Bolt. Usain Bolt. Și niște boi. Foarte boi
De: Victor Ciutacu - Categoria: Ce-i place geniului,Ce-mi provoaca scarbaUn om a alergat aseară suta de metri în 9.58. Îl cheamă Bolt, Usain Bolt. Rezultatul său e, probabil, cea mai valoroasă performanță din istoria sportului mondial.
Nici măcar unuia dintre faimoșii editori ai televiziunilor de știri nu i-a dat prin dovleac să spargă emisia pentru un logic breaking news. E mai facil cu Gigi Piticu’ din Slobozia și cu nea Gigi din Pipera. Dacă nefericiții despre care scriam mai sus aveau ghinionul să depindă profesional de mine, azi își scriau/trimiteau CV-urile.
UPDATE: Comentariile off-topic le aprob (sau nu) dupa ce ma intorc din concediu. Cand si daca am ceva de spus despre Udrea sau pe teme politico-infractionale, intru in direct la Gadea. Deocamdata ma simt bine, fac plaja, baie si cumparaturi.
207 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Asta pare articol scris de Badea.
De Dan pe 17 August 2009 la 00:50 (#)Nu cred ca e record mondial absolut la 100 m plat barbati, Asafa Powell stabilind un timp de 9,74 sec la data de 10 sept. 2007, in cadrul reuniunii atletice de la Rieti (Italia) (http://www.netsport.ro/stiri/6/26378/Asafa-Powell-a-stabilit-un-nou-record-mondial-la-100-m.html) dar, in opinia mea, un timp sub 10 sec/100 m, e un eveniment sportiv/atletic ce merita punctat. Din pacate, pentru televiziunile noastre, chiar si pentru cele de nisa (sport) daca nu e fotbal, nimic nu e. Pacat!
De Mica pe 17 August 2009 la 01:05 (#)Stai linistit fratelo ca daca il dadeau pe Bolt cu recordu schimbau romanasii programu, ce stiu ei de Bolt si ce inseamna sa alergi suta in sec alea….aici unde sunt eu la germanica s-au si luat interviuri in direct…nu degeaba toata treaba a fost in Berlin!! hai salutari tie si nevestei si la mai mare…tine-o bine cu Udrea…sper sa urmeze berceanu si dupa alegeri il bagam la mititica pe Bașescu. Tariceanu ii un mare mincinos…si el o furat mai rau ca niciodata….alt viitor puscarias….astia ar trebui executati in piata victoriei!!
De Wiski pe 17 August 2009 la 01:23 (#)Imi cer scuze pentru neatentie, 9.58 e mai valoros, evident, decat 9,74.
De Mica pe 17 August 2009 la 01:30 (#)Ramane valabila consideratia despre prioritatile televiziunilor cand e vorba despre sport. Ori e fotbal, ori nu e nimic (de cele mai multe ori, ca sa nu generalizez).
In Romania cand auzim din intamplare de campioni mondiali romani chiar nu ma mai mira ca nu s-a zis nimic despre unul dintre cei mai valorosi atleti din istorie. E si normal intr-un fel intr-o tara in care copiii vor sa fie ca marele sportiv Briliantu’ sau ca artista de mare valoare Roxy Manelista. O sa treaca mult timp pana o sa se schimbe mentalitatea asta ce duce doar la sub-mediocritate.
De FLo pe 17 August 2009 la 01:34 (#)destul de multe performante nedemne pentru realitatile… sau antenele… mioritice (a se intelege in toate modurile posibile)
De no_body pe 17 August 2009 la 01:36 (#)ma alatur si eu, la aceste afirmatii ! fabulos rezultat !
De PATRICKdan pe 17 August 2009 la 02:08 (#)incredibil, cat de repede s-a anulat precedentul record mondial ! si, cat de mult a coborat, timpul la 100 m !
glorie, celor ce bat recordurile mondiale, mai ales la 100 m ! respect pt cei care urmaresc aceasta cursa !
E incredibil omul. Intrebat in emisiune la top gear de ce incepe sa se bucure cu cativa metrii inainte de linia de finish a declarat ca stie ca atunci nu poate sa il ajunga nimeni
)
De Sever pe 17 August 2009 la 02:36 (#)Pana acum a avut dreptate
ei da hai si tu acum… tipul asta bolt nu a muncit la fel de mult ca gigeii astia ca sa merite sa se vorbeasca despre el
De andra pe 17 August 2009 la 02:39 (#)Ei, si tu… Prea multe vrei! Sint doar niste boi!
De Mihaela Petrescu pe 17 August 2009 la 03:37 (#)Cam toti editorii sunt prea ocupati de “Land of Nobody” in loc de ‘Land of Choice’.Pacat, ca ceea ce este intr-adevar de valoare nu se apreciaza. Ne pierdem in nimicuri in secolul vitezii.
De I.I. pe 17 August 2009 la 03:54 (#)Pe You Tube imaginile sunt foarte clare, la fel si sonorizarea.
stii bine ca in Romania (si nu numai) jurnalism = goana dupa audienta, cu orice pret. nu conteaza informatia ci atragerea atentiei. intre un castigator de medalie olimpica si o baba porno, publicul alege varianta a doua (in marea lui majoritate si din nefericire). problema este ca si publicul este foarte civilizat. cel din mediul urban se uita tot mai putin la tv, iar cel din rural inca traieste in secolul 19 si este ahtiat dupa informatii tabloide. asta este…
De Cosmin Iacob pe 17 August 2009 la 05:21 (#)da, mi-ar placea sa am un sef cu atitudine d-astea……sau sa nu am sef deloc;))
De adi pe 17 August 2009 la 08:00 (#)Nu ne ramane decat sa-l aplaudam si sa speram ca nu se dovedeste pozitiv la teste. Cat priveste profesionalismul la tv, fereasca Cel de sus de evenimente importante, sunt unele fatuci care parca-s platite sa se umple de ridicol, pe ele dar si postul!
De alien pe 17 August 2009 la 08:10 (#)aia care il alergau sa-i faca poza la sfarsitul cursei merita batuti crunt
. FARA motiv! mai ales ala mic, gras si chel. parca era boc alergand sa-i faca poza lu base
De parastas pe 17 August 2009 la 08:16 (#)Am vazut stirea, strecurata spre finalul rubricii sportive a stirilor , insa nu au acordat atentia cuvenita si s-au facut clare ”detaliile” performantei, fiind mai important cum ragaie vreun meltean de pe la steaua, sau pe cine mai cearta “nea jiji”…aici traim, unde performantele nu conteaza decat daca au loc in fotbal. Nicaieri nu am vazut stirea despre cele 4 medalii ale romanilor la olimpiada de informatica (2 aur, 1 argint, 1 bronz), insa trebuie sa stiu absolut toate inutilitatile cu privirea la transferul unuia de la steaua.. mi se face SCARBA!
P.s: mult respect si admiratie pentru activitatile dvs. d-nule Ciutacu!
De Alex pe 17 August 2009 la 08:23 (#)Eu am vazut cursa aseara pe Eurosport Deutschland. Mult mai bun comentariul de acolo fata de cel al ametitului de Poschmann de la ZDF. Asta saracul abia de si-a dat seama ce se intampla. I-a trebuit ceva sa realizeze ce timp fantastic a scos Bolt.
De dr. b pe 17 August 2009 la 08:24 (#)Dupa evolutiile anterioare, Mr. Bolt nu prea avea linga cine sa alerge, ceea ce s-a si vazut. In clipa in care detii deja doua recorduri mondiale realizate intr-o perioada foarte scurta, rezultatul e previzibil. Recordul insa, e cu totul alta discutie.
De Dumnezeu pe 17 August 2009 la 08:48 (#)lasa victore ca antena3 a considerat ca inregistrarea comisiei udrea nu e stire deloc. asa ca ce sa ma vorbim…
De sene pe 17 August 2009 la 08:51 (#)Niciun cuvint despre inregistrarea audio a comisiei Udrea sau esti tot in vacanta la televizor?
?
Cu cine te-ai duce tu pe o insula pustie? Cu Saftoiu sau cu Udrea (ca sa nu mai interb de Orban
Doamne, Doamneee…Eu unul sint convins ca daca cetateanul roman ar avea acces la inregistrari audio care sa dezvaluie ce si cum gindesc alesii lor atunci mai toti ar pleca din tara (si cei mai curajosi s-ar sinucide)
Victore, tu chiar vrei sa lasi copiii tai in miinile astora?
Ce s-ar intimpla intr-o perspectiva de 10-30 de ani daca nu iar chema ca pe tine si mai ales daca cariera ta nu va face pe toti independenti economic???
P.S. Nu sint rautacios ci ma gindesc serios la toti cei care sint in puterea canaliilor care conduc tara asta.
De Tio pe 17 August 2009 la 08:55 (#)Cei care ii ajuta, activ sau pasiv, sint complicii lor si tot atit de vinovati!
Dat fiind acest fapt…ne putem da seama care sunt lucrurile importante pe care populaţia le vede…de aici şi preocupările pline de amatorism care ne înconjoară.
De ionut pe 17 August 2009 la 08:57 (#)E incredibil pana unde imping limitele corpului uman. Superb!
De Ana pe 17 August 2009 la 09:20 (#)am urmarit cursa in direct. fabulos! acum bolt va participa si la 200 m. sa vedem daca isi va batea recordul si acolo. oricum 9,58 e incredibil pe 100 de m. cred k acest record va ramane si peste 20 de ani. la 200m el are 19,30 si poate k il va bate si acela.
De luci pe 17 August 2009 la 09:59 (#)Bolt, predestinat.
De Sebastiano pe 17 August 2009 la 10:19 (#)Cautam imagini de la eveniment si am dat de blog-ul dumneavoastra.
Exceptional atlet, cam infatuat, dar cine n-ar fi in locul lui ?!? Omul asta ia startul stiind ca va castiga, e uluitor. Probabil ca la antrenamente alearga 9.5, isi pastreaza recordurile mondiale pentru manifestarile importante
Si Carl Lewis sprinta frumos.
De Winston Wolf pe 17 August 2009 la 10:24 (#)Buna dimineata domnule Ciutacu,
Traim intr-o tara in care nu mai exista nici-o valoroasa performanta,absolut nici-o valoare adevrata in orice domeniu;cei cu dovleci ca si cap si inteligenta sunt foarte multi si nu incap in preocuparea lor decat Gigi Piticu’ din Slobozia și cu nea Gigi din Pipera.
As vrea sa traiesc inca cativa ani,sa vad daca va exista un viitor pentru societatea noastra;astazi e prea neclar si incert,nu exista nici-o speranta.
Va doresc cu pretuire, numai bine si tot ce va doriti dvs.
De IoanaP pe 17 August 2009 la 10:24 (#)Sa va bucurati de comoara pe care v-a daruit destinul,cu o valoare de neegalat:pisica si iepurasul.
IoanaP
Usain Bolt a declarat ca ar putea alerga suta in 9,4. Probabil ca stiristii de care pomeneai se pastreaza pentru atunci. O fi Gigi mai interesant si nu inteleg eu, cine stie…
De Mihai Voicu pe 17 August 2009 la 10:25 (#)Poate ca era de asteptat sa bata recordul si din acest motiv nu au spart emisia. Ultima data cand a batut recordul pe ultimi 20 de metri sau poate si mai mult nu a mai fortat si parea ca poate scoate si mai putin.
De Sebi pe 17 August 2009 la 10:31 (#)omul racheta.
