Catedrală de show sau vocaţie de Xanax
De: Victor Ciutacu - Categoria: Antena 2Una dintre legendele urbane care circulă cu titlu de axiomă (în afară de clasicele iubitule, tu eşti al doilea-n viaţa mea şi tu esti primul cu care fac sex oral) este că, la televizor, eu scot tot ce-i mai rău din oameni. Nu-i, însă, un adevăr absolut, ci doar o jumătate de adevăr. Fiindcă, într-adevăr, dacă la Antena 3 reuşesc natural să-i scot din minţi pe preopinenţi, la Antena 2 parcă împrăştii găleţi cu mir din Oraşul Sfânt peste capetele plecate ale drept-credincioşilor.
Toţi sceleraţii consacraţi din piaţa tv parcă-s loviţi brusc de smerenie când intră-n studio la Vorbe grele. Până şi latifundiarul, aflat în perioada-n care spurcă tiranul unde apucă, a părut blând şi înţelegător cu suferinţa omului (mă rog, el îi spune Diavol, dar n-are probe) şi tot ce-a putut scoate mai rău el a fost să-l facă golan. Deci ori Vorbe grele e catedrala talk-show-ului românesc, ori am vocaţie de Xanax.
101 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!fiti atenti la basescu! s’a bagat sub umbrela lu hillary clinton hahahahaha
De dodo pe 12 November 2009 la 3:43 pm (#)Intotdeauna, la A3 sunt mai multi participanti in studio decat la A2. Pai de-aia e mai Hardcore, pt ca in grup intotdeauna se incinge treaba (lol)… In Doi…e mai simplu, in “Threesome” cum ar spune MB sau de ce nu, in “Foursome or More” e…mai bine, mai incitant, mai…nu stiu cum sa ma exprim, sa nu fiu inteles gresit, Fiecare cu…Fiecare.
De wickerman pe 12 November 2009 la 3:46 pm (#)Nu esti sanatos! ‘Clasicele’, mey, eu nu le-am spus, personal, dar sunt de retinut.
De Ioana pe 12 November 2009 la 3:46 pm (#)Mare parere de rau ca nu prea pot sa vad si emisiunea, ca-s la munci in perioada aia a zile…
Da si la Gadea cand esti tu cu Stan Tudor si Badea,fug toti ca dracu de tamaie:-))
De mery pe 12 November 2009 la 3:48 pm (#)Tareee!
De Costin pe 12 November 2009 la 3:48 pm (#)chiar ma oftic ca am pierdut emisiunea asta !
sigur e ceva legat de catedrala, in cazul lui Becali,
la Base probabil e port!
De Law pe 12 November 2009 la 3:50 pm (#)Bland si intelegator pe baza de rudotel peste zi si-un diazepam la culcare, probabil. N-ai baza nici macar in latifundiarul jignit, umilit si calm, ca odata-i vine amocu’ si-l sustine pe frac’su marinaru’! Acum 4-5 ani, marinaru’ era diavolul pe pamant, apoi s-au infratit intr-o cardasie, eterna pana la dosare, caci e stiut, marinaru’ rasplateste orice gest pozitiv cu o zmetie peste muzicuta de-i sar dintii preopinentului! Oricum, pentru colorit macar si becali trebuie lasat sa ne explice ce si cum.
De alien pe 12 November 2009 la 3:51 pm (#)ma Victore, tu nu cumva ai dat cu tamaie in studio inainte sa il inviti pe Becali?
Dora sti ca asta de la mirosul de tamaie incepe sa pluteasca
De Law pe 12 November 2009 la 3:53 pm (#)Basescu duce penibilul la paroxism.
De Stanescu pe 12 November 2009 la 3:57 pm (#)Nu mai am niciun dubiu.Traim in Kafka!
Poate ca ar trebui sa te intrebi daca nu cumva ai inceput sa’ti inhibi invitatii…
De [D][S][N] pe 12 November 2009 la 4:06 pm (#)Imperatoare, nu cred că-i una din cele două, io bănui că, mai degrabă, se tem. Nu neapărat de persoană! Este de temut atunci când nu ştii ce are-n minte interlocutoru’, ce soarele de întrebări îi mişună prin cap (ţi-o refuzat lista cu alea nepericuloase!) şi stai cu noada încordată (nici vârf de ac nu trece!) aşteptând momentul când o dă (ca pe-o bardă) pe aia care te încuie. Atunci, ce să facă şi ei? O lasă mai moale, o iau cu binişorul mai cu o glumă, mai cu o “informaţie în premieră”, ceva prin care să iasă cu faţa curată dar şi cu Taurele neprovocat. C’apoi îşi fac cruce (şi chiar se laudă!) c-au scăpat numa’ o ţârucă smotociţi, treaba lor.
De SuKăRiT pe 12 November 2009 la 4:10 pm (#)Pai daca nu l-a injurat pe Basescu, inseamna ca nu prea v-ati inteles pe partea politica. Dar macar pe partea economica v-ati inteles?
De Sloan pe 12 November 2009 la 4:17 pm (#)Stiind ca “nu prea esti dus pe la biserica” vin in emisiune ca la abator, stiind ca esti CASAPUL SEF si de aceea nu te provoaca.
De korbul pe 12 November 2009 la 4:23 pm (#)Le ajunge ca au avut curajul sa se prezinte si nu le mai ramine nimik ca sa se dea in stamba.
Dupa ce au trecut prin ” infernul” de la emisiunea ta si ramin intregi, ce mare bucurie sa mai aibe.
Striga in gura mare: bai ciocoflenderilor, am fost la Ciutacu in emisiune. Sunt mare!
@Sloan: ba l-a injurat, da’ incet si trist, cam ca la futaiu’ vaduvei la pomana. cat despre insinuarea aia jegoasa cu partea economica, cauta alta, ca au incercat multi mangleala asta si nu le-a placut ce-a iesit.
De Victor Ciutacu pe 12 November 2009 la 4:24 pm (#)Am vazut emisiunea si mi-a placut foarte mult.
De Costin Tanasescu pe 12 November 2009 la 4:31 pm (#)Pentru toate aceste dezvaluiri, fiind un mare stelist, il iert pe domnul Becali de toate relele facute clubului din Ghencea.
Felicitari nenea Victor!
o să-l susţină…e şantajabil.
De Tiberiu Ivanoschi pe 12 November 2009 la 4:36 pm (#)I(nalt) P(rea) S(fintitul)- P(rea) F(ericitul) P(arinte) VICTOR CIUTACU (Dubios de Fericit ) la primit in audienta privata pe robul lui Dumnezeu (si nu numai) Nu mai Putin de Fericit Gigi Becali. Cei doi s-au intertinut minute in sir tacand . Mielul Domnului, Becali a avut totusi curajul de a scoate un behait usor in platou dar nimic vulgar doar acolo ” un golan” la adresa lyui base da evlavios si fara de dusmanie, ca de nu e bine sa ai dusmani prea multi mai ales acu’ in campanie. IPS Ciutacu l-a iertat pe Pacatos. Discutiile s-au incheiat cu un Te Deum si fiecare dintre cei doi s-a indreptat care incotro.
