“Cazul Ridzi”. Percepţia asupra gâştelor
De: Victor Ciutacu - Categoria: Mintea mea, în gândul ei...Motto: “După ce-a distrus aproape tot în politică, Băsescu îşi desăvârşeşte opera: a ajuns la ai lui şi la el” (Tudor Octavian)
Nu demnitarul Ridzi – o cuconiţă cu o educaţie aproximativă, linguşitoare cu stăpînii şi obraznică în relaţia cu restului Universului, care acum se agaţă de proceduri şi se ascunde în spatele barajului de partid mai ceva decît hulitul Năstase – este miza reală acestui scandal. Cel lovit năprasnic este Băsescu şi, prin el, o adevărată şcoală de gîndire politică totalitară. Pe de o parte, constată şi ei, portocaliii, cum e să te judece opinia publică pe bază de percepţii, nu de probe. Adică acel “eşti corupt, ştim noi, nu nega” s-a întors împotriva lor şi i-a lovit năprasnic în frunţile înguste. Iar acum descoperă, cu satisfacţie, cît de profitabil e să invoci, întru propria apărare, prezumţia de nevinovăţie. Pe care, pînă acum, avîndu-i complici pe şefii procurorilor, au călcat-o-n picioare fără să clipească.
“Cazul Ridzi” i-a făcut, atît pe liderii oranj, cît şi pe apologeţii lor năimiţi, să-şi înghită subit faimoasa expresie “să-şi demonstreze nevinovăţia în instanţă”. Pe de altă parte, însuşi Traian Bâsescu, liderul care-şi construise atent imaginea de inexpugnabilitate, constată uluit cît este de vulnerabil. Dincolo de serviciile politice pe care le prestează-n beneficiul cauzei, liota de gîşte mediocre care parazitează ca sateliţii augusta-i vecinătate nu ştie să şteargă, deşi profesorul e extrem de competent la capitolul acesta, urmele jafurilor. Într-o ţară în care nu chiar toate conştiinţele-s de vînzare, inabilitatea costă electoral.
Mai mult, aici…
UPDATE: Monik, scena te ridică, scena te coboară. Ce nu te omoară te întăreşte.


104 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Misto solutia propusa: “demisie” :X
De Cezar pe 23 June 2009 la 14:56 (#)Personal, cred că le şi pasă foarte tare!
De adc pe 23 June 2009 la 15:03 (#)Şi, apoi, au descoperit o salvare genială din orice acuzaţie: “SE PUTEA ŞI MAI SCUMP, să ştiţi!”
Să mor dacă n-are dreptate!
eu nu inteleg cum o doamna de 32 de ani poate fi atat de bine infipta intr-un partid, incat sa nu-si permita nimeni s-o elimine. Daca ea n-are bunul simt sa demisioneze, nu inteleg de ce se cramponeaza PDL-ul s-o tina la suprafata, cum de altfel nu inteleg de ce de PSD inca se atarna Nastase si nu este trecut odata in linia a doua. oare suntem blestemati sa fim condusi ani la rand de aceeasi incompetenti?…nu se gasesc oameni noi in partidele astea care sa-si doreasca si ei sa faca ceva pt tara asta? ori avem parte de vechile lichele gen Nastase, ori de “oameni noi” corupti de la prima semnatura, gen Ridzi.
De miruna pe 23 June 2009 la 15:06 (#)Felicitari pentru editorialul “Percepţia asupra gîştelor”!
De Costin Tanasescu pe 23 June 2009 la 15:06 (#)Cat depre cazul “AFACEREA PEDELISTA 2MAI” prin care Ministrul Tineretului si Sportului tov. Monica Iacob RIDZI si-a permis cu un tupeu golanesc, sa jefuiasca peste 630000 de euro din propriul buget,sunt DEOSEBIT DE CURIOS daca Zeus o va sacrifica! Ca la cata NESIMTIRE au la ora actuala portocalii, nu m-as mira daca, in ciuda dovezilor elocvente DE JAF AL BANULUI PUBLIC, RIDZI N-AR PATI NIMIC!
Pe cand NUTI?! AM CURAJ SA PUN PARIU CA A BAGAT VASTU’ MAI RAU DECAT RIDZI!
Universul infractional care graviteaza in jurul mecanismului pastorit de Traian Basescu va intra in descompunere odata cu capul pestelui imputit.
De Marius Mina pe 23 June 2009 la 15:12 (#)E de pulitzar Tolo; ce sa mai, uatergeit curat.
De cucu pe 23 June 2009 la 15:17 (#)Minte de gaina…. (iar ca sa fiu putin malitioasa: vezi ce inseamna gaina fara un Cocos in spate????)
De Magda pe 23 June 2009 la 15:20 (#)Dupa umblat prin alte tari, imi vine sa ma iau cu mainile de cap cand vad ce se face in Romania, dezastru total.
De no_sweet pe 23 June 2009 la 15:20 (#)Stire anticipativa:
Dupa agitatia anului 2009,
un numar impresionant de basesti
vor dezvolta o serie de afectiuni grave,
unele cu caracter permanent,
pe baza de stres.
Din volumul Ghidul micului kamikaze
_____________________________________________
Heartbreaking news:
Dupa ultimele aparitii publice,
De Anca pe 23 June 2009 la 15:23 (#)Monica Iacob-Ridzi a fost cooptata
de catre regizorul Clint Easterneuropewood
pentru rolul principal in viitorul sau film,
Alba-Ca-Varul si cele 40 de hotii
Repede repede ca ANI l-a gasit pe ministrul Nemirschi cu falsuri in declaratii. E o contrapondere la cazul Ridzi? E seful ANI la mana lui Basescu?
De pnc pe 23 June 2009 la 15:26 (#)Demisia este o solutie de adormire a vigilentei naivilor.Sau mai bine spus “Doar Demisia”…PDL este in acest moment ca brigada de shuti de buzunare,l-au luat de guler pe ala cu mana in buzunarul calatorului iar ceilalti 2-3 incep sa o dea cu diversiuni pentru a scapa cu banii si a-l scapa si pe cel prins.Daca merge bine,daca nu maine intra altul in rol,prin rotatie.Acelasi autobuz,posibil acelasi pagubas.Domnilor solicitanti de demisii “de onoare”…dati cu ei de pamant la vot si nu mai stati acasa ca “asa da bine,sa nu te duci la vot” ca “toti fura”…Poate dar in acest moment pe astia i-am prins cu mana in buzunarul tau.Ce faci ? Faci in pantaloni de frica si nu te duci sa-i dai “o bucata” pe buletinul de vot ? Atunci naivule o sa ceri toata viata ta demisii si o sa te fure cu zambetul pe buze iar tu o sa crezi ca aia e starea de normmalitate naivule.
De Johnson pe 23 June 2009 la 15:37 (#)Eu parca nu as vrea demisia. Prefer din ce in ce mai mult executia politica, penala si publica (ordinea e aleatorie) a 99% din clasa politica sau macar a actualului regim. Dar nu o sa avem noi parte de minuni dintr-astea in timpul vietii noastre…
De om normal pe 23 June 2009 la 15:37 (#)Si totusi,credeti maestre ca va fi lovita gasculita asta sportiva ?
De adita pe 23 June 2009 la 15:40 (#)Am prieteni plecati in Canada si vor sa se intoarca. Le-a luat 3 ani sa uite de unde au fugit. Asta sa fie boala noastra? Memoria ne e mai scurta decat un ciclu electoral? Cum ne facem upgrade la memorie ?
De Cosmin - tot inginer pe 23 June 2009 la 15:46 (#)Si Badea nu mai vrea Emisiune.
Si daca plec…revin peste trei ani?
Cucoanele astea sunt doar muștele prinse în pânza de păianjen a lui Băse și puse să atârne în câte un fotoliu moale de ministru. Pe lângă faptul că sunt țoape, parvenite și gâște, nici măcar n-au simțul ridicolului.
