Am trecut, vă anunţ: nu contaţi pe mine
De: Victor Ciutacu - Categoria: Chestii, socoteli,personalAm câteva chestii care-mi stau pe creier şi mă abţin de ceva vreme să le eliberez. Azi n-o mai fac. Aşa că dau drumul la vale vagonului cu dezamăgiri; ale altora…
Nu-mi doresc să fiu erou; al nimănui. Mai ales că, de obicei, eroii mor tineri şi-s cântaţi postum. Mie-mi place viaţa, n-am vocaţie de martir şi sunt egoist. Mă gândesc, cu prioritate, la binele meu şi al familiei mele. Dacă acesta coincide cu al altora, cu atât mai bine. Aşa s-a întâmplat şi-n cazul Băsescu. Îl găsesc nociv pe individ, mi se pare inoportună prezenţa sa în fruntea statului, am acţionat în consecinţă. Întâmplător sau nu, părerea mea a coincis cu a multora dintre voi. A rezultat o frumuseţe de campanie antiregim într-o ţară lipsită de coaie. De care-s mândru. Continui să cârtesc, dar n-am amulete cu Jucătorul aliniate pe calorifer.
Dar asta nu înseamnă că mă voi pune vreodată la remorca vreunei formaţiuni politice. Findcă nu-s deloc convins că mi-aş găsi locul într-o structură de tipul ăsta. La ce-i acum funcţional pe piaţa politică de la noi, cu siguranţă nu. Doar să-mi fac mişcarea mea, unde eu să fiu Comandantul. Dar sunt şi comod, şi realist. Deci conştient că fără structuri securistice şi bani nu ies nici din Rahova. Cum nu simt nevoia să fiu marioneta vreunui grup de interese dornic să pună mâna pe caşcaval prin mine, mi-e teamă că-s pierdut pentru cariera politică. Aşa că, regret că poate dezamăgesc, mulţumesc pentru amabilele invitaţii şi sugestii, dar nu particip nici la (re)construcţiile diverselor partide politice, nici la reforma lor; nici ca actor, nici pe post de consilier. Emit păreri în scris ori prin viu grai. Vrea cineva să ţină cont de ele, minunat! Nu vrea, la fel de minunat, dacă nu chiar şi mai minunat!
Celebritatea mi-am dorit-o, recunosc, când eram ceva mai puştan şi m-am prins că n-o să mă cumpere niciodată Real Madrid. Mi-am obţinut-o (pe alte căi, ceva mai intelectuale, scrisu-i meserie, teveu-i fudulie) cu vârf şi îndesat, n-o mai caut, m-a găsit ea pe mine deja. Nu mă bucură, nu mă deranjează. Câteodată este chiar reconfortant să constaţi că n-ai vorbit de pomană, de cele mai multe ori băile de mulţime devin iritante. Aşa că n-am obiective prioritare nici pe zona asta.
În speranţa că am răspuns câtorva dintre obsesiile relativ publice şi cu promisiunea că voi face, curând, încă un online cu poporul suveran, în care să răspund tuturor întrebărilor, vă mulţumesc pentru atenţie şi vă urez o zi minunată ca mine.
173 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Asta ar mai trebui, sa te vad inrolat intr-un partid. Deja ar fi prea mult pentru mine…
De Dragos pe 14 January 2010 la 16:02 (#)Ai putea incerca macar o secta. De bani se ocupa credinciosii si rudele lor din vest.
De VAN GHELIE pe 14 January 2010 la 16:04 (#)Victor, asta suna, cumva, ca o dezertare. Sper sa nu fie asa…
De Optimal Media pe 14 January 2010 la 16:06 (#)@Optimal Media: nu suna deloc…
De Victor Ciutacu pe 14 January 2010 la 16:13 (#)@VAN GHELIE: suna bine, da’ numai daca-s eu seful
O zi minunata si tie!
De FLO pe 14 January 2010 la 16:14 (#)Citeodata e rcomfortant sa constati ca n-ai vorbit chiar de pomana,……….???
De octopus pe 14 January 2010 la 16:16 (#)victore, noi suntem cei dintre care nu vor sa se predea, nu vor sa plece din tara.cred ca ti-am mai spus ” diferenta intre noi si restul europei este de 80ani”.oricum cu cei 2 consilieri de la finante TOT INAITE!!!!!!!!!!
De Gabi pe 14 January 2010 la 16:17 (#)Cine Al De SUS te-a vazut in politica?
De korbul pe 14 January 2010 la 16:18 (#)Nu poti sa fii, deoarece iti trebuie si stomac, ca sa inghiti nesfirsite “rahaturi politice”, sa fii lingau, tradator, molusca, etc., ca sa poti ajunge mai la virful piramidei.
LA TINE NU E CAZUL si cel mai benefic, pentru natia romana, este sa ramii aici unde te afli momentan. E nevoie de tine si trecerea in spatiul politic o sa insemne un mare gol, pe care momentan il ocupi cu marea arta si pricepere, dar o mare pierdere publica si sociala.
Pe linga toate mai esti si arogant si genial.
Cum naiba crezi ca se impaca politica cu astea doua calitati?
cred ca altii sunt mai credinciosi ca noi.diferenta se vede,nu!!!!!!!!!
De Gabi pe 14 January 2010 la 16:20 (#)“vă mulţumesc pentru atenţie şi vă urez o zi minunată ca mine”
Acum nu stiu daca ne-ai urat de bine sau ne-ai zis de mama…:))
De Stefu pe 14 January 2010 la 16:20 (#)Oricum cred ca decizia ta este una buna in ideea ca in orice societate care vrea sa progreseze este nevoie de oameni liberi care sa conteste ori politica (sau religia) numai libertate nu ofera…
Auzi Victore nu poti sa procedezi si tu ca oamenii normali
si sa injuri in continuare umflatii (care nu mananca mult cel putin asa sustin) si sa lasi la o parte feriile tale.
De Romanescu Andrei pe 14 January 2010 la 16:21 (#)Incerc sa pricep mesaju’.Simt ca n-ati spus tot.Da’ acum,referitor la pozitia fata de un partid sau altul si intr-un moment de sinceritate: a invatat Prigoana ala micu’ce sa raspunda, aseara?
De Ioana S., Bucuresti pe 14 January 2010 la 16:23 (#)Oricum, la banii lu’ taica-sau poa’ sa intre si in campania pentru prezidentiale. La noi, vad ca se cumpara voturi pe fata, cu probe si tot nu se intampla nimic. Mai corecte sunt alegerile din Africa.
@Ioana S: evident ca n-am pus tot. n-are nevoie sa invete, e fiu lu’ tac’su
De Victor Ciutacu pe 14 January 2010 la 16:24 (#)Toata lumea se intreaba ce strategie are bocul impotriva crizei!ce drac` de strategie sa aiba?Doar a spus clar marele sef ca nu au timp de pierdut cu criza si ca tarisoara se va tara ea cumva afara din criza.Azi am vazut ca se intreaba de ce nu se face ceva pentru a se crea locuri de munca.Cica FMI-ul nu-i lasa saajute privatii ca se depaseste deficitul.Inteleg ca s-a fixat un deficit si ca exista bani putini.Putini ,dar exista.Eu nu sunt mare finantista (nici macar mica),dar cand incepi a impartii bani de sus in jos si dai dupa necesitati si mofturi,intai presedintiei Cat vrea ea si vrea mult prea mult in raport cu meritele.Tai apoi o felie generoasa pentru cancelaria primului ministru si continui cu felii generoase pentru serviciile ce au facut servicii la alegeri,ministerele cu ministrii favoriti sau generosi cu cine trebuie,te trezesti la final ca nu mai ai ce da tocmai celor ce nu au nimic si incearca sa pluteasca in aceasta mocirla,nmocirla numita economia Romaniei.Cei ce au primit mai mult decat au nevoie ,sunt tocmai cei ce nu produc nimic,dar consuma in draci.Cei ce prin munca lor produc plus valoare si aduc bani la buget si care ar trebui sa aibe si ceva bani de cheltuit sa tina economia in miscare,fiindca ei cumpara din tara,nu primesc decat niste ramasite si alea aruncate ca o mare favoare.Nu mai vorbesc de pensionarii ce sunt lasati sa moara si considerati milogii statului,culmea,tocmai de cei ce au fost si sunt milogii lor,ai pensionarilor.Mi-ar tebui o katiusa.
De carcotas pe 14 January 2010 la 16:24 (#)nimeni din aceasta tara nu poate risca binele familiei lui pentru un alt roman,romanii sunt cu doua sau mai multe fete
De www.smileys-funny.blogspot.com pe 14 January 2010 la 16:27 (#)Cristoiu a renuntat la JN sau vice-versa? Ciutacu a fost printre cei ce s-au ocupat de exilarea maestrului la b1TV?
De Ionut pe 14 January 2010 la 16:32 (#)Ferească Dumnezeu de aşa zi!!
Spor la treabă!
De Jademan pe 14 January 2010 la 16:34 (#)Important este sa nu ne predam, nuantele difera! Eu in ce priveste politica, ma consolez cu gandul ca inca mai exista Crin pe scena. Pe Geoana cand il vad imi vine rau. Acest personaj este un las de cea mai joasa speta si un disperat dupa putere ce a nenorocit un partid. V-am urmarit analiza referitoare la Mitrea si Nastse si este corect ce ati spus, dar cat rau a putut face acest Geoana, prin imaginea lui de papagal derizoriu, este incomparabil cu restul.
De Roxana pe 14 January 2010 la 16:41 (#)@Ionut: i-a expirat contractul. asa zice el, dezamagit ca nu l-a cautat Tuca sa-i spuna cat e de genial si de indispensabil ziarului. pe mine ma lasa rece maistru’. s-a exilat singur labeunu.
De Victor Ciutacu pe 14 January 2010 la 16:41 (#)D-le Ciutacu, daca in momentul de fata sunteti cunoscut de atata lume, daca multi va apreciaza, sau multi va critica, daca multi se regasesc in ideile Dumneavoastra sau altii le contesta, etc inseamna ca sunteti in locul care trebuie. Acum ma gandesc ca incercati sa studiati reactia noastra, sau poate nu. Daca acceptati o opinie personala, cred ca o miscare brusca de genul asta n-ar fi benefica si nu a-ti face careiera in politica cel putin nu pe termen lung, si aici puteti vedea cazul d-lui Ciuvica. Apoi daca ma gandesc mai bine cred ca puteti face mai multe din pozitia pe care o aveti acum, pentru ca la noi imaginea este ca a trece in politica = a te compromite. Eu zic ca de pe malul asta aveti o voce mai puternica.
De vocea pe 14 January 2010 la 16:42 (#)„Am învățat că EROI sunt cei care fac ce trebuie, când trebuie, indiferent de consecințe”- spunea, nu demult, inegalabilul Octavian Paler. Prin urmare, d-le Ciutacu- vreți , nu vreți-sunteți erou, conform acestei definiții sui-generis.Este inutil să vă aduc aminte că sunteți printre puținii din țărișoara noastră care țin steagul sus și fac ce trebuie, când trebuie, indiferent de consecințe.Faptul că nu ați cedat tentațiilor, presiunilor, ispitelor sau osanalelor celor care vă doresc aliatul lor întru prostirea proștilor și ați rămas fidel principiilor dvs., vă face minunat, așa cum sunteți, cel puțin pentru mulți dintre cei care vă populează blog-ul.Și dacă dvs. recunoașteți că sunteți genial și minunat, noi trebuie să recunoaștem că aveți o atitudine eroică pe care ați dovedit-o în luptele crâncene pe care le duceți zi de zi, indiferent de consecințe și, cred eu,fără să așteptați recompense.Prețuirea oamenilor care contează este de neprețuit…
De GEORGIANA P. pe 14 January 2010 la 16:45 (#)Daca imi este permis sa mai fac un comentariu…
De vocea pe 14 January 2010 la 16:47 (#)Nu sunt un amator de istorie universala desi am citit putin la viata mea, dar sunt microbist. Si ca orice microbist care se respecta si s-a scarbit de politica si buget si udrea… m-am uitat la cupa africii…aseara juca tunisia, iar comentatorii, mai documentati decat mine, se pare, si in conditiile in care fotbal nu prea se juca, au amintit un episod din istoria recenta a Tunisiei. Se pare ca si la africani presedintele avea tot maxim 2 mandate, ca si la noi, insa un tip care a vrut sa reformeze statul a facut un referendum si a solicitat populatiei sa mai conduca inca un mandat…. acum e la al patrulea… end of story
Eu as zice ca ai cam aceeasi gena cu a marinarului. Egoist (dupa cum ai zis), ingamfat si atotstiutor si nociv in formarea de opinie. Asa ca ai destule calitati pentru politica. Poate iti faci propriul partid sa-l conduci de pe tron cu sceptrul in mana. Si sa zbieri cand cineva nu e deacord cu tine. Eventual sa-i dai si-o palma.