De Il Consigliere pe 12 November 2009 la 4:54 pm (#)@tiberiu ivanoschi: am curaj sa pun pariu cu dvs. ca Becali se tine de cuvant. Se cunoaste ca nu stiti caracterul machedonilor. O fi Bacali un golan, in viziunea multora, dar este om de cuvant si acest lucru este bine stiu de toti cei care au intrat in contact cu el.
De Costin Tanasescu pe 12 November 2009 la 5:04 pm (#)Gigi Becali stie ca Traian Basescu a dat ordin ca sa il aresteze, pentru a se acoperi celebrul scandal Puiu Popoviciu- DGIPI.
Poate reusiti sa-l convigeti si pe prezident sa intre in “catedrala” si sa se spovedeasca nitel….
De Ioana S.,Bucuresti pe 12 November 2009 la 5:07 pm (#)Te strica anturajul.Nu ti-a spus lumea sa nu te mai incurci cu oriscine
De simplu pe 12 November 2009 la 5:11 pm (#)L-am urmarit cu mare atentie pe Becali , in declaratiile pe care le-a facut la Sinteza etc, dupa ce a fost scos din puscarie. Omul a spus de atunci, pentru cine a avut urechi sa auda, ca Basescu a ordonat arestarea sa. Si cred ca Becali a jurat in sinea lui ca se va razbuna; ca om, ca machedon,…Nu cred ca se va lasa santajat, calcat in picioare. Cred ca nu i-a dat un leu Ebei in campanie, cum nu i-a dat nici acum lui tac-su. Si nici nu-i va da. Apropo de asta, Penescu e pericol social, nu? Dar Gorbunov n-a fost, sau altii ca el! Am mai auzit ca a dat mita la Garda Financiara? Si la Inspectia Muncii? Extraordinar! Si eu care credeam ca se inventase deja apa calda de la bloc!
De violet pe 12 November 2009 la 5:17 pm (#)Oare ce-o fi acum in capul unuia cu banii lui Penescu?
Studioul Antenei 2.tv-Vorbe Grele este mai degraba o catedrala de talk-show decat orice altceva.Studioul in sine, cu noul mobilier aproape “transparent” indeamna parca pe cel invitat/cei invitati la ’smerenie’nu in sensul de atitudine umila ci atitudine respectuoasa, comportare moderata. De ce oare? Poate pentru ca se simte un miros aromat patrunzator dar placut, sau poate pentru ca cei invitati isi aduc aminte de catedrala unde un episcop folosea mirul, acest undelemn parfumat si sfintit (The Thorn Birds - actor: Richard Chamberlain)pentru crestinii care veneau la spovedanie sau si mai ales pentru ca realizatorul emisiunii are un comportament moderat, o atitudine respectuoasa, plina de bunavointa. Si de fapt invitatii vun cu placere la “spovedanie”. Ce-i sfatuieste D-l Ciutacu?! Aici nu ne mai bagam nasul.
De I.I. pe 12 November 2009 la 5:20 pm (#)Nu stiu daca e de bine sau de rau,dar emisiunea’vorbe.grele’ e considerata,de catre invitati,mai serioasa decat altele;probabil de aceea multi se abtin;dar,sa fim seriosi,cum cineva devine violent(verbal)toti moderatorii ii taie macaroana,aducand in discutie normele cna.iar pe basescu il poti ataca doar cu flota,pt. ca in celelalte cazuri,justitia(vechea placa)nu si-a spus cuvantul.Bine,asta e valabil pt. toti.
De cenobit pe 12 November 2009 la 5:23 pm (#)Domnule Ciutacu, va rog sa-mi raspundeti sincer la urmatoare intrebare: Aveti ceva de impartit cu Domnul Presedinte Traian Basescu? Sau va este doar antipatic? Va multumesc pt raspuns.
De Respect pe 12 November 2009 la 5:38 pm (#)@Respect: mi se pare daunator si nociv politic. n-avem nimic de impartit, n-am furat impreuna, i-am lasat doar lui placerea. nu mi-e antipatic, mi-e sila de el. sper sa raspunsul meu a fost suficient de cuprinzator.
De Victor Ciutacu pe 12 November 2009 la 5:42 pm (#)@Costin Tănăsescu: caracterul machedonilor? La asta vă referiţi? Ca apoi să se pupe pe gură ca fraţii pe la televizoare.
De Tiberiu Ivanoschi pe 12 November 2009 la 5:50 pm (#)@tiberiu ivanoschi: Vadim nu e machedon, iar Becali isi tine cuvantul dat! N-are rost sa ne contram la infinit. O sa vezi ce va urma! Nea Gigi e la inceputul dezvaluirilor.
De Costin Tanasescu pe 12 November 2009 la 6:06 pm (#)Il va face “muci” pe Tiran , cu vaporul lui portocaliu cu tot!
EU CRED IN CEA CE SPUNE DOMNUL BECALI SI RESPECT PENTRU EL.CRED CA BASESCU ASTA NU ARE DELOC FRICA DE DUMNEZEU.BV DOMNULE CIUTACU SI RESPECT PENTRU MUNCA DUMNEAVOASTRA
De Flavius pe 12 November 2009 la 6:11 pm (#)Victore, tu vorbesti cu fiecare “pa limba lui”. Asta iti aduce respectul lor!De la vladica la opinca!
De Mihaela Petrescu pe 12 November 2009 la 6:14 pm (#)Nu tamiie, nu rudotel, nu xanax…
Te salut din nou, prietene, profit de ocazie ca nu-s in timpul programului si te intreb care zici ca e treaba cu partea economica dintre tine si Jiji.
Nu e o intrebare naiva, intr-o doara, ca a lui sloan de mai sus, ci ma refer la tine, la baiatul tau, la Steaua, la meciuri vizionate la fotolii pe Ghencea, la vizite in loja patronului si replici de genul “uite, tati, cum se vede stadionul de la nea Gigi”. Stii tu.
Deci? Cum e cu mangleala asta?
De Florin pe 12 November 2009 la 6:26 pm (#)@Florin: fix aceeasi cu aia facuta cu Borcea, Badea, Turcu & co. alaturi de care, de asemenea, vizionam meciuri in loja. niente, baieti, mai cautati. de aia mi se rupe de voi, imi permit sa ma afisez cu oricine, oriunde, oricand.
