Categorii
- Antena 2 (116)
- Barfoteca de Net (66)
- Caruta cu deontologi (141)
- Ce dixtractie, ce mishteaux (92)
- Ce-i place geniului (90)
- Ce-mi provoaca scarba (170)
- Chestii, socoteli (40)
- Colţu' lu' Boc cel mic (10)
- Corespondentii Ciutacosferei (5)
- Delatiuni cetatenesti de bine (30)
- Fotografiile Vladutului (2)
- Hai să mă laud (8)
- Imperiul Ciutacesc (33)
- Mintea mea, în gândul ei… (67)
- Papornita cu intelepciuni (61)
- personal (55)
- Polemici Politice (185)
- publicitate (1)
- Replicile zilei (12)
- Rezervaţia cu imbecili (82)
- Rubrica lu' domnu' nea Dan (4)
Arhiva pe luni:
- July 2010
- June 2010
- May 2010
- April 2010
- March 2010
- February 2010
- January 2010
- December 2009
- November 2009
- October 2009
- September 2009
- August 2009
- Iunie 2008
- Mai 2008
- Aprilie 2008
- Martie 2008
- Februarie 2008
- Ianuarie 2008
- Decembrie 2007
- Noiembrie 2007
- Octombrie 2007
- Septembrie 2007
- August 2007
- Iulie 2007
- Iunie 2007
- Mai 2007
- Aprilie 2007
- Martie 2007
- Februarie 2007
109 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Da, din comentariile de pana acum reiese, ca imaginea publica, pe care printr-o munca asidua v-ati creat-o, este pe o scara ascendenta. Acest stil al Dvs. sa va manifestati in fata privitorilor, cititorilor, comentatorilor, criticilor, chiar si in fata dusmanilor Dvs., aceasta deschidere, cu un grad de risc ridicat, se dovedeste a fi benefica si pentru Feng Shui-ul Dvs.
De I.I. pe 5 March 2010 la 11:23 (#)Cu siguranta ca ideea va apartine 100%. Si va felicit.
1.A fost ca o urare de bun-venit pentru Oana.
2.Am văzut o altă latură a lui Victor Ciutacu, dar nu neapărat nouă pentru unii dintre noi.
Cel puţin la nivel de aparenţă, fostul şi viitorul realizator Ciutacu a fost mai relaxat decât de obicei. Asta datorită ineditei poziţii de aseară.
3. Cred că a fost un experiment bun.
De violet pe 5 March 2010 la 11:24 (#)Am greşit numerotarea şi menţionez asta pentru că îmi denaturează sensul observaţiilor făcute. Înainte de “Cel puţin…” trebuie pus “3″, apoi “4″ la ultima frază.
De violet pe 5 March 2010 la 11:27 (#)Scriu comentariul in timp ce urmaresc inregistrarea. Asa ca totul e proaspat.
De Andreea Alexandra Iancu pe 5 March 2010 la 11:29 (#)So, Ciutacu nu al dracului, pur si simplu este atat de enervat de prostia din jurul lui incat rabufneste. E mai mult sila decat rautate. “Tonomatul” functioneaza pe principiul “Astia care cred ca au dreptate ne enerveaza la culme pe noi, astia, care chiar avem drepate”.
Lasand totul la o parte, formatul emisiunii chiar e ok, emisiune politica prin comparatie, “despre altii prin mine”.
Da, exact ce credeam despre Oana..E genu de “tigroaica” tare in gura cand e sa fie in contradictie de idei/pozitii cu cineva, dar blanda ca un mielusel si usor timida in fata celor care au mari asteptari de la ea..Nu va reactiona niciodata la maxima capacitate la multe si prelungite laude- asa cum s-a intamplat in ultimele doua zile ; ea mai degraba e om al opozitiei si ar fi bine cred sa ramana in postura care a adus-o initial in atentia noastra.
In schimb, tie Victor iti sta nemaipomenit in pozitia asta de mentor/ tatuc al colectivului de la JN
Dar desi am inteles ca ai mare respect pt CTP, nu e nevoie sa incerci sa-l copiezi cu nimik..esti unic si numa bun’ asa cum esti .;)
De Claudia pe 5 March 2010 la 11:37 (#)@victor: o singura observatie, ca tot ati deschis subiectul aseara: cred cu tarie ca sinteza zilei (cu sau fara cristoiu) a facut mai mult rau decat bine cauzei anti-basescu.
De brazvan pe 5 March 2010 la 11:41 (#)Despre Oana: Mi-a placut ca n-a fost bitch, ca in alte dati, si in timpul discutiilor, cand situatia semana cu pozitia ei obisnuita de invitat. A fost rationala si inteligenta, ca de fiecare data. Nu mi-a placut parul ei. In general, exagereaza cu brandul ei de bitch si nici nu-i sta prea bine cu parul strans la spate. Sa nu mai vorbim ca aseara nici n-a fost bitch, deci lookul a fost complet inutil. Poate ca la o emisiune unde este invitata, lookul ala poate da impresia ca e o reproterita care vine de pe cine stie unde si care-i serioasa si profesionista, dar in calitate de moderator nu mergea. Nu prea mi-a placut nici cum a fost imbracata… Deci, lookul, per total. Alte lucruri care nu i-au iesit au fost formulele, toate formulele
Nici spuse cum trebuie nu cred ca mi-ar fi placut, dar n-a fost cazul, fiindca era emotionata. Cred ca ar fi trebuit sa le foloseasca pe alea consacrate. Per total, a fost ok, ea, in calitate de moderatoare. A fost ca si cum i-ai da masina copilului s-o conduca. Daca reuseste sa mearga pe sosea, e bine!
Poate a sunat prea dur… De fapt, mi-a placut mai mult de ea decat in alte situatii. Si emisiunea a fost mult mai interesanta decat in general.
Despre Victor: o sa scriu mai incolo
De Manuela pe 5 March 2010 la 11:56 (#)Inchizitorul-sef a devenit “inchizit”?
De WickerMan pe 5 March 2010 la 12:04 (#)A fost super emisiunea de aseara !
De Mihnea(http://mihnea-95.blogspot.com) pe 5 March 2010 la 12:13 (#)a fost pe `giagichi` !super misto !traiasca familia !
De abcd pe 5 March 2010 la 12:18 (#)Normal ca ma asteptam sa iasa o emisiune buna… totusi… eu credeam ca la intrebarea lui M. Badea, raspunsul ar fi fost scurt… ceva de genul ” imi dau demisia si ma refugiez in Congo”
De PNP76 pe 5 March 2010 la 12:23 (#)felul in care l-ai caracterizat pe basescu este foarte exact. jigodismul pleaca de sus in jos in tara asta si nemernicul asta a facut cel mai mare rau Romaniei a dat exemplul marlaniei si jigodismului dus la extrem. toti handicapatii cu decizie si putere au inceput sa faca la fel in institutiile publice, acum se vede asta si pe strada , a ajuns la nivelul cel mai de jos.