De jolie pe 17 August 2009 la 10:31 (#)Da, aici ai mare dreptate la noi, stirile se deschid cu ce a mai zis Borcea nea Gigi cu meciurile obscure din si mai obscura noastra divizie de fotbal, dar dincolo de asta ce a facut Bolt aseara e de domeniul fantasticului,se uita saracul Tyson Gay dupa cursa si ii venea sa plinga realizase si el un 9.71 a doua performanta din toate timpurile dar termina la peste 1m distanta in spatele jamaicanului,in orice caz astept cursa de 200m presimt ca va cadea si acolo recordul mondial
De eko pe 17 August 2009 la 10:39 (#)Te mai mira ceva in tara asta ?
De EDY pe 17 August 2009 la 10:43 (#)Era T.Gay o stana de piatra nu-si gasea cuvintele la interviu, fugise cel mai bun timp al sau si totusi termina mult in spatele lui Bolt, in astfel de momente iti vine sa te lasi de atletism, asa cum a spus si Maurice Greene traim in era lui Bolt,dar stiristii nostri ne informeaza ce tatuaje mai are Mutu,ce mai zice Chivu tin sa-ti amintesc Victore ca la recent incheiatele campionate mondiale de natatie Camelia Potec a luat locul 3 la 800m,s-a amintit doar in treacat aceasta performanta nu avea loc in cuprinsul emisiunii
De razvan pe 17 August 2009 la 10:47 (#)e un fenomen. e unic.
De TiBi pe 17 August 2009 la 10:51 (#)mai bine ca nu a fost “prima stire”. cine stie ce speculatii si comentarii rautacioase ar fi aparut. (daca a luat sau nu ceva!)
imi place cum alergau fotoreporterii dupa el – adevarati sportivi si ei
Bolt este fantastic in lumea lui, in lumea noastra Bolt nu are loc pentru simplul motiv ca este prea mica si in plus este ocupata de JIJI; BORCEA; PYNALTY; ETC.
De alegatorul pe 17 August 2009 la 11:14 (#)Pai ce sa mai comentez ? E tipic romaneasca faza. Mai bine sa va uitati la inregistrare de mai multe ori ( eu am facut-o de vreo 10 ori). Omul a avut dificultati la start. Primul pas este facut cu oarece dificultate. E extraordinara cursa. Nu are rost sa vorbim de faptul ca e o performanta majora. Dar pentru ca un reporter sa poata intelege asa ceva trebuie sa inteleaga ca mai exista si altceva decat Liga lu’ Mitica pe lumea asta.
De Belzebut pe 17 August 2009 la 11:25 (#)Ca-mi sta pe limba, vorba aia. Cum sa inteleaga astia de ce e mare Bob Beamon sau Jim Thorpe ? Ca Jessie Owens a castigat la Berlin 4 medalii de aur (in tribuna era Hitler) si ca Paavo Nurmi chiar a existat. Istoria sporturilor nu a inceput ieri, dar ieri Usain Bolt a mai scris o pagina de aur. EXTRAORDINAR !
De Belzebut pe 17 August 2009 la 11:35 (#)Incercati sa cititi oricare dintre stirile scrise de pe site-ul Antena3 si veti vedea doar insailari de copy/paste si traduceri proaste din engleza (cind e cazul), taiate pe alocuri ca sa intre in spatiul alocat, fara tranzitii logice intre fraze si cu ‘typos.’ Asa de putin se plateste ca cine stie gramatica nu lucreaza in presa? nu se prea gasesc oameni care sa stie sa scrie? Sa nu mai vorbim de stilul de mahala al sectiunilor VDT si sport. Cred ca e greu pentru specialistii in copy/paste sa-si dea seama cind ceva e o stire si cind nu. Doar or s-o copieze a doua zi, prost, de undeva. Si daca nu, un alt clip timpit de pe youtube umple la fel de bine pagina.
De C.M. pe 17 August 2009 la 12:01 (#)In ’68, Bob Beamon a avut bafta. Era Olimpiada, nu se inventase notiunea “Breaking News”, iar lumea a vazut in direct saritura istorica (la acea data) de 8,90 m.
De Horatiu pe 17 August 2009 la 12:21 (#)pai da victor dar pe cocalari ii intereseaza mai mult de gigi din pipera decat de stabilirea unui asemenea record
De adidas pe 17 August 2009 la 12:28 (#)si la noi sunt muuullltiiiii cocalari
victore,
cine era interesat era pe zdf, eurosport, sau cine o mai fi transmis evenimentul. ma gindesc ca nu multi totusi, avind in vedere concurenta acerba ce o oferea derbiul steaua-urziceni. in romania nu stiu cit de vandabil e atletismul. sigur nu mai mult (vai) decit gigi. desigur, toate emisiile ar fi fost intrerupte daca guta ar fi scos un nou hit.
revenind, cred ca nemtii au marsat pe usain, creind o pista foarte rapida. vremea nu protestat, si iata ca berlinul gazduieste din nou istorie.
vacanta placuta.
De tudor pe 17 August 2009 la 12:29 (#)Nu mă miră. Sportul se rezumă (în mintea lor)doar la ceea ce spun (sau ce fac) patronii echipelor de fotbal. Probabil că, pentru ei nimic altceva nu este “sport”. Dacă am avea zilnic, cel puţin un minut de ştiri despre sporturile adevărate (şi am avea norocul să prindem acel minut!) am fi şi noi informaţi despre marile performanţe internaţionale (că, despre marile probleme ale sportivilor noştri, nici o vorbă!). Am spus sportivi, nu “circari” de pe Ghencea (sau oricare alt club de fotbal, adunături de macaci, finanţate de urangutani).
De SuKăRiT pe 17 August 2009 la 12:42 (#)Pierderea este, ca de obicei, a celor care iubesc sportul. Sportul adevărat!
(Care sunt totuşi criteriile după care sunt angajaţi cei din spatele a ceea ce ar trebui fie ştiri Sportive?)
Imi place grasu’ care fuge dupa Usain cu scopul precis de a-l trage-n chip
De Epicur pe 17 August 2009 la 12:43 (#)Multumesc! Exact la acest lucru m-am gandit ieri dupa finala la 100 m. masculin.
De ioana maria pe 17 August 2009 la 12:47 (#)Din pacate la noi……
propunere:sunteti doar doi care ati dovedit ca puteti duce la bun sfarsit o campanie de presa.incepe-ti una pt asanarea “stirilor” din sport de arhaismele numite gigi, borcea , mitica etc.Colegii tai nu stiu sa faca o emisiune sportiva decat in direct cu gigi. sunt colegii tai de trust.nu mai stim altceva decat ce mananca, respira, vomita gigi.sunt gretosi, si ei si interlocutorii lor. poti face asta. as dori o campanie, sa zicem : “o saptamana fara nici un sef din sport”. si poate asa sportul ar deveni mai curat.
De dg pe 17 August 2009 la 12:53 (#)Da mosule, dar uite ca aia pe care voiai tu sa-i trimiti la scris CV-uri au dreptate. Nu intereseaza pe nimeni stirea asta. Observi ca n-ai nici un comentariu? Nici pe mine nu ma intereseaza. Sincer as fi vrut sa vad ce comentezi de inregistrarile Udrea. In fine, yuhu Bolt. Poate cu ocazia asta am sa ma uit totusi 30 de sec. sa vad cine-i omul dar nu poromit sa ma entuziasmez.
De Nicolae Gimiga pe 17 August 2009 la 12:59 (#)Asta e mass-media la noi… accidentul feroviar din judetul Iasi a ajuns mai repede pe post pentru ca face audienta… evenimentul de mai sus nu prea…
De Alter Ego Blog pe 17 August 2009 la 13:11 (#)ASCULTATI REALITATEA FM ADRIANA SFATOIU VORBESTE.
http://fm.realitatea.net/a-saftoiu–inregistrarile-vizeaza-intimidarea-comisiei-si-victimizarea-elenei-udrea_1738.html
De Ovidiu pe 17 August 2009 la 13:24 (#)Update: ok, m-am uitat, si mai mult de 30 de sec., recunosc. Insa n-am inteles prea bine totusi, am auzit un pocnet apoi cica gata, nou record mondial. Are cineva o inregistrare cu incetinitorul…??
De Nicolae Gimiga pe 17 August 2009 la 13:24 (#)Ok, a fost frumos, a fost inaltator, dar acum putem trece la bullshit-urile zilnice? Cum ar fi Comisia Udrea? Nici pe tine nu te trage deloc inima sa mai comentezi porcaria asta deja ingropata, asa-i? Sau te au si pe tine pe stenograme?
Victor, de ce sa dea breaking news cu Bolt? Nu are sâni!
De BREAKING NEWS pe 17 August 2009 la 13:24 (#)Domnilor cititor ai acestui blog. Ceea ce vreau sa va spun acum este o realitate trista care exista in Romania. De aproape 1 luna, merg weekend de weekend cu trenul din Bucuresti in Bucovina. Pana acum mergeam cu masina, dar pentru ca nu sunt un sofer profesionist, este posibil sa nu vad vreo bariera peste calea ferata. Oboseala este destul de mare si nu vreau sa intre altul in mine. Dumnezeule! Oamenii acestia cu care merg impreuna sunt din Romania? Nu are nicio legatura cu zona, plec din sudul tarii, ajung in centru si apoi urc spre nord. Nu pot spune ca tin partea vreunei zone, dar cu cat ajung mai in nord, oamenii sunt mai ok(atentie, eu sunt din Bucuresti). In schimb, de la Buzau in jos, teroare!!! Asa ca nu te mai mira Victore atunci cand televiziunile noastre, moarte de foame, nu lasa 1 minut de la ele pentru a anunta aceast record formidabil. Sunt prea multi cei insetati de scandal, sange, bautura, onanism, etc…
aia vine cam 10 metri pe secunda…tot asa ar fi trebuit sa alerge la sediile televiziunilor din romania ca sa-i prezinte performanta.
De clau pe 17 August 2009 la 13:28 (#)performanta uluitoare tinand cont de faptul ca cel clasat pe locul doi a depasit recordul precedent
De jim pe 17 August 2009 la 13:34 (#)unul din motivele pt care nu ma uit la stirile sportive,noul aparut pe piata aglomerata a canalelor sportive,digi tv se pare ca e mai breaz decat restul,am vazut si motogp si vor baga si campionatul nba,gsp dezamageste crunt,sa mai bagi in seama oameni care ti-au scuipat/injurat prezentatorii in studio mi se pare josnic
Bolt e adevaratul extraterestru.Daca numaratorii de cornere ar fi ziaristi sportivi,ar vedea mai departe de Messi,C.Ronaldo sau Nicolita.
De DoM pe 17 August 2009 la 13:56 (#)…si cata dreptate ai! again! daca isi mai facea Mutu inca un tatuaj sau daca se scarpina in nas, sigur aflam repede si noi… dar asa…intradevar regele sporturilor si anume atletismul, a ajuns la fel de banal ca si tata Leana de la colt!
De agia pe 17 August 2009 la 14:06 (#)Asta e tara nenea Victore, Romania lui Gigi Piticu, Gigi din Pipera si Dan Diaconescu -100% adevarat! Mai intereseaza pe cineva valorile reale ale acestei lumi?! M-as mira!
De Costin Tanasescu pe 17 August 2009 la 14:18 (#)Apropo, fantastic acest Usain Bolt!
pai daca nu e ruda cu base,jiji & comp, nu a fost implicat in vreun jaf armat, accident pe DNxxx/Exxx, incendiu sau nu e suspect de vreo noua gripa atunci cu siguranta nu are cum sa intre la breaking news. caci urmaririle pe autostrada nu sunt interesante, la cat de scurte sunt (autostrazile si implicit si urmaririle) nu au televiziunile timp sa transmita in direct
De viomobil pe 17 August 2009 la 14:20 (#)Salutare Victor,
Uite aici un ziar care nu a pus nimic altceva pe prima pagina in editia de azi (17 august):
http://www.lequipe.fr/
Toate bune,
De Catalin pe 17 August 2009 la 14:24 (#)Catalin.
si ce ti se pare asa de formidabil in toata alergarea asta?…coana lenuta nu face nimic si bate suta in 75 de euro mili(oane) secunde…mai vrei si breaking news…piticu’ e mai mult decat important…ca si frusin….alt interlop de la noi, din slobozia…hai, concediu placut in continuare.
