Caut briliante-n mormanul de bălegar
De: Victor Ciutacu - Categoria: Caruta cu deontologi,personalUna dintre principalele cauze care-mi ţin, în ultima vreme, interesul extrem de departe de programele posturilor de ştiri e liniaritatea/ciclicitatea invitaţilor. Sunt peste tot aceleaşi persoane, zi de zi, ceas de ceas, care spun perpetuu aceleaşi lucruri la invitaţia unor oameni care-i bifează ca să vorbească despre nimic. În rândul acestora mă includ şi eu, atât ca realizator, cât şi ca invitat, ca să n-am iar parte de reclamaţii isterice că mă dau balenă-n găleata cu apă. Dacă mă plictisesc pe mine, mi se pare de domeniul logicii şi al evidenţei că vă plictisesc şi pe voi.
La postura de invitat e relativ uşor de renunţat. Eventual, dacă nu eşti disperat să te vadă neamurile şi să-ţi ceară autografe vecinii de cartier, poţi deveni olecuţă mai selectiv. Pe partea cu realizatul e buba. Eu fac, prin contract, o emisiune eminamente politică şi simt că ori le-a secat lor izvorul de cadre interesante, ori mi-a secat mie imaginaţia. Pur şi simplu, într-o ţară care ar trebui să mustească de subiecte (criză economică, şef de stat aflat în conflict etern cu oricine etc), am ajuns să mă zvărcolesc în chinuri să găsesc subiecte/invitaţi care să-mi stârnească mie interesul. Asta ca o condiţie premergătoare stârnirii interesului vostru, al celor care vă rupeţi un ceas pentru a mă urmări. Sunt gata să admit că m-am zaharisit şi nu mai am răbdarea de a scormoni după giuvaieruri prin mormanul cu bălegar.
Deci mă întorc la popor. Daţi-mi voi nişte nume, politice au ba (dar care să poată avea o părere despre ce se-ntâmplă în jurul lor, deci exclus “autiştii” egocentrici), care v-ar ţine seară o oră în faţa LCD-ului şi o să vă rămân recunoscător pe vecie.


290 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Dan Puric… Cartarescu… Poate imi mai vin si alte idei… Nu din politic, desigur… M-am saturat de politica infecta de la noi!
De Cristina pe 21 June 2010 la 13:49 (#)D-le Ciutacu,
si eu sunt plictisit de aceleasi personaje sterse ce se perinda zilnic la TV. As petrece insa o ora in fata ecranului sa il ascult pe Ion Tiriac vorbind despre starea actuala a economiei.
Alte nume ar fi Dinu Patriciu, Octavian Radu (RTC), sau poate Dna CEO de la Petrom.
De Adrian pe 21 June 2010 la 13:49 (#)Ion Iliescu. Nu stiu daca l-ati avut invitat pana acum, dar chiar e o persoana cu pareri bine formate. Sau, Mugur Isarescu.
De Oana. pe 21 June 2010 la 13:54 (#)Imi place de Cristian Sima.
De Victor pe 21 June 2010 la 13:56 (#)Grigore Lese, Dan Grigore, Sofia Vicoveanca, cred ca sunt doar cativa dintre cei pe care i-ai putea invita si care au un bun simt politic si social excelent. Sper ca Profesorul grigore lese sa vrea sa ne incante mai des decat de Paste si Craciun. Ne-ar face placere.
De cristina pe 21 June 2010 la 13:56 (#)Eu l-as invita pe Mihnea Blidaru(Luna Amara),Maestru Beligan,Dan Puric,Florin Chilian,Dr.Eugen Pavel(a realizat un cd cu o capacitate de stocare de 15000 ori mai mare decat unu nromal),chiar si oameni de afaceri:Tirian,Patriciu,Voiculescu..
De Manson pe 21 June 2010 la 13:59 (#)Buna ziua. Eu as vrea sa vad o emisiune cu Vladescu si Isarescu sa vb despre economia tarii sau ce a mai ramas din ea…
De carolina bianca pe 21 June 2010 la 14:00 (#)Sunt mai multi plictisiti si plictisitori care se plimba printre posturi (un exemplu, de ceva vreme, Miron Mitrea – asta nu cumva plictiseste si un pui de gaina beata?).
). Mie mi se pare interesant ce vorbeste domnul.
De dfP pe 21 June 2010 la 14:01 (#)Ca invitat in emisiunea dumitale “Vorbe grele” as recomanda Bogdan Teodorescu (dar sa se mai calmeze
Din cauza trogloditilor nu mai pot iesi in fata oamenii de valoare.Nimic nu ma mai mira!
De SILVIA pe 21 June 2010 la 14:04 (#)Tariceanu,Razvan Dumitrescu,Ionel Blanculescu,mai sunt dar nu imi vin in minte acum.
De Stefania pe 21 June 2010 la 14:04 (#)Becali, Copos, Mititelu, Borcea , Iancu si Dragomir- invitati toti intr-o emisiune, cred ca ar iesi si cu cativa pumni, il iei si pe Badea arbitru.
)))))
Mie mi-ar place sa inviti niste economisti care ar putea sa ne invete cum sa trecem mai usor peste criza.
De Ianculescul pe 21 June 2010 la 14:05 (#)Sincer, mie mi-ar plăcea să-l văd pe Mordechai, că ar avea multe de zis…
De Arsulici pe 21 June 2010 la 14:06 (#)Eu as vrea sa vad ce debiteaza primarii de sector sau armata de anonimi din parlament. mi-ar placea de asemenea sa-i vad scosi la lumina pe baietii conectati la tuturoiul cu bani publici, popoviciu, casuneanu, bucsaru sau directorasii din teritoriu numiti pe baza de carnet portocaliu
De claudia pe 21 June 2010 la 14:07 (#)cheama-ma pe mine ( sau orice alt om normal) plecand de la premisa ca si eu fac parte din aceasta categorie). cred ca ar fi interesant sa aflam si ce gandesc oamenii normali la rece, nu sub influenta mitingului unde li se iau interviurile( pt ca in majoritatea cazurilor asa se intampla). ce zici?
De dddd pe 21 June 2010 la 14:09 (#)Victore,
De cineva pe 21 June 2010 la 14:10 (#)Eu l-as asculta pe mogul. Pe cel cool, fireste.
Salut Victor,
Ai perfecta dreptate… Aceeasi oameni invitati, aceleasi pareri repetate la infinit…
De 1roman pe 21 June 2010 la 14:12 (#)Eu, spre exemplu, as fi curios sa ascult ce parere au tinerii intreprinzatori din Romania, cei care nu au sau nu au avut contracte cu Statul, cei care sunt afectati de masurile luate de acest mirobolant guvern. Ce solutii au gasit ei, cum vad ei “luminita de la capatul guvernului… pardon… tunelului”.
Aceasta este de fapt marea masa care ar putea sa se revolte, asta in cazul in care ar avea cativa lideri in care sa se regaseasca.
Iti scriu aceste lucruri in calitate de proprietar al unui business in publicitate- domeniu foarte afectat de solutia guvernului de taiere a pensiilor si salariilor bugetarilor, masuri de au “incurajat consumul”.
Ilinca Vandici, iar ca subiect de discutie: „Dezastrul economic din Țara Românească”.
De Tănase Ciprian pe 21 June 2010 la 14:13 (#)Radu Moldovan (noul purtator de cuvant PSD, l-am mai vazut la TV pe la Bistrita da’ ar fi interesant de vazut daca face fata “in prima liga”)
Vantu sau Voiculescu; Chiliman; m-as distra eventual cu Ioan Oltean
Grigore Lese, Ion Iliescu, din ce au spus altii mai sus
De Bogdan pe 21 June 2010 la 14:13 (#)Pe secretarii de stat de la ANPH care in Parlament in loc sa sustina marirea indemizatiei persoanei cu handicap de la 293 lei pe luna au sustinut ca o persoana cu h. poate trai cu aceasta suma.
De omul de pe zebra pe 21 June 2010 la 14:15 (#)as sta doar in fata televizorului daca l-ai avea invitat pe dl. Bogdan Teodorescu. Tot interesant ramane si dl. Vosganian. Si tanarul domn Chiuariu.
De ana_idu pe 21 June 2010 la 14:15 (#)Varujan Pambuccian
De teejay pe 21 June 2010 la 14:16 (#)pe mircea badea
De comentator pe 21 June 2010 la 14:18 (#)D-le Ciutacu, eu zic ca de baza sunt Liviu Voinea, Niels Schnecker, Elan Schwartzenberg si bine ar fi sa se creeze un guvern de oameni independenti de partidele politice, iar acesti oameni sa fie pusi in cadrul unor ministere, respecttiv economiei, finantelor, camasarea IMM-urilor cu transporturile pt desigur dupa cum v-ati dat seama d-l Elan.
De Tănase Ciprian pe 21 June 2010 la 14:20 (#)Numai bine
Economisti ale caror previziuni s-au adeverit din pacate,de ex, Voinea si Soviani intr-o emisiune impreuna cu de ex. Serbanescu. Nu mai stiu de Rugina,era la moda dupa revolutie.
De infektus pe 21 June 2010 la 14:23 (#)Daca faci o emisiune despre cum se „fura” local in Brasov (patinoarul , 1 milion de euro pentru flori, subventie de 6 milioane de euro la RAT, 5 milioane de euro salubritate si dezapezire, 25 de milioane de euro anual pentru asfaltarea acelorasi strazi) ti-l recomand pe Alin Beta
De Metropola-Brasov.ro pe 21 June 2010 la 14:23 (#)Poti sa-l vezi in emisiunea lui locala aici
Dan Puric, Leșe, Gheorghe Turda,Nicolae Furdui Iancu, Cornelia & Lupu Rednic si dezbateti teme politice dar intr-un cadru mai destins.
Cam atat pe ziua de azi.
De Tănase Ciprian pe 21 June 2010 la 14:23 (#)încearcă cu Părintele Rafail Noica sau cu Părintele Savatie Baştovoi or Actorul Teodor Corban de la Teatrul Naşional din Iaşi sau poate cu oameni din blogosferă simplii cetăţeni angajaţi într o luptă deloc anonimă cu un inamic deşi văzut este totalmente de nerecunoscut în imediat altfel decât prin chipul cioplit al vremurilor…
De Fanu pe 21 June 2010 la 14:24 (#)Principele Nicolae. Ar fi deosebit de interesant, parerea mea. Din pacate, banuiesc ca e foarte greu de adus la tv.
De alx pe 21 June 2010 la 14:25 (#)De ce nu inviti pe cineva din popor, poate ar fi interesant sa asculti pe cineva care chiar nu are nimic in maneca cu puterea…
De adrian cosmin pe 21 June 2010 la 14:26 (#)In ultimul timp nici eu n-am m-ai urmarit emisiunile politice, cea cu Bogdan Teodorescu, dar in rest rar mai ma sinchisesc, asa cum spui si matale, sa urmaresc aceleasi discutii fara ecou sau m-ai rau fara substanta.
Nu stiu pe cine poti sa inviti din sferele inalte. E greu de ales pe cineva din acesta baliga. Era placut sa m-ai existe Paler, ce-i m-ai simt lipsa. Poate ar merge o invitatie din acei secretari economici, sau cum le spune, din cadru Externelor, agajati cum bine sti. Poate un nume ar fi Marga, cred ca s-ar putea asculta ceva interesant…
Cheama-l pe Serbanescu da’ lasa-l sa vorbeasca.
De cucu pe 21 June 2010 la 14:27 (#)A fost aseara cu vladescu la Tudor da’ ne-a rupt cu reclamele. Serbanescu are idei foarte bune si vorbeste fara sa se contrazica (fenomen rar in fauna romaneasca) de cativa ani. N-ar strica sa mai puna si niste cifre pe tabla. Mai cheama-l si pe Moise Guran. Ai oameni capabili chiar in propria ograda…
E bine si cu invitatii cu “charisma” da’ fara economie nimic nu e.
dl.Bogdan Teodorescu; dl. Tudor Gheorghe;
De alegatorul pe 21 June 2010 la 14:28 (#)dl. L.Bute sau oameni de afaceri tineri din domeniul IT.
Lucian Boia. Nu stiu daca accepta dar cu siguranta are ce spune.
De merluciu pe 21 June 2010 la 14:29 (#)D’aia nu te mai vede lumea pe la A3 ?!?!
De shogunu' pe 21 June 2010 la 14:29 (#)Mie nu-mi vine a crede ca ai nevoie de sugestii ca sa-ti faci emisiunile si sa-ti alegi invitatii! Io te urmaresc de pe vremea cind “Vorbe Grele” nu era o emisiune aplecata spre numa’ spre politica. Poti fenta contractul. Chemi pe cine vrei, o dati pe politica cel mult pina la prima “publicitate” si dupa aia….
Banzai si Doamne-ajuta!
Ciutacule,
parerea mea. Normal ca e sacosa limitata. Asta pt. ca toata lumea invita doar pe aia care ofera cat de cat indicii ca fac audienta. Zici ca faci , prin contractul cu Motanul, “emisiune politica”. Scrie acolo ca trebuie sa fie politica interna ? Sunt atatea sujeturi de politica externa despre care nu s-a vorbit la noi. Le stii si tu, da’ ma dau destept:
a. Scandalul cu Flotila din Gaza
b. Pata de petrol din Golful Mexic (care a bubuit irevocabil natura)
c. Conducta South-Stream.
O sa zici ca “nu intereseaza pe nimeni”.
Pe de alta parte, oricat ne-ar deranja asta, Romania e totusi o tara mica in care, in mod natural, nu se petrec lucruri spectaculoase. N-ai de unde.
