Argentinos Juniors, ţara noii făgăduinţe
De: Victor Ciutacu - Categoria: Mintea mea, în gândul ei...UPDATE: 25% din salariile de la stat, 15% din pensii şi ajutoare de şomaj, totul în minus, desfiinţarea subvenţiilor, supraimpozitarea veniturilor suplimentare ale angajaţilor din sistemul public. Băsescu latră la televiziuni şi cântă pe puntea Titanicului, dar avem Sarea şi Poşta. Argentina, here we come!
Vorbesc şi scriu de vreun an ca televizorul: România urmează, pas cu pas, traseul economic al Argentinei în relaţia de tristă amintire cu FMI. Zi de zi, ceas de ceas, realitatea mă confirmă. Pentru că nu sunt neam de grec şi nici nu vreau să mă apuc de predicţii pe bani, m-am gândit că, dacă tot facem o nouă Constituţie, e bine să schimbăm numele ţării. Nici măcar nu mai e nevoie să recunoaştem datoriile externe, făcute pe alt S.A. intrat în lichidare. Să fie Argentinos Juniors!
P.S. Poate n-ar fi deloc lipsită de interes menţiunea că, după Revoluţie, toate înţelegerile cu FMI (alea puţine) s-au semnat de guverne româneşti din care Traian Băsescu a făcut parte sau pe care le-a pus el. Prietenii FMI ştiu de ce…

110 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!da, asa e! dar uite la Argentina ce echipa de fotbal are… si sa nu uitam tangoul…si nici pe Evita (Udre)Peron…
De catalin pe 6 May 2010 la 14:20 (#)Deja ma antrenez sa pot cara o jumatate de vaca in spate sau vreo doua carcase de porc
)
De zombie pe 6 May 2010 la 14:21 (#)La sfarsitul lui 2009 datoria Romaniei era cam de 75 mlrd euro. In filmulet se spune ca Argentina a clacat pe la 150 numai catre FMI.
De Adrian pe 6 May 2010 la 14:27 (#)Pastrand proportiile dintre cele doua state, cred ca am ajuns deja acolo dar printr-o ironie a sortii ceva nu ne permite sa realizam acest lucru…deocamdata.
Saptamanile trec repede.
Argentina Seniors, mai bine. Caci nu-i de glumit.
De Anca pe 6 May 2010 la 14:28 (#)Daca eram neam de greci sau de sarbi sau poate chiar si de Argentinos de care pomeneste Dl. Ciutacu…ieseam in strada, facem ceva ! Ei ne maresc taxele si isi bat joc de inteligenta noastra si noi ne bucuram de niste tatze la eros show… monici si pitici porno.
De George pe 6 May 2010 la 14:31 (#)cu parere de rau frati romani, ne balacim in el si ne place !
Mai , Victore , cred ca scrii si vorbesti “in pustii” …! Ca si mine si inca vreo cativa….
De Nostradamus pe 6 May 2010 la 14:38 (#)Mai acu juma’ de ora “m-am luat cu mainile de cap” , cand am vazut ce raspuns am primit , de la un tip , aparent titrat si de bun-simt , dar care a facut un comentariu referitor la actuala putere si la liberali , de o naivitate ” urlatoare” la Cer (tu si Mircea SIGUR ati fi spus “tembela” … !) .
Iar la raspunsul meu destule de clar , el a inteles ca am ceva impotriva ideilor liberale si nu impotriva naivitatii sale stupide… Iar omul nu parea un tip prost (ca pregatire ma refer…); cand am vazut raspunsul sau , am incercat sa-i explic ca pt. copii prosti , dar mi-am dat seama , in acelasi timp , ca “ne racim gura in van”….
“De unde NU-I … nici Dumnezeu nu cere…!”
Din păcate, da, urmăm traseul argentinian. Aș dori să spun că totuși FMI nu pare atît de vinovat de sabotarea economiei Argentinei precum sugerezi. Ei înșiși s-au împușcat în picior, și-au tăiat craca de sub picioare etc.
De Daniel D. pe 6 May 2010 la 14:39 (#)Involuția argentiniană de la un nivel apropiat celui francez antebelic a fost oficializată de peroniști. Modelul e simplu și este exemplificat de Chile cu Salvator Allende, Venezuela cu Chavez, Zimbabwe și de Grecia zilelor noastre (după colonei încoace). După decenii de creștere economică și de relativ puțină democrație în înțelesul actual, stînga vine la putere (deh, libertate) și decide to spread the wealth around. Rezultă creșterea cheltuielilor publice, crearea unor grupuri enorme de asistați social, creșterea deficitului, controlul forțat al ratei de schimb, controlul prețurilor, corupție, populism, violență și redistribuirea prin violență a mijloacelor de producție. Cred că noi sîntem scutiți de evoluția asta de vreme ce chiar liberalii au mărit taxele și au dublat aparatul de stat. FMI are dreptul să pună ce condiții vrea pentru a se asigura că primește banii înapoi. Nu contest că pot exista incompetență și rea voință dar mai am nevoie de argumente ca să-l cred pe celebrul deja economic hitman cum că organismele internaționale ne sabotează. Ne descurcăm perfect noi în de noi. Cuie plus talpă egal love.
Salut.Urmaresc cu interes sscr5ierile tale de pe blog.Acum as vrea sa-ti propun un alt subiect de dezbatere,erventual si pe la emisiunile lui Badea sau Gadea.Ca sa ne dam seama de situatia in care ne aflam si ca nici in anii ’90 nu a fost mai rau,iti semnalez un lucru care ar putea fi sanctionat ca antentat la siguranta nationala si la integritatea cetatenilor.De citeva luni,in Romania,nu mai exista vaccinuri pentru nou nascuti si sugari.Acest lucru nu s-a intimplat niciodata in minunate noastra tara. Parintii care vor sa-si vaccineze copiii trebuie sa-si cumpere vaccinul din farmacii,vaccin care costa cam 300 de lei noi.Da-ti-va seama citi oameni de la tara isi vor vaccina copiii in situatia asta,si ca si cum nu am fi destul de bolnavi,vor exploda boli ca T.B.C.-ul,hepatita B si poliomelita,boli care in tarile civilizate au disprut demult.Si am mai auzit ceva.Cica in Ardeal,patria domnului prim ministru si al U.D.M.R.-ului,aceste vaccinuri ar exista si ca pe acolo nu ar exista aceste probleme.Si ca sa fac si o speculatie(pentru ca nu ne vede si aude nimeni),cica ar fi chiar mina partidului minoritar aici.Aceste lucruri mi se par mai importante chiar si in aceste zile in care se discuta frenetic despre marirea taxelor.Multumesc.
De Costy Stoica pe 6 May 2010 la 14:40 (#)Ce ziceţi de Argentina de Mihăileanu?
De Petrişor pe 6 May 2010 la 14:40 (#)Menem=baselu’.Macar ala avea stil.Problema e noi vom avea cojones pentru manifestatii? Va intrebati aseara la Sinteza Zilei cum s-au gasit bani pentru servicii secrete,politie,jandarmerie?Pai se pregatesc micutii!Verificati de curiozitate daca slariile,mai bine zis veniturile celor amintiti au scazut !Armata nu prea avem asa ca o eventuala reprimare ramane pe spatele MAI! Respect Grecia!!!
De infektus pe 6 May 2010 la 14:40 (#)Buna ziua d-le Ciutacu,
Poate intuiesc eu ceea ce vreti sa spuneti .Dar va rog,ca sa nu gresesc in a intelege,explicati-ne mai direct ceea ce ati scris in P.S.
Multumesc anticipat.
Cu acelasi respect,
De IoanaP pe 6 May 2010 la 14:45 (#)IoanaP
Ni se potriveste mai bine AP – Argentinos Peones
De WickerMan pe 6 May 2010 la 14:49 (#)Diferenta dintre ei si noi este ca ei sunt un popor , o natiune unita care a facut posibilia schimbare aia …iar noi suntem doar o populatie !
Mult succes in continuare !
De bogdan pe 6 May 2010 la 14:49 (#)Mai ales ultima propozitie:”Prietenii FMI ştiu de ce…”
De IoanaP pe 6 May 2010 la 14:51 (#)Ioanap
basescu nu e roman! el e doar vorbitor de limba romana. nu are nimic comun cu noi. este un enorocit care a ramas la putere prim mafia sionista reprezentata in Romania si de mihai razvan ungureanu. ca doar nu credeti ca fmi apatine miscarii de ocrotire a balenelor cu duga alba… si nu uitati ca acelasi prsonaj alimenta cu petrol armata israeliana….
nu are legatura cu Romania. numai unul care-si bate joc de memoria martirilor nostri il putea pune pe tismaneanu sa se ocupe de anticomunism.
sint actiuni si oameni care iti arata cu usurinta incotro se inclina barca. din cele ce face si cu cine se asociaza rezulta ca este scalvul mafiei sioniste. o scula prin care cineva isi realizeaza niste pasi catre ceva. altfel nu se explica situatia Romaniei de azi!