De alexandru pe 17 August 2009 la 14:42 (#)super cursa de-aseara……si azi ptr prima data trecind pe linga un grupa de citiva “vesnici comentatori sportivi la o bere in fata unui bloc”…fotbalul era mort.se comenta cursa de o suta de metri…
De Soare Florentina pe 17 August 2009 la 14:46 (#)P.S. ieri am urmarit mai toata ziua Eurosport si special pauzele publicitare…nici macar o singura data n-am vazut promo-ul Romaniei…acuma daca nici campionatele mondiale de la 19.00 pina tirziu (am urmarit si sesiunea de dimineata oricum) nu mai constituie prime time…
bai la mine pe sportlocal.ro stire a aparut pe index in secunda doi
De chinezu pe 17 August 2009 la 15:13 (#)si zau ca ma doare sufletul sa o scot de acolo…
Asaltat de jurnalisti,Usain Bolt recunoaste ca in secunda 3,86 a zarit pe scroll-ul stadionului propozitia -the land of choice-,or pana la sec. 9,58 s-a gandit serios la oferta,fapt care i-au afectat,desigur,telul propus de 99,50. Salut si sanatate!
De ben pe 17 August 2009 la 15:19 (#)Asaltat de jurnalisti,Usain Bolt recunoaste ca in secunda 3,86 a zarit pe scroll-ul stadionului propozitia -the land of choice-,or pana la sec. 9,58 s-a gandit serios la oferta,fapt care i-au afectat,desigur,telul propus de 9,50. Salut si sanatate!
De ben pe 17 August 2009 la 15:20 (#)Salut Victor,
Nu a fost Gigi Piticu’. La stirile de la 19:00, atat pe A1 cat si pe ProTV, la interval de fix 1 minut intre stiri a fost un material despre Bercea Mondialul, un anume presedintele tiganilor, care a tinut o bauta la care a cantat Salamul.
Dar pe la ora aia erau semifinalele la atletism iar Bolt dupa primii 60 m a lasat-o moale de tot, si tot a iesit sub 9,90 secunde. Se vedea ca poate mult mai mult. Ce a realizat aseara, da, poate fi numita fara tagada performanta anului.
Pacat ca nu a fost nici un accident cu tren prin fundul Moldovei sau incendiu prin capitala ca sa pupam si noi niste breaking news.
De roberto pe 17 August 2009 la 16:29 (#)De acord cu tine, este o performanta uluitoare. A alergat intr-o secunda, 10.4 m! Incredibil
De Cristi pe 17 August 2009 la 17:04 (#)Cat despre stirile din Romania….ce sa-i faci, informatiile de genul asta “nu prind”. Tipic
poi ce sa faci frate ca m-au inebunit azi ca unirea a batut steaua de parca tocmai se terminase al 2-lea razboi mondial
De horatiu pe 17 August 2009 la 17:05 (#)Ma uitam dimineata la Pro Tv la rubrica de sport, si prima stire a fost despre Steaua cu Unirea. Abia spre sfarsitul rubricii, si dupa toate barfele din fotbal au dat si imaginile cu recordul mondial. Daca intri pe pagina GSP, nici nu gasesti la loc vizibil aceasta stire.
De Florin M. pe 17 August 2009 la 17:12 (#)Banuiesc ca ii sti mai bine pe cei din breasla aceasta…
Categoric ar fi o masura justificata intr-o tara normala!Dar intr-o tara care de fapt nu exista,decat in imaginatia noastra, in care mentalitatea national comunista (reprezentata la cel mai inalt nivel de basescu si boc-comunisti de nadejde in pcr si uasc)se combina perfect cu vocatia “prostului satului” promovata intens ca model de reusita sociala in ani “50 precum si acum in 20 de ani de pseudocapitalism romanesc .La ce poti sa te astepti? Ignoranta, mediocritate Prostie!Sincer m-am saturat de tot neamul prost din Romania de smecherii-prosti care isi expectoreza conceptiile pseudofilozofice la televizor despre cum sa reusesti in “Toate cele” cocotat pe un morman de bani.Asa popor votant, asa tara asa democratie ,asa tocana de comunism -nationalismc cu condimente capitaliste autentic romanesti! Nu trebuie sa ne mai miram ca il Prezidente basescu e primul in top! E qintesenta mentalitati de de ani 60 a poporului roman.Amin
De Bucoveanu Stefan pe 17 August 2009 la 17:13 (#)Daca era american il acuzam de dopaj cu substante ce nu exista nici macar in cartile de chimie, cadou din partea guvernului ce ar fi facut orice pentru cateva medalii de aur.
Ambitios jamaicanul, la mai … mic!
Oaia care sprinteaza cu lupi in oglinda retrovizoare.
De Oaia Fosforescenta pe 17 August 2009 la 17:16 (#)Salut,
M-am uitat aseara vreo ora pe eurosport in asteptarea momentului. Acestia mi se par niste atleti adevarati. Mi-am sunat si prietenii sa se uite, sa nu rateze un eveniment asa mare, parca nu poti sa crezi ca se poate mai repede de cat atat, poate tot de la Bolt, dar de la un alt atlet, nu.
IMPRESIONANT!
De Mihai pe 17 August 2009 la 17:21 (#)corect, recomand tuturor imbecililor din televiziune acest articol,
De mojicu pe 17 August 2009 la 17:44 (#)http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-6057203-deutsche-welle-barbarismul-direct.htm
imi cer scuze domnule Ciutacu pentru postarea linku-ului .niste monstri.
ai perfecta dreptate. ziaristii sportivi traiesc mai mult din intrigi si susanele, comentand si rascomentand declaratii ale unor sfertodocti, iar despre conducerea editoriala a antenei3 am o parere spre foarte proasta. realitatea nu ma intereseaza…
De brazvan pe 17 August 2009 la 18:00 (#)Nici un comment pana acuma? Cred ca cititorii tai fideli inca nu au procesat textul ca sa isi dea seama daca e pro sau contra Basescului. E inca in lucru.
Oricum, o chestie interesanta. Daca nu dai in Baselu, cititorii sunt dezorientati.
Dincolo de aceste consideratii, sunt de acord cu tine, este un eveniment/ o stire foarte importanta care este tratata cu fundul chiar si de cei carora le pasa de sport. Ca sa nu mai zic de televiziunile de stiri pentru care e total neimportanta pentru ca nu are “mortaciuni” pe care sa faca zoom.
De Catalin pe 17 August 2009 la 18:08 (#)Asta este Romanica,poate stiu ei mai bine ce conteaza.
De mihail pe 17 August 2009 la 18:39 (#)Ai dreptate,am auzit stirea la radio,in masina,in rest media este ocupata de comisia condusa de omul cu chitara,si de declaratiile anchetatei.S-a sucit,nu se mai duce.De parca ar fi vrut sa se duca.
Pt. tine sint un strain,de aceea te rog,du-te mai repede in Antalya,uita de toate,inchide telefoanele,nu citi ziarele,nu te uita la televizor.Macar in cele doua saptamini,uita de tot.Lasa-te pe mina celor doi lei: iepurele si pisica.
Incearca sa fii,macar 14 zile,un om fericit.
Sa fii iubit.
felicitari pentru comentariu! uite domne’ ca mai e unu’ care gandeste la fel! sper sa nu fim doar noi doi….bravo! in alta ordine de idei, ma gandesc ca gigi piticu’ stia ca a fost filmat la paranghelie si astepta sa se vada pe sticla…i-au promis doar “echipele de filmare” si nu putea sa fie dezamagit…..felicitari Victor!
De andrei pe 17 August 2009 la 19:32 (#)De ce sa mint Domnu’ Vector, si eu am fost impresionat.este epocal, chiar vorbeam, mai o fi dopat? un prieten care stie nmai bine zice ca la el nu-i nevoie, functioneaza woodoo!:) asteptam cu interes 200m.
Si desigur, aia cu profesionistii stirilor, e pe drept!
De Maximmouse pe 17 August 2009 la 19:42 (#)Bravo Victor… remarca e foarte buna si adevarata, dar asa e prin patria noastra, tocmai de asta ma gandesc bine sa parasesc tara in cativa ani definitiv !!!
De Valentin pe 17 August 2009 la 20:38 (#)In schimb noi avem o multime de “campioni”, care alearga de unii singuri si ajung mereu pe locul doi. Halal….
De danym pe 17 August 2009 la 21:19 (#)nimic despre inregistrarea de la comisie?
De florin pe 17 August 2009 la 21:24 (#)Asta este nivelul de profesionalism din mass-media !
Victore , vad ca pana la urma te-au doborat postacii de partid !
De romania inedit pe 17 August 2009 la 21:26 (#)Cum spune Mircea Badea(care acum face scufundari) http://www.mircea-badea.ro/blog/turtle-ninja/#comments : Traim in Romania…
De Devirusare pe 17 August 2009 la 21:30 (#)citeam un comentariu pe sport.ro,pe un articol cu gigi…cine altcineva…si zicea saracu cititor ca de ce apare ciobanasu pe “prima pagina” si nu bolt care tocmai facuse un nou record…de ce oare? ciobanu se vinde si ciobanului ii place sa fie mediatizat ca el da 10 mii de euro si face si drege,dar romanul e satul
De marian pe 17 August 2009 la 21:39 (#)Domnule Ciutacu,
Voi citi si analiza critic Proiectul Legii invatamantului superior propus de comisia prezidentiala. Va voi trimite , zilnic, observatiile mele, pe rand. Incep cu o formula fara sens cuprinsa in art. 72, paragraful e). Greselile de ortografie cum ar fi reînoit (gresit) in loc de reînnoit (corect) sunt mult prea numeroase pentru a le mai semnala.
c) Senatul se constituie din reprezentanţii facultăţilor şi ai studenţilor, aleşi prin vot secret la nivel de facultate. Mărimea senatului e stabilită prin carta universităţii. Senatul îşi alege prin vot un preşedinte al Senatului, care reprezintă Senatul în relaţiile cu rectorul şi cu alte senate universitare şi conduce şedinţele de senat. Atribuţiile preşedintelui senatului sunt stabilite prin cartă. Mandatul preşedintelui senatului este de 4 ani şi nu poate fi reînoit.
d) Senatul numeşte comisia de concurs pentru selecţia candidaţilor la funcţia de rector şi stabileşte metodologia de concurs.
e) Selecţia candidaţilor la funcţia de rector se ocupă prin concurs public, pe baza metodologiei stabilită de senat. (???) Pot candida la funcţia de rector persoane cu competenţe manageriale deosebite (???) , dinăuntru sau din afara universităţii, români sau străini, fără niciun fel de discriminare. În baza concursului, comisia de concurs recomandă senatului maxim trei candidaţi pentru funcţia de rector. Fiecare recomandare e însoţită de un raport scris privind performanţele candidatului recomandat. Senatul decide prin vot secret care dintre persoanele recomandate ocupă funcţia de rector. Rectorul devine membru de drept al senatului. Rectorul îşi desemnează prorectorii (dintre cine ?) şi numeşte decanii dintre propunerile făcute de facultăţi.
f) Consiliul de administraţie se constituie din rector, prorectori, decani şi directorul departamentului administrativ şi, acolo unde este cazul, directorii institutelor de cercetare. Membrii consiliului de administraţie, cu excepţia rectorului, nu sunt membri ai senatului universitar
( Dar prorectorii si decanii pot fi alesi de rectori dintre membrii senatului, nota mea.)