De mosser pe 23 June 2009 la 15:53 (#)Au doar grija autosuficienței și nu văd penibilul cu care se înconjoară la fiecare pas.
Eu tot mai sper ca Matrozu să-și vadă de muștele lui în intimitatea colțurilor pline de pânze de păianjen!
tupeul fantastic al acestei dudui, te lasa fara replica; ce va face daca justitia (daca mai exista) o va gasi vinovata? pe cine va da in judecata pentru calomnie (parca asa spunea aseara)?
De nicoleta pe 23 June 2009 la 15:57 (#)basescu, intrebat in legatura cu acest subiect, a spus ca nu e treaba lui sa analizeze ceea ce fac ministri. pai atunci, in sedinta de guvern, cand a tras-o de urechi pe andronescu, ce se cheama ca a facut? doar a dojenit-o parinteste?
Domnule Ciutacu, îmi permit să vă fac o sugestie dvs. şi tuturor realizatorilor de talk-show. Când trebuie să invitaţi un reprezentant PD-L, invitaţi-l doar pe Blaga. El e singurul de acolo care mai are un pic de inteligenţă şi de tupeu suficient pentru a aduce o pată de culoare în discuţie şi de a se contra cu Zeus. Hai, poate mai e şi Berceanu.
De Victor (tizu' lu' Ciutacu) pe 23 June 2009 la 15:59 (#)În rest toţi sunt nişte agarici. Stau acum şi mă uit la posturile de ştiri şi văd nişte neica-nimeni de la PD-L. Pentru ăştia e suficient să spui de la ce partid sunt şi ştii deja ce căcat vor mânca în discuţie. Acum „la modă” e unu’ blond, Hoară parcă-l cheamă.
” Ce ai face daca ai fi Ministrul Tineretului si Sportului?”
Raspuns: L-as ruga pe Andrei Gheorghe sa-mi fie consilier.
PS Dupa Motto, sa inteleg…ca, Traian Basescu s-a regasit pe sine?
De Dorina Avramut( Chirila) pe 23 June 2009 la 16:00 (#)cred ca o sa si dea demisia pana la urma
De adidas pe 23 June 2009 la 16:00 (#)Iata de ce nenea Iancu a fost genial! Politicienii sunt la fel indiferent de timpurile in care traim si ei sunt dovada vie ca mama prostilor e mereu gravida!!!
De anonimu' pe 23 June 2009 la 16:06 (#)Iata de ce nenea Iancu a fost genial! Politicienii sunt la fel indiferent de vremurile in care traiesc si ei sunt dovada vie ca mama prostilor e mereu gravida!!!
De emil pe 23 June 2009 la 16:09 (#)Probabil ca PDL-ul ii va retrage sprijinul acordat doamnei Ridzi daca ii sunt afectate interesele si va baga placa cu “cine este vinovat va plati,nimeni nu este mai presus de lege” si Base imaculatul va afirma ceva de genul “starpim coruptii chiar si pe cei din propriul partid”. A distrus Base o flota si este declarat nevinovat , Ridzi a subtilizat peste 600mii euro ..o bagatela cum spunea Cristoiu.
De roxana pe 23 June 2009 la 16:09 (#)ati aflat ce s-a intamplat azi in sedinta cna? de fapt concertul a fost platit de mtv. ceeeeee?
De mojicu pe 23 June 2009 la 16:23 (#)unde sunt banii? directorul mtv cine este? cu cine e cuplat? ioana basescu .
bravo tolontan
respect
Update :promit sa inchid televizorul, ma doare capul ,alta stire ! Pro TV a platit spectacolul??? Pai, deja miroase a spalare de bani…
De Ioana S.,Bucuresti pe 23 June 2009 la 16:47 (#)Este prea mandra sa demisioneze…si a bagat prea multi bani in “nevoile Partidului”sa o excluda…asa ca tot ministru la Tineret este…
De Mirabela pe 23 June 2009 la 16:51 (#)monikk era obisnuita doar cu o bara si aia poate de inox. nu vreau sa-si dea demisia, doar sa se obisnuiasca, cit de curind, cu un set de bare(citeste gratii) de ol37!
De mirko pe 23 June 2009 la 16:58 (#)De loc sunt din Petrosani dar de ceva ani am plecat de acolo, intamplarea face ca in ziua maretului concert am fost in vizita la parinti. Atunci mi-a spus sora mea, care e la liceu, ca e concert Voltaj cu ocazia lansarii candidaturii EBA. Va dati seama ca promovarea evenimentului s-a facut in sensul asta. Ar fi interesant daca ati lua legatura cu televiziunea locala care a filmat si difuzat tot concertul, este acolo un moment in care se anunta oficial candidatura EBA la europarlamentare. Daca concertul a fost organizat de MTS … cu ce ocazie se fac astfel de anunturi pe scena ?
De Cristian pe 23 June 2009 la 16:59 (#)Astept cu nerabdare sa inceapa lepadarea de Basescu!
De Georgica pe 23 June 2009 la 17:28 (#)legat de motto: Basescu a mai distrus ceva, a distrus speranta in “noua clasa politica”. Cu exponenti ca Nutzi, Ridzi si alti politicieni tineri, ce speranta sa mai avem in noua genereatie de politicieni?
De dan pe 23 June 2009 la 17:50 (#)Sau blogu’, sau Ciutacu’ mi-au inghitit un comentariu. Sa le fie de bine.
De alex.dumitrascu pe 23 June 2009 la 18:00 (#)O posibila semnificatie a pozei Bazeului: “Eu rabd mutra mea fiindca stau dupa ea, mai rau de cel ce-i sta in cale. ” Trebuia adaugat undeva jos intr-un coltisor si umilul Boculet cu trup de strut cu capul in pamant ascultand poruncile Bazeului.
De roxana pe 23 June 2009 la 18:06 (#)Chestiile astea care se descopera acum sunt fleacuri.Pe mine ma amuza prejudiciul zero din “flota”.Si daca dadeam la fier vechi toate navele si tot obtineam un dram de bani,logic vorbind.Astept continuarea,pentru ca am auzit ca vor sa-l schimbe…
De Irina pe 23 June 2009 la 18:16 (#)Mai dati-i, mai dracului !
De gabi pe 23 June 2009 la 18:19 (#)(cu capul de masa vroiam sa zic) cand vin la talk-show.
BRAVO !BRAVO !BRAVO ! Tolo!
De gabi pe 23 June 2009 la 18:22 (#)Degeaba incearca portocalii sa o dea la intors , ca asta e o furaciune prea evidenta !
De romania inedit pe 23 June 2009 la 18:23 (#)Scena mare a lui Ridzi costa de obicei 5000 de euro. Din informatiile primite de la unul din organizatorii lui Ridzi pentru ca s-a promis colaborare pe termen lung a fost negociata si platita cu 1500 de euro indiferent de ce s-a scris pe contract. Restul e usor de gasit
De Client de servicii scena si sonorizare pe 23 June 2009 la 18:31 (#)La Awa Recors un sistem S1 (care sunt printre cei mai scumpi din tara), cu scena de 12x10x7m, cu toate echipamentele high-class, dupa negociere, ajunge 2500 -3000 de euro maxim pentru un concert. De la 2 concerte orice furnizor de astfel de servicii face reduceri substantiale. Scena lui Pink Floyd (inclusiv constructia zidului) din concertul Zidul a costat mult mai putin decat platforma de sol pentru spectacol (nu poate fi numita scena) de la Costinesti a doamnei Ridzi
Ma duc sa vomit,scuze.
De mery pe 23 June 2009 la 18:45 (#)PS-Pune si tu o lamaie la postul asta.
Bravo, Victore, tine-te de cuvint!
