A jucat Albă ca Zăpada în filme porno?
De: Victor Ciutacu - Categoria: Caruta cu deontologi,Ce-mi provoaca scarbaDe ieri, perspectiva mea asupra lumii nu mai e la fel de senină, ci s-a înnegurat. Mi-a mai căzut gravitaţional un reper moral de pe soclu, nu altceva. Şoc, vorba Simonei Pătruleasa, o “investigaţie jurnalistică” de mare excepţie, pe bază de microfilme rămase după distrugerea unui dosar şi livrate la ţanc pudelului Monicăi Macovei şi unui fost angajat al eolianului, relevă că, în timpul detenţiei pentru o infracţiune de drept comun, Sorin Vântu ar fi fost informator al Securităţii. Cică Albă ca Zăpada e negresă, fumează ca turcoaica, trage seara la măsea şi bea apă dimineaţă şi-i cam curvă, însă ea neagă şi-i cheamă la cremenal pe uneltitori.
Lucrătura securistică promovată până la exacerbare (mai ales) de oficina de Net a Jucătorului e, din punctul meu de vedere, perfect irelevantă şi se pliază perfect pe frustrările acumulate în timp şi revărsate din prea plinul Elenei Udrea. Personaj excesiv de nervos pe Realitatea, care şi-a şters din trecut cum o consilia la imagine fix firma mogulului de rău de azi. Dac-o lasă memoria, înainte să ia Lecitin, să-l sune pe Horia Mihălcescu, poate-i revin pixelii albaştri în capul blond.
Vântu e un om de afaceri privat, care deţine, prin interpuşi, un trust de presă privat. Nu l-am auzit nici să candideze la Preşedinţie sau Parlament, nici să vrea vreun post de ministru. Deci reprezintă interese private. Mă lasă rece, din punct de vedere al interesului public, ce (alţi) infractori a turnat în schimbul traiului mai bun la beci, cu cine juca poker, unde mânca, dacă doamna cu care a făcut schimb de apartamente era grasă/mustăcioasă. Mai relevantă pentru tabloul României moderne mi se pare, spre exemplu, informaţia că, după Revoluţie, securiştii de odinioară ai statului au devenit angajaţii privatului la Gelsor şi/sau SOV Invest.
Câtă vreme SOV nu-i dovedit ca spion al vreunei puteri străine şi săltat din şalupă, mă lasă rece şi dacă a cinat vreodată-n spa cu tot neamul Bin Laden şi cu o armată de curve. În schimb, dacă tot s-a dat drumul dosarelor SIPA pe piaţă, poate face şi SIE un gest şi ne comunică public dacă faimoasa doamnă Culcer, angajată la Şefan Gheorghiu şi la Ambasada SUA pe vremea lui Ceauşescu, astăzi încadrată-n muncă la televiziunea de stat, a colaborat în vreun fel cu organul. Şi, dacă tot e atâta loc pe piaţă, aştept o dezvăluire (în măsura în care se impune) şi în cazul procurorului ceauşist Monica Macovei, fost ministru al statului, actualmente europarlamentar.
UPDATE: Rogozanu pare înspăimântat că va fi nevoit să împărtăşească aceleaşi idei cu mine, plus că totuşi mânâncă o pâine de la Vântu, aşa că-l umanizează un pic pe plătitorul de leafă şi mă trece el într-o altă tabără. Omului i se pare straniu că mi se pare relevantă ştirea cu securiştii angajaţi la SOV (pe care eu, ca modest inventator al sintagmei “Vântu a privatizat Securitatea”, o ştiu de pe vremea când el nu trecuse de stadiul cenaclului literar) şi, ca să se asigure că nu se supără patronul pe el, trage o rafală de scuipaţi spre Voiculescu. Care chiar n-are nici o vină că mogulul rival a manglit amandinele şi, după ce-a ieşit de la Bastilia, umbla cu bişniţarii. Mare om, mare caracter, cum ar spune omul care i-a achitat leafa din returnarea de TVA de la Petromservice. Sau din ce i-o fi rămas de la FNI?

92 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Mogulu’ rău, mogulu’ bun. Nimica nou sub soare. Mai uită omu’ de apă (că nu poţi zice inundaţii, că nu ies la socoteala prezidenţială, aia de adunat debite cu creionu pe hirtie), de tva, de viitoarea impozitare a pensiilor… Prostii!
De shogunu' pe 12 July 2010 la 13:18 (#)Banzai!
Bine punctat!!!
De firstname008 pe 12 July 2010 la 13:22 (#)o sa raspund doar la titlu =))) din cate stiu unii au parodiat povestea .
De Statusuri Pe Mess pe 12 July 2010 la 13:28 (#)Da’ ce, Vantu e vr-un ministru? Daca a fost turnator n-are voie sa fie cine este?. Nu ca’s fi vre-un admirator, dar nici vr-un detractor, ca n-am jucat la FNI. Si apoi, se stie, in puscarie un om poate face multe, ca n-are de ales.
De Un cetatean dezgustat pe 12 July 2010 la 13:30 (#)1.Vantu e privat,deci nu ma intereseaza atat de tare pentru ca nu are functie in stat.
De cristi pe 12 July 2010 la 13:32 (#)2.Mai tare ma intereseaza cum a disparut/nu exista dosarul astuia de joaca numai la cacialma(pana acu’ i-a mers)ca reprezentant al Romaniei l-a Anvers.
3.Pe zi ce trece tara asta devine nelocuibila si ca atare ma gandesc serios sa ma duc sa spal vase pe alte coclauri(mai rau nu poate fi).
si eu am gandit la fel despre SOV…securistii intre ei , la provat, ce-mi pasa…dar daca apare ceva despre cele doua neprihanite dau si vinul dau si sifonul…hihi ce sprit bun am face…
De ioana pe 12 July 2010 la 13:36 (#)Domnule Ciutacu, eu nu tin sa imi publicati comentariul, habar nu am daca Alba ca Zapada a jucat in filme porno, dar nu m-ar mira.