De mojicu' pe 5 March 2010 la 12:24 (#)Frumos experiment, ca o gura de aer atunci cand esti strans de gat.
De smoker pe 5 March 2010 la 12:40 (#)Thx.
Partea de la inceput, cu versurile Parazitii si imaginile alea, ar trebui sa le lasi asa, la fiecare inceput de emisiune, macar o luna de zile! Bravo!
De apollo_17 pe 5 March 2010 la 12:44 (#)Ce-o fi gandit Basescu cand Oana v-a cam complimentat cu aroganta, si a facut o comparatie intre Dvs. si dumnealui? O fi fost mandru, sau v-a facut si dumnealui’derbedeul dracului’cand ati spus ca este un mic Basescu si un mic Ciutacu in Dvs.?
De I.I. pe 5 March 2010 la 12:44 (#)BANCUL ZILEI: Basescu se trezeste dimineata la vila de la Scrovistea. Afara ninsese, o imagine feerica. Iese Base in prag, se intinde, cand, deodata incremeneste: pe zapada imaculata era scris cu urina: “Maine vei muri”. Agitatie, politie, SRI, SIE, DIE, etc. Cercetari, probe, amprente.
De Adriean VICLEANU pe 5 March 2010 la 12:50 (#)A doua zi vine seful SRI la el:
- Au venit doua probe de la laborator si am o veste proasta si una foarte proasta.
- Zi-o pe aia proasta.
- Avem proba de urina. Urina e a lui Boc.
- Oamenii mei! Oamenii mei au tradat! Ce veste poate fi mai proasta decat asta?
- Avem si proba grafologica: scrisul este al Elenei Udrea.
@Adriean VICLEANU: ce legatura are bancul cu emisiunea?
De Victor Ciutacu pe 5 March 2010 la 13:00 (#)@brazvan: eu cred ca, fara Sinteza zilei, Basescu bateau cu 60%
@Claudia: Tuca-i tatucul colectivului, eu sunt ala antipatic si executiv. n-am nici un respect pentru omul CTP
@violet: subscriu la punctul 1
Bun, bun de tot! Mai vrem!
De sierra pe 5 March 2010 la 13:02 (#)[...] Buna seara doamnelor si domnilor… buna seara Victor Ciutacu… Victor tu stii ce emotii am eu ?… Tremur toata.., nu stiu daca sunt in stare sa duc emisiunea asta pana la [...]
De Oana Dobre îi aruncă vorbe grele lu’ Victor Ciutacu « [D][S][N] pe 5 March 2010 la 13:04 (#)A fost cam emotionata Oana, asta numai din cauza ta.
De Petrisor pe 5 March 2010 la 13:19 (#)Oana Dobre este o fată şi frumoasă, şi deşteaptă, dar, dacă vom lăsa deoparte măcar o dată subiectivitatea noastră de antibăsişti încuiaţi, cu ochelari de cal, şi vom fi cinstiţi cu noi înşine, vom fi siliţi să recunoaştem că blonda din tabăra adversă, Andreea Pora, o bate de departe, şi la fizic, şi la intelect. Asta aşa, ca să punem adevărul în drepturile sale.
De Adolf Visarionovici Basescu pe 5 March 2010 la 13:21 (#)Mi-a placut sa va aud si sa gasesc in vorbele grele spuse de dunneavoastra o sinceritate dusa la extreme. Sunt de acord cu tot ce ati spus. Desi am doar 22 de ani urmares “Vorbe grele” inca de la inceput, si nu pentru ca va admir(ceea ce este foarte clar, va admir pentru ca spuneti lucrurilor pe nume) si pentru ca imi pasa; cu asta cred ca am spus totul.
De Corina pe 5 March 2010 la 13:21 (#)buna seara Romania, buna seara CNA! sublim!
De VAN GHELIE pe 5 March 2010 la 13:22 (#)Domnule Cuitacu, va felicit pe dvs, ca si pe toti jurnalistii, din grupul dvs. (Badea, Gidea, etc..)
De o frantuzoaica pe 5 March 2010 la 13:22 (#)Intrebare : Cum pouteti gindi democratic fara sa fi trait nici macar o zi intr-o tara democratica ? BRAVO
Uneori mi-e greata de dl Ciutacu; are incruntarea,incrancenarea ,duritatea,,prietenului,, sau, dl CV TUDOR.Este totusi un om calm, desi nervos, care-si exprima fara echivoc parerile.Este intresanta legatura de colegialitate cu dnii Gadea si Badea , atit de diferiti, cel putin ca prezenta scenica, unul de un calm englezesc, celalalt de un tumult debordabil.Daca i-ar pieri vesnica incruntare(nemultumire ?)cred ca l-as simpatiza; pana atunci, doar respect. NB Vorbele grele pot fi spuse si cu zambetul pe buze; dl Stan dixit
De ion pe 5 March 2010 la 13:28 (#)faceti echipa buna impreuna,nebunilor
De www.smiley-funny.blogspot.com pe 5 March 2010 la 13:29 (#)Despre Oana: cred ca s-ar fi descurcat si mai bine daca ar fi fost moderatoare la emisiunea ei, n-ar mai fi fost atat de emotionata din cauza favorii care i s-a facut. Si asa poate ca ar fi mai moderata si ar mai renunta din atitudinea ei de bitch. Mie imi place de ea pt ca e inteligenta si nu pentru ca vrea sa para rea.
Despre Victor: cel mai tare moment a fost cand ai povestit cum ai stat ca fraierul 3 saptamani la Adevarul, dupa ce te-au dat aia afara. Mi-ar fi placut sa povestesti ce ti-a facut Basescu, macar episodul pe care ziceai ca l-ai mai povestit odata, eu nu l-am vazut si nici n-as sti unde sa-l caut. Subscriu la comentariile de pe f-b care ziceau ca emisiunea a fost prea scurta. Nu subscriu la alea cu enervant de sincer. Adica l-ai ars pe Vanghelie de deontolog ce esti tu? Fara nici un alt motiv? Sigur! Poate doar sincer… Dar tu esti de fiecare data sincer, intr-o anumita masura. Trebuie doar sa-ti dai seama in ce masura
Oricum, tu ai fost vedeta si emisiunea a fost mult mai interesanta decat de obicei si a iesit foarte bine.