De Mihaela Petrescu pe 23 June 2009 la 18:50 (#)P.S. sa nu “SUBESTIMAM ” gistle . Nu pe toate . Unele au salvat Capitoliul! Astea autohtone … ?Si-au cam pierdut glasul, e adevarat!
Va aduceti aminte de filmul” Toti oamenii presedintelui?” La noi titlul ar putea fi” Toate pitipoancele presedintelui”
De blondu pe 23 June 2009 la 18:58 (#)off topic: caldura mare la parlament , senat si guvern, caldura mare. Tot “corpul de balet” e din ce in ce mai dezbracat… tocmai i-am vazut bratele goale ale aleia de la turism! Mama, it trage duduia una, strigi “traiasca regele” pe 3 voci!
De Mihaela Petrescu pe 23 June 2009 la 18:58 (#)Am vazut interventia ei in parlament:
DA, E 100% LEGAL CE A FACUT DAR 100% IMORAL !
Se poate fura si cu acte in regula, astia ne cred prosti…
De Cristian pe 23 June 2009 la 19:11 (#)Nelinistea e maxima, odata pornit tavalugul, ciuma portocalie,in frunte cu conducatorul ei mult iubit si stimat, ar putea avea necazuri adevarate: se creaza precedentul de care s-au temut, si alte popice oranj ar putea pica! De data asta popice adevarate, barbati de stat, seriosi, grasi, gusati, rozalii, nesimtiti, mincinosi si hoti, nu doar niste pupeze de umplutura, bune spagatiste intre doua ori mai multe paturi de partid si de stat, oraliste pricepute doar la cheltuirea banilor, ceea ce s-a si demonstrat! Groaza adevarata e ca lucrurile sa nu degenereze intr-atat incat sa se opreasca fix in mezina europeana, aia-i problema adevarata! Chiar, n-am auzit in ultimile zile, din gura niciunui portocaliu, emblematica replica “…si care-i problema?!..”.Poate fiindca problema e mai reala si mai nasoala ca oricand!?
De alien pe 23 June 2009 la 19:24 (#)Daca se face mare scandal va fi un inceput in a scapa de portocalii, dar ati vazut ce s-a intamplat cand a fost vorba despre casa fiicei lui Base, l-au arestat pe Becali pentru a se uita subiectul, de aceea e bine sa se militeze cat mai mult si cat mai repede pentru a nu disparea cazul in ceata!
De Roxana pe 23 June 2009 la 19:28 (#)Cu ce sunteti diferti fata de portocalii anului 2004-2008??? Condamnati cu patima aceste manifestari dar le folositi fara jena.Cu ce sunteti mai diferit de unul care scria cu patima despre matusa Tamara in ziarele epocii cand faci la fel,Victor Ciutacu.Ca parere personala condamn, si cer demisia si anchetarea de urgenta a ministresei.Vad aroganta si nesimtirea ministresei in momentul cand isi roaga colegii sa nu voteze o eventuala ancheta.INTREVAD unde se duc banii si sper ca DNA sa dea un exemplu de profesionalism.Vad o reactie normala a PDL care nu arunca cu”razbunare politica” cum faceau PSD.Si vad o realizare a lui TRAIAN BASESCU si PDL.Justitia se misca.Scapa cine poate ca prea multi dintre romani cred ca suntem o tara de toata jena fara sa-si dea seama ca de ei depinde schimbarea clasei politice si nu in ultimul rand a presei care in loc sa fie ca un procuror(cautand dovezi PENTRU AFLAREA ADEVARULUI SI NU PENTRU A INVINOVATI PE CINEVA) este,scuzati limbajul,o curva ieftina.
De Paraipan pe 23 June 2009 la 19:30 (#)Ridzi = EBA deci patarea imaginii trebuie sa se rasfranga spre familia Basescu, pe care o slugarea de zor Ridzi.
De Roxana pe 23 June 2009 la 19:38 (#)Disputa EBA vs Vaas denota faptul ca toti din familia Basescu sufera de mania persecutiei si tin sa puna la punct pe oricine-i “ameninta” chiar si indirect, prin simplu fapt ca sunt mai capabili. EBa se simte inferioara fata de Vaas si o ataca ca o precupeata suparata, iar Base il ataca marlaneste pe Isarescu, tot pentru ca se teme de el.
Subiectul si mai interesant este fraudarea alegerilor in favoarea lui EBA! Cata dreptate avea Crin Antonescu!
Hai sa fim seriosi, o sa o ancheteze si?… ca vorbesc baietii cu procurorul sa dea NUP sau cu judecatorul.Nu ati vazut ca tanti Kovesi a pasat motanul sa aiba timp sa primeasca instructiunile pe cartela? Iar Blaga a zis ca o sa ridice imunitatea doar daca se ajunge acolo dar nu crede ca o sa se ajunga acollo… a zis de vreo 3 ori.
De sorined pe 23 June 2009 la 19:59 (#)Cu alte cuvinte “Ba va ia dracu’ daca misca vreunul in front din sistem”. Iar BOC a zis ca pentru el e clar nu a gresit cu nimic.Doar a facut asta pentru aia mica a satrapului.
NU SE VA INTIMPLA NIMIC.Romania e sub dictatura din nou.
Parerea mea este ca PD-L si Basescu o vor scoate pe Ridzi basma curata cu Parchetul in cel mai scurt timp posibil. Maxim o luna. Daca vreti sa cititi o analiza pe tema asta intrati pe http://analizapecriza.blogspot.com/2009/06/preambul-scandalul-banilor-cheltuti-de.html
De I.Sclavone pe 23 June 2009 la 20:35 (#)I-a fost servita exact la tzanc aceasta factura a lui Ritzi lu’ Basescu. Se va spala pe maini si o va da afara din guvern.
De horya pe 23 June 2009 la 20:39 (#)De ce? ca sa demonstreze ca el este impartial.
Nu tine nici cu PDL nici cu PSD nici cu PNL.
Este un presedinte neutru.
Dar, sper eu sa nu uitam cei aproape cinci ani din spatele lui Basescu, care nu-s asa favorabili presedintelui.
Sa fie sanatos.
Nu inteleg de ce Chioru nu urla asa de tare ca in cazul fostilor ministrii liberali.Sau parasuta asya de Ridzi a cotizat la campania electorala a handicapatei de EBA.
De sinaianul pe 23 June 2009 la 20:56 (#)Daca se accepta cererea cu termopanele a parchetarei şefă de echipă, Codrutza, cea care expediază legea precum arunca mingea la coş, se incălca un principiu de drept …dar aveam un mare spectacol in sala deputaţilor.
De Plano pe 23 June 2009 la 21:16 (#)Arbitrul cerea aruncări de pedeapsa la coş şi dicta eliminarea din joc a Robertei, altă păleaţă manechin a echipei portocalii, pentru cinci greşeli tehnice de joc.
N-a fost să fie…deh!
Ce va mirati atât de novaţiunile juridice ale Codruţei? Aţi uitat ca este din aceleaşi cercuri strâmbe cu Ţîşt-Bâşt şi prea nefericitul Daniel?
Dacă nici în cazul ăsta nu există probe, ne putem lua rămas bun de la orice speranţă.
De renata pe 23 June 2009 la 21:38 (#)Si daca face supremu un gest de mare efect…electoral pentru fraieri (care vor musca si discursul si momeala)si va comanda lu Boc sa o demita pe duduie. Va fi rasplatia pentru serviciile sale,iar Base se va ridica din nou, ca o garantie a dreptatii”aspru si nemilos cu apropiatii care gresesc. Si va varsa si cateva lacrimi, la ora de maxima audienta,pentru ca s-a inselat amarnicaupra caracterului unor oameni… Iar (are o expresie Badea, cu animale multe si epitete)vor ofta: CE om bun, si cum l-a inselat. Ce femeie nesimtita. Si ce bun a fost Base cu ea !!!
