“Cazul Becali”: motivare halucinantă
De: Victor Ciutacu - Categoria: Caruta cu deontologiMotto:“Am câteva atuuri, dar, dacă vi le spun, o să spuneţi că mă dau mare” (EBa)
UPDATE: Latifundiarul baga Paște în arest la Direcția Cercetări Penale
Despre asta am discutat noi aseară la Sinteza zilei, nimic mai mult. Înţeleg că-i mai uşor să nu urmăreşti emisiunea şi să acuzi tonomatele de pactizare cu infractorul, dar te faci de rahat în piaţă. Uneori, însă, teama de a te umple de ridicol e mai mică decât spaima că se află cât costă un editorial şi cine plăteşte.
Celor care mor de grija mea, că am stat sâmbătă-n loja din Ştefan cel Mare, le spun că “dezvăluirea” s-a dat la televizor din timpul meciului şi că dinamovistul (cu legitimaţie) Ciutacu acolo stă de regulă. De data asta, m-am aşezat deliberat lângă Ioan Becali, ca să dau bine-n poze (am deja un set întreg) şi să anunţ proştii că nimeni, indiferent cât de influent politic ar fi, nu-mi dictează ritmul vieţii. Aş fi aşteptat ca vigilenţii de serviciu să mă suprindă până acum şi-n Ghencea, tot în lojă, alta decât a lui Gigi, la meciurile de acasă ale echipei favorite a lui Vlăduţ.
129 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Si era normal ca in atari conditii sa apara si recuzarea.
De James Crissilv pe 6 April 2009 la 14:49 (#)Vom mai vedea.
Basescu sa traiasca bine.
O zi minunata iti doresc
No comm despre grasul ala in pijama de la oficios, se umple de penibil la fiecare aparitie pe sticla.
De Mos Califar pe 6 April 2009 la 14:51 (#)PS
Huo Dinamo !!!
Pentru cei obisnuiti cu vertijurile din diverse alte motive, asa un “mizilic” precum motivarea hotararii nu poate avea un efect halucinogen.
La fel de halucinanta mi se pare a fi si atitudinea completului de judecata de azi!
De dramoleta pe 6 April 2009 la 15:09 (#)Domnule Ciutacu,
De psihologul pe 6 April 2009 la 15:16 (#)Ceea ce se întâmplă de ceva timp pare a fi o începere a unei delimitări stricte a puterilor în stat și anume: Președinția și celalalte puteri democratice ale unui stat de drept.(ce mai rămâne după ce eliminam DNA,JUSTIE;POLITIE ȘI JANDARMERIE,care nu mai par sa fie imparțiale și nedirijate).
La comanda unei persoane ce devine vulnerabila și disperata de pierderea viitoarelor alegeri,de informațiile ce compromit onestitatea,cinstea și imaginea fam. Băsescu,tot ce misca’n țara asta râul(DNA),ramul(JUSTITIA)par sa-i fie prieten doar lui Zeus ,iar noua muritorilor de rând doar dușmani.
In ceea ce privește comparația cu Domn’Costel de la Craiova a arestării lui Gigi Becali răspunsul e foarte simplu: Domn’Costel a făcut în campanie o infuzie monetara de câteva sute de mii de euro pentru PD-L Dolj și dacă nu i-a reușit mutarea în București,nici nu poate fi cercetat în stare de arest atâta timp cât Berceanu(care e o piesa greu de digerat chiar și de Băsescu)ii tine isonul și ii curata încet dar sigur urmele penale.
Mai e nevoie de dovezi ca sa înțelegem ca Zeus vrea puterea cu orice preț și indiferent de ce daune colaterale pot fi?
Ba ,mai mult avem nevoie și de o Baseasca la Parlamentul European.
Se pare ca istoria se rescrie puțin reactualizata,dar destul de aproape ca idee.
Frumoasa Elena,soția nelegitima a regelui Menelaus(PSD) a fugit cu Paris(candidatura europarlamentara independenta),provocând astfel războiul și atrăgând antipatia chiar și fratelui amantului sau Paris – Hector (și anume M.J. Marinescu).Si cum și atunci zeii și-au vârât coada,și acum în timp ce zeii dănțuiau, și-a făcut apariția Eris,(doamna Pippidi) personificarea discordiei, care nu fusese invitată, şi a aruncat un măr de aur (mărul discordie).Zeița a făcut-o pe Elena să se îndrăgostească de Paris și să fugă cu el.Zeus (Băsescu – pt. necunoscători ) o va sprijini di umbra după ce i-a dat binecuvântarea , necondiționat.Rămâne de văzut dacă și Troia (PD-L) va susține aceasta fuga,și dacă da , cum și cu ce sacrificii?
Așadar,Hector (M.J. MARINESCU) are o problema de strategie,pt ca diferența în timp a istoriei este data de faptul ca frumoasa Elena este astăzi și mărul discordiei și CALUL TROIAN.Amplificat pe măsura unei epopee, masacrul Troiei și peripețiile războiului care-l însoțesc formează subiectul poemelor homerice, cea mai veche capodoperă a literaturii grecești,însa războiul acesta proiectat in zilele noastre formează subiectul ambițiilor Basesciene într-o nebunie politica combinata cu nepotism,ce va afecta sper în sfârșit partidul care i-a lansat pe amândoi pe scena politica și implicit va duce la dărâmarea acestui mit creat artificial cu multa sudoare și nemernicie de “ZEUS”.
Soarta regelui din Troia (președintele PD-L-BOC)
E aceiași cu realitatea istorica…este DECAPITAT.
Deci daca la un moment dat ar fi tras la raspundere pe Basescu pentru tot ce a facut si zis (zic si eu asa vazand ca importanta e persoana ci nu fapta) unde ar ajuns Dl. Presedinte?! el fiind o persoana mult mai importanta decat Becali…
De Claudia pe 6 April 2009 la 15:23 (#)Alta halucinatie
De alex.dumitrascu pe 6 April 2009 la 15:24 (#)hai salut. uite,….un posibil scenariu : toata tarasenia asta cu “jiji” este facuta impreuna cu basescu, cu “acordul” lui becali. posibila alianta a lui “base” cu PNG in vederea alegerilor prezidentiale, simpatie pt becali in randul “pulimii”(vorba lui mircea)….si 3-4 procente pt basescu ar putea sa faca diferenta la alegeri….. poate este de discutat !?
De valentin pe 6 April 2009 la 15:25 (#)Chiar daca personajul pe mine ma plictiseste suficient cat sa nu dau doi bani pe ceea ce face sau spune, e de remarcat, totusi, ca a facut in finalul articolului, o comparatie fortata. Ca in jocurile acelea in care sunt enumerate mai multe obiecte si trebuie sa-l gasesti pe cel “ciudat”.
De somebody pe 6 April 2009 la 15:25 (#)Aici, ar suna cam asa: “dintre urmatoarele nume, care se potriveste cel mai putin cu celelalte: Dan Diaconescu, Victor Ciutacu, Mircea Badea?” Raspuns: Dan Diaconescu.
Pai nu e foarte compliat… Iata ce se poate intampla, atunci cand o persoana ( sa presupunem, neinfluentata politic) ajunge sa hotarasca intr’o chestiune care o depaseste din punct de vedere profesional. Unii oameni, inainte de a avea anumite probleme, defecte, intentii, sau mai stiu eu ce, pot sa fie pur si simplu usor inluentabili si incompetenti.
De [D][S][N] pe 6 April 2009 la 15:27 (#)Domnule Ciutacu
Ati afirmat, nu de putine ori, ca dvs sustineti statul de drept, o justitie independenta etc.
Si atunci de ce va chinuiti sa alimentati isteria cu “eliberati-l pe Gigi”? Justitia nu se face la televizor, sub presiunea strazii. Oare ati observat ca sunteti de aceiasi parte cu un infractor care scuipa ziaristi (si ii ia si la bataie)si care ameninta procurori in direct la tv, cu un criminal care l-a ucis pe dl. Ursu, cu o gramada de burtosi cu lanturi la gat si bate in maini. Credeti ca intr-o astfel de companie luptati pentru o justitie independenta? Asta e statul de drept pe care il visati? Eu cred ca nu…
De Catalin pe 6 April 2009 la 15:27 (#)D-le Ciutacu,
Ce va spusei eu acum o ora pe postarea anterioara?
Aveti grija,”deontologii” au inceput sa va vaneze;valoare naste invidii si inimaginabile actiuni.
Eu va sunt alaturi-am si eu “o pusca ” in amaratul meu de cap,cu care va stau alaturi.
Numai bine,cu tot respectul,
De IoanaP pe 6 April 2009 la 15:27 (#)IoanaP
Deocamdata, privarea de libertate, ramane un delict deosebit de grav, or acest delict, Becali nu-l mai poate nega.
De ernest pe 6 April 2009 la 15:29 (#)Daca dvs considerati ca aceste actiuni sunt doar niste bagatele, nu cred ca este cazul sa va mirati de atitudinea tot mai ostila din partea cititorilor fata de subiectivitatea dvs.
Afirmati ca nu va pasa, cu toate ca eu nu cred sa fie chiar asa. Sunteti destul de inteligent ca sa va pese de opiniile cititorilor, mai ales ale celor care va contrazic.
S-a depus vreo plingere penala impotriva oligofrenului Mircea Bazesti pina acum? Nu, inseamna ca, efectiv domnul Ciuvica o sa-si merite soarta. Daca tot a luat taurul beat de coarne trebuie sa-i dea si lovitura de gratie. Altfel taurul ii va scapa din miini si-i va infige coarnele in burta. Pe principiul mafia iti face casa sau cavou, alta cale nu exista.
De gelu pe 6 April 2009 la 15:30 (#)@Catalin: n-am cerut niciodata eliberarea lui Becali, ci numai respectarea legislatiei. daca aveti curiozitatea, sintahma “justitia nu se face-n strada” o gasiti in editorialul meu din JN. si nici nu l-am avut eu invitat pe Marian Clita, ci Dan Diaconescu, asa ca n-am nici o companie de care sa ma jenez.
De Victor Ciutacu pe 6 April 2009 la 15:30 (#)@ernest: insistati sa-mi puneti in gura cuvinte pe care nu le-am rostit. si chestia asta incepe sa ma enerveze al dracului de tare. cititi editorialul.
Am scris zilele trecute ca incercarile unora de a-l scoate pe jiji basma curata sunt lamentabile. Revin: motivatia judecatoarei (apropos, de ce nu i se spune numele la TV !?) este idioata. Lamentabila ar fi putin spus.
De Emcede pe 6 April 2009 la 15:31 (#)este adevarat ca acest caz a facut lumea sa vb mai putin sau chiar deloc despre comunistul Basescu si corupta sa familie. Sincer sper ca dupa ce Base va pierde alegerile in mod rusinos sa aibe grija ” justitia ” noastra sa-si petreaca si el cateva zile, luni…. in acelas “loc de relaxare” in care a stat si Becali in ultima perioada. Base chai ar avea motive pt care sa fie acolo.
Am citit cateva comentarii a catorva “analisti” care scriu aici si ma mir de cat de multi prosti nu mai pot trai de tine
De alina pe 6 April 2009 la 15:48 (#)@Victor Ciutacu
Ei nu!. Dvs nu rostiti niciodata nimic, nu-i asa? Doar ca vi se pare corecta orice actiune indreptata impotriva lui Basescu si halucinante oricare alte pareri sau actiuni care l-ar favoriza.
De ernest pe 6 April 2009 la 15:49 (#)Din acest pdv aveti, din pacate, perfecta dreptate. Nu spuneti niciodata, nimic.
Becali si mioritele justitiei basiste
De marcus pe 6 April 2009 la 15:52 (#)Stilul pedagogic-educativ folosit de judecator pentru a motiva sentinta de mentinere in arest poate fi orice, predica preotului in Biserica, Invataturile lui Neagoie Basarab catre fiul sau Theodosie, indrumarile dirigentelui catre elevii sai, motivarile din procesele staliniste, cand condamnatul la moarte ii multumea preiubitului tatuc pentru ca urma sa fie impuscat etc., orice altceva, numai o motivare profesionist-juridica a actului de Justitie in Romania anului 2009, nu.