P.S. Ne povestesti si noua ce ti-a facut Basescu? Macar da-ne un link, ceva…
De Manuela pe 5 March 2010 la 13:30 (#)M-am ,,lipit,, de oprobiul A3 cand am scris undeva(CA FAN AL A3!) nemultumirea cu privire la ,,stilul,, dnei DANA GRECU. Daca noi care privim sticla tv nu avem dreptul de a ne exprima (civilizat) parerea, ce putem gandi cu privire la cenzura( si cand in unele locuri se da drumul la toate porcariile)?
De ion 2 pe 5 March 2010 la 13:42 (#)Al Pacino e cel mai tare! Ma bucur ca mai sunt si altii care cred la fel.
De Mircica pe 5 March 2010 la 13:44 (#)@ion2: Dana Grecu n-are legatura cu emisiunea despre care vorbim. si nici politica editoriala a Antenei 3. la prima bagare-n seama off-topic, zbori.
De Victor Ciutacu pe 5 March 2010 la 13:52 (#)Dragilor , eu am televizor in casa numai pt. voi ( Gadea, Ciutacu, Badea, Oana, Radu Tudor, Dana Grecu , V Stan, B. Teodorescu , Ciuvica , G Firea – ordine aleatorie) .
De Felicia Nedelea pe 5 March 2010 la 13:53 (#)Un compliment mai frumos de atat ati auzit ?
Mi-a placut emisiunea. Multe head-line-uri,daca le pot numi asa.
De silvy pe 5 March 2010 la 14:54 (#)Ma bucur sa vad dialoguri de sinceritate maxima, fara exagerari, fara invarteli in jurul cozii.
Am vazut omul Ciutacu, e placut.
Imi placea mai mult in drepta.Asa,la volan nu a fost ea.O fi tracul inceputului?
De Ovidiu pe 5 March 2010 la 14:57 (#)Nice !
De marius pe 5 March 2010 la 15:23 (#)Felicitari, o emisiune cursiva, relaxata, chiar am urmarit-o fara crispare…
Din pacate, nu pot spune la fel despre Sinteza Zilei, al carei fan declarat eram. Acolo e prea multa inversunare,prea mult negativism. Cand o urmaresc, mai ca-mi vine sa pun mana pe ceva si sa-i fac tandari pe idiotii care ne conduc…
Oare sa fie de vina blazarea care ne-a cuprins dupa ce s-au furat alegerile ? Chiar daca Sinteza isi mentine justificat mesajul, parca perceptia e alta…
De bogdan pe 5 March 2010 la 15:36 (#)Imi place Oana Dogre si nu prea. Imi place ca e interesanta, ca are un coeficient de inteligenta RIDICAT, CA E jurnalista de vocatie, ca e inspirata in unele momente, dar…dar… dar…..
De ffgMS pe 5 March 2010 la 15:58 (#)1. nu ii sta bine deloc atunci cand vrea sab faca ironoe. Ca si cand ar imita pe cineva si nu ii iese.
2. Vrea sa dea sentimentul ca le stie pe toate, desi mai mult ar avantaja-o sa arate ca VREA sa le stie pe toate.
3. E fascinata de Victor Ciutacu, am inteles toti asta, dar cand vrea sa il linguseasca ii iese aiurea. Of.
4. Mie imi plac ziaristele gen Corina Dragotescu. N-ar strica sa se inspire.
Despre Victor,… Ar mai fi ceva de spus despre el? Nu cred.
PS – nu mai arata pe fata ca iti place blonda, pt ca nimeni nu crede ca intre un barbat si o femeie exista prietenie. Ori daca la voi exista, sa va traiasca familiile, dar…dar….dar… inseamna ca n-ai vazut ce chip frumusel are ziarista! bye.
ne dadeam smecheri si superiori bulgarilor? Uite unde am ajuns
suntem evaluati ca junk!
:D
De cristina pe 5 March 2010 la 16:40 (#)Oana Dobre e mai frumoasa la tv decat in realitate?
De Ionut pe 5 March 2010 la 17:06 (#)@Victor,
De cineva pe 5 March 2010 la 17:20 (#)A fost extrem de relaxanta emisiunea de aseara! L-am vazut mai mult pe omul Ciutacu si asta a fost placut.
@Manuela,
Despre ce i-a facut baselu’ lui Ciutacu a povestit pe scurt intr-o emisiune a Sintezei. Citez din memorie: “Dupa suspendare, nevasta-mea a ramas fara serviciu”. Victor, daca gresesc te rog sa ma corectezi.
@ffgMS,
Crede-ma, EXISTA prietenie intre un barbat si o femeie! Prietenie si atat. Cat priveste chipul de care vorbeai, inseamna ca nici tu n-ai vazut chipul Manei!
Sub influenta ‘clash’-lui intre Antonescu si Orban la Congresul PNL-lui imi revin in minte momentele Dvs. de explozie cand ziceti ca sunteti, sau vreti sa fiti, sau doar pareti a fi al dracului, dar ca de fapt sunteti un barbat de comitet, cumsecade. Ce este mai credibil din cele doua aspecte suprapuse oarecum?Daca e sa evaluam noi ponderea celor doua aspecte, sunt sigur ca D-l Ciutacu cumsecade cantareste greu in balanta.
De I.I. pe 5 March 2010 la 17:20 (#)@cineva: n-am nimic de completat/adaugat
De Victor Ciutacu pe 5 March 2010 la 17:41 (#)@ffgMS: daca dau un comunicat de presa in care imi asum un amantlac inexistent, iese omenirea din criza? nu de alta, da’ simt ca dezamagesc lumea ca, la fel ca-n bancul cu iepurasul, nu recunosc ca sunt mistret
Emisiunea a fost misto fiindca a fost cu si despre dv iar oana a desteapta si spontana. Cinstit, nu-mi plac oamenii cu ochii mici, asa cum nu-mi plac casele cu ferestre mici: in ambele variante par a ascunde mai mult decat trebuie! Oana e un jurnalist documentat, incapatanat si curajos, soi rar si de salutat. In rest, sa fim sanatosi!
De alien pe 5 March 2010 la 17:44 (#)@cineva: multumesc!
