Băsescu şi-a găsit, în sfârşit, tinichigiul!
De: Victor Ciutacu - Categoria: Caruta cu deontologi, Rezervaţia cu imbeciliCât de dus cu capu’ trebuie să fii, indiferent de strategia de campanie aleasă, ca să te apuci să discuţi serios probleme de tipul Geoană vinde ţara ruşilor şi fosta mea unealtă Nastasiu a defectat cu un vânzător de uşi de garaj? Acu’ nu că Văru’ Săndel ar fi vreun academician doctor inginer, dar, după ce te lauzi că te-ai văzut pe un hol cu Obama, Sarkozy şi Merkel, să ajungi să te destăinui unui tinichigiu? Mâine-pomâine îl vedem, păcatele-mele, dezbătând problemele încălzirii globale cu ospătarii de la Golden Blitz la ora când oamenii serioşi pun scaunele pe mese.
P.S. Kovesi cere CSM să-i apere reputaţia profesională. Aia se câştigă, cucoană!


118 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc![...] cand a citit ultima data un articol semnat Victor Ciutacu ? - daca a vazut inregistrarea prestatiei sale din confruntarea de la Cluj ? si daca da, ce nota [...]
De Băsescu, bloggeru’ şi Sfântul Google « [D][S][N] pe 17 November 2009 la 2:09 pm (#)Incep sa i se lege pietroaiele de picioare si sa i se aduca aminte si de datoriile din trecut. Vezi interviu cu Nastasiu :))
De Dragos Bota pe 17 November 2009 la 2:11 pm (#)Cand te uiti la mutra vanzatorului intelegi, pe deplin, semnificatia cuvantului “ciumpalac”!
De cineva pe 17 November 2009 la 2:14 pm (#)prea obositi!!! stupizi si obositi,atat de obositi incat ne-au obosit si pe noi.comportament de presedinte.privim si dam note!
De mizai pe 17 November 2009 la 2:15 pm (#)aproape ramanem fara replica.ce sa mai spunem?
Domnule Ciutacu,
De Theodora pe 17 November 2009 la 2:41 pm (#)Ce face disperarea si frica din om?
Bine ca se apropie alegerile ca cine stie cui i se mai confesa Basescu.
A fost mult prea SIFI{litica} discutia portocaliului,si foarte penibil tinichigiul,nu am reusit sa urmaresc live decit citeva minute. Jenanti!Poate daca era in limba engleza {basesciana},as fi urmarit mai mult,doar sa ma amuz ca pe vremuri,la CASCADORII RISULUI!
De dorin pe 17 November 2009 la 2:43 pm (#)ti-e ciuda ca nu a venit la tine-n emisiune?
:))
bleen are trafic poate mai mare decat ai tu audienta la A2.
eu in locul tau m-as simti cam aiurea, un mare jurnalist in viata ignorat de basescu..
dar la bleen a mers…
De kasorus pe 17 November 2009 la 2:46 pm (#)Maturatorii de pe strada mea se vor considera discriminati daca nu vine la o sueta cu ei!
De blue pe 17 November 2009 la 2:48 pm (#)Tinichigiul ala il sustine neconditionat de vreo doi ani pe Traian Basescu. Gestul pe care l-a facut Basescu, sa dea interviu unui blogger, va fi urmat si de alti politicieni. Lumea se muta on-line, in toata lumea.
De parafaragaramus pe 17 November 2009 la 2:49 pm (#)E normal ca pune intrebarile ca un admirator, nu ca un jurnalist.
Bleen nu e prost deloc. Se vede asta in comentariile pe care le lasa pe alte bloguri, care n-au legatura cu politica.
Despre optiunea lui de a-l sustine pe Basescu, eu nu sunt de acord cu ea. Dar nici nu m-apuc sa bag sulfura.
Domnule Victor Ciutacu,
De Ayda pe 17 November 2009 la 2:53 pm (#)Va mai amintiti ce faceau romanii pe vremea apusului regim pentru a mai uita de necazuri? …faceau haz de necaz….cum? inventand bancuri cu si despre tiran si ai lui….. ATI OBSERVAT CATE BANCURI CIRCULA IN ZILELE NOASTRE CU SI DESPRE BASESCU ?
@kasorus: sunt devastat de durere. toata viata mi-am dorit sa vina la mine si m-a tradus cu un tinichigiu cu audienta cat casa la blog. cam juma’ din cati asteapta, cu televizorul deschis, daca nu apar eu, sa se-ntample o minune. ba, voi pareti multi doar fiindca sunteti niste prosti zgomotosi
De Victor Ciutacu pe 17 November 2009 la 2:54 pm (#)asa era mai corect
De parafaragaramus pe 17 November 2009 la 2:59 pm (#)nu vrea deloc, se pare ca tre’ sa le fac o poza ca sa priceapa
De Victor Ciutacu pe 17 November 2009 la 3:01 pm (#)[...] deranjează de ceva vreme obiceiul ăsta dar mi l-a amintit astăzi Ciutacu în articolul în care ne spune ce rău a ajuns Băsescu dacă i se destăinuie unui tinichigiu (adica [...]
De Un tinichigiu, un inginer, un contabil, un taximetrist… | NeneaLars.com pe 17 November 2009 la 3:06 pm (#)Exact ca la tara pe prispa,asta e presedintele de astazi si doreste sa fie si de maine.Cum dracu sunt oameni care-l voteaza,nu inteleg.Are prestanta acesta, oameni buni?Daca mai iese din nou, ori romanii sunt nebuni ori ceva nu este inregula cu aceasta tara si suntem toti supusi “sugerii de energie” din noi.
De stafan pe 17 November 2009 la 3:21 pm (#)apoi, dragilor, daca s-a dus (de dragul bizonului elector) cu boreasa la bercea mondialu’, de au intolit-o pirandele cu fuste si basmale (cu paduchii din dotare) lu’ coana maria, nu mi se pare cine stie ce sacrilegiu sa dea interviuri pe la garajisti. na! umbla si el pe unde mai are audienta.
De che pe 17 November 2009 la 3:22 pm (#)Pai e oportuna interventia tinichigiului. Trebuie sa-l repare, sa-l chituiasca sa-l antifoneze, vorba aia, sa nu rugineasca in puscarie. Ca are de stat la greu.
De Belzebut pe 17 November 2009 la 3:25 pm (#)Acolo, daca intra, sper sa stea vreo 10 mandate consecutive, impreuna cu gasca lui de putori si lingai.
nu mi se pare ceva iesit din comun
De mihai pe 17 November 2009 la 3:29 pm (#)Bibliotecarii nu-i plac, filozofii nu-i plac. Ce vrei? :)))))))
De Lilick pe 17 November 2009 la 3:33 pm (#)Ar fi frumos sa avem in turul doi parte de o surpriza. Si anume, cei doi candidati sa fie Crin Antonescu si Sorin Oprescu. Va dati seama, sa putem alege pe baza competentei si nu pentru a scapa de cineva sau sa nu scapam pe cineva la Cotroceni. Sa mergem la vot sa votam nu sa mergem la vot si de frica sa nu mai iasa un anume candidat
De Lucian pe 17 November 2009 la 3:44 pm (#)Cred ca tinichigiul s-a scos de ceva contracte cu primariile pedeliste, niste maruntei de la buget nu ii strica absolut deloc…Ca doar nu o face el degeaba, sa fim seriosi si nici nu moare de dragul disperatului, in politica nu exista sentimente, exista doar interese. Cred ca isi va face post de televiziune sa se vada pe sticla nonstop, ceva gen TINICHIGIUL PORTOCALIU DIRECT, pe scurt TPD. Asta in mod sigur o va gasi pe Elodia si nu numai….
De zombie pe 17 November 2009 la 4:07 pm (#)D-nul Basescu zicea ca pe vremea sa, lui Omar i s-au deschis dosare penale. Exista intradevar abordari diferite ale banilor lui Omar : pe cand PSD-ul il plimba cu avionul
De Ioana S.,Bucuresti pe 17 November 2009 la 4:11 pm (#)si-i folosea banii, PD-L-ul i-a “facut” dosare penale si i-a “confiscat” averea.