Nu sunt fan Becali, dimpotriva, insa asa o facatura puturoasa, doar in operele foiletonistilor francezi ai sec. XIX, mai poti intalni.
Dar chiar si in conditiile acestea, arestarea preventiva pentru 29 de zile nu se justifica, deoarece nimeni din tara asta nu vede in Becali un astfel de pericol public (are el altele, mult mai grave) incat, odata eliberat, sa se apuce sa-si caute victime pentru a-si ostoi pornirile criminale fata de hotii de masini.
Motiv pentru care judecatorul, la comanda politica, a gasit de cuvinta sa-si explice gestul cat mai artistic cu putinta, si sa creeze o adevarata pagina de literatura moralizator-educativa, cu scopul prostirii mujicului roman, insetat de sange machedonesc.
Aberant si rusinos totodata, intr-un stat asa-zis de drept, in care politicul ajunge sa fie citat si nominalizat (traian basescu), in rapoarte de briefing ale inaltilor demnitari straini veniti in vizite oficiale in tara noastra, ca factor decizional in actul de justitie.
Ceea ce este mai interesant in toata aceasta afacere, este faptul ca toata lumea si-a dat seama ca este o facatura nenorocita, menita sa escamoteze gainariile clanului basescu, dar nimeni din cei intervievati pana la exasperare in aceste zile nu indrazneste sa pomeneasca in clar numele presedintelui.
Cert este un lucru.
Daca Becali va fi eliberat astazi (si in opinia mea va fi), functie de viitoarea lui prestatie publica in mass media, ne vom putea da seama daca mesajul politic transmis prin acest simulacru juridic si-a atins scopul sau nu.
La cum ne-a obisnuit Oierul pana acum, este de asteptat un spectacol regal dupa eliberare, spectacol ce va inrosi circuitele televizoarelor de tunetele si fulgerele latifundiarului.
Daca insa vom avea parte de o tacere spasita croita pe fondul unor declaratii becaliste prin care “acesta isi va arata increderea in Justitia romana”, este clar, mesajul a fost insusit cum trebuie!
@ernest: grija dvs pentru Basescu e emotionanta, dar nu asta-i subiectul. dat fiind ca de vorba buna nu intelegi, plecati instantaneu de pe acest blog. reclamati-ma la CEDO ca v-am ingradit dreptul democratic de a-l apara pe presedintele Romaniei!
De Victor Ciutacu pe 6 April 2009 la 15:55 (#)Eu ti-am spus ca Mircea Marian traieste pe planeta lui care nu-i si a noastra. Daca a ajuns acolo pe cont propiu sau ajutat e si aia o intrebare pe care mi-as pune-o daca m-ar interesa.
De Petru pe 6 April 2009 la 16:13 (#)@ Victor
Nu am spus ca l-ati invitat dvs pe criminalul Clita ci doar faptul ca a fi perceput ca avand o pozitie comuna cu el mi se pare sub demnitatea oricarui om care se respecta. Sunt sigur de altfel ca nu aveti nici o legatura cu asemenea indivizi (nici cu varul scuipator). Totusi as fi apreciat mai mult o “initiativa” de genul “Cornel Iancu-n puscarie” decat cea cu “Base e de vina pt arestarea lui Becali”. Tot pentru respectarea legii ar fi fost si ati fi evitat asocierea cu dejectiile mai sus numite.
De Catalin pe 6 April 2009 la 16:14 (#)Ma amuz!!! Vad ca se mai rataceste lumea,pe aici. Atitudine “tot mai ostila”,Ernest? Daca te uiti la numarul comentariilor,in crestere de la luna la luna,pe acest blog (si sper sa atinga apogeul in toamna!), la ratingul Sintezei,al Tonomatului,daca privesti reasctia basescienilor cand asculta interventia telefonica a lui Mircea Basescu (pupilele dilatate,spranceana ridicata, gura cascata!),iti dai seama ca unii nu folosesc cum trebuie gradele de comparatie.Un sfat.Daca privim realitatea asa cum este ea,si nu cum ne place noua sa o reprezentam ,atunci,formularea corecta este atitudine “din ce in ce mai putin ostila”.
De raluca pe 6 April 2009 la 16:18 (#)MI-am dat si eu cu parerea.
Mi se pare absolut uimitoare patima si zelul cu care unii inca il apara pe Zeus. Daca pana in toamna mai aveau circumstante atenuante sa il considere pe base inca un lider serios (poate locuiau in pesteri si nu se uitau la tv), din toamna asta pana si un ciclop miop care se uita cu ochiul semidefocalizat la TV poate observa cu usurinta inconsecventa si badarania sefului statului – plus modul in care ii trateaza pe jurnalisti care, pentru dumnezeu reprezinta INTERFATA LUI CU PUBLICUL. Asa dar pentru acesti latrai, poate doar lipsa memoriei pe termen lung ar mai putea fi o asa zisa scuza.
De claudiu pe 6 April 2009 la 16:21 (#)Auzi la bOC ce declara referitor la ce-a zis Geoana. Formidabil astia isi fac tara lor Ce stat de drept ca eu 1 nu inteleg nimik. Al cui stat de drept?????? ca al nostru nu e evident….hmm oare ce am putea face sa avem aceleasi drepturi ca acesti “ZEI”….Putina jertfa????…din partea lor n-ar fi rau…ba chiar sa-i sacrificam pe toti…gandesc vizibil…pacat ca sunt singur.
De blabla pe 6 April 2009 la 16:25 (#)Eu pe cine sa sechestrez??? Sunt un cetatean roman sechestrat nu de d-ul Becali ci de propriele autoritati ale STATULUI ROMAN deoarece Dreptul meu de proprietate a fost sechestrat de Statul Roman care mi-au sechestrat atat proprietatea cat si dreptul de proprietate. Stat care NU
De un cetatean roman sechestrat pe 6 April 2009 la 16:32 (#)NU au vrut sa respecte si sa puna in aplicare Legea proprietatii si ca urmare a faptului ca mi-a fost incalcat dreptul la proprietate am fost nevoit sa apelez la instanta. Dupa ani de procese acum autoritatile Statului Nu vor sa aplice hotararele definitive si irevocabile data de instante, Curtea de Apel prin Sentinta civila din.2005 a anulat in parte H.G.nr.855/2002 anexa parte in ceea ce priveste terenul in suprafata de 3.0 mp proprietatea mea iar, instanta a retinut si s-a pronuntat ca dreptul de de proprietate NU a fost pierdut niciodata de nici un act de trecere in proprietatea statului, de parinti mei si nici de mine ca mostenitor. Dupa dupa 12 ani de procese sentintele definitive si irevocabile date in favoarea mea a proprietatii mele, am incercat sa-mi fac documentatia cadastrala si intabularea dreptului de proprietate care a fost respinsa de Agentia de cadastru si oficiul de intabulare conform Legii nr.7/1996 pe motiv ca trebuie refacuta documentatia care se face atat pe cale amiabila cat si prin instanta in situatia in care unul din proprietari nu vor pe cale amiabila, deoarece se se suprapune in Cartea Funciara – terenul statului. Dupa primirea acestei adrese am trimis diverse cereri, adrese pentru atat pentru refacerea pe cale amiabila a documentatiei cadastrale cat si pentru eliberarea Titlului de proprietate adresate Primariei Sector 4, Primariei Capitalei, Prefecturii Bucuresti, cat si Statului Roman reprezentat de Ministerului Economiei si Finantelor, adminstrator, Ministerului Mediului si Dezvoltarii, Primului Ministru, Presedintelui Romaniei. Acestia mi-au trimis raspunsuri iar prin raspunsurile ambiguie date si primite nu au aratat ca sunt de acord cu refacerea documentatiei si m-au trimis-pasat de la o institutie la alta pe motiv ca nu ei trebuie sa raspunda, sa ia in considerare sentinele judecatoresti definitive si irevocabile iar unul din raspunsurile telefonice primit de la un reprezentant al Ministerului Mediului si Dezvoltarii a fost acelea ca ” nimeni nu va semna pentru ca va raspunde pentru ce a a semnat toata viata, chiar daca este legal”. Asa ca in anul 2008 am fost nevoit sa dau din nou in judecata Statul Roman prin reprezentantul sau Ministerul Finantelor si Economie in temeiul Legii 7/1996 si unde instanta prin Sentinta din dec.2008 a dispus rectificarea Cartii funciare secta Localitaii Bucuresti sector 4 si anularea in parte a documentatiei care a sat la baza deschiderii cartii funciare, iar statul Roman a facut iar recurs pentru a ma judeca probabil inca 20 ani si poate voi muri si eu cum a murit parintii mei sperand sa-si intre in drepturi. Sper ca pana voi muri o sa am bucuria sa termin procesele cu Statul Roman si sa pot sa-mi exercit dreptul de proprietar asupra proprietatii mele. Sa nu uite Statul Roman ca si eu am mostenitori si se vor judeca in continuare cu ei si tot NU VOR REUSI SA-MI IA DREPTUL DE PROPIETATE SI DE PROPRIETAR chiar daca nu sunt d-nul Becali sa am puterea sa-l sechestrez. un umil cetatean roman al acestei TARI ROMANIA care se simte sechestrat de STATUL ROMAN NU DE NU DE D-UL BECALI SI NICI DE UN CLAN DE MAFIOTI
Victor Ciutacu, respectarea legislatiei e posibila atunci cand o si cunosti. Dar Codul de Procedura Penala se cam stie din parti de cei care, din pacate, trebuie sa-l aplice. Si nici nu-i de mirare, la cat de “peticit” a fost prin nu stiu cate modificari. Iata o ultima incalcare a legii prin care azi s-a pierdut timp de pomana: in loc sa se suspende procesul ca urmare a cererii de recuzare, trebuia ca cererea sa fie respinsa pe loc ca inadmisibila si trecut mai departe la judecarea recursului.
De Mihai pe 6 April 2009 la 16:32 (#)Iata de ce: alin 4 al art. 51 Cod Procedura Penala, un petic din 2006, spune: “Completul in fata caruia s-a formulat recuzarea, cu participarea judecatorului recuzat, se pronunta asupra masurilor preventive”, din masurile preventive facand parte si arestarea preventiva. Asadar, judecatorii recuzati au dreptul sa decida luarea masurii arestarii preventive, cererea de recuzare neavand nicio influenta asupra acestui drept. In principiu, acest alineat se aplica in faza de judecata cand judecatorii care solutioneaza cauza ajung sa decida si luarea unei masuri preventive, cel putin unul e recuzat si atunci iau masura preventiva in completul ce-l include pe judecatorul recuzat si de-abia pe urma suspenda procesul pentru solutionarea cererii de recuzare de un alt complet din care nu face parte acesta. Dar, in cazul de fata, cand singurul rol al judecatorilor era sa decida doar asupra luarii masurii preventiva inseamna ca, tocmai datorita acestui alineat, cererea de recuzare devenea lipsita de interes si trebuia respinsa ca inadmisibila. Iar potrivit alin 3 al aceluiasi art. 51, inadmisibilitatea cererii de recuzare “se constata de completul in fata caruia s-a formulat recuzarea, cu participarea judecatorului recuzat”. Adica exact ce spuneam la inceput : trebuiau sa respinga cererea si sa treaca mai departe fara sa mai piarda vremea. Asta daca, evident, legea se cunostea.
Lapusneanu e foarte actual, daca Lapusneanu a zis cum se zice ca a zis. Prosti si multi!
Grea batalie! Atunci prostii erau in strada, desculti. Acum umplu televizozrele, ziarele, asa-zisele institutii ale statului . Se pare ca nimeni nu intelege nimic. Nu se discuta “problema” ci mahalagismele din jurul ei!
@Victore , esti prea sus pentru toti strutii care pentru mement isi arata doar fundul, caci cu capul sint ascunsi!
De Mihaela pe 6 April 2009 la 16:32 (#)nu-mi place cand cineva imi foloseste nikul.
