Azi kaghebişti, mâine terorişti. Luaţi-ne!
De: Victor Ciutacu - Categoria: Caruta cu deontologi,personal- Cotrocenii insinuează, prin vocea consilierului prezidenţial Fota, care anterior ne anunţase ameninţător să avem grijă la fapte, că CTP e kaghebist. Pare un răspuns la atacul Crucişătorului, dar e mai mult decât atât, mult mai mult. Fiindcă, oricâte divergenţe aş avea cu Cristi (şi am!), a scoate de la naftalină faimoasa şi sinistra listă a lui Severin (de care Băsescu n-a fost străin) pentru a-ţi justifica tu obsesia că încă n-ai reuşit să cumperi/închizi toată presa e o ticăloşie fără margini.
- În ţara unde cam fiecare vrea dreptate pe cont propriu, mă încăpăţânez să nu fiu terorist. Mă adresez instituţiilor statului de drept, finanţate de stat în acest scop. Astăzi am scris iar la CNA, continui să aştept să se mişte şi Judecătoria Sectorului 1. Poate că, după un an, o să reuşească să-l găsească la adresa din buletin. Fiind relativ tânăr, am răbdare şi, la nevoie, stau toată viaţa-n sala de judecată. Suntem liberi să vorbim, dar suntem obligaţi să plătim dacă vorbim prostii.

127 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!ati pus-o “tonomatelor”… ce-o sa ne mai “distram”. asta-i viata, v-ati ales gresit tara in care sa traiti si sa criticati… naivilor! mi-e mila de voi… nu fiti suparati, in vreo 10-15 ani va pica si TB si iar vom fi in tranzitie s.a.m.d. scenariul bine-cunoscut… asa se intampla cand in “minunata tara” traieste gloata de tampiti care mai si voteaza…
De db pe 24 June 2010 la 16:23 (#)Obsesia cu KGBistii e o preocupare veche a oamenilor lui Basescu, dar explicabila, avind in vedere numarul de stafii comuniste inchise in sticlele de vin trimise de Voronin la Cotroceni, si ramase goale intr-un timp scurt. Deci, ii bintuie. Din interior.
Pe mine m-a frapat insa (as zice ‘sampanizat’ ca sa inteleaga trupa de Ghostbusters de la Palat) treaba cu denigratorii: cine are alte pareri decit Guvernul si Statul de Drepti al lui Basescu cu privire la aderarea Romaniei la NATO si la Internationala de Vinuri si Alte Spirtoase, risca. Ca-i o vulnerabilitate pentru stat. A zis-o tot Fota ieri la Realitatea, sa-si bage bine mintile-n cap ne-romanii.
De Karakas pe 24 June 2010 la 16:27 (#)ar trebui sa aiba si subunitati….
De VirtualKid pe 24 June 2010 la 16:31 (#)ca sa tina isonul la “eu beu”, din cor: “si eu, si eu, si eu” si repornim epoca de aur a polifoniei, pentru ca de policromie nu este loc, deocamdata!
se poarta portocala!
Se pare ca s-au sesizat si confratii din presa straina. Nu o data a spus ambasadorul SUA la Bucuresti ca-i place de presa din Romania ca e agresiva si asta in timpul campaniei prezidentiale a tiranului. Ar trebui sa tina seama dictatorul de astfel de semnale, cu tot ajutorul americanilor pentru el in campanie, se pare ca i s-a urcat la cap. Aici in legatura cu atacarea presei eu suspectez si niste idei otravite din partea serviciilor (vorba lui Radu Tudor) pentru a-l scufunda de tot pe tiran.
De mery pe 24 June 2010 la 16:41 (#)Vom trai si vom vedea.
Ca vuvuzeaua isi bea mintile e treaba lui. Problema e ca o face pe banii nostrii. Chestia cu kgb-ul e buna. Mai bine kaghebist, ciaist, mossadist, anticrist, orice, numai securist-basinist NU !
De WickerMan pe 24 June 2010 la 16:47 (#)//offtopic: m-am cam saturat de toti idiotii care defuleaza pe aici. Tot timpul Base’n sus Base’n jos .. dar cati dintre voi recunoasteti ca l-ati votat ?
Eu l-am votat.. din cauza ca Prostanacul s-a dus la Vantu cu o zi inainte de dezbateri. Simplu.
Daca-l injurati acum sa stiti ca nu pleaca.
Daca sunteti bugetari si nu va plac masurile de austeritate va rog respectuos sa MERGETI IN P**A MEA LA MUNCA, nu s-o frecati/milogiti pe banii nostri(privati.. aia prosti care va platim sa ne pizditi la fiecare ghiseu). Pentru cei care spun ca-si rup spinarea de munca la stat: MARS ca si eu am parinti bugetari, stiu cum merge treaba .. unde sunt interesele .. unde nu … imputiti..
NU sunt pro/anti Base, sunt impotriva sistemului defect de orice natura, iar voi faceti parte din el ..
Imi cer scuze acum pentru cititorii/comentatorii decenti de pe aici .. Fiecare cu amaraciunile lui
De parlitul pe 24 June 2010 la 16:57 (#)Ciutacule,
Esti tu sigur ca Fota nu era baut ? Sau Avramescu ieri ? poate aflam ca erau bauti cum a fost si seful lor anul trecut
Vespasian.
De Vespasian pe 24 June 2010 la 17:04 (#)@parlitul
De Neparlitul pe 24 June 2010 la 17:14 (#)Da’ de ce trebuia sa te duci la vot?
S-a bagat votu’ obligatoriu si n-am aflat eu?
Ref la bugetari, mai usor cu p**a ta in gura lor.
Poaste ti-o morfolesti un pic singur in gura pina meditezi la citeva aspecte.
Ca de ex daca-i prefera sa te opereze un doctor prost (ca aia buni au plecat din tara), prost platit si spaguit in loc de unul competent, bine platit si nespaguit.
Si in ultimul rind, daca nu trebuie sa-l injuram pe basescu, ce trebuie sa facem?
Sa-l felationam?
Te las pe tine.
@parlitul & co: am dat drumul comentariului tocmai pentru a va avertiza s-o lasati mai usor cu pulile. va puteti contrazice si in termeni decenti.
De Victor Ciutacu pe 24 June 2010 la 17:16 (#)Da, am văzut şi eu emisiunea cu pricina. Urât personaj(Fota). Se vede că i s-au setat-la şcoala de Securitate-comportamente, atitudini de Ubermenschen, de conducător pe vecie, de cel care face şi desface-cred că are o contribuţie majoră la crearea acestei mizerii de program-de protejat de sistem, tuipeist, cel ce dă impresia de amabilitate conversaţională, dar de fapt e “negru-n ceru’ gurii”, de multe altele. Vezi, de fapt ca el sunt mulţi acum, din păcate. Pe ei se bazează-ca-ntrecut-sistemul, ei îl slujesc, cred cu tărie că fac bine ceea ce fac, cred că sunt cu adevărat în slujba binelui, că adevărul lor nu coincide cu adevărul naţional, şi de aceea trebuie să ia măsuri urgente de corectare a poporului, a ceea ce crede poporul, a implementării propriului crez, propriei discipline, a propriei viziuni asupra binelui naţional, a siguranţei naţionale, a disciplinării noastre, a tuturor, faţă de conducătorul ce nu suportă contrazicere, ce le ştie pe toate cu ajutorul lor, al marilor “secreţio” etc. Ai văzut cum s-a dat la CTP? cum l-a făcut KGB-ist? de la importanţa funcţiei lui se induce, vrei nu vrei, că este deţinătorul adevărului, că este informat de propriii lui colegi etzc. Asta este o mostră de ceea ce spuneam. Sau este o intoxicare chiar de ei(“secreţii”) creată? Şi totuşi, cred că lucrurile sunt puţin mai simple. Tot ce aveau nevoie ei-BOLNAVU’, PDL-UL, gaşca toată-, după ce au pus stăpânire pe toate instituţiile de importanţă strategică şi nu numai era/este de a nu mai fi revelaţi, descoperiţi, tocaţi etc. de către presă, in mare parte cea care poate fi liberă, ca să nu le mai scadă încrederea în rândul oamenilor, să nu mai fie urâţi de oameni, să nu se mai îndrepte furia asupra lor. Ce s-au gândit ei( culmea, un rol importantl-a avut, fiindcă era prea “tocat”, ” SOBOLANU’ ROZALIU”-EL, cel fără scrupule, care produce banii necesari supravieţuirii acestei grupări jegoase de mafioţi, de bandiţi ş.a.-parcă-l văd pe nemernic, în CSAT-UL privat cu preşedintele:-” Hai dom’le să le-nchidem gura jigodiilor ăstora, printr-un act de anvergura asta, să băgăm frica-n ei de găozari, că din cauza lor nu putem implementa cu uşurinţă metodele noastre de a rămâne la putere, altfel, dacă nu o facem, şi dacă ne dau jos de la “butoane” vom fi hăituiţi, vânaţi, aruncaţi în puşcării, tu vei fi suspendat etc. -aşa că mai bine să-i înfricoşăm, să-i ţinem la ” cutie”, iar noi, cu populaţia, o să ne descurcăm uşor, şi-aşa sunt proşti, uşor manevrabili, fără coloană vertebrală, laşi etc. Şi, nu-i aşa, avem pe “secreţi” şi facem minuni cu ei, nu? Sunt fideli şi nu le pasă de bătrâni, copii, săraci, de drama acestui popor. Sunt bine formaţi psihologic, nu? Rezistă la drame sufleteşti, emoţionale, chiar în defavoarea propriilor părinţi, câteodată.”- Dar, ţin să te anunţ că aşa cum in Decembrie au întors “armele” împotriva altui dereglat, aşa sper să o facă şi acum. Nu se poate altfel. Aşa am eu un feeling, o intuiţie. Am privit în ochi un personaj de genul ăsta, probabil şef, cu totul întâmplător a avut loc întâlnirea, intr-un parc, eram cu copilu’, el la fel, şi, după ce mi-am dat seama( fiindcă eu îi pot recunoaşte uşor-hihihi!- “după vorbă, după chip”)cine este, după o discuţie provocată de mine, când optimul emoţional era la maxim, s-a ” scăpat” prin a spune:-” da, am făcut-o atunci şi o s-o facem şi acum. Ne-am cam înşelat cu ăsta(…)”- se referea la dat jos derapajul atunci, ca şi acum. Ei, Florin, greu să nu fii amărât in suflet, în buzunare, în conştiinta proprie în zilele astea. Oare ce pot face oamenii, dacă sistemul de menţinere a puterii nu ” trădează”? Nimic. Sau aproape nimic. Poate mă înşel şi minimalizez forţa acţiunilor de masă, dar, vezi tu, am impresia că şi în Decembrie au fost manipulate, induse, împinse de la spate etc. Şi totuşi au existat. Au avut un impact major, au fost, cumva, hotărâtoare. Ceea ce s-a întâmplat pe urmă… este altă poveste. Să sperăm!