De Ciprian pe 14 January 2010 la 16:53 (#)sa traiti,sa imbatraniti !daca faci politica asta nu inseamna ca esti condamnat la locul de munca;dorinta irezistibila pt. politica vine,de obicei,pe la 50 ani;momentan,imi place victor ciutacu – jurnalistul.
De cenobit pe 14 January 2010 la 16:55 (#)@ Victor Ciutacu – pai normal ca tu. Da sa nu uiti cine-a venit cu ideea – io vreau sa fiu presedinte pe organizatia Bucuresti, stii si tu, puterea obisnuintei
De VAN GHELIE pe 14 January 2010 la 16:58 (#)Si niste intrebari. Cu ce-i mai sanatoasa injurarea lui Basescu decat injurarea restului (Geoana, Antonescu, Iliescu, Orban etc)?
De Ciprian pe 14 January 2010 la 16:58 (#)De ce cei 5 milioane care l-au votat pe Base is mai prosti decat ceilalti 5 milioane care l-au votat pe Geoana? Eu cred ca-s la fel de prosti si unii si altii. Cei mai destepti au stat acasa. De ce e mai nociv Basescu decat ceilalti? A furat mai mult decat ei sau de ce?
@Ciprian: in caz ca n-ai priceput, desi mie-mi par coerent, nu azi raspund la intrebari. da’, uite, fac o exceptie pentru tine: d’aia!
De Victor Ciutacu pe 14 January 2010 la 17:11 (#)Hai sa fim seriosi… Asta e ca si cum ne-ati scrie ca Antonescu Crin e marea speranta a politicii cinstite de Dambovita si cat de mult a luptat el aproape 20 de ani in Parlament pentru poporul jefuit de tagma asta nesatula…
De Doxa pe 14 January 2010 la 17:13 (#)Adica esti un om normal si mai si “recunosti” asta . Cum iti permiti ?
De Adi pe 14 January 2010 la 17:14 (#)D-le Ciutacu,
De octopus pe 14 January 2010 la 17:25 (#)sa intelegem ca tot D’AIA l-au votat si AIA pe ,,marinar,, ??? Scuze !
@octopus: intelegeti ce sunteti in stare, fiecare separat
De Victor Ciutacu pe 14 January 2010 la 17:28 (#)@Dana: esti ca-n bancul ala cu “ce-ntreb eu si ce raspunde ea”
o zi minunata ca tine… din pacate avem parte de multa aroganta si de foarte putina genialitate; personal, tot ce incerc in aceste “vremuri” este doar sentimentul esecului; ma simt din ce in ce mai tare doar un simplu rezident in Romania;
De Teal'c pe 14 January 2010 la 17:35 (#)D-le Ciutacu, apreciem modestia Dvs. cand ziceti: “Nu-mi doresc sa fie erou; al nimanui”.Dar dincolo de cititorii Dvs. derbedei, o lume intreaga va considera intr-un fel sau altul un erou, nu un “martir”. Va creeaza angoase cantecul interpretat de Tina Turner?: “Nu avem nevoie de un alt erou”.
De I.I. pe 14 January 2010 la 17:37 (#)Dar acest cantec se refera la un context care nu se aplica INCA in Romania. Incerc sa-l redau
in limba romana dupa a fugara citire fara a repeta refrenul:
Nu avem nevoie de un alt erou,dintre ruine si dintre daramaturi/ Nu putem repeta aceeasi greseala din nou /Noi suntem copii ultimei generatii/ Noi suntem cei pe care ei ne-au lasat in urma /Si ma intreb daca ne vom schimba vreodata,/ Noi cei care traim sub frica,/Pana cand nimic altceva nu mai ramane Nu avem nevoie de un alt erou/ Nu avem nevoie sa stie drumul catre casa /Tot ceea ce dorim este viata/ Dincolo de domul tunetelor. Cautand ceva dobandim increderea /Ca trebuie sa fie ceva mai bun acolo/ Dragoste si compasiune,/ vine si ziua lor /Toate celelalte castele sunt construite in aer /Deci ce facem din viata noastra / Lasa doar un semn / Va straluci povestea nostra ca o lupta /Sau se va sfarsi in intuneric/ Asta e, da totul sau nimic/ Nu avem nevoie de inca un erou…
domnu’ ciutacu, n-ati vorbit de pomana la sinteza zilei sau la vorbe grele, n-ati scris degeaba pe blog sau la jurnalul national, probabil ca ideea mea despre romania de azi se gaseste undeva la confluenta ideii dumitale cu a d-lui badea, cu a lui mugur ciuvica, cu a d-lui gadea & co, dar simt ca nu mai pot, am obosit si mi s-a luat. nu mai pot sa va “ajut” la rating.
De florin dia pe 14 January 2010 la 17:38 (#)va rog sa mai diversificati subiectele, sa va indreptati mai spre ideea campaniei publicitare a ziarului “adevarul”, mai multa cultura, mai putina politica; adica s-ar putea sa va tociti nervii degeaba cu niste caraghiosi politici care nu merita nici bagati in seama.
ciao
Este reconfortant sa va pot citi neangajat decat la libera opinie.
Cu furie despre indivizi care se cred mici basesciano/becalisti
http://fanu.wordpress.com/2010/01/14/ureganam-cu-bani-versus-filosoful-muritor-de-foame/
UREGANAM cu bani versus filosoful “muritor de foame”
Acesta este un pamflet si trebuie luat ca atare, legatura cu realitatea nu exista pe planeta unde s au nascut, au cuvantat, candva, si au fost damnati Socrate, Hristos sau Pavel…
in fapt, este vorba despre corespondenta unui filosof sarantoc dintr un “oras” cu manageru cu bani dintr un “alt oras”, pe net, fireste
intr o zi, candva, pe vremea crizei un filosof a aplicat la un loc de munca, destul de oarecare, crezand ca la capatul retelei este cineva care sa ii raspunda frumos, in cazul in care nu se potriveau calitatile, desi, relativ, la context erau potriviri, care ar fi putut insemna dezvoltare: “nu se poate, ne pare rau, dar calitatile dumneavoastra nu corespund cerintelor noastre si va dorim succes in continuare in aplicatiile dvs…” (era foarte simplu, nu?)
iata insa raspunsul,
manageru, cu bani
sper ca ai vazut titlul anuntului.Nu mai aplica daca nu ai treaba
filosoful, sarantoc
Stimate domn,
In primul rand raspunsul dumneavoastra, de cetatean al tarisoarei si fiu al “altui oras” este unul lipsit de cel mai decent respect fata de om.
Probabil ca functia pe care o aveti de manager (am lucrat o vreme in oras si am intalnit rareori o astfel de abordare lipsita de respect si fara o formula relevanta de refuz) si, poate, faptul ca somajul din “alt oras” va permite o astfel de exprimare lipsita de elementarul moral al respectului (pentru ca aveti de unde alege, nu -i asa?) la adresa solicitantilor de locuri de munca.
Nu va raspundeam daca abordarea era in alt sens dar lipsa de tact de care dati dovada a fost un factor determinant.
Nu cred ca amabilitatea a ajuns un lux in tarisoara iar nuantarile respectului se intocmesc doar la nivelul relatiilor familiale si de prietenie ori amicitie. Ar fi trist si dramatic.
In al doilea rand, unii dintre noi, oraseni fiind, am mai fost prin tari straine la conferinte, unde se discuta in franceza, engleza si germana, mai efectuam in prezent, printre altele, la oras, studii masterale intr un domeniul, unde se mai vorbeste si de team liderul ideal care stie ce inseamna si empatia dar si respectul fata de oameni fie ei angajati sau potentiali angajati.
In al treilea rand, cred cu tarie ca “Romania bunului simt” (fara a fi liberal) exista si la alt oras, fiindca am intalnit altfel de oameni (care stiu ce inseamna aproapele si departele) de aceea mereu revin cu placere in acest “alt oras” unde spiritualitatea, cultura si civilizatia sunt un manunchi al tarisoarei nealterate de persiflare, de ura sau rautate.
Am ales sa plec din oras spre a ma stabili la “alt oras” si va promit ca voi uita gustul amar al raspunsului si primului indiciu care arata profilul de manager venit din partea dumneavoastra.
Cu respect,
filosoful, sarantoc
manageru, cu bani
Ce pot sa mai spun la un asfel de emai.Cred ca trebuie sa te muti pe o alta planeta.Eu cred ca ai sa ramai somer multa vreme…….
filosoful, sarantoc
Stimate cetatean,
Mai bine nu raspundeati.
Fiti sigur ca nu ma pasioneaza lumea dumneavoastra. Este anosta si pe alocuri, cred, nici macar frumos cenusie.
Cand nu aveti argumente cadeti in ridicol sau in cel mai bun caz in deriziune, ceea ce evident ca va doresc in continuare sa aveti de la viata.
Cu aleasa compatimire,
filosoful, sarantoc
manageru, cu bani
Mai ciudosule deocamndata tu mori de foame nu eu…..Cum sa iti spun mi se pare ca esti filozoful neinteles al spatiului ‘eminescian’.Cine naiba crezi ca sta sa citeasca aberatiile tale.Deja am pierdut prea mult timp citind idioteniile tale…..Iar cu partea spirituala mai bine taceai si filozof ramaneai….Legat de ce imi doresti tu mie fii atend la ce iti doresti……
si cam atat…
filosoful sarantoc nu i a mai raspuns, nu avea rost, la ce bun sa raspunzi cu ceva la nimic…
cateva reflexii
Imi spunea mie cineva ca filosoful Cioran avea la cursuri o lamie, pe care o utilize ori de cate ori UREGANAM cu bani parjolea conceptele si strivea trairile.
Seniorul Corneliu Coposu, intr un dialog civilizat cu iliescu, dupa ce acesta din urma I a reprosat ca este intratabil (adica nu le prea vrea pe cele ale vietii, bani, putere sau onoruri desarte, adica erijarea spre bataia de joc a semenilor) si a primit un raspuns pe masura diferentei. Seniorul nu era un “ciudos” fiindca pe Seniorul Corneliu Coposu il interesau valorile trairii; de aceea el, Seniorul era de pe alta lume, la fel ca Petre Tutea sau Elisabeta Rizea si multi altii carora le au fost asigurate locuri dintr o “alta planeta” cum le zice bine, UREGANAM cu bani.
Biblia
33. Deci Pilat a intrat iarăşi în pretoriu şi a chemat pe Iisus şi I-a zis: Tu eşti regele iudeilor? 34. Răspuns-a Iisus: De la tine însuţi zici aceasta, sau alţii ţi-au spus-o despre Mine? 35. Pilat a răspuns: Nu cumva sunt iudeu eu? Poporul Tău şi arhiereii Te-au predat mie. Ce ai făcut? 36. Iisus a răspuns: Împărăţia Mea nu este din lumea aceasta. Dacă împărăţia Mea ar fi din lumea aceasta, slujitorii Mei s-ar fi luptat ca să nu fiu predat iudeilor. Dar acum împărăţia Mea nu este de aici. 37. Deci i-a zis Pilat: Aşadar eşti Tu împărat? Răspuns-a Iisus: Tu zici că Eu sunt împărat. Eu spre aceasta M-am născut şi pentru aceasta am venit în lume, ca să dau mărturie pentru adevăr; oricine este din adevăr ascultă glasul Meu.
Socrate, era judecat de junii eleganti ai Cetatii iar Pavel a sfarsit sub temelia cu picioare de lut a bogatilor cu carte care nu au dumirit nimic din valoarea celor citite; ei, erau desteptii bogati ai Cetatii insa nu aveau in nici o asemanare ceea ce avea Pavel, intelepciunea.
si acum,
Va rog, sa il injurati pe filosoful muritor de foame cand il prindeti pe strada, sa il scuipati, cand il aveti in preajma voastra, sa il judecati si condamnati pe filosoful sarantoc la o alta lume, sa il duceti la Canal, ca odinioara sau izolare sa nu aiba cu cine schimba un cuvant, sa il obiditi si umiliti pe filosoful “neinteles” pentru ca nu este un “ciudos” pe acel UREGANAM cu bani si plin de diplome si daca se poate sa il amenintati cu moartea ori violenta; si toate acestea pentru ca un oarecare UREGANAM cu bani si diplome sa isi poate demasca persiflarea si dispretul pentru un filosof care moare de foame, fiindca, nu I asa, el, nu poate sa fie efemerida zilelor, el, cel “neinteles”, nu si poate asuma viata lipsita de temeiurile trairii dar nici nu isi doreste cu aroganta, onorurile sortite prafului si uitarii, SI, sa poata savarsi ale vietii lui in linistea anosta a prezentului.