Pentru conformitate,
http://edu.presidency.ro/upload/Invatamant_superior.doc
De O.Piatra pe 17 August 2009 la 21:59 (#)Sa nu uitam ca TVR-ul e probabil singura televiziune detinatoare a drepturilor din lume care a transmis finala inregistrata. In majoritatea tarilor cele mai serioase ziare au avut performanta ca principal subiect, la noi nici ziarele asa-zis de sport
De Robert pe 17 August 2009 la 22:07 (#)Absolut corect … nu e cu sex, nu e cu moarte, nu e cu gigi, nu e cu “autoritatea publica” care e manga si doarme ca un copilas pe canapeaua “interlopului”, nu e cu dna Udrea. E cu talent de la Dzeu si cu multa munca. Nashpa ! Sa-nnebunesc, e dureros de trist…
De Bogdan.M.M pe 17 August 2009 la 22:10 (#)O temporas….o mores …ce-au trecut anii…
De mnm pe 17 August 2009 la 22:16 (#)Cand Valeri Borzov scotea 9,9 s/100 m eram prin Liceu , prin ’70 si ceva….Evolueaza totul, inclusiv performantele fizice omenesti nu numai tehnologia….
adevar graiesti, ma uitam aseara pe sport.ro si binenteles Gigi ciobenga era headline si undeva pe la mijlocul site-ului si un link mic catre un articol sumar despre performanta asta istorica… urat. Dar ce sa le ceri, cand te uiti la stirile din sport vezi 90% becali, borcea etc si restul 8% stiri din fotbal (diviza A / sponsor)… apoi daca mai au timp de emisie mai dau si cate ceva despre alt sport…
De Traian pe 17 August 2009 la 22:45 (#)In nici un caz nu ma refer la sportivii nostri, care stim in ce conditii se pregatesc si ce rezultate au totusi.
De danym pe 17 August 2009 la 22:45 (#)Un gust amar, dupa o senzatie de greata permanenta. Asta e pana la urma ceea ce ramane dupa o astfel de constatare foarte, chiar foarte trista. De parca mai era nevoie domnule Ciutacu sa rasuciti cutitul in rana. Traim vremuri in care televiziunile de sport nu au legatura cu sportul, ziarele de sport publica articole in care prezinta doar personaje si nu personaje cu realizari sportive. Si ce este cel mai rau ca toate acestea pretind ca prin ceea ce prezinta creeaza cultura sportiva, fac educatie sportiva. DA, AU DREPTATE!
De Maistor Sorin pe 17 August 2009 la 23:06 (#)e genial omul asta !!! Bravo Ciutacule, tine-o tot asa !
De Cristi_Madrid pe 17 August 2009 la 23:25 (#)adevaratii campioni sunt anonimii;cei inzestrati genetic…
De cenobit pe 17 August 2009 la 23:45 (#)exagerezi!!!! intreaba-te ce bou ar fi ala care ar intrerupe superba ta aparitie prin relatarea acestei stiri “bomba”. imagineaza-ti ca esti la sinteza zilei si debitezi despre “ceva”…in casca unul pe care tu acum il faci bou, iti sopteste ca intrerupe emisia pentru un astfel de ” breaking news”. cred ca faci atac de cord, atac cerebral si implicit atac atac de panica. cu siguranta de 1000%100 base a complotat totul. asadar, mai gandeste-te si razgandeste-te
De acicnav pe 18 August 2009 la 00:18 (#)faptul ca, dupa mai mult de o zi de la afisare, pe subiectul asta e doar 1 comentariu,spune mult, nu?
De zdringhi_zdringhi pe 18 August 2009 la 00:24 (#)Uite de ce, un singur comentariu la subiectul asta… in ce naiba s-a transformat tara asta!?
De DanS pe 18 August 2009 la 00:51 (#)tot se vorbeste pe la colturi de “Sf.Rating”.Cine face audienta domnule Ciutacu? Usain Bolt cu remarcabilul sau record pe care il va dobori peste putin timp (asa ca sa sfideze toate legile fizicii) sau jiji ori netrebnicul ala de comisar? cine a dat dimensiune notiunii de rating? s-avem pardon. boii sunt artificiali in timp ce usain bolt e “the real mcoy”…
De marian pe 18 August 2009 la 00:59 (#)stima
In anii 1960 recordul mondial a fost adus la 10,0 secunde de un atlet alb, la fel de solid ca Usain Boit. Daca imi amintesc bine, se numea Armin Harry. Pragul de 10 secunde a fost “depasit” – cresterea negativa a economistilor! – foarte greu. Exista o limita sub care nici un atlet nu poate ajunge? Nu, pentru ca perfectionarea tehnicilor de cronometrare ne va permite trecerea de la sutimi de secunda, la miimi, etc. Sa ne amintim de una din aporiile lui Zenon: Ahile cel iute de picior nu poate ajunge din urma broasca testoasa! Pentru ca, pentru a parcurge distanta d, el trebuie mai intai sa parcurga distanta d/2, iar pentru aceasta trebuie mai intai parcursa distanta d/2/2=d/4, etc. iar distanta d poate fi impartita, in principiu, intr-o infinitate de distante… Dar timpul ?
De Doru Danciu pe 18 August 2009 la 01:12 (#)Intr-o tara in care banii ministerului tineretului si sportului se cheltuiesc pe spectacole cu iz electoral,cand promovarea turismului romanesc se face pe bani grei pe un canal specializat pe informatii sportive, oarece mai asteptati domnule Ciutacu? Cat dumneavoastra va odihniti prin strainataturi( in loc sa umblati IN LAND OF CHOICE dupa pestii din copac si mireasa cu patru miri ai doamnei Udrea ) pe noi ne preocupa mai mult transhumanta lui Becali,baile de multime ale lui Basescu prin tara si la tara, istericalele duducii Lenus cum ca comisia ii cauta pricina sau corul PDL-istilor pe post de purtator de cuvant al magistralului nostru presedinte.
De un pamantean pe 18 August 2009 la 06:16 (#)Chiar nu intelegeti ca pentru multi dintre asa zisii ziaristi lumea se intinde doar pana la granita?
Ce mi-as dori o continuare a serialului ” Fetele marinarului”.Ne-a cam lasat cu ochii in soare si tare as fi vrut ca scenariul sa continue cu razbunarea fetelor marinarului.Numai ca traim in tara lui Ha Ha Ha ,ce-mi plac glumele mele.
Cati dintre noi credeti ca sunt capabili a intelege recordul lui Bolt? Intr-o tara in care presedintele afirma ca scoala produce numai tampiti, unde societatea este impartita in clanuri ,iar guvernantii fura cu nesimtire si se ratoiesc la toti cei ce vor sa faca lumina,chiar mai aveti vreun dubiu ca avem o perceptie corecta asupra valorii fie ea si morala? Din pacate sunt multi ignoranti care traiesc pe principiul “Bine , bine dar cu ce ma ajuta?”
Abia astept sa reveniti. Pana atunci vacanta placuta.
Parafrazand titlul , imi aduc aminte de o reclama tare simpatica la Daewo prin anii nouazeci.Pe atunci aceasta marca auto reprezenta masina de lux a politicienilor.Remarca era definitorie:Acolo unde este un Daewo este si un bou. Diferenta este ca boii zilelor noastre au grai, haine scumpe si masini mult mai luxoase. Pentru ei noi suntem doar niste gaozari, tiganci imputite sau derbedeii dracului.
De un pamantean pe 18 August 2009 la 06:38 (#)ai dreptate domnule ciutacu, dar deontologii de la televiziunile noastre de “sport” (de fapt de la televiziunile cu ragaiturile lui becali, injuraturile lui borcea, basinile lui dragomir) sunt ocupati cu lucruri mult mai importatnte.
De sorin pe 18 August 2009 la 08:42 (#)bravo ciutacule, e primul articol pe care-l scrii in care sunt total de acord cu tine.
De bogdan pe 18 August 2009 la 09:03 (#)sper sa nu fie si ultimul;)
Bine punctat! Toata lumea se uita la fundul mare a coanei Lenuta si la diversi tampiti din politica. Editorii de stiri gandesc si ei in stilul manelo-spirit. Rau am ajuns, rau de tot
De Vio pe 18 August 2009 la 09:03 (#)…sunt rea; dar, nu ma pot abtine sa nu ma bucur de ceea ce a patit Isinbayeva la saritura cu prajina…Deh…cand ne creste lungul nasului prea mult…
De agia pe 18 August 2009 la 09:05 (#)Nu prezinta nici n interes daca nu are ceva bani de dat, daca nu a furat ceva sau a dat vre-o teapa! Deci cine e? Imi pare rau pt. noi toti ca stirile sunt pentru prosti , pt. a ghida aceasta societate pe acelasi fagas ca si ,,marile,, societati civilizate! In rest va rog sa scrieti la fel sau chiar mai acid poate se va mari numarul celor ce vad cum este cu adevarat tot ce ne inconjoara ,,bun simt si responsabilitate,,!!!! DE UNDE…..
De nobody pe 18 August 2009 la 09:34 (#)noua ne lipsesc stirile de genul asta…
De esso pe 18 August 2009 la 10:15 (#)Am urmarit alergarea in direct, si, printre altele, am vazut clipul cu Nadia – “Romania the land of choice”. A fost prime-time (pentru restul lumii, mai putin pentru televiziunile romanesti). N-o suport nici pe Udrea dar nici criticile exagerate.
De Gica pe 18 August 2009 la 10:55 (#)Usain Bolt este nebun! Daca stai sa te gandesti ca omul ala a facut sub 1 secunda la 10 metri….hmm…
De Emy pe 18 August 2009 la 11:13 (#)Victore,ce pretentii mai ai si tu,care alea cu 1 mld. de telespectatori ai promourilor Udrei(de fapt care pun botul spuselor Udrei):-)
De mery pe 18 August 2009 la 12:12 (#)pai la noi breaking news fac comisiile politice si alte zuze de monden.
De bagatare si punct ro pe 18 August 2009 la 12:26 (#)De ce e, bre, cea mai valoroasa performanta din istoria sportului mondial? Fie si “probabil”? Dintre toate sporturile de pe mapamond, asta e cel mai apreciat? Mi-esti simpatic, da’ imi vine sa-ti dau o caraba, cateodata, sa te returnez in concediu.
De Zakuska pe 18 August 2009 la 12:31 (#)Go Bolt !
De mishulescu pe 18 August 2009 la 13:22 (#)N-ai cu cine, ma, n-ai cu cine… Niste tarani!
De madalin pe 18 August 2009 la 14:51 (#)Cel mai trist mi s-a parut, cind Mihai Gidea aseara l-a botezat pe actualul si vechiul recordman mondial Husein Bolt. Daca tot nu sti cum il cheama, n-ar fi mai bine sa-i pronunti numai numele pe care-l stii? Totusi nu-i un necunoscut care a aparut aseara, el este un personaj extrem de cunoscut si simpatizat de intreaga lume, inclusiv la olimpiada de la Beijing a fost un star. Trist mai este ca Romania reprezentata pe vremuri de echipe feminine valoaroase de atlete a fost cvasi-invizibila. Ma bucur insa pentru performanta atletei de la triplu salt care a ajuns in finala probei si a ocupat locul 6.
De Lory pe 18 August 2009 la 16:17 (#)Inca niste consideratii cred eu ca de bun simt:
1.Asadar dupa parerea PSD/PNL o discutie privata si care nu trebuia inregistrata trebuia sa aiba loc in incinta Parlamentului ,in biroul in care lucrau parlamentarii comisiei care de aceea au si cerut intreruperea inregistrarii. In opinia mea asta a fost chiar o infractionare la regulile democratice ale transparentei ca doar nu erau sub actiunea si sanctiunea omertei dar poate ca ma insel…
2. Daca o discutie privata se duce intre un grup uman care are o anume putere de a face sau a nu face se desfasoara pentru precizarea unui plan intdreptat impotriva unei terte persoane, institutii sau tari atunci este vorba, cum califica corect EU, de un complot cu circumstanta foarte agravanta daca complotul se face de catre cei mandatati cu increderea de a fi un fel de judecatori.