De psihologu' pe 6 April 2009 la 16:39 (#)Ma enervez.
Psihologul .. ia shimba rapid directia.. si vezi poate pe drum gasesti un al nik.
Cui prodest, JUST-titia Romaneasca
Despre ce discutam de fapt ?
De Pope Iulian pe 6 April 2009 la 16:48 (#)Din ciclul de emisiuni: Nici o zi fara circ la TV, azi avem episodul Becali la racoare.
Dincolo de orice fapta reprobabila savirsita in deplina lui inconstienta de bonomul miliardar, ma inspaiminta modul secvential, incontinuu si rupt din contextul general al faptelor in care se misca si actioneaza statul roman prin instrumentele sale . Unul dintre faptasi se pare ca se afla in momentul in care a participat la furt, intr-o scurta” permisiae” din inchisoare, in care nu cred ca a revenit…
Imi este deja teama, poate asta este si unul din scopurile ascunse, din viitorul planurilor, de modul jalnic in care procuratura si justitia inteleg sa-si onoreze obligatiile asumate prin juramint. Prin extindere, statul roman, nu-l scriu cu litere mari ca nu merita, inca nu este de Drept, este jalnic si patetic in micimea explicatiilor /argumentelor din rechizitorii. Impuse mai mult de reactia mas-mediei, oricum partinittoare ca orice persoana, supusa la ea insasi, media, la propriile lacune, generate din lipsa de cunoastere a adevarului ultim. Argumentele contra ale unor mai mult sau mai putin ilustri avocati, indica o sfidatoare atitudine fata de lege sau pur si simplu o lipsa de profesionalism acuta si induce doar slugarnicie interesata.
CUI BONO ?!
De aici incepind si sfirsind, restul ramine doar un exercitiu de intimidare.
Qui PRODEST ?!
Dupa gasirea raspunsului corect la intrebarea prima, cea de-a doua nu mai ridica probleme majore, evident raspunsul este : mai multa putere, prin fie cel putin intimidarea adversarilor decit prin reducerea lor la tacere si eliminare. Nu de alta, dar se dezechilibreaza balanta, si trebuie reinventat oponentul.
Asa cel putin, avem unul, il papusim cind si cum vrem, circul exista dar e controlat, isi face efectul, specatorii sunt la locul lor…deci…dormim in pace…
In limita bunului simt propriu, inca ma educ, valorile fiind in schimbare, morala cere adaptabilitate, vorba aia..Doar boul e consecvent… gasesc extrem de ciudata in acest caz specific, dizjunctia faptelor. Stiu ca in sistemul juridic mioritic, institutia precedentului nu exista, si asta dintr-o sorginte istorica, stalinista, cind unul din instrumente era desigur dualitatea Partid-Justie, in care ce hotara primul era aplicat de celalat.
Exista insa institutia recursului, efemer exercitiu democratic daca institutia bicefala funtioneaza pe baza de comanda.
Oricum o dai, nu e bine, daca cistiga Gigi recursul, statul o fura rau de tot si atunci,ne scade rau de tot nivelul de trai la ce sume o sa ceara despagubiri pentru abuzul facut, daca insa PIERDE recursul mai bine ne luam un bilet de avion One-way.
Procese pe rol cu subiectul “sechestrare” se pare ca mai exista, foarte cunoscutul Dl Costel, fiind judecat in libertate pentru sechestrarea a tot trei persoane, exista si imaginin video, cu sechestratii in custi; ceeaq ce surprinde este faptul ca inculpatul in acel caz, a depasit faza in care este acum Gigi, fara a fi cercetat in arest.
Cine plateste ?!
De Bubulea pe 6 April 2009 la 16:49 (#)Persist in prostia mea cu scenariul pe care l-am banuit chiar din prima zi si pe masura ce trece timpul , acesta devine din ce in ce mai real. Intr-adevar facatura cu oierul e marca Basescu dar nu in sensul deturnarii atentiei de la afacerile familiei. Chiar isi inchipuie cineva ca Basescu tremura de frica acestor “dezvaluiri” ?? El n-are nici o apasare cand vine vorba de ditai flota, ce mai conteaza un apartament sau o livada la Agigea ? Chestia cu Jiji e bine gandita, Jiji devine erou national, candideaza si vom avea un tur 2 Basescu-Becali, iar noi toti vom merge incolonati si spasiti la vot sa punem umili stampila pe Zeus, ca doar n-om fi chiar atat de inconstienti sa ne dam pe mana ciobanului. Iar ne-a tras-o marinaru’ ! Pacat ca voi antenistii ati cazut in plasa, deja zarurile au fost aruncate, ma asteptam de mult mai multa perspicacitate de la Ciutacu si Badea. Ca Gadea a-nghitit gogoasa, nu ma mira, dar de la cei 2 chiar ca e o surpriza. Basescu a scapat in invingator si Antenele au contribuit din plin la asta prin victimizarea oierului care daca e sa o luam pe cinstite , ar fi trebuit de mult bagat la mititica.
De Mircea pe 6 April 2009 la 16:49 (#)@Tuturor : voi /dumneavoastra il auziti ce debiteaza Mircea Marian pe REalitatea?
De Mihaela pe 6 April 2009 la 16:53 (#)MUIIICAAAA. Zamislitorul de civinte a luat locul dusilor TRU si altii
erata ” auziti ce ” in loc de “il auziti ce “
De Mihaela pe 6 April 2009 la 16:55 (#)Nu stiu ce ar mai putea fi de comentat aici sau ce argumente se pot aduce in favoarea legitimizarii panaramelor care se intampla la noi in tara, sub paravanul justitiei. Cata negare a oricarui discernamant cer niste oameni doar in virtutea functiilor pe care le ocupa!!! ( asta este un demers deja incetatenit la noi in Romanica – vezi Basescu, primul minsitru, ministrii s.a.m.d.). Ar trebui sa fi extrem, extrem de naiv sau intr-o faza profunda de negare a realitatii ca sa poti accepta in mod constient ca faptele care s-au petrecut zilele astea sunt normale.
De Paratraznetul fanica pe 6 April 2009 la 17:03 (#)Ca politia nu ar fi recuperat in veci masina lu’ Becali, e adevarat; ca si-a facut singur dreptate, e o prostie; ca motivarea judecatoarei a fost subtire, e adevarat; ca se imping toti sa-l apere aiurea pe oier, e o prostie. Pina la urma, Becali este un parvenit prost si snob, caruia i s-a urcat puterea la cap si isi imagineaza ca poate sa faca numai ce vrea el…
De Hamsia pe 6 April 2009 la 17:17 (#)Mie cel mai tare imi placura explicatiile lui Mircea Badea !
De romania inedit pe 6 April 2009 la 17:24 (#)Gigi Becali trebuie sa ajunga in puscarie pentru faptele pe care le-a facut , adica pentru schimbul de terenuri si pentru evaziune , nu pentru niste chestii inventate .
Nu i-ar strica lui JIJI putina puscarie , dar e pacat sa stea la de unul singur , fara sa fie insotit de altii ca el .
Alo! Alo! Alo! Tovarasi,stati linistiti! Stati linistiti! E o provocare ordinara,asta! Ceausescu e mai actual k oricand,e ca Caragiale.
De cristu pe 6 April 2009 la 17:28 (#)iti multumesc ca ai raspuns,dar tot nu sunt de acord cu tine.Judecatoarea a judecat”fix”(vorba ta)dupa articole din codul penal.Penibili sunt avocatii care vor sa o intoarca ca la Ploiesti,desi evidenta este clara( un pleonasm,dar nu am gasit altceva).Succes deseara la emisiune.
De santinela pe 6 April 2009 la 17:43 (#)are dreptate dl cristoiu. un singur lucru ma intriga: de ce cand participa la sinteza zilei nu v-a spus la toti cei care luati parte la acele sezatori penibile sa va mai potoliti, sa fiti mai rationali si sa nu fiti orbiti de scenariile pe care tot voi le inventati?!
De mama lor pe 6 April 2009 la 17:44 (#)poate pentru ca insusi dl cristoiu sufera de scenarita.
Astia de la Esapamentul Zilei mai au curaj sa vorbeasca dupa titlurile gen “Scanteia” publicate in favoarea Stapanului de la Cotroceni? Sa le fie rusine, halal editorial, astia mai scriu doar pentru votantii EBA (amoEBA)
De Securist de bine pe 6 April 2009 la 17:54 (#)Nu pot sa nu remarc ce motto v’ati tras, din clasici in viata!
De [D][S][N] pe 6 April 2009 la 18:02 (#)Aceeasi Eba, intrebata care vor fi prioritatile sale in cazul ca va fi aleasa pentru a ne reprezenta la Bruxelles: “In primul rand, ma voi intoarce in PDL (…)”
Trebuie sa’i apreciem sinceritatea.
bre, si inainte imi trebuia un vagon de lamai pentru macar a privi la chestia care se numeste Mircea Marean, da’ vazandu-l si mai ales auzindu-l astazi pe Realitatea, am reusit sa aflu in ce penurie acuta de “ziaristi” intregi la minte ca de talent nici nu poate fi vorba se afla oficiosul. Cred ca si dialogurile intre alienati mintali au pe undeva mai multa consistenta logica decat discursul acestui mascarici. Dom’le nu i-a spus nimeni ca listele pentru candidatii pd-l la euro, au fost inchise deja? Nici ca numarul de consilieri prezidentiali este limitat si deocamdata satisfacut? ce dracu’ urmareste omu’ asta? nici macar deinjurat, nu-mi vine sa-l injur. Pai, fara falsa modestie, eu.un amator , scriu de o mie de ori mai bine decat scarnavia asta, ca sa nu mai pomenesc de ceea ce se numeste “procesul gandirii”, care de bine de rau imi functioneaza normal. Oare din atati pupinbasisti Realitatea n-a gasit sa se prostitueze cu altcineva mai de soi, cat de cat? Mare Ti-e Gradina Doamne!
De marcus pe 6 April 2009 la 18:06 (#)@ de mama lor :1. iata un scenariu: Cristoiu sufera de un EGO prea mare. Maestrul si-a luat-o in ego rau de tot. Adica , niste jurnalisti tineri , sa nu-l asculte? Sa nu fie el piua 1? Pe ce lume se credeau astia? Se pare ca audientele sint mai mari de cind si-a anuntat demisia in direct din motive atit de etice!
De Mihaela pe 6 April 2009 la 18:08 (#)2.Cristoiu este un avar . Isi cam pierdea timpul pe putini bani. ( nu toti fac benevolat, ca Ciutacu , la Sinteza zilei)
3. lipsa de caracter si-a mai demonstrat-o si in alte ocazii.
4. Uimirea mea ste ca , misogin cum este, a acceptat incitatia la G.V. Firea!?
5. Dialogul cu Cioroianu a fost de tot cacatul.
Doi mahalagii care se dau gentele-mani!
Concluzie: Cristoiu si-o trage singur la gioale. A cam venit vremea sa taca , altfel se va uita care i-au fost (sint) calitatile.
@victor: ti-as ura din suflet s-o furati miercuri de la olteni, da’ daca si astia incep sa aiba pretentii mi-e ca ramane steaua pe dinafara.
De brazvan pe 6 April 2009 la 18:08 (#)halucinat este faptul ca Gigi Becali este pus sa isi demonstreze nevinovatia. ca in anii 50.
Au vrut sa il umileasca si au facut din el un erou…
Daca oamenii aia vin sa il sustina si vin la bucuresti, vin pentru ca nu au incredere in justitie, vin pentru ca oricine vede ca e manevra…
vin pentru ca nu s-a respectat legea in cazul arestarii.
in ceea ce il priveste pe idiotul ala de la evz nu merita atentie…
ps: HAI CRAIOVA!