Vespasian.
De Vespasian pe 21 June 2010 la 14:32 (#)emil constantinescu
ion iliescu
victor ciorbea
si nu fac bascalie.
De mike pe 21 June 2010 la 14:33 (#)sunt niste tipi f. interesanti. chiar si ilici
Invita-l pe Florian Bichir.
De GicuMagnificu pe 21 June 2010 la 14:36 (#)Uite eu ma uit cand apare pe undeva Patriciu, Oprescu, mi-a pacut maxim emisiunea cu dr. de la Urgenta din Iasi care a votat contra motiunii pt ca a spus lucruri de bun simt.
Dintre politicieni, cand is mai multi in decor,desi nu ma omor dupa UDMR din motive evidnete pentru mine se evidentiaza ca si logica a discursului dl. Gyorgy Frunda (sper ca am scris corect). Trebuie sa recunoastem ca in 20 de ani si-au urmarit pas cu pas scopul si au reusit foarte multe.
Daca-mi mai amintesc ceva mai spun…
De Violeta pe 21 June 2010 la 14:37 (#)Spor la treaba!
Neagu Djuvara, Balaceanu-Stolnici, da chiar si Florin Chilian
De mihaeladr pe 21 June 2010 la 14:37 (#)Sugestii:
a. Dan Grigore
b. Daniel Daianu
c. 2 suverani dintre blogger-i.
Sau, poate faci cum a incercat EVZ, da’ nu i-a iesit: David Oren cu Turcoaica. Te bagi ? Ca pilele necesare le ai
Vespasian.
De Vespasian pe 21 June 2010 la 14:37 (#)nu vorbeste nimeni in tara asta de notiuni de politica internationala – care totusi privesc Romania si inca cum !!! tot discursul politic se rezuma la pro-basescu, anti-basescu. cum ii scoate cineva pe jurnalisti din logica binomului susmentionat, sunt derutati, stangaci si alearga repede inapoi la eternul subiect. Cheama oameni care sa ne mai deschida mintile si spre lume. Poate aveti si voi ceva experti in politica externa, pe urma europarlamentari (la Tokesz te-ai gandit? E controversatul vicepresedinte al PE), Leonard Orban? Sau despre viata universitara – rectorul Universitatii Bucuresti, Panzaru, un tip foarte destept? Diversifica, prietene, diversifica…
De D pe 21 June 2010 la 14:38 (#)Victore, long time no see (sic!). Ca si ceilalti care au scris cate ceva ca si tine observasem de ceva vreme chestia asta si ma intrebam daca numai astai sunt vocali in tara asta. Se vede la fel si la Gadea dar ce sa zic acuma …
De BogdanGirl pe 21 June 2010 la 14:38 (#)Oamenii de stiinta si de cultura de la noi din tara pot face o emisiune (juma-juma) politico-culturala care sa prinda la public. Fiecare indiferent ca este om de stiinta, artist, poet, etc. are o parere mai mult sau mai putin indreptatita despre regimul actual.
In plus, ce ar fi interesant de chemat in emisiuni eminamente politice esalonul 2 si 3 din diferite partide spre a vedea care este optiunea politica de viitor. Tot timpul ii vedem pe Nastase, Mitrea, Tariceanu, Patriciu, Antonescu, Ponta, etc.dar ceilalti care maine ii schimba pe “greii” cine sunt? de unde vin? ce gandesc? cum gandesc? au opinii? sau sunt doar niste manivele proaste? au cohones? stiu sa formuleze clar un punct de vedere?
Ce zici? Nu-ti dau nume ca sunt sigur ca le ai deja prin “buzunarele” agendei.
Parintii lui Boc Poc.
De infektus pe 21 June 2010 la 14:38 (#)Dan Puric, profesorul Bogdan Teodorescu, profesorul Dinu Giurescu, profesorul Neagu Djuvara sunt oameni pe care as vrea sa-i vad, sa-i ascult…Ar fi o incantare!
De N. Manta pe 21 June 2010 la 14:39 (#)Victor, problema nu este la tine, ci este la tara in care traim. Chiar este o tara ce nu are subiecte, o tara monotona. Tot ceea ce se intampla acum, s-a intamplat si saptamana trecuta, s-a intamplat si luna trecuta si anul trecut si viata trecuta…totul se repeta in tara asta…ciclic, enervant de ciclic. De 20 de ani incoace este aceeasi poveste, numai ca acum, dupa ce am urmarit scena asta politica mai indeaproape….m-am plictisit. Inainte cand nu stiam mai nimic din ceea ce ma inconjoara parca mi se parea ceva deosebit cand mai aparea unul la televizor si zicea nimic, pentru ca acel nimic era ceva nou pentru mine…acum…nimicul este nimic si este spus de aceiasi oameni de nimic…zilnic.
Invita-l pe Mircea Badea la tine in emisiune. Are un mod haios de a vorbii despre nimicul zilnic din tara asta. Ai face aiting.
sau inca o idee…Gigi Becaliiii
))…cu el nu dai gres like never.
cu respect,
De Lee pe 21 June 2010 la 14:40 (#)te salut
Iata un nume care are toata admiratia mea: Calin Fusu… este un tanar foarte priceput si are pareri despre ce se intampla in jurul sau.
De zeita atena palas pe 21 June 2010 la 14:40 (#)Pavel Corut.Desi e cel mai de succes scriitor de dupa `89(parerea mea0 ,vad ca `telectualitatea romana nu are nevoie de nealiniati si am observat ca doar zero tv si Oreste i-l mai invita din joi in pastele cailor.A, uitasem de Madalin Ionescu pe vremea cand inca mai facea emisiuni serioase.
De stefannis pe 21 June 2010 la 14:40 (#)Uite aici o idee
Emisiunea mi-a placut enorm si as vrea sa vad invitati astfel de oameni, care au investit in trecutul lor, care stiu ce inseamna valoare.
De silvy pe 21 June 2010 la 14:41 (#)Traian Basescu
De un gog pe 21 June 2010 la 14:45 (#)Piperea, Corneliu Liviu Popescu, Daniel Barbu…
De Lilick pe 21 June 2010 la 14:46 (#)Gadea.As vrea sa-l vad in postura de invitat si sa-i aud parerile pt ca la sinteza zilei estemoderator si pune intrebari altora, asculta raspunsurile altora. sunt curioasa cum ar raspunde gadea la intrebarile tale.
De Anca pe 21 June 2010 la 14:47 (#)Iti dai seama ca toti ne-am saturat de politica seara de seara , de am ajuns sa nu ne mai uitam la muierile noastre asa de mult pe cat ne uitam la invitatii astia de pe la tele .Cel mai naspa este ca ai contract pt. astfel de emisiune , dar ne-am cam saturat Victore ! Stiu ca si tu , dar daca inviti pe altcineva din afara sferei politicului , o sa o dai in acces direct sau maruta . Ce sa mai , las ca-i bine si la iarna cald !
De curiosu pe 21 June 2010 la 14:48 (#)CTP si Badea, fata in fata. le dati subiectul de discutie si START! sa-i vad cum isi completeaza parerile (printre cele mai realiste care le aud la TV).
eee…fantezii. nu vine CTP..mai ales cu Badea.
De Vlad R pe 21 June 2010 la 14:49 (#)*pe care le aud…am reflexe de analfabet
)
De Vlad R pe 21 June 2010 la 14:50 (#)Am vrut sa nu scriu nimic, apoi brusc mi-au venit raspunsurile;
1. oameni de pe strada, care vorbesc inteligibil si cu bun simt, care sa vorbeasca despre problemele lor si despre cum vad ei iesirea din criza.
Subiect obligatoriu : criza, si pe langa aceasta tot ce se mai poate spune, daca este timp.
2. economisti si/sau experti in economie, avem nenumarati de mare valoare.Ex. profesorul Nicolae Taranu din Timisoara. Sa vorbeasca despre solutii, inclusiv solutiile strategice de iesire din criza.Fara bruiaj, lasat sa vorbeasca liber, cat mai mult cu putinta, sa i se puna intrebari sclipitoare, pertinente si la obiect, eventual.
3. Crin Antonescu sa prezinte programul de iesire din criza al liberalilor.
Si altii multi altii, nu numai economisti, si persoane complet necunoscute, profesori de drept, care sa-i invete pe bostani fiecare litera, inclusiv virgulele din constitutie, ca sa inteleaga si tot narodul (citeste norodul), unde si cum este incalcata aceasta carticica fundamentala de catre bostani (puterea politica, executiva si administrativ portocalie).
4. intelectuali – exista oameni care pot vorbi mult, elegant, coerent si responsabil, despre greutatile tarii.
Si nu numai despre ele.
Trebuie cautati.
Maria S.(Timisoara)
De Maria S.(Timisoara) pe 21 June 2010 la 14:51 (#)“Daţi-mi voi nişte nume, politice au ba (dar care să poată avea o părere despre ce se-ntâmplă în jurul lor, deci exclus “autiştii” egocentrici), care v-ar ţine seară o oră în faţa LCD-ului şi o să vă rămân recunoscător pe vecie.”
EU.
De Adolf Visarionovici Basescu pe 21 June 2010 la 14:58 (#)Cristian Sima (de la WBS). Tipul se pricepe la economie si face show de fiecare data cand apare la TV.
De anonim la cub pe 21 June 2010 la 14:58 (#)Iti urmaresc emisiunea, dar recunosc ca, de multe ori, la 21.30 “fug” pe Antena 3 la “Sinteza lu’ Gadea”. Cred ca sunt prea multe emisiuni “de profil” suprapuse si vesnic apar aceleasi “fete”. Poate ca ar fi momentul sa cunoastem niste profesori, cercetatori, oameni de stiinta, inventatori, artisti, oameni de afaceri, etc. Sunt destui dintre acestia care valoreaza mult mai mult decat politicienii, dar nu sunt cunoscuti de catre publicul larg. Cred ca ar fi bine sa-i vedem si pe cei care au facut ceva in viata si care au intr-adevar ceva de spus.
De dafa69 pe 21 June 2010 la 14:58 (#)pe dan diaconescu acum ca tot il chinuie tatucu!
De dan pe 21 June 2010 la 15:04 (#)De data asta, Victore, vin cu o propunere serioasa, pe care cred c-ar fi pacat sa o ignori (cu atat mai mult cu cat, desi foarte discreta in ce priveste opiniile sale politice, persoana in cauza este evident antibasista): REGELE MIHAI. Cred sincer ca o asemenea personalitate istorica i-ar tine pe romani o ora in fata televizorului, fie ca sunt monarhisti, fie ca nu.
De Adolf Visarionovici Basescu pe 21 June 2010 la 15:08 (#)@un gog
De shogunu' pe 21 June 2010 la 15:10 (#)Ala nu vine nici sa-l f*ti!
Banzai!
victore
De serban pe 21 June 2010 la 15:11 (#)dan puric imi face mare placere cand al ascult,si
johnny raducanu este senzational
@Adolf Visarionovici Basescu
De shogunu' pe 21 June 2010 la 15:15 (#)Nea Adolfe, aia ar fi intr-adevar o minune!!!
Sa si mor io daca nu-i fac statuie lu’ nen’tu Vicor daca reuseste asa ceva!
Banzai!
Victore poate ca ai face bine daca ai sa inviti la tine in emisiune cate un om care a facut si face ceva pentru tara asta de exemplu un gimnast un actor un cantaret etc si ministrul aferent. De exemplu inviti un actor si il inviti si pe ministrul culturii,inviti un sportiv si il inviti si pe ministrul sportului si ii pui pe acestia in fata concretului ca sa nu mai carcoteasca ca jurnalistii inventeaza probleme care nu exista.
De doru br pe 21 June 2010 la 15:19 (#)MADALIIIIIIIIN VOICUUUUU. Forever.
De mishulescu pe 21 June 2010 la 15:23 (#)pe radu moraru? :d
De calin pe 21 June 2010 la 15:24 (#)DA DA, SI REGELE MIHAI!
De mike pe 21 June 2010 la 15:33 (#)VALENTIN CEAUSESCU
De un om pe 21 June 2010 la 15:34 (#)Principesa Margareta, Radu, sunt feţe noi anu acesta.
De Horatiu C. pe 21 June 2010 la 15:39 (#)Îi ascult cu interes pe domnii:Andrei Marga,Varujan Vosganian.Ar fi interesantă o emisiune cu doamna Doina Cornea,dacă ar fi posibil.Regret si azi disparitia omului de litere Octavian Paler.La o gândire atentă,s-ar găsi oameni care să asigure o emisiune interesantă.
De evelics pe 21 June 2010 la 15:42 (#)D-le Ciutacu,
De Lupusanschi Leopold pe 21 June 2010 la 15:47 (#)Cred ca este necesar sa incepeti sa cautati parteneri de dialog din cea ce eu numesc ”oameni din lumea reala”, a celor care, in ciuda conditiilor vitrege, reusesc sa aduca dintr-o activitate onesta (fara interferente cu banul public) acei bani albi intr-o economie din ce in ce mai gri. Oameni carora nu le este indiferent ce se intimpla in aceasta tara, dar care sint ascultati foarte putin s-au chiar deloc. Fara sa le contest dreptul de a avea opinii,cred totusi ca cei care ar dori sa-l asculte pe Iliescu, Ciorbea si chiar Tiriac nu au inteles prea multe din cea ce s-a intimplat in ultimii 20 de ani si faptul ca cea ce s-a intimplat isi are sorgintea in anii comunismului. Oameni care au participat la evenimentele majore ale ultimilor 20 de ani dar nu au revendicat merite sau recompense pot sa aduca in discutie opinii proaspete, curajoase fara radicalisme irealizabile. Cu stima, L. Lupusanschi
1. Fara politicieni, din orice parte a spectrului politic. Adica nimeni care a fost ales prin vot direct. Este prea tarziu ca sa ii mai ascultam. Trebuie crescuta o noua generatie de administratori politici pentru alegerile din 2012.