3. Deci eu consider ca este foarte bine ca s-a facut o inregistrare caci tot ce se discuta in interiorul institutiei feriti de orice control exterior trebuie obligatoriu inregistrat, filmat.
Desigur publicarea neautorizata ar putea fi o culpa dar cand este adus la lumina un complot o pregatire terorista etc cel care face cred ca trebuie nu mustrat ci decorat cu multumiri publice.
4. Deci mai incet cu groaza ca ticalosia unora (cei ingroziti devin suspecti de afiliere la grupul infractional)este data in vileag.
Sper sa fiti de acord cu mine cititorilor
De adrian pe 18 August 2009 la 16:32 (#)Da cine e seful editorilor la Antena 3? E Badin sau Razvan Mitroi? Ca ei vad ca sant numiti senior editor Antena 3 in talk show-urile la care participa.
De ionel torac pe 18 August 2009 la 17:01 (#)Ciutacule,
Asa e. Mai sunt si alte realizari frumoase pe lumea asta, dar noroiul are si el farmecul lui, nu ? Auzi, ca esti in vacanta, cum te simti departe de scandal ? Zi-i Chitaristului sa intrebe ce studii are mosuletul ala de la CDep si unde a lucrat inainte de CDep ?
Fiara.
De Fiara pe 18 August 2009 la 18:00 (#)Intr-o tara in care nonvaloarea a devenit valoare si in care cred, ca trei tabloide se situeaza in primele 5 ziare ca si numar de cititori, ne mai miram de astfel de lucururi?
De bogdan pe 18 August 2009 la 19:14 (#)Un exemplu in confirmarea celor afirmate in articol in aceasta dimineata, chiar si Antena 3 a avut un breaking news cu descinderile in casele celor 3 hoti ai mercedesului ciobanului.
Sa-mi dau si eu cu parerea despre profesionalismul tembeliziunilor? Fuse mai deunazi eclipsa aia totala prin China. Care a durat vreo 5 minute, adica destul de mult ca si durata, ceea ce nu se va mai repeta decat peste vreo 100 de ani, daca retin eu bine. A binevoit vreunul dintre profesionisti sa dea imagini live? Ca vrui si eu sa vad, deh… Ei da’ bine, vorba ta, e mai interesant Piticu’ porno, sexy mama naibii si dracu’ sa-i mai pieptene de ratati ajungi vedete. Dar cand poporul cere circ, le dai circ. Educatia nu mai e demult in planul mass media. Succesuri va urasc!
De Vio pe 18 August 2009 la 19:33 (#)Daca nu e porno, omu’ nu are succes in tara asta, nu e nimic morbid, iar nu are succes, nu spune tampenii, iar nu are succes, nu e sexy si natal din Braila, nu intereseaza pe nimeni, nu e pitic si probabil porno, iar nu intereseaza pe nimeni.Trist, dar asta e tara in care Basescu, dupa cate a facut, are 35 %.:O:O:O Ooo, romanii il voteaza.Asta e tara nimanui…
De CR7 pe 18 August 2009 la 19:39 (#)Salut Victore. Nu am mai zis nimic de mult pe blogu’ tau (da’ l-am mai citit din cand in cand sa-ti spun drept) si acuma, cand chiar scriu, nu am cuvinte. Nu stiam ca nimeni din mass-media din Romania nu s-a sinchisit de Usain Bolt. Niste idioti sa-ti spun drept.
De radu (din vegas) pe 18 August 2009 la 21:37 (#)P.S.: Si cand ma gandesc ca aveam impresia ca romanii sunt destepti, analitici si talentati, ca astia din alte colturi de lume is mai incuiati si doar au avut noroc geopolitic… Ciudat da’ ma simt din ce in ce mai strain de tara mea
Alearga, dar parca nu la fel ca Udrea pe Basescu!
De Ionut pe 18 August 2009 la 21:39 (#)MULTI VENITI…PUTINI CHEMATI! Tot mai rar poti spune despre cineva ca e meserias(profesionist). Sunt ciudate vremurile in care traim.
De carmen pe 18 August 2009 la 22:09 (#)fara legatura cu sportul… aruncati o privire (dar accesati cu Explorer pt ca am probleme cu site-ul) aici: http://cmlv.ro/blog/regina-maria-a-ramas-fara-elice-iar-marina-militara-in-chiloti/
De Liliana Mihai pe 18 August 2009 la 22:11 (#)post-Ziua Marinei… poate veti aprecia ca merita investigat, mai ales ca presa locala constanteana TACE sau, mai degraba, habar n-are. O seara buna!
La ce bun?
De turisticus pe 18 August 2009 la 22:51 (#)La noi in fiecare zi e batut recordul la tepe…
Ce sa le ceri? E o tara in care singuru sport mediatizat e fotbalul si nici ala nu e mediatizat cum trebuie. Pentru ei sportul se rezuma doar la Becali, Borcea si alte cateva creaturi d-astea.
De gabi pe 19 August 2009 la 00:19 (#)au inceput si televiziunile sa vorbeasca despre performanta baiatului asta. bine, unele erau mai interesate de faptul ca Bolt a ramas fara sticla de apa de la sponsorul personal la conferinta de presa decat de performanta in sine.
De Cosmin Iacob pe 19 August 2009 la 07:35 (#)oricum, pacat ca nu se face un jurnalism de calitate.
De ce te mai miri?Sigur stii ca penibilul e la rang inalt in Romania.Cum sa ii poti spune unuia de la Realitatea ca pe lume exista un om care alearga peste 10m in sub O Secunda?! Jurnalismul si modul de a face televiziune la noi, e adaptat la ce se cere azi.Vor rahat ? RAHAT le dam cu gramada.CNN-ul cred ca a avut stirea la breaking new’s,sau BBC, nu mai stiu pe ce post era tv-ul..ASTA e diferenta ! CNN/BBC = Realitatea TV? ( sau oricare televiziune de stiri de la noi )
De Florin pe 19 August 2009 la 09:53 (#)Vremuri grele domnule Ciutacu !! Este nevoie de multa hârtie igienica la aşa vremuri ……..se , si e criza de H.I. si mai ales de materie cenuşie!
De lol pe 19 August 2009 la 11:40 (#)Excelenta remarca, dle Ciutacu! Subscriu in totalitate … si ii eu trimiteam la targul de joburi!! Dupa un eveniment ca si cel de duminica seara (o data la 100 de ani se intampla asa ceva !!) sa nu fie introdus niciun breaking news… Asta spune tot despre tara in care (incercam) sa traim!!
De tode pe 19 August 2009 la 11:49 (#)E mult mai usor sa promovezi prostia, decat performanta. “Fatucile” de la stirile sportive habar nu au ce inseamna educatie prin sport, asa ca nu au cum sa promoveze asa ceva. Asa ca zic si ele ce inteleg…pt. ele, sport = fotbal. Restul nu conteaza!
De Simina pe 19 August 2009 la 12:19 (#)traim intr-o tara de dobitoci. luni dimineata L’Equipe, Gazzetta dello Sport si Marca il aveau pe Bolt pe prima pagina. GSP si Prosport aveau Steaua pe prima pagina.
De eddiesor pe 19 August 2009 la 12:58 (#)Buna,
De iulia lupan pe 19 August 2009 la 13:30 (#)Vreau sa transmit pe toate caile posibile numai urari de bine politistilor de la rutiera,regimul permise si inmatriculari pentru buna lor intentie de a posta chestionarele online.Pentru buna intentie multumim.Pentru restul:chestionarele nu pot fi accesate nici macar noaptea la 2-3, pentru ca site-ul lor este blocat(am testat pe propria-mi piele),acest fenomen se intampla si in cursul zilei ceea ce face ca aceste chestionare sa fie…intangibile si nerezolvabile.Pe langa faptul ca nu prea pot fi accesate(uneori le mai accesezi dar la jumatate iti da eroare si se termina smecheria),niciodata nu vei afla care era raspunsul corect ceea ce ma face pe mine sa fiu si mai buimaca…daca erau intrbari cu 2 raspunsuri era ok,exista varianta sa fie cel de-al doilea,dar in cazul de fata 3 raspunsuri si cu posibilitatea ca cele corecte sa fie unul dintre ele,doua sau chiar toate trei…este de vis.Nu m-as agita asa de tare dupa un permis care imi va da dureri de cap, dar in job-ul meu de reprezentant medical nu ma angajeaza nimeni fara permis desi am experienta si am dovedit ca pot face treaba asta si fara masina.Durerea mare e ca nici ca secretara nu ma angajeaza nimeni ca am prea multa experienta in domeniu medical,si in plus al meu prieten mai are putin si ma da afara din casa pentru ca de 2 luni de cand am ramas fara servici(am renuntat ca sa pot termina facultatea)eu nu am mai adus nici un banut chior in casa…Sincer sunt la capatul puterilor fizice si psihice incat mai am putin si sincer foarte putin si urmeaza sa plonjez dupa bloc.In viata mea nu am stat 2 luni fara servici.E groaznic.Si sa stiu ca sunt la un permis auto distanta de un loc de munca este chinuitor.Sper sa mai imi creasca moralul intre timp.Cu bine si sincere multumiri pentru acceptul de a-mi posta mesajul pe blogul tau,
a ta fidela telespectatoare
Iulia
Mareata realizare, crincen efort!. Ai dreptate dumneata. Sunt mult catei si multe catele in presa (de pe la toti mogulii) care fac sluj pe linga potentatii vremii. Este foarte simplu sa spui ca :”x-ulescu(easca) a trecut strada si si-a schimbat pantofii” – de exemplu, decit sa transmiti o admirabila cursa de 100m plat. Dar de ce oare spunem doar de chestiile admirabile de pe hotare cind se mai intimpla lucruri frumoase si in Romania(spre disperarea unora). Se intimpla destule in tara spre a fi transmise in presa noastra. Ca de exemplu sa amintesc citeva( in constructii unde activez in cimpul muncii): cind se ridica in picioare o turbina eoliana de 100m inaltime, cind se toarna structura de beton la poduri, cladiri de industriale , spatii comerciale si de locuit, constructii edilitare de tot felul.Mi se pare foarte instructiv de exemplu pentru un tinar ziarist sa lucreze ca atasat de presa pe linga mari obiective undeva foarte departe de Bucuresti. Ca sa vada ca nu este chiar asa usor . Ar fi mult mai bine pentru el si ea si ei si ele.
De Rasvan pe 19 August 2009 la 14:20 (#)in toate discutiile sa facut referire la legea salarizarii din germania. aici sa gasesc referinte http://oeffentlicher-dienst.info/ sau http://de.wikipedia.org/wiki/Besoldung
De alexy pe 19 August 2009 la 14:40 (#)As dori sa precizes ca 1- alesi nu au cum sa fie incadrati intro o lege cu bugetari, indemnizatia lor (ca nu e vorba de salariu) tine de legile de functionare al institutilor respective. O lege care ar prevedea aceasi conditie intre bugetari si demnitari ar incalca nu stiu cate normele europeane si ar castiga usor orce proces la instantele Ue. 2- germania e stat federal-in legea se prevede un diferentier intre regiunile in functie de costul vietii. 3- legea prevede categoria A care merge de A2 pina A16, categoria B1 pina B11, Categoria R(judecatori) R1-R10 Categoria W (profesori) de la W1 la W3.
sa dam ctv exemple legea prevede perioda de formare de minim 6 luni la 3 ani, perioda de proba inainte de a semna contract de angajare trece de la 1 an la 3 ani. Judecatori au drept la paza si multe alte. sa face distinctia intre functile la care pot sa acesezi fara studi superiore dar daca faci universitate poate sa cresti(ex politist poate se inceapa de la ultima treapta pina la sef de politia atunci intra in categoria A) bugetari care trebuie sa fie licentiati pentru postul respictiv (functionari din ministere categoria B sau profesori W). Adica o chestie seriosa, fata de prostia care se discute aic.
http://www.ziare.com/Elena_Udrea_da_in_judecata_Antena_3_si_Jurnalul_National-858732.html
E pe bune?
