Cum de n-a mai degerat Omar în arest?
De: Victor Ciutacu - Categoria: Caruta cu deontologi,Delatiuni cetatenesti de binePreşedintele României spune senin că înregistrarea consilierului său pe probleme de siguranţă naţională cu un terorist este ilegală şi că, în esenţă, fostul preşedinte e de vină. Dar văd că nu ne spune mai multe alte lucruri. Aşa că-l întreb eu.
1. Ce căuta generalul Constantin Degeratu în arest la Omar Hayssam, cu ce mandat s-a dus acolo şi cum a cerut, procedural, omul de afaceri sirian întrevederea cu Traian Băsescu? A sunat la centrala Cotrocenilor din arestul Cercetărilor Penale, a apelat la un intermediar (dacă da, cine?) sau a dat mail ca Arpad Paszkany?
2. Dacă înregistrarea ambientală a fost realizată ilegal în sediul DIICOT, înseamnă că o secţiune a Parchetului general face poliţie politică. Ce mai caută-n funcţie şeful DIICOT? Ce garanţie mai poate să aibă, în aceste condiţii, un om obişnuit că statul care înregistrează ilegal consilierii preşedintelui nu-i violează intimitatea?
3. Într-o altă instituţie fundamentală a democraţiei, Camera Deputaţilor, membrii comisiei parlamentare de anchetă a activităţii ministrului Turismului au fost, de asemenea, înregistraţi ilegal. Partidul care susţine candidatura la preşedinţie a lui Traian Băsescu a susţinut că nu contează modalitatea de înregistrare, ci numai conţinutul discuţiilor. De ce în cazul Omar-Degeratu ar trebui să fie invers?
4. De câte ori s-a întâlnit (înainte şi după arestarea sa) Omar Hayssam cu Traian Băsescu. Unde s-au petrecut întâlnirile şi pe baza cărui act normativ? I-a spus ori ba preşedintele României suspectului de terorism (la vremea respectivă) să-şi ia familia şi să plece în SUA? Dacă da, autorităţile americane au fost informate?
5. Dată fiind invocarea siguranţei naţionale pentru justificarea necesităţii întâlnirii între un arestat şi consilierul preşedintelui, câţi alţi oameni de afaceri cu dosare penale care au călătorit în aceleaşi avioane cu Omar Hayssam şi Ion Iliescu au mai beneficiat de posibilitatea similară de a discuta în privat cu Traian Băsescu?

156 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!In republica bananiera Romania …presedintele este primul care incalca legea.
De adriana popa pe 28 October 2009 la 12:06 (#)Cand vrea el , daca vrea el.. nu mai misca nici frunza in pom.
Parchete,justitie.. totul este la cheremul lui.
Numai stampila este a nostra si cu ea trebuie alungat de la Cotroceni.
Altfel…adio stat de drept.
prea multe intrebari, de altfel elocvente si indreptatite, dar care or sa ramana fara raspuns din partea dictachiorului care o sa se faca ca ploua, ninge, burniteaza, sau o sa inventeze un alt scandal public sa-l acopere pe acesta etc; ce tupeu a avut sa se eschiveze spunand ca aceasta pb nu face parte din tematica campaniei electorale, ehh sa mori tu? noi credem ca face parte, ca d-aia in alte tari democratice, de ex SUA, Nixon “a abdicat” in urma scandalului Watergate…insa la noi, chioru asta cu moaca de zilier se incapataneaza sa roseasca scaunu “imperial” cu fundu-i tabacit de atatea legaturi “primejdioase”, hai nea chioru, nu ai vrea tu sa pici, pici, pici, pici urmat de alti pitici, recte Boc care nu mai face odata POC???????
De ANDRONETA pe 28 October 2009 la 12:11 (#)Ce audienta ai avut aseara?Bine dle. Ciutacu,sa nu anunti ca-l inviti pe Vadim?…
De cenobit pe 28 October 2009 la 12:13 (#)Vai de mama noastra. Asta e tara in care supravietuim miraculos.Un presedinte jucator am dorit si cu asta ne-am ales. Restu’ e cancan.
)))))))))))))).
PS Ne meritam soarta .
De Cristian pe 28 October 2009 la 12:16 (#)ce naiba, Victor, nu-ti ajunge ce a varsat Imparatu’ Traian – “profesorul” ai carui urmasi suntem – la “societatea civila”? iti va raspunde “la momentul potrivit”, adica atunci cand i se va imparosi teasta si i se va aranja privirea aia piezisa de smenar?!
De nemesis pe 28 October 2009 la 12:17 (#)N-am putea sa amanam intrebarile astea pana dupa alegeri ? Tzara e in criza si riscam sa nu avem bani de pensii.Daca am sta sa raspundem la toate aceste intrebari cine ar mai avea grije de bunastarea acestui popor ? Un NU hotarat intrebarilor legate de Hayssam !!!!
De J o h n s o n pe 28 October 2009 la 12:17 (#)ieri, nesimtitul a spus ca subiectul omar haysan nu e in tema campaniei prezidentiale. sa-i spuna cineva alcooliculi ca desi el este in campanie , poporul nu e. deci noi vrem sa stim despre legatura dintre el si terorist in afara topicului campaniei. vrem sa stim pt ca avem dreptul sa fim informati, nu pt ca e el in campanie. sa trimitem jegul in afara cotroceniului.
De ionut pe 28 October 2009 la 12:19 (#)1. A fost trimis la ordinul Comandantului Suprem al Armatei, normal. Marele jucator de sah vegheaza constant.
De Oaia Fosforescenta pe 28 October 2009 la 12:26 (#)2. Omul de rand nu mai are demult vreo o garantie su un drept, in cazul de fata dar si in multe alte imprejurari. Democratia pentru noi inseamna dreptul de a spune ca suntem furati pe fata. Validitatea dreptului se limiteaza desigur la ultimul punct din fraza anterioara.
3. Daca ochi pentru ochi ar lasa lumea oarba cum spunea Ghandi, oare inregistrare pentru inregistrare ce efect ar avea ? Din ciclul “Nu ne-ati facut voi pe noi, v-am facut noi pe voi”
4. Vom afla cand praful pe dosar va fi cat stratul de zapada in Pasul Tihuta in luna Octombrie (mare pentru cei fara lanturi, mici pentru cei cu lanturi). Daca aflau americanii ce cadou le facea presedintele, se fi vazut spectacol.
5. Un procent egal cu rabdarea noastra … mare!
Bun, nu ma bag in treaba asta cu CE si CUM, ca nu cunosc prea multe detalii. In schimb, rebuie sa spun si eu ca DIN SECUNDA 2 cand am aflat ca aia erau ”sechestrati”, m-a incercat un puternic sentiment de FACATURA ! Asta in contextul in care era in puternic sentiment negativ al populatiei impotriva participarii Romaniei CU TRUPE la conflictul din Afganistan.. Treaba asta trebuia sa fie ceva gen : ” VEDETI ! TERORISMUL NE POATE LOVI SI PE NOI !!!! ”. Si multi prosti au crezut tampenia asta mediatica IEFTINA. Iar Basescu a culesc automat laurii… Ma gandesc ca daca era NASTASE presedinte, se proceda IDEM !
De Florin pe 28 October 2009 la 12:30 (#)Eu cred ca vom afla incurand raspunsul la toate aceste intrebari si acesta cred ca nu va fi din partea domnului Basescu sau a Administratiei Prezidentiale. Doar sa mai avansam putin in campanie…
De Anton Daniel Nagy pe 28 October 2009 la 12:33 (#)Excelent spus Victore.
De Drujbaru pe 28 October 2009 la 12:35 (#)Cand semeni vant, ai toate sansele sa culegi furtuna…si in cazul acesta Basescu are ditai tornada in brate.
Basescu a calcat pe prea multi pe coada crezand ca este intangibil, dar se pare ca s-a inselat. Am senzatia ca dosarul Hayssam este doar inceputul.
As avea 2 mentiuni de facut totusi…
a) Sper sa fie scoase la lumina doar “chestii grele” si nu orice plevusca fara rost, pentru ca atunci efectul ar fi invers…si daca este cineva care poate juca rolul victimizatului, Basescu este acea persoana.
b) off-topic (un pic)…imi place Gadea..imi place si mai mult Mugur Ciuvica si intotdeauna il ascult cu interes pe Dl. Theodorescu (chiar daca uneori teoria domniei sale nu se prea aplica in practica romaneasca) …dar din ce in ce mai mult am impresia ca Dl.Stan face un deserviciu cauzei. Nici nu ma mai refer la filmuletele stupizele, care sunt enervante in sine…ci la demonstratiile logice ale domniei sale care incep sa fie cam trase de par. Pe mine nu ma deranjeaza foarte tare…dusmanul dusmanului meu este prietenul meu…dar pentru cineva indecis, tare mi-e frica ca Dl.Stan incepe sa fie un motiv sa sara in tabara adversa.
si uite asa au aparut banii din vanzari anterioare…
De ionut pe 28 October 2009 la 12:36 (#)statu a platit (cat o fi platit …), ei au impartit … si vanzarile anterioare se inmultesc .
noi sa traim bine, ca ei deja traiesc excelent.
[...] This post was Twitted by victorciutacu [...]
De Twitted by victorciutacu pe 28 October 2009 la 12:39 (#)In cazurile Ridzi-Udrea au fost probleme grave privind legalitatea functionarii comisiilor parlamentare de ancheta.
Daca ajungem sa incalcam regulamente interne de principiu pentru orice hotie unde ajungem?
Vizita lui Degeratu in arest la Hayssam, intrucat a fost confidentiala, e lovita de… nulitate.
… atata lucru nu stiti!
De AristotelCostel pe 28 October 2009 la 13:06 (#)e basescu in direct la kanald;e sucarit…
De cenobit pe 28 October 2009 la 13:13 (#)Pentru ca a iesit inregistrarea de la prima dubla, pentru ca stimnoicine a fost salvatorul bietilor jurnalisti, … pentru ca a fost ascultator si a plecat cu copiii acolo unde l-a sfatuit dom’ profesor …
De inconstanta pe 28 October 2009 la 13:17 (#)PREMIZA=problema de Siguranta
Q1: nu trebuia neaparat inregistrata ? Se baza Siguranta nationala pe memoria Dlui general Degeratu ? (sau alt oricui altcuiva)..NU era cu DATE, CIFRE, PERSOANE, coduri..etc (sau barfeau despre siguranta nationala)
Q2: nu trebuia organizata intalnirea intr-un spatiu Securizat? Sau numai SRI si SIE au voie sa se intereseze de siguranta nationala iar alte servicii nu ?
Q3: ce reactie are Presedintele (oricare ar fi el) fata cu O DEFECTIUNE in sistemul informatiilor clasificate ? Ne povesteste la gura(casca) sobei ca NU e bine, nu e frumos, poate chiar ingrasa ? Atat ? Doar atat in fata unei povesti care implica siguranta Romaniei si poate niste itze colaterale ?
De Curios pe 28 October 2009 la 13:17 (#)Într-o țară normală, după ce ar răspunde măcar la cele cinci întrebări formulate de tine, orice președinte responsabil și-ar da demisia și s-ar pune la dispoziția justiției. Firește, într-o țară normală, și clasa politică ar reacționa rapid la asemenea fapte ale președintelui. Parlamentul lituanian l-a demis în 2004, pe președintele Paskas și l-a deferit justiției, într-un caz de înaltă trădare, oarecum asemănător cu cel de la noi, dar mai puțin grav.
Și ar mai fi două ”amănunte” pe care ar trebui să le explice Băsescu :
De Raluca pe 28 October 2009 la 13:21 (#)1. ”Ilegală” au ba, stenograma cu pricina este inclusă ca probă și în dosarul Armamentul 628/D/P/2005, dosar disjuns din dosarul Fuga lui Hayssam, și instrumentat până la un punct de Ciprian Nastasiu.
În urma interceptărilor din dosarul Armamentul, americanii l-au arestat pe traficantul de arme Viktor Bout- partener de afaceri cu Omar Hayssam.
2. Ieri, a apărut raportul UNIDIR, raport întocmit de ONU, în care România este acuzată că a vândut arme grupărilor teroriste, fix în perioada cercetată în dosarul Armamentul.
este destul de clara treaba. s-a lucrat in cardasie, cu acordul serviciilor si unda verde de la Zeus. hai paaaaaa!!
de la Podi glasuire
De PODI pe 28 October 2009 la 13:24 (#)Domnul Victor, cateva informatii.
In aceasta dimineata, la usa unui prieten au sunat cateva persoane zambitoare, s-au recomandat “de la PD-L”. Respectivul le-a trantit usa in nas.
O cunostinta apropiata lucreaza la Asistenta Sociala si Protectia Copilului. Mi-a spus ca seful lor le-a dat directive sa voteze cu stim noi cine, totul sub forma de “obligatie de serviciu”.
Poate verifica cineva ?
De Oaia Fosforescenta pe 28 October 2009 la 13:30 (#)Sunt legale astfel de proceduri ?
Buna intrebarea 3, a fost primul lucru la care m-am gandit cand l-am auzit pe Basescu. M-am saturat de standardul asta dublu al lui si defapt al tuturor implicati in politica.
De Adrian Cristea pe 28 October 2009 la 13:36 (#)Dacă Traian de Murfatlar a decretat că înregistrarea discuţiei dintre generalul Constantin Degeratu, consilier prezidenţial, şi Omar Hayssam, terorist, este ilegală, atunci orice întrebări pe această temă sunt şi ele ilegale! Nu?! Şi dacă sunt ilegale, de ce să ni le punem?!
De Another pe 28 October 2009 la 13:43 (#)Pe un site de sport scrie ca domnul de la Cluj, Arpad Paszkany a uitat sa plateasca statului 5,3 milioane de ieuroooo.Ce ziceti de treaba asta domnule Ciutacu? Ma gandesc cati lingai de-ai lui baselu mai sunt in aceasta delicata situatie.
De cristi pe 28 October 2009 la 13:46 (#)Cum ne imbarliga popeye: ‘S-a dus acolo pentru chestiuni de securitate nationala (wow)’ si ‘Nimeni nu avea dreptul sa-l inregistreze pe generalul degeratu’. Ok, popeye. Ce zice dl. consilier/general degeratu? ‘M-am dus acolo, si hayssam a batut campii si nu era despre securitate nationala (WOOOW)’. pai daca nu erau chestiuni de National Security, pe cine deranjeaza ca au aparut acele inregistrari? AAA, ca a aparut numele carmaciului in acea inregistrare? De cand pina cand, numele unuia bagat in potlogarii, tine de securitate nationala? “Numele Pretiosului Base nu trebuie sa apara in nici o imprejurare” asta e cumva noua directiva nationala pe care tre’ sa o respecte toti supusii?