De Silviu cel necajit pe 24 June 2010 la 17:17 (#)Am urmarit schimbul de replici dintre cei doi si in afara de acuzele reciproce nu se mai intelege absolut nimic. Iar CTP avea o privire de om nebun. Zambetul lui Fota (antrenat sau nu) e mult mai uman decat ochii lui CTP. Sau poate nu m-oi mai fi uitat eu demult la CTP. Si totusi, e un raspuns la insinuarea lui CTP, n-a parut c-a venit cu el pregatit, a parut spontan. Poate o fi el asa de rapid in reactii sau atat de antrenat incat a scos-o pe asta cu KGB-ul, dar daca e strategie, a fost pregatita foarte bine. Poate ca cei de la SRI au anticipat acuzatia lui CTP… Sau poate o fi colabart CTP cu ei la crearea acestui episod… Sigur ca daca spui ca ziaristii sunt KGB-isti iti justifici decizia de a pune presa pe lista amenintarilor la siguranta nationala, dar este exagerat sa justifici un document din 2010 facand referire la KGB. Si sa vorbesti despre mineri era, insa, la fel de exagerat…
In ceea ce ma priveste, consider ca CTP a facut foarte mult rau presei romanesti, desi scrie foarte bine, si cred ca a contribuit prin pretentiile exagerate, fara nici o legatura cu realitatea, la moralismul ipocrit din presa care a facut posibil ca mesaje precum tragerea in teapa a coruptilor, mineriadele si comunismul sa fie receptate de societate.
Pe mine nu ma intereseaza daca CTP e KGB-ist sau nu. Securistii lui Basescu din presa mi se par mai periculosi in momentul asta. Aia nu constitue o amenintare la adresa sigurantei nationale? Eu nu mai cred demult ca CTP e impartial. De fapt, am avut senzatia in multe situatii ca prin schimbari bruste de pozitie l-a ajutat foarte mult pe Basescu. Chiar si articolul despre DD e pro arestare, sustine un abuz al autoritatilor. Ceea ce inseamna ca ori e prost, ori e vandut.
De Manuela pe 24 June 2010 la 17:23 (#)Genial specimenul. Cred că Mugur va licita pentru a folosi designul. My name is European Union. Băsescu’s European Union. Mi se pare că-s european. Cam ca-n piesa B.U.G. Mafia de european.
De Petru Avram pe 24 June 2010 la 17:24 (#)“Există oameni pe care nu îndrăzneşti să-i ataci, fiindcă ei se ascund în murdăria lor proprie, ca sepia.” L.B.
De Costin Tanasescu pe 24 June 2010 la 17:24 (#)TIRANUL, TRAIAN BASESCU, TREBUIE INSA ATACAT, CU ORICE RISC SI PRET.Macar in numele celor 17 milioane de romani care nu l-au votat.
FELICITARI VICTORE!
Victor Ciutacu,
Suntem in razboi, unul crunt, cu arme psihologice, caci pensionarii mor de inima rea inainte de taierea pensiilor, medicii si profesorii sunt niste ratati resemnati.
PRESA e in PRIMA LINIE. Se trage in voi la greu, dar eu cred ca nu veti abandona cruciada.
Nu vom pierde nimic din ce am castigat.
Cred ca poporul asta ingenunchiat, in memoria lui sfasiata va regasi amintirea foamei, a frigului, a Europei Libere, dar mai ales a dictaturii.
Am mai dat jos un dictator.
p.s. Limaxul moraru va fi strivit: talpa e deasupra lui, inca nu o vede.
De akysha pe 24 June 2010 la 17:26 (#)Toata consideratia
Victor,
1. Fota e, ca si restul amploiatilor cotroceni, ca si restul trompetelor (pe modelul hoara-visan), dupa chipul si asemanarea zeusului, un amestec de nesimtire, tupeu si obraz de rigips. Nimic nou, nimic de mirare.
2. Mie mi se pare ca basescu a trecut granita catre nebunie (patologica, adica) si turma sa de limbisti il urmeaza in prapastie ca oile.
3. Cu faza cu presa ca vulnerabilitate a traversat granita de la insuportabil la inacceptabil. Cuplat cu prabusirea de care se bucura dupa anuntarea taierilor (si, simptomatic, cu incapatanarea de a le sustine desi vede ca pierde teren pe zi ce trece) eu am tendinta sa ma linistesc: nu e, in nici un caz, vesnic. Da, o sa avem doi ani foarte grei pana in 2012. Dar sunt sigur ca atunci o sa aruncam la tomberon duetul base-pdl. Ce au facut baietii astia pana acum ii condamna, cu sau fara furaciuni la viitoarele parlamentare.
De Cetateanul Popescu pe 24 June 2010 la 17:29 (#)Cred ca aceasta noua campanie impotriva presei are doua directii posibile: 1. Sa continue discreditarea presei pentru a aveas mai putina forta in edemascarea furaciunilor PDL/eilor sau 2. Este preambulul unor masuri de forta impotriva unor voci din presa si eu am o presimtire ca si tu te afli printre cei vizati. Nu exclud si o combinare a celor doua.
De Alin pe 24 June 2010 la 17:30 (#)Se pare ca lupta cu tiranul e din ce in ce mai mare si mai grea. Sper sa nu invinga. Pacat ca inca Romania mai are oameni la putere care au tendinte dictatoriale, si mai ales orgolii care ajung pana in spatiu.
De GiacomO pe 24 June 2010 la 17:30 (#)Am vazut pe blogul lui Nastase o intrebare misto de tot (o reiau putin modificata) : daca parlamentarii puterii care au votat motiunea au fost sanctionati pe linie de partid , oare judecatorii CC care vor vota impotriva guvernului vor fi si ei exclusi din PDL ?
Total off-topic , dar mi-a placut .
On topic , acum . Sunt un tip optimist , dar simt ca ma lasa nervii . Atacurile lui Basescu la adresa democratiei sunt vechi (sa ne amintim interpretarile originale date de el Constitutiei in chestiunea desemnarii premierului , de exemplu) dar de data aceasta presiunile par din ce in ce mai mari . E atitudinea aceluia care vine sa salveze tara in situatii de criza impotriva vointei cetatenilor (sunt exemple duium de astfel de dictatori) . Basescu incepe sa semene cu Pinochet sau cu Trujillo sau cu alti dictatori sud-americani . Nu are reflexe democratice si nu e o surpriza ca nu le are , dupa ce o viata intreaga a fost comandant . Chiar nu pot intelege ce-a fost in capul celor care i-au permis ascensiunea . In capul celor care l-au votat , asta e : poporul nu judeca cu mintea ci cu inima . Sau uneori nu-si pun problema si baga votu-n urna cum si-ar pune laptele in cafea . Absolut scarboasa mi se pare atitudinea unor intelectuali care sustin pana in panzele albe orice spune seful . Daca i-ai fi intrebat in urma cu sase luni daca excesele presei pot fi considerate “vulnerabilitate a sigurantei nationale” ar fi ras , probabil . Acum explica sfertodocti (mai bine nu le pot zice) de ce e asa cum zice Basescu . Nu stiu , chiar isi imagineaza ca obiectul adoratiei lor de azi e vesnic ? Ce vor face peste 4 ani cu credibilitatea definitiv pierduta ? Am auzit-o pe Andreea Pora (o persoana enervanta prin natura ei , asta e – sunt rau) spunand ca o surprinde documentul CSAT . Sincer , m-am bucurat . Nu e nici pe departe ce trebuia spus despre enormitatea asta , dar macar dovedeste ca undeva in spatele figurii de yesmeni exista niste urme de indoiala . Morar acela , prin comparatie , e absolut halucinant – nici nu vreau sa spun tot ce vreau sa spun pentru ca nu-mi place sa depasesc un anumit nivel al exprimarii . Ce va face cand va trece vremea lui Basescu ? A , da , stiu raspunsul : sunt atatia altii care pot veni in locul acestuia .
Sunt putin speriat de ce se va intampla in continuare . O singura data dupa 22 decembrie 1989 am mai simtit acest gen de frica : pe 14 iunie 1990 . Cand am vazut la TV hoardele de mineri ocupand Bucurestiul , m-am trezit murmurand : “S-a terminat.” Tin minte ca am iesit din camin si am pornit spre cantina din Hasdeu , in Cluj , si ma gandeam la cum va redeveni viata noastra ceea ce fusese nu cu putin timp in urma . Poate sa para melodramatic ce spun , dar vorbesc de chestii subiective – va trebui sa fiu crezut pe cuvant . In sfarsit .
Incerc sa ma incurajez . L-am auzit aseara pe Badea exprimandu-si convingerea ca Basescu il va aresta . Eu zic ca nu , totusi . Nu suntem inainte de 1989 , nu mai exista vechea logica stabilita la Ialta , a sferelor de influenta care pe noi ne-a trimis in bratele Rusiei . Exista interese enorme ale statelor occidentale in Romania (banci , petrol ,etc.) . Basescu nu poate risca sa mearga foarte departe . Nu m-ar mira ca minunea asta din documentul CSAT sa fie o incercare de a deturna atentia ziaristilor (inclusiv impozitul pe drepturile de autor s-ar putea sa faca parte din scenariu) . Dar situatia e vinetie .
Mie tot nu-mi vine sa cred ca ne-am pricopsit cu Basescu . Oare ce pacate trebuie sa ispasim?
PS Da’ stiu c-am scris ceva .
Asa patesc cand ma streseaza ceva , vorbesc enorm .