De Cata pe 6 May 2010 la 14:56 (#)“Poate n-ar fi deloc lipsită de interes menţiunea că, după Revoluţie, toate înţelegerile cu FMI (alea puţine) s-au semnat de guverne româneşti din care Traian Băsescu a făcut parte sau pe care le-a pus el.”
Mă gândeam eu…
De batmanu pe 6 May 2010 la 14:57 (#)@Cata: mai usor cu pornirile antisemite, ca nu-i blogul Garzii de Fier
De Victor Ciutacu pe 6 May 2010 la 14:58 (#)Da, FMI oameni rai ne distruge ca cum pe Argentina. Nu FMI i-a invatat pe politicienii argentinieni sa fure toti banii publici, pana au ajuns sa aiba nevoie de imprumuturi ca sa mai aiba ce fura.
De anonamemouse pe 6 May 2010 la 15:18 (#)Patim acelasi lucru pentru ca suntem cretini si votam hoti ca sa ne conduca. Apoi suntem si mai cretini si-i realegem. Apoi suntem la superlativ si-i toleram zeci de ani. Iar cand unii intra in opozitie ii mangaiem pe crestet pana ajung la putere. Apoi facem rocada si-i iubim pe hotii de mai deunazi. Pana la urma cine-i de vina?
FMI le zice la politicieni : ‘ Ori nu mai furati, ori mai omorati pe unii din poporul vostru. ‘ Ai nostri politicieni aleg exclusiv si in toate situatiile varianta ‘b’ .
sionismul nu are legatura cu antisemitismul.
daca cotrobai bine prin memorie chiar imi aduc aminte de niste rezolutii onu de consdamnare a sionismului. si daca vrei iti insir si o lista de autori evrei care au luptat impotriva sionismului!
am proprietatea termenilor si stiu ce spun.
dar daca esti atit de sensibil si tot ce poti e sa pui totul in relatie cu garda de fier (nici ea lamurita pe deplin), n-ai decit , fiind blogul tau, sa elimini postarile mele.
nu va fi decit o alta deziluzie. dar parca mai conteaza la cite se intimplain ziua de azi????
De Cata pe 6 May 2010 la 15:32 (#)Coane,hai sa restabilim adevarul in drepturile lui.Argentina a fost indatorata catre FMI de catre generalul Videla a carui dictatura de dreapta a fost mult mai dura decat ce-am cunoscut noi, intr-un interval de 5 ani fiind ucise prin executii sumare zeci de mii de persoane, saltate de pe strada doar pe baza unor simple delatiuni referitoare la presupusa antipatie fata de conducator.Videla a fost tinut in brate de catre SUA,marea patrie a democratiei dar si-a FMI-ului.Licuriciul n-a vazut ca-n Argentina era o dictatura nenorocita decat haaat-tarziu,nu inainte insa ca monopulurile industriale si bancare din SUA sa reuseasca sa controleze 90 la suta din economia tarii.Dupa care l-a instalat pe Menem,basescul Argentinei,caruia FMI-ul i-a si imprumutat un cacalau de milirde de dolari care s-au dus direct in conturile bancilor creditoare, doar ca plata a dobanzilor la credite, in fapt datoria tarii triplican-du-se. Privatizarea pe 2 franci, adica jaful, resurselor statului nu l-a inventat Guvernul Nastase,Argentina a inaugurat metoda iar Romanica,Argentina Juniors cum ii zici matale, sau Cocalaria de astazi a perfectionat-o.Unde vroiam sa ajung: la noi dictatura, nenorocitul ala de comunism, ne-a lasat cu matele chioraind de foame dar cu datoriile platite si ceva in plus.Cu ce datorii ne-o lasa “marele luptator impotriva comunismului”, asta-i problema…da nu pe noi ci pe urmasii..urmasilor…care dupa cate gandesc eu vor trebui sa sufere o mutatie genetica sa supravietuisca fara mate, sa le creasca poate branhii iar habitatul natural sa fie spuma marii…
De bocitor cinic cu puradel musuman de botezat pe 6 May 2010 la 15:33 (#)Dacă ne loveşte “pălitura” Argentinei… eu zic nu este bine de folosit numele cu care ne-a mers rău, adică România.
De e.nichifor pe 6 May 2010 la 15:37 (#)Ce vreau să spun este că la un nou început ne trebuie un nume nou, dacă se poate unul prin care românii să nu fie confundaţi cu rromii…si poate ne va merge mai bine …genul unei schimbări la faţă precum cei care îşi schimbă numele atunci când se călugăresc şi în acest fel îşi pot schimba destinul.
@Cata: eu te-am avertizat sa nu sari calul. pe blogul asta nu se propaga ura de rasa, indiferent care ar fi ea. ma lasa rece atat iluziile, cat si deziluziile celor care posteaza. regulile-s facute pentru a fi respectate si punct.
De Victor Ciutacu pe 6 May 2010 la 15:39 (#)IN primul rau JOS PALARIA pentru emisiunea de aseara impreuna cu MARELE POET ADRIAN PAUNESCU,iar in al 2-lea rand adevarat ati grait in emisiunea lui MIHAI GADEA in legatura cu ce sa “facut” pe perioada lui Nstase,specific ca sunt antipolitic si nu simpatizez cu nici o formatiune politica,dar de bine de rau ei au realizat cate ceva,insa acum s-a ales praful de tara asta.TOTODATA ma intreb si ca d-voastra oare pana unde duce nesimtirea nenorocitului asta de guvern care ne conduce ori sa inteleg ca nu are limte. MULTA BAFTA!
De CIPRIAN pe 6 May 2010 la 15:41 (#)nuuu, fmi n-are nici o vina saracu..ei e asa de bine intentionati de nu se poate..Franks(enstein)asta care a venit si restu care au mai fost si or sa ma vina se numesc asasini economici.Streangu a inceput sa stranga, scaunul a fost aruncat de mult.degeaba ne podidim ca si daca ar veni mama competentei in locu lu prostu nr 2 din stat (boc adicatelea, ca primu e base – se stie pa sistem fernando (acelasi aluat din rahat))n-ar avea ce mai face.zarurile au fost aruncate.fmi radea in barba vazundu-ne cum ne dam cu stangu-n dreptu..cum fura boii din guvern sub protectia lu base (evaziune fiscala,trafic de influenta, talharie, atentate la siguranta nationala – hai ca-l stiti cred..)si abia asteptau sa ne ia scaunul de sub streang.nu a fost nevoie sa se implice prea mult:prostii lui boc au furat tot pan la fir de iarba de mil euro(clar au furat si aia dinainte, da mai putin si mai cu bun simt,plus ca se trezeste idiotul de e constantinescu sa ne spuna ca putea sa-l bage-n parnaie da n-a vrut:amice atunci sa putrezesti cu el in puscarie tot restu vietii; ca-n bancul cu bula salvandu-l pe copilul hitler).fmi e unealta americanilor de a face bani-noile razboaie “reci” te falimenteaza si te cotropesc:1 secol 2 de acu nainte o sa muncim pt americani si magnatii lor, mari genii financiare (my ass)ale bursei(un cazino cu intrare privata pt marii hoti ai planetei).vezi Zeitgeist (1,2),Capitalism a love story,Sicko,Bowling for Columbine, Fahrenheit etc.
De vrajitoru din ga oz pe 6 May 2010 la 15:49 (#)FMI= instrumentul dominatiei finantelor internationale. nu-s asa destept sa o afirm doar eu, o afirma jurnalisti din tara care are majoritatea finantelor acolo
De olimpiu pe 6 May 2010 la 15:52 (#)Pai, D-le Ciutacu, “prietenii FMI” numai acum se trezesc, ca in tot “binele” care s-a facut in favoarea FMI-lui si in defavoarea Romaniei, era bagata “mana”, “mintea (ra)sucita” a lui TB?
De I.I. pe 6 May 2010 la 15:57 (#)Numai acuma si-au dat seama, ca e momentul sa-si arate ‘coltii’, sa-si manifeste neincrederea, de ziceti:”Prietenii FMI stiu de ce…”
Si o sa mai vorbesti si o sa mai scrii mult si bine aiurea … Poate pana la urma iti dai seama ca o faci degeaba si te lasi.
De Claudiu Savu pe 6 May 2010 la 15:59 (#)Domnule Ciutacu,
mi se pare ca incepem “sa dam din pod” lucruri pe care nu ne-am indurat sa le aruncam, desi ne-am cam scarbit de ele, la un moment dat. Felicitari pentru curajul emisiunii de aseara. Asa ar trebui sa incercam sa ne mai lamurim daca gresim acum, sau daca greseam atunci.