De Tonia pe 12 July 2010 la 13:40 (#)Ceea ce doream sa va intreb este de ce nu focalizati putin asupra fostilor prefecti si subprefecti, actualmente inspectori guvernamentali, care stau pe salarii de 4000-4500 lei lunar… o mizerie de bani pentru care nu merita sa lucreze zilnic… asa ca fac doar o iesire in teren, care se cheama inspectie, in functie de domeniul lor de activitate… in rest liberi si ferice! Daca ati lua aleatoriu asemenea cazuri in diferite judete, veti avea subiecte spumoase pentru emisiunile dvs.
Ma bucur ca oameni ca dvs. exista in tara asta.
Atâta timp cât dosarul jucătorului nu apare si situatia sa nu este clarificată,orice gest de arătat cu degetul în altă directie poate părea o diversiune,chiar dacă arată un adevăr.În privinta anturajului,apropo de cele două doamne despre care se vorbeste în finalul tabletei,nu ar fi de mirare ca suspiciunea să se transforme în adevăr;nu cred că poti accede(cu sprijinul actualei puteri)la asemenea posturi fără să ai ceva care să te facă să fii docil.
De evelics pe 12 July 2010 la 14:01 (#)mi se pare destul de relevant totusi, mai ales daca se dovedeste ca omul acesta are planuri marete in continuare pt Romania.
De Tu ai fost turnator ? pe 12 July 2010 la 14:05 (#)de acord:D
De andreiu92 pe 12 July 2010 la 14:07 (#)Mogulii dupa ce ca sunt moguli sunt si securisti!
De Alina Covaci pe 12 July 2010 la 14:19 (#)Impresioneaza oare pe cineva, trecutul comunist sau securist al cuiva? Avem atatea probleme, ca nu le mai stim numarul. Ce-a facut Vantu…da’ ce n-o fi facut Vantu. Pe mine ma intereseaza ce-a facut Basescu…sau de fapt ma intereseaza CE FACE BASESCU.
[...] pe SOV, că ar fi fost lătrău la securitate. Nenea Victor Ciutacu scrie mai frumos despre asta aici. Şi săptămîna 28 abia [...]
De Chiauneli – S28 « shogunu' pe 12 July 2010 la 14:20 (#)wowwwwwwwwwwwwwww dar”scufita rosie”?bine,cand o fi”catindat” nu-l voi vota,daca s-a descoperit asta,nu ne mai FURA 25% din salarii?sti vorba cea cu tiganul “unde dai si unde crapa”pe noi ne dor SARACIA nevoile SI VIATA pe ei CE?
De dana 1 pe 12 July 2010 la 14:20 (#)Povestea cu SOV informator al Securitatii este penibila, chiar hilara in forma prezentata, dar mi se pare superficiala abordarea ca Vantu e privat, deci nu ma intereseaza. Pe mine nu ma intereseaza atata timp cat banii lui si trecutul lui nu influenteaza zona politica actuala. Daca SOV, fost informator al Securitatii, sta in spatele unor decizii politice in calitate de privat, ma intereseaza. Sigur, daca n-a facut decat sa toarne niste detinuti in schimbul unui tratament mai bun in inchisoare, atunci e irelevant. Altfel, ar putea fi… Doar stim ca uneori nu cei care ies in fata sunt si cei mai importanti. Exemplul imediat si pe care-l stim cu totii este Boc. Sunt sigura ca mai sunt si altii ca el.
De Manuela pe 12 July 2010 la 14:28 (#)@Manuela: eu as prefera sa citesc intai microfilmul cu bugetarul Basescu. el ia decizii mult mai importante pentru mine decat Vantu. despre asta e vorba.
De Victor Ciutacu pe 12 July 2010 la 14:38 (#)Ma uimeste cu ce usurare tratati un astfel de subiect! Chiar n-ti avut nici unul de suferit de pe urma comunismului? Nu realizati ca, desi e un om privat, statul suntem noi si prin urmare pe noi ne-a furat si inselat individul?
De blackmesa pe 12 July 2010 la 14:47 (#)P.S.: La origine, Alba ca Zapada, ca si alte basme celebre, au fost de fapt povestiri erotice!
Se vrea Base pe realitatea tv?Nu-i mai ajunge tvr-ul?Acolo nu prea are audienta,iar,daca are ,se uita lumea cam stramb,ca afacerile securitatii nu tin de foame.O fi scazut dramatic in sondaje.
De Irina pe 12 July 2010 la 14:51 (#)@blackmesa: Vantu a facut puscarie pentru ce-a furat pe vremea lu’ nea Nicu, deci a platit. acum e un investitor privat, controversat, dar privat, nu demnitar sau functionar public. colaborarea lui cu Securitatea, daca a existat, ma lasa rece. familia mea nu a fost nici victima, nici profitoare a sistemului comunist.
De Victor Ciutacu pe 12 July 2010 la 14:58 (#)Raufacatorii care trec prin puscarie ca prin scoala devin cel mai rau soi: devin raufacatori cu viziune. Interesul meu sta de fapt in dezinteresul cu care este tratat subiectul. Si ai spus bine: pentru vicleniile dinanite de ’89, dar dupa?
De blackmesa pe 12 July 2010 la 15:11 (#)Buna ziua,
Treaba lui Vantu ce a facut in timpul lui Ceausescu;daca sta acum si isi vede de afaceri si nu se dovedeste ca afecteaza cumva pe altii,cinste lui!Problema e ce face basescu si acolitii lui acum!basescu cauta mereu in traista altcuiva,dar in traista lui nu vrea sa se mai uite?Greu sa ma convinga cineva ca el nu a facut parte din sistemul de securitate pe vremea cand era mare navigator si mai ales cand era la Anvers.Din pacate,mare navigator e si astazi…
cu mult respect,
De IoanaP pe 12 July 2010 la 15:15 (#)IoanaP
D’aia nu mai poate Vantu ! i se rupe de bagabontii astia de pedisti . In alta ordine de idei ,cum este sa fii ieri in slipi si papuci la plaja si astazi la costum , pantofi in fata unui laptop discutand politica curului?
