Catalizatorul revoltei populare. Se poate
De: Victor Ciutacu - Categoria: Antena 3,Polemici PoliticeAseară am moderat, împreună cu Răzvan Dumitrescu, o lungă ediţie specială a emisiunilor reunite Vorbe grele şi Subiectiv, dedicată protestelor declanşate de scandalul generic numit cazul Arafat. Îmi pare rău să tai elanul idealiştilor de paradă, dar lumea a ieşit în stradă împotriva lui Băsescu, nu a legii. Protestul a fost eminamente politic (dar fără implicarea la vedere a liderilor politici) şi e bine că oamenii s-au mişcat, ieşind din stadiul de euglene verzi. E prima oară când Băsescu (politician versat, care are în mână alternativa asumării răspunderii în Parlament pe proiectul de lege) a cedat la presiunea străzii. Se generează un precedent.
Românii nu citesc, de regulă, legile care-i privesc. N-au făcut-o nici acum. Scânteia a fost, de data asta, modul în care preşedintele a sărit, în direct, la televizor, cu picioarele pe Arafat, personaj public cu o popularitate infinit mai mare decât a lui. Şi asta mă miră, pentru că-l ştiu pe Băsescu. Lucrează pe bază de studii, sondaje şi timing. Aici nu se leagă ceva. Nu ştia, pe bază de cifre şi percepţii sociale, cum stă, la capitolul încredere, medicul care a construit SMURD în raport cu el? Am serioase îndoieli. Cred că miza financiară şi senzaţia de infailibilitate l-au orbit. Pentru că, dincolo de orgoliile nemăsurate, e o luptă pe bani, foarte mulţi bani. Eu nu-s nici pe departe vreun fan necondiţionat şi isteric al lui Raed, dar nici nu pot să mă fac că nu văd că, în timp ce ţara a fost distrusă şi împărţită pe bucăţi, este unul dintre oamenii care au construit ceva în România după 89. Da, de la un punct încolo, şi cu bani de la stat, pe lângă donaţii. Nimic n-a ţinut în loc pe nimeni altcineva, român sau togolez, să ridice, prin muncă şi dedicare, de la zero, o construcţie similară. Iar omul ăsta palestinian (ce repede şi-au amintit propagandiştii care odinioară-l ridicau în slăvi că-i cam arab!), un tip fanatic al muncii şi pasionat dincolo de limite, îşi apără construcţia şi monopolul finanţării. Scandalul adevărat din subsidiar e că nişte băieţi stau cu salvările pregătite şi motoarele ambalate ca să intre-n piaţa bănoasă a urgenţei.
Ediţia promisă de bază care trebuia să aibă loc aseară, cu Iuliana Tudor invitată, se amână pentru vinerea viitoare. Cifrele o arată că decizia de ultima oră de schimbare a formatului şi desfăşurătorului a fost inspirată, raţională şi eicientă. Cu un vârf de aproape un milion de telespectatori (8,4 rating), la ani lumină de celelalte posturi de ştiri, Antena 3 a fost lider de piaţă, peste Pro TV, Antena 1 şi TVR. Mă înclin în faţa echipei care a realizat aseară transmisia. Nominalizez (atât cât ştiu) componenţa: Magda Bucur, Florentina Ilie, Simona Boţog, Jenica Stănciulescu, Dida Constantin, Dan Barbu, plus toţi cameramanii, oamenii de la tehnic şi din regia de emisie.

115 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!ce zici, victor, azi mai iese lumea la fel ca ieri? exista sansa si la noi sa fie o perioada mai lunga cu astfel de manifestari? sau a fost doar un foc de paie?
De ionut pe 14 January 2012 la 10:48 (#)BAI FRATILOR LASATI DRACULUI RESEMNAREA LA O PARTE SI VENITI AZI LA 14 SA NE AJUTATI IN PIATA UNIVERSITATII
http://www.youtube.com/watch?v=RyHgvc0M5fw&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=eMe27GCkgbc&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=Nlhb9-xnRrE&feature=player_embedded
sintem deja ragusiti ca la balamuc VENITI SA NE AJUTATI
De Dan pe 14 January 2012 la 10:57 (#)de acord cu tot ce spui, numai ca mi se pare ca cei 1 milion de oameni care s-au uitat din sufragerie la voi ar fi trebuit sa fie pe strada, ca toate aceste lucruri sa insemne intr-adevar ceva. Ceea ce ma face sa imi pun doua intrebari. 1 – oare voi ati fi in stare sa renuntati la milionul de telespectatori, ca sa ii vedeti in strada? Si 2 – oare daca ar fi existat televiziuni de stiri care sa transmita evenimente in direct in 22 decembrie 1989, ar mai fi avut loc o revolutie? Sau ar fi stat toti in case sa se uite la televizor 24 din 24 sa vada ce se mai intampla?
De Gabi pe 14 January 2012 la 11:00 (#)Sper sa nu fi fost doar un foc de paie…Aseara s-a strigat si impotriva alegerilor comasate…Sa mai zici ca poporul asta nu stie pe ce lume e….Iar voi…ati fost extraordinari! Felicitari!
De ana pe 14 January 2012 la 11:02 (#)Mda, Zăusul o fi cedat la presiunea lu’ popr, da’ mi-e că de atotștiutorism nu va scăpa niciodată, fiindcă se vor găsi mereu lingăi de moment și nostalgici după mandatul ce se va termina.
Mă întreb însă, activiștii ăștia, au pregătite fiecare vreo două- trei cartele pentru cazuri de-astea?
De C Bojan pe 14 January 2012 la 11:03 (#)P.S. Sondajul de opinie realizat de Antena3 relevă în opinia mea un fapt fabulos. Cred că o mare parte a SMS-urilor cu ”DA”, pe tema Proiectului de Lege au fost date greșit, crezând că îi întreabă ceva bun în legătură cu Arafat, adică dacă îl susțin pe acesta; pe locu’ doi or fi fost activiștii portocalii care au băgat bani serioși în cartele și nu știu dacă sistemul permite votul repetitiv de la același număr, iat pe ultimu’ loc (cam 4-5%) or fi fost cei convinși că orice zice tata Zăus e sfânt. Și dacă nu-i așa cum zic, sunt de acord să mi se taie… coada dă la sapa de lemn…
TREBUIE CONTINUAT CE S-A INCEPUT ASEARA !!!
De eugen pe 14 January 2012 la 11:07 (#)HAIDETI SA SCAPAM DE BASESCU !!!
Chiar daca emisiunea cu Iuliana Tudor a fost amanata, realizatoarea a fost totusi prezenta pe TVR1 – o emisiune (cred) in reluare. Coincidenta?
De Nina Balan pe 14 January 2012 la 11:24 (#)1. Aplauze pentru manevra de ieri,
meritau vizibilitate si dezbatere oamenii aia
care si-au gasit niste ore sa-si scoata aerul din plamani.
2. Da, despre banii multi din sanatate e vorba,
De Anca pe 14 January 2012 la 11:48 (#)nu despre vreo decizie de imagine, de tura asta n-a avut de ales,
e clar ca lui Basescu-i suflau in ceafa niste baieti
care vor decide daca mai baga banu-n campanie sau nu,
asa ca a mizat pe acceptarea de catre public,
de altfel conform traditiei, a indesatului legii pe gat.
Iaca, necastigator. (Sigur, necastigator nu din cauza legii,
ci din cauza lui Arafat, dar esential e ca s-a-mburdat caruta.)
Si vor fi urmari, grele. Baietii vor banii aia, sa fie clar!
Interesant e ca cetatanul Arafat (ca si cetatanul de Hohenzollern) nu e roman la origine. Totusi, ambii sunt cei mai respectati dintre romani: ambii denota onestitate; unul e un tehnician; altul, e un patriarh care “s-a batut” cu Hitler si Stalin.
Daca sunt 2 asemenea oameni, de ce trebuie sa mai alegem din cloaca existenta ?! Pentru ce? Ma apuca greatza ..
De Palpatine II pe 14 January 2012 la 11:51 (#)ROMANIA-BASE 1-0 !!!
De neamtu pe 14 January 2012 la 11:59 (#)aseara la cumpana dintre ani pe stil vechi, un grup 1500 de colindatori l-au colindat pe presedintele basescu. au fost cantate colinde din repertoriul politiei, iesi afara … si s-a lansat inndemnul ca presedintele pe stil nou sa-l intalneasca pe cel pe stil vechi (nu am prea inteles spilul). se pare ca grupul de colindatori va continua sa-l colinde pe presedinte…si in zilele urmatoare…
De cetateanul gogu pe 14 January 2012 la 12:05 (#)Cred ca revolta ce a generat manifestatiile
din cele doua resedinte de judet + capitala
a avut la baza enormitatile legate de legea
sanatatii servite de la inaltimea pupitrului
unicului fiu si tata al tarii sale (cu drept
de a gindi global vis-a-vis de orice domeniu),
la care se adauga si nedreptatea facuta cuiva
ce si-a dedicat 20 de ani din viata unui crez;
ce s-a scandat ieri la mitingurile de protest
si cum au evoluat lucrurile e un lucru absolut
normal in conditiile in care oamenii nu mai suporta
bataia de joc la care sint supusi sistematic.
La Tg. Mures si Brasov, cei prezenti acolo erau
persoane de virsta a doua si a treia, n-am prea
vazut tineri, deci a fost vorba de solidaritatea
cu Arafat si impotriva legii.
La Bucuresti, lucrurile au stat altfel, una
e sa scandezi in diverse resedinte de judet
in fata cladirilor prefecturilor, ori a sediilor
celor trei partide din arcul guvernamental
impotriva lui ha-ha si alta e s-o faci din
toti rarunchii, descarcindu-te si spunindu-i-o
apasat, “in fata”, acestuia, “la el acasa”.
“Ha-ha” a dat inapoi, dar nu-l subestimati,
mai e timp de scos din joben si alte lucruri;
omul nu iarta si nu uita.
Zic ca e un bun moment de a nu renunta si
de a reinvata sa ne cerem drepturile in mod
pasnic, civilizat, democratic.
Oamenii sint mai mult decit cifre(chifle).
Nu-s convins ca aseara, printre cei ce venisera
in Piata, ori in fata la Cotroceni nu erau si
spargatori de mitinguri ori provocatori.
Ori chiar si tineri ofiteri (infatisarea nu
conteaza, nu cadeti in capcana cliseului cu
baietii bine claditi, tunsi si frezati).
Oricum toate astea nu vor conta prea mult,
atita timp cit e vorba de numarul de oameni
si de constanta in exercitatea democratica
a nemultumirilor.
Mai e un pic de un an de zile pina la alegeri.
Se poate.
Atita timp cit exista o masiva opozitie populara
si lumea nu mai suporta perpetua minciuna, ei nu
pot trimite acasa atitea amenzi, intercepta atitea
convorbiri, si nici lua la sectie atitia oameni.
Presiunea, frica de toate cele de mai sus e doar in
mintea oamenilor, viata adevarata dintr-o tara civilizata
inseamna infinit mai mult decit aceasta “chircire”.
Daca-s fi un “cetatean X” din statul european si miine
as fi transplantat aici, mi-as pune urmatoarele intrebari:
“Cum adica ba, sa-mi fie mie frica de un baiat si de
restul clonelor sale ?! Sa-i accept fara cricnire
toate mofturile si pretentiile de ‘unic ginditor’
cu drept de a decide cine e eligibil sa vietuiasca
in aceasta tara sarmana ?! Sa accept salarii taiate,
legi aberante, ifose de starleta pe banii
contribuabilului, aceiasi bani care se scurg catre
o sumedenie de ‘investitii’ paguboase ?!