De Fanu pe 14 January 2010 la 17:47 (#)Mi-as dori sa aud, simplu, de Partidul Ciutacesc! L-as sustine oricand, la orice alegeri.
De SmiLey pe 14 January 2010 la 17:48 (#)Victor Ciutacu in politica?!?!
De shogunu' pe 14 January 2010 la 17:54 (#)M-ar napadi intristarea!
Las ca-i bine asa cum ii si de vorbit degeaba nu vorbeste!
Egoist, arogant si genial!
Asa-i fain!
BANZAI!!!!
bine faci ca nu te spurci victore..! lasa-i pe tonti si pe deontologi sa-si rupa capu si sa isi scoata ochii in partide…e mai bine asa…oricum ciolanu devine din ce in ce mai mic si noi,poolimea,nu am avea loc si daca am vrea!sunt prea multe hiene langa hoitul care se numeste Romania !! Respect!
De bogdan pascuta pe 14 January 2010 la 18:05 (#)Dl Ciutacu, ati primit cumva amenintari din partea conducerii sau/si conducatorului suprem, pentru ca nu prea va sta in fire sa faceti anunturi de genul asta.
De AlexD pe 14 January 2010 la 18:07 (#)D-l Ciutacu, in calitatea sa de jurnalist cu blog, simte uneori un imbold sa ne consulte pe noi, cititorii derbedei, privind cate o tema, ce-i trece prin minte, si ne-o serveste spre digerare, asa cum procedeaza si acum cu articolul “Am trecut, va anunt: nu contati pe mine”. Este un fel de invitatie la emiterea unor pareri “fara masti, fara tabuuri” cum spunea intr-un articol al dumnealui din mai 2009. Niste ganduri, “cateva chestii” care ii “stau pe creier”, il macina, ii pune mintea la incercare, dar ii epuizeaza si rabdarea, chiar ii provoaca enervare. Azi doreste sa se “elibereze “ de acestea, dar pe moment doar da “drumul la vale vagonului cu deazamagiri; ale altora…”. Haideti, sa-l oprim”
De I.I. pe 14 January 2010 la 18:23 (#)Victor
De Iordachel Gudurau pe 14 January 2010 la 18:25 (#)Suna ca dracu ce spui tu acolo. Se poate intelege printre randuri´ca sunt ceva telefoane, ceva amenintari voalate, sau ce?
De unde moliciunea asta? Retragerea, sau amenintarea cu retragerea, defetismul, in fond tradarea celor care te urmeaza (virtual,fireste) nu sta in stilul tau. Cred ca esti si tu, ca noi toti, obosit si ca ai nevoie de ceva liniste/odihna. Dar atat! In rest luptatorii nu se predau. Dusmanii sunt peste tot si asteapta doar un semn de slabiciune…
Nu noi am pierdut. Am fost pe mana moarta. Apropo, l-ati vazut pe Geoana cat a albit la par intr-o luna?
Iti doresc o zi buna si mult succes in continuare.
PS
Nu o intelege ca un atac.
hm.mda.esti ok.cuvantul erou este cheia.(ieri era parastasul!)
De nk pe 14 January 2010 la 18:29 (#)totzi avem eroii nostrii.ba-i iubim,ba-i hulim.
domnule,cred ca nu eroul decide daca va fii sau nu erou.ci ce-i care-l…hm,consuma.
candidatul la post iese temator pe market,iar masa decide daca-l vrea sau ba.
tu ai iesit.masa(chiar asa mica)te…vrea.
esti”in”.
partid?
pai acolo nu sunt eroi!!!
ideea este ca te-am memorat si destul de des=aprobat.
@victor: dai si tu ceva pentru drepturile de autor?
De brazvan pe 14 January 2010 la 18:29 (#)@Iordachel Gudurau: nu m-a amenintat nimeni, nu amenint pe nimeni. incerc sa ma comport firesc si pretind reciprocitate. n-am semnat vreun contract de autodetonare sau de ducere a Romaniei pe cele mai inalte culmi de progres si civilizatie.
De Victor Ciutacu pe 14 January 2010 la 18:30 (#)@AlexD: am primit propunerea de prelungire a contractului; ca-n fiecare an. comandantul suprem nu e aplecat catre comunicarea cu mine. nici eu cu el, ca sa fiu fair
p.s.
De nk pe 14 January 2010 la 18:38 (#)in politica si sfera puterii nu sent eroi.
in lupte cu morile de vant?mda.aici ar fii loc.
in zilele noastre,ne lipseste un micutz crez.iar pentru crez chiar merita sa se nasca eroi.
@ Victor: Toata consideratia pt. hotararea ta transanta…
De Nostradamus pe 14 January 2010 la 18:41 (#)@Victor
Da, bre, e mai bine aşa!
Ştii să scrii… scrie!
Toate cele bune!
De Bordelezu pe 14 January 2010 la 18:48 (#)Se pare ca sunteti dezamagit dle Ciutacu. Nu prea inteleg de ce pentruca cu voie sau fara voie ati pus umarul la alegerea lui Basescu. De nenumarate ori v-ati exprimat antipatia fata de Geoana in campania electorala. Ca va calcati pe suflet si sunteti nevoit sa-l votati,ca nu va place, etc. La fel au procedat si ceilalti ciutaci de la Antena 3. Acum savurati momentul. Si nu ma refer la succesul lui Basescu ci la infrangerea lui Geoana.
De ZARA pe 14 January 2010 la 19:04 (#)Multe succesuri in gudurarea pe langa juniorul Prigoana.
@ZARA: v-am publicat acest comentariu ca sa stiti de ce n-o sa mai aveti placerea urmatorului. si, egoist, ca sa-mi confirm mie teoria potrivit careia fanii lui Geoana nu-s cu nimic mai presus decat ai lui Basescu. seful vostru de partid ar trebui sa ne faca statuie. fara existenta noastra, nici macar in beneficiul lui, lua ceva mai mult de 15%. si nu ajungea sa se mai relaxeze-n turul doi la Vantu acasa.
De Victor Ciutacu pe 14 January 2010 la 19:12 (#)@victor: cred ca nu am reusit sa ma fac inteles. ma refeream la drepturile de autor pe care mi le-as asuma vis-a-vis de denumirea d-lui cristoiu “maIstru”.
De brazvan pe 14 January 2010 la 19:23 (#)Imi place ciutacu. mint……. il ador pe ciutacu, de fapt il ador la pachet cu prieteni cu tot. imi place badea, gadea, oana dobre, firea, r. tudor. candva imi place si cristoiu. credeam ca el si ctp (badea, nu te supara!) nu vor fi niciodata impotriva noastra. acum cristoiu e. cu ce l-or fi santajat portocalele mecanice?
De Navoada pe 14 January 2010 la 19:26 (#)Domnule Ciutacu, suntem un popor de legume peste care ploua marunt duhoarea securista a unei clici de psihopati crescuti in umbra raposatului balbait. Adevarul asta este: majoritatea fostilor si actualilor SRI-isti (care sunt la putere acum) sunt legume cu probleme psihice care isi impun “logica” si paranoia de grandoare asupra legumelor electorale creand o psihoza colectiva in care ura si subcultura domina societatea. Votul din ura al legumelor a inscaunat delirul de persecutie al betivanului dobrogean inca 5 ani la Cotro-coceni.
De SimP pe 14 January 2010 la 19:29 (#)Intre toate legumele, tu esti un ardei iute. Pisca cat poti ca pisti bine. Nu ai ce cauta intr-un partid.
Ce erou sa fi? Pentru cine? Suntem un popor care nu ne-am meritat eroii. A spus-o si Petre Tutea. Vrem libertate? Sa punem TOTI “osul” la treaba si sa nu mai asteptam sacrificiul nimanui.
zara: eu sunt psd-ista dar sunt dezamagita de geoana, am muncit ca fraierii ca el sa se duca la vantu, macar daca invata acolo cum sa contracareze flacara mov (ca violet suna prea elegant). Am tinut cu geoana, l-am voata si mai mult i-am facut campanie rupand o pereche de cizme. a pierdut gata g(e)oana!
De Navoada pe 14 January 2010 la 19:30 (#)observ in ultimul timp tipul asta de discurs si din partea lui badea si sunt sigura ca multi altii gandesc asta chiar daca nu o spun. eu sunt de acord cu ce ziceti voi si inteleg revolta interioara si sentimentu ca dai in gol. cel mai important in acest articol in momentul asta pentru mine e totusi melodia
multumesc mult ca mi-ai mai luminat ziua asta ingrozitor de imputita pe care am avut-o cu o melodie superba. ah si inca ceva: esti totusi un erou si sunteti toti cei de la “echipa castigatoare” pentru ca, cel putin in ceea ce ma priveste, uneori sunteti singura oaza de inteligenta la care ma conectez la sfarsitul zilei. sunteti pentru mine niste eroi pentru ca nu va aratati tzatzele for a living (imi cer scuze pentru eventualele s(h)uturi pe care e posibil sa le fi dat limbii romane prin comentariul asta)
De andra pe 14 January 2010 la 19:30 (#)Sunt psiholog si-s nemaipomenit de pusa la adapost de faptul ca politicienii nu dau doi bani pe breasla noastra;nici nu ma cauta,nici nu-i deranjez in vreun chip.Am trait si traiesc si eu momente de deznadejde generate de lipsa de perspectiva existentiala a celor care vin dupa mine.Am preocupari care ma acapareaza si ma distanteaza de tot ce incepuse sa-mi inunde mintea.Oarecumm ma recunosc in ceea ce scrieti si va felicit!O anonima.
De Ylynka pe 14 January 2010 la 19:35 (#)Buna seara d-le Ciutacu,
Sunt intru-totul de acord cu Dvs.Ma bucur ca sunteti asa si nu afirm asta sa am doar satisfactii-asta e realitatea ; chiar ma gandesc ca n-am trait la varsta mai tanara aceleasi experiente pe care le traiti Dvs.acum,ca aveam mai putine regrete si mai multe impliniri;acum e tarziu pentru mine,dar pentru Dvs.e timpul sa faceti ceea ce simtiti,sa nu va treaca viata degeaba.
Eu sper sa actualizati contractul cu Tv-ul,ca va mai putem vedea si asculta (chiar daca e poate o fudulie),dar mai avem si noi o sansa de mangaiere -etica si profesionala…
Cu acelasi respect,
De IoanaP pe 14 January 2010 la 19:39 (#)IoanaP
Intuitia-mi spune ca probabil prigoana sr v-a multumit chemandu-va-n barca portocalie. Probabil ca si crin, poate si geoana, cu alte ocazii. Politica e o duduie de moravuri usurele si nu poti sa folosesti nici prezervativ. Verticalitatea e laudabila, dvs si colegii dvs ne sustineti si ne incurajati, aveti grija si mergeti inainte! Cu multumiri,
De alien pe 14 January 2010 la 19:49 (#)@alien: Prigoana-i zaltat, da’ nu inconstient. plus ca am si eu demnitatea mea. daca nu ma suna Zeus, nu raspund la propuneri indecente
De Victor Ciutacu pe 14 January 2010 la 19:51 (#)Domnule Ciutacu imi placeti atat d-vs cat si ceilalti”nebuni frumosi’de la antena 2 si3 si pentru asta va multumesc dar,cu ocazia aceasta va asez pe umeri si responsabilitate cu dobitocirea mea daca cumva plecati,declar limpede ca nu mai urmaresc alte posturi de stiri si daca lipsiti de pe ecran ma mut pe “Taraf”si daca tara asta are nevoie de inca un fan guta atunci……..