De curiosu pe 12 July 2010 la 15:18 (#)In ordinea importantei, sigur ca dosarul lui Basescu este cel mai important. Tinand cont de caracterul lui Basescu, cred c-a facut lucruri groaznice la viata lui, pe care nu sper ca le vom afla vreodata. In orice caz, tind sa-ti dau dreptate ca nu e importanta colaborarea lui SOV cu securitatea. Cel putin nu in tara asta! In rest, nu e nici un “SOC” ca e plina tara asta de fosti securisti foarte bogati. Oricum, eu din Kamikaze n-am inteles decat ca Vantu era un bisnitar cu eventuale relatii cu securisti de vaza. Iar pentru mine, nici daca ar fi fost cel mai mare securist n-ar fi fost un mare “soc”. De fapt, cred ca Vantu n-ar conta decat daca el, in calitate de privat, ar sta in spatele unor decizii politice importante. Pe mine m-ar interesa mai mult sa stiu cat de puternic este el acum, nu povesti despre bisnita de dinainte de ’90.
De Manuela pe 12 July 2010 la 15:26 (#)Bine te-ai intors din vacanta! Ti-am dus lipsa. Se vede ca ai lipsit din peisaj. Ca portocalii iar o dau in dodii. Ca mai nou “Cezar” s-a sucit, nu mai vrea TVA 24% vrea indarat la 19%, dar acuma cu conditia impozitarii TUTUROR PENSIILOR indiferent de marime. Si oare lui Boc sa-i fi venit mintea la cap cind a zis ca “vom analiza, sa vedem si…” adica nu a mai spus ceva de genul “sa traiti sefu’, asa facem !” Cred ca apele astea multe au avut ceva influenta asupra mintilor guvernantilor.
De Rasvan pe 12 July 2010 la 15:37 (#)Oricum trebuie sa plece sleahta asta PDL-ista.
Nu stiu ce credibilitate mai au in exterior.
Alegeri anticipate asta e solutia – stiu ca e ceva deranj financiar dar trebuie!
sunt….realmente….uluit….nu mi-as fi imaginat una ca asta. wow….alba ca sapada trage pe nas ?
De Lee pe 12 July 2010 la 15:47 (#)Ce atatea inundatii!!sa ne intoarcem la oile noastre…..cancan si circ…
De narcis pe 12 July 2010 la 15:48 (#)Ii tenteaza averea lu’ SOV ? Ca Alba -ca Zapada era negresa, o cred, ca altfel SOV era de mult la mititica, da’care-i scopu’ unei astfel de informatii? Distragerea atentiei noastre de contribuabili fraieri sau vedem iar o arestare in direct?
De Ioana S., Bucuresti pe 12 July 2010 la 15:49 (#)Update: Zau daca pricep.M. Abbas a fost primit ca un sef de stat. Este Palestina un stat ?
dar pun si eu o intrebare…oare dl SOV, nu are domnul acesta care este, legaturi stranse cu lumea politica din Romania si implicit cu destinele acestei tari ?…
dar in acelasi timp imi dau seama ca nu ma intereseaza, din moment ce securistul sef taie si spanzura de la cotroceni.
De Lee pe 12 July 2010 la 15:50 (#)Mie mi-a placut partea aia din raportul securistului in care elementu’ este demascat ca are un anturaj “necorespunzator” de bisnitari cu care consuma bauturi alcoolice…unde am mai auzit eu asta?Pare ceva destul de cunoscut!
De Mihu pe 12 July 2010 la 15:51 (#)Bine.
Acum – c-am aflat cum ca SOV e nascut in Bucuresti – pot sa dorm linistit.
PS: da, cica Alba-ca-Zapada a fost negresa, a dat cu mopu’ pe puntea de comanda si si-a tricotat singura puloverul pe gat.
De AdRem pe 12 July 2010 la 15:54 (#)…si bicicleta era verde, cu penita de iridiu…etc.
Chiar aproape neinteresându-mă acest subiect, m/am gândit din prima că e mâna curvei de Udrea, care e, de ceva vreme, în război cu Realitatea.
Subscriu; nici pe mine nu mă interesează dacă şi pe cine a turnat SOV, dat find că nu candidează la nici o funcţie în stat. Dacă o va face vreodată, mă mai gândesc, deşi nu cred că l-aş vota oricum şi, deci, tot nu mă voi apleca asupra senzaţionalei descoperiri.
Aş vrea să ştiu, de unde are curva plătită din banii noştri aceste informaţii şi, mai ales, DE CE?
De violet pe 12 July 2010 la 15:56 (#)Da, foarte bine punctat. Incredibil cum de nu s-a gandit nimeni la asta. Popor de cretini. Doar ca problema e alta: niste justitiari maimutoi care judeca doar ce vrea muskii lor si cum vrea muskii lor au emisiuni 24/7 si sunt platiti…platiti…din…? Din banii marelui inginer financiar, marele speculator pe piete, acest Soros balcanic. Adica ce conteaza de unde vin banii, din Primaverii, din Columbia de la don Alvez sau de la kurzii PKK, noi avem target Baselu si casa lu Videanu. E vorba doar de moralitatea din presa e vorba de bun simt e vorba de mizeria umana…d-astea. Simplu.
De MAGHERU 23 pe 12 July 2010 la 15:57 (#)Profesoara intreaba elevii: Voi stiti cum a murit Mihai Viteazu? Bula cu mina pe sus: A fost decapitat cu o secure. Bravo Bula, zice profesoara, si cine i-a taiat capul? Eh doamna, cum cine, un securist!
De purcelix pe 12 July 2010 la 16:19 (#)Deci Alba ca Zapada era curva , dar fratii Grimm au sters amanuntele picante . Poate n-au avut acces la toate dosarele personajului , poate actiona “acoperita” . Cine mai poate sti ? Da’ sigur ceva-ceva s-a intamplat din tot ce s-a povestit , ba chiar si din ce nu s-a povestit (cum naiba sa ajungi la Anvers fara un cal mancator de jaratec si zburator livrat fix de “baietii buni” , de pilda ? – dau doar un exemplu , nu vreau sa se interpreteze). Deci sigur ceva s-a intamplat , ca de n-ar fi nu s-ar povesti .