Update: CSM-ul ar trebui sa se autosesizeze in urma declaratiilor celor doi fosti procurori, pentru imixtiunea procurorului general in activitatea procurorului de caz, de eventualul trafic de influienta sau chiar favorizarea infractorului ?
dar ai vazut ce camasa misto,tinereasca avea basescu;iar,geaca de piele,cu care a aparut in interviul de azi ,il avantaja;e sexy zbanghiul…
De cenobit pe 17 November 2009 la 4:12 pm (#)Am cateva lucruri de punctat:
De raluca pe 17 November 2009 la 4:12 pm (#)1. Chiar nu va dati seama ca Base a vrut sa-i bata pe “slujbasii mogulilor” cu propriile lor arme? A atacat blogosfera.
2. Am descoperit unde e flota. Se vede clar, in interviu. Cred ca o tine ascunsa la individ, in garaj.
3. Base a mai bifat o realizare importanta in mandatul sau. I-a batut pe Ciutacu si pe”purtatorul de pene” la trafic. Ha,ha,ha.
4. Si un banc sec, o ghicitoare, improvizata, pe fuga:Base intra in garaj la Bleen. Acolo o blonda schimba bujiile la masina. Base se apleaca, sa o ajute. “Ce bine te pricepi la bujiiiii, Baaaasssseeeeeeee-hhhh, sunt de-acum admiratoarea ta!”-intrebare:”Cine este blonda?”
AIA DE LA CLUJ MAI TUCIURII ARATA CA NATIONALA OLANDEI DE PE VREMEA LUI SEEDORF, DAVIDS, KLUIJVERT ETC. NEGRU CU PORTOCALIU DAU BINE.
De zolanu pe 17 November 2009 la 4:13 pm (#)Si o alta intamplare, in garaj, la Bleen.Blonda catre cineva: “Am o problema, nu intra intr-a doua.” “Lasa-ma pe mine sa te ajut, la mine intra din prima. De asta mi se spune intaiul om…” cine este “cineva”?
De raluca pe 17 November 2009 la 4:18 pm (#)Felicitari tinichigiule, cand iese tata Base’ presedinte, usile de garaj vor fi obligatorii prin lege iar tu vei fi singurul participant la licitatii!
Ce pacat ca la Golden Shtift nu sunt garaje, ca mancai si tu un pateu pe paine.
Se pot observa printre sustinatorii Agentului Orange functionari bancari, medici, cercetatori, profesori, intelectuali si studenti. Cum nu ? Ok, probabil ca nu vad eu bine.
De Oaia Fosforescenta pe 17 November 2009 la 4:20 pm (#)Sper ca ati observat nava din decorul emisiunii, vasul pe care o sa plece Traian pe mare.
D-le Ciutacu,
De I.I. pe 17 November 2009 la 4:33 pm (#)S-a terminat cu presa scrisa!Toata lumea se inscrie in “comunitatea internautilor”,pentru ca ’spuma’ tarii vrea sa traiasca in lumea bunului simt, intr-o lume nefalsificata.Seful statului indeamna “poporul suveran” sa guste din plin “libertatea” care numai pe internet este adevarata. Internetul deci este fara discutie “un pilon al sinceritatii”,celelalte mijloace de comunicare denatureaza, falsifica adevarurile care stau la baza societatii democratice.
Veti intreprinde ceva, vreo greva,asalt, ambuscada sa va aparati impotriva internetului si internautilor?!
fa ceva sa nu castige basescu sau geoana prezidentialele
De Pandele pe 17 November 2009 la 4:34 pm (#)Aseara, Dinescu sau Diaconu sau amandoi au recitat urmatoarea poezie:
De RaSpo pe 17 November 2009 la 4:38 pm (#)“Cine-a pus cacat pe clanta?
EU am pus cacat pe clanta,
TU ai pus cacat pe clanta,
EI au pus cacat pe clanta,
VOI ati pus cacat pe clanta,
NOI AM PUS CACAT PE CLANTA!”
In concluzie, ai vazut filmuletele alea cu protectia consumatorului, cand te duci si refuzi un obiect despre care ai descoperit acasa ca e stricat. Vine ingerasul si iti sopteste in ureche ca esti un consumator informat. Ei bine, ne-a cam lipsit ingerasul cand l-am votat pe Basescu, nu am fost deloc informati si ca si tuta aia din magazin care spune ca nu e treaba ei, ca nu ne accepta produsul stricat, asa si cu Basescu. In locul tutei din magazin ii avem pe toti pupincuristii, carora cand le spunem “e stricat bah, vrem altul”, ei se uita la tine si-ti zambesc sfidator…
Interviu’ lu skinhead ăsta portocaliu e ceva de supercalite’- cum spui tu, Victor.
După ”succesurile” abisale pe care le-a avut interviul realizat de noul tinichigiu preferat al lui Băsescu, cu siguranță că, deja la ora asta, PătrășCo(n)iu - celălalt tinichigiu (sau ospătar??) de casă al Asimetricului, se antrenează vârtos pentru interviul vieții sale, interviu de Pulitzer, firește.
De Raluca pe 17 November 2009 la 4:48 pm (#)Ce muncă titanică depune Coiu, pregătește întrebările alea ”hard-hard” , vizionează tot pentru antrenament - înregistrările video ale șezătorilor mitomanului-inchizitor de pe Calea Victoriei, se consultă cu ”mama obiectivității”- (proasta) plagiatoare Pora Andreea, și, neapărat, ia și niște lecții de gramatică de la prof. dr. Gregoar Ecrivan
A Avut Multa Dreptate d-nul Orban (si valeeeeeuu ce s-au mai ofticat unii) despre “poporul votant al basescului”. Tiparul Lor Il Vedem mai Sus: Persoanel Elevate, care asculta Muzica Clasica si au Doctoratul…
De wickerman pe 17 November 2009 la 4:50 pm (#)nu inteleg care este scopul acestui articol. daca vreau sa vad pedelachei intru pe hotnews…
De Araya pe 17 November 2009 la 4:54 pm (#)Ca unul de la tara, cu doua clase, educatie lipsa, inteligenta sub medie, pentru care doua kilograme de faina, unul de zahar si un pahar de tuica reprezinta argumentul suprem, merge si voteaza cu cei care l-au mituit, poti intelege, asta este nivelul, foarte scazut, si nu ai ce face.Dar e greu de inteles cum o gramada de oameni care, se presupune ca ar trebui sa gandeasca ceva mai mult, sa judece daca Basescu merita votul dupa prestatia avuta in cei douazeci de ani de politica, vor vota cu acesta, trecand peste toate cazurile de coruptie, peste tot traficul de influenta, peste toate nesimtirile de care a dat dovada acesta in acesti ani.Mi-e rusine numai la gandul ca avem un presedinte care este nul ca prestatie internationala, nu reprezinta nimic nici pentru marile puteri, nici pentru tarile vecine, nici pentru tarile din lumea a treia macar, in fond definitia pentru ,,aprecierea” de care se bucura in lumea larga ne-a fost data de gestul lui Berlusconi, care l-a dat la o parte pentru a trece, ca si cum ar fi fost o cantitate neglijabila.Nici nu ar trebui sa ne miram de fapt, o gramada de intelectuali considerati de prim rang se ploconesc in fata acestui semidoct pentru ceva avantaje personale, ce mai conteaza ca unul care a facut putina ( sau chiar ceva mai multa scoala )se regasesc in limbajul colorat si comportamentul neadecvat al bravului presedinte.Nu vedem toata ziua oameni la costum injurand din toti rarunchii, cat timp ei exista, clasa politica din Romania este asigurata.
De Tim pe 17 November 2009 la 4:55 pm (#)Pai Tim tu te intrebi cum e posibil si tot tu iti raspunzi.
De Araya pe 17 November 2009 la 5:03 pm (#)PT AVANTAJE PERSONALE. La unii e vorba de 1kg de zahar, la altii un post de europarlamentar, la altii un contract de asfalatare….
Welcome to Romania.
Mah,
De parafaragaramus pe 17 November 2009 la 5:07 pm (#)Macar la bleen se pot vedea, la comentarii, toate intrebarile puse de postaci, inclusiv cele nasoale.(Nu ca la domnul Mircea Badea pe blog, unde se cenzureaza la greu.)
Internetul e atat de liber cat vrea moderatorul blogului.
Mie mi-ar fi placut ca Bleen sa fie mai incisiv cu intrebarile, dar va lasa pe voi fara subiecte. Daca ar fi raspuns la intrebarile dificile, chiar recunoscand ca a gresit, Basescu ar fi castigat imens.