De McGogoo pe 6 April 2009 la 18:22 (#)Am recitit editorialul dlui Cristoiu, ca am crezut ca mi-a scapat prima oara, insa tot n-am gasit unde face referire la Sinteza Zilei de aseara sau la cei prezenti in emisiune. Si atunci nu vad de ce v-ati atacat. El se leaga doar de Antena 3 si Realitatea in ansamblu si cum s-au comportat zilele astea vizavi de cazul Becali, si consider ca are dreptate. Sigur ca generalizand loveste poate si in emisiunea de aseara dar nu cred ca a fost intentionat. Cred ca va urma o explicatie din partea sa. Sper, cel putin.
De mih pe 6 April 2009 la 18:25 (#)Mircea Marian (MM) a ramas acelasi bou care acum 6 luni il pupa in cur pe Baselu.
De sandman pe 6 April 2009 la 18:28 (#)Taranu’ e mercenar de presa, clar.
d-le ciutacu,va rog sa va referiti la ‘sinteza’ ,de veti veni,la cazul teroristului in slapi de la inceputul lui august 2006,caz ce acoperea cu succes,perdea de fum, fuga lui hayssam.tipic securistic.acum ,il avem pe teroristul in papuci de casa bekali(desi, nu prea ma omor dupa personaj ,dar i se face o nedreptate)
De fla pe 6 April 2009 la 18:35 (#)Cat de “neatent” trebuie sa fii in citirea unor cuvinte, incat sa afirmi ca V. Ciutacu il apara vehement pe Gigi si ca acesta de fapt nu apara statul de drept asa cum ar trebui!
De ionut pe 6 April 2009 la 18:52 (#)De parca daca nu l-ar apara pe Becali, notiunea de stat de drept ar fii mai bine inradacinata in mintea unui jurnalist de talia lui V.C.!
Interesant este ca in mintea unora, acum cand Gigi este arestat se itesc mult doritele revelatii de a-si da cu parerea in legatura cu subiecte de altfel foarte serioase!
Trebuie sa recunosc ca ma irita destul de tare cand cineva care nu are cunostinte de specialiate in drept incepe sa abereze pe subiect. Ca jurnalist cand vrei sa discuti asa ceva, pe langa faptul ca te informezi foarte bine iti chemi in emisiune specialisti. Daca e o emisiune in care vorbesti de unul singur atunci mai bine nu comentezi chestiuni tehince. Tot abera ieri Badea sustinand ca numai faptele conteaza in procesul penal. Nu e adevarat! Conteaza si faptele si persoana. A auzit oare de umanismul dreptului penal? De individualizarea pedepsei? De recidiva? De eliberare conditionata? etc etc etc. Sunt foarte multe institutii. In cazul arestarii preventive cand cel mai important lucru este pericolul social al invinuitului/inculpatului, pe langa multe alte conditii care tin tot de persoana lui si care sunt strict prevazute de lege printre care ceea mai importanta pentru speta mi se pare” exista date ca inculpatul exercita presiuni asupra persoanei vatamate sau ca incearca o intelegere frauduloasa cu aceasta” ,normal ca o sa conteze cand se ia masura cine e Gigi Becali. Cum ar conta cine e oricine altcineva. Becali e o persoana publica, e formator de opinii, are influenta media, are putere economica etc. Asta e el. Si va rog sa nu mai dati exemplul iubirii mele S.U.A cand aberati. Acolo ar fi fost si mai important cine e persoana pentru ca hotararile judecatoresti sunt izvor de drept si creeaza precedent. Cu cat are mai multa notorietate perosana cu atat trebuie sa fi mai precaut ca judecator. Oricum tendinta e sa fi excesiv de tolerant tocmai pentru ca deja cunosti intr-o anumita masura persoana resepectiva. Presiunea impactului socal ajuta foarte mult la balansarea acestei tendinte.
De ramo pe 6 April 2009 la 19:18 (#)Asta nu inseamna ca nu consider motivarea intantei cel putin penibila. Dar nu principial ci pentru lipsa de rationament/limbaj juridic. O motivare de genul putea fi facuta de oricine. Lipsa tulburatoare de profesionalism…
De ramo pe 6 April 2009 la 19:21 (#)Vis a vis de motto:
Afirmatia Ebei conform careia “o sa spunem ca se da mare” probabil ca vine ca urmare a meditizarii pozelor in care Boc apare ridicat pe varfuri si despre care s-a spus ca e complexat.
) Pe cale de consecinta, Eba nu vrea sa fie catalogata drept o complexata pedelista si de aceea, in incercarea de a se departa de PDL pana iese europarlamentar, nu se va “da mare” in fatza camerelor!
)
)
Dupa ce iese europarlamentar spune ca se va apropia iar de PDL si, probabil in virtutea unei simetrii astrale, atunci va avea curajul sa ne dezvaluie si atuurile respective.
De Paratraznetul Fanica pe 6 April 2009 la 19:24 (#)pt mihaela
De mama lor pe 6 April 2009 la 19:35 (#)de acord cu toate aprecierile la adresa dlui cristoiu mai putin referitor la dialogul cu cioroianu care nu o fi chiar un gentleman dar nici de tot ….. nu este.
dar sa nu uitam ca domnii de la antene inclusiv dragul dvs ciutacu au fost in aceeasi barca cu el. e jenant si pt el si pt toti ceilalti.
@mama lor: ce anume e jenant? ca m-ati pierdut la afacerea asta…
De Victor Ciutacu pe 6 April 2009 la 19:36 (#)Becali are mandat de retinere pentru ca in liberate, ar aparea la TOATE televiziunile si gura sloboda cum il stim, ar da in vileag MULTE afaceri dubioase si ar da nume plus exemple. E in puscarie si ca un exemplu aratat celorlalti, uite ce puteti pati. Cineva mai sus spunea ca s-ar putea sa fie in combinatie cu baselu si ca dupa ce il achita instanta (clar ca il achita) ar declansa o campanie furibunda prin tot TV ul, presa, capatind o notorietate imensa in scurt timp, impunindu-se ca un loc 2 si candidatul din turul 2, cu baselu castigator pe valul popular de indignare al intelectualitatii pe fondul venirii unui presedinte agramat si cioban. Este reteta Iliescu+Vadim.
De Alexandru Ionescu pe 6 April 2009 la 19:39 (#)Poate fi adevarata combinatia …vom vedea.
Deocamdata, efectul rezultat, este de uitare al afacerilor lui Mircea Basescu, Ioana basescu, Popoviciu, grobianismele familiei basescu. Insa si o crestere a antipatiei fata de Basescu in general si tare imi e ca baselu’ s-a fript rau cu faza asta…s-ar putea sa nu mai intre nici macar in turul 2…
@mama lor
Domnii de la antene si realmente dragul nostru Ciutacu
nu si-au schimbat barca pana la momentul asta
si nici intentii de schimbare n-as putea semnala.
Mai mult, barca insasi si-a pastrat directia de inaintare
si chiar si-a sporit viteza.
Domnul Cristoiu on the other hand
De Anca pe 6 April 2009 la 19:46 (#)s-a mutat intre timp pe o alta barca (a n-a barca)
si in acelasi timp incearca totusi
sa paseasca cu un picior in fost barca
(vezi emisiunea doamnei Firea).
Mi-e sa nu ramana cracanat.
@mama lor ; cum adica “au fost in aceeasi barca?” Care-i barca? A lui Voiculescu? A lui Gidea? A jurnalistilor, in general? V-as fi recunoscatoare daca ati specifica! Asa… toti putem sa fim considerati in aceeasi barca, eventual in “corabia nebuna”, sau , sau, ….
De Mihaela pe 6 April 2009 la 19:48 (#)Ca au aparut in aceeasi emisiune, -era destul de evidenta cu ochiul liber, antipatia reciproca a celor doi- de ce e jenant? Este o emisiune unde se dezbat idei , cu argumente, nu cu injuraturi. Care-i jena si a cui? Multumesc1
Politia ar fi recuperat urgent masina lui Becali, mai ales daca acesta facea si o… sponsorizare corespunzatoare! Poate nu chiar in 55 de minute, dar in maximum 2-3 zile precis! S-au mai vazut destule cazuri din astea… In rest, no comment!
De Bucurestean pe 6 April 2009 la 19:54 (#)Off topic
De blue pe 6 April 2009 la 19:55 (#)Bun scenariul tau, Mihaela!
(4) Parerea mea este ca face poteca! doar, doar..!
Becali la mititica=haiduc=erou=Romanica se duce si iar duce….
De Paraipan pe 6 April 2009 la 20:00 (#)Becali lasat liber=disolutia statului roman=Romanica se duce si iar duce…
De vina suntem noi care,De 20 de ani, punem botul la marote si mascote inventate de ziaristi,politicieni,securisti toti bine reprezentati in politica presa si structuri,de care toti deontologii sau ziaristii asumati-de la relitatea ,antene sau alte posturi si ziare bine infipte pe piata ne povestesc in fiecare seara in functie de in teresul personal(sau luptele personale)expunandu.ne doar 2 variante.RAUL_MARE sau RAUL-MIC.Nu vedem padurea de copaci iar TOTI ZIARISTII,indiferent ca se cheama Ciutacu,Cristoiu,Turcescu sau TRU,Morar sau Domnul DAN nu ne lasa sa ne uitam mai departe de acel copac.Nu ma intereseaza care dintre ei o face mai bine,nu ma intereseaza JIJI dar nu pot sa nu vad cum ne este bagat pe gat.Domnilor ziaristi,faceti ce vreti,iar tu popor roman trezeste-te.Cand o sa intelegem ca fiecare om politic are artilerie in presa poate cu alti ochi o sa privim lumea.
@Paratraznetul Fanica
Cea mai misto e partea asta:
De Anca pe 6 April 2009 la 20:02 (#)Dupa ce iese europarlamentar
spune ca se va apropia iar de PDL,
ceea ce anuleaza cu totu’ eroismul candidaturii ca independent.
Adica… fa, daca ne zici ca iar te iei cu PDLu’,
mesaju’ e ca pana la urma tu tot omu’ PDL-ului vei fi.
Deci care candidatura independenta?
Orisicat, e cu atat mai bine pentru altii,
in sensul ca votantii PDL stiind ca fiintza tot in PDL ajunge,
probabil o vor vota pe ea, voturile neinregistrandu-se
la PDL — almost clever, isn’t it?
@Anca Almost….sigur, Traian Basescu mish-mash
De Mihaela pe 6 April 2009 la 20:11 (#)IMBECILU’:
Eu ma tem sa nu fiu arestat de oponentii lui Basescu.
Ion Cristoiu, Opere complete
Pana unde poate merge gunoiul…
De Anca pe 6 April 2009 la 20:14 (#)Absolut incredibil.
acum sa nu mai ai voie nici sa iesi la meci. e culmea. e de apreciat ca mergi si pe ghencea.
De eduard pe 6 April 2009 la 20:19 (#)cat despre cazul asta.. cu cat discutam mai mult, cu atat ne ramane un gust amar .. este o tara plina de nenorociti.
@ Anca
Sincer, a fi pus in situatia de a alege intre o Udrea si o Eba mi se pare triumful suprem al totalitarismului asupra constiintei poporului roman.
) este ca si cum ai fi pus sa alegi intre doua tipuri de tortura lenta si dureroasa, si cumlea este ca in mod SIGUR, cel putin una dintre ele (daca nu ambele) va deveni realitate. Un scenariu orwellian de-a dreptul.
De Paratraznetul Fanica pe 6 April 2009 la 20:37 (#)Şi dacă stăteaţi în loja lu’ Lucrătura Frecăţei, ce era? Moarte de om? Sau sunteţi şi Dvs. vreun corupt? Cum v-aţi dobândit legitimaţia? etc. Mai rău ca nişte întrebări de la Secu’…
De C. Bojan pe 6 April 2009 la 20:40 (#)Aseară la Sinteză, io unu’ n-am văzut altceva decât un text din hotărârea unei Instanţe, u iz de proces de tip stalinist: “Tov. Cutare, n-a făcut destule pentru PCUS şi pentru oamenii muncii din URSS”. Deci dacă era “băiat cuminte” şi tăcând adânc şi supus, ţuca pe cine trebuie şi unde trebuie, devenea subit un “imaculat” asmeni “Tătucului virgin”? Alianţa PD-L- PNG, mai rezistă la nivelul CL a Mun. Bucureşti? Şi “ai săi tovarăşi” îl făcură pe nea Jiji? Ca să obţină ce?