De Adi pe 24 June 2010 la 17:31 (#)@Manuela: ne-ntalnim in multe pareri despre CTP
De Victor Ciutacu pe 24 June 2010 la 17:32 (#)Nu am văzut de mult timp o prestatie mai penibilă decât cea de aseară a acestui,,domn,,Fota,care,peste toate,a fost si de o agresivitate de câine rău cum,de fapt, sunt toti cei din preajma celui care face tot în tara asta.În privinta dlui.CTP,pentru ceeace face acum este de lăudat,dar când îmi amintesc de faptul că a înclinat balanta la confruntarea finală pentru alegerile prezidentiale din 2004…Dintre două rele,poate celălalt era răul mai mic.
De evelics pe 24 June 2010 la 17:32 (#)1. Votul e dreptul meu
nu-mi aduc aminte cand a fost asta o problema.
De parlitul pe 24 June 2010 la 17:38 (#)2. Referitori la doctori ma rog in fiecare zi la Dumnezeu sa ma tina sanatos .. sa nu ajung la spital cu o mana rupta ca intru in coma. Aici .. iar e vorba de sistemul defectuos din care fac parte si bugetarii de care m-am luat (Sa dam exemple: Asistenta care-ti cere 50 ron sa te stearga la cur, asistenta care-ti face o injectie si vrea 50 ron pentru asta .. brancardierii care nu te cara pe scari (ca nu sunt lifturi) fara sa le bagi ceva in buzunar, urmeaza Doctorul care are ‘tariful lui’ de minim 100e depinde de operatie si nu in ultimul rand doctorii care te diagnosticheaza cu o boala de inima si de fapt tu ai cancer la stomac).
Nu va luati de mine .. opinia mi s-a forma din experienta (toate cele de mai sus sunt din experienta).
3. Puteti sa injurati. Oricum nu va aude nimeni. Diferenta intre inainte de ’89 si acum (privind libertatea de exprimare) e ca acum va lasa sa vorbiti ce vreti.
@parlitul: dupa ce te-ai descarcat, poate reusesti sa fii si on-topic
De Victor Ciutacu pe 24 June 2010 la 17:40 (#)@Pîrlitul: Ţin să-ţi reamintesc că nici sistemul privat nu mai merge aşa cum cred unii, singurele companii-firme care mai funcţionează sunt cele apropiate PD-L-ului, alea care pun borduri pe străzi şi au contracte de salubritate, iar acolo angajările se fac pe pile. Nu te mai da tu lovit de plătitor de taxe şi impozite, privatule. Stai liniştit, sunt mult mai mulţi decît tine care au plătit de un miliard de ori mai mult ca tine la bugetul de stat.
De Petrisor pe 24 June 2010 la 17:43 (#)Daca un reprezentant al statului are probe, sa le prezinte institutiilor abilitate. Daca nu, sa taca…
De Spiridus pe 24 June 2010 la 17:54 (#)Pentru ca daca are si nu le prezinta este foarte grav.
Nu inseamna ca apar pe cinvea, inseamna ca prefer normalitatea.
Eu beu putin cate putin pan’ capu’ meu pe umeri nu mai pot sa-l tiu..si iara beu !
De curiosu pe 24 June 2010 la 17:56 (#)Ok, daca Fota are sarcina si curajul sa publice insectarul cu kaghebisti, s-o faca. Dar vreau sa vad si lista cu agentii de influenta si/sau informatii pe care CIA, MI 6, Mossad, DGSE, National Intelligence Bureau (asta-i serviciul de spionaj din Jamaica) si Al Amn al-Khariji (serviciul de spionaj din Sudan) i-a plasat la nivel de structuri de putere si in mass-media din Romania. Dupa 20 ani de urlat la mitinguri – cand e convenabil – tampenia “Iliescu-KGB”, am dreptul sa stiu daca, in prezent, Romania SE APARA SELECTIV de agenti straini. Si sa nu-mi vina nimeni cu formula “servicii secrete aliate”, fiindca asta nu functioneaza nici macar intre americani, israelieni, nemti si britanici. Cum, de altfel, a si recunoscut Fota, cand ne povestea cum a citit el ca KGB-ul facea spionaj – prin ziaristii de la Scanteia – in Romania, aliata din Tratatul de la Varsovia. Exista, cel mult, servicii secrete “vasale” sau “subordonate”. Sau “slugi”.
De Horatiu pe 24 June 2010 la 17:57 (#)Dupa ce ma minunez de dorinta unora e de a avea o tara fara doctori si profesori, ma intorc la topic. “Privirea de nebun” a lui CTP versus “zambetul uman” a lui Fota. Ma minunez din nou si imi zic: jurnalistii sunt de doua categorii: cei care scriu bine si cei care nu. Punct. Impartialitate? Corectitudine? Nu sunt in masura sa dau verdicte, am doar pareri. La CTP , ca si la Ciutacu (amandoi scriu exceptional) sau M.Nitu, gasesc opinii cu care nu sunt de acord. Dar ii citesc.
De Nina Balan pe 24 June 2010 la 18:11 (#)Consilierii prezidentiali sunt tot de doua categorii: nebuni (va aduceti aminte de Avramescu?!)si lachei. Iar coeficientul lor de inteligenta cumulat nu este de ajuns sa ajunga macar la nivelul domnului “parlit”.
Buna,
De Bogdan pe 24 June 2010 la 18:11 (#)nu am mailul personal al dvs, – nu stiu unde sa va intreb urmatorul lucru: daca statul cheltuieste lunar cu un detinut in jur de 800 de ron, si cu un pensionar, in jur de 500 de ron; maine cand CURtea vietii va scadea salariile/pensiile – aceste sume, pentru borfasi, vor ramane tot la 800 de ron? Cred ca si detinutii sunt un pic nesimtiti – sa taie si de la ei – daca taie de la cei care ii pastoresc in puscarie.
Forza Base!
Hilar e faptul ca desi are fantasma asta cu “mogulii” si trusturile de presa, multi “odihniti” uita ca si Basescu tocmai ce si-a facut propriul trust (“off-the-record”):La Be1 TV si EVZ. Ce bine e sa fii prost, nu trebuie sa te complici cu judecata, cu memoria…
Respect Victor!
De Tudor pe 24 June 2010 la 18:16 (#)DOAMNE DUMNEZEULE CAT CIRC CU ACEASTA CURTE CONSTITUTIONALA !!!!!!!
De gabriel pe 24 June 2010 la 18:18 (#)DECIZIA ESTE LUATA DE CATEVA ZILE !!!!!
DE CE TOT ACEST CIRC ???????
SE JOACA CU NERVII BATRANILOR CARE INCA MAI CRED IN CEVA BUN !!!
Pai si eu il cam privesc cu suspiciune pe CTP…Mi se pare foarte alunecos desi talentu-i talent…Dar poate ca tocmai asta-l face mai…periculos – o stie intoarce din condei…
(ma refer la “Luati-ne”!)
De Corina pe 24 June 2010 la 18:24 (#)Pana acum am crezut ca sunt eu paranoica…
Victore, eu zic sa nu-i tenetzi ca…cine stie…
Oricum esti cu dreptatea in mana – sa nu te lasi!
Succes!
Apropo, Fota a uitat sa spuna un amanunt important:
De Horatiu pe 24 June 2010 la 18:30 (#)in cartea pe care a scris-o impreuna cu Christopher Andrew, Mitrohin afirma ca agentii infiltrati de KGB in Romania dupa 1968 erau “sub acoperire de occidentali”. Adica, fie erau americani, englezi, nemti, danezi (ba poate chiar olandezi cu cioc) autentici, fie erau niste rusi mega-antrenati, cu infatisare si comportament lucrate impecabil, si cu o limba straina fara nici cel mai mic accent rusesc sau de alt tip. Ia, intrebati-va, dintre “vesticii” care au ajuns si au devenit foarte vizibili in Romania, dupa 1990, afisand aere “pro-NATO”, isterii anti-comuniste si alte conduite politice foarte specifice Vestului, cam cati ar putea fi suspectati ca, in realitate, au lucrat sau mai lucreaza inca pentru rusi…
Acum am citit si faza cu nasu. Mancatorul ala de… mancare, nu isi da seama ca daca in trecutul tau ai fi facut ceva basescu nu se lasa pana nu te inchidea.
De GiacomO pe 24 June 2010 la 18:52 (#)dupa ce nu o sa mai aiba nevoie Basescu de Morar , atunci o sa-l vezi si in sala de judecata
De psihologu' pe 24 June 2010 la 18:54 (#)motto …
De abcd pe 24 June 2010 la 19:00 (#)“in tara asta esti nevinovat pana cand esti anchetat”
@parlitul: sa vezi ce-o sa ne distram cu tine cand din te miri ce motiv vei capata niste bratari nichelate…
@mery: te asigur ca radu tudor se inseala. de ce? pt simplul motiv ca tov. gen coldea e pupila si agentul lui TB. executa intocmai si la timp ordinele MI5 si MI6, cei care-l tin pe TB. crezi ca povestea cu cadetii MI5 care sunt evaluati in romanika e falsa? iti spun eu: e pe bune! de data asta serviciile nu-l lasa din brate pe iubitul conducataor, din contra: cer puteri sporite pt a-l sustine cat mai mult.
De db pe 24 June 2010 la 19:00 (#)cat despre CTP… da, este agent FSB dar asta nu e o noutate… si D. Tinu a jucat in aceeasi barca… unii sustin ca ar fi fost agent dublu si ca, de fapt, facea jocurile CIA. personal, cred ca le facea dor pe ale rusilor…
De db pe 24 June 2010 la 19:02 (#)a, sa nu uit: felicitari d-lui col. Radu Moraru pt “intuitia” extraordinara pe care a avut-o! la fel si d-lui col. DD (ala 3D) pentru piesa de teatru pe care o joaca!