@ffgMS: nu inteleg de ce ti s-a parut si aseara acelasi lucru. Ba, dimpotriva! Si chiar au dat un comunicat de presa, ca sa te lamuresti si tu (si altii ca tine)… Poate ai inchis tu televizorul mai devreme
De Manuela pe 5 March 2010 la 17:55 (#)bai voi vedeti ce zice asta : Adolf Visarionovici Basescu ?
nu vreau sa dau drumu la nimic, cel putin nu aici, dar totui… omu are o problema… cataracta si psihoza
uite hai ca am ales`o pe asta pe stanga ca arata mai bine : http://roxanaiordache.files.wordpress.com/2008/12/andreea-pora.jpg
cat despre Oana Dobre… oricunde ar fi, o sa fie un model pentru altele !!!! numai bine !
http://3.bp.blogspot.com/_2sL1jSUGZxk/SLz_d699IMI/AAAAAAAAAls/lD3SrbCHiMk/s400/IMG_0833.JPG
De Cristina pe 5 March 2010 la 17:59 (#)Coane Victor…Pe unde calci matale apasat rasar exceptiile.In sfarsit vedem si noi pe sticla o blonda anormala, cu mult creier si mai ales multa decenta.Fatuca asta o sa te scoata la pensie si cand o fi sa-ti agati ghetele-n cui si sa alegi intre pensie si salariu o sa lasi pe maini bune Vorbele Grele.Daca-mi permiti o sugestie poate-ar trebui s-o mai haladesti un pic pe Oana,sa-i transmiti ceva din tupeul ala de “borfas cu scoala” al matale atat de necesar cand sari la beregata canaliilor.Coane Victor respect…
De bocitor cinic pe 5 March 2010 la 17:59 (#)Geniali amandoi, poate ar trebui sa faceti emisiuni impreuna, va sta bine
De volpone pe 5 March 2010 la 18:01 (#)Nene io imi aduc aminte de o replica de-a ta la “Vorbe Grele” minteni dupa ce labeunu a cumparat evz cum ca “pina mai fac eu emisiunea asta Oana are loul ei aici” (sau ceva de genul – mie oricum asa mi-a sunat). Ceea ce s-a si intimplat. Ieri a fost Oana la clape si tu de-a dreapta. (mai de dimineata am zic ca era maimisto formula clasica cu ea de-a dreapta ta).
De shogunu' pe 5 March 2010 la 18:11 (#)Nu vad de ce se zguduie unii (unele) si pun alaturarea asta pe seama unui amantlic. Chiar nu pricep notiunea de prietenie intre sexe chiar daca “amantlicu’” nu-i implicat?!?
Se pare ca nu!
Banzai!
@ shogunu’ pe 5 March 2010 la 6:11 pm:
Ai dreptate prietene, altfel tre’sa importam si luminari in tara asta!
De purcelix pe 5 March 2010 la 18:22 (#)Superb!
De madalina pe 5 March 2010 la 18:48 (#)Pot sa zic ca, dupa cititul blogului de atata timp, pozitia ta din emisiune nu a fost o surpriza.
Spor la lucru, arogantule!
@ Cristina
Bă, da’ proastă mai eşti! Chiar nu te duce mintea să-ţi dai seama când e vorba de o glumă, dacă nu se termină cu o faţă zâmbitoare? Hai că te-ai făcut de râs!
De Adolf Visarionovici Basescu pe 5 March 2010 la 18:59 (#)@Adolf Visarionovici Basescu & Cristina: la primele jigniri reciproce, pa!
De Victor Ciutacu pe 5 March 2010 la 19:01 (#)Am înţeles, şefu’, da’ eşti martor, n-am început io! Cristina m-a “acuzat” de “cataractă şi psihoză”. Păi e frumos?!
De Adolf Visarionovici Basescu pe 5 March 2010 la 19:10 (#)Susţin ca fapt rarisim, ceea ce aţi desăvârşit, de aceea nu sunt prea multe de comentat, excepţia fiind poate faptul ca marinaru s a dedat la familie; am zis libertate fiindcă aşa am văzut dialogalul, prezenţa blondă a fost superbă iar prezenţa ciutaciană sinceră şi simplă, adică altfel spus cinică şi pură.
http://fanu.wordpress.com/2010/03/05/romanitatii-eviscerate/
De Fanu pe 5 March 2010 la 19:19 (#)@Adolf Visarionovici Basescu: ti-a trecut prin cap ca s-ar putea sa nu stii tu sa faci glume? Si ca Cristina pur si simplu intelesese gresit comentariul tau si ca, din cauza asta, ar fi fost de bun simt sa te explici intai, in speranta ca poate-si cere scuze? Lasand la o parte faptul ca jignirea ei a fost un pic mai finuta decat a ta!
De Manuela pe 5 March 2010 la 19:21 (#)@Adolf Visarionovici Basescu & Cristina
De shogunu' pe 5 March 2010 la 19:33 (#)Fratilor cearta n-are farmec! Luati-va la bataie! Asa-i mai mishteux. Daca va mai si filmati si postati pe youtube filmutu’ ar fi si mai “groaznic”.
Banzai!
La următoarea experienţă de acest gen, dacă doriţi să se întâmple, pe cine credeţi că pune şefu’ Antenei2 (Mihai Gâdea) în locul lu’ Victor Ciutacu deghizat aseară în Oana Dobre?
De C. Bojan pe 5 March 2010 la 19:55 (#)Multi ani l-am citit, l-am ascultat pe CTP cu entuziasm, ardoare; il vedeam cel mai drept, sincer, dedicat, etc. Nu intelegeam cu exactitate de ce v-ati intors impotriva lui definitiv si irevocabil.Ce l-o fi apucat sa va spuna, dupa ce ca aproape jurase colaborare vesnica, ca ‘ nu faci obiectul discutiei noastre’/ E frumos din partea Dvs. ca in ciuda acesteora ii recunoasteti talentul. Sigur, Dvs. n-ati mai incercat sa luati legatura cu el, dar oare nu l-a preocupat de loc pe CTP ca a fost nedrept, ca era sa omoare flacara de foc a unui om?
De I.I. pe 5 March 2010 la 20:09 (#)Buna seara d-le Ciutacu,
Am uitat multe sa va spun aseara;dar vi le voi spune pe parcurs.
Imi place “blonda’,cu inteligenta,zvacul(cum zice olteanul!),cu look-ul dumneaei,cu tinuta-ce,trebuia sa vina ca regina Angliei?!E foarte bine asa si mie imi place!
Sunteti ” mistret”domnule Ciutacu si chiar imi place!Cand eram la facultate,aveam un profesor de Organizarea Muncii-extraordinar de destept si foarte exigent-zambea la cursuri,oarecum ironic,dara avea o imagine care ne-a inspirat porecla de “mistretul”;ne calcula nota la doua zecimale,dar mie mi-a placut foarte mult…(avea vreo 60 de ani,sa nu credeti ca m-am indragostit!)
Sunt iar pe unda Dvs.-imi place teribil Al Pacino;am urmarit filmul”Parfum de femeie” de n ori…De 8 martie sa -l urmariti(chiar daca l-ati vazut de n+1 ori!) cu sotia,chiar si cu Vladut.Stiti ca Al are bunica romanca din Maramures?!E de-al nostru,intr-un fel…
Va doresc,din tot sufletul,numai bine!
De IoanaP pe 5 March 2010 la 21:01 (#)IoanaP
Ce ne-am face noi , cei ” exilati ” ( si ciuruiti ) fara dvs ( si Badea
?!