De du pe 14 January 2010 la 20:02 (#)Mai d.le ciutacu intimplator suntem de.acelasi leat,dar am totusi impresia ca te admir mai ales pentru acel soi de maturitate, franchete si inteligenta pe care o capata o milionime dintre noi, la o anumita virsta si care parca se intrezareste si la mine, ca sa ma laud un pic. e jale peste tot, dar nu din cauza noastra, ci mai ales a celor care ne.au condus in toti acesti ani si care si.au ales la rindul lor oamenii lor, dupa relatii, ochi frumosi, sani frumosi, picioare frumoase, gura bogata, bani, pile etc.etc. vorbesc despre sistemul bugetar, pe care il cunosc si in care cred ca nu prea mai e mare lucru de facut. dumnezeu cu mila! sanatate sa.ti dea dumnezeu si putere de a te mentine tot asa.BAFTA.
De lumi agache pe 14 January 2010 la 20:38 (#)Curajos nu e cel caruia nu-i este frica; curajos este cel care stie ce trebuie sa faca cand ii este frica(aceste vorbe apartin intelepciunii batranesti pe care de cele mai multe ori o luam in ras).Sunt convins ca te voi urmari inca ptr cativa ani buni.Mai ai inca de spus multe lucruri si noi multe de invatat sau de descoperit.Si vocea noastra,a celor cateva sute de mii de anonimi, este la fel de puternica doar ca nu e certificata de un ziar sau un post tv.Va doresc 100 de ani fara reparatii capitale.
De cristian pe 14 January 2010 la 20:40 (#)ei..de asta imi place mie de tine.esti dureros de direct pt aceasta tara…si probabil cand o sa pari mai bland..in stilou dragule….tara asta va fi pe drumul cel bun,deja.
De xwoman pe 14 January 2010 la 20:45 (#)eu o sustin inca pe Romanica,ca e a noastra si poate o sa fim mai multi de partea asta a baricadei .
bafta!
cat ma lasa serverul ma uit la TV. e suficient, e reconfortant sa vad ca sunt oameni care gandesc, care fac analize, care uneori isi asuma riscul de a spune ceea ce, de multe ori, toata lumea stie sau banuieste.
despre eroisme,daca prin atitudine coagulati o energie pozitiva, nu neaparat agresiva dar persuasiva, atunci e deja un fapt imens pentru Romania (cat om mai putea vorbi de aceasta tara astfel)
respect.
De midriaza TV pe 14 January 2010 la 20:53 (#)Domnule Ciutacu, când spuneți „nu contați pe mine”, la cine vă referiți, mai exact? La ei sau la noi?!? Sau și la ei și la noi, deopotrivă?!?
Mai am o nelămurire: de ce am pune amuletele aliniate pe calorifer?!? Eu mă gândeam la frigider, deoarece cam put
)
De GEORGIANA P. pe 14 January 2010 la 20:55 (#)nu contati nici pe mine.
nu ca as conta.
dar, daca as intelege de ce l-a ales Vladescu pe Bittman si nu pe mine sau pe dl. Ciutacu sau pe CTP sau pe Cristoiu sau pur si simplu, pe un om de rand ales prin concurs – desi intelegem la fel de bine, din perspectiva omului de rand problemele legate de acel minister … as mai zice. dar nu inteleg.
nu inteleg nici de ce Boc se ratoieste la noi desi tot ce au propus este vadit scos din burtile alea ale lor pline de ciorba si fripturi mari la pret mic SI nu va folosi catusi de putin scoaterii din criza a tarii acesteia. poate fac mall la parlament si atunci ei – dintr-o aula studenteasca, pentru ca raman doar 300, care nu vor fi niciodata prezenti simultan – vor gestiona mai bine veniturile provenite din acel mall. Desi cred ca va fi o chestiune public-privata, deci nu vom sti cine, ce si de ce …
o zi minunata, d-le Ciutacu, o zi minunata tuturor cititorilor dumneavoastra (si scrieti minunat, este o desfatare sa vezi un scris cursiv, frumos, corect, dar mai ales, cu continut) si nu uitati, o zi minunata trebuie sa iti faci singur!
De inconstanta pe 14 January 2010 la 20:59 (#)Victor,viata merge inainte.
De Liviu pe 14 January 2010 la 21:02 (#)Mi-ar plăcea tare mult ca într-o bună zi , când veți avea dispoziția necesară, să devoalați unele dintre propunerile indecente care vi s-au făcut. Poate chiar în online-ul cu poporul suveran. Așeaaaa, de-o curiozitate… să vedem și noi, poporul suveran, cine au fost tupeiștii care v-au dat cu cârnatul pe la nas.
De GEORGIANA P. pe 14 January 2010 la 21:20 (#)In drumul spre casa, altul si mereu acelasi oricat as incerca sa-l schimb, pe “temutele strazi ale puterii” cum ar spune o prozaista de Nobel, insist in a asculta, seara de seara, aceleasi vorbe mute ale politicianului roman pierdut si el in non-sensul doctrinei, in neuitarea campaniei si in grijile lui de zi cu zi. Ei bine, azi mi-am amintit ca exista si alte posturi de radio. Am comutat pe Zu, ascultandu-i pe cei ce vomeaza zi de zi ineptii ale tristelor lor vieti peste un moderator inzestrat cu rabdare divina. Nu stiu cat o mai putea Mircea sa traiasca in acest masochist stil, dar mie mi se pare obositor sa te faci ca ii asculti si intelegi pe toti cei care, cu un licar de speranta, incearca sa se planga, unul cum ca nu il angajeaza nimeni lucrator la o firma de curatenie pentru ca nu are experienta in CV (ce utopie!), altul, ca firmele de stat nu dau acelasi impozit ca cele private si tot asa, pana innebunesti de tot. Dar ce mi s-a parut cel mai tare in intervalul orar al emisiunii a fost un spot publicitar la asigurarile Ardaf. Intotdeauna mi-am imaginat ca un spot publicitar, fie el in lumea audio, pana la finalizarea lui, trece prin mai multe etape: creatie, aprobare, mixaje, modificare, post-aprobare, etc… Pana la difuzarea lui, probabil ca-l asculta vreo 20 de insi minim.
De Cosmin Coman pe 14 January 2010 la 21:28 (#)Spuneti voi ce intelegeti din acest spot… O voce de ardelean, din ala sfatos, ce se sprijina intr-un par spune: “No bene ma, aceasta masina nu ie a voastra sha (a se citi cu i din a) nici a urmasilor vostri, ci a celor care si-au facut asigurarea la Ardaf, no. Fii sha (a se citi cu i din a) tu ca Debal, no sha fa-ti sha tu asigurarea la Ardaf”.
Ceva mai stupid nu am auzit in viata mea. Ma rog, doar cand l-am auzit pe Basescu ca s-a dus cu caciula in mana, dar asa ceva merita titlul de spotul anului. Pe langa ideea de rahat, nu vad ce legatura are Decebal cu asigurarile (Decebal si-a luat singur glanda cu falxul), dar ce e cel mai curios, ce legatura are Decebal cu Stefan cel Mare???!!!
Doamne, cat de prost sa fii sa concepi un asemenea spot???
Apoi, am continuat si am primit si eu portie dupa portie de voma verbala a celor ce se simt, probabil usurati dupa ce si-au varsat amarul la un post de radio, crezand ca viata va fi altfel de maine.
Ionut Popescu, nou mahar la Fondul Proprietatea, cica umfla 20.000 de euro pe luna.
Cum o fi bai nene sa umfli aproape un miliard de lei vechi pe luna ??? Cat de “inteligent” politic trebuie sa fii. Pe cine trebuie sa pupi in cur?
Bai nene ce noroc au unii in viata!
De Cris pe 14 January 2010 la 21:33 (#)Sa stii ca nu pierzi nimic daca nu ai de-a face cu vreun partid politic.Indraznesc sa cred ca daca ai accepta asa ceva,s-ar putea sa -mi displaca ideea asta chiar foarte mult.Vreau sa iti citesc parerile fara ca acestea sa fie afectate de felul de a fi al partidelor.Eu sunt dezamagita de modul intern de organizare de partid .Decat sa ma schimb eu pentru penelisti,mai bine ii schimb eu pe ei.Sau cel putin incerc.
De Irina pe 14 January 2010 la 21:37 (#)as vrea sa te vad la Gigi Becali in PNG sau chiar la PRM. Senzatie
De vali pe 14 January 2010 la 21:41 (#)Buna seara,din nou,d-le Ciutacu,
Mi-a placut foarte mult emisiunea Dvs.din seara aceasta.Mi-au placut foarte mult invitatii(v-am trimis un SMS,dar n-a aparut;cred ca nu i-a placut regizorului).Ii admir pe toti trei si ma bucur ca v-a incarcat cu optimism dl Mircea Diaconu-e un Om de o mie de puncte.
Va doresc,cu tot respectul,un week-end frumos si numai bine,
De IoanaP pe 14 January 2010 la 22:02 (#)IoanaP
Tare, da’ dc nu iti place ? In afara faptului ca te injura multi pupinBasisti..
De andy pe 14 January 2010 la 22:06 (#)Un primar dintr-o comună din Franţa- cam după revoluţie, dacă bine îmi aduc aminte, la un pahar de pastis, la umbră de platani şi cu greieri-ăia din La Fontaine-târâind de mama focului, imi dădea o definiţie superbă a democraţiei şi a dictaturii. Spunea bătrânul:În democraţie poţi cârâi, cîrcoti, chair să protestezi, în dictatură ţi se va repeta tăcă-ţi fleanca, ciocul mic, dacă nu..
De Marius pe 14 January 2010 la 22:28 (#)E cam ce ne aşteaptă, dacă…
Tina Turner,Ciutacule?!Bravo,tata!
De blogdeprost pe 14 January 2010 la 22:32 (#)Intr-un scurt comentariu scris anterior propuneam sa ne unim fortele si sa oprim cumva “vagonul cu dezamagiri” la care D-l Ciutacu a dat drumul. Da, stiu, nu avem dreptul sa comentam deciziile dumnealui ca doar n-a facut contract cu noi care sa-l oblige sa faca ceea ce noi am dori. Si totusi, din moment ce “vagonul dezamagarilor” nu contine numai “dezamagirile” dumnealui ci si “ale altora” cum incheie dumnealui fraza, “trebuie” sa-l oprim, ca va prinde prea mare viteza la coborare si va “deraia”, si atunci cu totii vom fi pierduti.
De I.I. pe 14 January 2010 la 22:53 (#)Apropos de “Deci conştient că fără structuri securistice şi bani nu ies nici din Rahova”. Prietene, daca esti in one of these days, nu uita ca daca nu venea Mahomed la munte venea muntele la Mahomed!
De purcelix pe 14 January 2010 la 22:54 (#)“maistrul” cristoiu s-a dus la portocalii,ptr ca labeunu sunt cei vor reformarea tarii,,vorba lui badea
De Gabi pe 14 January 2010 la 23:23 (#)Acum ma gandesc ca incercati sa studiati reactia noastra, sau poate nu. Daca acceptati o opinie personala, cred ca o miscare brusca de genul asta n-ar fi benefica si nu a-ti face careiera in politica cel putin nu pe termen lung, si aici puteti vedea cazul d-lui Ciuvica. Apoi daca ma gandesc mai bine cred ca puteti face mai multe din pozitia pe care o aveti acum, pentru ca la noi imaginea este ca a trece in politica = a te compromite. Eu zic ca de pe malul asta aveti o voce mai puternica.
De roberto pe 14 January 2010 la 23:40 (#)apare Base la TV in nu stiu ce spoturi la A3. Apare si spune asa: “Pe 6 decembrie, unii mi-au dat o lectie, altii mi-au dat….” si face o pauza.
De gicu pe 15 January 2010 la 00:01 (#)E si altcineva care spune tare de “i-au dat” alti romani in afara de “o lectie”?
unul ca cel din film ne-ar trebui, sa rupa tot
De www.smiley-funny.blogspot.com pe 15 January 2010 la 00:12 (#)trist e ca traim intr-o astfel de tara in care oameni de caracter cu mansarda neobosita si nemanelizata sunt nevoiti sa afirme “Cum nu simt nevoia să fiu marioneta vreunui grup de interese dornic să pună mâna pe caşcaval prin mine, mi-e teamă că-s pierdut pentru cariera politică.”
De valentinio pe 15 January 2010 la 02:24 (#)In rest toata stima si respectul Dl Ciutacu nici sa nu intrati in politica noastra e foarte noroioasa si compromitatoare si odata intrat camasa alba si cravata mov se pateaza cu noroiul de demnitar.