De Victor Ciutacu pe 12 November 2009 la 6:34 pm (#)@ Florin : chiar nu ti se apleaca de cit ingurgitezi?
De Mihaela Petrescu pe 12 November 2009 la 6:36 pm (#)Sper ca se poate posta linkul …senationala interpretarea:)…
De andreiU pe 12 November 2009 la 6:44 pm (#)Victore,Gigi si-a luat cumva om de campanie smecher ? ca am vazut de ex.,aseara cat a tinut sa reproduca dintr-un film care l-a vazut el.parca e mai ´´profi´´
De luca pe 12 November 2009 la 6:45 pm (#)om de campanie ma refer la omu´ cu sfaturile … stii tu.
De luca pe 12 November 2009 la 6:46 pm (#)@luca: era cu varu-sau Virgil si cu un var de pe la Constanta
De Victor Ciutacu pe 12 November 2009 la 6:48 pm (#)Ei, are dreptate Florin, intrebarea mea fusese naiva si se referea la relatia pe partea economica dintre Gigi Becali si muncitorul de la Antene Ciutacu - genul de relatie pe care invitatul de aseara voia sa o initieze (si cred ca si s-o finalizeze) in urma cu vreo 4 ani. Aia sper eu sa fi mers bine, nu insinuam altceva.
De Sloan pe 12 November 2009 la 6:49 pm (#)@Sloan: acum 4 ani nici nu ne cunosteam. incearca la Turcescu. azi sunt un monument de toleranta, da’ tot la o singura tragere mitocaneasca mai ai dreptul. dupa aia, conform traditiei impamantenite, tu vei zbura, iar eu voi deveni un cenzor nemilos.
De Victor Ciutacu pe 12 November 2009 la 6:51 pm (#)Buna seara d-le Ciutacu,
Le e teama de inteligenta Dvs.Pai de ce credeti ca nu vine Basescu?Pai tocmai de asta!
Va doresc cu tot respectul,o seara buna,
De IoanaP pe 12 November 2009 la 6:55 pm (#)IoanaP
Nu am inteles niciodata de ce consumatorul de media se gandeste la bani imediat ce aude de o emosiune. Gata domle, ai primit bani de la invitat sau ai dat bani sa vina cineva… NU e peste tot asa. Si daca e, atunci prefer sa ma mint.
E campanie. Iar Becali e candidat. Probabil a invatat ca nu e bine sa se mai dea mare, sa arunce cu noiroi in stanga si in dreapta dupa ce face dus…
De andrei_viitor_jurnalist pe 12 November 2009 la 6:59 pm (#)Off topic Gata!!!! AJUNGE !!!!!
De icsulescu pe 12 November 2009 la 7:00 pm (#)Ma uit la stiri si tocmai aflu ca:
Toate oficiile postale sunt tapetate cu posterele “candidatului independent la prezidentiale Traian Basescu” si ca printre carti postale ,timbre si alte cele,e plin de pliante cu zeus.Motivatia cum ca, Posta Romana si-a anuntat disponibilitatea pentru afisaj dar singurii care au reactionat sunt pedelicii e cel putin hilara si ne insulta inteligenta.Sper sa fie ultimele zvacniri ale acestor “Purtatori ilegali de cap”
O seara buna!
@andrei_viitor_jurnalist: asta-i hitul lor de campanie, nu mai pune la suflet. fiindca ei asa sunt obisnuiti sa intre. iar unora li s-au inchis inexplicabil usile.
De Victor Ciutacu pe 12 November 2009 la 7:03 pm (#)frumoasa emisiune cu Dl Becali dar nu iau de `sfant` tot ce spune un on care-l injura pe Basescu azi si maine-si da mana peste tara…sa faca propaganda ieftina cu ultrasii nu cu noi…la ora 21 pe Antena 2 am onoarea !!
De daniel pe 12 November 2009 la 7:03 pm (#)Victoreeeee,refuleaza rahatul portocaliu,da-le spam la Turcesti,Basesti si alte secretii:-))
De mery pe 12 November 2009 la 7:04 pm (#)Victore, stiu ca …, da’ cateodata chiar exagerezi in a face emisiuni misteaux, mogulu’ ar trebui sa sara la cap cu un bonus, acolo. curat catedrala de emisiune, nene Victore, fara caterinca.
De gigel pe 12 November 2009 la 7:10 pm (#)parca vine mai cu temele facute j.j..ma uimit cat a tras sa spuna aseara o amintire de i-a ramas lui din nu stiu ce film.oricum j.j. e haios
De luca pe 12 November 2009 la 7:58 pm (#)asta seara (ora 21 ) la Teatrul Bulandra , Basescu in direct la nasul .De urmarit !
De roger pe 12 November 2009 la 8:34 pm (#)S-o fi înţelepţit şi nea Jiji! Ştie cred şi D-lui că nu le poate face pe toate! Şi fotbal şi afaceri şi politică şi milostenii la popor şi familie. Poate că toate astea îi dau de gândit.
De C. Bojan pe 12 November 2009 la 8:35 pm (#)Cât despre Dvs., nu ştiu, nu mă bag. Poate aveţi energii nebănuite. Apropos, nu vă simţiţi niţel dezavantajat în raport cu Badea, Gâdea şi Dl. Stan, că Băsel nu a făcut clip şi cu Dvs.?
2 penibili, si el si Base. Mint de ingheaza apele! E atat de jenant si minte atat de prost incat nici nu pot sa-l urmaresc!
De Ovidiu pe 12 November 2009 la 8:38 pm (#)Draga domnule, serios ca nu pot pricepe cum de scrieti despre george Becali. Si cum pyteti sa mai ironizati ceea ce e deja derioriu, si sa ne amuzati cu ceea ce e de mult hilar, si sa puneti in discutie ceea ce toti stim cu varf si indesat. Eu cred ca atitudinea suporterilor care canta pe stadion e mai frusta si mai valoroasa. Pe cand un “embrago” in presa pentru domnul in cazua? Colegii dumneavoastra eu incercat. Eu am o campanie acum Scrie cu stiloul! pe http://www.razvanzlavog.wordpress.com. Aruncati un ochi cand e timp. Va salut.
De Razvan Zlavog pe 12 November 2009 la 8:42 pm (#)Daca ai face o emisiune cu Gadea Badea Stan si invitat Becali v-as urmari de dimineata pana seara.
De Adriana pe 12 November 2009 la 9:13 pm (#)PS Poate a fost si am pierdut-o eu. Si atunci scuzele de rigoare
Domnule Ciutacu,
Cu toate tarele lor, fiecare dintre invitatii dumneavoastra stiu ca sunteti un realizator care stie ce spune, deci are coloana vertebrala.