De felix-cat pe 5 March 2010 la 21:18 (#)Cred ca sunteti un profesionist exigent , de avea Oana asa emotii , dar aveti tot dreptul caci sunteti bun , enervant de bun
D-le Ciutacu,
De octopus pe 5 March 2010 la 21:19 (#)a fost o emisiune blinda,buna si f. aproape de sufletul multora.Daca presedintele ,,scoate raul,, uneori din dvs.incercati sa ,, scoateti dvs. binele,,!
D-le Ciutacu,
De octopus pe 5 March 2010 la 21:58 (#)daca dictatura lui Ceausescu nu v-a deranjat(ati fost neutru)de ce va deranjaza ,,o dictatura in devenire,,?Nu sint pricinos,sint doar curios !
Iata ca incrancenata Oana are emotii si…cand pune intrebari unui bun prieten nu mai e cum o stiam. This part of your team is really good ,mister Ciutacu.N-am uitat limba materna dar asa am simtit ca suna mai bine de cand nu-mi pot scoate din minte cuvintele din video-ul postat cu 2 zile in urma.
De anna scotiana pe 5 March 2010 la 22:10 (#)@octopus: n-am spus ca nu m-a deranjat, ci doar ca nu am fost nici victime, nici profitori ai ei.
De Victor Ciutacu pe 5 March 2010 la 22:34 (#)@C.Bojan: Mihai Gadea nu are nici o atributie in stabilirea invitatilor emisiunii mele. si e mai bine pentru amandoi si pentru post.
Un pic off topic, dar nu de tot. Blonda si tonomatu’ au fost invitati si la Stirea zilei, si doamne ce interventii punctuale au avut.si acum ma refer la intrebarea lui Badea, care chiar v-a surprins.Doamne fereste, ar fi chiar groaznic sa va “intampine” Marian, Pora si Cristoiu in biroul Dvs. Totusi aveti spirit de prezenta; n-ati fi ajuns pe targa si dus la Urgenta la Psihiatrie! E ceva; dimpotriva ati mai fi ramas pana va venea schimbul!AVETI UN SISTEM NERVOS de ADEVARAT TONOMAT.
De I.I. pe 5 March 2010 la 22:43 (#)Am gasit draftul si l-am valorificat.
Nu am inteles o chestie. Ai spus la un moment dat care este atitudinea ta fata de Vanghelie pe principiul cand ai avut ce lauda ai laudat cand ai avut de reprosat ai reprosat. Dar ai adaugat ca fara sa ai remuscari. De ce trebuie sa iti faci griji de remuscari atunci cand tu prezinti fapte? Atata timp cat stii ca tu iti faci treaba(intelegandu-se independent de factorii exteriori) de ce te-ar nelinisti ceea ce prezinti tu?
De gigidingiurgiu pe 5 March 2010 la 23:03 (#)@ Manuela
Nu, nu mi-a trecut prin cap ca nu stiu eu sa fac glume. Ca si altii, consider ca sunt genial. N-am voie?
P.S. Oricum, daca nu stiai, o ironie nu se explica niciodata, altfel nu mai e o ironie.
P.P.S. Adevarul este ca nu mi-a trecut niciodata prin cap ca ar putea sa creada cineva ca exista persoane carora Andreea Pora li se pare, realmente, o frumusete.
P.P.P.S. Oricum, pentru ca sunt un domn, ii cer acum scuze Cristinei.
Gata, am impacat pe toata lumea?
De Adolf Visarionovici Basescu pe 5 March 2010 la 23:03 (#)@gigidingiurgiu: n-am remuscari pentru publicarea inregistrarii in care Vanghelie vorbea ireverentios la adresa lui Geoana
De Victor Ciutacu pe 5 March 2010 la 23:12 (#)eu urmaresc cam tot ce misca emisiuni cu voi – antena 3 mai ales, din 2005 si inca nu m-am saturat sa va urmaresc, mi se pare ca sint inca destule de spus. Imi plac foarte mult emisiunile tale cu Oana, asta semanind cu un mic “taifas intre prieteni”, fiecare punind inainte de orice amicitia si apoi ratingul si asta a facut emisiunea asa frumoasa. Apropo de alte comentarii de aici, poate imi spui si mie Victor ce s-a intimplat cu unii “invitati traditionali” pe care fie nu i-am prins eu fie n-au mai venit in studio de Antene – si ma refer la Madalin Voicu, Bogdan Teodorescu si Bogdan Olteanu. Ultimul are job nou dar ar putea sa mai si graiasca putin ca face interventii bune. Va astept cu alte emisiuni frumoase!
De Razvan pe 5 March 2010 la 23:27 (#)constat surprins ca ce am scris mai devreme n-a fost inregistrat. Oricum, mi-a placut emisiunea, a avut si un aer de “convorbire la gura sobei” dintre doi prieteni care nu cauta neaparat rating ci sa faca pentru cei care se uita o emisiune placuta, acel gen de emisiune asteptat cind cei care vorbesc sint prieteni si n-au deci nici un interes sa se hacuie. Felicitari si mai vrem!
De Razvan pe 6 March 2010 la 00:01 (#)lol…Frumos experiment
De Adrian Rosulescu pe 6 March 2010 la 00:32 (#)De ce Crin Antonescu n-a desfiintat functia lui Orban si doar atat? De ce merge pe liste? Daca desfiinta functia de prim-vicepresedinte si Orban ramanea un simplu membru cu o functie care nu presupunea la fel de multa putere executiva ca cea pe care-o are acum, presupun ca Crin si-ar fi putut conduce partidul, nu? De fapt, ceea ce face el acum este sa-l inlature de tot pe Orban din conducere. Il deranjeaza si simpla lui prezenta. Ti se pare democratic ce se intampla? Nu seamana cu Basescu, cu Iliescu, cu stilul de politica din ultimii 20 de ani? Ce-a fost bun la stilul asta? La ce ne-a folosit noua, romanilor? De ce sustii pe cineva care nu lupta democratic? Nu crezi ca va folosi aceleasi tactici si daca va ajunge mai sus? Crezi ca oamenii se schimba? Ai tu atat de multa incredere in Crin Antonescu incat sa crezi ca, in dictatura lui, va face bine tarii acesteia? Si de ce te faci activist in fiecare lupta care se da in partidele politice?