De wickerman pe 28 October 2009 la 13:53 (#)Nu mi se pare normal sa traim intr-o tara in care asupra presedintelui tarii planeaza suspiciuni de legaturi cu terorismul,trafic de armament in care sunt implicati membrii ai familiei, nejustficarea banilor folositi la achizitionarea apartamentului din Baneasa al fiicei, Ioana Basescu,*succesul* Elenei Basescu la europarlamentare si multe altele. Oare intr-o tara normala nu ar fi trebuit sa-si dea demult demisia?
De adada pe 28 October 2009 la 13:54 (#)Prietene, lucrurile sunt simple: de vreme ce stenograma provine dintr-un dosar penal, care s-a judecat şi în care cauză s-a dat o sentinţă, rămasă definitivă, înseamnă că probele au fost admise, considerându-se că au fost obţinute legal. Deci şi înregistrarea a fost legală, aprobată de un judecător. Tu te îndoieşti de justiţia din România? Se poate? Nu-i frumos!
De Constantin Gheorghe pe 28 October 2009 la 14:00 (#)Exista o emisiune “10 pentru Romanie”, si de ce, ‘cititorii derbedei’ n-ar propune macar o emisiune “10 pentru Victor Ciutacu?”, pentru acest articol de investigatie 100%,si pentru mai toate articolele dumnealui?
De I.I. pe 28 October 2009 la 14:15 (#)Marturisesc ca este primadata cand am citit nu numai articolul dar si toate comentariile (20 pana la ora la scriu)cu nesat. Toate comentariile s-au referit strict la subiect, si nu erau de genul off-topic. Bravo si “noua” cititorilor si comentatorilor, ca in felul acesta ii demonstram D-lui Ciutacu ca ceea ce scrie, pentru ceea ce ne consulta uneori nu trece la “fapt divers”, ci ne pune pe ganduri; si incercam sa fim responsabili pentru ceea ce scriem; nu ne rezumam la doar a spune: Excelent Victore!
Dupa cum bine stim, exista grupuri de interese legitime si ilegitime. Moguli bumi si rai. Iata acum ca sunt si Servicii Speciale bune si rele. Care fac si nu fac inregistrari.
De Iordachel Gudurau pe 28 October 2009 la 14:18 (#)Alcoolistul, fiind in delirum tremens, se pare ca nu a inteles ce se petrece. Se pare ca mai exista si alte lucraturi ilegale impotriva (auzi acolo) Sefului Statului. Sa mori tu…
De asteptat…
Nu cred sa va raspunda la intrebari dar poate va raspunde DIICOT-ul, dupa ce persoana in cauza ramane fara imunitate.
@Oaia fosforescenta: Nici impuscatu’ nu ne putea verifica in ” cusca” de votare. Cum drac’, intr-un stat democratic sa fii obligat sa votezi pe cineva? Evident, nu poate verifica nimeni cu cine ai votat si mai ales este ilegal sa persecuti o persoana din acest motiv.
De Ioana S.,Bucuresti pe 28 October 2009 la 14:20 (#)Excelent domnule Ciutacu, cu aceasta ocazie il intreb si eu presedinte, cine i-a rapit pe cei 3 jurnalisti? Hayssam sau agentii lui pentru ca el sa fie eroul zilei atunci in 2005?
De Maria pe 28 October 2009 la 14:29 (#)O singura intrebare mai am la setul de intrebari din articol:
De zombie pe 28 October 2009 la 14:30 (#)– Daca Degeratu il audia pe Hayssam intr-o problema de siguranta nationala, el nu a inregistrat aceasta convorbire pentru a avea probe materiale?Pentru ca dupa intalnirea cu acesta, Degeratu neavand probe putea sa inventeze informatii foarte simplu, neputand fi probate, verificate, documentate ….Iar daca totul e roz si miroase a apa de trandafiri portocalii, de ce nu a dezmintit cap-coada toate informatiile vehiculate in massmedia mister prezident?Pentru ca nu cunoaste cat a putut rasufla din Rapirea din Serai si a intervenit frica, pazitorul nr.1 al pepenilor….
Oricum cine a gandit un pic, de atunci a realizat ca totul este doar o facatura ordinara specifica paranoiei care il bantuie pe Mahmur Han cel Chior
Sunt ultimele zvacniri ale sarpelui portokkliu.Trebuie doar sa-l calcam pe cap prin votul nostru.Ca o paranteza ,vad ca guvernul demis face din kkt(bok),bici.Si vrea sa pocneasca!
De Dorel pe 28 October 2009 la 14:38 (#)Pai da… Presedintele a inventat un nou set de reguli:
De Alcoolicu' anonim pe 28 October 2009 la 14:39 (#)1) Presedintele are dreptate.
2) Presedintele are INTOTDEAUNA dreptate.
3) Cand presedinele nu are dreptate, se aplica regulile 1 si 2.
Cam asa se rezuma cauzele numeroaselor incalcari ale legilor si principilor morale elementare de catre Basescu… Mare noroc pe noi ca amintrat in NATO si UE, altfel “modelul Putin” ne mânca acu’… Haoleu, sa ma bat peste gura, ca nu se stie ce-i trece prin cap!
Eu as vrea daca se poate sa mai raspunda la o intrebare… Basescu-le, daca te votez in turul doi, imi promiti ca ve-i face infart dupa alegeri?
Toata stima.. >:D<
De Sorin Moroianu pe 28 October 2009 la 14:41 (#)socializare mare la vrancea:sampanie,caviar,mbunatati,bunatati.dupa multe discutii cu platourile si cu paharele s-a ajuns la concluzia ca baselu nu poate pierde alegerile.motivul?citat aproximativ:`avem prea multi bani ca sa nbe stea cineva in cale`.tu popor romani poti face ceva pe banii lor.la vot sa le dam peste….conturi.
De pace pe 28 October 2009 la 14:57 (#)@I.I.
On-tipicarule, neste ba’eti adopta bugete din bani publici pentru propriile private in “umbra” camerelor de luat vederile.
De AristotelCostel pe 28 October 2009 la 15:18 (#)Majoritatea comentariilor sunt simple reactii la “prosteala-n fata”.
Doresti cumva sa pozam in intelectuali obiectivi gen T.R. Ungureanu sau S. Voinescu?
Victor, Victor… Hai satz raspunz, sa te luminez pe matale:
1. N-ai tu treaba ce cauta. Ce, era la tine acasa? Nu, era la parnae. Cum a vorbit? Prin porumbel calator, na, multumit?
2. Shafu’ diicot e d’al nostru, asa ca ramane acolo unde e, ca bine face. Daca s’ar da afara oameni de baza doar ca te intrebi tu ce smenuri fac, s-ar prabusi toata treaba, ce naiba!
3. Conteaza ce si cand spunem noi. Un jurnalist care se respecta cat de cat tre’ sa nu aiba memorie pentru asemenea lucruri sau, daca are, sa treaca pe la casierie inainte sa le publice.
VA DATI SEAMA CA ASTA E PRESEDINTELE ROMANIEI???? Nu mafiotul local?
Votez cu oricine in turul al doilea, doar ca sa scap de el.
De Ioana pe 28 October 2009 la 15:33 (#)O obsesie de-a mea:
De Iordachel Gudurau pe 28 October 2009 la 15:39 (#)Acum la Antena 3 este invitata printre altii, jegoasa de turcanu. De ce?
Antenele sunt posturi private. La mine eu invit pe cine VREAU eu. Daca vreau sa vad si sa aud zombi si trepanati exista Labagii. Nu-i mai aduceti. Nu mai pot!!!
Asta o tine cu FMI si guvernul bok si ce bine vor ei tarii…
Ii bag in ma-sa pe FMI si banii lor si sa se duca dracului cu leprele alcoolistului…
Asta e greu de dovedit. Eu vreau sa stiu de ce imi da mie ordin sa-i votez unicameralul. Sunt atatia oameni educati si intelepti in tara asta, de ce nu discuta cu ei o problema atat de sensibila…De fapt stiu de ce, pentru ca nu e in stare. Practic prin acest referendum recunoaste ca e impotent politic, ca nu e in stare sa poarte o discutie civilizata cu un specialist de inalta clasa.
De Gabi pe 28 October 2009 la 15:46 (#)D-le Ciutacu? Intrucat numai Antena 1 si 3 au fost nominalizate de Presedintele tarii (Mediafax) ducand o “campanie negativa” impotriva dumnealui, inseamna ca Antena 2 i-a intrat in “gratii”?!!!si Dvs. ati putea adresa aceste intrebari direct Presedintelui intr-o scrisoare oficiala cu antet, semnatura si stampila, nu-i asa?
De I.I. pe 28 October 2009 la 15:47 (#)Zau ca ar merita sa primeasca asa o scrisoare la Presedintie, poate ar face pe loc o comotie cerebrala?!!
fratele meu,cat de penal poa’ sa fie acest individ!!!!!!ce ar trebui sa faca pentru a fi anchetat de cineva?sa impuste pe careva?cred ca si atunci mujahedinii i-ar gasi circumstante atenuante…
De bill pe 28 October 2009 la 15:54 (#)Povestea asta mi se pare cusuta cu ata alba. Nu stiu de ce am banuiala ca nu doar americanii sint amestecati in poveste. Sa nu credem ca Germania, Franta sau Marea Britanie sint proaste de le curge scuipat din gura. Poate ca baietii din UE (si nu numai ei) s-au cam saturat sa stea si sa se uite cum niste descreierati dintr-o tara de mina a saptea le incurca planurile. De 5 ani tot auzim de sistemul ticalos si cum vrea smenarul sa reformeze clasa politica si justitia. Nu cred ca scopul baietilor intradevar destepti e sa ne dea noua o justitie super-beton (n-au rezolvat-o nici pe la altii), poate doar un obiectiv secundar. asadar ce vor “greii” nu prea bate cu ce se intimpla la noi.Si pentru a rezolva chestiunea eficient cred ca au oportunitatea sa impuste doi iepuri dintr-un foc adica sa-si atinga propriile obiective, oricare ar fi ele, si sa ne dea si o justitie “ca la carte” Basescu a demonstrat ca nu poate fi pentru ei un partener viabil si sint convins ca i-au organizat o spectaculoasa iesire din scena. Pentru noi asta ar putea inseamna ca dupa 6 decembrie Justitiarul turmentat nu numai ca va da cu subsemnatu’ la DIICOT si DNA (tot Morar, saracu’) dar va face si un pic de bulau, asa, cam cit si-a luat Miron Cosma. In acest mod simplu justitia va demonstra ca e meseriasa, independenta si o doare la banana de presiunile politice iar clasa politica, evident, va fi profund reformata. Nu mai zic ce exemplu bun va fii pentru altii tentati sa o ia pe aratura. Basescu isi va vedea intradevar visul cu ochii, doar ca de dupa gratii unde o sa fie coleg de celula cu Nati Meir, Becali si alti baieti de gasca. Asa sa-i ajute Dumnezeu!
De Gica Militica pe 28 October 2009 la 15:55 (#)Incerc a 3 a ora sa postez un comentariu pe site-ul lu’ Nenea Bese si nu prinde deloc ! Cred ca e nenea Boc cu ochii cat cepela sa sorteze comentariile ce sunt postate acolo !
De Aurelian pe 28 October 2009 la 16:14 (#)foarte bune intrebarile.. sper sa raspunda la ele Traian Basescu si cat mai curand , sa nu asteptam pana cand isi pregateste el discursul ca tot e in campanie.
De horya pe 28 October 2009 la 16:20 (#)Ce mi se pare absolut fenomenal este ca daca un individ ca Omar Hayssam ii cere din puscarie presedintelui o intrevedere, acesta se conformeaza repejor trimitind un consilier “pe” probleme de securitate, ca nu avea el timp atunci sa se duca, insa daca fermierii acestei tari cer o intrevedere cu acelasi presedinte acesta spune ca nu se poate intilni cu ei. Concluzia este simpla pentru oricine, daca nu faci parte din anturajul lui Basescu n-ai nici o sansa sa vorbesti cu el, oricit de importanta este problema. Asta nu inseamna ca un presedinte se ocupa in mod normal cu asa ceva, insa cind iti atirbui sarcini de prim ministru si iei locul altora, ma intreb atunci cind se “baga” in seama, doar atunci cind iese bine pentru el sau cind parandaraturile familiei si nu numai, sint primordiale?!
De Lory pe 28 October 2009 la 16:43 (#)In legatura cu Omar Hayssam, eu am o singura teorie, Basescu trebuia sa fie erou prin salvarea jurnalistilor din Irak, chiar daca “piesa de teatru” fusese tot de el regizata, fiindca asa devenea celebru in lumea buna, restul nu-i decit “praf halucinant” pentru prostirea prostilor.
Update: Fremierii se agita la Cotroceni iar PD-L -istii se agita pe ecrane si tipa ca nu ei sunt de vina , oricine, dar nu ei( parca nu sunt la guvernare,chiar asa de idioti ne cred?)…
De Ioana S.,Bucuresti pe 28 October 2009 la 16:48 (#)Cifra “10″ ma obsedeaza azi, cu toate ca dupa numerotarea facuta cu rigurozitate de D-l Ciutacu ar fi 5 intrebari.Dar fiecare intrebare a generat altele suplimentare. Daca ne uitam bine prima intrebare de fapt contine 6 intrebari si fiecare la randul sau ne sugereaza, cel putin pe jumatate,si raspunsul. Aflam din intrebarea 1. o serie de informatii privind intalnirea generalul C.D. cu O.Hayssam;1. astfel aflam ca O.H. era in arest,2. ca trebuia sa existe un mandat pentru aceasta intrevedera,3. ca O.H. a cerut intrevedere cu Presedintele,4. ca pentru a-si atinge scopul trebuia sa sune fie la centrala Cotrocenilor,5. fie sa apeleze la un intermediar,6. fie sa trimita un e-mail unei anume persoane.
De I.I. pe 28 October 2009 la 16:50 (#)Acest stil de “intrebare-raspuns” nu cred ca este foarte raspandit in jurnalistica; daca am dreptate inseamna ca D-l Ciutacu exploreaza o noua metoda de a-si comunica ideile, cu succes. Felicitari.