De Tiberiu Cazacioc pe 21 June 2010 la 15:48 (#)2. Politicieni din alte tari, da. Din tarile ale mari ale UE, de exemplu fanii austeritatii economice, germanii.
Pe Daniel Oajdea. Astfel isi va fi desavarsit visul de a deveni vedeta.
De Ciprian pe 21 June 2010 la 15:49 (#)SOV, Misu Negritoiu…
De just pe 21 June 2010 la 15:50 (#)Dan Andronic.Vreau sa ii aud parerea in legatura cu ceea ce s-a intamplat la Snagov.Parerea mea in legatura cu cele intamplate acolo:Base se pregateste de suspendare si isi cauta inlocuitor,cat mai repede.Pe urma ,daca ia pdl-ul alegerile,se va numi prim-ministru.Sper ca opozitia sa aiba suficienta minte sa fie unita si sa vina cu un singur candidat,in persoana lui Crin,urmand sa puna in aplicare dupa aceea proiectul Johannis.Sper ca Nastase sa nu fie la fel de “prostanac” ca Geoana.In fond si la urma urmei,eu l-am scos din umbra in care il varase propriul partid pe Nastase.Mai bine-zis ,liberalii ,la sfatul meu,dupa care s-a dat pe brazda si psd-ul.Cat despre alegerile parlamentare anticipate,as recomanda prudenta.Nu va fi unpr si va fi prm.Iar eu in Vadim nu am incredere.
De Irina pe 21 June 2010 la 15:50 (#)@everybody: citesc niste sugestii de invitati si ma crucesc. unii ori au impresia ca am la dispozitie bugetul lui Jay Leno, ori sunt total rupti de realitate. inca nu mi i-a propus nimeni pe Rushdie si pe Obama, da’ pana la sfarsitul zilei mai e timp.
De Victor Ciutacu pe 21 June 2010 la 15:52 (#)Marius Tuca?
De Grigore pe 21 June 2010 la 15:54 (#)Domnule Ciutacu, draga Victore,
Indraznesc sa-ti sugerez sa trimiti pe cineva din echipa de la ziar sa “sape” despre legaturile foste si actuale ale domnului Sebastian Vladescu cu firma Hipocrate. Tot despre o solutie informatica integrata in Sanatate verifica si firma Infoworld si legaturile cu familia Talpes…. aha, afinii “istoricului” cu epoleti. Apoi vezi cite spitale folosesc aceste aplicatii si cam cu ce costuri, fa un calcul sa vezi cit se tarifeaza lunar, la nivel national… ca sa fie si un mot pe FKL, verifica cam ce informatie personala, zice-se protejata, vehiculeaza aceste firme in mod real, si cam cita “materie prima” se poate scoate din aceasta “mina” pentru marii importatori de medicamente si care sint implicatiile in politicile duse de sa zicem…. domnul Streinu Cercel… si ca sa inchei un cerc, afla daca domnii Vladescu, Nicolaescu (fostul ministru al sanatatii) si eventual patriarhul Talpes&co. nu fac parte dintr-o fratie a celor ce au tranzactionat arme si munitie, poate aberez io, iar daca nu, s-ar putea sa afli de ce la noi medicamentele sint scumpe. Despre nebunia asta s-ar putea discuta cu Blanculescu, care pe vremea cind era sef al corpului de control al primului ministru, a facut un control pe tema medicamentelor folosite in sistemul sanitar de stat. Domnia sa in acea vreme a pus in evidenta faptul ca se decontau mai multe medicamente( de productie externa) decit intrau in tara… ce zici, te prinzi?
De romanistanezul pe 21 June 2010 la 15:58 (#)Da, şi eu cred că ar fi interesantă prezenţa regelui Mihai în emisiune, dar văd două inconveniente: 1. puţin probabil să accepte;
2. e destul de greu de înţeles ce vorbeşte, şi nu cred că doar din cauza vârstei.
Şi pe Valentin Ceauşescu aş vrea să-l văd; Ceauşeştii au fost doi analfabeţi, dar copiii lor, nu. Ceea ce nu se poate spune despre familia Băsescu.
De violet pe 21 June 2010 la 15:58 (#)Din Romania nu aveti ce chema.Pe cei putini care pot spune ceva despre Romania nu-i agreeati daca spun adevarul sau ii numiti PD-L-isti.Romanii nu vor sa auda adevarul.Decat sa li se spuna ca sunt hoti,prosti si puturosi de secole,(de aceea Romania nu arata ca restul Europei civilizate si arata ca la fratii ortodocsi din est)mai bine sa fie laudati de inventivi,harnici si frumosi chiar daca primele locuri in statisticile despre coruptie si saracie sunt ale Romaniei de foarte multa vreme.Ori de cate ori de exemplu in emisiuni despre sate s-au prezentat ferme din Vest,concluzia finala a fost ca aia au subventii si nicidecum ca aia lucreaza de secole,ceea ce le-a adus o bunastare care permite acordarea de subventii pentru modernizarea oricarei activitati economice.
De nic pe 21 June 2010 la 16:01 (#)Puteti aduce in schimb preoti ca sa explice romanilor cum sa se roage in cele cateva mii de biserici construite dupa 89 ca sa le mearga bine.Chiar daca rugamintile nu vor avea ecou la niste romani preoti le va merge bine cum le merge de secole de cand pastoresc un popor hot,prost si puturos,conditie de baza ca sa poata fi muls.
Ovidiu Chirovici sau masonul care le-a adus recunoasterea, cu smenatura pe hartie a marii loje engleze
De andrei pe 21 June 2010 la 16:02 (#)Ca sa fiu rau ti i-as propune pe: Marcel Hoara, Mircea Andrei, Andreea Pora, Monica Macovei si Cristian Boureanu. Injura-ma duios !
De Dan Andrei pe 21 June 2010 la 16:02 (#)@romanistanezul: astept o delatiune bine documentata pe mail
De Victor Ciutacu pe 21 June 2010 la 16:03 (#)@nic: m-ar fi interesat pe cine pot sa aduc, nu pe cine nu
il poti aduce pe Blancuescu, autorul raportului in cauza
De romanistanezul pe 21 June 2010 la 16:07 (#)Am propus 2 Călugări, un Actor şi mai adaug un poet Adrian Păunescu. nu cred că pot secătui bugetul şi sunt sigur că aduc cuvinte cu căpătâi decât să tot aud ce am auzit pănă amu şi îs sătul…
De Fanu pe 21 June 2010 la 16:11 (#)cititorii/comentatorii de pe blog/telespactatorii fideli.Cred ca vom edita citeva fraze mult mai bune si inteligente decit actualii(eternii)invitati ai studiourilor TV.Ar fi interesant un talk-show interactiv(cu riscurile de rigoae asumate de parile implicate)
De bibi pe 21 June 2010 la 16:14 (#)@nic
De adrian cosmin pe 21 June 2010 la 16:14 (#)Faci parte din poporul roman, prin deductie esti prost, hot si puturos. Eu zic sa incepi cu tine marea schimbare…
Subiectul este unul amplu. Implica foarte multe domenii cum ar fi psihologia, sociologia, economia, politica.
Pe scurt, urmareste politica nenorocitului si pune-o in aplicare invers, constructiv. Asta genereaza subiecte sa aiba presa ce sa macine si asfel ei sa-si poata vedea linistiti de furaciune. Construieste nenorocirea!
Tu continua sa construiesti binele. Vino cu oameni si subiecte de valoare. S-au dat aici multe exemple de oameni de valoare. Subiectele nu vor fi greu de gasit. Combina intelectualitatea cu oamenii “simpli” care au ceva de spus. Cit mai putina politica! Creeaza alternativa. Nu este simplu. Implica timp si resurse. Dar merita.
Am inteles ca se doreste reorganizarea A2. Luati in considerare si aceste idei. Este un vid in acest segment de piata.
Pentru ceea ce faci, pentru ceea ce esti, ai respectul meu si sint convins al multora dintre noi!
De Mihai pe 21 June 2010 la 16:14 (#)Adrian Vasilescu, Nicolae Vacaroiu, Paul Goma( e mai greu de adus in Romania pentru ca dobitocii nu i-au redat cetatenia si saracu om ii e scarba sa mai vina), Vlad Petreanu, Olimpici romani sau politicieni din Bulgaria ca vad ca ne-o cam iau inainte, poate mai invata si politica romaneasca ceva;)
De fanel pe 21 June 2010 la 16:16 (#)Ah, poate ar fi interesant o emisiune speciala cu Pacepa. As fi tare curios ce ne-ar putea spune.
De adrian cosmin pe 21 June 2010 la 16:18 (#)dar oamenii sugerati in comentarii, doresc bani sa vina la tine in emisiune?
De psihologu' pe 21 June 2010 la 16:20 (#)ieftin si bun: Generalul si Sociologul.
De Vespasian pe 21 June 2010 la 16:21 (#)Cheama-l pe Badea si faceti emisiune cu dedicatii muzicale. Despre politica si despre economie s-a spus tot ce era de spus, ba chiar mai mult. De acum inainte trebuie sa se intample fapte fizice, concrete, tangibile, care sa duca discutiile la un alt nivel. Pana atunci facem cum zice francezul Stromae “Alors on dance”
De Andrei Pop pe 21 June 2010 la 16:21 (#)bradut ulmeanu
De ingrid pe 21 June 2010 la 16:23 (#)Gabriel Andronache (nutritionist strict, inteligent si il poti intreba si de politica). Baieti din rap-ul si hip-hop-ul romanesc. Un om simplu care sa nu fie naiv si tont. Si altii care sa aiba personalitate si sa fie realisti.
De Hubble pe 21 June 2010 la 16:25 (#)Cristian si Cristina Topescu!
De Radu pe 21 June 2010 la 16:25 (#)Familia ta si cu motanitzul:P
De Judy pe 21 June 2010 la 16:35 (#)Cred ca cel mai potrivit ar fi Dan Puric, nu plictiseste pe nimeni
De Paul Pista pe 21 June 2010 la 16:37 (#)pe modelul propus de “romanistanezul”, dar pe un alt domeniu poti incerca sa afli pana la cel nivel poti inainta cu veriicari asupra minunatului domn dragnea (liviu nicolae) care, in teleorman, este crai peste tot (absolut tot) ce misca in judet. o sursa buna de venituri (spalari, evident) este TelDrum, care (nu)asfalteaza judetul, increngaturile dintre el si Ioan Niculae (care detine cealalta jumatate a judetului), cum face el (liviu nicolae dragnea) afaceri (ne)curate cu cereale, printr-un italian (ruda cu berlusconi) care are sediul firmei in alexandria s.a.m.d. cum copilul lui dragnea (la majorat) a primit un lamborghini, cum pleaca cu Mazare in Brazilia… sau, eventual, puteti adauga fotografia viitoarei lui “casute” din alexandria (construita pe suprafata a 4 case (fostii propriatari au fost fortati sa vanda), sau a casei (deja construita si locuita de fam. Fiscuci (“mana dreapta” a lui dragnea, tot in alexandria). si asta pe principiu “o fotografia face cat o mie de cuvinte”… dragnea este influent, f bogat si destul de viclean…de temut, pentru cei care-l cunosc si/sau au de-a face cu el. cum pe declaratia lui de avere a figurat multi ani un aro -ca bun propriu- si faptul ca locuieste cu chirie… ma intreb cum s-a produs saltul spetaculos…poate mai sunt si altii la fel de curiosi si au rabdarea sa-l asculte o ora…
in rest, iti doresc multa sanatate si toate cele bune! ah, apropos, daca nu vine dragnea mi-ar placea sa-l vad la tine pe Nicu Gheara…
vad ca omu’ isi traieste viata “din plin”, cel putin asa reiese din urmatoarele (sute) fotografii:
http://www.hi5.com/friend/p89620006–NicuGheara–html
si
http://www.hi5.com/friend/p9344824–Gheara_Cristi–html
De Corina pe 21 June 2010 la 16:38 (#)M-as uita la orice emisiune in care i-ati avea invitati pe: CTP, Radu Soviani, Niels Schnecker, Mugur Isarescu, Adrian Vasilescu.
De Lucian Dobrovicescu pe 21 June 2010 la 16:41 (#)haysam si ala din indonezia
)
De beep pe 21 June 2010 la 16:42 (#)Daca tot esti pus pe adus, adu flota indarat.
De Mdeah pe 21 June 2010 la 16:46 (#)Mircea Badea, Bogdan Teodorescu, Mugur Ciuvica, Marius Nitu.
De Nemesis pe 21 June 2010 la 16:51 (#)nasul, mircea marean, pora, hoara, toader si inca cateva javre d-astea, si, in opozitie, pe mine sa iti arat cum poti sa-i castrezi pe amaratii astia, sa nu-i mai auzim in vecii vecilor, mama lor de lingai.
De dg pe 21 June 2010 la 16:54 (#)zic asta ca de cate ori ii vad, nimeni, cu exceptia partiala a ta, nimeni, zic, nu are curajul sa-i termine.
cu respect,dg
Traian Basescu ! Dar nu vine…
De Cristi pe 21 June 2010 la 16:57 (#)Sunt unele persoane sau personalitati care nu ma plictisesc, de ex. : Bogdan Teodorescu, M.Pivniceru,V.Ciutacu, O. Dobre, R.Tudor, V.Stan.