Sa accept cum tara mi-e vinduta la bucata si cum
asta ii externalizeaza toate functiunile statului
pe care el cica il conduce ?!
Sa stau cu capul in pamint in timp ce asta-mi tine
lectii de morala, dojenindu-ma ca el e patriot, iar
eu nu-mi iubesc tara si-s comunist/’stingist’ ?!”
Am sa va arat un filmulet ce este actual si astazi
si care se aplica tuturor domeniilor (1m38s).
http://www.youtube.com/watch?v=UzB7u42JiYs
Si astazi este o zi !
PS: Victor, nu te supara, dar calitatea video
a anumitor transmisii tv din Bucuresti
(transmisie via internet cu bandwidth variabil,
rezultind gituiri ?!) a fost execrabila.
PS2: @Palpatine II: chit ca prezinti in mod voit sau nu
distorsionat/alterat lucrurile, istoria zice altceva.
Majestatea Sa, Regele Mihai este roman si s-a nascut, ca si
De ソリン pe 14 January 2012 la 12:20 (#)cetateanul Victor Ciutacu, la Sinaia, dar pe 25 octombrie 1921.
Foarte, foarte bine! Atât.
De violet pe 14 January 2012 la 12:25 (#)@ソリン: nu ma supar, dar stiu cum s-a realizat transmisia si ce s-a intamplat. DSNG-ul nu putea intra alaturi de coloana de manifestanti pe contrasens (in plus, circulatia pe bulevard era blocata) si s-a folosit un rucsac special pentru emisie. ale carui baterii s-au terminat si, pana sa ajunga cel de rezerva, s-a vazut ca la desene animate. sa nu-ti inchipui ca lumea a fost extrem de incantata in redactie pe tema asta
De Victor Ciutacu pe 14 January 2012 la 12:31 (#)@palpatine s-a “batut” cu stalin si a reusit sa fie decorat. de stalin. altfel, manifestatia din bucuresti a fost de toata jena,1000 de oameni de paie mare parte adusi(de la pnl tineret,psd ilfov, dide, galerie steaua). 1000 de manifestanti?! cei din tg mures au fost multi,logici si articulati
De damian pe 14 January 2012 la 12:33 (#)@Victor: ce e important e ca ati fost acolo.
De ソリン pe 14 January 2012 la 12:35 (#)Buna ziua Dle. Ciutacu ,
De Catalin pe 14 January 2012 la 12:39 (#)Trebuie sa spun de la inceput ca nu sunt un adept al teoriilor conspiratiei dar cred ca si de data asta Carmaciu’ si-a atins scopul .
Sa fiu mai explicit – conform zicalei “ hotul striga – prindeti hotul “ cel care a manipulat si dezinformat a fost chiar ‘Mnealui in persoana .
Urmarind cronologia evenimentelor eu vad lucrurile in felul urmator : rasplata pentru primirea in Biroul Oval in septembrie 2011 pentru doua poze si “ luarea fetei “ lui Ponta &Antonescu , ar fi trebuit sa fie accesul asiguratorilor si prestatorilor privati la fondurile publice ale populatiei . La aceasta concluzie m-a dus intalnirea intempestiva dintre oficiali ai Ministerului Sanatatii si reprezentanti ai firmelor americane prin Camera de Comert Americana . Din diverse motive – ori nu s-au inteles la spaga ori ai lu’ Carmaciu’ nu erau inca pregatiti sau li sa alocat o cota de piata prea mica – Comandantul a mers pe variata – daca nu au loc si “ai mei“ nu intra nimeni .
Ori acest lucru nu putea sa-l faca pe fata ca ii batea “ Licuriciu’ “ obrazul ca nu livreaza ceea ce s-au inteles .
Si atunci cum rezisti presiunilor ?
Pai pui pe unul de la Realitatea sa-l invite pe Arafat la o ora cand stii sigur ca nu esti ocupat cu vreo treaba oficiala ( o primire de ambasador , o vizita straina ) si intri in direct marurand cu el pe jos ca e “ stangist “ bla,bla,bla.
Risc asumat sa-ti pui populatia in cap , dar… surpriza , si un bun motiv ca “ la presiunile poporului “ sa retragi legea . Punt ochit punct lovit . Stiti ca se pricepe la chestia aia cu “ eu am vrut … dar nu ma lasat “consililiul , guvernul , poporul , vremea rea “ .
Ei bine raspunsul pentru Licurici este acesta – eu am vrut si chiar am facut presiuni la televizor – da’ n-ati vazut ca erau sa intre peste mine in Palat . Urmarea ? Hai sa negociem din nou …..
Sunt eu nebun sau chiar e posibila o astfel de varianta ?
@damian: n-a adus nici dracu’ cu carti de la partid oameni cu japca, nu mai bate campii. intr-o mie, doua de oameni la o manifestatie publica, e democratic si firesc sa incerce sa se lipeasca si membri de partid. nici o lege democratica nu cenzureaza dreptul unei persoane (membra de partid au ba) sa participe la un protest
De Victor Ciutacu pe 14 January 2012 la 12:49 (#)De data asta sunt suta la sute de acord cu tine.
De andrei pe 14 January 2012 la 12:53 (#)bine punctat domnule ciutacu.
De marius pe 14 January 2012 la 13:08 (#)Este prima victorie impotriva lui Traian Basescu si a clici lui mafiote,deci se poate lupta impotriva imcompetentei,a hotiei si a marlaniei.Romanii au facut aseara un prim pas spre normalitate,spre modernizare,ei vad in sfarsit ca nu se mai poate si au actionat.Asteptam acest lucru de multa vreme si sper ca acest demers al romanilor sa nu se termine.
De ion pe 14 January 2012 la 13:16 (#)Ce aveti, fratilor,cu saracul Basescu, nu vedeti ca el este in opozitie? S-a vazut asta clar si in conferinta lui de presa:
De MIHAELA pe 14 January 2012 la 13:20 (#)- “sistemul este subfinantat” – nu mai spune?!, l-o fi finantat bunicu’?
- “in sanatate se fura” – si pe “baietii destepti” din sanatate tot bunicu’ i-o fi numit!
El, bietul neinteles, nici usturoi nu a mancat, nici gura nu-i miroase!!!
Victor,Base si-a facut prost calculele.S-a gandit ca ,daca pune sts-ul si sri-ul pe capul unor oameni,ceilalti nu reactioneaza.Eu sper sa fie doar coincidente.Mutrele pe care le cunosc de foarte mult timp din servicii sunt in preajma mea zilnic.Poate si altii patesc la fel.Nu stiu.Nu ma intereseaza o asemenea atitudine.Problema lor e alta .Oamenii simt,gandesc si reactioneaza,fara ca cineva sa ii desconsidere si sa ii trateze ca pe o turma buna de respectat doar la momentul votului.Ma bucur ca aseara s-a vazut din plin ca Romania exista.
De Irina pe 14 January 2012 la 13:21 (#)Legalitatea unui protest nedeclarat in prealabil!
In articolul 3 din legea adunarilor publice nr. 60/1991 republicata in 2004 http://www.jandarmeria-caras-severin.ro/documente/lg_60_1991.pdf scrie simplu si clar ca sa inteleaga toata lumea: Art.3: “Nu trebuie declarate in prealabil adunarile publice al caror scop il constituie manifestarile culturalartistice, sportive, religioase, comemorative, cele ocazionate de vizite oficiale, precum si cele care se desfasoara in exteriorul sau in incinta sediilor ori a imobilelor persoanelor juridice de interes public sau privat. [...]”
In Constitutia Romaniei se stipuleaza ca orice cetățean al României are drepturi fundamentale:
1. Dreptul la apărare (garantat prin Constituție – art. 24)
2. Dreptul la liberă circulație (garantat prin Constituție – art. 25)
3. Dreptul la liberă exprimare (garantat prin Constituție – art. 30)
4. Dreptul la informație (garantat prin Constituție – art. 31)
5. Dreptul la participarea la întruniri publice (garantat prin
constituție – art. 39)
In cazul in care veti primi amenzi, va puteti preleva de articolul nr. 3 din legea 60/1991 republicata in 2004 precum si de articolele nr. 24, 25, 30, 31, 39 din Constitutia Romaniei, in motivarea din contestatii, argumentand ca manifestatia din orasul dumneavoastra a fost: 1. Fie manifestare culturala – in desfasurarea careia bannerele / portavocile si alte instrumente constituiau decorul unui act cultural contemporan, fie 2. Se comemorau 3/4/5… zile de la demiterea domnului Raed Arafat sau de la anuntul public de distrugere a sistemului de urgenta in sanatate din Romania sau 3. Daca manifestarea are loc in fata Ministerului Sanatatii, atunci manifestarea se desfasoara in fata unei institutii publice, adica a unei persoane juridice de interes public. In acest fel manifestarea din orasul dumneavoastra poate fi considerata ca intrand sub incidenta art. 3 (Legea 60/1991), coroborat cu articolele mai sus mentionate din Constitutie, drept pentru care, aceasta manifestare nu trebuia declarata in prealabil la primaria orasului dumneavoastra. De asemenea, pentru cei care vor avea/au probleme cu amenzile din partea Jandarmeriei sau Politiei, ca urmare a participarii la acest eveniment minunat: Model de contestare a amenzii: http://www.infomg.ro/storage/Photos/contestatie_standard.doc. Contestatia standard trebuie modificata cu datele dumneavoastra si datele orasului dumneavoastra. Contestatiile trebuie depuse la Judecatoria orasului dumneavoastra. In cazul Bucurestiului trebuie depusa la Judecatoria din sectorul in care are loc manifestatia.
De asemenea, daca cunoasteti numele si functia organului de ordine care a redactat procesul verbal / amenda, este recomandat sa ii faceti o plangere penala pentru abuz in functie. Model Plangere Penala: http://www.infomg.ro/storage/Photos/plangere%20penala.pdf. Este mentionat in model unde se depune plangerea penala. Jandarmii sau politistii care va abordeaza trebuie legitimati (cere-i numele si prenumele, precum si functia). In acest fel, veti obliga organul sa mearga si sa dea cu subsemnatul la Procuratura, creand astfel precedente pozitive in respectarea drepturilor cetatenesti la exprimare libera.
Legitimarea! Daca un politist sau un Jandarm doreste sa va legitimeze, aratati actul de identitate, fara a-i urma la sectie sau fara a le inmana actul dumneavoastra de identitate. Fiti pregatiti cu actele de identitate la voi, si nu refuzati legitimarea dumneavoastra, pentru ca organele de ordine mentionate (doar acestea) au dreptul sa va legitimeze.
Pentru a va pregati cat mai bine, va rog sa consultati Kitt-ul de Nesupunere Civica redactat de activistii campaniei Salvati Rosia Montana, care au peste 11 ani de experienta in actiuni directe: http://www.infomg.ro/storage/Photos/kit%20de%20nesupunere%20civica.pdf
Pentru cei care se intreaba de ce nu e mai elegant sa se faca o cerere de autorizare a manifestarii publice: Manifestarile publice nu se autorizeaza, pentru ele nu se solicita cereri de autorizare. Legea adunarilor publice nr. 60/1991 nu prevede in textul sau asa ceva. Va rog sa cautati cu ‘search’ termenul ‘autoriza’ in textul legii si nu il veti gasi. Daca, in continuare, va intrebati totusi, de ce sa nu declaram in prealabil o manifestare publica, raspunsul este: In primul rand ca nu primesti niciodata locatia pe care o soliciti, pe varii motive de securitate, apoi ca vor fi schimbate toate conditiile in care va avea loc manifestarea, ti se solicita j-de mii de informatii inutile si se intarzie data evenimentului, sau mai rau, acesta nu se ‘autorizeaza’. Intrebati va rog pe oricine are experienta in solicitarea de autorizatii pentru manifestari publice, mai ales cand acestea se intampla de azi pe maine. Deci de aia nu are rost sa recurgi la solutii elegante.