De un pamantean pe 12 November 2009 la 9:17 pm (#)Nu sunteti nici pe departe dresor de foci.
Sunteti doar un jurnalist caruia chiar ii pasa de validitatea si rationalitatea mesajului trimis catre ascultatori.
Daca va admir, este ca nici nu-i periati dar nici nu-i lasati sa se dea prea mult in spectacol. Fiecare dintre interliocutorii dumneavoastra au si latura comica , uneori grotesca in atitudine sau limbaj.
Constient sau nu , le impuneti prin atitudine si limbaj un oarecare autocontrol.
Nu uitati ca emisiunea dumneavoastra se numeste Vorbe grele, in care grele inseamna substanta nu mitocanie.
Este parerea mea si dupa cat cunosc eu la oameni NU ma insel.
Domnule Ciutacu,
De Theodora pe 12 November 2009 la 9:31 pm (#)Uite ca am ajuns sa spun ca sunt de acord cu Becali, nu as fi crezut ca o sa mi se intample vreodata asta :),….. “Romania acum este in intuneric, dupa 6 decembrie se va face lumina”. Asa sa ne ajute DUMNEZEU!
In ultimii cinci ani viata nostra politica a fost plina de diversiuni, provocari, manipulari, santaj, demagogie, dezinformari si discreditari. Basescu se dovedeste un mare maestru in arta diversiunii. Arunca sistematic spre dezbatere publica teme fara nici o legatura cu problemele reale ale tarii. Adevaratele probleme ale tarii nu mai sunt discutate, dl presedinte nu mai este nevoit sa dea explicatii cu privire la diverse chestiuni care il deranjeaza.
http://theodora0303.wordpress.com/2009/11/12/diversiuni-prezidentiale-sa-nu-ii-facem-jocul/
Cu deosebit respect
Bravo Victor pentru emisiune.
De emil dorea pe 12 November 2009 la 10:11 pm (#)Am luat in calcul presupusa “vocatie a Dvs. de Xanax”.Ca sa ma pot pronunta ar trebui sa cunosc cata ceva din regulile organizarii emisiunii. Presupun ca invitatul/invitatii nu intra direct in emisiune ci in prealabil are loc o conversatie pregatitoare si realizatorul in acest fel isi testeaza invitatii, ii consulta si diagnozeaza: au invitatii cumva stari de anxietate, de tensiune, agitatie, insomnie, iritabilitate, panica care sub stressul emisiunuii eventual pot evolua cu sau fara fobie? Si daca dumnealui ajunge la concluzia ca invitatii au nevoie de Xanax, dansul va prescrie si doza.Doza trebuie individualizata in functie de severitatea simptomelor si de raspunsul fiecarui pacient .
De I.I. pe 12 November 2009 la 10:37 pm (#)Pentru ca emisiunea sa fie una de succes, realizatorul administreaza Xanaxul oral; nivelul maxim de concentratie este atins la 1-2 ora dupa administrare si in felul acesta pana cand se intra in emisiunea propriu-zisa
dispar toate simptomele, si D-l Ciutacu scoate din ei, tot ce ar fi vrut sa ascunda acestia, impreuna cu ceea ce aveau de spus. In felul acesta dumnealui poate avea “vocatie de Xanax”.
[...] spuna ca nu il vrea pe Basescu presedinte. Cu toate acestea insa l-a iertat. Invitat la emisiunea Vorbe Grele moderata de Victor Ciutacu, presedintele PNG a afirmat inca o data ca nu vrea sa il mai vada pe [...]
De Basescu nu iarta. Becali da. | McGogoo’s Hell - Suburban philosophy pe 12 November 2009 la 10:50 pm (#)Am inteles. Dar totusi credeti ca ajungem undeva daca ne vom certa mereu? Credeti ca presedintele tarii este vinovat ca tara merge in ultimul hal? Credeti ca vorbele astea aruncate zi de zi prin presa despre “Base” sau y, vor aduce linistea in tara asta plina de zgomot politic?
De Respect pe 12 November 2009 la 10:54 pm (#)De la cârma navei în derivă, al cărei căpitan a devenit prin decembrie 2004, Popeye coboară pe punte pentru obişnuita discuţie cu marinarii (plebeii)… Nervii întinşi la maxim izbucnesc, fiindcă secunzii securiciului s-au dovedit a fi… secunde! Olive, oxigenata aculturată, cu tendinţe monarhisto-prezidenţiale (preşedintele Norvegiei spre exemplu) îl vede deja amiral pe Popeye, în timp ce dansatoarea-n poala şi la bara parlamentului navei, Berţica, îi ţine ascunsă sub fustă partea tăiata a pozelor de pe panourile din campanie (chelia).
De dan pe 12 November 2009 la 11:14 pm (#)Stupefacţia generală s-a lasat peste gloată când a venit numirea Ridzei drept comisar al flotei pe finanţe… absolut toţi marinarii s-au gândit automat la cât îi va costa următoarea telecabină (probabil spre lună) a primarului Petroşaniului!
Din sexechipa Popeye-ului nu putea lipsi Ţurcana… behăind dulce, a fost repartizată la agricultură şi creşterea animalelor…
Ultima, dar nu cea din urmă, Boureanca… deşi de sex masculin pe vremea lui Ştefan cel Mare, în timpurile moderne specia a suferit mutaţii… la New York, Paris şi pe unde mai deţine case!
Să nu mai vorbim de Leana, buzuca mică a tătânelui… pentru ea s-a ordonat o copaie-ntreagă de succesuri… la urma urmei, se poate inventa şi varza de Strasbourg…
Jenibil, Popeye ăsta!
Din primul unsprezece al domnului Popeye nu puteau lipsi şi titularii:
1) Bleaga – dobermanul de casă, de curte, de serviciu, de maşină, de de toate;
2) Teo Paleaşcă – specialist în cultura (cartofului), urmaşul (avortat) al împăraţilor bizantini, acest admirabil coleg de guvern cu Louis Vuitton (geanta lui Olive) la moţiune, cu Onţanu la incendiu, cu prinţesa Japoniei (pe care-o fixa pervers cu privirea drept în ochi, deşi protocolul…) la vizită, cu câinii vagabonzi pe stradă etc etc; imposibil de cooptat în masonerie (strică naibii reputaţia)…
3) Fluturistu’ – rezultantul transformării Mamei Omida, stropinologul contra gripei aviare;
4) Adriean, soţul Mioriţei – berbecul partidului, părintele spiritual al finanţistului în inginerii (Pogea), un adevărat Mărmureanu al geofizicii economice a patriei, ex-bordurist şi trotuarist de capitală;
5) Berceanu Mondialu’ – olteanul alunecos specialist strateg, cultivatorul de autostrăzi, semiticul distrugător de cfr-uri, un Terminator suprem al boierilor de pe la agenţiile guvernului (cică)… palavragiu murdar de boc pe la gură;
Ptiu d’acilea, hahalerelor!