“Unde esti tu Tepes Doamne, ca punand mana pe ei,
Sa-i imparti in doua cete, in smintiti si in misei,
Si in doua taberi lunge cu de-a sila sa-i aduni,
Sa dai foc la puscarie si la casa de nebuni.”
Astazi dor de Eminescu…
Tu esti cronicar…trebuie sa scrii despre eroi…
De Emilia pe 15 January 2010 la 02:37 (#)Ce-i Victore, vrei sa schimbi melodiile din tonomat? Nu mai cere lumea antibasesciene?
De Il Professore pe 15 January 2010 la 02:52 (#)Imi pare rau s-o spun,dar liderul prm e bolnav psihic…Ma regasesc in ideile lui politice,dar ca om el pare dezaxat.Mie imi place jurnalistul Victor Ciutacu.Din respect si rusine(desi n-as avea de ce)fata de tine nu mai comentez pe blogul tau(continui,insa,sa-l accesez).Ciudat,dual,neserios si fara pic de bun simt acest Vadim Tudor…
De cenobit pe 15 January 2010 la 04:56 (#)da, clar.
De Vasile pe 15 January 2010 la 06:22 (#)m-am uitat la prima ta emisiune pe anul acesta. a fost o gura de oxigen.
De dana pe 15 January 2010 la 06:36 (#)Din pacate ne indreptam inspre o Romanie talibana. Pentru fanaticii sustinatori ai matelotului “cine nu e cu noi e impotriva noastra” sintetizeaza intreaga lor ideologie. Si, inevitabil, fanatismului i se va raspunde cu fanatism. Atentatorii sinucigasi lipsesc [b]inca[/b].
De Dan Lascu pe 15 January 2010 la 08:09 (#)Clasa politica, pardon, “clica politica” e un cerc in care unul linge dosul celuilalt. Si Base cred ca are inghetata lui, n-o fi el supremul. Cred ca rusinea te impiedica sa faci asta, nu vei suporta scaderea stimei de sine (care la tine e imensa, nu o spun cu rautate), oricat de mult ai aprecia opiniile noastre, ale celor care te sustin aici si nu numai. Marturisesc, si eu ma gasesc oarecum intr-o situatie asemanatoare…
De carboxihemoglobina pe 15 January 2010 la 08:14 (#)Mi-a placut raspunsul dat lui ZARA. Nu ma asteptam la asta! Este pentru prima oara cand un jurnalist isi recunoaste “contributia” indirecta la voturile lui Geoana. Nu spun ca este un gest rau, desi urasc PSD-ul, insa nu-l inteleg.
De ionut pe 15 January 2010 la 08:21 (#)P.S. Ne poti spune ce oferte de (re)constructie ai primit?!
Domnule Ciutacu,
Cred ca aveti dreptate.Chirias in propria tara este normal sa abandonati lupta la baioneta cu jegul reales.Cred ca toti cei care nu-l mai suporta ar trebui sa-l anihileze prin scoaterea din campul lor de atentie,el finnd intarit prin conectarea energetica la cei ce nu-l suporta prin canalele deschise de cei care l-au “facut”presedinte,cu orice metode.
De LUNGU MIRCEA pe 15 January 2010 la 08:41 (#)Va doresc sanatate si numai bine in ce veti intreprinde in continuare.
buna ziua,
dle.Ciutacu asa cum vedeti imi dau numele real, recunosc ca am inceput sa citesc comentariile de pe blogul dvs.fiind o cititoare inraita de q magazin, si v-am descoperit in perioada alegerilor, nu sunt mare fana a politicii, nici nu ma cred f desteapta, si in afara de asta sunt o mama cu norma intreaga, si serviciul si casa imi ocupa destul de mult timp, iar timpul ramas prefer sa ma uit pe la Oprah si alte souri usoare, dar domnule a devenit un drog sa ma uit in timpul saptamanii juma de ora la ce mai apare pe blogul dvs, sunteti bun si va admir pt asta, ne trebuiesc oameni destepti si integri, ne-am saturat de mizerii, am citit si am vazut cati tineri isi doresc sa paraseasca tara asta, pt.mine nu mai exista viitor dar copii mei, cel putin fiica mea care este in an 2 la o facultate de stat, dabia asteapta sa plece, spune mereu ca nu are ce face aici ca nu are nici un viitor, pot eu oare sa o contrazic, nu am cum e viitorul ei si al celorlalti copii e o rusine ce traim acum, aproape ca imi aduc aminte cu drag de epoca de aur si de ce am invatat atunci in scoala.
De dana logogatu pe 15 January 2010 la 09:00 (#)Tineti-o tot asa si sanatate maxima.
dana
Domnule Ciutacu,
De Sinzianna pe 15 January 2010 la 09:54 (#)Sunt suparata. Multi nu vor nici sa mai fie chiriasi in tara asta. Pleaca.
Mi s-a spart gasca de doctorite
“Nas-gat-si-urechi” pleaca in Anglia, “maseluta” in Germania, “dieta” pleaca in State. Numai “minti pierdute” mai ramane in Romania, cica aici are pacienti pana iese la pensie si nici nu-i trebuie aparatura ca sa-i bage intre patru pereti moi, caci circula liberi pe strada
Victoras, eu nu as gandi asa. Va veni vremea cand va fi si randul oamenilor cinstiti ce au cladit prin munca lor valoare, intelectuala, materiala cu scopul de a creste entitatea sociala si valoarea tarii. Acum vremurile sunt tulburi, poate mai tulburi ca niciodata, mult nu mai e pana scapam de jivinele din clasa politica, nu toti sunt rai si cu intentii diavelesti, unii incerca sa faca cate ceva in noianul asta de burghezie proletara.
De tica pacatosu pe 15 January 2010 la 10:09 (#)In alta ordine e idei, prin cuvantul tau in media, si altora de nivelul tau, prin comportamentul de cetatean cinstit, al meu, al tau o sa putem candva sa convingem norodul ca viata nu inseamna 1kg de faina, 1l de ulei care iti vine in poarta in preajma alegerilor.
Acum, din pacate culegem rodul perioadei istorice 1kg de faina si o pelerina si cred ca “ilustrii nostri manevranti” cum spun eu intr-o poezie de-a mea, o sa se imprumute in exterior ca sa-si mentina standardele noi, dar kg de zahar si ulei dat in campanie nu este de ajuns si va veni vremea cand se va intiparii in constiinta oamenilor de rand ura si-i vor arunca ca niste masele stricate.
Vom trece la perioada, anul si guvernul si oricine va veni va continua sa jupoaie, dar in mintea lor se poate jupui si un schelet.
Am incredere in puterea noastra ca popor, inca suntem blanzi si ingaduitori, dar cand stomacul va roade si matele vor incepe sa ghiortaie vom trai DECEMBRIE 89 si atunci va fi adevarata REVOLUTIE cand vom scapa de dictatura proletara, sau dictatura mintilor meschine si goale dictatura jivinelor.
Sa ai incredintarea Victor ca munca ta nu este in zadar, au fost 5 milioane de romani antibasescu, astia suntem care te citim, ascultam pe tine, pe Valetin Stan, pe domn profesor Teodorescu, Radu Tudor si altii. Trebuie sa ne gandim ca ne mai trebuie putini, zic eu un milion sa doboram secaturile astea infatuate definitiv cu ai lor reprezentanti R. Moraru, Patapievici si alti care cred Romania o p…. in care sa-si bage ei p… .
Impreuna vom putea, important este mesajul si lupta voastra, sunteti oameni verticali si eu cred ca nu vor putea sa va rapuna indiferent de constrangerile care vi le vor impune, eu cred ca ar fi in stare sa atenteze si la integritatea voastra fizica sau si mai mult sa va treaca in nefiinta. Intr-un fel voi sunteti portdrapelul luptei, voi sunteti materia cenusie care trebuie sa ne treziti din prostie, nu va e usor, dar daca dispareti voi, dispare speranta pentru altceva si nu mai e nicio difernta intre basescu si Ceausescu.
Te salut cu respect Victor si ma rog bunului Dumnezeu sa rezisti.
O zi minunata, ca tine
))))))Tare asta! O sa te plagiez din cand in cand, atunci cand am momentele intitulate sugestiv “nu ma mai suport”.
De Mihaela pe 15 January 2010 la 10:09 (#)Ati avut oferte de aderare la vreun partid?
De A.M. pe 15 January 2010 la 10:15 (#)@Il Professore: nu-ti face iluzii. sa n-ai deziluzii
De Victor Ciutacu pe 15 January 2010 la 10:15 (#)@Cernobit: iar ma-njura Tribunul?
“Sunt proprietar al acestei tari” spune ghitaristul Weinberger care desi nu are un contract anume a gasit modalitatile de a-si asigura pozitia de “proprietar”, si nu-l face nici criza, nici tendintele dictatoriale ale lui TB, nici nesimtirea guvernantilor de a-si schimba acest statut. Nu il bantuie “obsesii” care sa-l determine sa renunte la statutul lui de “proprietar al acestei tari”.
De I.I. pe 15 January 2010 la 10:17 (#)Si pentru ca D-l Ciutacu de fapt raspunde in articolul sau “catorva obsesii relativ publice” doresc sa-mi clarific notiunea in acceptia mea: obsesia e o afectiune mentala caracterizata prin aparitia de ganduri, sentimente sau conduita care tinde sa se impuna “subiectului” impotriva vointei lui . Dar din moment ce obsesia “TINDE” sa se impuna, nu pot sa-l impiedic sa se impuna ? Nu, pentru ca este “impotriva vointei mele”. Si nici sirul gandurilor nu-l pot opri; este un permanent flux… Hm! Am ajuns la “deadlock”(impas, punct mort), trebuie sa “break out of the deadlock” (ies brusc din impas). Cum? Cu ajutorul acelora care imi formeaza Universul restrans (familia) si largit (prieteni, colaboratori, cititori derbedei).
Sunteti de acord, D-le Ciutacu?
Victore ne iei pe la Braila sa vezi ce avem de zis daca tu cochetezi cu politica? Oricum,sa fiu al dracului,daca stiu ca reusesti sa-l “imburzi” pe Basescu te sustin si sa-i fi consilier.Bafta in orice vrei sa faci.
De santinela pe 15 January 2010 la 10:27 (#)Domnule Ciutacu,
De dorin pe 15 January 2010 la 10:34 (#)Eu simt ca o sa fac explozie, cand ma uit la ce specimene avem in parlament si cand vad ce incompetenti sunt in guvern. Asa cum fraudulosu atunci cand a fost suspendat, a spus ca vrea sa se intalneasca periodic la Universitate cu trepanatii lui, de ce nu putem stabili o zi la care sa se adune, la Universitate toti nemultumitii din tara asta, toti cei care au intrat in somaj din cauza impozitului forfetar, toti cei care voi intra in somaj din cauza scoaterii impozitului de 3%, toti cei care si-au inchis sau isi vor inchide firmele din cauza “masurilor anti-criza” luate de Muc ce Mic, toti pensionarii care au si vor avea de suferit din cauza acestor incompetenti, oamenii de afaceri care critica din din birourile lor luxoase, dar tremura ca daca supara prea tare nu mai primesc TVA-ul, nu mai au asa de multe contracte cu Statul. Sa vina toti oamenii de afaceri, politicienii care vor cu adevarat sa salveze tara asta. Cei de la Radio ZU organizeza, pe 22.01.2010 la Lehliu, o intalnire a celor care nu platesc Rovinieta. De ce nu se poate organiza o intalnire asemanatoare avand insa altab tema? Eu propun o intalnire la Universitate pe 30 si 31 ianuarie 2010. Chiar in halul asta ne-am cocosat de ne poate face ce doreste alde Udrea, Boc, Basescu, Videanu, Berceanu si altii asemeni lor? Badea a adunat peste 5000 de oameni sa alerge cu el. De ce sa nu-i alergam pe Boc, Basescu, Videanu, Berceanu, Udrea prin tot Bucurestiul? Eu cred ca ar fi ca la mitingul din 21 decembrie 1989.
Nu am nici un comentariu de facut, in rest…, toate bune ? Jur ca n-o sa am niciodata un blog !
De cornel pe 15 January 2010 la 10:39 (#)Propun transformarea Casei Poporului (ctitorie a lui Ceasca, ca astia nu sunt in stare nici sa asfalteze o sosea) in PUSCARIA INFRACTORILOR.
Avantaje: Multi sunt obisnuiti cu cladirea.