@ blue: sau ai stiut sau ai puteri para-normale. Acum am aflat ca si in seara asta Cristoiu e la Stirea Zilei! Felicitarile mele!Si-a facut poteaca. Asa pierd unii ocazia sa taca la timp.
De Mihaela pe 6 April 2009 la 20:47 (#)Ce sa ne mai miram de halucinantul caz Becali!
Vorba lui Becali: hahalere care sint ei hahalere, e plina tara de ele!
Motivarea justitiei este stupida si periculoasa ca precedent. Aici putem vedea cazul Becali precum al oricarui om din tara asta. Sunt de acord cu ce s-a discutat pe aceasta tema.
In rest insa, nu imi pare deloc rau de Becali. Este un ghiolban si un manelist, care nu si-a facut singur dreptate pt ca nu este un om ca noi, cei ce intr-adevar suntem singuri in fata unei nedreptati, ci cu bodyguarzii. In plus, cum sa fure hotii de le el, marele don sau de la machidoni. Mai bine sa fure de la romani… apropo de patriotismul lui.
sunt oricum satul de subiectul asta. sper sa se termine mai repede…
De josho_adrian pe 6 April 2009 la 20:57 (#)Sa nu uitam de la ce s-a plecat in aceasta faza.
Elena Băsescu: “Am câteva atuuri, dar, dacă vi le spun, o să spuneţi probabil că mă dau mare”
stai linistita EBo, ne pastram parerea aia veche – esti numai proasta.
De FuXi pe 6 April 2009 la 21:16 (#)e jenant ca ati dezbatut idei la unison, nici unul dintre cei prezenti nu se abatea de la ideea de baza adica toate tunurile pe basescu, iar acum cristoiu nu mai e maestrul cristoiu iar ceilalti sunt complotisti impreuna cu ai lui vantu. parca am mai vazut filmul asta in politica romaneasca imediat inainte si dupa anul de gratie 2004.
De mama lor pe 6 April 2009 la 21:20 (#)Victor, da si tu un pronostic in cazul Gigi Becali:
De Costin Tanasescu pe 6 April 2009 la 21:28 (#)va admis recursul sau nu?
Atuurile ebei sunt cum ar zice Florin Piersic in “Bijuteriile domnitei Ralu” (parca asha se numea)…”doua buzishoare, doua tzatzisoare”
De Cristina Popa pe 6 April 2009 la 21:31 (#)Procedurile lipseste tov. Procurori si Judecatori, in rest fara numar euroii pentru ei de la hoti!!!
“Ilie Alexandru, zis Sandu Geamanu, precum si Niculae Tinel, David Stan Constantin, Adrian Stanila si Stefan Margean, ultimii fiind parti vatamate in dosarul Becali, sunt judecati, inca din februarie 2008, de catre magistratii Judecatoriei Sectorului 4, pentru furt de masini.
Procesul urmeaza sa fie reluat pe 7 mai 2009.” Deci in 15 luni, procesilii stangnara, pe Becali c-a indraznit sa se ia de hoti, doar ramin procurorii si judecatorii fara produsul muncii lor, il executara in regim de urgenta in doua luni. Nu hotii care tilharesc cetatenii reprezinta pericol social, ci Becalii c-a indraznit sa se ia de hoti. Halau procurori si halau judecatori!!!!!!!
De gelu pe 6 April 2009 la 21:38 (#)Procedurile lipseste tov. Procurori si Judecatori, in rest fara numar euroii pentru ei!!!
“Ilie Alexandru, zis Sandu Geamanu, precum si Niculae Tinel, David Stan Constantin, Adrian Stanila si Stefan Margean, ultimii fiind parti vatamate in dosarul Becali, sunt judecati, inca din februarie 2008, de catre magistratii Judecatoriei Sectorului 4, pentru furt de masini.
Procesul urmeaza sa fie reluat pe 7 mai 2009.” Deci in 15 luni, procesilii stangnara, pe Becali c-a indraznit sa se ia de hoti, doar ramin procurorii si judecatorii fara produsul muncii lor, il executara in regim de urgenta in doua luni. Nu hotii care tilharesc cetatenii reprezinta pericol social, ci Becalii c-a indraznit sa se ia de hoti. Halau procurori si halau judecatori!!!!!!!
De gelu pe 6 April 2009 la 21:39 (#)Eu cred ca Becali a dat bine in poza langa tine
De Merlin pe 6 April 2009 la 21:45 (#)Domnul Cristoiu a inceput sa plinga dupa Basescu. Ori a devenit amnezic ori a sarit in barcuta lui Traian, Bocuta si Udrea. Daca a devenit amnezic, sa speram ca se va insanatosi daca a sarit insa in barcuta sa sperma ca, va deveni amnezic.
De gelu pe 6 April 2009 la 21:55 (#)crin antonescu are mare dreptate cand spune ca pd ul a adus interlopi in etajul de sus al guvernarii dar uita ca guvernul liberal a fost plin de interlopi cu papion sau gulere albe.
De mama lor pe 6 April 2009 la 22:17 (#)Iata si schita celebrului apartament al Ioanei Basescu http://www.baneasa.ro/pdf/12_1_4.pdf Sa tot fie vreo 550 mp cu tot cu terase!
De Alexandra pe 6 April 2009 la 22:20 (#)Vorba ta Victore”ce-mi provoaca scarba”cam asa m-am simtit eu citind articolul lu’misterul ala din Evz.se discuta si se rediscuta problema cazului ca atare de incalcare a procedurilor penale de parca ar fi singurul caz in care e viciu de procedura.si astia nu vad altceva ca toata lumea se solidarizeaza cu becali cand de fapt ne solidarizam cu fapul ca nu vrem sa se creeze un precedent in tzara noastra si sa ajungem intr-o dictatura ca abia scaparam de una urata acu 2 decenii.nu simpatizez pe nici unul care astazi sunt asa zisii moguli si mari miliardari care numai legal nu si-au facut averile.dar nu vreau ca astazi sa i se bage pumnul in gura unuia ca peste un an sa ne trezim si noi tot cu el in gura.sa ma trezesc si eu simplu om arestat doar pt ca un tampit din politia locala are un “cui”impotriva mea.ne revoltam pt ca sistemul e de rahat si tinde sa derapeze cu totul.
De codeus pe 6 April 2009 la 22:21 (#)D-le Ciutacu,
In iuresul care este,am uitat ,de cteva zile sa va felicit pentru ce ati publicat in JN despre Teatrul National Caracal.
Cunosteam de mult acest teatru(sotul e din apropierea Carcalului -la 8 km)si regretam enorm ca se degradase;este un simbol al orasului.Sincera sa fiu,in ultimii doi ani nu am aflat nimic(datorita bolii) si acum sunt foart fericita ca s-a realizat restaurarea si inaugurarea lui.Le multumesc tuturor care au luptat si realizat acest lucru!Sincere multumiri speciale doamnei Mona Musca,dl ministru Iorgulescu,d-lui Tuca!
Cu deosebit respect,
De IoanaP pe 6 April 2009 la 22:41 (#)IoanaP
mare mare rugaminte ; ii rog pe cei ce vor sa ma ajute sa dea clik pe moi sa vada daca pot intra pen blogul meu de pe http:/// weblog.ro fara www. eu incerc de trei ceasuri s uit ce raspuns primesc:
Serviciul tau favorit este oprit temporar pentru intretinere.
Te rugam sa revii in cateva momente.
Intre timp : Relaxeaza-te, bea o cafea, pregateste-ti insemnarile pentru publicare
De Klaus Steinberg pe 6 April 2009 la 22:43 (#)sau joaca un minijoc (daca te plictisesti)acele cateva momente sunt 180 m9nute. cu multzumiri si scuze maestrului inca liber Victor citacu ! ave Victor1 zeus te observam 1
nu aveau cum sa-l elibereze.. astfel jurnalistii si opinia publica aveau dreptate..era un caz politic.
De horya pe 6 April 2009 la 22:44 (#)Astfel reusesc sa-i faca pe oameni sa-si puna intrebari daca este adevarata sau nu suspiciunea de caz politic.
Cel putin acum o sa existe intrebarea.
Pana acum era sigur.. acum este doar o banuiala.
Eba minte …. inteleapta!
De Ionut pe 6 April 2009 la 23:08 (#)Jiji are multe pacate, insa acest caz pe mine m-a bulversat complet! Ma asteptam la o mita, la o bataie aplicata unuia care nu dorea sa faca afaceri cu el, etc, nu ca s-a luat de niste hoti. Eu tot nu inteleg cum de s-au predata hotii stiind ca si ei vor merge tot la parnaie.
De Ciolanus pe 6 April 2009 la 23:37 (#)Nu mai am incredere in politie, in procuratura sau justitie. Sper din toata inima sa nu am de-a face nimic cu ei in viata mea.
Dl Ciutacu, trebuie sa fii superior dpdv intelectual ca sa poti accepta o persoana care are un altfel de discurs politic, o alta echipa de fotbal preferata, o alta filosofie de viata, alte obiceiuri decat ale tale, si totusi sa fie o persoana pe care sa o poti admira.
Domnule Ciutacu,
De un pamantean pe 6 April 2009 la 23:59 (#)Cum v-ati fi imaginat ca Gigi sa fie eliberat si eventual judecat in libertate? Mai puteau fariseii sa continue seria altor arestari?Cine urmeaza pe lista?
Distrati-va crestinilor. L-am omorat pe Ceausescu intr-o zi sfanta, acum il tinem ascuns si-l plangem pe Gigi ca sa nu vedem mizeria celor ce stau pe varfuri , ne mint cu nerusinare si sfideaza bunul simt.Maine, poimane o sa aflam ca Gigi este momeala internelor ca sa-i prinda pe teroristi si interlopi.
Sa traiti bine ,cu multe succesuri ,din vinzari anterioare!
Justitia, in tara asta, este o prostituata . Tine in mana decizia politica si triseaza uitandu-se pe sub bentita dela ochi.
Becali este agent undercover, pus in aceeasi celula cu Floricel, ca sa afle de la acesta informatii despre jurnalistii spioni, care vor sa il detroneze pe Zeus la alegeri!!!
De Mai3 pe 7 April 2009 la 00:02 (#)Caz rezolvat.
Domnule Ciutacu, stati de vorba cu domnul Ciuvica si indemnati-l sa faca plingere penala impotriva lui Mircea Basescu pentru amenintarea cu moartea asupra dinsului. Nu lasati taurul de coarne ca, sunteti terminati. Si domnul Ciuvica dar si dumneavaostra, Gidea, Badea, Stan, Tudor. E cel mai nimerit momentul, plingere penala impotriva oligofrenului Mircea si daca nu este luata in consideratie de organele statului facuta plingere la CEDO, Parlamentul EU. Si bineinteles adus cazul la cunostiinta tuturor agentiilor natioanale de presa europene. Pentru numele lui Dumnezeu treceti la actiune, daca stati in banca dumneavoastra sunteti haliti.