Basescu are sustinatori si printre doctori, psihologi, ingineri, nu numai ordinarimea adunata cu autocarele.
De parafaragaramus pe 17 November 2009 la 5:12 pm (#)Eu asta nu inteleg, cum se poate si cu unii, si cu altii.
@parafaragaramus: da’ tu esti coleg de tura cu ala la show-room? am inteles, iti place de el, e un baiat aproape minunat, cu un suflet mare. candideaza cumva la presedintia vanzatorilor de usi de garaje?
De Victor Ciutacu pe 17 November 2009 la 5:13 pm (#)Bai frate, Calarasiul meu natal nu stie a scrie!!! TINE-TE tare Basescu, tare cat poti, tare ca piatra, tare, tare, tare… Ca sa te poti sparge in cat mai multe bucatele, marunte ca nisipul….. Hai pa pa pa pa,…
De Cosmin pe 17 November 2009 la 5:16 pm (#)Nu candideaza, n-ati vazut cat e de candid?
De parafaragaramus pe 17 November 2009 la 5:18 pm (#)Victore nu am ce sa iti fac nene,esti un gheniu incontestabil.Kovesi cere CSM să-i apere reputaţia profesională. Aia se câştigă, cucoană!Asta chiar mi-a placut.
De Danny pe 17 November 2009 la 5:22 pm (#)ati vazut ce zice vanghelie, da? “am vorbit cu radoi sa dea drumul la metro”. astia din psd au vreo rusine???
De dinca pe 17 November 2009 la 5:28 pm (#)@dinco: ce-ar castiga PSD, rational vorbind, din isterizarea bucurestenilor?
De Victor Ciutacu pe 17 November 2009 la 5:45 pm (#)De cand si-a schimbat sloganul in “Tu faci majoritatea, Basescu lupta pentru tine” i-a revenit glasul patrunzator. Degeaba ziceti Dvs. jurnalistii, si noi cititorii Dvs., ca Basescu n-a facut nimic in afara de a provoca scandal dupa scandal timp de 5 ani, dumnealui fiind fiu al poporului, dedicat trup si suflet cauzei lor se simte cel mai bine intre oamenii de “TINETE”. Numai acest tip de om il intelege cu adevarat, ii intelege judecata privind reformarea statului, etc. Omul stie sa comunice live, si este ascultat cu sfintenie si smerenie.Ei na, de ce sa fim invidiosi?
De I.I. pe 17 November 2009 la 5:45 pm (#)ma intreb, si intreb si termitele porcotali. ce om de bun simt poate sta de vorba, cu capitanul, fara sa simta nevoia acuta sa-i dea vreo doua scatoalce?
De gogu pe 17 November 2009 la 5:50 pm (#)off topic
De I.I. pe 17 November 2009 la 5:51 pm (#)Interviul nu l-am putut asculta de pe blog, a trebuit sa intru pe site-ul presedintelui, si din acest motiv a trebuit sa raman pe internet cam mult timp.
Felicitari pentru articol din JN Supliment; il citesc in minutele urmatoare.
Victore, cauta declaratia lui Udrea de ieri despre Profesor, unde ea recunoste indirect ca Base este Profu’, cand spune ce rau a facut Profesorul daca a schimbat sefii serviciilor secrete. E o dovada foarte buna!
De MIHAI pe 17 November 2009 la 5:53 pm (#)@ l.l :
Corect, iar acest tip de om vrea sa iasa din ce in ce mai mult in fata, lucru pe care, intr-o societate NORMALA, nici macar nu putea sa-l spere.
De violet pe 17 November 2009 la 5:55 pm (#)De aceea, acest tip de om nu vrea sa se lase dus de la Putere, sub nicio forma. Pentru ca stie ca nu va mai ,,pupa’ asa ceva.
Mai repede salahorul, tinichigistul e om cu calificare. Si-a apropiat toate categoriile sociale. Vezi vanzatorii de usi de garaje
De Petrisor pe 17 November 2009 la 6:09 pm (#)Duminica se va vedea daca acest popor a evoluat si daca are o inclinatie cat de mica spre democratie (SCHIMBARE), sau ne meritam soarta de natiune de cacat cum bine spune PATAPIEVICI intelectualul lui Basescu.
De alegatorul pe 17 November 2009 la 6:13 pm (#)Greva frunzelor
Cu domnul Berceanu-n frunte
De Revizorul tehnic pe 17 November 2009 la 6:32 pm (#)Sigur vor fi greve multe;
Deocamdată la metrou,
Apoi în orice depou:
CFR, RATB, şi mai colo în Jibou.
………………………………………………….
În striptisul autumnal
Aceasta-i lovitură de pumnal,
Pentru votări, ciudate şi trucate,
Ce ar putea să fie dejucate.
In ultima confruntare dintre McCain si Obama, primul a inceput sa se adreseze - retoric - unui oarecare instalator, incercand sa empatizeze cu cei carora le dorea voturile. Ghinion, nu i-a mers…Base, mai bine zis consilierii lui de campanie americani, nu numai ca au copiat, dar au dus planul pana la capat. Rezultatul: foarte probabil un ghinion si mai mare…
De pilger pe 17 November 2009 la 6:42 pm (#)Nu stiati ca Base’ a aplicat, in negocierile cu cei care i-au rapit pe jurnalisti in Irak, o tactica pe care a pus-o la cale cu maturatorii de la Cotroceni?
De vandrei16 pe 17 November 2009 la 7:08 pm (#)Va era dor de Necolaiciuc? Fostul sau sofer a fost uns in functia de Director Administrativ la CNADNR S.A., la cateva etaje mai sus de CFR, in acceasi cladire. Verificati informatia, ca e corecta.
De Necolaiciuc pe 17 November 2009 la 7:19 pm (#)La ce dracu ne mai trebuiesc studii superioare cand toti soferii ajung consilieri de ministrii si directori?
Păi cred că era doar nostalgic, având în vedere că “cizmarului” de căpătâi de dinainte nu se putea destăinui direct, având superiori postului de la Anwerp, de ce nu şi unui tinichigiu liber schimbist cu veleităţi obsesiv-portocalii?…
De Marius Ola pe 17 November 2009 la 7:27 pm (#)fa-ma si pe mine sa inteleg, te rog, de ce oameni ca Patriciu sau Catarama nu au bagat un ban in campania asta a lui Crin. Aici in Ardeal, in orice directie te-ai duce, doar afise cu Baselu, cu Geoana, chiar si Hunor sau Oprescu. Cu Antonescu nimic! Pai 1% din averea oricaruia dintre ei si toate blocurile, panourile erau pline de Antonescu…Ceva e putred aici!
De RaSpo pe 17 November 2009 la 7:36 pm (#)D-le Ciutacu,
De I.I. pe 17 November 2009 la 7:51 pm (#)Nu-mi vine a crede ca nu v-a venit sa scrieti:”Presedintele ‘inca’ in functie a Romaniei” in articolul din JN.,din moment ce imediat ati facut o ‘comparatie’ extra la adresa dumnealui “a brazdat ca fulgerul” studiouri care merita calificativul ‘redutabile’,de o ironie muscatoare si continuati ironia fara crutare “o premiera ‘apocala’ de campanie”.Sa mor eu daca am auzit de ‘apocal’! Poate DEX-ul meu este de vina!
Interviul fiind realizat de Bleen, e normal sa aflam despre el ca este ‘agregator’, un fel de ‘operator tehnic in crearea minciunilor’ inteleg eu, dar mai ales ‘propagator’ nu numai in sensul de ‘a face propaganda’, dar/mai ales in acela a ‘persoanei care propaga idei’. D-l Ciutacu n-a vrut sa-l jigneasca cu aceasta indeletnicire nobila.Dar subliniaza in schimb ca Bleen este omul “khmerilor portocalii”. Pai D-le Ciutacu daca tot la al doilea cuvant ne trimiteti la DEX nu mai terminam comentariul pana la emisiune!Dar ce am aflat in DEX a meritat timpul pierdut.Daca e “khmer” este din Cambodgia, sau este originar de acolo. Ha! Ha! Deci si “termitele portocalii” sunt din Cambodgia si au invadat Romania. Este o descoperire nu gluma!Prin urmare ei insisi pot fi chiar si extremistii care sunt caracterizati
printr-o pozitie agresiva fata de tot ceea ce inseamna progres, democratie.
Exagerez, ca D-l Ciutacu, vorbeste de cazul Hayssam, dar nu jur ca nu i-a trecut prin minte ceea ce am scris mai sus.