De raluca pe 23 June 2009 la 22:03 (#)Eu cred ca deja scenariul acesta rules !!! As pune si un pariu. E foarte credibil si natural…
Va invit la mine pe blog sa il vedeti o caricatura interesanta cu Gigi Becali vorbind despre Parlamentul European.
De palconi pe 23 June 2009 la 22:07 (#)Draga Victore, explica-mi si mie. Tonomat tonomat dar de ce toti cer melodia ” Fuck Basescu” ????
te rog sa nu ma cenzurezi arogantule, ai uitat? libertatea expresiei?????
De balauru pe 23 June 2009 la 22:39 (#)Se intampla acum ceea ce era logic sa se intample:”soldatii” anticoruptiei se dovedesc a fi marii corupti de fapt si prin asta si mentorul lor isi arata adevarata infatisare:imparatul era gol…
De Doru pe 23 June 2009 la 22:45 (#)Ridzi nu este decât furunculul vizibil pe sistemul nostru politic infectat până în măduva oaselor.
În acest sistem, numai cine nu poate nu fură, iar cine nu poate e fie prost, fie eliminat la periferia sistemului cleptocratic.
Acest sistem nu este in pericol să se clatine, oricât ar zgâlţâi unii sau alţii de el, pentru simplul motiv că a acaparat toate pârghiile de control al societăţii.
Doar propria lui inutilitate l-ar putea prăbuşi sub greutatea minciunilor ţesute de-a lungul a (peste) douăzeci de ani.
De ElZap pe 23 June 2009 la 23:11 (#)[...] parere au : Victor Ciutacu, IT Morar, Cristian Patrasconiu, Adrian Nastase, Dan Andronic, Cristian Sutu, Mos Califar, Cristian [...]
De Traian Basescu independent? | IMI PLAC BARBATII pe 24 June 2009 la 01:49 (#)Ma bucur sa vad atatea reactii.. atata polemica… ceea ce s-a petrecut in aceste ultime doua zile este doar o usa puuutin crapata din lupta care va urma in urmatoarele luni. Poate cea mai crancena din ultimii 20 de ani.Pentru unii miza e penala, au scaunul sau pachete la parnaie dar pentru cei mai multi, pierd foarte, dar fooooarte multi bani. O mica actiune de 2 zile si au disparut peste jumatate de milion de euro, inca o idee de campanie care nu exista pentru mediu si a mai disparut inca o jumate de milion. Avem idee despre ce bani vorbim in total? Am putea cumpara pamant sa facem o tara noua in alta parte cu ei. Avem idee cate zeci de miliarde de euro s-au dus asa in ultimii 20 de ani? Figuri noi si credibile din randurile partidelor nu au de unde sa apara pentru ca toti tinerii sunt ai batranilor care conduc.. la televizor vedem aceeasi neni si tanti porecliti analisti de .. orice, care ne explica daca suntem sau nu furati.. nici aici nu e loc de voci proaspete si cu idei.. ramane doar sa ne rugam sa fim sanatosi si poate noua viitoare alianta PSD PNL va fura mai putin si va mai da si la iobagi.. Spor la munca si platiti-va taxele la timp. Spor si tie Victore, sa te mai tina.
De Alex Baltat pe 24 June 2009 la 02:44 (#)Ma intreb cand avem de gand SA INCETAM sa mai comentam atat si SA FACEM CEVA?!! Toate cuvintele astea nu reprezinta nimic, cand te gandesti ca, 500.000 euro AR PUTEA SALVA VIATA a peste 900 DE COPII care se nasc anual in ROMANIA, cu probleme cardiace grave, pentru care exista o singura solutie: interventia chirurgicala urgenta si foarte specializata dar pentru care exista prea putine centre in care pot fi operati si tratati [www.inimacopiilor.ro] De ce platim contributii la asigurari de sanatate daca suntem nevoiti sa ne platim singuri serviciile si tratamentele medicale?! De ce platim tva la benzina, taxe de drum, impozit pe masini, autorizatii de transport, daca tot nu sunt sosele?! Se poate sa imi raspunda si mie un memblu al guvernului, la aceste intrebari?!
De ICBM pe 24 June 2009 la 03:48 (#)De ce nu se intampla nimic?
De mircea caruntu pe 24 June 2009 la 08:29 (#)De ce nu isi da demisia Ridzi?
De ce nu i se solicita demisia, nici din partea PDL nici din partea guvernului?
Raspunsul este simplu: toti fura ! Iar iesirea din aceasta linie trasata cu tuse groase de nesimtire ar insemna un semnal de alarma data in randul haitei. Nu se rup randurile pentru ca puterea lor sta in haita, in interesele de grup, in foamea generalizata – singura motivatie care genereaza dorinta de putere in Romania. Puterea nu corupe in sine, nu e un vehicul de pierzanie pentru cel care ajunge la comanda ei in Romania. Pur si simplu puterea inseamna BANI pentru aceasta generatie de politicieni.
Il admir pe Mircea Badea intrucat da dovada de o luciditate dureroasa insa in acelas timp nu pot sa ma opresc sa nu imi pun intrebarea: La ce bun? Un secol de vorbe nu duce la nimic in conditile generalizarii acestui cancer numit Politica Romaneasca. Sunt dezamagit de mine insumi pentru propria-mi revolta inutila.
Marea tragedie consta in faptul ca si eu, ca multi altii, ne-am acomodat treptat cu inutilitatea gandurilor noastre. Cred ca si dvs., d-le Ciutacu si dl. Badea avesti acelas sentiment al inutilitatii pozitiei dvs.
Nu se poate schimba nimic. Nu se poate face nimic. Nu putem spera la nimic mai bun nici pentru noi nici pentru copii nostri.
Iata unde s-a ajuns cu promovarea anapoda a tinerilor pesedisti.N-am nici un fel de indoiala in legatura cu virtutile tinerei generatii,dar pusi in functii importante acestia cad de multe ori prada naravitilor mai varstnici si propriei lipse de experienta.Este simptomatic sa constati -cel putine din relatarile presei- ca multi dintre acestia:Ridzi,Anastase,Udrea,Eba,Boureanu,s.a. sunt destul de des contestati.Cred ca in spatele doamniei Ridzi s-a aflat un personaj care a invatat-o ce sa faca,dar a invatat-o prost.
De Marin Marin pe 24 June 2009 la 08:44 (#)La parchet va fi o glorioasa neincepere a urmaririi penale!!!
De Cipsson pe 24 June 2009 la 09:06 (#)Cainii latra, ursul trece!
Asa este in tara asa este in tara asta dreptate pentru catei!
Toţi se întreabă de ce-i ţinută acolo. Noi, ne întrebam (prin toamna lui 2004) cam cât valorează fotoliu ei de parlamentar. Şi făceam calcule (aproximate!) funcţie de proprietăţile familiei care se vindeau suspect. Sumele mergeau până la un miliard. Unii (mai cunoscători în ale “politicii”) spuneau c-ar putea fi chiar două. Apoi… noi am avut o parlamentară, magazinele “Riva” au devenit (şi mai suspect!) “Euro-Riva”. Cu steagul UE abordat. Dinainte (cu mult) de-a fi membrii. Nu ne-am mai întrebat de ce…
De SuKăRiT pe 24 June 2009 la 09:15 (#)Aseara la Vorbe Grele l-am vazut amuzat pe primarul Mazare imbracat in verde-mazare .
Nefiind constantean sa stiu exact ce a facut cu adevarat pentru oras, parerea mea era negativa vis-a-vis de Radu Mazare banuind-ul ca se comporta administrativ, la fel cum se si imbraca de multe ori, adica ” la misto ” .
La urma urmei preferi un primar care face treaba in urbea lui chiar daca e mai nonconformist decat un scortos incravatat care te minte frumos, nefacand mai nimic pentru localitatea unde e primar.