Oamenii din Bucuresti au o responsabilitate cu mult mai mare, decat cei din orasele de ‘provincie’. In orasele de provincie (vezi Cluj – unde de ani de zile se organizeaza proteste ‘fara autorizatie’ si unde Jandarmeria / Politia nu indrazneste sa amendeze cetatenii liberi sau vezi Tg. Mures care in 12 ianuarie 2012 au organizat o manifestatie de 4500 de oameni – conform cifrelor Jandarmeriei Tg. Mures – fara ‘autorizatie’ si fara amenzi). Asta deoarece in Bucuresti sunt toate institutiile centrale si acolo trebuie sa existe cea mai spectaculoasa masa critica. Se pare ca doar in Bucuresti exista acest mit al ‘autorizarii’ si controlului cetatenilor. Acest mit trebuie demontat cat mai repede cu putinta, pentru ca la anul pe vremea asta sa nu ne mai confruntam cu aceleasi abuzuri. E o chestiune de principiu. Nu soliciti sa ti se autorizeze un drept, atunci cand acesta exista si ti-l poti exercita, obligand autoritatile sa ti-l respecte la randul lor. Cum vrem sa ne fie respectate drepturile? Credeti ca va veni la noi Jandarmeria sa ne intinda un covor rosu pentru a putea demonstra mai bine? Ce le veti spune copiilor vostri atunci cand va vor intreba: ‘Tu ce ai facut pentru a schimba sistemul in bine?’.
Mult curaj!
Constitutia Romaniei:
“Articolul 39 Libertatea intrunirilor
Mitingurile, demonstratiile, procesiunile sau orice alte intruniri sunt libere si se pot organiza si desfasura numai in mod pasnic, fara nici un fel de arme.”
Orice amenda sau represiune a unor proteste, inclusiv a grevelor, este NECONSTITUTIONALA! Pur si simplu, asa cum NECONSTITUTIONALA este si pretentia asa-ziselor “autoritati” basiste de a impune vreo autorizare a unui protest… Mai mult decit atit, Jandarmeria ar trebui sa se… autoamendeze, pentru ca “reprezentantii statului” erau inarmati pina-n dinti!
”Articolul 20 Tratatele internationale privind drepturile omului
(1) Dispozitiile constitutionale privind drepturile si libertatile cetatenilor vor fi interpretate si aplicate in concordanta cu Declaratia Universala a Drepturilor Omului, cu pactele si cu celelalte tratate la care Romania este parte.
(2) Daca exista neconcordante intre pactele si tratatele privitoare la drepturile fundamentale ale omului, la care Romania este parte, si legile interne, au prioritate reglementarile internationale, cu exceptia cazului in care Constitutia sau legile interne contin dispozitii mai favorabile.”
Desigur, “dispozitii mai favorabile” PENTRU CETATENI, nu pentru guvernanti…
jandarmeria şi cotroceniul – mâna pe carte, tovarăşi !
De Sibilla pe 14 January 2012 la 13:38 (#)@damian: sincer, nu ma intereseaza ca erau membri PNL sau PSD; acel meeting a fost la fel de spontan ca si cele de sustinere pro-Basescu cand l-au suspendat … si exact de asta mi-e greata. In Iasi, in fata la PNL in Podu-Ros, cand strigam din toate puterile “jos comunistii”, era unul langa mine care semana incredibil cu Petru Movila (deputat PDL) .. si acum imi aduc aminte cum zambea.
Cred ca ar trebui sa intre bine in capul tututor taberelor: NI S-A FACUT SILA DE POLITICIENI. Vrem repere, nu politicieni. Arafat e unul din ei (competenta tehnica); regele e altul (demnitate; neutralitate). Alte repere, nu stiu. Doar sobolani, de diverse culori (portocalii, rosii, galbene etc).
De Palpatine II pe 14 January 2012 la 13:39 (#)Aseara am simtit ca ceva se schimba,desi imi pierdusem orice speranta.N-as vrea sa pierdem ce am castigat aseara.Putina mandrie,putina speranta,ceva demnitate,o coloana vertebrala dreapta.Am vazut insa si fata urata a disperarii,cu totul intamplator:Sorina Matei la un post obscur.Cu mare inversunare spunea ca USL a organizat tot.Cat de departe poate merge slugarnicia,oameni buni?!
De ANDA pe 14 January 2012 la 13:57 (#)Da, romanii nu-si citesc legile (si chiar de le-ar citi, doar vreun sfert dintre ei le-ar si intelege), de-aia ar trebui ca presa sa le arate cat bine a vrut sa le faca Basescu cu forta. E-adevarat, a fost OK si accentul apasat pe opozitia Basescu-Arafat, speculata foarte corect de A3 (cu becuri stinse si lumanari aprinse pentru cel de-al doilea), dar acum ar trebui sa se continue cu explicarea reformei in sanatate ce s-ar fi aplicat de catre Basescu, cu mana parlamentarilor PDL-UDMR-UNPR. Altfel, pana la toamna, la alegeri, toti jegosii astia isi vor putea recupera votantii pierduti in zilele astea. Oamenii trebuie sa stie ca astia au incercat sa ne bage pe gat un sistem de sanatate de care Obama se chinuie sa scape acum, fara prea mare succes. Ar fi foarte utila si difuzarea, la ore de varf, a documentarului “Sicko”, realizat de Michael Moore, in care este comparat sistemul de sanatate din USA cu cele din Canada, UK, Franta si (chiar) Cuba. Dincolo de manipularile tipice lui Moore, oamenii vor putea sa se convinga ca interesul privat, PROFITUL, nu ar trebui sa aiba nici o legatura cu sistemul de asigurari de sanatate. In sistemul asta, un birocrat din compania de asigurari (medic de meserie, si el) va hotari, din biroul lui, ce investigatie medicala sau tratament medicamentos/chirurgical sa primeasca pacientul asigurat de ei (urmand ca el sa primeasca bonusuri din costurile refuzate la plata). Filmul lui Moore contine si depozitia Lindei Peeno (fosta angajata a unei astfel de companii), data in fata Congresului USA, prin care marturiseste ca i-a refuzat unui pacient o interventie chirurgicala care i-ar fi salvat viata, lasandu-l sa moara, pentru a obtine pentru firma o economie de jumatate de milion de dolari (si, pentru ea, o avansare rapida in ierarhia firmei). Oricum, le recomand filmul asta celor (putini, probabil) care nu l-au vazut pana acum si care se tem sa nu fie acuzati de stangism, daca nu-s de acord cu implicarea firmelor private de asigurari in finantarea sistemului de sanatate din Romania.
De Bubulea pe 14 January 2012 la 14:11 (#)Preiau ce am scris aseară la Radu Tudor:
“Acum vreo oră şi jumătate, am “trecut” pe la RTV. Surpriză: securista Sorina Matei nu mai e labeunu, ci la Ghiţă. Îl avea invitat pe Vadim. Am avut “norocul” să asist la următoarea diversiune: oamenii din Piaţa Universităţii începuseră să strige “Unde-i flota?”, iar sluga băsistă S-A PREFĂCUT CĂ AUDE “Unde-i Ponta?”. A repetat, ca după mulţime, mirată. Vadim a pus botul imediat şi s-a revoltat spunând că sunt oameni infiltraţi de-ai lui Băsescu de-au strigat aşa, că n-avea nicio treabă Ponta. Dar omul are 60 de ani, n-a auzit bine, dar securista putea să verifice şi în cască.
Repet, poate am auzit eu prost, dar eu am înţeles “flota”, şi nu “Ponta”, cum consider că a încercat să politizeze Sorina Matei. Apoi, m-am întors pe A3.”
Precizez că se întâmpla între 18-18:30.
De violet pe 14 January 2012 la 14:16 (#)Sunt absolut impresionata de calitatea limbajului si a discursului celor ce li se iau interviuri in Bucuresti,Constanta sau Cluj .Sunt oameni extrem de coerenti si informati ,nu sunt veniti asa,niste gura-casca ca nu aveau ce face pe acasa.
De ileana pe 14 January 2012 la 15:22 (#)Ileana
Damian taica, eu am fost aseara la Brasov, si nu am nici carnet de membru de partid si nici la peluza in Ghencea nu am fost vazut vreodata. Si ma indoiesc de faptul ca sunt un caz singular. Mai schimba si tu postul, ca B1 devine plictisitor. Victor, eu am o alta curiozitate. Jandarmii aia de aseara de la Brasov erau desfasurati in dispozitiv in fata sediului PDL de ziceai ca e acolo cine stie ce institutie structurala a statului. Parca asa i-am mai vazut in ’89 la sediul CC-ului, ca la mineriade nu prea s-au obosit sa intre in dispozitiv pe la partidele politice. Sau atunci mineriada era pe baza de autorizatie de la tatucii de atunci. Si de acum. Eu pun doar o intrebare: pe banii mei o structura a statului apara sediul unui partid politic? Pai parca era pe baza de privatizare, nu se putea si cu o firma de paza? Sau stiu, ala era sediul partidului – stat … In rest, astept identificarea si amenda, chiar imi doresc sa fiu abuzat de statul asta nenorocit.
De Catalin Ioan pe 14 January 2012 la 15:43 (#)HARTA SOLIDARITĂŢII ROMÂNILOR
De ION ROMÂNUL pe 14 January 2012 la 15:45 (#)E amuzant cum se chinuie multi sa minimalizeze ce se intampla acum.Asa-i ca doare cand si oamenii obisnuiti incep sa faca politica?Cam greu de manipulat acum oamenii.Cand li se explica ce se intampla,cand li se arata ce se poate face prin oamenii care sunt in randul lor,profesionisti,cam greu pentru un animal politic sa controleze ceva.Nu vreau ca politicieni din nicio tabara sa fructifice aceste revolte.E un exercitiu democratic care pregateste alegerile ,oricand vor fi ele.
De Irina pe 14 January 2012 la 15:53 (#)Don ciutacu, am trait o zi mare ieri! Marturisesc cinstit ca n-as fi crezut! Sa ne felicitam, se pare ca nu suntem chiar morti, mai miscam un deget, ceva!Pe la ora doua, am adormit zambind ca un copil iar dimineata, tot zambind m-am trezit! Deci se poate! Si uite, dom’le, continua! Io zic ca marinelu’ o sa incerce sa-l repuna le raed, in post. Raed n-o sa vrea, dar iuresul a pornit. Oare chiar sa nu se opreasca pana la victoria finala? Uneori, am impresia ca visez.
De alien pe 14 January 2012 la 16:43 (#)Calm,sa nu ne infierbintam ca-n ’89,ca nu e cazul!In primul rind,psd_istii sa nu care cumva sa creada ca manifestatiile sunt vreo dovada de dragoste a poporului pentru cei trei trandafiri!
De bond-escu pe 14 January 2012 la 18:04 (#)Pe Diaconescu am inteles ca l-au alungat aseara,sunt curios daca se alatura manifestantilor Oprisan(din Vrancea),Constantinescu si ceilalti social-democrati!Lili lozerita,ce draq face acum,trebuie sa se intoarca la USL!