Oricum Omul nostru ne pune la o treaba serioasa daca avem pretentia sa-i intelegem mesajul. Nu ne suparam, ne simtim onorati.
Astăzi, mândra Poştă Română, mi-a adus o scrisorică tocma’ de la Băsel! Uraaaaa! să aplaudăm!
D-le Ciutacu, deşi voi vi off-topic, şi risc să mă certaţi, fac un mâdru copy/paste, să vedeţi ce conţine scrisorica:
“Dragi români,
Vă mulţumesc că mi-aţi fost alături de-a lungul Întregului meu mandat şi vă asigur că am făcut tot ce mi-a stat În putere pentru binele românilor şi pentru progresul acestei ţări.
Dacă mă uit În urmă, pot spune că România s-a schimbat În bine. Dar nu atât de mult şi de repede cât ne-am fi dorit. Ştiu că Încă nu trăiţi bine, aşa cum meritaţi. O parte din responsabilitate Îmi aparţine. Este adevărat că nu am reuşit să fac tot ce mi-am propus, că am şi greşit uneori. Dar am Învăţat din greşeli.
Vă sunt recunoscător că aţi fost alături de mine atunci când Parlamentul a Încercat să mă suspende fiindcă am Îndrăznit să critic o clasă politică nereformată şi coruptă. Fără sprijinul vostru, nu aş fi avut puterea să ţin piept, În ultimii cinci ani, acelor instituţii ale statului sau acelor politicieni care au Încercat să blocheze reforme esenţiale pentru modernizarea României.
Aţi fost alături de Preşedinte şi de Guvern atunci când am luat decizii care au redus risipa de bani publici şi diferenţele uriaşe Între salariile celor angajaţi la stat. Şi tot alături v-am simţit şi atunci când, pentru a Împiedica eliminarea pensiilor privilegiate ale parlamentarilor, Parlamentul a demis Guvernul.
Cei care Înţeleg cel mai greu nevoia schimbărilor de bun-simţ sunt chiar politicienii. Cei care ar trebui să facă legi bune pentru cetăţeni sunt cei care blochează schimbarea În bine a României, iar acest lucru ÎI puteţi corecta numai voi, prin forţa votului.
După cum ştiţi, pe 22 noiembrie 2009 va avea loc primul tur al alegerilor prezidenţiale. Eu Însumi voi candida pentru un nou mandat de Preşedinte al României. Tot pe 22 noiembrie 2009, În calitate de şef al statului, voi organiza un referendum prin care dumneavoastră sunteţi chemaţi să răspundeţi la două Întrebări:
Sunteţi de acord cu reducerea numărului de parlamentari de la 471 la maximum 300?
Sunteţi de acord cu trecerea la un Parlament unicameral În România?
Vă propun să răspundeţi hotărât DA la aceste Întrebări fiindcă un Parlament unicameral, cu un număr mai mic de membri, Înseamnă un Parlament mai eficient, mai puternic şi mai transparent, care să facă legi bune pentru oameni. Înseamnă un Parlament al bunului-simţ.
Indiferent de opţiunea dumneavoastră pentru un candidat sau altul la alegerile prezidenţiale, vă chem să votaţi la referendumul din 22 noiembrie 2009 În favoarea reducerii numărului de parlamentari şi În favoarea Parlamentului unicameral. Votând DA la referendum, vota ţi În favoarea schimbării care pune România pe drumul cel bun. Politicienii, chiar dacă s-au opus În Parlament organizării acestui referendum, nu se vor putea opune forţei votului vostru.
Veniţi la referendum! Votul vostru poate Însemna o şansă pentru viitorul României! E timpul pentru o Românie modernă, o Românie a bunului-simţ!
Aşa să ne ajute Dumnezeu!
Traian Băsescu, Preşedintele României”
SS- aproape indescifrabil
O să-i răspund pe blogu’ meu, nu de alta da’ m-a enervat. Nu dau link, pentru că linku’ apare la numele celui care a postat acest comentariu.
De C. Bojan pe 17 November 2009 la 8:27 pm (#)PS: Litera “Δ apare peste tot din cauza la scanner şi la program, nu e greşală de redactare!
De C. Bojan pe 17 November 2009 la 8:29 pm (#)Dle. Ciutacu,
De franc pe 17 November 2009 la 8:37 pm (#)Ultimul afis electoral al lui Basescu, cel cu mainile “intinse spre popor”, sugereaza destul de evident solicitarea premonitorie: “Puneti-mi catusele!”. Parerea mea!
In primul rand, eu cred ca Romaniei ii trebuie un nou presedinte cu o altfel de mentalitate. Ce ar fi daca marti am afla ca Basescu nu ar intra in turul 2?
De un pamantean pe 17 November 2009 la 8:39 pm (#)Totul depinde de noi cei care vrem cu adevarat o viata normala .Politica guvernatilor lui Basescu este un fel de joaca de-a alba neagra. Iti promit marea cu sarea, iti iau banii, fac smecherii cu invartitul paharelor ,iti promit corectitudine si “sa traiti bine!” iar dupa aceea te lasa cu buza umflata si buzunarele goale.Oricare dintre noi ce ne asumam riscul de a juca in continuare acest joc pervers nu facem decat sa fim bataia lor de joc si definitiv pierduti.
S-au intrebat amaratii astia cu salopete galbene ca doar cu trei kilograme de zahar , ulei sau faina nu poti trai cinci ani impreuna cu partintii si copiii lor? S-au interbat cei cu pancarte pro Basescu ,cum poate fi mai bine pentru ei in urmatorii cinci ani, cand guvernul impus de Basescu nu este in stare sa le dea nici macar amaratele alea de pensii, salarii sau alocatiile pentru copii, da-pai sa le si mareasca?
Toti sunt convinsi ca Basescu o sa le dea TOT, asa cum le-a dat si pana acum.Chiar au avut vreun castig personal in ultimii cinci ani?Chiar au trait mai bine in ultimele zece luni?
Daca asa cred, atunci nu au decat sa creada ca vor trai bine peste 15-20 de ani ,cum le-a spus-o capitanul. Ma tem ca atunci vom fi cu totii in lumea celor drepti.
Desteapta-te romane!
Buna seara d-le Ciutacu,
Ce imi place P.S.-ul din finalul postarii!
Cu acelasi respect,
De IoanaP pe 17 November 2009 la 9:05 pm (#)IoanaP0
@ I.I.
Face acest lucru, de a vorbi cu multe intelesuri, deoarece crede, el, ca nu are de a face cu niste trepanati din regimul fracangiilor de ‘pupa’, ci cu oameni ce mai si gindesc. Daca ne-ar da ‘mura in gura’ si nu ne-ar pune la ‘treaba’, noi nu am face decit sa aprobam si sa ovationam cu batai din palme, ceea ce e destul de greu sa bagam pe net.
De korbul pe 17 November 2009 la 9:07 pm (#)Suntem participanti la o constructie de idei, la niste dezbateri ce framinta societatea romaneasca.
Vreti sa cred ca dl. Geoana a mers la Moscova total dezinteresat, doar sa simta in nari aroma de care i-a povestit dl.Iliescu ? E cat se poate de clar ca a mers acolo manat de un interes si din cate stiu eu orice interes are un pret, tind sa-i dau dreptate presedintelui Basescu, ceva trebuie sa fie necurat in aceasta vizita pe care dl.Geoana o declara “privata in nteres national”. Daca e asa sa ne spuna si noua romanilor care a fost interesul national !
De Ion Popescu pe 17 November 2009 la 9:09 pm (#)@RaSpo
cine baga banu si cere paraindarat, ceea ce l-ar lega de miini si de picioare, adica ar ‘depande’.
De korbul pe 17 November 2009 la 9:11 pm (#)El vrea sa fie liber si liberal.
Au cotizat membrii si se vede ca au furat cam putin, fata de altii ce au avut haisami.