Pct. 3 e foarte important. De ce mai guitza acum Baselu? Nu-i mai convine?
De sandman pe 28 October 2009 la 16:52 (#)“inregistrare ilegala a unuia in arest” este la fel de absurda ca si prezenta lui eba in PE.
De Simon pe 28 October 2009 la 17:20 (#)Pe numele cui sa fi fost emis un mandat de ascultare? Pe numele lui degeratu? Nu cred! Pe numele lui Omar? Pai la data arestarii nu i-au citit varianta romana de Miranda warning? ( You have the right to remain silent and refuse to answer questions. Do you understand? Anything you do say may be used against you in a court of law.) ASTA ESTE MANDAT DE ASCULTARE! Nu e nevoie de altul. O persoana in arest poate fi inregistrata ce vorbeste si inregistrarea este legala putand fi folosita la curte. Mandatul de arestare INCLUDE IN EL SI MANDAT DE ASCULTARE.
Basescu are latul strans in jurul grumazului si pe masura ce se agita tot mai mult se sufoca.
De Ioana S.,Bucuresti pe 28 October 2009 la 4:48 pm
De Simon pe 28 October 2009 la 17:23 (#)Ioana mersi mult de update. Verific periodic sa vad ce mai scri. Nu am acces la tv.
daca se dovedeste ca baselu salvatorul este complice la acte de terorism asa cum reiese din chestiune cine-l aresteaza?tot ai nostri?sau il ridica interpolul,fbi-ul cind se va afla in vizita de lucru sau croaziera pe marile lumii?
De gigel pe 28 October 2009 la 17:28 (#)e de reflectat cum poate fi scurtat intervalul de timp ….
Stiti care este noul slogan de campanie al matrozului:
De Dana pe 28 October 2009 la 17:34 (#)Sa traiti cat va da Domnul
Sa mancati ce a taiat Ciomu !!!
M-am saturat de politica…nu mai poooooot!!!!!Atata vorbaraie, atatea acuzatii cand totul e ATAT de EVIDENT. Victor de ce nu il chemi la tine in emisiune pe Base sa-l intrebi face-2-face, tot ce ai scris mai sus?
Cu respect!
De adry pe 28 October 2009 la 17:51 (#)“Nu la toata lumea e bine,doamana draga!” Un deja vu? Basescu vine sa vorbesca protestantilor si din spate se aud voci care ii scandeaza zburdalnici si fericiti . Si Bas eminte iar, nici macar nu mai ingheata apele.In direct , acum e huidit .Marele Base e curajos si zice …duce-s-ar duce-l apa unde si-a dus mutul iapa.Gata , guvernul e de vina , sau si asa si cu banii luati sai …si asa si cu banii luati.Hai, “stati” si sa traiti bine! C-asa se traieste bine: stind!
De Mihaela Petrescu pe 28 October 2009 la 18:01 (#):Am tinut sa vin in fata VOASTRA … ???
De Nutzy pe 28 October 2009 la 18:11 (#)acesta e respectul presedintelui fata de poporul suveran ? da ce, a pascut vacile si oile cu napastuitii de fermieri ? halal presedinte. RUSINEEEEEEEEEEEEEE
Pane e circus…. e o “reteta” veche pe care Basescu stie sa o aplice cu succes la aceasta populatie… Intrebarile tale f. logice si corecte , banuiesti si tu , ca nu-si vor gasi vreodata ( sau prea curand…) raspuns…!!! Si dupa cum poate banuiesti , 80-90% din popor nici nu-i curios, din pacate, de aceste raspunsuri… Uite , chiar in sacandalul pe care l-am vazut azi, cu crescatorii de animale , l-as crede in stare pe B.T. sa-si fi trimis instigatori printre demonstranti…!!! DE CE…? Ca sa POATA POZA IN VICTIMA , si sa spuna ca iar Iliescu , PSD-ul si “noii lor aliati ,PNL” , vor sa “dea o lovitura de palat”… !!! Cu aceasta miscare si-ar scoate la vot mai multa prostime fanatica !
De nostradamus pe 28 October 2009 la 18:14 (#)Mai tonomatzilor,
De Ilie Zamfir pe 28 October 2009 la 18:21 (#)de ce faceti voi toti pe proshtii si dati in Basel ,ca a-ncalcat legea, ca l-a facut scapat pe “teroristul” Hayssam…Stie toata lumea ca nu se poate dezvinovati,ca ar insemna sa saboteze acoperirea ca “terorist” a lui Hayssam in incercarea acestuia de a penetra cercurile Al Qaida din Orient,asa cum a fost organizata operatiunea de infiltrare organizata de CIA…Ca “rapirea” s-a facut cu asentimentul celor trei gurnalisti ,care trebuiau sa joace rolul de ostatici pentru ca Hayssam sa para un terorist adevarat…si sa fie acceptat in randurile Al Qaida de unde sa informeze pentru aliatii nostri de la CIA..Stiti ca nu poate deconspira operatiunea si latrati la el ca niste maidanezi ce sunteti !
@Ilie Zamfir: tu si cu Base sunteti nadejdea noastra sa scapam planeta de Ben Laden. Bond. James Bond. si cu Zamfir. Ilie Zamfir
De Victor Ciutacu pe 28 October 2009 la 18:24 (#)Ca prosti or mai fi si teroristii arabi…Nu s-or fi intrebat cum a scapat? Aia il omorau inainte sa deschida gura…
De Gabi pe 28 October 2009 la 18:31 (#)Hopa, Basescu fata in fata cu Reactiunea fermierilor !!
De Sinzianna pe 28 October 2009 la 18:33 (#)Citat antena 3 “in acest moment se incearca… se incearca ca presedintele sa ajunga la Cotroceni”
T.B. “… trebuie pus un ban in plus peste ce este acum…” seamna rau cu 100 lui Ceausescu !!
E un moment de criza si asta behaie la fermieri, Base… ia vezi nu ti-o iei la pifometru???
Domnule Ciutacu,
Trebuie sa marturisesc ca vreau si eu sa vorbesc cu domnul Presedinte pentru ca tin informatii ce tin de siguranta statului.
De un pamantean pe 28 October 2009 la 18:51 (#)Bat in lemn . Nu am nici o problema cu procuratura si nici nu sunt obiectul vreunei anchete.Mai mult nu m-am plimbat in avion cu nici unul din fostii presedinti, dar totusi continui sa cred ca detin informatii ce tin de siguranta nationala.
Credeti ca actualul presedinte al Romaniei isi va gasi timp sa se intalneasca cu mine sau va crede ca subiectul nu are nimic a face cu propriile interese ,de grup si familiale?
“Avem preocupări de mîna a doua, avem conducători de mîna a doua, trăim sub presiunea multiplă a necesităţii. Ni se oferă texte mediocre, show-uri de prost-gust, condiţii de viaţă umilitoare”. Andrei Pleşu
De Costin Tanasescu pe 28 October 2009 la 18:59 (#)De vreo trei luni încoace, de când am început în mod serios să mă îngrozesc la ideea că avem un preşedinte iresponsabil (iresponsabil, în sens clinic, nu etic), lucrurile au luat-o-n cascadă. Aflu că Preşedinţia României e o sinecură, un fel de Societate cu Răspundere Limitată de unde pleci la chiolhanuri, din balconul căreia scuipi la şmecherie fix în Lacul Rusesc iar după a cincea (sau a noua:) sticlă de Chivas stelele îţi par nişte licurici de sex masculin, dintre care se distinge cel cu mai multe stele pe steag, deci cu funcţia şi gradul mai mare.
De Costin Tanasescu pe 28 October 2009 la 19:04 (#)România a devenit din nou enclava de dinainte de revoluţie. Cu graniţele deschise, graniţe prin care se scurge zilnic energia vitală a economiei noastre, plecând să-şi vândă forţa de muncă pentru o pâine. Întreg angrenajul prin care este administrat statul român este fie blocat, fie redundant, fie isteric. Nu mai guvernează legile ci bunul plac şi hachiţele unui nebun. Bunăoară, la mai multe instituţii de stat, datorită megalomaniei paranoide a prezidentelui, funcţionează fie un prefect, fie un subprefect, fie un director numit legal, şi câte unul numit politic de către guvernul interimar şi demis, Boc – PD-L. Nimeni nu mai ascultă de nimeni. Pe acest vid decizional, se ivesc şefuţii obscuri din subteranele birourilor anoste. Nici în visele lor cele mai fastuoase n-au visat să controleze atâţia subordonaţi, printr-un arbitrariu al jocului politic ce a distrus sau a înlăturat preofesionalismul, ordinea, regulile. Acum jucăm după regula: “nicio regulă!”
Da, nu regăsim între candidaţii la Preşedinţia României pe unul care să ne exprime în totalitate. Da, unul nu are partid, altul are partidul prea mare, altul are prea mult bun-simţ. Dar, dacă vom continua să gândim aşa, o să ne trezim cu acest nebun permanentizat la timona acestei corăbii rătăcite-n furtuna crizei economice. Pentru că nu va pregeta să modifice Constituţia şi toate regulile şi să-şi facă regulile lui. Deocamdată avem câte un ins din fostele Servicii infiltrat în fiecare instituţie, în fiecare redacţie. Fără să blamăm in corpore serviciile, pentru că e greu de presupus că ele ar funcţiona autist. Deocamdată doar ni se “survolează” conturile de email, ni se monitorizază blogurile, suntem doar “sub supraveghere”. Nu mai vorbesc de telefoane, mobile şi fixe, ele sunt ascultate într-o veselie. De cele mai multe ori trebuie să vorbim “codat”. Există o ameninţare, dar e încă voalată. Deocamdată, supravegherea nu este agresivă. Ea este. Se insinuează iar în mintea noastră teama pe care o credeam uitată, frica, teroarea, alungate în decembrie 1989. Am cunoscut bine acea frică. Am crezut că vom intra pe drumul firesc al democraţiei. Am crezut că sistemul va deveni unul corect. Am sperat că România, conservându-şi bogăţiile şi sporindu-şi inteligenţa, va deveni repede una dintre naţiunile respectate şi admirate, aşa cum ar fi meritat. Însă, conspiraţiei externe fireşti, naturale, – pentru că dominaţia militară a marilor puteri s-a metamorfozat în dominaţie economică – i-au venit în întâmpinare, cu căciula-n mâini şi cu botul pregătit să lingă mâna sau papucul, “ai noştrii ca brazii”. Cu brazi cu tot. Dorinţei de putere i s-a adăugat perspectiva îmbogăţirii rapide.
România este astăzi într-o situaţie dezastruoasă. Aceşti ultimi patru ani, a funcţionat pe datorie. Şi împrumurile sunt pe sponci. Am împrumutat bani pentru a pompa în băncile străine cu sucursale la noi. Şi, aflăm din gura mandebilului, ca să plătim salarii şi pensii. Dar unde sunt banii noştri din buget? Unde sunt? Ce s-a întâmplat cu ei pentru că investiţii nu s-au făcut, nu se vede nimic.
Soluţia este să ieşim la vot.
Câte buletine de vot vor putea tipări în plus? 9 milioane de buletine? Mă îndoiesc. Partidele şi organizaţiile societăţii civile trebuie să supravegheze fiecare secţie de votare. Încă mai există şansa de a salva democraţia. Nu ştiu dacă realizaţi, dar, cu adevărat democraţia în România este în mare pericol.
Băsescu ne instigă: “Din 471 vor rămâne 300! De ce se tem, nu scapă!” Deci asta face preşedintele echidistant şi moderator între puterile Statului? Şi ce-o să se întâmple cu 171? O să-i linşăm?
Acesta este modelul nostru de democraţie la 20 de ani de la Revoluţie?
Astia au secretizat timp de 20 ani toata hartia igienica folosita. Orice matrapazlac cu acte se numeste secret de stat…Ma intreb daca nu exista niste portite legislative care sa ofere acces, in instanta daca nu merge altfel, la marile secrete de stat. Un avocat destept poate ar reusi sa le dea cu “need to know”-ul in cap si sa obtina un certificat de securitate pentru un jurnalist, de exemplu.
De sierra pe 28 October 2009 la 19:11 (#)Si daca e concurs de scenarii are si neuronu’ meu unul: Omar, traficantul de armament, refuza sa imparta prada cu cine trebuie; fiindca are spate care beculeste. Cine trebuie se infurie si-l scoate terorist, desi n-are legatura daca e sa ne luam dupa definitia unanim acceptata a terorismului.
Indiferent care este adevarul, el are legatura cu sfanta triada: bani, putere, control.
Degeaba analizam si trecem prin filtrul legilor si al bunului simt tot ceea ce face, spune si este marinaru’. E munca degeaba, nervi mancati si efort inutil. Chiar vi-l puteti imagina stand in jilt la cotroceni si consultandu-se cu consilierii despre ce se cuvine si ce nu?!?!? Sa fim seriosi! Isi baga p–a in tot si toate, il doare-n cot si i se falfaie, totul ii pute, toti il sacaie, el si-ai lui sa fie sanatosi si banosi, restul, tara, popor, fermieri, mineri, muncitori, intelectuali, ziaristi, medici, duca-se dracu’, el e zeu si dumnezeu si ne-a demonstrat ca are dreptate sa se simta sigur pe el, mult prea multi imbecili pun botu’ si hahaie aprobator la fiecare gogomanie debitata de el. Aseara l-am vazut cu uimire si sila pe filipescu, doru filipescu, celebrul dizident, unul dintre cei ce chiar au simtit pe nervii, sanatatea si pielea lui ce-a fost securitatea, luptand pe fata cu ea, suferind crancen el si familia sa! Si-acum statea relaxat alaturi de marinar, dand aprobator din cap la fiece neghiobie ori minciuna prezidentiala, surazand uimit de mirobolanta intelepciune prezidentiala, singura sa scuza fiind doar afectarea sanatatii mintale in beciurile securitatii! Mi-a fost mie rusine de rusinea lui, cunoscand trecutul sau dramatic. Cum dracu’ sa-i mai crezi?! Isi merita soarta!
De alien pe 28 October 2009 la 19:24 (#)revin cu un nou comentariu. Domnule Ciutacu, sa stiti ca sunteti iubit. Si fiecare cuvant va este retinut cu mare atentie. Da. Nu numai de noi poporenii, ci si de atrocitatile statului. Azi bunaoara, cand verificam ce vizitatori am avut, nu mare mi a fost mirarea sa gasesc si Serviciul de Telecomunicatii Speciale.Si ghici de unde ma gasise? De pe blogul dumneavoastra unde am lasat un comentariu si linkul blogului meu.