De Ioana S., Bucuresti pe 21 June 2010 la 17:01 (#)Sunt insa persoane care ma determina sa schimb canalul: papagalii PD-L, d-na Pora,Boc,d-nul Cristoiu,chiar d-nul Basescu.
Daca mentineti caracterul politic al emisiunii, poate invitati specialisti in probleme privind siguranta nationala, pentru ca d-nul Basescu doarme pe legile speciale.
Poate invitati jurnalisti de la “Gardianul” sunt cativa buni, acolo.
Dar tot mai sper ca, veti invita si valori romanesti din toate domeniile din Academia Romana sau tineri cu multe realizari.
Update: a scazut ratingul la OTV? Today on DNA:
Elodia a fost gasita in seiful lui D.Diaconescu???
as dori sa vad si sa ascult o dezbatere consistenta pe tema Romania 2010 intre membri de prestigiu ai academiei, profesori universitari, cercetatori, economisti, istorici, sociologi, politologi…si alaturi de ei reprezentanti ai mediului economic privat reprezentativi. As dori sa aflu ADEVAR, solutii si strategii propuse de catre acestia. romanul trebuie sa afle parerile care conteaza cu adevarat in legatura cu nebunia asta.
De corbalb pe 21 June 2010 la 17:02 (#)Sa incep cu personalitatile cunoscute.
Pentru o discutie lejera, cu teme diverse: Oreste (nu cred ca l-am vazut mai sus) sau Johnny Răducanu.
Pentru mai multa greutate, fara politica: acad. Mihai Draganescu.
Dar cel mai mult mi-as dori sa vad si eu un specialist de la Ministerul Finantelor, un necunoscut din ala toba de carte (am certitudinea ca exista) care a participat la elaborarea de strategii economice solide in care-si baga picioarele politicienii romani. Da unu’ care sa spuna lucrurilor pe nume, eventual dat afara pentru gura lui mare sau care a lucrat recent acolo si a plecat pe Wall Street, spre exemplu. Sa-si faca si poporul o idee despre cum se iau decizii ce afecteaza milioane de oameni. Despre cum se scriu legi adevarate care apoi sunt facute posta in comisii. Despre cum se guverneaza de fapt in Romania ultimilor 10 ani…
Cu stima,
De Adrian pe 21 June 2010 la 17:04 (#)Adrian
simona fica
De costi pe 21 June 2010 la 17:05 (#)Petre Mihai Bacanu
De Stelu pe 21 June 2010 la 17:08 (#)Mircea Badea, Vlad Petreanu, Moise Guran
De androssi pe 21 June 2010 la 17:09 (#)SIMONA FICA de la Craiova
De punisher pe 21 June 2010 la 17:11 (#)Ar fi extraordinar daca i-ati invita pe Cheloo de la Parazitii si Razvan Exarhu
De roxana pe 21 June 2010 la 17:15 (#)Cosmine,cu o floare nu se face primavara.
De nic pe 21 June 2010 la 17:16 (#)Victore, sefii Organizatiilor de tineret ale partidelor politice. Ca dac nu vine nimic din urma, ne trezim cu politicieni uninominali, care din greseala, care cumparind, au ajuns in prim-planul politic, dar nu stiu nici statutul sau pic de doctrina
De Iulian ANGHELUS pe 21 June 2010 la 17:22 (#)Sigur ca-s subiectiv si as prefera sa-i vad si-n culcare si-n sculare pe dnii Teodorescu, Badea, Ciutacu, Gadea, Stan, Tudor, Ciuvica, si-ar mai fi cativa, dar stiu ca nu se poate chiar asa. Oricum, l-am vazut ieri pe presedintele de onoare al independentilor profund dezonorati si dezonoranti si, ce sa vezi?!- a prins grai! Sa vezi ce ton superior a capatat, ce se ingurguta tot (mersi, mircea), de zici ca cu el s-a nascut si-a si murit perfectiunea in toate cele! Si m-am intrebat si l-am intrebat retoric din fata televizorului, cam care era soarta psd daca se alegea el, diaconescu, presedinte, si apoi abia marinaru’ scotea santajul cu caseta, cu amanta, cu ce-o fi fost?! Acu’, intre noi fie vorba, sa recunoastem ca si marinaru’ s-a pripit, chestie rarisima la un geniu al raului care e, dar nu era misto pentru partid?! Oricum, daca dl gadea o mai cheama pe cruella ex oriflame, pe mine m-a pierdut de client, asa cum si prezenta unui boureanu ma poate scarbi pana la a schimba canalul! In rest, am convingerea, cum atat de sugestiv si inteligent zice mult iubitu’ marinar, ca va veti descurca si pe mai departe! Va salut!
De alien pe 21 June 2010 la 17:27 (#)Popi, actori…mai urmeaza shamani si vrajitoare. Nu pricep de ce unii oameni au impresia ca “parintii” (a se citi calugarii) sunt izvoare nesecate de intelepciune. Am avut ocazia sa vad pustnici si calugari care debitau niste platitudini de statea matza in coada. Curatenia sufleteasca nu presupune (dimpotriva..de cele mai multe ori exclude) si capacitate intelectuala.
De Drujbaru pe 21 June 2010 la 17:51 (#)Mi se pare enervanta trimiterea la calugaru nu stiu care, ca spre o sursa pretioasa de iluminare.
Actori nu cred ca vei gasi unu sa vina la Vorbe Grele..am impresia ca au semnat exclusivitate cu emisiunea lu’ Gadea.
Dan Puric apare iar destul de des pe lista “co-comentatorilor” mei… omu’ iar mi se pare de o mediocritate inspaimantatoare, din pacate, in contrast izbitor cu parerea pe care o are el insusi despre persoana lui.
Mi-am permis aceste comentarii, pentru ca sunt de acord cu prima parte a postarii tale…s-a cam ajuns la fundul sacului. S-a epuizat sursa de personaje de pus pe sticla si criza asta se vede nu doar la tocshoaiele politice, dar si la emisiunile de la cancan. Dupa ce au secat tema transcedentala a chilotilor Biancai, dupa ce au analizat in fel si chip relatia lui Tanase (parca?) cu bomba sexy, emisiunile de cancan inchid cercul, si o iau de la 0, recicland aceleasi teme.
Nu prea ai alternative Victore..:) Imi permit totusi sa-ti fac o propunere care probabil iti va displace.
Andrei Plesu.
Raed Arafat si dr. Cihodaru de la Iasi.
De Elena pe 21 June 2010 la 17:52 (#)aşa să recapitulăm, Părinţii Rafail Noica şi Savatie Baştovoi, Actorul Teodor Corban, Poetul Adrian Păunescu, mai adaug un regizor fain Radu Afrim iarăşi fără costuri…
De Fanu pe 21 June 2010 la 17:52 (#)Criza morala si de identitate a romanilor.
De student la cluj pe 21 June 2010 la 17:52 (#)Invitat: Prof. univ. dr. Vasile Boari
@Drujbaru: nu-mi displace, da’ nu se coboara el sa vina in emisiunea unuia pe care-l infiereaza periodic in editorialele din Adevarul sau Dilema Veche
De Victor Ciutacu pe 21 June 2010 la 17:57 (#)mircea badea
De eliza pe 21 June 2010 la 18:00 (#)Marie Rose Mociornita. E in tara, poate reusesti s-o convingi. Altfel, Lia Roberts, am cunoscut-o personal, e o mare doamna, sau Colette Avital, alta doamna. Toate sunt prototipul anti-Nutzi. Ultimile doua, mai greu, poate le prinzi cand vor veni prin tara.
De john doe pe 21 June 2010 la 18:07 (#)poate niste “Mosi Ioni Roata ” destepti( de la sat sau oras) , cu umor si pe mai nimic…….numai ca trebuie ‘catati.
De octopus pe 21 June 2010 la 18:12 (#)Radu Beligan
De Scotchwalker pe 21 June 2010 la 18:13 (#)eu as vrea sa il vad pe mircea badea invitat
De adrian pe 21 June 2010 la 18:17 (#)1. Neagu Djuvara
De Boland pe 21 June 2010 la 18:21 (#)2. Trupa Fara zahar
3. Cineva din Polonia care sa ne explice ei cum pot si noi nu…
4. Nicusor de la Braila (stie ce e in capul politicienilor – il gasiti pe youtube)
Pe ultimul l-am pus la panarama, restul sunt pe bune…
Câtă răutate şi dispreţ, pentru oameni…
1.Nu erau călugări oarecare; Rafail Noica este fiul filosofului Constantin Noica iar Savatie Baştovoi este printre altele scriitor un om cu exeperienţă culturală şi în afara preoţiei
2. Actorul Corban şi Regizorul Afrim menţionaţi nu au fost la vreo emisiune de genul acesta şi sunt în suficienţa cinică a lucidităţii pentru o analiză obiectivă doar lucrează cu măştile
3. Poetul Adrian Păunescu care nu mi place în mod special ar avea multe de spus mai ales acum când trece prin mari greutăţi
Să fim serioşi şi Andrei Pleşu este uzat pe la emisiuni tv… (mai lipseşte Patapievici sau Liiceanu şi tripleta de succes îi făcută)
Sau dacă Andrei Pleşu este calea spre adevăruri atunci de ce nu ar fi prof. Nicu Gavriluţă(recent a scris o carte despre “mama proştilor care este mereu gravidă”) decan la filofofie în Iaşi sau prof. Vasile Muscă de la UBB filosofie în Cluj ori prof. Virgil Ciomoş tot în cadrul UBB filosofie la Cluj care de foarte puţine ori şi au exercitat dreptul de a cuvânta despre ale românilor…
sunt deja destule nume pentru multe emisiuni
De Fanu pe 21 June 2010 la 18:21 (#)Radu Tudor …
De gabriel pe 21 June 2010 la 18:23 (#)te rog din tot sufletul sa o inviti pe marie rose mociornita.
De eoliana pe 21 June 2010 la 18:27 (#)Aliodor Manolea.:P
De ramo pe 21 June 2010 la 18:29 (#)D-le Ciutacu ,avandu-l invitat permanent pe d-l S.Mizil v-ati asigura o audienta de n-ai treaba,cu telespectatori deosebiti
De Traian MESESAN pe 21 June 2010 la 18:35 (#)cel mai bine….cheama niste pensionari si vorbeste cu ei
De ici la France pe 21 June 2010 la 18:38 (#)oameni simpli , mici intreprinzatori care nu au afaceri cu statul , Tiriac , Patriciu
De marius pe 21 June 2010 la 18:45 (#)@ciutac – eu zic sa fii selectiv chemandu-l pe mizil. va sade bine impreuna.
De Danut pe 21 June 2010 la 18:49 (#)Parintele ieromonah Calistrat Chifan de la Minastirea Vladiceni, de linga Iasi. Sigur se vor inverzi unii de ciuda, mai ales dintre sutane. Iar mirenii vor creste audienta
De Elena pe 21 June 2010 la 18:53 (#)@Danut: eu zic sa na pupi in cur, daca tot ne sta bine impreuna
De Victor Ciutacu pe 21 June 2010 la 18:57 (#)Frate,ce s-au repezit astia sa comenteze pe Diaconescu cu DNA-ul lui cu tot.
De ina pe 21 June 2010 la 18:59 (#)Eu cred ca e o manevra de-a lui Diaconescu sa-i mai creasca ratingul.E capabil sa recurga si la asa ceva!Prea era pe bune cu puterea ca sa-i faca asa ceva!
profesori, victore, profesori adevarati, cu scoala si cultura generala, care sa stie sa vorbeasca si sa exprime cu claritate idei, fie ele si despre politica, pe astia trebuie sa-i inviti, cred eu.
De andreanum pe 21 June 2010 la 19:03 (#)La Filosofie era specializarea in filosofie moral-politica, la Stiinte politice, de unde vine Cristi Preda, cred ca mai sunt citiva cu care se poate vorbi si de la care sa “prinda” cite ceva si romanii care nu iubesc chiloteala in public.
Parerea mea
1.Horatiu Malaele
De ovidius imperator pe 21 June 2010 la 19:06 (#)2.D-na Mociornita
3.Regele Mihai
Bogdan Teodorescu. Imi place foarte mult ce spune.
De vali pe 21 June 2010 la 19:08 (#)As vrea sa-l vad pe mogul ( Voiculescu ) si as avea si o propunere pentru tema emisiunii : De ce a fost respinsa legea propusa de mogul privind averile ilicite si cea cu fodul de pensii ( numai stiu exact continutul dar imi aduc bine aminte esenta – stiu ca propusese ca ‘marile companii’ private sau de stat sa contribuie cu o anumita suma de bani pentru un fond de pensii ) . Eu cred ca in momentul de fata e un subiect bun de discutie.
De Miron pe 21 June 2010 la 19:08 (#)DAN PURIC
De ninusca pe 21 June 2010 la 19:15 (#)Ridică nivelul dialogului peste rețeta minții de 12-14 ani care s-a impus în televiziuni.
De FuXi pe 21 June 2010 la 19:29 (#)Invită specialiști cvasinecunoscuți publicului larg.
Dedică o emisiune pe săptămână subiectelor cu orizont temporal mai larg.
Dedică o emisiune pe săptămână subiectelor care depășesc maidanul dâmbovițean.
Ai curajul să descoperi oameni noi și nu notorii. Notorietățile sunt întotdeauna uzate sau pe cale de a deveni uzate.
cheama niste tipi inteligenti, cei de la Arena lilor(Rucsandra Hurezeanu, Teodor Frolu, Florin Talpes, Mircea Tudor si Marius Ghenea,Dragos Anastasiu),sunt mai putin aplicati pe partea politica, dar cred ca au o parere.Mociornitza?Ce zici?