De gelu pe 7 April 2009 la 00:22 (#)azi in constanta miine in instanta
noi cu voi, dar fara el!
cam asta ar putea fi noul slogan al pdl-ului, in lumina noilor evenimente relevate in media din romania. de ce? pt. ca toti greii acestui partid s-au cam saturat de divagatiile sefului suprem, de minariile clanului, de punerea lor la respect. si atunci au inceput sa dea din casa. nu mai sunt de acord sa sufere in interesele lor “de partid” in folosul unui neica nimeni de la malul marii.
nu cred ca anumiti analisti, directori de ong-uri si altii au descoperit abia acum tot felul de afaceri ale clanului, dupa 5 ani de presedentie, mai ales ca toate invirtelile lui base 2 s-au petrecut acu’ citiva ani. ca n-or fi visat ei brusc toate astea, ci cred mai degraba ca pe base 1 l-au ajuns murmurele in barba ale principalilor lui “colaboratori” care au dus frustrarea la maxim dar care mai nou s-au cam saturat si au dat la rate de atitea umilinte.
imi aduc aminte de tot scandalul din filiala pd-l constanta de mai acu’ ceva timp si trimiterea ministresei udrea pt. a rezolva problema. iata ca raspunsul mult asteptat, dupa potolirea filialei de catre lenus alaturi de james bond de tomis (citeste mazare de constanta) a sosit , in sensul ca informatiile care-l incrimineaza pe basescu 2 vin din acea zona.
cu cit ne apropiem mai mult de sarbatorile pascale cu atit ne amintim mai mult de lepadarea sf.petru, cel mai credincios discipol si cu atit mai mult de tradarea lui iuda, care macar stia de ce o face.
ramine sa ii descoperim pe adeptii preceptelor biblice din cadrul partidului presedential.vor da cezarului ce-i al lui si doar al lui, sau vor aplica deontologia camorei.
din cite apreciez eu, in cazul base1, va fi ochi pt. ochi.
p.s. tot femeia cu mopul – nu doamna si vagabondul – organizeaza pe malul marii, atat de dragi basescului, ceremonia invierii unde fi-va invitat bregovici si a lui trupa “weddings and funerals”. sper sa-i dedice lu’ base si piesa kalasnikov…
De mirko pe 7 April 2009 la 00:23 (#)@de mama lor :Crin Antonescu are dreptate. Nu cred ca uitat nimic. Asta poate raspunde celor care il acuza ca nu s-a implicat sau ca e lenes.
De Mihaela pe 7 April 2009 la 00:27 (#)Cred ca e mai destept decit il credeam. Omul asta n-o sa joace niciodata jocul “Da? Pai sa-ti spuna Maricica!” La jocul asta e maestru Cioroianu.
Stimate domnule Ciutacu,
De Doina Ghimus pe 7 April 2009 la 00:29 (#)in sfarsit, cineva a observat ca poporul roman nu este prost, dupa cum vor unii sa se creada!
Va multumesc!
Doina Ghimus
@ Klaus steinberg : nu se poate intra pe blogul dumneavoastra. Am primit acelasi ‘Intre timp relaxeaza-te…
De Mihaela pe 7 April 2009 la 00:31 (#)Regrete
Penibil a fost la Strasbourg la fel de penibil a fost si la Praga.D-ne cu ce-am pacatuit sa ne blagoslovesti cu un asemenea specimen in fruntea tzarii.mi-e scarba incomensurabil de scraba.
De codeus pe 7 April 2009 la 00:36 (#)Poporul roman nu este format din indivizi prosti; este ca ori ce alt popor…
De summer80 pe 7 April 2009 la 00:51 (#)In ansamblul sau insa este un popor de imbecili, un popor inert, lipsit de reactie, de caracter si un popor care nu isicunoaste puterea.Poporul romana est format dn oameni exceptionali, care in marea lor majoritate reusesc oriunde ar merge in lume….nu multe popoare pot spune asta….Lipseste cu desavarsire insa simtul conservarii, nu se intelege faptul ca lipsa de reactie duce la cresterea moralului adversarului(in cazul de fata basina si tot clanul sau+mediu politic).
Astazi am stat 3 ore impreuna cu alti doi prieteni in down town torornto cu placute legate de gat, pe ploaie cu speranta ca vreo televiziune de aici o sa ne vada, si nu m-am inselat.Au venit au intrebat despre ce este vorba ,ne-au fotografiat si sper sa ajunga …o “stire” daca nu continuam…..
Voi acolo ce faceti?????????
Stati in genunchi si sperati ca totul se va rezolva cumva in cele din urma
Atitudine ioc
@de dummer80: se pare ca frica paralizeaza, ca in orice dictatura. Mai ieri spuneam ca ne indreptam spre dictatura, acum cred ca traim prima faza a dictaturii.Si eu sint “in afara”, vecini, in fine, daca va intereseaza , mai multe gasiti pe blogul meu.
De Mihaela pe 7 April 2009 la 01:06 (#)Succes in ceea ce faceti, ca faceti bine.
odata cu deschiderea cutiei pandorei, hormonalul nostru presedinte se va evapora incet incet. nu poate sugera si nici nu poate fi acceptat genunchiul pe grumaz. fel de fel de zvonistici aiurea, in care guralivi de unde nu te-astepti sugereaza ca se pune la cale arestarea ziaristilor sunt decat mreje fine de supunere prin frica Legii. totul se va intoarce impotriva lui! sunt sigur!.
De mircea_vilciu pe 7 April 2009 la 01:19 (#)Ce a declarat de fapt Gigi Becali in fata judecatorilor la recurs !…
De [D][S][N] pe 7 April 2009 la 01:23 (#)@De Mihaela : o intrebare in afara subiectului…cum a fost vremea astazi la dumneavoastra ca aici am ales si noi o zi …..
De summer80 pe 7 April 2009 la 01:27 (#)Ceea ce ma bucura e faptul ca am mai gasit 2 nebuni ca mine sa incercam sa facem ceva.
Am promisune de la management ca o sa dispun de inca o zi libera daca e nevoie….si continuam in week end pana se aude.
Am 29 de ani si vreau sa ma pot intoarce impreuna cu famila sa imi vizitez tara in libertate.
Pentu cei din tara …..ATITUDINE…..caci se poate
Dl.Ciutacu,cei care supraliciteaza cred ca de multe ori se inseala,probabil asa va fi si cu dumneavoastra.Cand dupa modesta mea parere sunteti bun(uneori aveti momente de stralucire)va apreciez,dar cateodata cred ca sunteti jalnic.Probabil in stilul deja consacrat o sa-mi spuneti ca nu va intereseaza parerea mea(poate chiar sa ma jigniti),cum la fel de bine s-ar putea sa luati in considerare opinia mea.
De Vali-Arad pe 7 April 2009 la 02:02 (#)@De summer80 :prin amabilitatea lui V.Ciutacu,
Si aici a plouat mult!
Nu sinteti nebuni, sinteti romani. Eu am trecut de virsta protestelor in strada, in ploaie, dar protestez si eu in felul meu.
P.S. Daca apasati pe numele meu, puteti intra direct pe blogul meu.Desi anii nu ma mai justifica, eu mi-am pastrat “nebunia” tineretii.
Eu am sperante in Crin Antonescu.( Acum il urmaresc in reluare o emisiune la care a participat la aceeasi ora cu Sinteza Zilei, din pacate, si am optat sa vad Sinteza in direct.). Va recomand sa-i urmariti evolutia.
De Mihaela pe 7 April 2009 la 02:02 (#)Prestatia de azi a fost mai buna decit cele dinainte si va fi perfect pregatit prezidential cind va incepe campania.
Vine si atitudinea, important este sa-si identifice liderul ! Becaliada se va termina in curind.
Stimate domnule Ciutacu,
Urmaresc consternat ,ca majoritatea romanilor ,inscenarea bine pusa la punct de catre procurorii umiliti in cazul “valiza”unde este clar ca nu au sanse de castig , la adresa lui Becali.
Supun atentiei dvs.urmatoarele 3 aspecte:
1.masina urmaritilor se OPRESTE in intersectia monitorizata de camere video(se stia bine de catre cine a regizat actiunea?!)pentru a fi lovita de urmaritori si cei urmariti fug cu prea putina convingere !
2.vizibil,ca regizor apare sandu geamanu care a fost condamnat pentru sechestrare de persoane in cazul potrbagajul,deci cunoastea cu mare acuratete ce este necesar pentru un caz “beton”
3.cei trei tigani(mare asemanare fizica si de tupeu cu tiganii din Ungaria care l-au asasinat pe Marian Cozma!)erau urmariti penal pentru FURT
SI TALHARIE,dar ciudat nu reprezentau pericol public!!!si sunt judecati in libertate!daca aceasta libetrate este pretul platit de procuratura pentru a-l “face “pe Becali,este foarte grav.
Daca sunt in libertate din marea clementa a justitiei romane fata de niste infractori periculosi,dar de RAND?!,oare noi cetatenii care nu am infaptuit fapte penale putem cere (poate doar lui Dumnezeu)ca sa fie pusi sub acuzare lucratorii din justitie care au lucrat la acest caz pentu FAVORIZAREA INFRACTORULUI?
cu stima
De lungu mircea pe 7 April 2009 la 07:26 (#)Dl.Ciutacu ce era de demonstrat s-a demonstrat asa ca o sa trecem de la vorbe grele la vorbe-n vant.
De PARASIM TARA? pe 7 April 2009 la 07:32 (#)Tara noastra are struto-camila PDL si ca atare acesta struto-camila a inventat democratia-dictata.
Sa nu ne mire daca la alegerile parlamentare o sa avem VOT DEMOCRATIC DICTAT.
HA,HA,…, acum mai credeti ca jurnalisti aia au fost “rapiti”?.
Daca Basescu era presedinte in 1989 revolutia ar fi fost inabusita de mult,iar MB il face pe Nicu Ceausescu sa fie mic copil pe langa ce poate el.
Acum urmaresc serialul Familia Bundysescu si ma intreb; “mai bine plec in Italia acolo mai avem o sansa sa scapam”.
Rugaminte numiti frate lista aia cu ziaristi LISTA GAOZARILOR si poate scapati de razbunarea lui ZEUS ca doar el este presedinte-procuror-judecator.
Nea Ciutacule am si eu 200mp in sectorul 5 crezi ca pot sa fac si eu rost de samanta de bloc sau vila de la firma lui MB ca doar este institut agricol.
Si succese-uri cu LILA la europarlamentare.
Mi-e greu să cred că ceea ce se întâmplă e real. Trăim într-un univers kafkian în care orice gest aparent inofensiv se poate transforma într-o tragedie. În care orice pare o halucinaţie se poate dovedi realitate cruntă. Orice contact cu autoritatea publică are o consecinţă absolut impredictibilă, poţi fi arestat fiindcă ai scuipat pe stradă la fel de bine cum poţi să stai liniştit acasă după ce ai fost condamnat la 15 ani de închisoare.
De Gabriel "de la Craiova" pe 7 April 2009 la 08:05 (#)Chiar şi atunci când nu sunt făcute la comandă politică sau în urma unei şpăgi actele autorităţii publice stau la îndemâna hazardului. Nu poti prezice că o anumită atitudine atrage întotdeauna o anumită consecinţă.
Aceasta dovedeşte un lucru extrem de grav. Dincolo de interese politice, de corupţie şi chiar de incompetenţă autoritatea publică este dementă. Iar consecintele acestei demenţe sunt devastatoare pentru absolut tot ce înseamnă drept.
d-ule Ciutacu, cu ingrijorare va intreb, ce ne facem noi astia simpli fara d-stra? , daca va aresteaza???? oare chiar e posibil tot in tara asta???????? si dc? cu ce suntem noi vinovati ca exprimam in cuvinte si imagini ceea ce vedem si simtim? cu stima
De dorinutz pe 7 April 2009 la 08:30 (#)BASESCU POATE SA NU MAI CANDIDEZE!
…dupa milionul de Euro al Ioanei Basescu ” investit” pe domeniile lui Puiu Popoviciu si dupa scandalul Mircea Basescu…, “constructorul” de cavouri pentru ziaristi, opinia publica ii va pune in carca presedintelui si ce n-a facut.
De plano pe 7 April 2009 la 09:31 (#)Vraja intangibilitatii presedintelui la dezvaluiri s-a ridicat.
Nu e de mirare ca si scandalul Gigi Becali il va deconta, la negativ, tot Basescu, mai ales in fata milioanelor de suporteri din tara ai Stelei.
Da mai Victor,,,te faci de rahat in piata”,dar pe multi bani.Apropo de unde iau astia de la EVZ asa multi bani,ca RINGIER e din Austria si stim ce parere au austriecii despre zeul nostru.O intrebare de bun simt zic eu.
De mery pe 7 April 2009 la 09:35 (#)DICTATURA NU SE INSTAUREAZA FARA AJUTORUL UNEI JUSTITII CORUPTE SI PROFUND INCORECTE SI PORNESTE PRIN DICTATURA PROCURORILOR!