Zece motive pentru care il votez pe BASESCU
1) imi place dictatura
e COOL sa vad pensionarii ca nu au bani de mancare, intretinere, de medicamente, ca stau in frig pe la farmacii sa primeasca medicamente compensate
De UN ALEGATOR pe 17 November 2009 la 9:15 pm (#)2) imi place sa zic femeii ”tiganca imputita” si sa fur mobile cate vreau eu, fara numar..si sa nu ma deranjeze nimeni
3) vreau sa merg in oras cu 200 km/h dupa ce am baut toata seara cu prietenii, si sa nu imi ia politia carnetul sau sa fac inchisoare ca am lovit pe cineva cu masina
4) imi place de Blonda de la Drept, Nutzi, si vreau sa o puna prim-ministru
5) imi plac armele, si poate ma ajute fratele lui, Mircea BASESCU, si imi da un pont
6) vreau sa ma droghez in voie, la scoala, acasa, in parc, unde am chef si poate sa fac si ceva afaceri cu droguri, stiu ca lui ii place ideea asta. Promit ca o sa platesc impozitele, taxele, tot ce trebuie….
7) daca am chef sa fac sex, as vrea sa gasesc repede o prostituata fara sa imi fac griji ca ma prinde politia, si sa primeasca si bonuri de masa cand stau prost cu banii
9) imi place sa il vad pe Basescu cum iese din Palatul Cotroceni si anima gloatele de grevisti cu talanga si le mai spune ”poezii”
10) vreau sa o ducem din ce in ce mai rau, sa ne pierdem locurile de munca, sa fim depresivi, sa ne taiem cu lama, sa vad cat mai multi oameni care isi iau zilele ca nu au cu ce trai.
Tinichigiu’ ala seamana grozav cu Boureanu.
De alex.dumitrascu pe 17 November 2009 la 9:29 pm (#)Si amandoi seamana cu tinerii absolventi de la Baneasa dinainte de 89′.
Si Basescu cu soacra colonelului.
Nu stiu ce dracu are de la o vreme ca se tot efemineaza. Plange des si din te miri ce, e emotiv si sentimental, si am impresia ca nu-i mai creste nici barba.
@Victore
Cred ca nu trebuie sa astepti neaparat laude explicite din partea noastra ba chiar, presupunand prin absurd ca parerea mea ar conta, ar trebui sa te feresti de ele. Atat cat poti… Nu vorbesc in numele altora, pur si simplu aceasta este parerea mea. Faptul ca eu, sau altul, sau altul (si nu suntem putini) citim postarile tale si apoi revenim pentru cele care urmeaza cred ca este cel mai firesc si mai decent semn de pretuire. Evident, daca unii nu se pot abtine in a-si exersa limbile catifelate - no problem, asta e placerea lor. Si trebuie respectata si aceasta. Sper ca iti face si destula placere.
Nu vreau sa te supar, ci doar sa iti arat ca multi cititori de-ai tai, care ar vrea sa posteze pe aici, se plang uneori pe acest blog si cel mai adesea prin straini de gradul cam mare de cenzura de pe aceste meleaguri. Cenzura intotdeauna produce efectul invers celui urmarit de cenzor: legitimeaza indoielile cu privire la buna credinta a comunicatorului principal (proprietarul blogului) si permite demonizarea acestuia. Care, daca este sa ma iau dupa postarile extrem de numeroase de pe diverse site-uri neimplicate politic si ideologic, ca alealalte nu conteaza, nu te-au ocolit nici pe tine…
Date fiind toate acestea, nici macar nu incerc sa iti propun (ca nu am calitatea de…) ci pur si simplu considera ca te rog, eu si poate si altii, sa lasi sa cante pe blogul tau si maestrul si magarul. Ca pana la urma cititorii vor alege pe cei care merita luati in seama si conteaza. Evident, raman adeptul unei cenzuri moderate, ca ar lua-o razna de tot lucrurile pe ogorul de fata fara de aceasta…
De alphas pe 17 November 2009 la 9:54 pm (#)D-le Antonescu , n-ati gasit un PNL-ist mai “desciugulit” la minte si la limba decat papagalul pe care l-ati trimis azi la Sinteza Zilei…???? L-a mancat Gusa “pe paine” , cu ciorapi cu tot…. Halal reprezentat… Daca veti pierde alegerile, eu zic ca oamenii din partidul dvs. v-au tras in jos…!
De Nostradamus pe 17 November 2009 la 10:20 pm (#)Pfuuu, inspirata interventia dvs. telefonica la Sinteza Zilei, d-le Antonescu… , ati “mai dres busuiocul”, pt. ca d-l Stavarache (parca…) chiar a fost depasit de situatie… Al naibii de nasoala treaba, tre’ sa fiti “omul orchestra” si sa va ocupati de toate… Iar echilibrul politic pe care trebuie sa-l faceti , echidistanta fata de ambii contracandidati principali e foarte dificila, cu atat mai mult cu cat Guse a avut dreptate ( “gura pacatosului adevarat grait’a…”) , aceea ca scopul debarcarii lui Basescu este vital pt. Romania!!!
De Nostradamus pe 17 November 2009 la 10:56 pm (#)Am doua nelamuriri la poze, adica trei, ca mai e si o intrebare:
De korbul pe 17 November 2009 la 10:59 pm (#)1. ala cu pancarda pe care scrie de ‘El Komandante’ poate fi un securist dupa ochelari,
ca doar taranul roman o uitat de la razbel un asemenea mod de adresare
2. tinichigiul nu poate fi acelasi cu furnizorul de usi, ca ele saracele, usile, nu se tinicigherizeaza (!)
3. nu cumva pancarta din imaginea doi, din lipsa de material, a renuntat la citeva litere,
adica sa fie scris: ” NU pot fi mai TZARANI ca noi”?
Cititi si concluziile acestui caz. Cred ca despre asta a scris si Badin.
De Navig8r pe 17 November 2009 la 11:15 pm (#)Domnu’ Ciutacu, ref la chestia cu scrisorile catre ofiterii armatei Romane…da am vazut ce au facut televiziunile.
De Misu pe 17 November 2009 la 11:24 pm (#)Daca ar fi procedat Basescu asa, sigur aveam o emisiune pana la ora 24.oo a domnului Gadea, RTV urla de se spargeau peretii.
Asadar stiu ce am de facut in turul 2.
Multumesc
Noi facem misto de Basescu si nu observam cum isi “croseteaza” scenariul prin care se va scoate din nou presedinte, cu ajutorul pretios al naivitatii Crinului si a PNL-istilor. Am inceput sa am banuieli in urma cu 2 saptamani insa acum s-a confirmat : Basescu vrea sa si-l traga pe Crin in turul 2, pt ca va fi mai usor de invins. Basescului ii este o frica teribila de masinaria de partid a PSD-ului. Pt el nu Geoana e problema ci partidul, iar in situatia ca intra Crin in turul 2, este de asteptat ca PSD-ul sa nu se mai mobilizeze la capacitate maxima si astfel Basescu are mari sanse sa scape in castigator. Oricum ma surprinde neplacut credulitatea (ca sa fiu politicos) lui Crin. La Cluj, Basescu l-a lasat nitel sa castige ca sa-i dea motiv sa devina agresiv la adresa lui Geoana. Incep sa cred ca este posibil chiar un aranjament intre Crin si Basescu.
De Mircea pe 17 November 2009 la 11:25 pm (#)“Comandante, <> bine/Tot poporul e cu tine”… sună a manea băsesciană cântată de Bercea Mondialu. De altfel, nu e de mirare, ţinând cont că votanţii Profesorului se împart în 2 categorii: talibăsescieni fanatici şi manelişti agramaţi. Dar şi unii şi ceilalţi se bulucesc să-l vadă pe Marele Cârmaci cu cămaşa-n gura lui, vorba celebrului banc de pe vremea Ciuruitului.
PS Cred că cel mai mult din alegerile astea au de câştigat arabii, la câtă benzină s-a consumat pentru autobuzele electorale… “Mogulului” Patriciu trebuie să-i pară rău că a vândut Petromidia băieţilor deştepţi din Kazahstan
De BăSecu de Murfaltar pe 17 November 2009 la 11:38 pm (#)Bleen scrie excelent, are autoironie de clasa si e extrem de inteligent, e suficienta o vizita pe blogul sau. Daca ar lasa politica mai in spate, dupa verb as spune ca scrie chiar mai bine decat Victor. Oricum, aia cu “tinichigiul” e o rautate gratuita, de parca nu poate omul sa aiba un blog daca e gunoier sau astronaut. Nu e platit, isi scrie de mult preferinta pentru marinar, care-i problema? Am luat-o razna toti?