Merg pe mana ta Victore si vopsesc bila neagra pe care o aveam pt. Radu Mazare cu alb.
Scuze pentru acest post in afara subiectului.
De mishulescu pe 24 June 2009 la 09:26 (#)Doar atat
De DEMISIAAA pe 24 June 2009 la 09:44 (#)LECTIE DE ROMANIA – MONICA RITZI A PRAPADIT BANETUL, NEMIRSCHI SI NASTASE, PUSI SA ACOPERE PRAPADUL MINISTRESEI – LECTIE DE ROMANIA, TATA
De CASA STIRILOR pe 24 June 2009 la 10:03 (#)mai,o demite…o zice si numele ei(e drept,in Engleza)…get RID(zi) of her
De fraierit de base pe 24 June 2009 la 10:03 (#)Prezicere: Daca se ingroasa si se constata a fi vinovata Basescu o va suspenda si va fi marginalizata. Oricine trebuie va fi sacrificat. Aduceti-va aminte”Petre, esti cel mai bun”.
De gabi_bt pe 24 June 2009 la 10:23 (#)Dar va mai mira ceva stimabili contribuabili in ziua de azi….nemarginita prostie si nesimtire de pdl-istilor mai mira pe cineva??? vreti poate un exemplu tamp dar la obiect??? Sunt din Targoviste..mandrete de municipiu…unde stimabilul primar este cum altfel decat portocaliu ca doar …cum altfel??? pai ce face stimabilul din banii cetatenilor???? isi eticheteaza propiul nume (ca in faimoasa dar adevarata zicala romaneasca “numele prostilor pe toate gardurile”) peste tot….pe banci, pe autobuze, pe cosurile de gunoi, prin parcuri etc.. Adica in timpul imparatiei domniei sale aici la municipiul tgv s-au vopsit bancile….portocalii firesteeeeee…si pe ele stau la pret de mare arta tablite inscriptionate “primar gabriel boriga”…s-au schimbat niscai autobuze prin oras…s-au luat unele la mana a2a nemtesti…fireste cum…portocaliiiii…ce scrie pe ele….program de restaurare a parcului auto al municipiului targoviste…primar gabriel boriga!!!!!!!! si acum eu ca un contribuabil firav va ijntreb..ESTE OARA NORMAL CA DIN IMPOZITELE NOASTRE PLATITE CU SARG LA STAT SA NE PRIMIM CU INTARZIERE BANII PENTRU COPII NOSTRII PENTRU CA MUNICIPALITATEA ARE NEVOIE DE BANI CA SA AFISEZE PESTE TOT NUMELE DISTINSULUI PRIMAR…ZAU UNDE IN ALTA PARTE MAI SUNT TABLITE INSCRIPTIONATE CU NUMELE ALUIA DE LE-A FACUT??mai sufera cineva de nesimtire si infumurare decta pdl-istii????pai noi astia mici pentru asta muncim sa platim sume colosale zile ale tineretului sau ..la o scara probabil mai mica dar la fel de nesimtita…platim colantarea autobuzelor cu numele primarului? oare nu era suficient scrie program realizat in 2009…si cine era interesat peste ani afla cine a condus imparatia tgv in 2009 si al cui e meritul pentru asa ceva????
De Monica Vede pe 24 June 2009 la 10:36 (#)Ridzi a fost sabotata de uneltitorii pesedeului. Noi stim fiindca partidul ne-a spus asa. Domnul Presedinte va dejuca aceste masinatiuni si la toamna va izbavi din nou tara. Hai Ahmadinejad Basescu, sfarama cu ce vrei opozitia ticalosita.
De Partizanu pe 24 June 2009 la 10:49 (#)Victor, intamplator sau nu, urmaresc de cca 3 saptamani un circ mediatic fara egal…cel putin pana acum. Fac parte din categoria “tampitilor” fara carnet de partid PDL, PNL, PSD …si alte FSN-uri…Ma uit cu scarba la tv si frustrarea mea nu are margini Nu conteaza despre ce partid se face vorbire, toti sunt in aceeasi gasca.
Este in regula ca dezbatem…asa ne mai “racorim” putin DAR…care e finalitatea? Invoca proceduri, legi, articole…ne dau “circ” la greu…si cam atat. Nu dau 2 bani pe ce comentati in presa si in media.
Sunt ferm convinsa ca in tara asta situatia nu va fi mai buna niciodata. Romania este atipica. Saracia este generala si coruptia pe masura. Am putea sa ne mandrim totusi ca am inventat noi concepte, proceduri, norme si legi care sa acopere si mai bine furtul organizat.
Aveam 18 ani in ’89 si am fost o proasta care a crezut ca va fi mai bine…GRESIT! Suntem poporul cu capu’ plecat…care expune kuru’…suntem urmasii celor care si-au aparat SARACIA si NEVOILE si neamu’…suntem un popor las! Slavizat pe alocuri…prin partile esentiale!
Toata stima pentru demersul tau si pentru toti cei care semnaleaza in media aceste porcarii!
De Teal'c pe 24 June 2009 la 10:54 (#)Dar mai departe?????????!!!!!!!! E DOAR TACERE…….
privind ultimele iesiri ale doamnei ministru se pare ca va scapa bine,e sigura de tot pe ea
De adidas pe 24 June 2009 la 10:58 (#)…ASTA E ASA ESTE LA NOI
De ADIDAS pe 24 June 2009 la 10:58 (#)de ce nu solicitati copii de pe ordinele de plata din Trezorerie facute catre firme si impresari? institutiile bugetare nu au voie, prin lege, sa faca plati cash, ci doar prin trezorerie.
De dan pe 24 June 2009 la 10:58 (#)Dea … cam naspa, aiurea, cam nasol!
De Ionut pe 24 June 2009 la 11:12 (#)Cand ii vad zambetul ala ranjit, fortat, expresia ei ce detesta tot ce ii sta in fata pentru a-si asigura imbogatirea si imbogati celulita, imi dau seama ca si moartea e mai colorata decat pipoashca asta zdruncinata.
De Bogdan pe 24 June 2009 la 11:48 (#)Eu cred ca afacerea a facut-o altul. Din doua una: ori madama de calareste cu cineva si , deh, din dragoste a comis-o; ori a fost ordin de la partid, sau sarcina de serviciu. Pai nu a iesit Blaga si a zis ca MRI beneficiaza de tot sprijinul partidului. Bleah…
De Doru pe 24 June 2009 la 11:53 (#)De 2-3 zile visez sa o intalnesc pe madam Ridzi-Pitzi asta pe strada,asa..utopic vorbind.Nimic nu m-ar retine sa ii arunc cateva (vorbe) in fatza,in plina strada,la orice ora,si sa o arat cu degetu sa o vada toti cetatenii pe una dintre responsabilii cu banii nostri.Daca ar trece pe acolo cativa marlani,lesne de instigat la violenta ce s-ar intampla?
Astia ar merita o spaima buna,din partea poporului,k din partea “justitiei” nu ii sperie nimic..
De Roxana pe 24 June 2009 la 12:10 (#)Nu ca ar fi furat ea cel mai mult,dar suma nu o face mai mult sau mai putin vinovata,nu?
Unul de la noi (Ridzi)… unul de la ei (Nemirschi) … Bag seama ca baietii au pus de-o manea in strada mare ! O termina pana-n toamna !