Daca tot ai fost plecat asa , mai spre zari levantine , ma asteptam sa bagi ceva cu Seherezada . Aia stia multe si avea multe de povestit .
Cat priveste dosarul lui Vantu , ma afecteaza enorm . Nu stiam de ce se rup digurile unul dupa altul si cad casele in calea apelor . Bine c-am aflat ca nu-i rau sa fii informat , nu?
De Adi pe 12 July 2010 la 16:23 (#)[...] şi cealaltă tabără care imediat a etichetat ştirea ca “intoxicare”. Victor Ciutacu bagă o filozofie despre respectul pentru “privat”: “Vântu e un om de afaceri privat, care [...]
De Felix vs. Nuş. Puterea trebuie presată, indiferent că e privată sau nu « voxpublica | Platforma de comentarii, bloguri si opinii REALITATEA.NET pe 12 July 2010 la 16:29 (#)Asta cu securistii e praf in ochi, un fel de bau bau pt copii tampiti!Sa fim seriosi, pe cine mai intereseaza asta? Poate doar pe babele alea ce stau pe la porti si schimba guvernul zilnic. SOV si multi altii au fost ceva .Perdeaua de fum aruncata din arhivele Cortoceniului e atat de hilara sibanala, incat devine amuzanta!!!!!!!! Nu stie cum sa mai distraga atentia de la lucrurile cu adevarat importante, dezastrul( invocat de altfel)nenorocirea cu apele, grija zilei de maine cu job , rate, copii la scoala.Ca o paranteza, baiatul meu ma intreaba; la ce-ti foloseste ca ai invatat atata si-ai dat atatea examene, acu iti tremura sufletul ca ramai fara o sursa de venit. Ce sa-i raspund?????????
De Alexa pe 12 July 2010 la 16:39 (#)Un subiect BETON
De Un subiect BETON pe 12 July 2010 la 17:20 (#)Prefectul judetului IASI Dragomir Sava Tomaseschi filmat la politie beat manga in timp ce negocia procesul verbal de amenda.
Prefectul este bun prieten cu Basescu care a fost invitat la nunta luna trecuta dar nu a venit iar Tomaseschi ia rezervat masa si la asteptat toata noaptea.
Articolul complet si video la urmatoarea pagina. Dati afara birjarul din Prefectura!
@MAGHERU: Ce bine era intre 2004 si 2009 , cand maimutoii lui Vantu lingeau gaoaza lui Basescu , tot 24/7… Atunci nu mai conta de unde vin banii , cata vreme targetul era termopanul lui Nastase. Nici nu se putea vorbi despre mizeria umana , despre moralitatea din presa , de vreme ce prin trustul lui Vantu se vanturau alde Andrei Gheorghe , Andreea Pora , Mircea Marian , Rodica Culcer , Cristian Patrasconiu , Adelina Radulescu , Grigore Cartianu , Traian Ungureanu , Sever Voinescu , Ciprian Ranghel , Liviu Avram , Valeria Dorneanu , Sorin Ionita , Ioana Lupea ,Liviu Mihaiu ,Nicoleta Savin etc (daca vrei , iti mai enumar vreo 20 de deontologi). Dar ai dreptate , un popor de cretini… Nu chiar tot , doar 50,33% din el , dupa recensamantul din 6 decembrie 2009
De Bubulea pe 12 July 2010 la 17:20 (#)Ia amintiti-va in ce perioada electorala a cazut FNI-ul si cu cine au votat tepuitii?
De alex.dumitrascu pe 12 July 2010 la 17:22 (#)De altfel oameni de caracter, numai ca lacomi, si putin….naivi sa zicem daca-si puteau inchipui asemenea randamente.
Ia vedeti cu cine mai voteaza ei acum?
Ca mai sunt un grup de mohicani justitiari si vocali de nu se mai poate.
Victore, am o intrebare care nu-mi da pace:” Informatia cu Vantu a aparut in acelasi timp cu scandalul provocat de pierderea procesului pe fond “Vosganian vs Turcu& Tuca” de catre ,evident, Vosganian. Eu stiu ca Tuca e seful tau, dar deh, nu-i corect. Si ca sa fiu corect cu tine , eu sunt fan Vosganian. Cred ca ,in sinea ta, si tu..Gresesc?..Si sa nu uit, a aparut cam in acelasi timp in care basescu dadea in tva si lauda impozitarea pensiilor.
De Un cetatean dezgustat pe 12 July 2010 la 17:23 (#)Nu stiu daca informatia este adevara sau nu dar eu am un dinte impotriva lui Vantu si nu are cum sa imi treaca asa usor.
De Theodora pe 12 July 2010 la 17:27 (#)Nu pot sa uit ca i-a facut jocul lui Basescu si l-a chemat pe Prostanac la el cu o zi inainte de intalnirea de la TVR 1.
Poate ca daca nu ar fi facut acesta invitatie acum aveam alt presedinte, alt guvern si o situatie mult mai buna in tara.
Auzi … de ce te dai asa ” fecioara ” ???
De victor pe 12 July 2010 la 17:27 (#)Parca nu stiai de ce e in stare Vantu … Ce mare soc pentru omenire si pentru tine in special ???????????
@victor: n-ai priceput nimic. si traducere nu bag
De Victor Ciutacu pe 12 July 2010 la 17:33 (#)@Un cetatean dezgustat: in sinea mea, ma lasa rece procesul lui Vosganian cu Tuca si Turcu. ma intereseaza doar cel cu ziarul. ce nu-i corect? e o decizie a instantei, atacabila cu apel. Turcu mi-e profund dezagreabil, iar Vosganian mi se pare un fanfaron. habar n-am daca a fost securist au ba. sa se judece pana la capat cu Turcu si sa decida instanta. problema e ca, daca a fost securist si mai e activ si acum, nu vor aparea documente ever.
incepe “dansul”… TB (impreuna cu SOV – nu cred in ruptul capului intr-o racire a relatiilor celor doi. “prietenii” stiu de ce!) incepe un nou ciclu de manipulari…
De db pe 12 July 2010 la 17:37 (#)Ai dreptate, SOV are alte interese decat puterea, probabil mult mai mari decat puterea.