De flor pe 18 November 2009 la 12:02 am (#)misto clip de campanie
De gogu pe 18 November 2009 la 12:26 am (#)de ce plang barbatii? ca sa se spele pe fata:))
De horya pe 18 November 2009 la 12:45 am (#)Eu cred că Băsescului i-a zis cineva că trebuie să fie şi calm, înţelept, ingăduitor, mai cu frica lui D-zeu, pentru că prea i s-au speriat alegatorii de uitătura satanică de pe coşurile de gunoi.
… Şi l-a învaţat cum să se prefacă tocmai la Cluj, cînd poporul aştepta, cu sufletul la gură, confruntarea!
Îmi confirmă părerea şi afirmaţia lui de azi cum că ar vrea o întîlnire ca altadată, făcută de televiziunea română, cu toţi candidaţii!?(ah, cum i-ar mai plăcea, de la inălţimea sa de SEFDESTAT,să zîmbească ingaduitor , celui de mai jos înscris în cursă…)
Mă cutremur de silă la ideea că i-ar putea merge manevra şi-i mai cad în laţ nişte săraci cu duhul!!.. brr!…sper să mă fi-nşelat!
De coana alegatoare pe 18 November 2009 la 1:31 am (#)Îmi doresc, cu disperare, ce vă doresc şi vouă: să-l sărbatorim pe Sf Niculae, din primul tur!
“Experimentul Ursuleanu” la Romania Libera. Imi pare rau ca nu pot sa boicotez ziarul RL care devine din ce in ce mai portocaliu. Voi cei care o puteti face, ganditi-va de doua ori inainte de a-l cumpara. Nu de alta dar un reporter care are caracterul lui vlad ursuleanu nu poate fi angajat la un ziar care se respecta. Oricum, articolul lui “mi-a deschis ochii” in ce priveste activitatea postacilor PNL! Voi intra in legatura cu ei si voi fi si eu unul!
De SimP pe 18 November 2009 la 6:46 am (#)Romania trebuie scoasa din ghearele dictaturii securisto-base-ista! Ne blestema cei care si-au dat viata la revolutie PENTRU NOI DACA NE BATEM JOC DE SACRIFICIUL LOR SI LASAM TARA PE MANA MARINARULUI/SECURISTILOR!
SimP, postac PNL
Victor Ciutacu,
Prietene, sambata seara inainte sa pleci acasa mergi te rog la server si sterge toate ip-urile noastre. Dupa cum se arata, cel mai tarziu Duminica seara dupa ora 22, primul vaslas al tarii va venii in control la Antene! Salveaza-ne! Nu ne abandona!
De Il Consigliere pe 18 November 2009 la 7:54 am (#)Este de mirare ca T.B a acordat un interviu unui “TINETE”"; “unui vanzator de usi de garaj”, unui “tinichigiu” scolit de khmerii portocalii?De ce ar fi din moment ce numarul “laudacilor” a scazut vertiginos si murmurul amenintator al ‘poporului suveran’, ajuns la timpanele lui,l-au cam scos din sarite.Si simtea acuta nevoie de a comunica cu cineva care nu era din sfera politicului.Si cum prieteni nu are si-a zis hai sa-l fericesc pe “tinichigiul” internaut cu niste “destainuiri”
De I.I. pe 18 November 2009 la 8:46 am (#)despre reforma statului, de rezista la aceasta reforma, de reforma justitiei pe care cu regret admite ca nu a facut-o, de propunerea apocaliptica ca poporul sa faca parte din CSM, sa participe la controlul activitatii acestuia, de rejectarea lui Nastasiu de catre CSM si recuperarea lui de partidele politice, de tot scandalul Hayssam, acum inaintea alegerilor sa-i slabeasca puterea, de criza economica, etc.
Credeti ca nu ati inteles bine ca interlocutorul era “tinichigiul”, model de profesionalism, nu ‘filozof’? Ar trebui chiar sa-l felicitam pe T.B, ca dupa multe cautari “si-a gasit, in sfarsit, tinichigiul”, cu amendamentul, din partea oamenilor cu cap, ca dumnealui era cam “dus cu capul” ca ” dupa ce te lauzi ca te-ai vazut pe un hol cu Obama, Sarkozy si Merkel, sa ajungi sa te destainui unui tinichigiu”.Ironia D-lui Ciutacu nu se opreste aici:”Maine-poimaine il vedem, pacatele mele, dezbatand problemele incalzirii globale cu ospatarii de la Golden Blitz…”, o alta categorie de meseriasi admirati de T.B. in detrimentul acelora care si-au rupt hainele, si-au tocit incaltamintea sa devina ‘filozofi’. Felicitari pentru articol!
- Înţeleptule, de ce nu s-a întâlnit Gioană, la Cluj, cu Antonescu şi Băsescu, la propunerea celui din urmă ?
De Revizorul tehnic pe 18 November 2009 la 9:13 am (#)- La o târfă – din decenţă - se merge pe rând, nu simultan.
- !!!
Kovesi ramane cu onoarea nereperata….Lasa ca v-o repereaza nea Traienica, cocoanelor! Si tie, si lu’ Udrea, si lu’ Ridzi, si lu’ Anastase, dupa ce o ingurgita clondirul de mastica prima la Union Golden Blitz! Tin’te tare, dom’ Traienica ca reactiunea e aproape!
De Alice pe 18 November 2009 la 9:33 am (#)azi-noapte, în troleibuzul gol, un beţiv c-o ţigară neaprinsă-n mână a-ncept să urle în faţa imaginii sale reflectate în geamul murdar al troleibuzului: marş! te omor! jigodie! muie!
interogaţia tâmpă eu cu cine votez? s-a transformat azi în furie. dacă turmentatul lui caragiale se adresa unor burghezi îmbogăţiţi zeletineşte, beţivul de azi urlă în faţa propriului chip, înfuriat de urâciunea şpăgii şi a incompetenţei - şi nu sunt oare politicienii de azi imaginea noastră pe geamul murdar al egalităţii ceauşiste?
la teve, pe bloguri, în ziare, pe stradă, ne agităm şi încă ne pasionează băseştii, antoneştii şi opreştii care n-au auzit în viaţa lor ce-nseamnă managementul unui proiect, nu ne interesează vocea lui popper care spune că rostul democraţiei este doar să-mpiedice tirania, adică votăm s-alegem cel mai mic rău.
nu să ne-mbătăm cu iluzii de bunăstare socială (de fapt, individuală), că vom primi, că ni se va da, că vom admira o moralitate de crin, o vitejie de traian, o bogăţie de patrician şi-o eminenţă hrebengiucă.
în schimb, îi vom învăţa în continuare pe urmaşii noştri să nu dea doi bani unui cerşetor, s-arunce pe jos chiştoacele, să calce linia continuă cu q7, iar dacă cineva le atrage atenţia, să urle: marş! te omor! jigodie! muie!
De dragos c pe 18 November 2009 la 9:41 am (#)Adrian Nastase, Theodor Stolojan si Traian Basescu naufragiaza pe o insula pustie. Aflati pe plaja, Nastase se erijeaza in conducator al grupului si le propune sa o ia toti trei pe alta parte ca sa poata sa isi creasca sansele de a gasi resurse pt supravietuire. Zis si facut, se despart. Nastase merge ce merge prin padure, cauta, ciuleste urechile, dar degeaba! Nici urma de ceva comestibil, cat de cat…
De PGC pe 18 November 2009 la 10:01 am (#)Intr-un final, ajunge intr-un luminis in care Basescu tocmai isi facea un gratar!
Fericit, se duce la el si il imbratiseaza!
- Bravo, Basescule! Mai Traiane, eu intotdeauna te-am admirat. Stii sa te descurci in orice situatie, se vede ca ai fost marinar… ce mai, esti tare! Auzi, intre noi fie vorba, mie Stolojan asta nu mi-a placut niciodata!
La care Basescu, sec:
- Nu-ti place, nu mananci!
DE CE PLANGE BASESCU?
Plange,plange,plange…
Boc intreaba-n soapta:
De ce palgi stapane?
Udrea nu e moarta!
La aceasta veste
Base se ridica,
Bea totul din sticla
Si apoi vorbeste:
Nu-i Elena vina,
Vina e a mea
Am mintit poporul,
S-acum-ai belea.
Antonescu vine
Basescu-l priveste
Are sange-n vine
Basescu-l priveste…
Plangand in continu
Asta este Crinul!