De db pe 24 June 2010 la 19:05 (#)Vreau să-mi dau şi eu cu părerea despre CTP. Omul are, cu siguranţă, o oarecare inteligenţă nativă. Dar mult supraestimată. Totuşi, omul acesta, de o inteligenţă medie, s-a făcut remarcat în presă pentru că, timp de mulţi ani, după revoluţie, mai toţi ceilalţi jurnalişti ai noştri erau mai proşti decât el. “Maestrul” Ion Cristoiu era un handicapat care s-a ajuns practicând un jurnalism de genul găinii care a născut doi pui vii, al pozelor cu femei goale şi al “articolelor” cu titluri mai lungi decât textul. Petre Mihai Băcanu era o nulitate patentată, un jurnalist de doi bani, care n-a produs nimic ieşit din comun în viaţa lui şi care, după ’89, s-a apucat brusc să lupte eroic împotriva comunismului. Şi aşa mai departe… În aceste condiţii, era firesc ca unul puţin mai deştept decât ceilalţi şi care-şi expunea cu un anumit curaj părerile “originale” să atragă atenţia. În ţara orbilor, chiorul – CTP – a ajuns împărat. Timp de mulţi ani, popescofilia a fost o adevărată modă, o manie, o isterie. Orice român care se voia inteligent era, musai, fanul acestui jurnalist inteligent prin excelenţă. Cu timpul, însă, CTP-ul a ajuns să-şi piardă priza la public. Pentru că s-a plafonat. Fusese atât de apreciat şi lăudat, i se cântase atât de des aria ziaristului de geniu, încât, fără să-şi dea seama, şi-a luat rolul în serios şi a devenit prizonierul lui. Aşa se face că, nemaiputând concepe să fie altfel decât superinteligent şi superoriginal, CTP a ajuns să emită tâmpenii pe bandă rulantă. Pur şi simplu nu mai poate să aibă o părere ortodoxă, chiar şi atunci când aceasta e corectă, corespunde realităţii. Din start, el respinge asemenea opinii, de frica de a nu fi banal. El trebuie să surprindă, să şocheze, să aibă o părere diferită de părerea majorităţii, din care trebuie să iasă, obligatoriu, în evidenţă. Că doar de-aia e CTP!!! Şi uite-aşa a ajuns CTP-ul, de ani buni, să spună/scrie numai prostii…
De Adolf Visarionovici Basescu pe 24 June 2010 la 19:06 (#)@horatiu: pe unde “fiintati” dvs. de obicei? as dori sa conversam putin in privat (p.s. de acord cu ceea ce ati scris).
De db pe 24 June 2010 la 19:08 (#)@Adolf Visarionovici Basescu: CTP este un tip extrem de inteligent, crede-ma. am lucrat 3,5 ani cu el, il cunosc bine. altre trasaturi de caracter il strica
De Victor Ciutacu pe 24 June 2010 la 19:08 (#)@Manuela: CTP n-a fost, nu este si nu va fi niciodata impartial. omul, supra-evaluat de unii, este la fel de rau ca RADU MORARU, chiar mai rau… nu-ti face iluzia ca vrea binele romaniei. chiar de-ar vrea, n-ar putea… din cauze obiective.
De db pe 24 June 2010 la 19:12 (#)Ce haioasa hartie de 1 leu
De I. pe 24 June 2010 la 19:13 (#)@Victor C.: si eu pot spune ca l-am cunoscut pe CTP (chiar daca nu direct, pot spune ca-l cunosc f bine). tipul nu e prost, evident! are o inteligenta peste medie (altfel nu era atractiv) dar e supra-evaluat… nu ma mai leg de celelalte tare…
De db pe 24 June 2010 la 19:15 (#)Dvs. care recunoasteti ca nu traim intr-un stat de drept, cum credeti ca CNA, o combinatie ilustra intre Securitate, KGB, mafie, evidentiat in ‘politie politica’ isi va mobiliza mecanismele in apararea drepturilor lui Ciutacu,acest instigator periculos?
De Virginia pe 24 June 2010 la 19:21 (#)@Virginia: imi apar singur drepturile, n-am nevoie sa mi le apere ei. le cer doar sa analizeze si, daca e cazul, sa sanctioneze conform legii. cum au mai facut-o de doua ori…
De Victor Ciutacu pe 24 June 2010 la 19:23 (#)@parlitu
De tavi pe 24 June 2010 la 19:27 (#)Parlitule, tu lucrezi si platesti impozit. Si bugetarii muncesc si platesc impozit. Deci, cum ii intretii/platesti tu?
De acord ca sunt multi la ghisee care isi fac treaba cu indolenta – ca sa nu zic scarba -, dar de ce generalizezi?
Daca ne raportam la formularea(citez din memorie) “raspandirea de informatii false”, primii suspecti ar trebui sa fie cei care au mintit si au recunoscut ca au mintit cetatenii, raspandind informatii false.Dupa aceea ar trebui urmeze presa, de ex., “vitamina resuscitarii prezidentiale” B1.
De Ioana S., Bucuresti pe 24 June 2010 la 19:28 (#)D-nule Ciutacu daca pentru o citare sunteti la al treilea termen, ori schimbati instanta, ori avocatul.
Păi, Victore, eu n-am spus c-ar fi prost. Am scris, doar, că-i recunosc o anumită inteligenţă nativă. Dar apoi şi-a luat-o-n cap şi, disperat să fie el cel mai deştept, a ajuns să obţină un efect contrar celui scontat. Nu mi-ar ajunge o zi întreagă pentru a enumera toate analizele tâmpite pe care le-a debitat în ultima vreme. De pildă, atunci când Vanghelie, singurul pesedist proeminent care l-a susţinut pe Geoană contra lui Ponta, a spus, despre “prostănac”: “Dă-l în pula mea, că nu m-am îndrăgostit de el, doar nu-i gagică, are şi el defectele lui… Dar eu cred că e cel mai potrivit pentru funcţia de preşedinte şi, dacă am apucat să zic că-l susţin, îl susţin”. Cu alte cuvinte, Vanghelie, băiat de cartier, lipsit de subtilităţi, de nuanţe, s-a panicat, literalmente, la ideea că lumea ar putea să creadă că a făcut o fixaţie cu Geoană şi că ar putea fi socotit, la propriu, homosexual. Şi a negat-o explicit, aşa cum l-a dus mintea: “Dă-l în pula mea, că nu m-am îndrăgostit de el…” Dar tot Vanghelie a declarat răspicat că-l susţine în comtinuare pe Geoană. Acum, ce-a înţeles CTP din toată chestia asta? Că, aşa cum îi e felul, “Geoană a înghiţit cu seninătate o nouă umilinţă [aia veche fiind celebra etichetă de "prostănac"], pentru a nu pierde susţinerea lui Vanghelie”. Atâta l-a dus mintea pe CTP, atâta a-nţeles el…
Alt exemplu. CTP a susţinut că cel mai bun premier care să-l înlocuiască pe Boc ar fi Mugur Isărescu. Dar nu pentru că Isărescu ar revoca măsurile de austeritate anunţate de guvernul Boc, “pentru că, din contră, le-ar menţine, ba chiar ar practica reduceri şi mai drastice de pensii şi salarii”, ci pentru că, cu Isărescu prim-ministru, oamenii ar şti foarte clar unde ajung banii luaţi de la ei. Ce să zic, mare consolare…
Şi exemplele ar putea continua. De-aia spun că CTP-ul s-a tîmpit de tot, căci teoriile lui sunt rupte de realitate, ilogice, stupide.
În ce priveşte “trăsăturile de caracter care îl strică”, amintite de tine, Victore, te cred pe cuvânt, n-am de ce să te contrazic. Numai că stupiditatea (nu scriu “prostia”) şi lipsa de caracter nu se exclud una pe alta.
De Adolf Visarionovici Basescu pe 24 June 2010 la 19:34 (#)off: facem un mic pariu pe decizia CCR?
De db pe 24 June 2010 la 19:37 (#)am asa vaga senzatie ca legea cu privire la pensii va fi declarata neconstitutionala iar cea cu privire la salarii constitutionala… (n-am elemente de certitudine dar ma uit in gura lui Lazaroiu si interpretez) si uite asa ii mai calmam pe pensionari iar pe bugetari ii amenintam cu pierderea locului de munca in caz ca fac galagie (eveniment care se va intampla oricum)
@Adolf Visarionovici Basescu: cand CTP a facut afirmatiile pe care le-a facut, a stiut f bine ce spune! daca tu crezi c-a spus niste prostii… esti ignorant si nu vezi in perspectiva… omul urmareste niste tinte precise si ceea ce spune este extrem de calculat. aaa, ca nu e-n interesul nostru… alta poveste.
De db pe 24 June 2010 la 19:49 (#)fratilor, nu-l analizam aici pe CTP!
De Victor Ciutacu pe 24 June 2010 la 19:51 (#)CTP a trebuit sa plateasca (in anii 90) pretul pentru a fi acceptat in “elita” societatii civile. Aduceti-va aminte cat de demonizat era de Liicenii autoproclamati ca fiind Big Brother-ul democratiei si moralitatii romanesti. El, Plesu, Dinescu si altii. Si, probabil, a trebuit sa lupte pentru a fi acceptat de acest grup select. Si a facut ceea ce faceau toti in acei ani de adevarata Inchizitie a gandului: a inceput sa injure pe Iliescu si PSD (D-na Dobre este crescuta in accea atmosfera, atacand obsesiv pe Nastase dintr-o datorie cetateaneasca banuiesc, dar extrem de plictisitoare si neprofesionala). Basescu este produsul acelei atmosfere create de Liiceni &comp. (atat de timorati erau intelectualii de categorie mijlocie – precum colegii mei universitari – incat se afisau citind Romania Libera, pentru a demonstra ca sunt anti-comunisti!). Eu nu acuz, incerc sa inteleg ca una care nu a dorit niciodata (si nici nu a crezut) ca am ceva de spus in afara cercului meu restrans. Ciutacu, Badea, M.Nitu si altii probabil (nu citesc/ascult decat pe cei care scriu/vorbesc exceptional de bine, adica mai bine decat mine) sunt dintr- generatie mai tanara si care a venit fara complexele generatiei lui CTP. Dar dincolo de asta CTP este un talent de exceptie mulat, probabil, pe un temperament usor paranoid. Despre caracterul OMULUI nu imi permit sa discut pentru ca nu il cunosc.
De Nina Balan pe 24 June 2010 la 19:54 (#)Nu credeti ca problema este ca un consilier prezidential isi permite sa acuze un ziarist? Fara dovezi? Ca un alt ziarist este considerat “instigator”? Ca morarii si cristoii presei “independente” isi permit sa lanseze campanii impotriva colegilor lor???