)
De Paul Pista pe 12 July 2010 la 17:51 (#)P.S : Chiar a jucat Alba ca Zapada in filmele porno, il gasesti pe net, e romanesc
Dar despre “Omul nostru din Anvers”…. nimic?… nimic???? Sau e, cumva, usa de… salupa? (ca daca zic ‘biserica’ mi-e teama sa nu blasfemiez).
De Elena pe 12 July 2010 la 17:57 (#)Decizie nr. 158/2010
din 06/07/2010
pentru atribuirea unei locuinţe de protocol
Publicat in MOF nr. 467 – 07/07/2010
În temeiul art. 59 alin. 2 din Legea locuinţei nr. 114/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificările şi completările ulterioare,
primul-ministru emite prezenta decizie.
Articol unic. – Se atribuie apartamentul nr. 2, aflat la etajul 1 al imobilului din municipiul Bucureşti, Str. Crângului nr. 1, sectorul 1, cu destinaţia de locuinţă de protocol, domnului Augustin Zegrean, preşedinte al Curţii Constituţionale.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemneaza:
—————
Secretarul general al Guvernului,
Daniela Nicoleta Andreescu
Bucureşti, 6 iulie 2010.
De Paula pe 12 July 2010 la 18:04 (#)Nr. 158.
@Paula: si care-i legatura dintre casa pentru Zegrean si Vantu?
De Victor Ciutacu pe 12 July 2010 la 18:06 (#)Cred ca locuinta de protocol acordata onor jude Zegrean a fost folosita drept casa conspirativa de Vantu…sau de Alba ca Zapada…
De Paula pe 12 July 2010 la 18:14 (#)Daca ma gandesc ca domnul Geoana, al doilea om in stat azi si inca viitorul presedinte al Romaniei in acea noapte, face vizite nocturne si clandestine domnului Vantu, parca nu mi se mai pare asa benign subiectul.
De nestor pe 12 July 2010 la 19:14 (#)Inteleg din introducere ca domnul Vantu nu se afla tocmai printre reperele tale morale, ori prin extrapolare pot sa inteleg ca nici domnul Voiculescu nu prea se afla pe acolo pe soclu? Nu de alta, dar acum ceva vreme tocmai ii prezentai profundul respect.
@nestor: intelegi ce crezi de cuviinta. respectul meu, nici profund, nici neprofund, pentru ca nu ma incomodeaza-n meserie il are oricum Voiculescu. pe partea de morala, nu cred ca eu sunt cel mai potrivit judecator. si, in general, nu cred in judecatile morale. multumit?
De Victor Ciutacu pe 12 July 2010 la 19:33 (#)p.s. nu-i nevoie sa bagi copy/paste de la Rogozanu din comentarii. puteai macar sa reformulezi
da` f`un film, animat sau animalic, cu primii iubiti ai tarii,nu iese pe piata ?
da` macar o statistica despre cum s-au distribuit voturile prezidentiale in 2009, nu rasufla nicicum?
hai cu egalarea !
De puschea-ria pe 12 July 2010 la 19:43 (#)Draga Victore am notat, deci cind va candida SOV ul pe undev sa ne cam indignam .Corect.
De nelegal pe 12 July 2010 la 19:47 (#)Intradevar este o mare diferenta sa torni ,frate , din pirnaie comparativ cu a turna din Anvers.
Diferenta o dau pixelii eventuali albastri.N-asa?Logic bre.
Nu sunt fan RTV si deci,mi se rupe ce a facut Vantu,atata timp cat deciziile lui nu imi afecteaza viata sau nivelul de trai.Din cate stiu,inca nu are cum,neocupand functii in aparatul de stat.
De gabi oarga pe 12 July 2010 la 19:52 (#)Ah,sigur,putem vorbi la infinit despre cum manipuleaza stirile,despre cum o scalda cand cu base,cand impotriva lui,dar mizez pe capacitatea creierului meu de a descoperi mesajul adevarat.
In alta ordine de idei,chiar daca a fost,chiar daca nu,ce mi se pare strigator la cer este faptul ca anumite persoane sunt capabile sa acceseze aceste dosare si cu tupeu sa le faca publice.Asta este posibil intr-o dictatura,atunci cand vrei sa strangi pe cineva cu usa,pt bani,pt vorbe bune,pt afacerile lui.Ramane de vazut daca e pe bune sau la misto,cert este ca ne indreptam vertiginos spre o noua era a decaderii din toate pct-ele de vedere,iar noi suntem din ce in ce mai lipsiti de reactii…TRIST.
în ţara lu “bă eşti prost” şi în goana după senzational ştirile de genul “X a fost securist” sau “în urma interceptărilor a rezultat că…” fac senzaţie..trăiască republica
De balauru pe 12 July 2010 la 21:01 (#)“Dacă suntem absolut oneşti cu noi înşine, fiecare avem o latură întunecată a personalităţii noastre.” – Isabella Rossellini
Ma intreb care e latura luminoasa a lui SOV?
Pana acum, nu o stim decat pe cea “intunecata”
P.S. Daca Alba ca Zapada este alba ca zapada iar zapada nu exista decat iarna, atunci vara Alba ca Zapada nu este alba si a jucat in filme porno.
De sinzianna pe 12 July 2010 la 21:08 (#)salut.Faina emisiunea din seara asta!
Imi place de oana (chiar e bruneta?)
Imi place si de madalin.
Stii nu mimi lace sa vad si la oamenii copti la cap disputa apropo de faprul ca ai fi din moldova.
Te rog spune-i lui madalin ca omul sfinteste locul si nu invers.
Toate bune
De cris pe 12 July 2010 la 21:44 (#)Tare, mai ales despre alea doua si eu sunt curios sa aflu daca au colaborat cu organul dar cred ca nu aflam ,posibil sa fie si acum pe felie sau le-a aranjat Solomonarul dosarele.