De kiky pe 24 June 2009 la 12:16 (#)Ipocrizia si jocul duplicitar nu cred ca mai reprezinta o noutate. Observam insa ca in jocul de-a alba neagra cu cetateanul, alesii nostrii devin tot mai buni pe zi ce trece. Doamna Ridzi este nevinovata. Suntem de acord cu prezumtia de nevinovatie, dar aceasta nu este acelasi lucru cu certitudinea nevinovatiei. Colegii dumneaei garanteaza insa pentru imaculata imagine inca inainte de orice ancheta, si frica imi e ca ei stiu ceea ce noi nu putem dovedi. De cealalta parte, lider maximus ne informeaza ca ramane consecvent si va suspenda orice membru al guvernului urmarit penal. Condamnarile in dosare civile, chiar daca indica cel putin lipsa unor abilitati manageriale elementare daca nu mai mult, nu conteaza. Un alt ministru poate deci dormi linistit, zeii nu l-au uitat dar spera ca noi da.
De canuta pe 24 June 2009 la 12:25 (#)Iar Ridzi?, este praf in ochi.
De serginiu pe 24 June 2009 la 12:29 (#)Pe cine a suparat Ridzi de au sacrificat-o?
Observ ca nimeni din media nu îi cere presedintelui Basescu sa faca o declaratie publica in legatura cu cazul Ridzi. Ar fi interesant…
De Mica pe 24 June 2009 la 12:33 (#)ma intreb, lasand in urma cazurile monica, elenele, adrianii,etc, cum de au inceput sa existe ciutacii, stanii, gazii(?!)…baiatul ala brunetel cu privire basesciana, nu ii retin numele pt ca e doar un baiat din cartea de telefoane, cum au inceput sa existe, zic, fix din momentul in care basescu il facu p felix “solutie imorala”?!?!
PS: nu-s portocaliu, nici rosu, nici grena, nu simpatizez cu niciuna din culorile curcubeului aromelor skittels!
De k pe 24 June 2009 la 12:45 (#)Vreau sa multumesc tuturor care ma cunosc si familiei si celor care au fost alaturi de mine … Plec din aceasta tara cu gandul ca atunci cand o sa ma intorc sa nu stau prea mult … Pentru ca am ramas uimit sa vad cate nesimtire si prostie exista. Aceasta anagramata cu numele de Elena Basescu a ajuns sa ne reprezinte, in acest moment ma dezic ca sunt roman si va doresc ca ea sa va reprezinte pe voi … Adio Romanie !!!
De Manea Cosmin pe 24 June 2009 la 13:06 (#)Salut Ciutacu-le,
furaciune pe fata, asta pentru ca omenasii astia ce au putere in pix, ne privesc ca pe niste fecale. Nu le pasa nici cat un bob de grau daca noi o sa murim de foame..
Ok, demisie.. dar eu ma intreb: Care va fi diferenta? Va veni altcineva, care va fura exact la fel .. deoarece sunt sustinuti de aproape toti ceilalti HOTI(numiti oamnei politici).
Tot respectu’ ..
De Sorin Moroianu pe 24 June 2009 la 13:18 (#)Domnule Ciutacu,sunt o cat se poate de neinsemnata profesoara de romana,fara nici o implicare politica si care se uita la tv.Surprinsa fiind de interventiile,acum f. rare ale d-nei Mungiu-PIppidi,am facut legatura fara sa vreau cu interventiile d-sale anterioare,mai ales cu asumarea de catre d-sa a scenariului lacrimogen de santajare a luiStolo in 2004,in favoarea lui Basescu.Iata ce cred eu ca om care a produs ani in sir”tampiti”:nu e oare vb de un scenariu gandit iar de “academisti”?Iata cum:BAse e tipul de om care vrea totulpt el si ai lui,asta stim;base ii distruge pe cei care l-au ajutat si carora le e dator.Conform cu invatamintele unui batran profesor universitar al nostru,de origine evreu,recunostinta se transforma in antipatie mai ales la mintile mediocre.LUand in consideratie si dorinta apriga a d-lui basescu de a castiga alegerile,stim ca pregateste ceva.Cred ca scenariul e cam asa[aranjat chiar de grupulPippidi]:ma revolt eu[alinuta]de punerea pe lista a Ebei,base o convinge sa candideze independent si pedeleii[prosti,dar tineri]se “mobilizeaza’[cf.dezvaluirilor],10 voturi pt Eba si s-a rezolvat.Base s-a asigurat ca Eba sa aiba doua”prietene”ministrese cu bani multi de la buget.Ele trebuie sa”rezolve”cu orice pret,bineinteles tot cu bani publici.Nu conteaza escrocheria,fetelor,ca e cu acte,nu?Ritzi,cea mai implicata ,cade.Opinia publica e oripilata.Ce va face BASescu?O va lasa sa cada[aduceti-va aminte de cazulMusca]Cu ea s-a terminat,degeaba crede lumea ca ,vai-vai ce-a patit Basescu vai de pedelei!Nu-i asa.Iar se revolta Mungiu si se mai aude un nume:Udrea.Da,dar mai e nevoie de ea si mai ales de banii lui cOCOS,ASA CA O LASAM MAI LA TOAMNA,MAI ALES CA EA CREDE CA SIMPATIA BASESCIANA PT EA E IMENSA.Daca Mungiu a aparut cu numele d-nei Udrea ,e clar,numarati saptamanile sa vedeti ce i se pregateste.E nevoie de o lovitura de teatru masiva in preajma alegerilor,care sa arate ce cinstit e Basescu si bun de presedinte.Va plati Udrea ,personaj mai important,mai la vedere si maiantipatizat/simpatizat decat Ritzi.Va pleca si ea in anonimat dupa Musca si Ritzi.Reluand,eu cred ca scenariul exista deja.Ca un cunoscator de literatura,cam asa a procedat si cu piesa pe care a scris-o,bazata pe carti la care am avut acces toti cei care mai citesc,dar “aranjata”asa ca sa scandalizeze lumea si,astfel,sa se vorbeasca si de ea.S-ar putea sa urmeze d-na Anastase ,cand ii va pronunta d-na Mungiu numele.Daca ar fi isteata,s-ar pazi.Dar e treaba ei!ASa se explica si chestia cu”promovarea tinerilor”,[dar nu a oricaror tineri,ci cu carte”pe puncte”,vorba tatalui meusi mai lacomi de avere si functii.Va salut!,
De ana teodorescu pe 24 June 2009 la 13:27 (#)Buna-ziua! va rog intrati pe acest link- e pt ministerul tineretului de la Florin Chilian
De deea pe 24 June 2009 la 13:57 (#)pana acum ceva vreme, il luati la misto pe Tolontan, il numeati “numarator de cornere”, nu?
De remi pe 24 June 2009 la 14:02 (#)V-a demonstrat baiatul cum se ia capul unui ministru cu actele lui, ceea ce nu face decat sa-mi comfirme ca trupa de la antena 3, nu este facuta decat din tonomati.
De ani de zile “latrati”, dar in afara de ineptii nu ati facut nimic.
Mai tii minte cum il luati peste picior pe tolontan cand a fost invitat la sinteza?
Ministerele gastelor au fost infintate, pt a produce banuti pt campanie, atat lui zeus cat si, pt agramata cu buzele umflate.Dar, vorba lui Vanghelie, sunt prea proaste pt a sti cum sa fure. Problema lui zeus, care de altfel nu are nici o apasare sa scape de incomozii care nu-i mai sunt de folos, este ca, daca, gasca prinsa cu vulpea in gura, va gagai pe unde nu trebuie.Atunci va avea el o problema……asa, tace, sau face declaratii neutre, iar trompeta si partidul, trebuie sa faca ceva, ca sa se lungeasca perioada de ambiguitate a gastii, pana la realegerea lui, ca atunci o face el scapata……Ce naivi suntem!!!!!!!!!!!
De brd-ddr pe 24 June 2009 la 14:19 (#)Observ ca multa lume s-ar simtii racorita ca Ritzi-Pitzi sa-si dea demisia. Dar nu am auzit pe nimeni sa-i ceara , in cazul in care va fi gasita vinovata, sa puna inapoi banii risipiti de la bugetul de stat. In fond asta e problema , recuperarea banilor de la cei vinovati + demisiile lor in frunte cu ministresa care a super-vizat jaful. Ca daca-si da doar demisia stati linistiti, ca nu o s-o vedem la cratita acasa la ea ci pe un alt post baban ,la curtea lui Basescu.