De Cris pe 15 January 2010 la 10:49 (#)Felicitari pentru emisiunea de aseara de pe antena 2! Minunat! Profesionisti, bun simt, echilibru, modestie (aici nu ma refer la dvs.).
De Carla pe 15 January 2010 la 10:51 (#)Dupa care, am fugit pe Antena 3 si, ce vad, alti oameni care imi plac. Un alt fel de emisiune, care, dupa relaxarea de la Ciutacu (desi nu e Vantu), m-a facut sa rad cu lacrimi. Felicitari tuturor!
Dl Ciutacu, cateodata nu se prinde lumea ce vreti sa spuneti.
De Ciolanus pe 15 January 2010 la 10:55 (#)Mai bine ca nu va bagati in politic ca partizan.
in lumea in care traim chiar nu se merita sa te stresezi o secunda.!!
De rasvati pe 15 January 2010 la 11:29 (#)pai nu vedeti bre..ca milioane de oameni sufera de depresie dupa ce s-au uitat la filmul Avatar
o porcarie banala…absolut banala…film pentru copii de gradinita …oamenii din ziua de astazi sunt complet retardati
dezertezi?:)
De Man's Club http://clubul-meu.blogspot.com/2010/01/barbatii-si-mentorii.html pe 15 January 2010 la 11:52 (#)Nerusinat de putini deontologi au reactionat la informatia “Ionut Popescu umfla 20.000 de EURO pe luna, ca nou Presedinte la Fondul Proprietatea”
Unde e spiritul combativ (din care nu rezulta nicoidata nimic) din presa romaneasca ???
De Cris pe 15 January 2010 la 11:58 (#)deci,ai refuzat oferta ?
De maldive pe 15 January 2010 la 11:58 (#)multumesc.
De baba pe 15 January 2010 la 12:00 (#)da muzica mi-a salvat viata atunci
Domnule Ciutacu,eu personal,nici nu v-am banuit ca vreti sa intrati intr-unul din partidele politice si va stimez mult pt asta.Si pt realism si pt “egoism”.Franchetea dvs este verticalitate si sunt fericita ca nu m-am inselat in ceea ce va priveste.N-aveti fata de OTV.Vedeti dvs ca unii dintre politicieni,cum ar fi Dl Prigoana,s-a lansat la OTV,caci nu am fi stiut de existenta lui nici intr-o mie de ani daca nu s-ar fi dat in spectacol o buna perioada pe la OTV.Si atunci,si acum,multa sanatate pt el si familia lui de circuzanti.Asa a intrat in constiinta publica si asa va ramane.Nu mi-a inspirat niciodata incredere,e smecher,adevarat smecher si alunecos,stie sa nu se faca contestat si reprezinta,poate,un pericol mai mare ca insusi “Zeus”.Incepe sa se nasca a doua Dinastie posrevolutionara,dupa Dinastia Basescu.Pacat de noi!!Ma banuiti paranoica? Poate,dar prea mult ne-am ars.Sa fiu inteleasa,nu le contest inteligenta,dar chiar nu mai vreau sa fiu naiva.Ar fi mai bine sa nu fie prea mult bagati in seama,caci asta i-ar avantaja.
De Asztalos Floare pe 15 January 2010 la 12:02 (#)[...] Victor Ciutacu – Vorbe Grele » Blog Archive » Am trecut, vă anunţ: nu contaţi pe mine http://www.ciutacu.ro/articol/am-trecut-va-anunt-nu-contati-pe-mine – view page – cached Ştiu că-s arogant şi genial, dar îmi place să mi-o spună şi alţii. Oare o să mă iertaţi vreodată că-s cel mai bun? [ mai mult → ] [...]
De Twitter Trackbacks for Victor Ciutacu - Vorbe Grele » Blog Archive » Am trecut, vă anunţ: nu contaţi pe mine [ciutacu.ro] on Topsy.com pe 15 January 2010 la 12:10 (#)…sau e un sondaj de opinie ?
De maldive pe 15 January 2010 la 12:25 (#)Cam tarziu vine de la mine….era vorba ca plecati din tara daca se intampla ceva la ultimele alegeri.Personal cred ca s-a intamplat. Unii respecta ce zic sau ce dau de inteles (Badea+pene)altii nu…dar eu nu sunt in masura sa definesc categorii.
De silviu pe 15 January 2010 la 12:36 (#)Accept, ca fiind OM cu o gandire profunda sa aveti “cateva CHESTII care” sa va “stea pe creier”, ele fiind de fapt niste ganduri poate ne-exprimate pana acum clar, fara echivoc. Si daca Dvs. asa ati simtit ca trebuie sa le impartasiti cu noi, suntem chiar mandri pentru increderea pe care ne-o acordati, ca Dvs. sunteti convins ca munca Dvs. nu a fost si nu este in zadar pentru cel putin cei 5 milioane dintre noi ale caror parere “intamplator sau nu” a coincis cu parerea Dvs. si “A rezultat o frumusete de campanie antiregim intr-o tara lipsita de coaie” .Si urmatoarea propozitie contrazice continutul cuvantului obsesie: “De care –s mandru. Continui sa cartesc, dar nu am amulete cu Jucatorul aliniate pe calorifer”, deci nu aveti putere magica de a aduce noroc. Imi place cat de plastic ati exprimat aceasta idée prin cuvantul “amulete”, ca apoi brusc sa reveniti la un limbaj comun, la un cuvant folosit mai mult de o patura mai putin educata, “a carti” dar care in contextul creat suna oarecum “provocator”, tocmai pentru ca suntem obisnuiti cu un stil, de multe ori elevat, folosit de Dvs.: “a-si spune mereu nemultumirea”.Bravo!
De I.I. pe 15 January 2010 la 12:42 (#)@silviu: nu era vorba de o promisiune a mea, ci de spaima copilului nostru ca vom fi nevoiti sa plecam din tara. uite-asa se nasc legendele. e mai simplu si mai eficient sa asculti cu atentie decat sa-ti inchipui ce ti-ar placea tie.
De Victor Ciutacu pe 15 January 2010 la 12:42 (#)Ce parere aveti de lamentabilele incercari ale lui Tariceanu& Andronic de a fi atat de penibili incat sa-l prefere pe Basescu, in demersul lor insidios, dar pe care de fapt il vede toata lumea? Pat doi caraghiosi disperati, care nu reusesc sa inteleaga ca vremea lor a trecut. Ce inseamna si politica asta, decat sa-l sprijine pe Crin, mai bine cu Bas, mi se pare absolut odios.
De Roxana pe 15 January 2010 la 13:09 (#)Imi place ciutacu. mint……. il ador pe ciutacu, de fapt il ador la pachet cu prieteni cu tot. imi place badea, gadea, oana dobre, firea, r. tudor. candva imi place si cristoiu. credeam ca el si ctp (badea, nu te supara!) nu vor fi niciodata impotriva noastra. acum cristoiu e. cu ce l-or fi santajat portocalele mecanice?
De dorina pe 15 January 2010 la 13:15 (#)Interesanta abordare Dle Ciutacu.
Insa nu credeti ca prin acest gest privati un partid de expertiza dvstra pretioasa?
De Escorpion pe 15 January 2010 la 14:32 (#)Nu am nici o indoiala ca de exemplu ati fi de un incredibil folos la PRM.
Stateam si ma uitam la Dl Sever Voinescu. Nu sunt eu PDL-ist dar omul s-a implicat foarte serios in campania prezidentiala a lucrat foarte foarte mult.
Pe cand la PRM spre deziluzia mea nu am vazut pe nimeni in afara de Dl. Presedinte Vadim care sa lupte. Are o groaza de VP si nici unul nu a luptat pentru un scor bun. Cu un om ca dvs. cred ca PRM-ul la urmatoarele alegeri poate rupe 15%.
Sunteti o persoana cu reala experienta si puneti suflet de aceea nici nu ma indoiesc ca ati face o impresie buna.
@Escorpion: taman la PRM? ati citit cumva Tricolorul de azi?
De Victor Ciutacu pe 15 January 2010 la 14:38 (#)un OM ca tine nu are nevoie sa fie INREGIMENTAT in PARTID, noi te iubim ca esti
De zoe pe 15 January 2010 la 14:38 (#)AROGANT ,GENIAL SI NU NE SUPARAM CA ESTI CEL MAI DESTEPT.
Multe herare humanum este, in citire libera, iar in traducere si mai libera: de te uiti in spate vezi prostia.
De korbul pe 15 January 2010 la 14:45 (#)Asta cu PRM-ul pune capac la toate zicerile de pe acest blog.
Domnule Ciutacu,
Am citit articolul cu atentie.
Practic vi se reproseaza doua lucruri:
1. Ca nu l-ati corectat pe Honorius pentru treaba cu premiul Nobel.
2. Ca nu ati fost mai dinamic in legatura cu emisiunea, in sensul ca nu ati primit pe nimeni in direct prin telefon.
Nu am vazut emisiunea deci nu pot spune prea multe.
Insa dupa parerea mea nu Tribunul a scris articolul. Este un pic taios, insa asa suntem obisnuiti cu Tricolorul.
Ca sa fiu sincer, cred ca Presedintele Vadim va apreciaza. Asta cu tonomatul se spun la suparare.
In legatura cu faza cu Oana Dobre, nu imi permit sa va dau sfaturi, insa am considerat intotdeauna ca stilul dansei nu place multora. O atitudine din asta foarte agresiva merge la cineva care este mai in varsta si experimentat.
Cu privire la Honorius, l-am vazut si aseara la OTV si impresia a fost in cel mai bun caz ” average”. Nu imi pare o persoana calificata pentru parlament, incearca sa arate ca este foarte destept si capabil, insa detaliile ii dau de gol lipsa de cunostinte.
Va rog sa nu luati personal ce scrie in Tricolorul, este pur si simplu o critica a unei persoane care considera ca trebuia sa aveti o alta abordare.
In concluzie, da la PRM, deoarece este tipul de partid la care ati putea sa faceti foarte multe, sa ajutati si sa schimbati unele lucruri. Sunteti o persoana pasionata( asa imi dati impresia cand va vad la emisiune) si ati fi foarte benefic.
De Escorpion pe 15 January 2010 la 14:57 (#)@Escorpion: nu stiu cum nu va e jena sa scrieti asemenea enormitati.
De Victor Ciutacu pe 15 January 2010 la 15:00 (#)@Korbul:
Va rog sa ma scuzati daca v-am facut sa radeti. Nu a fost intentia mea, nu urmaresc sa fac propaganda. Este perceptia mea fata de un partid ce nu m-a dezamagit. Eu cu PRM-ul am votat de cand ma stiu.
Multi il urasc din cauza a ce se scrie in saptamanal, insa este o abordare simplista. Este un partid de opozitie de 18 ani, ceea ce ma fascineaza pentru ca trebuie sa fie al naibii de greu. Cand nu v-a mai fi nu voi mai merge la vot. Deci de ce nu PRM? Dl. Ciutacu este o persoana experimentata si capabila, unde mai bine sa aiba un impact decat aici? In PNL? unde se pun oameni la BNR desi nu au experienta in economie?
P.S.: Va rog sa ma scuzati pentru Off-topic Dle Citacu. Ma voi limita sa scriu mai rar pentru a nu va deranja.
De Escorpion pe 15 January 2010 la 15:03 (#)si eu care deja scrisesem cererea de adeziune in partidul tau…. mai trebuia sa trec numele partidului si sa iti dau adeziunea in 140 semne pe twitter
lasnad gluma:
ramai asa cum esti. eu unul sunt satul de “lideri/formatori de opinie” care se arunca hamesit dupa un ciolan mai mare desi aveau cratita cu oase.
sper sa nu ma dezamagesti si maine, poimaine sa te vad putrator de cuvant la sinistra blonda care o avea nevoie la dezvoltarea ei pe plan personala iar sotul pe plan financiar…
De McGogoo pe 15 January 2010 la 15:05 (#)Domnule Ciutacu,
De Vasile Ana pe 15 January 2010 la 15:07 (#)Intotdeauna vor fi comentarii pro si contra, apreciez pozitia dumneavoastra ca jurnalist si nu numai a dumneavoastra si a celorlalti colegi precum Mircea Badea, etc.Desi sunt un simplu om(un necunoscut) intotdeauna am facut si eu comentarii pe bloguri anti Basescu, nu mi-a fost frica si nu o sa-mi fie frica sa-mi folosesc adevaratul nume cand intru pe blog-uri!. Toti cei care va ataca (e opinia lor si dreptul lor)se simt tari, dar din punctul meu de vedere sunt niste lasi, deoarece nici nu semneaza cu numele, folosesc pseudonime! Tineti-o tot asa, pentru segmentul de cititori si telespectatori care mai au inca demnitate si nu se manjesc cu mita electorala sau vreun favor din nici o parte politica. Cel mai mare favor pentru mine ar fi sa pot trai in tara mea, sa fiu respectat si aparat de lege. In legatura cu gripa porcina, m-am tot intrebat de ce parlamentarii nu sunt vaccinati, am ajuns la concluzia ca ei au imunitate!Cu respect pentru curajul dumneavoastra si celorlalti care semneauza cu pseudonime, “ciocul mic”!
mai trebuia si lozinca “Jos mafia, sus patria”
De korbul pe 15 January 2010 la 15:09 (#)cu accent pe ultima silaba la ‘mafia’ si la ‘patria’.