De fla pe 21 June 2010 la 19:33 (#)‘Arena leilor’, scuze, emisiunea de pe tvr 2.
De fla pe 21 June 2010 la 19:34 (#)Daniel Barbu
De viorica pe 21 June 2010 la 19:34 (#)Domnule Ciutacu va rog mult sa o invitati pe DOAMNA ROSE MARIE MOCIORNITA,multumesc,
De cristina.amina pe 21 June 2010 la 19:37 (#)Bătrâne tonomat,
- Adrian Ţuţuianu (senator PSD): bun jurist, nu vorbeşte pe lângă subiecte, emisiunea ar avea consistenţă.
Îl ştii pe împricinat?
De exasperat pe 21 June 2010 la 19:39 (#)Mai adaug:
- Alina Gorghiu;
- Corina Cretu.
Poate si Mihai Voicu, desi moaca lui de soricar nu e tocmai cel mai tare magnet de rating. Dar ai avea cu cine vb.
De exasperat pe 21 June 2010 la 19:41 (#)Doar Tu! Emisiunea “Conexiuni”, realizata de domnul Valentin Stan, e cea mai buna in momentul de fata avand in vedere si valentele educative.Eu sunt convinsa ca si tie ti s-ar potrivi un astfel de format.
De monica pe 21 June 2010 la 19:41 (#)Floriana Jucan
De dorina pe 21 June 2010 la 19:42 (#)Ai de-au facut Revolutia si n-au murit, ai de-au infaptuit Golaniada la Universitate si si-au luat-o de la securime, ai de-s intelectuali cu sange-n instalatie, nu doar cu scaun sub cur, de-au strans in jurul lor romanimea prin ’96, ai de au onoare, ai de vor sa traiasca liberi in cuget si-n simtiri, nu sa moara pe coate si genunchi. Ai de nu incearca sa-si bata joc de istorie…
De kolector pe 21 June 2010 la 19:54 (#)Neagu Djuvara, Balaceanu Stolnici, Bogdan Teodorescu, Vasile Morar, Iustin Capra, Octavian Belu, Monica Pop
De ali pe 21 June 2010 la 20:00 (#)Incearca si cu cineva din afara. Daca ma inviti am un motiv temeinic sa revin in tara dupa o pauza de 6 ani.
De purcelix pe 21 June 2010 la 20:02 (#)Marian Petcu este cadru didactic – Conferentiar Universitar Doctor la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicării.
De Ylynka pe 21 June 2010 la 20:11 (#)Eu as merge pe 2 planuri. As invita fosti ministri care nu mai au sanse sa ajunga din nou la putere(guvernare). Aici ar fi multi din perioada 1996 – 2000 gen: Remes, Muresan, Sarbu, Noica, de pe la PSD din perioada 2000-2004.
De Florin M. pe 21 June 2010 la 20:14 (#)Ar fi interesant de povestit ce se intampla cand pui piciorul intr-un minister pentru prima data, in calitatea ta de ministru. Cum esti primit, lingusit sau dispretuit de “sistemul” ce deja exista acolo.
As invita si presedinti sau vicepresedinti de la organizatiile de tineret ale partidelor. Acestia sunt dornici sa-si faca imagine, si ar fi interesant sa vedem ce ne va rezerva viitorul.
O zi placuta!
Paul Goma ar fi cel mai tare invitat,numai ca e greu sa revina in tzara in care fostii lui tortionari sunt acum niste pensionari bine remunerati si spalati de pacate.Acuma, ar merge si vocea lui Pacepa prelucrata de catre specialistii CIA,pt ca posesorul nu mai e de gasit.Din pacate ,briliantele sunt pe cale de disparitie…pe cand mormanul de balegar creste de la un cincinal la altul(prezidential)!
De Cezar pe 21 June 2010 la 20:20 (#)Manageri, eventual de multinationale, eventuali straini (stiu ca e complicat cu tradusu’) dar eu cred ca noua ne trebuie un guvern cu abilitati de management. Oameni cu MBA, oameni destepti din tara asta ca nu-s putini.
De mmm pe 21 June 2010 la 20:20 (#)Poate ar fi interesanti si “anonimii” din diverse domenii de activitate (medici, profesori, arhitecti, economisti, ingineri), dar brici de destepti si care trag din greu.
De abc pe 21 June 2010 la 20:24 (#)Cum constat ca prefera multi , si eu subscriu la Bogdan Teodorescu si Dan Puric ( cu toata “mediocritatea” de care s-ar face vinovat cred ca e deasupra multora din cei care ti-au trecut pragul …- dar , ma rog , e chestie de gusturi !) . In plus , cred ca si principele Radu Duda ar fi un interlocutor interesant ( dar , sincer , nu stiu care ar putea fi …. tarifele Casei Regale
) sau vesnic-intepatorul Stefan Cazimir
(oare , chiar , mai are ironia si veselia lui “nesecata” ?!) …
De Nostradamus pe 21 June 2010 la 20:27 (#)Alegerea iti apartine … , dar sa ne spui si noua !
Aveti dreptate si eu simt citeodata ca nu mai rezist in fata televizorului sa-i aud dind vina unii pe altii cind de fapt toti au cite o parte de vina a ceea ce se intimpla cu noi astazi.Sint parca rupti de realitate,incapabili macar dintr-o minima decenta si respect pentru cei care i-au ales sa recunoasca cu gura plina ca au gresit.Ca presedinte al Asociatiei Romanilor Sinceri am incercat sa intru in procesul de infiintare al UNPR,ca intervenient cerere respinsa cu incalcarea grava a procedurilor,hotarire validata si de instanta superioara.Am fost invitat la discutii sa-mi retrag cererea de catre Miki Spaga si generalul;-primar Ontanu.Dar jocurile erau facute.Asa ca nu-mi ramine decit sa va propun sa invitati oameni obisnuiti asa ca mine,poate voi putea spune ceea ce traim mai bine decit politicienii sadea care nu au decit grija imaginii lor si a partidelor lor si nu stiu decit sa plinga pe umerii populatiei spunind ca ei au solutii si numai ei vor scoate tara DIN CRIZA.Vai de mama noastra.
De Ovidiu Stoenescu pe 21 June 2010 la 20:27 (#)as vrea sa te vad discutand despre actuala politica din tara cu alti invitati decat politicieni,analisti sau jurnalisti.daca vrei si iti face placere, cheama mai des niste artisti hip-hop.
De alex pe 21 June 2010 la 20:27 (#)un nume ar fi Cedry2k..sunt convins ca ati avea despre ce discuta
Lucian Boia, Bogdan Teodorescu, D-na Mociornita, Varujan, V. Stan, D. Giurescu, D-na
De Iordachel Gudurau pe 21 June 2010 la 20:31 (#)Pivniceru, Balaceanu- Stolnici, Djuvara, oameni de afaceri (pe bune), membri ai familiei regale, actori, sportivi, oameni simpli. Si binenteles pe M. Voicu.
Alternativ o pora, hoara, croitoru (ala cu invatamantul), eba, badea, alti pedelisti si de ce nu o deceptionata ca vergu…
Domnu`Dan in catuse
De mirela pe 21 June 2010 la 20:33 (#)Tudor Gheorghe.
De gabriel toma pe 21 June 2010 la 20:40 (#)Victor, te rog frumos imi poti spune si mie cati oameni lucreaza de exemplu la o emisiune ca a ta ? Stii tu, cameramani, regizori, producatori, cei care sunt in studio acolo si te ajuta sa-ti faci emisiunea. Multumesc anticipat.
De Dany pe 21 June 2010 la 20:44 (#)Invită-l pe Ioska
De Laurenţiu pe 21 June 2010 la 20:52 (#)dan puric..chiar mi-ar placea sa il ai invitat ..ar fi ft interesant…sau oreste
De puric pe 21 June 2010 la 20:55 (#)Invita de pe blog de la tine,care sunt prin Bucuresti! Nu stiu, asa mi-a venit!Pana la urma, politica face toata lumea in tara,mai putin cei din politica.Acolo e smenozeala, alt termen pe care l-am invatat!
De raluca pe 21 June 2010 la 20:57 (#)Decat izbavitorul de neam Oajdea, care e in plina campanie electorala!
1.D-na Marie Rose Mociornita;
De ana pe 21 June 2010 la 20:58 (#)2.Cel putin un absolvent al bursei in administratie publica acordate de statul roman pentru studii in strainatate ( cred ca din cei 149 de absolventi ar fi unul de acord sa discute cu dvs.);
3.Oameni de afaceri din partea a 2-a a topului 300 sau ( de ce nu?) dintre cei care nu apar in top, dar care lupta pentru a rezista cu afacerile lor in Romania;
4.Unul din olimpicii tarii ( indiferent de domeniu);
5.Un membru de sindicat din sistemul bugetar ( nu lider!), sa aflam si parerea lor despre munca si viata lor in Romania;
6.Un primar care prefera cheltuieli pentru zilele orasului, chiar daca orasul inca mai are ulite, iar ajutoarele sociale se acorda chiar daca persoanele sunt mandre posesoare a unor casute de minim 5 camere si in ograda au o masina considerata de lux;
7.Dl. Gherghina din Ministerul Finantelor, cel care de 20 de ani este artizanul bugetelor Romaniei;
8.D-na Renate Weber;
9.D-na Gabriela Vranceanu Firea;
10.D-na Teo Trandafir.
Renate Weber, Zoe Petre, Cristian Pîrvulescu.
De Nemesis pe 21 June 2010 la 21:05 (#)Florin Georgescu (n. 25 noiembrie 1953, Bucureşti) este un economist şi om politic român, care a îndeplinit funcţiile de deputat şi ministru al finanţelor (1992-1996). În prezent, este prim-viceguvernator şi vicepreşedinte al Consiliului de administraţie al BNR.)
De Mihai Cristea pe 21 June 2010 la 21:07 (#)Bogdan Aurescu
g-ral Mircea Chelaru
Silviu Hotaran (ex.director general Microsoft Romania)
Marian Nazat
dr.Serban Bradisteanu
Constantin Barsan (judecator CEDO)
………
oameni de valoare inca ar mai fi dar se ascund de mizeria ce ne inconjoara.
o singura recomandare prieteneasca, insa, grija la exprimare…(‘balegar’)
De fla pe 21 June 2010 la 21:11 (#)as vrea sa ai vad in emisiunile tale pe
Regele Mihai(singur)
Dan Puric-Marie Roze Mociornita(impreuna in emisiune)
Radu Tudor-Floriana Juncan(impreuna in emisiune)
De stoicescu daniela pe 21 June 2010 la 21:12 (#)Intersant si nu numai… pentru:
– regele MIhai, Neagu Djuvara,Dan Puric,Dan Grigore,Grigore Leșe,etc.
Interesant si de-a dreptul curios …pentru:
– Liiceanu, Patapievici, Pleșu
Interesant si de-a dreptul… bestial:
De justitiar pe 21 June 2010 la 21:19 (#)– Pora, Tapalaga,Mircea Marian, Moraru
ar fi misto inca o emisiune cu EBA dar ma tem ca nu mai ai nervi pentru asta asa ca recomandarile mele sunt Dorel Visan, Tudor Gheorghe, Razvan Vasilescu, Dan Chisu, Vlad Gorneanu (nu rade), Cristi Minculescu, Cheloo si/sau Ombladon, Maia Morgenstern, Bogdan Naumovici….and more
De popkiller pe 21 June 2010 la 21:24 (#)@Victor Ciutacu:
De Julia pe 21 June 2010 la 21:24 (#)există un idiom “Să nu aruncaţi mărgăritarele voastre înaintea porcilor”.
Așteptam o astfel de reacție din partea ta. În țara asta am ajuns ca-n IONA lui Sorescu.
Iar în ceea ce te privește, stai liniștit.. pentru că ești “sarea și piperul” emisiunilor în care apari. Ești spontan și de-o franchețe dezarmantă!
Mi-ar plăcea să-i inviți pe Andrei Pleșu și Mircea Dinescu.
m-am saturat pana peste cap de antenisti, no offence, da’ dupa ce ca au emisiunile lor, sa mai fie si invitati, e chiar culmea. as vrea pe cineva fresh, nu neaparat persoana publica, care sa aiba niste povesti interesante in tolba, de la femeia cu goblen din liftul de la laptarie pana la portarul de la Guvern; someone fresh!
De un cititor pe 21 June 2010 la 21:30 (#)Regele Mihai,Dan puric,Eugen Mihaescu,Ilie Serbanescu,Horatiu Malaele,Rose Marie Mociornita,Valentin Ceausescu,Ioana Tariceanu,Elan S.,M. Pivniceru si pentru relaxare sa “ne radem” (Axinte)Florin Petrescu.
De Piere_Brice pe 21 June 2010 la 21:34 (#)Domnu’ Victor, ce zici de Marcel Hoară
…uite aşa ai ocazia să faci un skandenberg cu el 
De bazel09 pe 21 June 2010 la 21:44 (#)Revenind la miriştea noaştră, m-aş bucura să-i văd printre invitaţi tăi pe : Neagu Giuvara, Daniel Dăianu, Isărescu, Vlădescu…de fapt pe cei care nu s-au rupt de realitatea
Neagu Djuvara, Iustin Capra, Tudorel Butoi, Tudor Gheorghe, Nicolae Manolescu, Ilie Serbanescu, Herta Muller, Nicolae Bacalbaşa ………
De Lupu pe 21 June 2010 la 21:49 (#)intr-adevar domnule CIUTACU abia acum realizam noi cit de mult de lipseste un OM numit….OCTAVIAN PALER…
De gino pe 21 June 2010 la 22:00 (#)Tudor Chirila si Crin antonescu
De Viorica pe 21 June 2010 la 22:03 (#)Dl.Mogul Dan VOICULESCU.