Pai nu zicea prezidentu’ intr-un acces de sinceritate, referindu-se la ilustra blonda, ca nu se dezbara de cei care-i sunt loiali?
De parca nu era clar … compententa e ori ultimu’ criteriu, ori nici macar nu conteaza. Trebuie sa aiba limba moale, sa muste ca un descreierat, si sa fie suficient de prost sau de santajabil incat sa poata fi controlat usor de catre stapan si sa nu-i poata lua locu’ ( Oare de ce nu exista inlocuitor pentru ‘selu? Poate pentru ca i-a crescut ca pe niste javre).
Penibilitatile astea, gen vita cu j care se ia la lupta cu un ziarist pe terenu’ ziaristilului, si se da rotund ca el se stie nu numa’ pe domeniu lui, ci le are si pe astea cuvintele … sau nasucu’ ce e cat se poate de sincer, impartial si rational, cand spune ca doar emisiunile politice de labe sunt libere … n-aduc nimic nou.
Iar acuma sa m-apuc de dat cu presupusu’, ca o fi, ca n-o fi. E exact ca si cand ai zice “ma-ta e curva?” sau vorbind de mame sa scoti ceva de genu’ “stiu eu o mama care e curva”, iar apoi ceilalti iau pozitia ganditorului si se mira pro-fund: “O fi stiind el ceva, ca altfel nu spunea!”.
BUN, atunci ia de-aici: “Oare basescu e homosexual? A zis ca o buna parte dintre romani e, deci posibil.”, “Oare elena a ingenunchiat vreodata in fata lui traian pentru a-si arata aprecierea fata de el?”, “Oare fota isi iubeste tatal pe la spate?”, “Foto, ce mai face ma-ta?”, “Oare moraru e epilat inghinal?”, “Traiane, nu mai ai erectie?”, “Oare cocosu’ Elenei are oua ?”
Trist? Nu. Scarbit.
De radu berciu pe 24 June 2010 la 19:59 (#)@db
De acord, eu sunt ignorant si nu vad in perspectiva, iar tu esti un destept si vezi la sute de kilometri departare. Fericit?!
P.S.: Te sfatuiesc sa-ti alegi un alt pseudonim. Altminteri, lumea ar putea sa creada ca db este abrevierea de la “dobitoc”. Iar la cat de destept esti tu, ar fi mare pacat!
De Adolf Visarionovici Basescu pe 24 June 2010 la 20:00 (#)Suntem la faza ‘facem haz de necaz’.Unora nu le vine sa rida ptr.ca base sau ai sai beau.Poate ar fi de gasit caile prin care o persoana in stare de ebrietate sa nu-si bata nevasta sau sa nu joace pe degete soarta a milioane de nefericiti!
De maria pe 24 June 2010 la 20:00 (#)Fratilor ce curte constitutionala?asta noapte se sfatuie cu cel ,,carmaci” de a vandut flota si maine dau verdictul ,,indicat” o porcariede curte toti aserviti.RUSINE !
De buiadas pe 24 June 2010 la 20:06 (#)@Adolf Visarionovici Basescu: eu nu te-am jignit… credeam ca p-aici fiinteaza persoane rezonabile… daca atat te duce pe tine neuronu… n-am decat sa te ignor… eu dor incercam sa te fac sa vezi lucrurile din alta perspectiva. faptul ca treci la un astfel de limbaj spune multe despre tine. succes in viata!
De db pe 24 June 2010 la 20:11 (#)abtineti-va de la a va certa intre voi, ca fac urat!
De Victor Ciutacu pe 24 June 2010 la 20:12 (#)Sunt obosit fara servici la 45 de ani si departe de casa.Pentru orice actiune care presupune folosirea fortei sunt gata.Eu alta solutie nu vad.
De cristian pe 24 June 2010 la 20:14 (#)LE. daca te-ai uita mai atent la alaturarea literelor D si B (si n-ai fi ignorant) ai sesiza ceva interesant… poate… o “urare” pe care ti-ar fi facut-o altul in locul meu drept raspuns la replica ta… ca dovada ca esti ignorant!
De db pe 24 June 2010 la 20:14 (#)@VC: nu ma cert cu nimeni dar nici nu pot sa las o atitudine necioplita fara raspuns… imi cer scuze. nu mai postez azi.
De db pe 24 June 2010 la 20:15 (#)Ce Victor, fierbe sangele in latini?
De mery pe 24 June 2010 la 20:16 (#)Ba ,eu beu si daca vii sa ma iei ma las greu.
De duda pe 24 June 2010 la 20:26 (#)CTP poate sa spuna ce vrea…Nu-mi prezinta o voce de persoana ce merita respectul meu.
De Escorpion pe 24 June 2010 la 20:39 (#)Nu dupa ce a spus despre Dan Diaconescu, cand omul era arestat-pe nedrept-sa spuna despre el ca era impotriva legii cand la OTV dezbatea unele probleme.Domne, inteleg nu il placi, dar sa dai in un om cazut?
Nu voi crede niciodata ca omul asta a luat bani.Area toti banii din lume si il faceau 200,000de euro.
Dvs. ati comentat corect Dle Ciutacu. Tot respectul.
Sunt Pro OTV pentru ca oamenii au nevoie si sa rada sa se simta bine, nu sa se plictiseasca la emisiuni inutile ca cele de pe Realitatea sau Antena 3- cu exceptia emisiunii Prof. Stan desigur.
Nici eu nu ma cert, Victore, din contra. Omul m-a facut ignorant si mi-a atras atentia ca nu vad in perspectiva. Eu, amabil, am fost de acord cu el si, plin de generozitate, l-am mai si sfatuit de bine. Si el a sarit ca ars. Iata cum mi-a fost rasplatita bunatatea! Ce rea e lumea! Pai, daca-i pe-asa, nici eu nu mai postez azi.
De Adolf Visarionovici Basescu pe 24 June 2010 la 20:43 (#)in tara lui baubau ,cine incalca legea omerta este automat terorist.so…dopuri in urechi,fermoar la gura(nu vorbesti,nu mananci ca doar e austeritate)) si leucoplast peste ochi.
De lm pe 24 June 2010 la 20:51 (#)VOI trebuie să fiţi uniţi! TOŢI! Tocmai ce am văzut şi auzit că aşa se şi întâmplă, la Gabi Firea.
De violet pe 24 June 2010 la 20:58 (#)NOI suntem alături de voi!
Nemernicii vor plăti, până la ultimul. Am eu credinţa asta. Cu tot riscul de a fi considerată naivă. Who cares?
@ Pirlitul
De florin pe 24 June 2010 la 21:00 (#)nu trebuia sa ne mai spui ca l-ai votat pe base, ne prindeam si singuri din discursul tau.. intrebarea mea e alta: ce a fost in mintea ta cand ai auzit ca prostanacul s-a dus la vantu? chair ai crezut ca de acolo va veni pieirea noastra ca popor? acea vizita a fost marele pericol al economiei noastre? oare cei 5 ani de mandat ai lui base nu te-au convins ca nu mai are rost sa ramana?
Desi voiam sa va ‘trag de socoteala’ (pardon) pt. lipsa de reactie din partea dvs. fata de tot ceea ce face comisarul kominternist cel mai jenant din presa ultimilor 20 de ani, auzi-i ca v-ati trezit! Succes si mi-ar placea sa cred ca mai exista si alti jurnalisti, cu ONOARE in vene, care vor sti sa-si apere independenta! In rest, ca persoana care a trait aproape o jumate de secol sub dictatura ceausista (dictatura? culmea, era totusi tolerata acea Romanie libera, acea Flacara, Saptamina…), mi se pare incredibil ca in cursul vietii mele sa apuc sa retraiesc in dictatura, promovata si sustinuta chiar de persoane relativ tinere! Intr-o tara membra a UE! Apropos, tot ceea ce se petrece in Romania se incadreaza – in acceptiunea UE – in limitele DEMOCRATIEI? In rest, sa auzim numai de bine, (dar nu neaparat in stilul impus de bocii basescului, care pretind flaminzilor, de pilda, sa nu se plinga, ci sa vada partea pozitiva a situatiei: vor avea o silueta de invidiat!)!
De eliza pe 24 June 2010 la 21:02 (#)Boss sa sunati va rog la radio zu sau sa scri aici tu si ceilalti(gadea, badea…)din ora in ora sa am liniste ca nu va luat.
De robert siegmeth pe 24 June 2010 la 21:08 (#)pe mine ma socheaza atitudinea acestor purtatori de cuvant a institutiei prezidentiale (sau si ei sunt de-aia personali cum au domnii din guvern?) si modul in care sustine ca mizeria bagata (mai mult sau mai putin intentionat) in raportul csat.
De cezar pe 24 June 2010 la 21:17 (#)sunt extrem de curios ce vor face dupa ce pica portocaliu’ sef – pe piciorele lui sau cu picioarele ‘nainte (cum a mai picat unul in istoria recenta a romanicei)
Victor,Aspazia se cunoaste cu tatal meu de o viata,e de la mine din zona,iar cu Tudorel tot tatal meu a vorbit recent,iar el a fost coleg de facultate si de liceu cu maestra mea .In mod normal ,oamenii astia doi ar trebui sa fie cu picioarele pe pamant si sa ceara respingerea legilor pentru ca sunt ambele neconstitutionale.Si poate da inapoi puterea,vad ca deja merg pe ideea maririi taxelor.Desi, nici asta nu e bine.Dar ar insemna sa recheme in tara FMI-ul,cred.
De Irina pe 24 June 2010 la 21:20 (#)@florin
De mery pe 24 June 2010 la 21:20 (#)Si pe mana acestor… romani (5 milioane), o sa crapam si noi. Dar vorba lui Badea; “am atata putere, sa mor dupa ei si sa am timp sa ma bucur cand ii vad zvarcolindu-se”.