@Escorpion: liderul dumneavoastra este, incontestabil un om foarte cult, ca sa nu spun un erudit, este un excelent orator si, in anumite circumstante, un tip cu simt al umorului excelent. cu aruncatul de laturi e problema, pentru ca nu are nici un criteriu de selectie si nu stii cand te nimereste. de acord?
De che pe 15 January 2010 la 15:10 (#)@everybody: sper ca nu ajungem sa facem aici o analiza a lui Vadim
De Victor Ciutacu pe 15 January 2010 la 15:12 (#)Inca nu am devenit “spitalul 9″
De korbul pe 15 January 2010 la 15:20 (#)Sanse, cu o diktatura confirmata a lu Base, poate o sa fie.
@ escorpion
In vremea lui Vacaroiu PRM a fost la guvernare (“patrulaterul rosu”) – repetati acelasi neadevar al lui Vadim : “am fost doar in opozitie” .
De Adi pe 15 January 2010 la 15:21 (#)Cred ca e nevoie de o imaginatie foarte bogata pentru a-l vedea pe Ciutacu la PRM .
In rest , opiniile d-va ma lasa rece .
Azi se implinesc 160 de ani de la nasterea luceafarului poeziei. Desigur, poporeanu are alte griji, da-o-n masa de poezie, dar ma gandeam ca n-ar fi rau s-o incurajam pe duduia cocos sa boteze mielu’ emy, intr-o dulce traditie romaneasca!
De alien pe 15 January 2010 la 15:24 (#)Stiu ca noi,emigrantii am fost blamati pentru esecul aliantei psd-pnl etc in alegeri.Nu pot sa ma identific cu majoritatea desi stiu ca individual nu poti realiza mare lucru si mai stiu ca exceptia intareste regula de multe ori. Dar stiu ca fizic sunt aici si cu sufletul acolo.Cand intru in casa uit ca sunt la mii de km distanta.Si ce fac? Televizotul merge pe romani,internetul il acceses pt a veni in contact cu semenii mei(ce sa fac ? sunt o incoruptibila si imi iubesc tara si semenii). Poate am fost cam ambigua asa ca asi concluziona:d-le Ciutacu nu-mi luati bucuria care mi-a mai ramas de a asculta emisiunile Antenelor si de a ma bucura de oameni care mai au coloana vertebrala.
De anna pe 15 January 2010 la 15:44 (#)Blamarea diasporei, pentru votul dat si nu pentru voturile “numarate” in contul portocaliilor, nu este in regula.
De korbul pe 15 January 2010 la 16:00 (#)Dobitoace au fost cei care nu si-au gasit oameni de partid pentru fiecare sectie, a caror menire trebuia sa fie corectitudinea alegerilor si, daca se mai putea, propaganda pe ici pe colo, prin punctele esentiale.
Oamenii de prin ambasade si consulate si-au
facut numarul sub drapelele portocalii.
si un ‘u’ lipsa
De korbul pe 15 January 2010 la 16:01 (#)Afara ploua!In curand va ninge,cu imbecili si cretini(vezi ministerul finantelor).Ai lav iu si iti doresc succesuri.
De base pe 15 January 2010 la 16:54 (#)„Am trecut, va anunt: nu contati pe mine”. D-l Ciutacu, chiar va imaginati ca cititorii derbedei, chiar cred ce ati scris in titlu? Doar nimeni nu v-a lovit la moalele capului doar avansandu-va „amabile invitatii” sau chiar dandu-va „sugestii’ sa renuntati la ceea ce ati cucerit in niste ani de zile de munca asidua. Nu ma refer la castigul material, ci la acea culme de incredere, de apreciere, de promotor sau mai bine zis de heavy-duty motor care va da feedback-ul pentru a continua lupta Dvs. Nu fiti va rog asa sententios: „Nu contati pe mine”, ba, da, contam si inca cu tarie, tocmai pentru ca nu va vedem sa depindeti vreodata CU TOTUL de cineva sau ceva, in formularea Dvs.:”nu ma voi pune vreodata la remorca vreunei formatiuni politice”.Asta da, barbat hotarat! Vedeti ce antiteza ati produs voit sau nu? Cateva randuri mai sus ziceti: „Nu contati pe mine”, iar aici avem „nu ma voi pune vreodata la remorca…”. Victor Ciutacu nu va ajunge in Romania „remorca” niciodata. Dumnealui va fi intotdeauna „motorul” multimii, „un motor puternic care porneste lin, fara zgomot, dar care odata ce-si-a luat viteza poate plange, geme, suiere, chiar sa fulgere in functie de „calitatea combustibilului” cu care este alimentat.
De I.I. pe 15 January 2010 la 17:03 (#)Sper ca dezamagirea o putem inparti, desigur nu in mod egal, ca noi nu avem posibilitatea de a spune ceva, eventual in casa vorbind in sopata, la adresa unia.Dar sa va dezarmati sa treceti in partea puteri cum a procedat domnul C….u af fi pacat pentru milioane care au acelasi gand, acelasi probleme ca Dumneavoastra.Daca si cei cu caracter dezarmeaza ce va fi in tar???un tv, un ziar si manele.CONTINUATI cu Gadea, Badea, Teodorescu, Ciuvica, Stan.Va multumesc.
De pensionar pe 15 January 2010 la 17:50 (#)nu ca ar conte pentru terti, dar, pentru domnul Ciutacu: este placut sa vezi ca este cineva care te reprezinta! Cu atat mai mult cu cat asta se petrece intr-o asemenea lume pe care ma abtin sa o calific…
De tudor pe 15 January 2010 la 17:53 (#)Cu drag, Victor!
errata – nu ca ar conta, mi-a scapat degetu’
De tudor pe 15 January 2010 la 17:57 (#)Victor in politica?! Stii prea multe din culisele ei, da’ n-as prea crede, odata ajuns pe malul celalalt si strans de oo…n-o sa te mai putem auzi, in fond…orice este posibil! Nu pot sa spun decat cum ar zice un amic de-al meu, siiigur ca da, stai sa ma rujez!
De blue pe 15 January 2010 la 18:18 (#)Dupa ce ti-am apreciat decizia printr-o scurta felicitare , acum am timp sa dezvolt putin de ce ma bucura acest fapt , ca pe majoritatea celor de-aici …
1. In primul rand ca “nu ni te iau” …!(asa cum au si zis majoritatea celor de fata).
2. Pt. ca tu esti fie “motorul” multimii (asa cum corect observa I.I.), fie “liantul” ei… (in functie de situatie).
3. Desi poate ai constatat ca am anumite simpatii liberale (fara a ma considera un sustinator fanatic al acestora) , totusi vreau sa fac pe aceasta cale un comentariu adresat TUTUROR partidelor si MAI ALES PNL-ului (pe care sper sa-l gasesc MAI RECEPTIV la comentariul meu…!!!) … Anume:
“Dragi” lideri de partide , daca vreti cu adevarat sa va improspatati partidele cu OAMENI NOI si DE VALOARE , nu fiti lenesi si nu mai “ciuguliti” oameni cu notorietate fie de la alte partide , fie din viata publica , pt. ca acestia …
… fie “nu se vor lega la cap” cu voi…,
… fie o vor face PE UN ANUME PRET , deoarece ei au deja notorietatea asigurata !!!
Daca vreti CU ADEVARAT oameni noi si capabili , CAUTATI-I SINGURI , dar nu prin sistemul de prietenii si nepotisme , ci prin cooptarea DEZINTERESATA a unor oameni de CALITATE ! Acestia EXISTA si sunt , chiar , destul de numerosi (daca stii unde sa-i cauti) , dar nu sunt foarte “vizibili” deoarece n-au avut NOROCUL sa se nasca intr-un context mai favorabil ( sunt din provincie , n-au parinti sau rude “cu greutate” , etc. ) si MAI ALES “n-au fost dispusi sa faca compromisuri umilitoare sau degradante pt. a-si asigura ascensiunea profesionala” !!!!! Si , credeti-ma , exista f. multe asemenea persoane capabile , care s-au nascut , traiesc si chiar mor INTR-UN ANONIMAT NEDREPT cu calitatea lor umana ; singura lor “mare vina” este aceea ca s-au nascut intr-o tara unde contextul , tupeul sau compromisurile sunt , in general , singurele “rampe de lansare”… ! Iar ei n-au avut parte nici de contextul favorabil , si nici de tupeu sau de compromisuri N-AU FOST DISPUSI SA FACA UZ !!!!!
Asa ca stimatilor lideri de partide , MUNCITI si CAUTATI-VA oamenii noi , de calitate , “nu asteptati sa-i culegeti para-malaiata”…
De Nostradamus pe 15 January 2010 la 19:07 (#)Eu nu te vreau deloc erou. Mie îmi convine să te citesc sau să te ascult pe la tv. Dacă te-ai fi decis să candidezi, să te duci consilier pe la vreun politician sau să faci vreun partid, cred că mă gândeam la tine la fel cum mă gândesc la Bitman. Dacă a deveni erou, înseamnă a face un pas spre politică, eu zic NU.
De buburuza75 pe 15 January 2010 la 19:42 (#)Stai locului în presă încântă-ne, trântește-ne, adu-ne cu picioarele pe pământ, lasă-ne să realizăm că nu suntem singurii care au o părere ce nu coincide cu părerea lor, fii vocea care ne arată că nu suntem tâmpiți!
Daca D-l Ciutacu “ar face nefacutul” si si-ar face “miscarea” dumnealui, unde dansul ar fi “Comandantul”,s-ar trezi instantaneu cu milioane de adepti, dar, zice dumnealui: “dar sunt comod, si realist”. Prima parte a propozitiei nu o cred, in schimb a doua parte ne este explicitata in: “Deci constient ca fara structuri securistice si bani nu ies din Rahova”. Din pacate adevarul graieste dumnealui. Au trecut 20 ani dar tot “structurile securiste” sunt puternice inca. Va veni ziua sfarsitului lor?
De I.I. pe 15 January 2010 la 19:52 (#)Avand in vedere ca noi, marea majoritate a fraierilor trebuie sa platim taxe pe orice “ca ca niste chiriasi in tara asta”(citand un clasic in viata) as avea o sugestie sa se intample ceva gen: sa moara si la ei cate ceva.
Ar trebui ca orice firma Offshore ce desfasoara activitati comerciale pe teritoriul Romaniei sa plateasca o taxa pentru asta.
La intrare marfii in firma de logistica sau asupra serviciului prestat la beneficiar-nu este costul beneficiarului.
Se se evidentiaza ca taxa deductibila la distribuitor sau beneficiar.
Aceasta taxa reprezinta un cost de intrare comerciala a firmei Offshore aplicabila acesteia.
Daca beneficiarul refuza sa deduca aceasta taxa atuci sa plateasca el. E de datoria beneficiarului sa cunoasca identitatea partenerului de afaceri pentru a nu fi acuzat de spalare de bani.
Ar putea fi sursa de bani la buget care sa inlocuiasca impozitul forfetar ce trebuie eliminat.
De adriana pe 15 January 2010 la 20:16 (#)Sa nu spuneti ca nu se poate . Ba se poate si asa ar veni si mai multi bani la buget si ar mai simti si altii-smecherii cum e sa platesti taxe pe te miri ce.
Nu cred ca trebuie sa fie chiar asa: unii
ne-am nascut fraieri si altii in casa-locul care trebuie.
Geoana clampane la A3 de iti vine sa versi, cum mi-a venit mie cand am pus stampila pe el, sa lase dracu PSD-il in pace si sa se duca la Vantu sa-l relaxeze.