De Manuela pe 6 March 2010 la 00:39 (#)Poate am exagerat cu ultima intrebare. Mi-o retrag. Desi, chiar daca nu in mod atat de evident ca atunci cand era congresul PSD, exista un activism in favoarea lui Crin, la nivelul intregii Antene 3. La PSD era mai multa democratie, parea chiar ca sunt curente de opinie. La emisiunea lui Gadea, cand era Orban invitat, era unul care aproape ca aveam impresia ca e acolo doar ca sa-l intrerupa pe Ludovic si care nu era niciodata atentionat de Gadea. La emisiunea lui Firea ati declarat public ca vreti sa iasa Crin, si tu si Firea. Mai mult, ati intepretat gresit discursul lui Orban referitor la nevoia de a fi pe lista a Noricai Nicolai, Vosganian si altii. Pana si eu intelesesem ca Orban a zis ca ei ar fi alesi si individual, voi, jurnalisti experimentati, n-ati remarcat asta? Nici unul? Ca a fost destul de explicit discursul… Eu, care nu-s jurnalist, am si retinut ce-a spus. A spus ca pe lista sunt unii care ar fi iesit si care s-ar fi legitimat prin vot si unii care nu ar fi fost alesi. Vosganian, Norica si altii erau pe lista celor buni, a specificat asta. Nimeni n-a auzit cand a zis asta? Si chiar si azi la editia aia speciala la care a fost Orban invitat… Poate-or fi toti extaziati dupa Crin Antonescu, cine stie?
E un congres facut sa-l inlature pe Orban din functie. Poate si pe altii. Sa-i inlature, de tot daca se poate, si nu sa-i consolideze puterea lui Crin. Asta se putea face si altfel. Am explicat mai devreme. Si poate ca sunt eu prea dura acum. N-am obiceiul sa fac reprosuri oamenilor care nu-mi plac. Probabil sunt putin dezamagita (sau poate-s doar obosita, mi-o trece maine
). Eu asociez dictatura cu Basescu si, Ciutacu fiind impotriva lui Basescu, era asociat (inca mai este…), cu democratia. Pana la urma, despre ce este vorba? Despre care dictator e mai bun? Din punctul tau de vedere. Mi-ar placea sa-ti definesti pozitia. Daca nu pentru mine, macar pentru tine… Sau sa-mi explici de ce gresesc. Daca vrei, evident.
De Manuela pe 6 March 2010 la 01:35 (#)Am uitat sa mentionez promoul de care a beneficiat Ludovic in debutul emisiunii tale, menit, bineinteles, sa faca viitorilor alegatori o imagine cat mai exacta despre el, ala cu chitara. A fost chiar profesionist. Desi l-am remarcat de-atunci, presupun ca eram mult mai calma… Si trebuia sa-l mentionez acum, poate maine imi treceau nervii si-as fi vorbit despre deontologia si sinceritatea enervanta de care dati cu totii dovada.
Da’ stati linistiti, ca nu observa nimeni altcineva in afara de mine. Cel putin, eu asa observ. Ma enerveaza ca traiesc printre atata manipulare. Macar daca as avea suficienta putere incat sa pot influenta lucrurile cum vreau eu. Asa ca, sper sa alegeti lideri buni in fruntea partidelor, care sa-mi reprezinte mie interesele cum trebuie. Pana acum, in astia 20 de ani, n-ati facut-o.
P.S. Nu ma deranjeaza opiniile, toti oamenii au opinii, ma deranjeaza manipularea.
De Manuela pe 6 March 2010 la 02:01 (#)Posteaza si emisiunea cu Mircea Badea, pretty please:D
De Judy pe 6 March 2010 la 03:47 (#)va sugerez sa-l nu-l mai bagati pe Cristoiu in piureul vostru; asta nu e in stare sa termine o propozitie ca si sare la alta, facandu-l plicticos, neinteresant; cat despre apelativul ”maestre”, sa fim seriosi..
De tatooine pe 6 March 2010 la 08:58 (#)@Manuela
De shogunu' pe 6 March 2010 la 09:15 (#)Ai vast ca io am fost gigea si mi-am cerut scuze mai acum citeva zile cind ti s-a parut ca te-am jignit!
Banzai!
Si nene Victore sa inteleg ca treci la “top gear” sau la GSP sau la vreo revista cu poze daca nu mai fura pedeleii? Ca asa i-ai zis aseara lu’ tanti Firea ca nu mai faci emisiuni politice daca se intimpla minunea.
Cum a zis orbul: “sa vedem!”
Pe mine ma umfla risu’.
Banzai! si sa te auda Dumnezeu si Maica Domnului! si sa nu mai fure aia.
Spuneai ca incepi sa ai indoieli ca merita.
Atata timp cat iti poti intretine familia onorabil,iti place ceea ce faci si-ti satisface dram-ul de orgoliu-poate ca merita.
Si merita sa o faci si pentru noi.
Mai in gluma mai in serios gandeste-te ca suntem aici niste zeci si sute(nu am stat sa numar),care chiar ne punem mintea,te luam in serios si te citim zi de zi.
Suntem cu ochii pe tine!;)
De markuss pe 6 March 2010 la 09:17 (#)Pe vremea unui asa-zis “STAT DE DREPT”, un asa-zis presedinte fara par, dupa ce a instalat o asa-zisa democratie si-a facut rost de o tipa cu par – blond – careia, pentru a-i castiga favorurile, i-a daruit totul, mai intai un minister cu care sa se joace iar apoi, chiar si tara. Pentru a dovedi ca nu si-a uitat poporul care l-a ales, cand a vrut ca sa-i daruiasca si lui ceva a constatat ca nu prea mai are bani si arunci, si-a pus slugile credincioase ca sa ia mai intai banii cat mai multi de la popor, iar apoi, sa scumpeasca totul, dar, ca sa nu-si deterioreze complet imaginea in fata oamenilor, s-a gandit cum sa procedeze si astfel, si-a adus aminte de un alt presedinte anterior care, de cate ori dorea sa scumpeasca – de exemplu – carnea cu 10 lei, tot prin slugile lui credincioase, lansa zvonul scumpirii carnii cu 20 de lei. Dupa ce lumea se alarma si incepea sa murmure, afland starea de spirit incordata a poporului, iesea pe postul de televiziune – unic – si anunta ca, pentru a asigura poporului un nivel cat mai bun de trai, s-a gandit bine si a hotarat ca, sa nu aprobe scumpirea carnii cu 20 de lei ci, numai cu 10 lei !! Si bineinteles ca, poporul era foarte fericit si mai ales, foarte recunoscator “conducatorului iubit”. PRESIMTIRE: – va proceda si presedintele fara par, la fel ca si predecesorul sau ?
