Băi, Doreilor, AMR două săptămâni
De: Victor Ciutacu - Categoria: Rezervaţia cu imbecili, personal
Asemănarea flagrantă dintre vot şi Net e că şi proştii, şi deştepţii, şi sceleraţii, şi raţionalii, şi analfabeţii, şi cei cu şcoală au acces egal. Diferenţa majoră e că, măcar teoretic şi legal, la vot nu poţi participa decât o singură dată la fiecare tură. Pe cale de consecinţă, dupa ce va trece isteria asta electorală, voi tria la sânge proştii, analfabeţii şi activiştii de partid. Iar blogul meu va redeveni respirabil.
UPDATE: Nu vă isterizați preventiv, nu vă va cenzura nimeni opiniile. Curățenia se va face natural, pe măsură ce voi găsi postate injurii, amenințări, lozinci și îndemnuri faccistoide, agramatisme, off-topisme, linkuri de autopromovare etc.
175 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!:)) Foarte fain clip-ul!!! Asa e, AMR 2 sapt.
De manushica pe 23 November 2009 la 5:35 pm (#)Da,votezi o singura data,doar daca nu-ti inchide usa in fata,la ora 21.Ca despre “organizare” nu discuta nimeni.Eu am fost din 2000 membru intr-o sectie de vot(mereu aceeasi),unde aveam 270 persoane pe lista permanenta,din care se prezentau in jur de 150.Si pentru asta,aveam 5 cabine de vot la dispozotie!Bu doar 2 ca-n gara de nord!Cine avea interesul sa nu poata vota toti doritorii?
De dorin d pe 23 November 2009 la 5:37 pm (#)Apoi?? D-zeu cu mila.
De manushica pe 23 November 2009 la 5:37 pm (#)Fara Referendum si fara Turism Electoral, marele carmaci ar fi obtinut vreo 25% !!! Sa nu ne mai plangem de mila, sa nu ne mai facem procese de constiinta (uneori sunt bune, alteori NU), sa trecem la traba, si sa punem in practica : JOS basescu
De wickerman pe 23 November 2009 la 5:37 pm (#)că bine ziceţi, domnule Ciutacu… e cam mare degringolada la partea de comentarii a site-ului. cât despre filmuleţ, minunat. =))
De Tiberiu Ivanoschi pe 23 November 2009 la 5:48 pm (#)Cu blog respirabil sunt sustinatoarea Dumneavoastra. Nu sunt o comentatoare, dar o cititoare fidele sunt.Si sincer ma enerveaza cei care posteaza doar sa si vada numele pe blog. E SUPER SA FACETI ACEASTA.
De Nutzy pe 23 November 2009 la 5:52 pm (#)Interesanta decizie. Ideea unui blog este sa-ti exprimi opiniile ca autor si ca sa genereze discutii. Si pe acest blog sunt destul de aprinse. A reduce numarul de “culori” din blog nu ar face decat sa-l faca monocolor! Comunistii au facut asta: cine nu e de acord cu noi, e impotriva noastra si urau diferentele de opinii. Eu cred ca puterea acestui blog (si a oricaruia altul) vine din asta. Intr-adevar, partea cu agramatii sa spunem, as remedia-o si eu. Nu stiu insa care ar fi efectul advers al masurii la care te gandesti… poate ar fi mai respirabil, dar nu am da si celeilalti parti dreptul la replica. In fond, toti sunt votanti si conteaza fiecare vot, chiar si al prostilor si analfabetilor, chiar mai mult daca stai sa te gandesti (sunt de obicei mai multi decat ceilalti)! Lasandu-i aici, le dai o sansa sa se intelepteasca, chiar daca asta ne oboseste pe noi…
De Bucurestean pe 23 November 2009 la 5:52 pm (#)Jos Basescu va deveni in 5 ani jos Geoana pt ca asta e cercul mocirlos al alegerilor in Romania,si eu ,si altii ca mine vom ajunge sa fim iritati de geoana exact cum ne irita basescu(de regretat nu vom regreta ca l-am votat,pt ca deja vom vota plini de remuscari pe 6 dec,e oarecum un vot fatalist,o bucurie platonica ca-l dam jos pe marinar).Pnl va ramane,cel putin in urmatorii 15-20 ani, un jucator secundar pe scena politica ce va fi momit mereu de celelalte 2 parti pt a li se alatura din simplul motiv ca nu poate sparge blocul votantilor tipici psd si pdl, ori ,nu putem schimba principiile votului astfel incat sa permitem participarea la vot doar a celor sub 45 ani si cu minim 12 clase.
De costin pe 23 November 2009 la 5:59 pm (#)Dupa vizionarea videoclipului postat de D-l Ciutacu ce epistola sa-i scriem?
De I.I. pe 23 November 2009 la 6:00 pm (#)Propun urmatoarea adresare:”Domnule Ciutacu, felicitari! Sunteti un maestru al hazului dupa necaz!
Apropo de scelerati, alegeri si prosti: astazi, un domn in varsta imi povestea cu lacrimi de neputinta in ochi, cum fiul lui, profesor la institutul hurmuzachi din crevedia, un institut in care invata straini sau ceva de felul asta, fiul lui, cum ziceam, dar si toti colegii lui si directoarea, au gasit pe birou o nota prin care erau instiintati ca, dupa alegerile din 6 dec, daca iese tot marinaru’, cine nu se inscrie in pdl, va fi disponibilizat! Sceleratii nu-s pe bloguri, acolo-s prostii, sceleratii ne conduc dupa buna lor placere si noi nu facem nimic sa-i oprim, fie de frica, fie din interese materiale. Domnul respectiv il regreta pe ceausescu, ca “macar ala era sincer si facea totul pe fata”! Dupa 20 de ani, sa facem un sondaj sa vedem cati din oamenii de pe strada gandesc asa! Si tara-i mare, si plosnitele portocalii, multe, obraznice si lacome!
De alien pe 23 November 2009 la 6:04 pm (#)Eu zic sa incepi de acum,
De korbul pe 23 November 2009 la 6:06 pm (#)dor nu esti atit de fara inima si la
lovitura indirecta, via baselul, sa o mai
ia o smetie de la tine.Altii, poate si eu,
pentru ca paxionez prea mult. Ms.
Super tare…e genial….Apropos de referendum…Legea este absolut imbecila…Articolul 5 spune ca referendumul este validat daca inregistreaza o participare de cel putin jumatate plus 1 din numarul alegatorilor inscrisi pe listele permanente. Nici un cuvant despre voturile anulate…Astfel, chiar daca s-au anulat 500000 de voturi la referendum, deci participarea valida este undeva la 42%, se ia in calcul participarea efectiva…Adica 50% si un pic…Cumplita si tampita lege. Astfel, daca unii, asa cum s-a intamplat, au venit la referendum, au luat buletinele si s-au sters cu ele la kur in semn de respect pentru ideea marelui carmaci, tot se cheama ca au participat si au validat tema de campanie a marinarului in turul 2.
De Valentin Neagu pe 23 November 2009 la 6:09 pm (#)Pastorel Teodeoreanu:
De la Cluj pana la Iasi,
De Gica Militica pe 23 November 2009 la 6:13 pm (#)Se resimte lipsa sarii,
Fiindca cei mai multi ocnasi
Au ajuns in fruntea tarii!
@Bucurestean: nu reduc numarul culorilor politice. esti mai nou aici. revin la regulile de baza: fara spam politic, injuraturi, off-topisme si agramatisme
De Victor Ciutacu pe 23 November 2009 la 6:13 pm (#)Locul 3
De RaSpo pe 23 November 2009 la 6:14 pm (#)@costin
De korbul pe 23 November 2009 la 6:15 pm (#)daca ai rabdare, peste 10 ani PNL-ul
o sa fie la 30%, constant si fara convulsii.
E primenirea votantului.
daca antonescu este macar putin diferit de basescu(asta credeam) isi va cere scuze diseara.daca nu, asta este.eu unul am hotarat ca sunt anti basescu si merg pana la capat.imi rezerv dreptul sa regret si mai tare dupa.
De Ovidiu pe 23 November 2009 la 6:16 pm (#)@Gica Militica: subscriu.
De manushica pe 23 November 2009 la 6:17 pm (#)Proba gustată de TB – aruncatu’n adversar cu balegă de om - în confruntările premergătoare Turului II, a fost aprobată, drept care la timpul stabilit fiecare concurent va primi câte o găleată cu aceiaşi cantitate şi calitate, o pereche de mănuşi medicinale şi o mască-gripa nouă.
De Revizorul tehnic pe 23 November 2009 la 6:24 pm (#)La prima confruntare un băiat cu şorţ cauciucat de pe o vidanjă aduce materialele, pe care le predă celor doi, cu observaţia că zăboveşte lângă MG căruia-i ciripeşte :
- Frumosule te văd mai spălat.Fă-mi semn când punctezi,
şi-i fac găleata caschetă lu’ nasolu’, pă doar o poză cu Eminescu.
- OK! cu plata pe 07.12.2009 la Cotroceni, şopti Gioană .
Domnul Antonescu a FOST SINCER aseara. Asa simte el… restul e si va fi politica si lipsa de diplomatie.
De blondu pe 23 November 2009 la 6:25 pm (#)Foarte tare clipul ăsta. Chiar nu mai este de râs de data asta. Păcat că alţii fac din dramă haz.
De Bogdan pe 23 November 2009 la 6:26 pm (#)primul meu comment dupa vot, poate off-topic la acest post,dar tin sa-mi exprim usoara dezamagire(la care ma asteptam)referitoare la clasamentul de aseara.speram totusi sa fie Crin pe locul 2, undeva acolo in suflet avem o urma de incredere in Romania.am pierdut-o:( merg totusi pana la capat si votez contra Basescu peste 2 sapt, poate avem noroc…
De no_sweet pe 23 November 2009 la 6:27 pm (#)pentru un blog respirabil exista solutie
pentru o viata normala cam greu…prostii si analfabetii sunt f. multi si ne cam decid soarta prin vot…alegerile trec, mizeria ramane;
De Teal'c pe 23 November 2009 la 6:27 pm (#)Am auzit astazi cea mai cretina explicatie a unui votant al lui Basescu: “daca sunt asa multi impotriva lui e clar ca face el ceva bine”, dar ce e mai revoltator este ca aceste cuvinte au fost slobozite de catre un profesor.
De Bitzu pe 23 November 2009 la 6:29 pm (#)Traiesc bine deci…
Nea Ciutacule ne-om fi timpit cu alegerile astea ,ca miza e mare, dar nici matale n-ai stat cuminte aseara dupa ce ai ascultat vorbele lu’ Crin.
De duda pe 23 November 2009 la 6:48 pm (#)Dragii mei PNL-işti, vă rog eu mult de tot, ajutati-L pe şeful meu, Traian Băsescu la încă un mandat la Cotroceni ca să vă mai ocîr_muiască încă 5 ani de acum încolo. Vă mulţumesc anticipat.
De Adriean VICLEANU pe 23 November 2009 la 6:51 pm (#)Nu pot sa nu fac un exercitiu de comparatie a ceea ce se intampla acum in tarisoara, cu ceea ce s-a intamplat in anii ‘60 cand s-a schimbat un regim stalinist cu unul ceausist. Ciclicitatea istoriei este, deja, o axioma. Diferenta intre noi, romanii, si lumea civilizata este ca nu invatam nimic din pildele istoriei. Saracia si ignoranta populatiei este tinuta de autoritati,in mod intentionat, intre limitele in care pot fi usor folosite ca mijloc de manipulare si ca parghie asupra intentiei de vot. Desi suna fatalist, sunt aproape convins ca nu mai avem nicio sansa de izbavire.
De zacky pe 23 November 2009 la 6:51 pm (#)Cred ca era un profesor platit
De Adina pe 23 November 2009 la 6:52 pm (#)“la ora “.
Chioru’ asta chiar e disperat rau!
Vreau sa-l vad pe 7 decembrie cum face icter!