De Adriana pe 19 August 2009 la 15:59 (#)Eu ma intreb cu glas tare: de ce tace Ciutacu Victor? Cum??? Acum cand doamna Udrea, cadana prezidentiala, face la gura valuri inspumate, sarind de… balerini in sus ca, vezi Doamne, a descoperit mecanismele tenebroase ale comisie de ancheta, de ce tace Ciutacu? Cum il rabda raiul sa nu ii spuna de la obraz ca o ia ca.. curva, cu gura-nainte, dupa un obicei prost, invatat cata vreme a fost consliera prezidentiala? Cum de are rabdare sa nu-i sictireasca vocalizele televizate, in care ne explica dansa manariile din parlamentul condus de alta tuta pedelista, Roberta Anastase? Cum? Cumd e tace Ciutacu?
De Alina D. pe 19 August 2009 la 17:17 (#)domnule ciutacu as vrea sa cititi aceste rinduri ;1 cereti caacest individ boureanu sa nu mai apara la antene pentruca a facut acuzatii grave membrilor comisiei udrea si anume “in aceasta comisie sint cinci infractori: iar moderatoarea mai grav nu ia cerut dovezi acest personaj nu merita sa fie prezent pe sticla.
De ioanide pe 19 August 2009 la 17:17 (#)2. eu sint convins ca inregistrarile au fost facute din dispozitia ,si postate pe internet cu aprobarea pr. cameaei .
Ete, draci !! Unde dracu’ ai sa vezi tu in Romania, ca cineva va face un “break” in orice fel de emisiune, ca sa anunte …ce?? Ca a alergat unu’ suta de metri sub zece secunde?? Bun si sa zicem ca s-ar fi intamplat, dar de cand stii tu ca ignorantul nostru de roman, ar fi fost interesat si extaziat de o asemenea stire??
De free_spirit pe 19 August 2009 la 17:43 (#)Ma lasi?? Stricau ei bunatate de emisiune cu madam Udrea si cu Base, pentru unu’ care in loc sa munceasca pentru sporirea si bunastarea poporului, alearga ca tampitu’ pe coclauri.
Neeaaahhh !!
In continuarea comentariilor:
Toti cei care discuta de inregistrare sustin sau acepta teza ca ar fi o discutie privata, dar eu cred ca nu este asa si uitati de ce:
La momentul ordonarii de catre Orban a incetariii inregistrari a dezactivari microfoanelor, el spune si ptr asta vederi primele secunde ale primului video clip de la acest fir:
Ludovic Orban: Deci practic avem numai chestiuni de bucatarie interna
Si apoi cu totii auzim sau citim pe script acele chestiuni de bucatarie interna care consista intr-un complot evident
Chestiunile de ” bucatarie interna” care se discuta intr-o sala de consiliu sunt chestiuni private adica personale sau intime(chiar daca la RTV am vazut cum se saruta Orban cu duduia Aura ) ?
Raspunsul meu este categoric NU si atunci intreruperea inregistrarii in vederea ducerii respectivei discutii de bucatarie interna care este tot bucataria comisiei si nu aia unde face dna Aura salata de vinete cu tocatorul personal sau taie cotlete cu satarul personal, nu este in sine un factor agravant in raport cu continutul acelei discutii intre “macelari” ?
De adrian pe 19 August 2009 la 17:50 (#)ai dreptate nenea ciutacu,ei nu pot face cu puterea lagislativa ce a facu baiatul asta cu picioarele,habar nu au!golani de kapitala..sa ma scuzi dar asta este!
De brankardierul pe 19 August 2009 la 17:53 (#)unchiu ciutacu te rog eu frumos nu nu mai iti expune familia la vedere! astia lucreaza za cu paranormali ,ai grija ,o singura data ti-am spus…de la mine ai numai w pozitive!
De brankardierul pe 19 August 2009 la 17:55 (#)Off topic. Cica vine Nuti Udrea la Gabi Firea la Stirea Zilei azi. Tare mi-as dori daca te-ar suna sa intrii in direct la Gabi Firea si sa te puna in direct cu Udrea cred ca ce fata ar facea:) nu m-ar mira sa o scuipe pe Gabi Firea cum l-a scuipat Giovani Becali pe Terzian
.
De ionel torac pe 19 August 2009 la 18:15 (#)@marian: gigi nu se vinde. gigi cumpara.
De _0travitu pe 19 August 2009 la 19:37 (#)Asta este situatia in media si in sportul romanesc. Presa sportiva din Romania este o industrie mai proasta ca presa de monden. Totul face parte din “planul” de indobitocire a acestui popor.Totusi sunt fericit ca exista o minima libertate si avem totusi niste jurnalistit adevarati care nu cauta senzationalul peste tot si isi pune mai intai persoanei lui intrebari daca despre ce scrie este normal sau nu.
Multumesc Ciutacule ca existi si ca vezi aceste lucruri spre deosebire de un intreg sistem.
P.S. Am uitat sa felicit aceasta minune. Felicitari Husain Bolt: Faci istorie si ma bucur ca se intampla cand traiesc eu.
De _0travitu pe 19 August 2009 la 19:39 (#)eeerm.. Usain.. nu Husain
common typo
De _0travitu pe 19 August 2009 la 20:44 (#)Da, da, bună asta (Azuga sa ce reclamă e?), cu CV-urile, bună…
De Marian Oprea pe 19 August 2009 la 21:54 (#)Apropo de comentariul anterior, codru-i frate cu românul, cordul are uscături în virtutea vorbei din bătrâni, iar românii se identifică şi “percutează” la ce e le comun, sangvinic: la uscături…WTF…
Eu cred ca pe editorii televiziunilor nici nu au realizat vreo secunda importanta acestui record. In mintea lor sportul e ceva trivial, si nedemn de atentie (exceptie face desigur fotbalul la care se mai uita spargand in dinti cate o samânta, atunci cand isi coboara privirea incarcata de importanta functiei, si vor sa para oameni de rand. Cu siguranta ca daca ar fi castigat Mutu un concurs de jonglat cu mingea pe picior ar fi intrerupt orice emisiune sa ne informeze de specatculoasa performanta).
De marqq pe 19 August 2009 la 23:34 (#)N-ai cu cine dom’le, n-ai cu cine…
Ce tare e jamaicanul!
De taradaciuc pe 20 August 2009 la 02:31 (#)ce a dovedit bolt….
De kosmobil pe 20 August 2009 la 04:47 (#)inseamna sa iti intreci limitele umane
inseamna sa iti atinge obiectivele
inseamna sa lupti
inseamna sa te pregatesti zi de zi pt un scop anume
din partea mea are tot respectul si sigur el va ramane in istorie !
Buna ziua.D.l Teodorescu spunea aseara ca cetatenii nu mai pot fi pacaliti.Eroare.Am intilnit oameni de toata isprava ferm convinsi ca presedintele vrea binele dar nu este lasat.Partide,oameniipolitici,mogulii,hotii…toti i se opun.Problema: cum s-a ajuns aici? Cred ca nu putem vorbi de cetateni; de gloata ,da.A lui Iliescu,a lui Basescu.Sunt convins ca un candidat la presedintie trebuie sa-i spuna gloatei ca este gloata si ca-si merita soarta.In vata suntem pusi tot timpul in situatia de a alege.Intreabate tot timpul : cui foloseste? Cred ca este timpul unui Spirache din “Titanic vals”.Nu sunt de acord cu cei care propunrn, ca forma de protest, neprezentarea la vot.Este,dimpotriva, un accept.Din pacate cetateanul este letargic.Despre somnul cetateanului alta data.
De Iioanna pe 20 August 2009 la 10:50 (#)Victore, site-ul Antenei 3 cenzureaza?
Am trimis urmatorul comentariu, care a fost respins, ca fiind obscen.
Zi-mi te rog care cuvinte ar putea fi catalogate drept obscene, ca sa ma abtin , cand nu mai rezist de scarba pe care mi-o provoaca ticalosii, care au pus gheara pe tara , pe noi toti.
“Fratilor, oameni buni, in ce tara traim BAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!?????????????
De danym pe 20 August 2009 la 12:09 (#)E incredibil cat tupeu poate sa aiba o parvenita, numai pentru faptul ca are experienta de centura Cotrocenilor.
Nu mai rezist, unde ne aflam , ce se intampla cu noi fratilor. Milioane de romani fac foamea si traiesc o viata de mizerie, ca o jigodie ca udrea sa-si bata joc pe fata, de o tara intreaga.
Treziti-va oameni buni!
Nu de asta am scapat de Ceausescu.
Unde vor sa ne duca ticalosii astia???????//”
Băi nea’ Ciutacu, dar ce intransigent eşti! Păi cu cine ar mai rămâne televiziunile de ştiri, de pe la noi, la cârmă? Păi vreţi să angajaţi numai savaniţi, doctori-ingineri, academicieni şi profesori pe post de cameramani, editori, regizori de emisie şi MCR-işti?
De danielul pe 20 August 2009 la 13:22 (#)La ce salarii sunt în această nişă, cel puţin la Antene, e şi normal să aveţi asemenea angajaţi… Cum poate fi motivat un astfel de lucrător într-o televiziune cu 10 milioane de lei pe luna? Credeţi că mai are vre-o motivare? Totuşi sunt oameni, nu? Au şi ei dreptul la o minimă decenţă, cel puţin în ceea ce priveşte salariul. Îmi place când vă aud zicând că “dacă până mâine sunetistul nu pleacă, plec eu!”, însă niciodata gândindu-vă de câte ori intră salariul lui în al Dvs.!!! Cred că şi cei care au 10 milioane pe luna ca şi Dvs. au aceleaşi nevoi, cheltuieli şi dorinţe ca şi Dvs. în ceea ce priveşte venitul lunare…….
Am vazut in direct evolutia lui pe Eurosport,intr-adevar s-a nascut o stea, se poate spune ca este un fenomen,comentatorii erau uimiti de “usurinta” cu care a alergat, ziceau ca a alergat “relaxat”.
De daniela pe 20 August 2009 la 14:32 (#)Pacat ca vacanta ta a coincis cu evenimentele incredibile ce se deruleaza cu Udrea. Parca ar fi dintr-un film prost in care spui ” hai ma ca prea e cusuta cu ata alba ” Sexi- buzoianca isi bate joc de legi si sfideaza cu dispret pe toata lumea, in primul rand pe noi, platitorii de impozite. Este INCREDIBIL ce tupeu are parasuta.
De mishulescu pe 20 August 2009 la 14:42 (#)Asta este.Toate canalele mari de stiri si sport internationale au vorbit despre lucrul asta,insa noi nu.Asta denota tara in care traim.Dupa cum spune si domnul Ciutacu “mai bine cu nea Jiji”. Pai sa ma ia naiba,as pleca din tara asta fara sa ma uit inapoi.Dar unde??? Asta e intrebarea pe care mi-o pun zi de zi. Trebuie sa ne lasam tara,doar asa poate scapam de astia.