Mie imi este cam scarba de toti cei care scuipa numai venin, fara sa aiba taria sa recunoasca si meritele, daca au existat. M-am saturat de minciuna prin omisiune!
Chemati si oameni simpli si se poate sa aveti surprize de proportii. Oameni care au ajuns sa traiasca “pe sub pamant”, doar pentru ca nu mai pot suporta impostura.
O sa vedeti ca mai sunt oameni care incearca, asa cum se pricep si ei, sa mai salveze ceva dintr-o lume care pare sa fie populata cu lucruri mai simple, insa, infinit mai valoroase!
Noi, simpli “la cap” cum suntem, ne consumam si pentru faptul ca, dupa AcDc, ratam si Aerosmith, dintr-un motiv atat de banal: nu ne permitem!
Nu o sa strigam niciodata “hai Argentina!”.
La fel ca si Che Guevara, o sa incercam sa ne exportam “revolutia”, insa, numai dupa ce o sa facem totul ca sa fie cat mai “bine crescuta”.
…aproape patetic!
De VirtualKid pe 6 May 2010 la 16:10 (#)Oare si cei care l-au bagat la zdup pe Nati Meir sunt antisemiti?Nu trebuie sa confundam lucrurile;se stie foarte bine cine conduce FMI,Banca Mondiala,Rezerva Federala,etc,etc.Cei care au trait in anii ’80 au simtit pe pielea lor foametea ,frigul,privatiunile de tot felul datorate imprumutului pe care Ceausescu l-a facut si noi l-am suportat.Un individ precum Soros,care s-a imbogatit din criza,are mari interese la Rosia Montana…printre altele sponsorizeaza si postul antiromanesc ProTv(responsabil de spalarea creierelor neajutorate);daca noi,romanii,nu vrem sa ne faca binele cu forta,asta nu inseamna ca suntem antisemiti.Nu are nicio legatura cu etnia/rasa faptul ca o organizatie mai mult sau mai putin oculta vrea sa ne aduca la sapa de lemn,daca va fi sa ne ia dracu’…acum e cel mai bun moment,pt ca avem si conducatorii cei mai corupti.Exemplul cel mai bun pe care l-ai dat este cel al ministrului Berceanu,bugetar de o viata,putred de bogat,de corupt…ce mai conteaza ca are sange de evreu?Banditul e bandit,indiferent din ce mediu provine!Este adevarat ca in anii ’40 exterminarea lor(a evreilor)a fost politica de stat si nu ar fi exclus ca intr-o zi sa ne intoarca serviciul sub o forma mai civilizata.
De Itzic pe 6 May 2010 la 16:11 (#)@Itzic: arianule, la prima comisarie asemenatoare, zbori fara somatie!
De Victor Ciutacu pe 6 May 2010 la 16:18 (#)NU! Nu veau sa mai candideze iar Baselu !
De Ioana S., Bucuresti pe 6 May 2010 la 16:25 (#)Constitutia-i va permite, pentru ca avem o …noua tara, Argentinos Juniors!…
din nou Boc, Udrea, Oprea…Deja-i cosmar…
Victore in orice tara civilizata lumea ar fi iesit in strada ar fi facut razboi,in tara asta de sclavi cu istoria modificat pt prostii care cred nu se intampla nimic,mergem pe ideea ca m-ai rau sa nu fie,ce sa fie m-ai rau? o taratuara ajunge sa aiba in pix 3,7 miliarde de eoru,doar pt simplul fapt ca da bine din gat……….
De noivsei pe 6 May 2010 la 16:37 (#)Actorii astia mimeaza suferinta si ne comunica :- va fi foarte greu,am luat bani i-am papat si acum a venit ziua scadentei.Ii intreb:-pentru noi sau pentru voi? Ia sa-l vezi pe Base la ora 18.00 aparand la tv si in stilul sau inconfundabil va incepe sa mimeze plansul insotit de un:-draga Jeffrey Franks eu nu sunt vinovat cu nimic voi sunteti vinovati voi F.M.I.-ul voi sunteti dusmanii poporului,aduceti un lighean sa ma spal pe maini in fata multimii….eu zic sa te speli pe ochi si in urechi Base.
De doru pe 6 May 2010 la 17:04 (#)se intampla si “comicarii”: zburari fara somatie.
koool !
are motive sa persevereze…
De VirtualKid pe 6 May 2010 la 17:10 (#)Victore,ai luat vreun pahar la bord?Ma uitai in DEX si nu exista ,,comisarie” ci ,,comicarie”.Cat despre ,,asemenatoare” ce sa mai zic?Dupa cum vezi nu am mai comentat pt ca subiectul este prea sensibil pt tine.Oare are legatura cu ceea ce spun gurile rele ,adica tu esti majoritar de Rahova si te dai drept urmas al lui Solomon?!E bine ca totusi m-ai somat si ca permiti sa apara si comentarii pe care nu le agreezi.
De Itzic pe 6 May 2010 la 17:16 (#)Se întâmplă de un an si jumătate o mare ticălosie în Romania.Este fără precedent si
De evelics pe 6 May 2010 la 17:19 (#)sper vă odată ce aceasta va lua sfârsit(cine stie când),nu va mai îndrăzni nimeni să-si bată joc în asemenea hal de un popor.Pentru asta,însă,ar trebui întâi ca acei care ne-au adus în această situatie de dezastru economic si social să plătească.
@Itzic: desi nu simt nevoia sa-mi public arborele genealogic, fiindca vad ca ai probleme existentiale, mama e evreica, tata-i ortodox, sunt nascut in Sinaia, botezat ortodox, in Rahova stau din 2000, unul dintre prietenii mei e jumate tiganul Madalin Voicu, iar tu, impreuna cu gurile rele pe care le mentionezi, dispari de aici. si nici nu te mai intorci.
De Victor Ciutacu pe 6 May 2010 la 17:20 (#)După alegerile din 2004, Tăriceanu a ajuns prim-ministru. Până acum trei ani şi ceva, noi nu eram foarte la curent cu ce se întâmpla în politica românească. Cel puţin, nu ca acum. Ţin minte că, atunci când l-am auzit pe Tăriceanu că FMI nu e un fel de şef, ci un partener şi, practic, i-a dat cu flit, am rămas cu gura căscată.
De violet pe 6 May 2010 la 17:35 (#)Mai este vreun sfert de ora pana cand Basescu va veni sa-i mai abureasca pe romani cu niste ‘explicatii mincinoase’bazandu-e pe faptul ca 5 milioane de oameni cel putin nu-l contesta.Dar Guvernatorul BNR, Mugur Isarescu a mentionat cu ocazia raportului trimestrial asupra inflatiei ca promisiunile facute pana acum de guvernanti, potrivit carora veniturile bugetare vor creste pana la 39%, au fost MINCINOASE si ca ACEASTA ESTE SINGURA EXPLICATIE pentru numeroasele esecuri inregistrate de autoritati la capitolul incasari la buget.
De I.I. pe 6 May 2010 la 17:55 (#)“Cuvantul bun e – mincinoase – atunci cand ne referim la angajamente de 40% cand veniturile unt de 30%”.Razboi chiar pe fata. Bravo domnule Guvernator!
Bun, OK, pricep: ne ia dracu’. Era previzibil asta de prin anii… lu’ Carol al IIlea. Si mai incoace, de pe vremea lu’ Ceausescu – cel care i-a mosmondit in laboratoarele securitatii pe toti potentatii astia de acum, Basescu fiind cap de lista. Populatia Romaniei e un dezastru din toate punctele de vedere, eu cred ca numai lipsa interesului major in zona al statelor mai mult (sau mai putin) civilizate a facut ca astazi sa existe acest stat pe harta si aceasta populatie “de capul ei”. Mai mult, asta oracaie tovarasul Mircea Badea de cand il stiu – de cand facea emisiune cu Teo si era si mai slabanog ca acum (da, era chiar mai slab si totusi avea energie sa vorbeasca!
) parea ca intrezareste dezastrul. Problema e: ce poate face un cetatean oarecare? Inafara de a uita de viata, eventual de a se sinucide, are vreo solutie?! D-aia prefera tinerii (si mai putin tinerii, si bosorogii), manelele, diversele droguri (inclusiv alcoolul), etc: sa uite de viata! Inafara de solutia lui Rizoaica
nu exista nimic altceva decat iluzii. E simplu: esti nascut roman => n-ai dreptul la o viata de fiinta umana. Poti cel mult sa te amagesti cu niste prostioare gen masini, bautura, manele, “cluburi”, etc. Sa-i ia dracu’ pe toti prostii!
De muritor de foame pe 6 May 2010 la 18:06 (#)itzic este si el un che guevara.
l-as lasa sa mai vorbeasca, daca schimba tonul, lucru care influenteaza muzica!
stiu ca sant la concurenta cu “base”, aflat si el in direct!