De dan pe 12 November 2009 la 11:15 pm (#)Am o reală problemă… acum vreo 19-20 de ani, respectam sincer un mare om de cultură, Gabriel Liiceanu… mi-l închipuiam drept un Zeus al culturii, de o verticalitate de neclintit… sobru, corect, cinstit, educat… ce mai, toate calităţile!
De dan pe 12 November 2009 la 11:15 pm (#)Pâna anul trecut, când la televizor a apărut cu ochii bulbucaţi, în calitate de autoproclamat “reprezentant al intelectualilor”, împroşcând cu noroi în toată lumea care “îndrăznea” să “se ia” de marele cârmaci, Băsexu’…
Am simţit cum brusc lumea parcă s-a năruit… toate idealurile mele din tinereţe au pălit într-o clipită… nu numai că preciza cum TOŢI intelectualii sunt alături de marinel, dar se pretindea şi reprezentant al acestora pe pământ!
Cine nu-i cu noi, e împotriva noastră!
Ca să aflu deunăzi, întâmplător, cum Băselu’ îi susţine financiar (prin artificii)editura falimentară (mult îndrăgită mie), Humanitasul… am realizat că orice om poate fi “cointeresat” de oricine, prin orice mijloace… Băsexu’ chiar se dovedeşte a fi un adevărat om de afaceri: cumpără şi vinde, nu doar parlamentari sau voturi, mai nou şi suflete şi (chiar) intelecte!
Covârşitor de debusolant… S-a mai încheiat o eră, cea a idealurilor…
Oare ce-ar fi făcut Alexandru Paleologu dacă şi-ar fi văzut odrasla în postura de muppet pentru democrat-”liberalul” (fâs) Popeye? S-ar cam fi răsucit… Puţini cunosc istoria acestui nume, şi mai puţini realizează că întârziatul reprezentant al familiei este urmaş al împăraţilor bizantini!!! Cumplit! Este ca-n bancul acela (prost) cu alt retarder, Brătianu cu cartofu’… Demenţii ăştia întinează renumele şi faima înaintaşilor lor! Unii ar zice că marile familii cu sânge albastru, de la atâtea incesturi şi îmbârligături de-a lungul secolelor, au astăzi reale probleme de oligofrenitate (vezi prinţu’ Charles, Teo Paleo etc)… cine ştie? Aşa o fi… Dar ‘telectualu’ ăsta dâmb(oviţean), pre numele său cre(ş)tinesc Theodor, întrece orice limită acceptabilă a bunului simţ… biciclist la incendiu, cititor de romane la moţiune, interlocutor pro(c)tocolar al prinţesei japoneze, tipu’ dă semne de epuizare psihică damblagioasă. Mâine-poimâine îl vezi şi p’ăsta cu vreun cartof la televizor… Până la urmă există un cuvânt ce-l caracterizează perfect: avorton! Totuşi, păcat…
De dan pe 12 November 2009 la 11:16 pm (#)Agenda publică se piaptănă singură când e vorba de campania pentru prezidenţiale. E ocupată cu acei candidaţi eligibili care îşi trag săgeţi reciproce prin intermediul presei. Care presă e aservită adevărului, până la interesele patronatului. Între timp, la oficiul braţelor de muncă, se fac rezervări până după alegeri, pentru luarea în evidenţă…În rest, canci.
De Dispecer Blogosferă pe 12 November 2009 la 11:20 pm (#)pac, pac si uite cum cade marinelu pe plaiurile mioritice ale latifundiarului, numa depinde cum ii caderea, cu alunecare si julituri sau doar in popou fara vreo alta consecinta cu sapun…
cica vine marinelu la cluj, sambata… sa vedem cate slugi aduna boc&com ca sa il aduleze pe golan; ar fi ceva sa se trezeasca brusc fluierat, chiar de ai lui… dar las ca are grija arpi de gruia sa ii intoarca favorul scrisorii cu pricini voalate spre justitie… clujul nu este doar portocaliu ci si visiniu cu influiente verzi albe cu rosu…
ce, tarisoara, ce romanasi, ce, absurd
De Fanu pe 12 November 2009 la 11:23 pm (#)nu sunt de acord cu basescu,dar nu sunt de acord ca de ceilalti politicieni nu spuneti nimic rau,parca nu erati in politica nici unu.in noaptea cind a inceput geoana campania,de ce nu spune nimeni ca toata noaptea geoana le-a dat de baut la tineri,ca toata noaptea s-au distrat pe bani de campanie.Apropo,intrebarea “cit cistiga un profesor pe ora” este foarte bine pusa.se vede ca nu aveti copii in scoala.Profesorii dupa orele la care de obicei nu vor sa predea,fac meditatii cu copii si le platim 35 sau 40 lei pe ora,iar daca nu fac meditatii cu profesorii lor,atunci nu au “acces”la bacalaureat.Eu sunt o astfel de mama care nu am vrut sa-mi dau fata la meditatii si era sa nu intre in bac,dar cu 100 de eoro am reusit sa dea bacalaureatul.Poate socotiti 40 pe ora x20 de copii din 27 in clasa,sa calculculam mai departe.meditatiile se fac o data pe saptamina.deci,de la inceput pentru un copil arata asa
De maria popa pe 12 November 2009 la 11:40 pm (#)40×4=160 pe luna x20 copii intr-o clasa=3200,dar, norocul ii suride unui profesor ca mai are inca 4 clase,unde media este de 15 copii la meditatii,deci 4 clase x15=60 cu prima clasa fac exact60+20=80 copii
credeti-ma ca este un fapt real,si nu exagerez
80elevix160 lei/luna =12800 lei/luna
saracii profesori,cit sunt de obositi si ce putin cistiga,nu-i asa?de ce nu intreaba nimeni cit stau acesti oameni la scoala si cit de bine le preda copiilor?foarte putin,deoarece ei stiu sa-si faca banii.
Rusine sa le fie ca mai vor bani.
In ritmul asta o sa vina si Basescu si cu glas mieros o sa spuna ca mogulii is baieti misto, dar nu a stiut el sa-i inteleaga
De Dragos Bota pe 13 November 2009 la 12:01 am (#)Ba, sa mor io’ daca l-am vazut pe ciobanu’ mai miel ca acu’. Ce-ai facut Ciutacule, ti-ai dat cu parfum cu feromoni? Sau i-ai pus bromura-n ceai la machiaj?
De VASECTOMIE pe 13 November 2009 la 12:06 am (#)Da’ stii ce m-amuza la behehe? Ca dupa ce-l pupa-n cur de l-a epilat de tot, dupa ce se matoleau cot la cot, acuma a descoperit ca tovarasu’ de sprit e chiar “uciga-l toaca”.