Nu va faceti griji. Bag seama ca mai sunt si baieti cu ochii albastri, filosofi:))
Sa auzim numai de bine!!!
Scolareii isi fac temele la zi:))
Date & time: Oct.28 13:21 IP address: 85.120.255.234
De PODI pe 28 October 2009 la 19:29 (#)Country: Romania City:
Organisation: Serviciul De Telecomunicatii Speciale
Referring url
Basescu le-a promis bani fermierilor! Buuunnn!
De Simon pe 28 October 2009 la 19:58 (#)Care-s urmatorii? Profesorii?
Profesorilor, iesiti in strada ca basescu are punga cu bani!
Sunteti lasi daca nu va cereti toti drepturile. Pe rand in strada. Sa transpire basescu si boc pentru salariul si functia care o au!
De ce Degeratu si Hayssam nu au vorbit in araba?
De george pe 28 October 2009 la 20:05 (#)Ce de intrebari, fara raspuns.
De korbul pe 28 October 2009 la 20:07 (#)Cind pleaca de la cotroceni, adica acushica, vom afla atitea ca ne vom ingrozi.
Toate se intimpla deoarece noi suntem maestrii in DUBLA MASURA – DUBLU STANDARD.
Una pentru ai mei si alta pentru restul lumii.
Lucru e valabil pentru aproape toti nesimtitii zilei ce ne conduc sau ne-au condus.
La vot cu o singura masura: ADIO, BA!
In 20 ani nimeni nu si-a asumat responsabilitatea pentru jaful, saracia, coruptia practicate cu ‘o consecventa diabolica’chiar daca ele intra sub incidenta “securitatii nationale” invocate atat de des.
De I.I. pe 28 October 2009 la 20:26 (#)Poate fi intalnirea lui O.H cu C.D. considerata o ‘discutie informala’, care nu a afectat siguranta nationala? Cine sustine acest lucru inseamna ca nu stie ce se intelege prin siguranta nationala:- stare de legalitate, de echilibru, stabilitate sociala, economica si politica;…inseamna inlaturarea amenintarilor interne si externe ce pot aduce atingeri valorilor… ordinii de drept.
Se poate trage concluzia din cele mentionate ca intalnirea lui O.H si C.D., la ordinul lui Basescu, n-a violat nici o prevedere a “sigurantei nationale?”
Băselu’ a sfeclit-o rău! Cred că i s-a înfundat… Dacă ceea ce zicea M. Badea în emisiune referitor la sursa internă sau externă a înregistrărilor cu Haysam e corectă- adică dacă vine de la “licurici”- Băselu’ e pe făraş. Mă bucur!
De C. Bojan pe 28 October 2009 la 20:26 (#)Niţel off-topic:
1. Ce mai face duduia jurnalistă răpită Marie- Jan Ion? Că n-am mai văzut/citit/auzit-o demult. Despre cameraman ştiu că s-a procopsit pe la Cotroceni, iar O. Ohanesian se luptă de unul singur să afle adevărul
2. (Ca sugestie din partea mea)Ohanesian şi-a făcut blog. Aţi putea să-l adăugaţi la Blogroll, nu de alta da’ mi se pare un ziarist bun…
l-am ascultat, perplex, pe ‘marele’ jurnalist tudor octavian la realit.tv.la emisiunea lui razvan dumitrescu debitand cum ca e bine ca a fugit hayssam!!!!sa mori tu nene octavian?adica, tu deontologule , te plangeai mai ieri de justitia lu’ don’ predoiu ca scapa gorbunovii si tu te bucuri de fuga celui mai mare terorist al tarii pe care a tinut-o cu sufletul la gura 2 luni?
De fla pe 28 October 2009 la 20:33 (#)intrebare pt. don’ tudorica octavianus: cine era ministrul justitiei si cine era ministrul de interne cand a fugit hayssamu’?in rest, nene tudorica, sa nu te mai plangi daca , (doamne fereste)ti-o vei lua in freza de la miri te cine pe strada si noi(cititorii tai) ne bucuram ca justitiarii il scapa pe vinovat.by the way, esti fericit ca au scapat teroristii din decembrie?
De fla pe 28 October 2009 la 20:38 (#)Nu va imbatati cu apa rece! Nu ii pasa nimanui de Romanica! Ce aranjamente externe, ce americani, francezi, englezi s.a.m.d. visati? Nici macar croatii nu stiu pe unde vine Romania si ce capitala are… Avem liderii pe care ii meritam, nu indigenii din Bora-Bora i-au votat!
De Wolf pe 28 October 2009 la 20:42 (#)Si cum simt ca tot carmaciul ne va mai ferici 5 ani, consultati ghidurile turistice pentru vacante cu bilet doar pentru dus…
dat fiind faptul ca se discutau probleme de interes pt siguranta statului, este normal sa fi fost inregistrata convorbirea, nu?
De cami pe 28 October 2009 la 20:56 (#)Nu este o surpriză ca Băsescu promite subvenţii!! Ce dă de la el? PROMITE CA SĂ-L VOTEZE CIOBANII!! MAI RAR AŞA TUPEU!!
Nu este o surpriză că Băsescu vrea alte legi electorale!! TREBUIE SĂ FACEM LEGI ZILNIC, DOAR CA SĂ SE ALEAGĂ EL ŞI PARTIDUL LUI DE HOŢI!!!
EL SE CONTRAZICE DIN 5 ÎN 5 MINUTE!!! ÎN ŢARA LUI PAPURĂ VODĂ, TOTUL SE FACE CUM ÎI TRĂZNESTE LUI BĂSESCU!!!
Nu este o surpriză că bietul Croitoru a incropit un guvern!! De ochii lumii!! ÎN CELE 3 GUVERNĂRI DEMOLATOARE DE DREAPTA, RAR AU FOST PUŞI SPECIALIŞTI!! MINIŞTRII GUVERNELOR DE DREAPTA SUNT DOAR PARAVANE DE FURAT CETĂŢEANUL! Cel mai adesea miniştrii nu au nicio calificare în domeniul pe care urmează să-l administreze!!!
Nu este o surpriză că Băsescu vrea să dizolve parlamentul!!!! VREA SĂ SE ALEAGĂ CU BANII FURAŢI DE LA TINE!!! Vrea să se jefuiască din prada de la FMI, împreună cu haita flămândă de pedelişti, conduşi de Videanu, Berceanu şi Boc!!! De plătit o s-o plăteşti tu, copiii şi nepoţii tăi, !!!! PARLAMENTUL ÎL ÎMPIEDICĂ!!!
Nu este o surpriză că preşedintele vrea un alt prim-ministru decât toţi ceilalţi!!! Nu trebuie să hâţâne, bruieze el guvernul?? Scandalul din ce mai iese?? Ce se face dacă nominalizatul nu-l bagă-n seamă, ca Tăriceanu??!! CUM MAI APARE EL PRICEPUT LA TOATE??
Nu este o surpriză că preşedintele pretinde că este apărătorul pensionarilor, când în timpul guvernării d.a cu ministru pdl Gheorghe Barbu la Ministerul Muncii(6 martie 2006, Galaţi) , a avut loc prima grevă a pensionarilor din lume!!! EL SE CONTRAZICE ÎN FIECARE ZI!!! Mai contează ce spune despre pensionari sau despre Tănăsescu sau despre oricare alt subiect???
ESTE O SURPRIZĂ CĂ PREŞEDINTELE N-A PLÂNS!!! Doar i-a căzut guvernul şi-l ştie toată lumea cât e de „simţitor” când cade câte-un „stolojan”!!. 11 pedelişti, tot unul şi unul! Boc, Videanu, Pogea, Blaga, Berceanu, Elena Udrea, Plăcintă, Stânişoară, Toderică… Păcat că lipseau alţi câţiva nepregătiţi, care au avut timp mai mult să dea măsura hoţiei şi prostiei lor: Hârdău, Miclea, Ridzi, Dobre, Sulfina!!! Mai ceva decât „guvernul de unicate” al altui „democrat” celebru, Petre Roman!!!
Nu este o surpriză că miniştrii pedelişti şi-au premiat angajaţii! Doar de ce au fost angajaţi?! Să muncească, să administreze domeniul pe care-l conduc??! Nuu!! Că majoritatea nu au nici o calificare în domeniul pe care-l administrează!!! Ei sunt specialişti în demolări!!! AU FOST PUŞI SĂ-ŞI PRIMEASCĂ TAINUL ŞI SĂ SE ANGAJEJE CU NESIMŢIRE ÎN CAMPANIILE ELECTORALE CARE VIN!!! Şi cine ştie când mai cade peste capul lor aşa o „pleaşcă”!!
Nu este o surpriză că gaşca pedelistă îşi atacă orbeşte adversarii politici! Doar au fost devoalate miile de şmecherii propagandistice pe care le folosesc şi milioanele de hoţii pe care le-au făcut!!! Ce aţi vrea să facă decât să-şi arate colţii!!! Acum, fiindcă au fost daţi afară de la guvernare şi AU PIERDUT MILIARDELE DE DOLARI DE LA FMI, PE CARE LE JEFUIAU DUPĂ BUNUL PLAC, AU TURBAT!!!!
Nu este o surpriză că magistraţii refuză să-şi “demaşte” colegii!!! Pentru că DANIEL MORAR ESTE CHIAR APĂRĂTORUL CORUPŢILOR PEDELIŞTI!! De aceea, oricâte încălcări ale legii a făcut – vezi cazul Emil Burzo, hăituit de Daniel Morar şi care a câştigat la CEDO – este încă şef la DNA-ul pedelist al lui Băsescu!!!
De fla pe 28 October 2009 la 21:09 (#)in spiritul corectitudinii, sa ma ierte comntatorul de la ‘gandul’ de la care mi-am permis un copy -paste .
De fla pe 28 October 2009 la 21:11 (#)la ora cand o tara intreaga urmarea cu sufletul la gura “barbatia” si “mana forte” cu care total besoffen-ul nostru prezident administra “criza ostaticilor mioritici”, la ora cand apneea ne bantuia noptile si ne tremurau izmenele in cur ca “teroristii” aia nemernici poate le vor zbura capatanile de pe umeri bietilor jurnalisti, la ora aia, zic, pe posturile tv, raposatul antonie iorgovan, supranumit si “tatal constitutiei”, se straduia sa ne deschida ochii cum ca gollum profita si regizeaza o mare porcarie, din care sa va alege cu multi parai si capital politic substantial.
ne spunea ca – “basescu este genul de om care ar fi in stare sa se lase impuscat in picior si pe urma sa urle ca cineva a atentat la viata lui”
tot in perioada aia, “maestrul demnitatii jurnalistice”, conu’ cristoiu, si-a inceput lucrarea de doctorat in cazul rapirii celor patru si scotea pe banda concluzii care te cam puneau pe ganduri. il ascultam, da’ nu-mi prea puneam neuronu’ la treaba, gandea bassse si pentru mine.
ce-am mai ras de ei, ce i-am mai injurat…
timpul insa se pare ca le da dreptate, cu toate ca acum ardeiul umplut cu deshtu’, cristoiu, sustine, mai nou, contrariul. nici la ora aia n-o spunea direct, avea grija sa puna puncte de suspensie de cate ori ajungea cu ancheta prin jurul mormanului de rahat ce hahaie in palatu’ 3coceni, lasandu-ne pe noi sa umplem spatiile goale.
sper sa iasa probe cat mai solide la suprafata, nu cacaturi de mana a zecea.
De Suflet Negru pe 28 October 2009 la 21:20 (#)Dupa ce a reprezentat Guvernul timp de aproape patru ani de zile, ca ministru al transporturilor, Basescu se dezice de fostii sai colegi: “Recunosc cu durere in suflet ca am facut parte dintr-un guvern care dispretuieste oamenii si regret ca am fost coleg cu domnul Stoica, care, in calitate de avocat, de jurist, trebuia sa inteleaga toate consecintele aplicarii legislatiei pe care a promovat-o.”
Ministrul justitiei Valeriu Stoica spune ca noul primar isi schimba opiniile de la o zi la alta, astfel ca “daca pana ieri” fostul ministrul era “unul dintre cei mai ferventi sustinatori ai proprietatilor, acum acesta gandeste altfel”.
Basescu a refuzat sa spuna de ce i-a pastrat pe toti functionarii directiei juridice, cand tocmai aceasta directie trebuia sa apere drepturile cetatenilor in instanta: “Nu vreau sa va raspund la intrebare”, a spus el.
Stoica a spus ca Basescu a facut inca o data dovada ca este intratabil” si ca se inseala daca crede ca va putea rezolva problemele sociale ale Bucurestilor facand trimitere la el. Stoica a subliniat ca liderul PD gandeste altfel pentru ca ocupa fotoliul de primar.
Conform lui Basescu, evacuarea, fara nici o solutie, a familiilor cu situatie dificila inseamna dispret fata de cetateni. “Ceea ce face legislatia promovata de actuala putere nu este nimic altceva decat dispret fata de om, indiferent care vor fi punctele de vedere ale avocatului Stoica”, a spus Basescu.
El vrea sa-i ceara Guvernului sa ia masuri de stopare a “procesului de aruncare in strada” prin restabilirea proprietatii. El doreste ca acela care urmeaza sa fie evacuat sa nu ramana in locuinta. “Justitia, inainte de a fi oarba, trebuie sa fie si omeneasca, pentru ca se adreseaza oamenilor, nu obiectelor”, a mai spus Basescu.
Pe de alta parte, ministrul justitiei a mai spus ca, inainte de a fi ales, Basescu aprecia Legea privind restituirea imobilelor nationalizate. Stoica a adaugat ca oamenii au nevoie de fapte nu de vorbe.
Primarul vrea sa cumpere 10-15 camine pentru cazarea temporara a familiilor evacuate. El recunoaste insa ca multi dintre cetatenii care cer prioritate la repartizarea de locuinte sunt “orfani de 30 de ani, extrem de agresivi, care au trecut demult de varsta copilariei”.
6.VII.2000, MOSTRA DE LICHELISM BASECIAN@VALERIAN
De fla pe 28 October 2009 la 21:37 (#)Traian Basescu despre Theodor Stolojan
26 iulie 2000, Traian Basescu: “Theodor Stolojan si Mugur Isarescu sint tehnocrati scosi din baie si adusi sa devina presedinti sau prim-ministri.”
26 iulie 2000, Traian Basescu: “Theodor Stolojan si Mugur Isarescu vor fi pulverizati de realitate.”
