 (#)SI TOTI ( CETETENII ROMANI ) SE POARTA DE PARCA SUNT ADORMITI ..POFTITI IN SCAUNUL ELECTRIC SA VA ODIHNITI ( EXTRAS DIN PARAZITII )
Doamne ce fete au astea….numai fete care exprima cinste si incredere….si astea sunt primari, senatori si alte cele..si sunt alesi ….
De Un top ... pacatos pe 24 March 2010 la 10:16 (#)de ce nu mai apari cu emisiunea pe antena 2?
De CRISTI pe 24 March 2010 la 11:10 (#)Exista extraterestrii si sunt de mai multe feluri; totul e ca ei sa nu se amestece in vietile noastre- lucru aproape imposibil, pentru ca sunt adanc infipti in carnea noastra, altfel nu ar supravietui. Daca dau de necaz sunt internati, apar boli (nu spun ca sunt inchipuite), se interneaza, bolesc luni de zile si pana la urma isi rezolva toate problemele. Inclusiv transhumanta a fost probata!
De Marian pe 24 March 2010 la 14:26 (#)EU cred ca dosarul voicu e pt ,,stupid people,,. daca treaba ar fi oabla AR TREBUI SA MAI VEDEM SI *VEDETE* P D L ca astia n-or fi toti INGERI in imperiul lui Zeus ! o fi asta singurul zmeu sau e un ,,ajutor,, dezinteresat pt driblarea lui Geoana si un,,goooool,, in poarta lui (Radu) Mazare ?
De jocuri online gratuite pe 24 March 2010 la 15:11 (#)http://sutu.ro/muzeul-figurilor-de-cerneala/cutremur-in-mafie-prezis-de-trei-ani/
De saitnoxis pe 24 March 2010 la 15:14 (#)Dupa ce se termina cu voicu incepe udrea din
De Crocodilul pe 24 March 2010 la 15:25 (#)nou?
Asa era si este viata in triburi
Hei, boierule, unde ai disparut??? Nici pe blog, nici aseara la 21 h… Nu ne lasa de izbeliste! Daca ai necazuri zi-ne ceva, poate putem sa te ajutam.
De caLin pe 24 March 2010 la 15:25 (#)urmeaza o lista lunga
De nostradamus pe 24 March 2010 la 17:59 (#)D-le Ciutacu ,
De felix-cat pe 24 March 2010 la 18:11 (#)Sunteti in concediu sau ati inchis blogul ?
nimeni nu va face nimic.. intra in puscarie .. dar nu va sta mai mult de 1 an .. si noi suntem prea mici pentru a lua atitudine
De Ramina pe 24 March 2010 la 22:52 (#)Ce mi-e drag! Îl auzeam pe unu , că dacă nu era PDL-ul , cel mai deontolog partid din România , nu aveam parte de spectacolul ridicării imunităţii unui parlamentar . Aiurea!… A avut influenţă PDL-ul , dar doar ca vendetă politică . Noi , proştimea , trebuie musai să ne împăcăm cu un gând . Există justiţia oblăduitoare care nu va permite să se întâmple oarecumva ceva rău celor ce ştiu să fure . De proşti a avut grijă , că deja nu prea mai încap prin penitenciare , iar noi le plătim întreţinerea de 2000 şi cât o mai fi pe lună . D-aia îmi e mie aşa dragă justiţia asta , un mecanism aşa bine pus la punct , mai ales dacă este uns la timp , că nu prea dă greş , încât, dacă persoana învinuită (suspusă) va fi găsită vinovată , atuncea va fi pusă în libertate , cu onorurile de rigoare ,eventual avansată .
De Badea SCârţan pe 25 March 2010 la 20:23 (#)Voicu e doar 1 mic pestisor creat de FSN… Banuiesc ca i s-a gasit un inlocuitor si o alta retea rezolva problemele asa incat a fost sacrificat… sper totusi ca odata cu el sa dispara si clientii lui (Vanghelie, Hrebe, etc) si in felul acesta putem spune ca am scapat de o generatie de baieti de bine… In rest nimic de spus pentru ca toti simteam lucrurile astea dar nu era nimic atat de vizibil ca acum… Poate ca se rezolva ceva si mai schimbam si noi liniile ca deja comunistii astia vechi au metode cam duse…
De ciriano pe 25 March 2010 la 22:44 (#)Ipoteza: Catalin Voicu poate fugi linistit din tara, dupa modelul Omar Hayssam
De Iulia pe 26 March 2010 la 20:36 (#)http://www.bitpress.ro/articole/justitie/5768/ipoteza-catalin-voicu-poate-fugi-linistit-din-tara-dupa-modelul-omar-hayssam.html
Tot răul spre bine
Berbecul gras de 45 de ani care s-a dat cardiac, şi spovedit la un părinte, a fost lansat, ca toţi infractorii pesedişti, de către Ion Iliescu Penu, fiind, după bârfele din cârciumă, veriga slabă a lanţului mizeriei morale şi sociale, folosit acum drept fumigenă, dar mai acătării ca descurajare a opoziţiei indigeste, de către putregaiul de la Cotroceni.
De P.U. Lake pe 26 March 2010 la 20:56 (#)Noua “ordine socială” pusă în operă de regizorul loviturii de stat din decembrie 1989 care a legalizat contrabada ca metodă de acumulare sălbatică de capital, ne-a fost deconspirată în toată hidoşenia, după modelul ce-l intuisem cu toţii. Deconspirarea a fost, însă, o gravă eroare, în condiţiile în care sunt şi alte „urechi” ce ascultă, fiind doar o chestiune de timp dezvăluirea altor reţele asemănătoare.
Jigodia principală care a implementat sistemul politic mafiot din ultimii 20 de ani este kaghebistul, actualul preşedinte având doar calitatea de urmaş demn al acestuia.
Ne pierdem timpul! Altă cale trebuie urmată : deconspirarea lui TB ca trădător, prin promovarea minciunii la rang de metodă de conducecere, având ca efect distrugerea economiei şi naţiunii. Consultarea sub semnătură a poporului pentru înlăturarea din funcţie în următoarele luni a celui pe care nu l-a vrut ca preşedinte, este oportunitate pentru toţi românii !
Pentru mine, totul nu e decât un joc de zaruri, condus de la Cotroceni. Dacă Voicu era de partea lui Băse, el ar fi condus independenţii!! În fond, senatorul nu e decât un pretext de a pune la punct judecătorii, singurii care mai îndrăzneau să mişte în faţa şefului.
De marius pe 28 March 2010 la 18:54 (#)[...] fost Gigi Becali, a urmat Voicu,Casuneanu, Locic si Costiniu, “s-au” trecut pe acolo mai nou si Dan Diaconescu. Pe langa ca asta ultima eset [...]
De 29 de zile de post intru curatire publica… pe 23 June 2010 la 11:44 (#)Adaugă Comentariu!