In ultimele luni,la A3 in special,s-au perindat o armata de personalitati ale vietii publice,actori(Papaiani,Arsinel,etc),sindicalisti(cei ai celor din MAI),AGROSTAR,Tatoiu,etc un ghiveci.Unde erau aseara toate mazetele astea,unde era revolutionarul Arsinel,unde e marele actor,cu slujnica in casa,Vasile Calofir?De ce sindicalistul politist Vilnei nu roaga jandarmii,membri ai sindicatului sa nu puna amenzi pensionarilor?Toate loazele erau nemultumite ca populatia nu reactioneaza!Acum,nu am vazut sa iasa unul sa isi puna o ceva in piept,sa spuna ca e alaturi de manifestanti.Unde sunt marile personalitati ale vietii publice romanesti,academicieni,profesori,etc?Tot pe spatele prostimii,tot pe spatele prostimii cu 7 mil/luna,tot prostimea sa ia amenzi si bastoane pe cocoasa!
Emil Constantinescu,Coposu si altii nu au avut nici o retinere sa se duca in balcon,nu s-au temut ca se interpreteaza gestul politic!
Nu am vazut nici o mazeta aseara,sa spuna ca dupa ce pleaca din studio se duce alaturi de manifestanti.Niste exceptii-Nistor de la sindicatul profesorilor si cel de la partidul verde.
Restu,la ski ca asta e ultima fita!Dar,asta Calofir,ce dadea el lectii,acum e ocupat are emisiune,are roluri!Cazaturi!
@Catalin:
Tizule, jos palaria. Ma bucur sa constat ca mai e cineva macar la fel de paranoic si ros de conspiratii ca si mine. Sunt intru totul de acord cu ce ai spus, insa ar mai putea fi adaugat inca ceva. Fiind un an electoral, s-a gandit ca-i bine sa incerce acum la jumatatea lui Ianuarie sa vada ce fel de reactie are populatia, in cazul in care mai are, la eventuale nasoale pe care el poate sa le faca. S-a mulat perfect pe “raspunsul” dat licuriciului si i-au iesit doua dintr-o lovitura. Intr-un fel, a testat piata. Sau ca la pescuit cand nu stii cat de adanca-i apa si muti pluta din ce in ce mai sus pe fir, pana cand nu mai sta vertical in apa, ci la orizontala si-ti spui “gata, pana aici!”.
De Cãtãlin I. pe 14 January 2012 la 18:09 (#)Cred cu tarie ce ai spus tu, la care am adaugat si eu varianta mea, pentru ca tin cont de un singurl lucru, care poate parea pueril, dar care cred ca-i definitoriu in ce-l priveste pe Basescu. Mimica. M-am uitat in direct si la eventualele reluari si atunci cand a facut promo legii, explicand ca-i buna si trebuie votata, dar si atunci cand a retras-o. O fi el bun politician smenar, dar nu-i bun la Poker 100%. Il tradeaza fata. Nu-si mai poate controla rictusurile, grimasele, ranjetele interioare si juisarile mentionate atat de genial de dl. Popescu in “Marele Masturbator”. Nici o clipa n-a fost in defensiva. A stiut de la bun inceput totul, cu 2-3 mutari inainte, ca la Snooker. Regret enorm ca o sa-l pierdem in curand. O astfel de jivina politica ar fi fost comparabila cu generatia pasoptista, daca macar 10% din tot ce intreprinde, ar fi facut si pentru interesul national, mai ales pe plan extern. Pacat ca se iubeste pe sine atat de mult.
In tot sfarsitul e un inceput.Asa sa fie.
De Duda pe 14 January 2012 la 18:27 (#)victore.. da unde e opozitia? ar trebui sa fie in strada si ei sau nici aici nu is in stare sa iasa sa ia cuvantu daca in parlament se tot plang ca is minoritari?intreba-ti presedintii usl de ce nu participa?????????????
De romica pe 14 January 2012 la 18:28 (#)ar fi prea de tot de 2 ori la fel. oricum, ce nu a reusit opozitia a reusit Raed. Pana acum nu am vazut vreun miting spontan
De george pe 14 January 2012 la 18:36 (#)@romica:
Nu participa pentru ca daca ar face-o s-ar politiza mitingul si PDL-istii ar avea apa la moara sa turuie cum ca USL-ul a scos oameni in strada ca sa faca deranj. Lasand oamenii singuri reiese clar ca protestatarii sunt doar nemultumiti de actuala putere, nu teleghidati de opozitie.
@george:
N-a reusit Raed. Raed a adunat doar like-uri pe facebook si miting de sustinere ieri la Tg.Mures. Restul prin tara+Bucuresti sunt doar disperati si satui de Basescu+gasca.
De Cãtãlin I. pe 14 January 2012 la 19:59 (#)@ romica
De MIHAELA pe 14 January 2012 la 20:03 (#)Opozitia ar face cea mai mare greseala sa iasa acum in strada. Iti dai seama ce apa la moara le-ar da pedeleilor sa urle ca manifestatiile au fost organizate de opozitia care vrea sa dea o lovitura de stat!
Manifestatiile de acum sunt spontane, ale oamenilor obisnuiti, trebuie lasati sa actioneze cum cred ei de cuviinta.
Cat crezi ca va tine ?
De Mediatorul pe 14 January 2012 la 20:08 (#)Sincer,nu vi se pare ca multi dintre cei prezenți sunt aceia care l-au votat de doua ori? Eu personal consider ca își merita soarta, așa cum bine zice Mircea Badea, daca i-ar mai minti un pic, l-ar pune,eventual, pe Arafat ministru, si ar candida a treia oara(daca ar putea) mai mult ca sigur ca tot ei vor fi aia care il vor vota!!!
De Cristina pe 14 January 2012 la 20:16 (#)Cei de lA TVR su ajuns maximul de penibil ,la Jurnal o tot dadeau ca organizatorii sunt uni dintr-o galerie si PNL-ul si PSD-ul
De cristi pe 14 January 2012 la 20:17 (#)Felicitari reporteritei Simona Botog pentru corectitudine si lipsa de cenzura sau manipulare mascata in transmisiile facute de la mitingurile din capitala.
De Daria pe 14 January 2012 la 20:30 (#)@Victor Ciutacu:
Ma incearca un sentiment de mandrie, avand in vedere ca de cateva luni, in mai multe comentarii, am spus ca in Romania oamenii nu vor iesi niciodata in strada organizat de catre sindicate, opozitie sau de catre unul dintre ei, ci doar neorganizat, manati de foame si cand o vor face, va iesi scandal.
De Cãtãlin I. pe 14 January 2012 la 20:57 (#)Cateva lucruri de spus:
Mi-a displacut complet [pana la a-mi provoca o stare de greata] abordarea ulterioara a televiziunilor [A3 included] atat in ceea ce priveste relatarea numarului de protestatari [cifrele fiind mult mult umflate] cat si in ceea ce priveste motivele [celebrii manifestanti care au iesit "DE FOAME"]
Eu am fost la Cotroceni ieri – nu m-au animat motive precum lipsurile [de bani de ce vreti d-voastra] – m-am dus impreuna cu logodnica mea pentru ca era prima manifestare reala a faptului ca nu suntem numai oi in acest popor PUNCT
Printre protestatari puteam distinge cu usurinta lichelele de serviciu ale societatii [oameni veniti la protest sa cerseasca etc], multi multi pensionari [in fond pe ei i-a speriat foarte mult ideea "privatizarii" serviciilor de urgenta] si o mana de tineri si oameni maturi – deci haideti sa nu mai idilizam – iar daca protestatarii de ieri sunt oglinda societatii mie unuia mi-e sila.
Acum daca ne intrebam daca protestele sunt corecte raspunsul este DA
Sunt doar o mana de oameni care au CHEF [repet CHEF] sa iasa in strada – o DA – marea majoritate prefera sa soarba o cafeluta in fata televizorului si sa-si planga de mila.
Iar daca ma intrebati daca voi mai iesi in strada raspunsul meu este Da – voi mai iesi – sper ca si altii.
Insa nu imi fac iluzii asupra rezultatului – si daca suntem un milion in fata Cotroceniului un individ ca Basescu NU va pleca. Asta nu inseamna ca nu au sens protestele – au – cu cat lucrurile se inflameaza mai mult cu atat mai bine pentru ca si marja de manevra a puterii va fi mai mica [ma refer aici la alte abuzuri de genul imbecilitatii de lege a sanatatii facute pentru parandarat pentru alegeri]
Acum – fiindca au fost incidente astazi am sa comentez putin si pe marginea lor.
Nu vreau sa fim curve prefacute – cu cat mai multe incidente violente vor izbucnii si cu cat mai multe victime civile vor exista cu atat mai bine din punct de vedere al catalizarii “oilor”. N-are rost si n-am chef sa explic de ce – cine are cap intelege.
A si apropos asta nu inseamna ca sunt adeptul violentelor sau ca as provoca sau as vrea sa particip la proteste violente[motiv pt care spre ex nu am iesit astazi la universitate] – spun doar ca cinic gandind escaladarea este defavorabila unei singure parti – actualului regim.
Iar despre conspiratii samd – il suspectati de prea multa inteligenta pe Carmaci – omul actioneaza dupa instinct de cele mai multe ori.
De Radu Alexandru Vasilescu pe 14 January 2012 la 21:09 (#)Cetatenilor Bucurestiului din Piata Universitatii,tot respectul meu.Romania fierbe.Sa vezi acum solidaritate,basescule ti-ai pregatit elicopterul?!Suntem cetateni ai Romaniei,nu public,si ne-am saturat de mascarile tale hahaite.Alegerile anticipate sunt inevitabile,asa nu se mai poate.Asteptam sa joace cartea proasta,efectul dominoului.
De 14you pe 14 January 2012 la 21:28 (#)Ar fi interesant sa se faca o cercetare pe paginile de facebook pro basescu, sa vedeti ca sunt acaparate de protestatari. E veselie generala pe FB, cei care sunt contra i-au nimicit pe fanii betivului
De dexter pe 14 January 2012 la 22:08 (#)oprescu si uslul sunt mana in mana cu basescu altfel nu-mi explic!
De daniel pe 14 January 2012 la 22:27 (#)Pai credeam ca faci emisiunea cu Iuliana Tudor si m-am uitat la Tanase si Dinescu…Daca te intrebam inainte cu 3 zile de ce faci emisiune cu ea si nu cu un om politic mi-ai fi spus ca sunt dus cu pluta ca mai exista si altceva pe planeta decat politica…Vezi ?
De Branzaru pe 14 January 2012 la 22:35 (#)23:17 Sever Voinescu la b1 spune ca nu e la curent cu ceea ce se intampla in strada la bucuresti.
De Harciog pe 14 January 2012 la 23:22 (#)Oricum ne am vandut de nu mai stim de noi. Macar daca ne vindeam cu cap . Dar am si eu o nelamurire . Cu asasinii economici ai FMIului pe capul nostru, cu o tara care in afara de Bucuresti in provincie mai are putin si crapa pe cine punem in loc? Lovitura militara si consiliu martial pentru furaciosi? Pai va dati seama ce va fi pe Otopeni!!! Pai cine sa vina PSD-ul plus PNLul? Vedeti pe aia cu vreun lider adevarat? Partidul Poporului a lui Diaconescu? Ma indoiesc . Ala este prea mic si se vrea prea mare . Atunci pe cine doresc romanii sa aduca la putere? Sau credeti in vreun miracol dupa ce ne-am vandut pana si pe noi? Au avut vreodata romanii solidaritate, cinste fata de ei insisi? Au avut romanii mei valori imuabile vreodata? Nu sintem niste egoisti nenorociti pana la capat? Adica il ajutam pe unul care moare? Ati ajutat vreodata voi astia de pe blogul asta pe vreunul? Sintem un neam de plans si cica urmam sa devenim Gradina Maicii Domnului . Iar Dumnezeu ne-a ales pe noi ca neam Nou al Lui si nici nu suntem in stare sa ne ridicam la nivelul pe care El il doreste .