De VirtualKid pe 6 May 2010 la 18:16 (#)@Ciutacu
De Daniel pe 6 May 2010 la 18:20 (#)Ai dreptate
Sunt un om relativ integru. Incerc sa inteleg realitatile zilnice care imi trec pe la urechi, le disec, trag concluzii, le confrunt si cu sansa sau ne-sansa..
Si totusi nu inteleg cum isi permite un dement sa iasa in fata poporului si sa spuna ca televiziunile prevestesc fals apocalipsa, … dupa care el descrie propria lui varianta de apocalipsa, ce-i drept, cam prea similara cu cea prevestita de televiziuni.
Si totusi oamenii stau pasivi si se uita in gura lui asteptand urmatoarele alegeri cand isi vand si sufletul pe o gura de zahar si o palma de faina.
Cineva spunea ca poporul roman nu mai are initiativa pentru inca o revolutie.
Atunci pentru ce? A ramas oare un strop de initiativa pentru o sinucidere in masa?
De vlad pe 6 May 2010 la 18:28 (#)“Nici macar o masa fara peste”
…dar fara flota!
Basescu isi asuma liniile programului…..
Iago…. esti mic! … desuet! dezgustator!
De VirtualKid pe 6 May 2010 la 18:31 (#)AM ajuns la limita,fratilor faceti-va bagajul si plecati afara cat aveti ocazie,eu unul asta voi face cred in cel mult o luna,imi iau talpasita plec la cersit nu stiu vad eu. Aici nu m-ai este de trait.SA-I ARDA FOCUL IADULUI PE AIA DE NE CONDUC MIZERIA ASTA DE TARA. TOT RESPECTUL D-LE CIUTACU.
De CIPRIAN pe 6 May 2010 la 18:33 (#)Da’ ce mănâncă acum!! Jos cu javra asta! Îl auziţi ce spune?
De violet pe 6 May 2010 la 18:34 (#)Desi cred ca inteleg ce ati vrut sa ziceti cu Argentina juniors, va las un link catre un articol care, la vremea lui, m-a impresionat prin acuratete, atat sub aspectul continutului de idei cat si al prezentarii.
Evident, nu e vorba de a asculta si partea cealalta, pentru ca nu FMI este subiectul discutie, ci de a face cunoscute “predictii” cvasi-sigure, asa cum e aceea ca totul devine cui daca dai un ciocan in mana unui copil de un an.
Cu stima,
Diana Usturoiu
De ana_idu pe 6 May 2010 la 18:37 (#)Guvernul n-a putut să ia măsuri contra crizei patru luni, fiindcă a fost dat jos de Opoziţie! Că după cele patru luni a luat! Ce atacă! Poate că e un semn de slăbiciune, şi ştie şi ce nu ştim noi, iar asta l-au sfătuit consilierii.
De violet pe 6 May 2010 la 18:39 (#)hai cu update-ul! cred ca ai vazut declaratiile mamei Vrancioaia dupa ce Boc cel Mic a trecut portile palatului…
De Lexus pe 6 May 2010 la 18:40 (#)1. in romanica asa ceva n-o sa se intample ever, dar vor sa-i vada odata plecati pe fustangii de la efemai
2. ce l-o fi apucat?
Chiar azi la emisiunea Antenei 3 la editia speciala in care se vorbea despre : Apocalipsa taxelor,s-a mentionat si despre salarul minim ca fiind de 650 Ron.De cand? Salarul minim in Romania e de 600 RON. Se vorbeste intr-una despre cat de rau se poate descurca un om(care mai are si familie) cu acest venit, dar nimeni nu spune ca un muncitor care este incadrat la 600 RON trebuie sa se descurce defapt cu suma de 468 RON pt.ca acesta este salarul lui net. Daca vor mai creste TVA-ul care automat va duce la cresterea tuturor , ce se va intampla cu acesti oameni? Sunt destui in aceasta situatie pt. ca angajatorii profita de criza si platesc la minim.Ce taxe vor mai inventa? Daca nu mai au idei le dau eu una la fel de BUNA ca toate solutiile lor anti-criza: sa ne monteze la toti niste aparate care sa ne masoare aerul pe care il respiram, cand nu vom mai putea plati ne taie aerul si au mai scapat de unul. Asa nu vor mai avea cheltuieli nici cu salariatii nici cu pensionarii. La cum gandeste guvernul nostru nu m-as mira sa aplice o astfel de masura!
De Elisa pe 6 May 2010 la 18:43 (#)Am incurcat-o ! Pai ala batranu imi dadea lunar cam 30% din pensia lui ( aprox.1200 lei ). Sa inteleg ca mi se va aplica si mie procentul asta ? Sa-l ia dracu pe basescu asta si pe femeiu lui cu tot !
De Am pus-o ! pe 6 May 2010 la 18:48 (#)Ascult discursul Capitanului…
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOCCCCCCCCCCCCCCCCCCC, unde esti Boooooooooooooocccccccccccccccc?
Asta trebuia sa fie discursul tau….
Cum era aia?
De 1roman pe 6 May 2010 la 18:55 (#)“Sa traiti bine!” Traim…
Un fleac, ne-ai ciuruit!!!
Eu zic că a fost cântecul lebedei. A mai dat o sută la salariu.
De violet pe 6 May 2010 la 19:00 (#)Chiar daca-s plina de draci, nu pot spune decat ca ne meritam soarta! Cu varf si indesat!Stam cumintei, acceptam, liniste, pace… ne-am invatat… Merge si-asa…
De Ela pe 6 May 2010 la 19:02 (#)Ciutacu eu cred ca Basescu te iubeste iar tu-l urasti degeaba:
- a taiat din pensii si ajutoare de somaj ca sa-ti pastreze cota unica.
- a redus salariile de lux ale profesorilor ca sa nu-ti mareasca tie TVA-ul.
Nu-i asa ca-ti pare bine ca a iesit presedinte? Cred ca da.
De dorel0947 pe 6 May 2010 la 19:23 (#)Ne-au facut praf. Ne-au pus la pamant.
De dfP pe 6 May 2010 la 19:31 (#)Ne ridicam. Ne scuturam de praf. Si ii distrugem si noi la randul nostru.
Avem puterea, dar ne mai trebuie minte.
Incepand cu 1 iunie 2010, se vor scumpi medicamentele. Tot atunci se diminueaza si pensiile cu 15%. Pana acum, n-a fost cazul sa-mi ajut financiar socrii, dar e clar ca va trebui s-o fac. Si cu ce??? Am “norocul”sa lucrez in mediul privat, cu un salariu de 1100 ron, din care sa-mi tin si sotul somer, si fiica. Mie nu-mi va taia nimeni 25% din venit, dar voi ajunge sa-l dau de bunavoie ca sa-mi sustin socrii. Tot “noroc”, parintii mei deja s-au dus, n-au mai ajuns sa fie pensionari.Nu mai trebuie sa-mi fac griji si pentru ei.
De Cristina pe 6 May 2010 la 19:32 (#)Niste jigodii de ultima speta, acesti guvernanti.Nu doar impotenti, ci si rau-intentionati. Vorba lui C.T.Popescu, Ceausescu a fost impuscat pentru mai putin…
Sunt extrem de curioasa cat de bine le este acelor 5 milioane de imbecili (imi asum duritatea termenului) care l-au votat pe nenorocitul de marinar, cu gasca lui oranj cu tot.Sper sa le fie la fel de bine ca parintilor mei.Dumnezeu sa ma ierte. Si Dvs., domnule Ciutacu, va cer scuze pentru termenii ireverentiosi.
Diminuarea contrabandei şi evaziunii fiscale
Fostul contrabandist comunist de succes – domnul Preş. TB a făcut azi la 18:00 pm, cu o întârziere de 20 de ani, propunerea din titlu, pe care, ca una ce vine de la un specialist, i-o respect, deoarece se referă la activitatea de bază a economiei Băsescu-Boc. Nespecificând nivelul reducerii, consider că procentul de 90% ar fi suficiennt pentru a depăşi momentul greu al existenţei noastre naţionale.
De P.U. Lake pe 6 May 2010 la 19:33 (#)Yessssss, romani savurati ce ati votat….!!! Bucurati-va…., daca mai puteti…
De Nostradamus pe 6 May 2010 la 19:37 (#)Si pe mine ma afecteaza , nu zic nu , si , posibil destul de serios , dar EU si o buna parte din “contrashi” STIAM la ce sa ne asteptam , si ,pot spune , ca eram pregatiti de tot ce poate fi mai rau ; dar am norocul ca am invatat MULTE DE LA VIATA , si stiu sa restrang “atat cat mi-e patura”…. Sa-i vad pe cei care nu stiu (si au votat portocaliu) …
Argentina si Grecia au iesit in strada sa isi strige nemultumirea. Nu se va intimpla asa ceva in romania. Toata lumea stie asta inclusiv presedintele. Sa traiti bine!