20 septembrie 2000, Traian Basescu: ?Sint doi candidati la presedintie care nu vor sa-l bata pe Ion Iliescu: Theodor Stolojan si Mugur Isarescu”.
16 noiembrie 2000, Traian Basescu: ?Daca Theodor Stolojan va ajunge presedintele Romaniei, acesta va determina Guvernul ca, pina in februarie 2001, sa acorde garantii guvernamentale grupului Tofan, aflat in mare dificultate financiara.”
16 noiembrie 2000, Traian Basescu: ?Theodor Stolojan si Mugur Isarescu sint candidatii trucati ai PDSR”,
16 noiembrie 2000, Traian Basescu: ?Theodor Stolojan si Mugur Isarescu sint doi lachei care vor face tot ce se poate sa-i fie prim-ministru lui Ion Iliescu.”
Traian Basescu vs. Valeriu Stoica
16 septembrie 1999, Valeriu Stoica: “Traian Basescu este un politician cu orgolii marunte, aflat in cautare de popularitate ieftina”
16 septembrie 1999, Valeriu Stoica: “Atitudini cum sint cele ale lui Traian Basescu, care duc la disensiuni nedorite in coalitie, nu mai pot fi tolerate.”
31 martie 2000, Traian Basescu: ?Arestind un reputat profesor de matematica (deputatul PD Liviu Mera), Valeriu Stoica penibilizeaza actul de justitie”
31 martie 2000, Traian Basescu: “Valeriu Stoica a subordonat actul de justitie in scopuri politice si sub conducerea sa, Justitia trece prin cea mai neagra perioada de la razboi”
31 martie 2000, Traian Basescu: “Regret ca Valeriu Stoica a ramas in functia de ministru din greseala PD”,
31 martie 2000, Traian Basescu: “Indreptarea justitiei trebuie sa inceapa chiar de la ministru”.
31 martie 2000, Valeriu Stoica: ?Asemenea alegatii periodice nu fac cinste domnului Basescu ca persoana, si cu atit mai putin ministrului Traian Basescu.”
31 martie 2000, Valeriu Stoica: ?Basescu confunda, si nu pentru prima data, doua chestiuni inconfundabile: apararea legii si protectia speciala care s-ar cuveni unor membri ai PD”
31 martie 2000, Valeriu Stoica: ?De cite ori un membru al partidului pe care il reprezinta este vizat de vreo ancheta a Justitiei, in loc sa analizeze corect si atent faptele, Traian Basescu face declaratii neavenite, scapate oricarui control”.
31 martie 2000, Valeriu Stoica: ?Traian Basescu sufera de o pierdere pasagera a discernamantului”
31 martie 2000, Valeriu Stoica: ?Domnul Basescu nu este lucid si se afla sub influenta unor presiuni prea evidente”.
28 mai 2000, Valeriu Stoica “Traian Basescu nu mai are credibilitate pentru a prejudicia pe cineva”.
28 iunie 2000, Valeriu Stoica: ?Mi-e teama ca Traian Basescu este intratabil”.
5 iulie 2000, Traian Basescu: “Recunosc cu durere in suflet ca am facut parte dintr-un guvern care dispretuieste oamenii si regret ca am fost coleg cu domnul Stoica, care, in calitate de avocat, de jurist, trebuia sa inteleaga toate consecintele aplicarii legislatiei pe care a promovat-o.”
5 iulie 2000, Traian Basescu: ?Abia ajuns la Primarie am inteles ca reforma domnului ministru Valeriu Stoica inseamna mult dispret pentru oameni, pentru mii de familii la nivelul Bucurestiului.”
5 iulie 2000, Traian Basescu: ?Reforma domnului Stoica a creat o adevarata patura de cetateni aruncati in strada intr-o guvernare care are pretentia ca este cea mai democrata de dupa razboi”
5 iulie 2000, Valeriu Stoica: “Daca pina ieri, fostul ministru al Transporturilor, Traian Basescu, era unul dintre cei mai ferventi sustinatori ai proprietatilor, acum acesta gindeste altfel.”
5 iulie 2000, Valeriu Stoica: “Traian Basescu face inca o data dovada ca este intratabil prin afirmatiile sale”.
14 mai 2001, Traian Basescu: “Nu am vazut prestatie mai proasta la un om politic roman in ultimii cinci ani decit cea prin care Valeriu Stoica cere desfiintarea UDMR”.
20 septembrie 2001, Traian Basescu: “Nu putem raspunde pozitiv solicitarii de creare a unei aliante a partidelor de opozitie propusa de Valeriu Stoica, pentru ca o alianta inseamna un ghiveci politic in care partidele isi pierd identitatea”.
15 iulie 2004: Traian Basescu: “Gindurile private ale domnului Stoica, ramin gandurile domnului Stoica. Resping categoric ideea fuziunii care n-a fost niciodata subiectul discutiilor la constituirea Aliantei PNL-PD”
15 iulie 2004: Traian Basescu: “Momentul ales de Valeriu Stoica pentru avansarea ideii fuziunii dintre PNL si PD este unul extrem de favorabil pentru PSD. Intr-un moment in care PSD se confrunta cu framintari interne grave, se trezeste un politician sa ne puna in situatia de a da dezmintiri. In nici un caz PD nu intentioneaza sa-si schimbe doctrina social-democrata moderna.”
Traian Basescu vs. Cristian Boureanu
Ianuarie 2003, Traian Basescu despre propunerea lui Cristian Boureanu de fuziune intre PNL si PD: “Si la PNL sint oameni care, uneori, au excese in consumul de alcool. Inteleg ca declaratiile au fost facute de presedinti de organizatii de tineret. E pacat sa fie absorbiti de alcool cind vorbesc public.”
Ianuarie 2003, Cristian Boureanu: “Basescu se comporta, in ultima vreme, ca un urs incoltit de haita de lupi, ca sa nu zic ca un maidanez fugarit de hingherii PSD-ului si nu mai distinge intre prietenii si inamicii politici.”
Last Updated ( Feb 27, 2007 at 11:02 AM )
Back
Polls
Who’s Online
De fla pe 28 October 2009 la 21:42 (#)We have 9 guests online
Domnilor,
Tot respectul pentru d.na ministru si domnul Diaconu, in schimb Dl. de la PD, intrerupe discutia cu buna stiinta.
Dupa 20 de ani ne-am prins si noi poporul ca bruiajul a tot ce se poate bruia are ca scop auzirea numai si numai a celo de la putere, puterea actuala.
Ei uite din cauza asta pierde PD-ul si Dl.Basescu.
De daniela pe 28 October 2009 la 21:46 (#)Scuzati, dl Ciutacu, trebuia s-o zic.
un sfat
De radu pe 28 October 2009 la 21:46 (#)UN MIC REMEMBER!SPER SA NU VA FI PLICTISIT ,L-AM GASIT PE SITE-UL G.I.P. AL DOMNULUI CIUVICA .
De fla pe 28 October 2009 la 21:46 (#)Victor iti faci impresia cumva ca BaSescu il doare in cot de lege atata timp cat e presedinte. pe el in doare in cot de lege doar atunci cand vrea sa se foloseasca de ea.
De codeus pe 28 October 2009 la 22:48 (#)M-am gandit sa incep campania propriu-zisa cu un mesaj direct catre oameni. Se cheama “Manifestul bunului-simt” si se refera la lucruri despre care politicienii vorbesc, din pacate, foarte rar sau deloc. N-o sa explic aici despre ce e vorba, cred ca textul e suficient de clar. Doar o idee mai simt nevoia sa adaug. Vom schimba lucrurile plecand de peste tot si actionand impreuna. Nesimtirea unui ministru care nu ne baga in seama face casa buna cu nesimtirea soferului care iti taie calea ranjind. Si amandoi sunt foarte mandri de asta. Chiar daca par diferite prin dimensiune, sa zicem, sunt atitudini identice care se hranesc una pe alta.
Manifestul bunului-simţ
După douăzeci de ani de la o revoluție politică, România e nemulțumită și blocată. Am construit instituții care nu funcționează, am adoptat legi care nu se aplică. Între conducători și conduși e o prăpastie. Dar soluția nu mai este o altă revoltă violentă. Ci o revoluție a bunului-simț.
România din afara politicii este o ţară cu oameni corecţi, care respectă legea, au frică de Dumnezeu şi care sunt, la rândul lor, respectaţi de instituţii. În prezent, sistemul din jurul nostru este unul lipsit de bun-simţ. E un sistem căruia nu-i pasă de oameni. Este un sistem care nu mai reacţionează la durere, la sărăcie, la boală, la jigniri, la violenţă si la dispreţ.
Ca preşedinte, vreau să forţez acest sistem, inclusiv prin exemplul propriu, să reacţioneze. Şi să redevină sensibil la problemele oamenilor.
Mesajul meu către oameni este să se implice. Să reziste şi chiar să riposteze. Nesimţirea se extinde în societate cu complicitatea oamenilor normali, a celor corecţi, care stau pe margine pasivi. Eu reacţionez, prin candidatura mea, la nesimţirea din aceşti ani. Sper ca, alături de mine, să vină cât mai mulţi români care s-au săturat de tot ce se întâmplă în jurul lor, în ţara lor.
Cum construim ROMÂNIA BUNULUI-SIMŢ:
1. BUN-SIMŢ ÎNSEAMNĂ SĂ NU-ŢI UIŢI PĂRINŢII. Să nu îi ignori. Să ai grijă de ei, de bătrânii din jurul tău, pentru că şi ei au avut grijă de tine. Ei nu sunt o povară, ci sunt dovada cea mai caldă a umanităţii noastre
2. SPUNEŢI NU VIOLENŢEI. Ura, violenţa, agresivitatea nu rezolvă nimic. Te răcoreşti pe moment, dar atât. Nu poţi trăi normal într-o ţară în care oamenii se atacă cu ură unii pe alţii pe stradă, în trafic, pe internet, la televizor, în instituţii.
3. NU INCHIDEŢI OCHII LA FURTURI. Din banii publici, din buzunarul celui de pe stradă, din bugetul localităţii dvs, de peste tot. Nu vă lăsaţi atraşi de şmecheri şi de cei care se descurcă în afara legii. Ei sunt, totuşi, o minoritate.
4. REFUZAŢI MINCIUNA. Respingeţi ipocrizia. Spuneţi mereu adevărul, chiar şi atunci când doare. Iar când vedeţi oameni care mint, nu-i lăsaţi să meargă mai departe. Tolerând minciuna timp de 20 de ani, am lăsat ca politicieni fără bun-simţ să ajungă parlamentari, primari, miniştri sau chiar preşedinţi.
5. NU INSTIGAŢI LA URĂ ŞI LA INTOLERANŢĂ. Nu bătrânii sunt vinovaţi de problemele tinerilor, nu cei de la stat sunt vinovaţi de problemele celor de la privat. Suntem cu toţii cetăţenii aceleiaşi ţări. Trăim cu toţii împreună. Suntem o singură ţară. Trebuie să învăţăm să ne respectăm, pentru că vom trăi împreună şi după ce alegerile se termină.
6. NU VĂ MAI GRĂBIŢI SĂ VĂ ÎMBOGĂŢIŢI PESTE NOAPTE. Acest mesaj e mai ales către toţi cei care vor să intre în politică. Lupta noastră trebuie să fie împotriva sărăciei, şi nu pentru a face milioane de euro din bani publici. Bunul simţ ne spune că nu vom reuşi luând de la unii – mai mici, mai săraci, mai izolaţi, şi dând doar celor puternici şi bogaţi. Modelul corect este acela în care câştigăm cu toţii, nu doar unii. Suntem o comunitate, nu o junglă.
7. HAIDEŢI SĂ NE REZOLVĂM PROBLEMELE CU TRECUTUL. După 20 de ani, tot nu ştim adevărul despre comunism, despre marile probleme ale tranziţiei, despre marile ilegalităţi financiare. Dacă nu rezolvăm problemele trecutului, le vom repeta la nesfârşit.
8. MODELUL CORECT în orice societate este cel bazat pe educaţie. Pe civilizaţie. Pe politeţe. Pe cultură şi bun-simţ. Respectaţi valorile şi respingeţi mitocănia. Doar aşa ne pregătim copiii pentru o viaţă mai bună.
9. VORBIŢI UNII CU CEILALŢI. Citiţi, informaţi-vă, schimbaţi păreri. Dialogul este singura soluţie. Trăim împreună şi trebuie să ne înţelegem unii cu ceilalţi. Chiar dacă avem păreri politice diferite, elementele de bază ale societăţii trebuie să rămână aceleaşi.
10. AJUTAŢI-I PE CEI DIN JURUL VOSTRU. Din credinţa în Dumnezeu, din moralitate sau din bun-simţ. Nu toţi au noroc, nu toţi au o viaţă normală, nu toţi au o zi bună. Suntem oameni dacă ne ajutăm unii pe alţii. Nimeni nu trebuie să se simtă abandonat de comunitatea din care face parte.
Eu nu vă voi propune o Românie pasivă.
Nu asta e alternativa la România agresată şi asurzită de gălăgia de azi.
EU VOI PROPUNE O ROMÂNIE CARE SĂ LUPTE.
O Românie care să riposteze în faţa nesimţirii. A inselaciunii si a tupeului.
Cei care îşi fac cinstit datoria, cei care au bun-simţ şi respect sunt majoritari în România. Infractorii, corupţii, tupeiştii şi mitocanii sunt minoritari. Dar ei vor continua să ne domine viaţa, dacă nu luăm atitudine. Eu vă cer să vă implicaţi.
Să reacţionaţi când vi se face o nedreptate.
MIZA MEA, ÎN ACEASTĂ CAMPANIE, ESTE RETREZIREA ROMÂNIEI LA VIAŢĂ.
Vreau stoparea fenomenului Băsescu, cel care a dus la blocajul din ultimii cinci ani şi la deziluzia majoră pe care o trăim cu toţii.
Dacă facem asta, avem şansa de a schimba ceva în bine.
Doar aşa putem spera ca soluţiile pentru oameni să fie unele de bun-simţ şi doar aşa forţăm politica să redevină utilă pentru toti.
DAR, PENTRU ASTA, VOI, CEI CARE CITIŢI ACEST MANIFEST,
De Costin Tanasescu pe 29 October 2009 la 00:57 (#)VENIŢI LA VOT!