Dar Basescu plange…
De Manu pe 18 November 2009 la 10:29 am (#)Si nu se opreste
De ce plange oare?dl. presedinte
Nu stie chiar nimeni?va voi spune eu,
A pierdut…iar sticla si nu si-o gaseste,
Asta e motivul pentru ce jeleste.
Nu impartasesc simpatiile politice ale lui Bleen, insa oricine intra pe blogul lui va constata ca e mai talentat decat foarte multi, mai inteligent decat si mai multi si mai civilizat decat extrem de multi. Si, nu, nu umbla cu usile de garaj in spate strigand printre blocuri “Usi de garaj ieftine!”, cum s-ar putea intelege din prezentarea de mai sus, lucreaza intr-un departament de vanzari. Desigur ca, chiar dac-ar fi fost asa, eu, personal, nu m-as fi grabit sa-l dispretuiesc. Bunul simt si inteligenta nu au nici o legatura cu numarul de facultati, domeniul de activitate sau altele.
De Simona Tache pe 18 November 2009 la 10:39 am (#)@Simona Tache: nici eu nu impartasesc parerea ta buna despre el, da’ democratia ne ajuta sa nu fim de acord unul cu celalalt fara sa ne alergam pe strazi din cauza asta. si fara sa ne amenintam cu expluzari/arestari, asa cum deseori mi se intampla mie pe blogul ala extrem de civilizat pe care se baga la liber toate mizeriile despre cei care-l enerveaza pe augustul presedinte. si nu, nu el e de vina ca-i o biata unealta al unui asa-zis sef de stat care a ajuns sa se coboare in asemenea hal…
De Victor Ciutacu pe 18 November 2009 la 10:45 am (#)Formula de titlu:”Basescu i-a gasit, in sfarsit, tinichigiul!”, prin inspirata punctuatie uzitata, subliniaza ferm dubla ironie ce se degaja din acesta.Observam cum stilul jurnalistic poate sa ajunga la performate nebanuite.
De I.I. pe 18 November 2009 la 10:46 am (#)ce om ciudat esti;de ce nu-mi publici comentariile care, prin partea asta de tara, sunt notorii si 100% adevarate;mai bine il injuri pe cineva decat sa-l ignori;sau daca n-ai primit com. meu,prezint scuze.
De cenobit pe 18 November 2009 la 10:52 am (#)oarecum fara legatura cu ceea ce s-a scris aici; DAR… Victore, te-am vazut aseara langa Gusa; invitatii -banuiesc ca nu-i alegi tu (mai ales ca nu era emisiunea ta)DAR…spune-i lui Gadea, ca ala nu mai are nici o urma de credibilitate; i-a stricat emisiunea; este jalnic; din cauza lui am schimbat postul.
De agia pe 18 November 2009 la 11:12 am (#)nu mai pot cu civilizatia asta si inteligenta debordanta a tinichigiului. Civilizat si inteligent pt mine inseamna a nu-l baga in seama pe Base. Sa fim seriosi e las in ceea ce priveste confruntarile. e corupt in ceea ce priveste TOATA cariera lui politica si e cel mai indecent si necivilizat presedinte din lume.
De valentinio pe 18 November 2009 la 11:18 am (#)Cum pot aceste 2 pozitii opozante tinichigiul vs base sa faca campanie electorala fara ca unul sa se fi prefacut, cat de basescu nu se poate preface nu il duce atat de mult mintea ( el e cu “tiganca imputita, cu haysam, etc).
In fine jucatorul a devenit fantoma, si presa si pupincuristi portocalii a devenit insp. Gadget aratandu-ne ca fantoma base traieste.
O zi buna
in dialogul/monologul purtat de catre al nostru psihopupu-voda si tinichigiul de serviciu al garajului pcr, scuze, pdl, o convorbire mai adanca pe alocuri decat o latrina de campanie, gingiu-mingiul prezidential spune la un moment dat, cu referire la vizita lui geoana in rasssiia, ca “rusii nu au obiceiul sa faCA CAdouri”. este un punct de vedere cu care sunt de acord: rusii nu fuck cadouri. este foarte posibil ca geoana sa fi cautat ajutor acolo si ar fi minunat daca am afla si noi cam ce si cu cine a discutat.
sentimentele mele fatza de rusi sunt amestecate: pe de o parte le admir cultura, mai ales cea clasica, dar pe de alta,la nivel instinctual chiar, mi se face pielea creatza cand ma gandesc cate am tras si poate vom mai trage de pe urma lor. sunt un popor demiurgic si nu trebuiesc tratati cu obraznicie sau subestimati, dar nici pupati in cur. mie imi spune insa sufletul ca, in virtutea vastei experiente externe pe care o poseda, geoana n-a vandut anticipat rusilor izmenele de pe noi. in urma gloriosului dezastru in relatia cu rusia in care ne-a adus hapciupul basinos, urmatorul presedinte (imi doresc mult-mult-mult ca acela sa fie crin!), trebuie sa acorde o atentie speciala marelui-urs. relatia cu el trebuie reancalzita, detensionata neaparat. pentru ca daca din urna ne rasare iar chelia portocalie, tot era glaciara vom avea la rasarit.
flegmele si smecheriile ieftine de genul “lac rusesc” pe care le-a aruncat cacareaza-breaza in nasul marelui-urs nu ne-au ajutat cu nimic, din contra. mai degraba, cred eu, iti asiguri respectul unui vecin scortos printr-o atitudine diplomatico-economica demna, realista, decat tinand coada sus precum capra raioasa sau stand in genunchi si dand capete. rusii inca au carti mari in maneca, sa nu uitam asta. basinosu’ s-a crezut mare cartofor si-a jucat dupa chipul si asemanarea lui, adica la cacealma. sa-i fie de cap!
De Suflet Negru pe 18 November 2009 la 11:19 am (#)La inceput a fost vinzator de usi de garaj iar acum e tinichigiu? De ce fortezi metafora pina la iesirea din real? Ca sa-i produci o imagine de om aflat pe o clasa sociala mai joasa decit tine.Cunoastem tactica.
Te asigur ca Bleen iti da clasa la umor.Subiectul poate fi din orice domeniu.
De Ovi pe 18 November 2009 la 11:23 am (#)Nici eu nu impartasesc orientarile lui politice dar cu scrisul pe blog se descurca, nu-i purta tu grija.Oare de ce trebuie sa fim flegmatici cu romanii nostri? Pe cei care se spetesc, muncind in strainatate ii luati la misto ca sunt “capsunari” iar pe cineva care a facut un interviu cu candidatul lui preferat il luam la misto ca e vinzator de usi de garaj ,transformindu-l in tinichigiu?Asta ca sa aratam lumii ca nu exista egalitate intre el si un brav si important realizator TV.E diferenta mare nenicule,nu-i asa?Si cititorul il priveste cu dispret,nestiind de fapt cine e cu adevarat.
@Ovi: n-ai priceput nimic. comentezi ca sa n-adormi.
De Victor Ciutacu pe 18 November 2009 la 11:44 am (#)@agia: Gusa era la fel de invitat ca si mine.
@enobit: fa oamenii obsedati sexual la tine pe blog. daca esti in stare sa ti-l faci. la urmatoarea ticalosie de tip vadimist, pleci fara somnatie.
@parafaragaramus:in ce-i priveste (crede-ma, e corect gramatical) pe sustinatorii intelectuali ai lui basescu, in orice padure exista uscaturi. trebuie sa fie cineva repetent, ultimul din an, pilos-multi din acestia ajung cadre universitare-, pe cale de consecinta nu vad relevanta. nu am vazut nici un nume rasunator din medicina, de exemplu (domeniu pe care il cunosc bine), deci…
De che pe 18 November 2009 la 11:50 am (#)daca cineva lucreaza in domeniul IT inseamna ca pentru tine e ansamblator placi silicon?
De Ovi pe 18 November 2009 la 12:15 pm (#)am amutit;victor ciutacu sa ma mustruluiasca,el nestiind ce scriu ziarele locale despre acel cuplu,care momentan e despartit.Sa stii ca mie nu-mi sta in caracter sa arunc cu malitiozitati,asa cum faci tu;iar ping-pongul acesta virtual si amenintarile ca ma zbori de pe blog,nu te caracterizeaza,nu te prinde rolul asta;regret ca,cel putin momentan,pt.mine mitul ciutacu s-a cam destramat;sa-ti jignesti cititorii e mai mult decat ‘o ticalosie de tip vadimist(?!).oare,acesta sa fie adevaratul tau caracter?