Lu’ Becali nu stiu de unde i-au crescut coitele astea ca la mititica erau miiiici, mititele. Si tare mi-e ca vehementa asta il va costa scump. Si tare mai mi-e ca doar el, ciobanu’, si-o va fura raaaaau.
Cat despre baselu (cu b mic ca nu merita cu b mare), srer sa se-mplineasca toate urarile de bine pe care i le-am facut de cand era primar.
Si stii ce nu-nteleg? Cum dracu’, daca esti un om de rand si cineva te blesteama, iti rupi gatu’ instant, iar daca esti jmeker din “structuri” nu se lipeste neam? Nici lumanarile intoarse, nici “adevaratele” cu bobii lor, nici acatistele, nici vraji cu legaturi de mort, nimic nu s-a lipit pe astia. Nu ca as fi facut eu, dar sunt sigur ca de disperare multi au incercat! Eu m-am rezumat la blesteme si injuraturi… ca de stampila n-am cum sa ma folosesc… n-am unde s-o pun!
Traiasca. Ce obicei neaos ti se pare mai fain? Bautul din sticla la revelioane sau rindeluirea prin brisca a telemelei in loja stadionului?
De Zakuska pe 13 November 2009 la 12:13 am (#)Nu mai imi pun problema daca mai iese Base sau nu, din seara asta am inceput sa cred cu tarie ca nu va mai iesi.
De gicu pe 13 November 2009 la 12:16 am (#)Intrebarea e, ce ne facem la anu’?
Eu nici nu as mai face emisiuni despre Base si alegeri, ci despre ce putem face noi, poporul, la anul? Cum facem sa rezolvam treburile in tara?
——–
Si sper sa nu intoarca iar PSD-ul…
Eu zica Basescu asta acuma isi face un sprit si rade de lume,pentru ca familia lui e bine mersi si noi incercam sa suparvetuim.Dar Tovarase Basescu sa nu uitati un singur lucru in viata asta e un proverb care te va atinge in turul doi.”Cine rade la urma,rade mai bine”.Chiar daca vin vreumuri grele noi suntem cu constinta impacata.Nu mai gresim si a doua oara.Jos Comunismul,Jos Securitatea,Jos Dictatura.La revedere Tovarase Marinar.
Respect Domnule Ciutacu
De Flavius pe 13 November 2009 la 12:18 am (#)http://farm3.static.flickr.com/2704/4099318116_16f65ff13b_b.jpg
De CheGuevara pe 13 November 2009 la 12:32 am (#)Stimata doamna MARIA POPA ! NU CRED ca ati luat bacalaureatul, daca afirmati ca un profesor ar fi capabil sa faca meditatii cu 80 de copii pe saptamana !!! Ganditi-va ca vorbim despre un om, care are nevoi psihologice, fiziologice, materiale si sociale ! Cred ca sunteti foarte pornita pe tagma profesorilor, dar… cel mai mult cred ca ar trebui sa il condamnati pe profesorul dvs de matematica ! Cu cordialitate, un inginer : olimpic national 3 ani la chimie…
De DANUT MUNTEANU pe 13 November 2009 la 12:40 am (#)@maria popa ..doamna, chestiunea asta cu profesorii care dau meditatii e doar partial valabila, in cazul in care vorbim de profesori de matematica, de romana, fizica, etc…dar daca e un profesor de educatie fizica, de exemplu, sau de desen, sau muzica ?! Astia nu sint si ei tot cadre didactice ?! ..nu cred ca se mai face calculul dupa aceeasi formula ..e ca si la doctori, daca e chirurg sau stomatolog, da-l dracu’ ca ia spaga, se descurca, ii dam salariul cel mai mic, dar daca e psihiatru, sa zicem ?! ..ala nu e tot medic, n-a invatzat ca prostu’ un sfert din viatza ca sa poata purta un amarit de halat alb ?!
..In alta ordine de idei, foarte simpatic Becali, de bun simt, chiar
De maladiv pe 13 November 2009 la 12:41 am (#)@Maria Popa
De sierra pe 13 November 2009 la 1:46 am (#)Singurul fapt real este ura puternica pe care o resimtiti impotriva unei intregi bresle. Si asta din cauza propagandei presedintelui iubit, pentru ca argumentele dvs. sunt halucinante. Nu stiti nimic, absolut nimic despre viata unui profesor, dar v-au scos din intuneric intrebarile ajutatoare ale lui basescu. Mi-e mila de dvs., dar mai mila mi-e de mine ca trebuie sa traiesc in tara in care dvs. faceti parte din majoritate, iar eu, cum ar veni, sunt minoritara.
Eu cred ca le este vfrica de tine , de aia !
De romania inedit pe 13 November 2009 la 3:38 am (#)Daca nu ai avea reputatia de ziarist care e in stare sa-si faca praf invitatii , poate ca s-ar mai da oamenii in stamba .
L-ai invitat pe omul cu laptopul sa vezi ce iese , sau e arvunit la Gadea in emisiune ?
Practic, pana acum am citit cateva randuri strict despre titlul articolului, nu si continutul si limbajul folosit de D-l Ciutacu. Nu se dezminte nici de data aceasta;foloseste un limbaj golanesc, de cartier, care este presarat cu expresii care imprumuta articolului un farmec deosebit.Dumnealui “scoate din minti pe preopinenti”, “imprastie galeti cu mir din orasul Sfant peste capetele plecate ale credinciosilor”, “oamenii sunt loviti parca de smerenie”, expresii in care nu gasim economie in verbe de miscare care imprumuta textului un dinamism aparte. Parca si vizualizam cum “galeata cu mir” se goleste.Articolul abunda in epitete si metafore. Despre aceste figuri de stil vom mai vorbi.
De I.I. pe 13 November 2009 la 4:12 am (#)VICTOR, DE CE NU VINE DUMINICA LA SIBIU SI DINESCU??? ITI GARANTEZ EU, CA VA PUTEA VORBI DE PE SCENA CIT VREA SI CE VREA !!!!! PE NOI NE-A OBLIGAT SA MERGEM LA APLAUDAT CHIORU; POATE IESE CU HUIDUIELI,,
De maria pe 13 November 2009 la 7:47 am (#)DA, SA VINA DINESCU LA SIBIU SIMBATA !!!!!!!!!
De maria pe 13 November 2009 la 7:48 am (#)@Maria Popa
asa gindeste cineva cu mintea in traista.
De korbul pe 13 November 2009 la 8:17 am (#)Pai sa le luam pe rind.
La ce se face meditatii pe bani?
Cel mai mult la mate, apoi romana si pe ici pe colo la unele amarite de materii.