De cineva pe 23 November 2009 la 6:58 pm (#)Doar Basescu are voie sa faca guvern cu psd si implicit cu mogulii,daca Antonescu si pnl incearca acelasi lucru devin automat vanduti.Este incredibil cum acest om nu are nici o logica in gandire
De costin pe 23 November 2009 la 7:07 pm (#)O idee minunata. Chiar e nevoie de putin aer curat
De Merlin pe 23 November 2009 la 7:11 pm (#)Victore,imi pare rau ca un om destept ca tine isi pierde timpul cu politica in ROMANIA…ar fii genial sa ai o emisiune de caterinca,cel putin la o asa emisiune nu te-ai mai da cu capul de pereti.
De luca pe 23 November 2009 la 7:17 pm (#)Mi se pare un program cam radical asta de ti l-ai propus . Chiar daca voi fi contestat cu pudica oroare de cuviinta , ca persoana publica (inclusiv ziarist) numarul celor care te urmeaza (se recunosc in ideile tale / simt nevoia sa-ti spuna parerea lor) conteaza mai mult decat ai vrea sa recunosti . Pana la urma , ziaristul (chiar si cel cu blog , genial si arogant
) e un meserias care e evaluat ca noi toti . Ca va place , ca nu va place , cat va exista lumea si pamantul asta , tot la numarul de cititori / ascultatori / privitori pe care-i aveti se va reduce evaluarea valorii voastre profesionale . Cu siguranta in Hyde Park sunt analisti politici sau comunicatori poate la fel de sau mai talentati decat tine (nu spun o enormitate si sper sa intelegi ca n-am nici cea mai vaga intentie sa te jignesc in vreun fel) . Daca nu acolo , sigur in alta parte . Doar ca n-au beneficiat de acele mici circumstante care te-au facut pe tine un ziarist atat de influent (m-am gandit putin pana am hotarat sa folosesc termenul asta) . Traficul pe blog e (cred) legat biunivoc de notorietatea ta (biunivoc nu inseamna neaparat ca relatia e la fel de puternica in ambele sensuri - blogul a contribuit evident mai putin la “ratingul” tau general , dar a contribuit si el putin ).
De Adi pe 23 November 2009 la 7:27 pm (#)In sfarsit , sunt sigur ca ai inteles ideea . Inteleg sa elimini spamerii (nici nu stiu daca e un cuvant corect) , dar chiar asa cum ti-ai propus …
Sper sa nu ma declari si pe mine “persona non grata” in Imperiul Ciutacesc. Nu te-am facut dobitoc, doar am aprobat ce ai spus. As fi si argumentat, dar m-am gandit ca nu te prea intereseaza ce zice un neica-nimeni. Si unde mai pui ca nu-s nici prost, nici agramat. Cel putin asa imi place sa ma alint…
Cheers!
De Homo scelerosus pe 23 November 2009 la 7:30 pm (#)Doamnelor si domnilor,
De Bogdan M.M. pe 23 November 2009 la 7:37 pm (#)nu stiu ce sa mai zic… Cred ca doar o vorba va mai spun si apoi ma autotriez.
NU Basescu ! Ok, am inteles si chiar va sustin.
Insa, dupa 20 de ani de la singura revolutie sangerie din Europa de est, dupa 20 de ani in care am vazut si trait tot spectrul de mizerii ale unei societati ce inca nu se regaseste, sa mergi la vot pentru a investi un presedinte sustinut de un om care a nenorocit Romania si de un altul (cam tuciuriu de felul sau) care, probabil, va continua nenorocirea, mi se pare cel putin o impietate.
NU Basescu ! Total de acord. Dar, DA Geoana !?
Dle Ciutacu nu am mai scris demult si nu stiu daca optiunea mea va indreptateste sa ma urati sau macar sa ma dispretuiti chiar daca acesta este blogul dvs. personal.
In concluzie, eu n-am votat niciodata, dar niciodata, Ion Iliescu sau PSD-ul in nici o forma a lui ( FSN, FDSN, PDSR ) si n-o sa ma apuc s-o fac acum. Il urasc din suflet pe Ion Iliescu asa cum probabil dvs. il urati pe Traian Basescu.
Sper sa ma intelegeti.
Cu respect.
DL Ciutacu
Diseara la SINTEZA ZILEI ne onorati cu prezenta ?o sa fie invitat si Crin…!?!?!
De daniel pe 23 November 2009 la 7:37 pm (#)Corect ! Vă citesc cu regularitate blogul şi nu pot să nu observ cîţi inteligenţi, bine intenţionaţi, obiectivi şi bine crescuţi îşi permit să vă jignească. Felicitări pentru această hotărîre !
De matilda pe 23 November 2009 la 7:39 pm (#)@daniel: va onoreaza domnul Antonescu. asta e cel mai important
De Victor Ciutacu pe 23 November 2009 la 7:41 pm (#)Crin Antonescu nu trebuie judecat atat de aspru pentru declaratia de aseara.Spiritul critic la romani functioneaza schiop si fara nuantare. In secunda doi a unui esec ne schimbam radical opiniile.Ca si la fotbal, daca bate echipa nationala toti sunt extraordinare, daca pierde in jocul urmator nu mai sunt buni de nimic.Daca vreti cu adevarat sa scapati de Basescu treceti peste principii si votati-l pe Geoana.Pana si Doina Cornea l-a votat pe Iliescu in 2000.
De zincabeiu pe 23 November 2009 la 7:43 pm (#)Si, de regula, intr-un om trantit la pamant nu se loveste.
mda…las` ca mai bine ma onorezi tu cu prezenta la antena 2 la Vorbe Grele dar…cu declaratiile lui referitoare la presa ce dracu`??l-am votat degeaba sa-si bata joc de singurii oameni care l-au sustinut(DVS v-ati asumat public sustinerea )ce-i cu el ??de fapt nu este treaba mea dar este urat din partea lui…
De daniel pe 23 November 2009 la 7:46 pm (#)Victore !!
De missy pe 23 November 2009 la 7:46 pm (#)Te org sa-ti revii , ai avut zile si mai rele, stiice nu vad sa fi comentat nimeni pina acum
De cel putin 2 ori intr-o declaratie ni se adreseaza nou cu ‘dragi romani ” Ei dati replay pe caseta . Asta suna a D I S P E R A R E !!
Domnule Ciutacu, am o curiozitate, mergeti la vot pe 6 dec.? Am si eu o dilema si vreau sa aud parerea altora mai destepti ca mine.
De Crision pe 23 November 2009 la 7:47 pm (#)@daniel: e liber sa declare ce crede de cuviinta. suntem in democratie
De Victor Ciutacu pe 23 November 2009 la 7:49 pm (#)Dupa ce ca-s prosti le mai si multiplica votul
De J o h n s o n pe 23 November 2009 la 7:56 pm (#)Netul poti folosi oricand pentru a te enerva, a te distra dupa preferinta. Videoclipul ne amuza la inceputul dialogului prin limbajul simplu folosit, dar mesajul protagonistilor este incarcat cu semnifactii dureroase; fiind “someri”au probleme mari de familie, si ca sa uite de jale, unul propune sa mai auda sloganul prezidential:”Sa traiti bine!”doar doar ii mai face sa rada. Dar cel caruia se adreseaza spune cu un ton grav:”Nea Gogule de data asta nu-i de ras”. Si chiar ca ne apuca plansul unde am ajuns. Si ne agatam din noua de speranta ca peste 2 saptamani sa alegem din doua rele, raul mai mic.
De I.I. pe 23 November 2009 la 8:01 pm (#)Dom’le! Chestia e ca: face domnul Ciutacu o curatenie generala dupa?!!! sa faca! Da’ numai cat ce ma mai pot “esprima” mai am si eu o intebare (era sa zic un singur dor!). Eu nu le am cu artimetica. Defel. Mai veni si calculatorul, gata, praf am ajuns. Da’ asa, din voleu, vad tot felul de “cacu_lele”. Cati s-au prezentat, cati au votat, cati au zis da, cati au zis nu. O mica paranteza. Pe vremea cand eram apolitica si eram presedinta ori vicepresedinta de sectie de votare, pur si simplu eram ingrozita de faptul ca multi dintre colegii mei, habar nu aveau de intocmirea unui proces-verbal, statistic. Atatia au venit, atatia au votat, atatia n-au fost + restul valabil exprimate, pro ori contra cuiva! Pe multi ii prindeau zorile, calculand si certandu-se cu membrii. Acuma, eu, tot incercand sa pun cap la cap toate procentele…sa-mi dau seama fara sa ma “dirijeze” cineva cum sta treaba, ma intreb: a luat cineva in calcul aia 22 % sau cat au fost care au votat “NU” la referendum??!! pai aia nu sunt tot anti-Basescu??!! Aia sunt ai mei ori ai cui!??
De nume_necesar pe 23 November 2009 la 8:03 pm (#)Hmmm!!! Autocarele PD-L-ului au dus oamenii din Sannicolaul-Mare la meci la Poli.Timisoara-Dinamo…se poate verifica.
De Misha pe 23 November 2009 la 8:03 pm (#)LA ANIVERSAREA A 20 DE ANI DE LIBERTATE IN DECEMBRIE NE VOM LUA RATIA DE LIBERTATE. DESTUL CU DIKTATURA! AM STAT LA COADA 4 ORE SA-L VOTEZ PE CRIN- CRIN TE IUBIM SI ITI SUNTEM ALATURI. DESTUL CU MINCIUNI SI CU ABURELI. ATI FURAT DESTL PEDELEILOR.VA AJUNGE
De SIMPLU STUDENT pe 23 November 2009 la 8:13 pm (#)bine dorele:)
De jean valjean pe 23 November 2009 la 8:17 pm (#)Ce mult va plac cei ce va spun “ce bine ziceti, domnule Ciutacu!”…Oare la ce va foloseste? Mai e cale lunga, pana sa invatati ce-i aceea prietenie. Nu te lepezi de un prieten in mod public…Prietenia e o chestiune de intimitate. Cu siguranta ca stiti cati oameni, dupa emisiunea de aseara, zic ca nu se mai duc la vot. Cine pe cine joaca in piesa asta?! Antonescu nu v-a atacat personal, in timp ce dumneavoastra ati facut-o. Este o prietenie de tip nou, probabil, aceasta pentrut el…Poate ca si cea pentru Oana Dobre, care moare de dragul ei cand crede ca a reusit sa loveasca decisiv…Prostii…Sunt lucruri mai importante pe lumea aceasta, cum ar fi, spre pilda, prietenia adevarata…Dar cu asta e ceva mai greu. Victoriile nu sunt nici facile si nici falsa. Cu siguranta ca trebuie sa cenzurati putin blogul…E o proprietate si nu-i frumos sa intri pe propretatea omului sa-i spui ca nu este atat de imaculata…proprietatea…
De ana pe 23 November 2009 la 8:23 pm (#)… cat ma bucur ca nu ma chema Dorel !…
De [D][S][N] pe 23 November 2009 la 8:25 pm (#)Am gasit o uratura populara faina : “pentru tara si popor / marinaru’ pe vapor” .
) .
De Adi pe 23 November 2009 la 8:28 pm (#)Si alta , pentru unicameral : “americanii si englezii au doua camere , noua ne ajunge o bucatarie” .
Nu-i activism , ca eu tin cu liberalii si mi-au iesit din cursa (plus ca mai am doua saptamani , profit si eu cat mai pot
de data asta nu-i de glumit !!!
De mRzv pe 23 November 2009 la 8:30 pm (#)Scuze, am uitat sa precizez ca, dupa parerea mea, de om modest, prieten este acela care cand esti lovit, cand ai gresit, iti intinde o mana, sa stii ca chiar daca ai dat-o-n bara, este cineva acolo care te iarta. In rest, tot ce spuneti este valabil, si, sigur, aveti dreptate. RASPUNS: TRAIM RAU, dar asta nu din cauza lui Basescu sau Antonescu sau alte nume, ci pentru ca am amestecat valorile materiale cu cele spirituale…sa dea mai mult si sa fie misto.