De s(c)lavul pe 6 May 2010 la 19:46 (#)Domnule Ciutacu:va iubesc si va admir la un loc cu MIRCEA BADEA,GADEA,DOMNUL STAN ,RADU TUDOR si ORESTE.Va doresc din inima sa fiti mai tare, mai bun si mai incisiv .Va doresc foarte multa sanatate si putere sa-i doborati pe nenorocitii astia de basisti.
De HUSAC OTILIA pe 6 May 2010 la 19:48 (#)eu as aplica masurile astea pentru 50 si ceva la suta din populatie
De pcezar pe 6 May 2010 la 20:00 (#)nu-i corect?
nu i-au votat pensionarii si bugetarii????
sa ceara bani de la manelisti…..
Victore, de la voi astia din media, care aveti puterea sa miscati ceva mase de oameni poate veni savarea. Poate gasiti vreo solutie sa mobiliztai lumea sa iasa in strada sa ceara demisia guvernului si a lui Basescu care a gestionat si girat haosul. Eu as iesi, fara gluma, desi nu ma atinge absolut deloc toata mascarada asta, pt ca nu lucrez…
)
De mihai pe 6 May 2010 la 20:01 (#)mai pupati-l mult in C U R pe baselu si nu va mai da nimik..cine la-a votat sa se spele cu el pe cap..sper din toata inima ca pensionarii sa moara de foame si de boala in casa…profesorii la fel..sa le ia banca casele si masinile…l-ai votat..suportati…prea s-au bucurat toti..auzi la ei moguli,sare ,posta,vantu,voiculescu…v-a tras-o basescu de v-a rupt..si ce o sa va mai rupa…la fel ca pe copilul ala…
De roman multumit pe 6 May 2010 la 20:04 (#)@pcezar: nu toti l-au votat, nu exagera
De Victor Ciutacu pe 6 May 2010 la 20:09 (#)eu zic ca bou de chioru&pdl ,udmr+,,independentii” NU AU FACUT DESTUL .
De stan pe 6 May 2010 la 20:09 (#)armata , securistii , pensiile speciale , pensiile pe caz de boala , pensiile anticipate , absoulut toate subventiile ( agricultura inclusiv ) , aparatul administrativ birocratic urias , investitiile gen soseaua de 40 si ceva de km care a costat aproape triplu decat pretul mediu cu care a facut america national highway ….etc.
ce anume nu intelegeti CETATENI ?!!!!.
ca viata NU e o pomana continua ci o lupta . ca nu e nimeni obligat sa te tina in spate ca tu saracu nu poti sau nu sti ( hai sa-ti dam si pe nevasta ca tu poate nu esti in stare sa faci rost de pasarica ) .
ca boierii aveau deficit ( cheltuiau mai mult decat luau de la noi , fraerii ce respectam ca iobagii legile lor si le platim impozite ca sa aiba ce imparti dupa cum au inters sau ii duce capu . ei ii zic ,,administrare” ) .
aveau cateva solutii : sa tipareasca hartii ( inflatie si ne lua naiba ca in anii 90 ) , sa se imprumute si iar ne lua naiba ca ajungeam sa platim taxe mai mari in viitor si probabil mai bine de un sfert se duceau pe plata dobanzii ( sau ajungeam ca si grecia in incapacitate de plata ) ..sa mareasca taxele , accizele , amenzile ,autorizatiile etc. si astfel sa pedespeasca pe omu care se zbate sa faca ceva . cand incurajezi statu la stat sau degeaba ( pe banii altora ) si furi 9 impozitezi ) pe cel ce munceste/produce (intelectual sau fizic) o sa ajungi sa imparti un mare 0 ( zero ) . din pacate pentru unii rasa umana NU e sado-masochista .
ps: somaju in romania e de 30 % . cum ? avem somaju oficial + 3 milioane de tarani care dau cu sapa , cresc o vaca , un porc , 10 gaini ..sa nu moar dracu de foame ( ei sunt numiti de statistica p…i : munictori ocupati in agricultura) + 800.000 asistati social ( fara nici un venit ) + 1 milion care e plecat .
deci data viitoare cand mai dati legi/ordonanate/directive/decrete vedeti sa fie una care sa anuleze aberatia care le voie la firme sa aduca muncitori din afara . nu sunt firmele de acord , nu ii pot califica la locu de munca ( pana si pe vremea lu ceasca se putea ) ..etc , nu au decat sa se care dracu in china sau maroc.
Ma intreb cat va dura pana la urmatorii 25% la salarii,15% la pensii s.a.m.d.
De mishulescu pe 6 May 2010 la 20:13 (#)Populatia din Romania ( majoritatea ) se afla ca intr-o nacela cu balonul gaurit si tot arunca balast ca sa se mai ridice un pic dar pana la urma se va prabusi .
abea astept momentul! am curtea plina de bolovani carora le place zborul!
De theone88 pe 6 May 2010 la 20:19 (#)[...] Victor Ciutacu a tot promovat un documentar despre aceasta poveste, un documentar (cred ca e acelasi) care poate fi gasit pe bucati pe Youtube. Pun mai jos link-urile catre ele: [...]
De Dragos Dehelean – activism civic, politic si de mediu » Blog Archive » Povestea dezastrului economic al Argentinei pe 6 May 2010 la 20:21 (#)mi-am rupt cateva minute din timp sa te injur de mama,(pe blogul lui CIutcu), nASULE, si sa-ti multumesc pe aceasta cale,ca l-ai ajutat pe bASESCU sa-i prosteasca pe prosti si sa iasa presedinte, sa dea cu tara in gard,atunci cand o sa iasa lumea in strada si nu o sa mai poti sa-ti ti emisiunea de frica o sa fiu unul din cei care o sa-ti bata cu bata in geam la parter la b1TV. cu stima Bogdan din Hunedoara
De bogdan hunedoara pe 6 May 2010 la 20:35 (#)Hai ca i s-a stins flacara violeta lui Aliodor(si ramase prezidentu’ fara inspiratie).
De abc pe 6 May 2010 la 20:45 (#)România se va asemăna cu Argentina doar dpdv al situaţiei economice. Lupte şi manifestaţii de stradă cum au avut ei, nu vor fi, pt că românului îi place să fie călărit şi sodomizat de oricine a aterizat cu chef de joacă în ţara asta. Barbari, turci, tătari, unguri, ţigani, homosexuali, diplomaţi/soldaţi americani, toţi ne-au călărit cum au vrut. Românii nu au smanes-urile la fel de mari ca ale grecilor sau ale argentinienilor. Nu vor ieşi în stradă, ci vor deveni găinari furând de la vecinu’ rufele de pe sârmă, capacele de la autoturism, fasolea din hambar,etc. Nici gând să iasă în stradă şi să-l trăznească cu bolovani în chelie pe Le Mariner pt că i-a adus la sapă de lemn. Mai rău ne trebuie, muuult mai rău !
De stm pe 6 May 2010 la 20:52 (#)Au pus bomboana pe coliva romanul sare la bataie doar pe burta goala.
Urmeaza discursul final ca cel al lui Ceausescu din 21 decembrie 1989,va dau 100 de lei in plus la alocatie.
Ps.
De sector 5 pe 6 May 2010 la 20:52 (#)In curand se va intampla ca in decemrie 89
ne intalnim la Inter pe baricada puteti conta pe mine.
nu am mai scris de mult la tine,nu-ti vine sa exagerezi,Victore?
De pcezar pe 6 May 2010 la 20:52 (#)e in stare romanul de <>?
cand ma vosi scula pre multi am sa popesc
De pcezar pe 6 May 2010 la 20:53 (#)Scuze revin cu o intrebare pentru dl.Ciutacu;
-Crezi cumva ca romanii vor avea remuscari daca isi mai impusca un conducator?.
Mie nici ca imi pasa.
De sector 5 pe 6 May 2010 la 20:58 (#)Nu solutia impuscarii e cea mai buna. Ceea ce se intampla e pura sinucidere!!!
De marian pe 6 May 2010 la 21:07 (#)1. Vad ca multi comentatori se leaga de nefericitii/idiotii care l-au votat pe agarici.
De Iordachel Gudurau pe 6 May 2010 la 21:13 (#)Dar mai sunt multi altii care nu au votat cu nimeni. Probabil pe aia ii doare-n pix.
2. Jegul de miliboc nu a avut curajul sa anunte el “masurili” si a iesit chioru´; in calitate de ce? Si NIMENI nu spune nimic; ca si cand ar fi cel mai normal lucru.
3. Probabil mai sunt admiratori ai presedintelui care il aproba. Ce face restul?
Priviti la greci. Mi-e sila de romani. Tara de taraturi, de las´ ca merge si asa.