Atata se vorbeste de “reintoarcerea Romaniei la normalitate” ca prioritatea numarul 1, pana cand si aceasta va deveni un cliseu.Ma mir cum de prezidentiabilii nu si-l-au inscris pe bannerele lor. Oricum el (cuvantul)va fi “jupuit” de semnificatia lui initiala si va deveni total neutru, ca doar “numai gura-i de noi”; inexistenta faptelor o confirma. acest cuvant, ca oricum
De I.I. pe 29 October 2009 la 04:04 (#)Victor, apropos de cei care refuză (din prostie și din slugărnicie) să admită că Băsescu pregătește o dictatură cum scrie la carte.
Cineva din comisia juridică de la Senat, mi-a indicat să citesc de pe site-ul Senatului, proiectul de lege 84/2009, al Guvernului, proiect înaintat în regim de urgență, la Parlament, în luna martie. L84/2009 privind regimul armelor dispozitivelor militare şi muniţiilor deţinute de Ministerul Apărării Naţionale şi de forţele armate străine pe teritoriul României.
În Senat a trecut oroarea, aproape neluată în seamă, din prostie, dezinteres, habar nu am. Din fericire,în cazul ăsta, Camera Deputaților era cameră decizională, și, abia în 16 septembrie, deputații de la PSD și PNL- treziți între timp la realitate, de colegilor lor amețiți,de la Senat- au respins legea marțială, pe care ne-o pregătiseră Pinochet de Murfatlar și bocul.
Un mic și sinistru exemplu, din sinistra lege,capitolul III, secțiunea a 3-a, articolul 20: ”Se va evita, pe cât posibil, uzul de armă împotriva minorilor, femeilor și bătrânilor”. Sau articolul 21, la fel de sinistru, atât ca formă, sau conținut.
Citește, te rog mult, aici, legea în forma inițială, concepută de mințile bolnave din Guvern și MAPN: http://webapp.senat.ro/pdf/09L084FG.pdf
Aici e și întreaga fișă a proiectului de lege, înclusiv expunerea de motive, avizul Consiliului Legislativ, etc: http://webapp.senat.ro/sergiusenat.proiect.asp?cod=14045&pos=0&NR=L84&AN=2009
De Raluca pe 29 October 2009 la 05:09 (#)Mai baiatule, esti inveninat de ura. Ti-ai pus vreodata problema ca si tu sa-ti schimbi atitudinea fata de presedinte. Daca eram in locul lui de mult va maturam pe voi toti cu antenele si realitaea “voastra”.Tot pentru bani va agitati iepurasilor – ai vostrii si ai lui Voiculescu. Pa.
De ema pe 29 October 2009 la 05:26 (#)unu` dezamagit “atata timp cat faceti parte din acelasi trust, de ce sunt atat de diferite programele de vizionare a emisiunilor de la antena 1 fata de cele de pe antena 2 sau antena 3??? in noaptea asta ma uitam in reluare la capatos, acolo nu poti da sa vezi emisiunea de la jumate pt ca nu se poate ca sunteti voi cu mot; apoi nervos am “mutat” programu` pe site`ul antenei 2 la ciutacu la vorbe grele sa vad emisiunea de pe 27 cu vadim… la fel o mie de nervi manca`mi`ar moneda din botswana ala de face site`urile astea… noroc in moneda mea de antena 3, unde pot vedea si eu emisiunea lu` badea ca oamenii.. ca de ce m`am enervat, eram pe la jumatea emisiunii lu` capatos si din greseala apas F5 (refresh)
atat mi`a trebuit…ca sa pot continua, asteapta tata inca o ora sa se incarce iar si sa reiei de unde ramasesei… nervos cum spuneam, trec la vorbe grele si la minutul 27 si ceva se opreste. sa nu`ti bagi moneda`n gura alora care fac parte din echipele celor pe care`i admiri?! ca la nervi am dat carne la toti.. multumesc”
De dumitrascu andrei pe 29 October 2009 la 06:05 (#)Pai de ce nu-l intrebi direct si personal sau prin telefon , printr-un e-mail (ca tot ai amintit),scrisoare,etc.Inca o data (am mai scris si ieri)cind soriciul e gros (vezi Traienica)trebuiesc dovezi zdrobitoare.Am si o intrebare :acest Omar are cetatenie romaneasca(eu nu stiu)? Daca da , atunci statul roman poate sa-l contacteze pe Omar si eventual putem afla chiar de la el care este adevarul.
De adi pe 29 October 2009 la 07:54 (#)Greata la romani este simptomul principal al acestor zile bolnave . Mi-e greata de atata portocaliu ce se revarsa de pe blocuri , de pe stalpi, din statiile de autobuz si din benerele net-ului. Intrebai mai alaltaieri de ce contracandidatii nu pun si ei la fel de multe afise si benere. Numai de dragul argumentatiei si al polemicii : pentru ca nu au la fel de multi bani via traficul cu tigari prin vamile aradului sub ochiul atent si protector al lui Blaga. Pentru ca toate spatiile de afisaj au fost rechizitionate de PDL si interzise celorlalte formatiuni , pur si simplu, iar acolo unde se mai afiseaza totusi , haidamaci de noapte rup , fura si distrug iar politia romana (= Blaga ) nici-o reactie. Pentru ca nici eu nu cred ca optiunile politice ale cuiva , dar mai ales ale nehotaratilor care in general sunt persoane instruite si cu un nivel de trai cel putin decent , aceste optiuni nu sunt influentate de afise amenintatoare. Acest afisaj agresiv , aceste mesaje amenintatoare ( apropos , o batrana s-a speriat efectiv de afisul cu chiorul lipit pe usa unei farmacii si ea a inteles ca de ce ti-e frica nu scapi si era sa lesine in farmacie – aici duc aceste afisaje tampite )aceasta atitudine sfidatoare , contrara logicii , rationalului , bunului-simt ( nu scap , trebuie sa-l invoc)nesimtita si tupeista , se vor intoarce impotriva lor , s-a mai spus ca prea ne cred prosti si adormiti , orice sarac cu duhul ( ar vrea ei )are momentul de trezire si desteptare.
Mi-as inchipui ca cei care l-au votat in 2004 si care acum vad ce naparca au scos pe piata isi repara vina incercand sa convinga pe cat mai multi sa nu repete greseala. Ar fi o mica reparatie cu care ne sunt datori.
De indignaredegeaba pe 29 October 2009 la 08:03 (#)Povestea cu Hayssam , care are vorbitor cu Chioru cand vrea muschii lui spune , daca mai era nevoie , ce hal de tara avem !Ne miram de ce se petrece cand ar trebui sa plecam in Congo ( mai tineti minte !?!) sau sa votam macar o data cum trebuie .
Ce poza clara cu “rapitii” !!! N-am mai vazut asa claritate in nici un caz asemanator ! Parca sunt intr-un studio specializat !
)
De acv pe 29 October 2009 la 08:17 (#)@fla:”Nu este o surpriză că miniştrii pedelişti şi-au premiat angajaţii!”
De Bubulea pe 29 October 2009 la 08:37 (#)Nu prea imi vine sa cred ca banii aia au ajuns de fapt la angajati (mai ales ca vorbim despre membri de partid). Poate ca as fi crezut , daca nu s-ar fi intamplat asta chiar inainte de campania electorala. Primele alea s-au transformat in mii de hectare de bannere , meshuri si afise.
Cunosc procedeul asta de cand lucram la o firma de stat: semnai statul de plata dar nu vedeai nici un chior. Singura diferenta e ca banii aia ajungeau la un coleg aflat la necaz (un deces sau vreo boala grava). Asta se intampla pe vremea cand contractele colective de munca nu prevedeau astfel de ajutoare.
Victore,
Intradevar cum spun afisele d-lui Basescu ” de ce ne era frica nu scapam ”
De Cornel pe 29 October 2009 la 08:44 (#)Da- imi este frica sa merg pe strada
Da- imi este frica sa vorbesc la telefon
Da- imi este frica sa conduc un automobil pe strazile patriei
Da – imi este frica de chipul presedintelui care ne agreseaza de pe fiecare stalp
Da – imi este frica sa respir si sa traiesc in aceasta tara
Daca “nu scapam” atunci sper ca d-l Basescu sa raman ultimul in aceasta tara si sa “stinga lumina”
Doamne,o prostie mai mare decat asta nu a facut, cred, un sef de stat. Asta e replica a unui sef de stat? Se vede ca are lumea lui si a lor, in care totul este permis.
De raluca pe 29 October 2009 la 09:10 (#)Cum sa spui ca e o inregistrare ilegala? Radeam cu sotul: e ca si cum cineva l-ar filma la curve, iar el ar veni senin si mi-ar spune ca nu avem ce discuta,ca nu a avut nimeni acceptul lui sa fie filmat.
Si campania asta electorala… e jalnica. Imi place sa ascut ce gandesc oamenii simpli despre el, despre sloganurile lui. Ce inteleg ei din:”De ce le e frica nu vor scapa?”- cum, ne ameninta pe noi, ca nu vom scapa de el? Ca oricum el va fi din nou presedinte?- lumea e grabita, apasata de griji si nu mai citeste continuarea. Multi nu stiu ce e cu referendumul. Iar faptul ca se leaga de Iliescu? – raspuns: Pe timpul lui Iliescu era liniste in tara, nu se certau ca acum, avea de unde sa ne plateasca salariile si pensiile, nu din bani imprumutati,iar noi o duceam bine, nu ca acum, ca vom intra in somaj…
Multor oameni le e frica de ce se va intampla daca iese tot Basescu presedinte.Ca nu va urma decat o vendeta a PDL-ului. Ca nu va fi in stare sa faca ceva, ca fa fi mai au decat acum.
Eu cred că acest subiect a fost scos la iveală chiar de Băsescu, făcând parte din obişnuitele perdele de fum false ale acestuia, pentru a acoperi adevăratele “arme” de atac pe care opozanţii le pot folosi împotriva sa.
De ionut androne pe 29 October 2009 la 09:14 (#)@ionut androne: asta-i teoria vanturata de Cristoiu. n-o halesc!
De Victor Ciutacu pe 29 October 2009 la 09:45 (#)@ema: tot nu va-nvata ai vostri gramatica?
l-am vazut aseara pe Oprescu la Gadea, deloc convingator, deloc..iar atunci cand i s-a adresat intrebarea referitoare la cine sunt finantatorii campaniei sale de catre Oana Dobre..mai avea nitel si o lua la bataie, “Dar doamnaaaaa, o sa spun clar sa ma auda toata tara, nu este Patriciu”, atunci cine mai Mosule, cine? Nu imi place linia discursului lui Oprescu, mi se pare un nene d-ala care se chinuie sa fie entuziast, care face uz de prea multe argouri si cuvinte “colocviale”, nu este coerent, cand i se pune o intrebare la care nu are rasp. sau nu vrea sa rasp. bate apa in piua, nici macar nu deraiaza subtil discutia spre altceva, incearca sa suplineasca refuzul de a justifica unele lucruri prin tonul ridicat al vocii si prin atitudinea de justitiar, nea Oprescule, mai “Mosule” nu m-ai convins…sincer, mi se pare ca a imprumutat mult din atitudinea lui Basescu..nu asta asteptam de la el..deci nu prea am cu cine vota…poate doar vot negativ ca sa nu mai iasa Dictachioru..om vedea.
De ANDRONETA pe 29 October 2009 la 09:49 (#)Ciutacule esti bun, ai pus punctul pe I..
De Alexandre pe 29 October 2009 la 09:52 (#)Presedintele (beutor) jucator are un tupeu maxim, asta ne ia la misto pe fata, isi bate joc de noi fara sa clipesca, asta se adreseaza tampitilor pentru ca daca ai putina minte in obiectul de pe umeri iti dai seama ca individul asta minte si devieaza de la tot ce nu-i convine lui. Sunt mahnit, nu intaleg cum cetatenii acestei tari nu observa ce se intampla, nu vad cum acest individ ne crede prosti si tampiti pe toti.. Treziti-va Romani… Ce vom face in noiembrie si decembrie va conta pt viitorul copiilor nostrii… TREZITI-VA..
I-auzi!: “Nu voi permite ca tara asta sa intre pe mana lui…”, “mafia sa nu decida in numele romanilor”, dar a uitat sa spuna ca el este cel mai mare mafiot.Si daca e voie a intreba, cum va opri “poporul suveran” sa voteze dupa pofta inimii?
De I.I. pe 29 October 2009 la 09:55 (#)“Mai baiatule, esti inveninat de ura. Ti-ai pus vreodata problema ca si tu sa-ti schimbi atitudinea fata de presedinte. Daca eram in locul lui de mult va maturam pe voi toti cu antenele si realitaea “voastra”.Tot pentru bani va agitati iepurasilor – ai vostrii si ai lui Voiculescu. Pa.
De ema pe 29 October 2009 la 5:26 am (#) ”
De cite ori vrei sa ne schimbam atitudinea?
De korbul pe 29 October 2009 la 09:56 (#)L-am votat, iar acum il “injuram”, deoarece, ori nu l-am cunoscut, ori asa a fost mereu si noi nu am bagat de seama.
Nu crezi ca e o schimbare majora de atitudine?
Iti imprumut un neuron si ajunge sa vezi realitatea, la care noi facem referire, al tau (neuron ce il mai ai ) este in vacanta prelungita.
Mi-e groaza de ce se va intampla dupa alegeri. Totul e la pamant…nu vreau sa am un ton foarte pesimist, dar dpdv economic stam f.f.rau…si mi-e teama ca momentan, niciun candidat nu m-a convins ca are capacitatea sa “faca lucrurile sa se intample”. Cand aud ce promisiuni puerile fac…imi dau seama ca efectiv suntem la mana unor imbecili! Recunosc cu infinita amaraciune, am pierdut 20 de ani din viata (cei mai frumosi) din cauza prostiei de a crede ca vom putea trai intr-o tara decenta. Am ajuns sa-i respect pe cei carora le-a mai ramas ceva spirit nationalist dar…nu pot sa-i mai inteleg.
De Teal'c pe 29 October 2009 la 10:06 (#)Ziaristii lui peste, ia mergeti voi in hexagon si gasiti ziarista aia rapita si ea, care a stat cu rapitii nostri si apoi a fost eliberata dupa ai nostri si cand a fost intrebata ceva in legatura cu ai nostri a avut o grimasa de scarba. Ce ziceti, incercati?
De gica contra pe 29 October 2009 la 10:06 (#)@ Victor Ciutacu
Nu ştiu ce crede Cristoiu, însă nu cred că acest subiect îi face vreun rău preşedintelui…deşi ar trebui.