De cenobit pe 18 November 2009 la 12:22 pm (#)Cam cat de halucinant (ca sa folosesc si eu termeni stereotipi) e ce s-a intamplat aseara la Sinteza Zilei, Victore?
Chiar sunt curios ce-ti trecea prin cap cand ii auzeai pe aia doi (Gusa si celalalt de la PNL, n-am stat sa-i retin numele) certandu-se in “cati sa o faca”? Ba mai mult, i-ai aruncat aia cu “sa o faceti in trei” lu’ Crin care ti-a raspuns cat se poate de serios la intrebare. Ma rog, doar nu era sa rada si apoi sa-l acuzi ca s-a gandit la cine stie ce, nu? :))
Ba frate atata prostie n-am mai vazut de mult timp, si propagata pe o durata atat de mare de timp din emisiune. De un penibil jenant, daca imi permiti cvasi-pleonasmul (cvasi pentru ca unii nu se jeneaza cand sunt penibili).
Barem Badea si-a pus mana-n cap si a stat asa o perioada (bine, deja era bulversat de atata prostie de dinainte sa vii tu in emisiune). Mi-a placut ca i-a zis “Bine pa!” lu’ Gusa, totusi, asa, subtil.
Nu da’ pe bune, de ce atata prostie?
PS. Eu zic sa avem incredere in planurile lor economice, sigur or sa le si aplice si or sa scoata tara din criza economica pentru a o vari in cea de epilepsie. Patetic!
De Raptor pe 18 November 2009 la 12:24 pm (#)am si eu o intrebare pt dvs dle ciutacu: cum vi se pare faptul ca in romania candidatii la presedintie negociaza intre ei cine va participa la confruntari? de cand stabilesc candidatii cine participa si cine nu? cum e posibil ca nimeni sa nu sesizeze asemenea discriminare si manipulare grosolana?
De cristina pe 18 November 2009 la 12:29 pm (#)ce ce-l simpatizeaza pe acest om il vor vota si dupa acest interviu.
De cristina pe 18 November 2009 la 12:38 pm (#)ma asteptam ca dupa dezbaterea de la cluj sa mai scada in sondaje. sa aiba de dat niste raspunsuri pe care sa nu le poata da. asta cred ca ar fi sensul acestor dezbateri dupa 5 ani infecti. orice confruntare ar trebui sa-l mai coboare putin. si sorin oprescu ce-a facut s-a retras dar a uitat sa ne anunte? domnule ciutacu scrieti pe blog si ce legaturi logice se mai pot face intre ultimele evenimente pentru ca sunt sigura ca ati tras cateva concluzii, chiar daca nu sunt multumitoare.
base e suparat ca participa si el la astfel de convrbiri, nu-l baga nimeni in seama pt ca ceilalti omologi ai sai sunt seriosi nu ca el un mafiot. apropo are si el preiten ca alde hayssam, yasiim, cu care dicuta,ce altceva decat afaceri spre binele tarii? in rest lui basescu asta iar trebui o statuie la cat de cumnte e el si restu si rai. vai mi-e mila de el
De adela pe 18 November 2009 la 12:40 pm (#)@Ovi: devii spamer si-ti iei viteza. ai avut o parere, ai postat-o, ajunge! intrebari o sa-mi puneti voi cand ma vor chema ai lu’ Kovesi la interogatoriu.
De Victor Ciutacu pe 18 November 2009 la 12:45 pm (#)ciutacu
De nedormitul pe 18 November 2009 la 1:13 pm (#)pe blogul tău intră numai oameni civilizaţi, care nu înjură şi nu aruncă cu lături în nimeni. doamne fereşte, vai, cum adică?
E doar inceputul. Monopolul vostru se apropie de sfirsit. Imagineaza-ti citzi Bleen-i pot fi in tara asta. Si fii sigur ca o sa ajungi si ziua cind citiva dintre ei vor intra si in politica.
Stiu sigur ca un tinichigiu e de-al meu dar nu stiu zau cu ce va ocupati voi.
Sper ca urmatoarea actiune a blogosferei sa fie un apel masiv de la consumatori catre firmele care cumpara timp de reclama de la mass-media “jucatoare” ce are o clara lipsa de obiectivitate si o clara activitate anti-romani.
De Tio pe 18 November 2009 la 1:16 pm (#)@Tio: da, o sa cumpere masiv reclama pe blogurile voastre de cacat pe care nu vi le citesc nici neamurile. ba, noroc ca nu sunteti multi!
De Victor Ciutacu pe 18 November 2009 la 1:21 pm (#)Doamne portocalii astia cred ca nu pot inghiti nici flegmele trase de base, fara sa scrie un comentariu probase sau propupincuristi lu base pe bloguri, vreau sa le amintesc acestor colorati politici ca pupincurismu exacerbat duce la herpes mental iar prostia manifestata e primul dintre simptomele noului virus electoral
De valentinio pe 18 November 2009 la 2:57 pm (#)Ne mai mira ceva la Basescu Traian?? Este un DISPERAT care isi vede “visul erotic” de a mai ciocani inca 5 ani Romania dupa vrerea muschiului lui.
De IOU pe 18 November 2009 la 3:10 pm (#)PS: Probabil ca era cre-un analist politic de(z)ghizat in tinichigiu.
Denunţ
Când poştăriţa îţi vâră în cutia de scrisori un plic 230/115 mm expediat de băsescu ( azi ora 13:30 ) fară destinatar preciyat nu se chiamă atac politic la persoană cu violarea drepturilor ? Dacă în plic se află virusul ucigaş AH1N1 ?
De Revizorul tehnic pe 18 November 2009 la 4:34 pm (#)Personajul sinistru e în stare de orice, doar să ne termine…
În holul scării sunt aruncate, nedesfăcute, cîteva yeci de astfel de plicuri, dovedind interesul iscat.
Atacul asupra Vioricăi Dăncilă a fost unul armat şi nu politic, făcut de nişte asasini la drumul mare. Dacă murea frumoasa ?
@ Tio:
Crezi cumva ca esti mai roman decat mine?
De violet pe 18 November 2009 la 5:16 pm (#)BASESCU e speriat de moarte de o dezbatere doar cu MIRCEA GEOANA!
Stie foarte bine ca nu face fata unei confruntari cu GEOANA pe probleme de interes national, ECONOMIE, SIGURANTA NATIONALA, EDUCATIE, POLITICA EXTERNA…. de asta isi doreste o dezbatere cu mai multi candidati, in special cu Antonescu!
Vrea sa fie cat mai multi candidati pentru a reduce numarul de atacuri din partea dnului Geoana, dat fiind faptul ca trebuie sa spuna poporului care sunt realizarile lui in cei 5 de mandat.
De Bogdan pe 18 November 2009 la 8:09 pm (#)De ce Basescu si Geoana tergiverseaza confruntaea barbateasca? Pentru ca ambii au bube in capa,pentru ca sunt patati, pantru ca le este frica de Crin Antonescu.
De John zis si Johannis pe 18 November 2009 la 8:22 pm (#)Nimeni nu mai vorbeste de problemele reale ale Romaniei pentru ca clasa politica romaneasca este corupta.Sa vorbim de Metrorex sa vorbim de Hayssam.
Traian Basescu nu se impaca cu gandul ca americanii nu il baga in seama si ca Obama nu a vrut sa il vada in 2009.Pentru el este de ajuns sa se vada singur in oglinda si are satisfactia dorita.Un iubitor de sine insusi mai rau ca vestitul Narcis!
De andreea pe 19 November 2009 la 2:59 pm (#)oamenii neinformati si mai usor manevrabili sunt din pacate cei mai usor de manipulat si cred absolut tot ce li se spune ,iar Traian Basescu profita din plin de asta!
De andreea pe 19 November 2009 la 5:16 pm (#)care popor?doar cei din PDL:))
De deni pe 19 November 2009 la 5:43 pm (#)pai da ca tot ce se face in tara asta si s-a facut pana acum e dupa cheremul lui Basescu!Nu a mai vrut guvern acum vrea sa schhimbe parlamenraii…ma intreb daca s-o sfatui si el cu cineva sau face dupa bunul lui plac;)
De deni pe 19 November 2009 la 5:55 pm (#)Tocmai am aflat ca in Dambovita Base ofera oamenilor chiar si saci de cartofi :))
De claudiu pe 19 November 2009 la 10:09 pm (#)Adaugă Comentariu!