De Piere_Brice pe 12 July 2010 la 21:48 (#)M-ai omorat cu faza asta ! cica madam udrea impartea ciocolata asa cum Maftei dadea interviuri ! Ai fost tare de tot la faza asta , pacat ca nu s-au prins astia 2 invitati ai tai …tin cu Voicu in discutia asta fata de Oana , este mai plauzibil !
De curiosu pe 12 July 2010 la 21:49 (#)vreau sa-ti mai zic ceva simpatic : daca de ex base mi-ar da un milion de euro sa dispar ,m-as transforma automat intr-un magician si cu ajutorul milionului ,l-as face pe el da dispara definitiv iar tu si noi vom continua poate la lucram linistiti in tara.
De cris pe 12 July 2010 la 22:00 (#)totusi la citi cretini sint in tara asta ,cred ca m-as folosi de jumate din suma.:)))
De cris pe 12 July 2010 la 22:02 (#)As fi curios de dosaru’ lu’ Base si chiar as vrea sa stiu cu ce se ocula D’na Udrea prin delta ( pe cazare si masa ) inainte sa fie ” racolata ” in casatoria ” de acoperire ” cu Cocoselu..
De BBN pe 12 July 2010 la 22:02 (#)Imi permit sa fac copy/paste de la Rogozanu la propriile comentarii.
De nestor pe 12 July 2010 la 22:07 (#)Raspunsul mi se pare fair, nu esti instanta morala deci nu esti in masura sa emiti judecati.
Ar fi schimbat cu ceva situatia daca SOV ar fi fost persoana publica, sau politica?
Mai conteaza in vreun fel faptul ca X sau Y a fost sau nu informator acum 30 de ani?
Mai are sens sa ne socam sau sa ne entuziasmam cand mai aflam de unul, de altul?
Victore, multumesc!
De Un cetatean dezgustat pe 12 July 2010 la 22:21 (#)Cred ca asta cu “Alba ca Zapada e curva”,vine de la Elena Udrea.
De Bashin Traiescu pe 12 July 2010 la 22:48 (#)A vrut sa arate ca nici brunetele nu-s chiar asa de cuminti.
Cat despre dosarul lui SOV,fac si eu ca-ntr-un banc de pe vremea lu’ Ceashca:
Pe mine ma intereseaza acel dosar,despre acel om,pe care-l vor da toate ziarele pe prima pagina….nu dosarul lu unu’,care a fost dat la pagina 5.
Ce coincidenta!
De Plano10 pe 12 July 2010 la 23:24 (#)Vantu si Base unelte ale contrainformatiilor militare. Unu in Scoala de Marina, altul in Scoala de Reeducare
Da, sigur, e clar ca baietzii care fac dezvaluiri au unele interese, dar asta nu inseamna absolut deloc ca SOV e usa de biserica. Si iarasi nu conteaza cat timp a trecut de la semnarea pactului cu Securitatea. Nu vi se pare ca prea des se aude in tara asta: “lasa bah, ce daca a fost turnator ?”, “lasa bah, ce daca fura ?”, “lasa bah, asta era atunci”, “lasa bah, ca mai sunt si altii”, “lasa bah, asta e paranoia”, “lasa bah, eu nu cred”, “lasa bah, ca il lucreaza altii”. Uite asa am bagat gunoiul sub pres si pana nu-l scoatem n-o sa se schimbe nimic in tara asta. Cand spun nimic, spun ca diferentele intre Iliescu si Basescu, intre SOV si Prigoana, intre Sechelariu si Oprisan, intre Vanghelie si Mazare, nu-s decat diferente de nuanta. SImplu si foarte clar, e plina tara de turnatori, hoti, securisti, care au ajuns, calare pe movila de gunoi, sa conduca partide, banci, ziare sau posturi de televiziune, cazarme sau puscarii. Care-i diferenta intre bandit si turnator, politician sau afacerist, securist sau SRI-st? Nu-i asa ca nu exista ? E o barba, suntem noi paranoici.De fapt, ni se pare ca o ducem sub orice critica, de fapt traim foarte bine, dar ne place sa ne vaicarim.
De Rocker pe 13 July 2010 la 01:51 (#)se vorbeste mult prea mult despre NIMIC – ca a fost sau nu SOV colaborator – ma doare la spatele garii …
De cezar pe 13 July 2010 la 08:00 (#)@Plano , bine punctat!
De Statusuri Pe Mess pe 13 July 2010 la 08:17 (#)1). “Omului i se pare straniu că mi se pare…” : nu e cam deranjanta repetitia asta a lu’ “se pare”?! Schimba si tu undeva cu “am/are impresia”, ceva de genul asta… Ce naiba, ma?!
2). Dupa ’89 am impresia ca “Securitatea” (generic vorbind, toti cei care au inhatat o halca din puterea lu’ Ceausescu si care-l ajutasera intre timp s-o consolideze) s-a apucat de “propasit” pe sistemele “ce-am gasit al meu sa fie” si “unde-s multi, puterea creste”. Societatea romaneasca este infectata de “securism” ca un crab de parazitul Sacculina carcini: de la sistemul nervos pana la cea mai de jos treapta a societatii, cine s-a “propasit” si a trebuit sa “se realizeze” n-a avut de ales decat sa participe la dezvoltarea si “propasirea” securismului. Poate doar taranii aia din varful muntelui sau din vagaunile uitate de lume, care inca mai stiu ca presedinte e Dej si/sau Stalin si mai au pusti si munitie din primul razboi mondial (stiu eu cativa
), sa nu fi contribuit la dezastrul de astazi, macar prin acceptarea acestui status quo ticalos. Deci, “dosariada” asta este cel mult o investigatie istorica. Nimeni intreg la minte nu cred ca isi imagina ca oameni ca Vantu, Patriciu, etc, pe de o parte, si astia ca Tiran Basecu pe de alta, au ascensionat ei in ierarhia sociala a unei populatii profund corupte, degenerate si traumatizate prin alt gen de merite decat apartenenta la sistemul securistic. Singura cale de vindecare a societatii romanesti este o Revolutie in adevaratul sens al cuvantului (ca cea bolsevica, dar in sens opus), ceea ce este irealizabil in actualul context, atat intern (OK, de distrus e simplu; dar nu avem ce pune in loc, si nu se poate nici macar “lasa locul gol”) cat si international.