De mishulescu pe 24 June 2009 la 14:57 (#)Parerea mea de traitor in Romania este ca se va tergiversa cat mai mult finalitatea anchetei, vor aparea alte subiecte fierbinti servite de Basescu si in final o sa o luam ca de obicei in mana.Punct.
Mi se pare de sezon urarea: Ridzi, Ridzi lasa-ne, lasa-ne!
De Mircica pe 24 June 2009 la 16:41 (#)Subscriu parerii lui mishulescu. In mod normal, ar trebui sa existe un control foarte amanuntit al Curtii de Conturi la MTS, control care sa stabileasca cuantumul prejudiciului produs, vinovatul/vinovatii, iar acestia sa raspunda penal pentru delapidare. Paguba trebuie recuperata de la vinovati, cash, sau, daca acestia nu pot achita, ramane varianta inchisorii. Da, stiu ca vorbesc prostii si ca asta se intampla oriunde, numai in Romania nu…
De Cristina pe 24 June 2009 la 17:03 (#)Victore eu nu inteleg ce-o tot freaca astia cu
De mircea pe 24 June 2009 la 18:43 (#)comisii,comitete….scurt CURTEA DE CONTURI…
Nea Nicu Vacaroiu ce dracu face? Ce asteapta …de ce nu-l sesizeaza careva ?
Bai fratilor mai sugerati-le ca mai sunt si alte ministere cum ar fi: Turism, Aparare ca deja s-a generalizat bagabonteala….chiar asa impotent e sitemul asta ca nu poate dovedi pe chilotatele astea de la pdl? chiar asteapta sa le dea lumea in cap?
Sunt trist!
De thedaniel pe 24 June 2009 la 22:27 (#)Bine, se fura in draci si cu nesimtire, asta am inteles… bine, lor nu le pasa de noi si daca fac ceva, fac tot inspre binele lor, asta este evident… dar cand se face sau se vrea sa se faca ceva intr-o zona defavorizata, ce aveti atat de comentat.
Nu ati auzit ca in vremuri de criza, trebuie sa se investeasca?
Chiar daca pe langa un lucru facut se fura, dar macar sa avem si noi ceva.
Valea Jiului, spre exemplu, moare si pe voi va doare ca vrea sa faca o telegondola acolo.
bine ca vreti investitii, si nici nu aveti de comentat prea mult, doar in orasele mari.
Imi e sila!
P.S.: sunt sigur ca nu o sa postati mesajul.
Sunt de acord ca este o mare magarie ce a facut Ridzi si e evident ca nu se asteapta sa pateasca ceva si raspunde cu o nesimtire fara margini. Dar nu inteleg de ce nu ati facut un scandal la fel de mare sau si mai mare ar trebui cu contractul de 22 milioane de euro pentru linia de cale ferata electrificata care nu exista. Pentru ca e evident ca acolo toate documentele sunt false, toate datele sunt fictive. Dar nimeni nu s-a agitat pentru ecscrocheria asta in care de fapt nu s-a facut nimic din cei 22 milioane de euro.
De Gigi pe 25 June 2009 la 08:34 (#)Daca vrei sa distrugi o natiune, fie ea cea mai puternica din lume, nu trebuie sa-i declari razboi. E mult mai simplu. Pune-i pe astia s-o conduca un an de zile si i-ai facut pachet. Imaginati-va Udrea conducind turismul in Italia, Pogea finantele Germaniei, Boc prim ministru Angliei, Ritzi cu sportul in Franta si mai ales Basescu la Casa Alba….
De Liviu pe 25 June 2009 la 09:08 (#)S-ar putea vorbi atunci de noua dezordine mondiala.
SCHIURI V-ATI CUMPARAT?
TARA ARDE si “BABELE SE DA PE SCHIURI”
AM FACUT IMPRUMUTURI SI ACUM AVEM CU CE NE DISTRA
PLATITI ROMANI – altceva nu mai aveti ce face…
SURSA: e-licitatie.ro
1.
Proiectare si executie amenajare partie de schi omologata in masivul Rarau cu conexiune la trupul izolat intravilan Rarau si transport pe cablu pe traseul Campulung Moldovenesc – trupul izolat intravilan Rarau Municipiul Campulung Moldovenesc 25.06.2009 01:30 Tip procedura: Licitatie deschisa
Tip contract: Lucrari
Stare procedura: In desfasurare – 25.000.000,00 euro
2.
Amenajare domeniu schiabil, lac de acumulare si instalatie de transport pe cablu MUNICIPIUL BRASOV 24.06.2009 01:30 Tip procedura: Licitatie deschisa
Amenajare domeniu schiabil, lac de acumulare, instalatie de transport
Valoarea estimata fara TVA: intre 20,000,000 si 30,000,000 EUR
3.
Amenajarea domeniului schiabil Mogosa- Baia Sprie, jud Maramures (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES) 23.06.2009 01:30 Tip procedura: Licitatie deschisa
Contractul are ca scop executia lucrarilor de Amenajare domeniul schiabil MOGOSA-BAIA SPRIE, jud Maramures conform Vol.III – Specificatii tehnice, Vol.IV – Liste de cantitati si Vol.V – Documentele proiectului si plansele
Valoarea estimata fara TVA: 9,794,756 EUR
4.
Amenajare loc de imbaiere; functiuni anexe si lac de agrement zona lacului Tineretului Orasul Sovata 19.06.2009 12:36 Tip procedura: Licitatie deschisa
lucrari de constructii si anexe in vederea amenajarii unui loc de imbaiere
Valoarea estimata fara TVA: 10,529,000 RON 2.500.000,00 euro
5.
Amenajarea domeniului schiabil Boriste Izvoare JUDETUL MARAMURES
Contractul are ca scop executia lucrarilor de Amenajare domeniul schiabil Izvoarele-Boriste, jud Maramures conform Vol.III – Specificatii tehnice, Vol.IV – Liste de cantitati si Vol.V – Documentele proiectului si plansele.
Valoarea estimata fara TVA: 13,212,577 EUR
6.
Imbunatatirea domeniului schiabil al Satiunii Predeal
Reactualizare proiect tehnic, lucrari de executie
Valoarea estimata fara TVA: 17,092,437 RON 4.000.000,00 euro
7.
AMENAJARE DOMENIU SCHIABIL GUTAIUL DOAMNEI – CAVNIC” ORASUL CAVNIC (PRIMARIA ORASULUI CAVNIC)
Amenajarea domeniului schiabil Gutaiul Doamnei Cavnic, vizeaza urmatoarele: achizitionarea “la cheie” a unei instalatii de transport pe cablu tip telegondola debraiabila cu 8 locuri care sa deserveasca partiile din Gutaiul Doamnei, a unei instalatii de teleschi bi-post, si realizarea cladirilor anexa si proiectarea si amenajarea partiilor de schi care vor fi deservite de aceasta si va include urmatoarele:
- adaptarea proiectului instalatiei de transport pe cablu pentru TELEGONDOLA conform Studiului de Fezabilitate privind “Amenajarea Domeniului Schiabil Cavnic – GUTÂIUL DOAMNEI”, conform plansei care poate fi obtinuta de la Primaria orasului Cavnic si realizarea acesteia;
- adaptarea proiectului instalatiei de transport pe cablu pentru TELESCHI BI-POST conform Studiului de Fezabilitate privind “Amenajarea Domeniului Schiabil Cavnic – GUTÂIUL DOAMNEI”, conform plansei care poate fi obtinuta de la Primaria orasului Cavnic si realizarea acestuia;
- obtinerea avizelor necesare pentru obtinerea autorizatiei de punere in functiune a instalatiilor – autorizatie ISCIR si punerea în functiune a acestora – telegondola si teleschi.