De ana pe 23 November 2009 la 8:33 pm (#)In “casa” voastra tu ne onorezi cu prezenta,
De korbul pe 23 November 2009 la 8:35 pm (#)el e invitat si te rog sa incerci sa astepti sa vezi ce spune si chiar sa il ajuti sa spuna ce trebuie, deoarece eu un fundamentalist liberal, am nevoie de un “ajutor” sa inghit si sa votez cu stinga.
O voi face, dar te rog sa imi faci”suferinta” mai usoara. Ms.
La fel de dezamagita ca tine sunt si eu, Victor! Am fost si eu printre cei 7% care, desi nu sperau ca Antonescu va trece in turul doi, am dorit sa “spunem altceva”. Sincer nu m-am last convinsa de voi “cei ai mogulilor”, desi va urmaresc seara de seara, ci de mizeria “Udreilor” si a “Ritzilor”!!! Dilema este acum daca am gresit “deturnand” voturile noastre catre cine nu trebuie si l-am lipsit pe Geoana de “bucuria” de a-l invinge din prima pe Basescu. Oare cati dintre noi cei “intelectuali” ne vom mai “deranja” data viitoare sa credem ca putem schimba ceva?
De Magda pe 23 November 2009 la 8:35 pm (#)Consolarea ta ar fi ca aseara am fost multi alaturi de tine care am apelat la lamaie si distonocalm.
Numa’bine!
Primul post nu a aparut. Era vorba despre faptul ca aveti in totdeauna dreptate, dar nu si cand vorbiti despre prietenie…Scuzati ca am indraznit sa va contrazic, dar tocmai ziceam ca la ce va va fi folosind corul care va aproba…Doar stiti ca sunteti perfect!
De ana pe 23 November 2009 la 8:36 pm (#)Să mor io dacă voi regreta! Deştept nu-s, cu alfabetu’ e mai greu, iar activist a fost tata!
De C. Bojan pe 23 November 2009 la 8:37 pm (#)Trecând la lucruri seroiase (nu că acesta n-ar fi), netu’, precum politichia, e ca un aspirator pentru oameni, în general. Chiar de-ar fi să începeţi curăţenia cu mine, cred că ar fi un gest pur democratic!
Imi aduc aminte de o gluma a regretatului comic Mircea Crisan care la unul din desele bis-uri cu care era chemat inapoi la scena, a spus o gluma instant asa cum obisnuia, care suna asa ; …” pe malul lacului Maria mulge vaca, in apa se vede invers”… Orice asemanare cu mascarada de campanie electorala la care asistam si cu rezultatele ei este… binevenita.
De sori55 pe 23 November 2009 la 8:40 pm (#)Hmm! intru, scriu, ma vaz “aprobata” si dupa aia cetesc! prost obicei! De ex: daca intai ceteam, si p-orma imi dadeam cu parerea, eram azvarlita afara din motiva ca’l injuram pe bucurestean!!! Ma omoara aroganta asta de kapitala. Eu nu-s decat o moldoveanca dintr-un sat cu iesire la “sosea nationala” da’ ma demoleaza aerul asta de ‘telectuali d’ai lui Zinca, ascuns sub semnatura de “buric de Romanie”!!! Plus ca, de multe ori, is pe langa subiect si navalesc la cea mai mica suparare!!! Deci, ma pregatesc de plecare, cu regret ce-i drept.
De nume_necesar pe 23 November 2009 la 8:40 pm (#)Draga domnule Ciutacu,
De Paul pe 23 November 2009 la 8:46 pm (#)Aprob pozitiv tot ce s-a spus si zis aici dar vreau si eu sa ma plang si nu am cum. Nu inteleg ceva cu referentumul acesta.
Cica referendumul e validat dar nu inteleg cum este cu persoanele care s-au prezentat la sectia de vot pentru a vota si numarul de voturi exprimate.
Cei de la BEC au anuntat ca referendumul e valid pentru ca la sectie s-au prezentat peste 50 la suta chiar daca nu au votat toti. Eu de exemplu nu am votat la referendum dar am taiat personal rubrica de la semnatura. Inseamna ca se pune ca ma venit la vot la referendum?
pe asta l-ai vazut???
De adela pe 23 November 2009 la 8:49 pm (#)intrebarea mea e de ce ai abandonat regulile? la mine pe blog eu fac regulile, la tine tu le faci.deci de ce ai abdicat de la regulile pe care cat de cat mi le mai aduc aminte din iarna
De codeus pe 23 November 2009 la 8:54 pm (#)sper din tot sufletul sa fii tu in continuare!!crin a muscat mana care l-a creat…adica pe voi!!! si-a aratat caracterul.mult noroc
De gabi pe 23 November 2009 la 8:54 pm (#)o chestie pe care nu trebuie sa o iei ca pe un repros. Cind am declarat pe cineva prieten, poate sa vina si tzunamiul peste mine si daca ramin intreg la minte, prietenul tot prieten ramine. Eu mai cred ca atunci cind a facut “pishu in chiuveta”, nu s-a gindit la voi prietenii lui si nici nu s-a adresat cu nume si prenumele vostru. O avut o zi fff proasta si o mai poate da de gard. Sa cazi in hazna de pe calul alb, nu prea iti vine la gura cuvinte filosofice, ci mai degraba o injuratura neaosa, ca , deh, suntem romani.
De korbul pe 23 November 2009 la 9:10 pm (#)servus…
De flavius pe 23 November 2009 la 9:18 pm (#)încet-încet trecem la etapa de… salubrizare. pe ţară. era şi timpul!
toate cele bune!
Astia de la Realitatea dau audientele chiar acum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De nume_necesar pe 23 November 2009 la 9:29 pm (#)Domnule Ciutacu! DE vineri seara am anuntat (nu am avertizat, ca basescu!!), la sate, in Moldova, in jud. Bacau mai precis…, antenele nu merg, nu functioneaza, nu “se prind”!!!! Cum dracu sa nu realizeze astia cota maxima cand acolo n-ai cum sa prinzi “antena”??????!!! Stiti la ce ora poti sa vezi orice dezbatere pe antene?? Intre orele 12,00 si 5,00 dimineata. In rest, canci! Intra kisefemu peste antene. Eu nu bat campii ca n-am imbatranit de pomana.
aveam obiceiul sa citesc cam toate comenturile, cateodata imi placea sa intru in conflict cu cineva, de ceva vreme nu le mai citesc si raspund doar la ce scrie Victor. ar fi bine sa incepi trierea mai devreme. inclusiv cu mine daca sar calul. eu ma exprim mai direct cateodata.
De mojicu pe 23 November 2009 la 9:46 pm (#)Dia! Incepeti cu arogantii ne_geniali care va citesc numai pe dumneavoastra si raspund in consecinta! In ceea ce ma priveste va rog, numai o tzidula semnata in descifrabil, nu de alta da’ “da bine” la CV. Si la cat m-am preumblat p-aici, o fi nevoie de el…de curriculum, deh, paza buna…
De nume_necesar pe 23 November 2009 la 9:54 pm (#)Domnule Ciutacu,
De Cristina pe 23 November 2009 la 10:02 pm (#)Va inteleg supararea, si eu am fost turbata aseara, m-am simtit dezamagita, am injurat, mi-am varsat naduful pe bloguri liberale, apoi m-am spalat frumos pe dinti si m-am dus la culcare.
Azi am avut norocul sa prind in direct declaratia lui Crin pe Realitatea Tv si primul lucru pe care l-a spus, inaintea vehementului “E exclusa colaborarea cu TB”, a fost sa multumeasca jurnalistilor care l-au ajutat in campanie. Eu am interpretat spusele lui ca o scuza. In fond, toti avem momente nasoale, cand dam cu mucii in fasole. Nu va suparati pe mine, dar cred ca si dumneavoastra vi s-a intamplat, macar o data.
Iar reiterarea ideii ca NU va pactiza cu Basescu a contrazis (azi, e drept)parerea pe care o aveam si eu aseara, cand m-am simtit si dobitoaca, si tradata. Eu nu sunt prietena a domnului Antonescu, desi as fi onorata. Dumneavoastra ii sunteti. Eu, plus multi altii ca mine, l-am inteles pana la urma si i-am scuzat iesirea cvasi-isterica. Sunt convinsa ca si Dumneavoastra veti reusi. Sunteti un om inteligent. Ranchiuna e apanajul altora…
Cu respect,
Cristina
Problema e daca vei reusi sa faci trierea, d-le Ciutacu… :))
De tequila_cu_varza pe 23 November 2009 la 10:06 pm (#)Ia vezi cum faci si reia “aliantele” cu Crin:-)
De mery pe 23 November 2009 la 10:10 pm (#)Ce sa zic…clipul e bun si multi sunt in aceasta situatie. Sper sa fie bine…speranta nu moare niciodata..
De Corina pe 23 November 2009 la 10:18 pm (#)Ciutacu, intra mah mancacias la sinteza si da-i replica lu CA si spune-i si lui ca a pierdut alegerile ca vad ca nu a aflat inca. Vad ca are tendinte de Isus Nazariteanul fugit de pe cruce. L-am votat frate, da, si acum ma uit ca zici ca mancat mere padurete. Mi se pare ca e din alt film. Cred ca de ieri si pana azi nu a reusit sa isi schimbe radical discursul, si l-a mentinut pe ala pregatit in cazul in care ar fi intrat in turul 2.
De DoamneDoamne pe 23 November 2009 la 10:31 pm (#)ce-ti mai place sa impui teroare;nu stiu daca ai subalterni,dar daca ai,numai in pielea lor n-as vrea sa fiu;ai ajuns ca un profesor f. sever si zbir,iar cei ce scriu aici,ca niste elevi ingroziti,carora le tremura maxilarele inainte de a mai posta ceva de frica ta,ca nu cumva sa ai o reactie violenta;iar a luat bataie dinamo;nici in politica,nici in fotbal n-am satisfactii…
De cenobit pe 23 November 2009 la 10:56 pm (#)Ia-uite ce zvonuri circula: cica s-ar retrage Base, iar Crin s-ar duce-n turu’ doi. Ce-ar mai fi?!
De Homo scelerosus pe 23 November 2009 la 10:57 pm (#)@DoamneDoamne
De mery pe 23 November 2009 la 11:01 pm (#)Am zis eu ca de la “licurici” i se trage,da vad ca treaba e serioasa rau,si Crin e mai vehement ca niciodata anti-base.De ce oare?;-)
Domnule Ciutacu,

De Sinzianna pe 23 November 2009 la 11:02 pm (#)Va multumesc pentru emisiunea din aceasta seara
Doi invitati de marca, doi invitati fata de care am tot respectul: Doamna Norica Nicolai si Domnul Cristian Diaconescu. Doi oameni care pot face lucrurile sa mearga, pentru ca au suficienta inteligenta si experienta.
O seara frumoasa
Victore uita-te la el in interventia din seara asta, eu zic ca e baut bine de tot, e rosu la fata, tumefiat si ochii sunt total aiurea. Uita-te de mai multe ori si-mi dai dreptate. Nu pare nici a fi prea coerent in ce spune…
De titanik pe 23 November 2009 la 11:02 pm (#)super maestre …..chiar nu mai e de glumit dupa declaratia lui Basescu din seara asta…omul nu mai are masura si atenteaza la inteligenta si memoria noastra.nu toti suntem tinchigii si chelneri…ajuta-ne in continuare sa-i demonstram ca ne putem face cadou de Mos Nicolae chiar daca el vrea sa vina cu mos Gerila.Astept ceva interesant in Jurnalul National
De ionel pe 23 November 2009 la 11:04 pm (#)Iar au românii de ales între două rele, şi de data asta parcă tot Băsescu e răul cel mai mare. Nu ştiu de ce nu au vrut să aleagă pe altcineva, oricare altul care să nu depindă de politici de partid.
De mosser pe 23 November 2009 la 11:11 pm (#)Eu unul ma bucur ca Antonescu a repliat fain de tot…asta-i da sanse sa ramana cu partidul pe baricade, sa-i creasca procentul si sa iasa peste 5 ani presedinte…pana atunci se mai maturizeaza un pic, devine mai diplomat. Acum votam Geoana si sa speram ca scapam de gollum.