De G.P. pe 21 June 2010 la 22:07 (#)Dl.M.R.BADEA (daca nu e suparat pe Dv. …)
Marian Nazat, dr,Sergiu Stoica
De zincabeiu pe 21 June 2010 la 22:08 (#)Pe Regele Mihai l-ai putea chema. Ar fi o emisiune care sigur m-ar tine lipit de A2 pe durata 21:00-22:00.
De Tudor pe 21 June 2010 la 22:18 (#)Gheorghe Zamfir , Florin Piersic ,Lavinia Milosovici , Helmuth Duckadam , Dan Mihaescu , Cotabita ,Dan Negru
De nicula elvis pe 21 June 2010 la 22:28 (#)Indraznesc sa fac o propunere care probabil vi se va parea un pic ciudata. Este vorba de familia PISO: Piso Ioan – tenor de talie mondiala fost director al Operei din Cluj si sotia sa Livia Piso – pictorita si scenograf.
Explic imediat de ce fac aceasta propunere:
- sunt patrioti
- tatal doamnei Piso a fost profesorul Alexandru Filipascu autorul “Istoria Maramuresului” – arestat si mort la canal
- tatal d-lui Piso – preot, arestat de foarte multe ori
Familia Piso au emigrat si s-au intors in tara in anul 1990. In prezent sunt scandalizati de ceea ce se intampla. Ei considera ca este o drama ceea ce se intampla acum. Au o varsta destul de inaintata dar sunt foarte tineri in gandire.
Ii cunosc si stiu cum gandesc. Discutiile cu ei sunt o placere si timpul trece foarte repede langa ei.
De Cecilia pe 21 June 2010 la 22:29 (#)Nu mai invita pe nimeni.
De alex.dumitrascu pe 21 June 2010 la 22:37 (#)Stai singur si linistit si povesteste ce crezi ca e mai cu folos.
Pe linga cei enumerati in comentariile de mai sus poate ai chema si pe Corina Chiriac, Angela Simile, Mirabela Dauer – doar citeva din marile nume din anii ’80 – am crescut cu melodiile interpretate de dumnealor – sa le intrebi despre ce vrei tu. Au foarte multe de spus mai mult ca sigur.
De Rasvan pe 21 June 2010 la 22:40 (#)A se citi Angela Similea – si nu Simile cum a aparut. Va rog scuzati graba!
De Rasvan pe 21 June 2010 la 22:41 (#)Ioan Hosu
De Adrian pe 21 June 2010 la 22:45 (#)Am citit povesti despre binefacerile balegarului. De ce nu ar acoperi un giuvaer, chiar de protectie. Nu este de loc o idee deplasata.
De virginia pe 21 June 2010 la 22:47 (#)pe SOV
De WickerMan pe 21 June 2010 la 22:47 (#)1. Bula.
De cipanul pe 21 June 2010 la 23:00 (#)2. Eba … ar fi 100% senzational.
3. Sever Voinescu – un meci categorie grea.
4. un pensionar C.A.P. – sa aflam de la sursa cum si-a ridicat casa din chirpici prin vanzari anterioare. Acum serios vorbind – as vrea sa vad in emisiune un TARAN – unul autenctic. necenzurat si neregizat.
bafta si Doamne ajuta.
Invita doi oameni, alesi din multime. Unul mai tanar, in jur de 30-40 de ani, iar celalalt mai in varsta (65-80 de ani). Anonimi in viata publica. Ii cauti, ii gasesti, ii alegi dupa ce criterii vrei. Temele de discutie sa fie diverse, dar legate in general de viata si evenimentele de zi cu zi, asa cum le percepe fiecare dintre ei.
De Belizarie pe 21 June 2010 la 23:02 (#)mi-ar place Dna Adina Valean,Octavian Belu si Mariana Bitang
De cega lavinia pe 21 June 2010 la 23:19 (#)Horia Mihaltan, Aristotel Costel, tipul cu Riscograma (parca Davidescu ii zice).
De kaboom pe 21 June 2010 la 23:21 (#)Sau Munteanu cel batut de mineri.
Sau cineva din afara…aici nu stiu cine…dar sa vina din afara curtii batatorite, Romania. Alta perspectiva.
Udrea
De ami pe 21 June 2010 la 23:23 (#)MAJESTATEA SA REGELE MIHAI.
De Nicky pe 21 June 2010 la 23:23 (#)Un supravietuitor al inchisorilor comuniste(taran neaos).
Un ofiter al armatei romane din perioada interbelica.
Victore am 43 de ani. Sunt satul de istoria lui Roller.
Salut Victore , in seara asta am intrat la tine pe blog sa vad ce ai mai scris si am vazut postul asta .
Nu eram hotarat sa-ti scriu . Mai tarziu am intart si pe la alti favoriti ai mei – Taranu’ de Badea , Bendeac , Cabral , Moshe Mordechai.
Am vrut sa incep postarea cu o gluma proasta – ma gandeam sa o inviti pe una blonda de e ministru , care zici tu ca nu se califica ( intelectual ) sa vina la tine in studio . Eu zic ca se califica la concursul Ali Baba si cei 40 de hoti ( vezi postul lui mordechai
http://moshemordechai.wordpress.com/2010/06/21/mai-na-un-brand/ ) .
Revenind la lucruri serioase din cele expuse mai sus si dupa propria parere cred ca merita invitati dupa cum urmeaza :
-domeniul economic
Dl. Sima de la WBS (daca nu are exclusivitate cu eoliana ) sa discute despre mecanismele bursei de la noi comparativ cu ce e afara si despre cum si-a ngociat primul salariu de broker de bursa
Dl. Georgescu – cel care a vandut antivirusul lu’ Bill Gates sa vorbeasca despre comert pe internet si procesatoare de plati ,
Dl. Ionut Popescu ( fost ministru ) sa ne explice cum poate fi relansat consumul in Ro cand dispar din masa monetara in circulatie vreo 3 miliarde de iepuroi (echivalent in lei)
- domeniul cultural
Maestrul Beligan
Tudor Gheorghe
Ioan Holender ( fa un imprumut la mogul sa-l aduci in emisiune sau da o fuga la Viena si ia-i un interviu care sa-l difizezi in timpul emisiuni ) . Pentru cine nu stie – poate lasi linkul sa vada lumea , sa afle ce ROMANI traiesc pe afara – http://banateanul.gandul.info/ultima-ora/dineu-prezidential-austriac-dedicat-lui-ioan-holender-cu-ocazia-retragerii-timisoreanului-din-functia-de-director-al-operei-de-stat-din-viena-6435883
- domeniul sportiv
Tete Moraru ( stiu ca esti dinamovist ) sa ne explice care erau mecanismele si resorturile interioare care au dus rezultatele generatiei lui Gica Hagi
Antrenorii Ioan Bellu si Maria Bitang .
I-ti doresc putere de munca si inspiratie in alegerea unor invitati cat mai interesanti .
De Mosgocata pe 21 June 2010 la 23:45 (#)A… si sa nu uit – am o intrebare mai personala ( dca vrei raspunzi daca nu , nu ). Originea parintilor tai este cumva in apropere de Sinaia , la Comarnic?
Stiu ca e aproape imposibil: Obama, daca nici domnia sa nu stie ce se intampla, atunci il ajuta Putin… ca doar ei au mai ramas surpinzatori de comprehensivi asupra lumii asteia muribunde. Ar fi o idee, Putin si Obama in direct la Ciutacu in emisiune.
De Muritorulderand pe 21 June 2010 la 23:51 (#)Cred ca ar fi super misto sa gasesti un soi de I.L Caragiale, care sa anticipeze urmatorii 50 de ani… Ce a scris maestrul se aplica excelent astazi…
De dana pe 21 June 2010 la 23:52 (#)@Mosgocata: tatal meu e din Comarnic; doar el
De Victor Ciutacu pe 21 June 2010 la 23:53 (#)Pe Varujan Pambuccian sa detalieze cum a reusit sa mentina scutirea de impozit pentru programatori si care au fost camerele de comert care au sustinut aceasta idee.
De Bogdan pe 21 June 2010 la 23:58 (#)mi ar placea sa l aduci in platou pe valentin stan…. sa vorbeasca despre omul valentin stan… am auzit k e printre singurii profesori care umple un amfiteatru la cursuri venind si oameni care nu au nicio legatura cu facultatea respectiva
De kid pe 22 June 2010 la 00:06 (#)nu ma uit cand sunt imvitati din politica,ma mai uit cand mai vine DL Teodorescu,si alte voci mari ca la gargara ieftina sa prostim pulimea e destula deci B.Teodorescu
De abcd pe 22 June 2010 la 00:10 (#)Valentin Stan
De flai pe 22 June 2010 la 00:11 (#)Multumsc de raspuns .
De Mosgocata pe 22 June 2010 la 00:15 (#)Acum o sa zica lumea ca umblii cu nepotisme >:) >:) >:). Si stii de ce ….? nu sunt sigur daca vorbim de acelasi Ciutacu din Comarnic( sat Ghiosesti ) dar e posibil sa-l fi urmat cu privire la numarul de fini . Cred ca tatal tau sau bunicul tau i-a cununat pe bunicii mei – Gheorghe si Maria Ungureanu . Hehehe… ce mica e lumea .
De cand te urmaresc la A2 si pe blog ma macina intrebarea asta . Dar eu nu am nici un merit pentru asta , asa a fost sa fie o:-).
Inca odata multa sanatate si putere de munca .
ala din Ghiosesti e unchiu-meu Zaharia
De Victor Ciutacu pe 22 June 2010 la 00:21 (#)Avand in vedere ca emisiunea se numeste Vorbe grele si ca este talk show politic, consider ca ar putea fi invitati si oameni care nu sunt implicati in politica, dar care sunt afectati de ea, intr-un fel “vorbele grele” sa fie adresate politicienilor, nu rostite de ei.
In categoria invitatilor mie mi-ar placea sa vad:
- elevi/studenti/sportivi/inventatori cu rezultate deosebite la olimpiade si concursuri internationale
- profesori care reusesc sa obtina astfel de rezultate cu invataceii lor, desi nu exista conditiile propice desfasurarii acestei activitati.
- oameni care peste hotare au reusit sa fie foarte apreciati pentru ceea ce fac/sunt, iar in tara noastra nici macar nu s-a auzit de ei.
Ma gandesc la “Romania, te iubesc!”, fara sirop, fara libidosenie, pur si simplu…bai, uite ce a realizat omul asta – hai sa vedem ce a facut politicul din Romania pentru ca el sa ajunga la aceste realizari?…pai, nu a facut nimic…
De Vlad pe 22 June 2010 la 00:59 (#)Indiscutabil, Daniel Daianu si punct!
De razvan pe 22 June 2010 la 01:16 (#)Buna seara domnule Ciutacu.Am 23 de ani,sunt absolvent al facultatii de drept, masterand iar meseria mea este de Agent de Paza sau Paznic mai pe romaneste.Nu imi este rusine ca muncesc,dar ma cuprinde o furie nebuna cand vad o gramada de incompetenti in functii publice cu care dansii(incompetentii)nu au nici o treaba dar absolut nici o treaba.Asa ca revenind la subiectul din articolul dumneavoastra,sustin cu tarie ca cei mai buni in postura de invitati suntem noi tinerii.Tinerii alor caror viitor este distrus pe zi ce trece de deciziile luate de regimurile politice din 90 pana-n prezent.Avem o tara frumoasa,bogata si plina de oameni destepti domnule Ciutacu,trebuiesc doar promovati.Asa ca va rog din suflet acordati-ne sansa, sa ne promovam ideile,si poate vom reusi sa schimbam mentalitatea colectiva Va multumesc.
De Alin pe 22 June 2010 la 01:28 (#)Badea,Gadea,Bogadan Teodorescu…..
De marius pe 22 June 2010 la 01:42 (#)Repere ale diasporei romanesti si poate in felul asta demontezi si teza ca noi suntem vinovati ca romanii din tara o duc rau.
De cristian pe 22 June 2010 la 07:05 (#)Cineva care ne poate spune daca este posibil si ce sanse avem sa punem in practica ce zicea domnul Isarescu “Fondurile europene ar putea aduce acea bogatie economica ce ar ajuta la rambursarea datoriei externe.”
Eu caut de informatii despre Rezolutia Parlamentului European din 15 decembrie 2009, privind propunerea de decizie a Parlamentului European şi a Consiliului de instituire a unui instrument european de microfinanţare pentru ocuparea forţei de muncă şi incluziune socială (instrumentul de microfinanţare Progress) (COM(2009)0333 – C7-0053/2009 – 2009/0096(COD))
pentru ca fac parte din categoria descrisa in Amendamentul 67 Articolul 2 – alineatul 1 – litera a
(a) persoanele care și-au pierdut sau riscă să își piardă locul de muncă sau care au dificultăți de integrare sau reintegrare pe piața muncii, precum și persoanele care se confruntă cu amenințarea excluderii sociale sau cele vulnerabile, aflate într-o situație dezavantajoasă în privința accesului la piața de credit convențională și care doresc să inițieze sau să-și dezvolte în continuare propria microîntreprindere, inclusiv activitatea independentă;
si poate reusim sa-i fortam SA FACA CEVA (http://www.avocatnet.ro/content/articles/id_20036/Sa-facem-ceva.html) pentru utilizarea acestor bani.