De alegatorul pe 15 January 2010 la 20:44 (#)Tu ramâi la toate rece,
De Il Padrino pe 15 January 2010 la 20:56 (#)De te-ndeamna, de te cheama;
Ce e val, ca valul trece,
Nu spera si nu ai teama;
Te întreaba si socoate
Ce e rau si ce e bine;
Toate-s vechi si noua toate:
Vreme trece, vreme vine.
Victore, te vad in direct la stirea zilei si ma intreb cum reusesti sa te controlezi asa bine. Simt ca ai vrea sa explodezi la ce debiteaza maestrul Geoana si sper ca vei rezista. Cravata cred ca este pe placul “tatucalui”.Iti doresc mult succes.
De liviu pe 15 January 2010 la 20:57 (#)Si-ar putea imagina careva dintre cititorii derbedei ca dumnealui sa fie o figurina actionata de un ‘portocaliu’ spre a interpreta rolul de consilier a lui Elena Udrea? Cam asta era esenta intrebarii lui Gabriela Firea la emisiunea Stirea zilei. Domnul Ciutacu si-a pastrat sobrietatea si cu glas cam otelit a raspuns: “Poate Elena Udrea sa-mi fie mie consilier”. Cu siguranta dumnealui nu ar executa orbeste ceea ce in prealabil nu a trecut prin filtrul mintii sale, pentru ca viata l-a invatat sa se fereasca de oamenii care sub masca prieteniei vor sa-i intre pe sub piele ca “sa puna mana pe cascaval prin mine”.Fraza:” mi-e teama ca-s pierdut pentru cariera politica’ de fapt exprima crezul dumnealui; adica dumnealui este non-existent, de negasit pentru asa o “vocatie”.Frumos exprimat. Bravo!
De I.I. pe 15 January 2010 la 23:09 (#)Victoree..eroii..ca eroii,fiecare cu batalia lui, dar sa faci martiri 22 de milioane e o adevarata arta a razboiului…..si nu ne intreaba nimeni daca vrem sau nu sa fim martiri pe altarul patriei.
De calin nebunul pe 16 January 2010 la 02:45 (#)Important e ca ai prieteni cu care nu te-ai intalnit inca. E unul din avantajele sticlei, dar nu asta conteaza – banuiesc ca ti se intampla si face to face. Ramai cum esti; e bine. Nu te vad mai fericit facand altceva. A tunat ‘Mogulul’ si v-a adunat, nu stiu cum, dar il respect pentru asta – Antena 3 (cu exceptia ciocanitorii aleia care vorbeste isteric peste invitati) e o echipa de Champions League.
De felix-gabriel lefter pe 16 January 2010 la 08:04 (#)Am obosit cu tot ce inseamna politica. Nu este altceva de vorbit? Ce oameni minunati misuna in lumea asta politica si cu ce asteptari ne tot aburim? Ce avem de castigat cand lucrurile, zarurile se fac pe mangleala dintre ei…
De Madalin Ciortea pe 16 January 2010 la 08:17 (#)Off topic
Uimire
La Moscova, la Budapesta şi chiar la Tel Aviv
De Bibicu pe 16 January 2010 la 08:41 (#)S-au ridicat statui înalte cât domnul Eminescu,
Cu bani donaţi de BNR, de Mugur Isărescu,
Cinstindu-l pe Titanul proletar, pe marele conviv !
Va rog stimati cititori ‘derbedei’ sa mai aruncati o privire asupra sfarsitului paragrafului doi si sa observati ca tonul folosit de D-l Ciutacu s-a radicalizat de-a-binelea.Ne copleseste cu o serie intreaga de “nu” si “nici” ajungand aproape de negarea negarii: “…multumesc pentru amabilele invitatii si sugestii,, da NU particip NICI la (re)constructiile diverselor partide politice, NICI la reforma lor; NICI ca actor, NICI pe post de consilier”, “Vrea cineva sa tina cont de ele, minunat! NU vrea, la fel de minunat, dar daca NU chiar si mai minunat!” Mai clar nici nu se poate exprima determinarea dumnealui de a nu intra in nici un fel de joc.
De I.I. pe 16 January 2010 la 09:13 (#)De asa oameni are nevoie tarisoara noastra!
Tribunul nu injura cu rautate.:))). Doar mi-a luat-o inainte.:))). V-am “reprosat” ca ati facut-o pe EBA europarlamentar. Asa mi s-a parut in urma aparitiei de anul trecut la Vorbe Grele. Dupa modul sters in care s-a prezentat Radu Stroe, cu o seara inainte, eram curioasa sa vad cum va decurge emisiunea cu Honorius. L-ati supus unui foc incrucisat, nu imi pasa deloc daca regizat anterior sau nu. Cert este ca si pe baiatul asta il veti face parlamentar. Precizez, inca o data: nu imi pasa daca este el sau altul. Vorba lui Badea: tara asta chiar merita. Si vorba mea: problemele cu care se confrunta Romania nu se vor rezolva prin “vot” din patru in patru ani. Solutia este cu totul alta.
De ruxi pe 16 January 2010 la 09:18 (#)In legatura cu piesa absolut superba din cea mai recenta postare. E bine ca nu dai curs comentariilor, i-ar fi stricat farmecul. Dar nu pot sa ma abtin, trebuia punctat undeva:))) Cum este posibil? Patrick Duffy la costum cu papion? Fara muschi la vedere, fara tatuaje, fara lanturi, cercei si inele in nas? Si Mireille? Fara decolteu pana la buric, fara tanga si miscari lascive in patru labe? Nu se poate. E un “trucaj ordinar”. Nu ma asteptam la asa ceva din partea ta:))))
De ruxi pe 16 January 2010 la 09:26 (#)Daca in 1989 au murit romani in strada si dupa atatia ani inca nu o ducem bine economic macar sa putem vorbi LIBER despre ce ne place si despre ce nu ne place economic politic etc fara a fi batuti de securitate.Asa ca mie nu imi place Basescu & company si in numele celor morti in 1989 am dreptul sa o spun Da nu mia placut nici Iliescu nu imi plac nici hotii nici mafiotii mascati in politicieni nici dementii cu acte in regula ajunsi in politica si care imi hotarasc mie soarta. Asa ca in numele celor morti in 1989 pentru o viata mai buna sunt dator sa ma pis pe hotii astia. Si tu ai aceasta datorie Victore in numele mortilor din revolutie asa ca Keep walking.
De doru pe 16 January 2010 la 10:20 (#)@ruxi: asa e, nu injura cu rautate, ci cu iresponsabilitate. fiindca-i baga pe toti in aceeasi oala si reuseste sa-si ostilizeze pana si oamenii care nu-i erau ostili by default. si dupa aia se jeleste ca n-are acces pe tv. sa se planga la Voiculescu pana-i vine rau!
De Victor Ciutacu pe 16 January 2010 la 11:16 (#)Deja ati aflat din interpretarea articolelor Dvs. ca titlurile pe care le dati ne dau repere privind continutul lor. Ceea ce insa nu aflam din aceste titluri este stilul de exprimare folosit in mesajul Dvs.
De I.I. pe 16 January 2010 la 12:10 (#)Si de data aceasta titlul melodiei sugereaza ideea, care este o tema recurenta a Dvs., de a uni fortele daca vrem sa schimbam ceva in vietile noastre. Nu l-am ascultat inca pentru ca titlul subliniaza ideea “spiritului de echipa”, ideea de a cuceri ceva “inch by inch”,
cu totii impreuna nu putem gresi. Va multumim.
Motanul tau mi-a inseninat ziua!!!!!! Pupa-l-ar mama de tarcat torcator si boticos!:DDDD Ce rasa e? Am si eu o tigruta. As vrea foarte mult sa-ti devin fan pe facebook – nu creezi si o astfel de rubrica?:P
De Judy pe 16 January 2010 la 14:57 (#)Domnule Ciutacu eu am urmarit emisiunea doamnei Firea, in care ati participat alaturi de Geoana, care a vorbit doar el, aceleasi aberatii plicticoase, pentru care a si pierdut alegerile, si pe care, cel putin declarativ, spuneti de multe ori ca nu-l simpatizati. Cu toate astea, exigenta pe care o aveti in a-i evalua pe alti politicieni, nu se aplica si in cazul lui Geoana, desi multi dintre ei sunt poate de mii de ori mai capabili decat Geoana. Acest ratat infinit, care ne-a dus de rapa si care este menajat patetitc, ca nu cumva, saracutul de el sa fie deranjat cu ceva, de oamenii ticalosi din partid si din afara. Ce daca a pierdut toate alegerile, ce daca ne-a lasat pe mana tiranului, important este sa-l menajam pe Geoana…
De Roxana pe 16 January 2010 la 15:05 (#)stii ce mai urmeaza acum? sa intri cu totu in politica!
De strumfitaa cu esarfa pe 16 January 2010 la 15:07 (#)sefu… de cand a iesit basexu presedinte… nu mai esti agitat… di ce oare?
)
De Gherman Adrian pe 16 January 2010 la 16:27 (#)@Roxana: ma scuzati ca nu i-am carpit doua palme si nu l-am somat ultimativ sa-i predea fara lupta partidul lui Mitrea
De Victor Ciutacu pe 16 January 2010 la 16:57 (#)@Gherman Adrian: fiindca sunt extraordinar de fericit. traiesc un vis
Fii intransigent!Banii n-aduc fericirea!Fii destept!Chiar e nevoie de oameni destepti si cu educatie!
De una care a facut facultatea la stat pe 16 January 2010 la 17:05 (#)Imi aduc aminte ca placere ca si baietilor mei le placea fotbalul, ca mai toti “pustanilor”. Oare de ce o fi avand asa o atractie “balonul rotund”. Scriu aceste randuri citind din “epistola” Dvs. ca v-ati dat seama ca: ” N-o sa ma cumpere niciodata Real Madrid”. Deci si ca “pustan” ati fost realist nu numai acum. Si ati fi ratat “celebritatea” pe care v-ati dorit-o, daca aceasta nu v-ar fi gasit:” celebritatea mi-am dorit-o, recunosc”…”n-o mai caut, m-a gasit ea pe mine deja”. Cat de simplu recoasteti aceasta “stare de euforie” si cat de mult ati muncit sa “va gaseasca”. Felicitari.
De I.I. pe 16 January 2010 la 18:16 (#)Cred ca sunteti printre putinii oameni care afirma ca celebritatea:”Nu ma bucura, nu ma deranjeaza”. Va credem dar totusi admiteti :”cateodata este chiar reconfortant sa constati ca n-ai vorbit de pomana”.Aici un pic ezit sa va felicit pentru cuvantul “reconfortant”; este mai mult de atat, este “o bucurie”, “o satisfactie”.
De I.I. pe 16 January 2010 la 20:10 (#)Indraznesc sa va doresc asemenea momente “reconfortante” cat mai dese.
daca nu erai asa de realist si aveai un antrenor bun,cine stie,acum erai un fost jucator de la madrid
De www.smiley-funny.blogspot.com pe 16 January 2010 la 20:10 (#)Stiu:))
De ruxi pe 16 January 2010 la 20:58 (#)Domnule Ciutacu nu trebuie sa ajungem in extreme in ce-l priveste pe Geoana. Eu ma refeream la o atitudine corecta, fata de un perdant absolut, ce nu inseamna nici sa-l tineti in puf, dar nici sa-l luati la palme. Este vorba de exigenta fireasca fata de un astfel de perosnaj ridicol, ce nu a fost tratat ca unul ce a pierdut catastrofal, din prostie dimpotriva, acum ne prefacem toti ca nu s-a intamplat nimic. Este bataie de joc fata de noi toti care l-am votat pe Geoana, DOAR pentru a scapa de tiran si ne-am pricopsit tot cu el.
De Roxana pe 16 January 2010 la 21:02 (#)Frumos! Așa și trebuie! Avem nevoie și de oameni în țara asta!
De mosser pe 16 January 2010 la 21:19 (#)Draga Victor,desi sunt de virsta mamei tale,tin sa-ti spun ca va urmaresc si va ascult cu multa placere.te rog sa nu ne lasi si fara aceasta speranta.Noi nu mai putem sa plecam din tara,nu ne mai vrea nimeni. Singura speranta sunteti voi. Cu respect ( o mama )
De azur pe 17 January 2010 la 12:20 (#)Va rog mai discutati si despre economia subterana uriasa din INSULA MARE A BRAILEI.Cred ca e un subiect bun .
De terente pe 22 January 2010 la 18:30 (#)Adaugă Comentariu!