Imi pare rau ca ati fost atat de catranit in emsiune la Antena 3, poate s-a mai atenuat ceva dupa racorirea la cap a lui Antonescu.
Sortarea noastra pe ce criterii se va face? Sa nu avem culoare politica, sa luam cu brio testele Mensa, sa nu injuram pe blog, sa nu va dam sfaturi idioate?
De mutter pe 23 November 2009 la 11:15 pm (#)Desi trecuta bine de limita maxima de virsta sugerata (45 de ani)pt. accesul la vot sugerat de catre unul dintre dvs., nu mai voi simti revoltata ci doar trista! Credeam ca dl. Ciutacu ii atrage doar pe cei care cred in DEMOCRATIE, cu adevarat! Si, ce este si mai trist, aceasta sugestie vine, deduc, de la un tinar! De ce sa ne mai miram de tot ceea ce aduce si induce acest impostor, care se pretinde ( din pacate, legal, este si ales)presedintele romanilor autentici ca doar, nu-i asa, ceilalti sunt ‘comunisti, securisti…’ Dupa cum, tot trist este si faptul ca identificam destui tineri in rindul admiratorilor lu’ basescu!! Omiteti, tinere domn, ca dvs. insiva veti ajunge - v-o doresc - sa depasiti limita de virsta propusa ….
De eliza pe 23 November 2009 la 11:16 pm (#)@eliza: n-am spus niciodata o asemenea enormitate. nu-mi atribuiti, va rog, cuvinte nerostite. scap pe gura diverse prostii, da’ nu-s nazist.
De Victor Ciutacu pe 23 November 2009 la 11:21 pm (#)@mutter: e simplu. gramatica decenta, scris on topic, lipsa jignirilor si a activismului politic; intr-un cuvant, decenta
Lui Antonescu i se va cere demisia de catre Marii sforari ai PNL si prin demisia lui i se va da o noua sansa Aliantei DA.
De horya pe 23 November 2009 la 11:34 pm (#)Asa ca nu-i mai cere demisia lui Antonescu, daca nu-l mai vrei pe Basescu. Este periculos ca astazi Crin Antonescu sa nu mai fie Presedintele PNL.
Buna seara,
Din pacate 60% din populatia Romaniei au mentalitatea Dorei-lor. Mai mult sau mai putin lustruiti de oras si cam asa la sat.
Ragaie toti bere in ritm de manele si voteaza cu Basescu.De ce? Pentru ca se potrivesc total cu maneaua basesciana.
Cum rezolva ei problemele de ‘trai bun’? Uneori mai iau si o ‘bardita’ si fac ordine in familie si in gospodarie.
Asa popor asa….conducator…
De Adriana pe 23 November 2009 la 11:46 pm (#)Oare se mai poate face ceva?
Sa se faca opozitie lui Basescu pe ritm de manele ca sa inteleaga si Doreii cum sa traiasca bine far ‘bardita’?
TREBUIE SA IASA DE LA GUVERNARE CA SA SE VADA CAT S-A FURAT SUB PRETEXTUL CA ESTE CRIZA.
De SpiritCivic pe 23 November 2009 la 11:46 pm (#)Poporul il mai reprezinta in proportie de 32% deci e minoritar ca si PD-L. Avid dupa putere ca si cei care nu-i ies din cuvant, ar face orice e posibil ca sa mai stea 5 ani “in fruntea poporului”. Care popor i-a aratat exact ca REAL nu are mai mult decat procentul de 32%. Ceea ce va obtine peste in turul al 2-la va fi doar de conjunctura. Cine sunt cei pe care il vor vota ? Poate cei care au dosare de coruptie care nu sunt inca inaintate la procuror ? Persoanele usor santajabile: primarii carora in guvernarea 2008-2009 au cultivat mult pamant propriu
? Dar de unde atata pamant, credite si ipoteci la cei aflati la guvernare ? Enigma totala ! Nimeni nu spune nimic despre averile membrilor PD-L si de unde atata cash la fete ? Daca ai pamantul tau, promovezi agricultura si te faci boier nu ? Tu si toti cei care au pamant ? Povestea crizei va continua pana cand boierii vor face rost de toti banii necesari pentru plata creditelor bancare ? Altfel Adio Pamant ? Pentru asta au stat la guvernare pana acum ? Deci, vor neaparat sa guverneze impreuna cu oricine vrea sa li se asocieze ? Cu nici un pret
nu pot scapa “tatza tarii din gura” adica bugetul, adica primul ministru, adica guvernul, adica presedintia, adica controlul serviciilor secrete, adica dosarele celor santajabili, adica banii si cotizatiile periodice incasate de la cei corupti ? Chiar daca va fi dictatura, razboi civil, frauda la vedere sau orice altceva nu le pasa ? De ce, cumva pentru ca altfel pot pierde tot ? Cata vreme trebuie sa stai la guvernare ca sa nu mai dai inapoi ceea ce “ti-a intrat in buzunar” ?
DOREI=ELECTORAT BASESCIAN?
De mery pe 23 November 2009 la 11:56 pm (#)NU SE POATE,CHIAR ASA?
DA,DA,DA,DA,DA,DA,DA,DA:-)))))
Domn Ciutacu ESTI/SUNTETI mari.
De korbul pe 24 November 2009 la 12:25 am (#)Daca nu esti din schema, cer scuze.
In sfirsit am decriptat supararea lu Antonescu
si pun pariu pe o invitatie la Capitala, sa stau si sa beau o cafea la masa lui Gidea, bineinteles nu in emisiune, ca nu sunt “miezul” din fanta si cu o pustie de tigara.
Mi-am schimbat si parerea despre Oprescu, dar nu stiu daca face parte din schema constient sau nu. Mai am si lipsuri.
Cel care m-a lamurit e Badea, indirect, ca de e mare cotzcar “care este”.
Nu mai am nici o indoiala ca iese Geoana presedinte.
I-ati traso lui Base cu taoata Comunitatea de Informatii, de nu s-a vazut.
Felicitari si sa stii ca o sa fiu atent de acum inainte si nu mai pun botul, chiar daca cauza o cere. Voi constietiza aspectul.
@Victor Ciutacu
adica despre ce vom vorbi/scrie?
De korbul pe 24 November 2009 la 12:30 am (#)Inaltam urale si batem din palme?
Pai cind totul e politica, noi vom face “filosophae”?
Mai stii ce vrea Omul cu proprietatea sa,
ma reintreb in sinea lui mie?
Mde!
@korbul: nu va cere nimeni sa ma aplaudati. scrieti despre subiectul pe care vi-l propun spre dezbatere (majoritatea lor, evident, politice). daca nu vreti, va faceti bloguri si scrieti ce vreti sau postati pe alte bloguri, unde vi se permite sa scrieti oriunde despre orice.
De Victor Ciutacu pe 24 November 2009 la 12:32 am (#)ce naiba atata dezbatere? imi amintesc acum ceva ani cand facea andrei gheorghe 13-14 la pro fm lansa in fiecare zi o tema, intro zi nu a reusit pe parcursul unei intregi ore sa gaseasca pe cineva care cu care sa vorbeasca despre tema din ziua aia. sunau ca la balamuc dar fiecare vorbea despre ce-l taia capul. am crezut ca inebuneste gheorghe. cam asta se intampla si pe blogul tau.
De mojicu pe 24 November 2009 la 12:44 am (#)mi-as dori mult sa existe o cale de impacare intre tine si crin. inca sunt convins ca are caracter.
De mojicu pe 24 November 2009 la 12:45 am (#)aaaa inca ceva, cristoiu a devenit dezgustator
De mojicu pe 24 November 2009 la 12:48 am (#)Nea Victore… oricum o dam, tot am pus-o. Cum o sucim, cum o-nvartim, tot la fundatia FSNista ajungem. Ca-i Geoana, ca-i Basescu, tot un rahat. Trompetistii astia scoliti mai toti in Directia a 5a ne vor dicta ce sa mancam muuulti ani de-acum incolo.
De VASECTOMIE pe 24 November 2009 la 1:49 am (#)Combinatiile politice nu sunt altceva decat consolidarea unor parteneriate de afaceri pe multe milioane de euro. Orice guvern ar veni nu va fi decat un “consiliu de administratie” nou pentru ceea ce va ramane o mare S.A. : Economia Romaniei.
Pot eu, sau altii sa spumegam pana la deshidratarea totala. Putem sa latram si sa emitem cugetari pana ne-o veni acru. Noi ramanem cu filozofia de carciuma, ei cu cascavalu’.
Nesimtirea se invata cu sudoare multa. Pentru infatuarea impertinenta si limbajul de lem (pe care atat de mult se batea toba acum 15-20 de ani!) se fac MBAuri speciale! Vrajeala doctrinara combinata cu orgii economice este tema de docorat!
Victore! Ne ducem dracului!
Ati punctat bine, ca de obicei ca “teoretic si legal” vorbind nu “poti vota decat o singura data”.Dar practic, daca te asteapta un autobus aproape la scara, si-si deschide usile, invitandu-te sa urci, si ami primesti si niste bani, te urci si mai mergi si mai votezi o data. Doar ca astia oare cum se numesc “turisti votanti” din moment ce vorbim de turism electoral?La astia va referiti cu apelativul “destepti”, sau “smecheri”. Oricum astia trebuie sa fie prinsi, trasi la raspundere.Dvs. ii prindeti pe blog si-i cam poftiti sa-si vada visul implinit de a publica “comentariile” in alta parte. Foarte bine faceti.
De I.I. pe 24 November 2009 la 3:26 am (#)Stimate domnule rege al acestui blog. De aici mi-e cam peste mana sa fiu primul care se baga in seama pe blogul majestatzii voastre, dar iau doua cate doua si dau si-mi dau si eu cu parerea. 1 Dezamagirea provocata de Antonescu este subiectiva. La cat s-a furat in alegerile astea poate ca nu s-a furat niciodata atat de consistent. Cand declari o prietenie inchisa ori nu ati fost niciodata prieteni ori proprietatea cuvantului nu mai e aceeasi ca antzartz. Un prieten este ala care te ajuta sa iesi din c-a-c-a-t nu cel care te baga mai rau. Daca ti-a facut vreun rau cu buna stiintza ai dreptate, daca nu, mai bine iarta-l ca atunci are mai multa nevoie de tine. Era sub adrenalina ratarii, probabil ca stia si el ca procentele lui basescu au fost transportate cu autobuzele. Mai departe nu ma bag ca e treaba voastra. 2. Nu stiu cat de mult o sa reusesti sa curetzi dupa campania astaelectorala pe blog, dar m-as bucura sa nu mai fiu nevoit sa citesc 50% din clasicii analfabetzi sau rauvoitori. 3. Nu are importantza catzi te-au injurat pentru ca l-ai sustzinut pe Antonescu si nu ai ce sa-tzi reprosezi pentru asta. Da-i in ma-sa, ca nu impartzi cu ei! Dar zau daca merita sa o dai pe faptul ca Antonescu ar fi de vina ca nu a iesit cum s-a vrut. The show must go on! 4. Daca stiai ca risca sa-si rupa gatul de ce n-ai sarit sa-l tragi de maneca ori whatever? Parerea mea sincera este ca a clacat un pic pe fondul lipsei de comunicare, are o fire de capos care nu stie ca nu stie, are reactzia mai lenta pentru ca prea multe programe ruleaza in acelasi timp si nu-l ajuta hardware-ul. Dar daca e sa vorbim de ticalosi, singurii care fac exceptzie din pachetul de candidatzi si care au si stofa de presedintzi
De vio boeru pe 24 November 2009 la 3:46 am (#)sunt el si Oprescu. De la nivelul meu de intzelegere a fenomenului, Antonescu a procedat bine punctand fara mila. Era singura carte pe care putea miza si a folosit-o. E departe de a fi un alt basssss-escu spre deosebire de Geoana. Imparate, esti factor de decizie in a manevra pe campul de lupta. De unde dracu sa se fure daca nu de la cei care nu pot face gura? Daca tzii neaparat ma sacrific si-tzi dau cazul meu, care n-am putut merge la vot ( ca nu eram tampit sa bat o zi de masina pana la urna ) si sa vezi ce fidel pd-l-ist am fost sa ma exprimez la urnishoara. Probabil ca apar pe lista de la Consulatul din ….. Asa se zvonea, ca si numai un vot dovedit a fi fals, ar anula alegerile. Foloseste e-mailul meu si trecem la treaba. N-ai vrea tu sa faci treaba asta sau tzi se pare deranjul prea mare? Si acuma ma intreb daca nu o sa ma apostrofezi si pe mine si sa-mi declari “razboi ca sa ma certzi”? Nu mi-e indiferent daca acolo unde m-am nascut mai este “acasa” sau nu. Poate ca asa s-ar explica de ce insist sa ma pun in pericol de a fi rejectat cu urmatorul lot. Deh, orice rivulutzie mai are si victime colaterale. Cu stima si respect.