- achizitia echipamentelor
- operatiuni /lucrari de instalare si punere in functiune a instalatiilor de telegondola si teleschi;
- proiectarea si amenajarea partiilor de schi si a bretelelor de legatura din domeniul schiabil Gutaiul Doamnei, in lungime de circa 8200 m
- furnizarea a 3 masini de batut zapada
- proiectarea si amenajarea parcarii auto cu o capacitate de 168 locuri de parcare si a drumului de acces asfaltat.
Detalii suplimentare în documentatia atasata.
Valoarea estimata fara TVA: intre 40,000,000 si 47,000,000 RON 11.000.000,00 euro
8.
Partie de schi si teleschi Speranta, Borsec, judetul Harghita Orasul Borsec
Obiectul contractului consta in amenajarea unei partii de schi si teleschi cu furnizare echipamente de transport pe cablu de persoane, instalatii de producere de zapada artificiala, executie cu proiectare inclusa.
Valoarea estimata fara TVA: 1,200,000 EUR
9.
Lucrari de constructii-montaj extindere instalatie de produs zapada artificiala, alimentare cu energie electrica PRIMARIA ORASULUI AZUGA 15.06.2009
Valoarea estimata fara TVA: 981,840 EUR
10.
MODERNIZAREA ZONEI TURISTICE PASUL VULCAN “CONSTRUIRE TELEGONDOLA ÎNTRE COTELE 770m – 1310m” MUNICIPIUL VULCAN 11.06.2009
Construirea unei telegondole cu urmatoarele caracteristici tehnice: lungimea pe orizontala 3027m, diferenta de nivel – 540m, lungimea pe înclinare – 3064m, capacitatea 1800 P/h, viteza – 6m/s.
Valoarea estimata fara TVA: intre 32,000,000 si 35,000,000 RON
11.
Dezvoltare domeniu schiabil Valea Alba – Kalinderu, Busteni PRIMARIA BUSTENI 04.06.2009
Valoarea estimata fara TVA: 6,680,673 RON 1.500.000,00 euro
Executia lucrarilor de reabilitare termica a imobilelor situate în Sectorul 4 , cuprinse si aprobate in Programul anual de Reabilitare Termica a Blocurilor de Locuit, dupa caz. SECTOR 4 (PRIMARIA SECTORULUI 4 BUCURESTI) 25.06.2009 01:30 Tip procedura: Licitatie deschisa
De crivi pe 25 June 2009 la 09:41 (#)Tip contract: Lucrari
Acord-cadru cu un singur agent economic Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 414,450,229 RON 100.000.000,00 euro
Victor,citeste art.8,16,56,57 din OUG 34/2006,cu modificarile si completarile ulterioare pentru a concluziona daca procedura de atribuire a fost corecta
De matrix pe 25 June 2009 la 11:22 (#)banc: Siberia, ger cumplit, viscol, Ivan Ivanovici se intorcea de la munca obosit, framantand zapada cu vantul in fata.Aude in spatele lui:pfpfpf, se trezeste trantit la pamant rupt de spate.Se ridica cu greu si pleaca mai departe. Ajunge acasa, se aseaza la masa, nevasta aduce samovarul pfpfpf, Ivan Ivanovici se ridica si-l tranteste de pamant spunand “astia de mici trebuie starpiti”. Valabil pentru tanara Ridzi pana nu ne cocoseaza pe toti.
De gabi_co pe 25 June 2009 la 19:14 (#)Mai tata, nu stiu ce as face daca as fi ministru MTS, dar ca tanar batran ce ma aflu, stiu ce sa fac.
De Costica Sangeru pe 27 June 2009 la 14:00 (#)Astept sa iau un credit garantat de stat pentru prima casa, apoi cu speranta ca se face telegondola la Petrosani cred ca o sa-mi cumpar casa acolo. Cred ca e logic, de ce?, pai sa spun mai simplu, ca la tara, O SA INTRU CU TELEGONDOLA IN PRIMA CASA. Vedeti ca totul se poate combina, imaginatie sa ai si pe cineva care sa te faca ministru sau sinistru (ca nu mai stiu cum se spune, ca-s de la tara), apoi banii nu-i o problema sa ii arunci.
Ma tot gandeam ca sunt somer si nu stiu cum sa fac reconversia profesionala, vazand PROGRAMUL RIDZI despre cum trebuie sa faci spectacole, mi-a sarit in cap ideea sa fac scene din alea de 75 mii de euro. Am vazut eu la televizor ca seamana cu podina pe care o fac eu la porci, daca mai iau si leaturile de la stana de oi a lu nea Fane iese un patul de zbenguit in toata regula si in plus daca aduc si magarul de la stana care sa faca muzica cred ca as acoperii cerintele doamnei ministru pentru 600 de mii de euro si nici nu ar mai umbla asa de mult.
Asa ca baieti, sunt fericit in Romania fascinanta si eterna, ma bucur de statutul de derbedeu, tampit si prin reconversia mea in tamplar de patule si gratii pentru ministrii sper ca am sa trec cat mai usor de recesiune, caci mai spune o vorba, BANII LOR SI RECESIUNEA NOASTRA.
P.S. CINE FURA AZI UN OU INSEAMNA CA-I UN BOU.
sa le fie rusine atat Capitanului, cat si lui Ritzi Pitzi, Elena EBA si Elena Udrea.
De Giorgioty pe 28 June 2009 la 22:45 (#)Le recomand ceea ce le recomanda si Tuca…
CITESTE!
ce se intampla cu mos cristoiu-are Altheimer sau il santajeaza baietii cu dosaru ciripitor secu???? sau vrea un os de ros mai gros???pe zi ce trece slaveste fetele marinarului , dind limbi cu osirdie. poiate ca mos cristoiu merita scos la pensie- ne e SCARBA de un astfel de CAMELEON
De alegator pe 28 June 2009 la 23:15 (#)Salut, Victor! Poate iti va folosi animatia asta. Azi dimineata, am avut o revelatie. Ridzi se aseamana izbitor cu roxy manlista. Sa fie totul doar o pura intamplare? Stiam ca seamana cu cineva si intr-un final am descoperit. Remarcati privirile celor 2. As putea scrie un roman intreg despre asta. In fine, ia aici: http://www.ultrastei.ro/images/ridzi-manelista.swf sau http://www.ultrastei.ro/images/ridzi-manelista.gif (i-am dat si lui Mircea pe blog) Poate unu din voi o veti arata la tv. Este izbitoare asemanarea.
De ultra_tei pe 30 June 2009 la 16:41 (#)Nota explicativă a Monicăi Ridzi
Subsemnata Monica de Rizi, mă jur cu mâna pe fular că nu făcui nici o smenuială cu scena aia de la Costinesti.
De Floare de colt pe 4 July 2009 la 23:01 (#)Vă declar în numele partidului că nu putui să închiriez scena aia naspetă de 1400 de euroi cu barele lu Anto(aneta)nescu mâncate de rugină şi că beţele alea nu puteau să susţină o greutate aşa mare ca scândura aia plină de nodurlie-n gât ale PSD-ului.
Io zic că făcui alegerea cea mai bună. Dădui 50.000, dar a meritat.
- 50.000 lei, doamnă?
- Nuuuu, în eu_ro. Vroiaţi în şi_lingi?
Ia uitaţi-vă, o adevarată operă de artă: scândura dintr-o esenţă pură portocalie şi ia uite barele astea…groaseee ca barosu…şi inoxate de-şi ia ochii şi uite colo jos in colţ mă semnai: Monica de Ridzi făcu această scenă în amintirea pe când era Eba mică.
Adaugă Comentariu!