De Cristian Liviu pe 20 August 2009 la 14:43 (#)Am tot urmarit din strainatate epopeea Udrea. Ceva ptr. D-na Saftoiu caci vad ca D-ul Chireac insista ca dansa a recunoscut ca sunt vorbele lor. Sa-i explice totusi D-ului Chireac ca una e sa recunosti vorbe scoase din context si altceva sa recunosti cuplajul/colajul respectiv caci acolo se vede clar ca exista o prelucrare ulterioara iar aceasta este de fapt ceea ce nu s-a recunoscut niciodata. Ca este o prelucrare, se vede si din faptul ca s-a introdus in colaj numele D-lui Lakatos care nici nu a fost acolo, deci cineva a prelucrat inainte sa o trimita la presa. Asta inseamna si premeditare…
De roman iubitor de turism pe 20 August 2009 la 14:46 (#)CE ZICETI DE POGEA DLE CIUTACU, cum o intoacre ca la Ploiesti in lewgatura cu domana Udrea? apropos, in vremurile noastre de criza, un sef de administratie financiara de sector din bucuresti, care este in subordina ministerului finantelor, are un salariu de 12000 de ron… (120 de milioane de lei vechi) asa cum rezulta din link http://www.anaf.ro/public/wps/portal/ANAF/Informatii/Infointerespublic/Declavere.
De dan300 pe 20 August 2009 la 15:35 (#)Pe mine, intreprinzator privat, platitor de taxe si impozite m-a intrebat cineva daca sunt de acord cu salariaile aste nesimite las unii bugetari? prin analogie, un ofiter superior din armata romana (a se citi armata membra a tratatului NATO) are un salariu de 2900 lei…
fara cuvinte ….
o parere? concediu placut.
sper ca dna Udrea, sa fie belita ca dna Ridzi… Ajungi sa crezi ca Ceausescu era mai bun.
Victor,
De Dan Maracineanu pe 20 August 2009 la 16:58 (#)unde esti frate, ca ma ingrijorezi?
Domnule Ciutacu sau “prietene”(asta chiar din inima vine) de ce te miri? Toti ziaristii din sport scriu in functie de “citi bani primesc”.Daca iei ziarele mari de sport vei vedea ca despre Steaua sunt pagini intregi cind de fapt a terminat campionatul pe locul X-lea.De ce oare?
De santinela pe 20 August 2009 la 17:47 (#)Domnule Ciutacu,
De franck ribery pe 20 August 2009 la 19:08 (#)Am o pensiune la Bran, sezonul este prost, impozitele sunt mari, taxe multiple, si peste toate astea”cazarea la negru” este in floare. Ministerul Turismului si al Finantelor prin atitudinea pe care o au, practic, incurajeaza aceasta practica, pagubitoare pentru buget, dar in special pentru noi care cat de cat suntem corecti. Stiu ce o sa-mi spuneti (in gluma bineinteles). Treceti fratilor cu totii la cazare la negru, de cine va este frica? De ministerul Finantelor si al Turismului? Sa fim seriosi de asta sa se teama cei care care au facut neghiobia de a face o afacere legala. Nu?
Sa fiti sanatos si (din tonomat) la punga gros.
Mai nou ma pasioneaza kyokushinkai karate.do si consideri ca acei ‘luptatori’ (nu neaparat karatisti) care se arunca intr-o lupta dreapta, sunt BUDOKA, asa cum este acest Bolt, cum este ‘echipa care intotdeauna castiga” de la Sinteza zilei. Mai urmeaza sa fie sfatuit presedintele comisiei, cu echipa lui, sa devina adevarati Budoka, dar cu conditia sa -si insuseasca tehnicile in folosirea loviturilor cu maini, cu picioare, si mai ales cele de sub-centura, pe care dansii le cam incaseaza.
De I.I. pe 20 August 2009 la 19:45 (#)bravo, aferim, legat de facut baie, plaja si cumparaturi.
De magdalena pe 20 August 2009 la 20:19 (#)19:19!!! NWR 200m – 20.08.2009! Bolt! Usain Bolt! nu sunt cuvinte pentru omul asta!
De Claudia pe 20 August 2009 la 21:54 (#)am 24 de ani, dar sincer sunt deja un om resemnat, nu cred ca mai avem in tara asta nimic care sa fie “asa cum trebuie”… nici macar ziaristi de sport…
sunt inca fara cuvinte!
duminica era 9:58! NWR 100m – Bolt! Usain Bolt!
mai este ceva de spus oare???
VICTOREEEEEEE, VINO INAPOI! ISI BATE JOC UDREA @ COMP. DE TOTI COLEGII TAI!
De Mihaela Petrescu pe 20 August 2009 la 23:21 (#)SARI, VICTOREEE,AJUTORRRRR !
P.S.Nu glumesc si nici n-am inebunit !
eeeextraordinar!!! dar cum iti permiti sa faci baie, plaja , si cumparaturi cand romanii intra jumatate de luna in cfs. nu e moral mai ales cand o spui public. sau blogul e doar intre voi ciutacii?
De sadi pe 21 August 2009 la 00:04 (#)Buna seara doamnelor si domnilor, bine ati revenit la Vorbe Grele. Treispe , treispe numarul de sms…..
Hai Victore, hai acasa ca e “groasa”
P.S. Prietenu lu Udrea la bagat in afaceri cu armata de 10-15 mld.euro pe fratesu’. Un super- tun la sfarsit de mandat. Cool
De mishulescu pe 21 August 2009 la 01:13 (#)[...] Conu Ciutacu, ne explica cum ca poate nea Bolt, Usain Bolt , ar fi meritat macar un breaking news, in toata aceasta mare de informatii de Gigici si Pitici interlopi si mondenistici. Poate ca are dreptate , insa parca mai de breaking news ar fi faptul ca niste politisti sunt corupti. Sau ca Romania e in incapacitate de plata. Sau ca banul public e curva tuturor birocratilor. Iar daca exemplul lui nea Bolt e de urmat , sigur ca sunt de acord….dar numai daca vrem sa invatam cum sa fugim mai repede din tara. [...]
De Revista blogurilor din Top 10 « Jurnal de pseudoaventuri gurmandoerotice pe 21 August 2009 la 06:30 (#)Dsitracţie plăcută!
De ionut pe 21 August 2009 la 09:30 (#)dar ce spuneti de 19,19 la 200 m?!?!?!?!?!?!
De luci pe 21 August 2009 la 09:39 (#)Un bou e intotdeauna si consecvent. Ieri, Usain a spart si recordul la 200m, tot 0.11 sec. Din nou, boii de la stiri isi vedeau de babele violate si de anal.istii politici.
De Catalin pe 21 August 2009 la 10:52 (#)Despre sport nimic. In schimb am vazut niste “baeti” din tribune intrand pe un spatiu verde sa discute cu niste alti baeti imbracati in tricouri ros-albe care alergau pe acolo fara nici un rost. Si erau si in grup mai mare de 5, ceea ce incalca directiva Oprescu.
Ma bucur ca va permiteti sa va faceti concediul la plaja, sorbind limonade
)
De Adrian Radus pe 21 August 2009 la 13:56 (#)Aveti idei faine, recunosc si va invidiez ca va permiteti dupa nervii unui an de munca, sa respirati relaxat; eu, din pacate n-am cum, sunt doar profesor si cu salariul pe vara, de-abia pot supravietui
Omul si-a doborat si recordul de 200 m.
De Tabara Mihai pe 21 August 2009 la 17:39 (#)Ai nostri pot sa mai doboare recorduri de prostie ?
Aseara ma uitam ca nu se vorbea decat despre urangutanii ce au intrat pe teren la Dinamo, ducand la excluderea echipei. Si asa erau saracii dinamovisti batuti de soarta … vai de mama si de pamant. Nici macar nu s-a pomenit de Steaua si Vaslui … de Bolt ce sa mai vorbim … jurnalistii si stiristii de la sport nu stiu pe ce lume traiesc … mananca o paine degeaba punand intrebarea cretina ‘Cum comentati?’ si saracii muncitori de la avioane Craiova si de prin multe alte companii din tara sunt dati afara. Macar ei sunt oameni simpli si nu au mari pretentii, in timp ce ‘ciumpalacii’ si ‘fatucile’ astea de prin presa ce nu stiu sa lege doua vorbe, dupa ce ca primesc multi bani mai au si pretentia sa fie respectati si priviti ca vedete si se uita la tine cu o scarba … de parca cine ar fi ei. As avea eu ceva ‘vorbe grele’ pentru ei dar incerc sa ma cenzurez. Sa auzim de bine … pentru ca de rau … am tot auzit azi la stiri.
De Serban Calin pe 21 August 2009 la 18:15 (#)aseara tvr2 a intrerupt meciul vaslui – aek pentru a transmite in direct cursa de 200 m. deci…..
De nelu pe 21 August 2009 la 18:46 (#)Pt ca Fotbalul la romani inca mai tine de foame ? ^
))
De Florin pe 21 August 2009 la 19:12 (#)ultima isprava a lui Usain Bolt este 19:19 sec. la 200 m.
De Arch_Taistelu pe 21 August 2009 la 20:43 (#)Stiu ca esti in concediu si no se intimpla multe dar referitor la ultimele dezvoltari cu Mircea Basescu , fratele prietenului nostru si firma lor.
De Eugen pe 21 August 2009 la 23:09 (#)Acum sincer, astia chiar ne cred atit de prosti. Ei chair au impresia ca sint singuri ? Au incercat o manareala pe bani f. multi si bineinteles ca nu puteau sa se puna acolo prin interpusi, ca exista riscuri cind e vorba de bani multi.
In fine de data asta nu le-a mers – POATE DATA VIITOARE ! Noroc cu presa ca restul organelor de stat nu exista – pe cine platim noi sa ne pazeasca de acesti politicieni infractori ? Unde traim DOAMNE ?
Vedeti dosar pennal Udrea Gabi Elena!
http://stirea.wordpress.com/2009/08/20/elena-udrea-paranoica/
De Ovidiu pe 22 August 2009 la 04:05 (#)Victor, de ce taci? Asteptam parerea ta despre atitudinea ministresei care se comporta ca Matroana de la Clubul lu DyAndy…Nimic?
De Alice pe 22 August 2009 la 10:25 (#)Sper sa aveti vreme frumoasa si sa va relaxati de 5 stele.
De Marius Mina pe 22 August 2009 la 14:02 (#)Off topic :
In fotografia prezentata de mass media in care apar mai multe personaje , cel in costum alb care este prezentat drept Mircea Basescu este cu totul altcineva.Aici detalii :
http://mariusmina.blogspot.com/2009/08/mircea-basescu-confundat-cu-maestrul.html
daca nu e cu fotbal nu e interesant. Probabil ca nici pe multi cititori/telespectatori nu ii intereseaza . Asa e in Romania
)
De andrey pe 22 August 2009 la 16:20 (#)Si ‘gigantii’ fotbalului ar merita tot timpul sa li se acorde mai mult spatiu in ziare; ma gandesc la golul lui Habibou, care l-a terminat pe Boloni. Sau ce ar fi de exemplu daca ni s-ar oferi topul celor mai rapizi jucatori din Premier League, care se intrec cu Bolt!!!
De I.I. pe 22 August 2009 la 16:22 (#)Incredibil : http://www.youtube.com/watch?v=hq1d08RRCMM … suntem sufocati de clanul basescu si alte clanuri care nu se mai straduiesc nici sa fure cu cap ( asta pt ca s-au invatat asa ) sau de ….echipele , patronii , jucatorii si amantele din liga lu` MMmitica….este incredibil cum o lume il aclama Bolt si cum o tara nu are timp sa difuzeze O STIRE …sau cine stie ..le este teama sa nu zica O STIRE despre Bolt caci este posibil sa mai bata un record pana difuzeaza stirea si sa fie in contratimp…suntem penibili…
De Skepsys pe 22 August 2009 la 23:29 (#)Avem o tarisoara.ro cu ingredente mioritice, coborate de la stana, cu o prostanaceala in cronicizare catalogata de un comunistoid, cu un marinel a carui pleoapa umbreste poporu, cu muieri ajunse ca gainile pe jeg, cu pesedei, cu pedelei, cu udemerei, cu plini de galbeni liberali, cu trustari si moguli.