De somer pe 22 June 2010 la 07:10 (#)Stiu ca nu fac parte din politica dar mie mi-ar place sa-i revad pe Radu Gheorghe si poate, pe Marius Tuca.
De Radu pe 22 June 2010 la 07:45 (#)Cei de la Aerosmith. Faci mega audienta, si ar fi mult mai interesant decat iar despre cat de destept e seful statului si minunatul si chiparosul sau de prim ministru.
De Ioana pe 22 June 2010 la 07:54 (#)- Dan Puric (erudit si profund)
De Alexandru Abdulbaki pe 22 June 2010 la 08:01 (#)- Mircea Badea (parca spune exact ce gandesti si tu nu poti spune)
- Oreste Teodorescu (sarcastic si abil)
- BOGADAN TEODORESCU (comunicarea ca simbol)
- Sorin Ovidiu Vantu (extrem de inteligent, dar n-o sa vina…)
- orice politician tanar, la primul mandat, sa mai vedem si noi…
1) Un subiect tare pt un mare deontolog din România. D-le Ciutacu invitaţi-i vă rog pe membri trupei Iris, să vă povestească cum au fost interzişi înainte de 1990 cu ajutorul lui Tatulici, un mare luptător împotriva comunismului.
2) Invitaţi-i pe Baniciu & Kappl să vă povestească de ce au fost daţi afară de Kovacs de la Phoenix.
De Moraru pe 22 June 2010 la 08:19 (#)Eu mi-as dori sa il chemi pe primsrul meu din Rosu,care are dosare penale,a fost in pdl,acum e in pnl si de 5 ani cu fonduri BEC,nu a terminat canalizarea si sfaltarea pe strazi adiacente,dar in schimb are firma cu masini de vidanjare si a cumparat si stadionul din Chiajna si multe alte terenuri…
De gabi oarga pe 22 June 2010 la 08:35 (#)DPDV politic,l-as asculta pe Radu Tudor si pe CTP,dar se pare ca nu va aveti prea bine.
Ca om,l-as chema pe Radu Beligan,Marin Moraru,cei care ne-au mai ramas din garda veche.
Problema nu se pune ce invitat ai,atata timp cat intrebarile le pui tu…deh,sunt atatea de aflat,dar trebuie sa si vrea cel din fata ta sa dea raspunsurile.
Scurt dialog
- Ce vă sugerează numărul 6o domnule Adrian Năstese ?
De P.U. Lake pe 22 June 2010 la 08:54 (#)- Zilele pe care le mai are de trăit Guvernul Boc…
- Şi altceva ?
- Da ! Pe 22.06.1950 s-a născut următorul Preşedinte al României.
- Să îi urăm La Mulţi Ani, cu toate cele bune !
- Evident ! n-am nimic împotrivă !
Bogdan Teodorescu
De Vecinul de bloc pe 22 June 2010 la 08:58 (#)Elena Udrea:)…personal imi face intotdeauna o deosebita placere sa-l ascult pe Dl Radu Campeanu.Are o eleganta si noblete in exprimare ce ma tem ca va disparea odata cu dansul.
De irina pe 22 June 2010 la 08:59 (#)dan voiculescu despre Compania de Comert exterior pre 1989
De doi lei pe 22 June 2010 la 09:00 (#)filip teodorescu despre trecut
ristea priboi
In ciuda faptului ca sunt un admirator al logicii ciutaciene de ceva vreme, nu ti-am urmarit niciodata emisiunea, din simplul motiv ca nu am timp. oricum as da-o oricand pe antena 1, emisiunea lui capatos fiind dezgustatoare.
Pe mine
Nu fac politica decat la o bere, halesc ceafa de porc si mici ca tot omu’. Avem ce discuta vreme de o ora.
Toate cele bune.
De catalin pe 22 June 2010 la 09:12 (#)Ar fi interesant sa-l vedem pe Isarescu..
De parlitul pe 22 June 2010 la 09:16 (#)Dan Puric, Ilie Serbanescu, Bogdan Teodorescu, Mircea Badea, Liviu Voinea.
De Doina Ghimus pe 22 June 2010 la 09:19 (#)Multumesc.
Adrian Paunescu, spre exemplu; din ce am auzit aseara, ar putea descrie mult mai personal relatia sa cu politicul decat trambitasii ce se perinda zilnic pe la televizor cu aceleasi replici impersonale.
De blackmesa pe 22 June 2010 la 09:24 (#)Dna. Mona Pivniceru, stiu ca a mai fost, dar poate are ceva interesant de spus despre ce s-a intamplat de curand, din punct de vedere politic, in domeniul in care activeaza.
De gabi pe 22 June 2010 la 09:28 (#)Daca inviti 50% dintre cei scrisi mai sus, de comentatori, cred ca ti-ai asigurat emisiuni reusite pentru urmatoarea perioada.
Eu cum vad un politician cu retorica de doi lei,chestii invatate de prin carti,dar care au lipici la romanul avid de neologisme, schimb postul!
De raluca pe 22 June 2010 la 09:28 (#)Uite, acum ai ocazia sa inviti pe cineva de la OTV si,musai o ghicitoare si un medium care sa intre in legatura cu Doru Parv, ca sa ne spuna cand va iesi! Si pe unul de la o casa de pariuri, unde vom putea paria pe afacerile suuuper ale D-nei Lenuta si ale lui Bercea+nu care se vor derula in liniste si stropite cu multa sampanie!
Si sa nu fiti invidiosi pe ratingul OTV-ului din aceste zile!
As urmari chiar mai mult de o ora emisiunea in care sa il aveti ca interlocutor pe Eugen Ovidiu Chirovici. Mai apare, extrem de rar, la MonneyChannel, dar numai pe teme economice. Cred ca dumneavoastra ati putea sa il provocati si la alte teme. Numai sa vrea sa se arate pe sticla. Si alte nume: Bogdan Teodorescu, Daniel Barbu…
De Corina L. pe 22 June 2010 la 09:34 (#)Poate reusesti sa dai de fostul colonel de securitate Filip Teodorescu. Poate mai are ceva interesant de spus 20 de ani dupa …
De catalin pe 22 June 2010 la 09:41 (#)Va admir si va apreciaz curajul. As dori sa-l vad in emisiunea dv pe actorul Florin Zamfirescu, o mare valoare a culturii noastre. L-am rugat si pe d-l Gadea sa-l invite, l-a invitat, dar spre dezamagirea mea, avind prea multi invitati nu a putut vorbi decit citeva minute. Sint convinsa ca dv ati face o emisiune extraordinara cu dumnealui, nu neaparat politica.
De Elena C. pe 22 June 2010 la 09:41 (#)Bogdan Teodorescu , Daniel Barbu , Alexandru Radu , Lelia Munteanu
De Bubulea pe 22 June 2010 la 09:42 (#)Stii ce … ar fi bine sa faci o emisiune singur , ca ai multe de spus si nu ai nevoie de nimeni !!!…
De gabriel pe 22 June 2010 la 09:55 (#)De cateva zile plecat fiind nu am mai intrat pe blog la tine si am o intrebare: de ce nu mai esti invitat la “Sinteza zilei” sau de ce refuzi sa mai participi daca esti invitat? Referitor la un invitat nou pentru emisiunea ta ar fi foarte interesant datorita calificarii al doilea an la rand al nationalei masculine de handbal daca nu poti invita toata echipa de hambal macar antrenorul principal si unul sau doi jucatori din nationala(capitanul de exemplu). Stiu ca o sa se uite foarte putina lume pentru ca pe romani ii intereseaza mai mult cu cine se bate Anelka, cu cat a pierdut Honduras la ultimul meci, daca a fost sau nu penalty la Italia,cum a venit N’doye imbracat din vacanta,unde a mai fugit “printul”din cantonament sau de cate ori a ragait Piti la primul antrenament. Numai bine si “succsuri” in continuare.
De cristi pe 22 June 2010 la 10:07 (#)Eu ma intreb daca Andreea Pora ar accepta invitatia d-voastra? Ar fi mult mai interesante aceste emisiuni cu discutii contradictorii, nu cu aceeasi invitati care dau din cap afirmativ la fiecare cuvant scos de moderator.
De elada pe 22 June 2010 la 10:09 (#)Adrian Nastase, Micea Badea,Floriana Juncan
De gina pe 22 June 2010 la 10:12 (#)Acum? Directorul S.R.I. despre DIVERSIUNEA BASESCIANA ca metoda politica de manipulare; Seful D.N.A. despre REGIE de film specific: “arestare spectaculoasa”; “Aducere fara mandat”; “Ancheta cu spectatori” etc. Atentie, ei sunt balegar, nu briliante !!!!
De Vecinul de bloc pe 22 June 2010 la 10:15 (#)Doru Parv, Aleodor Manolea, Dan Diaconescu – pionul basescian al diversiunii; eroul poporului!!!
De Vecinul de bloc pe 22 June 2010 la 10:27 (#)Ajungand aici, in josul paginii nu pot sa nu scriu ceva, iac-asa sa fie numai de amorul scrisului pentru ca pentru a-i invita pe toti cei propusi, ar fi nevoie de vreo zece ani si nu de o ora jumatate de patru ori pe saptamana sau cinci cum este si se poace(poate in grai banatean si ardelean).
De acord cu foarte multi invitati.
Mai ales cu Regele Mihai, emisiune realizata la Savarsin, cu toata familia regala.
Ar fi o emisiune de colectie.
Pentruca tot dam sugestii, mi-ar placea si o emisiune cu unul doi psihologi de valoare, nu cei care se vad pe diferite canale, care sa explice mecanismul formarii minciunii, pe Greierele (nu creierele) boistanilor (nu portocali nu bostani, boistani)de vaza, nu le mai dau numele, si totusi precizez, incepand cu boustanul dement din Cotroceni, si terminand cu hai sa zicem hoar(d)a.
Maria S.(Timisoara)
De Maria S.(Timisoara) pe 22 June 2010 la 10:33 (#)revenim: James Hatfield – Metallica si Bruce Dickinson – Iron Maiden (cand or veni in august la Cluj).
De WickerMan pe 22 June 2010 la 10:36 (#)Nu stiu daca vei citi si parerea mea dar indraznesc s-o postez.Invita la emisiune si primari din provincie,lideri locali ai partidelor,prefecti,presedinti de consilii judetene.Sa vedem si mai jos cu ce probleme se confrunta oamenii.In tara asta sunt milioane de oameni competenti dar care nu intra in politica pentru ca nu au bani in primul rand.Sa vedem cum se aloca fondurile de la guvern catre autoritatile locale.Astfel ar cunoaste si oamenii de rand din teritoriu problemele cu care se confrunta alesii locali.Ce zici de aceasta idee?
De Maria pe 22 June 2010 la 10:44 (#)Da’ de Mona Musca mai stie cineva ceva?
De blackmesa pe 22 June 2010 la 10:54 (#)@cristi: nu am refuzat nici o invitatie. fiecare-i stapan pe emisiunea lui. am vrut sa-l aduc ieri pe Vasile Stanga, era plecat la Targu Jiu, n-am posibilitati tehnice de live de acolo.
De Victor Ciutacu pe 22 June 2010 la 10:58 (#)pe Barosso nu il cheama nimeni? nu de alta dar ar fi interesant sa ne spuna ce parere are in legatura cu ramanerea Romaniei in UE! Nu ne-ar fi mai bine in afara ei cum eram pana in 2007?
De un cetatean pe 22 June 2010 la 11:31 (#)Dan Sova.
De Cristina Gheaus pe 22 June 2010 la 11:41 (#)Nu ai cautat prea insistent sau poate esti subiectiv:)))
De Ruxandra Lungu pe 22 June 2010 la 11:49 (#)Victor,
Mai mult sau mai putin ca raspuns la solicitarea ta, dar oricum aceasta idee de subiect/emisiune imi sta de mult pe creier si abia astept ca cineva s-o faca:
De Amicando pe 22 June 2010 la 11:54 (#)De ce nu chemi in emisiune un reprezentant al BOR? Poate chiar Prea (ne)fericitul Patriarh(daca se poate, daca binevoieste, daca Doamne-doamne ii da incuviintarea)! Si sa ne spune si noua, astora cucernici sau nu, de ce tine mortis biserica sa faca ditamai monstruozitatea de catedrala? Asta in loc de a imparti porcoiul ala de bani la satele alea nenorocite care inca nu au electricitate (da, mai exista inca asa ceva), unde amaratii aia de copilasi merg cate 10-20 km pe jos, iarna, vara, pe arsita sau pe ger, pe lumina sau pe intuneric, ca sa ajunga la scoala in alt sat mai norocos! Si lista poate continua!
Desi mi-e sila de-mi vine sa vars pe superioritatea acestor popi moderni cand spun ca “e necesara neamului romanesc”, tare as vrea sa le dea cineva peste bot si sa le aduca aminte ce inseamna religia adevarata! Trebuie pt popor? OK, sa intrebe poporul atunci ce-ar vrea: catedrala sau bani dati de biserica (ok, cu mass-media, cu publicitate, cu urale si incantatii in direct la ora de varf) acolo unde sunt cu adevarat necesari? Si dupa ce au raspunsul, sa decida!
Zicea bine Chilian: “..popii au conturi in banca…”
Exista vreo sansa pentru o astfel de emisiune sau macar interpelare?