4. Daca va ia numai atat, eu as mai incerca si cu 40% la salarii, 30% la pensii si 35% la somaj. Si as mai angaja inca 100000 de oameni la stat si as mai face afaceri si mai tari cu statul prin intermediul prietenilor si la vedere, ca sa nu zica presa ca ma ascund, sau ca-s corupt. Si i-as da liber DNA ului sa ia tot ce este impotriva mea(Chiorului) si a asazisului guvern. Sa stim o treaba.
PS
As inchide si televiziunile neprietene si o anumita parte a presei. Ca doar nu zice nimeni nimic; sau zice-n soapta, anemic…
PPS
Are perfecta dreptate Madalin, manca-i-as io gurita lui…
NU apuc eu ziua aia sa-i vad pe romani in strada!!!! Si nu am decat 40 de ani:)
De Camelia pe 6 May 2010 la 21:20 (#)Ce bine ar fi sa avem si noi un Kennedy al Romaniei
De ALEX pe 6 May 2010 la 21:39 (#)sa suporte consecintele dezastrului toti cei care l-au votat pe nenorocitul care ne este sef. nu mi-a placut niciodata de acest monstru, inspira un fel de spaima diabolica de care sunt convinsa ca este condus… din pacate, el a iesit la alegeri ptr. ca diavolul cistiga de cele mai multe ori.. mai ales in zilele astea de pe urma.. sa ne ierte dumnezeu si sa aiba indurare de cei multi si nestiutori…va iubesc luminita.
De lumi agache pe 6 May 2010 la 21:48 (#)Daca ar fi confiscate averile celor din guvernul Boc…..nu ar mai trebui reduse pensii,salarii,somaj…………..stam si ne vaitam ….Sa iesim in strada, sa ii impuscam ca pe Ceausescu!
De Mirela pe 6 May 2010 la 21:59 (#)@s(c)lavul: NEVER SAY NEVER..
De Julia pe 6 May 2010 la 22:14 (#)oare votanţii lu marinelu cotrocelu ce părere au despre cum ţara se duce azi de râpă?
oare jubilează acum când probabil unii dintre ei sunt pe cale să îşi piardă joburile?
oare cum se simt că au parte de o guvernare udristo manelisto marinărească care amanetează ţara la FMI?
oare cum pot sta alături de acest marinel adus în sistemul ticăloşit, crescut cu admiraţie pentru băieţi dăştepţi cu ochi albaştrii şi hrănit metehnal de ecşi cu aezi stipendiatori de teapa lu arpi de gruia, nişte intelectuali care cândva ne amăgeau sublim dar grotesc şi lichelizant cu un anticomunism de faţadă?
Cred că astăzi s a văzut cam cu ce săvârşiri ne am ales după ce în 89 s a făcut transferul de regim şi trecerea de la sistemul totalitar la sistemul ticăloşit şi implicit rocadizarea puterii în România.
Cred că astăzi avem înaintea cea mai are eroare de genetică politică fără vreun precedent în istorie atunci când ţara nu era bântuită nici de legionari, nici de comunişti ci de libertate; azi libertatea ce ni se arată este departe de ceea ce în 89 s a numit Proclamaţia de la Timişoara, astăzi nu s a arătat clar că democraţia s a născut în faşa murdară a furtului României şi a săvârşit surogatul unei clone pline de tare, astăzi mizeria nesimţirii, a hoţei, a ridicolului, a ticăloşiei cred că şi a atins un prag pe care nu ştiu câţi dintre români oricât ar fi de săraci sau umiliţi sau resemnaţi o mai pot suporta…
Cred că iliescu se poate nu se mai poate acoperi liniştit în mineriade şi în multe responsabilităţi ticăloşite de ceea ce marinarul&com / clasa politică&com au ajuns să ducă de râpă, din nefericire naţională, cam toţi de el fiind moşiţi şi acoperiţi sau sub aripa fesenistoPesedistoPedelisto dospiţi…
În acest caz ai două variante, fie o nouă golaniadă, care ar fi spulberată de un marinel care calcă pe ce apucă, fie o încremenire care duce totuşi la exil, adică la o Românie care nu i îndoliată, la o Românie care nu i batjocorită, la o Românie care nu i obodită şi umilită de nişte neica nimeni ajunşi la rang de asupritori…
probabil că asta şi este voinţa unui marinel, să rămână într o astfel de Românie stâlcită împreună cu traseişti, cu manelişti, cu udre, cu videni afacerişi ai b.o.r., cu slugi lichelizate, cu parteneriate udemerizate antinaţionale şi nu în ultimul rând cu încuibarea clară şi fără vreun chivoc a sistemului ticăloşit…
De Fanu pe 6 May 2010 la 23:01 (#)prieteni fmi stiu de ce..nenea basescu trebuie sa joace pe muzica pusa de ei pentru ca in nici un caz nu avem un presedinte cu cohones ca cel polonez(raposatu)..sau e un vanzator de neam si tara acest basescu ..poate ne-a vandut pe niste butoaie cu whiskey ..multe miloane de butoaie…$$$
De adrian pe 7 May 2010 la 00:32 (#)Pornind de la clipurile puse de tine, am gasit un mini-documentar de 12 episoade care prezinta mai pe larg declinul Argentinei. Este izbitoare asemanarea dintre Basescu si Menem, dintre neo-peronisti si pedelisti. Tradarea, pornirile dictatoriale, coruptia, privatizarile frauduloase. Copie unu la unu.
O vizionare atenta ne va arata catre ce ne indreptam, in special celor care nu realizeaza inca.
Iti scriu aici link-ul, in caz ca vrei sa-l faci public.
http://www.youtube.com/watch?v=rH6_i8zuffs&feature=related
De vasile pe 7 May 2010 la 02:14 (#)daca tot e sa schimbam numele poate schimbam si steagul plin cu steagul revolutiei..macar atat
De jim pe 7 May 2010 la 02:41 (#)Sa fie un blestem ?
Acordurile FMI – si tampitul in guverne ?
Cine l-a tot pus pe acolo, chiar n-a fost si nu este nimeni in stare sa-l elimine.
E indestructibil mizerabilul ?
Nici o molima, nimic ?
Acu merg sa vad imaginile unde ii condamna pe rumanii-romani la genocid.
Poate a intrat un pic la apa.
Si in sfarsit se vorbeste de genocid.
Era si timpul.
Cineva prezicea intre sase si nou luni de alegeri anticipate.
De Maria S.(Timisoara) pe 7 May 2010 la 03:46 (#)Se pare ca e mai putin de atat si intre timp a trecut o luna de la predictie.
Tot scapam noi, intr-o zi.
Rabdare, voie buna si sanatate sa avem ca restul vine de la sine.
Si redresarea vine, dar nu de la sine.
De la iobagii condamnati la moarte de talhar cu banda lui de jacuitori.
Si de la ce a mai ramas din elita economica a tarii .
Sper mult sa fie cum spun eu.
Asa sa ne ajute Dumnezeu.
Maria S.(Timisoara)
Ursul s-a trezit
Zorba – grecul alias Ion Iliescu Penu, pe ritm de sirtaki -kazacioc, admiră gorbaciovian prăbuşirea „minunatei” sale realizări din decembrie 89, acompaniat la „coarde” de veşnicul perdant AN . Voi i-aţi dat nas lui TB (fecaloidul răscopt al apocalipsei româneşti), ce nu catadicseşte a se şterge cu el la status, după cum a dovedit-o şi în expunerea lui demenţială de ieri la 18:00 pm. Istoria vă pregăteşte, la toţi, cazanele purificatoare cu acid sulfuric, aşa ca să nu se aleagă “praful”de voi ! Pulimea ştie ce are de făcut ( să ia capra la…) , şi mulţi vor sta-n cur(ând)…capre !
De P.U. Lake pe 7 May 2010 la 06:51 (#)stimate domnule Ciutacu,diferenta intre puterea din Argentina si cea din Romania este ca prima avea de partea ei armata si politia!La noi e mai greu sa mobilizezi si sa atragi de partea ta fortele M.I. si M.A.P.N. daca le tai din lefuri.
De aradean pe 7 May 2010 la 08:40 (#)lhatura betiva este este cel mai mare tradator , pe care l-a cunoscut istoria Romaniei. Dar nimeni nu vede..Poate chiar asta este soarta ce o meritam. fuck.