Hai fie-ne tarana usoara, (sper sa nu-l mai vad pe dictatorul asta dincolo)
Am ajuns sa ma bucur, Victore, ca ai pauzele publicitare lungi. Macar asa stiu (1) ca intra bani, deci emisiunea continua si (2) ai rating, deci nu sunt eu singurul nebun
De Cetateanul Popescu pe 24 June 2010 la 21:23 (#)Luandu-ma dupa textul invitatiei adresate Obersefului (ma tem sa zic Oberfuhrer) vuvuzelelor nu v-as putea acuza de lipsa de buna credinta fata de acesta; nici ca ati fi pe o platforma politica anume care e contra dumnealui. Sunteti, doar un jurnalist care isi face meseria care nu vede nici un rau in a purta un dialog, cum a mai facut si cu Eba si cu sefa CNI, tot foarte portocalii.
De Virginia pe 24 June 2010 la 21:25 (#)Ha! Ca niciodata, emisiunea cu Fota mi-a scapat! Dar ce-a fost frumos e ca, dimineata la serviciu, o colega ce nu urmarea “posturili” mogulilor era foc si para impotriva bolovanului. Am ras de m-am prapadit!:)) Nici n-avea habar de Fota, Bota, Avramescu, de existenta lor anterioara, da’ a ajuns la concluzia ca toti au un punct comun: NESIMTIREA!!! Am avut o zi super-faina. Si ca totul sa culmineze cu ceva, in seara asta am dat olecutza pe labe1tv. Morar zicea ca o sa moara “tonomatili” din motiv de ne_audienta! Iarasi m-am dixtrat. Ca tamam dimineata mi se demonstrase contrariul!!!
De nume_necesar pe 24 June 2010 la 21:31 (#)Cat priveste na(parlitu’) sa fim milostivi. Greseala recunoscuta e pe jumatate iertata!:D
Off topic (partial)
De Drujbaru pe 24 June 2010 la 21:36 (#)Cristoiu tocmai a comparat presa la B1 cu violatorii si infractorii.
Ma intreb oare…era vorba de violatori de gaini?
judecatorii CCR nu au cazut la pret.
De lm pe 24 June 2010 la 21:39 (#)eu azi l-am auzit pe mircea marian la evz ,ca are un presentiment ca decizia CCR se va amana pe maine.oare tot tutan i-o fi soptit la ureche?
@parlit
De lao tse pe 24 June 2010 la 21:41 (#)Ba e o problema cu votul asta universal (la care ai si tu dreptul): ca sa votezi cu base in 2009, trebuia sa ai creierul fiert si… parlit!
Ma mir ca nu ai motivat votul tau prin schimbarea traseului unui troleu sau prin modificarile meteo.
Deci vantu (sau vantu + geoana) ti-au facut tie mai mult rau decat betivanul curvar care ne-a dus in evul mediu, care a izolat complet tara si a distrus institutiile statului. Care a infectat cu mii de slugi gretoase toate structurile, chiar si pe cele secundare. Care si-a pus pitipoance/curve peste tot. Care… poate ai auzit macar de flota…
- Uite, pt cei ca tine a fost introdus votul universal: ca sa existe masa de manevra. Numarul prostilor e coplesitor…
cine vine maine la Cotroceni sa-l huiduie pe Basescu pana cand isi da demisia? Victor te bagi?
De psihologu' pe 24 June 2010 la 21:44 (#)Domnule Ciutacu, iar esti subiect de discutie pe B1TV, Tapul de Moraru si nespalatul de Cristoiu. Cat mai rabzi?
De jane doe pe 24 June 2010 la 22:12 (#)@drujbaru
De nume_necesar pe 24 June 2010 la 22:14 (#)mai bag-o virgula…pe ici pe colo, ca era sa cred ca si-a revenit Cristoiu!
Buna intrebarea lui “psihologu’”. Hai, ca oarecum suntem vecini in cartier si suntem aproape de Cotroceni, 139 luam si ajungem repede.
De jane doe pe 24 June 2010 la 22:15 (#)Este foarte clar – portocalii astia s-au imbolnavit de putere! Le fug voturile si nu mai stiu ce gogomanii sa mai scoata pe gura!
De Rasvan pe 24 June 2010 la 22:22 (#)Daca CTP-ul e KGB-ist,atunci B. Chirieac al cui e?…..Apropo de mirarea primului in legatura cu afacerile cu STS-ul ….aproape fiecare formator de opinie vine cu poezia invatzata si asculta cu sfintenie ordinele primite,cazul Cristoiu este cel mai elocvent,adica s-a sucit omul intr-o noapte cu 180 grade fara pic de rusine.Si daca Popescu e kgb-ist inseamna ca e un om valoros….pt ca astia nu primesc tampiti in randurile lor!Acuma..noi,oamenii simpli care nu avem acces pe sticla,ce sa intelegem,ca e de porc sa prestezi la KGB si e cool daca o faci pt CIA sau SRI?
De Cezar pe 24 June 2010 la 22:23 (#)victore, ce am vazut asta-seara la emisiunea lui gidea, sa-ti vezi presedintele la o intrunire cu toti sefii de state si guverne din europa,sa nu te bage nimeni in seama, asta spune tot.
De costi pe 24 June 2010 la 22:33 (#)Am fost la Ateneu. Ce frumos a fost. Era Adrain Iorgulescu acolo, Mircea Radu…mi-a placut.
E drept ca am fost pentru prima oara, bucurestean “jet pe jet” si defapt in strafunduri un taran. Am simtit ca sunt intr-o alta lume, intr-o lume buna, asta merge spus. Mi s-a zburlit pielea pe mine cand a inceput orchestra sa cante, desi sincer ascult mult parazitii si spike de fel….dar de data asta la mine ajungea un alt mesaj.
La un moment dat, prietenul meu mistocar, care pe toata durtaa concertului a stat pe net pe mobil, mi-a spus ceva de Box…nu am inteles ce, dar instinctiv i-am raspuns ca pe Boc nu-l va vedea niciodata acolo.
domnilor ce ne conduceti tara, va urasc!
De Lee pe 24 June 2010 la 22:35 (#)Victor, de un an de zile ai procesul şi încă nu au reuşit să-l citeze?
De Horatiu C. pe 24 June 2010 la 22:47 (#)Hai că primele 2 termene, lipsă de procedură. La al 3-lea fac adresă la SEIP, la al 4-lea ar trebui să aibă deja adresa lui. Dacă nici aşa nu merge, îl pot cita şi la locul de muncă sau prin ziar.
CE ESTE POLITICA ?
Un copil îşi întreabă părintele:
“Tăticule ! Ce-i aia Politică ?”
Taică – su îi explică:
• Eu aduc banii în casă, sunt “FINANŢELE
• Maică – ta scoate banii, ea este “GUVERNUL”
• Bunicul are grije ca toate să fie în ordine, el este “SINDICATUL”
• Servitoarea este “CLASA MUNCITOARE”
• Toţi au grije de tine ca să-ţi fie bine, eşti “POPORUL”
• Frăţiorul care este încă în scutece, este “VIITORUL”
M-ai înţeles fătul meu ?
Copilul nu prea pricepe ce să-i răspundă şi-i spune că va cugeta la aceasta în timpul nopţii.
Pe la miezul nopţii copilul se trezeşte din somn, la ţipetele de plâns ale frăţiorului său, care-şi făcuse nevoile în scutece.
Neputându-l linişti, se hotărăşte să se ducă să-şi cheme părinţii.
1. Pe maică-sa o găseşte dormind adânc şi nu reuşeşte să o trezească.
2. Ducându-se să trezească servitoarea, îl găseşte pe taică-su care se “OCUPA” de ea, pe când bunicul său se benocla la ei filându-i.
3. Cu toţii erau ocupaţi şi nu-l luau în seamă.
4. Aşa că copilul se întoarse la patul său ca să-şi continue somnul.
Dimineaţa taică-su îl întreabă, dacă a înţeles pe parcursul nopţii ceva despre politică.
DA !
Răspunde copilul !
• “FINANŢELE” fut “CLASA MUNCITOARE”,
• “SINDICATUL” îi urmăreşte pe ascuns,
• “GUVERNUL” doarme,
• Nimeni nu ia în consideraţie “POPORUL”
• Iar “VIITORUL” este în Căcat.
Aceasta – I POLITICA !
De Buta Dumitru pe 24 June 2010 la 23:02 (#)Victore vezi ca te-a atacat pupincuristu sef de labeunu Radu Moraru.Fa si tu niste lumina:D
De Cata pe 24 June 2010 la 23:02 (#)curios cata lume se uit totdi labe(1)t(i)v…ce naiba va mai uitati????sa vada ca li se acorda atentie???
De omu pe 24 June 2010 la 23:04 (#)hopa s o băgat scaraoţchi între ei şi şi dau aramele azi rugunite dar bine spoite pe faţă… într un fel este bine că mai avem dialoguri derapate şi ieşite din sfera unei lucidităţi de tactică a protejării reciproce; astfel mai dă pe afară una sau alta adică vreo informaţie “de risc naţional” ca să aibă csat de ce să deie legi de oprimare; se mai reactivează vreo listă aşa capătă şi pâinea un gust de seceră şi ciocan si circul gust de rusia… acum s O văzutu că ori ctp ul chiar este pasionat de sf uri cu trimitere la de siberia înainteanapoielui sau refugiul la munte or celălalt chiar este o vuvuzelă a regimului actual dar bine metehnit în trecut… o văd ca pe o ceartă între doi posibili şobolani roşii care au ajuns de baricade opuse şi care ţin sus şi tare să şi o zică pe a mă sii…
lumea apreciază că duplicitarul azi este la clipa zilei iar viitorul mereu ne apare încă sub împătimirile trecutului
mă distrează vezi tu Doamne sesizarea ălora de la presa internaţională aşa cum nu mă uimeşte întâlnirea dintre moraru şi consilierul prezidenţial, oare secretele întâlnirii vor fi dezvăluite aşa cum au fost cele cu remeş şi traficul cu carne afumată…nu le pasă sau nu I apasă prea tare aşa cum nu le pasă nici celor din UE de ceea ce se săvârşeşte asupra naţiunii române…
dar oare scaraoţchi ştie sau se preface că ştie despre ce este vorba…
http://www.youtube.com/watch?v=luuGRRT62qg
De Fanu pe 24 June 2010 la 23:24 (#)Urmatoarea miscare a lui basescu, si poate singura ce ar avea efect real asupra populatiei in acest moment este sa dea un 9-11 mioritic,mor cateva zeci-sute de oameni si sa dea vina pe terorica.