De fane pe 14 January 2012 la 23:31 (#)Culmea in tara asta mai exista generali patrioti,incoruptibili si care s-au inconjurat de oameni loiali . Nu trebuie decat o mica Curte martiala ca la chinezi pentru coruptie si furaciune pedeapsa cu moartea . Dupa vreo 10 executii sa vezi ce miei ai Domnului devin toti. Asta, fuga din tara sau judecata militara. Iar dupa aia judecata curtilor civile . Sa vedeti ce judecatori buni vor deveni magistratii . 2 luni solutionarea capetelor de acuzare . Daca exista si procurorii si-au facut treaba se vor construi cateva puscarii foarte mari . Este o solutie foarte buna . Deci ce doreste oare cetateanul roman? Eu cred ca astazi este necesara o stabilitate politica macar .
Ca nu exista locuri de munca, ca este criza economica , ca actualul presedinte nu poate convietui decat cu un yes man langa el , ca ne-am vandut si construim greu fiindca sunt altii care ne-o trag , ca acest popor este las, pervers, egoist , cinic, ingrat si ca ajunge sa isi omoare liderii fiindca asa a fost in toata istoria lui asta este dar acest popor si acest spatiu are oameni capabili, este creator, altruist, supravietuieste tuturor incercarilor istorice reinventandu-se permanent . Este un neam care a dovedit ca poate construi in 2 decenii o tara . Trebuie acum sa rezistam acestor ani prin putin curaj,responsabilitate , vointa, stabilitate , disciplina si rigurozitate . Acestea sunt efectele economice dupa timpuri bune vin si timpuri rele . Numai ca generatia mea si generatiile putin mai inaintate ca varsta nu au avut apanajul unei democratii continue . Aceasta a fost istoria . Dar ceea ce este scris de Dumnezeu pentru acest neam nici un om, nici un timp istoric si nici o forta umana nu pot demonta ceea ce Dumnezeu doreste . Trebuie doar sa ne uitam mai atent unii la ceilalti dincolo de toate sentimentele umane si greutatile zilnice . Sa ne uitam la noi, sa ne adunam, sa ne trezim si sa vedem ce lider ne trebuie cu adevarat dincolo de tot ceea ce ofera acesti politicieni si au oferit de 20 de ani. Poate exista printre noi un lider , un om provenit dintre oamenii obisnuiti care are capacitatile si competentele necesare . In definitiv Ceausescu a fost taran si cizmar pe deasupra. O meserie normala . Iliescu a fost inginer, Basescu a fost marinar, iar prim ministrii am avut ingineri, economisti si juristi.
GRIJANIA MAMII LOR DE CRIMINALI CA NE-AU RUPT CU GAZELE
AM OCHII INROSITI SI CAPUL PULBERE DE DURERE
JOS BASESCU
JOS MAFIA BASISTA
JOS CRIMINALUL SECURIST BASESCU
http://www.youtube.com/watch?v=EjtmR78l0XI&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=ejVRdV0HuZk&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=ypKgeRrw-Xo&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=2mYC40BrsHc&feature=youtu.be
De Dan pe 14 January 2012 la 23:40 (#)imi este rusine ca sunt roman. imi este rusine ca am fost ofiter superior in ministerul de interne. ce vad la tv ma infioara. retraiesc evenimente pe care preferam sa le uit….
De cetateanul gogu pe 15 January 2012 la 00:25 (#)Am ajuns sa ne intoarcem in timp, din pacate unul in care BASESCU SI JANDARMERIA trateaza populatia asemeni sclavilor sau chiar mai rau. Suntem jigniti si se incearca reducerea poporului acestuia la tacere, sa slujim acestui regim TIRANIC. Ne doare sufletul si dorim ca tot ce poarta si raspunde la culoarea portocalie sa dispara! Ne-am saturat !!!
De Romania Regionala pe 15 January 2012 la 00:49 (#)Stiu ca nu-i voie cu instigare, dar eu cred ca s-a intrat in linie dreapta. Ori noi, ori ei. Cazul O.J. Simpson e mic copil pe langa ce abuzuri fac fortele de opresiune ale lui Basescu. Inca vreo cateva zile daca mai tine, s-ar putea totusi ca jandarmii si politistii sa inteleaga ca locul lor este langa noi. Socant ce-am vazut pe A3 in ultima ora. Asta daca nu era destul de socant ce s-a intamplat de la ora 21 pana la 23:50…
De Cãtãlin I. pe 15 January 2012 la 00:59 (#)IMNUL ZILEI DE 14 IANUARIE 2012
De AntiKioru pe 15 January 2012 la 01:06 (#)Mesaj pentru “intelectualii” si “revolutionarii” -gunoaie,gen Iliesiu,Tismaneanu,Sever Voinescu ,Plesu:Ia nu mai incercati voi sa va cocotati pe spatele protestatarilor si sa sugerati ca toti oamenii politici sunt la fel si ca voi aveti nu stiu ce merite extraordinare!Nu oamenii care s-au infruptat din putere reprezinta protestatarii,nu va mai faceti iluzii ca aveti vreun cuvant de spus!Era vorba de intelectualii obisnuiti care lucreaza alaturi de oameni ,nu de putere.Manipulati pe altcineva!Ideea ca oamenii politici sunt toti la fel e doar ideea voastra.
De Irina pe 15 January 2012 la 01:06 (#)Domnu Victor Ciutacu, cum ati putut lasa sa creasca si sa se dezvolte in trustul Intact, un sarpe bas..st ca Sorina Matei!Si in seara asta v-a facut mincinosi.Unde e la aceasta doamna deontologia profesionala si respectul fata de niste fosti colegi?
De adrian pe 15 January 2012 la 01:07 (#)faceti fotografii cu jandarmii agresivi! vine timpul sa plateasca si cainii lui basescu…AVEM NEVOIE DE FOTOGRAFII!
De SimP pe 15 January 2012 la 01:25 (#)Putin mai detaliat in in legatura cu evenimentele de Sambata si poate o perspectiva diferita …
Stiu ca multi sunt tentati sa deplanga violentele atat din partea protestatarilor cat si a Jandarmeriei DAR daca judecam cinic ORICE escaladare a tipologiei manifestatiilor nu este decat defavorabila regimului.
Vorbind strict personal eu imi exprim regretul ca nu au existat victime serioase in randul manifestantilor – pentru ca orice victima orice caz special mediatizat reprezinta un catalizator pentru fotolierii comentatori de serviciu pentru a-si misca delicatul posterior in strada pentru una doua ore pe zi.
Cunoscand si studiind destul de atent procedurile si manevrele ce se petrec in spatele oricaror evenimente politice de strada [in Rom vb de piata Univ '90 etc] pot spune ca ce s-a a intamplat Sambata a fost o instigare profesionista facuta in DEFAVOAREA regimului de catre comandantii Jandarmeriei.
Repet si timpul o va confirma – escaladarea nu serveste regimului ci doar duce la inflamarea starii generale de revolta [unii ii spun mocnita eu ii spun canapiera sau fotolieristica].
Stiu ca adeptii teoriei ca Basescu controleaza tot or sa spuna ca a dat el ordin sa se deschida traficul etc si implicit sa se provoace multimea – nu avea motiv.
Un om ca el aflat la putere si in 89 si in 90 stie foarte bine ca asemenea masuri nu fac decat sa inflameze – daca vroia sa faca o demonstratie de forta o facea ieri la Cotroceni cu 500 de ciumpalaci [me included] care scandau acolo – in schimb el a retras legea, apoi a parasit Bucurestiul si nici el nici o alta figura publica NU AU INTERVENIT PROVOCATOR PE CANALELE MEDIA – asta se numeste strategie de descrestere a tensiunii.
Concluzia: da sefii Jandarmeriei sunt idioti etc – dar cei care ii acuza de sprijinirea regimului trebuie sa treaca prin filtrul gandirii si sa se intrebe “cui bono” provocarea si incidentele subsecvente de ieri – oricui dar numai regimului nu.
De Radu Alexandru Vasilescu pe 15 January 2012 la 01:35 (#)Ce a facut Iliescu cu minerii,face basescu cu jandarmii.
De Harciog pe 15 January 2012 la 01:57 (#)Hei alelei copii de zmei daca justitia era cum trebuia sa fie pe vremea lui iliescu, basescu era la puscarie poate si mort intr-o celula de o dementa senila..Flota,CFR-ul Primaria,Acum fiecare pasare pe limba ei piere.Oricum USL castiga alegeriile ii spulbera pe nazistii din pdl.Dar daca nu intocmesc o comisie SPECIALA de procurori,contabili experti si judecatori sa se poata ocupa doar de lichelele base,udrea,videanu,berceanu,blaga,eba,roberta,udrea,ioana,cocos atunci vor fi niste IDIOTI Si la fel ca ei si Romania doar printr-o mare varsare de sange mai ar avea sansa.In justitia normala cea de duzina astia scapa ca au retele bine stabilite de judecatori.Si daca pe astia-i strangi de coite ciripesc de sus in jos.Dar oare se va vrea sau va fi ca de obicei un preluuuuudiu.
De Marinelu JB pe 15 January 2012 la 04:33 (#)@ cei 2 Catalini
Parerea mea sincera este ca Basescu nu e chiar asa de inteligent pe cat il creditati voi. Nu stiu cu nimic in plus fata de voi, dar imi vine greu sa musc din teoria conspiratiei.
De Drujbaru pe 15 January 2012 la 07:03 (#)La ce orgoliu are marinarul, nu cred ca si-ar fi terfelit imaginea publica, chiar daca temporar, doar sa rezolve o chestie de politica externa. Omu’ asta este in stare sa-si dea foc la casa doar ca sa-si mangaie ego-ul. Ce a fost Nero pentru Roma, este Basescu pentru Bucuresti (Romania).
Parerea mea!
Victore,
Iarta’ma te rog pt parere.
As vrea sa reiau ceva ceea ce cred ca este problema noastra in general. Baieti nu va faceti pereri aiurea, pedeleprele stiu cui se adreseaza, 80% din populatia Romaniei traiestie cu cultul lui Vlad Tepes in tartacuta, fara nici o idee despre democratie, institutii, sistem. Cade Basescu, veselii voteaza alt ipochimen dupa acelasi calapod. Poate mai gresesc o data cum au facut’o cu Constantinescu (desi ma indoiesc, prostia e autentica si rateaza f rar). Mai devreme decat mai tarziu, puparii (generic spun) o sa voteze alt lider luminat care sa’i prosteasca pt o deziluzie ulterioare. Problema nu;i nici Basescu, nici Iliescu sau ce nume mai vreti voi, ci asteptarile trogloditilor.
Nu am sperante decat ca la limita scapam de Securiciul Mitocan, fie ca sa ne trezim cu alta pramatie, fie ca o sa fim dezamagiti daca vine vreun om decent…. “prea slab”
Cam asta’i viitoru’, fie ca ramane Basina, fie ca’l schimba.
Din pacate.
si pt opozitie, l’am ascultat pe Crin in dimineata asta, f rapida conferinta, excelenta, dar, lasa’ma sa’i spui doua vb lui Crin:
Crine, (si voi cei din media f bine intentionati):
Mai, si mai lasa’ma cu contextul international, ci spune despre datoriile imense, mai omule, tu intelegi momentul sau te’ai calat dupa pupinbasisti . Ce Dumnezeu o tot dai cu Domnia Sa, cu contextul, Grecii traiesc de 3-4 ori mai bine decat romanii, lasa’ma cu contextul, spune lucrurilor pe nume, nu o tot da langa.