De danym pe 7 May 2010 la 09:07 (#)D-le Ciutacu este prima oara cand va scriu sunt in varsta am 66 ani va urtmaresc la orice emisiune unde apareti fie ca realizator fie ca invitat.Un singur lucru vreau sa va spun si D-vs si lui Mircea -sunteti ca un balsam pe sufletul multora .Spuneti ce ar vrea sa spuna multi dintre noi dar nu avem cum.Ce rugaminte am de la d-vs si de la Mircea- indiferent cat de obositi sunteti ,indiferent cat de jigniti sau amenintati sunteti,nu ne abandonati.Reprezentati-ne si spuneti voi ce nu putem spune noi.Daca sunteti jigniti asta inseamna ca loviti acolo unde doare,asta inseamna ca munca voastra nu este degeaba.Asi fi vrut sa-i scriu lui Mircea dar nu-i stiu blogul asa ca va rog din suflet sa-i transmiteti ca eu ma uit la el de 3 ori pe zi si tot nu ma satur.Fiecare jignire pe care o primiti ar trebui sa o luati ca pe o tableta de revigorare.Va multumesc pentruca existati.Acelasi lucru este valabil si pentru D-l Gadea.
De suzana pe 7 May 2010 la 09:54 (#)posta este la ei, si o mulg usor usor cat se mai poate
De arancia pe 7 May 2010 la 12:41 (#)Sa-ti povestesc ceva, dnul Ciutacu. Fac parte din generatia decreteilor, am facut un liceu de exceptie in Bucuresti, facultatea, la mineriade am mancat bataie ca berila fiindca vroiam altceva. Anul trecut am vandut tot si plecat din tara in Germania, unde am inceput de la zero. Vorbeam engleza si franceza, dar germana ioc. Acum o ora il sun pe un vechi prieten din Drumul Taberei care a copilarit cu mine si despre care toata viata mea am crezut ca e sclipitor. Eu ii zic: bai, ce dracu se intampla? Nu mai e guvern, nu mai parlament, totul a fost acaparat de ala? Stii ce-mi raspunde? Auzi, bai nene, aici nu e apocalipsa asa cum latra unii, am trecut acum pe la guvern, sunt vreo 200 de hapciucalii in strada, nu stiu ce dracu vor! E bine, frate, in tara, bine ca dat cu bugetarii aia de pamant ca stateau pe carca noastra a privatilor!
De Liliana Gabriela Lindenthal pe 7 May 2010 la 13:21 (#)Si eu: Dar mama ta nu e pensionara, cretinule?
Si el: Si ce, ma, am eu bani sa-i dau si ei!
Concluzia mea, dnule Ciutacu: ne meritam soarta!!!
BIRFA CU PARFUM DE VERIDICITATE ::: BASE IA CUMVA COMISION DE LA FMI >>>>????
De UDREAMYBABYMILF pe 7 May 2010 la 14:04 (#)ce să-i faci. neamul ăsta s-a specializat în tăieri. de frunze, de copaci, de salarii…
De alezzu pe 7 May 2010 la 14:12 (#)Victore, linkul corect e asta
De gicu pe 7 May 2010 la 14:52 (#)E un documentar despre colapsul Argentinei (are 12 parti).
Cred ca ar fi bine sa-l cumpere Antenele si sa-l dea pe TV.
Nu glumesc, vorbesc foarte serios.
Ce spui? Se va repeta istoria?
Nu stiu cat de mult se aseamana situatia Romaniei cu cea a Argentinei, aia au dat chix din cauza politicienilor care s-au bagat peste rezerva lor de valuta si nu au mai putut sa mentina paritatea pesoului argentinian 1:1 cu USD. Plus ca Romania mai are norocul ca ne mai poate arunca UE cate un os ceva daca chiar o patim.
Si legat de reducerea salariilor si pensiilor, asa le trebuie! Asa merita romanii! Primesc ce au votat, si chiar si asa romanii sunt atat de lipsiti de coloana si atat de indobitociti si de spalati pe creier incat nu prevad eu proteste d-alde Grecia asa cum spun astia prin ziare. O sa taca si o sa o inghita si p-asta si il mai voteaza o data pe Base daca e cazul. Ca din pacate asa am ajuns, ai dreptate tu cand spui ca romanii nu sunt un popor ci o populatie. Nu avem o identitate nationala clara, ne mintim pe noi insine cu istoria noastra si asa mai departe. E nevoie de o renastere aici ca sa se schimbe ceva. Apropo daca schimbam si numele tarii o data cu constitutia eu propun: Romanistan. Poate faci un sondaj pe tema asta
In rest numai bine si sanatate tie si familiei!
De ami pe 7 May 2010 la 16:41 (#)Ce ţâţ-ar fi un bis
TB alias Ciomu, din demenţa politică ce-l caracterizează, a tăiat penisul prosperităţii naţionale, cu scalpelul imposturii, acum srăduindu-se in faţa pulimii să detalieze propriul plan chirurgical de refacere a mădularului, pentru care babele şuşotesc că n-ar fi rău să-l dea mă-sii pentru procreere sau reprocreere în cazul său. Ce nu poate să înţeleagă această minte purulentă este că nu i se poate accepta criminalului să îngroape, oficial, propria victimă, oricât fast şi regrete ar fi capabil să etaleze. Ş-apoi moş Victor Stă-ncurescu specialistul în „săltatul” şefului de stat, ar putea bisa dacă batria i-o cere, la… troc!
De P.U. Lake pe 7 May 2010 la 16:44 (#)Nu suntem , in medie, mai inteligenti ca altii, nici invers, IQ-ul nostru mediu ne permitem sa intelegem foarte bine e este un sistem social/politic si economic, o forma de guvernare, un regim politic.
Nu suntem mai temperamentali ca altii, nici mai lenti, nu suntem mai inzestrati cu talente si aptitudini decit altii, nici invers. Suntem ca toata lumea.
Insa , avem in general, o mentalitate comuna paguboasa de a ne raporta la factorul politic dominant, greu de imbunatatit ( repetabilitatea istoriei, cu si fara participarea noastra voita, nu ne-a permis, de unde : “capul plecat sabia nu-l taie” , ” schimbarea domniilor, bucuria nebunilor”, ” pupa-l in bot si ia din punga tot” , ” sefu’-i sef si-n pielea goala” etc.), ceea ce a facut ca stima de sine launtrica sa ne fi fost din ce in ce mai grav avariata, motiv pentru care poate vorbim rau despre noi insine, ca entitate comuna, niciodata despre sine.
Totodata, in dorinta, cred involuntara, de a masca acesta stare, ne place, fatidic, sa ne erijam intre noi ca fiind fiecare purtator de coroana de aur pe frunte , cel de-al doilea nu e dotat sa priceapa si nu stie nimic.
Acum acesta auto/pacaleala iese bine la iveala, pentru ca niciun tert nu ne cere nimic din ceea ce nu spuneam noi altadata ca vrem.
Acum ne conducem singuri, democratic, dupa cum ne taie capul nostru mediu-inteligent, mediu- echilibrat psihic si mediu- inzestrat cu talent. nicidecum purtator de corona de lauri.
Se pare ca elementul lipsa (de foarte lunga vreme) , cel care in mod cert modeleaza caracterul, deceleaza necesitatile , ordoneaza prioritatile si poate aplana disensiunile stupefiante intre oameni care au aceleasi interese majore, este educatia,sub multilele ei aspecte si la toate nivelele -familie, scoala, societate, media, etc. In lipsa ei catalizatoare, nu avem cum recepta ceea ce ni se intimpla si raminem sa emitem ,,judecati de valoare” de interes national si public bazate pe nimicuri, inclusiv sentimentalisme ieftine.
Cred ca educatia a fost si fundamentul pe care S.Brucan si-a rostit zicerea entuziasta cu cei 20 de ani ; nu a luat in considerare ca locul ,, comunistului de omenie” va ramane imediat si cu desavirsire gol, iar dupa trecerea a doua generatii mentalitatea si cunoasterea lui zoon polikon sa fie vraiste, nici nu stie ce vrea si daca vrea ceva, sa nu poata argumenta si sustine in cunostinta de cauza de ce .
De Elena // pe 7 May 2010 la 16:45 (#)De fapt, am vrut doar sa spun ca mersul balanganit al societatii, expedientele umilitoare pentru unii, gonflarea vida a altora , ipostazele politice de mirare prin care am trecut 20 de ani s-au dovedit a fi o retata de succes democratic, prin vointa destul de libera a electorilor.
Or, pentru educatie , chiar inceputa cit de repede , e nevoie de cel putin alti 20 de ani.
P.S. A iesit o scriitura moralizatoare, n-am vrut.
Asa ii zice la documentar ? ” Argentina’s Economic Collapse – Part 1 of 12 ”
Cu stima si respect,Mihai !
De mihai pe 7 May 2010 la 16:48 (#)O solutie:
De Mugurel pe 7 May 2010 la 19:50 (#)http://www.guvernare.org
http://www.figh4romania.com
Sunt total de acord, in ritmul asta, este foarte posibil ca Romania sa aiba aceeasi soarta ca cea a Argentinei!