Citi profi sunt de mare si rom intr-o scoala la anul terminal? Eu stiam ca la un liceu care are 4 clase de liceu terminal aveam 4 buc de mate si 4 de romana. Ups! Uite cum nu ne iese calculele: 4 cls X 30 buc elevi X 40 lei ora totul impartit la 4 buc elevi = 1200 lei.
Aoleu ce de banet!
Cit dureaza aceasta faza? 5-6 luni? Hai zece si ajungem la astronomoca suma de 120 de milioane de LEI, pentru acesti spoliatori ai natiunii. Adica nici macar o poseta marca Udrea nu pot cumpara??????
Mare e gradina ta doamne, ca nu au profesorii
posibilitatea sa raporteze lu Zeus productii pe ora si la hectar.
de nervi, uite cite greseli am facut
De korbul pe 13 November 2009 la 8:21 am (#)se vede ca nu am luat meditatii, ca orice baiat de tara.
Scuze fata de cei care le vor vedea:
-mate si nu mare
-ies si nu iese
-astronomica si nu …
-madam Cocos si nu udrea
-Base si nu Zeus
Trogloditul nostru din capul tarii o gresit intrebarea catre profesori.
De korbul pe 13 November 2009 la 9:11 am (#)In marea lui gindire profunda, avind si antecedente cu trimiterea Laviniei pe centura, trebuia sa intrebe pe profa aia nedusa la biserica:
nu cit cistiga pe ora si gata
Zeus facea referire la cit se plateste pe ora, respectiv, ca orice marinar grabit prin porturile lumii, cit costa o MUIE?
Mare intelect, mester cirmaciul!
Din cate vad eu Tiranul si-a atins scopul;marea ivrajbire a populatiei si a categoriilor sociale.
De mery pe 13 November 2009 la 9:24 am (#)DE ASTA NU-L VOTEZ PE ACEST TIRAN NICI INTR-O MIE DE ANI,DUCA-SE PE PUSTII,EL,FAMILIA LUI SI TOT PARTIDUL LUI MAFIOT.
asa e. am vazut emisiunea cu becali si chiar mi-a placut omu’, ceea ce m-a facut sa ma intreb: “e adevarat ce mi se-ntampla sau m-a luat gripa porceasca?” m-am pomenit, chiar, punandu-mi problema ca, daca ajunge in turul 2 cu base, votul pentru becali nu va fi unul negativ la adresa traianului ci unul pozitiv pentru cavaleru’ asta al luminii. o fi normal?
De che pe 13 November 2009 la 9:42 am (#)@che
nu e normal, ca mare diferenta intre ei nu e, ca nu eu am stat la spritz cu ei.
De korbul pe 13 November 2009 la 10:15 am (#)Diferenta, minora de altfel, e ca base te salta cu acte “legale” iar berbecali te salta cu smardoii personali
@victor: ai dreptate, si eu am remarcat, mai ales emisiunea cu tariceanu a fost printre cele mai bune. una din explicatii e ca singur iti poti pune planurile mai bine in practica, a doua ar fi ca esti suficient de politicos ca sa nu pui invitatul intr-o pozitie beligeranta, preferand sa scoti informatii cu zaharelul. de aceea, parerea mea, blonda mai mult te incurca. dar daca esti domn…
De brazvan pe 13 November 2009 la 10:36 am (#)Nu stiu daca e voie sa se intample asa ceva din punct de vedere al reglementarilor calailor audio vizualului, dar ca idee cum ti se pare propunerea pe care o fac aici?
De Vlad Florea pe 13 November 2009 la 11:10 am (#)“Legenda urbana” cu “titlu de axioma” folosita de D-l Ciutacu, ma duce cu gandul la arhetipuri,ca fiind o parafrazare exlicativa a ideilor pure platoniene.Arhetipul, modelul initial, dupa care se calauzeste cineva poate,sa fie structura psihica nascuta preconstient si inconstient a individului.Legenda, arhetipul poate fi considerat un organizator inconstient al ideilor, care se repeta regulat, ca in cele din urma sa devina axiomatice.Conexiuna intre “legenda” si “axioma”, asa cum o vede D-l Ciutacu arata o inclinare a dumnealui spre filozofie. Mai stii?
De I.I. pe 13 November 2009 la 11:22 am (#)Frate tonomat, dar de ce nu zice nimeni nimic de faptul ca te-ai intalnit si cu Prigoana. Si asta-i de la PeDeLe. Ca ai fost la botez, chestii… Sau acolo de fapt erai un spion securist?
De Dragos Cuzuban pe 13 November 2009 la 11:51 am (#)Mai nene, in tara asta, daca n-ai acvariu acasa, esti homosexual, conform bancului…
Cand o sa vorbeasca si romanii in cunostinta de cauza?…
Intra pe http://www.TraimBine.ro
De Mihai pe 13 November 2009 la 11:52 am (#)@korbul: rezulta ca e efectul de xanax al lui ciutacu. (q.e.d.)
De che pe 13 November 2009 la 12:08 pm (#)Nu stiu de ce, dar metaforele “catedrala de show” si “vocatie de Xanax” chiar sunt neobisnuite.Cui i-ar fi trecut prin minte sa identifice “studioul Vorbelor Grele” cu “o catedrala”, sau si mai bizar sa transfere sensul “vocatiei” la un medicament”.Calificativul, epitetul “urban” dupa substantivul ‘legende’n-a fost folosit intamplator; D-l Ciutacu a dorit sa lamureasca o trasatura caracteristica a’legendei’ astfel dand mai multa expresivitate cuvantului.De fapt asistam la stabilirea unui adevar,ce-l caracterizeaza pe D-l Ciutacu, si anume ca “scoate tot ce-i mai rau din oameni”. Scopul insa este unul nobil; oamenii trebuie sa fie constientizati de greselile lor, daca ei insisi nu-si dau seama, ca ‘istoria sa nu se repete’.De ’scelerati’ vorbim in general cu parere de rau, cu un fel de mila dar daca ei mai primesc si calificativul ‘consacrati’ii privim diferit, cu severitate, cu atitudine ostila.Verbul “a lovi” se refera in general la o actiune rapida, si in combinatia cu “brusc” primeste conotatia de miscare ca fulgerul.Da, D-l Ciutacu stie cum sa ne faca sa citim articolele dumnealui cu placere si chiar sa meditam asupra lor.