De lungu mircea pe 7 April 2009 la 09:40 (#)ORICE ASEMANARE CU SITUATIA ACTUALA DIN ROMANIA(SI NU NUMAI)ESTE O PURA INTAMPLARE!
POATE MA INSEL.AR FI MAI BINE DECAT SA AM DREPTATE!
@mery: Ringier e din Elvetia, nu din Austria
De Victor Ciutacu pe 7 April 2009 la 09:50 (#)@dorinutz: cred ca nu-s atat de tampiti incat sa ma faca martir
@Vali-Arad: nici nevasta-mea nu ma place nonstop. de ce v-as cere-o dvs?
RAPORTUL DE TARA , prezentat la Bruxelles 26 septembrie 2006, contine date false la Capitolul 6-Justitie-masuri impotriva coruptiei, date false emise de fostul ministru Monica Macovei
Incepand din 2005, a inceput operatiunea :
„JUSTITIE LA TV”
REMEMBER
DATA : 21/22 SEPTEMBRIE 2006
Dupa mai bine de 30 de ore petrecute pe culoarele DNA, pe salile TMB si ale Curtii de Apel Bucuresti, cei 18 vamesi de la Biroul Vamal Otopeni Marfa – retinuti joi dimineata cu surle si trambite de catre 50 de mascati SPIR antamati de procurorii Directiei Nationale Anticoruptie (DNA) – au fost eliberati, ieri dupa-amiaza, incepand cu ora 13.
Dupa mai bine de 30 de ore petrecute pe culoarele DNA, pe salile TMB si ale Curtii de Apel Bucuresti, cei 18 vamesi de la Biroul Vamal Otopeni Marfa – retinuti joi dimineata cu surle si trambite de catre 50 de mascati SPIR antamati de procurorii Directiei Nationale Anticoruptie (DNA) – au fost eliberati, ieri dupa-amiaza, incepand cu ora 13.30, din arestul Directiei Cercetari Penale. Decizia de eliberare a vamesilor bucuresteni este considerata una dintre cele mai mari lovituri date DNA de catre justitie si dovedeste ca graba cu care procurorii anticoruptie doresc sa-si justifice munca poate fi fatala pentru institutia condusa de Daniel Morar, producandu-i o serioasa problema de credibilitate.
Supermediatizata, actiunea DNA – desfasurata in colaborare cu Directia Generala de Investigatii si Protectie Interna si Directia Generala de Combatere a Criminalitatii Organizate din MAI – privind retinerea a 18 vamesi de la Biroul Vamal Otopeni Marfa s-a dovedit, dupa doar cateva ore, o mare cacealma. Desi joi dimineata, procurorii anticoruptie anuntau cu surle si trambite pe toate posturile TV ca detin probe beton conform carora angajatii ANV luati pe sus de mascati au primit in mod repetat, in perioada decembrie 2005-septembrie 2006, spagi insemnate de la oficialii unor companii de comisionariat vamal care isi desfasoara activitatea la Biroul Vamal Otopeni Marfa, in instanta probele s-au dovedit extrem de “subtiri”.
Şpagi de fraieri
Conform avocatilor celor 18 vamesi, singurele probe “temeinice” prezentate de procurori s-au rezumat la cateva imagini video, In rest – au sustinut avocatii – probele DNA s-au rezumat la simple afirmatii, neprobate, din care reiese ca persoane neidentificate ar fi dat bani vamesilor pentru urgentarea unor operatiuni vamale ori pentru ca acestia sa efectueze sau nu alte acte ce le reveneau conform atributiilor de serviciu. Cumulat, celor 18 vamesi li se imputa ca ar fi primit o “spaga” de aproximativ 10 milioane de lei vechi, in decurs de 10 luni. (!!!)
Dupa ce au avut o noapte intreaga rabdare sa asculte pledoariile acuzatorilor si pe cele ale aparatorilor, judecatorii TMB au taxat probele DNA si, fara a intrerupe sedinta, s-au pronuntat “din scaun”: vamesii pot fi cercetati in stare de libertate, fara insa a avea posibilitatea de a parasi tara. Ca atare, incepand cu ora 13.30 au inceput punerile in libertate, fapt ce a facut ca trei vamesi sa paraseasca arestul DCP. Constienti ca hotararea TMB e o pata neagra pe obrazul lor, procurorii DNA au facut recurs, sperand in arestarea celor 17 vamesi (patru acuzati de luare de mita si primire de foloase necuvenite, ambele in forma continuata, iar 13 pentru luare de mita in forma continuata).
Ca atare, lotul celor 14 vamesi ramasi in arest a fost mutat rapid la Curtea de Apel, fara ca o parte a avocatilor lor sa fie anuntati. Dovedind ca respecta intocmai litera legii, judecatorii Curtii de Apel n-au derulat sedinta de judecata pana cand aparatorii n-au fost prezenti in sala de judecata. Ulterior, asa cum era de asteptat, motivand ca nu au avut timp sa studieze actele de la dosar, judecatorii au decis – fara a se lasa impresionati de presiunea mediatica facuta de DNA in acest caz – sa amane judecarea masurii de arestare preventiva a vamesilor pana joia viitoare, 28 septembrie 2006.
De ion pe 7 April 2009 la 09:51 (#)Ulterior s-a constatat ca, disperarea DNA de a aresta lotul vamesilor de la Otopeni era ca , Raportul de tara , de aderare a Romaniei la UE,prezentat la Bruxelles la 26 sept 2006, sa fie veridic. Adica, la capitolul 6, Justitie-Masuri impotriva coruptiei, din documentul oficial de mai sus, dna M.Macovei s-a grabit, si specifica : ….”in luna septembrie 2006, actiuni ale DNA au dus la arestarea a 30 functionari vamali…”ceea ce este cu totul fals !!! Raportul a fost prezentat la Bruxelles la 26 septembrie 2006!
La acea data vamesii erau liberi, la 22 septembrie Tribunalul Bucuresti a respins actiunea DNA,din lipsa de probe, iar recursul intentat de DNA, la Curtea de Apel , a avut loc la data de 28 septembrie 2006, cand judecatorii au respins din nou, din lipsa de probe,actiunea DNA, vamesii fiind cercetati in stare de libertate, ei continuand serviciul la biroul vamal Otopeni !!
In prezent, dosarul se judeca la Tribunalul Buzau, la cererea DNA in luna decembrie 2007, motivand ca judecatorii Tribunalului Bucuresti pot fi influentabili.
mi se pare cam radicala ban-area lui Ernest Victore, nu stiu daca au fost mai multe osturi, da’ din cele 2 care sunt inca postate nu mi se pare ca trebuia interzis. Da’ oricum e blogul tau, faci ce vrei, numa’ ca nu vrei sa lasi impresia ca tocmai tu ingradesti dreptul la exprimare “civilizata”
De ioan pe 7 April 2009 la 09:56 (#)In rest, fara nici o legatura cu subiectul, nu inteleg lipsa de directie a lui Tolontan. Ce vrea el de fapt cu articolele lui? Nu exprima nici o parere aproape niciodata, doar baga fitile.
Pai cam tot ce se intampla in tarisoara este halucinant.Un betiv in functia de Presedinte,un Hopa Mitica drept Prim Minsitru,o functionara de la receptia unui hotel Presedinte la CD si un individ care te face sa razi cand apare la tv dandu-si aere de mare politician,mare sef la Senat!Toti cu gasca lor de copchii,nepoti,cumnati,cumetri samd.Autoritatile Statului Roman o violeaza pe Cona Constitutie de-i merg fulgii iar Coana Justitica se imbraca din bazarul de la Istambul sau mai degraba de la Kabul si are pretentia ca prezinta moda europeana.La astia se adauga si un ministru de finante care ca sa scoata bani de la noi o sa ne afume probabil cu ardei iute…Ascultam ieri in trafic emisiunea lui Ardelean de la Europa FM.NICI UNUL,DAR ABSOLUT NICI UNUL dintre cei ce au contactat postul nu a avut vreun cuvant bun despre autoritati in general si despre politie si justitie in particular.Dimpotriva.Oare indivizii de la putere sunt autisti?In Cotidianul a aparut o scrisoare a cuiva care se semnaeaza “Ion Ionescu”.Mama ce de comentarii.Ca nu-i asa,ca sa nu iti iubesti patria este o crima etc.etc,etc.Ceea ce ma face sa ma intreb daca indivizii care scriu astfel de comentarii sunt intregi la minte sau doar bugetari care isi fac si ei datoria.Cu mult inainte de ’89 se juca o piesa a lui Durenmatt,”Romulus cel Mare”(pana cand a a flat si cenzura si gata cu Durenmatt).In piesa, Romulus,ultimul imparat al Romei(desigur o licenta)ii spune fiicei sale gata sa se sacrifice ca sa salveze “patria”(citez aproximativ) “atunci cand tara ta devine cuib de hoti si vizuina de talhari,nu merita sa-i pastrezi nici tarana pe sandale”.UE?Ha-ha-ha…
De Mihu pe 7 April 2009 la 10:03 (#)Dupa ce am vazut decizia in cazului recursului si anume “respins” mi-am adus aminte de opiniile exprimate de domnul Teodorescu in emisiunea Sinteza Zilei si totul a parut atat de CLAR.Oameni buni “se strang randurile” cum zicea si domnul Teodorescu si ganditi-va ce ar insemna pentru “sefu suprem” un Becali dezlantuit pe la televizor si aruncand acuze care nu cred ca vor fi blande sau vor pastra o limita a decentei.Poate ca multa lume nu il lua in seama pana acum dar toti il priveam dintr-un alt unghi si anume “om arogant,cu bani,etc” dar acum vorbeste din postura “victimei” si cred ca impactul asupra largului public va fi greu de estimat.De asta eu cred ca dupa aceste 25 de zile care au mai ramas Becali va luat pedeapsa cu ani deoarece cei care au instrumentat totul nu isi pot permite sa il mai lase sa vorbeasca liber deoarece este an electoral.Presupun ca si domnul Victor Ciutacu isi da seama ca o astfel de desfasurare a faptelor este posibila.
De ionut pe 7 April 2009 la 10:15 (#)Multumesc!
@ ionut:
De somebody pe 7 April 2009 la 10:24 (#)Poate Gigi nu, dar mai are niste veri care pot vorbi pentru el. Daca e sa se supere-si ma refer la ceea ce a spus Ioan Becali la emisiunea lui Gabi Firea, cum ca stie el ce urmaresc Antenele(??!!)-se pot schimba datele problemei. Chiar si cu Gigi facut sa taca. Parerea mea…
Decizia luata de judecatori este una “normala” adica o masura care se ia in astfel de cazuri de catre judecatori la propunerea procurorilor, arestul preventiv nefiind in Romania o masura exceptionala ci una obisnuita, neconforma cu legea, dar repet este masura care se ia in aceste cazuri.
De dan pe 7 April 2009 la 10:59 (#)Nu inteleg de ce se face o analogie cu Costel Iancu, daca ala a mituit un judecator trebuie sa o facem toti? Desi sotia lui Paunescu nu a facut puscarie pt ca a provocat un accident si a omorat 3 oameni, sunt altii care fac puscarie acelasi lucru si nu-i mai apara nimeni. La noi nu exista “precedentul” in justitie, poate daca ar exista justitia ar fi mai putin corupta, un judecator nu ar mai elibera un infractor daca ar sti ca toti cei care fac acea fapta ar fi eliberati, pe baza de precedent.
Dupa logika timpita a unora, justitzia trebuie “respektata” shi hotaririle ei “nu trebuie komentate”. Am mai avut pina in ’89 un partid pe kipul shi asemanarea “justitziei” aktuale din Romania. Pina nu vor fi pedepsitzi judekatori shi prokurori ku ani grei de inkisoare shi ku penalitatzi financiare uriashe pentru nenorocirea unor oameni nevinovatzi, degeaba diskutam. Noul Kod Penal trebuie sa kuprinda astfel de pedepse exemplare pentru magistratzi, intr-un kapitol special kare sa se refere la inkalkarea drepturilor omului, in spetza, dreptul la libertate, la o viatza demna shi la libertatea de exprimare. Aici noi oameni trebuie sa punem piciorul in prag shi sa cerem adaugarea unor astfel de artikole in CP shi CPP.