De Selaru Constantin Stefan pe 6 March 2010 la 09:23 (#)Cei care v-au condamnat si va condamna ca sunteti angajat al patronatului Intact, au avut si au prilejul sa inteleaga, daca vor, punctul Dvs. de vedere privind relatia Dvs. cu patronatul, explicatia Dvs. privind ‘farmecul democratiei’ care nu-ti impune ceva ce este impotriva constiintei jurnalistului corect
De I.I. pe 6 March 2010 la 11:38 (#)@Manuela: 1. nu pricep ce cauta lupta Ludovic vs. Crin in subsolul acestui post. 2. Ludovic a fost invitat, in calitate de candidat, la mine, Crin nu. 3. Ludovic canta, Crin nu. 4. nu fac eu tonomatul, daca asta te-ncalzeste, da’ asta n-are nici o importanta. 5. nu m-am dus la congres tocmai fiindca mi-s dragi amandoi. 6. daca nu eram eu, Ludovic era istorie pentru viata publica, nu primvicepresedinte al PNL. 7. da, cred ca acum Crin trebuie reales si da, imi repugna modul in care cei doi amici au ajuns sa se smardoiasca la tv, da-s baieti mari si e treaba lor sa-si asume si sa se descurce
De Victor Ciutacu pe 6 March 2010 la 11:45 (#)Nu ma pricep la politica,dar imi plac cei care lucreaza la antena. A fost in regula, dar a aparut Badea care a stricat emisiunea. Sunt sigura ca d-ul Ciutacu a fost avertizat sa fuga de ciudatul asta, dar am observat ca nu este impotriva lui.
De Lorena pe 6 March 2010 la 12:28 (#)@Lorena: nu mi se pare c-ar fi stricat Mircea emisiunea si n-am de ce sa fug de el
De Victor Ciutacu pe 6 March 2010 la 12:30 (#)@ciutacu: trebuia sa scriu pe mail, imi cer scuze. Problema mea era ca ai legitimat candidatura lui Crin spunand ca ti se pare normal ca s-a saturat sa mai guverneze ca marioneta lui Orban. Iar eu ziceam ca nu e vorba despre asta, vrea doar sa-l inlature pe Orban. Ar fi fost suficient sa scoata functia din statut. El vrea liste, ca sa se asigure ca Orban dispare definitiv din peisaj. Deci aveam pe de o parte o problema cu faptul ca-l sustineai pe Crin, la nivel declarativ, iar eu eram profund indignata de comportamentul lui, iar, pe de alta parte, aveam o problema cu manipularea. Si observasem ca nu te-ai implicat atat de mult in lupta de la PNL, ca la PSD, cel putin la tine in emisiune si pe blog. Precum si faptul ca ai tinut sa precizezi ca si Ludovic ti-e prieten, nu doar Crin (in emisiunea cu Oana).
Multumesc pentru raspunsuri. Aseara as fi facut o adevarata tragedie din manipularea presei, am ajuns chiar la concluzii noi si originale despre viata si lumea in care traim.
Dar acum sunt mai preocupata de weekend si de faptul ca n-am mancat, inca, nimic azi.
De Manuela pe 6 March 2010 la 12:38 (#)@shogunu’: nu erai tu ala care ma jignise atunci. Da’ am apreciat excesul tau de zel.
De Manuela pe 6 March 2010 la 12:46 (#)@victor: multumesc pentru raspuns, mi-as pastra insa parerea.
De brazvan pe 6 March 2010 la 13:44 (#)Inca o productie romaneasca de succes lol
De Negoita Mihai pe 6 March 2010 la 14:37 (#)Simpatica emisiunea dar am si eu o intrebare ca tot veni vorba in timpul emisiunii de Bulgari si de meciul de fotbal:cat mai avem pana ii egalam si chiar bate pe GRECI ? Cred ca mai nimerit ar fi ca intrebarea sa i-o pun lui Base si Boc (baieti veseli cu noroc)ca ei conduc echipa in teren . Victore keep walking.
De doru pe 6 March 2010 la 14:39 (#)Nene ai ZIS ca n-o sa te mai vada nime’ la vreun congres in direct. Si dovedit-o! Punctu’ 5 adresat Manuelei la 12 far-un sfert explica lumii si de ce!
De shogunu' pe 6 March 2010 la 15:15 (#)La punctu’asta subscriu! (cu o oarecare aplecare spre Orban).Sper sa ajunga unde isi (si imi) doresc, adica sa cistige in 2012!!! (ca io-i votez de cind s-or reinfiintat)!
Deie Domnu’ sa nu mai vad portocaliu in fata ochilor!
Banzai!
@Manuela
Asa sintem noi ardelenii (nu vorbesc de rusinea ardealului – boc ) politicosi. Io am crezut ca esti suparata pe mine …si io n-am vrut sa supar pe nime’…. (sa nu ma auzi cum fac cind vreau sa supar pe careva sau cind ma supara careva cu adevarat).
Banzai!
multi, foarte multi dintre noi putem spune cu mana pe inima ca n-am fost nici beneficiari, dar nici victime ai regimului comunist. dar cati recunosc pe fata acest lucru?
De EPISTOLEpentruZEUS pe 6 March 2010 la 18:36 (#)mai ales dintre cei care au urlat alaturi de basescu in campanie ca vrem sa le aducem inapoi dictatura. culmea, chiar cei tineri cu iluzii de mari reformatori ai statului asta putred. cei care sigur nu au avut timp sa simta pe pielea lor raul comunismului.
si pe cine tocmai ridica generatia noua si pornita pe reforma in slavi?
De EPISTOLEpentruZEUS pe 6 March 2010 la 18:39 (#)din nefericire, tocmai pe “aproape realesul” care se viseaza zeus.
cine si cui i-a furat revolutia, mai copilasi cu cas la gura?
Nu pot sa cred ce sunt in stare sa-ti scrie unii! Deci,sa inteleg,tu esti domnul Ciutacu care ar trebui sa fuga ce ciudatul de Mircea Badea care strica emisiuni??Oare cata minte trebuie sa ai, sau mai bine zis, sa n-ai, ca sa percepi asa lucrurile?
De ina pe 6 March 2010 la 20:17 (#)m-am culcat revazind emisiunea de joi si revin cu mare scandal liberal…cine-i mai tare si cine iese… bine ar fi fost sa lasati putin timp pentru postarile astea, post congres pnl, sa vedem ce se intimpla. si daca ma gindesc bine, Orban nu-i vreun Maradona sa fie indispensabil conducerii PNL. Legat de Maradona, mi-am amintit singura obiectie la emisiunea de joi, cind ai pomenit de generatia de aur si ai comparat cu bulgarii…am o intrebare…cite echipe din bulgaria au jucat cu trofeu pe masa sau macar semifinale europene…de la noi daca pui numai Dinamo, Craiova si ce-au facut ele si e suficient, ca la ce a facut steaua clar n-a ajuns nici o echipa din bulgaria!
De Razvan pe 6 March 2010 la 22:58 (#)si performanta la cluburi tot Generatia de Aur a facut-o, deci se compenseaza cu virf si indesat!