@VASECTOMIE
De FuXi pe 24 November 2009 la 4:18 am (#)E totusi o diferenta intre a te duce dracului si a te duce dracului de tot.
De exemplu, poti sa spui ”du-te dracului, ce m-ai speriat” si e ok!
Ce-ai demonstrat? Ca vad ca de fapt ai vrut sa ne convingi de ceva … poate ca de teoria ca nu are rost sa votam!
Respectele mele, Victore. De acord cu tine. Si JOS BASESCU! O singura problema: de aseara, in zona Hunedoara-Hateg, Antenele pe cablu (RDS) nu sunt receptionate, iar pe DigiTV functioneaza cu intermitente de mai multe zile. Explicatie: “probleme tehnice”.
De sorin pe 24 November 2009 la 4:31 am (#)Inainte de a decide la care categorie ma incadrez, cititi va rog asta (creatie proprie)…
“22 noiembrie, ora 21.00. Apar exit-poll-urile. Minunea nu s-a intamplat. Crin Antonescu nu a reusit sa recupereze diferenta care-l despartea de primii doi clasati. Dupa anuntarea exit-poll-urilor, Crin Antonescu vine cu declaratia-soc, acuzand o conspiratie a mogulilor impotriva sa.
Campania electorala ne-a aratat multe surprize in ceea ce-l priveste pe Crin Antonescu. Am vazut de pilda, ca seful libralilor nu e nici pe departe vreo marioneta docila. Am remarcat un Crin Antonescu bataios, agresiv (in sensul bun al cuvantului, fireste), spontan si capabil de ironii acide. Chiar presedintele Traian Basescu, un campion al ironiilor (nu neaparat fine) la adresa adversarilor, a simtit-o pe pielea lui in cele doua confruntari cu candidatul liberal. Unii comentatori politici chiar l-au criticat pe Antonescu pentru agresivitatea atacurilor la Mircea Geoana (care a evitat sa-i raspunda la randul sau cu aceeasi moneda). Altii au justificat “rafalele” in directia lui Geoana ca fiind ultima sa sansa de a-l depasi pe candidatul social-democrat.
Ceea ce s-a intamplat duminica seara i-a socat pe multi dintre sustinatorii – mai vechi sau mai noi – ai lui Crin Antonescu. Cei mai suparati au parut comentatorii Antenei 3, care s-au aratat atat de binevoitori cu presedintele PNL incat acesta era practic “abonat” emisiunile electorale ale postului respectiv. Ce l-a facut pe Crin Antonescu sa faca o astfel de declaratie? Cum a putut candidatul PNL sa acuze un post TV care a avut o atitudine mai mult decat binevoitoare fata de domnia-sa in campania electorala ca a pus umarul la rasturnarea sa??? Cum poate un liberal sa combine discursul lui Vadim Tudor si pe cel al lui Traian Basescu pentru a ataca mass-media?
Initial am pus rabufnirea nervoasa a lui Antonescu pe seama oboselii, stressului acumulat in campania electorala, a frustrarii si a asteptarilor naruite de rezultatele exit-pollurilor. In definitiv, suntem oameni, nu masini, iar oamenii mai si gresesc. La o privire mai atenta, am realizat ca Antonescu joaca o alta carte. Din acest moment, liderul PNL nu mai este un necunoscut, un novice, o mimoza ratacita in junga politicii. Nu mai este nici macar o “tanara speranta” pe scena politica romaneasca. Chiar daca rezultatul sau electoral nu i-a permis accesul in turul II, Crin Antonescu este peste scorul partidului din care face parte. Din acest moment, Antonescu devine seful necontestat si incontestabil al PNL . In plus, domnia-sa s-a vazut in postura de arbitru al turului II al prezidentialelor si s-a decis sa obtina cat mai mult din aceasta situatie favorabila. Dintr-odata il avem in fata ochilor pe “animalul politic” Crin Antonescu, pe politicianul abil, necrutator, care nu ezita – daca-mi permiteti o comparatie cu fotbalul – sa faca faulturi discrete, sa-si loveasca adversarul cu cotul in alergare, sa faulteze cand e jocul oprit, ba chiar sa-si mustre coechipierul in fata publicului daca interesele i-o dicteaza.
Nu ne ramane decat sa speram ca d-l Antonescu nu va evolua (sau mai bine spus nu va “involua”) spre modelul de politician creat de Traian Basescu…”
De Alcoolicu' anonim pe 24 November 2009 la 5:09 am (#)Eu pe cine votez ?!
Geoana avea in spate pe Nastase & Iliescu.
Basescu avea in spate pe Udrea & Boc.
Care din ei imi ataca cel mai putin buzunarul ?
Cand voi gasi un raspuns la intrebarea asta, atunci voi sti cu cine voi vota.
De Palpatine II pe 24 November 2009 la 6:25 am (#)Eu nu am inteles, de ce toti care incercau sa voteze acolo, mai precis in Gara de Nord nu avea niciunul din ei bagaje. Erau mii de oameni in Gara de Nord, dar niciunul cu bagaje. De unde apareau oamenii aia ? Ca nu inteleg, cel mai simplu mod era sa votezi la tine acasa, oricat ai fi fost de mult in trafic, e cel mai simplu, scapi de stres, ca doar nu o sa se plimbe cineva dupa curu tau cu o urna pe unde mergi tu prin tara..
De Dragos pe 24 November 2009 la 6:25 am (#)pe scurt:
De dorel pe 24 November 2009 la 6:46 am (#)1)Parlamentul trebuie sa decida ce face guvernul si nu presedintele, trebuia sa avem guvern de mult, da n-a vrut muschii lu’ Base.
2)Votez cu Geoana fiindca vad ca el e in stare sa priceapa asta.
3) Am o pofta nebuna sa-l caftesc pe Tiran si sa le trag cate o flegma la tonomatele (alea tonomate, vere) de la irealitatea.
4) As mai zice ceva si de gagicile din stafu lu’ base’, da cre’ ca sunt destui pentru asta.
Bai doreilor daca ramane baselu’, lucrurile nu se vor modifica deloc. Vreti asta?
Mai bine şi pe-nţelesul românilor doar Dorel putea să o spună…..bun clipul…da trăim extra-mega-super-bine
De balauru84 pe 24 November 2009 la 7:01 am (#)pana la urma ramanem cu speranta ca la urmatoarele alegeri d-l antonescu va fi o solutie.pana atunci tb sa mai creasca si sa invete,doar ce este bun(sper).acum trebuie sa mergem sa votam contra basescu,orice solutie este mai buna si din 2 rai sa alegem pe cel mai putin rau.chiar daca stim cum a fost pe vremea d-lui iliescu,chiar daca ne-am saturat de vanghelie,de hrebenciuc si de nastase prefere o duzina de acest fel in locul d-lui basescu.
De cornelia pe 24 November 2009 la 8:12 am (#)poate ca se vor gandi macar acum si la cei de rand.poate….
adevarul ca in Romania este foarte greu , ce sa mai .
De Radu pe 24 November 2009 la 8:14 am (#)Tare, clipul… In rest, cam nasol. Ca vad nenumarate reactii in teritoriu ale liderilor PNL (mai ales ale primarilor - ceea ce este grav, ei fiind axa in jurul careia se face jocul alegerilor, mai ales la tara!) fata de Floricel. Ceva de genul “du-te, ba, d’acilea; ca stiu eu ce mi-i mie / satului / comunei bine”. In judetele din sud, dar si in Moldova (Vrancea) dar indeosebi in Ardeal, primarii PNL o zic pe fata (inclusiv in presa!) ca ei nu il sprijina pe Geonel si nici nu isi vor indemna turmele sa faca asta. Deci, repet, e mai nasol decat se vede la televizor.
PS Cine nu crede, este invitat a citi presa locala din tara. Ca e mai aproape de realitea locurilor de care am facut vorbire.
De alphas pe 24 November 2009 la 8:17 am (#)”Dupa opinia mea, cazul Basescu este mai grav decat cazul Becali.Vad ca Becali e luat de toti in deradere , e aberatia nationala nr 1. Eu cred ca aberatia nationala nr 1 e la Cotroceni si cred ca domnul Basescu a oficializat marlania . ” Octavian Paler sinteza Zilei 13 decembrie 2006 http://www.youtube.com/watch?v=Sm_7pZOMG-g
De Radu pe 24 November 2009 la 8:21 am (#)D-le Ciutacu,
In tara aceasta unde la alegeri voturile se fac cu autobuze si microbuze, unde candidatul cu bun-simt nu intelege ca alegatorii care l-au votat au facut-o pentru ideea de liberalism, de libertate, de “inca se mai poate, nu e totul pierdut”, unde trocurile politice si jocurile de culise ale politicienilor sunt mai importante decat interesul national, unde totul pare anormal, unde starea de fapt tinde sa devina cea de acum 20 de ani…Dvs. aveti pretentii prea mari…Multi dintre romani nu realizeaza inca dezastrul, nu au avut timp sa constientizeze…dar il vor intelege abia atunci cand greutatile il vor apasa din ce in ce mai tare…Prea tarziu…Prea tarziu pentru noi, prea tarziu pentru ei, politicieni manevrati de papusari renumiti, prea tarziu pentru o natiune care nu are constiinta si respect pentru cuvantul dat. Pentru toate acestea cred ca in aceste 2 saptamani ar trebui sa reflectam cu totii. Evident, cei care gandesc.
De Sovamiza pe 24 November 2009 la 8:32 am (#)Victor,te urmaresc in fiecare seara,rar scap cate o emisiune de-a ta.Imi place tare mult si aproape in toate privintele sunt de acord cu ce zici.Nici mie nu mi-a placut de Crin la marea confruntare dar stai sa vedemcum evolueaza lucrurile in perioada urmatoare,poate vine soare si pe strada noastra.Tine-o tot asa.
De Daniela pe 24 November 2009 la 8:34 am (#)Daniela
D-le Ciutacu,
De Sovamiza pe 24 November 2009 la 8:36 am (#)Acesta este romanul : lipsit de constiinta, lipsit de respect fata de cuvantul dat si legi, fara onoare si caracter. Din pacate, romanilor le va trebui poate inca 20 de ani pentru a intelege ca orice vot are o importanta capitala pentru el si semenii lui. Pacat ca inca mai credeam in ideea de liberalism, de libertate. Duminica seara a murit.
trebuie sa facem un videoclip si cu pensionarii care nu vor mai avea bani de medicamente compensate ,clacind in fata farmaciei cu jumate de pastila in mina ,ca atit isi permit din pensie,iar farmacistul sa iasa afara si sa zica :acum traiesti bine!