De wickerman pe 7 April 2009 la 11:16 (#)Ai dreptate ma mai incurc si eu la astronomie:-))
De mery pe 7 April 2009 la 11:32 (#)Parerea mea e ca nici-un judecator nu se risca sa-l lasa in libertate pe Becali… Ganditi-va putin…Daca doamne fereste s-ar fi uschit in Cuba( zic si io) cine ar fi fost pus la zid?
De geretus pe 7 April 2009 la 12:35 (#)Parerea mea e ca nu va fi pus in libertate decat dupa incheierea procesului pe fond, daca il va castiga ( sau daca i se va da pedeapsa cu suspendare- nu ma pricep, poate la acuzatiile lui, pedepsele nu sunt cu suspendare; auzisem ca pedepsele peste 4 ani nu se dau cu suspendare)
Daca domnul Ciuvica nu depune plingere penala impotriva lui Mircea Basescu e terminat.
De gelu pe 7 April 2009 la 13:43 (#)nu cred ca se poate asemana dl.g.becali cu mandela ci mai deagraba cu miron cozma sau puiu popoviciu. povestea dlui becali ca imbogatit post-decembrist si de criza este cunoscuta; averea sa nu este fundamentata pe afaceri oneste, ci pe speculatii sau, asa cum se spunea in 1989, pe bisnita. societatea moderna, oligarhica, incurajeaza si promoveaza acumularile materiale, averea, ca fiind o forma fundamentala de apreciere a valorii unei persoane. daca din punct de vedere social cantitatea de bani furnizeaza o doza echivalenta de respect si pozitie publica, din punct de vedere strict uman – al structurii morale, de constiinta, de inteligenta, onestitate si demnitate – are foarte putina relevanta. desigur, poti sa-ti onorezi statutul de persoana publica si model pentru altii perfectionandu-ti educatia si comportamentul. dl becali nu a putut trece insa de complexul personal -asta-i pohta ce-am pohtit – si a considerat ca averea sa ii permite sa se considere stat in stat, un suveran feudal cu drept de judecata si coercitiune asupra vasalilor fara bani din jur. spre deosebire de dl.becali, puscariasul de 20 ani nelson mandela nici o clipa nu si-a dorit si folosit puterea pentru a se substitui justitiei si moralei publice, pentru a influenta mersul afacerilor sau al camarilei. poate acum insa va intelege si dl.becali ca justitia nu a trimis in arest preventiv un pagubit, o parte vatamata ca urmare a unui furt de masina, ci un individ care nu a inteles ca legea o aplica justitia si nu domnia sa. aceeasi justitie care va pedepsi corespunzator si hotii masinii dlui becali.
De dan mihaescu pe 7 April 2009 la 14:10 (#)Nu sunt nici pe departe un fan Gigi Becali, dar imi pare foarte rau sincer pentru tot ce i se intampla. Sper sa ii fie o lectie de viata din care sa traga multe invataminte si sa inteleleaga cel putin doua lucruri:
De Costin Tanasescu pe 7 April 2009 la 14:24 (#)1.cu bani nu poti avea sau cumpara totul!
2.orice milionar, orice om de afaceri bogat ar trebui sa tina pe linga el consilieri foarte pregatiti in diferite domenii.
Pe de alta parte sunt ferm convins ca Becali este victima unor FACATURI POLITICE. Timpul ne va demonstra acest lucru si cine s-a aflat in spatele acestei mari marsavii.
Eu cred ca nu numai TRAIAN BASESCU i-a vrut capul, parerea ma.
S-a petrecut o minune: zana cea buna a atins cu bagheta ei magica dovleacul si acesta s-a transformat in caleasca aurita, a atins sobolanul si acesta s-a preschimbat intr-un pur sange, pe scurt, geoana a schimbat macazu’ ieri, si-a dat cu barda-n aliat! O fi de bine, o fi nasol, nu stim, asteptam sa fie chemat la dna si sa ne impartaseasca increderea lui in justitie!
De alien pe 7 April 2009 la 15:52 (#)Despre arestarea preventiva
De ion beuca pe 7 April 2009 la 17:01 (#)Iarasi abereaza Badea. Persoana conteaza!! Cu ce avocati discuta despre chestiunile astea? Dau un exemplu. In cazul individualizarii pedepsei, instanta pe langa obligatia de a retine circumstantele de agravare si/sau atenuare legale are si o larga marja de apreciere subiectiva prin posibilitatea retinerii circumstantelor judiciare si prin prezumtii. Conteaza ca trebuie sa decida cuantumul pedepsei pentru un student, un sarantoc, un bisnitar, un politician, o vedeta, o persoana aflata in ce stiu eu ce situatie delicata, etc. De ce conteaza pentru instanta? Pentru ca este important si pentru societate! Justitia trebuie sa fie impartiala nu irationala sau insensibila. Asa am putea creea robotei judecatori sa calculeze matematic solutia. Impartialitatea lor e garantata de legi DAR si de libertatea pe care o au in judecata lor. Asta e doar un exemplu. Pot sa mai vin cu 100 si cu la fel de multe argumente.
De ramo pe 8 April 2009 la 00:18 (#)De agitatie si ciuda am si facut greseli gramaticale. Nu vreau sa creez confuzii(* am putea crea). Mi-e asa de ciuda pentru ca mi-e drag Badea.
De ramo pe 8 April 2009 la 00:37 (#)Intr-adevar, e foarte dubios modul in care clanul Becali insista sa sustina ca nu crede in implicarea lui Basescu.
De somebody pe 8 April 2009 la 10:53 (#)Iar domnul Cristoiu poate are intentii bune, dar materializarea lor e cam ciudata. E prea subtil pentru vremurile astea si cred ca obtine efectul invers celui dorit. Daca-l doreste…
Draga mea familie, dragelor mioare,
Rog scuzaţi-mi scrisul, că e cam răcoare
Şi-mi tremură mâna. sufletul din mine.
N-am nici masă, scaun. vă scriu stând pe vine.
Pac-pac, cum vedeţi. zdrenţele mi-au tras-o!
Simt că-s mic şi negru, din Burkina Faso;
Văd, de după gratii, cum apune Soare,
Războinicul Luminii, încet, dar sigur, moare.
Stau ca mieluşel în celulă strâmtă,
“Supărat îs Doamne”, un coleg îmi cântă;
Şi vă scriu cu dor, versuri ce-s de jale,
Plâng ca Paraziţii. “lacrimi şi fecale”.
Plâng, că nu e drept. mare grozăvie.
Nu-nţeleg. de ce mi se-ntâmplă mie?
Hahalere care m-au încătuşat,
Toate ştiu prea bine c-au făcut un blat.
Apelez la veri, surori şi cumnaţi,
Tot neamu` Becali, oi şi avocaţi.
Faceţi ce îţ` face, că-i pe banii mei;
Scoateţi-mă afară dintre derbedei!
Iooo, Gigi Becali, sunt nevinovat,
Că pe proştii ăia nu i-am sechestrat!
Papagalii dracu`. hoţi de meserie;
Ei în libertate. io fac puşcărie!
Pân-o fi să ies, vă scriu în răvaş,
Să-mi aduceţi slană, ceapă şi un caş,
Că-ăştia bagă-n mine ceai şi marmeladă
Şi nu vreau stamina ca în jos să-mi cadă.
Rog să îmi aduceţi şi-un televizor,
Că-s sătul de table şi privit în gol;
La barbut îs AS, i-am făcut pe toţi.
Chiar de-am în celulă cei mai trei din hoţi!
Mai am o problemă, care mă cam doare,
Îi vorba de cele zece dragi mioare.
Să le-aveţi de grijă, nu uitaţi de ele,
C-altfel ies de-acilea şi daţi de belele.
Mergeţi şi la Athos, faceţi rugăciune,
De SCRISOAREA LUI GIGI BECALI...DIN AREST pe 8 April 2009 la 14:04 (#)Zdrenţele cu Dracu, Dumnezeu cu mine.
Pac-pac, asta-i tot, vă salută Jiji;
Om cu steaua-n frunte. şi în fruntea ligii!
Off: Îl iubesc pe Badea. Omu` ăsta e fenomenal.
De Alina pe 8 April 2009 la 21:18 (#)[...] o motivare a unei hotărâri (din 2002), marca Nicoleta Cristuş. La fel de halucinantă ca şi aceasta de aici. Chiar nu le-o fi ruşine magistraţilor români cu o asemenea [...]
De Judecător Nicoleta Cristuş - The original title of the post pe 8 April 2009 la 21:34 (#)Diferenta intre dumneavoastra si un judecator (asa in general) este ca omul ala dispune de libertatea, viata si uneiri averea oamenilor printr-o semnatura, dumneavoastra nu. Daca va simtiti amenintat cereti ajutorul sau faceti ca Becali.
De TheNobody pe 10 April 2009 la 18:18 (#)Cat despre scarba produsa de proteste, niste emetiral ar fi bun, nimeni nu va pune sa le priviti
A.N.
I.C. se revendica din lumea unuia dintre fratii Moromete si chiar crede ca are multe in comun cu cel care i-a creat. Ii si place mult aceasta lume, de aceea alunneca frecvent in admiratia ei. El uita insa ca a venit la oras din lumea mica si stramta a satului in care, in jurul lui Monu, zilele ,,se aduna si se inoada’’ intr-un perpetu gand de razbunare impotriva a tot ce i-a fost si ii este potrivnic. Sigur, numai o mica parte dintre noi am deschis ochii la oras, ceilalti, multi la numar, ne mandrim cu lumea satului; cea eterna, buna si harnica, dreapta si stramba pe alocuri. Nu stiu cati pasi distanta a luat I.C. fata de acea lume, si nici nu mi-am propus sa aflu in aceasta seara. Sunt sigur insa, dupa ce am vizionat emisiunea dnei. G.V. F., ca a ramas prin preajma. Ca lumea Lancrajan-ului, cea care l-a dat pe Monu, ii este aproape, foarte aproape. Abia interventia Marean-ului de la 5 a reusit sa-l imbune, sa-l aduca la realitatea lumii ce-i ofera de catva timp o paine de mancat. Altfel viata criticului de teatru care fost, si a maestrului care va fi, (oare cand) s-ar rezuma la foarte putin. De ce nu la repriza zilnica de somn, furata in chiorait de mate goale, cu capul pe o masa de lectura a Bibliotecii Academiei. Cu catva timp in urma am vizionat, la Sinteza zilei, multe scene de o marlanie pura; protagonist acelasi domn Jean, alias I.C. Atunci unele teme, unele discutii nu-i erau pe plac; i se pareau naive, subt prestigiul gandirii sale dedicate terapiei prin adevar; evident adevarul lui. Nu este mai putin adevarat ca de multe ori V.S., R.T. si B.T. il eclipsau prin interventiile lor; dar, numai dupa ce il gratualu cu un ,, maestre ’’ apasat. O perioada a lipsit de pe micul ecran. Eu nu i-am dus lipsa; parca numai nevasta-mea, ea ma intrebat intr-o seara ce-i cu I.C. A revenit de curand la emisiunea dnei. G.V.F. In aceasta seara s-a intrecut pe sine. A fost la un moment dat de temut si pentru amfitrioana; prin agresivitate. Si pentru dv. dle A.N. a fost o surpriza. Credeti-ma; arareori m-am inselat.
De Ioan pe 13 April 2009 la 21:24 (#)PS
Randurile de mai sus au fost postate pe blogul dlui. A. Nastase in seara zilei de 08 04 (10:20 pm) Idea de a posta acest text si pe blogul dv, mi-a venit vazandu-l si in acesata seara pe I.C. la emisiunea dnei. G.V. Firea. A fost si de asta data nedrept fata de AN; continuand dezinvolt sa ridice osanale Simbriasului din Dealul Cotrocenilor.
Adaugă Comentariu!