Popularitatea o sa ai creasca asa cum se intampla cu un lider in un moment de criza de natura militaro-terorista
Din punctul lui de vedere nu are alta mutare, e incoltit.
De Cristian Mesaros pe 24 June 2010 la 23:36 (#)Domnu’ Ciutacu mie imi e tare teama ca maine la Curtea Constitutionala o sa se incaiere judecatorii pedele cu ai opozitiei.
De alex.dumitrascu pe 24 June 2010 la 23:43 (#)Si astia ai opozitiei dupa ce ca sunt mai putini sunt si mai sontorogi.
per sa-i descaiere la timp asistentii sa nu se lase cu schilodeala sau mierleala doamne fereeste, ca iar se vacanteaza posturi iar o luam de la inceput cu balamucu’ si noua ne trebuie respect si stabilitate.
Mizati pe leu!!!
Luptam pentru pace!!!!
Cum adica sa-l huiduie pana isi da demisia???
De alex.dumitrascu pe 24 June 2010 la 23:45 (#)Poate sa-l huiduie su securea sau cu drujba si cred ca nici atunci nu si-o da detot.
Pe mine m-a surprins reactia ( ochii, in primul rand ) lui CTP la acuzatia de KGB-ist a lui Fota si, chiar m-a pus pe ganduri. Greu de crezut, totusi, acum n-as putea paria ca Fota minte.
De mishulescu pe 25 June 2010 la 01:01 (#)Salutari Victor,
Am ferma convigere ca astia vor sa-ti lipeasca imaginea de cea a organizatiei teroriste Hezbollah (cumva…) ,prin intermediul fratilor Hassan Awdi şi Mehdi Awdi…chiar daca nu sunt in stare , cu probe, sa demonstreze nimic!
De Phoenix pe 25 June 2010 la 01:42 (#)Si uite asa, in mentalul colectiv, se inoculeaza ideea cum ca unui kgb-ist,unui cu Hezbollah, maine poimaine aflam Badea e de fapt membru al unei agenturi straine samd….
Si atunci apare logica necesitatea bagarii pumnului in gura presei,ca de, altereaza securiatea nationala,nu?
Mi-e scarba de tot ce se intampla…..
Take care!
@ Cristian Mesaros: Am scenarii fataliste in cap la ora asta…rezonez in mare masura!!!
De Phoenix pe 25 June 2010 la 01:51 (#)Sper ca timpul sa nu ne dea dreptate….pt. binele nostru,totusi!
Sorry pt chat, Victore!
Cand toata atentia e indreptata catre o singura sursa iar de acolo pot veni semnale extrem de negative pt. populatie (pensii, salarii-CCR), exista riscul solidarizarii. Ce faci atunci? Inventezi mai multe tinte false si distribui atentia, divizezi opiniile si interesele. Ma pot gandi si la urmatorul scenariu complementar si/sau alternativ:
De Puiul Martor pe 25 June 2010 la 01:53 (#)- daca maine CCR aproba “taierile”, toata lumea va spune,”La dracu cu pensiile si salariile, bine ca i-au dat drumul lui Diaconescu!”
- daca pensionarii vor tipa prea tare la Cotroceni, maine, s-ar putea termina cu “La dracu cu Diaconescu, bine ca nu ne-au taiat pensiile!”.(depinde de informatiile “din piata”)
- se pot imagina si variatiuni (amanari, masuri partiale s.a. (nu mai intru in amanunte)
Diaconescu nu e doar pretext ci si unealta, inclusiv pentru lovirea presei etc., dar, parerea mea e ca fara voia lui (pana la proba contrara).
Imi cer scuze pt. devierea de la subiect sau pt. lipsa de originalitate. Nu am avut timp sa ma pun la curent cu restul opiniilor si comentariilor.
reactia d-lui Fota a fost a unuia care cred ca stie ceva si a unuia pe care-l duce mintea. Dl.Popescu…in nota obisnuita…..un picut K.O….mai putin O.K…….iar eu nu-l iert de la chestia cu minerii.Sanatate la toata lumea !
De octopus pe 25 June 2010 la 03:32 (#)Erata
*compententa -> competenta
*ziaristilului -> ziaristului
*pe astea cuvintele -> pe astea cu cuvinte
*plus cate un articol hotarat plus-minus.
M-am incalzit putin, si-am dat in boala ebei.
Da’ totusi, avand in vedere ca gaina face oua, iar cocosul nu, putem spune ca elena are oua?
Sau daca gaina sta pe oua, iar cocosul n-are oua pentru ca nu face, atunci ce oua cloceste elena? … sau poate sta pe cal.
Nu te irita, Foto! Pentru ca, vorba alora din religia ta, “N-am dat cu paru’! Numa’ am intrebat.”
Si, ma’, TiBi,
De Radu Berciu pe 25 June 2010 la 06:57 (#)daca ti-e frica de reactia presei si a poporului, stai in **** ta acasa, nu te fa presedinte! ar zice un prieten, bine-inteles.
prea multa atentie acordata lepadaturilor pdliste….
De csucsu pe 25 June 2010 la 08:53 (#)bancnota cu chiorul poate fi folosita pe post de hirtie igienica
daca as avea banii necesari as investi in suluri de hirtie igienica cu meclele principalilor conducatori pdl
cred ca s-ar vinde in draci!!!
@
mishulescu
Il stiu pe ctp de dinainte de 89′.
De alex.dumitrascu pe 25 June 2010 la 09:09 (#)E caraghios sa zici ca ar fi fost el vreo chestie pe vremea aia.
http://www.acum.tv/articol/6066
De fla pe 25 June 2010 la 09:22 (#)Sa-l faca KGB-ist pe Domnul CTP, dupa ce-l lingusise mai devreme si spusese ca si-a dorit mereu sa-l cunoasca sau sa apara impreuna cu dansul intr-o emisiune, asta dovedeste lipsa de obraz, adica exact ce-i trebuie ca sa-i fie consilier aluia de la Cotroceni!
De Bogdan pe 25 June 2010 la 10:46 (#)Acel consilier (oare in ce probleme l-o consilia p-ala?!) a dat o dovada de lipsa crasa de respect fata de o persoana care e prea mare pentru el, ca statura morala si intelectuala. Ţine de inabilitatea celor doi moderatori ca au “aranjat” asemenea intalnire disproportionata valoric.
Eu, de exemplu, mi-as dori sa vad o discutie intre Domnii CTP si Mircea Badea! Cred c-ar fi memorabila! Din pacate, ei sunt certati…
A fost pentru mine o surpriza foarte placuta, ascultandu-l intr-o interventie telefonica la Antena 3 pe Domnul CTP, sper sa-l vad cat de curand si la “Sinteza Zilei”!
Desi reactia CTP-ului ma face sa cred ca acest lucru este adevarat atacul este unul de-a dreptul miselesc; RUSINE!
De Bogdan Epureanu pe 25 June 2010 la 11:13 (#)Nu cred in impartirea ziaristilor in alte categorii, in afara de cele profesionale. Nu cred nici ca cititorii sunt abilitati sa defineasca gradul de competenta al acestora. Cred insa ca au dreptul sa spuna daca cred in acei ziaristi si daca le place cum scriu acestia. Im abele cazuri, daca raspunsul este ” nu” cititorii pot sa nu mai citeasca articolele. Insa cand este vorba de autoritatile statului, conform Conventiei drepturilor omului- a carei semnatara este si Romania- acestea NU AU VOIE sa gandeasca macar, ca ziaristii sunt altceva decat ziaristi. In rest, doresc Romaniei sa parcurga drumul literelor de citit, pana va ajunge si la Conventia drepturilor omului.
De Agatha pe 25 June 2010 la 11:18 (#)D-le Ciutacu, sunteti un ziarist care NU imi placeti, dar unul in care AM INCREDERE.
la un popor atat de prost si de manelizat era imposibil sa nu mai apara un TB
De manuel pe 25 June 2010 la 11:33 (#)off topic: Ai vazut ca l-a patruns frustrarea si pe maestru’ Coroiu si-si face blog ?
De Bubulea pe 25 June 2010 la 11:33 (#)De db pe 24 June 2010 la 19:37 –> ce “intuitie” am avut!!! va dati seama ce inseamna asta: CCR a oficializat DICTATURA in RO prin decizia conforma cu ceea ce a anticipat Lazaroiu ieri…
De db pe 25 June 2010 la 11:40 (#)Fota este un tip la fel de abuziv ca si Bese. Fota ,Hoara ,bourenii el cit si tipi care vorbesc precis si concis si privesc fix gen Cristian Diaconescu sau Mugurelul sereist fac parte din viitorul luminos al pedelimii . Daca o mai socotim si pe blonda vuittonista avem tabloul complet al viitorului luminos ,pentru unii, pe care ni-l pregatesc cu atita dragoste .
De nelegal pe 25 June 2010 la 11:45 (#)Cica prin Oradea este o fabricuta sereistica ce va scoate vrac deontologi jurnalistici pe banda rulanta.Viitorii directori si redactori sefi ai ziarelor unei viitoare Rrrromanii ,mai buna si mai dreapta.Mai colorate mai uscate mai curate.
Acum de curind a fost un tip Leon Panetta cica si nu stiu ce vorbi pe aici .
A fi kaghebeu este mai injositor de cit a fi de la CIA?
Doar intreb.
De asemenea exemplare suntem condusi. De consilieri in tricou, nerasi si cu fete buhaite (nu era nici o diferenta intre Flota sau Fota, cred ca de asta l-a pus consilier, ca-i placea numele “Ha,ha,ha, hai ca rimeaza…”si Busu de la meteo!)si de barbutistul sef.
De raluca pe 25 June 2010 la 12:08 (#)Si, ca sa stie nemernicii astia, oamenii isi cumpara antidepresive din farmacii pentru ca nu vor mai avea bani,pentru ca le e groaza, pentru ca sunt paralizati de frica, pentru ca sunt amenintati la serviciu, nu pentru ca are cineva bunul simt sa le prezinte minciunile pe post.
Si mai mare tampenie decat pret diferentiat la gigacalorie nu am auzit. Cei cu venituri mai mari sa plateasca mai mult …dar s-au gandit astia ca poate unii cu venituri peste 2000lei au credite ipotecare, de abia se taraie acum cu ele si vor ramane fara case?