Crine daca nu va suiti pe DISPERAREA populara nu aveti nici o sansa. Lasa’l pe DOMNIA SA. Pls, lasa’l. Vb pe limba manifestantilor, nu pe limba pedeleprelor. Si nu mai cere, spune ce se va intampla la sf anului, cand voi veti prelua puterea, cere institutiilor sa’si faca datoria institutional, pt ca altfel vor plati cu totii, de la mic la mare.
Si mai baga ceva de investitiile Udrei in telegondole si alte kkturi. Baga din ce produc snapanii!
Felicitari pt implicarea pe FB!
My 2c:)
De Scrie opinia ta pe 15 January 2012 la 07:41 (#)Aseara am vizionat pictura basecsciana “Romania-iobagi in fuga”.
De genu pe 15 January 2012 la 08:34 (#)Slugile jandarmeresti ale regimului portocaliu, care parca nu au suferit ca si ceilalti bugetari diminuarea salariala de 25%, au casunat asupra “iobagilor” care au iesit in strada sa ceara nu pamant ci democratie. Ei in schimb au primit gaze, bastoane si amenzi, intr-o demonstratie de forta demna de cel mai dictatorial stat din lume, in timp ce “sugepixul de cuvant” al jandarmeriei, fie ca nu avea informatii, fie ca nu avea mandat, fie ca mintea cu neobrazare. Imaginile vazute mi-au demonstrat din nou ca la teroare nu poti raspunde cu flori si ca nu te poti apara de cei inarmati pana in dinti cu pietre si huiduieli. Solutia este V for Vendetta (http://www.youtube.com/watch?v=c8UtojJT8ts).
Eu cred ca acum este momentul ca opozitia sa iese in strada cu mitinguri organizate,aprobate ca de aia-i Opozitie.Trebuie batut fierul cit ii cald.
De santinela pe 15 January 2012 la 08:58 (#)Nu se gaseste nici un avocat care sa faca gratis contestatii la procesele verbale de amenzi date de jandarmi ? Daca sint facute bine toate ,dar absolut toate vor fi anulate in instanta.
@adrian: n-am lasat-o eu. am gasit-o-n trust, unde n-am nici o functie de conducere, cand am venit. daca as fi avut, fatuca era demult istorie
De Victor Ciutacu pe 15 January 2012 la 09:28 (#)Părerea mea este că odată “urnit din loc bolovanul”, numai poate fi oprit. Mai devreme sau mai târziu va scăpa necontrolat la vale. Este un început.
De mihaic3001 pe 15 January 2012 la 09:49 (#)Am citit stupefiat că sunt “nemulţumiţi” de calitatea transmisiei Antenei 3 din teren de la locul evenimentelor !!! Hai nu zău ? Nu trebuia să ne trimită şi câte-o ciocolată Antena 3, cei care au transmis de acolo în condiţiile de acolo şi cu riscurile de rigoare ? Mi se pare o “fanfaroniadă” acest lucru, dar în fine … fiecare cu gustul său, după celebrul proverb românesc.
Eu ţin să felicit toată echipa Antenei 3 ptr. modul cum ne-au ţinut conectaţi – de fapt, a fost singura televiziune care dincolo de imagini, de transmisie, a dezbătut real şi corect evenimentele. Am avut curiozitatea să mai dau din când în când pe televiziunile băsiste ; te apuca groaza ! Ăştia-s disperaţi că li se duce dracului jucătorul, ăla de le-arunca şi lor nişte bucăţele de caşcaval băsist.
Fără nici un fel de linguşeală din partea mea, dar dacă se întâmplă să cadă Băsescu, voi, Antena 3, aţi jucat un rol foarte, foarte important. Poate cel mai important ? Bravo vouă !
Este interesant de vazut care vor fi reactiile in interiorul PD-L dupa greselile facute de Basescu in ultimile zile.
Nici nu visa opozitia la cadoul facut de Base.
P.S. Cand il vezi pe Ponta sa-i spui ca se imbata cu mirosul puterii si s-ar putea sa-si rupa gatul mai devreme decat crede(ma refer la amenintarile la adresa lui Blejnar, la raliul Monte Carlo).
De alf pe 15 January 2012 la 09:54 (#)Pacat de PNL.
Daca Antonescu nu-l sustinea pe Geoana si daca nu-si alatura numele de PSD, in contextul actual PNL avea 60%.
Ratingul arata cât de mare e așteptarea (nu inițiativa) și nerăbdarea de a scăpa de portocalii. Acum, cu excepția unui procent de vreo 5-6% de ultrași fascistoizi, toată lumea a conștientizat că minimul de înțelepciune e să scăpăm de ăștia. Întâi scapi de viroză și abia apoi te pui pe picioare! E elocvent ce mi-a zis un taximetrist: ”Dom-le, și dacă Băsescu chiar ar vrea să facă ceva bun, mie mi-e frică. Nu pot să mai cred că în spate nu-i vreo șerpărie” … și și mai tare … ~Dom-le, nu am dat niciodată într-o femeie. Multe și-au cerut-o da’ m-am abținut. Da’ dacă aș pune mâna pe Udrea, i-aș da-o pentru toate. Așea, să mă rrăcoresc și io!”
Te salut și azi mă duc și eu în piață ca să măresc numărul și să simt pulsul …
De FuXi pe 15 January 2012 la 10:19 (#)@ Santinela
Da, acum, opozitia ar trebui sa organizeze proteste, mitinguri asumate clar de ei, sa se stie bine ca ea, opozitia unita, este cea care face acele mitinguri: nu mai este timp de conferinte de presa si de vorbe frumoase, s-a ajuns prea departe.
@ Tututor celor care spun ca nu avem pe cine sa punem in loc
De MIHAELA pe 15 January 2012 la 10:26 (#)Va repeziti sa dati cu piatra in Ponta si Antonescu, dar i-ati vazut macar la lucru, i-ati vazut pana acum in gestionarea treburilor statului?
L-ati vazut pe Antonescu ce ar putea face pentru tara ca presedinte, sau pe Ponta ca prim ministru, sau poate ati consultat globul de sticla al Melissei sau al Vanesei si ati putut vedea viitorul? De ce va repeziti sa puneti eticheta pe niste oameni inainte de a vedea ce pot face?
Nu spun ca ar fi perfecti (nici un om nu este, caci asta este natura umana), dar nici nu ma reped sa-i cataloghez ca incompetenti, asa cum o faceti voi.Nu vi se pare ca sunteti cam pretentiosi?! De aia se fac alegeri din patru in patru ani, ca de fiecare data sa facem schimbarea deca cineva nu ne mai convine si ne-a inselat asteptarile! Credeti ca in celelalte tari democratice populatia il alege pe X sau Y pentru ca este perfect? Naivi mai sunteti, sau poate sunteti doar ecoul puterii de acum care clameaza sus si tare ca Ponta si Antonescu nu sunt buni.(bine ca sunt ei nemaipomeniti!)
Voi fi prima care sa arunce cu piatra daca voi vedea ca noul regim ce se va instala ne va insela asteptarile, dar nu inainte.
Dupa logica asta a voastra, ar trebui sa fim si acum sub jugul comunismului, condusi de clanul Ceausescu.
Sa va fie rusine!!!
JOS BASESCU
JOS hâd drapel de incultură,
Morman de criminali şi lei
JOS spălături de băutură,
JOS dictator care doar IEI.
JOS câine-nfometat de-avere
Lepros de rânjete barbare!
JOS, Lucifer venit pe mare
JOS tu, puroi de nepăsare!
JOS, vrîjitor de 3 parale,
Nesătul lup de chin avar,
JOS, criminal cu 5 pumnale
JOS, „numerale” ORDINAR!!!
14 IAN 2012
De MOnica Berceanu pe 15 January 2012 la 10:33 (#)AZI LA 14 MERGEM DIN NOU IN PIATA
FARA VIOLENTA… SINTEM MAI DESTEPTI DECIT COCALARII AIA DE JANDARMI
DACA NE PROVOACA NE DAM IN SPATE SI REVENIM
FARA VIOLENTA
FARA VIOLENTA
AZI LA 14 MERGEM DIN NOU IN PIATA
De Dan pe 15 January 2012 la 10:53 (#)1. Si daca baietii cu ochi albastrii s-au saturat si ei si il consiliaza ca atare?!
De Doina pe 15 January 2012 la 11:07 (#)2. Pacat ca in randul demonstrantilor au aparut baietii cu ” hei rup” si aruncat de pietre. Interesant ar fi de stiut cine i-a trimis in piata ca sa strice mitingul civilizat si sa ii dea apa la moara lui Igas ( care a si lansat zvonul ca i-a chemat in sedinta pe sefii armelor)ca sa scoata trupele cu gaze si bulane.
3. Pacat ca Opozitia nu are consilieri/ psihologi buni. Populatia i-a atitudine din cauza realitatii sociale si financiare, din cauza minciunii, abuzurilor, a calcatului in picioare a drepturilor omului si fiindca s-a cam umplut paharul. USL-ul, daca vrea sa profite de trendul ascendent care li se ofera, trebuie sa iasa la rampa hotarat si cu dovezi palpabile, reale si documentate. Fara apa de ploaie si bla, bla..Asta numai daca sunt destepti si daca toata activitatea lor nu este numai foc de paie, jocurile fiind facute.
3.Nu cred ca a fost scos din Bucuresti, cred ca a stat si s-a uitat la TV si s-a bucurat cum i-a reusit manipularea, dupa scoaterea la inaintare a spargatorilor mitingului, cum i-a reusit manipularea cu transformarea mitingului civilizat, motivat si legal in manifestare de strada ilegala si impotriva ordinii publice.
RESPECT PENTRU TOTI CARE AU IESIT !!!
DOAMNE AJUTA SA INVINGEM JAVRA ASTA NENOROCITA !!!
HAIDETI SA TERMINAM CE AM INCEPUT ASEARA !!!
De gabriel pe 15 January 2012 la 11:13 (#)Am fost curioasa, ieri, noaptea tarziu, sa vad cum comenteaza celelalte posturi romanesti, evenimentele din Piata Universitatii, TVR.1 bineinteles ca nu comenta in nici un fel,comentau televiziunile de stiri, si m-a pus dracu’ sa ma opresc si la B.1 tocmai cand reporterita din teren spunea:”manifestantii, ma rog scandalagii…”. Ma mir ca Turcescu a avut bunul simt sa-i taie macaroana si sa-i zica:”nu,manifestantii…”.Mare minune!
De MIHAELA pe 15 January 2012 la 11:20 (#)mi-a displacut aseara atitudinea dopamnei stoicescu, parca nu era ea , aveam impresia ca a trecut in tabara adversa …de ce romanii din strada au fost singuri din atatia infocati care trec pe la ant.3 ?-a fost crunt ce s-a intamplat,tot romanul amarat a iesit vinovat,armata de ce nu i-a aparat ??
De aurica pe 15 January 2012 la 11:26 (#)Cei doi Cătălini văd mai departe de lungul nasului decât ceilalți. De acord cu ei !
De Zina pe 15 January 2012 la 11:27 (#)Am sa va spun parerea mea.
Totul a inceput cu un miting pro-Raed la Tg. Mures,
apoi s-a vorbit de facebook si de strinsul in Piata.
Nici eu si nici multi dintre voi, ceilalti ce cititi/
scrieti aici nu-i cunoastem pe cei ce (s-)au organizat
in spatiul virtual.
Apoi s-a strins lumea in piata; din “il sustinem pe
Raed si Smurdul si jos legea maronie ce ne baga in
groapa ca n-avem bani sa cotizam la astia” s-a trecut
la urmatorul nivel cu “iesi afara si jos”.