De vali nebunescu pe 24 November 2009 la 9:01 am (#)hai liba… nu vine nici anu asta…
De Mihai pe 24 November 2009 la 9:08 am (#)……De aici din italia tara nu se vede nici mai mare,nici mai buna,nici mai frumoasa.Problema e ca sunt macinat de dorul cumplit de a sta cu familia,cu prieteniicu copiii mei.Astept de la voi o solutie indiferent ca sunteti tv ziare sau politica.Cred ca inca mai visez!!!!!!! Va salut respectuos si raman conectat la discutiile voastre.Ma duc oricum la vot
De cristian pe 24 November 2009 la 9:13 am (#)Atata timp cat respirabil nu inseamna o cenzura inutila a unor comentarii pertinente, dar care te-ar deranja, ok. blogul e parcela ta, faci ce doresti cu el, dar progresul se naste si din confruntarea de idei
De unuplusnoua pe 24 November 2009 la 9:14 am (#)E democratie ? Daca da, atunci lasa blogul deschis pentru toti. Cu timpul se vor tria ei, pentru ca aia prostii, sceleratii, … vor renunta sa mai posteze (de regula astia sunt si cei mai lenesi).
De matusalem pe 24 November 2009 la 9:20 am (#)De ce vrei sa ajungi un tiran.
Vrei sa ajungem sa strigam aici:
JOS TIRANUL CIUTACU ?
O luminatia ta, lasa-ne si pe noi astia, simplii muritori, sa ne varsam naduful undeva.
Ca de exemplu aici !
Pana atunci, TRAIASCA DEMOCRATIA pe blogul lui CITACU !
Doreii sunt convinsi ca le merge rau din cauza mogulilor. Doreii nu vor “principe strain” ca prim-ministru. Doreii sunt intoxicati si irecuperabili. Cel mai rau e ca s-a ajuns la un “razboi civil”. O ura mai mare fata de o tabara sau alta n-a existat vreodata iar in neutralitate nu putem intra. Trist!
De C.S. pe 24 November 2009 la 9:39 am (#)faceam referire la faptul ca si “activistii de partid” vor fi rejectati.
De korbul pe 24 November 2009 la 9:45 am (#)iar, dupa buna mea stiinta, majoritatea sunt ori inregimentati politic, ori simpatizanti activi si deci nu poti sa ii “dezbari” de apucaturi.
nici o reactitie, la faptul ca Geoana ar trebui sa ii plateasca jumatate din campanie lui Crin si in totalitate lui Sorin, chiar daca nu el e “autorul” determinant.
De korbul pe 24 November 2009 la 9:50 am (#)Cit priveste eliberarea de ceata oculara, e contraproductiv sa ma exprim acum si o lasam dupa 6 dec, cind decorurile se vor baga la magazie.
Ce nu nu inteleg eu!
De ionut pe 24 November 2009 la 9:51 am (#)Ok…il schimbam pe Basescu pentru tot ceea ce a facut in ultimii 5 ani, in speranta a ceva nou, mai bun, mai putin corupt!
Dar cu cine il schimbam….? Oricine…am zice noi, insa in cazul acesta este vorba despre candidatul PSD, Mircea Geoana.
Acel partid care a fost la putere 10 ani din 20! Inclin sa cred ca nu este vorba de ceva nou, ci de ceva enervant de vechi si de corupt!
Rezultatul….nu avem ce alege…cu atat mai putin pe Geoana!
@mojicu
De korbul pe 24 November 2009 la 9:54 am (#)nu e dezgustator alde Cristoiu, el nu isi gaseste doasarul de turnator si de aia joaca cum i se cinta. Ce ii mai face oare marea lui speranta tinara? Mai are succesuri?
Du-te.
De alex.dumitrascu pe 24 November 2009 la 9:56 am (#)Prosteala lui Basescu prinde radacini, moguli, afaceristi, petrol, “parlamentarii fura”.
Il meritati pe Basescu inca 50 de ani, ati inceput sa si vorbiti ca el.
Sunteti sper , realisti /pragmatici si suficient de neincrancenati in vise iluzorii,…incat sa stiti ca basescu ,va castiga alegerile si in turul 2 , chiar daca la o mica diferenta.
De Anycka maya pe 24 November 2009 la 10:08 am (#)Explicatia , este din punctul meu de vedere extrem de simpla.
Frica si disperarea, de a nu fi reales sunt imbolduri/ motivatii cu mult mai puternice decat , toate motivele construite sau nascute de Geoana.
Sa stii ,ca in secunda 2 ,in care nu vei mai ocupa “scaunul”de presedinte ,vei fi “inhatat” pentru a da nenumarate explicatii/ justificari…Frica aceasta , de a te stii “descoperit”, probabil ca-l va propulsa , destul de departe de locul 2 …indiferent prin ce metoda va fi nevoit sa-si atinga scopul..
Asta nu inseamna ca-l voi vota, sau ca voi absenta…
Voi incerca sa “ma lupt cu morile de vant” prin votul meu simplu , care nu este decat un vot anti-basescu…si atat.
In ciuda faptului, ca sunt convinsa de inutilitatea gestului meu.
Nu vrea sa preiau paranoia Dlui Vadim Tudor, insa se pare ca cei 7% care am votat Antonescu suntem tare multi. Ma intreb cum se fac centralizarule la BEC?!
De Stef pe 24 November 2009 la 10:19 am (#)Mi-ar placea mult mai tare sa nu fie nevoie sa triati pe nimeni, mai curand sa redevenim cu totii oameni normali….
De Gruia pe 24 November 2009 la 10:19 am (#)ale-ale, ale-ale, dupa 114 ani v-am tras-o, ca supliment duminica noaptea intr-un club din timisoara, mare chef borcea cu lajos.
De robert siegmeth pe 24 November 2009 la 10:24 am (#)Te-ai grabit Duminica seara, asta e,se mai pripeste omu’ in vorbe asa cum si Antonescu a facut-o cand a inceput sa urle ca descreieratu’ tipand la detinatorii de agentii de sondare…desi eu cred ca asta cu “detinatorii de agentii” a copto dupa ce si-a dat seama ca a gresit, in fine sper sa fine doar o impresie…dar ceea ce e mai grav cred eu ca Antonescu s-ar putea sa-si fi dat seama de ce are in partid….bine eu cred ca stia de mult…sunt multi care vor la ciolan si asta s-ar putea sa-l coste….si eu ma tem sa nu-l coste si postu’ de sef de partid…sper sa fie nu fie asa;macar pentru speranta care ne-a dat-o unora
De Cosmin pe 24 November 2009 la 10:28 am (#)clipul e genial se potiveste manusa ceferistilor MULTUMIMITA LUI BASESCU AZI SUNTEM IN CONGO ma mir ca inca mai existam ca natie o zi buna domnule citacu esti cel care ma face sa uit de datorii
De victoria pe 24 November 2009 la 10:31 am (#)Impartasesc “voi tria la sânge proştii, analfabeţii şi activiştii de partid. Iar blogul meu va redeveni respirabil.” ,dar mai ramane un aspect si anume acela ca in interventiile de la tv sau radio a “admiratoarelor” lui ‘NUTI auzim vocea ,intonatiile ,articularea unor cuvinte si ma intreb: Pe acest blog cum iti vei da seama care sunt “pseudonimele” pdl-istilor ca astia sunt si prosti si multi .
De vaio pe 24 November 2009 la 10:31 am (#)votez ANTI-basescu !!!votez pentru Romania
In aceste doua saptamani de campanie o sa il inviti pe Antonescu la Vorbe Grele?
De carolina bianca pe 24 November 2009 la 10:39 am (#)D-le Ciutacu!
Daca ati crezut cumva ca va scutesc de un comentariu apolitic, imi cer scuze ca acesta apare totusi.”Mintea mea, in gandul ei”, fiind in stare latenta, va provoaca sa va dati acordul sau dezacordul la cateva ganduri pe marginea articolului din punct de vedere gramatico-stilistic, ca unele constructii prea ma incita, si nu le pot trece sub tacere.Ma gandesc la ’structurile’ antitetice “asemanare” si “diferenta”, in care opozitia intre ele este transparenta, este pusa reciproc in relief, o figura de stil des folosita de Dvs.Ma intreb daca in loc de epitetul “flagrant” ati fi folosit ‘izbitor’sau ‘evident’suna cumva ‘asemanarea flagranta’ la fel de provocatoare la o atitudine anume? Cu siguranta ‘nu’. Acelasi lucru pot spune si de ‘diferenta majora’ in care daca dumnealui ar fi folosit de exemplu ‘foarte important’ nu avea aceasta coloratura specifica de principal.Ochii mei s-au oprit asupra unei insiruiri de substantive: prostii, desteptii, sceleratii, analfabetii si cei cu scoala, etc. unele fiind din nou antitetice: “prostii - desteptii”, “analfabetii si cei cu scoala”in care isi gaseste cuibul un alt instrument stilistic: enumerarea.Aceasta succesiune ne starneste la o meditatie profunda, care culmineaza in crearea unei relatii intre ele prin conjunctia “si”. Da, acest ’si’ generos folosit de D-l Ciutacu functioneaza cu valoare relationala intre doua parti de propozitie, deci nu doua propozitii. Conjunctia “si” functioneaza in toate tipurile de relatii:”si” are distributia cea mai larga. Revenind la enumerarea de mai sus va rog sa observati ca introducerea “si”-lui intre substantivele mentionate, cat de mult imogateste chiar continutul articolului.
Felicitari maestre!
De I.I. pe 24 November 2009 la 10:48 am (#)Chiar asa gandesc si eu: dupa ce intregul circ al acestor alegeri fi-va terminat, ne vom da seama foarte exact, cate maimute oligofrene avem pe plaiurile mioritice. Nota: maimute oligofrene = votanti Baselu.
Pe 06 decembrie votez anti-Basescu, pentru o Romanie linistita!
De Carmen S. pe 24 November 2009 la 10:53 am (#)Salutare la toata lumea! Nu vi se pare ca Base aseara era manga (in traducere libera - beat cleste)?
De titel pe 24 November 2009 la 10:56 am (#)Ai fost tare aseara si mi-ai placut mult.Era bine daca erai si la Gadea dar cred ca trebuie sa mai treaca timpul un pic pentru Antonescu.Cred ca a fost intoxicat din multe parti atat pe parcursul campaniei cat si in ziua votului cu magarii iar asteptarea dansului a fost foarte mare ,rezultatul chiar daca este bun a fost sub asteptari.Badea in schimb a fost din nou “Dumnezeu”.De multe ori spunem in casa ca nu avem nevoie de Divertisi,In puii mei,teatru,film cand vine Badea.Ne gandeam ce vom face fara Basescu-Boc daca pierde si Badea nu mai are subiecte.Succes Victor si sper sa nu ma scoti si pe mine dupa Blogul tau.
De stefan pe 24 November 2009 la 10:58 am (#)Cred ca Badea ar fi un Seifeld ar Romaniei daca ar dori sa faca separat un sitcom sau un serial cu mai multi.(Bendeac,etc)
De stefan pe 24 November 2009 la 11:02 am (#)DLE Ciutacu
Am o intrebare…DL Cirstoiu mai scrie un editorial in JN ??Mie-mi placea JN(si-mi place mult) inainte sa aflu ca DL Cirstoiu `tine` cu Basescu si este invitat labe1 tv (stiu ca DVS sunteti redactor sef la JN si respect aceasta functie alaturi de DL Tuca)nu vreau sa par indiscret si nerespectuos fata de munca DVS !Va Multumesc !
De daniel pe 24 November 2009 la 11:04 am (#)da comentarii comunistoide acceptati?
De bogdan pe 24 November 2009 la 11:12 am (#)@ Palpatine II:
Incerc eu sa-ti dau un raspuns concret. Nastase a introdus taxa radio-tv de cateva sute de mii pe luna pentru firme-o tampenie, care a fost anulata de o instanta din Cluj Napoca si e ramasa definitiva, ma refer la aspectul ca plateai si daca aveai si daca n-aveai televizor la firma, acum, doar daca ai-iar Basescu-Boc-Pogea au introdus impozitul minim/forfetar, care pe luna ar veni, cel mai putin, aproape doua milioane. Adica, firmele care se incadreaza cu cifra de afaceri, pentru a plati 500 euro pe an, au de dat cinci milioane jumate la trei luni. Celelalte, dublu etc.