De Vlad Cel Groaznic pe 13 July 2010 la 09:19 (#)Baloane de sapun cheia.Pe cine mai intereseaza ca a fost sau ca n-a fost, oricum la gradinita au vizionat impreuna alba ca zapada si daca ea a ajuns sa fie neagra este doar o rezultanta a prea multor vizionari.Ce sa-ti spun nu mai stiu cu ce sa iasa si au pus iar de un securism.In lupta sa ne luptam sau in mocirla sa ne tavalim ,varianta cu mocirla ii e mai la indemana.Moguliada basesciana capitolul tspe,problema lui e ca nu mai are priza.
De 14you pe 13 July 2010 la 09:49 (#)Domnule Ciutacu, draga Victore,
Ma tavalesc de ris la gindul ca ai putea sa inviti in emisiunea ta pe Chestorul Mihai Bogdan, fratele vitreg al lui Marian Nazat.
). Bogdan cred ca e pensionar acuma si i se cam rupe, plus ca o informatie facuta publica, protejeaza pe cel care o da la publicare, motiv pentru care cred ca personajul in cauza va accepta sa se dea in birfe.
De romanistanezul pe 13 July 2010 la 10:13 (#)Bogdan este unul dintre artizanii majori ai dosarului Flota si in acelasi timp din ce stiu eu, a condus si cercetarile in ce-l priveste pe SOV, spre sfirsitul acestora.
Eu am convingerea ca Bogdan a avut acces, in epoca in care conducea ancheta, la multe informatii picante, in cazul de fata, prin intermediul lui Ouatu ( prietenii stiu despre cine fac vorbire
Referitor la UPDATE: Chiar nu exista metode de a limita sau marginaliza astfel de comentarii care nu au legatura cu realitatea, daramite cu bunul simt, ca sa nu mai zic deontologie? Din cate a lasat de inteles tipul, nu m-ar mira ca mintea lui sa fie furata de mirajul neonazist.
De blackmesa pe 13 July 2010 la 10:18 (#)Referitor a articola in sine, avand in vedere feedback-ul total dezinteresat de substratul articolului, daca maine ai publica faimoasele documente ce ar atesata fara drept de apel statusul de comunist al lui Basescu, ai avea o reactie de genul: Ei si, ce-i cu asta? Stiam deja! Hmmm…Wake up,people!
Ca sa faci cate a facut el si sa cazi tot in picioare ai nevoie de informatii, la prima mana, iar acest lucru nu il poate face un “simplu cetatean”. Asa ca raspunsul meu este, da, ii plac filmele porno live..
De DUHUL pe 13 July 2010 la 10:29 (#)Nu ai dreptate. Oare daca SOV nu avea legatura cu serviciile scapa asa ieftin din scandalul FNI? Daca nu avea legatura cu serviciile oare reusea sa duca fondul respectiv la nivelul la care l-a dus?
De Garm pe 13 July 2010 la 10:40 (#)@Gram: pai cine a sustinut ca SOV n-a avut legaturi cu secu?
De db pe 13 July 2010 la 10:49 (#)victore in articol se spune si de faptul ca era si el turnat,clar ca de detinuiti intrebarea mea este “detinutii erau profesori de romana?”nu prea sunt greseli gramaticale in acele declaratii si stiu din propia experienta ca-ti cam tremurau izmenele in salile militiei de atunci
De dana 1 pe 13 July 2010 la 10:49 (#)Pentru ca subiectu sorin ovidiu vantu pe mine ma …sstresseaza maxim si nu-mi provoaca deloc mila ci REPULSIE…numai cand ma gandesc cu imaginatia (
) cati “prieteni” si “vechi prieteni” a ajutat cu F.N.I.-ului lui si cu F.N.A-ului lui…si cum dna Maria Vlas a …picat de fraiera…BLEAH …!
De G.P. pe 13 July 2010 la 10:59 (#)Va doresc o zi buna!
Nici nu mi-am pus problema că v-aţi pierde perspectiva, Imperatoare. Sunt sigur că, sub straiele imaculate (sustrase din garderobu’ Albei, se ştie!) aţi zărit (ca şi noi!)Căpcăunu’ lacom şi fără de lege. N-ar fi de mirare ca această bombă cam fâsâită (dezamorsată de-a dreptul!) să fi fost lansată din laboratoarele lui. Că se dă grav lovit şi cheamă la judeţ neşte muşte… Asta mi se pare chiar de râs.
De ŞuKăRiT pe 13 July 2010 la 12:04 (#)Viata nostra politica si nu numai, e plina de centuriste(i) facute(i) posta de mult mai multi pitici decat zice basmul dar care-si albesc existentele mai ceva decat alba ca zapada, aia care n-a participat in versiunea porno a maestrului disney. Cat priveste vantu, ma doare-n cot ce-a si dac-a turnat el in anii 70. Ma doare-n schimb la inima de viata mea actuala.
De alien pe 13 July 2010 la 12:04 (#)Si mie mi s-ar parea mult mai interesant daca l-as vedea pe Basescu “intorcandu-se la popor”, cu propriu dosar de securitate in mana, asezat deasupre dosarului “flota”.
De VirtualKid pe 13 July 2010 la 12:53 (#)Cum dracu s-a vazut si taranca aia imputita de Sulfina Barbu in conducerea tarii !!!
De gabriel pe 13 July 2010 la 13:11 (#)PUTE de tampenie si cretinism !!!
Pe asta n-as angaja – o nici pe post de femeie de serviciu !!!
Cred ca Vantu e jignit ca a fost facut informator al Securitatii. “Cum,ba, eu, informator? Am fost ofiter la Secu, baiatu’… Ma jignesti… ” Cred ca din cauza asta a dezmintit asa categoric. Poate a fost coleg cu marinaru. Or fi avand aceeasi varsta?
De Aka pe 13 July 2010 la 13:26 (#)@gabriel
De IoanaP pe 13 July 2010 la 13:56 (#)Bravo!Ai fost pe aceiasi unda de gand cu mine!