Astfel ca doar nu o fi mai interesant Bolt decat astia, care mama ce ficat, burta si gusa au cand fac din tarisoara.ro o tarla a “capitalismului de cumetrie” (ca sa il citesc pe batraNelu sub aripa caruia si aub obladuirea lui s au capatuit cam toti, filiatia nu se va sterge din istorie niciodata, decat daca se ard dosare si etape asa cum si inainte de 89 s a incercat si iata ca au reusit baietii) si duc de nas “pulimea” sa ii voteze.
Presa, daca este asa ceva, sau mno, a fi dar doar de nisa, nu poate sa fie decat savarsirea acestora impreuna, asa ca, omul acela alearga, doboara recordul iar “presa” si “politicienii” stau si “mintesc” poporu… si cam atat
Apropo, ce mai face Arpi din enclava Griua, si a achitat cumva ceva de nu mai se ia nimeni de chelia lui???
Sigur ca da, dupa acea scrisoare lacrimogena, marinelul a plans pe umarul unui SPP ist de la Cotroceni si a zis: “Sa il iertam si de data asta pe chel, ca uite ce bun filantrop este.”; deh, marinelului nu i plac filmele gen “Filantropica” si d aia incurajeaza asa lehaminte de ticalosie…
In rest, vad cum usurel dispare din calcul Axa Ridzi – Udrea – Arpi, ca de obicei, a obosit si presa, au obosit si trustarii or moguluii si clar ca deja “politicienii” si “dna ul” sforaie de se rup perdelele din cabinetu 2…
De Fanu pe 23 August 2009 la 14:35 (#)Buna seara d-le Ciutacu,
Va astept-deja mi-e dor de Dvs.,dar pana atunci va doresc numai bine dvs. si familiei.Sa veniti sanatosi,odihniti,multumiti si fericiti!
Ma bucur ca va simtiti bine, faceti plaja, baie si cumparaturi si restul,vine de la sine.
Cu mult drag si acelasi respect,
De IoanaP pe 23 August 2009 la 22:40 (#)IoanaP
Normal asa este. Fara nea Gigi primul oier al tarii, fara el cream Borcea sau nea Turcu ca isi plang in batsita de ce ei Doamne de ce!! De parca nu tot ei au inceput lucratura . Si in alte tari sunt moguli de presa, de cluburi dar nu exista sa intre non stop pe sticla sau in presa fiindca asta e Romania este Poarta Orientului si toti au dorit sa involueze neaparat aici.
De marius pe 24 August 2009 la 10:34 (#)în mass-media română / bate vântul în…surdină
)
De Gelu Vlasin pe 24 August 2009 la 10:48 (#)Păi şi dacă se producea un cutremur la Manila, pe redactori îi ardea în trei litere să facă rating… Întrebarea, firească de altfel, este: cu ce să facă rating, dacă nu cu scandaluri. Şi singura medalie românească a fost fugărită iute la ştirile sportive, ca să-i auzim pe “oamenii de fotbal” ,cică- adică poezii cu titlu’: “Iarăşi ne-au furat arbitrii”. Şi… cam atât…
De C. Bojan pe 24 August 2009 la 12:03 (#)[...] despre alti moderatori si productiile altor posturi tv (ca am scris in timp si de Bendeac, si de Ciutacu, si de Badea, Dupa Bloguri si despre altii) … Bai Zorro, nu-i ca-n filme! Nu mai crede ce [...]
De Mircea Badea se intoarce. Cu Bendeac. « cabral.ro pe 24 August 2009 la 12:06 (#)Mai nou, (supra)omu’ l-a batut (pe el, pe record) si la 200m (19,19 fata de ala vechi, tot al lui de altfel, 19,30). Sigur le mai imbunatateste si pe astea, daca nu se imbolnaveste de vedetism. E prea rapid pentru mine. Abandonez
) Sanatate la toata lumea!!!
De RAZVAN pe 24 August 2009 la 13:16 (#)In Romania stirile sun bazate pe copy paste si senztional …
De Marius pe 24 August 2009 la 22:51 (#)Este genial.
De alex mazilu pe 25 August 2009 la 10:08 (#)ai dreptate , ca in multe din postarile tele
De cristi pe 25 August 2009 la 11:58 (#)Olteanul zice ca a scos 9,50 sec/100m
De Plano pe 26 August 2009 la 00:04 (#)-Cum sa scoti mai atata daca recordul este 9,58 ? il intreaba un cunoscator intr-ale atletismului.
-Scosai ca eu alergai pe scurtatura…
Nenea Ciutacu come back!!! Cand te vedem iar la tv?
De Costea pe 26 August 2009 la 05:31 (#)Buna ziua d-le Ciutacu,
Ce mai faceti?Sper ca la 1 septembrie reveniti din concediu…Ne lipsiti,intr-adevar.
Aici sunt destui si apar foarte multi boi (si foarte boi); e nevoie de Dvs.in lupta impotriva lor.
Va doresc numai bine,cu acelasi respect,
De IoanaP pe 26 August 2009 la 09:23 (#)IoanaP
HAI ACASA,CA-I DISTRACTIA CAT CASA,BOMBARDELE,POCNITORI…:-)
De mery pe 26 August 2009 la 10:14 (#)am facut imensa greseala de a cauta printre programe ceva interesant la orele 19:00,
De thomas mistretzu pe 26 August 2009 la 15:40 (#)ceea ce e destul de greu, avand in vedere ca la orele acelea sunt stiri……stiri la jumatate din programele disponibile pe tv iar celelale au program de kkt de frica rating-urilor, PRO-TV- ul impresioneaza jumatate de Romanie cu Esca decolteasa, care nu arata cu fiecare zi tot mai mult si parca stirile le prezinta tot mai slab( pacat de banii aia multi pe care ii ia),
la respectivele stiri dupa multe stiri de senzatie si altele rasunatoare si transpirante,
a venit randul stirilor din sport – pardon fotbal, ca altceva nu mai stim sa dam la tv – fotbal si nimic mai mult – declaratii ale incultilor de fotbalisti care habar n-au sa lege 2 vorbe si cam deplorabil si la fotbal de asemenea,
-exact la finalul stirilor printre generic si frizura d-lui prezentator l-am admirat pe sportivul, noul recordman mondial BOLT care dobora recordul mondial si urla invingator dupa o cursa extraordinara,
dar nu a meritat sa fie in prim planul stirilor sportive, RUSINE!
La stiri abordam multimea, cine formeaza multimea? Ce grad de educatie? Ce arie de interes?
Spargatorul de seminte, drojdierul care cumpara bere la 3 litri la promotie, cocalarul manelist s.a.m.d.
Numai voi, presa, ii puteti educa, dar cu floarea de la tine.. nu numai ca nu se face primavara, dar risti sa iti usuci si propria gradina in mizeria asta
De Adrian pe 26 August 2009 la 20:14 (#)http://www.youtube.com/watch?v=lO8n4f2cBzM
De M pe 26 August 2009 la 21:12 (#)Pai nu e logic? Nu e clar ca performanta nu face rating? ce naiba…
De Radu pe 26 August 2009 la 23:12 (#)Comentariul asta va fi in afara subiectului,pentru ca la capitolul sport nu stau prea bine.Dupa cele intamplate zilele astea in aceasta tara a noastra,eu am ajuns la niste concluzii care ma inspaimanta.Suntem condusi de “organul” lui Traian Basescu,prea putin de creierul lui.De ce l-as prefera pe Crin pentru presedintia Romaniei?Simplu.Crin nu trebuie sa puna la picioarele unei femei o tara ,functii ,bani,etc.,pentru ca omul e suficient de barbat sa nu aiba nevoie de asemenea subterfugii pentru a impresiona o femeie.In schimb,Base…Daca in tara asta ar fi permisa sclavia,acum am fi toti in genunchi in fata Elenei Udrea ,i-am pupa probabil picioarele si i-am suporta metehnele…Base,eu te-as intreba cum stai cu barbatia,nu de alta dar Elena de Troia a ta se cam da la “organele” liberalilor.E chiar asa de grav?
De Irina pe 27 August 2009 la 14:21 (#)Performanta lui Bolt de a castiga cursa si la 100 si la 200 si 400m cred ca intra in Guinness Book.Cu siguranta ca bodyguarzii l-au pazit foarte bine, de n-a incasat lovitura de bici de tip Haishu,(noi am cam experimentat-o) care este aplicata la plexul solar, tampla si maxilar. Ei, poate cu aceasta expresie il facem pe D-l Ciutacu sa se uite si dumnealui in dictionar, nu numai noi cititorii, ca doar n-a fi stiind tot in toate domeniile; sau se va uita pe vreun site la noapte, cum ii este obiceiul.Studiu placut.
De I.I. pe 27 August 2009 la 20:00 (#)Bravo Irina, bine spus.Pd-l-isti(Elena Gabriela Udrea) nu mai au loc de “organele” competente.Te pui cu Zeus la andropauza?boala (treaba)grea de om de stat,nu? EGU a ras mai multi decat Ciocciolina….As spune mai multe dar mi-e scarba de ce se intampla.
De un meltean pe 27 August 2009 la 20:02 (#)Sefu’, te asteptam! N-ar mai fi mult, dar pare-al naibii de mult!
De alien pe 27 August 2009 la 21:07 (#)care diploma???????????????
De lesty pe 27 August 2009 la 22:58 (#)Buna seara d-le Ciutacu,
Ce ma bucur ca revenirati!Va vad acum la Sinteza zilei si ma bucur ca aratati foarte bine!V-ati si bronzat!
E-hee,aveti de lucru,n-aveti grija!
Inteleg ca reveniti pe 31 august la Vorbe grele,cu oameni seriosi- e foarte bine.Va doresc numai sanatate si mult succes!
Cu acelasi respect,nerabdare si bucurie,
IoanaP
P.S.Astept si cateva fotografii din concediu(cred ca nu cer prea mult!)
De IoanaP pe 27 August 2009 la 22:59 (#)e o plictiseala in blogosfera cand nu esti tu, de imi vine sa inchid laptopul .
De horya pe 28 August 2009 la 00:02 (#)Bine ca ai venit din vacanta.
Astept posturi noi despre actualitate.
…ma trezesc si eu tarziu cu comentariul despre Bolt …
De Razvan pe 28 August 2009 la 12:53 (#)… de fapt vroiam sa completez cu extraordinarul record si de la 200 m plat : 19.19 s …despre care la fel aproape nimeni nimic nu a comentat
Dar e bine ca ne arata peste tot ce fac suporterii romani la meciuri (vezi Dinamo)…
Trist…si ce e mai trist, e ca si noi facem parte din natia asta. Care natie e capabila sa piarda o ora pentru nenorostirile de la ora 5, dar incapabila sa gaseasca 5 minute sa arate ce limita umana a putut sa depaseasca sportivul asta. Sau cate si cate chestii pozitive se petrec la noi sau in alte parti ale lumii. Se anunta sumbru viitorul, Victor…
De anne pe 29 August 2009 la 21:48 (#)Noi facem un copil, sau doi…..alde maneaua si stirile de la ora 5 , plus alde telenoveaua, fac “fara numar, fara numar”. Curand o sa ajungem minoritari, daca nu suntem deja.
Imi pare rau de pesimism, insa cam atat ne-a mai ramas. Respectele mele….pe curand.
Adaugă Comentariu!