Amicando,
De agia pe 22 June 2010 la 13:10 (#)100% de acord cu tot ceea ce ai scris; banii necesari pt. acea catedrala a “mantuirii neamului” (ce aberatie pompoasa!!!)ar fi mult mai utili in n directii;
si…da; si mie mi-e sila si greata de popi! sunt atat de falsi si pusi pe capatuiala incat nu mai inspira credinta si respect; niste escroci, in proportie covarsitoare!
SIMONA FICA ??
De Catalin pe 22 June 2010 la 13:53 (#)Berti Barbera, Nicu Patoi, Adrian Ciuplea, Răzvan Lupu, adică PLATONIC BAND.
De Moraru pe 22 June 2010 la 14:20 (#)Tare as vrea ca romanii sa isi vada tara si actiunile lor si prin ochii strainilor, fie ei expati care lucreaza in Romania, fie jurnalisti din afara. Am mai iesi din autismul in care ne-am afundat si dupa ’90, chiar fara granite inchise.
De no name pe 22 June 2010 la 14:57 (#)eu l-as invita pe istoricul Lucian BOIA, un om modest si un istoric valoros
De dragos pe 22 June 2010 la 15:08 (#)Mircea badea.
De Leo pe 22 June 2010 la 15:16 (#)Incearca sa chemi straini care au reusit in Romania, nu romani care au reusit in strainatate. Aici sistemul e buba, nu oamenii!
De Steelu pe 22 June 2010 la 15:22 (#)Buna ziua,
Suntem satui de toate;in ultimele zile am trait multe dezamagiri…
Ar fi bine sa-l invitati pe d-l MARE POET SI PATRIOT Adrian Paunescu.Poate o sa regretam TOTI in viitorul aqpropiat.
Cu respect,
De IoanaP pe 22 June 2010 la 15:38 (#)IoanaP
Will Hutton
Noam Chomsky
Naomi Klein
Si nu rade si noi avem problemele lor intrucat ne confruntam cu o lume asemanatoare lumii lor.
Probleme cu care s-a confrunta Huey P. Long in Alabama si lumea in care KKK-ul cand a fost la o mustatza de castiga alegerile lume care e din ce in ce mai asemanatoare cu lumea problemelor cu care se confrunta romanii in Romania.
A da, stiu, ca sa-i intrebe pe respectivii ceva relevant ar fi trebuit sa-i fi si citit si sa mai si ai ceva in cap ceea ce in cazul “gurnalistilor” din Ro a caror singura competentza e aceea de vorbire unei limbi gramatical corecte care face acodul perfect al vidului de cunostiintze din capul lor cu neantul de ideii din vorbirea lor nu e cazul.
“Cum sa fac sa ma dau destept si sa par ca vorbesc de la egal la egal cu un invita despre care nu am nici cea mai vaga idee? ” E o intrebare la care pana si Hurezeanu a esuat in a da raspunsuri cu seriea de eseuri TV Romania Mea (si nu trebuia sa faca decat o emisiune pe satamana deci avea resutse quasi infinite de documentare si studiu).
Si a esuat intrucat era normal sa esueze, dincolo de arta si stiintza impachetarii cacatului in care amandoi suntzi expertzi jurnalisti harshaitzi in rele ce va aflatzi ca sa-l faci rahatul sa pocnesca ori umbli la retzeta si ii bagi dinamita de contrabanda in el pe model Madalin Voicu, ori pur si simplu ai habar despre “what’s cooking up there”
Your’s choice.
PS nici cu Liviu Voinea nu mi-ar fi rusine cu conditzia sa vorbesca el si tu sa taci de exemplu sa vorbesca depre teza lui de doctorat sau despre valorile si limitele teorei lui Milton Friedman si de aceea sa vorbesca el si tu sa taci
Si in general pe oricine are habar despre domeniul despre care vorbeste, despre care el vorbeste si despre care tu taci si-l lasi pe el sa vorbesca fara sa te crezi egalul lui doar pentru ca stai la o masa cu el si-i pui intrebari de umplutura.
De laur22 pe 22 June 2010 la 17:24 (#)Briliante ? Lansati invitatii celor care au participat la emisiunile ,, Profesionistii” si ,,Garantat 100%”.
De Elena // pe 22 June 2010 la 17:43 (#)La semaforul din Snagov
- Cum vă simţiţi în Dacia domnule Băsescu ?
De P.U. Lake pe 22 June 2010 la 18:31 (#)- Ca Decebal pe Columnă.
- Şi de ce vă sacrificaţi ?
- Pentru urmaşii lui… Traian.
- Dar când nu veţi mai fi …?
- Ţ După mine şi Potopu !”
- Să vă ia iute Cel de Sus, zice în şoaptă.
Am uitat de Marian Bataiosu !
De Bubulea pe 22 June 2010 la 19:49 (#)Badea
De marius s. pe 22 June 2010 la 19:59 (#)Bogdan Teodorescu
C.T.P.
Oreste
Tiriac
Vantu
Stiu ca sunteti realizator de emisiuni politice.
De Elena Stanescu pe 22 June 2010 la 20:34 (#)Dar pe langa adevarurile crude din viata de zi cu zi avem nevoie si de hrana pebtru suflet.
Imi este dor de maestrul Tudor Gheorghe.
In timp am facut eforturi financiare ca sa-mi pot cumpara bilete la spectacolele lui.
La ultimul spectacol nu mi-am permis sa merg.
Are multe de spus si este un artist complex.
Ne mor artistii, d-nule Ciutacu.
Deceaba le alocam spatii intregi pe toate posturile atunci cand mor, daca ii uitam atata timp cat sunt in viata.
Bine ca a venit basescu sa recite porcaria lui de poezie si Tudor Gheorghe este aproape cenzurat.
Va felicit pentru emisiunea din aceasta seara. Invitatii d-vs au fost deosebiti ( d-nul elan si d-nul blanculescu). Va admir pentru tot ceea ce faceti.
De GABI pe 22 June 2010 la 22:00 (#)Elodia ???????
De anastasia pe 22 June 2010 la 22:07 (#)
Am scris ingrozitor.
De Elena Stanescu pe 22 June 2010 la 22:33 (#)Scuze cititorilor.
Elena
Adrian Ursu
De Georgica pe 22 June 2010 la 23:25 (#)Oana Stancu
Andreea Cretulescu
Dle Ciutacu,poate vi s-ar parea deplasata sugestia mea de a incerca sa invitati in emisiune oameni care ar putea spune cate ceva,pe intelesul tuturor despre monarhia constitutionala in Romania si necesitatea unei astfel de forme de guvernamant la acea vreme.Nu este vorba neaparat de a invita in emisiune monarhisti,dar poate ar trebui sa ne cunoastem mai bine trecutul.Si da,de ce nu,toate acestea chiar si cu pretul unor “Vorbe Grele”. Sunt inca in viata unii dintre cei care ne pot dezvalui adevaruri despre vremuri mai demult apuse.Si poate c-ar trebui vorbit cu acea ocazie despre patriotismul la ramani si nu numai.
De Asztalos Floare pe 23 June 2010 la 00:23 (#)Dan Mihaiescu, Octavian Sava, Nicu Covaci, Alex Mihai Stoenescu, cheama actorii din vechea generatie cat inca mai sunt cu noi…
De Nominepater pe 23 June 2010 la 03:21 (#)Briliantele se gasesc greu si daca nu esti atent scapa usor printre degete!
De zoro pe 23 June 2010 la 07:35 (#)Domnule Ciutacu,
De renata pe 23 June 2010 la 08:20 (#)Înainte de-a te lăsa documentat pe mail de tipu’ care semnează “romanistanezul” şi care pretinde că ştie ponturi despre afaceri cu Sănătatea, medicamente etc., întreabă-l “De ce, dacă medicamentele de import sunt scumpe la noi, deja s-au dezvoltat reţele de importatori pentru România, cu preţuri potrivite României care fac apoi export masiv, mascat, la preţuri considerate acceptabile în alte ţări?”
Mai clar: cumpăr produse de la Bayer, la preţurile pe care le suportă piaţa românească şi le export în Anglia, la preţurile cu care sunt obişnuiţi englezii.
Valentin Stan !…
De eu pe 23 June 2010 la 08:35 (#)Florin Piersic. Il opresti doar la final
De ionut pe 23 June 2010 la 08:42 (#)L-as asculta toata viata.
…si poate radu moraru de la b1 ???
De eu pe 23 June 2010 la 08:45 (#)…buninteles ca nu ar veni…!!!
in speranta ca va mai uitati la postul asta, il recomand pe Cedry2k. un rapper, cred ca ati auzit de el.
De Vlad R pe 23 June 2010 la 09:51 (#)http://www.realitatea.net/cedry2k–niciun-presedinte-al-romaniei-nu-a-fost-un-lider-adevarat_719461.html
În seara asta, mi-aş dori să fie acolo, la Vorbe grele, un eminent Jurist! Unul care să dea poporenilor în prag de spoliere, o speranţă de dreptate. Să ne spună (şi să le spună!!!!) de ce nu poate fi constituţional, nimic din cele ce hotărăşte în capu’i pleşuv, Fraudă-Vodă. Mîine, avem (şi noi, şi Ţara! )o zi de răscruce!
De ŞuKăRiT pe 23 June 2010 la 12:08 (#)traian basescu,sa-i vedem ochisorii ca acele bile disperate de la extragerea loto.mie imi place sa analizez mimica mincinosilor.
De lm pe 23 June 2010 la 12:55 (#)importanta nu e numai persoana invitata,ci si tema.
tema pt baselu’:conducerea tarii in stare de permanenta EBRIETATE.
Prof.dr.Ion Bulei
De Ghica pe 23 June 2010 la 14:41 (#)Moto: Javra a dat-o, Domnul s-o ia.
TUTANKAMON este criptarea care ascunde, cu gingăşie, o stare de fapt privind-o pe cea în discuţie. Pentru dezvăluire sunt necesari doi paşi :
De P.U. Lake pe 23 June 2010 la 17:05 (#)TUTA-N K AMON este un prim pas al decriptării ;
TUTA ÎN K(RAHATUL) DIVINITĂŢII este al doilea pas, care explică situţia astrală ridicolă de care are parte Camera Deputaţilor, sesizată corect şi de alţi comentatori.
P. S. Aia e ! Javra a dat-o, Domnul s-o ia (repede) !
calin georgescu
De miha pe 23 June 2010 la 17:40 (#)Pai iti spun eu, tot ce ma intereseaza este:
Mircea Badea, Valentin Stan, Mihai Gadea, Radu Tudor si Bogdan (parca) Teodorescu.
Pe rand sa ii aduci, ca pe toti odata ii vad la A3.
Cu multumiri anticipate,
De Fractalgirl pe 23 June 2010 la 22:05 (#)Fractalgirl
Buna!
De cristina pe 23 June 2010 la 23:54 (#)Eu as fi multumita sa isi tina Bogdan Teodorescu promisiunea de a veni macar o data pe luna la Vorbe Grele, in rest mi-ai placea sa ii ai ca invitati pe Cartarescu, Dan Puric sau alti oameni de cultura!
O zi buna!
Recent şi real
La un concurs din programul „Vacanţa de vară” se cerea ca după lecturarea unui text, elevul să compună “Catrenul meu” folosind cuvinte cheie din acesta.
Conformându-se, elevul Radu dintr-a VI-a a scris :
Catren… cuminte
Albi, portocalii, zei mici, pitici ;
De P.U. Lake pe 24 June 2010 la 08:25 (#)Miiroase tare a politică pe-aici.
Mai bine hai să fiu copil cuminte,
Altfel mă bate domnul Preşedinte !
Categoric as urmari o emisiune care sa-l aiba invitat pe Dan Puric.
De Chiorean Sanda Maria pe 24 June 2010 la 13:48 (#)Sclipitor
(R) Cu acelaş picior poporul român loveşte două funduri :
al său, cu rotunjimea călcâiului şi al Preşedintelui
TB, cu ascuţişul şpiţului.
P.S. Se poate afişa pe frontispiciul Parlamentului României.
De P.U. Lake pe 25 June 2010 la 09:26 (#)somajul pe luna iunie a venit deja taiat: 390 lei. Legea nu e inca in vigoare !! Cum asa?! Astia au pus labele pe tara asta si pur si simplu fac ce vor. Egoismul, indiferenta, prostia,disperarea, frustrarile, ne-au adus in stadiul de leguma: nici nu mai protestam.Cine ne poate spune ce am mai putea face, ca eu de exemplu m-am blocat.
De Laschi Paul pe 25 June 2010 la 10:43 (#)Pacat ca unele valori, devin valori dupa moarte
De Filme Online Gratis pe 5 July 2010 la 15:42 (#)apreciez pe cei care s-au gandit sa-l invite pe M.S.Regele Mihai I, mai ales pentru a raspunde acuzatiilor invitatilor de la OTV (is,m chi)
De tatiana pe 16 August 2010 la 19:15 (#)Daca dd vrea sa fie presedinte, sa fie cinstit, nu sa recurga la falsificarea istoriei apeland la cei specializati in manevrarea maselor,asa cum au facut dupa revolutie cei veniti
imediat pe val.
Doresc sa fie invitat in emisiune un istoric
consacrat adevarului istoric.
Vad ca sunt mai multi care solicita prezante Regelui Mihai in emisiune.
Domnului Mihai Cristea
Cand nevasta ta isi face firma de “turism”
De Magda pe 28 September 2010 la 00:23 (#)- J40/6697/2006 – cu nevasta celui caruia ii mijlocesti sa vinda la Guvern licente la un pret dublu fata de cel de achizitie si apoi o “stergi” din firma – cu amanta cu tot – esti briliant ?
Adaugă Comentariu!