Incompetenta, nesimtirea,betia,sfidarea,hahaiala, smenul, nu pot fi trecute in strategia de aparare a tarii? Nu “ciutacii si toti cateii”(citat din Nas).
O solutie ar fi sa nu mai votati toti idiotii iar viitori candidatii la presidentie sa fie supusi unui test psihologic !
De Bigbluestone pe 25 June 2010 la 12:25 (#)Cred ca principala problema e ca nu exista inca o alternativa credibila la PDL. Eu sunt un sustinator al socialismului, in forma sa democratica. Din pacate PSD trece prin momente grele, lucrurile se vor sedimenta si aseza pe un fagas, si atunci abia va fi biruit acest regim total neconstitutional.
De Dan Anunturi pe 25 June 2010 la 12:26 (#)Sper din tot sufletul ca nu va reusi PDL sa modifice Consitutia, si sa ajungem inapoi, daca nu in comunism, in unipartidism.
Dar lui Basescu nu-i rusine? Ne face de ras in toata lumea, international. A scris si presa internationala despre cat de breaz e Basescu si guvernul ala al lui de semidocti.
De dfP pe 25 June 2010 la 12:26 (#)Mie, ca roman, mi-e jena de lipsa lui/lor de jena.
INTRO ZI VULPEA A VAZUT UN VULTUR ZBURIND IN ZIG-ZAC SI L-A INTERBAT:
De UN OM REVOLTAT pe 25 June 2010 la 12:53 (#)-DE CE ZSBORI IN ZIG- ZAG?
VULTURU:
-E DEMOCRATIE.
AUZIND VULPEA CA E DEMOCTETIE INCEPE SI EA SA FUGA IN ZIG-ZAG PRIN PADURE SI SE INTILNESTE CU URSU CAREO INTREABA:
-DE CE FUGI IN ZIG-ZAG CUMATRA VULPE?
VULPEA:
-E DEMOCRATIE.
AUZIND ASTEA URSUL O PRINDE PE CUMATRA VULPE SI O FUTE DE LESINA.
DUPA CITEVA ORE ISI REVINE SI DA CU OCHII DE VULTUR SI ZICE:
- PAI BINE BAI AI ZIS CA E DEMOCRATIE SI UTE CE AM PATIT.
LA CARE VULTURU:
– DEMOCRATIA E AICEA SUS JOS E FUTAIU
da-le-o vere, ca merita
De laurentiu pe 25 June 2010 la 12:55 (#)Alta porcarie lansata de criminalii jegosi si infecti care stapanesc Romania, pentru mintile rudimentare si care functioneaza in reluare ale contribuabililor si votantilor mioritici: “KGB”-ul e mort, “comunismul” si “comunistii” s-a(u) alaturat celorlalte experimente demente ale istoriei, in aceeasi groapa de gunoi in care au sfarsit si national-socialismul, teocratiile, sclavagismul, feudalismul, etc. Omenirea orbecaie in continuare in cautarea unor noi solutii de organizare si evolutie, iar romanii se lupta cu fantomele trecutului in bezna ignorantei si a inculturii, cramponati intr-un fel de Ev Mediu pe care n-au fost lasati sa-l depaseasca si peste care se sedimenteaza resturile altor civilizatii din alte vremuri… Acum “luptam” cu “KGB”istii, alegem sa ne stapaneasca o banda de talhari care impinge inainte un alcoolic degenerat si handicapat ca pavaza impotriva “comunistilor” si a “mineriadelor”, acceptam sau chiar salutam eliminarea evolutionismului din programa scolara si introducerea religiei ca materie obligatorie (inca o dovada ca traim in bezna Evului Mediu!) si asteptam omul providential care “sa faca el ordine”… Singurul lucru pe care mai pot sa-l sper e sa se duca dracului “statul national unitar” care constituie azi mosia degeneratului de Basescu!
De muritor de foame pe 25 June 2010 la 13:05 (#)a fi FSB (KGB) e mai aproape (probabil) de interesele noastre (pana una-alta mama Russia e mai aproape de noi si depindem mai mult de resursele ei. doar dobitocii nu vad asta). a fi CIA iar n-ar fi rau… am avea niste relatii bunicele la Licurici… problema e ca noi suntem mai mult MI5/6 adeca un pic vasali/sclavi ai THE CITY… cunoasteti teza conf careia israelitii au fost pe acest teritoriu inaintea nasterii poporului homosexual roman? aveti idee cate retrocedari catre evrei s-au facut dupa 90 si se fac in continuare? stiti cate achizitii imobiliare fac evreii acum in conditii de criza economica? ati vazut paragraful din strategia de aparare a CSAT care spune ca cetateanul este obligat sa contribuie la securitatea RO (tradus prin obligativitatea prin lege la colaborationism…), similar cu legislatia israeliana? faceti voi legaturile. TB e doar o mica rotita in acest puzzle si nu face altceva decat sa execute niste ordine si sa-si traga si el partea leului.
De db pe 25 June 2010 la 13:33 (#)…Si s-au gasit sa-l atace pe CTP printr-un anonim tupeist, cu nimic de pierdut! Mi tot a diversiune-mi miroase…
De blackmesa pe 25 June 2010 la 14:25 (#)@ Dan Anunturi
Innebunesc . Serios … Alternativa la ce anume din PDL ? Ce au facut atat de minunat incat sa nu gasim alternative la PDL ? Mie mi se face rau cand va aud vorbind astfel . Ti-o spun fara rautate , crede-ma . Dar mi se pare de un absurd total . Cred ca si bunica e o alternativa viabila la Boc , ei macar nu-i lipseste bunul-simt , chiar daca are numai 7 clase . Nu exista alternativa la PDL … Incredibil .
@ db
Sigur evreii sunt de vina . Si britanicii . Rusii si americanii sunt si ei de vina , da’ hai sa zicem … Insa pe evrei sa nu-i vedem cum ne fura economia ca dracu-i a lor . Teza cu israelitii si poporul homosexual e o marsavie , clar . Alta conspiratie sionista impotriva noastra . Daca mai punem la socoteala ca intemeietorul sionismului mondial , Theodor Herzl , s-a nascut la Budapesta (intelegi , fix acolo si-a gasit sa se nasca) , totul vine de se leaga .
De Adi pe 25 June 2010 la 14:55 (#)Cei ma Viktore ?Probleme?Curaj.Aux armes Citroen
De nelegal pe 25 June 2010 la 16:21 (#)Care-i baiul?Ziaristii de aaazi,teroristii de miiineee…vorba cintecului.Nu ar strica sa te documentezie in care tara mai se esista asemenea strategie de securitate .Fara misto.Sa ii facem lu Bese o chemare de acolo.
@ alex. dumitrascu
Nu stiu ce sa mai cred dar, traind in Romania, nimic nu-i imposibil.
De mishulescu pe 25 June 2010 la 20:15 (#)domnule CIUTACU,
De Adrian Cotman pe 30 June 2010 la 16:26 (#)Ma uit la emisiunile Antenei 3., si ma minunez, nu stiu ce sa fac sa plang de necazul oamenilor napastuiti sau, sa urlu de furie cand vad ca:
Militarii, jandarmii, pompierii, politia, cu acele salarii ,,nesimtite “se chinuie sa scoata lumea de sub ape.
Nu pot sa nu – mi aduc aminte ca fost militar, cu o pensie ,,nesimtita” ca, in anii ‘ 70 cand au fost inundatii tot cu aceste categorii de forte Ceausescu a scos tara de sub ape, in anii ’77 la cutremur tot aceeasi militari au scos populatia de sub daramaturi, iar in ’89 tot aceleasi categorii de bugetari au contribuit la instaurarea democratiei in romania.
In timp ce ,,Bravul nostru conducator” impreuna cu clica de lingai nu stiu cum sa faca, ca in cel mai scurt timp toti cei care am facut parte din aceste categorii de forte, sa ne dam duhul pentru a nu mai fi o povara pentru ,,BUGET”.
Si au dreptate pentru ca ,,ei ” si-au pus la adapost averile, copii sunt parlamentari sau invata in strainatate ca… doar au tot dreptul ca au muncit zi si noapte.
Sper din suflet sa nu le fac pe plac si sa apuc, sa-i vad pe toti cei care isi bat joc astazi de: armata tarii si cand spun armata ma refer la toate categoriile de forte, la profesorii, medici, pensionari, adica acele categorii care sunt o mare povara pe capul conducatorului ,, iubit” si a tuturor imbuibatilor din jurul lui, spunem ca doresc sa-i vad convocati pentru rezolvarea problemelor tarii, de N.Ceausescu dar nu inaite de a le lua statul tot ce au agonisit prin FRAUDA. Mai am incredere in poporul roman.
acum,cand oamenii dispar in unda apelor,acum cand romanii incep sa se inputzineze,acum cand guvernantii fac sfat de taina ,prin ce cotloane sa ne mai caute banii,acum in mijlocul apelor,in mijlocul puhoiului de ape,stau la datorie :politistii,pilotii de elicoptere,armata,jandarmii si pompieriii,nu au casa,nu au familii se daruiesc cu trup si suflet poporului roman,da poporului,caci au jurat credinta poporului,nu lui basescu boc sau altor politicieni,a caror grija inafara de marirea veniturilor,altceva nu stiu…p.s. personal ,atat eu ,cat si f f multi cetateni ,nu am nimic impotriva magistratilor,dar oare i a vazut cineva pe la asemenea calamitati?!sau au treaba ,isi apara punctul de pensie ,sa nu cumva sa l piarda….
De pensionar ,,nesimtit" pe 30 June 2010 la 17:23 (#)Am si eu o intrabare – de ce in Romania exista Ministerul Turismului, care toate nu stiu cate miliarde de Euro pe an ? Oricum nu avem niciun fel de turism, si chiar daca l-am avea, nu exista drumuri ca sa-l poti practica. Nu mai bine s-ar desfiinta si s-ar baga banii in niste drumuri ? sau vreo 2, 3 spitale ? sau intr-un pic de invatamant ? (bine .. presupunand ca banii astia nu o sa se “piarda pe drum”)
Numai bine,
esti genial si un pic mai “ad dracu’” ca Badea
De Mihai pe 30 June 2010 la 21:42 (#)Adaugă Comentariu!