Crezi ca e un motiv suficient de puternic? Pentru mine, da. Bine, nu mai vorbesc de celelalte…
De violet pe 24 November 2009 la 11:30 am (#)Esti copil ..
De M.S. pe 24 November 2009 la 11:45 am (#)Domnule Ciutacu,

De Theodora pe 24 November 2009 la 11:51 am (#)Eu sper ca voi ramane printre cei cu drept de comentariu pe blogul dumneavoastra. Nu sunt nici proasta nici analfabeta si nici membra a vreunui partid.
Recunosc ca am votat Geoana, cu lacrimi in ochi, as fi vrut sa votez Oprescu dar am votat cu mintea nu cu sufletul. Am votat cu Geoana pentru ca am considerat ca este singurul care il poate invinge pe Basescu si asta pentru ca are in spate puterea PSD-ului. Votul meu este si va fi unul ANTI BASESCU.
Ma risc si pun un link catre blogul meu, daca nu sunteti de acord va rog sa imi spuneti si promit sa ma abtin pe viitor.
Oricum mi-am propus ca dupa 7 decembrie sa nu mai scriu decat despre vreme, bun simt, cinste sau poate ma apuc de vresuri si literatura SF pardon Sifi ca sa inteleaga si simpatizantii PDL-isti.
http://theodora0303.wordpress.com/2009/11/24/sa-ii-spuna-cineva-lui-basescu-ca/
Cu deosebit respect
Am inceput sa ma cam satur de politica si bineinteles ca si eu am fost dezamagita de discursul lui Antonescu dupa afisarea exit-poll-urilor. Ce vreau insa sa relatez e urmatorul fapt : i-am trimis pe cei doi baieti ai mei, care sunt studenti in Bucuresti si care nu au buletin de Bucuresti, sa voteze pentru ca asa mi se pare normal. Au incercat la ora pranzului la Autogara Filaret - coada infernala; apoi dupa ora 17 la Universitatea Spiru Haret si Spitalul Bagdasar Arseni - cozi de cel putin o ora si jumatate. In final , dupa o scurta escala la Jilava - sectia speciala , unde procesul de votare era suspendat sau cel putin asa parea, au ajuns in comuna 1 Decembrie unde au reusit sa-si exercite DREPTUL CONSTITUTIONAL de a vota !!!! Vi se pare normal????
De alinutza pe 24 November 2009 la 12:04 pm (#)eu unul, si ca mine multi, am votat Crin special ca sa nu intre Geoana in turul 2.. si acum sa votez Geoana.. hahaha:))
De Sam pe 24 November 2009 la 12:14 pm (#)“De data asta nu e de ras” … ma surprinde ignoranta si/sau lipsa de informare a oamenilor din jurul meu ce nu vad realitatea … cum e posibil ca si acum sa aud oameni ce zic “oricum basescu iese” , ” oricum basescu e mult mai bun ca altii” , “ca basescu e … luminita de la capatul tunelului … ” .. si tot asa … ma intristeaza acest lucru cand aud de la niste oameni rationali dar lipsiti de realitate .. si asta fiindca majoritatea s-au saturat de toata “caterinca” de piata a politicienilor … de toate smenurile si promisiunile ce se fac si nu se realizeaza sub nici o forma …
Am 28 de ani … nu am mai votat de foarte mult timp insa de data asta am votat si votez pentru “schimbare” … pentru aparenta la mai bine … pentru ca nu trebuie ignorat un nebun … chiar si fara acte … vreau sa mai cred .. desi pot sa par un cretin … un prost … asa cum zice Badea … insa pe base nu vreau sa il vad decat acolo unde ceausescu a ajuns …
De Dan pe 24 November 2009 la 12:24 pm (#)Foarte bun clipul, Haz de necaz - tipic la români.
De Tony pe 24 November 2009 la 12:34 pm (#)Dacă stau bine să analizez , mă regăsesc şi eu printre cei foarte mulţi cetăţeni ai României, în situaţia prezentată în clip.(salariul diminuat, concediul fară plată, perioadă de iarnă cu cheltuieli mari- taxe la stat si plăţi pentru utilităţi mari, ce sa mai lungesc fraza - TRĂIESC BINE.
Miza e sa scapam de Base, ramanand insa cu lehamitea de a-l avea 5 ani pe prostanac! Si sa vezi ce fudul o sa fie si Geoana!!!! Totul avea farmec daca ar fi fost Crin…
De Alin pe 24 November 2009 la 12:35 pm (#)Ce remarc eu acum este ca toti il cheama pe Crin sa lupte in locul lui Geoana. Oameni ce l-au criticat inainte de primul tur pe Crin si nu ma refer la cei din partide, i-am auzit spunand acum ca Antonescu este singurul ce-l poate bate pe Base!!!! Uluitor! Deci toti s-au luminat brusc ca Geoana nu poate singur si ca l-au votat in special doar cei de la sate si cei fara acces la informatie si implicit cei ce nu prea pot discerne prea mult, si asteapta acum sa vina Crin sa le castige alegerile. Nu doar sa incline balanta ci efectiv sa lupte in locul lui Geoana. Ati vazut profilul votantului lui Geoana? PSD mai mult nu mai poate, deoarece tot acest scor de 31% datorandu-se strict partidului, Geoana neavand nici un merit. Cei de la sate cred ca nici nu stiau de Geoana ci doar de PSD.
De tiran nici nu mai vorbesc…
Un carnaval lipsit de orice semnificatzie
Stimate domnule, citesc acu o carte care mi se pare interesata prin paralela ce o pot face cu situtatzia politica actuala din Romania.
Cartea se cheama “The Uprising” si incerca se descrie miriada de incercari prin care America incearca sa scapa de sub calcaiul establishmentului politico-mediatic.
Care e paralela atz-i intreba dvs dintre ei si noi ? Sictrirul. Manareala, sictirul si stilul mafiot de conducere al statului atat de similar intre administratzia Bush si cea Basescu .
Si in Ro si in US of A lumea e profund dezgustatat de politica si trompetele lor din media.
Lumea stie in majoritatea ei ca mai binele nu vine de la TV si nici de la politicieni .
Lumea e sictirita si asta se vede in prezenta la vot .
Ei cu ei si noi cu ai ai nostri . Politicieni traiesc la ei in TV iar noi cu familia si cu gasca de prieteni si atat
Care e diferentza ? Diferentza este ca ei fac ceva ca sa rastoarne sau sa reformeze establishmentul iar ceva-ul respectiv care chiar daca nu vizeaza castgarea presedentziei este descris frumos si cu multe detalii in carte.
Ceea ce cred eu ca ii lipseste Romanai nu este un candidat la presedentzie de talia lui Obama ci o miscare underground de uprising o SOCIETATE CIVILA REALA de talia celei din America .
Ce ne lipseste nou este de exemplu un partid de talia WFP care sa continue sa fie partid si sa fie eficient in as-I mobiliza electoratul si as-I impune in mod eficient agenda desi niciodata nu a avut vreun candidat propriu si membri si sustzinatorii sai stiu asta stiu ca nu vor apuca niciodata vre-un ciolan de ros de la partid.
Asa ca inainte ca sa avem un presedinte ar trebui sa avem o SOCIETATE CIVILA si o viatza politica reala si angajata in care sa fie implicata o mai mare parte a populatziei Romaniei.
Ar trebui sa stim ca politica nu se rezuma la alegerei si sa actzionam ca atare .
Pana atunci pana cand politica va incepe sa fie facuta majoritar de imbacsitzii la ei de acasa pe ulitz alor sau pe scara blocului lor si nu de hahaitzii de la TV pana atunci alegerile prezidentziale vor fi ceea ce sunt, adica un carnaval lipsit de orice semnificatie.
PS PSD-ul a fost bun atunci cana a guvernat Basascu cu el bot in bot cu el daaaaa atunci cand e sa ramana Basescu mofluz aliatul de guvernare devine brusc o caracatza odioasa din bratzele carei trebuei “salvat” cu forzta PNL-ul .
Hmmmmm deci PSD-isti sunt buni ca si coruptzia, ca si hotzia, ca si minciuna, ca si excrocheria si abuzul de tot fellul, sunt buni daaa sunt buni doar atunci cand folosesc gastii PDL si rai atunci cand la faolosesc altora . N’asa ?
PS e criza ca nu e credit, nu e credit ca am lasat monopol bancilor straine banci carotra le-am dat si banii de la FMI , banci care uite ce fac http://www.cotidianul.ro/interzis_la_imprumuturi_confectiilor_transporturilor_si_constructiilor-103982.html
Hai sictir.
De laur pe 24 November 2009 la 12:37 pm (#)clipul e super. exemplar pentru situatia din tara.
De lau pe 24 November 2009 la 12:42 pm (#)Eu l-am votat pe Crin si il urasc pe Geoana ca a intrat in turul doi, in locul lui Crin si acum il cheama sa lupte in locul lui, ptr. ca el nu este in stare! Nu mi se pare corect! Daca stiau toti ca nu-l tin ouale pe Geoana, nu trebuaiau sa-l puna candidat si onoarea (care le lipseste cu desavarsire) ar fi trebuit sa le spuna sa se retraga si sa-i lase locul celui care este in stare cu adevarat de lupta, nu sa ajungem noi acum sa-l votam pe papa-lapte ala, ce a castigat doar voturile celor ce culmea, nici nu cred ca stiau nici cine e el, nici ca exista alti candidati, stiau doar de PSD si atat.
De Alin pe 24 November 2009 la 12:46 pm (#)Domnule Ciutacu,
Doresc sa enumar doar cateva motive (poate nu cele mai importante) pentru care sustinatorii domnului Antonescu ar trebui sa voteze Geoana in turul 2.
1. Nu PSD-ul a incercat ruperea si/sau desfiintarea PNL-ului prin despinderea aripii Stolojan si alipirea ei la PDL.
2. Nu PSD-ul a dus la eliminarea de pe scena politica a PNTCD-ului.
3. PSD-ul a fost cel care a sustinut din parlament guvernul Tariceanu, impotriva atacurilor, fara scrupule, lui Basescu.
4. Orice alianta si/sau intelgere cu PSD-ul este de preferat unei aliante cu PDL-ul.
5. O alianta/intelegere PNL, PSD-PC, UDMR si minoritati (altele decat cea maghiara) poate duce la instalarea unui presedinte echilibrat, un guvern stabil si un prim-ministru acceptat de majoritatea nou creata in parlament.
6. Interesul national este acum apararea democratiei si asta inseamna un vot impotriva lui Basescu ( vezi declaratia de astazi a domnului Radu Campeanu, felicitari domnule Campeanu, multa santate).
http://theodora0303.wordpress.com/2009/11/24/mica-scrisoare-catre-simpatizantii-pnl/
Cu deosebit respect
De Theodora pe 24 November 2009 la 12:49 pm (#)Base tocmai declara ca el nu a negociat intelegeri vreodata pentru functii, etc. Ci el raspunde doar in fata romanilor si a candidat independent sustinut de un partid!!!!!!!!!!!
De manushica pe 24 November 2009 la 12:50 pm (#)POFTIM!?!
Pai si alianta cu psd de anul trecut? Sau cea cu pnl cu care a castigat? Individul asta chiar nu e normal! Psihic vorbind. Pur si simplu delireaza si nu-mi vine sa cred ca in tara asta sunt oameni care il cred imaculat, oameni care merg sa il voteze!