Cu stima,
ioanaP
“Vlădescu: Este neapărat nevoie de introducerea unui sistem de impozitare progresivă a tuturor veniturilor de la 1 ianuarie 2011. Cota unică nu mai poate susţine bugetul”
Hmmm , mi se pare mie sau miroase in PDL (mai ales in “aripa guvernamentala”) a “puci antibasescian”…?!
Si nu oricum ci printr-o apropiere de PSD (si ideile lor) ,iar in acest timp constat la PSD o DISTANTARE si O DELIMITARE tot mai evidenta si ostentativa fata de “colegii” de opozitie : PNL-ul …!!!
De asemenea constat la PSD o activitate propagandistica si “de imagine” , tot mai intensa , de parca am fi din nou in campanie electorala…
Oare numai mie mi se par toate astea sau le-au mai constatat si altii ?!
De Nostradamus pe 13 July 2010 la 14:05 (#)@gabriel
De shogunu' pe 13 July 2010 la 14:08 (#)O fi fost si sulfizda mai tinara si mai apetisanta…O fi dat la populatie cele necesare… Sau o fi pur si simplu copetenta!
Banzai!
Daca stau si analizez mai bine, observ umil ca accesez mai des Realitatea, si constat cu mirare ca Realitatea se “portocalizeaza” muuult mai intens, pe zi ce trece. Si SOV si PD-l au de castigat.
De Ioana S., Bucuresti pe 13 July 2010 la 15:25 (#)Da’ eu astept ca d-nul presedinte sa ia masurile pe care le-a promis in campania electorala, acelea de a demonstra ca mogulul SOV are afaceri ilegale si este de-a dreptul compromitator sa-l vizitezi.
1. corecta observatia cu “privatul” si in general, oricare furacios nedovedit, nu trebuie sa ne ofuscheze. Sa ne deranjeze cei care nu isi fac treaba si nu ii prind.
De korbul pe 13 July 2010 la 17:22 (#)Adica Coana Justitie ce spala si curata mai ceva ca Nufarul, vreme de 20 de ani.
2. securisti de ieri sunt prosprerii de azi si daca nu au fost in functie publica, adica sa se regaseasca in conflic de interese, orice furaciune nedovedita e “legala”, iar orice manipulare ca mogul de presa este normala, ca doar nu are telecomada el, ci bizonul votant.
In loc sa ne ingrijoreze lipsa de anticorpi, a-i societatii, lipsa de rezolutie a celor care pot darui inelele de logodna cu “mititica”, la toti manglitorii neamului, noi ne belim ochii cit cepele si ne sufulcam la morala, in fata unor “fapte de viata”.
Asta e, ne place sa fim in galeria urlatorilor de profesie, a aplaudacilor sau scuipatorilor de injuraturi, functie de interesul lor, ca de al nostru habar nu avem.
Suntem, ca natie, pe nicaurea si niciunde.
E ceva nou? Nu se stia? Securistii de ieri ,oameni de afaceri prosperi azi! Cand i se ridicau osanale machitorului pe postul mogulului nu se stia? Ar trebui sa ne mai vedem si de adevaratele probleme ale noastre ca mogulii, cu mogulii si noi tot din poarta”n poarta!
De Adriana Dragus pe 13 July 2010 la 19:04 (#)Acum, gandindu-ne bine, ca a aparut si Legea Lustratiei, SOV are de pierdut!? Nu poate fi ales in functii publice. Ca el nu vrea, e o alta problema. De fapt i se rupe. Ca a fost SOV, sau nu a fost, informator sau cadru, este neinteresant. Ceea ce face marlanu´ este interesant. Si taratura.
Da´ si astia ce rapid au actionat. Ce-mi place la Vantu ii ca nu este cazut in cap si le-o seveste la randu-i. Sa vedem care pe care…
Iar sa-l faci pe Vantu raspunzator de alegeri, mi se pare aberant. Geoana a castigat in tara.
Geoana este totusi un gentelman in comparatie cu marlanu´. Iar idiotii au nevoie de circ si jeg; Geoana nu le-ar fi oferit…
PS
Alea cu FNI/ FNA nu se pun. SOV nu a bagat nimanui mana-n buzunar. Iar fraierimea trebuie sa stie ca la orice afacere, in lumea capitalului, exista si riscuri. De-a pierde totul. Sau de-a castiga…
PPS
Ioana S are perfecta dreptate; de la axa lui marlanu´cu Uasinton, Londra, Bucale s-o ajuns, maram, la paduchele ala de Abas, care-i primit ca sef de stat, care stat nu iegsista. Ca altii n-au timp sau le este scarba/ lehamite/ jena/ sila/ incorect politic sa apara pe plaiurile mioritice…
Si ultima: Imi place cu teveaul. Iata-l de 19%,
De Iordachel Gudurau pe 13 July 2010 la 19:07 (#)creste ca fat frumos la 24%; iar acum, la apus de soare vor sa ni-l omoare, etc,etc.
In Roman, faptul ca Sorin Vintu (Ovidiu a aparut mai tirziu) dadea cu pixu’ la securitate era secretul lui Polichinele.
De curios pe 13 July 2010 la 20:26 (#)Este foarte interesanta dezvaluirea pentru sa astfel mai afla romanii cite una, alta, despre unul dintre cei mai bogati oameni din Romania.
GELSOR = Gelu+Sorin; despre Gelu, nimic?
Sau despre senatorul PSD de Neamt, Ioan Chelaru, intr-o vreme proprietar al GELSOR?
Sau prietenul de suflet, defunctul Timofte?
Isi mai aduce cineva aminte de arestarea lui Trutulescu si ce masina (citeste, a cui) conducea acesta la Arad?
Vezi că chiar există film porno cu Albă ca Zăpada
De Andrew pe 14 July 2010 la 21:39 (#)eu stiam de Scufita Rosie si scenele ei porno din cartea lui Robert Darnton – Marele masacru al pisicii (cap.1)
De Liana pe 15 July 2010 la 13:05 (#)Adaugă Comentariu!