Vineri au fost oameni admirabili in Piata ce au fost
si la Cotroceni ce aveau un discurs corect si concret.
S-a dorit sa se marsaluiasca spre Cotroceni.
Nimeni nu i-a oprit. Tot vineri seara ati putut observa
cum incepusera sa se adauge diversi (la Cotroceni) ce
faceau bascalie ori aveau alte scopuri.
Pina aici nimic rau. Manifestatie ok. Simbata la fel;
la lumina zilei, oameni de buna credinta, in mesaj nu
mai era vorba de Arafat ci doar de “jos”.
Pe masura ce a trecut vremea, si a venit seara, piata
a inceput sa se umple si cu alt fel de oameni.
De baieti. Unii “exaltati”, altii care n-aveau nimic
in comun cu protestul. Si din una in alta s-a ajuns
cum se ajunge atunci cind nu exista organizare si
oamenii nu se cunosc si nu-s uniti, existind 1000
de voci ce cer 1000 de lucruri diferite la dezordine
si aruncarea cu diverse obiecte (fapt reprobabil)
ce-a dat apa la moara la intratul in dispozitiv
in forta, busculade cu organili si alte lucruri
virite in vintre (bocanci etc).
Cind lasi sa se infiltreze derbedei sau baietasi ce
n-au vazut in viata lor ce e aia miting de protest/
manifestatie (’89-’90), asta se intimpla.
Sa nu va amagiti ca in 20 de ani s-a schimbat ceva
in domeniul minuirii pulanului.
Puneti-va si in locul trupelor de interventie; pe de
alta parte cei ce i-au maltratat pe baieti trebuie sa
plateasca; n-am mai auzit de mult un barbat sa tipe
din gura de sarpe precum acel domn psiholog ce-a fost
saltat si dus la sectie.
Atita timp cit nu exista o dorinta colectiva masiva inspre
a se schimba lucrurile, pasnic, non-violent, spunind
punctual: “vrem asta si asta”, dezordinea se va intoarce
intotdeauna si impotriva celor ce n-o provoaca.
“Revolutiile televizate de catifea de week-end” cu 1000
de protestatari n-au nici-o sansa. Sint insuficiente.
Si asta in timp ce hahaitorul s-a “repliat strategic” si
acum sta probabil la munte in jacuzzi-ul lui si se uita
la tv prapadindu-se de ris cum isi consuma protestatarii
energia in timp ce trupele se antreneaza cu ei.
E un “lasa-i ma, ‘Nicule’, sa se mai descarce si ei, ca
oricum nu obtin nimic” si “ia hai sa-i identificam pe
‘zmeii’ de pe net care au avut tupeul sa iasa pe strada”.
Concluzia: fara un consens din partea intregii societati,
fara miscari masive, fara cereri concrete, totul e degeaba.
Da’ singurul lucru pozitiv e ca e bine ca se mai intimpla
si mitinguri mai mult sau mai putin spontane.
@mihaic3001: daca nu te-ai infierbinta prea tare, ti-ai
De ソリン pe 15 January 2012 la 11:36 (#)da seama ca transmisia video a A3 a fost alterata minute
in sir si vineri si simbata si in alte zile, (acesta este
un fapt de netagaduit) si ca nu e nici-o diferenta intre
o ransmisie radio (audio) si cea de mai sus, iar asta e o
observatie de ordin tehnic si nu personal / etc.
http://www.youtube.com/watch?v=k1NDAJQxEQs
De yo pe 15 January 2012 la 11:47 (#)http://www.youtube.com/watch?v=k1NDAJQxEQs
http://www.youtube.com/watch?v=k1NDAJQxEQs
http://www.youtube.com/watch?v=k1NDAJQxEQs
http://www.youtube.com/watch?v=k1NDAJQxEQs
http://www.youtube.com/watch?v=k1NDAJQxEQs
iata bulanu mama
http://www.youtube.com/watch?v=Wos-dDxpJlQ
Manifest impotriva lui Traian Basescu, Inamicului Public Nr. 1 !
T.Basescu a ocupat si sechestrat rind pe rind toate Institutiile importante ale Statului de care dispune acum in mod arbitrar asa cum ii dicteaza propriile interese contrare intereselor Cetatenilor din Romania !
T.Basescu se pregateste sa instaureze prin Frauda Electorala inpotriva vointei majoritatii de 95% a cetatenilor romani, o Dinastie a Mafiei Portocali in care Prostia, Analfabetii, Incompetenta, Necinstea, Manelismul Primitiv, Interlopii, Mafiotii, Mondialii, Incultii, Anagramatele, Curvele, Tradatorii de Neam si de Dumnezeu sa domneasca asupra adevaratelor Valori din Romania si sa distruga Romania prin jaf si tradarea Interesului National !
Trebuie sa intelegem cu totii ca aceasta Fiara de la Cotroceni care ne-a ocupat Patria si Viata nu va parasi de buna voie, in acord si in respectul Legilor Statului, Puterea din Romania !
Daca vrem sa traim intr-o Romanie in care Demnitatea, Libertatea, Credinta Crestina, Dreptul la Educatie, Cultura, Sanatate, la Bunastare, la un Viitor mai bun al Copiilor nostri sa ne fie respectate, va trebui ca toate acestea sa le castigam si sa ni le impunem in fata acestui Dusman al nostru al tuturor, in fata acestei noi Ciume a Omenirii !
Ciuma Portocalie !
Trebuie sa invatam sa devenim din nou o Natiune si un Popor !
Trebuie sa invatam ce este Solidaritatea fata de Interesul nostru Comun pe care sa-l sustinem si sa nu-l abandonam in mainile unor Dictatori in schimbul unor “Margele” ieftine de Sticla Colorata !
Trebuie sa ne recapatam Curajul si Demnitatea distruse de-a lungul vremii in prea multe Dictaturi prin cite a trebuit sa trecem si care sint amenintate din nou de aceasta noua si abjecta Dictatura Basisto-Comunisto-Securista si Mafiota !
Trebuie sa intelegem ca daca nu vrem sa fim si sa raminem Sclavii acestui Regim Satanist atunci va trebui sa luptam pentru Libertatea noastra si sa o meritam !
Trebuie sa luam pilda de la Natiunile si Popoarele care si-au dobandit aceste Drepturi si sa inlaturam, doborim, alungam pe acest nou Ceausecu care vrea sa se catere din nou pe spinarea Cetatenilor Romaniei !
Jos Basescu si Clica lui de Hoti !
Jos Mafia Portocalie Manelista !
Sus Credinta in Dumnezeu ! Sus Libertatea ! Sus Democratia ! Sus Natiunea ! Sus Cultura ! Sus Civilizatia si Bunastarea Generala !
Dumnezeu sa ne ajute si sa binecuvanteze lupta noastra pentru Libertate !
Dumnezeu sa ne ajute sa regasim si sa ne intoarcem la adevarata Credinta care ne va putea da Puterea de a invinge Raul care ne inconjoara !
Dumnezeu sa ne ajute si sa dea BOR conducatori care sa nu se mai inchine Idolilor Banilor sau acestui Regim Malefic !
Dumnezeu sa ne dea Credinta si un Patriarh al BOR care sa nu se mai inchine si sa mai binecuvinteze un Presedinte Sperjur, Ateu si Satanist !
Cititi si dati mai departe !
De silviu din Transilvania pe 15 January 2012 la 12:19 (#)bravo de mult asteptam asta.Sustinem si noi cei din spania manifestarile din zilele astea .Avem sparanta ca se va schimba puterea actuala pe care nu o mai suportam.Vrem sa venim si noi acasa unde ne am lasat casa,parinti,copii,dar atita timp cit nu putem cistiga bani pt a avea un trai decent sintem condamnati sa stam pe usile altora.Bravo romanilor dar trebuie mai multi pentru a reusii ceva.
De liliana pe 15 January 2012 la 12:29 (#)seful jandarmilor este moartea pasiunii, am adomit deja.
De veioaza frecatei pe 15 January 2012 la 12:32 (#)pe Romania tv, becali facea spume impotriva lui arafat ca e arab.e ,clar, omul lui basescu,nu ma mira ca si-a trimis panaramele la diversiuni(chiar fara ca acestia sa-si dea seama ce fac).pariez ca-si va primi ghencea inapoi!
De ex pe 15 January 2012 la 12:35 (#)Aseară cum aţi stat cu audienţele?
De Valentin pe 15 January 2012 la 12:55 (#)@Valentin: var de peste 9, e o nebunie
De Victor Ciutacu pe 15 January 2012 la 12:56 (#)Acum,dupa ce s-a vazut clar in presa internationala ce e si cum cu aceste proteste,e timpul ca opozitia sa organizeze mitinguri ,dar separat.Daca se alatura protestatarii obisnuiti e bine ,daca nu ,vor fi mitinguri de sustinere a oamenilor obisnuiti.E cel mai inteligent lucru in acest moment.Vad ca au renascut niste profitori-”strategi” gen Gusa care ar trebui sa isi dea seama ca securistii din unpr e bine sa dispara.Ei in fond l-au sustinut pe Base.Oamenii trebuie sa inteleaga ca e bine sa nu se mai profite de miscarile lor,asa cum s-a profitat in trecut ,pentru ca niste indivizi sa ajunga puternici fara niciun merit extraordinar.@Zina:lungul nasului nu isi are locul intr-o atare situatie.Miscarile de protest pot degenera oricand pentru ca oricine e liber sa isi exprime un punct de vedere,in felul lui.Parerea mea e ca jandarmeria s-a comportat neprofesionist si a provocat in cea mai mare parte a timpului.In schimb,manipularea unora trebuie evitata.Profitori sunt multi.
De Irina pe 15 January 2012 la 12:57 (#)Tin cu echipa Steaua ! Am voie sa vin in piata cu nevasta-mea si cu fii-miu???
De curiosu' pe 15 January 2012 la 12:59 (#)ATENTIE! Observ acum doua planuri pe care se face dezinformarea, minimalizarea evenimentelor prin conferintele de presa. 1. manifestarile au fost facute de membri galeriilor de fotbal, deci usor de identificat, persoane “cliente” ale organelor si 2. jandarmii – victime ale manifestantilor, dupa cum se spuinea in conferinta de presa ( “au venit la serviciu ca in orice zi normala si acum sunt raniti”) de parca nu pentru asta ar fi platiti.
De danP pe 15 January 2012 la 13:03 (#)Ce prostii se pot spune in conferinta de presa a jandarmeriei!
De MIHAELA pe 15 January 2012 la 13:04 (#)Auzi, cica la nivel national ar fi fost 3-4 mii de manifestanti!
Dar cei 45oo de manifestanti (cf.celor spuse de jandarmerie) din Tg.Mures, unde or fi manifestat, in Ungaria?
Astia nu stiu decat sa dezinformeze, doar,doar se vor demobiliza oamenii.
Desteapta-te, romane!
De Cazacu Emil pe 15 January 2012 la 13:24 (#)Vrem demnitate.
Vrem dreptate.
Nu mai vrem sa hahaie un troglodit pe banii nostri.
Nu mai vrem ca o buzata degenerata sa dea rupere in magazinele din Bruxelles pe banii nostri.
Nu mai vrem ca o ciolanoasa cu fizte sa se afiseze cu toalete scumpe pe banii nostri.
Nu mai vrem ca un degenerat cu bacalaureat incert sa ne dea lectii despre cum trebuie sa invatam, pe banii nostri.
Nu mai vrem ca o penala dovedita sa mai fure voturi in parlament, pe banii nostri.
Nu mai vrem licitatii trucate, pe banii nostri.
Nu mai vrem “baieti destepti” care sifoneaza banii nostri.