De ionut androne pe 29 October 2009 la 10:12 (#)De ce?
Pentru că oamenii care nu ştiu politică(şi ăsta-i electoratul lui Băsescu) au alte probleme şi nu înţeleg chestiile astea tehnice din mediul politic de azi.
Iar cei care ştiu cu ce se mănâncă politica ştiu şi faptul că în orice campanie electorală se aruncă acest gen de “bombe”.
@ionut androne: cred ca faci o confuzie…electoratul (in general) nu trebuie sa “stie politica”…pentru ca, asa cum chiar tu continui “au alte probleme”; electoratul trebuie sa se informeze, sa traga concluzii si sa isi exercite dreptul la vot; politicienii in schimb TREBUIE sa stie politica; ce se intampla la noi nu are nicio legatura cu politica; este o porcarie balcanica;
De Teal'c pe 29 October 2009 la 10:20 (#)[...] This post was Twitted by mirelamustata [...]
De Twitted by mirelamustata pe 29 October 2009 la 10:31 (#)Nu-mi vine sa cred ca nu sunteti la curent cu cercetarile sociologice …Electoratul lui Basescu e educat , intreprinzator , bine informat etc.
Dovada vie sunt liderii votantilor portocalii: Gabriel Liiceanu , H.R.Patapievici , Mircea Mihaies si Ion Cristoiu.
De Bubulea pe 29 October 2009 la 10:37 (#)Inchipuiti-va cate asemenea “Secrete de Stat” mai exista. Iar Parlamentul, in loc sa faca comisii peste comisii, tace.
De Iordachel Gudurau pe 29 October 2009 la 10:47 (#)Tot ce face alcoolistul ilegal, a fost bagat la 50 de ani. Poate el sa primeasca 50 de ani pentru ceea ce facut.
Poate ca si vanzarile anterioare vin din banii haysamului pe relatia preacinstitului (?) doctor Yasim.
Iar prostimea are inca timp sa-l creada.
PS
Mi s-a parut ca aseara la megafonul fermecat, cu toate ca nu avea nicio atributie promitind,
matrozul era in viteza. Adica consumase ceva…
@ Teal’c
De ionut androne pe 29 October 2009 la 10:48 (#)Dacă electoratul trebuie să se informeze, iar mai apoi să tragă concluzii, ar trebui să urmărească televiziunile de ştiri şi să îşi formeze o opinie pertinentă, lucru care ştim că este aproape imposibil.
Părerea mea este că atunci când vrei să votezi, trebuie să cunoşti persoana pe care pui ştampila, asta însemnând să cunoşti ceva din programul său, din personalitatea sa şi din partidul pe care-l reprezintă. Toate astea se rezumă la cunoaşterea fenomenului politic.
Poate această opinie pare uşor naivă şi complicată, însă aşa văd eu lucrurile în ceea ce priveşte votul corect.
ALTE INTREBARI:
De alegatorul pe 29 October 2009 la 10:56 (#)1)De ce in primii ani ai mandatului cand avea o majoritate in parlament nu a facut “presiuni” pentru initierea de legi care sa reformeze statul.
(raspuns: pe atunci singura preocupare a fost sa se rafuiasca cu Nastase, Patriciu si sa puna la cale bomba de imagine cu rapirea jurnalistilor.)
2)De ce a promulgat legea maririi pensiilor, a lui Taricianu, in loc sa faca demersuri pentru o lege a pensiilor corecta bazata pe principiul contributivitatii;
3)De ce a promulgat legea maririi salariilor la profesori, in loc sa ceara o lege unitara a salarizarii sistemului bugetar.
E adevarat ca si Florin Calinescu e PDL-ist, mai nou?
De raluca pe 29 October 2009 la 11:02 (#)Ohhh, si ce necrutator era la tine in emisiune! E plin de “Brutusi” partidul ala!
Derbedeul dracului,
De Iordachel Gudurau pe 29 October 2009 la 11:04 (#)daca Excelenta Sa Domnul Traian Basescu Presedintele Republicii Romania doreste sa modernizeze Tara, Institutiile, sa puna Justitia sub control politic, sa faca un Parlament suplu si agil, o Constitutie moderna,
s.c.l, iar tu ne indoctrinezi impreuna cu mogulii si celelalte tomomate pe ieuro, cum ca EL este Raul Suprem.
Ti-ai pus, derbedeule, vreodata problema asta?
Daca si cei de la GDS dadeau din cap admirativ si aprobator cu ce drept ne impotrivim tu, eu si ceilalti 65%? Sa ne fie rusine! Sa punem de o autocritica si sa ne punem cenusa in cap!
inceputul articolului se imbina perfect cu punctul numarul 3!
De Cicero pe 29 October 2009 la 11:05 (#)@ ionut androne
De Drujbaru pe 29 October 2009 la 11:05 (#)Mi se pare logic si de bun simt enuntul tau. Dincolo de ce spune Cristoiu, dar s-a decredibilizat enorm in opinia mea, tare mi-e frica ca ai dreptate. Oamenii de rand dotati cu intelect modest, adica 90% din electoratul lui Basescu, nu sunt interesati de afacerea Hayssam. La cat de adormit este poporul roman, tare mi-e frica ca nu i-ar interesa nici daca s-ar dovedi ca Basescu&Co. a vandut jumatate de tara sau este cauza gripei porcine (glumesc ofc). Din pacate atentia si simtul civic romanesc sunt la fel de tocite si uzate ca si tirbusonul lui Basescu. Sa nu uitam ca vorbim de acelasi popor care se calca in picioare sa pupe moastele sfintilor si care la 5 minute se injura ca la usa cortului pentru o bucata de paina si apa sfintita. Nu imi pot inchipui o stire care sa-i mobilizeze sau sa-i scoata din amortire..la capitolul simt civic stam rau de tot.
Problema Hayssam, care sa fim sinceri, este EXTREM de grava, este grava doar pentru cei care mai pun mana pe o carte sau un ziar. Pentru ceilalti va genera doar reactii gen…Ei si? Io tot cu domnu Basescu votez, ca restu sunt oamenii lu’ Patriciu si Voiculescu.” Cam asta este nivelul de gandire al maselor.
@ Drujbaru
De ionut androne pe 29 October 2009 la 11:42 (#)Talibanii partidelor nu îşi vor schimba opinia electorală indiferent de cele date la TV.
Cât despre Cristoiu…ai dreptate, însă eu cred că dânsul abordează o strategie bine pusă la punct, în sensul că doreşte să fie oarecum imparţial pănă la sfârşitul campaniei electorele, cu riscul de a fi criticat de toţi.
Ioana S, de metoda unei poze facute buletinului de vot stampilat ai auzit ?
S-a purtat cu succesc la ultimele alegeri, un exemplu iti pot da chiar eu.
In Agronomie studentii ieseau cu buletinul pozat pe telefon, il aratau “baietilor veseli” care pe urma ii plateau cu cahs.
De Oaia Fosforescenta pe 29 October 2009 la 11:44 (#)!!!
De Adriana pe 29 October 2009 la 11:57 (#)As face un pariu ca totul e diversiune, iar cu …sa zicem 2 saptamani inainte de alegeri va aparea si o versiune audio, in care Degeratu si Haisam vor avea cu totul alta conversatie decat cea scrisa. Da te tii atunci urlete si invinuirea mogulilor care dezimformeaza, cu citate si trimiteri la emisiunile de pe antene si realitatea, si o luare de pozitie publica a “renumitului” domn Patapievici care se va fi pus in fruntea “intelectualilor” sustinatori cu nume si prenume a CeauBasescului. Asta ca si contrapondere a intelectualilor care vor sustine eventual pe altii. CeauBasescu este in stare de ORICE.
Sper sa nu am dreptate.
Florin Calinescu e in aceeasi situatie cu Ion Cristoiu: e santajat! Spre deosebire de maestru , nu e santajat cu dosarul de turnator ci cu dosarul IOR instrumentat de DNA in iarna trecuta. In campania electorala de anul trecut era tocat zilnic de presa lui Basescu pe tema contractelor cu armata. Din primavara asta , Calinescu a inceput sa linga la gaoaza lui Basescu (cot la cot cu Radu Moraru si Andreea Pora) si este lasat in pace si de DNA si de Evenimentul Zilei.
De Bubulea pe 29 October 2009 la 12:00 (#)Este un scenariu diabolic.pare mana lui Basescu,dar nu cred ca vom stii vreodata adevarul.putem doar sa-l presupunem.Degeratu,Degeneratu,Basescu,Omar Hayssam…si cati mai sunt in spatele acestei scene macabre?ce jocuri,ce bataie de joc ne invaluie?
De mizai pe 29 October 2009 la 12:04 (#)Intebarea e:NOI,cei multi,dar singuri,ce putem face?Ce putere avem inafara unui vot?
Si de unde stim ca pe cei care ii vom vota nu-s amestecati in vreun rahat?
Suntem bataia de joc a unui numar mare de corupti si oameni care toata viata au furat si nimic bun n-au facut! Cum sa mai speram noi ca sa dam de un presedinte sau de nu stiu cine, care sa faca si el(ei) ceva cu adevarat bun pentru tara asta plina de mizerie?! Eu va zic, in tara asta nu se prea mai poate face nimic BUN, caci e mai mult decat mizerie. Plecati toti care puteti, mai ales tineri, plecati din tara asta, caci aici nu o sa gasiti cuvantul Viitor.
De Poezie pe 29 October 2009 la 13:00 (#)@Adriana
Ceea ce spuneti nu sta in picioare! Daca in legatura cu discutia rasuflata dintre domnul Degeratu si Hayssam, domnul Basescu ar fi nevinovat sau complet paralel, nu cred ca ar fi existat o presa, scrisa sau vorbita in Romania care sa scrie cu font mai mic de 72 ca Basescu nu are nici o legatura. Ori domnia sa o intoarce pe toate partile pentru ca nu poate spune nici da nici ba, ba mai mult, confirma discutia dar contesta legalitatea, ori o reactie precum cea prevazuta ar fi pregatita de pe acum, cu declaratii.
Deci ceea ce spuneti stimata doamna este o presupunere personala nefericita dupa parerea mea! Ba mai mult, sunt convins ca vor mai aparea si alte inregistrari si transcripturi cu foarte mare legatura cu acest aspect, poate chiar cu rol hotarator.
De Anton Daniel Nagy pe 29 October 2009 la 13:06 (#)Va salut, sunt student in Austria si urmaresc cu interes desfasurarea alegerilor din Romania, in special Antena 3.As avea si eu o intrebare si scuze pentru ca sunt off-topic dar ma uitam acum la comisiile pt. ministrii si ma intrebam de ce exista 2 parti in audieri adica una cu presa si una fara….ce intrebari se pot pune care sa nu poata fie facute publice pt. ca nu inteleg.
Va multumesc si va stimez
De Farca Paul pe 29 October 2009 la 13:07 (#)Paul
Chiar daca nu este vb de analisti “pursange”…
În care dintre următorii analişti politici aveţi cea mai mare încredere?
Victor Ciutacu….. 23,00%
Iosif Boda……… 24,00%
Marius Tuca…….. 28,00%
Emil Hurezeanu….. 30,00%
Ion Cristoiu……. 36,00%
C. T. Popescu…… 44,00%
Volumul esantionului a fost de 2987 de persoane la nivel national, cu o eroare tolerata de 1,79%. Metoda de culegere a fost door-to-door.
Sondaj Avangarde 20 oct. 2009
De Valeriu S pe 29 October 2009 la 13:34 (#)pe chirurgul primar nu l-ai intrebat de dezvaluirile pe care le-a promis!acolo unde are certitudini…unde sint trimise dosarele in instanta!poate are ceva si ptr baselu….
De gigel pe 29 October 2009 la 13:35 (#)sint scirbit si de asta si parca incep sa ma scirbesc si de speranta romanilor dl crin antonescu gindindu-ma ce consilier si-a tras in persoana dnei saftoiu(ieri pupat in cur basescu /azi cu bunul simt de care da dovada il pupa in cur pe antonescu)
Chiar credeti ca la urechile noastre ajung toate magariile facute de cei mari? Nici prin gand nu ne trece cam cate se fac pe ascuns si ce interese sunt la mijloc.
De fefe pe 29 October 2009 la 13:54 (#)Inca din 2004 eu l-am suspectat pe Traian Basescu ca joaca in alta “piesa” si asa a ajuns sa-l inlocuiasca pe Stolojan si sa planga pe umarul lui,apoi a inceput “jocul” cu poporul si-o tot tine intr-un joc de 5 ani. Daca trebuie sa faca niste jocuri sa le faca din alta pozitie nu din cea de presedinte al unei tari. Dar si cine l-a pus sa “joace”,numai prieten al Romaniei nu poate fi.Sunt la mijloc interese economice probabil care ne-a adus in acest joc murdar,pe noi ca natiune.De 5 ani ma gandesc la acest lucru si cred ca Traian Basescu a “jucat” prost.Oricum sunt prea incurcate itele si bine nu ne va fi pana nu scapam de “tiran”.
De Asztalos Floare pe 29 October 2009 la 13:58 (#)@ Valeriu S.
Rezultatele sondajului (daca este corect) confirma teoria mea despre IQ-ul poporului roman..care din pacate este subunitar
De Drujbaru pe 29 October 2009 la 14:08 (#)Sper din tot sufletul ca au gresit ei ordinea si defapt situatia este rasturnata
Deja baselu’ a luat mintile majoritatii zicand ca inregistrarea e ilegala si va continua cu acest ragionament, vaietandu-se i se fac inscenari…
De claudia pe 29 October 2009 la 14:10 (#)Scuze pt offtopic, mi s-a parut interesant – salariul directorului eximbank:
poate s-ar mai schimba ceva daca raspunde cineva la intrebarile astea, si atunci am avea si noi o democratie si un stat sanatos.
De lau pe 29 October 2009 la 14:26 (#)Ce imi place! Incepe sa se stranga latu’? Aud? Mai urmeaza si alte scrisori? Aud?