De I.I. pe 13 November 2009 la 12:59 pm (#)Victor, ma uitam aseara sinteza, si vedeam ca erati critici pentru ca basescu nu vine la confruntari, pe buna dreptate. Mi se pare scandalos, nu exista in lume campanie electorala fara confruntare intre principalii candidati. Pana si la europarlamentare, cu niste candidati virtuali de prim ministru, care nici nu au ajuns pana la urma, tot au fost 2 confruntari (tvr si antena). Totusi, eu nu inteleg de ce doar va minunati de asta si nu faceti ceva. Saptamana viitoare ar putea organiza antena 1 o dezbatere cu toti candidatii invitati, in principal cei cu sanse, si daca nu apare basescu , sa se lase scaunul gol, sa i se puna si lui intrebari, care sa ramana fara raspuns.
De antol pe 13 November 2009 la 1:03 pm (#)Eu zic ca ,mai ales in ultima sapt, toata lumea o sa fie atenta ca se apropie alegerile, si daca se oraganizeaza confruntari la tvr, antena si pro fara ca el sa apara, nu ar mai prinde nici turul 2. El sta acum ascuns si zice ca il umileste pe geoana in turul 2.
erata parlamentare in loc de *europarlamentare
De antol pe 13 November 2009 la 1:06 pm (#)Domnule Ciutacu,desi va respect mult si va consider unul din cei mai dragi jurnalisti,trebuie sa va marturisesc ca am ramas cu o mahnire in urma emisiunii la care a fost invitat Dl Crin Antonescu si Dna Oana Dobre.Poate sunt eu subiectiva si de aceea mi s-a parut ca a fost “incoltit” Crin Antonescu.Am observat ca nici dvs nu v-ati simtit confortabil in urma atitudinii Dnei Oana Dobre pe care,dealtfel,o plac.Pe de alta parte “tirul” asupra respectivului invitat a scos in evidenta o usoara iritare a acestuia si cred ca n-a fost prea inspirat din acest motiv. Eu,pt ca il plac pe Crin Antonescu ma simt obligata sa arat ca faptul de a te pastra curat si neimplicat in marsavii mafiote este suficient de a te face un politician credibil si respectat,apoi mai cred ca are si viziune.Raman in continuare un telespectator fidel al Domniei voastre,dle Ciutacu si va respect la fel de mult.
De Asztalos Floare pe 13 November 2009 la 1:37 pm (#)@Asztalos Floare: aproape nu conteaza ca, doua zile mai tarziu, Oprescu a beneficiat de acelasi tratament de la aceeasi Dobre. da’ daca-i simpatizam trebuie sa ne comportam cu ei cu grija, sa nu cumva sa le frangem tulpinile?
De Victor Ciutacu pe 13 November 2009 la 1:42 pm (#)Mişto, înseamnă că n-aveţi nimic împotrivă dacă ne vom folosi şi noi de dv. ca să ne tămăduiţi…
De mosser pe 13 November 2009 la 3:07 pm (#)Desigur,conteaza ,numai ca eu,dle Ciutacu,am spus ca sunt subiectiva si numai putin mahnita,nu deranjata si ca pentru mine conteaza sa nu mai iasa “Tiranul”,caci in decembrie 1989 era cat pe ce sa-mi pierd fiul pe strazile Timisoarei si n-as mai vrea sa continuam drumul indicat de Basescu.Intre timp am aflat ca se dau mari batalii spre mobilizarea cetatenilor naivi si aici in Timis.PDL-ul nu doarme nici o clipa,iar cei “naivi” sunt multi si simt o mare neputinta ca nu pot sa actionez in ziua votarii,ca observator ,aici in comuna mea,al sectiei listelor suplimentare.
De Asztalos Floare pe 13 November 2009 la 3:42 pm (#)buna seara,
am si eu o nelamurire…oriunde am vazut un sondaj facut de oricine altcineva decat societatile specializate in asa ceva l-am vazut pe antonescu daca nu pe primu loc cu siguranta pe locul 2 sau oricum la o diferenta foarte mica fata de ceilalti (in marja).intrebarea e, cum mama naibii au aia 2, 30-31% si el doar 16%?! mai ales dupa faza cu palma peste bot data marinarului cu caderea guvernului, propunerea lui iohanis etc. din cate stiu eu pnl a fost initiatorul motiunii chiar si al comisiilor ritii, udrea…mi se pare cam ilogic…daca se poate o parere avand in vedere ca aveti o experienta in spate si stiti cum merg lucrurile mai bine decat mine cel putin…scuze daca e offtopic
multumesc!
ps nu e vorba doar de un institut care ar putea fi suspectat ca e portocaliu, rosu ci de toate. in fine,poate gresesc.
De crt pe 13 November 2009 la 5:48 pm (#)PAI SA SE SPANZURE! CE MAI ASTEAPTA ?! DAR APROPO .. CA OM RELIGIOS CUM SE AUTOPROCLAMA < NU STIE EL OARE CA SINUCIDEREA E UN PACAT? :))
De Miky pe 16 November 2009 la 3:34 am (#)MI-E SILA DE ACEST …CROCOBAUR! MAI BINE S-AR DUCE LA OILE LUI SI AR VORBI POLITICA SI CE II MAI DEBITEAZA LUI CREIERUL DE SUB 500 DE GRAME CU ELE …DESI …MI-E MILA SI DE OI , LA O ADICA :))
eu nu pot sa inteleg de ce este invitat acest personaj la tv, voi v-ati facut rating iar el a castigat post de europarlamentar cu ajutorul vostru, daca nu il invita nimeni pentru gura lui mare si idioteniile spuse nu reusea sa ajunga unde a ajuns.
De adrian pe 20 November 2009 la 8:04 pm (#)puteti sa va felicitati, caci cu voia sau fara voia voastra a-ti promovat nonvalorile
Hmm, sa nu uitam ca acum ceva timp d-ul Becali oferea alternative economice Antenei si in special domnului Voiculescu. Dar dupa cum se putea observa, discutia se petrecea la telefon. Din cate am observat, pe sticla, herr Becali se comporta mult mai bine. Pe de alta parte, la fel ca in toate afectiunile paranoide, e mai bine sa lasi preopinentul sa isi expuna parerea. Daca cineva doreste un “hot ride”, se introduce in discurs un termen contadictoriu si apoi se manageriaza efectele. Cel mai bine se poate observa acest fenomen la Corneliu Vadim Tudor. Totul e calm atat timp cat se discuta in termeni armonici. Daca se introduce o critica la adresa discursului sau (de exemplu), se declansaza logosul diareic specific. Concluzia ar fi, ca pentru a obtine balci intr-o emisiune, trebuie sa doresti asta.
De micutu chromosome pe 23 November 2009 la 10:16 am (#)Ce ziceti de asta? Si nu suntem psdisti, pnlisti etc. - ci doar niste simpli cetateni care, din 5 in 5 ani, ne mai spunem si parerea …
De Carmen pe 1 December 2009 la 12:23 pm (#)Bravo Victor!
Adaugă Comentariu!