Nu mai vrem patinoare fara gheata pe banii nostri.
Nu mai vrem parcuri in paduri pe banii nostri.
Nu mai vrem spitale inchise pe banii nostri.
Nu mai vrem sali de fitness la tara pe banii nostri.
Nu mai vrem vile in zone exotice pentru domnul X sau doamna Y pe banii nostri.
Nu mai vrem alegeri furate pe banii nostri.
Nu mai vrem sa fim mintiti pe banii nostri.
Vrem demnitate
Vrem dreptate.
Vrem prea mult?
Vom vedea.
Nu cred ca Basescu stie ce se intampla in realitatea de zi cu zi! La fel ca Ceausescu sau Iliescu si chiar Constantinescu..ce de “escu” o fi vreo legatura!? Ma rog, la fel ca predecesorii lui, Basescu este pe dinifara, deoarece cei de langa el il slujesc si nu il ajuta. Oameni nu au iesit in strada petru Arafat, a fost scanteia de care era nevoie, ca si Laslo in 89. Oamenii nu pot, sunt total striviti de acesti politicieni care nu urmarsc altceva decat sa-si aranjeze treburile! Lumea nu mai poate, lumea este la capatul puteriolor, o ducem foarte greu domnilor, de pe o zi pe alata, nu mai stim ce va fi maine, in orice caz mai rau ca azi. Si nu uitati va vorbeste un manager de firma……Ne-am saturat!
De Irina Voinea pe 15 January 2012 la 13:25 (#)ma astept ca sindicatele, mai ales cele din sanatate si educatie sa organizeze mitinguri si greve, sa treaca peste frica cea mai mare a lor, frica de a fi dati afara din serviciu!
astept ca opozitia sa ceara ferm, alegeri anticipate!!!!
nu mai avem guvern!!!!!!
De ex pe 15 January 2012 la 13:32 (#)Poporul ii cere demisia iar JON… recita versuri din Eminescu! “Titanic” reloaded.
De SimP pe 15 January 2012 la 13:37 (#)@Victor
De Cristi pe 15 January 2012 la 13:51 (#)Ce este foarte interesant si – in acelasi timp – putin dezbatut este faptul ca sunt mai eficiente mitingurile in care Opozitia nu s-a implicat.
Din punctul meu de vedere, bine ca n-a facut-o ca mai rau strica.
Sa speram ca PD-L s-a lins pe bot de-o guvernare.
Stima
“Cred că miza financiară şi senzaţia de infailibilitate l-au orbit. Pentru că, dincolo de orgoliile nemăsurate, e o luptă pe bani, foarte mulţi bani”. Da, Domnule, ai perfecta dreptate. Banii si itele incarligate ale politicilor financiare au adus povestea in acest punct. Sa ne reamintim: 1. Sistemul sanitar a fost lasat sa putrezeasca in compostul arieratelor; 2. Se ia decizia desfiintarii spitalelor; 3. Se “constata” lipsa ingrijirii medicale pentru mare parte din populatia rurala, serviciile de ambulanta fiind depasite de numarul solicitarilor si de distantele mari pe care le au de parcurs pana la interventie; 4. Se gaseste solutia “salvatoare”: suplimentam parcul auto cu cateva mii de ambulante cu care cumparam si bunavointa nemtilor; 5. Dar ambulantele nu pot ajunge peste tot, asa incat ne reimprietenim cu americanii si comandam de la ei cateva zeci de elicoptere (daca cu F-16 nu am reusit). 6. Dar saracele elicoptere nu au unde ateriza, asa incat firmele unei blonde trebuie musai sa construiasca helioporturi. Si uite asa, in loc sa platesti 150 lei pe caz rezolvat unui spital orasenesc, platesti 5000 de lei pe simplul transport aeropurtat al bolnavului. Cele scrise de mine mai sus nu au nicio legatura cu realitatea. Poate doar cu antena 3.
De Stefan pe 15 January 2012 la 13:52 (#)http://www.youtube.com/watch?v=fZv9WD7bXno
De Marian Ionescu pe 15 January 2012 la 13:54 (#)http://www.youtube.com/watch?v=vrgRhd8nKJA
De bogdan georgescu pe 15 January 2012 la 14:00 (#)De remarcat simona botog, apriga fata si fara frica! Mai avea putin si se aseza in fata demonstrantilor, conducator si initiator! Propun o avansare.
De alien pe 15 January 2012 la 14:02 (#)De ce se mira unii de violenta si agresivitatea disproportionata a jandarmeriei? Pai Cam ce credeam despre momentul in care marinaru’ ar fi obligat sa cedeze puterea? Adica exista oameni intrgi la cap care sa creada ca, vreodata, de buna voie, ar parasi fotoliul si puterea? Crede cineva ca pt el exista demisie? Suntem copii? Suntem nebuni? Moare de gat cu noi toti, va ucide, va lupta pana la ultima picatura de energie si de sange! Sigur va modifica constitutia si sigur mai candideaza o data iar daca pierde, face iures si tot nu pleaca!Atata timp cat traieste, ne-am pricopsit!
As propune repetarea pana la dementa a imaginilor de la mitingul din 20 mai 2007, cand aceeasi poporeni revolutionari de azi, il pupau si-l adulau pe acelas marinar! Era la fel si atunci, era tot el, nu s-a petrecut nici o minune de atunci! La fel era si in 2004, si in 2009, adica acum 2 ani, cand milioane l-au votat! Mi se face greata.
Victore, aseara mai ,,butonam” si eu tv-ul cand Antena3 avea reclame si….ce vad: la B1 erau niste acuze la adresa protestatarilor din partea fostului ,,invitat permanent” al lui Mihai Gadea (Cristoiu) si a lui Turcescu mai aprige decat ale lui Ceausescu la adresa timisorenilor in 1989 imbinate cu marete elogii la adresa fortelor de ordine. Si altceva, sa ma scuzi ca m-am uitat pe B1 dar si tu te-ai uitat pe TVR, asa ca suntem chit!
De laurentiu73 pe 15 January 2012 la 14:05 (#)Nu exista mediator intre bietii jandarmi si protestatari. România se comporta ca si cum n-ar avea guvern, iar Bucurestiul, primarie. USL ar trebui sa-si asume raspunderea de a organiza mitinguri apolitice, unde sa vorbeasca doar amarâtii, pe care nu-i exprima nimeni, când elitele intelectuale s-au cam obisnuit in postromânism la trai bun laolalta cu imbuibatii, neobservând acel segment social care se considera condamnat la moarte prin privarea de medicamente si de asistenta medicala.
De Camelian Propinatiu pe 15 January 2012 la 14:18 (#)Uitati un clip cu ceea ce s’a intamplat zilele astea. E foarte bine realizat
De Cristian Pop pe 15 January 2012 la 14:49 (#)fara violenta si fara violuri : Iesi afara javra ordinara !
De mike pe 15 January 2012 la 15:34 (#)[...] de Lege și reexaminarea sa de o comisie bla, bla, bla. Așa cum afirmam și pe Blogu’ Ciutacului, ”Zăusul o fi cedat la presiunea lu’ popr, da’ mi-e că de atotștiutorism nu va scăpa [...]
De De ce (mai) protestăm? | Blogu' care va să zică… pe 15 January 2012 la 19:39 (#)Am vazut conferinta de presa a lui Crin Antonescu si Daniel Constantin! Perfecta!
De MIHAELA pe 15 January 2012 la 21:30 (#)Din cauza acelor huligani au suferit multi protestatari pasnici… serviciile secrete ce pazesc ?
De Daniel pe 15 January 2012 la 23:51 (#)daca pleaca basescu care vine psd la putere nui tot aia ??
De marius pe 16 January 2012 la 05:17 (#)dle Vasilescu, DA si eu v-oi iesi si azi, maine, poimaine in Piata Universitatii si am sa urlu pana nu mai pot IESI AFARA JAVRA ORDINARA si cate si mai cate, nu am putut sta acasa, cand am vazut batrani in strada, cand m-am gandit ca am o mama cui pensie de 450 ron care trebuie sa slugareasca pe la altii sa isi mareasca veniturile, ca nu vreau ca si copii mei sa munceasca afara, ca vreau sa am o pensie decenta si cate si mai cate, si nu l-am votat pe basescu decat o data,a doua oara a luat leapsa de la mine asta ca sa nu se mai comenteze pe aici, ca marea majoritate au fost aia de l-au votat de 2 ori.Felicitari ANTENA 3, Badea, Niels care a trecut printre noi de 2 ori, si lumea i-a aplaudat.Va spun cu mana pe inima LUMEA VA IUBESTE, SI VA URMARESC. INCA O DATA SLOGANUL PE CARE L-AM AVUT IERI DACA VA PASA IESITI DIN CASA SI ART 39 din CONSTITUTIE, le-am avuit pe piept.DUMNEZEU SA NE AJUTE.
De dana logofatu pe 16 January 2012 la 08:31 (#)HAI, HAI CA SE POATE!!!
De gena pe 16 January 2012 la 08:54 (#)Am cazier cu condamnare de 4 ani si 6 luni am incercat sa ma reabilitez prin justitie dar am fost respins acest cazier e de peste 2 decenii nu am putut munci in nicaeri nu sunt primit ci privit ca un infractor ci aceasta problema imi aduce foamea mie si sotiei care se afla in prenatal si toate firmele cer cazieru nu stiu ce sa fac sa fur sa maninc!!!!Nu ma dreptu la munca,la o asigurare medicala,la o carte de munca ce fac oare!!!!!
De Damian pe 20 January 2012 la 14:42 (#)Domnule Ciutacu si toti cei ce isi striga disperarea.
, dar macar sa nu mai fie nevoie de traduceri pentru Europa. Cel putin Europa…
De Gabi V. pe 20 January 2012 la 17:14 (#)Basescu nu o sa plece usor la presiunea strazii…
Trebuiesc de acum facute mai multe LOZINCI IN LIMBA ENGLEZA (cel putin), ca sa se vada mai usor in presa internationala…
Chiar daca nu or sa fie asa poetice
E o idee buna ?
Jandarmii zelosi au fost propusi pentru premiere…
De Gabi V. pe 20 January 2012 la 17:24 (#)Domnule Ciutacu, ce-ati spune daca, dupa ce pica Incrucisatorul, sa se faca rost cumva de aceste liste,…sa-i aflam si noi pe zelosii aia ?
Nici nu ar mai trebui cercetari video,…pentru ca singuri si-i scot la suprafata pe golano-jandarmi.
Ca uleiul pe apa…
Cand masina cu ceausestii trecea pe linga un magazin unde se afla o coada, Elena spunea: nu se mai satura viermii astia: Ce va spune aceasta? Inca ceva: Slariatii de cfr care aveau studii superioare obtineau legitimatii de calatorie clasa intai. De la 1 ian 2011 acestia au clasa2. Dinaceasta statul nu a incasat nimic in plus. De la 1 ian. 2012 pensionariicfr in loc de 24 file permise pe calea ferata primesc doar 6 file. La fel statul nu incaseaza nimic. Se face aceasta numai din rautate fata de poporul roman Atunci daca nu se face nicio economie la bugetul statului de ce aceasta ura impotriva omului de rind? Are cineva o explicatie?
De PAUN MARIA pe 20 January 2012 la 18:56 (#)Dl Ciutacu eu astazi am participat la mitingul din GALATI. Am prezentat pe paltonul meu un fluturas (A4) un mesaj. Sunt protestatarul cu. nr. 5000001. Deci Basescu poate sa-si dea demisia.A trecut de cele 5 mil. de protestatari.
De PAUN MARIA pe 20 January 2012 la 19:01 (#)Adaugă Comentariu!