Victor, BRAVO! Si BRAVO lui CRIN ANTONESCU pe care IL VAD PRESEDINTE peste 5 ani! Asta e, nu s-a putut acum, dar daca vor face cu adevarat CEVA pentru noi astia fraierii care incercam sa mai si muncim … Eu sunt convinsa ca si Geaona si GASCA din spate SPER ca au invatat ceva din lectia asta - mai sunt multi tampiti in Tara asta, dar si multi s-au desteptat … si, ORICUM, vine gasca de TINERI din urma, si chiar daca ei sunt schimonositi de un sistem de invatamant ”in continua tranzitie”, tot vor fi mai destepti decat cretinii care il sustin pe Alcoholicus … By the way, voi nu observati ca E TOT TIMPUL BEAT??? Eu, daca as fi fost in locul lui Crin ceream in gura mare: CER SA NI SE PUNA FIOLA CELOR CARE SUNTEM CANDIDATI … Ar fi fost ”istorie” acum NESIMTITUL MARINAR si nu ne-ar mai fi chinuit noua rabdarile … Si stii ce-as mai vrea sa spui la Sinteza si in emisiunile tale: CAT TIMP VOR MAI PROFITA PORCI CA CHIORU DE BUNUL-SIMT SI CEI 7 ANI DE-ACASA ai unor oamnei ca Antonescu si ca Geoana? Cat timp ii vom mai trata cu manusi pe tupeisitii astia obraznici? Si mai intreaba-l pe Crin - ce i-a spus BETIVU cand i-a strans mana - ca il ameninta cu privirea aia de BOU INCHIONDORAT … si-i facea cu degetul … ??? RECUNOSC ca nenorocitii astia de la putere au reusit sa ma transforme radical - aproape ca imi vine sa ma comport ca unul pe stadion, sa-i injur si sa-i scuip, ca sa ma racoresc … Si singura mi-am dat si explicatia: pentru ca EI sunt de aceeasi teapa cu cei de pe stadion si, ca OM NORMAL ce te consideri, AI SENZATIA CA ALT LIMBAJ NICI NU POT PRICEPE, HAITELE DE NESATULI - ce-or face cu atatia bani … ? Ei nu se uita ca-i risipesc pe handicapatele alea, niste ratate, care trebuie sa-si faca buzele de 2 kile ca sa le bage cineva in seama!
De Carmen pe 24 November 2009 la 1:01 pm (#)SA NE TRAIESTI VICTORE!
Tara de dorei…
De Ciolanus pe 24 November 2009 la 1:02 pm (#)L-ati vazut pe base cu scrutinurile lui? Cred ca i se trage de la succesuri :))
Am avut o revolutie, daca iese tot Basescu cred ca ar mai fi necesara inca una, nu se mai poate asa, dar hai sa nu cobim, mai este timp in turul 2…
De Ursitoare pe 24 November 2009 la 1:04 pm (#)Am vazut discursul lui Basescu, eu cred ca omul asta nu este zdravan la cap si pe de alta parte cred ca simte ca pierde si atunci arunca tot felul de vorbe idioate….ce ar fi declarat daca Antonescu spunea ca merge pe mana lui in turul doi? Spunea despre oamenii politici ca sufera de dispret fata de romani dar el de ce sufera? Sa ne fereasca cel de sus de inca un mandat al D-lui Basescu.
De carolina bianca pe 24 November 2009 la 1:08 pm (#)De ce nu-i da replica nimeni lui Basescu atunci cand se lauda cu rezultatul referendului si face afirmatia ca 88% dintre romani au fost de acord cu o singura camera, din cei 9 milioane de votanti,88% reprezinta 7.8 milioane, iar restul de 14 milioane nu au fost de acord referendul adica aprox.60%.Cum este cu majoritatea romanilor?
De DANI pe 24 November 2009 la 1:15 pm (#)Pana si ‘update’-ul sustine importanta folosirii corecte a folosirii punctuatiei pentru a evita orice dubiu vis-a-vis de continut.Din enumerarea destul de consistenta imi retine atentia in mod deosebit “trierea la sange” a “linkurilor de promovare”. Este si timpul. Apreciez sublinierea:”Nu-i vorba” de cenzurarea opiniilor.Doar dumnealui este deontolog.
De I.I. pe 24 November 2009 la 1:22 pm (#)Pe undeva ma distreaza ca preia cuvinte din limba engleza ca unele care au fost deja asimilate in limba romana, cu efect de cuvant apartinand lexicului:”off-topisme”,”linkuri”.
Si am incredere ca ceea ce spune va si face; cuvantul dat este si tinut, o trasatura de baza a jurnalistlui V.Ciutacu.
Victor, ca tot ne-a intrebat Dorel:
De parafaragaramus pe 24 November 2009 la 1:27 pm (#)Eu traiesc destul de bine.
(Nu neaparat multumita lui Basescu, ci faptului ca nu m-am aruncat la credite, si mi-am vazut de treaba: n-am cheltuit mai mult decat am produs.)
Oricat de betivan si de grobian ar fi Basescu, am o mare alergie la basca lui Iliescu si almanahele lui Vanghelie. Sa inteleg ca am o dilema?
Eu ma gandesc ca nu e rea deloc performanta lui Crin, de a fi numit deja premierul, fara sa mai ajunga si presedinte. Ce ziceti? Nu e frumoasa tare aceasta jumatate plina a paharului?
De violet pe 24 November 2009 la 1:43 pm (#)Urmeaza 10 ani cu Mircea Geoana.Sa ne fie de bine!
De Maria pe 24 November 2009 la 2:02 pm (#)Felicitari, Victor! Viata in Romania fara domnia ta ar fi lipsita de esenta. Esti unul din putinii inzestrat cu puterea de a ridica ceata de pe ochii multora si sa speram ca si din mintea acestora.
De Cristina Neagu pe 24 November 2009 la 3:11 pm (#)Culoare steagului pentru fiecare partid ne este cunoscuta, dar dupa ce criterii va veti ghida sa-i descoperiti pe ” activistii de partid” ca sa faceti “triere la sange”?
De I.I. pe 24 November 2009 la 3:34 pm (#)Ciutacule,
Ai mai ratat o diferenta intre NET si vot. la vot, in principiu, tre sa ai 18 ani si sa nu ai interzicerea dreptului de vot (vezi cazul unor vietasi).
Fiara.
De Fiara pe 24 November 2009 la 5:15 pm (#)Dorele nu-ti mai ajunge strada… =)) da-te ba ca-mi iei vopseaua
De Ali pe 24 November 2009 la 9:46 pm (#)Scuze, dle Ciutacu, nu ma refeream la dvs. personal si, tocmai pt. ca am o virsta, nu-mi place sa pirasc (glumeam!). Mi-a sarit in ochi postarea dlui Costin, pe care-l intuiesc a fi un tinar de nadejde si, tocmai de aceea, m-a intristat stilul sau mai apropiat de cel al basescului decit al unei persoane atasate spiritului democratic.
De eliza pe 25 November 2009 la 12:11 am (#)Sa-i aduca cineva aminte Domnului Basescu cum a spus dupa ce a fost ales “Eu sunt garantul Constituiei Romane” Numai garant nu a fost cand mass-media a aratat pe timpul mandatului dumnealui abuzuri din partea autoritatilor, cand madam Udrea are listul conversatiei telefonice unui procuror, asta ma ingrozeste cate d eusor il poate face rost pe al unui singur cetetea.Nu traim bine domnule Basescu, NU,NU,NU ! M-am saturat de prezenta dumnealui si cum se dadea in spectacol si dansa pe manele cu nerusinare in timp ce inca sunt oameni in Romania care pling de pensia mizera si saracia din Romania, tara e plina de datorii externe, am fost otraviti in campanie cu promisiunile dumneavoastra !
De Header pe 25 November 2009 la 10:41 pm (#)“Eu sunt garantul Constituiei Romane”…nu am sa uit niciodata asta,vreau un presedinte de tara nu vreau presedinte ca unii sa aibe scaune si fonduri la discretie, m-am saturat pina-n gat !
ATENTIE..!
De EDY........... pe 26 November 2009 la 11:21 am (#)daca Basescu pierde alegerile din 6 dec.(doamne ajuta ) ,asta FUGE din tara .-
a pregatit ,deja, terenul . vezi-doamne pleaca pe mare ca i sa facut dor de meserie.-
pe EBA a aranjat-o la Paris , are toti banii afara…..
urmariti-i miscarile lui si familiei ( deplasarile………)
mai vorbim in ianuarie……
AM CERUT UN STUDIU DE SUPRAVIETUIRE IN ROMANIA , POTE MI-L TRIMITE CINEVA SAU IL PUBLICA PE NET .
De corbul pe 30 November 2009 la 12:58 pm (#)Sunt emotionat. Mi-a cerut Basescu scuze. Doamne ce zi. Cred ca am sa ma uit la el mult mai admirativ decat ala mic (nu Boc) dupa ce aluat palma. A gresit si-i pare rau si cazul Lenutei. Ce usurare. Ce zi minunata. Ura, ura, ura! Traiasca poporul roman cel care va fi dus pe cele mai ridicate culmi ale progresului si civilizatiei (fara aia trei)
De Liviu pe 30 November 2009 la 6:10 pm (#)P.S. Ca sa fiu sincer as gresi si eu 5 ani si mi-as cere si scuze daca ma aleg si eu cu o casa de 800.000 euro.
Stimate domnule Ciutacu,
De sorin teodorescu pe 30 November 2009 la 7:16 pm (#)Sunt profesor de limba romana si membru al Uniunii Scriitorilor.As dori neaparat sa va intalnesc pentru a va comunica ceva important.Nici pentru mine,nici pentru Dv.,ci pentru noi,toti.Si aceasta cat mai curand,dac se poate la redactia Jurnalului.
Va multumesc,
Sorin Teodorescu
trimite asta la toata lumea!
De RADULESCU pe 30 November 2009 la 9:12 pm (#)Si daca ramuri bat in geam,
Si-l vei vota pe mitocan
Il vom lasa in curu gol
Si vom pleca’n Afganistan.
Inca o data se vede ca acest om n-are mama n-are tata! E in stare sa se debaraseze de toti cei care i-au facut toate mizeriile de pana acum.
De Marius pe 30 November 2009 la 9:22 pm (#)In legatura cu Eba, doar a constatat ca i-a adus ceva mai putine voturi? E de-a dreptul o palma data Romaniei cu aceasta fata in parlamentul Europei. Raul a fost facut! Asta nu inseamna ca nu trebuie sa plece. Om vedea ce se mai poate repara. Toate cele bune!
Daca dl Basescu considera ca o campanie manelizata este una onorifica si de bun simt ori staff-ul dumnealui atunci simt ca trebuie sa dam cu educatia si scoala efectiv de pamant.
De Header pe 30 November 2009 la 10:13 pm (#)Campanie prin manelisiti !? Doamne in ce tara traim ! Cat de mare este miza scaunului prezidential, chiar asa il roade tare nevoia sa fie cel care Apara interesele noastre ? Care interese ? Iar o sa fie Garantul constitutiei Romane next 5 ani, iar o sa vad cum mass media descopera niste oameni care au afaceri controversate si nu-i deranjeaza nimeni, iar vad politisti care agreseaza oameni, iar vad autoritati care abuzeaza de oameni, iar alte taxe gen “impozit forfetar” off vreau sa simt ca sunt roman, o viata fara teatre, vreau un presedinte, dl Basescu ar putea sa-mi asculte dorinta de Craciun si sa ma lase, pe mine nu ma reprezinta, nici in veacul asta si nici in urmatoru.Amin
La multi ani romane, este ziua nationala a Romaniei !
De Header pe 1 December 2009 la 12:20 pm (#)Va doresc tuturor sa reusiti sa treceti cu bine prin toate fie bune, fie rele,inca respiram si suntem stramosii celor care s-au jertift pentru tara asta, sa n-o lasam pe mana celor care vor s-o jefuiasca, sa luptam pentru copiii nostrii, sa avem curaj sa spunem oricand Noi suntem romani !
amr 5 ani………..
De against rules pe 7 December 2009 la 10:35 am (#)de data asta nu-i de ras………
V-ati staduiut vreodata sa va puneti muschii la incercare? Voi a-ti reusit sa va urmariti vlastarile sadite de mainele voastre ca sa vedeti cum cresc?Ce rezultate dau? Ganditi-va si apoi comentati.La multi ani Romania! La multi ani celor ce vor sa faca ceva pe acest dar care se chiama VIATA.
De vali_iosub pe 31 December 2009 la 5:43 pm (#)Adaugă Comentariu!