De Razvan pe 6 March 2010 la 22:59 (#)E prea desteapta… nu cred ca e blonda de la natura. Este printre putinii ziaristi inteligenti/tonomate sau cum i-o fi placind Baselului sa le zica
De Elena pe 7 March 2010 la 00:22 (#)Absolut geniali. Cred ca faceti o echipa buna si va completati. Succes, Oana! Dl. Ciutacu e mai “shaf” ) are background de Rahova, dar in rest e OK)!
De Elena pe 7 March 2010 la 00:48 (#)Inginere esti cel mai tare. „ Smenozeala, smardoiala si smangleala politica si economica”. Cu astea ne intalnim cel mai des in ultima perioda. „Miscarea de rezistenta” by Jurnalul National”. Traiasca flacara albastra sub semnul delfinului. Ține-o tot asa! Te saluta Ciprian, un fidel Antenei 2 și 3, precum si Jurnalului National. Numai bine, sanatate, duminica placuta si poate mai mult cu fam. dvs. si olecuta si pe la Sinteza Zilei.
De Tănase Ciprian pe 7 March 2010 la 02:50 (#)Aveti mare dreptate sa nu bagati mana in foc decat pentru Dvs. Din principiu multa lume procedeaza asa; mergand mai departe nu-si baga mana in foc nici daca e vorba de foc virtual.
De I.I. pe 7 March 2010 la 03:08 (#)Femeilor! Vă iubesc pe toate !
De P.U. Lake pe 7 March 2010 la 08:23 (#)Spun asta îngenuncheat în faţa Celei fără de asemănare.
Dacă tot ne-aţi făcut din dragoste, cum de-am ajuns fiare ?
Îmbunătăţiţi-vă programul, şi, vă rog, mai reciclaţi-ne o dată.
De fapt venisem cu nişte ghiocei din Grădina Mariei (România),
pentru VOI, desigur.
Frumos, mai lipseste o emisiune cu Gadea…:)), de aceeasi natura !!
Felicitari Oanei
)
De Andreea pe 7 March 2010 la 08:48 (#)Inafara de suficienta afisata ostentativ, victor ciutacu nu pare sa recurga la “jmecherii” pentru rating. Il urmaresc, regulat, fara imagini, in fundalul a ceea ce fac la momentul respectiv. Are multe momente de sclipire, ceea ce ma face sa cred ca isi merita locul. Pana se plictiseste lumea si o sa doreasca altceva.
De VirtualKid pe 7 March 2010 la 09:30 (#)Sunteti autocritic si in acest fel va protejati ca altii sa va critice. O politica jos cu palaria! Succes garantat!
De I.I. pe 7 March 2010 la 09:48 (#)Bravo! O rugăminte, RĂMÂNEŢI ai dracului!!!
De marius pe 7 March 2010 la 10:13 (#)O oază de umor şi de curăţenie într-o mocirlă băsesciană a cărui simbol principal este G O generalul de izmene!
“Aşa o percep”
Femeia este o inimă uriaşă, cu un cap peste viaţă
De P.U. Lake pe 7 March 2010 la 12:01 (#)şi nişte braţe-ntotdeauna primitoare- refugiul
bărbăţiei de ea modelată !
@P.U. Lake: opreste-te cu poezioarele, nu-i cenaclu literar aici!
De Victor Ciutacu pe 7 March 2010 la 12:26 (#)Putin static, Oana a fost emotionata, dar 100% o emisie buna. Sper sa va faceti un obicei si macar trimestrial sa realizati discutii de gen asta, de ce nu si inversand rolurile. Apropo, pe cand o emisiune-dialog Badea vs Ciutacu (Ciutacu vs Badea)?
De Te Joci pe 7 March 2010 la 14:34 (#)Domnule Ciutacu
As fi tare bucuros daca veti pune in discutie si legea 319/2006 Legea recunostintei care se aplica incepand de anul acesta retroactiv din 2006 pentru aproape 50 000 de asa zisi revolutionari .
Stiti ce privilegii au ?;
- o suma retroactiva din 2006 pana in prezent aprox. 10000 roni si o indemnizatie lunara cuprinsa intre 1800si 2500 lei lunar ,indiferent de venitul pe care il are
- Teren intre si extravilan
- scutire de inpozit;
- medicamente gratuite ;
- ssmdp.
Oare este criza numai pentru fraieri? daca nu sunt bani de unde le dau astora ca din 90 incoace tot le da mereu si barem daca ar da numai la adevaratii revolutionari dar pe langa ei sunt o multime de inpostori care au obtinut acest titlu de luptator pe bani.
De Ionita Vasile pe 7 March 2010 la 18:10 (#)Printre acestia sunt si fosti militari cu pensii bunicele si care in 90 erau platiti pentru a apara Tara nu pentru altceva si acum sunt mari revolutionari .
Va rog dezbateti aceasta problema .
Multumesc
Mi-a placut, “decat” atat!
De Mada pe 8 March 2010 la 18:10 (#)Domnule Ciutacu,sper să nu vină ziua îm care şi dvs.şi Mircea Badea o să începeţi să o linguşiţi pe Udrea,cum a făcut domnul Radu Tudor de 8 Martie,în dispreţul telespectatorilor,dar mai ales a telespectatoarelor emisiunii La ordinea zilei.A băut probabil apă după Cristoiu,ca să vă parafrazez pe dvs.Mi-am pus prietenii şi cunoştinţele în cap,care m-au sunat şi mi-au reproşat că numai eu sunt de vină că se uită la acea emisiune,convingîndu-i că dl.Radu Tudor, e un caracter,verticalitate,bărbăţie,etc.Acuma aceşti prieteni nu-mi mai răspund la telefon.Au fost profund jigniţi de osanalele ridicate de Radu Tudor lui Udrea,-o să-şi strice frumuseţea prin şantiere,nu acolo e locul ei,-femeia cu cea mai mare notorietate în România-la modul gen.spus,fără nici o nuanşare-,o să facă,o să dreagă,sigur o să facă lucruri mari pt.ţară!…Revoltător,dezgustător,penibil…In sfîrsit,am înţeles,manipularea se face la ordin,dă-le dracului de principii si de tot!…Si uite aşa se alege praful şi pulberea de ţara asta,vorba lui Mircea Badea,pe care încă îl mai cred,la fel ca şi pe dvs.,pînă la momentul cînd o să beţi apă după Cristoiu,precum domnul Radu Tudor…
De irina pe 9 March 2010 la 11:46 (#)Victore,tineti-o tot asa !!! Tu,Badea,Gadea,Stan, sa nu va schimbati NEVER !!! BRAVO !
De antipupincurist pe 16 March 2010 la 15:16 (#)Adaugă Comentariu!