De cineva pe 29 October 2009 la 14:41 (#)Ceva de mare actualitate si multa imaginatie ce mi-a captat atentia, cu ingaduinta domnului Ciutacu
De Anton Daniel Nagy pe 29 October 2009 la 14:41 (#)In tara asta cei puternici fac ce vor dar nu recunosc nimic, manipularea si minciuna este la putere si noi nu putem schimba mare lucru chiar daca le descoperim magariile pe care le fac si i le trantim in fata. Astia suntem, traim intr-un comunism democrat dictatorial
De Codrin pe 29 October 2009 la 15:04 (#)” pe chirurgul primar nu l-ai intrebat de dezvaluirile pe care le-a promis!acolo unde are certitudini…unde sint trimise dosarele in instanta!poate are ceva si ptr baselu….
sint scirbit si de asta si parca incep sa ma scirbesc si de speranta romanilor dl crin antonescu gindindu-ma ce consilier si-a tras in persoana dnei saftoiu(ieri pupat in cur basescu /azi cu bunul simt de care da dovada il pupa in cur pe antonescu)
De gigel pe 29 October 2009 la 1:35 pm (#) ”
Saftoaica nu a pupat pe nimeni si de vrei dovezi, cauta la colegii de breasla si o sa vezi/auzi doar cuvinte de lauda.
De korbul pe 29 October 2009 la 15:23 (#)Apoi numa boul e consecvent. Eu l-am votat pe Base si l-am investit cu multa speranta. Acum daca il injur zilnic si caut sa determin votarea lui George, inseamna ca sunt pupincurist, sau tu esti un fel de Gica Contra?
Lansez o provocare pentru toti cei care nu-l suporta pe Base. Hai sa nu-i mai dam nici o atentie. Sa nu-l mai ascultam ce zice. Sa nu-l mai bagam in seama. Sa intram pe toate site-urile detinute de presa si sa solicitam jurnalistilor sa procedeze asemenea noua. Sa nu-l mai bage in seama. Sa nu mai dea o stire despre el. Sa nu-i mai pomeneasca numele. Doar asa vom scapa de Basescu. Doar eliminand numele lui din vocabularul nostru, din gandirea noastra si din tot ceea ce ne inconjoara vom scapa de el. O ultima urare: ADIO SI N-AM CUVINTE.
De sopinel pe 29 October 2009 la 15:24 (#)Eu as fi curios care este bugetul anual al presedintelui Romaniei. Cati bani a cheltuit domnul Basescu intr-un an, inclusiv referendumurile organizate de el? Cati bani ne costa serviciile secrete care il acopera pe individul asta? Sa facem o adunare si sa comparam cu bugetul Parlamentului ca poate, e mai ieftina reorganizarea presedintiei si a serviciilor secrete subordonate acesteia. [Ar urma niste injuraturi la adresa sperietorii care se cheama presedinte dar, din bun simt, nu o sa le postez] Va doresc o zi buna
De Marius pe 29 October 2009 la 15:37 (#)este adevarata scrisoarea din Jurnalul National?
eu tot nu m-am prins cine este profesorul. Cine este?
De horya pe 29 October 2009 la 15:37 (#)Ai dreptate “sopinel” dar cum presa vaneaza subiecte superbe despre basescu cum ar fi scrisorile trimise de haissam cum sa nu te bucuri?
De Marian pe 29 October 2009 la 15:49 (#)Domnule Ciutacu,foarte bune si pertinente intrebarile.Din fericire pt mine nu mai traiesc de 3 ani in Romania marinareasca,dar pe 22 noiembrie,si pe 6 decembrie ma duc la cea mai apropiata sectie de votare ,cam la 1 ora si jumate de mine,sa pun si eu cu familia niste voturi impotriva dictatorului Basescu!
Doamne Ajuta !
De radu pe 29 October 2009 la 15:54 (#)Intrebari pertinenete, logice si de bun-simt.
De mishulescu pe 29 October 2009 la 15:56 (#)Dupa cum il stim, Traiam Basescu , ca orice dictator care se respecta, o sa raspunda la ele doar in fata Marii Adunari Nationale sau cu degetele prinse la usa.
@Marius
De Anton Daniel Nagy pe 29 October 2009 la 15:58 (#)Despre bugetul Administratiei Prezidentiale poti citi mai pe larg aici:
Criza e oarba, asemeni justitiei!
A3 își dorește cumva să ia locul gheretei tv băsesciene de pe Calea Victoriei?
De Raluca pe 29 October 2009 la 15:59 (#)Sunt inconștienți, răuvoitori, sau jemanfișiști??!! Au uitat că fac parte tot din trustul Intact???
Cum naiba se face că, de fiecare dată când voi, la JN daţi o megabombă de presă-cum e asta de azi, A3 de abia se mișcă, ba chiar bat câmpii pe cu totul alte teme. Bașca, cele mai multe îl favorizează pe moș Băsescu.
Până să preia A3 subiectul de la JN, Realitatea discută deja de jumătate de oră, despre scrisoarea publicată de voi.
http://www.hotnews.ro/stiri-presa_regionala_arhiva-1736231-universitatea-araba-smenuri.htm
De Cony pe 29 October 2009 la 16:01 (#)@Raluca: e un mod de viata. eu sunt rau-voitorul, iar ei sunt profesionistii stirilor. le urez succes in profesie!
De Victor Ciutacu pe 29 October 2009 la 16:08 (#)Vosganian, Tăriceanu şi Băsescu se întorc de la Consiliul Europei, şedinţă importantă… Ajung acolo, la intrarea la Otopeni, la vamă. Primul intră Vosganian, în spatele lui – Tăriceanu, în spatele lui – Băsescu. Vosganian zice: «Domnule, am de declarat două blăni de leopard». «O, nu se poate, domnule, vă bateţi joc de mine? E interzis, acquis-ul comunitar, legislaţie… N-aveţi cum să le aduceţi».«Sunt şeful dumitale, găseşte dumneata o soluţie». Dă ăla telefon la şeful vămii, dom’le, a venit Vosganian, aşa, aşa… Şeful vămii zice: «Domnule, dacă nu mai are nimic, lasă-l, dar spune-i să nu se mai repete». «Domnule, mai aveţi ceva?». Se uită în stânga, în dreapta, in spate: «Nu mai am nimic». «Bine, treceţi». Tăriceanu… «Domnule, dvs?». «Am doi colţi de mamut». «A, inadmisibil, domnule, e patrimoniu natural. Cum puteţi să faceţi aşa ceva? E interzis, e tot ce vreţi…». «Hai, lasă, găseşti d-ta o soluţie». Îl sună ăla pe şeful vămii: «Dom’le, acum a venit d-l Tăriceanu, zice că are doi colţi de mamut». «Spune-i să nu se mai repete şi, dacă nu mai are nimic altceva, îl laşi». Ăsta zice: «Domnule Tăriceanu, dacă nu mai aveţi nimic altceva…». Tăriceanu se uită în spate, în spate Băsescu. La care vameşul: «A, nu, nu, cu maimuţe chiar nu vă dau voie!»
De Mitica pe 29 October 2009 la 16:19 (#)Desi traiesc departe si profit de viata intr-un stat de drept numit monarhie(si cand ma gandesc ce urat vorbeau profesorii de istorie despre asta cand eram eleva) nu ma pot cu nici un chip tine departe de ce se intampla in tara mea.Victore, te urmaresc in fiecare seara si mi-as dori din suflet sa mai fie multi ca tine dar din pacate nu prea sunt. Imi vine sa-mi tai mana dreapta(cu care am votat pe acest individ acum 5 ani) si sa ma bat cu ea undeva.
De anna pe 29 October 2009 la 16:23 (#)Daca este problema de siguranta nationala, a adus-o la cunostinta CSAT?
De Nicu pe 29 October 2009 la 16:27 (#)Ce ar raspunde Basescu, intr-o emisinune electorala la intrebarea:
De Theodora pe 29 October 2009 la 16:33 (#)Este adevarat ca Rascola din 1907 a avut loc in anul 1907?
Raspuns probabil:
Da, dar asta s-a intamplat pentru ca Iliescu, Nastase, Geoana, Vanghelie, Nica, Oprescu, Antonescu si toti ceilalti au complotat impotriva “sigurantei nationale”. Altfel ar fi stat lucrurile daca PDL-ul ar fi avut majoritatea……Rascola din 1907 ar fi avut loc in 28 octombrie 2009….. vezi mitingul agricultorilor.
JN-ul de azi contine doua articole cam cu acelasi subiect, dar abordarea si stilul sunt diferite. Unul ii apartine D-lui Ciutacu ( de fapt articolul de pe blog, dar parca pe paginile ziarului mai creste in prestigiu si in numarul cititorilor), cel de al doilea apartine jurnaluistului Radu Tudor cu titlul sugestiv “De ce ti-e frica, nu scapi”, in ironie poate fata de sloganul lui Basescu:” De ce le e frica nu scapa”.Nu este primdata cand subiectele alese de cei doi jurnalisti se intersecteaza, dar, spre bucuria noastra intre dumnealor exista un fel de comuniune profesionala, care in nici un fel nu genereaza invidie, doar apreciere reciproca.
De I.I. pe 29 October 2009 la 17:04 (#)As mai aminti, de fapt am scris, cred, ieri ca de data aceasta comentariile sunt bogate in idei si sugestii. Un comentator amintea ca daca se pune problema ca ‘siguranta nationala’ a fost pusa in pericol, trebuia sa fi fost trimis un SRI-st si nu un consilier personal. Aceasta idee se regaseste atat la D-l Ciutacu cat si la R.Tudor, drept una din “nereguli”savarsite la aceasta intalnire. Mi s-a parut chiar hilar sa invoci asa o scuza stupida , ca teroristul O.H. avea de transmis un mesaj presedintelui, motiv pentru care trebuia “aranjata aceasta intalnire”. Si procurorii de la DIICOT ce pazeau?
Din pacate nici mediile politice nici cele jurnalistice n-au putut decoda “secretele” care se ascund dincolo de aceste investigatii.
@Theodora: Daca in timpul rascoalei din 1907 ar fi fost PD-L la conducere si Basescu in fruntea statului, lucrurile ar fi stat cam asa: Basescu ar fi aruncat vina pe conservatori si pe liberali fiindca nu au luat masuri pentru eradicarea saraciei si pentru implementarea unei reforme agrare corespunzatoare, ar fi invinuit presa ticalosita condusa de moguli, in slujba carora se aflau tonomate precum Mihai Eminescu, Gheorghe Ionescu-Gion, Nichifor Crainic, Gheorghe Panu, Pamfil Seicaru, Anton Bacalbaşa etc., ar fi incitat muncitorii si intelectualii impotriva taranilor rasculati, ar fi dizolvat Parlamentul si si-ar fi atribuit puteri nelimitate din cauza situatiei exceptionale. Cam asa ar fi stat situatia…:)
De Alcoolicu' anonim pe 29 October 2009 la 17:06 (#)Ce frumusica este papusa Ion si ce suvita blonda nabadaioasa iese de sub basmaua!Cand te uiti la ea juri ca e o poza facuta in studiourile de la Buftea in timpul filmarilor lui Sergiu Nicolaescu. Numai bietul Ohanesian tremura. Restul stiau ei jmekeria! Wink. Wink.
De Papusa Ion taia panglica campaniei electorale a lui Ba'secu pe 29 October 2009 la 17:38 (#)@ Raluca:
Ai atins un subiect care ma irita si pe mine. Explicatia mea si a sotului meu e ca la Antena3-nu ma intereseaza alte posturi la fel de mult, chiar deloc- exista, din pacate, cateva ,,stiriste” cam proaste. Am zis-o. Nu cred ca sunt rau-voitoare, ba dimpotriva, dar atat le duce capul. Nu ma refer la Dana Grecu, care e mai mult decat ,,stirista”. Nu voi da nume.
Nu am nici cea mai mica intentie de a fi rautacioasa, dar am tras concluzia asta privind si ascultand foarte mult la A3. Sunt cateva persoane care se trezesc vorbind aiurea, punand intrebari nepotrivite si/sau nepricepand, efectiv, mare lucru din ce spune un interlocutor.
Ca sa revin la jurnalistii adevarati: Ciutacu e inginer, in primul rand, Tuca la fel(parca). Pentru matematica si fizica trebuie sa te duca, in primul rand, capul. Cat despre Mircea Badea, Bogdan Teodorescu, Radu Tudor, care e din ce in ce mai bun, acestia nu pot fi comparati cu niste simpli jurnalisti. Valentin Stan ma uimeste aproape la fiecare aparitie prin rigurozitate. Mihai Gadea, mi-e greu sa descriu ce simti atunci cand esti in apropierea fizica a sa. As zice eu: bunatate sufleteasca, bun simt, sensibilitate, multa incredere. Cam asa am simtit eu pe 24 mai in Parcul Tineretului.
Stiu ca am cam divagat, dar am vrut sa spun aceste lucruri.
Inca o data, fiecare face cat poate.
De violet pe 29 October 2009 la 17:51 (#)@sopinel
De fla pe 29 October 2009 la 23:20 (#)ratingul nu permite, dar ideea e buna ,ma gandeam si eu…
Acesta situatie cu Hayssan ne arata clar ca poporul Roman a fost aburit bine si nu a insistat pana la capat in ce priveste punctul 9 de la Timisoara ;LUSTRATIA;
De BERARU OCTAVIAN pe 30 October 2009 la 09:12 (#)Azi noi culegem roadele credulitatii nostre prin faptul ca la putere sunt numai ;fosti; precum Basescu care in vecii vecilor nu se vor putea debarasa in mod real de racilile sistemului trecut.Ei au o deformatie intrata in sange si numai moartea s-au eliminarea lor definitiva de la conducerea tarii din politica si ziaristica poate rezolva ceva in Romania de azi.
[...] Sau Dirigu’ cum obişnuiam să-i spunem în liceu şi-n clasele V-VIII. Zilele astea primului Om în stat i s-a mai adăugat o poreclă în catastiful scîrbei anti-băsesciene. Poate singurul terorist al României este autorul moral al poreclei. Nu mai dezbat problema cu Hayssam şi răpiracii, e uşor răsuflată pentru bloage, ziarele acestor zile dezbătînd pe larg comedia. Ce mi-a înseninat însă ziua a fost acest comentariu de pe blogul lui Ciutacu: [...]
De Ha ha..hahaha. Siaieiu şi Dirigintele : Cronica unei vieţi. Banale. pe 30 October 2009 la 09:56 (#)cereti desecretizarea dosarului.cautati-o pe maria-jenica a lu`nea ion.ea are ceva de declarat?citez:`de data asta e adevarat,pe bune`.prima data nu era de-adevaratelea?cind au fost rapiti,prima data sau dupa?
De pace pe 30 October 2009 la 13:49 (#)Adevarul e cunoscut doar de berbecutii impreuna cu care a fugit Omar.
De Mao pe 7 December 2009 la 16:58 (#)Adaugă Comentariu!