De andra pe 7 May 2010 la 22:47 (#)Pai si normal, FMI are interes sa le fie oamenii loiali la putere, astfel cine s-ar imprumuta.Pe de alta parte, daca nu-l il au, provoaca miscari de strada, dupa ce in prealabil izoleaza economic tara. Conditiile cerute de ei nu sunt de dragul sigurantei imprumutului, ci pentru a scoate o tara din pepeni. De aici, intelegeti urmarea, alt imprumut, finatarea datoriei prin orice mijloace, statul ramane cu 0 proprietati, iar noi o sa lucarm ca si sclavi pe la ceva germani,italieni,etc.
De mcbadea pe 7 May 2010 la 23:38 (#)Stiu ca ma repet , dar recomand din nou documentarul “The Take” , in care se vorbeste despre ce s-a intamplat dupa 2001 in Argentina,oferind posibile sperante…
Mai la subiect , recomand “War by other means” – John Pilger – o retrospectiva asupra influentei si efectelor produse de catre FMI si Banca Mondiala.
Amandoua se gasesc pe youtube.
De tania pe 8 May 2010 la 02:29 (#)la noi la greci este o vorba
De iotis pe 9 May 2010 la 09:57 (#)“m-am nascut si voi muri ca un grec” sau “unde ai scuipat, nu saruta”.
genul de vorbe “capul plecat, sabia … ” nu s-au INVENTAT la noi. frati romani iesiti in strada. sunteti o natie puternica nu cum va imbuiba vanzatori de neam la TV, iesiti si protestati. daca nu muriti cu ei de gat ACUM , la anul pe timpul asta veti muri de foame. in grecia se bat pentru 2 salari, adica cca2000 de euro, aia nu mor de foame cum muriti voi. acolo salariile nu se reduc ca aici in romania. sindicatele nu va vor ajuta. dati-l afara din cotroceni pe nemernic si pe c..urva blonda
Ma intereseaza mult partea cu Basescu – FMI.Il cred in stare de orice si mai cred ca cineva face o carte cu el,iar el este irespomsabil si mai paranoic ca Ceausescu.Roamnilor,ne mai place de Basescu??
De Asztalos Floare pe 9 May 2010 la 21:31 (#)Ceausescu a fost impuscat pentru:foame,frig,frica.Acum este mai bine?
De ion mitru pe 11 May 2010 la 08:54 (#)Dl Ciutacu acest guvern impreunacu presdintele ne au mancat toti nervi .ne mint cum ne minteau parintii nostri cand eram mici.au murit tinerii nevinovati. sa schimbam dictatorul . acesta este fratele lui ,nu au construit nimic au distrus si ce am avut am lucrat la im mija fab de armament ,au distrus-o sotul lucra la cos tgv la distrus acest om nu merita la putere nu avem nici un viitor,nici copii nostri .
De auras pe 11 May 2010 la 21:22 (#)Da sint batrin? si bolnav!Am 57 de ani sint din orasul MEDIAS si m-am confruntat in acest an cu o situatie noua pentru mine.Inca din luna septembrie anul trecut am simtit la umarul sting o durere care in timp a devenit tot mai greu de suportat,si a culminat mai precis in 17 -10- 2009 determinindu-ma sa apelez la cel mai puternic analgezic dupa parerea mea: ARCOXIA- MEDICAMENT CARE EU L-AM FOLOSIT DAR NU-L RECOMAND LA NIMENI.ACEST MEDICAMENT POATE PROVOCA INFARTUL MIOCARDIC.De accea atentie care cititi nu-l folositi fara supraveghere medicala.A urmat un tratament medicamentos specific artrozei dar fara succes.Nemai stiind ce sa fac am solicitat si parerea singurului medic ortoped dc.Gutu din spitalul Medias.Raspunsul a venit pront -I-mi dai 200 ron si te trimit la un medic si-ti face un R.M.si stim de la ce plecam -Si medicului ce face R.M.cit sa-i mai dau? – Te descurci tu acolo.Am renuntat ne-avind bani. Sub efectul fizioterapiei si a infiltratilor cu DYPROFOS am mai dus-o pana in luna aprilie anul curent cind durerile au reaparut de o intensitate la limita insuportabilului.De data aceasta Am incercat la medicul fizioterapeut dr.Prisacaru -Ce-i cu asta (se referea la biletul de trimitere de la medicul de fam.) -Pentru mine e fara valoare -Doamna doctor va rog sa ma scuzati,nu ma aflu in sediul spitalului Medias? -Ba da si ce-i cu asta?.toate consultatiile fac in cabinetul privat din strada Turda. La revedere ?acest medic datorita functiei avute a pus mina pe spatiul si aparatura spitalului si dicteaza dupa bunul plac in Medias in ceace priveste tratarea bolnavilor cronici de boli reumatice.Din punctul meu de vedere d-le presedinte va rog sa desfintati nu 200 de spitale si pe toate ca oricum murim fara a fi bagati in seama de aceia pe care statul ii plateste, desfinati acesti spagari nenorociti?Si peripetiile mele nu se opresc aici urmeaza ceva si mai tare.Cunoscind un medic de o rara omenie si un caracter aparte DOMNUL DOCTOR TRIMBITAS DAN de la baza de tratament Bazna am reusit prin intermediul dinsului sa fac un R.M.iar rezultatul e devastator cel putin pentru mine :Chist osos cefalic humeral,leziune a tendonului supra spinos,ruptura de scafa.Si pentru a fi cit mai credibil voi atasa si doua imagini la urma.Ce e de facut?Cu doi ani in urma la mina stinga am avut o suferinta a nervului ULNAR care era dininuat in proportie de45% fapt care a trebuit o interventie neurochirurgicala care a fost facutala spitalul de urgenta “ELIAS” DE CATRE DOCTORUL BALTATEANU.Un doctor in adevaratul sens al cuvintului un om care respecta cu sfintenie juramintul lui Hipocrat ca defapt toti medici de la “ELIAS”SINGURUL SPITAL CARE NU TREBUIE DESFINTAT in opinia mea Cunoscind acest medic am mai apelat o data la domnia sa si nu m-a refuzat desi nu era de competenta dinsului m-a recomandat domnului doctor Ghiorghiu.Acest medic dupa ce m-a ascultat si a vizionat filmul R.M. cu un ton f. politicos mi-a spus ca nu se pricepe la o asemenea interventie chirurgicala si in spitalul “ELIAS” NU POATE FI FACUTA,din lipsa materialelor necesare cit si a instrumentetiei.Singurele spitale din Bucuresti care pot interveni sint: spitalele Foisor si spitalul de urgenta “Bucuresti- Floreasca”spital la care am si apelat .Aici am dat de medicul chirurg ortoped Dinu Gabriel care efectiv si a batut joc de mine atit ca comportament cit si ca deontologie medicala.Formua de aderesare era MOSULE probabil dupa aspectul meu fizic(carunt).Dupa ce mi-a administrat doua injectii in umar cu-fosfat de dexametazona si xilina mi-a facut vint afara din spital dar nu inainte de a-mi comfisca una din cele doua cutii cumparate de mine ,spunindu-mi ca-m da un picior in fund daca nu plec imediat si sa ma intorc joia la ora 10 pentru o noua infiltratie.Joi din intimplare probabil era de fata unul din furnizorii de extensii care se pun probabil la tendoanele rupte definitiv al umarului si i-mi mai fece o infiltratie in timp ce discuta pe teme de chirurgie (cit de dificil e o asemenea interventie si ca 1 din 5 nu reuseste e.t.c .e.t.c.)dupa care pleaca si ma lasa nelamurit,la rugamintea mea asistentul il cauta si-mi transmite ca daca nu merge pana luni marti sau miercuri ma opereaza dar trebuie sa fiu pregatit.In ce consta aceasta pregatire: 1000 euro operatia in sine 250 euro medicul anestezist+una sau doua sau poate chiar trei extensii metalice 160-200 euro bucata.EXTENSIILE TREBUIAU METALICE (CHIPURILE CACI PE CELE DIN MATERIAL PLASTIC NU LE VEDEA)scopul era altul in cazul unui R.M. sau tumografie trebuiau scoase si cine le scotea nimeni altul decit doctorul Dinu BINENTELES PE ALA MIE DE EURO.La clinica privata doctorul Ieremia Stefan din Germania OPEREAZA CONTRA SUMEI DE 1200 EURO fara alte adaugiri de sume sau materiale.iar leziune o coasa cu un material ce e absorbit de corp in 9-10 luni. Concluzi :sint pentru desfintarea spitalelor de stat si creerea unui sistem de asigurari pri casa de sanatate care sa acopere toate procedurile spitalicesti numai in acest fel scapam de acesti spagari nenorocitPoate copiati sistemul German sauAustriac
Posta
De bebe otel pe 12 May 2010 la 11:01 (#)Adaugă Comentariu!